Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΤΙΜΙΑ ΣΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

  Η Ακροτελεύτια Διάταξη του ΠΡΩΤΟΥ Συντάγματος, Άρθρο 107,όριζε:«Η τήρησις του παρόντος Συντάγματος αφιερούται εις τον πατριωτισμόν των Ελλήνων» 
Η Ακροτελεύτια Διάταξη του ισχύοντος Συντάγματος, Άρθρο120§4, ορίζει:«Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων,που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο ΕΝΑΝΤΊΟΝ οποιουδήποτε ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ να το ΚΑΤΑΛΥΣΕΙ ...με τη ΒΙΑ»
Ασφαλές και καταληκτικό συμπέρασμα:
Αντί να πάμε μπροστά, πάμε πίσω!!!
Είναι κατάδηλο ότι, εάν το ισχύον Σύνταγμα τελείωνε:
...με τη ΒΙΑ ή με ΔΟΛΟ,
καμία διαφορά δεν θα είχε με το ΠΡΩΤΟ Σύνταγμα της Πατρίδας μας.

Όμως, αυτοί οι ΑΤΙΜΟΙ που μας κυβερνούν,
αυτοί οι κακόβουλοι ΤΡΟΦΙΜΟΙ, που
...συνωστίζονται στο ΚΑΚΟβουλευτικό τους ΑΣΥΛΟ,
μερίμνησαν μοναχά για τα συμφέροντά τους & για τα τομάρια τους.
Καμμία μέριμνα για τον Ελληνικό Λαό.

Αυτοί οι ελληνόφωνοι κηφήνες ΚΑΤΕΛΥΣΑΝ ...με ΔΟΛΟ,
κάθε Διάταξη του Συντάγματος, που μεριμνούσε
για τα Δίκαια, Νόμιμα και Λογικά συμφέροντα του Ελληνικού Λαού,
ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
να έχουν ωθήσει στον θάνατο, τουλάχιστον 5.000 συμπολιτών μας,
αλλά και οδηγήσει στην εξαθλίωση χιλιάδες οικογενειών.

Κι αυτά τα Δίκαια, Νόμιμα και Λογικά συμφέροντα του Ελληνικού Λαού,
βούλονται να πλήξουν οι κακόβουλοι, με τον ...ΑΔΙΚΟ νόμο περί
«αντιρατσισμού», που ετοίμασαν, για να επιβεβαιωθεί ακόμα μία
φορά η τραγική ΑΛΗΘΕΙΑ των Θείων λόγων του Κωστή Παλαμά:
«Σκλάβος ο κόσμος κακούργου αφέντη,
δράκοντας νόμος μας τρώει και πάμε, ...
και ο σκλάβος λύκος, κι η ζωή μαράζι.
Καράβι μου, όποια νερά περνάμε,
στέκει κουρσάρος και μας ρημάζει!»

Κι όλα αυτά, με τις ευλογίες ...της “Κυρίας επί των Τιμών”
που καμώνεται τον πρόεδρο της ...ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ...λέει!

ΛΟΓΙΑ, ΛΟΓΙΑ, ΛΟΓΙΑ, κι αν λερωθούν με ...ΓΙΑΟΥΡΤΙ ή ΑΥΓΟ,
αρχίζουν πάλι τα ΛΟΓΙΑ, περί καταδίκης της ΒΙΑΣ,
αλλά για τον ΔΟΛΟ τους, ...ούτε λέξη!

Καμμία ΕΛΛΗΝΙΔΑ και κανείς ΕΛΛΗΝΑΣ δεν θέλει την ...ΒΙΑ!
Όπως ακριβώς, δεν θέλει και τον ...ΔΟΛΟ!
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗ & ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ θέλει μόνο,
ο Ελληνικός Λαός. Και κάθε Λαός!

Όμως, αυτά τα καθάρματα της Υγιούς Κοινωνίας μας, που μας κυβερνούν,
αυτοί οι κακόβουλοι ΚΡΑΤΟΥΝΤΕΣ, εμάς τους ΠΟΛΙΤΕΣ, δέν μας λογιάζουν ως ΠΟΛΙΤΕΣ,
αλλά σαν ...ελευθέρως διαβιούντες ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ.
Φτάνει πια!!!

Ημέρα σημαδιακή, 11-11-13,
θα είναι η ΑΡΧΗ του ΤΕΛΟΥΣ των Άτιμων!

