Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2016

Ελευθερία των Σπόρων κάλεσμα για Δράση Λαϊκές Συνελεύσεις σε κάθε γειτονιά για το μέλλον της διατροφής μας και του Πλανήτη μας! 2 με 16 Οκτωβρίου 2016


Seed Freedom



Seed Freedom Call to Action 2016

Αντιμετωπίζουμε κοινωνική και οικονομική κατάρρευση σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Η Μεγάλης κλίμακας Βιομηχανική Γεωργία αποτελεί βασικό συντελεστή αυτής της κατάρρευσης.

Ενώ έχει καταστρέψει το 75% του εδάφους μας, των υδάτων και της βιοποικιλότητας και έχει συνεισφέρει στο 50% της κλιματικής αλλαγής, αυτό το μοντέλο που έχει τις ρίζες του στον πόλεμο, παράγει το 30% της τροφής μας.

Οι πραγματικοί παραγωγοί τροφής είναι οι επικονιαστές μας, οι οργανισμοί του εδάφους, η βιοποικιλότητα και οι μικρής κλίμακας αγρότες οι οποίοι-ως συνδημιουργοί και συμπαραγωγοί μαζί με τη φύση- προμηθεύουν το 70% της τροφής που τρέφει τον πλανήτη και τους ανθρώπους.

Η Μονσάντο έχει εξελιχθεί στον μεγαλύτερο καταστροφέα της γεωργίας μας τα τελευταία 20 χρόνια χρησιμοποιώντας μύθους για τα γενετικά τροποποιημένα, πατέντες, ελεύθερο εμπόριο και τοξικά ώστε να μονοπωλήσει τους σπόρους μας και να δηλητηριάσει την τροφή μας.

Αυτή τη χρονιά κατά τη διάρκεια του Καλέσματος από την Ελευθερία των Σπόρων για Δράση από 2-16 Οκτωβρίου 2016, η οργάνωση Navdanya θα συνδιοργανώσει Δικαστήριο για τη Μονσάντο στη Χάγη καθώς και Λαϊκή Συνέλευση.

Σας καλούμε να οργανώσετε Λαϊκές Συνελεύσεις όπου κι αν βρίσκεστε, για να επανακτήσουμε το διατροφικό μας σύστημα-τον άρτο Μας και την ελευθερία Μας.

Seed Freedom
Ημερομηνίες

15-16 Οκτωβρίου – Χάγη, Ολλανδία: Διεθνές Δικαστήριο της Monsanto

14-16 Οκτωβρίου – Χάγη, Ολλανδία: Λαΐκή Συνέλευση για το Μέλλον της Τροφής μας και το Μέλλον του Πλανήτη μας.  Εάν μπορείτε, να συμμετάσχετε στη Λαΐκή Συνέλευση στη Χάγη.

2-16 Οκτωβρίου – Παντού: Τοπικές Λαϊκές Συνελεύσεις για το Μέλλον της Τροφής μας και το Μέλλον του Πλανήτη μας.

16 Οκτωβρίου: Παγκόσμια Ημέρα για την Διατροφή – Παντού: Διαδηλώσεις και Πορείες εναντίον της Monsanto.

Τοπικές Λαϊκές Συνελεύσεις – 2-16 Οκτωβρίου – Οδηγίες

Οι Λαϊκές Συνελεύσεις για το Μέλλον της Διατροφής και του Πλανήτη μας είναι αυτοδιαχειριζόμενες εκδηλώσεις– ανοιχτά δημόσια δικαστήρια σε κοινούς χώρους – σε επίπεδο χωριού, πόλης, περιφέρειας ή χώρας έχουν σκοπό να αναδείξουν την ζημιά που προκαλεί η Monsanto μαζί με άλλες εγκληματικές εταιρίες στη διατροφή μας, το περιβάλλον, τη δημόσια υγεία, την επιστημονική και νομική ανεξαρτησία, την ελευθερία και τη δημοκρατία μας. Συμβάλλουν επίσης στον οραματισμό και τον συμμετοχικό σχεδιασμό που γίνεται σε τοπικό επίπεδο, στον δρόμο για ενα μέλλον που αναζητούμε και διαμορφώνουμε, απαλλαγμένο από Γ.Τ.Ο., δηλητήρια, ορυκτά καύσιμα, πατέντες και εταιρικές κυριαρχίες.

