Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014
Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΓΚΙΣΤΡΩΣΗ ΑΠ” ΤΗΝ «ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ»
Οι Πολιτικές μου Προτάσεις είναι συγκεκριμένες , και νομίζω ότι είναι Λυτρωτικές για τον απεγκλωβισμό απ” την τουρκοκρατία :
1. Συγκρότηση Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου των δανείων από το 1974 μέχρι σήμερα . Τι πήραμε , γιατί το πήραμε , ποιοι υπέγραψαν , πού χρησιμοποιήθηκε , τι από αυτό έχουμε αποπληρώσει μέχρι σήμερα .
2. ΄Ελεγχος όλων των Περιουσιακών μας στοιχείων , και αν δεν δικαιολογούνται από τα δηλωθέντα εισοδήματα στις Φορολογικές μας Δηλώσεις από το 1974 μέχρι σήμερα , τότε ΝΑ ΔΗΜΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ.
3. ΄Ολες οι προσλήψεις μέσω Α.Σ.Ε.Π. , χωρίς τις προστυχιές των …τάχα «συνεντεύξεων» .
4.¨Ολοι οι Γ. Γραμματείς , Περιφερειάρχες , Προϊστάμενοι , Διευθυντές , να επιλέγονται με διαγωνισμούς και αυστηρές εξετάσεις ( Το τι έκαναν οι «κολλητοί» το ζούμε , μην πούμε ότι το έχουμε ξεχάσει !!!)
5. Τους Βουλευτές , δεν είναι δυνατόν να τους ορίζει ο αρχηγός ( Πρόεδρος) του κόμματος , και μετά καλούν το Λαό να επικυρώσει τις επιλογές του Αρχηγού !
6.Το ψηφοδέλτιο να το καταρτίζει ο ίδιος ο λαός ,με διπλές , εννοείται, εκλογές !
7. Οι Βουλευτές στη Βουλή να ψηφίζουν ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ , όπως το θέλει και το Σύνταγμα , και όχι όπως διατάσσει ο Αρχηγός .
8.΄Ετσι όπως είναι το Πολίτευμα , έχει μεταλλαχθεί σε Πρωθυπουργική Δικτατορία. Το ότι σπάζουν κάποιοι τζαμαρίες και βάζουν φωτιές , αυτό δεν είναι Δημοκρατία
9.΄Ολες οι Προμήθειες να πραγματοποιούνται με Απόλυτη Διαφάνεια και με Αδιάβλητες Διαδικασίες .
10.΄Ολες οι Προτάσεις να κατατεθούν με μορφή Σχεδίου Νόμου , και με Εγγυητική Δέσμευση την Απώλεια της Βουλευτικής ΄Εδρας .
11.Ανάγκη για ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗ .
12.Στόχος η πραγματική ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ .
13. Κατάθεση συγκεκριμένων ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ .
14. Να θεσμοθετηθεί η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ .
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΡΙΩΤΗΣ
diogenis's blog
Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014
Ποιός θα μας σώσει από τους «σωτήρες»;
Το
ιερατείο, ισχυρίζεται ότι τα δύσκολα χρόνια της Τουρκοκρατίας διέσωσε
τον Ελληνισμό, κρατώντας τον ενωμένο κάτω από την σκέπη της Εκκλησίας.
Επίσης, διά της γλώσσας των Ευαγγελίων και των Ιερών Γραφών διέσωσε την
ελληνική γλώσσα. (Μάλλον η ελληνική γλώσσα διέσωσε τας Γραφάς τους). Μου
θυμίζουν την λαϊκή παροιμία «Να σε σφάξω Γιάννη να σε αλείψω λάδι».
Ακόμη δεν μπορούν να αντιληφθούν οι του ιερατείου, ότι ήταν οι κύριοι
υπεύθυνοι της κατάρρευσης της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, και μετά
εμφανίζονται, τάχα, ως σωτήρες.
