Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

ΔΕΛΦΟΙ – ΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ 2015 - Της Ελλάνθεια Εφη Παππά


Αποτέλεσμα εικόνας για ΔΕΛΦΟΙ – ΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ
   









ΔΕΛΦΟΙ – ΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ 2015
  

«Αρετή τού λογικού είναι η φρόνηση, τού θυμοειδούς η ανδρεία, τού επιθυμητικού η σωφροσύνη, και όλης τής ψυχής η δικαιοσύνη. [...] Η Κακία τού λογικού μέρους είναι η παράνοια, τού θυμοειδούς η δειλία, τού επιθυμητικού η ακολασία, και όλης τής ψυχής η αδικία. Οι αρετές προέρχονται από την ορθή πολιτεία, την καλή ανατροφή και την παιδεία. Οι κακίες προέρχονται από τ’ αντίθετα».


ΣΤΟ ΚΩΡΥΚΕΙΟ ΑΝΤΡΟ ... «Αγαπητέ μου Παν, και όσοι Θεοί βρίσκεστε εδώ, δώστε να γίνω όμορφος στον εσωτερικό κόσμο μου, και τα εσωτερικά αγαθά μου να είναι συμφιλιωμένα με όσα εξωτερικά αγαθά έχω, και πλούσιο να θεωρώ τον σοφό, και το πλήθος τού χρυσού μου να είναι τόσο, όσο ο σώφρων άνθρωπος μπορεί να πάρει και να δώσει».