Σχηματίστε ομάδες εθελοντών από διάφορους φορείς κινημάτων – διατηρητές παραδοσιακών σπόρων, καλλιεργητές, αγρότες, μητέρες, μάγειρες, σχολεία, τοπικοί φορείς, γιατρούς, δικηγόρους, πολίτες.

Βρείτε έναν δημόσιο χώρο όπου μπορείτε να διοργανώσετε την δικιά σας τοπική Λαϊκή Συνέλευση μεταξύ 2 και 16 Οκτωβρίου και καλέστε όλους τους φίλους και γνωστούς, οικογένειες, κινήματα και οργανώσεις.

Το σχήμα είναι ανοικτό – μπορεί να είναι σε ένα κήπο, αγρόκτημα, δημαρχείο, σε μία κοινότητα, αυλή εκκλησίας, σχολικό κήπο, πανεπιστήμιο....θα μπορούσε να συνδυαστεί με μια οικογιορτή όπου διατίθεται γεύμα βιολογικό/πικνικ, ή με  εκδήλωση ανταλλαγής παραδοσιακών ποικιλιών σπόρων όπου υπάρχει η δέσμευση να μην αποδεχτούμε πνευματικά δικαιώματα επάνω στους σπόρους.

Τα δύο σημεία που πρέπει να θιχτούν είναι:

1. Εξακρίβωση της βλάβης που έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία και περιοχή η Monsanto. Η επίδραση της Monsanto και των προϊόντων της στην περιοχή – Roundup, Γ.Τ.Ο., Πατέντες και Δικαιώματα, γενετική επιμόλυνση, διαφθορά διοίκησης και εκλεγμένων αντιπροσώπων, απορύθμιση νομοθεσίας για την ασφάλεια  και για τα δικαιώματα των αγροτών στους σπόρους τους.

Διεξαγωγή δημόσιου δικαστηρίου των εγκληματικών εταιριών πού καταστρέφουν τα είδη, την βιοποικιλότητα, την υγεία των παιδιών μας και την δημοκρατία μας.

Seed Freedom2. Προσδιορίστε εγχειρήματα στην περιοχή σας που ασχολούνται με τη δημιουργία εναλλακτικών διατροφικών συστημάτων σε τοπικό και κοινοτικό επίπεδο απαλλαγμένων από δηλητήρια, Γ.Τ.Ο., ορυκτά καύσιμα , περιλαμβάνοντας δράσεις για τη διατήρηση παραδοσιακών ποικιλιών , οργανικές καλλιέργειες, περιαστικές καλλιέργειες , σχολικούς κήπους, λαϊκές, ΚΟΙΓΕΩ (κοινωνικά υποστηριζόμενη γεωργία), το ηθικό εμπόριο κλπ.

Περιγράψτε το μέλλον πού οραματίζεστε απαλλαγμένο από Γ.Τ.Ο. και χημικά,  πως οραματίζεστε την Ελευθερία των Σπόρων και της Τροφής μέχρι το 2020 και σχεδιάστε πως θα γίνει αυτή η μετάβαση.

Δημιουργείστε συμμαχίες για την συνέχιση τής δημοκρατικής διαδικασίας που θα αποβάλει τους εγκληματίες πολέμου από το διατροφικό μας σύστημα και θα δημιουργήσει ένα διατροφικό σύστημα αφθονίας, υγείας και μη βίας. Σπείρετε σπόρους Ζωής, Σπείρετε σπόρους Ελευθερίας.

Πώς να κοινοποιήσετε την εκδήλωση σας

1. Αναγγελία

Προσθέστε τις επερχόμενες Λαϊκές Συνελεύσεις, ενέργειες και δράσεις για την Ελευθερία των Σπόρων στο Hμερολόγιο της Ελευθερίας των Σπόρων, με ημερομηνίες, μία σύντομη περιγραφή, μια φωτογραφία και διαθέσιμα links (web-site, social media, κτλ...):

– Συμπληρώστε αυτό το έντυπο

– Για να ενημερωθείτε για Δράσεις κοντά σας: http://seedfreedom.info/seed-freedom-events-calendar-greece/  και  http://seedfreedom.info/events/

2. Αποτέλεσμα

Στείλτε μας τα πορίσματα και τις αποφάσεις των τοπικών Λαϊκων Συνελεύσεων για το μέλλον της Διατροφής, και το Μέλλον του Πλανήτη είτε γραπτώς είτε μέσω βίντεο και φωτογραφιών. Email: submit [@] peoplesassembly.net

