Τετάρτη 22 Μαρτίου 2023

Ο Ήλιος , η Σελήνη και η Ιώς . Εμείς τώρα την Ηώ καλούμε και Αυγή...

 Ηώς, η θεά της αυγής - Ταρωτώ

Ηώς, η θεά της αυγής

Η ΗΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΑΣΤΕΣ ΤΗΣ

Γράφει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης Αμφικτύων

 

Κάθε πρωί ξυπνώ νωρίς για να απολαύσω την πρωινή ανατολή του Ηλίου, το γλυκοχάραμα όπως λέμε  . Βρίσκω   μια μαγεία μοναδική και μια απόλαυση χρωμάτων που θα ήταν αδύνατον να  αναπαράγει  ακόμη και ο καλύτερος ζωγράφος. Για μένα η Φύση  είναι ο   μέγιστος   ζωγράφος .  Γίνομαι  αποδέκτης των    πρώτων  φωτονίων  της Ημέρας και αυτό με αναζωογονεί  και μαζί με την σωματική άσκηση μου χαρίζει μακροζωία . Εύστοχα οι Άγγλοι  είπαν:  “Ealy to bed early to rise makes body  healthy, wealthy  and wise” (Νωρίς στον ύπνο νωρίς στον ξύπνο   δίνει  υγεία, πλούτη   και σοφία) Φίλοι μου δεν σας κρύβω ότι είμαι ερωτευμένος με την Ηώς, την κόρη  Τιτάνων και τη συναντώ κάθε πρωί από την μπαλκονόπορτα μου.

 Από τον  Τιτάνα  Υπερίωνα  και την τιτάνισσα Θεία γεννήθηκαν τρία παιδιά :  Ο  Ήλιος , η Σελήνη και  η  Ιώς . Εμείς τώρα την Ηώ  καλούμε και  Αυγή, όμως το χρώμα της εξακολουθούμε να το λέμε «ιώδες»  και τις ακτίνες στα νοσοκομεία « υπεριώδεις». Κάθε πρωί τη βλέπω να βαδίζει προς τον φτερωτό Ηλιο και να χάνεται μέσα στο ηλιακό φως. Οι πρόγονοι μας έλεγαν ότι την παραλάμβανε  ο Ήλιος στο άρμα του και την περιέφερε  στην τροχιά του. Την αγαπώ ακόμη διότι ξημερώνει μια  καινούργια  ημέρα και με βρίσκει  ζωντανό . Το αρχαίο όνομα της Ημέρας ήταν Τιτώ το θηλυκό του Τιτάνα, όπως το αρσενικό της Ηώς είναι ο Ηλίας .

Γνωστός είναι ο έρωτας της με τον Τιθωνό , τον οποίον ξεπλάνεψε με το χρυσό της άρμα . ΟΤιθωνός είναι η αρσενική μορφή της Τιτώς και  προέρχεται από  την ελληνικοτάτη  αρχαιόθεν Μικρά Ασία  και Εγγύς Ανατολή(τώρα οι ανιστόρητοι την ονομάζουν Τουρκία). Αυτή  συγγενεύει  με τον Αδωνι και με τον Φαέθωντα.

Στον Όμηρο διαβάζουμε ότι σηκώνεται από το κρεβάτι στο πλευρό του Τιθωνού, όταν δίνει το φως στους ανθρώπους.  Ο Φαέθων ονομάζεται και Φωσφόρος , Εωσφόρος και Εώος μαζί με την Κυπριακή Πάφο στον κατάλογο των γιών της Ηούς ή σαν εγγονός της από τον γιό της Τιθωνό . Αυτόν φέρεται να  τον   άρπαξε στο χρυσό θρόνο από την οικογένεια του βασιλιά της Τροίας. (Ο Χριστιανισμός στην προσπάθεια του να  ξερριζώσει  κάθε επαφή των Ελλήνων με την πατρώα τους θρησκεία  επί  ποινή   θανάτου ,  κατέστησε  κάθε τι Ελληνικό σαν σατανικό . Ακόμη και το όνομα «Ελλην» το απαγόρευσε, διότι το θεώρησε αντιχριστιανικό  και τον Εωσφόρο  τον ταύτισε με τον Σατανά και  κατέστησε  τη λέξη αποτρόπαια )

 Μετά  παρακάλεσε το Δία να χαρίσει αιώνια ζωή στον αγαπημένος Τιθωνό.  Το αίτημα της από το Δία εκπληρώθηκε, αλλά δεν σκέφθηκε να ζητήσει διαρκή νεότητα και να αποφύγει τα γηρατειά  . Όταν ο Τιθωνός ήταν νέος  ζούσαν χαρούμενοι  με την Ηώ και γυρνούσαν μέρη ,  θάλασσες και ωκεανούς . Όταν όμως εμφανίστηκαν οι άσπρες τρίχες στο ωραίο του κεφάλι  και ανακατεύτηκαν με τη γενιάδα του , η θεά δεν πλησίαζε πιά  κοντά  του , αλλά δεν παρέλειπε να τον περιποιείται σαν μικρό παιδί . Του έδινε από το φαγητό των θεών και του φόραγε ωραία ρούχα. Και όταν τα γηρατειά πιά τον έριξαν ακίνητο στο κρεβάτι , η θεά τον έκρυψε σε ένα δωμάτιο και σφράγισε τις πόρτες . Μονάχα η φωνή του Τιθωνού έβγαινε από εκεί. Στο σώμα δεν απόμεινε ούτε η μικρότερη  δύναμη. Ότι δεν μας λέει η ιστορία ετούτη το πληροφορούμαστε  από άλλες διηγήσεις. Ο Τιθωνός μεταμορφώθηκε σε τζίτζικα .