ΔΕΛΦΟΙ – ΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ 2015 Κάθε χρόνο τον μήνα Δεκέμβριο, συναντιόμαστε στον Ομφαλό της Γης. Στους Δελφούς, το φως απλώνεται και διαχέεται σε κάθε γωνιά. Από το Ιερό του Απόλλωνα και το Αρχαίο στάδιο, μέχρι την Κασταλία πηγή, το Ναό της Αθηνάς Προναίας, τις Φαιδριάδες, και το Κωρύκειο Άντρο. Εδώ εμπνεύστηκε ο θεός της Αρμονίας και της Μαντικής Απόλλων το Ιερό του, καθώς μεταμόρφωσε τους Κρήτες κατά την μυθολογία μας, σε Δελφίνια, ώστε να φτάσουν γρήγορα και να το ιδρύσουν, μετά από την υπόδειξη του Διός. Στους Δελφούς η Θεά Αθηνά, ένωσε τα κομμάτια του διαμελισμένου Διονύσου, και του έδωσε ζωή ξανά. Κάθε χειμώνα ο Φοίβος φεύγει για την Υπερβορεία, και έρχεται ο Διόνυσος στην θέση του, γι αυτό και είναι ο Ναός και του Διονύσου και του Απόλλωνος. Έρχεται λοιπόν κάθε χειμώνα, ο Θεός του Οίνου, της ζεστασιάς, του τραγουδιού και της παρέας με τις Μαινάδες και τις Βάκχες, και φέυγει με την επιστροφή του Απόλλλωνα την Άνοιξη. Στο αρχαιολογικό μουσείο της Αθήνας υπάρχει μια εικόνα που δείχνει την γέννηση του Διονύσου σε ένα σπήλαιο, όπου ο Ερμής και η Δήμητρα σπεύδουν να τον καλωσορίσουν. Η γέννησή του γιορτάζεται στις 25 Δεκεμβρίου. Εμείς οι Έλληνες λοιπόν έχουμε το Διονυσιακό και το Απολλώνιο πνεύμα. Λατρέψαμε τον Ηλίο γιατί γνωρίσαμε καιρούς με ήπιους χειμώνες και δροσερά καλοκαίρια (μέτρον άριστον). Είμαστε γεωγραφικά ευνοημένοι. Σκεφτείτε πως αν ήμασταν στην Αφρική και ο Ήλιος μας έκαιγε, δεν θα μπορούσαμε ποτέ να ταυτίσουμε τον Απόλλωνα με τον Ήλιο και να αποδώσουμε στον Θεό, το επίθετο του Δήλιου Άνακτα, και του Εκάεργου, δεν θα μπορούσαμε να νιώσουμε ευχαρίστηση, ούτε και ευγνωμοσύνη, κάτω από έναν καυτό ήλιο.
Τα Δελφίνια που αρκετοί πήρατε αναμνηστικά, είναι «Φως και Ήλιος» κατά την παράδοσή μας. Αλλά είναι επίσης η θηλυκή αρχή, Σελήνη και Μήτρα, λόγω της συντήχησής μεταξύ των λέξεων δελφίς (δελφίνι) και δελφύς (μήτρα).
Είναι σύμβολο του Διονύσου, του Ποσειδώνα, της Αφροδίτης και της Θέτιδας. Το δελφίνι, συνδέεται με την λατρεία των πηγών, και την δύναμη των υδάτων. Το Δελφίνι, είναι ο ψυχοπομπός που οδηγεί τις ψυχές στους Νήσους των Μακάρων. Έτσι απλά φθάνουμε σε συνειρμούς όπως Δελφοί- δελφίνι- αδέλφια, και Δελφικός Ομφαλός. Εδώ ξεκίνησε η πρώτη Δελφική Αμφικτιονία, όπου επιθυμία όλων ήταν η Ειρήνη και η αδελφοσύνη των λαών, και μην ξεχνάμε τον αγώνα που έδωσαν για την διάδοση της Δελφικής Ιδέας, ο Άγγελος Σικελιανός και η Έυα Πάλμερ. Σας προτείνω να διαβάσετε έργα του όπως την «Γλαυκομάτα», το «Μυστικό Ελευσίνιο Στάχυ και «Το μήνυμα της Ελλάδας». «Έλληνες γαρ εσμέν . Σοφίης τε παιδίης υμετέρης, μετέχοντες Αρετάς.» έλεγαν οι πρόγονοι-παπούδες μας. Και είναι αλήθεια πως το Προμηθεϊκό πυρ, το Πνευματικό φως, και το μέτρο, η χρυσή τομή ανάμεσα στην έλλειψη και την υπερβολή, η πάλη ανάμεσα στο καλό και στο κακό, οι καθαρμοί στην πηγή, αλλά και η πνευματική διαύγεια, οι χρησμοί δηλαδή οι χρήσιμες συμβουλές, οι αθλητικοί αγώνες όπως οι αρματοδρομίες, οι μεγάλες γιορτές όπως τα Πύθια, σημάδεψαν όλη την ιστορική διαδρομή των Δελφών. Στους Δελφούς λοιπόν ο άνθρωπος καλείται να λατρέψει το Φως και να αναδείξει ποιότητες που ήδη έχει μέσα του. Να γίνει Φωτεινός, να εναρμονιστεί με την Φύση. Καλείται να αγωνιστεί, να τηρήσει την ευγενή άμιλλα, να γνωρίσει τα Δελφικά παραγγέλματα. Γι αυτό και η Εστία στο ιερό των Δελφών έκαιγε ακατάπαυστα. Ο Ηράκλειτος μας μιλάει για την φωτιά με τα εξής λόγια : "Η ύπαρξη του Πυρός δημιουργεί μαζί με τον Λόγο ένα κόσμο άπειρο, άναρχο, ανώλεθρο, αυτορυθμιζόμενο που μετατρέπεται σε ποικίλες μορφές. Ο κόσμος αυτός είναι η αρμονία των αντιθέσεων. Οι αντιθέσεις δημιουργούν την ενότητα των πάντων με την σύνθεση τους. Το καλό και το κακό είναι οι αντίθετες όψεις του ίδιου πράγματος. "Για τον Θεό όλα είναι ωραία και καλά και δίκαια, όμως οι άνθρωποι άλλα θεωρούν άδικα κι άλλα δίκαια". Η Εστία συμβολίζει, τον διακαή πόθο για την ολοκλήρωση των άθλων, για την γνώση, την ισορροπία, την αρμονία. Ίσως να είναι και αυτός ένας από τους λόγους που ο Πλούταρχος, μεγάλος φιλόσοφος και ιερέας των Δελφών, έγραψε τόσα βιβλία όπως : (περί παίδων αγωγής, περί ηθικής αγωγής, περί του ΕΙ εν Δελφοις, περί αρετής και κακίας και πολλά πολλά άλλα ), και μας άφησε 82 περίπου έργα. Τον πρώτο άθλο του έκανε επίσης ο Απόλλωνας εδώ στους Δελφούς, αφού σκότωσε τον Πύθωνα όπου η Γαία φυλούσε στα έγκατά της. Η ανάγκη μας για το Φως,ο δύσκολος και κακοτράχαλος δρόμος της Αρετής, το αρχαίο μονοπάτι προς το Κωρύκειο, είναι συμβολικά η προσωπική μας διαδρομή. Να κρατήσουμε τις δυνάμεις μας, να έχουμε σθένος, πίστη, να βοηθήσουμε τους συναθλητές μας, να κοπιάσουμε, να φτάσουμε στην κορυφή, και να επιστρέψουμε πιο σοφοί και πιο ολοκληρωμένοι.
Το γυμνάσιο, κοντά στον Ναό της Αθηνάς Προναίας, αποσκοπούσε ακριβώς στην προετοιμασία των αθλητών (μεγάλων αλλά και παίδων) .
Ένας αθλητικός αγώνας μοιάζει, με τον πόθο μας να υπερβούμε τον εαυτό μας, και να ανακαλύψουμε τις δυνάμεις που κρύβουμε μέσα μας. Οι φιλόσοφοι λένε πως είναι κάτι σαν την "αλογόμυγα του Σωκράτη", που έρχεται και μας ξυπνά πράγματι από το λήθαργο και μας καλεί να κάνουμε έργα.
Έτσι λοιπόν λειτουργούν οι Δελφοί. Σαν μαγνήτης και έναυσμα για να γνωρίσουμε τον Εαυτόν μας. Βιωματικά μέσα από τους αγώνες, προσπαθούμε ίσως και ασυναίσθητα πολλές φορές να γνωρίσουμε τα Δελφικά παραγγέλματα και να τα τηρούμε, -όσο μπορούμε.
Και ποιό είναι το 'επαθλο όλης αυτής της προσπάθειας ; Ο Κότινος . Ένα Δάφνινο στεφάνι. Σύμβολο τιμής και δόξας. Οι νικητές του αγώνα, παραλάβατε, τον Κότινο, γιατί απλά καθιερώθηκε, ως έπαθλο, από τον Ίφιτο, ύστερα από χρησμό του Μαντείου των Δελφών. Κατά την μυθολογία συμβολίζει από μια πρώτη ματιά, τον ανεκπλήρωτο 'Ερωτα του Θεού Απόλλωνα προς την Νύμφη Δάφνη. Η αλήθεια είναι όμως πως ο Απόλλωνας και η Δάφνη στέκουν στον Ναό για πάντα μαζί. Οι αρχαίοι Έλληνες μέσα από τους μύθους, μας λένε τις μεγαλύτερες αλήθειες, αρκεί να μπορούμε να ακούσουμε το θρόϊσμα της Δάφνης και την Λύρα του Απόλλωνα. Στον Αρχαίο κόσμο, όλα είναι ένα. "εν το αγαθόν, το άρρητον, το κρύφιον, το απλούν". Το Ιερό Πυρ στους Δελφούς έσβησε όταν γκρεμίστηκε το ιερό από βαρβάρους, και οι τελευταίοι Ιερείς κυνηγήθηκαν άγρια. Η αφή φλόγας πλέον, γίνεται πάντα στα Χνάρια του Δευκαλίωνα, τιμητικά και ως ένδειξη σεβασμού στην Φύση, στην Εστία, στην Ιστορία αυτού του τόπου.
«ΓΝΩΘΙΣ ΑΥΤΟΝ – ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ.» Μας έλεγε ο Πλούταρχος, και Ο Βοιωτός ποιητής Πίνδαρος έλεγε «γνώρισε τις δυνατότητές σου και αξιοποίησέ τες». «Ελ- λας», λοιπόν, μια πέτρα γεμάτη Φως από την Πύρα και τον Δευκαλίωνα, που στο περάσμά τους, έσπειραν το Ελληνικό Γένος. Μακάρι και εμείς να μπορέσουμε να αναστήσουμε ξανά τα Ελληνικά Ιδεώδη, και τις αξίες του αθλητισμού, και του πολιτισμού μας.
Οι Δελφοί στέκουν πάντα στο κέντρο του κόσμου, με τα αιώνια σύμβολα όπως την Σφίγγα, με το ερώτημα : "Τι εστιν ό μίαν έχον φωνήν τετράπουν και δίπουν και τρίπουν γίνεται;"

