Σάββατο 19 Απριλίου 2014

ΜΕΓΑΣ ΣΦΑΓΕΑΣ του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ- ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ «ΟΙ ΘΕΟΙ ΠΕΘΑΝΑΝ ΣΤΗ ΡΩΜΗ» ΜΕΓΑΣ -ΣΦΑΓΕΑΣ Ο Θεοδόσιος, ο πιο στυγερός εγκληματίας και αιματοβαμμένος αυτοκράτορας του Βυζαντίου, ο γενοκτόνος των Ελλήνων Θεσσαλονικέων, ο άνθρωπος που ισοπέδωσε κάθε τι το Ελληνικό στην εποχή του, ανακηρύχθηκε «Άγιος». των ελλήνων o Αυτοκράτωρ Φλάβιος Θεοδόσιος . Απο την ορθόδοξη εκκλησία ,ΜΕΓΑ και ΑΓΙΟΣ. .... Ο Φονιάς των 15,000 χιλ. θεσσαλονικέων ....ανθελληνικό διάταγμα του 393 για την κατάργηση των Ολυμπιακών Αγώνων .....μεγάλες καταστροφές κατά του ελληνισμού στην Βασιλεία του.....η καταστροφές απο τον βάρβαρο Αλάριχο με την συγκατάθεση των Ρωμαίων αυτοκρατόρων.... Η διαπάλη για την τελική επικράτηση μεταξύ χριστιανισμού και πολυθεϊσμού, η γέννηση και ο θάνατος αιρέσεων και η διαμόρφωση του χριστιανικού δόγματος είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά της εποχής αυτής....οι Γότθοι αν και αιρετικοί, πολέμησαν με μένος τους εθνικούς και πολλές φορές χρησιμοποιήθηκαν ως το μέσο για την τελική πάταξη της πολυθεϊστικής θρησκείας.....Το Βυζαντινό κράτος προδοτικά δεν προστάτεψε την χέρσο Ελλάδα από τους εισβολείς Γότθους... τα άλλα τα ξέρουμε Tο 390

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ. - Τού *Αμφικτύων 15/4/ 2014 *Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης, Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών



Μπορεί να θεωρείς ότι είσαι ελεύθερος
αλλά νομίζεις.
στην πραγματικότητα σκύλος είσαι με φίμωτρο που γαυγίζεις.
Μπορεί να θεωρείς ότι έχεις ελευθεροτυπία.
αλλά νομίζεις.
στην ουσία είναι ο αφέντης   με πλύση εγκεφάλου που  σε νανουρίζει.
Μπορεί να θεωρείς ότι έχεις ανεξάρτητη Δικαιοσύνη
αλλά νομίζεις.
είναι τόσο ανεξάρτητη ώστε με τον  457 την ελευθερία έκφρασης  σου στραγγαλίζει.
Μπορεί να θεωρείς ότι έχεις Δημοκρατία,
αλλά νομίζεις.
η  παραλλαγμένη  χούντα την Αλήθεια σου κρύβει.
Τώρα ζεις κάτω από   Δικτατορία του «Μεγάλου Αδελφού»
βελούδινη , αθέατη και πονηρή σαν αλεπού,
αιμοβόρα σαν ύαινα και σαν κροκόδειλος του 'Ποταμιού'
αρπακτική σαν το λιοντάρι,
ήδη είσαι στο κλουβί και σε έχει μισοφάει,
αλλά   νομίζεις.
αν μείνεις φρόνιμο παιδί θα την βγάλεις καθαρή,
και τελικά δεν  θα σε φάει,
κούνια που σε κούναγε παλληκάρι.
Θεωρείς ότι είσαι άνθρωπος  εσύ, του θεού το θαύμα,
αλλά νομίζεις.
γι' αυτούς  εσύ δεν είσαι ούτε καν ζώον , αλλά. άχρηστο πράγμα.
*Αμφικτύων
15/4/ 2014
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών
http://amphiktyon.blogspot.com

OMAΔΑ ΕΘΝΙΚΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ Λακεδαιμονίων Πολιτεία.: Αδώνια - Θάνατος και Ανάσταση της Φύσης

Αδώνια - Θάνατος και Ανάσταση της Φύσης και του Ανθρώπου

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ >>OMAΔΑ ΕΘΝΙΚΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ Λακεδαιμονίων Πολιτεία.: Αδώνια - Θάνατος και Ανάσταση της Φύσης: Ο Άδωνις είναι ένας ηλιακός ήρωας που λατρεύτηκε σαν θεός στη αρχαία Ιωνία, στη Φοινίκη, στην Κύπρο και στην Ελλάδα. Κάθε χρόνο πέθαινε και την άνοιξη ανασταινόταν, μαζί με τη φύση που την ίδια εποχή αναγεννιόταν..........

Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

514 ) ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΙΚΟ ΠΛΟΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ του *Αμφικτύωνος


  

Το τροικανής εμπνεύσεως πολυνομοσχέδιο «σκούπα»  που έγινε νόμος του κράτους μεταξύ των άλλων θεσπίζει και το καθεστώς του δουλεμπόρου που θα προσφέρει ενοικιαζόμενους εργαζόμενους στον εργοδότη , ώστε αυτός να μην έρχεται σε επαφή με τον εργαζόμενο , παρά μόνον με το προϊόν που παράγει. Είναι όντως αντιφατικό ότι η Αριστερά ομιλεί  για κοινωνικό κράτος , ενώ έχουν μπει επισήμως οι θέσεις κλειδιά στις παραγωγικές σχέσεις , η «ΕΥΛΥΓΙΣΙΑ» και η «ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ". Η Αριστερά έχει αποδεχθεί την 'ευλυγισία' και 'ανταποδοτικότητα' σαν αφετηρίες που επιβάλλονται στην παραγωγική διαδικασία και στον κοινωνικό προγραμματισμό. Όμως σε αυτές τις έννοιες λείπει παντελώς η έννοια της κοινωνικής δικαιοσύνης και   αλληλεγγύης.
Ευλυγισία
'Ευλυγισία' σημαίνει ότι κάθε μονάδα παραγωγής   πρέπει να αντιμετωπίζει την αβεβαιότητα μιας παγκοσμιοποιημένης αγοράς , προσαρμοζόμενη συνεχώς στις  μεταβαλλόμενες ανάγκες της. Τούτο προϋποθέτει ότι πρέπει να αρθούν τα οποιαδήποτε περιοριστικά μέτρα που στοχεύουν στην προστασία των εργαζομένων. Επομένως όταν οι ανάγκες παραγωγής και ανταγωνισμού επιβάλλουν τον παραμερισμό  της ασφάλειας των εργαζομένων , ή ακόμη και της  αγνόησης προστασίας του περιβάλλοντος οι όροι τούτοι πρέπει να υποχωρούν μπρος στην 'Ευλυγισία'.
Ανταποδοτικότητα
Ακόμη πιο αυστηρή είναι η έννοια της 'ανταποδοτικότητας', η οποία αναφέρεται στις θεμελιώδεις αρχές που πρέπει να διέπουν την δημιουργία ατομικών εισοδημάτων  για οποιουδήποτε είδους παροχή, αντιπαροχή ή εξασφάλιση. Η αρχή αυτή έρχεται σε κάθετη αντίκρουση με την κοινωνική αλληλεγγύη , διότι η δεύτερη δεν συμβάλλει στην ανταποδοτικότητα. Τι ανταπόδοση έχει λ.χ ένας άνεργος στο σύστημα;  Αυτή ανατρέπει εκ θεμελίων το κοινωνικό κράτος.   Ευλυγισία και ανταποδοτικότητα φιλοσοφικά παραπέμπουν στην άκρατη κυριαρχία της ελεύθερης αγοράς , η οποία μπορεί να ρυθμίζει τα πάντα,   τα θέματα  της ανεργίας , της φτώχειας,   υγείας, παιδείας , πρόνοιας, ακόμη και του περιβάλλοντος, με την προσφυγή στην ιδιωτική πρωτοβουλία. Και ποιος νοιάζεται για ανέργους που δεν συμβάλλουν στην παραγωγικότητα; ή για αρρώστους που δεν έχουν ιδιωτική ασφάλεια; ή αναπήρους  που  δεν είναι ανταποδοτικοί; Τι να το κάνουμε το περιβάλλον , το δάσος, τα αρχαία μνημεία, τον αθλητισμό , τον πολιτισμό που δεν συμβάλλουν στην ανταποδοτικότητα; Εισπράττεις ό,τι και κατά ό,τι συμβάλλεις και μπορείς να ζήσεις μόνο με τον ιδρώτα του προσώπου σου. Καθαρές και άκρατες «ανθρωποφαγικές» νεοφιλελεύθερες πολιτικές! Τι χρειάζεται λοιπόν το κράτος  αφού όλα τα καθορίζει η αγορά; Αρα λιγότερο κράτος και απολύσεις. Τούτο θα έχει  ρόλο   να επιβάλει τους όρους της αγοράς στην κοινωνία και να παρεμβαίνει μόνον σε ακραίες κραυγαλέες καταστάσεις πυροσβεστικά (ατομικά) και όχι προς επίλυση των γενικών προβλημάτων. ««Ο μη εργαζόμενος μη εστιέτω»» 