ΟΛΕΣ & ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ,
όπως οι πρόγονοί μας!!!

Η Ακροτελεύτια Διάταξη,
που ΙΧΥΕΙ για τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ,
έχει ως εξής: ...

Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
επαφίεται στον πατριωτισμό του Ελληνικού Λαού,
που δικαιούται και υποχρεούται να αντιστέκεται με κάθε μέσο
ΕΝΑΝΤΊΟΝ οποιουδήποτε ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ να το ΚΑΤΑΛΥΣΕΙ
με ΒΙΑ ή με ΔΟΛΟ.-

Και σε όποιον τρόφιμο του ΚΑΚΟβουλίου αρέσει.
Αλλιώς, ας αλλάξει ΠΑΤΡΙΔΑ!
Αυτή η ΠΑΤΡΙΔΑ ανήκει στον Ελληνικό Λαό
και ΟΧΙ στους ελληνόγλωσσους!!!

03-11-13
...............


ΓΕΩΡΓΙΕ ΚΑΣΙΜΑΤΗ
ΕΛΛΗΝΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΕ

Η Ιστορική Ανάγκη της Ελληνικής Πατρίδας, σου αναθέτει:

ΠΡΩΤΟΝ
Να συγκροτήσεις δωδεκαμελή επιτροπή, υπό την Ηγεσία σου,
αποτελούμενη από έξι Ελληνίδες και έξι Έλληνες,
εγνωσμένου ήθους & ακέραιου χαρακτήρα!

ΔΕΥΤΕΡΟΝ
Δεδομένου ότι, τα Μ.Μ.Ε. της καθεστηκυίας ΑΤΑΞΙΑΣ,
ουδόλως ενδιαφέρονται για τον Ελληνικό Λαό,
να μεριμνήσετε να γνωστοποιηθεί η προσέλευση
των Ελληνίδων και των Ελλήνων,
στην Πλατεία Συντάγματος, 11-11-13, μέσω διαδικτύου.
ΔΙΛΗΜΜΑ
δημοκρατία ή Δεινοκρατία
ΣΥΝΘΗΜΑ
Ή ΣΥΝ Ή ΕΠΙ ΣΥΝ

ΤΡΙΤΟΝ
Να τοιχοκολλήσετε στο Δημόσιο Κτίριο της Ελληνικής Δημοκρατίας
& στο Δημόσιο Κτίριο της Βουλής του Ελληνικού Λαού
ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΠΛΕΟΝ
ΑΚΡΟΤΕΛΕΥΤΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ
ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
.................................................................

Το οφείλουμε στα παιδιά μας, στα εγγόνια μας,
ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ & ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ
03-11-13
.............Παύλος Φύσσας, Γιώργος Φουντούλης, Μάνος Καπελώνης.
Της Πατρίδας
παιδιά παγιδευμένα & νεκρά, ένεκα της τεχνητής πόλωσης!
Η Πατρίδα μας ΔΕΝ το αντέχει!
Ποια είναι η γνώμη σας?
Θα παραμένουμε αδρανείς ή θα κινητοποιηθούμε?

«Τον τε μηδέν τών δε μετέχοντα ουκ απράγμωνα,
αλλ’ αχρείων νομίζομεν», ...έλεγε ο Περικλής!!! 



Αλκίνοος Μίτος 

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Συζητώντας με τον Ι.Δραγούμη, 93 χρόνια μετά

