Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΣ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ......

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ! !
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΌΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ, ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ Σ`ΌΛΟΥΣ ΣΑΣ, ΣΤΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ! !   ΈΝΑ ΈΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ, ΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΆΝΑΨΑΝ ΤΑ ΚΕΡΑΚΙΑ... ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΨΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ! !

npazaitis@hotmail.com

ΑΔΕΙΑΖΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ - Τού Υποστράτηγου ε.α Κωνσταντίνου Κωνσταντινίδη, Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών



Αδειάζει η Ελλάς φεύγουν τα παιδιά
πίσω μένουν  τα δοξασμένα γηρατειά
 σαν γερόντισσα τώρα μοιρολογά 
ποτέ  δεν πέρασε τέτοια κοσμοχαλασιά
  Έφυγαν  τα καλύτερα μυαλά
πάνε σε ανήλια μέρη στον ψυχρό βορά
για να βρουν κάποια δουλειά να ζήσουν
  πατρίζουν ξένες πατρίδες για να  ευδοκιμήσουν

Σε  έβαλαν  στο σφαγείο μαμά Ελλάς
    ντόπιοι και ξένοι συνωμότες  
μεσαιωνικοί σταυροφόροι και Ούννοι ιππότες 
να σε κατακρεουργήσουν με των μνημονίων
τον μπαλτά 

Δεν αντέχουν οι νέοι την ανεργία 
 θόλωσε το μάτι  τους
      ζητούν  δουλειά όχι δουλεία
εδώ   ο Μίστερ -Ευρωθάνατος   βγήκε παγανιά
και μας θερίζει
στην αυτοκτονία  μας  οδηγεί 
 και  μας εξανδραποδίζει
.
Σαν να μην έφτανε  τούτο το φρικτό
 δέκα  χωριά   καθημερινώς το Αιγαίο εκβάλλει 
  μια πόλη μηνιαίως  από την Τουρκία  εισβάλλει
οι  λάθροι  απαγορεύεται να φύγουν από την άλλη
  χαβούζα  κολασμένων τριτοκοσμικών  ψυχών
 τη χώρα μεταβάλλει

  Ουδείς όμως ανησυχεί, μόνο το οικονομικό
και  τους ελληνοποιούν με το σωρό
  ποιός να νοιαστεί γι  το δημογραφικό που πάει κακήν κακώς ;
ενώ ραγδαία  αυξάνεται ο τριτοκοσμικός μας πληθυσμός
 Οι Έλληνες πλέον δεν γεννούν
μόνον οι μετανάστες πολλαπλασιάζονται και γεννοβολούν
σε λίγα χρόνια θα έχει αλλάξει  η  χώρα πληθυσμό
θα ψάχνεις για Έλληνα με το φακό
     χαρίζει και την  πολιτιστική  του κληρονομιά     
‘περιπλανώμενε Έλληνα’ χωρίς πατρίδα
 την παραδίδεις στο  Ισλάμ .
*Αμφικτύων
5/6/2015
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών
http://amphiktyon.blogspot.com/

Έγινε στις 7-6-2015 η πορεία για την Αμφίπολη με αίτημα " ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΛΟΦΟΥ ΚΑΣΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ".


Συμμετείχαν οι ομάδες
ΑΡΕΣ ΑΝΑΞ
Ε.Σ.Υ. Σερρών
ΚΑΠΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
ΟΜΑΔΑ ΕΨΙΛΟΝ
ΣΚΕΠ ΕΛΛΑΣ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΦΙΛΙΠΠΩΝ

Δέκα άτομα συνολικά απο Καβάλα , Σέρρες , Θεσσαλονίκη , Σαμοθράκη , Ωραιόκαστρο , Ν. Μπάφρα βάδισαν μέσα στα χωριά .