 Σύμφωνα λοιπόν με το μύθο, ο Λάιος εμπιστεύθηκε μόνο στη Σφίγγα τον χρησμό που πήρε από την Πυθία, ότι θα έκανε ένα παιδί το οποίο και θα τον σκότωνε και της είπε πως ο χρησμός αφορούσε μόνο το παιδί που θα αποκτούσε με την γυναίκα του , Ιοκάστη και τους καρπούς της. Ο Λάιος είχε ήδη παιδιά από παλλακίδες και απέφευγε την συνεύρεση του με την Ιοκάστη. Σε ένα όμως από τα μεθύσια του κοιμήθηκε με τη γυναίκα του και έτσι γεννήθηκε ο Οιδίποδας. Έτσι εγκατέλειψε τον Οιδίποδα στον Κιθαιρώνα και όταν κάποιος από τους γιους του διεκδικούσε τον θρόνο τον έστελνε στην Σφίγγα. Αυτή με τον γρίφο της εξέταζε αν αυτοί ήταν γνήσια παιδιά του Λάιου. Επειδή τη γνώση του χρησμού την είχαν μόνο αυτοί που κατάγονταν από τη βασιλική γενιά, όσοι δεν μπορούσαν να απαντήσουν στον γρίφο της θανατώνονταν. Ο Οιδίποδας πριν συναντήσει τη Σφίγγα είχε μάθει για τον γρίφο στον ύπνο του. Η Σφίγγα ρωτησε : «Τι εστιν ό μίαν έχον φωνήν τετράπουν και δίπουν και τρίπουν γίνεται;» «Ποιο ον το πρωί στέκεται στα τέσσερα, το μεσημέρι στα δύο και το βράδυ στα τρία;» Όποιον δεν μπορούσε να λύσει το γρίφο, η Σφίγγα τον έσφιγγε, μέχρι να πεθάνει Ο Οιδίπους έλυσε τον γρίφο απαντώντας ότι το ον αυτό είναι ο άνθρωπος, αφού όταν είναι βρέφος περπατάει στα τέσσερα, μετά σηκώνεται στα δύο του πόδια και στα γηρατειά περπατάει όρθιος αλλά χρησιμοποιεί σαν τρίτο πόδι ένα μπαστούνι Μετά την λύση του γρίφου η Σφίγγα έπεσε στον γκρεμό και σκοτώθηκε (ή κατά άλλους ο Οιδίποδας της επιτέθηκε όταν ήταν ξαφνιασμένη από τη λύση του γρίφου και τη σκότωσε). Ο Οιδίποδας αναγορεύτηκε βασιλιάς της Θήβας, από τον προσωρινό βασιλιά της πόλης Κρέοντα, και σύζυγος της Ιοκάστης , χήρας του Λάιου και μητέρας του Οιδίποδα.
 (το έλυσε ο Οιδίποδας· η απάντηση είναι φυσικά «ο άνθρωπος» σε διάφορες ηλικίες).
 Όμως για να προσεγγίσουμε τον άνθρωπο, οι πρόγονοί μας, έφτιαξαν αγάλματα όπως τον Ηνίοχο, τον Κλέοβη και τον Βίτωνα, φύτεψαν τον Κισσό, την Δάφνη,και έγραψαν μουσική με την Λύρα. Έκαμαν και αγώνες προς την Νίκη επικαλούμενοι τις 9 Μούσσες και τηρώντας ευλαβικά τα Δελφικά παραγγέλματα.
Σας παραθέτω κάποια από αυτά : Σαυτόν ίσθι (Γνώρισε τον εαυτό σου) Εστίαν τίμα (Να τιμάς την εστία σου) Άρχε σεαυτού (Να κυριαρχείς τον εαυτό σου) Φίλους βοήθε (Να βοηθάς τους φίλους) Θυμού κράτε (Να συγκρατείς το θυμό σου) Μηδέν άγαν (Να μην υπερβάλλεις) Χρόνου φείδου (Να μη σπαταλάς το χρόνο) Γήρας προσδέχου ( Να αποδέχεσαι το γήρας) Επί ρώμη μη καυχώ (Να μην καυχιέσαι για τη δύναμή σου) Ευφημίαν άσκει (Να επιδιώκεις καλή φήμη) Σεαυτόν αιδού (Να σέβεσαι τον εαυτό σου) Μη άρχε υβρίζων (Να μην κυριαρχείς με αλαζονεία) Προγόνους στεφάνου ( Να στεφανώνεις τους προγόνους σου) Θνήσκε υπέρ πατρίδος (Να πεθάνεις για την πατρίδα σου).
Είναι στο δικό μας χέρι, να προβάλλουμε τον αθλητισμό, τον πολιτισμό μας, τους τόπους μας, την μεγάλη ιστορία μας, την όμορφη Ελληνική μουσική και γλώσσα. Οφείλουμε στα παιδιά μας, ένα όμορφο μέλλον. Ας δουλέψουμε όλοι μαζί.

