Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Οι Ιταλοί τίμησαν την ψήφο τους... Οι Βρετανοί βουλευτές υπερψήφισαν υπέρ της ετυμηγορίας των Βρετανών για το Brexit, ....

Αποτέλεσμα εικόνας για οι ιταλοι Ψηφισαν ΟΧΙ Αποτέλεσμα εικόνας για οι Αγγλοι Ψηφισαν ΟΧΙ
 Αποτέλεσμα εικόνας για οι Αμερικανοι Ψηφισαν ΟΧΙ
Έχω αποφύγει να κάνω αναρτήσεις τις τελευταίες ημέρες. Ίσως γιατί ντρέπομαι...
Οι Ιταλοί τίμησαν την ψήφο τους με αγώνα, ώστε να μην υπερισχύσουν τα σενάρια κωλυσιεργίας των Βρυξελλών ως προς την παραίτηση του Ματέο Ρέντσι, οπότε κι εκείνος δεν μπορούσε παρά να υπακούσει στη λαϊκή βούληση.
Οι Βρετανοί βουλευτές υπερψήφισαν υπέρ της ετυμηγορίας των Βρετανών για το Brexit...
Οι Αμερικάνοι, παρά τον πακτωλό χρημάτων του Σόρος για τη διενέργεια "αυθόρμητων" διαδηλώσεων εναντίον της εκλογής Τραμπ, αποδέχονται το εκλογικό αποτέλεσμα, επειδή δε θέλουν να χαθεί η θεσμική βάση του πολιτεύματός τους... κι εμείς εδώ, που ψηφίσαμε ΟΧΙ στο δικό μας δημοψήφισμα το 2015, παρότι ανετράπη πραξικοπηματικά το αποτέλεσμα που δώσαμε και αγνοήθηκε επιδεικτικά η βούλησή μας, δεν κάναμε τίποτα.
 Όχι μόνο δεν πιέσαμε για την επιβολή του δικαίου ΜΑΣ, αλλά ξαναβγάλαμε τους ίδιους τους πρωταίτιους που μας ενέπαιξαν. Τώρα, το Bloomberg, μία από τις σύγχρονες Κασσάνδρες, λέει πως θα χρεωκοπήσουμε το 2017. 
Όχι πως πιστεύω σ' αυτά τα κακοήθη κέντρα της ΝΤΠ και στις "προβλέψεις" τους, αλλά δεν μπορώ παρά να πω ότι μια τέτοια κακή προοπτική ίσως και να μας αξίζει. Ο ενδοτικός βυθίζεται πάντα όλο και πιο βαθιά στο τέλμα του. 
Μα την αλήθεια, ντρέπομαι που οι Έλληνες κατάντησαν τόσο νωθροί... δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα, να προσμένουν ίσως κάποιο θάμα... 

Ντορέτα Πέππα

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016

''ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ'' 21-30 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΝΕΟΧΩΡΟΥΔΑΣ ''Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ'' ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ !

Οι ινδοευρωπαϊστές και οι ανατολιστές - ....Μήπως η πατρίδα των ομιλούντων την «πρωτο-ινδοευρωπαϊκή» είναι μία απλοϊκή κατασκευή όπως ο κήπος της Εδέμ;