Ο Χρήστος Κοσμίδης έφερε πανώ με την επιγραφή "ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΣΤΟΝ ΛΟΦΟ ΚΑΣΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟ" . Ο Αριστοτέλης Κακογεωργίου έφερε στο αμάξι του μεγαφωνική . Σταματήσαμε στις πλατείες των χωριών . Είπαμε λίγα λόγια για τον λόγο της πορείας . Αναφερθήκαμε στο μνημείο του λόφου Καστά και την επέτειο θανάτου του Μ. Αλεξάνδρου που είναι αυτές τις ημέρες .
Τονίσαμε οτι εμείς δεν είμαστε κάτοικοι της περιοχής άρα δεν θα έχουμε κανένα οικονομικό όφελος απο το άνοιγμα του μνημείου στους τουρίστες . Απο αγάπη για κάθε ελληνικό χωριό δραστηριοποιηθήκαμε . Η μοίρα έδωσε τέτοιο δώρο στην περιοχή . Να μείνει αναξιοποίητο ;
Η πορεία θα γίνει ξανά και ξανά , όσες φορές χρειαστεί . Ο ντόπιος πληθυσμός ήταν διστακτικός ( δεν υπήρχε η συμπαράσταση των τοπικών πολιτικών αρχών ) και η συμμετοχή του ήταν μικρή . Η αστυνομία ευγενέστατη και πρόθυμη να βοηθήσει .
Ελπίζουμε την επόμενη φορά να έχουμε πιο μεγάλη συμμετοχή . Τελικός στόχος είναι η πορεία αυτή να γίνει θεσμός . Ακόμη και μετά το άνοιγμα του μνημείου για τους επισκέπτες , να διοργανώνεται απο τους ντόπιους ετήσια πορεία προς τιμήν του Αλεξάνδρου . Να γίνονται συνέδρια και καλλιτεχνικές παραστάσεις .

Λίγα λόγια για την ιστορία της κινητοποίησης : Φίλος απο την Χρυσούπολη μεταβίβασε την ιδέα ( που άκουσε κάπου αλλού ) οτι πρέπει να ανοίξει το μνημείο για τους τουρίστες , το ταχύτερο δυνατόν . Η Φιλοσοφική Ομάδα Φιλίππων πήρε "ζεστά" την ιδέα και την προώθησε : Τύπωσε και διένειμε φυλλάδια στα χωριά , δημιούργησε σελίδα στο FACEBOOK , ενημέρωσε τα τοπικά ΜΜΕ . Τα πολλά συγχαρητήρια όμως αξίζουν στους δραστήριους πολίτες που κινητοποιήθηκαν . Χωρίς να γνωρίζουν τους διοργανωτές , χωρίς εγωϊσμούς ( "ποιός θα αποκομίσει την δόξα του εγχειρήματος ;" ) ήρθαν επειδή τους άρεσε η ΙΔΕΑ !
Η Ιδέα ήταν ο αρχηγός της πορείας και ΑΥΤΗ απεκόμισε την δόξα . Όλοι οι άλλοι ήμασταν υπηρέτες της .
Η μεγάλη επιτυχία της πορείας ήταν οτι απλοί πολίτες ( όχι όμως ΑΔΡΑΝΕΙΣ πολίτες ) κινητοποιήθηκαν ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΤΑΓΗ απο κομματικούς μηχανισμούς ή απο "επίσημα" πρόσωπα ( βουλευτές κλπ ) . Αυτό ήταν και το κυριώτερο μήνυμα προς τον κόσμο : Μην περιμένετε μόνο οι ΑΛΛΟΙ ( υψηλά ιστάμενοι ) να σκεφτούν για το καλό του τόπου σας . Τις καλές ιδέες βγείτε στον δρόμο και προωθήστε τις ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ . Μην είστε τα "φρόνιμα" υποζύγια που μόνο δουλεύουν και δεν έχουν γνώμη !

Το βράδυ της Κυριακής το ΔΙΚΤΥΟ TV ( απο Σέρρες ) είχε ζωντανή τηλεφωνική συνέντευξη με ένα απο τα άτομα που συμμετείχαν στην πορεία .

Φωτογραφίες απο την πορεία μπορείτε να δείτε στην σελίδα του FACEBOOK :
[url=http://]https://www.facebook.com/pages/%CE%A0%CE%B5%CF%81%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%91%CE%BC%CF%86%CE%B9%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B7/1604729743100801?fref=ts[/url]
IP Κατεγράφη

Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΕ ΝΑΡΚΗ - Γράφει η ΜΑΙΡΗ ΚΑΡΑ


ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΜΕΚΑΤΙΑΛΛΟ: Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΕ ΝΑΡΚΗ - Γράφει η ...
    