Ελλάνθεια Εφη Παππά

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Δεν είναι «ελγίνεια τα μάρμαρα» αλλά είναι τα «Γλυπτά του Παρθενώνα» .


Κύριε υπουργέ, από πότε ο κλέφτης δίνει το όνομα του στα κλοπιμαία και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό ώστε να το υιοθετεί και ο ιδιοκτήτης ή ο κληρονόμος;

Μόνο  σε μια περίπτωση ! Όταν ο ιδιοκτήτης ή ο κληρονόμος  για κάποιο δικό του λόγο είναι ή δείχνει να είναι συνεργός του κλέφτη.

Αν δε το έχετε μάθει ως ακαδημαϊκός να σας γνωρίσουμε λοιπόν ότι δεν είναι «ελγίνεια τα μάρμαρα» αλλά είναι τα «Γλυπτά του Παρθενώνα» .

Ο Παρθενώνας κύριε υπουργέ δεν είναι για εμάς μόνο ένα κομμάτι της εθνικής μας κληρονομιάς.

Είναι ένα από τα ιερά των προγόνων μας αλλά και δικό μας.


Τα γλυπτά που μας έκλεψαν είναι μέρος του δικού μας ιερού, κομμάτι από τον Ναό μας όπου εκεί για αιώνες οι προγονοί μας
ερχόντουσαν σε επαφή με τους "θεούς μας" και το ίδιο απαιτούμε και εμείς.

Αν η πολιτεία θέλει όπως  και εμείς την κληρονομιά των προγόνων μας πίσω υπάρχει τρόπος.

Αναγνωρίστε την Πατρώα Ελληνική Παράδοση ως επίσημη θρησκεία των Ελλήνων.

Αναγνωρίστε τους ναούς και τους βωμούς των προγόνων μας ως  θρησκευτικούς χώρους λατρείας.

