Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

Τοποθέτηση του Υπουργού αΠαιδειας και ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ σχετικά με την " πάρα φύσιν "

ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΜΕΚΑΤΙΑΛΛΟ: Τοποθέτηση του Υπουργού αΠαιδειας και ...



Δεν θα σταθώ στην δημόσια τοποθέτηση του Υπουργού αΠαιδειας και ΘΡΗΣΚΕΥΜΆΤΩΝ σχετικά με την " πάρα φύσιν " (Εεεπ τί ομοφοβικο υπονοούμενο είναι αυτό υπουργίσκε μου ;;; τί θα πουν οι ροζ συνιστώσες ;;;!!) ... διδασκαλία της αρχαίας Ελληνικής στα σχολεία , ....φέρτε στην μνήμη σας τα σχολικά σας χρόνια και τους καθηγητές των αρχαίων σας με την βαρετή διδασκαλία τους και θα συμφωνήσετε εν μέρει ( τόσες δεκαετίες διδάσκονται στο Ελλαδιηλ και όμως θα συναντήσεις κυρίως ξένους να σου μιλάνε με καμάρι αρχαία ΕΛΛΗΝΙΚΆ -κάνοντάς σε ρόμπα - ακόμη και Ιάπωνες που τα ΈΜΑΘΑΝ λένε στο .. ΣΧΟΛΕΊΟ!!!...άρα παίζει θέμα μεθόδου διδασκαλίας , ανικανότητας καθηγητών και βιβλίων.. ίσως ) ....Θα σχολιάσω όμως την συνέχεια της τοποθέτησής του και συγκεκριμένα από το 6:10 και μετά ... όταν τίθεται το ερώτημα για την δεύτερη ΞΈΝΗ γλώσσα στα δημοτικά- ο νεομαρξιστής Υπουργός -μας λέει, ότι είναι σύμφωνος στην πολυπολιτιζμική κενο-νια που ζούμε( λες και ήταν επιλογή μας ...) να διδάσκεται και τρίτη ξένη γλώσσα !!! αγγλικά γερμανικά ή γαλλικά( ίσως να εννοεί και τα αραβικά δεν κατάλαβα ακριβώς ... ( γερμανικά στο δημοτικό ;;;;; εξαιρετικά δύσκολη η εκμάθηση της γερμανικής όσοι έχετε διδαχθεί ή διδάξει .. το γνωρίζετε ..) ..Αφού τελικά είναι ...
"αρχαιολάτρης" ( έτσι δήλωσε στην αρχη 😜) γιατί δεν προτείνει την διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής από το δημοτικό( με την μορφή παιγνιδιού ..ίσως.. μέσα από την Ελληνική θεολογία ...Ά ναι το ξέχασα ...μαθαίνουν την περιούσια ) που είναι μητέρα των ευρωπαϊκών ; ....
..Επίσης όσον αφορά την διδασκαλία ένα θέμα είναι .. το ΤΙ κείμενα διδάσκονται, αλλά και το ΠΩΣ αποδίδονται. Για παράδειγμα η σκέτη απόδοση που διδάσκεται από το έργο Περικλέους Επιτάφιος του Θουκυδίδη (Γ' τάξη Γενικού Λυκείου Γενικής Παιδείας) λέει "εὐτυχία θὰ πῆ ἐλευθερία καὶ ὲλευθερία σημαίνει ἀνδρεία" πόσο σωστά ΌΜΩΣ , αποδίδει το πρωτότυπο που λέει " καὶ τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον, τὸ δ' ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον"...
Επιπλέον λίγο αργότερα στο ίδιο βιντεακι κάνει σαφή διαχωρισμό του Ελληνισμού και του χριστιανισμού -ορθοδοξίας( να σημειώσω εδώ ότι οι χριστιανοί ήταν κάποτε οι ΛΑ-ΘΡΟ-ΜΕ-ΤΑ-ΝΑ-ΣΤΕΣ στην Ελλάς. .)
..και εκεί που λέω ...
ΕΎΓΕ ρε επίσημε μπουλντόζα,
Υπουργαρα μου τρελή ..
ΝΑ!!!..
ΝΑααα!!! θα πει και-
ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΗ ΤΏΡΑΑΑΑ..!!!!
να μας απογειώσει κανονικά .και να σηκωθούμε από ..ντιβάνια- καρέκλες -καναπέδες ...
....Τί λέει το υπουργικό κήτος;;;!!!!! ;😠 .😤😠😠😈.
Θα πρέπει τα μουσουλμανάκια να διδάσκονται την θρησκεία και τον Πολιτιζμο τους και επιπλέον τα δικά μας να μαθαίνουν για το Ισλάμ ...όπως και οι Ιζλαμοπαίδες για...Ι τον... χριστιανισμό!! λες και έχουν μεγάλες διαφορές τα αβρααμικά εκτρώματα. .. γιατί δεν προτείνει την κατάργηση των αθλίων θρησκευτικών ... που στην ουσία είναι ορνιθοδοξη κατήχηση ;
τί;
πως;
φοβάται το πολιτικό κόστος ;;;
Χμμμ ..όταν αρνήθηκε την γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού δεν το φοβήθηκεεε ; ;; .....
Γνωρίζετε ότι στο γυμνάσιο υπάρχει ένα εξαιρετικό βιβλίο ελληνικής φιλοσοφίας το οποίο ενώ το δίνουν στα παιδιά ( για να βγάζουν λεφτά ) ΔΕΝ διδάσκεται σε ΚΑΝΈΝΑ δημόσιο σχολιο ;;;....πάρα μόνο σε ελάχιστα ιδιωτικά ως μάθημα επιλογής ;;;...μάλιστα είναι γραμμένο στην δημοτικιααα. .στη γλώσσα του λαού ώστε να μαθαίνει το παιδί της λαϊκής οικογένειας την σοφία των προγόνων του ...
...Οπότε ...
Άαασε μας ρε....
.....Φίλη.