Μέσα στην παραζάλη που κυριαρχεί στο μυαλό του λαού μας, δύσκολο περνά μια πνοή αισιοδοξίας για το μέλλον της Ελλάδας. Άνθρωποι σκυθρωποί άγονται και φέρονται στις υποχρεώσεις τους σαν κουρντισμένες μηχανές χωρίς προορισμό. Πρόσωπα αγέλαστα, μάτια θολά, χείλια κλειστά, καρδιές άδειες από αγάπη, ψυχές έτοιμες να εκτιναχτούν στο άπειρο… αυτές είναι οι εικόνες που αντικρίζει κανείς, διασχίζοντας τους δρόμους της ελληνικής Επικράτειας. Άνθρωποι που δεν μιλούν εύκολα με τους άλλους, προσπερνούν αδιάφοροι ακόμα και τους δύστυχους άστεγους, που ξημεροβραδιάζονται στα πεζοδρόμια. Ο ανθρώπινος χαιρετισμός που χαρακτήριζε την ελληνική κοινωνία την έχει αποχαιρετήσει πια και το μόνο που έμεινε, είναι μερικές τυπικές λέξεις, όσες αρκούν για την εξυπηρέτηση των αναγκών τους.      Ευτυχώς αρκετοί άλλοι Έλληνες δεν πτοούνται απ' τις παρενέργειες της κρίσης και συνεχίζουν να διατηρούν τις κοινωνικές επαφές τους και να διασώζουν τα ήθη και τα έθιμα της ελληνικής παράδοσης. Χωρίς επιπλέον δαπάνες απ' τον ήδη κουτσουρεμένο οικογενειακό προϋπολογισμό, οργανώνουν κοινωνικές συναναστροφές, μέσα από τις οποίες δημιουργούν στενούς δεσμούς φιλίας και πατριωτικής συσπείρωσης. Είναι οι Έλληνες που δεν έχουν χάσει το κουράγιο τους και κρατούν ψηλά το εθνικό τους φρόνημα, πιστεύοντας πως η ΕΛΛΑΔΑ είναι ΑΘΑΝΑΤΗ και πως θα ξεπεράσει τις συμπληγάδες και θα επανέλθει στην δημοκρατική της διακυβέρνηση. Είναι οι ένθερμοι πατριώτες που δεν εναποθέτουν τις ελπίδες τους στους ανθέλληνες πολιτικούς για να ξανακερδίσουν την ΠΙΣΤΗ τους στα φυλετικά ΙΔΑΝΙΚΑ. Είναι οι ενεργητικοί πολίτες που πετάχτηκαν έντρομοι απ' τον καναπέ… όταν συνειδητοποίησαν πως η πατρίδα τους δεν είναι πλέον ΔΕΔΟΜΕΝΗ!      Δυστυχώς όμως πολλοί άλλοι συνεχίζουν την ζωή τους, αρκούμενοι στα κεκτημένα τους και στις λιγοστές ανέσεις τους. Αυτοί δεν ελπίζουν τίποτα, δεν περιμένουν τίποτα.. είναι σκλάβοι των παθών τους και των αναγκών τους. Αυτοί δικαιολογούν την ανύπαρκτη ΕΘΝΙΚΗ τους ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ με την γνωστή καραμέλα: "τι μπορώ να κάνω εγώ; Κι εσείς που λέτε πως είστε πατριώτες… μάταια προσπαθείτε… τίποτα δεν μπορείτε να αλλάξετε και να πετύχετε. Οι πόλεμοι δεν κερδίζονται με τα πληκτρολόγια και με τις διαδηλώσεις στις πλατείες. Γι αυτό δεν με νοιάζει τίποτα, αρκεί που έχω τη δουλίτσα μου και παρακολουθώ ανενόχλητος τους πολιτικούς, να παίζουν τους ρόλους τους, για τους οποίους τους ψήφισα!".     Έτσι σκέφτεται ο ανεύθυνος ελληνάκος, που επειδή γεννήθηκε σ' αυτή την ιερή γη, νομίζει πως δικαιούται και να καμαρώνει για τους ένδοξους προγόνους του. Ποιος; Αυτός που ικέτεψε τον βουλευτή του για διορισμό, υπογράφοντας την δια βίου υποταγή του στο Κόμμα και την αδιαφορία του για τις αρνητικές συνέπειες της στάσης του. Αυτός που κλεισμένος στην σφαίρα του μικρόκοσμου του, αδιαφορεί για την τραγική θέση της ένδοξης πατρίδας, που αιμορραγεί. Αυτός που δεν βλέπει πέρα απ' τις δικές του υποχρεώσεις, ενώ για τις πατριωτικές του δηλώνει άγνοια. Αυτός ο μόνιμος πελάτης πολυεθνικών εταιριών, οι οποίες ευθύνονται για την διαφυγή πολύτιμου συναλλάγματος. Αυτός που εξαπατά το κράτος που τον συντηρεί, φοροδιαφεύγοντας και λαθροβιώντας ΑΝΕΜΕΛΑ!      