Αναγνωρίστε το δικαίωμα στον Έλληνα να τιμά την ελληνική του παράδοση ως συνέχεια των προγόνων του.

Αναγνωρίστε το δικαίωμα μας να τιμούμε την παράδοση που έδωσε τον πνευματικό πολιτισμό διαχρονικά στον άνθρωπο χωρίς να χυθεί ούτε μια σταγόνα αίμα.

Μόνο τότε θα πάρουμε πίσω ότι μας ανήκει ως αδιαπραγμάτευτο  δικαίωμα μας.

  Κύριε υπουργέ δεν μπορούμε να υιοθετήσουμε ούτε τα λόγια σας ούτε  την πρακτική σας.

  Ίσως τελικά μια και υπάρχει η σύγχυση των ονομάτων λέω το υπουργός (όπως δημιουργός ξυλουργός , αυτός δηλαδή που δημιουργεί κάτι καλό) να το κάνουμε υπούργος όπως κακούργος.


Ελπίζουμε ότι η πολιτεία επιτέλους θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.

Ομάδα Εθνικών Λακωνίας. 

Μοναδικό εύρημα -Ελληνικό σχολείο στα βάθη τής ερήμου διδάσκει Όμηρο το 300 μ.Χ.

 
                                                                                                                                                  
Οι αρχαιολόγοι που εργάζονται στη δυτική έρημο της Αιγύπτου έχουν ανακαλύψει εδώ και   αρκετό καιρό  τον αρχαιολογικό χώρο και πρόσφατα  ένα σχολείο που χρονολογείται περίπου από πριν από  1.700 χρόνια  και που έχει αρχαία ελληνικά κείμενα γραμμένα στους τοίχους του, συμπεριλαμβανομένου ενός κειμένου για την αρχαία χρήση ναρκωτικών ως θεραπευτικό μέσον  και επίσης  παραπέμπει στην Ομήρου "Οδύσσεια".
Το σχολείο - το οποίο περιέχει
παγκάκια όπου οι μαθητές θα μπορούσαν να κάθονται για  να διαβάσουν , ή να σταθούν  και να γράφουν στον πίνακα ;  - χρονολογείται σε μια εποχή που η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ελέγχει την Αίγυπτο και τα ελληνικά γράμματα και η Ελληνική Γραμματεία  ήταν ευρέως διαδεδομένα .
Κατά τη χρήση για λιγότερο από 20 χρόνια, η δομή των σχολείων έγινε τελικά μέρος ενός μεγάλου σπιτιού που περιείχε τα πολύχρωμα έργα τέχνης, συμπεριλαμβανομένων των εικόνων των θεών του Ολύμπου , είπαν οι ερευνητές.
 
 
 
 
Το σπίτι και το σχολείο βρίσκεται στην αρχαία πόλη της Trimithis (σύγχρονη Amheida ), η οποία είναι στην όαση της  Dakhla, περίπου 200 μίλια (322 χιλιόμετρα) δυτικά του ποταμού Νείλου. Το σπίτι, και μερικά στοιχεία από την τεχνική, ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά το 1979. Το 2001, ένα νέο πρόγραμμα έρευνας στο Amheida, τώρα κατά κύριο λόγο χρηματοδοτείται από το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, οδήγησε στην ανακάλυψη του σχολείου, ελληνικά συγγράμματα και περισσότερες σκηνές της τέχνης από το σπίτι.

Μια μοναδική ανακάλυψη
Στον αρχαίο κόσμο, τα σχολεία ήταν συχνά σε διάφορα άλλα μέρη - όπως και σε ιδιωτικές κατοικίες, τα δημαρχεία και σε ναούς - και, ως εκ τούτου, είναι πολύ δύσκολο για τους αρχαιολόγους να προσδιορίσουν ένα σχολείο  ανάμεσα σε άλλα ευρήματα ,αναφέρει η  Raffaella Cribiore, καθηγήτρια  στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης,όπως  έγραψε στο περιοδικό Zeitschrift für Papyrologie und Epigraphik (ένα περιοδικό που δημοσιεύει αρχαία κείμενα).
 
 
 
 Παρόλο που οι αρχαιολόγοι γνωρίζουν άλλο αρχαίο ωδείο στην Αίγυπτο - ένα πανεπιστήμιο στην Αλεξάνδρεια - το ελληνικό σχολείο στην  Amheida είναι μοναδικό, γιατί βρέθηκε με κείμενα στους τοίχους του, είπε η Cribiore. Τα κείμενα αυτά είναι "μια ακόμη απόδειξη ότι η διδασκαλία και η μάθηση πραγματοποιήθηκε εκεί, και επιβεβαιώνουν ότι ανήκει στο μοναδικό κτίριο που έχει ανακαλυφθεί μέχρι τώρα από την αρχαιότητα, που ήταν σίγουρα ένα σχολείο και έδειξε ότι εξελίσσονταν εκπαιδευτικές δραστηριότητες," έγραψε η καθ. Cribiore.
 