Στης 16 του Οκτώβρη, στο τέλος της  Λαϊκής Συνέλευσης στη Χάγη ως μέρος του Λαϊκού Δικαστηρίου, τα πορίσματα, οι φωτογραφίες και τα βίντεο σας θα ενσωματωθούν μαζί με άλλα για να σχηματίσουν ένα Πλανητικό Όραμα για το Μέλλον της Διατροφής. Ένα όραμα από τη βάση, αυτοδιαχειριζόμενο, σε αντίθεση με το τοξικό μοντέλο που η Monsanto και οι άλλοι κατασκευαστές δηλητηρίων προσπαθούν να επιβάλουν στην γεωργία, ένα μοντέλο βασισμένο στα χημικά, τους Γ.Τ.Ο., τις πατέντες επάνω στους σπόρους και την διάλυση της δημοκρατίας.

Εάν διοργανώσετε εκδήλωση ενάντια στη Monsanto στις 16 Οκτωβρίου, αναγγείλετε το όραμα σας στη συνάντηση, διοργανώστε ένα κοινό γεύμα, ανταλλάξτε σπορους. Ο Άρτος είναι η Ελευθερία μας.

Περισσότερα κείμενα [αγγλική γλώσσα]

Για να μάθετε περισσότερα για τήν Δίκη της Monsanto

Για να μάθετε περισσότερα για την εκστρατεία της Navdanya για τον Jaiv Panchayat – Living Democracy since 1999



Περαιτέρω Ενέργειες για την Ελευθερία των Σπόρων




Συνδεθείτε ηλεκτρονικά με την Ελευθερία των Σπόρων

Ιστότοπος – http://seedfreedom.info
Twitter – https://twitter.com/occupytheseed
Facebook – https://www.facebook.com/savetheseed
Εκδήλωση στο Facebook – http://bit.ly/SF2-16Oct15
YouTube – http://www.youtube.com/user/occupytheseed
Για περισσότερες πληροφορίες: info [@] peoplesassembly [.] net




Πηγή: http://seedfreedom.info/el/campaign/call-to-action-2016/



Seed Freedom

Ένα τραγούδι για την ελευθερία των σπόρων ενάντια στους νόμους που επιβάλουν οι πολυεθνικές και στα μεταλλαγμένα που μας προωθούν για να πλουτίζουν οι εταιρίες.

Στίχοι:

Από το σπόρο στη καρδιά μια επανάσταση αρχίζει

χωρίς βόμβες και όπλα αλλά με τσάπες και σπορεία

να ελέγξουν τη ζωή μας ζητάνε



Ότι παράγουμε να μην μπορούμε να φάμε

αν δεν ραντίσεις το φυτό δεν μεγαλώνει

δεν παράγει, πεθαίνει μαζί μ' αυτό και η ζωή μας μικραίνει



Μεταλλαγμένες τροφές μας επιβάλλουνε

ξέρει καλά η μοσάντο τώρα και νόμους μας βάζουν

απαγορεύσεις στους σπόρους μα και στα βότανα

είναι οι πατέντες δικές τους... αυτοί θέλουνε σκότωμα



Ο καρκίνος θερίζει, η εταιρία πλουτίζει

είναι τα φράγκα πολλά για να σε κάνουν καλά

και το χάπι κοστίζει, είναι τα φράγκα πολλά

και το χάπι κοστίζει...