Αποτέλεσμα εικόνας για Οι ινδοευρωπαϊστές και οι ανατολιστές

"Ένας από τους κύριους λόγους που μας γοητεύουν οι προϊστορικοί «Ινδοευρωπαίοι», συμπεριλαμβανομένων και των Ελλήνων της Εποχής του Χαλκού είναι το υπέροχο μυστήριό τους. Γι’ αυτούς είναι τόσο πολλά αυτά που αγνοούμε, τόσο λίγα αυτά που γνωρίζουμε με βεβαιότητα, ώστε η φαντασία έχει πολύ ελεύθερο χώρο να καλπάσει.
(…)
Αλλά για τη σωστή πραγμάτευση του θέματος αυτού, είναι απαραίτητη η διασάφηση ορισμένων όρων. Σήμερα δεν υπάρχει «Ινδοευρωπαίος» με την αυστηρή έννοια του όρου. Επίσης δεν υπάρχει και δεν υπήρξε ποτέ «ινδοευρωπαϊκός λαός». Υπάρχουν κοινότητες και άτομα που μιλούν κάποια από τις γλώσσες τις οποίες οι γλωσσολόγοι θεωρούν βολικό να αποκαλούν «ινδοευρωπαϊκές». Επίσης είναι ευρέως αποδεκτή η υπόθεση ότι αυτές οι γλώσσες έλκουν την καταγωγή τους από μια κοινή γλώσσα, ο αρμόζων χαρακτηρισμός της οποίας είναι «πρωτο-ινδοευρωπαϊκή». Ο όρος «πρωτο-ινδοευρωπαϊκή» μπορεί να χρησιμοποιηθεί καταχρηστικά είτε για τη γλώσσα, είτε για μια από τις γλώσσες που ομιλούνταν στην πατρίδα από την οποία υποτίθεται πως προέρχονται οι διάφορες ινδοευρωπαϊκές γλώσσες. Φαίνεται απίθανο να είχε κυριαρχήσει σ’ ολόκληρη αυτή την πατρίδα μια μοναδική και ενιαία γλώσσα, αλλά δεν ξέρουμε καθόλου εάν μετεξελίχτηκε σε διαλέκτους –δηλαδή διαφορετικές μορφές της ίδιας γλώσσας που επιτρέπουν την αμοιβαία κατανόηση- ή λίγο ως πολύ σε διακεκριμένες γλώσσες (λόγου χάρη στις λεγόμενες γλώσσες κέντουμ και σάτεμ).
(…)
Πριν από έναν αιώνα, οι μελετητές χρησιμοποιούσαν εν γένει διαφορετικούς όρους και έννοιες. Οι περισσότεροι ιστορικοί και φιλόλογοι πίστευαν πως η γλώσσα στην ιδανική περίπτωση (αν και όχι πάντα στην πράξη) φανέρωνε εθνότητα ή φυλή. Πρέσβευαν λοιπόν πως κάποτε είχε υπάρξει μία ινδοευρωπαϊκή φυλή και πως σε ορισμένα μέρη της σημερινής Ευρασίας υπήρχαν ακόμη «Ινδοευρωπαίοι» ή «Άριοι» (αν και οι απόψεις διίσταντο ως προς το ποιοι ήταν οι Ινδοευρωπαίοι και πως θα αναγνωρίζονταν).
(…)
Μία κατηγορία ερωτημάτων έχει σχέση με τις υποτιθέμενες μεταναστεύσεις των ινδοευρωπαίων. Από που προέρχονται οι ομιλούντες την «πρωτο-ινδοευρωπαϊκή»; Ή μήπως η πατρίδα των ομιλούντων την «πρωτο-ινδοευρωπαϊκή» είναι μία απλοϊκή κατασκευή όπως ο κήπος της Εδέμ;
Εάν πραγματικά έλαβε χώρα κάποτε η διασπορά των ομιλούντων την «πρωτο-ινδοευρωπαϊκή», πότε έγινε αυτό; Ποια ήταν η φύση αυτών των μετακινήσεων και τι τις προκάλεσε; Στα μεγάλα αυτά ερωτήματα έχουν δοθεί πολλές και διάφορες απαντήσεις που θα εξακολουθήσουν να βρίσκουν οπαδούς γιατί φαίνεται απίθανο πως θα απαντηθούν ποτέ τελεσίδικα. Μερικές όμως φαίνονται πειστικότερες από άλλες, ειδικά όταν όσοι τις διατυπώνουν βλέπουν με πιο καθαρό μάτι τις ενδείξεις από την Ελλάδα.
Ιδιαίτερα για τους Έλληνες της Εποχής του Χαλκού οι ίδιες ερωτήσεις μπορούν να τεθούν πιο συγκεκριμένα. Άραγε «η έλευση των Ελλήνων» υπήρξε ιστορικό γεγονός ή μήπως είναι σύγχρονη επινόηση; Εάν είναι γεγονός, πότε έλαβε χώρα και πως πρέπει να το φανταστούμε;
Στο παρελθόν η έριδα με αντικείμενο την έλευση των Ελλήνων ενδιέφερε κυρίως τους αρχαιολόγους του Αιγαίου, τους γλωσσολόγους και τους προϊστορικούς. Οι ινδοευρωπαϊστές και οι ανατολιστές νομίζω πως θα θεωρήσουν ότι αξίζει να δουν για λίγο το αντικείμενο αυτής της έριδας, γιατί ικανό μέρος της ευρασιατικής ιστορίας στηρίζεται στις συμπερασματικές απαντήσεις σ’ αυτά τα ερωτήματα"
Robert Drews (1988). The Coming of the Greeks. Princeton University Press.
(απόσπασμα από την "Εισαγωγή")
Yiannis Bantekas  
 Μύρτις Κυδωνιάτου.

ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ, 4 Δεκ. 2016 - Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο 5ος αγώνας ορεινού δρόμου «ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ» που έλαβε χώρα τη Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016 στους Δελφούς....



Δελτίο τύπου
ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ 5ου ΑΓΩΝΑ ΟΡΕΙΝΟΥ ΔΡΟΜΟΥ «ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ»

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο 5ος αγώνας ορεινού δρόμου «ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ» που έλαβε χώρα τη Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016 στους Δελφούς με συμμετοχή πλήθους αθλητών διαφόρων ηλικιών από όλη την Ελλάδα. Με τον καιρό σύμμαχο μας δόθηκε η εκκίνηση του αγώνα στις

09:30π.μ., ενώ πάνω από 350 αθλητές συνολικά συμμετείχαν στις δυο διαδρομές. Ο αγώνας συνεχίστηκε και ολοκληρώθηκε με ασφάλεια μέχρι τον τερματισμό του συνόλου των αθλητών.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες σε όλους τους αθλητές που για 5η συνεχή χρονιά υποστήριξαν ένθερμα τον αγώνα ορεινού δρόμου «ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ», οι οποίοι έτρεξαν για το Όραμα της ΕΛΠΙΔΑΣ, δίπλα στους ανθρώπους που ‘’τρέχουν’’ ένα διαφορετικό, δικό τους αγώνα δρόμου, με σκοπό την ευαισθητοποίηση εθελοντών για την επίτευξη του οράματός τους. Με στόχο την ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας αλλά και των αθλητών που συμμετείχαν στον αγώνα ορεινού δρόμου, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου 3 και 4 Δεκεμβρίου 2016, οι εκπρόσωποι του Συλλόγου «Όραμα Ελπίδας», της Τράπεζας Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών, ενημέρωσαν πλήθος κόσμου για το σημαντικό τους έργο, τη σημασία της εθελοντικής προσφοράς μυελού των οστών καθώς και για την απλή διαδικασία εγγραφής, με πολλούς από αυτούς να εγγράφονται ως υποψήφιοι εθελοντές δότες μυελού των οστών.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες αποδίδονται στην Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Φωκίδος, κυρία Αθανασία Ψάλτη, για τη φιλοξενία στον αύλειο χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Δελφών, καθώς και σε ολόκληρο το προσωπικό της Εφορείας Αρχαιοτήτων Φωκίδος για τη βοήθειά τους. Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τη Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος για την υποστήριξη της, το Δήμο Δελφών, τον ΣΕΓΑΣ, τον ΑΚΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ , όπου ο αγώνας έγινε υπό την Αιγίδα τους, το Αστυνομικό Τμήμα Δελφών για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του αγώνα αλλά και της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, το ΕΚΑΒ, την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης - παράρτημα Φωκίδας, την Ελληνική Ένωση Έρευνας και Διάσωσης Λιβαδειάς, το Σύλλογο Κυνηγών Άρτεμις, το Σύλλογο Χιονοδρόμων