Ανεργία
Το μέγα φάντασμα της εποχής μας είναι η Ανεργία που τείνει να ανατρέψει τα πάντα.  Όμως   αυτή έχει αφομοιωθεί  και τείνει να «λυθεί» με την αγνόηση της. Είδατε κάποια πορεία    1,5-2  εκατ. ανέργων; Επομένως ενώ δεν προβάλλει σαν ορατό κοινωνικό πρόβλημα δεν υφίσταται για το σύστημα. Ας ήταν ειδικευμένοι να εργάζονταν.  Η ανεργία επιλύεται με εξωπολιτικές μεθόδους , με διαρθρωτικές αλλαγές , με την εξέλιξη της τεχνολογίας, της αγοράς (μερική ή εκ περιτροπής απασχόληση) των ιδιωτικών επενδύσεων, με την ανταγωνιστική και παραγωγική ανάπτυξη , δηλαδή με την έξωθεν πρόοδο. Η λύση της απασχόλησης θα έλθει από την ανάπτυξη και σε τελική ανάλυση από την έξωθεν πρόοδο και όχι από κρατικές παρεμβάσεις.  Άρα ξεχάστε το κοινωνικό κράτος. Αυτό ελάχιστα μπορεί να συμβάλει .  Επομένως  «ο σώσων εαυτόν άνεργος σωθήτω» Η καπιταλιστική λογική λέγει ότι ο καθείς  δικαιούται  να αμειφθεί μόνον αν συμμετέχει στην παραγωγή.  Και αν δεν υπάρχει παραγωγή θα πρέπει να την δημιουργήσει με την συνεχή πτώση των μισθών , ημερομισθίων και πρωτίστως περικοπή  συντάξεων. Οι τελευταίοι πρέπει να ελαττωθούν (να αποδημήσουν στον Αδη) ώστε να  σωθούν τα ασφαλιστικά ταμεία.   Ωστόσο  η  σύγχρονη τεχνολογική οργάνωση επιφέρει την μείωση των απασχολουμένων και άρα την αύξηση των ανέργων.  Παρά ταύτα συνεχίζουν να πρυτανεύουν τα αξιώματα της 'ευλυγισίας' ,  ' παραγωγικότητας' και της πλήρους 'ανταποδοτικότητας' και συνεχώς γίνονται αυστηρότερα, με αποτέλεσμα φυσικά την περαιτέρω  αύξηση της ανεργίας. Η σύγχρονη τεχνολογία δεν απελευθερώνει τους ανθρώπους από το μόχθο, αλλά αντίθετα τους υποδουλώνει και τους στέλνει στη φτώχεια , την ανέχεια και στον θάνατο. Τα Κευνσιανά μοντέλα (κρατική παρέμβαση, κράτος δικαίου) είναι το ανάθεμα στον σημερινό δογματικό νεοφιλελευθερισμό. 