Πήρα μια τσάπα να οργώσω τα όνειρά μου

κρατάω σπόρους για να σώσω τη γενιά μου

χαμογελάω στα φυτά μα και στη φύση

και δεν μπορεί κανείς τους να μου το στερήσει



Η ελευθερία των σπόρων είναι δικαίωμα

χιλιάδες χρόνια αυτό μας έμαθε η φύση

τώρα γεμίσαν τον κόσμο με υβρίδια

μα κάποιος πρέπει να τους σταματήσει



Μαζεύω σπόρους, πετάω σβόλους

δίνω μια μάχη που μας αφοράει όλους

και γι' άλλους όσους μας θέλανε στο χώμα

είμαστε σπόροι που φυτρώνουμε ακόμα

και γι' άλλους όσους μας θέλανε στο χώμα

είμαστε σπόροι που φυτρώνουμε ακόμα



Υπάρχει λύση για να βγούμε από το αδιέξοδα

που τη ζωή μας εκεί έχουν οδηγήσει

υπάρχει λύση, εμείς έχουμε τα σπόρια μας

που το καθένα πρέπει να βλαστήσει

να κάνει ρίζα γερή και να ανθήσει

για να παράγει τη τροφή που χρειαζόμαστε

και να μπορέσει η ζωή να συνεχίσει



Πήρα μια τσάπα να οργώσω τα όνειρά μου

κρατάω σπόρους για να σώσω τη γενιά μου

χαμογελάω στα φυτά μα και στη φύση

και δεν μπορεί κανείς τους να μου το στερήσει 



Το ξαφάνισαν κι αυτό το βίντεο, γιατί;; Κλειστό το σπουδαίο Σπήλαιο της Θεόπετρας Τρικκάλων!!!

Η Χρυσή Αυγή δεν λυγίζει από τον βρώμικο πόλεμο του Τζορτζ Σόρος

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016

ΘΕΕ ΜΟΥ, ΚΑΝΕ ΜΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!‏

Αποτέλεσμα εικόνας για ‪ΘΕΕ ΜΟΥ, ΚΑΝΕ ΜΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!‏‬‎

ΘΕΕ ΜΟΥ, ΚΑΝΕ ΜΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!‏
 «Θεέ μου, πόψε σο ζητάω κάτι πο τ θέλω πάρα πολύ. Θέλω ν μ κάνεις τηλεόραση! Θέλω ν πάρω τ θέση τς τηλεόρασης πο εναι στ σπίτι μου. Ν χω τ δικό μου χρο. Ν χω τν οκογένειά μου γύρω π μένα. Ν μ παίρνουν στ σοβαρ ταν μιλάω. Θέλω ν εμαι τ κέντρο τς προσοχς κα ν μ κονε ο λλοι χωρς διακοπς  ρωτήσεις. Θέλω ν χω τν δια φροντίδα πο χει  τηλεόραση ταν δν λειτουργε
ταν εμαι τηλεόραση, θχω τν παρέα το πατέρα μου ταν ρχεται σπίτι π τ δουλειά, κόμα κι ν εναι κουρασμένος. Κα θέλω τ μαμά μου ν μ θέλει ταν εναι λυπημένη κα στενοχωρημένη, ντί ν μ γνοε… Θέλω τ΄ δέλφια μου ν μαλώνουν γι τ ποις θ περνάει ρες μαζί μου. Θέλω ν νοιώθω τι  οκογένειά μου φήνει τ πάντα στν κρη, πότε – πότε, μόνο γι ν περάσει λίγο χρόνο μ μένα. Κα τ τελευταο, κάνε με τσι στε ν τος κάνω λους ετυχισμένους κα χαρούμενους.
Θεέ μου, δε ζητάω πολλά. Θέλω μόνο ν γίνω σν μι τηλεόραση!»
Τ δασκάλα πο τν διάβασε (καθς βαθμολογοσε) τν κανε ν κλάψει.  σύζυγός της πο μόλις εχε μπε στ σπίτι, τ ρώτησε: «τ συμβαίνει;» Ατ πάντησε: «Διάβασε ατ τν κθεση, τν χει γράψει νας μαθητής μου».  σύζυγος επε: «Τ καημένο τ παιδί. Τ διάφοροι γονες εναι ατοί!» 
Τότε ατ τν κοίταξε κα επε: «Ατ  κθεση εναι το γιο μας!

Δείτε το βίντεο : https://youtu.be/_0s0z1VgbYE

Lefana <lefana@shaw.ca>

Στην πατρίδα μας η χρήση του φόβου χρησιμοποιείται κατά κόρον από τα μέσα μαζικής τρομοκράτησης....