Η Ιώς του γέννησε γιούς . Ο γνωστότερος ήταν ο Μέμνων  που ήρθε στην Τροία στον Τρωικό Πόλεμο από την Ινδία όπου ήταν βασιλιάς . Η Ινδία τότε ονομαζόταν Αιθιοπία , βραδύτερον το όνομα τούτο πήρε η αφρικανική χώρα, ίσως  λόγω  ομαδικής  μετακινήσεως  Ινδών στην Αφρική; ή για άλλη αιτία την οποία δεν γρωρίζω. Ο Μέμνων ήρθε με δύναμη  να βοηθήσει το γένος του πατέρα του όπως έκαναν και πολλές  Ελληνικές  πόλεις-κράτη  της Μικράς Ασίας στον Εμφύλιο   Πόλεμο της Τροίας. Αυτός  σκοτώθηκε  από το χέρι του Αχιλλέως . Αλλά και πριν από τον Μέμνονα είχαν γίνει πολιτιστικές εκστρατείες στην Ινδία , Θα αναφέρω  δύο :

1/    Στρατηγός  Ηρακλής ο 4ος (±17.000 χρόνια Π.Ε) φθάνει  στα βάθη της Ασίας ως τη δυτική Κίνα  για να εκπολιτίσει τους εκεί λαούς . Είναι  η τεράστια περιοχή που ονομάζεται ΙΩΝΙΑ (Γιουνανία)

2/   Στρατηγός  Διόνυσος ο 3ος (±6.000 χρόνια Π.Ε)  με στρατό φθάνει στην Ινδία για να απελευθερώσει τις Ελληνικές πόλεις-κράτη της Ασίας που ήταν υπόδουλες

Ακόμη στα Μουσεία της Ινδίας υπάρχει έντονη η ανάμνηση   του  Ελληνικού  πολιτισμού, αλλά και μερικά ήθη και έθιμα που παρέμειναν  στην πολυάνθρωπη αυτή χώρα. Οι ανιστόρητοι και κακεντρεχείς Ευρωπαίοι για να μετριάσουν τη δική τους ανυπαρξία , αλλά και την βαρβαρότητα ,  ως τα νεώτερα χρόνια επινόησαν την « Ινδοευρωπαϊκή θεωρία» ότι  δήθεν η Γραφή στην Ελλάδα  ήρθε από την Ινδία μέσω της Ευρώπης, ενώ συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Οι ιστορικές, αρχαιολογικές και άλλες  αποδείξεις βοούν . Ο Ελληνικός Πολιτισμός που πήγε στην Ινδία διατηρήθηκε σαν κόρη οφθαλμού εκεί , ενώ στην Ελλάδα λόγω της αστάθειας  και των μεταβολών στο χώρο του Αιγαίου και της Μεσογείου οι Έλληνες λησμόνησαν τον αρχαίο τους πολιτισμό,  όπως είπε και ο ιερεύς   της Μέμφιδας  της Αιγύπτου στο Σόλωνα. «Έλληνες αεί παίδες» και τα παιδιά λησμόνησαν την πατρική τους κληρονομιά .

 Η «Ορφική Θρησκεία» ανάγεται  πρίν από   10.000 χρόνια Π.Ε. Παραθέτω τους όμορφους ορφικούς στίχους στη θεά Ηώς για να διαπιστώσετε την λατρεία των προγόνων μας στη Φύση και στα φυσικά φαινόμενα που σήμερα είναι ζήτημα αν τα παιδιά έχουν παρατηρήσει το γλυκοχάραμα της Ηούς

Ορφικός Ύμνος της ΗΟΥΣ

 

Κλύθι, θεά  θνητοίς  φαεσίμβρον

ήμαρ άγουσα

Ηώς λαμπροφαής, ερυθραινομένη κατά κόσμον

αγγελία θεού μεγάλου Τιτήνος αγαυού

 ή νυκτός ζοφόεντα κελαινοχρώτα

πορείην

ανατολίαις ταις σαίς πέμπεις υπό νέρτερα

έργων ηγέτειρα βίου προπολε θνητοίσιν

ή χαίρει θνητών μερόπων γένος ουδέ

τις  έστιν

ός φεύγει την σην όψιν καθυπέρτερον

ούσαν

ηνίκα τον γλυκύν ύπνον από βλεφάρων

αποσείσης

πας δε βροτός γήθει , παν ερπετόν αλλά

τε φύλα

τετραπόδων , πτηνών τε και ενιαλίων

πολυεθνών

πάντα γάρ εργάσιμον βίοτον θνητοίσι

πορίζεις

αλλά μάκαρ’ αγνή, μύσταις, ιερόν φάος

αύξοις

Μετάφραση

(Ακουσε με συ Θεά, που φέρνεις στους ανθρώπους

την ημέρα που δίδει το φως

Συ η Ηώς η λαμπροφέγγουσα που γίνεται κόκκινη

στον κόσμο, η αγγελιοφόρος του μεγάλου θεού ,

 του ενδόξου Τιτάνος

συ η οποία κατά την ανατολήν σου διώχνεις

της νυκτός την μαυρόχρωμη πορεία και

και την εξαποστέλλεις στα βάθη της γης

συ που είσαι οδηγός , εις τα έργα  των ανθρώπων

και εξυπηρετείς τον βίον  των

με σένα χαίρεται το γένος των θνητών

ανθρώπων και δεν υπάρχει κανείς

ο οποίος αποφεύγει την δικήν σου ΄όψιν  

αφού είσαι ανωτέρα από κάθε άλλην

όταν απομακρύνης από τα βλέφαρα των τον

 γλυκύν ύπνον

και κάθε άνθρωπος ευχαριστείται να σε βλέπη

καθώς και κάθε ερπετόν

και όλα τ’άλλα γένη των τετραπόδων ζώων

των πουλιών και των θαλασσινών , που ανήκουν

σε πολλά είδη

διότι προσπορίζεις εις τους ανθρώπους όλον

τον χρόνον, την αυγήν που είναι κατάλληλος

προς εργασίαν για να ζήσουν

Αλλά εσύ η μακαρία, η αγνή, είθε να αυξήσης

Εις τους μύστας το ιερόν φως)