Από ποιούς μας διέσωσαν, από ποιούς πράγματι κινδύνευε ο Ελληνισμός η
ιστορία του και η γλώσσα του; Γιατί, μέχρι να επιβληθεί διά της βίας ο
Χριστιανισμός ο Όμηρος και τα άλλα συγγράμματα κυκλοφορούσαν ελεύθερα
χωρίς κανέναν κίνδυνο εξαφάνισης. Ποιοί ήταν αυτοί που επιβουλεύονταν
την ελληνική γραμματεία;
Φυσικά, είναι αυτοί που έκαιγαν τα βιβλία δημοσίως, και δεν είναι άλλοι από τους διανοητικώς ανάπηρους (αγίους) πατέρες, και το σκυλολόι τους τις ορδές των καλόγερων, και με πρώτον διδάξαντα τον Παύλο, στην πρώτη οργανωμένη καύση βιβλίων στην Έφεσο. Το μέγεθος του διαπραχθέντος εγκλήματος κατά της γνώσης ήταν τρομακτικό, αν λάβουμε υπ' όψιν, ότι η τέχνη της τυπογραφίας δεν είχε ακόμη εφευρεθεί, και τα κυκλοφορούντα τότε βιβλία ήταν χειρόγραφα, άρα και σπάνια.
Κατά την οθωμανική κατοχή, οι Τούρκοι δεν απαγόρευσαν την ίδρυση σχολείων. Τότε, από ποιους κινδύνευε ο Ελληνισμός; Κινδύνευε ο Ελληνισμός από κάποιους ρασοφόρους που του έλεγαν, ότι «δεν είναι Έλληνες αλλά χριστιανοί»; Κινδύνευε από κάποιους άλλους ρασοφόρους, που απαγόρευαν να βάζουν στα παιδιά τους αρχαιοελληνικά ονόματα; Κινδύνευε και ακόμη κινδυνεύει από όλους τους ρασοφόρους, εκόντες άκοντες που σε πολλές λειτουργίες εξακολουθούν να εξυβρίζουν τους γίγαντες της αρχαιοελληνικής διανόησης; Κινδύνευε ο Ελληνισμός από κάποιον ρασοφόρο που του έλεγε, «ντρέπομαι γιατί είμαι Έλλην» και «άξιοι μαχαίρας οι ελληνόφρονες»; Κινδύνευε ο Ελληνισμός από κάποιους ρασοφόρους, όπως ο πατριάρχης Ιεροσολύμων Άνθιμος, που τύπωσε στο πατριαρχικό τυπογραφείο της Κωνσταντινούπολης, την περιβόητη «Πατρική Διδασκαλία», που ήταν ένα κήρυγμα δουλικής υποταγής εις την υψηλή βασιλεία των Οθωμανών, και λίβελλος κατά της Γαλλικής Επανάστασης; Χαρακτηριστικό απόσπασμα: «Ο Θεός...ύψωσε την βασιλεία αυτήν των Οθωμανών περισσότερο από κάθε άλλην, διά να αποδείξει αναμφιβόλως ότι θείο εγένετω βουλήματι».
Και επειδή η ταυτότητα ενός λαού καθορίζεται από δύο κυρίως παράγοντες ήτοι την ιστορία του και την γλώσσα του. Προτρέπω λοιπόν το ιερατείο να δουν τους Αλβανούς που διέσωσαν και την φυλή τους και την γλώσσα τους, κουβαλώντας μια ιστορία που δεν συγκρίνεται με την ελληνική, και μια γλώσσα που μέχρι το 1920 ποτέ δεν είχε γραφτεί.
Πώς λοιπόν δεν θα διασώζαμε εμείς οι Έλληνες την φυλή και την γλώσσα μας, αφού είχαν μεριμνήσει οι πρόγονοί μας να μας εφοδιάσουν με μια αξιοθαύμαστη ιστορία, με ένα ανεπανάληπτο πολιτισμό (τον οποίο οι πατέρες της Εκκλησίας εξύβρισαν, και διαπόμπευσαν) και με χιλιάδες συγγράμματα (ιστορικά, φιλοσοφικά, επιστημονικά κ.ά.) πρωτοφανή και μοναδικά στα μέχρι τότε παγκόσμια δεδομένα; Δυστυχώς, ένα μέρος αυτών που διασώθηκαν, και τα έχουμε σήμερα στα χέρια μας, το οφείλουμε στους Άραβες και όχι στους Βυζαντινούς.