Αποτέλεσμα εικόνας για τα μέσα μαζικής τρομοκράτησης – τηλεόραση, ραδιόφωνο

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ: "Η πολιτική πλέον θεωρείται προϊόν και ως τέτοιο χρησιμοποιεί τις ανάλογες μεθόδους προώθησης όπου μία από αυτές είναι και ο φόβος. Στην πατρίδα μας η χρήση του φόβου χρησιμοποιείται κατά κόρον από τα μέσα μαζικής τρομοκράτησης – τηλεόραση, ραδιόφωνο, συγκεκριμένα μπλογκς, τρολς του διαδικτύου κοκ.
Οι ψυχολόγοι ισχυρίζονται ότι αυτό γίνεται με βάση μία από τις θεωρίες της σχιζοφρένειας που είναι αυτή του Bateson (1956) – η θεωρία του διπλού δεσμού. Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή, το άτομο δέχεται αντιφατικά μηνύματα από ένα άλλο άτομο. Κατ’ αυτόν τον τρόπο δημιουργείται μία εσωτερική σύγκρουση όπου πλέον αναπτύσσονται συμπτώματα σχιζοφρένειας προκειμένου το άτομο να μπορέσει να δραπετεύσει από αυτό τον διπλό δεσμό.
Στη χώρα μας αυτό γίνεται, φερ' ειπείν, με τις προτάσεις μέτρα του ΔΝΤ και της ΕΕ τα οποία εμφανίζονται ναι μεν ως σκληρά αλλά πρέπει να γίνουν για το «καλό μας».
Η «λύση» των μέτρων αυτών εμφανίζεται ως μονόδρομος γιατί οποιαδήποτε άλλη λύση θα δημιουργήσει "καταστροφή".
Δημιουργείται λοιπόν αυτή η σύγχυση στον κόσμο – η σύγχυση του τύπου η λύση μπορεί να είναι η καταστροφή μου αλλά είναι απαραίτητη – για το καλό μου πάντα!
Αποτέλεσμα αυτού; Μάζες απογοητευμένων και απομονωμένων πολιτών, ανθρώπων χωρίς όνειρα, παραιτημένων.
Η λύση, όπως έχω ξανατονίσει σε άλλα σχετικά άρθρα μου, μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω της αλληλεγγύης, της συλλογικότητας και σίγουρα της παύσης αναπαραγωγής από τον απλό κόσμο των μηνυμάτων και ειδήσεων φόβου που διαρκώς εκπέμπονται από τα ΜΜΕ. Αυτή, κατά τη γνώμη μου, θα είναι και η πρώτη προσπάθεια πνευματικής απελευθέρωσης των ανθρώπων από το καθεστώς διαρκούς φόβου."

Προτεινόμενη βιβλιογραφία
Ευαγγελάτος Γ. Η ψυχολογία του φόβου – οι κοινωνικές, οικονομικές και πολιτικές προεκτάσεις του

Δήμητρα Παπαδοπούλου

ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ - Πώς θα χωρέσει το « Γαβριήλ» « το Ιωσήφ» στο κήπο της πατρώας μας θρησκείας

Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ - Πώς θα χωρέσει το « Γαβριήλ» « το Ιωσήφ» στο κήπο της πατρώας μας θρησκείας


 ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ

-Τον σκύλο μας Ερμή τον ονομάσαμε ,
την γάτα την χαδιάρα Ερμιόνη,
τον παπαγάλο μας τον φλύαρο Διόνυσο
και την αργή χελώνα Αντιγόνη.


- «Χαίρω πολύ» τι όμορφα ονόματα!
φερμένα λες απ’ τον καιρό τ’ Ορφέα,
σίγουρα της δικής σου οικογένειας
τα ονόματα θα είναι εξίσου ωραία.

- Ναι τον πατέρα Νώντα τον φωνάζουμε
και την μαμά χαϊδευτικά Μπιλίτσα,
την αδερφή μου Ραφαέλα, Λάζαρο
τον αδερφούλη μου που είναι μια σταλίτσα.

- Απίστευτο αυτό που συμβαίνει φίλη μου
τα αρχαιόφωνα ονόματα τα γνήσια
στα ζώα σας με ασκεψία δώσατε
και στολιστήκατε εσείς με τα γατίσια.

-Σε Νώντα τον Επαμεινώντα τρέψατε
Μπιλίτσα είπατε την Πηνελόπη
ονόματα που είχανε οι Έλληνες
τότε που ήτανε σε όλα πρώτοι

Το Ραφαέλλα ξένης χώρας γέννημα,
τι θέλει στην δική μας την πορεία ,
πώς θα χωρέσει το « Γαβριήλ» « το Ιωσήφ»
στο κήπο της πατρώας μας θρησκείας.