 
  Ο Ρόλος του Κράτους και των Κομμάτων
Οι Κυβερνήσεις παίρνουν εντολές από τους διεθνείς τραπεζίτες και τους δανειστές-τοκογλύφους και εκτελούν τα  μνημόνια απαρεγκλίτως και άνευ αντιλογίας. Τα Κοινοβούλια διατηρούνται για να διαφυλάσσεται το τελευταίο «φύλο συκής» της 'Δημοκρατίας', ενώ ο ρόλος τους είναι περισσότερο για το «θεαθήναι», να παίζουν το θέατρο του δήθεν διαλόγου-θα έλεγα του παρολόγου-του πειθαναγκασμού και της τελικής συμφωνίας «ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ». Όλα τα κόμματα( αριστερά, κεντρώα ,δεξιά) παίζουν τον προκαθορισμένο ρόλο τους (με εξαίρεση την Χ.Α , η οποία απεβλήθη του θιάσου διότι είναι αντίθετη στο έργο). Του λοιπού τίποτα δεν θα είναι όπως χθες. Τίποτα δεν θα είναι δεδομένο.
Η Αριστερά ενώ ομιλεί για κοινωνικό κράτος και κοινωνική αλληλεγγύη  έχει συμβιβαστεί με τις αρχές της 'Ευελιξίας' και 'Ανταποδοτικότητας', έννοιες δομικά ασυμβίβαστες προς τις ως άνω θέσεις της . Η πορεία που έχουμε μπει είναι αδιέξοδη και θα  οδηγήσει είτε στην :
1/ Παγκόσμια Επανάσταση, στην Άμεση Δημοκρατία και στις νέες παραγωγικές σχέσεις για να βολευτούν οι νέοι θήτες , ανέργοι και φτωχοί, όπως συνέβη στην αρχαία Αθήνα του Σόλωνος, με βάση τις  Ελληνικές Αξίες και τον Ανθρωπισμό.
2/  Παγκόσμια Δικτατορία των τραπεζιτών, ολιγαρχών  και  φεουδαρχών των πολυεθνικών,  με δραστικότατη ποιοτική απομείωση του παγκόσμιου πληθυσμού , στους ευέλικτους    , ειδικούς  και στους ανθεκτικούς.
3/ Τέλος σε ενδεχόμενη Πυρηνική Καταστροφή και   εξαφάνιση του πολιτισμένου ανθρώπου  και του πολιτισμού.
*Αμφικτύων
31/ 3/ 2014
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε. α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών
http://amphiktyon.blogspot.com

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

513) Ξεσκέπασμα τοῦ καθεστῶτος!

 

Ἀκόμη κι ἄν ὑπῆρχε κάποιος νοήμων κάτοικος τῆς χώρας
αὐτῆς, πού νά πίστευε τίς παρόλες περί δημοκρατίας καί κοινῆς
γνώμης, μετά τό βίντεο Μπαλτάκου καί τήν ἀντιμετώπισή του θά ἔχει
...θεραπευτεῖ. Αὐτή ἡ πρόστυχη, ἐνορχηστρωμένη προπαγάνδα πού
ἐξαπολύθηκε γιά νά συγκαλύψει τήν πραγματικότητα ξεβράκωσε
γιά ἄλλη μία φορά τήν κατεστημένη διαπλοκή συμφερόντων στήν
τηλεοπτική μας δημοκρατία. Ὅλη ἡ χώρα ἄκουσε ἀπό τό στόμα
τοῦ γραμματέα τοῦ ὑπουργικοῦ συμβουλίου τό πῶς παίχτηκε /
παίζεται τό παιχνίδι μεταξύ ὑπουργῶν, εἰσαγγελέων καί σιωνιστῶν
νταβατζήδων καί τό μόνο πού «σόκαρε» κόμματα καί κανάλια ἦταν οἱ
...ἐπαφές τοῦ κυβερνητικοῦ στελέχους μέ τήν Ἀκροδεξιά! Μετέθεσαν
λοιπόν τή συζήτηση ἀλλοῦ καί μετά παίξανε ἐκεῖ μεταξύ τους: πάρτε
κι ἄλλα «στοιχεῖα» γιά τήν ἐγκληματική φύση τοῦ νεοναζισμοῦ, νά
κι ἄλλα βίντεο γιά τόν Κασιδιάρη, νά κι ἕνα παιδάκι μέ μπλούζα
χρυσαυγίτικη... Τό σύνολο τῶν βοθροκάναλων σκίστηκε νά σκεπάσει
τίς πομπές τοῦ καθεστῶτος μέ τόν πιό ἄγαρμπο τρόπο, μήν τυχόν καί
ἀντιληφθεῖ ὁ λαός τό ἀληθινό παρακράτος καί τή λειτουργία του.
Εἶναι πιά προφανές ὅτι ἡ Κυβέρνηση ἐξακολουθεῖ νά
ὑφίσταται ΜΟΝΟ χάρη στούς ρουφιάνους τῶν ΜΜΕ, ἀφοῦ (καί
γιά ὅσο) στηρίζει τόν σχεδιασμό τῶν ἀφεντικῶν γιά τή χώρα μας.
Κυβερνᾶνε οἱ μεγκαντένες μέ τόν πιό προπετή καί ἀπόλυτο τρόπο,
δυστυχῶς χωρίς μεγάλες ἀπώλειες ἀπό τήν πλευρά τοῦ Διαδικτύου.
Καί πραγματικά τρομάζει κανείς ἀναλογιζόμενος τό ποῦ θά
βρισκόταν σήμερα ἡ ἐνημέρωση τῆς κοινωνίας χωρίς τό Internet...