Με την ραγδαία εισροή στον ελληνικό χώρο, κατά τις τελευταίες δεκαετίες του 18ου αιώνα, των νέων ιδεών του Διαφωτισμού, δυστυχώς το ιερατείο δεν κατάφερε να συμπλεύσει. Η στάση του θα μπορούσε να ήταν τουλάχιστον ουδέτερη, όμως ήταν άκρως εχθρική, σε αντίθεση με την Οθωμανική Αυτοκρατορία που κράτησε ουδέτερη στάση.
Στα χρόνια αυτά, ενώ οι λαοί της Ευρώπης δονούντο από τις νέες ιδέες του Διαφωτισμού που οι ρίζες του ξεκίνησαν από την αρχαία Ελλάδα, στην νέα Ελλάδα, για το ιερατείο ήταν αποδιοπομπαίος τράγος.
Δυστυχώς, το ιερατείο δεν μπόρεσε, αλλά ούτε και σήμερα μπορεί να ξεκόψει από τον μεσαιωνικό σκοταδισμό.
Με αυτά και με τα άλλα, πώς λοιπόν να μην αναφωνήσουμε: «Ποιός θα μας σώσει από τους σωτήρες, ποιός;».
Ιωάννης Θεοδωρόπουλος
Φυσικά, είναι αυτοί που έκαιγαν τα βιβλία δημοσίως, και δεν είναι άλλοι από τους διανοητικώς ανάπηρους (αγίους) πατέρες, και το σκυλολόι τους τις ορδές των καλόγερων, και με πρώτον διδάξαντα τον Παύλο, στην πρώτη οργανωμένη καύση βιβλίων στην Έφεσο. Το μέγεθος του διαπραχθέντος εγκλήματος κατά της γνώσης ήταν τρομακτικό, αν λάβουμε υπ' όψιν, ότι η τέχνη της τυπογραφίας δεν είχε ακόμη εφευρεθεί, και τα κυκλοφορούντα τότε βιβλία ήταν χειρόγραφα, άρα και σπάνια.
Κατά την οθωμανική κατοχή, οι Τούρκοι δεν απαγόρευσαν την ίδρυση σχολείων. Τότε, από ποιους κινδύνευε ο Ελληνισμός; Κινδύνευε ο Ελληνισμός από κάποιους ρασοφόρους που του έλεγαν, ότι «δεν είναι Έλληνες αλλά χριστιανοί»; Κινδύνευε από κάποιους άλλους ρασοφόρους, που απαγόρευαν να βάζουν στα παιδιά τους αρχαιοελληνικά ονόματα; Κινδύνευε και ακόμη κινδυνεύει από όλους τους ρασοφόρους, εκόντες άκοντες που σε πολλές λειτουργίες εξακολουθούν να εξυβρίζουν τους γίγαντες της αρχαιοελληνικής διανόησης; Κινδύνευε ο Ελληνισμός από κάποιον ρασοφόρο που του έλεγε, «ντρέπομαι γιατί είμαι Έλλην» και «άξιοι μαχαίρας οι ελληνόφρονες»; Κινδύνευε ο Ελληνισμός από κάποιους ρασοφόρους, όπως ο πατριάρχης Ιεροσολύμων Άνθιμος, που τύπωσε στο πατριαρχικό τυπογραφείο της Κωνσταντινούπολης, την περιβόητη «Πατρική Διδασκαλία», που ήταν ένα κήρυγμα δουλικής υποταγής εις την υψηλή βασιλεία των Οθωμανών, και λίβελλος κατά της Γαλλικής Επανάστασης; Χαρακτηριστικό απόσπασμα: «Ο Θεός...ύψωσε την βασιλεία αυτήν των Οθωμανών περισσότερο από κάθε άλλην, διά να αποδείξει αναμφιβόλως ότι θείο εγένετω βουλήματι».
Και επειδή η ταυτότητα ενός λαού καθορίζεται από δύο κυρίως παράγοντες ήτοι την ιστορία του και την γλώσσα του. Προτρέπω λοιπόν το ιερατείο να δουν τους Αλβανούς που διέσωσαν και την φυλή τους και την γλώσσα τους, κουβαλώντας μια ιστορία που δεν συγκρίνεται με την ελληνική, και μια γλώσσα που μέχρι το 1920 ποτέ δεν είχε γραφτεί.