Ορειβατών Ιτέας-Κίρρας, τον ΕΑΣ Απόλλων-Δελφών, το Σύλλογο Ξενοδόχων, τον Δελφικό Κύκλο για τη βοήθεια του στη γραμματεία και στις απονομές, το Σύλλογο Γυναικών Δελφών και το Λύκειο Ελληνίδων Θήβας ,όπως κα την ομάδα ΑΤΡΑΠΟΣ για την παρουσία τους και την εξαιρετική τελετή έναρξης και λήξης που μας χάρισε. Ακόμη, να ευχαριστήσουμε θερμά την εταιρεία ΒΙΚΟΣ, έναν από τους κύριους χορηγούς της διοργάνωσης. Η συνεισφορά τους και η ενίσχυση τους ήταν καθοριστική για την οργάνωση του αγώνα. Γνωρίζουμε πάντα την ευαισθησία και την αγάπη που δείχνει η εταιρεία ΒΙΚΟΣ σε εθελοντικές δράσεις και είναι τιμή μας που συνεργαστήκαμε μαζί τους.
Επιπλέον, ευχαριστούμε από καρδιάς τους χορηγούς του 5ου αγώνα ορεινού δρόμου «ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ» για τα δώρα που προσέφεραν στους αθλητές μας, τις εταιρείες Medicore Hellas, Arxetypo, Aργυρίου winery, My athlete, Εν Δελφοίς, Hotel –Restaurant Iniohos, ΥΙΟΙ Αγγελής και Σία Ο.Ε., καθώς και την εταιρεία Chronosystems.gr για τα ακριβή και έγκυρα αποτελέσματα (http://www.chronosystems.gr/), την εταιρεία SARONIC TOURS για τη βοήθεια τους με τα λεωφορεία του αγώνα, την Ασφαλιστική εταιρεία Ευρωπαϊκή Πίστη που ασφάλισε τους αθλητές, την Ασημίνα Ινγκλέζου για τη φωτογράφιση και την ανάδειξη του αγώνα, τον Φωτογράφο Νάσσο Τριανταφύλλου για τις υπέροχες φωτογραφίες του (www.nassostriantafyllou.gr), τον Φωτογράφο Κατσίμπα Κωνσταντίνο, το φωτογράφο Γιώργο Παπαδανέλη, το κατάστημα Runner store για τη φιλοξενία και την υποστήριξη του αλλά και την κυρία Ασημίνα Συλαίου για την καθοριστική της συνεισφορά στον 5ο αγώνα ορεινού δρόμου «ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ» ως υπεύθυνης επιμέλειας της διαδρομής, όπως και το Πολιτιστικό Σύλλογο Δελφικές Αμφικτιονίες με τον εκπρόσωπο τους Γιάννη Παπαθανασίου για το χρηματικό έπαθλο και τέλος τους δεκάδες απλούς εθελοντές που ήταν κοντά μας σε αυτή τη προσπάθεια.
Άλλος ένας αγώνας ορεινού δρόμου «ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ» ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για του χρόνου και σας ευχαριστούμε ολόψυχα για την στήριξη.
Η Οργανωτική Επιτροπή: ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΕΛΦΙΚΕΣ ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΕΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΩΝ-ΟΡΕΙΒΑΤΩΝ ΙΤΕΑΣ-ΚΙΡΡΑΣ

Φωτογραφίες απο την έναρξη, τον αγώνα, τον τερματισμό και τις απονομές :
(Πηγές : deucalionrace.gr, Atrapos, Konstantinos Katsimpas, Nassos Triantafyllou)



Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΙΑΣΜΑΤΑ... ΤΗΣ ΖΕΡΒΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ ΤΡΙΑΔΑ




Σήμερα ξύπνησα στραβά!!Ηντα να φταίει πάλι,
κι είναι γεμάτο βουητά το κούφιο μου κεφάλι;

Εβαλα μπρίκι στη φωτιά,να φτιάξω καφεδάκι,
και στρώθηκα στον καναπέ ν'ακούσω Παπαδάκη..

Πάντοτε παρακολουθώ στενά την εκπομπή του,
γιατί,ενω ο κόσμος καίγεται,εκείνος το βιολί του...