Κερασάκι στήν (σιχαμερή) τούρτα, ἡ εἴδηση στίς 5 Ἀπριλίου
2014 γιά τίς συστάσεις τοῦ Ἐθνικοῦ Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης
(ΕΣΡ) στό κοπροMEGA γιά «μή ἀντικειμενική παρουσίαση εἰδήσεων».
Διαβάζεις τόν τίτλο καί γιά κλάσμα τοῦ δευτερολέπτου σοῦ περνᾶ μιά
τρελλή σκέψη ἀπό τό μυαλό, «λές νά τούς ἔκραξαν γιά τήν ἀλητεία
τους;». Καί περί τίνος ἐπρόκειτο λέτε; Γιά τό δελτίο εἰδήσεων τῆς 12ης
Ὀκτωβρίου 2013, ὅταν ἔβγαλε τόν Δένδια νά λέει τή θεωρία τῶν «δύο
ἄκρων» καί παράλληλα ἔπαιζε πλάνα ἀπό τόν ἐμπρησμό τῆς Marfin,
συσχετίζοντας ἐμμέσως τόν Σύριζα μέ τήν φονική βία στήν τράπεζα.
Ἔγινε λοιπόν καταγγελία ἀπό ἰδιῶτες γιά τήν παρωνυχίδα αὐτή
καί τό ΕΣΡ σύστησε στό κανάλι τήν «ὑποχρέωση παρουσίασης τῶν
γεγονότων μέ προσοχή καί αἴσθημα εὐθύνης»! Ποῦ ζοῦμε ρέ σεῖς,
τόση δημοκρατία δέν ἀντέχεται!

ΔΕΚΑΠΕΝΘΗΜΕΡΟ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΓΝΩΜΗΣ Αντιφωνητής


ΔΩΡΟ «ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ»!
Τήν ἰδέα μᾶς τήν δώσατε κάποιοι ἐξ ὑμῶν καί τήν
προτείνουμε σέ ὅλους: Σέ φίλους κι ἀνθρώπους πού ἀγαπᾶτε
- κι ἐκτιμᾶτε ὅτι εἶναι πιθανόν νά πιάσει τόπο - κάντε δῶρο
μιάν ἐτήσια συνδρομή τοῦ «Α»!
Εἶναι κάτι πού ἤδη ἀπό χρόνια
σποραδικά γίνεται ἀπό συνδρομητές
σέ ὅλη τήν Ἑλλάδα (μέ κορυφαῖα
παραδείγματα μερικούς ἐξαίρετους
φί-λους ἀπό τήν Ἀθήνα, τή Θήβα, τή Σῦρο,
τή Θεσσαλονίκη, τή Δράμα, τίς Σέρρες,
τήν Ξάνθη...) ἀλλά θά μποροῦσαν νά τό
πράξουν κι ἄλλοι, ἐφόσον θεωροῦν ὅτι
ἀξίζει τόν κόπο. Μέ τόν τρόπο αὐτόν τόν
μέν «Ἀντιφωνητή» βοηθᾶτε νά ἐπιβιώσει καί νά προχωρήσει,
στούς δέ φίλους σας κάνετε ἕνα πρωτότυπο δῶρο οὐσίας, πού
μπορεῖ νά τό βροῦν ἀναπάντεχα ἐνδιαφέρον.
Ἔρχονται λοιπόν γιορτές; Ἐπικοινωνῆστε μαζί μας,
δίνοντάς μας πλήρη στοιχεῖα διεύθυνσης τοῦ ἑορτάζοντος καί
μεῖς καταχωροῦμε τόν ἑορτάζοντα στούς συνδρομητές μας,
στέλνοντας κι ἕνα δωροκουπόνι ἐτήσιας συνδρομῆς. Ἄν μέ τή
λήξη τῆς συνδρομῆς θελήσει ὁ ἴδιος νά τήν ἀνανεώσει, αὐτό
θά εἶναι πλέον δική του ἀπόφαση...
Τό θεωρεῖτε καλή ἰδέα; Βάλτε το ἀμέσως μπρός!