Πώς λοιπόν δεν θα διασώζαμε εμείς οι Έλληνες την φυλή και την γλώσσα μας, αφού είχαν μεριμνήσει οι πρόγονοί μας να μας εφοδιάσουν με μια αξιοθαύμαστη ιστορία, με ένα ανεπανάληπτο πολιτισμό (τον οποίο οι πατέρες της Εκκλησίας εξύβρισαν, και διαπόμπευσαν) και με χιλιάδες συγγράμματα (ιστορικά, φιλοσοφικά, επιστημονικά κ.ά.) πρωτοφανή και μοναδικά στα μέχρι τότε παγκόσμια δεδομένα; Δυστυχώς, ένα μέρος αυτών που διασώθηκαν, και τα έχουμε σήμερα στα χέρια μας, το οφείλουμε στους Άραβες και όχι στους Βυζαντινούς.
Με την ραγδαία εισροή στον ελληνικό χώρο, κατά τις τελευταίες δεκαετίες του 18ου αιώνα, των νέων ιδεών του Διαφωτισμού, δυστυχώς το ιερατείο δεν κατάφερε να συμπλεύσει. Η στάση του θα μπορούσε να ήταν τουλάχιστον ουδέτερη, όμως ήταν άκρως εχθρική, σε αντίθεση με την Οθωμανική Αυτοκρατορία που κράτησε ουδέτερη στάση.
Στα χρόνια αυτά, ενώ οι λαοί της Ευρώπης δονούντο από τις νέες ιδέες του Διαφωτισμού που οι ρίζες του ξεκίνησαν από την αρχαία Ελλάδα, στην νέα Ελλάδα, για το ιερατείο ήταν αποδιοπομπαίος τράγος.
Δυστυχώς, το ιερατείο δεν μπόρεσε, αλλά ούτε και σήμερα μπορεί να ξεκόψει από τον μεσαιωνικό σκοταδισμό.
Με αυτά και με τα άλλα, πώς λοιπόν να μην αναφωνήσουμε: «Ποιός θα μας σώσει από τους σωτήρες, ποιός;».
Ιωάννης Θεοδωρόπουλος
Διαβάστε περισσότερα: Ποιός θα μας σώσει από τους «σωτήρες»; | Πάρε-Δώσε http://www.pare-dose.net/5184#ixzz3EU82kL2v
Πέρασε το ψήφισμα του ΟΗΕ για την προστασία των χωρών από τους κερδοσκόπους — Απείχε η Ελλάδα
Η Ελλάδα παρά το υπέρογκο χρέος της
απείχε στην ψηφοφορία του ΟΗΕ για την δημιουργία ενός νομικού πλαισίου
για τις διαδικασίες αναδιάρθρωσης του δημόσιου χρέους. Στην ψηφοφορία
«Ναι» ψήφισαν 124 χώρες, «Όχι» 11, ενώ 41 απείχαν, μεταξύ των οποίων και
η Ελλάδα.
Στην ψηφοφορία ουσιαστικά απείχαν όλες οι
χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης εκτός της Γερμανίας και της Βρετανίας, της
Φινλανδίας και της Τσεχίας που μαζί με τις ΗΠΑ, το Ισραήλ και την
Ιαπωνία ψήφισαν αρνητικά. Δηλαδή η Ελλάδα συντάχτηκε με τα κράτη που δεν
θέλουν την προστασία του δημόσιου χρέους από τα κερδοσκοπικά κεφάλαια
Η απόφαση του ΟΗΕ χαιρετίστηκε φυσικά από την
Αργεντινή η οποία έχει ανοιχτούς λογαριασμούς με τα κερδοσκοπικά
κεφάλαια. Εκ μέρους αυτών που διαφωνούσαν ο εκπρόσωπος των ΗΠΑ
ισχυρίστηκε ότι η ψήφιση ενός μηχανισμούς αναδιάρθρωσης των κρατικών
χρεών θα προκαλούσε οικονομική ανασφάλεια που θα μπορούσε να επηρεάσει
τις ανεπτυγμένες χώρες. Συνεχίζοντας την ομιλία του ισχυρίστηκε ότι
υπάρχει ήδη μηχανισμός υποστήριξης των κρατών που βρίσκονται σε δυσκολία
και αυτός είναι το ΔΝΤ.