 
 
 
Το κείμενο του καθηγητή (όπως φαίνεται εδώ) γράφτηκε πολύ προσεκτικά και ήταν προφανώς ένα μάθημα  για Συντακτικό της ελληνικής  . Εκείνη την εποχή που γράφτηκε η Αίγυπτος ήταν μέρος της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και την ελληνική γλώσσα ομιλείται ευρέως. Credit: Φωτογραφία από Paola Davoli CC Attibution 2.5 Generic


Για παράδειγμα, το κείμενο αναφέρεται στην «Οδύσσεια» λέει την  θρυλική ιστορία της Ελένης της Τροίας, για την  οποία έγινε  ο Τρωικός πόλεμος ,όπου  δίνει στους επισκέπτες της ένα φάρμακο (πιθανόν όπιο)και  ότι αυτό …. «παίρνει μακριά τη θλίψη και το θυμό, και φέρνει λήθη για κάθε άρρωστο », το κείμενο έχει ως εξής. "Όποιος πρέπει να πίνει  αυτό εδώ κάτω όταν είναι αναμεμειγμένα στο σκεύος  δεν θα αφήσει να πέσει ένα δάκρυ στο μάγουλό του κατά τη διάρκεια αυτής της ημέρας τουλάχιστον. Μιμηθείτε." Η λέξη να «μιμηθούν» φαίνεται να δείχνει ότι  οι μαθητές θα πρέπει να αντιγράψουν  το «πέρασμα» με κάποιο τρόπο. Αρχαία αρχεία λένε ότι μερικοί άνθρωποι πίστευαν αυτό το απόσπασμα είχε μια μαγική ποιότητα σε αυτό που θα μπορούσε να ηρεμήσει τους νέους.
 
 
 
 
 
 Τα κυμάτια που αντιπροσωπεύουν την θάλασσα ,χαρακτηριστικό στοιχείο από την μυκηναϊκή και Κρητομινωική εποχή, είναι ζωγραφισμένα στον τοίχο .
 
 
Σε ένα διαφορετικό δωμάτιο του σχολείου, η ομάδα ανακάλυψε ένα άλλο κείμενο που αποτελείται από ένα δάσκαλο λέγοντας στους μαθητές να φέρουν ρητορικές τους ικανότητες μέχρι το επίπεδο των διαφόρων θεοτήτων, όπως τον αρχαίο των Ελλήνων  θεό Ερμή.
Προέτρεψε επίσης τους μαθητές να δουλέψουν σκληρά. "Να είστε τολμηροί, αγόρια μου(;)  Ο μεγάλος Θεός θα σας ανταμείψει με το να έχετε ένα όμορφο στέμμα της πολλαπλής αρετής," μέρος του κειμένου έχει ως εξής. "Δούλεψε σκληρά για μένα, ο κόπος  κάνει τους  άνδρες ανδροπρεπής ..."

Το σχολείο τελείωσε
Το σχολείο δεν ήταν σε χρήση για μεγάλο χρονικό διάστημα, ίσως επειδή ο δάσκαλος είχε μετακινηθεί ή έχασε τη ζωή του, είπαν οι ερευνητές. Κατά τη διάρκεια αυτής της εποχής, «σε ένα σχολείο ο δάσκαλος για να πάψει  να υπάρχει μόνον όταν ο τελευταίος μετακινηθεί ή πεθάνει », έγραψε η καθ Cribiore. Αφού πια έχει κλείσει το σχολικό κτίριο ενσωματώθηκε  σε ένα κοντινό σπίτι που ανήκει σε ένα σύμβουλο αξιωματούχο δηλαδή της  πόλης που ονομάζεται Σειρίνος  (  Serenos) , ο οποίος χρησιμοποίησε ένα μέρος του για αποθήκευση.
 
 
 
 

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Τα τέλη κυκλοφορίας οφείλουν να εξυπηρετούν σκοπούς ....... Τού Αριστοτέλη Κακογεωργίου από την Ομάδα "Ε" Έψιλον

  Αποτέλεσμα εικόνας για Τα τέλη κυκλοφορίας - Δρόμοι με λακκούβες

Ένα πολυτιμότατο εργαλείο στη ζωή μας είναι το ΙΧ όχημα. Η πολιτική που ακολουθήθηκε από τις μνημονιακές κυβερνήσεις σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας είναι λανθασμένες και άδικες.
Οι Εθνικές οδοί δεν είναι ότι καλύτερο υπάρχει από πλευράς κατασκευής, σήμανσης, φωτισμού, συντήρησης και δεδομένου ότι εκτός από τα τέλη κυκλοφορίας πληρώνουμε και διόδια,  το τέλος κυκλοφορίας θεωρείται σε ορισμένες περιπτώσεις άδικο και  μοιάζει σαν χαράτσι.

