Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015
Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015
Τα Προνόμια των Σιωνιστών στην Ελλάδα! - RAMNOUSIA
Το ξέρετε ότι όλοι οι πολίτες της Ελλάδας (συμπεριλαμβανομένου και του Προέδρου της Δημοκρατίας και του Πρωθυπουργού), είμαστε πολίτες Β΄ κατηγορίας; Ξέρετε σ’ αυτή τη χώρα, ποιά είναι η ράτσα που απολαμβάνει οικονομικά προνόμια που ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας μας, δεν τα δικαιούται; Μα φυσικά οι Εβραίοι.
Διαβάστε αποσπάσματα από τη μονογραφία του Ι. Χαραλαμπόπουλου, «Σιωνισμός και Εθνικές Τραγωδίες» για να πληροφορηθείτε και να καταλάβετε ότι το νεοελληνικό κράτος, «δουλεύει» γι’ αυτή τη ράτσα, ενώ όλοι οι υπόλοιποι δεν ενδιαφέρουν κανένα:
Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο (Κ.Ι.Σ.) λειτουργεί στη χώρα μας κάτω από συνθήκες τέτοιες, που προσβάλλουν βάναυσα την Εθνική μας αξιοπρέπεια. Συνιστά «κράτος εν κράτει» μέσα στην καρδιά της Ελλάδας και αυτό συμβαίνει όχι απλά με την ανοχή αλλά με την υπόθαλψη του πολιτικού κατεστημένου. Εάν αναλογισθεί κανείς ότι το Κ.Ι.Σ. αποτελεί τον πυρήνα των ευρισκόμενων στην Ελλάδα σιωνιστών, καθώς σύμφωνα με δήλωση μεταστάντος προέδρου του Ι. Λόβιγγερ (Περιοδικό «Χρονικά», Ιανουάριος 1985)
Ο εν Ελλάδι εβραϊσμός υπήρξε ανέκαθεν σιωνιστικός», σε συσχετισμό με τη δήλωση του ιδίου ότι «ο σιωνισμός συνιστά ένα εθνικοαπελευθερωτικό κίνημα», διαφαίνεται ευκρινώς η επικινδυνότητα της εβραϊκής παρουσίας στον ελλαδικό χώρο.
Ήδη από το 1946, ανασυστάθηκε το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο, με αρχική του αξίωση να μεταβληθεί ο Αστικός Κώδικας. Η αλλαγή του αυτή, είχε ως βασικό στόχο τη ψήφιση ειδικού νόμου, βάσει του οποίου οι περιουσίες των αποθανόντων Εβραίων, χωρίς συγγενείς, περιέρχονταν στο Κ.Ι.Σ. χωρίς μάλιστα αυτό να υποχρεούται να πληρώσει φόρο κληρονομιάς…..
Αξίζει να
διερωτηθεί κανείς γιατί το πολιτικό κατεστημένο κατέστησε το Κ.Ι.Σ.
Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου και ακόμη γιατί η κυβέρνηση της Ν.Δ.
ψήφισε το υπ’ αριθμόν 182 Προεδρικό Διάταγμα (22-3-1978), βάσει του
οποίου το Κ.Ι.Σ. αποκτά δικαιώματα, τα οποία μόνο το Κράτος κατέχει.
Ειδικότερα, με αυτό το Π.Δ.
«ΤΟ Κ.Ι.Σ. ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΦΟΡΟΥΣ, ΓΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ».
Εάν μάλιστα αναλογισθούμε ότι το Κ.Ι.Σ. έχει αυθαίρετα απαγορεύσει ΜΕ ΑΛΥΣΙΔΕΣ τη διέλευση των Ελλήνων από την οδό Μελιδόνη στον Κεραμεικό, όπου στεγάζεται η Συναγωγή και άλλα εβραϊκά διοικητικά κτίρια, σε έναν χώρο όπου βρίσκονται ερείπια του αρχαίου νεκροταφείου του Κεραμεικού, δημιουργούνται πολλά εύλογα ερωτηματικά, αναφορικά με τη ταυτότητα αυτών που κατέχουν πραγματικά τα ηνία της εξουσίας στην Ελλάδα..