Στην Ελλάδα που φαίνεται ότι καιγόμαστε
πολύ για την οικονομική ασφάλεια των ανεπτυγμένων κρατών έχουμε ζήσει
από πολύ κοντά την καλοσύνη του μηχανισμού υποστήριξης που ονομάζεται
Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Για αυτό φαίνεται ότι καταψηφίσαμε.
Η είδηση αυτή φυσικά επισημάνθηκε μόνο
από πολύ λίγες ιστοσελίδες (όπως η Αυγή) και μέλη των κοινωνικών δικτύων
(όπως ο @Galaxyarchis).
The Press ProjectΟΥΣΤ - Η Κραυγή της Ελλάδας - Έτος 2014. Η Ελλάδα βιώνει έναν ζωντανό Εφιάλτη που έχει μασκαρευτεί σε παραμύθι για μικρά παιδιά: «Τα φάγατε και τα χρωστάτε, αλλά εμείς σας σώζουμε!», «Ζήτω! Καταφέραμε να παραμείνουμε στο ευρώ πάση θυσία!», «Οι εταίροι μας λένε ΜΠΡΑΒΟ για τις θυσίες!», «Εντάξει, γίνονται και κάποια τραγικά λάθη, αλλά έρχεται η Ανάπτυξη!», «Σας ευχαριστούμε που σας αρέσουν τα παραμύθια!». Κι ενώ ο κλοιός της τραγωδίας στενεύει όλο και περισσότερο γύρω μας, οι επόμενες γενιές μας κοιτάζουν μπερδεμένες, μη ξέροντας τι να κάνουν και τι τις περιμένει.... Το ντοκιμαντέρ «ΟΥΣΤ - Η Κραυγή της Ελλάδας» είναι ένα ισχυρότατο ΣΟΚ, αλλά ταυτόχρονα και η Σωτηρία του μυαλού μας. Το ξεπαραμύθιασμα. Το γκρέμισμα της εικονικής πραγματικότητας που μας έχουν επιβάλλει εδώ και δεκαετίες, με αποκορύφωμα την τελευταία τριετία. Το πώς θα καταφέρουμε να αντιδράσουμε ως Κοινωνία, θα κρίνει τις ζωές μας, το μέλλον μας, αλλά και την ίδια την ιστορία μας... Δες το σαν ταινία με την οικογένειά σου ή με την παρέα σου. Θα τρομάξετε, θα προβληματιστείτε, θα γελάσετε, θα το απολαύσετε... Ένα συγκλονιστικό ταξίδι Αφύπνισης που πρέπει να το «ταξιδέψουμε» όλοι μας. Δημιουργημένο με Αγάπη για την Πατρίδα και για τον Άνθρωπο, από Πολίτες για Πολίτες. Μέλη & φίλοι του Ενιαίου Παλαϊκού Μετώπου (Ε.ΠΑ.Μ.) Πάτρας.
ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΣΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ!!!' - Του Γιάννη Θεοδωρόπουλου
Το
146 π.χ. οι Έλληνες έδωσαν την τελευταία μάχη για την ελευθερία τους,
εναντίων των Ρωμαίων, στην Λευκόπετρα, Κορινθίας. Από τους Ρωμαίους
ποτέ δεν απελευθερώθηκαν αλλά παραδόθηκαν ως πρόβατα επί σφαγή εις τους
Τούρκους.
Το
146 π.χ. είναι η αποφράδα χρονολογία που οι Έλληνες δεν έχασαν μόνο
την ελευθερία τους, αλλά κάτι ακόμη πολυτιμότερο, έχασαν τα ιδανικά
τους, την ιδεολογία τους, την νοοτροπία τους, έχασαν όλα αυτά που τους
έκαναν να μεγαλουργήσουν, παραδίδοντας στο σύγχρονο κόσμο ένα πολιτισμό
που όμοιος του δεν υπήρξε.
Τα
χρόνια που ακολούθησαν από το 146 π.χ. και μέχρι το 325, οι Έλληνες
κατάφεραν κάτι το αδιανόητο, να επιβληθούν στους Ρωμαίους πολιτισμικά.