Οπα μας!!!Να στο πάνελ του,το ίδιο παρεάκι,
μα πότε κιόλας ξύπνησαν κι αρχίσαν καυγαδάκι;

Τσιρίζουν και χειρονομουν,ολοι μαζί κι ουρλιαζουν,
σπίθες πετουν τα μάτια τους,το ξερουν!!Δεν την βγάζουν!

Εκείνος σαν διαιτητής,παλεύγει να τσι στρώσει..
Μα που αυτοί; Η γλώσσα τους κυλάει σαν το τόπι.

Εχουν και δίκιο!!Τσι γροικώ,και χάσκω σαν το βόδι..
Καλα μας κάνουν σκέφτομαι,επόκαμε το ρόδι,

το τυχερό που επαίρναμε και κάναμε τον μάγκα,
εδα τελειώσαν οι δουλειές, τελειώσαν και τα φράγκα.

Ψιλοβαριέμαι...Πονηρά,αλλάζω το κανάλι,
και πέφτω πάνω στον Αυτιά,μ'ακόμα το κεφάλι,

είναι βαρύ το άτιμο,δε λέει να μου περάσει...
Ψάχνω να βρω ένα ντεπόν μα ως πρέπει τα'χω χάσει...

Ωχ Παναγιά μου αναφωνώ,έχει τον Μητσοτάκη!
να διαλαλεί τις θέσεις του απ'το παραθυράκι...

Να λέει πόσα δίκαια,και πρέποντα έχει κάνει,
σαν πέταξε απο τις δουλειές ανθρώπους στο καζάνι,

της ανεργίας κι ας πεινούν!!Εκείνον τι τον μέλει;
Στο σπίτι του τα ευρώπουλα γλυστράνε σαν το χέλι...

Καλά τα λέει και αυτός...Είμασταν μπαταχτσήδες,
όλοι δημόσιο θέλαμε,κι όλοι κοπανατζήδες...

Κοντεύουν να με πείσουνε,τα ικανά στελέχη,
πως ο άρχοντας ο Σοιμπλε μονάχα δίκιο έχει...

Και πως εγω κι οι υπόλοιποι,οι καλοβολεμένοι,
είμαστε κι οι υπαίτιοι που η χώρα ειναι χαμένη...

Φέρτε μου ένα φάρμακο,να φύγει η κουζουλάδα,
απου βαστώ στην κεφαλη κι ίσως σωθεί η ΕΛΛΑΔΑ...

Τριάδα Ζερβού Πανταζή

ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ - Τα δάνεια και οι οικονομικές εξαρτήσεις στα χέρια τρίτων, λέγανε πολύ σωστά οι αρχαίοι Έλληνες σοφοί, είναι μια μορφή δουλείας.