Το Κ.Ι.Σ. πέραν του γεγονότος ότι μπορεί να δέχεται περιουσίες εβραίων και να φορολογεί αυτούς, υποκαθιστώντας το ελλαδικό κράτος, γεγονός πρωτοφανές, είναι παράλληλα απαλλαγμένο και το ίδιο από την καταβολή φόρων, όσον αφορά τη διαχείριση των πόρων του. Επιπλέον το Κ.Ι.Σ. δεν καταβάλλει κανέναν φόρο στο ελλαδικό κράτος για την απόκτηση, δωρεά, αγορά, οποιασδήποτε κινητής ή ακίνητης περιουσίας, ενώ παράλληλα δικαιούται να εισάγει αδασμολόγητα προϊόντα προς εβραϊκή χρήση.
Κατ’ επέκταση, το Κ.Ι.Σ. έχει συγκροτήσει όπως προκύπτει από τον εσωτερικό του κανονισμό, έναν αυτάρκη και αυτοδιοικούμενο οργανισμό που επεκτείνεται σε όλους τους νομοθετικούς, αστυνομικούς, δικαστικούς, διοικητικούς, θρησκευτικούς, εκπαιδευτικούς, οικονομικούς, κ.α. τομείς, υποδομή η οποία απαιτείται για τη λειτουργία ενός ανεξάρτητου κράτους. Τα προνόμια τα οποία έχουν παραχωρηθεί από το ελληνικό κράτος στο Κ.Ι.Σ. είναι παράνομα και αντισυνταγματικά.
Μπορεί κανείς να φανταστεί να λειτουργεί στο Ισραήλ «Κεντρικό Ελληνικό Συμβούλιο», το οποίο να αποτελεί Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου του Ισραηλινού κράτους και οι εν Ισραήλ ευρισκόμενοι και διαμένοντες Έλληνες να υπάγονται απευθείας στο Συμβούλιο αυτό, παρακάμπτοντας πλήρως το Ισραηλινό κράτος;
Θα μπορούσε μάλιστα να υποστηριχθεί, χωρίς κανένα απολύτως ίχνος υπερβολής, ότι οι κατά τόπους ισραηλινές κοινότητες στην Ελλάδα, αποτελούν αυτοδιοικούμενες κοινότητες, υπαγόμενες σε μία «ομοσπονδιακή κυβέρνηση» - διοίκηση, αυτή του Κ.Ι.Σ. ασκώντας κατ’ ουσίαν διοίκηση κρατικής εξουσίας.
Και μόνο η προκλητική, παράνομη και καταχρηστική λειτουργία του Κ.Ι.Σ. εντός της ελλαδικής επικράτειας, καταδεικνύει το βαθμό της υποδουλώσεως του ελλαδικού κράτους και των οργάνων του στον σιωνισμό, αφού οι εβραίοι έχουν προνόμια τα οποία ουδείς έτερος ξένος και πρωτίστως ουδείς Έλλην πολίτης, Έλλην από απόψεως βιολογικής- φυλετικής, ψυχικής, έχει»..
πηγή
Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015
Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015
Η ελευθερία είναι ο πυρήνας της ελληνικότητας. - Ο Ελληνισμός είναι η ιστορική εκείνη παράδοση μέσα στην οποία ζει η ιδέα της ελευθερίας και της δημοκρατίας.
Η ελευθερία είναι ο πυρήνας της ελληνικότητας. (Εξαιρετικό)
Ο Ελληνισμός είναι η ιστορική εκείνη παράδοση μέσα στην οποία ζει η ιδέα της ελευθερίας και της δημοκρατίας.
Το
πρόβλημα των παγμόσμιων εξουσιαστών είναι η ιδέα της ελευθερίας και
της δημοκρατίας, της ΑΥΤΟ-ΝΟΜΙΑΣ και της ΑΥΤΟ-ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. Η ύπαρξή της,
η επιβίωσή της και η διάδοσή της.
Και η μήτρα των ιδεών αυτών είναι ο ελληνισμός.