Ἀντιφωνητὴς

512 ) O Μίνωας και οι "Θεόλστατοι" νόμοι του

Ο Μίνωας, σύμφωνα με την Ελληνική μυθολογία, ήταν γιος του Δία και της Ευρώπης και ο πρώτος βασιλιάς του αρχαίου Ελληνικού κόσμου.
Ήταν από τους πλέον σοφούς, που θέσπισε νόμους, και μάλιστα περιβεβλημένους με θεϊκή εντολή.
Ο σοφός Μίνωας, επειδή γνώριζε το μεγάλο σεβασμό που έτρεφαν για τους θεούς τους, οι υπήκοοι του, οι Μινωίτες, είχε οργανώσει για τον σκοπό αυτό ένα είδος μυστηριακής τελετής, ώστε να τους πείσει, ότι οι νόμοι, και οι αποφάσεις του ήσαν θεόσταλτες.
Με τον τρόπο αυτό μετέθετε την τυχόν δυσαρέσκεια των υπηκόων του, για τις αποφάσεις του, στους θεούς. Το τέχνασμα του Μίνωα βλέπουμε να επαναλαμβάνεται μερικές εκατοντάδες χρόνια αργότερα περί το 1300 π.χ. από τον Μωυσή όταν συνάντησε δήθεν τον Θεό στο όρος Σινά.
Όπως μας λέει ο Όμηρος, ο Μίνωας κάθε εννέα χρόνια (αφού ετοίμαζε το επόμενο εννεαετές πρόγραμμά του), ξεκινούσε από την Κνωσό, και μέσω της Ιεράς Οδού, συνοδευόμενος από πλήθος Μινωιτών, που ήσαν ιερείς, μύστες, όργανα της εξουσίας και απλοί πολίτες, για να μεταβεί στο Ιδαίον Άντρον.
Το Ιδαίον Άντρον είναι ένα σπήλαιο σε υψόμετρο 1.500 μέτρων στο όρος Ίδη (Ψηλορείτης). Στο σπήλαιο αυτό σύμφωνα με τη μυθολογία είχε γεννηθεί ο Δίας, γιος του Κρόνου και της Ρέας, και επειδή ο Κρόνος κατάπινε τα παιδιά του, είχαν αναλάβει τη φύλαξή του οι Κουρήτες (Κρήτες;) πάνοπλοι πολεμιστές, και όταν το μωρό Δίας έκλαιγε αυτοί χόρευαν ένα πηδηχτό χορό (πεντοζάλη;), και κτυπούσαν τις ασπίδες τους προκαλώντας θόρυβο για να μην ακούσει ο Κρόνος το κλάμα του μωρού.
Ανεβαίνοντας το όρος, μετά από κοπιαστική πορεία αρκετών χιλιομέτρων, η πομπή σταματούσε στην θέση Ζώμινθος, σε υψόμετρο 1.200 μέτρων, όπου υπήρχε επιβλητικό οικοδόμημα, που ήταν πιθανώς ο χώρος όπου ο Μίνωας και η ακολουθία του προετοιμάζονταν για την τελική φάση της τελετής.
Ήταν και συγχρόνως διοικητικό και παραγωγικό κέντρο. Από εκεί ελέγχονταν η κτηνοτροφική δραστηριότητα της περιοχής και ειδικά η παραγωγή μαλλιού, απαραίτητο για την υφαντουργία, και ξυλείας, απαραίτητης για την ναυπήγηση πλοίων. Η θέση οικοδομήματος σε υψόμετρο 1.200 μέτρων, μας κάνει να υποθέσουμε ότι οι Μινωίτες, να έκαναν χρήση του χιονιού και του πάγου.
Το οικοδόμημα που διέθετε 80 δωμάτια, ήταν ένα τριώροφο κτήριο, αρκετά μεγάλο, που εκτός από διοικητικό κέντρο πρέπει να τελούνταν ή να προετοιμάζονταν θρησκευτικές τελετές.
Τελικός προορισμός της πομπής το σπήλαιο Ιδαίον Άντρον. Δεν γνωρίζουμε πόσες μέρες κρατούσαν οι τελετές και τον τρόπο διεξαγωγής των. Στο σπήλαιο ο Μίνωας εισέρχονταν μόνος του, όπου εκεί υποτίθεται συναντούσε τον πατέρα του τον Δία που του έδινε τις εντολές του.!