Η  πανάρχαια Ορφική Λατρεία μας εισάγει  στα βάθη της προϊστορίας , τότε που ο μοναδικός πολιτισμένος λαός ήταν ο  Πελασγικός και  δημιούργησε  τον αρχαιότερο πολιτισμό  της γης . Κατά τον αείμνηστο  αστρονόμο Κ. Χασάπην τα κείμενα των «Ορφικών Υμνων» παρέχουν αποδείξεις και πληροφορίες , οι οποίες για πρώτη φορά επιβεβαιώθηκαν και έχουν εξακριβωθεί αστρονομικώς σε φαινόμενα που συνέβησαν πρίν από 10.000 χρόνια Π.Ε , Τελευταίως αποδείχθηκαν  και δι’ αρχαιολογικών διαπιστώσεων, όπως αναφέρται στο βιβλίο «ΟΡΦΙΚΑ» Γ. Πασσάς  Εκδόσεις  Εγκυκλοπαίδεια ΗΛΙΟΣ (22/3/23)

Αμφικτύων

 *Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης>

Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών

amphiktyon@gmail.com

http://amphiktyon.blogspot.com/

http://amphiktyon.org

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023

Την 17η Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε με την συμμετοχή του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, η σύναξη όλων των Μανιατών στην Αρεόπολη...

 

Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
Αχαιοί και Μανιάτες ερίζουν, για το ποιά περιοχή ξεκίνησε πρώτη τον Εθνικό Ξεσηκωμό.
Επαναστατικός αναβρασμός επικρατούσε στη Μάνη τον Μάρτιο του 1821.
Ο στρατιωτικός και πολιτικός διοικητής της Πελοποννήσου Μόρα Βαλεσί - Χουρσίτ Πασάς βρισκόταν στα Γιάννενα για να εξοντώσει τον Αλή Πασά, ο οποίος είχε επαναστατήσει και αυτονομηθεί από την Υψηλή Πύλη.
Πρίν από την αναχώρησή του, ο Χουρσίτ είχε λάβει διαβεβαιώσεις από τους προεστούς του Μωριά ότι, οι φήμες που κυκλοφορούσαν για τον επικείμενο ξεσηκωμό των ραγιάδων ήσαν ανυπόστατες. Παράλληλα, για να αισθάνεται περισσότερο ασφαλής, κρατούσε ομήρους τους Πελοποννήσιους προκρίτους ή τα παιδιά τους στην Τριπολιτσά.
Την 17η Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε με την συμμετοχή του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, η σύναξη όλων των Μανιατών στην Αρεόπολη, τότε Τσίμοβα, όπου αποφασίστηκε να αρχίσει ο Αγώνας για την Ελευθερία.
Ὅρκος τῶν Μανιατῶν.
Στὶς 17 Μαρτίου τοῦ 1821 στὴν Ἀρεόπολη συγκεντρώθηκαν οἱ πρόκριτοι τῆς Μάνης καὶ ὅλοι οἱ ἔνοπλοι Μανιάτες μὲ ἀρχηγὸ τὸν Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη, ποὺ εἶχε ἐκλεγεῖ ἀρχηγὸς ἀπὸ τὴ Συνέλευση τῶν Κιτριῶν.
Ἐκεῖ μετὰ τὴ δοξολογία, μπροστὰ στὸν Ἱερὸ Ναὸ τῶν Ταξιαρχῶν, ὕψωσαν τὸ λάβαρο τοῦ Ἀγῶνα, δηλαδὴ τὴ Μανιάτικη Σημαία.
Ἡ Σημαία ἦταν λευκή, μὲ μπλὲ σταυρὸ στὴ μέση.
Στὴ πάνω πλευρὰ ἔγραφε «ΝΙΚΗ ἢ ΘΑΝΑΤΟΣ» καὶ στό κάτω τὸ ἔνδοξο «ΤΑΝ ἢ ΕΠΙ ΤΑΣ».
Ἐκεῖ κήρυξαν τὸν πόλεμο στὴ Ὀθωμανικὴ Αὐτοκρατορία, γι᾿ αὐτὸ ἡ Σημαία των Μανιατών ἔγραφε «ΝΙΚΗ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ», ὄχι «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ», ἐπειδὴ ἡ Ἐλευθερία γιὰ τοὺς Μανιάτες ἦταν δεδομένη.
Ἐπανάσταση ἔκαναν οἱ ὑπόλοιποι Ἕλληνες ποὺ διεκδικοῦσαν τὴν Ἐλευθερία τους.
Τὸν παρακάτω ὅρκο ἀπάγγειλε ὁ ἱερὸς κλῆρος καὶ ἐπαναλάμβαναν οἱ ἀρματωμένοι Μανιάτες:
«Ὁρκίζομαι,
εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Παντοδυνάμου μας Θεοῦ,
εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ
καὶ τῆς Ἁγίας Τριάδος,
νὰ χύσω καὶ τὴν ὑστέραν ρανίδα τοῦ αἵματός μου,
ὑπὲρ πίστεως καὶ Πατρίδος.
Ὁρκίζομαι,
νὰ μὴ βλέψω εἰς τὰ ὄπισθεν
ἐὰν δὲν ἀποδιώξω τὸν ἐχθρὸν τῆς Πατρίδος
καὶ τῆς Θρησκείας μου.
Ὁρκίζομαι,
«Τὰν ἢ ἐπὶ Τὰς» καὶ «Νίκη ἢ Θάνατος»
ὑπὲρ Πίστεως καὶ Πατρίδος.
Στις 18 Μαρτίου ένα πλοίο φορτωμένο με πολεμοφόδια, σταλμένο από τους Φιλικούς της Σμύρνης, έφθασε έξω από την Καλαμάτα στο λιμάνι της Καρδαμύλης.
Ο Νικηταράς και ο Αναγνωσταράς με τους άνδρες τους, ανέλαβαν να μεταφέρουν το πολύτιμο φορτίο σε ασφαλές μέρος. Οι οθωμανικές αρχές της Καλαμάτας πληροφορήθηκαν το γεγονός, ενήργησαν όμως με αφέλεια και ζήτησαν να μάθουν από τους προκρίτους το περιεχόμενο του φορτίου και γιατί το συνόδευαν ένοπλοι.
Αυτοί τους απάντησαν ότι οι ένοπλοι ήσαν χωρικοί οι οποίοι συνόδευσαν τα φορτία λαδιού για το φόβο των ληστών.
Από την 17η Μαρτίου, οι πρόκριτοι της Μάνης, υπό την Αρχηγία του Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη, είχαν Υψώσει την Σημαία της Επαναστάσεως στην Τσίμοβα της Λακωνίας.
Οι ατίθασοι Μανιάτες ξεκίνησαν την Επανάσταση, οκτώ ημέρες πρίν από την "συμβατική" της έναρξη.
Οι Μανιάτες, για να χαίρονται την Αυτονομία τους, είχαν με σύμβαση την υποχρέωση να παράσχουν στρατιωτική προστασία στον εκάστοτε Αγά της Καλαμάτας, όποτε αυτός την ζητούσε.
Τις πρώτες ημέρες του Μαρτίου 1821, είχαν αυξηθεί οι ενδείξεις ότι οι Έλληνες ήσαν σε αναβρασμό και ότι ετοίμαζαν κάτι σοβαρό.
Τότε, ο βοεβόδας της Καλαμάτας Αγάς Σουλεϊμάν Αρναούτογλου, ζήτησε από τον Μπέη της Μάνης Πέτρο Μαυρομιχάλη να του παράσχει την προστασία.
Ο Πετρόμπεης του έστειλε στις 22 Μαρτίου στην Καλαμάτα 150 άνδρες υπό την αρχηγία του γιού του Ηλία Μαυρομιχάλη.
Αυτοί όμως κατέλαβαν επίκαιρες θέσεις στην Πόλη, επίσης και άλλοι οπλισμένοι Έλληνες ενίσχυαν την δύναμή τους.
Ο Αγάς ανησύχησε και ζήτησε από τον Μαυρομιχάλη να έλθει ο ίδιος προς προστασία του με περισσότερους άνδρες.
Το πρωί της επομένης, 23 Μαρτίου, έφθασαν στην Καλαμάτα 2.000 Μανιάτες (κατά την αφήγηση του Κολοκοτρώνη), με επικεφαλής τον Πετρόμπεη και τον Μπέη της Καρδαμύλης Παναγιώτη Μούρτζινο.
Μαζί τους ήταν και ο Αρχιμανδρίτης Γρηγόριος Δικαίος – Παπαφλέσσας, ο οποίος είχε έλθει από την Κωνσταντινούπολη και αφού είχε κατορθώσει να απελευθερώσει τον γιό του Μαυρομιχάλη τον οποίο κρατούσαν όμηρο οι τούρκοι.
Ενώθηκαν με τους προηγούμενους και όλοι μαζί κατέλαβαν τους γύρω λόφους.
Τότε μόνο ο Αγάς της Πόλης κατάλαβε τί είχε συμβεί.
Ήταν όμως αργά για να διαφύγει στην Τριπολιτσά, διότι οι Ελληνικές κινήσεις τον είχαν αποκοιμίσει, καθώς επίσης η μορφολογία της Καλαμάτας είναι περιφερειακά αποκλεισμένη από βουνά.
Όλοι μαζί πήγαν στην κατοικία του Σουλεϊμάν Αρναούτογλου, αλλά αντί να του προσφέρουν προστασία, του ζήτησαν να παραδοθεί και να τους παραδώσει τα κλειδιά της Πόλης, τονίζοντας ότι θα ήταν μάταια κάθε προσπάθειά του να αμυνθεί, διότι θα χυνόταν πολύ τούρκικο αίμα.
Ο Αγάς υποχρεώθηκε να παραδώσει με πρωτόκολλο στους Επαναστάτες την πόλη και όλον τον τουρκικό οπλισμό.
Η Καλαμάτα ήταν η πρώτη Ελληνική Πόλη που απελευθερώθηκε από τον τουρκικό ζυγό, χωρίς μάλιστα να χυθεί σταγόνα αίμα.
Το μεσημέρι, στο προαύλιο της εκκλησίας των Αγίων Αποστόλων και μέσα σε πανηγυρική ατμόσφαιρα, οι ιερείς ευλόγησαν τις Σημαίες και όρκισαν τους αγωνιστές.
Η 23η Μαρτίου, είναι ο πρώτος σημαντικός σταθμός του Εθνικού Αγώνα.
Είναι πιθανό η παράδοση της Πόλης να έγινε στις 22 Μαρτίου, όπως γράφει ο Φωτάκος στα «Απομνημονεύματά» του και να επικράτησε ως ημερομηνία Εορτασμού, η ημερομηνία της Προκήρυξης, δηλαδή, η 23η Μαρτίου.
Όμως, για την σύσταση της Μεσσηνιακής Γερουσίας, ο Φωτάκος γράφει : «Μετά ταύτα (σ. σ. εννοεί την παράδοση της πόλης) έκαμαν οι καπετανέοι συμβούλιον πώς να εξαπλώσουν την Επανάστασιν∙ απεφασίσθη λοιπόν να υπάγουν να πολιορκήσουν μαζύ με τους εντοπίους τα φρούρια της Μεσσηνίας, Μεθώνην, Κορώνην και Νεόκαστρον, οι δέ γέροντες Π. Μαυρομιχάλης, Ιωάννης και Γεώργιος Καπετανάκηδες, ο Ν. Χρηστέας, ο Π. Κυβέλος, ο Ιωάννης Κατσής ή Μαυρομιχάλης, ο Κυριακούλης Κουτράκος, ο Πατριαρχέας και άλλοι έμειναν εις τας Καλάμας διά την ευταξίαν και έκαμαν την λεγομένη Γερουσίαν των Καλαμών».
Αμέσως μετά, ο Κυριακούλης Μαυρομιχάλης και ο Γιατράκος ξεκίνησαν για τον Μιστρά και την Μονεμβασιά.
Παράλληλα, στο άλλο άκρο της Πελοποννήσου έλαβε χώρα η πρώτη Επαναστατική ενέργεια του Αγώνα, από τον Σωτήρη Χαραλάμπη και τους Πετμεζαίους, με την πολιορκία των Καλαβρύτων την 21η Μαρτίου, την οποία υπερασπιζόταν για λογαριασμό των τούρκων ο Ιμπραήμ Αρναούτογλου, η οποία έληξε νικηφόρα μετά από πέντε ημέρες.
Επακολούθησε σύσκεψη των Οπλαρχηγών, οι οποίοι αποφάσισαν την δημιουργία μίας ανώτερης Επαναστατικής επιτροπής, την οποίαν ονόμασαν «Μεσσηνιακή Γερουσία».
Η Ηγεσία της ανατέθηκε στον Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη, ο οποίος έφερε τον τίτλο "Αρχιστράτηγος του Σπαρτιατικού και Μεσσηνιακού Στρατού".
Την ίδια ημέρα, η Μεσσηνιακή Γερουσία, με Προκήρυξή της προς τα Χριστιανικά Ευρωπαϊκά κράτη, γνωστοποίησε ότι οι Πανέλληνες ξεσηκώθηκαν, με όποιο τίμημα, για την Ελευθερία τους και την Ανεξαρτησία τους.
Ημερομηνία υπογραφής της προκήρυξης είναι η 23η Μαρτίου και αποστολέας εκ μέρους της Μεσσηνιακής Συγκλήτου ήταν ο Αρχιστράτηγος των Σπαρτιατικών Στρατευμάτων Πέτρος Μαυρομιχάλης.
Η 23η Μαρτίου, είναι ο πρώτος σημαντικός σταθμός του Εθνικού Αγώνα.
Τις ίδιες ημέρες, αναχώρησε από την Κωνσταντινούπολη με προορισμό το Άγιον Όρος, ο Σερραίος πλούσιος έμπορος και φλογερός Πατριώτης Εμμανουήλ Παππάς, προκειμένου να ξεκινήσει την Επανάσταση στην Μακεδονία.

Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023

Αρχαία ελληνικά ονόματα επιλέγουν να δώσουν στα παιδιά τους οι γονείς από όλον τον πλανήτη !!

 Αρχαία Ελληνικά ονόματα ανδρών και γυναικών - Αρχαία Ελληνικά

«Η Αρχαία Ελλάδα και η αρχαία ελληνική Mυθολογία</strong> είχαν πολύ μεγάλη επιρροή στον δυτικό πολιτισμό, ιδιαίτερα στον τομέα των τεχνών, των επιστημών, της φιλοσοφίας και της λογοτεχνίας και σίγουρα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό να βλέπουμε την νέα γενιά γονέων να δείχνει μια σαφή προτίμηση και κλίση στα αρχαία ελληνικά ονόματα» λέει ο καθηγητής και διευθυντής του Αυστραλιανού Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Πανεπιστημίου Flinders της Νότιας Αυστραλίας, Μιχάλης Τσιανίκας.

«Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από το όνομα που δίνεται και συντροφεύει έναν άνθρωπο για το υπόλοιπο της ζωής του και, όμως, εξακολουθεί να είναι κάτι για το οποίο οι περισσότεροι από εμάς δεν είχαμε καν την πολυτέλεια να γνωμοδοτήσουμε, αφού η ονοματοδοσία στις περισσότερες σύγχρονες κοινωνίες γίνεται κατά την βρεφική ηλικία.

«Αυτό δε που παρουσιάζει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι πως πολλοί συνάνθρωποί μας θεωρούν πως το ελληνορθόδοξο όνομα τους είναι «καθαρά» ελληνικό, αγνοώντας πλήρως την εβραϊκή επιρροή και συνεπώς τα εβραϊκά ονόματα τα οποία υιοθετήσαμε ως λαός όταν αποδεχθήκαμε τις αφηγήσεις των Γραφών» εξηγεί ο καθηγητής.

Υποστηρίζει ότι ο λόγος που τα αρχαία ελληνικά ονόματα βρίσκονται στη συνείδηση και προτίμηση των νεαρών γονέων οφείλεται επί τω πλείστων στο γεγονός ότι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν οι πρώτοι που χρησιμοποίησαν μια «πραγματική» αλφάβητο με αποτέλεσμα τα περισσότερα από τα ονόματα που γεννήθηκαν εκείνη την εποχή να εκφράζουν είτε ένα συναίσθημα, (π.χ. το όνομα Ευτυχία, το οποίο μεταφράζεται σε καλή τύχη) ή να περιγράφουν μια έννοια, αισθητική εμπειρία ή ψυχική κατάσταση (για παράδειγμα το όνομα Ευθύμιος που περιγράφει ένα άτομο που βρίσκεται πάντα σε καλή διάθεση), ενώ πολλά αρχαία ονόματα συνδέονται με Έλληνες φιλοσόφους και μυθολογικούς θεούς εκείνης της εποχής.

«Πίσω από αυτά τα ονόματα υπάρχουν πολύ μεγάλες και ενδιαφέρουσες ιστορίες και με χαροποιεί ιδιαίτερα ότι πλέον πολλοί Έλληνες έχουν απομακρυνθεί και απορρίψει τα θρησκευτικά στερεότυπα ονοματοδοσίας και εξυμνούν την αρχαία ελληνική ιστορία και παράδοση.

Σύμφωνα με το Babycentre, παρά το γεγονός ότι πολλά από τα ελληνικά ονόματα που φιγουράρουν στην περιβόητη λίστα είναι δημοφιλή τα τελευταία χρόνια σε πολλές χώρες του κόσμου, όπως το όνομα Αλέξανδρος και Σοφία, πολύ περισσότερα ιστορικά ελληνικά ονόματα φαίνεται πως παίρνουν την σφραγίδα έγκρισης από τους νεαρούς γονείς και έτσι η λίστα επιμηκύνεται.

«Οι αρχαίοι Έλληνες άφησαν μοναδική κληρονομιά σε διάφορους τομείς όπως την επιστήμη, την τέχνη, την τεχνολογία και την φιλοσοφία και η επιρροή τους γίνεται αισθητή μέχρι και σήμερα ενώ επεκτείνεται ακόμα και στην επιλογή ενός ονόματος» γράφουν οι υπεύθυνοι του Babycentre.