Δυστυχώς ΑΥΤΟΣ είναι ένας από την πλειοψηφία των ομοίων του, που διαβιούν εντός των συνόρων σαν μετανάστες στην πατρίδα τους, δηλώνοντας ΠΟΛΙΤΕΣ του ΚΟΣΜΟΥ αν όχι του ΥΠΟ-ΚΟΣΜΟΥ! Κάποιος πρέπει να τους μιλήσει για την Εθνική Συνείδηση, που πρέπει να βγάλει απ' τη νάρκη κάθε υγιώς σκεφτόμενος Έλληνας. Για τον υπ' αριθμόν ΕΝΑ σύμβουλό του, τώρα που η υπό ΚΑΤΟΧΗ πατρίδα μας, έχει ανάγκη απ' την στήριξη όλων μας, για να αντιμετωπίσει δυναμικά τους οικονομικούς και λαθραίους εισβολείς της.       ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ λοιπόν είναι η ιδιότητα του ανθρώπου, να διατυπώνει κρίσεις για την ηθική βαρύτητα των ατομικών σκέψεων και πράξεων, μέσω της Αυτογνωσίας και του Αυτοελέγχου. Δίνει την δυνατότητα στον άνθρωπο να αποκτήσει την επίγνωση της εξωτερικής πραγματικότητας. Η λέξη προέρχεται από το απαρέμφατο συνειδέναι του ρήματος σύνοιδα, που σημαίνει γνωρίζω καλά. Ο σοβαρός ρόλος της Συνείδησης είναι, πως ελέγχει τις πράξεις και τις παραλείψεις του ανθρώπου. Ασκεί έλεγχο προς όλες τις κατευθύνσεις. Δεν συμβιβάζεται με τα συμφέροντα. Προσφέρει την χαρά της ηθικής ικανοποίησης και συντελεί στην ολοκλήρωση της προσωπικότητας του κάθε ανθρώπου.       Ηθική συνείδηση είναι το σύνολο των κριτηρίων που μεταχειρίζεται ο άνθρωπος, για να αποτιμήσει τόσο τις δικές του πράξεις όσο και των συνανθρώπων του. Κύριο χαρακτηριστικό της ηθικής συνείδησης είναι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, η έλλειψη κάθε δέσμευσης δηλαδή, εσωτερικής ή εξωτερικής. Η ηθική συνείδηση δεν περιορίζεται ούτε από εσωτερικές αναστολές (πάθη, αδυναμίες) ούτε από εξωτερικούς καταναγκασμούς (αιτιοκρατία). Στηρίζεται στο αυτεξούσιο του ανθρώπου, στην δυνατότητά του να λειτουργεί ελεύθερα και να αναλαμβάνει ο ίδιος την ευθύνη και τις συνέπειες των πράξεών του.      Ψυχολογική συνείδηση είναι το κέντρο των ψυχολογικών και πνευματικών λειτουργιών του ανθρώπου. Αυτή καθορίζει σε κάθε περίπτωση τις ενέργειες του ανθρώπινου πνεύματος, ώστε αφενός να οικοδομούνται σ' ένα ομοιόμορφο σύνολο και αφετέρου ο άνθρωπος να έχει επίγνωση της εσωτερικής του εικόνας, αλλά και της εξωτερικής πραγματικότητας. Στην φιλοσοφία η έννοια της Συνείδησης ταυτίζεται με την απαραίτητη Αυτογνωσία, με τον Αυτοέλεγχο του ατόμου.  Οι αρχαίοι Έλληνες τις ταραχές και τις αγωνίες της ψυχής για τις εγκληματικές πράξεις, τις απέδιδαν στην επήρεια φοβερών δαιμόνων, που τους ονόμαζαν ΕΡΙΝΥΕΣ. Ο Σωκράτης ονόμαζε την φωνή της συνείδησής του ΔΑΙΜΟΝΙΟ, αυτό που δεν γνώριζαν οι σύγχρονοί του Αθηναίοι και έγινε η αιτία να του προσάψουν αρνητικά επίθετα και τελικά να τον καταδικάσουν.        Εθνική συνείδηση είναι η αποδοχή εκ μέρους του ατόμου και η συνακόλουθη βίωση των στοιχείων εκείνων, που συγκροτούν την Πολιτιστική Κληρονομιά, την Κουλτούρα και την Ιστορία ενός λαού, δηλαδή η βίωση μιας συγκεκριμένης εθνικής ταυτότητας. Αυτή που πρέπει να διατηρεί κάθε ΕΘΝΟΣ, για την απαραίτητη συνέχειά του και την ομαλή δημοκρατική διακυβέρνηση του Κράτους του. Κι αυτή την Εθνική Συνείδηση είναι που έχουν στόχο οι παγκοσμιοποιητικές επιθέσεις εναντίον του λαού μας και την διάλυση αυτού του ίδιου του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. Και είναι αυτή η ΕΘΝΙΚΗ σύνδεση που έχει η Ελληνική Φυλή και την διατηρεί ως κόρη οφθαλμού μέχρι σήμερα. Κι είναι αυτή η πεποίθηση του ελληνικού λαού, πως θεωρεί υποχρέωσή του να διατηρήσει την συνέχειά του, όπως του αξίζει στους ΑΙΩΝΕΣ ΤΩ