Ήταν τόσο φανερή η επιβολή που ανάγκασε το Ρωμαίο ποιητή Οράτιο να
ομολογήσει «Μπορεί οι Ρωμαίοι να επεβλήθησαν στους Έλληνες δια των
όπλων, αλλά οι Έλληνες τους επιβλήθηκαν με τον πολιτισμό τους». Στο
διάστημα αυτό είχαμε και φιλελληνικές τάσεις από Ρωμαίους αυτοκράτορες,
όπως του Αδριανού, και γενικώς οι Έλληνες ετύγχαναν ιδιαιτέρας
εκτίμησης.
Με
την εδραίωση όμως στο θρόνο της αυτοκρατορίας του (Μεγάλου)
Κωνσταντίνου, την προώθηση του χριστιανισμού, και την επιβολή του ως
αποκλειστικής θρησκείας από τον (Μέγα) Θεοδόσιο το 392 , ο Ελληνικός
πολιτισμός και μαζί του ο δυτικός κόσμος εισέρχονται στο βαθύ σκοτάδι
του Βυζαντινού μεσαίωνα. Τα αυτοκρατορικά διατάγματα (κώδικες) είναι
απάνθρωπα και διατάσσουν : θάνατος και δήμευση της περιουσίας σε όποιον
τελεί ιεροτελεστίες προς τιμή των παλιών θεών. Η ασυδοσία των (Αγίων)
πατέρων των νεοφώτιστων χριστιανών και οι ορδές των καλογέρων,
αφιονισμένοι από το νέο δόγμα, θανάτωναν από απλούς πολίτες μέχρι
ανθρώπους της διανόησης, φυσικούς, μαθηματικούς, αστρονόμους, που δεν
αποδέχονταν τον χριστιανισμό. Ολοκληρώνοντας τον αφανισμό του Ελληνικού
γένους, του πολιτισμού του, και θάβοντας για 15 αιώνες, τα μέχρι τότε
επιτεύγματα της τεχνολογίας. Την βαρβαρότητα αυτή μαρτυρούν τα
χιλιάδες αποκεφαλισμένα και ακρωτηριασμένα αγάλματα, που κοσμούν σήμερα,
τα Ελληνικά μουσεία, αλλά και τα μουσεία της Ευρώπης και της Αμερικής.
Το μαρτυρεί, ο πρώτος υπολογιστής της ανθρωπότητας. ο υπολογιστής των
Αντικυθήρων, και βοά, που η τεχνολογία του χάθηκε και ξεχάστηκε.
Οι
Έλληνες που υπερείχαν συντριπτικά, πολιτισμικά και πνευματικά, από
όλους τους άλλους λαούς, τους ήταν αδιανόητο να απαρνηθούν τη θρησκεία
των προγόνων τους, και να αποδεχθούν την θρησκεία των Εβραίων ενός
ανατολίτικου και κατώτερου λαού όπως πίστευαν. Δεν πρέπει να ξεχνάμε
ότι οι Έλληνες έλεγαν : «πας μη Έλλην είναι βάρβαρος». Μπορεί η αρχική
σημασία της λέξης βάρβαρος να ήταν αυτός που δεν μιλά Ελληνικά αλλά
σύντομα είχε πάρει τη σημασία του αγροίκου, του απολίτιστου.
Το
αίσθημα της πατρίδος χάθηκε, μαζί του χάθηκε το «μολών λαβέ» του
Λεωνίδα, και ο παιάνας των Σαλαμινομάχων «Ώ παίδες Ελλήνων ίτε
ελευθερούτε πατρίδα ελευθερούτε δε παίδας γυναίκας θεών τε πατρώων έδη
θήκας τε προγόνων νυν υπέρ πάντων αγών» τη θέση τους πήρε το «κύριε
ελέησον».
Οι
κουκουλοφόροι καταδότες και τα χριστιανικά «κρεουργεία» που στήθηκαν
έπιασαν γρήγορα δουλειά, η πελατεία μπόλικη, και εξασφαλισμένη, κυρίως
Έλληνες. Ο φόβος έσβησε τα ίχνη τους μέχρι σήμερα, παρά τη μακροχρόνια
δράση τους. Η 20ετής δράση όμως του «κρεουργείου» της Σκυθούπολης (όπως
αναφέρει ο Ρωμαίος ιστορικός Μαρκελλίνος Αμμιανός) το οποίο στήθηκε
προτού καν γίνει ο χριστιανισμός επίσημη θρησκεία της αυτοκρατορίας,
υποδηλώνει το τι έγινε μετά.