Το διοικητικό κέντρο αυτό εντόπισε ο αρχαιολόγος Γιάννης Σακελλαράκης, όταν διενεργούσε ανασκαφές στο Ιδαίον Άντρον. Ένας κτηνοτρόφος από τα Ανώγεια, που είχε πλησίον τα ζώα του, του ζήτησε να τον επισκεφτεί στο σπίτι του. Τότε ο Σακελλαράκης, τον ρώτησε που είναι το σπίτι του κι ο κτηνοτρόφος του απάντησε στην Ζώμινθο.
Ο Σακελλαράκης ένας πεπειραμένος αρχαιολόγος, και γνώστης της περιγραφής του Ομήρου, έμεινε άναυδος. Αν είναι αυτό που πέρασε από το μυαλό μου, σκέφτηκε, θα είναι ο μεγαλύτερος αρχαιολογικός εντοπισμός μετά την Κνωσό, και πράγματι έτσι ήταν. Διότι ονομασία Ζώμινθος ήταν γνωστή από τον Όμηρο αλλά άγνωστη σαν θέση. Ακόμη προκαλεί μεγάλη εντύπωση, πως παρέμεινε αναλλοίωτη η ονομασία μέσα στο χρόνο.
Την άλλη μέρα που επισκέφτηκε την Ζώμινθο βρέθηκε μπροστά στο οικοδόμημα που αναφέραμε στην αρχή. Μόνο που το οικοδόμημα είχε καταρρεύσει από σεισμό το 1400 π.Χ. το ευχάριστο όμως ήταν ότι δεν είχε συληθεί από λαθρανασκαφείς.
Μετά τον σεισμό εγκαταλείφτηκε, και έμεινε ανέπαφο, προς μεγάλη χαρά των αρχαιολόγων και όχι μόνο. Ήδη η ανασκαφή προχωρά φέρνοντας στο φως ευρήματα που βελτιώνουν τις γνώσεις μας για την εποχή εκείνη.
Ο Μινωικός πολιτισμός άκμασε το 1900 π.Χ. έως το 1500 π.Χ. περίπου, στο διάστημα αυτό η μινωική Κρήτη έγινε θαλασσοκράτειρα, και αυτό το όφειλε στον εμπορικό της στόλο και στο ανθρώπινο ναυτικό της δυναμικό. Είχε το μονοπώλιο σχεδόν των θαλασσίων εμπορικών συναλλαγών.
Το 1500 π.Χ. με την έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης εδέχθη καίριο κτύπημα, από το δημιουργηθέν παλιρροϊκό κύμα, εκεί που ήταν η δύναμή της, της κατέστρεψε τον εμπορικό της στόλο και το ανθρώπινο ναυτικό της δυναμικό. Από τότε και μετά δεν μπόρεσε να συνέλθει.
Πολλά χρόνια αργότερα μετέβησαν στη Φαιστό η οποία δεν είχε πληγεί από το παλιρροϊκό κύμα, ο Λυκούργος και ο Σόλων. Όπου ο μεν πρώτος αφού μελέτησε τη Μινωική νομοθεσία, έφυγε για τη Σπάρτη περνώντας πρώτα από τους Δελφούς, για να πει στους Λακεδαιμόνιους, ότι οι νόμοι που έφερε, έχουν την έγκριση του Απόλλωνα.
Ο δε δεύτερος εκτός από τους νόμους, πήρε το ηλιακό ωρολόγιο, και ένα όργανο σε σχήμα δίσκου οδηγό για τη ναυσιπλοΐα, αλλά και άλλες επινοήσεις. Όλα αυτά βοήθησαν πολύ την Σπάρτη και την Αθήνα ώστε να εξελιχθούν στις ισχυρότερες πόλεις, κράτη, του ελλαδικού χώρου.
Το όνομα Μίνωας πρέπει να ήταν το όνομα ενός από πρώτους ισχυρούς βασιλείς της Κρήτης, και από εκεί και μετά να παρέμεινε σαν τίτλος για τους επόμενους βασιλείς, όπως ο Φαραώ για τους Αιγυπτίους.