Ένας ξεχωριστός οραματιστής και μαχητής της Εθνικιστικής Ιδέας: 
Ίων Δραγούμης
Η ιστορία της νεώτερης Ελλάδας δεν έχει να αναδείξει τόσες πολλές λαμπρές φυσιογνωμίες, που να ακτινοβολούν πατριωτικό και σοσιαλιστικό φρόνημα όπως αυτή του μεγάλου Ίωνος Δραγούμη. Λίγες φυσιογνωμίες χαράσσουν βαθιά μέσα τους τον Ελληνισμό και την αγνή αγάπη για την Πατρίδα σε συνδυασμό με την μαχητικότητα και την ευφυΐα του ανθρώπου εκείνου. Ο Ίων Δραγούμης ήταν άξιος αγωνιστής της εθνικιστικής ιδέας όπου η Ελλάς ήταν τυχερή που τις κρίσιμες στιγμές του Μακεδονικού αγώνα είχε στις τάξεις της ανθρώπους σαν εκείνον.
Ο λόγος που σας γράφω για τον μέγα Ίωνα είναι οι κρίσιμες στιγμές που περνά το Έθνος μας. Δεν θα μπορούσα να σας παραθέσω μερικές ρήσεις οι οποίες σαφώς είναι πιο επίκαιρες από ποτέ.
-"Ο Έλλην πρέπει να είναι εθνικιστής αλλιώς παύει να είναι Έλλην".
Ο Ίων Δραγούμης με αυτή την ρήση έδειχνε τον δρόμο και την αποστολή  του Έλληνα να τάσσεται στην υπηρεσία του Έθνους και στον εθνικιστικό αγώνα αλλιώς παύει να έχει την ιδιότητα –εκείνη την ιερή ιδιότητα- του Έλληνα. Το Κίνημα μας, μέσα στις τάξεις του και στα στελέχη του εντρυφά το φρόνημα του Ελληνικού Εθνικισμού ως απαραίτητο συστατικό της Ελληνικότητας ενός πολίτη.
-"Δουλεύοντας για τον Ελληνισμό δουλεύω για τον εαυτό μου".
Με αυτή του την φράση μας παρουσιάζει την υποταγή της ατομικής συνείδησης χάριν της Εθνικής. Όπως και οι αρχαίοι Έλληνες έλεγαν δεν μπορεί το άτομο να ευημερεί όταν το σύνολο δυστυχεί.
-"Ο καθένας πρέπει να φαντάζεται πως αυτός πρέπει να σώσει το Έθνος του."
Με αυτή του την φράση θέλει να δείξει στους Έλληνες πως ο Εθνικισμός είναι καθήκον της φυλής μας. Από μικρό παιδί, ο Έλληνας πρέπει να είναι Εθνικιστής για να προσφέρει στο Έθνος και στην Φυλή τις υπηρεσίες του. Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ έχει αναλάβει αυτό το επίπονο έργο. ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ!

        

-"ΟΧΙ! Δεν μας έβλαψε η αρχαιοπρέπεια, ο αρχαϊσμός, μας έβλαψε η ξενολατρία, ο ξενισμός".
Φανταστείτε Συναγωνιστές πόσο επίκαιρη είναι αυτή του η ρήση. Μας εμφυσήσανε τον ξενισμό στην Ελλάδα, με αποτέλεσμα να μετατρέπονται οι πολίτες σε πιστούς της παγκοσμιοποίησης  και η Νεολαία να εμποτίζεται με τον αμερικανοεβραϊκό τρόπο ζωής. Απεναντίας όμως σήμερα η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ έχει αναλάβει να αναδείξει τόσες λαμπρές φυσιογνωμίες, που να ακτινοβολούν ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ και να είναι αντίθετη στο σάπιο πολιτικό κατεστημένο των ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ. Ο Αγών θα είναι σκληρός, αλλά εμείς σαν Έλληνες και άξιοι συνεχιστές των ημίθεων προγόνων μας θα πολεμήσουμε και δεν θα σταματήσουμε να πολεμάμε έως ότου Νικήσουμε! Η νίκη θα είναι ολοκληρωτική εναντίον ξένων υποκινητών από σιωνιστές  αλλά και των Ελλήνων προδοτών  που συνεχίζουν να κατηγορούν το κίνημα μας με ψεύδη και άθλιες συκοφαντίες με σκοπό να το αποδυναμώσουν.
-"Μα γιατί θα μας τα δώσουν οι Ευρωπαίοι αφού εμείς δεν δουλεύουμε για να τα πάρουμε".
Η τόσο επίκαιρη φράση του Δραγούμη, φανερώνει ότι όχι μόνο η Ευρώπη μας χρωστάει πολλά! Αλλά και οι προδοτικές κυβερνήσεις μας δεν διεκδικούν τίποτα για το Ελληνικό συμφέρον της χώρας μας. Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ πιστή στο δόγμα του Δραγούμη και πλέον με την παρουσία της  στα έδρανα της βουλής διεκδικεί τα εθνικά συμφέροντα και πολεμά την αποκατάσταση των Ελληνικών εδαφών και της Εθνικής Υπερηφάνειας. Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ με γνώμονα και σκοπό το Εθνικό συμφέρον αφομοιώνει από την Ελληνική ιστορία όλες τις μεγάλες Εθνικιστικές προσωπικότητες.
 