ΜΑΙΡΗ ΚΑΡΑ

Η Γενετική Ιστορία των Ελλήνων . 1/5 - Διάλεξη του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟY ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ - θέμα: «Η Γενετική Ιστορία των Ελλήνων».- Οι διαλέξεις διενεργούνται στην αίθουσα του βιβλιοπωλείου "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ", ΕΡΜΟΥ 61, ΤΗΛ. 2310.282782, 282427

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Μάθετε πως: Και Φτιάξτε στο σπίτι σας Ζυμωτό ψωμί με αλεύρι ζέας

 Αποτέλεσμα εικόνας για ζυμωτο ψωμι με αλευρι ζεας
 
Τι θα λέγατε να δοκιμάζατε το ψωμί που έτρωγαν οι αρχαίοι ημών
πρόγονοι, αλλά και μέχρι τις αρχές του περασμένου αιώνα; 

Χρησιμοποιούσαν αλεύρι ζέας (υψηλής θρεπτικής αξίας) και είναι ο λόγος που έφτιαξα το πρώτο μου ψωμί!!!
Ζυμωτό ψωμί με αλεύρι ζέας
Τι χρειαζόμαστε:
500 γρ αλεύρι ζέας ή 300 γρ ζέας και 200γρ αλεύρι κριθαριού
300 γρ χλιαρό νερό (2 μέρη κρύο και 1 καυτό)
1 φακελάκι ξηρή μαγιά
1 κ.σ μαύρη ζάχαρη
2 κ.σ ελαιόλαδο
1 κ.σ αλάτι
λίγο σουσάμι ΑΝ θέλουμε)
Αγοράστε τώρα εύκολα, γρήγορα και οικονομικά τα υλικά της συνταγής
Πώς το κάνουμε:
Φυλάω σε ένα μικρό ποτηράκι λίγο αλεύρι για μετά. Σε ένα μεγάλο μπολ ρίχνω 2 κ.σ αλεύρι, όλο το νερό, τη μαγιά, τη ζάχαρη, ανακατεύω και το αφήνω για 15 λεπτά μέχρι να αφρίσει το μείγμα.
Μετά ρίχνω 1 κ.σ λάδι, κοσκινίζω το υπόλοιπο αλεύρι,ανακατεύοντας ρίχνω το αλάτι και κάπου εκεί αρχίζει το ζύμωμα βάζοντας και άλλη 1 κ.σ λάδι.
Όσο η ζύμη είναι σχετικά υγρή, βάζουμε σε καθαρό πάγκο το αλεύρι που είχαμε φυλάξει και συνεχίζουμε το ζύμωμα για 10 λεπτά
Μόλις τελειώσει το ζύμωμα φυλάμε τη ζύμη μέσα σε σκεπασμένο μπολ σε ζεστό μέρος για 40 λεπτά.
 