Κέων Λοκρός Εσπέριος

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

Ανάπτυξη σημαίνει δουλειά στον Έλληνα εργάτη ! - Γιάννης Λαγός

ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ - "ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ" ( άτυπη ομάδα )


Ο Ηρακλείδης ο Ποντικός (390-330 π.Χ.) γεννήθηκε μεν στην Ηράκλεια του Πόντου, αλλά σπούδασε φιλοσοφία στην Αθήνα υπό τον Πλάτωνα και Αριστοτέλη.



Αγαπητοί  φίλοι  

 Η  επιστολή  αυτή  προς  τον  υπουργό  σηματοδοτεί  μια  νέα  Αργοναυτική  Εκστρατεία .  Η  κυβέρνηση είναι  στριμωγμένη  :  ¨η  θα  ενδώσει  ή  (αν  αρνηθεί )  θα αποκαλύψει  και  στους  πλέον  νυχτωμένους  πόσο  ανθελληνική  είναι .  Φυσικά  και  δεν  θα  μας  κάνει  το  χατήρι  .  Αυτό  το   λογικότατο   αίτημα  όμως  μπορεί να  συσπειρώσει  όλο  τον κόσμο  μας  (  του αρχαιοελληνικού  χώρου ) .
  Ας   το κάνουμε  κορυφαίο  σύνθημά  μας 

20  ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ  ΣΧΟΛΕΣ   ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ  ( όσα  ιδεολογικά ρεύματα  υπήρχαν  στην  αρχαιότητα )  ΚΑΙ  ΓΙΑ ΚΑΘΕ HOT  SPOT   ΠΟΥ  ΚΑΝΟΥΝ  ,  ΘΑ  ΑΝΟΙΓΟΥΝ  ΑΛΛΗ  ΜΙΑ   ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ  ΣΧΟΛΗ/ΧΩΡΙΟ  ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ

Διαδώστε  το  παντού  με  μειλ  και  FACEBOOK 

(  λεπτομέρειες :   https://www.facebook.com/%CE%A6%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%83%CE%BF%CF%86%CF%89%CE%BD-%CE%A7%CF%89%CF%81%CE%B9%CE%BF-1569946773274074/?ref=bookmarks



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (14-6-2016)
---------------
ΑΠΟΣΤΟΛΕΥΣ : "ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ" ( άτυπη ομάδα )
Προς
ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΘΕΜΑ : ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ
Ως γνωστόν :
# οι φιλοσοφικές σχολές έκλεισαν με διατάγματα αυτοκρατόρων κατά τα πρώτα χρόνια του Μεσαίωνα
# οι φιλοσοφικές σχολές είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένες με τον Ελληνικό Πολιτισμό
# ο Μεσαίων , κατά γενική ομολογία , έχει λήξει
Είναι , ως εκ τούτου , περίεργο το οτι ουδείς ενδιαφέρθηκε να αναβιώσει τις φιλοσοφικές σχολές μετά το 1827 .
Σήμερα , εμείς οι Φιλόσοφοι , ζητούμε την βοήθειά σας για να επαναλειτουργήσουμε τις φιλοσοφικές σχολές .
Επειδή το σύγχρονο ελληνικό κράτος εμφανίζεται ως κληρονόμος του Βυζαντίου ( πχ αναγνωρίζει χρυσόβουλα αυτοκρατόρων που δωρίζουν εκτάσεις σε μοναστήρια ) οφείλει να ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙ ζημιές που έκανε το Βυζάντιο . Μία εξ αυτών είναι το κλείσιμο των φιλοσοφικών σχολών .
Εάν το Βυζάντιο δεν είχε κλείσει τις σχολές , αυτές θα υπήρχαν και θα είχαν και αξιοσέβαστη περιουσία ( λόγω δωρεών και κληροδοτημάτων ).
Υποθέτουμε οτι το πρώτο ερώτημα που θα ανακύψει είναι "Γιατί ΕΣΕΙΣ ; Τί προσόν έχετε ώστε ΕΣΕΙΣ να θεωρείστε οι κληρονόμοι των αρχαίων φιλοσόφων ;" . Απαντούμε "Διότι εμείς έχουμε το σθένος να ζήσουμε σύμφωνα με τα διδάγματα εκείνων ! Πράγμα καθόλου εύκολο για τον μέσο άνθρωπο" .
Εάν δεν αναβιώσουν οι σχολές ΤΑΧΙΣΤΑ , υπάρχει μέγας κίνδυνος κάποια άλλη χώρα να κάνει γενναιόδωρη προσφορά και να προσελκύσει όλους τους σύγχρονους φιλοσόφους . Και τότε η Ελλάδα δεν θα μπορεί να διεκδικεί την πνευματική κληρονομιά τους . Διότι πραγματική κληρονόμος δεν είναι η χώρα που γέννησε τους φιλοσόφους αλλά αυτή που τους δίνει γή για να ζήσουν .
Θεωρούμε σίγουρο οτι διαθέσιμες εκτάσεις υπάρχουν άφθονες . Το συμπεραίνουμε αυτό απο την ταχύτητα με την οποία εξασφαλίζονται εκτάσεις δια τα λεγόμενα "hot spots" . Εφ' όσον και χρήμα και γή υπάρχει για τα hot spots είναι σίγουρο οτι θα βρεθεί και για τις φιλοσοφικές σχολές .
Εξ' άλλου δεν πρέπει να λησμονούμε οτι οι φιλοσοφικές σχολές θα ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΟΥΝ τουρίστες , εν αντιθέσει με τα hot spots που τους αποδιώχνουν .
Οι φιλοσοφικές σχολές θα είναι κέντρα διδασκαλίας της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας ( σε ημεδαπούς και αλλοδαπούς φοιτητές ) , θα διαθέτουν Ασκληπιείο , εκτάσεις βιολογικών καλλιεργειών , βιβλιοθήκες και εργαστήρια καλλιτεχνικής δημιουργίας . Θα είναι κέντρα με διεθνή ακτινοβολία , εφάμιλλη με αυτήν του Αγίου Όρους .
Σας καλούμε λοιπόν να κινηθείτε με αποφασιστικότητα και να ορίσετε ημερομηνία συνομιλιών μαζί μας για να διευθετήσουμε τις λεπτομέρειες του εγχειρήματος . Περιττόν να απαριθμήσουμε τα ωφέλη για την χώρα όπως περιττόν είναι να τονίσουμε την ζημία που θα επέλθει στην προσωπική σας φήμη ( και πολιτική σταδιοδρομία ) εάν επι των ημερών σας οι φιλοσοφικές σχολές αναβιώσουν σε κάποια άλλη χώρα πλήν της Ελλάδος . 