Αδιαμφισβήτητα ο Ίων Δραγούμης έχει μια μεγάλη θέση στην ιστορία μας. Δεν θα μπορούσα να παραθέσω καλύτερο επίλογο από αυτά τα λόγια του Ίωνος Δραγούμη:
«Αγαπώ πάρα πολύ τον άνθρωπο για να γίνω στενός σοσιαλιστής. Αγαπώ πάρα πολύ τον άνθρωπο για να γίνω στενός πατριώτης. Αγαπώ πάρα πολύ τον άνθρωπο για να νοιώσω τον εαυτό μου άτομο. Από άνθρωπος μιας τάξης με ορισμένα συμφέροντα τάξης, γίνομαι σοσιαλιστής με την πλατιά έννοια, και θέλω μια καινούρια οικονομία της κοινωνίας μου και των άλλων κοινωνιών. Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος».
ΖΗΤΩ Η ΝΙΚΗ !  ΖΗΤΩ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ!

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

ΣΟΛΩΝ Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ (Είς έκ τών έπτα σοφών τής άρχαιότητος) ΥΠΟΘΗΚΗ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ.

ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΓΑΝΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2.500 ΧΡΌΝΙΑ ΟΙ ΑΡΧΑΊΟΙ ΠΡΌΓΟΝΟΊ ΜΑΣ, ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΤΟΎΜΕ;


ΥΠΟΘΗΚΗ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ                                                        

Ημέτερη δε πόλις κατά μεν Διός ούποτ’ ολείται

αίσαν και μακάρων θεών φρένας αθανάτων.

Τοίη γαρ μεγάθυμος επίσκοπος οβριμοπάτρη

Παλλάς Αθηναίη χείρας ύπερθεν έχει.

Αυτοί δε φθείρειν μεγάλην πόλιν αφραδίηισιν

αστοί βούλονται χρήμασι πειθόμενοι,

δήμου θ’ ηγεμόνων άδικος νόος. οίσιν ετοίμον

ύβριος εκ μεγάλης άλγεα πολλά παθείν.

ου γαρ επίστανται κατέχειν κόρον ουδέ παρούσας

ευφροσύνας κοσμείν διαιτός εν ησυχίηι

......

πλουτέουσιν δ’ αδίκοις έργμασι πειθόμενοι

..........

ούθ’ ιερών κτεάνων ούτε τι δημοσίων

φειδόμενοι κλέπτουσιν αφαρπαγήι άλλοθεν άλλος,

ουδέ φυλάσσονται σεμνά Δίκης θέμεθλα,

ή σιγώσα σύνοιδε τα γιγνόμενα προ τ’ εόντα,

τώι δε χρόνωι πάντως ήλθ’ αποτεισομένη,

τούτ’ ήδη πάσηι πόλει έρχεται έλκος άφυκτον,

ες δε κακήν ταχέως ήλυθε δουλωσύνην,

ή στάσιν έμφυλον πόλεμόν θ’ εύδοντ’ επεγείρει,

ός πολλών ερατήν ώλεσεν ηλικίην.

Εκ γαρ δυσμενέων ταχέως πολυήρατον άστυ

τρύχεται εν συνόδοις τοις αδικέουσι φίλους.

Ταύτα μεν εν δήμωι στρέφεται κακά.

Των δε πενιχρών

ικνέονται πολλοί γαίαν ες αλλοδαπήν

πραθέντες δεσμοίσί τ’ αεικελίοισι δεθέντες

κα κακά δουλωσύνης στυγνά φέρουσι βίαι

.......

ούτω δημόσιον κακόν έρχεται οίκαδ’ εκάστωι,

αύλειοι δ’ έτ’ έχειν ουκ εθέλουσι θύραι,

υψηλόν δ’ υπέρ έρκος υπέρθυρεν, εύρε δε πάντως,

ει και τις φεύγων εν μυχώι ήι θαλάμου.

Ταύτα διδάξαι θυμός Αθηναίοις με κελεύει,

ως κακά πλείστα πόλει Δυσνομίη παρέχει.

Ευνομίη δ’ εύκοσμα και άρτια πάντ’ αποφαίνει,

και θαμά τοις αδίκοις αμφιτίθησι πέδας.

Τραχέα λειαίνει, παύει κόρον, ύβριν αμαυροί,

αυαίνει δ’ άτης άνθεα φυόμενα,

ευθύνει δε δίκας σκολιάς, υπερήφανά τ’ έργα

πραύνει. Παύει δ’ έργα διχοστασίης,

Παύει δ’ αργαλέης έριδος χόλον, έστι δ’ υπ’ αυτής

πάντα κατ’ ανθρώπους άρτια και πινυτά.
   Άπόσοσις στήν νεοελληνικήν  

Η πόλη μας ποτέ δεν θα χαθεί σύμφωνα με τη θέληση

και τη διάθεση του Δία και των μακαρίων αθανάτων θεών.

Γιατί μια τόσο μεγαλόψυχη προστάτιδα, κόρη πατέρα ισχυρού,

η Παλλάδα Αθηνά, έχει τα χέρια της απλωμένα πάω από την πόλη.

Αλλά μόνοι τους οι πολίτες θέλουν να καταστρέφουν

τη μεγάλη πόλη με τις απερισκεψίες τους, παρασρμένοι από φιλοχρηματία,

και ο άδικος νους των αρχόντων του λαού. Είναι επόμενο γι’ αυτούς

εξαιτίας της μεγάλης αλαζονείας να πάθουν πολλά κακά.

Γιατί δεν ξέρουν να συγκρατούν την πλεονεξία και να απολαμβάνουν

τα στρωμένα ευφρόσυνα συμπόσια με κοσμιότητα...

.........

πλουτίζουν παρασυρμένοι σε άδικες πράξεις

.........

και, χωρίς να λογαριάζουν ούτε τα ιερά κτήματα ούτε και τα περιουσιακά στοιχεία του δημοσίου,

κλέβουν με αρπακτικές διαθέσεις άλλος από δω και άλλος από κει

και δεν σέβονται τους ιερούς θεσμούς της Δίκης,

η οποία, μολονότι σιωπά, γνωρίζει αυτά, που γίνονται και θα γίνονται και τα παρελθόντα,

και με τον χρόνο συνήθως έρχεται οπωσδήποτε, για να επιβάλλει τιμωρία.

Αυτό φθάνει κιόλας ως αναπόφευκτη συμφορά για όλη την πόλη,

και καταλήγει συνήθως αυτή πολύ γρήγορα σε ατιμωτική δουλεία,

που προκαλεί εμφύλια σύγκρουση και αφυπνίζει τον κοιμώμενο πόλεμο,

ο οποίος συνήθως οδηγεί στον θάνατο πολλούς στο άνθος της ηλικίας τους.

Γιατί εξαιτίας των εχθρών πολύ γρήγορα η πολυαγαπημένη πόλη

κατατρύχεται από πολιτικές ενώσεις, αγαπητές στους αδικοπραγούντες.

Αυτές οι συμφορές περιφέρονται στην πόλη.

Κι από τους φτωχούς

πολλοί φεύγουν σε ξένη χώρα,

πουλημένοι και δεμένοι με εξευτελιστικά δεσμά,

και υπομένουν με καταναγκασμό τις μισητές συνέπειες της δουλείας.

..........

Έτσι μια δημόσια συμφορά μεταβαίνει στο σπίτι του κάθε πολίτη ξεχωριστά.

Και οι αύλειες θύρες δεν μπορούν πια να τη συγκρατήσουν,

αλλά αυτή συνήθως πηδά πάνω από τον περίβολο και βρίσκει οπωσδήποτε

κάποιον, ακόμα κι αν, προσπαθώντας αυτός να αποφύγει το κακό, καταφεύγει στο βάθος των δωματίων.

Αυτά με προτρέπει η ψυχή μου να διδάξω στους Αθηναίους,

ότι η κακή διοίκηση προκαλεί πάρα πολλές συμφορές στην πόλη.

Ενώ η χρηστή διοίκηση όλα τα αναδεικνύει ταιριαστά και αρμονικά,

και συγχρόνως δένει με χειροπέδες τους αδικοπραγούντες.

Τις τραχύτητες της εξομαλύνει, παύει την πλεονεξία, ταπεινώνει την αλαζονεία,

ξηραίνει τα άνθη της άτης, μόλις αυτά εμφανισθούν,

επανορθώνει στρεψοδικίες και καταπραϋνει πράξεις αλαζονείας, παύει την εμφύλια έριδα.

Παύει την οργή από την ολέθρια έριδα και είναι κάτω απ’ αυτήν

                                                                                  τα πάντα στους ανθρώπους αρμονικά και συνετά.

Οι Γάλλοι έφτιαξαν αρχαίο Ελληνικό πλοίο για να τιμήσουν τους Έλληνες που Ίδρυσαν την Μασσαλία !



Μπροστά από το μαρμάρινο μνημείο που είναι αφιερωμένο από την Ελλάδα και που θυμίζει την ιστορία του Πρωτέα και της Γύπτις και κάτω από το επιβλητικό κάστρο του St. Nicolas στην είσοδο του λιμανιού της Μασσαλίας ,όπου το 600 π.Χ. οι Έλληνες Φωκαείς από τη Μικρά Ασία κατέπλευσαν με πλοίο και έφεραν το πολιτισμό στην Ευρώπη ιδρύοντας αποικία με το όνομα Μασσαλία, πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο, η καθέλκυση αντιγράφου αρχαίου ελληνικού πλοίου. 

Το ξύλινο πλοίο ναυπηγήθηκε στο παραδοσιακό καρνάγιο Bord, από ξύλο πεύκου Άλπεων, βελανιδιάς και ελιάς με σύνδεση λινάτσας ,επικάλυψη πίσσας ,όπως ακριβώς το ναυάγιο που βρέθηκε στις ανασκαφές στη πλατεία Jules Vernes το 1993. Ήταν μια συγκινητική τελετή για όσους ‘Ελληνες παρευρέθηκαν γιατί θύμισε σε όλους την αρχαία Ελληνική ιστορία δίνοντας το μήνυμα ότι η Ελλάδα μετέδωσε τον πολιτισμό σε όλο το κόσμο. Στη τελετή παρευρέθηκαν ο Γενικός Πρόξενος της Ελλάδος Στυλιανός Γαβιήλ, ο Ναυτιλιακός Ακόλουθος της Ελλάδος Πλοίαρχος ΛΣ Δημοσθένης Παπαλεονάρδος, ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Μασσαλίας π. Δημήτριος Αρκαζού, ο αντιδήμαρχος Μασσαλίας Ρ. Mennucci κ.ά. 

Μετά από τους χαιρετισμούς των παρευρισκομένων, οι διπλωματικοί εκπρόσωποι της Ελλάδας συμμετείχαν στη καθέλκυση του πλοίου στα νερά του παλιού λιμανιού και ακολούθησε δεξίωση στο χώρο μπροστά από το μνημείο. 


Δείτε βίντεο με την τεράστια Ελληνική Σημαία των Μαρσεγιέζων που σήκωσαν απέναντι στους Τούρκους από παλαιότερο αγώνα.



Οι οπαδοί της Μαρσέιγ, πιστοί στην Ελληνική τους καταγωγή όπως δηλώνουν, αντέταξαν μία τεράστια ανθρώπινη Ελληνική σημαία, με αφορμή την κόντρα με την τουρκική Φενέρμπαχτσε στο «Βελοντρόμ» στον αγώνα του Europa League, την περασμένη εβδομάδα.
 

Οι Μαρσεγιέζοι στον αγώνα σήκωσαν σημαία του PKK γεγονός που εξαγρίωσε τους Τούρκους εκδρομείς με αποτέλεσμα να σημειωθούν εκτεταμένα επεισόδια εντός και εκτός γηπέδου. Επεισόδια με σαφή πολιτική χροιά. Δεκάδες τουρκικές σημαίες κάηκαν πανηγυρικά από τους Μαρσεγιέζους. «Εμείς δεν αρνούμαστε την καταγωγή μας» έλεγε σύνθημα που ήταν γραμμένο σε ένα τεράστιο πανό με την ελληνική σημαία στο κέντρο, το οποίο αναρτήθηκε υπό μορφήν σπόντας προς τους Τούρκους και στο τελευταίο παιχνίδι της Μαρσέιγ, κόντρα στην Λιλ. Η πόλη της Μασσαλίας δημιουργήθηκε το 600 π.χ. από Φωκαείς της Μικράς Ασίας και μέχρι την μικρασιατική καταστροφή διατηρούσε άρρηκτους δεσμούς με την γενέτηρά της...



hellas-now.com

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Και όμως ο Διογένης γνώριζε την ύπαρξη της Αμερικής!

Όποιον και αν ρωτήσεις, τι είπε ο Διογένης στον Μεγαλέξανδρο, θα σου απαντήσει εκείνο το χιλιοειπωμένο «μη μου κρύβεις τον ήλιο» ή «μη μου στερείς αυτό που δεν μπορείς να μου χαρίσεις».

Οι νεοέλληνες ειδικοί κατά έναν περίεργο τρόπο, σταματούν εδώ χωρίς να επεκτείνονται στην υπόλοιπη συζήτηση του Αλεξάνδρου με τον Διογένη, η οποία είναι πραγματική διάλεξη πολιτικής κοινωνιολογίας.


Ο Διογένης συμφωνεί με την Σωκρατική αντίληψη περί γνώσεως. Δηλαδή δεν μπορεί να ασχοληθεί κάποιος επιτυχώς και επωφελώς με κάτι αν το αγνοεί...


Άλλωστε δεν είπε τυχαία στο τέλος την κουβέντα ο Αλέξανδρος, πως, «Αν δεν ήμουν Αλέξανδρος θα ήθελα να ήμουν Διογένης». Ολοκληρώνοντας τον διάλογό του ο Διογένης, με τον Αλέξανδρο, λέει: «Ακόμη κι αν κατακτήσεις όλον τον κόσμο, ακόμη κι αν περάσεις τις ηράκλειες στήλες και κατακτήσεις την μεγάλη ήπειρο που βρίσκεται πέρα από τον μεγάλο ωκεανό που είναι μεγαλύτερη από την Ασία, δεν θα είσαι μεγάλος βασιλιάς, αν πρώτα δεν είσαι καλός άνθρωπος».

«Μείζω της Ασίας ήπειρον, τον Ωκεανόν διανηξάμενος».

Σε ποιά Ήπειρο αναφερόταν ο Διογένης άραγε; Μα είναι πασιφανές πως μιλάει για την Αμερική ( καθότι η Ατλαντίδα ήταν στον βυθό...). Είναι προφανές πως η μυστική ιστορία του Γένους μας εξαπλώνεται σε μέρη και καταστάσεις που δεν έχουμε αντιληφθεί.

Η αρχαία Ελληνική πραγματεία και μυθολογία - ιστορία μας μιλάει για υπερατλαντικά ταξίδια σε όλο τον κόσμο, για υπερόπλα, ακόμα και για πτητικές μηχανές. Ως πότε θα κλείνουμε τα μάτια σε κάτι που "βγάζει μάτι". Δεν νομίζω ότι είναι ούτε ντροπή, ούτε φασιστικό να πούμε πως η Ελλάς είναι η γενέτειρα και ο ηνίοχος κάθε ανθρώπινης γνώσης. (lithosfotos.blogspot.gr)

Νομίζεις λέει στον Μέγα Αλέξανδρο πως είναι ηνίοχος εκείνος που δεν μπορεί να κρατήσει τα ηνία; Ή εκείνος που δεν ξέρει να κυβερνήσει είναι κυβερνήτης; Ο Αλέξανδρος τότε, ανήσυχος μήπως θεωρηθεί ότι δεν γνωρίζει να βασιλεύει, ρωτά πολύ εύστοχα: Ποιος διδάσκει την βασιλική τέχνη που πρέπει να μεταβεί κανείς για να την μάθει;

Στο ερώτημα ο Διογένης απαντά, πως η μόρφωση είναι δυο ειδών. Εκείνη που διαθέτει ο άνθρωπος από την φύση, την «θεία», και εκείνη που αποκτά από τους ανθρώπους την «ανθρώπινη». Δηλαδή η έμφυτη και η επίκτητη. Για να γίνει όμως κάποιος σωστά μορφωμένος, είναι απαραίτητο να προστεθεί η ανθρώπινη στην θεία. Δηλαδή ο κυβερνήτης ο βασιλεύς ο ιατρός πρέπει να έχει το ταλέντο, την έμφυτο κλίση να κυβερνήσει να βασιλεύει να ιατρεύει κλπ. Η άποψη αυτή του Διογένους επικρατεί σήμερα στην παιδαγωγική επιστήμη και αποτελεί την βάση του επαγγελματικού προσανατολισμού.

Ο Διογένης βεβαιώνει τον Αλέξανδρο, ότι όποιος έχει την θεϊκή-έμφυτη μόρφωση, εύκολα αποκτά και την άλλη, την ανθρώπινη, αφού ακούσει λίγα και λίγες φορές. Απορίας άξιο είναι, γιατί περιορίζουν τον Διογένη στα αστεία και στα πειράγματά του και «αγνοούν» την προσφορά του στην επιστήμη της πολιτικής κοινωνιολογίας.
 
 MAKEDONIA IS GREECE

ΠΗΓΗ
ypogeia-drasi.