-Αριστοτέλης ,Ηρακλής , Αλέξανδρος ,
Μίνωας, Αριάδνη και Μυρσίνη,,
δώσετε στα παιδιά σας τέτοιο όνομα
που γεύση ελληνική στα χείλη αφήνει

Ποιος τη συσκότιση στο νου μας έφερε ,
ποιος λεηλάτησε την άγια σκέψη,
την άλωση μας πώς επιτρέψαμε
κι η λήθη αφήσαμε καρπούς να θρέψει.

Φωνή ξεχύνεται απ’ τ’ Ολύμπια δώματα,
φωνή τ’ απώτερου μας παρελθόντος
«με φως ελληνικό λουστείτε Έλληνες»
για να μη γίνει αυτή η φωνή «ΦΩΝΉ ΒΟΩΝΤΟΣ»

ΕΛΕΝΗ ΜΑΝΙΩΡΑΚΗ-ΖΩΙΔΑΚΗ (δασκάλα)
Ελένη Μανιωράκη

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

Η πραγματική καταγωγή των Αλβανών - Την αναφέρουν όλοι οι Αρχαίοι Συγγραφείς



Περί Ἀλβανῶν ὁμιλοῦν τά γραπτά κείμενα, καί λέγουν ὁτι δέν εἶναι Εὐρωπαϊκός λαός. Ο Πλούταρχος (βίοι παράλληλοι) γράφει: "Καταλιπών δέ φρουρόν Αρμενίας Αφράνιον αυτός εβάδιζε δια τών περιοικούντων τον Καύκασον εθνών άναγκαίως έπί Μιθριδάτην. Μέγιστα δε αυτών εστίν έθνη, Αλβανοί και Ίβηρες".
Στράβωνος Γεωγραφία
Εν αυτή δέ τη Αρμενία πολλά μέν όρη, πολλά δέ οροπέδια, έν οις ουδ αμπελος φύεται ραδίως. Πολλοί δε αύλωνες οί μέν μέαως, οι δέ και σφόδρα εύδαίμονες.. Καθάπερ τό Άραξηνόν πεδίον, δι ού ο Άράξης ποταμός ρέων εις τά άκρα της Αλβανίας και την Κασπίαν εκπίπτει θάλασσαν.
Άλλες αναφορές για την Αλβανία της Κασπίας γίνονται από τον Αρριανό στο έργο του ‘Αλεξάνδρου Ανάβασις‘, όπου οι Αλβανοί βρίσκονται αντιμέτωποι ως εχθρικό τμήμα ενταγμένο στις περσικές δυνάμεις του Δαρείου κατά την εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου. "Ώς δέ ομού ήδη τά στρατότεδα έγίγνετο, ώφθη Δαρείος και οί άμφ΄ αυτόν, οί τε μηλοφόροι Πέρσαι και Ινδοί και Αλβανοί και Κάρες οι ανάσπαστοι και οί Μαρδοι τοξόται κατ΄ αυτόν Άλέξανδρον τεταγμένοι και την ίλην την βασιλικην." 
Από τον Κλαύδιο Πτολεμαίο διαβάζουμε: Αλβανοί, Σκύθαι
Από τον Στέφανο Βυζάντιο, φιλόσοφο και γεωγράφο (4ου αιώνα μ.Χ.). διαβάζουμε:
Αλβανία χώρα προς τοις ανατολικοίς Ίβηρσιν. Εκεί δε και το έθνος οι Αλβανοί, ποιμενικοί και μετρίως πολεμικοί μεταξύ Ιβήρων και Κασπίας. Υπόκειται δε τη Σαρματία προς μεν τω Πόντω η Κολχική προς δε τή Κασπία η Αλβανία. 
Υποστηρίζεται ότι οι πρώτοι κάτοικοι της Παννονίας υπήρξαν οι Ιλλυριοί (πελασγικός λαός και συγγενής των Ελλήνων). Η Παννονία σήμερα περιέχεται στα εδάφη των κρατών της Σερβίας, Βοσνίας, Μαυροβουνίου, Κοσσυφοπεδίου και βορείου Αλβανίας. 
Ο Κωνσταντίνος Πορφυρογέννητος για την εποχή του Ηράκλειου γράφει:
..."Και επειδή η νυν Σερβλία καί παγανία καί η ονομαζομένη Ζαχλούμων χώρα καί Τερβουνία καί η των Καναλιτών υπό την εξουσίαν του βασιλέως Ρωμαίων υπήρχον, εγένοντο δε αι τοιούιαι χώραι έρημαι παρά τών Αβάρων από των εκείσε γαρ Ρωμάνους τους νύν Δελματίαν καί τό Δυρράχιον οίκούντας απήλασαν"...