Αφού περάσει ο χρόνος βάζω τη ζύμη σε αλειμμένο ταψί με λάδι,ρίχνω λίγο σουσάμι και λίγο αλεύρι,σταυρώνω τη ζύμη και ψήνω στους 180 βαθμούς για 50 με 60 λεπτά.
 
Όταν το ψωμί είναι έτοιμο το τυλίγετε με μια πετσέτα και μόλις περάσουν 15 λεπτά μπορείτε να απολαύσετε την δημιουργία σας!
 
Λίγα μυστικά ακόμα
5 λεπτά πριν βάλω τη ζύμη στο ταψί ανοίγω το φούρνο στους 180 και βάζω μέσα ένα πήλινο με λίγο νερό και το αφήνω μέσα καθ όλη τη διάρκεια του ψησίματος!!!
Πηγή: http://paratolmosblog.blogspot.com/2015/06/blog-post_87.html#ixzz3c5Q08YmO

http://maiandros.blog-spot.gr/2015/06/04/%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%86%CF%84%CE%B9%CE%AC%CE%BE%CF%84%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%80%CE%AF%CF%84%CE%B9-%CF%83%CE%B1%CF%82-%CE%B6%CF%85/ 

Ελληνοχριστιανισμός. Ρένος Αποστολίδης - Καβάφης. - Μύρης· Αλεξάνδρεια του 340 μ Χ Έλλη Λαμπέτη

Απόσπασμα του Ρένου Αποστολίδη, από την έκδοση των ποιημάτων του Καβάφη:
Αυτός ο ολόφωτος κόσμος της αρχαιοελληνικής ευδίας, ο απροκατάληπτος, που αποδέχονταν την ζωή και τον έρωτα, ξεριζώθηκε απ' τον ανθελληνικώτατο στην ουσία του εκκλησιαστικό χριστιανισμό της κατήφειας, με τον πουριτανισμό, τις εσχατολογίες του και τις "κρίσεις" του της δευτέρας παρουσίας, με τις χαζομουρμούρες των γριάδων και τους μούρτζουφλους μαυροφορεμένους πάντα παπάδες του, όλο θλίψη και συντριβή στον κόσμο αυτόν της "πτώσεως" και της τιμωρίας του εκδικητικού θεού  του Ισραήλ γι' αμαρτήματα προπατορικά, με τα οποία σε φορτώνουν προτού καν γεννηθείς για νά' χουν το προνόμιο να "εξαγνίζουν" το μίασμα μετά από άδολα παιδάκια...
Α, η σαδιστική κατάρα, πούρθε να αντικαταστήσει (με το "αληθινό" τάχα) την ολοζώντανη, ορμητική χαρά για ύπαρξη, την ολάνθιστη ακόμα και κατά το βέβαιο θάνατο, και διεκδικεί πως έκανε και "καλό" σκοτεινιάζοντάς τα όλα!.. Αυτό κυνηγάει σε  μέγα μέρος της ποίησής του Καβάφης, για αυτό γράφει και το Ιωνικόν, ευελπιστώντας, πως διόλου δεν πέθαναν οι αρχαίοι Θεοί... 
Το παραπάνω απόσπασμα είναι από τον σχολιασμό του ποιήματος "Μύρης· Aλεξάνδρεια του 340 μ.X. ". 
 
Δείτε το βίντεο! 
https://youtu.be/2WFjqarxcqY
Μύρης· Aλεξάνδρεια του 340 μ.X.
Την συμφορά όταν έμαθα, που ο Μύρης πέθανε,
πήγα στο σπίτι του, μ' όλο που το αποφεύγω
να εισέρχομαι στων Χριστιανών τα σπίτια,
προ πάντων όταν έχουν θλίψεις ή γιορτές.

Στάθηκα σε διάδρομο. Δεν θέλησα
να προχωρήσω πιο εντός, γιατί αντελήφθην
που οι συγγενείς του πεθαμένου μ’ έβλεπαν
με προφανή απορίαν και με δυσαρέσκεια.