pitago99@gmail.com

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Η φιλοξενία στην αρχαία Ελλάδα - Όταν οι «αντιρατσιστές» ανατρέχουν στο παρελθόν...

 

Ένα από τα συνήθη επιχειρήματα των επαγγελματιών «φιλάνθρωπων», «ανθρωπιστών» και «αντιρατσιστών», όταν θέλουν να καταδείξουν την «ξενοφοβία» και τον «ρατσισμό» των σύγχρονων Ελλήνων, που επιμένουν να αρνούνται την κατάληψη της Ελλάδος από τις ορδές των τριτοκοσμικών λαθρομεταναστών, είναι αυτό που κάνει επίκληση του θεσμού της φιλοξενίας στην αρχαία Ελλάδα.
Υποστηρίζουν λοιπόν, πως οι αρχαίοι Έλληνες ήταν κατ' εξοχήν φιλόξενοι άνθρωποι κι ότι ο θεσμός της φιλοξενίας, πέραν του ότι αποτελούσε ηθικό χρέος, προστατεύονταν κι απ' τον Ξένιο Δία. Αυτό, σε πλήρη αντίθεση με τους «ρατσιστές» Νεοέλληνες, οι οποίοι αρνούνται -τι θράσος!- να «φιλοξενήσουν» μερικά εκατομμύρια λαθρομεταναστών.
Όμως, όπως και στην περίπτωση με την πετσοκομμένη ρήση του Ισοκράτη («Ἕλληνας καλεῖσθαι τοὺς τῆς παιδεύσεως τῆς ἡμετέρας»), έτσι κι εδώ προβάλλεται η μισή αλήθεια -και η μισή αλήθεια είναι χειρότερη απ' το ψεύδος...
Πράγματι, ο θεσμός της φιλοξενίας στην αρχαία Ελλάδα, ήταν ιερός και προστατεύονταν από τον Ξένιο Δία. Υπήρχε μάλιστα και συγκεκριμένο τυπικό, κατά την υποδοχή, διαμονή και αναχώρηση του φιλοξενούμενου, ενώ υπήρχε και η «δημοσία ξενία», όπου την φιλοξενία αναλάμβανε η πόλη, παρέχοντας στους ξένους διαμονή και τροφή στους «ξενώνες» της. Κάπου εδώ, σταματά η αλήθεια των «αντιρατσιστών» και συνεχίζει το ψεύδος διά της αποσιωπήσεως της υπόλοιπης αλήθειας...
Ως ξένος, στην κλασική αρχαία Ελλάδα, κατά κανόνα εννοούνταν, όχι ο αλλοδαπός κι αλλόφυλος, αλλά ο Έλληνας που κατοικούσε σε άλλη πόλη. Οι αλλόφυλοι, προσδιορίζονταν με τον πασίγνωστο περιφρονητικό όρο «βάρβαροι». Αλλά κι όταν ακόμη προσδιορίζονταν ως ξένοι, ο όρος λάμβανε και πάλι την αρνητική σημασία του βάρβαρου, του εχθρού (π.