«Για εμάς τους Έλληνες, η λίστα αυτή αναβαθμίζει την μοναδικότητα και το θαύμα της αρχαίας ελληνικής ζωής και λειτουργεί ως μια ακόμα επιβεβαίωση πως η αρχαία ελληνική κληρονομιά και ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός γίνεται αισθητός ακόμα και σήμερα σε ολόκληρο τον πλανήτη», καταλήγει ο καθηγητής Μιχάλης Τσιανίκας.

Στη λίστα των ονομάτων του Babycentre συμπεριλαμβάνονται ονόματα όπως Agnes (Αγνή), που σημαίνει «παρθένος», το όνομα Chrysanthe (Χρυσάνθη), που μεταφράζεται σε χρυσό λουλούδι και η Euthalia (Ευθαλία), που σημαίνει λουλούδι καθώς και ονόματα αγοριών όπως Linus (έννοια λινάρι), Νικίας (έννοια νίκη) και Pamphilos (έννοια φίλος των πάντων).

Παρακάτω παραθέτουμε μόνο μερικά από τα δημοφιλέστερα ελληνικά ονόματα στα οποία δείχνουν προτίμηση γονείς σε ολόκληρο τον πλανήτη.

ΘHΛYΚΑ ΟΝΟMΑΤΑ

Athena – Αθηνά (όνομα αρχαίας Ελληνίδας θεάς της σοφίας)
Agatha – Αγαθή (ετυμολογία: καλόκαρδη)
Irene – Ειρήνη (ετυμολογία: ειρήνη)
Anastasia – Αναστασία (ετυμολογία: ανάσταση)
Andrea – Ανδρεία (ετυμολογία: γενναιότητα)
Angela – Αγγελική (ετυμολογία: αγγελιοφόρος του Θεού)
Daphne- Δάφνη (ετυμολογία: αρχαίο ελληνικό αρωματικό φυτό)
Dimitra – Δήμητρα (όνομα της αρχαίας Ελληνίδας θεάς της γονιμότητας και γεωργίας)
Eleni – Ελένη (ετυμολογία: φωτεινό, λαμπρό, επίσης το όνομα της Ωραίας Ελένης της Τροίας)
Hermione – Ερμιόνη (ετυμολογία: αγγελιοφόρος καλών νέων)
Katherine – Αικατερίνη/Κατερίνα (ετυμολογία: αγνό και καθαρό)
Lydia – Λυδία (ετυμολογία: η ομορφότερη)
Margaret – Μαργαρίτα (το λουλούδι μαργαρίτα)
Philomena – Φιλομήνα (έννοια αυτή που αγαπά παράφορα/θυελλώδης)
Sirena – Σειρήνα (αρχαία ελληνική μυθολογική μορφή)
Sophia – Σοφία (ετυμολογία: γνώση)
Xenia – Ξένια (ετυμολογία: από το ξένος, φιλόξενος)

ΑΡΣΕΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ

Aristotle – Αριστοτέλης (όνομα Αρχαίου Έλληνα φιλοσόφου του 4ου αιώνα)
Aris – Άρης ή Άριστος (ετυμολογία: ο καλύτερος)
Eros – Έρως (Το όνομα του αρχαίου Έλληνα θεού του Έρωτα)
Ares – Άρης (Το όνομα του αρχαίου Έλληνα θεού του πολέμου)
Nicholas – Νικόλαος (ετυμολογία: νίκη του λαού)
Achilles – Αχιλλέας (Όνομα μυθικού Έλληνα ήρωα του Τρωικού πολέμου)
Hermes – Ερμής (Το όνομα του αρχαίου Έλληνα αγγελιοφόρου θεού)
Plato – Πλάτων (όνομα αρχαίου Έλληνα φιλοσόφου)
Socrates – Σωκράτης (όνομα αρχαίου Έλληνα φιλοσόφου).

 https://www.lykavitos.gr/news/planet/arxaia-ellinika-onomata-epilegoun-na-dosoun-sta-paidia-tous-oi-goneis-apo-olon-ton-plani

8 ΜΑΡΤΙΟΥ ΤΟΥ 415 μ.χ. ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΤΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΥΠΑΤΙΑ, Από μια ομάδα φανατισμένων Ορθοδόξων χριστιανών στην Αλεξάνδρεια.

 


ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΑΥΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ , ΠΟΥ Ο ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΡΕΟΥΡΓΗΣΕ.......ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΛΟΙΠΟΝ
8 ΜΑΡΤΙΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΤΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΥΠΑΤΙΑ
Σαν σήμερα, στις 8 Μαρτίου του 415μ.Χ. η Ελληνίδα νεοπλατωνική φιλόσοφος, αστρονόμος και μαθηματικός Υπατία δολοφονήθηκε με χαρακτηριστική αγριότητα, με διαμελισμό από μια ομάδα φανατισμένων χριστιανών στην Αλεξάνδρεια.
Η Υπατία έζησε και δίδαξε στην Αλεξάνδρεια της Ρωμαϊκής (Βυζαντινής) θεωρείται η πρώτη γυναίκα που διακρίθηκε στα μαθηματικά. Γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια το 370 και ήταν κόρη του μαθηματικού και αστρονόμου Θέωνα του Αλεξανδρέως (335-405).
Έλαβε πολύ καλή εκπαίδευση στην Αθήνα και στην Ιταλία. Στην Αθήνα παρακολούθησε μαθήματα στη νεοπλατωνική σχολή του Πλούταρχου του Νεότερου και της κόρης του Ασκληπιγένειας, ενώ μαθήτευσε και κοντά στο Πρόκλο και τον Ιεροκλή.
Μετά την επιστροφή της στην Αλεξάνδρεια, ανέλαβε την εκεί σχολή των Πλατωνιστών, που ακολουθούσε τη διδασκαλία του Πλωτίνου, ενός από τους πρώτους νεοπλατωνιστές φιλοσόφους.
 Η ευγλωττία της Υπατίας, η σπάνια μετριοφροσύνη της και η ομορφιά της, σε συνδυασμό με τα αξιοσημείωτα πνευματικά της χαρίσματα, προσέλκυσαν μεγάλο αριθμό μαθητών. 
Ανάμεσά τους ήταν και ο Συνέσιος ο Κυρηναίος, ο μετέπειτα επίσκοπος Πτολεμαΐδος, του οποίου σώζονται πολλές επιστολές απευθυνόμενες προς αυτήν.
Η Υπατία αποτελούσε σύμβολο της μάθησης και της επιστήμης, οι οποίες την εποχή εκείνη ταυτίζονταν ευρέως από τους πρώτους Χριστιανούς με την ειδωλολατρία.
Έτσι, υπήρξε το επίκεντρο της έντασης μεταξύ χριστιανών και εθνικών (μη χριστιανών), οι οποίες ταλαιπώρησαν αρκετά την Αλεξάνδρεια εκείνη την περίοδο.
Μετά την άνοδο του Κυρίλλου στον πατριαρχικό θρόνο της Αλεξανδρείας το 412, η Υπατία βρέθηκε στο στόχαστρο του πατριάρχη, εξαιτίας της σχέσης της με τον Ορέστη, τον έπαρχο της πόλης, που ήταν ειδωλολάτρης, όπως αναφέρει στο έργο του Εκκλησιαστική Ιστορία ο ιστορικός Σωκράτης ο Σχολαστικός.
Στις 8 Μαρτίου του 415 δολοφονήθηκε με χαρακτηριστική αγριότητα (με διαμελισμό) από μια ομάδα φανατισμένων χριστιανών, που την αποτελούσαν μοναχοί και οπαδοί του Κυρίλλου.
Ανεξάρτητα από το ακριβές κίνητρο της δολοφονίας της, η φυγή πολλών λογίων αμέσως μετά το γεγονός σήμανε την αρχή του μαρασμού της Αλεξάνδρειας ως πνευματικού κέντρου.
Σύμφωνα με το λεξικό του Σούδα ή Σουίδα (βυζαντινή εγκυκλοπαίδεια), η Υπατία έγραψε σχόλια στην Αριθμητική του Διόφαντου του Αλεξανδρέως, στα Κωνικά του Απολλώνιου από την Πέργη, και στον αστρονομικό κανόνα του Πτολεμαίου (Αλμαγέστη). Αυτά τα έργα της χάθηκαν, αλλά οι τίτλοι τους, σε συνδυασμό με τις επιστολές του Συνέσιου, ο οποίος τη συμβουλευόταν για την κατασκευή του Αστρολάβου, δείχνουν ότι είχε αφιερωθεί ιδιαίτερα στην αστρονομία και τα μαθηματικά.
Η συνεισφορά της στην επιστήμη -αμφισβητούμενη πάντως- περιλαμβάνει τη χαρτογράφηση ουράνιων σωμάτων και την ανακάλυψη του αραιόμετρου ή πυκνόμετρου, ενός ειδικού οργάνου που προσδιορίζει την πυκνότητα των διαφόρων υγρών.
 