Το
390 ο Θεοδόσιος δίνει εντολή και μέσα στον ιππόδρομο της Θεσσαλονίκης
σφαγιάζονται 15.000 άοπλοι Έλληνες πολίτες. Αλλά δεν έφταναν αυτά το
396 ο αυτοκράτορας Αρκάδιος έστρεψε τον Αλάριχο στρατηγό των Γότθων-
και αφού τον εφοδίασε με πολυάριθμους μοναχούς- κατά των κέντρων
πολιτισμού του Ελλαδικού χώρου. Ο ιστορικός Κ. Παπαρρηγόπουλος γράφει
χαρακτηριστικά : « οι δε (Γότθοι) καθοδηγούμενοι υπό πολυαρίθμων
μοναχών κατεπλημμύρησαν πάντα τα μεταξύ Θερμοπυλών και Αττικής,
Λοκρίδα, Φωκίδα, Βοιωτίαν, λεηλατούντες και καταστρέφοντες χώρας και
πόλεις, και τους μεν άνδρες ηβηδών αποσφάτοντες, (ομαδικά
αποκεφαλίζοντας) παίδας δε και γυναίκας αγεληδών συνεπαγόμενοι. Η
συμφορά υπήρξε τοσαύτη ωστε ο πεντηκονταετίαν βραδύτερον ακμάσας
(ιστορικός) Ζώσιμος βεβαιεί, ότι μέχρι των χρόνων αυτού εφαίνοντο έτι
τα στίγματα αυτής ».
Άγνωστος
ο αριθμός των σφαγιασθέντων, στα 2 χρόνια που κράτησε η επιδρομή.
Εικάζεται ότι ανέρχεται σε πολλές εκατοντάδες χιλιάδες.
Εις
το κεφάλαιο ΔΕΙΝΟΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΔΙΩΓΜΟΣ συνεχίζει ο Κ. Παπαρρηγόπουλος
να γράφει «Ωσαύτως επί βαρυτάταις χρηματικαίς ζημίαις, και ύστερον επί
ποινή θανάτου, απηγορεύθησαν αλληλοδιαδόχως αι εν ημέρα και εν νυκτί
θυσίαι, αι ιεροσκοποίαι, οι των ειδώλων λατρία, η εις τους ναούς
είσοδος, και εν γένει πάσα δημοσία και απόρρητος τελετή του αρχαίου
θρησκεύματος. Καθώς δε συνήθως συνέβαινε περί τα τοιαύτα η εκτέλεσις των
νόμων τούτων υπερέβαλε πολλάκις και αυτήν, αυτών την δεινήν
αυστηρότητα. Οι κατά τας επαρχίας εξαγριωμένοι όχλοι μη αρκούμενοι εις
την κατάργησιν της λατρείας, ήθελον να καταστρέψωσι και αυτά τα
οικοδομήματα εντός των οποίων αύτη ετελείτο........τινές των επισκόπων
και οι πλείστοι των μοναχών συνετέλουν προθυμότατα εις τον όλεθρον
τούτον...........τιουτοτρόπως επί Θεοδοσίου εθριάμβευσεν ο χριστιανισμός
κατά της ειδωλολατρείας..........»
Τα
θανατηφόρα αυτοκρατορικά διατάγματα (κώδικες) κατά των Ελλήνων
εξακολουθούν να εκδίδονται συνεχώς, ακόμη και επί Ιουστινιανού το
530. Στη στάση του Νίκα το 532 θανατώνονται στον ιππόδρομο της
Πόλης 30.000 άοπλοι πολίτες.
Οι
Κρητικοί, πιστοί ακόμη στη θρησκεία των προγόνων τους, και διαβλέποντας
τις άγριες διαθέσεις των ορθόδοξων Βυζαντινών, ζητούν τη βοήθεια των
Αράβων, αλλά βοήθεια που φθάνει είναι ασήμαντη. Με πρωταγωνίστρια την
ιέρεια της Αρτέμιδος Κλεαγέτη αναλαμβάνουν μόνοι τους την υπεράσπιση της
πατρίδος τους.