Στέργιος Σμυρλής
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Τα τέλη κυκλοφορίας οφείλουν να εξυπηρετούν σκοπούς .......
 Εδώ όμως στην Ελλάδα όπως τά`χουν κάνει είναι πλέον "χαράτσι" χωρίς καν να εξυπηρετούν τους σκοπούς που είναι ταγμένα.
Στο εξωτερικό μπορείς να πληρώνεις όπως θέλεις, 3, 6, 9, ή 12 μήνες. Εάν πληρώσεις  όλο τον χρόνο 12 μήνες ή 9 ή 6 ή ακόμα και 3 και για  λόγους που έχει ο κάθε ιδιοκτήτης ακινητοποιήσει το αμάξι του, τότε εντός 15 ημερών χωρίς καμία απολύτως ενέργεια η εφορία σου επιστρέφει το υπόλοιπο αφού κρατήσει  μόνο μέχρι την ημέρα που δήλωσες την ακινητοποίηση.
Το ίδιο κάνει και η ασφάλεια.
Όταν δεν  ζητήσεις την ακινητοποίηση, παρουσιάζεσαι με τις πινακίδες, πληρώνεις ένα  μηδαμινό ποσό γύρω στα 20 ευρώ, σου  αφαιρούν μόνο την σφραγίδα της πόλεως όχι το ΚΤΕΟ και σου παραδίνουν τα νούμερα, τα οποία είναι δικά σου, είναι περιουσία σου και όποτε θελήσεις να  επαναφέρεις το αμάξι σε κυκλοφορία χρησιμοποιείς τα ίδια νούμερα.
Ο φόρος δε που καταβάλεις είναι σύμφωνα με τους ίππους ή τον κ. της μηχανής.
Δεν συζητάμε για τους δρόμους που δεν έχουν καμιά σχέση με  τους δικούς μας τους τριτοκοσμικούς που όλοι πάσχουν από τη μέση τους λόγω των κραδασμών από τις  απρόοπτες λακκούβες ή τα κύματα που έχουν οι δρόμοι.
Το αμάξι δε έξω δεν αποτελεί τεκμαρτό παράγοντα. Κανένας δεν σε ρωτάει ποτέ. Άσχετα με το εισόδημά σου μπορείς να κυκλοφορείς ότι αμάξι θέλεις.
Εάν βέβαια είσαι επιχειρηματίας και οδηγείς ένα πανάκριβο αμάξι και  κάνεις δήλωση με αρνητικό εισόδημα, τότε θα σ αρπάξουν γιατί τους προκάλεσες.
Η χώρα μας με τους ανίκανους και προδότες πολιτικούς έχει καταστραφεί και δεν μπορεί να  αλλάξει τίποτε εάν δεν βρεθεί ο  ικανός και έντιμος ηγέτης. Δεν πάσχει από κεφάλαια αλλά από κεφάλια.

 χαιρετώ
Αριστοτέλης Κακογεωργίου από την Ομάδα "Ε" Έψιλον

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΚΙΝΗΤΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΣΥΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΔΙΝΩΝ...... - Της Natasa Arch Vamvaka


