Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ= ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ - Τού Kewn Locross Esperios

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣΕΟΛΑ: ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ = ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ - Τού 《 Κέων Λοκρος Εσπέριος 》.
 
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ= ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ
Ενα απο τα ΒΑΣΙΚΑ βιβλία των ορθοδόξων χριστιανών κατα την "θεια" λειτουργία τους είναι το Μεγα Ωρολόγιον ( αποστολικής διακονίας της Ελλαδος) , σε οποιαδήποτε εκκλησία και να πάτε θα το δείτε στο ψαλτήρι , περιέχει α) την ακολουθια του Μεσονυκτικου β) Ακολουθία του όρθρου γ) ακολουθία του εσπερινου δ) τροπάρια των ακινητων και κινητων εορτών δ) παρακλητικους και ικετήριους κανόνες . Οι ανυποψίαστοι ή αποχαυνωμένοι ρωμιοι δεν μπαίνουν ΠΟΤΕ στον κόπο να ακούσουν ή να διαβάσουν τί στο καλό ψέλνει ο ψάλτης και ο ρασοφόρος "πνευματικός "τους , Πα-τέρας . Διαβάζοντας το συγκεκριμένο ιερατικό βιβλίο κανείς, διαπιστώνει με έκπληξη και απορία , οτι είναι ένας υμνος στην ...ΣΙΩΝ και μάλιστα ο βασιλέας αυτής ,δεν είναι άλλος απο τον ..Ιησου Χριστό !!τον οποίο συνεχως περι τις( 72 φορές μέτρησα )υμνουν και τον αποκαλούν " Ιησου Χριστε Βασιλευ Σιών" (απο 2επαναλήψεις την φορα) !! Τα ίδια και σε άλλα τελετουργικά βιβλία όπως το " εγκόλπιον του Ψάλτου και το " Εγκόλπιον του αναγνώστου" μάλιστα στο τελευταίο οι ψαλτες ,παπαδες και οι καλόγεροι , καλόγριες στα μοναστήρια , σε ένα μαζικό παραλήρημα ανθΕλληνισμού και Σιωνιστολατρείας κατα την ακολουθία του Ορθρου ψέλνουν με μια φωνή, 《 Οι μισούντες Σιών , αισχύνθητε απο του Κυρίου( Ιησου Χριστό) ' ως χόρτος γαρ, πυρί έσεσθε απεξηραμμένοι》!!! Σελ.63.( εγκολπιον αναγνώστου).
Υ.Γ Εμείς , οι Ελληνες Αυτόχθονες,( απόγονοι των "ειδωλολατρών" που δεν προλάβατε να σκοτώσετε) θεματοφύλακες της Ιερής των Πατρώων Θεών την Παραδοση, θα συνεχίσουμε να λατρευουμε να τιμουμε και να υμνουμε τους Ελληνες Αθανάτους Θεούς και Ηρωες...Έσσεται Ήμαρ.
Υ.Γ 2 Καλή νουμηνία και καλό μήνα Ποσειδεών σήμερα.( ιερό Αττικό Σεληνιακό Ημερολόγιο).
~ Κέων Λοκρός Εσπέριος~
Kewn Locross Esperios


Οι ''Λεωνίδες'' έχουν πεθάνει..... - Τού Θεόδωρου Σωτηρόπουλου


Αποτέλεσμα εικόνας για Οι ''Λεωνίδες'' έχουν πεθάνει.....

Πατριώτη, η χώρα αυτή είναι σε κατοχή και σκλαβιά, εθνική και πνευματική, η χώρα αυτή στην ουσία δεν ανεξαρτητοποιήθηκε ποτέ, απλά άλλαξε δυνάστες, η χώρα αυτή ποτέ της δεν μπόρεσε να ξεφύγει από την διχόνοια και τον εμφύλιο σπαραγμό, η χώρα αυτή, λειτουργεί κατά το πώς θέλουν και επιθυμούν τα κάθε λογής διαφορετικά εθνικά σύνολα, η χώρα αυτή, ήταν, είναι και θα είναι καταδικασμένη να ζει μέσα στο σκοτάδι, ποτέ και κανένας δεν θα μπορέσει να την βγάλει από την πνευματική και εθνική σκοτεινιά και ξέρεις γιατί, γιατί φίλε μου οι χώρες στέκονται όρθιες όταν όρθιοι λειτουργούν και οι άνθρωποι που τις απαρτίζουν, εδώ, οι άνθρωποι έμαθαν να τα κάνουν όλα έρποντας και γλείφοντας, το ξέρω, θα μου πεις ότι όλοι δεν είναι ίδιοι, ότι υπάρχουν και καλοί, φίλε μου, δυστυχώς, οι Λεωνίδες έχουν πεθάνει και την θέση τους την πήραν τώρα οι εφιάλτες, που παριστάνουν περίτεχνα τους Λεωνίδες. Το πρόβλημα μας φίλε μου είναι η διαφορετική εθνική μας συνείδηση, είναι ο καρκίνος που έχουμε ως πνεύμα, είναι η τρομερή ανθελληνικότητα μας, είναι ότι εδώ και δεκάδες χρόνια αφήσαμε στα χέρια των εχθρών μας, την τύχη των παιδιών μας και τρέξαμε στα ταμεία τους με χαρά, σαν τα πρώτο πηδηγμένα κοριτσόπουλα να εισπράξουμε τα επιδόματα και τα μπαξίσια που οι εχθροί μας έδιναν ως δώρα, μόνο που αυτά, ήταν κρυμμένα μέσα στον δούρειο ίππο τους.
   
Θεόδωρος Σωτηρόπουλος

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Ελευθερωμένε - Ελευθερωτή - Ελευθέριε - ΝΑΙ είμαι ρατσιστής - Τού Γιώργου Τσαχουρίδη





Εγώ ΔΕΝ θέλω να είμαι μέλος και να ανήκω στον πιο ηλίθιο λαό, ούτε καν σε ηλίθιο λαό, για αυτό βάζω μπροστά τον εαυτό μου και αναλαμβάνω την εκπροσώπηση του Ελληνικού Λαού, έστω στον στενό κοινωνικό κύκλο μου, δηλώνον
τας πως ΝΑΙ είμαι ρατσιστής και μάλιστα όχι μόνο Φυλετικός Ρατσιστής αλλά επίσης και Κοινωνικός Ρατσιστής και πέρα αυτού είμαι και θερμός αντιδημοκράτης, καθώς βαθιά νιώθω, φρονώ και θεωρώ πως το δημοκρατικό πολίτευμα κατατάσσεται στην ίδια κατηγορία σαπίλας, ανωμαλίας, παράνοιας, παραλογισμού και εγκληματικότητας όπως ο κομμουνισμός και ο γερμανικός εθνικοσοσιαλισμός του Αδόλφου Χίτλερ.

Τα ερείσματα μου αλλά και τα επιχειρήματα τα οποία τεκμηριώνουν την αδιαμφισβήτητη στιβαρή Ορθότητα των θέσεων, ιδεών και απόψεων μου τα αντλώ μέσα από την Φύση, την Εμπειρία, την Λογική και τον Ορθό Λόγο.

Και είμαι Κοινωνικός Ρατσιστής διότι απορρίπτω καθολικά και απόλυτα την έννοια της ισότητας όπως την αποδίδει και ερμηνεύει η αντίληψη της δημοκρατίας. Δεν θα σταθώ στις αρνητικές καταστροφικές ψυχοδιανοητικές επιπτώσεις που προκαλεί στην ανθρώπινη προσωπικότητα το θέσφατο της δημοκρατίας περί ισότητας, αλλά θα σημειώσω αποκλειστικά την κοινωνική διάσταση εντός της οποίας δεν υφίστατε ισότητα η οποία ως έννοια της δημοκρατίας είναι ψευδής-ψευδαισθησιακή, και ανύπαρκτη για εμάς, και αναγνωρίζουμε μετά ακριβεστάτης διάκρισης πως η ανισότητα είναι δομικός λίθος της κοινωνικής σύνθεσης και του πολιτισμού.

Φερ' ειπείν, είναι αδιανόητο να δεχτούμε πως είναι ίσοι και όμοιοι αλλά και να αποδώσουμε ίσα και όμοια θεσμικά, πολιτικά, κοινωνικά, οικονομικά, ατομικά και βιοματικά δικαιώματα στον Οδυσσέα Ελύτη και σε έναν παιδεραστή, βιαστή γυναικών, απατεώνα, αλκοολικό ρέμπελο κ.λ.π. κ.λ.π. κ.λ.π.

Όπως επίσης, απορρίπτουμε την ισότητα στα ανθρώπινα δικαιώματα μεταξύ του Νικηφόρου Βρεττάκου και ενός συγγραφέα εγχειριδίου τεχνικής κατεύθυνσης σχετικά με το πως μπορούμε να κατασκευάσουμε εκρηκτικό μηχανισμό με προϊόντα τα οποία διατίθεντε ελεύθερα στο εμπόριο.

Είναι προφανέστατος, λοιπόν, ο Κοινωνικός μας Ρατσισμός τον οποίο και προστατεύουμε ως πολίτιμο ψυχικό, πολιτιστικό και πολιτισμικό αγαθό ή με άλλη φράση, ως ψυχική και κοινωνική αρετή.

Φυλετικό Ρατσιστή τώρα, με κάνει το γεγονός πως δεν είναι ίδιας και όμοιας ποιοτικά ηθικής, ψυχικής και νοητικής αξίας όλες οι ανθρώπινες φυλές και οι λαοί. Ας μην μακρυγορώ λέγοντας μόνο πως αυτό το διαπιστώνουμε εξετάζοντας μόνο το γεγονός πόσοι λευκοί και πόσοι από άλλες φυλές ή πόσα μέλη δυτικών χριστιανικών κοινωνιών και πόσα μέλη ισλαμικών-μουσουλμανικών κοινωνιών, έλαβαν της ανώτερης παγκόσμιας διάκρισης βραβείο Νόμπελ.

Παρεπιπτώντος, ΔΕΝ είναι πρόσφυγες αυτοί που εισβάλλουν στην Ιερή μας Πατρίδα και στην Ευρώπη. Απολύτως κανένας ούτε αυτοί από την Συρία και ούτε όλοι όσοι προέρχονται από εμπόλεμες ζώνες, κι αυτό διότι η ιδιότητα του πρόσφυγα ισχύει αποκλειστικά και αυστηρά μόνο κατά το διάστημα εκείνο στο οποίο η υπαρξιακή ακαιρεότητα του ανθρώπινου προσώπου δεν είναι εξασφαλισμένη.

Στην Τουρκία από την οποία εισβάλλουν στην Πατρίδα μας τα μουσουλμανικά υποκείμενα σε τι και ποιον κίνδυνο βρίσκονταν;;;


Γεώργιος Τσαχουρίδης 

11 Δεκ 2015 - Καψάλας Δημ.: Θέλουν να καταστρέψουν τα έθνη. ( Η λέξη ''Έθνος δεν αρέσει στην Νέα Τάξη ;;; ) Οι διαλέξεις διενεργούνται στην αίθουσα του βιβλιοπωλείου "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ", ΕΡΜΟΥ 61, ΤΗΛ. 2310.282782, 282427

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

ΕΊΠΑΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΑΣ, ΑΛΛΆ ΣΤΟ ΤΙ ΈΧΟΥΝΕ ΚΑΝΕΙ.... ΑΚΟΥΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΌΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙΡΟ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΙ ΈΧΟΥΝΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΤΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ...- I. Αϊβατίδης: Δίνουμε συνεχή Αγώνα για τα εθνικά ιδεώδη

Ειρεσιώνη: Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο των Αρχαίων Ελλήνων

Αποτέλεσμα εικόνας για Ειρεσιώνη: Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο των Αρχαίων Ελλήνων


Ο προγονός του χριστουγεννιάτικου δέντρου στην αρχαία Ελλάδα δεν ήταν έλατο, ούτε κυπαρίσσι, αλλά ένα κλαδί ελιάς.
Μπορεί να σας ακούγεται... ξένο, είναι όμως η αλήθεια. Το συγκεκριμένο κλαδί ονομαζόταν "Ειρεσιώνη" και σχετίζεται με τον Θησέα, την Κρήτη και την αρχαία Αθηνά.
Τα παιδιά έλεγαν τις "καλένδες" με την "Ειρωεσιώνη" στα χέρια
Επίσης, λίγοι γνωρίζουν ότι τα σημερινά χριστουγεννιάτικα κάλαντα σχετίζονται με τον ύμνο που έψαλαν τα παιδιά στην αρχαιότητα κατά τα "Πυανέψια", περιφέροντας την "Ειρεσιώνη".
Η "Ειρεσιώνη" προέρχεται από τη λέξη είρος (έριον=μαλλί). Συμφωνα με πολλές αναφορές σε αρχαία κείμενα, ηταν κλάδος ελιάς η αγριελιάς (κότινος) στολισμένος με γιρλάντες από μαλλί λευκό και κόκκινο και έφερε κρεμασμένα τους πρώτους φθινοπωρινούς καρπούς (σύκα, καρύδια, αμύγδαλα, κάστανα, δημητριακά, εκτός μήλου και αχλαδιού). Έφερε επίσης φιάλες απο λάδι και μέλι.
 
Ελένη Μανιωράκη
http://www.meganisitimes.gr/2010/12/24/%CF%84%CE%BF-%CE%AD%CE%B8%CE%B9%CE%BC%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CE%BB/ 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
=======================================================================================
Ένα έθνος που δεν έχει αυτοσεβασμό και καμία ντροπή προς τους πρόγονους του, ερωτοτροπεί ...με την αυτοκαταστροφή του.

''Ω...Αναζητούσα να σε βρω ανάμεσα στα καρβουνιασμένα μάρμαρα του παρελθόντος , περπατώντας στης ιστορίας τα δρασκελίσματα ...
Και αντιλήφθηκα πως είναι σκληρός ο χρόνος... φτάνοντας σ' εκείνο το σημείο του, που δεν υπήρχες !''.

Γ.Α
 Λίνα Αλβενιώτη
 

Ο Κατακλυσμός του Δευκαλίωνα και ο Έλλην

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο Κατακλυσμός του Δευκαλίωνα και ο Έλλην


Ένας από τους σημαντικότερους μύθους της Ελληνικής Μυθολογίας διαδραματίζεται στην περιοχή μας χιλιάδες χρόνια πριν.(υπολογίζεται περίπου στο 9000 π.Χ.) Ο Κατακλυσμός του Δευκαλίωνα είναι η αρχαία Ελληνική εκδοχή του κατακλυσμού που αναφέρεται πολύ πιο μετά, σε παραδόσεις πολλών αρχαίων πολιτισμών (όπως π.χ. στην Εβραϊκή παράδοση με τον κατακλυσμό του Νώε.
Κατά τον μύθο την εποχή που στη Φθία και τη Θεσσαλία βασίλευε ο Δευκαλίωνας ο Δίας αποφάσισε να καταστρέψει όλη την γενιά των ανθρώπων που ήταν διεφθαρμένη, με εξαίρεση τον δίκαιο βασιλέα και την γυναίκα του την Πύρρα.
Ο Δευκαλίωνας λοιπόν μετά από συμβουλή του πατέρα του κατασκεύασε ένα πλοίο συγκέντρωσε τα απαραίτητα εφόδια για την επιβίωση τους και επιβιβάστηκε στο πλοιάριο μαζί με την γυναίκα του. Στο μεταξύ ο Δίας ανοίγει τους καταρράκτες του Ουρανού και το έδαφος της Ελλάδας γεμίζει με νερό και οι άνθρωποι χάνονται. Για εννέα μέρες και εννέα νύχτες το βασιλικό ζευγάρι περιφέρεται από τα νερά μέσα στο πλοιάριο. Την δέκατη όμως ημέρα προσάραξε στο όρος Όρθρυς κατά άλλη εκδοχή στον Παρνασσό.
Εκεί όταν οι βροχές σταμάτησαν και τα νερά υποχώρησαν ο Δευκαλίων και η Πύρρα κατέβηκαν στην ξηρά και το πρώτο πράγμα που έκαναν ήταν θυσία στον Φύξιο Δία (προστάτης των φυγάδων). Ο θεός που επικαλέστηκε ο θεοσεβής Δευκαλίωνας έστειλε τον Ερμή για να τους μεταφέρει την υπόσχεση ότι ο Δίας θα πραγματοποιούσε την πρώτη ευχή τους. Και η πρώτη ευχή του Δευκαλίωνα και της Πύρρας δεν ήταν άλλη από το να δώσει και πάλι ζωή ο Δίας στο ανθρώπινο γένος.
Κατά μία άλλη εκδοχή η οποία προέρχεται από την Φωκίδα ο Δευκαλίωνας και η Πύρρα πήγαν στους Δελφούς και στο ιερό της Θέμιδας για να εκφράσουν και σ αυτή την ίδια επιθυμία. Η θεά τους άκουσε και τους απάντησε με τον παρακάτω χρησμό: Αν ήθελαν να φέρουν στη ζωή νέους ανθρώπους θα έπρεπε να καλύψουν τα πρόσωπά τους και να ρίχνουν πίσω από την πλάτη τους τα οστά της μητέρας τους.Εκείνοι κατάλαβαν την ερμηνεία του χρησμού και αφού έκαναν ότι τους έλεγε ο χρησμός άρχισαν να πετάνε πέτρες πίσω από την πλάτη τους, αφού αυτές προέρχονταν από τα σπλάχνα της μάνας Γης.
Οι πέτρες που πετούσε ο Δευκαλίωνας μεταμορφώνονταν σε άνδρες και αυτές που πετούσε η Πύρρα μεταμορφώνονταν σε γυναίκες. Από την πρώτη δε πέτρα που πέταξε ο Δευκαλίωνας προήλθε ο Έλληνας, γενάρχης των Ελλήνων.
Ο Δευκαλίων και η Πύρρα απόκτησαν εκτός από τον Έλληνα, τον Αμφικτύωνα, τη Πρωτογένεια, τη Μελανθώ, τη Θυία (ή Αιθυία) και την Πανδώρα.
Ο πρωτότοκος γιος τους ο Έλλην έγινε γενάρχης των Ελλήνων.
Ο Αμφικτύων, κυβέρνησε την Αθήνα μετά τον Κραναό. Ο ίδιος ο Δευκαλίων, έγινε ο βασιλιάς της Φθίας και της Θεσσαλίας.
Ο γενάρχης των Ελλήνων ο Έλλην γέννησε με την Ορσυίδα τρεις γιους, τον Δώρο τον Ξούθο και τον Αίολο τους πρώτους αρχηγούς των Ελλήνων.
Ο Ξούθος βασίλεψε στη Πελοπόννησο και έκανε δύο γιους, τον Αχαιό και τον Ίωνα από τους οποίους οι Αχαιοί και οι Ίωνες πήραν τα ονόματά τους. Ο Αίολος βασίλεψε στη Θεσσαλία και οι κάτοικοι ονομάσθηκαν Αιολείς απ' αυτόν. Ο Δώρος και οι άνθρωποι του που ονομάστηκαν Δωριείς εγκαταστάθηκαν στις περιοχές ανατολικά του Παρνασσού.
Ο Αμφικτύων ήταν πατέρας του Λοκρού, ο οποίος ίδρυσε την Λοκρίδα.
Η εκδοχή του Δευκαλίωνα και της Πύρρας είναι αυτή που διαδόθηκε ευρύτατα από τις υπόλοιπες σχετικές παραδόσεις και επικράτησε όλων των άλλων και κατά την εποχή του Πλουτάρχου εμπλουτίστηκε και με άλλα στοιχεία και λεπτομέρειες που προέρχονται από ασιατικές παραδόσεις, θυμίζουν σε πολλά σημεία τους την εκδοχή που μας διηγείται η Βίβλος.
Ο Δευκαλίων, λοιπόν, και οι δικοί του ήταν οι μόνοι που γλίτωσαν από τον τρομερό κατακλυσμό, σύμφωνα με την Ελληνική μυθολογία. Αλλά σε πιο κατακλυσμό αναφέρεται η Ελληνική μυθολογία; Μήπως στο παγκόσμιο κατακλυσμό που σύμφωνα με τον Πλάτωνα έγινε γύρω στο 9600 π.Χ. και βυθίσθηκε η Ατλαντίδα μέσα σε μια μέρα και νύχτα; Η ημερομηνία αυτή επιβεβαιώνεται και από τις παραδόσεις άλλων αρχαίων λαών. Ή μήπως υπήρχε και άλλος κατακλυσμός μικρότερος, γύρω στο 7000 π.Χ. ή ακόμα και στο 5000 π.Χ, όπως πολλοί μελετητές παραδέχονται, στον οποίο βυθίσθηκε και το υπόλοιπο τμήμα της Ατλαντίδος που επέζησε; Αν ισχύει η δεύτερη εκδοχή τότε αυτό σημαίνει ότι η Ατλαντίδα δεν καταποντίστηκε στα γρήγορα αλλά σταδιακά, και σ' αυτό το σημείο ο Πλάτων σφάλει.
Το ότι υπήρχαν πολλοί κατακλυσμοί, όμως, το αναφέρει και ο Πλάτων στο διάλογο "Τίμαιος" (22CD και 23 Β).
Στα κεφάλαια αυτά ο Πλάτων αναφέρει ένα μέρος της συζήτησης που είχε κάνει ο Σόλων με τους ιερείς της Αιγύπτου. Αναφέρουμε, τα συγκεκριμένα κεφάλαια(22ABCD, 23B):
" ...Κάποτε που θέλησε ο Σόλων να τους παρασύρει (εννοεί: τους ιερείς της Αιγύπτου) να μιλήσουν για τα παλιά γεγονότα, άρχισε να τους διηγείται για όσα εδώ στην Αθήνα θεωρούνται αρχαιότατα. Για τον Φορωνέα, τον οποίο ονόμασαν πρώτο και για τη Νιόβη και για τα μετά τον κατακλυσμό. Διηγήθηκε επίσης για τον Δευκαλίωνα και την Πύρρα, πως διαβίωσαν μετά τον κατακλυσμό, και για τους απογόνους τους, και προσπάθησε να καθορίσει πόσα έτη παρήλθον από όσα έλεγε και να χρονολογήσει. Κάποιος από τους ιερείς πολύ ηλικιωμένος, του είπε τότε: ...Πολλές καταστροφές ανθρώπων έχουν γίνει και θα γίνουν από πολλά αίτια, οι πλέον μεγαλύτερες από πυρκαγιές και κατακλυσμούς, και οι μικρότερες από αμέτρητα άλλα αίτια. Π.χ. η παράδοση που επικρατεί εις τη χώρα σας ότι δηλαδή κάποτε ο Φαέθων, ο γιος του Ηλίου, αφού έζευξε το άρμα του πατρός του, επειδή δεν είχε την ικανότητα να ακολουθήσει τον ίδιο με τον πατέρα του δρόμο, και πυρπόλησε ότι υπήρχε πάνω στη γη και ο ίδιος κτυπηθείς από κεραυνό εφονεύθη, αυτό λέγεται ως μύθος, ενώ η πραγματικότητα είναι η παράλλαξη (σημείωση: μεταβολή της κυκλικής κίνησης) των περιστρεφομένων γύρω από τη γη ουρανίων σωμάτων που προκαλεί καταστροφή για πολλά χρόνια, από τις πυρκαγιές, των όντων πάνω στη γη....".
Και παρακάτω ο Αιγύπτιος ιερέας λέει στο Σόλωνα (23B): " Όσα λοιπόν είπες προηγουμένως, Σόλων, για τις δικές σας παραδόσεις περί γενεαλογιών, ελάχιστα διαφέρουν από παιδικά παραμύθια. Διότι εσείς ενθυμείσθε μόνο ένα κατακλυσμό της γης (σημείωση: τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνα), ενώ έγιναν πολλοί πιο παλιά....."
Όσα αναφέραμε δείχνουν το αρχέγονο ιστορικό βάθος των ελληνικών μύθων! Πρέπει δε να τονίσουμε ότι ο μύθος δεν είναι κατ' ανάγκην παραμύθι αλλά οι αναφορές του έχουν έναν ενδεχόμενο ιστορικό πυρήνα! Ο μύθος συνήθως έχει δυο στόχους να διδάξει και να πληροφόρηση με κωδικοποιημένες εικόνες ή με υπερβολές και αλληγορίες όπως θα λέγαμε σήμερα. Το πόσες πληροφορίες έχουν χαθεί για το απώτατο παρελθόν των Ελλήνων και της μεσόγειου γενικότερα το δείχνει ο μύθος του Δευκαλίωνα τον οποίον αναφέραμε προηγουμένως.
Διαβάστε παρακάτω και θα καταλάβετε!
«Έτσι έχει ο μύθος του Δευκαλίωνος. Αυτή η γενιά των ανθρώπων δεν είναι η πρώτη, αλλά της πρώτης εκείνης γενιάς οι άνθρωποι όλοι χάθηκαν, αυτοί δε γένος δεύτερο είναι του Δευκαλίωνος που το πλήθος της παντού αποίκησε. Περί δε εκείνων των (πρώτων) ανθρώπων αυτά μυθολογούνται, ότι μεγάλοι υβρισταί έγιναν και αθέμιτα έργα έπρατταν, ούτε όρκους τηρούσαν, ούτε ξένους φιλοξενούσαν, ούτε και ικέτες ανέχοντο, έτσι επήλθε σ' αυτούς η μεγάλη συμφορά. Αυτή η ίδια η γη, πολύ ύδωρ ανέδυε, και βροχές μεγάλες έγιναν και οι ποταμοί τεραστίως διογκώθηκαν και η θάλασσα τόσο πολύ ανέβη, ώστε τα πάντα σκέπασε το νερό και έτσι χάθηκαν όλοι! Ο Δευκαλίων δε, ευσεβής και συνετός, μόνος των ανθρώπων απέμεινε για (να γεννήσει) την γενιά την δεύτερη. Η δε σωτηρία έτσι έγινε. Μεγάλη λάρνακα (κιβωτό) αυτός είχε και σ' αυτήν επιβίβασε παιδιά[8] και γυναίκες. Κατέφθασαν δε και επιβιβάσθηκαν (στην κιβωτό επίσης) και χοίροι και ίπποι και λέοντες κατά γένη και όφεις και ακόμα όλα όσα την γη μοιράζονται, πάντα κατά ζεύγη. Ο δε (Δευκαλίων) τα δέχθηκε όλα, γιατί μεταξύ τους δεν εβλάπτοντο, διότι εκ Διός φιλία έγινε μεταξύ τους και σε μια λάρνακα πάντες έπλευσαν όσο το ύδωρ επικρατούσε. Αυτά ιστορούν οι Έλληνες περί Δευκαλίωνος»
Λουκιανός «περί της συρίης θεού» 12.3
Οι περιγραφές του κατακλυσμού στην Σαμοθράκη έχουν πράγματι εξαιρετικό ενδιαφέρον: «Τώρα θα σας διηγηθώ την ιστορία των νησιών του Αιγαίου αρχίζοντας από την Σαμοθράκη... Το νησί κατοικούσαν αυτόχθονες... λένε ότι στα αρχαία χρόνια ονομαζόταν Σαόννησος... Οι Σαμόθρακες διηγούνται ότι πριν από τους κατακλυσμούς που έγιναν σε άλλους λαούς συνέβη εκεί ένας άλλος μεγάλος κατακλυσμός στην διάρκεια του οποίου άνοιξε το στενό στις «Κυανές πέτρες» (οι μυθικές συμπληγάδες) και στην συνέχεια (άνοιξε) ο Ελλήσποντος. Γιατί η θάλασσα του Εύξεινου πόντου ήταν πρώτα λίμνη και φούσκωσε σε τέτοιο σημείο που από την πίεση του ρεύματος ξεχύθηκαν με ορμή τα νερά στον Ελλήσποντο και κατέκλυσαν μεγάλο μέρος από τα Ασιατικά παράλια και όχι και λίγη πεδινή έκταση της Σαμοθράκης μετατράπηκε σε θάλασσα. Και γι'; αυτόν τον λόγο στα μεταγενέστερα χρόνια μερικοί ψαράδες ανασύρουν με τα δίχτυα τους λίθινα κιονόκρανα, γιατί ακόμα και πόλεις κατακλύστηκαν απ'; τα νερά. Κι'; όσοι γλίτωσαν απ'; τον κατακλυσμό κατέφυγαν στα ψηλότερα μέρη του νησιού. Αλλά καθώς η θάλασσα ανέβαινε ολοένα και ψηλότερα, ευχήθηκαν στους θεούς του τόπου κι'; όταν σώθηκαν σε ανάμνηση του γεγονότος ύψωσαν πέτρινα σύνορα γύρω-γύρω απ'; το νησί κι'; έκτισαν βωμούς. Είναι φανερό λοιπόν ότι η Σαμοθράκη ήταν κατοικημένη πριν απ? τον κατακλυσμό»
Διόδωρος Σικελιώτης ιστορική βιβλιοθήκη 5.47

Πηγή: http://ellinonpaligenesia.blogspot.gr

http://www.synpeka.gr/politismos/item/37118-o-kataklysmos-toy-deykaliwna-osa-den-ypopteyomaste-gyrw-apo-ton-gnwsto-mytho.html