χ. οι Σπαρτιάτες «ξείνους γὰρ ἐκάλεον τοὺς βαρβάρους» [Ηρόδοτος, «Ιστορίαι - Καλλιόπη», 11]) και είναι επίσης γνωστό τι γνώμη είχαν οι αρχαίοι Έλληνες, για όσους δεν ανήκαν στη φυλή τους: «Πας μη Έλλην, βάρβαρος». Όπως δε αναφέρει κι ο αρχαίος Έλληνας ιστορικός, Πολύβιος («Ιστορίαι», Θ'), οι Έλληνες πολεμούσαν «διαγωνιζόμενοι πρὸς τοὺς βαρβάρους ὑπὲρ τῆς τῶν Ἑλλήνων ἀσφαλείας». Είναι επίσης χαρακτηριστικό, ότι οι αλλοεθνείς αποκλείονταν κι απ' τους Ολυμπιακούς Αγώνες («οὐ βαρβάρων ἀγωνιστέων εἶναι τὸν ἀγῶνα ἀλλὰ Ἑλλήνων» [Ηρόδοτος, «Ιστορίαι - Τερψιχόρη», 22]), όπου δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνον όσοι αποδείκνυαν ότι ήταν Έλληνες.
Η φιλοξενία λοιπόν, αφορούσε κατά βάση Έλληνες, ενώ δεν ήταν χωρίς όρους, περιορισμούς και υποχρεώσεις. Στην Σπάρτη μάλιστα, υπήρχε και νόμος περί «ξενηλασίας» (Ξενοφώντος «Λακεδαιμονίων Πολιτεία»), ενώ ο Ηρόδοτος («Ιστορίαι - Κλειώ», 65), αναφέρει ότι οι Σπαρτιάτες ήταν «ξείνοισι ἀπρόσμικτοι».
Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με τα μέτρα και τα σταθμά των «αντιρατσιστών», οι αρχαίοι Έλληνες, όχι μόνο φιλόξενοι δεν ήταν έναντι των αλλοεθνών, αλλά «ρατσιστές» και «εθνίκια» του κερατά!
Υπάρχει όμως και συνέχεια...
Ακόμη κι αν δεχθούμε ότι η φιλοξενία μπορούσε να αφορά και τους αλλοεθνείς, υπήρχε μια πολύ σημαντική παράμετρος, την οποία οι «ανθρωπιστές», παραβλέπουν: Η φιλοξενία δεν διαρκούσε επ' αόριστον και για οποιονδήποτε. Αφορούσε μόνο τους περαστικούς, τους ταξιδιώτες, τους αγγελιαφόρους, τους εμπόρους και γενικότερα τους προσωρινούς επισκέπτες. Όχι τους μετανάστες. Οι Έλληνες που επιθυμούσαν να μετεγκατασταθούν μόνιμα ή επ' αόριστον σε άλλη ελληνική πόλη-κράτος, δεν θεωρούνταν πλέον φιλοξενούμενοι, αλλά «μέτοικοι» -μέτοικοι θεωρούνταν επίσης και οι απελεύθεροι δούλοι. Στη Σπάρτη, ονομάζονταν «περίοικοι», καθώς δεν κατοικούσαν μέσα στην πόλη, αλλά σε πέριξ οικισμούς. Στην αρχαία Αθήνα, ο κάθε μέτοικος, ήταν υποχρεωμένος να επιλέγει έναν «προστάτη», δηλαδή κάποιον γηγενή εγγυητή, σε αντίθετη δε περίπτωση κινδύνευε να μηνυθεί, αντιμετωπίζοντας την δικαιοσύνη. Ως μέτοικοι, ήταν υποχρεωμένοι να πληρώνουν ειδικό φόρο, το «μετοίκιον». Όσοι δε, δεν πλήρωναν το μετοίκιον, οδηγούνταν προσωρινά στη φυλακή κι αν δεν έβρισκαν χρήματα να πληρώσουν, απελαύνονταν. Οι μέτοικοι, παρ' ότι είχαν αρκετά δικαιώματα, εν τούτοις δεν επιτρέπονταν να κατέχουν θέσεις εξουσίας και να συμμετέχουν στις συνελεύσεις και τις αποφάσεις του δήμου.