Εδώ περιγράφεται η ερήμωση της Ιλλυρίας μέχρι και του Δυρραχίου και ο εποικισμός υπο των Αβάρων.
Ο Λαονικος Χαλκοκονδύλης (1430-1490), γράφει: Ουδόλως φρονώ ότι οί Αλβανοί ύπάρχουσιν Ίλλυρικόν γένος ώς τίνες λέγουσιν ... .
Παρθυαίους δὲ καὶ Ὑρκανίους καὶ Τοπείρους, τοὺς πάντας ἱππέας, Φραταφέρνης ἦγεν. Μήδων δὲ ἡγεῖτο Ἀτροπάτης. ξυνετάττοντο δὲ Μήδοις Καδούσιοί τε καὶ Ἀλβανοὶ καὶ Σακεσῖναι. τοὺς δὲ προσοίκους τῇ ἐρυθρᾷ θαλάσσῃ Ὀροντοβάτης καὶ Ἀριοβαρζάνης καὶ Ὀρξίνης ἐκόσμουν
Από την Γαλλική εγκυκλοπαίδεια, γραμμένη από επιτροπή Σοφών υπό την εποπτεία του Ιππότη D' Arteau, μεταφρασμένη κατ΄ επιτομή από τη Γαλλική, το έτος 1862, διαβάζουμε:
ΑΛΒΑΝΙΑ: υπό των νεωτέρων γεωγράφων καλείται μία των επαρχιών της Ευρωπαϊκής Τουρκίας εκτεινομένη παρά το Αδριατικόν και το Ιόνιον πέλαγος και περιλαμβάνουσα δύο διακεκριμένας Επαρχίας των αρχαίων γεωγράφων την Ιλλυρίαν και Ήπειρο. Η χώρα αυτή κατά τόν μεταίωνα εκαλείτο Αρβανέσση νύν δε καλείται Αρναούτ μέν υπό των Οθωμανών, Σκίπερη δέ υπό τών εγχωρίων ήτοι των Αλβανών οίτινες και εαυτούς όνομάζουσι σκιπετάρους. 
Οι κάτοικοι της εκτεταμένης ταύτης επαρχίας διαφέρουσιν από αλλήλων κατά τε την εθνικότητα την γλώσσαν και την θρησκείαν διότι το μέν μεσημβρινόν μέρος της Αλβανίας ήτοι την κυρίως Ήπειρον οικούσιν οί Ηπειρώται, όντες ομόγλωσσοι και Ομόθρησκοι με τους λοιπούς Έλληνας, το δε αρκτικόν ήτοι την Ιλλυρίαν, ήτις και δύναται νά ονομασθεί κυρίως Αλβανία κατοικούσιν οί Αλβανοί ανάμικτοι οντες μετά Σέρβων και Οθωμανών καί Έλλήνων. Εκτός της αλβανικής γλώσσης η οποία διαιρείται εις πολλάς διαλέκτους και ιδιώματα, λαλείται έτι εν τη Αλβανία καί η Ελληνική, η τουρκική κλπ. 
Στις αρχές του 20αι. ο πρωθυπουργός της Σερβίας Πάσιτς δήλωνε περί του Αλβανικού ζητήματος, σε συνέντευξη που έδωσε στην Γαλλική εφημερίδα "Χρόνος":
"Οι Αλβανοί ουδέποτε είχον ιστορικόν βίον και ουδέποτε υπήρξε Αλβανία με την γεωγραφική έννοιαν ήν δίδουσι σήμερον οι εν Ευρώπη, μάλιστα δε οι προπαγανδισταί. Ανεξαρτήτως από το ζήτημα περί καταγωγής και γλώσσης των Αλβανών, είναι βέβαιον ότι είτε Ιλλυριοί ήσαν ούτοι αρχαιώθεν είτε μετανάστες εξ Ασίας, πολιτικόν βίον ουδέποτε έσχον". 
Βεβαίως τα λεγόμενα του Σέρβου πολιτικού και μάλιστα πρωθυπουργού, ο καθένας θα περίμενε να κρύβουν πολιτικές σκοπιμότητες.
Ωστόσο σε αυτό που πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή είναι η αναφορά του Πάσιτς στην Ασιατική καταγωγή των Αλβανών.
Πηγή: pronews.gr