Τον είχανε σε μια μεγάλη κάμαρη
που από την άκρην όπου στάθηκα
είδα κομμάτι· όλο τάπητες πολύτιμοι,
και σκεύη εξ αργύρου και χρυσού.

Στέκομουν κ’ έκλαια σε μια άκρη του διαδρόμου.
Και σκέπτομουν που η συγκεντρώσεις μας κ’ η εκδρομές
χωρίς τον Μύρη δεν θ' αξίζουν πια·
και σκέπτομουν που πια δεν θα τον δω
στα ωραία κι άσεμνα ξενύχτια μας
να χαίρεται, και να γελά, και ν’ απαγγέλλει στίχους
με την τελεία του αίσθησι του ελληνικού ρυθμού·
και σκέπτομουν που έχασα για πάντα
την εμορφιά του, που έχασα για πάντα
τον νέον που λάτρευα παράφορα.

Κάτι γρηές, κοντά μου, χαμηλά μιλούσαν για
την τελευταία μέρα που έζησε—
στα χείλη του διαρκώς τ’ όνομα του Χριστού,
στα χέρια του βαστούσ’ έναν σταυρό.—
Μπήκαν κατόπι μες στην κάμαρη
τέσσαρες Χριστιανοί ιερείς, κ’ έλεγαν προσευχές
ενθέρμως και δεήσεις στον Ιησούν,
ή στην Μαρίαν (δεν ξέρω την θρησκεία τους καλά).

Γνωρίζαμε, βεβαίως, που ο Μύρης ήταν Χριστιανός.
Aπό την πρώτην ώρα το γνωρίζαμε, όταν
πρόπερσι στην παρέα μας είχε μπει.
Μα ζούσεν απολύτως σαν κ’ εμάς.
Aπ’ όλους μας πιο έκδοτος στες ηδονές·
σκορπώντας αφειδώς το χρήμα του στες διασκεδάσεις.
Για την υπόληψι του κόσμου ξένοιαστος,
ρίχνονταν πρόθυμα σε νύχτιες ρήξεις στες οδούς
όταν ετύχαινε η παρέα μας
να συναντήσει αντίθετη παρέα.
Ποτέ για την θρησκεία του δεν μιλούσε.
Μάλιστα μια φορά τον είπαμε
πως θα τον πάρουμε μαζύ μας στο Σεράπιον.
Όμως σαν να δυσαρεστήθηκε
μ’ αυτόν μας τον αστεϊσμό: θυμούμαι τώρα.
A κι άλλες δυο φορές τώρα στον νου μου έρχονται.
Όταν στον Ποσειδώνα κάμναμε σπονδές,
τραβήχθηκε απ’ τον κύκλο μας, κ’ έστρεψε αλλού το βλέμμα.
Όταν ενθουσιασμένος ένας μας
είπεν, Η συντροφιά μας νάναι υπό
την εύνοιαν και την προστασίαν του μεγάλου,
του πανωραίου Aπόλλωνος — ψιθύρισεν ο Μύρης
(οι άλλοι δεν άκουσαν) «τη εξαιρέσει εμού».

Οι Χριστιανοί ιερείς μεγαλοφώνως
για την ψυχή του νέου δέονταν.—
Παρατηρούσα με πόση επιμέλεια,
και με τι προσοχήν εντατική
στους τύπους της θρησκείας τους, ετοιμάζονταν
όλα για την χριστιανική κηδεία.
Κ’ εξαίφνης με κυρίευσε μια αλλόκοτη
εντύπωσις. Aόριστα, αισθάνομουν
σαν νάφευγεν από κοντά μου ο Μύρης·
αισθάνομουν που ενώθη, Χριστιανός,
με τους δικούς του, και που γένομουν
ξ έ ν ο ς εγώ,  ξ έ ν ο ς  π ο λ ύ· ένοιωθα κιόλα
μια αμφιβολία να με σιμώνει: μήπως κι είχα γελασθεί
από το πάθος μου, και  π ά ν τ α τού ήμουν ξένος.—
Πετάχθηκα έξω απ’ το φρικτό τους σπίτι,
έφυγα γρήγορα πριν αρπαχθεί, πριν αλλοιωθεί
απ’ την χριστιανοσύνη τους η θύμηση του Μύρη.
 
Δημοσιεύτηκε από τον χρήστη