Ο πυρήνας της ελληνικότητας είναι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Το διαβάσαμε από το: Η ελευθερία είναι ο πυρήνας της ελληνικότητας. (Εξαιρετικό) http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2015/01/blog-post_6015.html#ixzz3QqG6VfdU
The Secret Real Truth:
Αρχαίο Ελληνικό Δίκαιο. Έθιμα περί τελετών Γάμου, Βαπτίσεως και Νεκρωσίμου Τελετής
Αρχαίος γάμος
Γράφει ο ΑΛ. ΛΙΑΡΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Νομικός-Ιστορικός
Όταν είχαν ήδη κανονιστεί οι νομικές σχέσεις και τα γαμικά συμβόλαια των νεονύμφων, το επόμενο βήμα ήταν, όπως συμβαίνει και σήμερα, η θρησκευτική τελετή του γάμου? αυτό ήταν απολύτως απαραίτητο, επειδή η μη τήρηση του θρησκευτικού τύπου συνεπαγόταν τη μη γνησιότητα των τέκνων και τα νόθα τέκνα δεν μπορούσαν να φέρουν μετά την ενηλικίωσή τους τον τίτλο του πολίτη.
Γιατί η απόκτηση νόμιμων και γνήσιων τέκνων, αποτελούσε τον κύριο σκοπό, για τον οποίο οι Έλληνες, και ειδικότερα οι Αθηναίοι, παντρεύονταν? χαρακτηριστικό και διαφωτιστικό είναι το ακόλουθο απόσπασμα του ρήτορα Δημοσθένη (Κατά Νεαίρας, LIX, §122): «… γιατί αυτό θα “πει γάμος, δηλαδή να κάνει παιδιά και να εγγράψει τα παιδιά του… στους δημότες και να παντρεύει τις θυγατέρες του… με πολίτες. Γιατί… τις γυναίκες τις έχουμε, για να μας κάνουν παιδιά και για πιστούς φύλακες του σπιτιού…».
Ο χρόνος, ωστόσο, που θα γινόταν ο γάμος δεν ήταν τυχαίος, αλλά περιοριζόταν τόσο ως προς την εποχή όσο και τις ημέρες του μήνα. Σχετικά με τον προσδιορισμό της καταλληλότερης ημέρας για την τέλεσή του υπάρχει διαφωνία μεταξύ των αρχαίων. Ο Ησίοδος την επικεντρώνει στην τέταρτη ημέρα του μήνα χωρίς να ξεκαθαρίζει αν εννοεί την τέταρτη μετρώντας από την αρχή ή το τέλος του μήνα, αλλά διασταυρώνοντας τα λεγόμενά του με όσα γράφει ο Πρόκλος καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι αναφέρεται στην τέταρτη ημέρα από την αρχή του μήνα? άλλοι πάλι σημειώνουν ως ημέρα του γάμου αυτήν που θα είχε πανσέληνο, γι” αυτό και στον Ευριπίδη (Ιφ. Αυλ. 787) όταν η Κλυταιμνήστρα ρωτάει τον Αγαμέμνονα πότε θα γίνει ο γάμος της κόρης τους, εκείνος αποκρίνεται «όταν συμπληρωθεί ο κύκλος της σελήνης»? κάτι παρόμοιο αναφέρουν ο Δίων ο Χρυσόστομος (Ζ’,70) και ο Πίνδαρος (Ίσθμ. Ζ’,44). Ως προς την εποχή του έτους οι αρχαίοι προτιμούσαν για τους γάμους τον χειμώνα ―λίγο παράξενο για “μας σήμερα― και μάλιστα οι Αθηναίοι είχαν ονομάσει «Γαμηλιώνα» τον μήνα κατά τον οποίο γίνονταν οι γαμήλιες τελετές και που συνέπιπτε με τον δικό μας Ιανουάριο. Πάντως, ούτε η ημέρα ούτε ο μήνας ήταν εντελώς υποχρεωτικά? επομένως κάποιες παρεκκλίσεις γίνονταν δεκτές.
Για περισσότερα : http://alfeiospotamos.gr/?p=11371
Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)