Το
961 οι Βυζαντινοί με το πρόσχημα να ελευθερώσουν την Κρήτη από τους
Άραβες, πνίγουν στο αίμα τους Κρητικούς, απολογισμός πάνω από 200 000
νεκροί.
Με
πρωτοστατούντες Δεσποτάδες, παπάδες και καλογέρους, οι διωγμοί, και τα
εγκλήματα, κατά των μη χριστιανών, τέλος δεν έχουν, συνεχίστηκαν μέχρι
το 990 περίπου, με τελευταίους υποκύψαντες τους Μανιάτες.
Το
Βυζάντιο, ο νεκροθάφτης του Ελληνικού πολιτισμού και ο δολοφόνος του
Ελληνικού πληθυσμού, ήταν το κράτος όπου κυριαρχούσαν τα δύο σύνδρομα η
θεοκρατία και η αναξιοκρατία, και που κατάντησε τους λίγους
εναπομείναντες Έλληνες, αγράμματους, κουρελήδες, και πεινασμένους,
έρμεους στη κτηνωδία του κάθε επιδρομέα. Η Δημοκρατία καρατομήθηκε, και
λέξεις Έλλην και Ελλάς διαπομπεύτηκαν, και για αιώνες έσβησαν από το
λεξιλόγιο των Ελλήνων.
Ο
Ελλαδικός χώρος εκεί που κάποτε έσφυζε από ζωή, και χαρούμενες γιορτές
ερήμωσε, τεράστιες περιοχές έμειναν ακατοίκητες, και όπου συναντούσες
οικισμούς εκεί βασίλευε η θλίψη και ο μαρασμός. Οι ολυμπιακοί αγώνες, τα
Νέμεα, τα Ίσθμια, τα Πύθια, τα Παναθήναια σταμάτησαν. Οι ποιητικοί και
θεατρικοί αγώνες δεν ξανάγιναν. Τα στάδια και τα θέατρα έρημα, έμειναν
βουβοί μάρτυρες, του λαμπρού παρελθόντος, και με τις κουκουβάγιες που
τα κατοίκισαν να θρηνούν ολονυχτίς, την πνευματική και πολιτισμική
κατάντια των Ελλήνων.
Το
Ελληνικό έθνος ψυχορραγούσε όχι μόνο πολιτισμικά αλλά και πληθυσμιακά.
Κατά την υποδούλωση των Ελλήνων στους Ρωμαίους το 146 π.χ. λογικό
είναι ο πληθυσμός τους θα αριθμούσε πολλά εκατομμύρια. Αν λάβουμε υπ'
όψιν τις περιγραφές του Παυσανία, που θέλοντας να δείξει πόσο
πυκνοκατοικημένος ήταν ο Ελλαδικός χώρος, γράφει ότι τα κατσίκια
μπορούσαν να πηδούν από τα κεραμίδια τις μιας οικίας στα κεραμίδια της
άλλης. Ακόμη και τους, οικειοθελώς, εξελληνισμένους, από τους διαδόχους
του Μ. Αλεξάνδρου, λαούς της Μικράς Ασίας. Προτού από την επιβολή του
χριστιανισμού, ως αποκλειστικής θρησκείας, οι Ελληνόφωνες της
αυτοκρατορίας υπερέβαιναν τα 40 εκατομύρια. Σήμερα το Ελληνικό έθνος,
μαζί με τους Έλληνες της διασποράς είναι περίπου 15 εκατομμύρια. Αν
συγκρίνουμε τον πληθυσμό των Τούρκων που σήμερα φθάνει τα 70
εκατομμύρια, και οι Οθωμανοί Τούρκοι που ήλθαν στη Μικρά Ασία το 1200
δεν υπερέβαιναν τις 50.000 οικογένειες, σύμφωνα με την Τούρκικη
ιστορία, τότε ο Ελληνικός πληθυσμός, αν δεν σφαγιαζόταν, σήμερα έπρεπε
να ήταν πολύ περισσότερος από 100 εκατομμύρια. Πότε το παπαδαριό θα
ζητήσει δημόσια συγνώμη, για τα εκατομμύρια εγκλήματα που διέπραξαν οι
προκάτοχοι των εις βάρος των Ελλήνων.
ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ: ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ!! ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ. ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)