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 14 Φεβρουαρίου



Γράφει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
 
Γράφω αυτές τις γραμμές για να δείξω στους σάτειρους εκμεταλλευτές των ψυχών , οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι τις θέσεις τους βιάζουν και παρενοχλούν τα θύματα τους, αλλά και στις «σουφραζέτες» φεμινίστριες που θεωρούν ακόμη και το φλερτ σεξουαλική παρενόχληση.
Ιδού πως θεωρούσαν τον έρωτα οι πρόγονοι μας και που καταντήσαμε σήμερα :
Ο Έρωτας των αρχαίων προγόνων μας περιγράφεται στους πανάρχαιους Ύμνους του Ορφέως εν μεταφράσει ως εξής:
(58)LVIII ΕΡΩΤΟΣ θυμίαμα αρώματα:
«Επικαλούμαι τον μεγάλον , τον αγνόν, τον περιπόθητον, τον γλυκύν Ερωτα
τον ισχυρόν τοξότην, τον πτερωτόν που φλογίζει με δύναμιν τους ανθρώπους , τον ταχύν και ορμητικόν που παίζει μαζί με τους θεούς και με τους θνητούς ανθρώπους
τον έξυπνον, τον εφευρετικόν με τας δύο φύσεις , που κρατεί τα κλειδιά των πάντων , τα κλειδιά του επουράνιου αιθέρος, της θαλάσσης και της γης
και όσα πνεύματα που γεννούν τα πάντα εις τους ανθρώπους
τρέφει η θεά παράγουσα χλωρούς καρπούς και όσα έχει ο ευρύς Τάρταρος και η θορυβώδης θάλασσα
διότι μόνον εσύ κρατείς το πηδάλιον(είσαι κυρίαρχος) όλων αυτών
Αλλά ώ μάκαρε, με καθαρές διαθέσεις έλα μαζί με τους μύστας
και απομάκρυνε από αυτούς τις φαύλες και παράδοξες ορμές»
Εις ΑΦΡΟΔΙΤΗΝ ύμνος
«Ω επουράνια Αφροδίτη περίφημη που σκορπίζεις μειδιάματα, ,γεννημένη στη θάλασσα, θεά μητέρα , που αγαπάς τις ολονύκτιες διασκεδάσεις, σεβαστή,
νυκτερινή, που συζευγνύεις(ενώνεις)τους ανθρώπους εις γάμον, που πλέκεις δόλους(πονηρά σχέδια), ώ μητέρα της ανάγκης διότι τα πάντα προέρχονται από σένα που μπλέχτηκες με τον κόσμον και κυριαρχείς σε τρία μερίδια
και γεννάς τα πάντα όσα ευρίσκονται εις τον ουρανόν και όσα στην εύφορη γη και όσα στο βυθό της θαλάσσης,
σεβαστή συμπαρακαθημένη του Βάκχου, που τέρπεσαι στα συμπόσια και παρασκευάζεις τους γάμους
Ώ μητέρα των ερώτων που χαίρεσαι στα κρεββάτια με την πειθώ και ενεργείς στα κρυφά, βασίλισσα που δίδεις χαρά που φαίνεσαι αλλά και δεν φαίνεσαι που έχεις με αξιέραστες πλεξήδες τυλιγμένα τα μαλλιά σου και κατάγεσαι από καλό πατέρα προστάτρια των νυμφών , σύνδειπνε σκηπτροφόρε των θεών, λύκαινα εσύ που δίδεις απογόνους , φίλη των ανδρών περιπόθητη , που παρέχεις την ζωήν
συ που έμπλεξες τους ανθρώπους και το μεγάλο πλήθος των ζώων με αχαλίνωτες ανάγκες από ερωτομανή φίλτρα, έλα ώ θεικέ γόνε που γεννήθηκες στην Κύπρο, ώ θεά βασίλισσα έλα χαρούμενη με ωραίον πρόσωπον
είτε ευρίσκεσαι στον Ολυμπον , είτε υπηρετείς στον ναόν της Συρίας , που παράγει πολύ λιβάνι
είτε εσύ εις τα πεδιάδας με άρματα κατασκευασμένα από χρυσό κατέχεις τα γόνιμα λουτρά της ιεράς Αιγύπτου
ή και επάνω σε κυανά οχήματα διερχομένη το θαλάσσιον κύμα χαίρεσαι με τους κυκλικούς χορούς των υδροβίων ζώων
ή τέρπεσαι με τις μαυρομάτες νύμφες εις την Δίαν, πηδώσα μανιακά με ελαφρά πηδήματα στις αμμώδεις ακρογιαλιές
είτε ώ βασίλισσα ευρίσκεσαι εις την Κύπρον την τροφόν σου
όπου ωραίες παρθένες άγαμες και νύμφες σε υμνούν καθ’ όλον τον χρόνον , υμνούν εσέ , ώ μακαρία και τον αθάνατον αγνόν Αδωνιν έλα μακαρία θεά και να έχης πολύ ευχάριστον
διάθεσιν, διότι εσένα προσκαλώ με άγια λόγια σεμνής ψυχής»
[Είναι φανερόν ότι οι τελευταίοι στίχοι που ομιλούν εις τον Υμνον της Αφροδίτης περί Συρίας και Αιγύπτου είναι εμβόλιμες σε μεταγενέστερον χρόνον όταν η λατρεία της Αφροδίτης είχεν μεταδοθεί από τον χώρον του Αιγαίου και εις τα χώρας αυτάς, αι οποίαι όταν εγράφησαν οι Ύμνοι –προ 2000 π. Χ είχαν κυριολεκτικώς μεσάνυχτα από τας μυστηριακάς τελετάς που αναφέρονται εις τους Ύμνους]
Αν αναλύσετε αυτούς του ύμνους θα βρείτε συμπυκνωμένη τη φιλοσοφία της αναπηδήσεως της ζωής από το νερό αλλά και την συμπαντική θεωρία της «Μεγάλης Έκρηξης» κατά την οποίαν το σωματίδιο του Διός γονιμοποίησε το σωμάτιον της Ηρας και από το Χάος προέκυψε το Σύμπαν. Επομένως πρέπει να ομιλούμε για τον γήινο και τον επουράνιον έρωτα και την τριπλή Αφροδίτη: ήτοι την Κυπρία , την Ολυμπία ( γήινη) και την επουράνια Αφροδίτη που ενώνει τα αντίθετα
Αυτός ο Ερωτας ή Φιλότητα ενώνει τα αντίθετα και ο Νείκος (φιλονεικία) ή η Έρις διαιρεί και διαλύει τις ενώσεις.
Τα Ελληνικά Κόμματα και το Σύνταγμα της Ελλάδος το έφτιαξαν έτσι ώστε να είναι εσαεί οι Έλληνες διχασμένοι και η χώρα να ελέγχεται από τους ξένους προστάτες , ενώ το Σύνταγμα της Ελβετίας το οποίο είναι δημιούργημα του πρώτου Πρωθυπουργού της Ελλάδος του Ιωάννου Καποδίστρια κρατάει τον Ελβετικό λαό ενωμένο παρότι αποτελείται από τρεις εθνότητες(Γαλλική , Γερμανική και Ιταλική) εδώ και 200 περίπου χρόνια. Γι’ αυτό αυτοί που είχαν συμφέρον να μας ελέγχουν στο διηνεκές τον δολοφόνησαν.
Ας μελετήσουν οι Ελληνίδες φεμινίστριες πόσο τίμησαν τη γυναίκα οι πρόγονοι μας και πόσο την έχουν υποβιβάσει σαν αντικείμενο αγοραίας ηδονής σήμερον.
Άλλο σημείο που θέλω να θίξω αναφορικά με τον Ερωτα είναι ο συμβολισμός του. Εμείς οι Έλληνες που υμνήσαμε προ αμνημονεύτων χρόνων τον ωραίο και φτερωτό Ερωτα – από την προϊστορική εποχή του Ορφέως- και δώσαμε τον ορισμό και τα σύμβολα με τον μικρό τοξότη και την πανέμορφη θεά του έρωτα Αφροδίτη καταδεχόμαστε να εορτάζομε στις 14 Φεβρουαρίου τον έρωτα στο πρόσωπο ενός γενειοφόρου γέροντος αγίου Βαλεντίνου που επέβαλε ο αιρεσιάρχης πάπας της Ρώμης ένεκα χρυσίου . Θεσμος που εξέθρεψε μέγιστους ανθέλληνες και αγριότατους κτηνανθρώπους . Τότε έχουμε κάποιο σοβαρό πρόβλημα είτε παντελούς αμάθειας είτε απωλέσεως της ιστορικής μας μνήμης , είτε τέλος πολιτιστικής και αισθητικής μας αλλοιώσεως. Τότε έχουμε ανάγκη Επανελληνισμού της φυλής μας. Όμως μας έχουν στερήσει και την παιδεία με τους αριστεροαναρχικούς, τους μπαχαλάκηδες , τους αέναους απεργούς και αιώνιους φοιτητές , τους νεοφιλελεύθερους θιασώτες του ΕΛΙΑΜΕΠ και τους αμόρφωτους καθηγητές .
Αμφικτύων
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών
amphiktyon@gmail.com