Η ανθηρή οικονομία χρειάζεται γερό και υγιές κράτος. Το γερό και υγιές κράτος χρειάζεται ακμαία εθνική κοινότητα και επαρκείς υποδομές παραγωγής έργου. Ακμαία είναι η εθνική κοινότητα που διαθέτει ισχυρούς μηχανισμούς ανανέωσης, νεολαία και εργατικό δυναμικό, όλα τους βγαλμένα από τα σπλάχνα τής Φυλής. Το δε Έθνος καλύπτει τις ανάγκες παραγωγής έργου όταν καταναλώνει όσα παράγει και όταν η οικονομία συνδέεται άμεσα με την παραγωγικότητα, εκμηδενίζοντας ανεργία και εθνικό χρέος.
Συνεπώς το βασικό ζητούμενο σε μια παραγωγική και επομένως υγιή οικονομία δεν είναι η πληθώρα τού χρήματος αλλά η πληθώρα τού έμψυχου και υπεύθυνου δυναμικού. Σε μια ανατροφοδοτούμενη οικονομία που καλύπτει τις ανάγκες τού κράτους και ικανοποιεί τις επιθυμίες τού λαού ισότιμα και αλληλέγγυα, η ευημερία των ανθρώπων είναι αυτή που εξασφαλίζει την ευημερία των αριθμών κι όχι το αντίθετο. Σ’ αυτήν την φυσιολογική συναλλακτική σχέση που αντικατοπτρίζει ένα φυσικώς αναπτυσσόμενο κράτος, η πολιτεία και οι πολίτες ταυτίζονται.
Παραγωγική οικονομία διαθέτει αποκλειστικά το ελεύθερο κράτος που βγάζει αποκλειστικά δικά του στρατηγικά σχέδια ανάπτυξης, βασισμένα στον νου και την πράξη των δικών του ανθρώπων. Το δε ελεύθερο κράτος είναι εκείνο που εργάζεται ως καλοκουρδισμένη μηχανή, ως ένα σώμα που όλα τα μέλη του εργάζονται προς τον κοινό σκοπό τής ευημερίας και τής ισχύος. Διότι η αληθινή ανάπτυξη είναι το άθροισμα των ευτυχισμένων ανθρώπων που διαθέτουν το όραμα τής δημιουργίας ενός ισχυρού κράτους. Και ισχυρό κράτος, γερά θεμελιωμένο είναι το Εθνικό και Λαϊκό Κράτος που στηρίζεται στην όμαιμη λαϊκή κοινότητα.
Το παραγωγικό κράτος είναι καμωμένο για να διοικεί τον εαυτό του κι όχι να διοικείται από τούς διεθνείς χρηματοοικονομικούς και κλεπτοκρατικούς μηχανισμούς των εμπόρων των εθνών. Οι δε ευφυείς και πατριώτες πολίτες είναι αυτοί που βαστούν στα χέρια τους τον Οίκο τής Φυλής και την Γη των Πατέρων τους, αφού αυτοί ακριβώς οι πολίτες είναι που σώζουν το κράτος κι όχι το κράτος τούς πολίτες. Αν οι πολίτες επιτρέψουν στον εαυτό τους να εξαρτηθούν από τρίτους και ξένους προς τον τόπο τους οργανισμούς, έχουν φορέσει ήδη την λαιμαριά τού χρέους μέχρι την τελευταία τους πνοή, το δε κράτος είναι περιουσία τού παγκόσμιου δανειστή και τυράννου που βλέπει προδοτικές συμφωνίες και όχι ψυχές.
Καμία οικονομία δεν μπορεί να σταθεί σε ένα χέρσο οικόπεδο γης που κανείς δεν κινείται και τίποτα δεν παράγεται. Το χρήμα δεν παράγει από μόνο του, δεν φυτεύεται, δεν αλιεύεται και δεν δίνει τροφή. Το χρήμα είναι το αποτέλεσμα τής εργατικής, τής αγροτικής, τής ενάλιας δραστηριότητας. Είναι το αποτέλεσμα τής εργασίας που τροφοδοτεί το εμπόριο, την ενεργειακή πολιτική και το δημόσιο ταμείο.
Η δημιουργία αγαθών και η διαχείριση των φυσικών πόρων αφορούν ένα κράτος που έχει περισσότερους νέους από ότι ηλικιωμένους πολίτες και περισσότερους εργαζόμενους από ότι ανενεργούς πολίτες. Τότε μπορείς να μιλάς για οικονομία, όταν έχεις απαιτητικό και κοινωνικά δίκαιο εθνικοκοινωνικό κράτος. Και εθνικοκοινωνικό κράτος είναι εκείνο που φτιάχνει αποκλειστικά μονάχο του την τροφή, την υγεία, την άμυνα, την παιδεία και το ταμείο δίδοντας εργασία σε όλα τα γεννήματά του, εκμηδενίζοντας τις ανάγκες από το εξωτερικό πλην των λελογισμένων εμπορικών και συμμαχικών σχέσεων.
Το αστικό δημοκρατικό κράτος δεν είναι μήτε ελληνικό μήτε λογικό μήτε παραγωγικό κράτος. Επί τής ουσίας δεν είναι καν κράτος, δεν αποτελεί δηλαδή την δυνατή πολιτική οντότητα που εγγυάται την ύπαρξη τού Ελληνικού Έθνους. Ειδικότερα, το κράτος των πολιτικάντηδων δεν είναι ελληνικό διότι δεν διαθέτει κανέναν απολύτως καταγεγραμμένο σκοπό ύπαρξης και υιοθετεί απολύτως δολίως και πειθήνια την υπηρέτηση των εντολών τού παγκοσμιοποιητή τυράννου, όπως αυτές εμφανίζονται από τις δήθεν μεγάλες δυνάμεις, τις πεσμένες στα τέσσερα θεραπαινίδες και παλλακίδες τού εβραιοσιωνιστή.
Το ψευδοκράτος των δημοκρατών ονομάζει διάσωση την διάλυση τού Ελληνικού Έθνους ελλείψει στηριγμάτων και υποδομών, για να γίνει η γη μας έκταση τής παγκόσμιας αυτοκρατορίας τού ολέθρου. Ένα κράτος ανθελληνικό που καμώνεται πως είναι ελληνικό δεν έχει ανάγκη μήτε ελληνικής διοίκησης μήτε λογικής επεξεργασίας των πραγμάτων. Κάνει κάθε προδοτική ενέργεια, αφήνοντας αυτήν να την χαρακτηρίζουν οι άλλοι ως τάχα τρελή ή μη λογική.
Κι έτσι βάζουν οι πολιτικάντηδες φόρους περισσότερους από τα υπάρχοντα εισοδήματα, αφαιρούν κίνητρα προσθέτοντας εισφορές πολλαπλάσιες τής φοροδοτικής ικανότητας των ελληνικών επιχειρήσεων, φορολογούν τα ελληνόπουλα όταν εισάγουν ανεξέλεγκτους και ανέλεγκτους λαθρομετανάστες, δεσμεύουν τον ενεργειακό και ορυκτό πλούτο τής Ελλάδος για μικρότερο δήθεν χρέος. Διότι οι εξουσιαστές και το παρακράτος δεν είναι Έλληνες αλλά ψευτορωμιοί νεοταξίτες. Ένα ψευτορωμέϊκο που δεν παράγει αλλά πλιατσικολογεί για τον εαυτό του και πουλάει την Ελλάδα που πέρασε από το χωράφι στο δάνειο και από το δάνειο στο μνημόνιο.
Τα δάνεια και οι οικονομικές εξαρτήσεις στα χέρια τρίτων, λέγανε πολύ σωστά οι αρχαίοι Έλληνες σοφοί, είναι μια μορφή δουλείας. Μια μορφή δουλείας πολύ σκληρή και ατιμωτική, μια μορφή εθελοδουλίας. Να απελευθερώσουμε το λοιπόν την Πατρίδα μας, να την πάρουμε πίσω και να την κάνουμε κατά δική μας.
Να λυτρώσουμε από τα οικονομικά δεσμά και να λειτουργήσουμε ξανά το χωράφι και την θάλασσά μας. Να επιστρέψουμε τον Ελληνισμό μας από τον αστικό στον παραγωγικό τρόπο ζωής, στην περιφέρεια και ολάκερη την εθνική μας επικράτεια. Να δεσμεύσουμε κάθε υποδομή και κάθε χρηματοοικονομικό πόρο που δημιουργείται στον τόπο μας στην διάθεση τού Ελληνικού Έθνους.
Να χρησιμοποιήσουμε τούς ενεργειακούς πόρους στον πρωτογενή παράγοντα, στην βιοτεχνία, στην βιομηχανία, στην πολεμική βιομηχανία, στην ελληνική επιχειρηματικότητα. Να χρηματοδοτήσουμε με τον παραγόμενο πλούτο την υπεργεννητικότητα των Ελλήνων. Να ενισχύσουμε αποκλειστικώς τις επιχειρήσεις που απασχολούν Έλληνες. Να δώσουμε κίνητρο στην ελληνική δημιουργικότητα. Να φτιάξουμε κράτος που αποσκοπεί στην απόκτηση αυτάρκειας και ισχυρής γεωπολιτικής παρουσίας. Να κάνουμε αληθώς ελληνικό και πραγματικά δυνατό κράτος, κράτος εθνικοκοινωνικό.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
 

Είστε ρατσιστές κατά των Ελλήνων ! - Ηλίας Παναγιώταρος προς Συριζαίους...