Αποτέλεσμα εικόνας για ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΟΝΟΘΕΙΣΤΙΚΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ.. ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕΩΝ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΗΣ, ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΛΠ ΚΛΠ.
ΓΕΝΙΚΑ Μ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΤΟΠΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΣΕ ΤΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ο ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ.
ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΤΖΙΧΑΝΤ.
ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΕΦΤΑΣΑΝ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΥ ΖΩΗΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΠΙΟ SOFT ΟΠΩΣ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΠΧ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΟΥΣΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.
ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΩ ΚΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΤΕ, ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΦΥΣΙΚΑ.
ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΩ ΓΕΝΙΚΑ ΑΠΟ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΟΤΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΚΙΝΗΤΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΣΥΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΔΙΝΩΝ, ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ. ΤΗΣ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΤΕΜΠΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΚΙΣΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΟΙ ΘΡΗΣΚΟΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ, ΕΝΩ ΣΤΙΣ ΣΚΙΕΣ ΜΕΤΑΒΑΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΤΙ ΦΑΜΕ ΟΤΙ ΠΙΟΥΜΕ ΚΙ ΟΤΙ ΑΡΠΑΞΕΙ Ο Κ... ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΛΑ ΜΩΡΕ ΚΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΩ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΜΕ ΤΣΟΜΠΑΝΟΥΣ, ΚΟΠΑΔΙΑ, ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟ... ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ... ΘΕΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ, ΤΙ ΘΑ ΦΑΜΕ, ΤΙ ΘΑ ΠΙΟΥΜΕ, ΠΟΤΕ ΘΑ Γ,,,, ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ , ΠΟΤΕ ΘΑ .. ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ, ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΚΛΠ ( ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Σ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΧΛΟ ΤΩΝ.. ΠΙΣΤΩΝ ΤΟ " ΜΗ ΚΡΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΡΙΘΕΙΣ" ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΓΕΛΙΑ ( ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ).
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙ " ΒΟΛΕΥΕΙ" ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΝΑ ΔΕΙ. ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΤΑΧΤΗΚΑ ΠΟΤΕ ΣΤΟΥΣ "ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ" ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΩ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΜΑΙ, ΕΤΣΙ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΩ. ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΨΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ.
ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ Η ΖΩΗ ΠΑΝΩ Σ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΠΑΤΡΩΟΙ " ΘΕΟΙ" ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΝΩΠΕΣ ΜΝΗΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΡΜΕΝΑ ΤΑ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΜΝΗΜΩΝ.
ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΛΑΣΤΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΨΗ ΜΕ ΜΕΝΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΣΗΣΩ, ΔΕΝ ΘΑ ΣΦΑΞΩ, ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΛΑΣΤΩ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥΣ. ΘΑ ΤΑ ΣΕΒΑΣΤΩ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΣΙΩΠΗΛΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΦΟΣΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΙΘΥΜΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ.
Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΕΛΗΝΩΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΗΚΩ ΓΟΝΙΔΙΑΚΑ ΗΡΘΕ ΣΤΗ ΓΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΖΕΥΣ, ΔΙΑ Η ΖΗΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΑΜ, ΤΗΝ ΕΥΑ ΤΟΝ ΑΒΡΑΑΜ ΚΛΠ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ. ΑΝ ΠΑΛΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΣ ΨΑΞΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙ, ΑΝ ΚΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΟΔΕΥΕΙ ΟΡΘΑ. Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΠΩΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟ. ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ " ΟΧΟΥ ΜΩΡΕ ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΕΤΟΙΜΗ ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΦΑΩ ΟΤΙ ΠΙΩ ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΩ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΠΑΔΙ "
ΣΕΒΑΣΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ. ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ ΔΙΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ,
Natasa Arch Vamvaka

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ: ‘’Αποχαιρέτα την Αλεξάνδρεια που χάνεις’’…

                                                                                                                                                          ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ: ‘’Αποχαιρέτα την Αλεξάνδρεια που χάνεις’’…: Άρθρο Του Δημητρίου Παπαδόπουλου (Σταυριώτη) Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015 «Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, με τον Τσίπρα αρχηγό». Το σύνθημα αυτ...

ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΝ - Τού Υποστράτηγου ε.α Κωνσταντίνου Κωνσταντινίδη, Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

Μήνυμα Μητσοτάκη προς Άγκυρα: Η Ευρώπη και η Ελλάδα δεν εκβιάζονται | ΣΚΑΪ 
 

Κράτος ανάλγητον τον πολίτη έχει εχθρό
κράτος φορομπηχτικό   να πλουτίζει ο Γερμανός
κράτος  ανοργάνωτο  άκρως γραφειοκρατικόν
κράτος  δωσιλόγων  και  αναποτελεσματικόν
με παλαιοκομματικό έχει γίνει υλικό

Κράτος αναξιόπιστον ωσάν απατεών
κράτος  ηττοπαθές  και αντιπαραγωγικόν
κράτος   δουλοπρεπές και ανθελληνικόν
ΝΑΙ σε ΟΛΑ λέει  στον εχθρό

Κράτος της ‘ρεμούλας’ και κλεπτοκρατικόν
κράτος  των μπατακξήδων και αυτοκασρτοφικό
κράτος της κομματοκρατίας αναχρονιστικόν
με πολίτες χαύνους ποίμνιο κομματικό

Και έντιμοι και ικανοί υπάρχουν εν αυτώ
όμως σταγών  είναι εκείνοι εν τω ωκεανώ
για όλα φταίει ο διεφθαρμένος πολιτικός,
ο βουλευτής, υπουργός και ο πρωθυπουργός
φταίει και ο πολίτης που το ΕΜΕΙΣ βάζει
πίσω από το ΕΓΩ

Τώρα που η χώρα βρίσκεται  στο τελικό  κώμα
αχρείοι πολιτικοί για  την κονόμα νοιάζονται
και για το κόμμα
προκειμένου η χώρα να χαθεί
κάλλιο εκείνοι να μπουν στο χώμα και στην φυλακή
το ΟΧΙ  φλογίζει τη συλλογική ψυχή
κι’ απορώ πως δεν  ξέσπασε η Επανάσταση ακόμα;

Ο  Έλληνας με  την ψυχή στο στόμα αδημονεί
Λαός και Ένοπλες Δυνάμεις να φέρουν τη χαραυγή
όπως το 1909  στην επανάσταση  του Γουδή
τώρα που σήμανε η εσχάτη ώρα
με  πατριωτισμό και θάρρος η Ελευθερία  ανθεί
υπέρτατος νόμος να σωθεί  η Πατρίς
*Αμφικτύων

*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών