Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2021

ΠΕΡΙ ΑΡΕΤΗΣ

 Αριστοτέλης περί Αρετών και κακίας – News123.gr

Γράφει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης Αμφικτύων

Η διάπλαση ενάρετων πολιτών είναι  ένα από τα κύρια έργα της Πολιτείας  διά των Σχολείων της χώρας. Όμως βλέπουμε ότι τούτο σε μεγάλο βαθμό δεν συμβαίνει και η νεολαία παραπαίει στον βάλτο της βίας, αναρχίας, εθνομηδενισμού, ευτελείας , κακίας, αργοσχολίας και άλλων απαξιωτικών ελαττωμάτων. Η κυριότερη αιτία προέρχεται από το γεγονός ότι η Πολιτεία δεν επιθυμεί ενάρετους νέους και γι αυτό έχει εμπιστευτεί την διαστρέβλωση τους στα ΜΜΕ (κανάλια) και στο «κακό σχολείο».Η παιδεία μας έχει σαν πρότυπα τα προγράμματα ξένων χωρών και δεν έχει συμπεριλάβει τον αξιακό πλούτο των προγόνων μας  για τη δημιουργία ενάρετων πολιτών . Συχνά φταίνε και οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι αντί να νουθετούν τα παιδιά με το παράδειγμα τους γίνονται τα κακά υποδείγματα σε αυτά. Φταίει και ο συνδικαλισμός των νέων και των δασκάλων ο οποίος γίνεται αιτία να κλείνουν τα σχολεία και να χάνεται χρόνος εκπαιδεύσεως των μαθητών . Την παρούσα εποχή του κορωνοιού με την κατ’ οίκον μάθηση η παιδεία υπέστη  καθίζηση και αυτό θα έχει αρνητική επίδραση στους αυριανούς πολίτες .Η Αρετή στον άνθρωπο είναι το σύνολο των αξιών ( φρόνηση, σωφροσύνη, γενναιότητα , φιλοπατρία ,  δικαιοσύνη, φιλαλήθεια, εργατικότητα , φιλαλληλία, , αγάπη προς τη φύση και το φυσικό περιβάλλον κοκ)  Με τα εφόδια αυτά θα βγει ο νέος στην κοινωνία σαν νομοταγής πολίτης και θα κάνει έργα που θα τιμήσουν αυτόν , την οικογένεια του , την πόλη του και την πατρίδα του.Αντίθετα, σήμερα οι νέοι θεωρούν ότι το άπαν είναι το υλικό κέρδος και για να επιτύχουν  τούτο  και να γίνουν γρήγορα πλούσιοι πέφτουν στον ολισθηρό δρόμο της  ασωτίας , ακολασίας, της βίας , του εγκλήματος, της απάτης  για το εύκολο κέρδος , του ψεύδους , των ναρκωτικών κοκ. 

Άλλοι πάλι πέφτουν θύματα διαφόρων ιδεοληψιών κακών συναναστροφών , έξεων  και γίνονται κομματικά όργανα , αναρχικοί , τραμπούκοι . «μπαχαλάκηδες» , διότι έτσι θεωρούν την επανάσταση για την αλλαγή της κοινωνίαςΑυτούς τους παρακρατημένους νέους αν τους έκλειναν σε αναμορφωτικά σχολεία και τους μάθαιναν κάποια τέχνη θα μπορούσαν να γίνουν χρήσιμοι στην κοινωνία , εκτός και είναι χρήσιμοι σαν αναρχικοί για την επιβίωση του σαθρού μας δήθεν πολιτικού συστήματος  ή  μήπως οδηγίες εκτελούν από τα κέντρα που τους χρηματοδοτούν και τους ελέγχουν;Μια άλλη μερίδα θεωρεί ότι ο εκσυγχρονισμός είναι η αλλαγή του φύλλου τους και  γίνονται  θύματα των ΛΟΑΤΚΙ μιας αφύσικης κατηγορία ατόμων που δεν έχουν βρει το φύλλο τους  και παρόλα αυτά προπαγανδίζουν την ιδιαιτερότητα τους κατά τρόπον προκλητικό στην κοινωνία.   Παριστάνουν τις γυναίκες και   πουλάνε το σώμα τους ή   προσκαλούν νέους  του υποκόσμου να   ικανοποιήσουν τις ανώμαλες σεξουαλικές διαστροφέςΌλοι αυτοί πόρρω απέχουν από την αρετή όπως την  εφαρμόσει με επιτυχία οι πρόγονοι μας όχι μόνο στην αρχαία εποχή αλλά και  στην εποχή που  ο γράφων ήταν νέος. Με αυτές τις αξίες είπαμε το Κοσμοϊστορικό ΟΧΙ , νικήσαμε τον ξενοκίνητο κομμουνισμό  και ανορθώσαμε από τα ερείπια την πατρίδα μας . Χωρίς αυτές τις αξίες ίσως δεν θα υπήρχαμε σήμερα σαν Ελληνικό ΈθνοςΣήμερα το ζητούμενο δεν είναι να δώσουμε μια ξενόφερτη παιδεία αλλά να βρούμε τις ρίζες μας και να διδάξουμε τους νέους ώστε να γίνουν ενάρετοι όπως οι πρόγονοι μας.Δεν πρέπει να είμαστε κατά της ύλης και του κέρδους διότι με τα χρήματα γίνονται τα μεγάλα και θαυμαστά έργα πολιτισμού, πανεπιστήμια, η θωράκιση του έθνους , η ευημερία του λαού κοκ . 

Χωρίς ενάρετους πολίτες δεν λειτουργεί η δημοκρατική πολιτεία ομαλά. Επομένως, οι   ενάρετοι πολίτες  είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για μια ευνομούμενη δημοκρατική πολιτεία . 

Το αντίθετο οδηγεί στην αναρχία και στην τυραννάΕνάρετος νέος/α  είναι εκείνος/η  : Που είναι συμβατός με το φύλλο του , αγαπά την πατρίδα του, σέβεται τους προγόνους του και  δεν επαφίεται στη δόξα εκείνων αλλά προσπαθεί να τους φθάσει και να τους ξεπεράσει με την προσωπική του άνοδο και με έργα εθνικής ευεργεσίας , ευποιίας , αγαθοεργίας, με την πρόοδο του προβάλλει τη φυλή μας  και την οικογένεια του επ’ αγαθώ όλων .Ενάρετος είναι   ο αγωνιστής, εργατικός, επιμελής, νομοταγής νέος που σέβεται τους ανωτέρους του συνεργάζεται με τους κατωτέρους του και πάντα λέει και κάνει πράξη το «αμες δε γεσσόμεθα πολλώ κάρονες»  Ακολουθεί μεν  την πεπατημένη . αλλά  συνάμα  την αμφισβητεί και προσπαθεί με την αξία του να αναρριχηθεί και να  ανοίξει   καινούργιους δρόμους για καλύτερο μέλλον  δικό του και του κόσμου . Δεν τον θαμπώνουν οι επιτυχίες του και προχωρά προς ανώτερες βαθμίδες επιτυχίας. 

Διότι έτσι θεωρούν την επανάσταση για την αλλαγή της κοινωνίαςΕνάρετος είναι και ο νέος που σέβεται τους γονείς του , τη φυλή του, δείχνει αλληλεγγύη στους γέροντες και ανήμπορους συνανθρώπους του και πορεύεται με την  αξία και εργατικότητα  τους σε ανώτερα αξιώματα και επιστημονικές και τεχνολογικές βαθμίδες. Δεν εφησυχάζει αλλά μέσα από την έρευνα   και την καινοτομία ανοίγει καινούργιους δρόμους  είτε  βρίσκεται  στην πατρίδα του είτε στη θετή του πατρίδα. Όμως ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάει τις ρίζες του να τιμάει την Ελλάδα διότι αν χάσει την επαφή μαζί της μοιάζει με εκείνον που χάθηκε στην έρημο Σαχάρα.Ενάρετος είναι και ο  ανήσυχος νέος που κάνει το περιπετειώδες  ταξίδι της ζωής γνωρίζοντας τη σαν «νέος Ζορμπάς» αλλά ποτέ δεν χάνει το στίγμα της δικαιοσύνης και της  επιστροφής του στην κανονική ζωή γεμάτος εμπειρίες ώστε να γίνει δάσκαλος στους νεωτέρους του που έχουν εξοκείλει.Ενάρετος είναι   εκείνος που παράλληλα με τη σταδιοδρομία του δεν παραμελεί και την ευγονική του υποχρέωση ώστε να αφήσει διαδόχους  για να μην εξαφανιστεί η φυλή μαςΕνάρετος τέλος είναι ο τολμηρός και γενναίος νέος ο οποίος με κίνδυνο της ζωής ή και με τη θυσία του  ακόμη γίνεται ήρωας για την  υπεράσπιση της πατρίδος του χωρίς να υπολογίζει τη ζωή του.Η απόκτηση χρήματος και κέρδους είναι πράξη επαινετή όταν αυτό γίνεται μέσα από  νόμιμους  κανόνες και δεν βλάπτει τον άνθρωπο , την κοινωνία  και το φυσικό περιβάλλον. 

Όμως το χρήμα δεν είναι αυτοσκοπός. Αυτό πρέπει να συμβάλλει στο γενικό καλό ,πρώτιστα του αποκτήσαντος  και δευτερευόντως με έργα ευποιίας , εθνικής ευεργεσίας για την ανύψωση της φυλής μας και συνακόλουθα για το καλό όλης της ανθρωπότητας στο μέτρο που ο Ελληνισμός είναι Πολιτισμός και ΑνθρωπισμόςΟ Σοφοκλής στην «Εριφύλη» γράφει:«Μόνο της αρετής οι κατακτήσεις έχουν σιγουριά»(Αρετής βέβαιαι δ’ εισίν αι κτήσεις μόναι)Ο Ευριπίδης στην «Ανδρομάχη» γράφει:«Ο χρόνος τη μνήμη δεν σβήνει των αγαθών ανδρών. η αρετή τους λάμπει ακόμη και μετά το θάνατο τους»( Ού τοι λείψανα των αγαθών ανδρών αφαιρείται χρόνος. ά δ’αρετά και θανούσι λάμπει)Οι αρχαίοι πρόγονοι μας δεν δοξάστηκαν για τα ογκώδη δημιουργήματα τους ή για τους πολύτιμους λίθους και το χρυσό  που αυτά έφεραν . Δοξάστηκαν για το πνεύμα που αυτά αναδίδουν διαχρονικά : της δημοκρατίας , του αγώνα, της φιλοσοφίας, των γραμμάτων και τεχνών , της επιστήμης, της τεχνολογίας και προ παντός του ελευθέρου πνεύματος των πολιτών. Σε αντίθεση με τα πλουμιστά και τα "μπιχλιμπιδωτά" έργα της ανατολής κατάφορτα από χρυσάφι , πολύτιμους λίθους και ελεφαντοστούν τα οποία όμως αποπνέουν απολυταρχία , δουλεία και υποταγή στον τύραννο. 

Η πατρίδα μας είναι η μήτρα του Πολιτισμού και κάθε τι ωραίο και αληθινό βγήκε από εδώ.Επομένως, ο σκοπός όλων μας είναι να δώσουμε τα μηνύματα της αλλαγής  της παρακμιακής εποχής μας για να φτιάξουμε  την νέα Ελλάδα που τα σύνορα της θα εκτείνονται σε όλη την υδρόγειο . 

Μέσα σε αυτά τα πλαίσια ο νέος Έλληνας  θα έχει ευθύνη  να  μεταδώσει τα μηνύματα  πρώτα στους ομογενείς και στους φιλέλληνες και εν συνεχεία στην παγκόσμια κοινότητα. 

Προς τούτο πρέπει να ιππεύσουμε σαν νέοι  Βελλεροφόντης  τον τεχνολογικό Πήγασο που θα μας οδηγήσει όπως τους Έλληνες θαλασσοπόρους της προϊστορικής εποχής   σε κάθε γωνία της γης. 

Είναι εξουθενωτικό για τη φυλή μας να έχει στο εσωτερικό της εμφύλιες διαμάχες για το ποιος μικρός ήλιος φωτίζει περισσότερο όταν ο μέγας Ήλιος του Ελληνικού Πολιτισμού φωτίζει όλη την ανθρωπότητα. Καιρός λοιπόν να σταματήσουν οι εμφύλιοι πόλεμοι και να δούμε μπροστά το μέλλον γιατί στην εποχή μας γίνονται κοσμογονικές αλλαγές και ανακατατάξεις και δεν πρέπει εμείς οι Έλληνες με τον λαμπρότερο πολιτισμό να μείνουμε εκτός νυμφώνος .

Τα μεγάλα πνεύματα της διαδικτυακής μας  ομηγύρεως  ας ιππεύσουν πρώτοι και όλοι εμείς θα τους ακολουθήσουμε στους νέους ηθικούς δρόμους.Σημ. Σε κάθε περίπτωση η επίκληση μου γίνεται προς τις Ελληνίδες και τους Έλληνες νέους/ες

 Αμφικτύων12/12/ 2021*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος ΚωνσταντινίδηςΣυγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνώνamphiktyon@gmail.com

ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ! - ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠ`ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ !! - Μυρίζομαι Strike μετα από καιρό ……………

ΘΑΥΜΑ!!! ΘΑΥΜΑ !!!........ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ!!!!! Ο ΑΓΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑΣ … ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ ...

ΘΑΥΜΑ!!! ΘΑΥΜΑ !!!........ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ!!!!!
Ο ΑΓΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑΣ … ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΤΕΣ ΛΙΜΑΝΙ...... ΑΛΛΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΥΧΝΑ ΝΑ ΠΙΝΕΙ ’’CAPPUCCINO FREDDO’’ ΣΕ ΚΑΦΕΤΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ.
 
Εορτάζει στις 12 Δεκεμβρίου. Κάθε χρόνο το πρωί ανήμερα της λιτανείας του της 11ης Αύγουστου ξεκλειδώνουν το γυάλινο φέρετρο του άγιου για να του αλλάξουν ιερείς τα πασουμάκια του που είναι φθαρμένα και να το καθαρίσουν από τα από φύκια...!!! που υπάρχουν στο πάτωμα της κάσας... Λέγεται πως «Ο Άη Σπυρίδωνας χαλάει κάθε χρόνο ένα ζευγάρι παπούτσια γιατί σηκώνεται κάθε νύχτα από το φέρετρο και γυρίζει στην πόλη ακούγοντας τις προσευχές των πιστών και κάνοντας θαύματα. Ο Άγιος κάνει βόλτες στα καλντερίμια και στο λιμάνι της πόλης, και περπατάει στην θάλασσα βοηθώντας όσους ναυτικούς έχουν ανάγκη,... και το πρωί πάλι πηγαίνει και ξαναμπαίνει μέσα στην κλειστή κάσα του. Έτσι κάθε χρόνο του βάζουν ένα ζευγάρι παπούτσια δίπλα του και πάντα τα βρίσκουνε λειωμένα».
Το φέρετρο είναι κλειδωμένο σε μια κρύπτη δίπλα στο Ιερό του Ναού. Τα κλειδιά τα έχει ο εφημέριος του ναού και μπορεί να το ανοίξει εάν του το ζητήσει οποιοσδήποτε που θέλει να κάνει παράκληση ... και να αφήσει και τον οβολό του στο παγκάρι του αγίου. Ο άγιος πάντως όταν είναι να βγει, δεν προειδοποιεί κανένα... Το πώς μπαινοβγαίνει το σώμα του αγίου στο κλειδωμένο φέρετρο και φθείρονται μάλιστα και τα παπούτσια του αυτό παραμένει ένα μυστήριο εφόσον μιλάμε για υλικά σώματα;;;;; εκτός και δεν βγαίνει το σώμα του αγίου αλλά κάποιο πνεύμα, αλλά τότε τα υλικά παπούτσια του πως φθείρονται;;;;;;; Δυστυχώς οι Ρωμιοί της πατρίδας ζούνε ακόμα σε ένα πνευματικό μεσαίωνα, και το ευσεβές αγουροξυπνημένο ποίμνιο συνεχίζει να πιστεύει ότι κτυπάει ακόμα ο σφυγμός και η καρδιά του αγίου. Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά τα τραγικά κάποιοι "έξυπνοι" θησαυρίζουν εις βάρος του καλοκάγαθου λαού μας και της προόδου της πατρίδας μας. 
 
 
ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
 
Ο άγιος Σπυρίδωνας (270 – 350 μ.κ.χ) γεννήθηκε στο χωριό Άσσια της επαρχίας Αμμοχώστου της Κύπρου και ήταν τσοπάνης. Χειροτονήθηκε ιερέας και όταν χήρεψε τον εξέλεξαν επίσκοπο Τριμυθούντος. Απεβίωσε στις 12 Δεκεμβρίου του 350 μ.Χ Τα 648 μ.Χ. επειδή η Κύπρος αντιμετώπιζε μεγάλες επιδρομές από τους Σαρακηνούς το λείψανο του μεταφέρθηκε στην Κωνσταντινούπολη.
Λίγες μέρες πριν την άλωση της Πόλης ο ιερέας Γρηγόριος Πολύευκτος πήρε τα λείψανα του Αγίου Σπυρίδωνα και της Αυγούστας Θεοδώρας και ύστερα από ένα τριετές περιπετειώδες οδοιπορικό τα μετέφερε το 1456 στην Κέρκυρα. Τα Επτάνησα εκείνη την εποχή βρίσκονταν κάτω από την εξουσία των Ενετών. Ο ιερέας Γρηγόριος Πολύευκτος βρήκε ένα συμπολίτη του πρόσφυγα τον ιερέα Γεώργιο Καλοχαιρέτη και του κληροδότησε το λείψανο του Αγίου. Ο Άγιος Σπυρίδωνας αν και ουδέποτε είχε επισκεφτεί την Κέρκυρας είναι ο προστάτης της. Στην Κέρκυρα το σκήνωμα του αγίου λιτανεύετε τέσσερις φορές το χρόνο. Τότε το ευσεβές χριστιανικό ποίμνιο χρυσώνει τα παγκάρια του αγίου για να του αγοράσει το ιερατείο ένα ζευγάρι πασουμάκια.
 
Ενδυμίων Γεώργιος Κοσμόπουλος

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2021

ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ 🔫 ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ 🧨 ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ

 


Όσοι ξέρουν να διαβάζουν ίσως μπορέσουν παρακάτω να διαχωρίσουν τις έννοιες και τις ερμηνείες των λέξεων:
💣 ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ
🔫 ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ
🧨 ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ
 
💣 ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ
Άτομο που αναζητά τη τύχη του σε άλλο τόπο, ταξιδεύοντας με ΝΟΜΙΜΑ ταξιδιωτικά έγγραφα.
Ο μετανάστης συνήθως συμπεριφέρεται ως ΕΠΟΙΚΟΣ, αφού στη χώρα που μεταβαίνει, ασπάζεται τις τοπικές συνήθειες του λαού που τον φιλοξενεί.
Στην Ελλάδα ουδείς εκ των «αλλοδαπών», ταξιδεύει με νόμιμα έγγραφα, άρα δεν είναι και μετανάστης! (Επί παραδείγματι, μετανάστες ήταν οι Έλληνες που μετοίκησαν νόμιμα στη Γερμανία τη δεκαετία του ?50/?60, αφού υπήρχε ανοιχτή πρόσκληση της Γερμανικής κυβέρνησης, για την αναδόμηση του κράτους μετά το 2ο Παγκ. Πολ.
Και τότε για να μεταναστεύσει ο Έλληνας, έπρεπε να είχε μαζί του ένα πακέτο από αρκετές ιατρικές βεβαιώσεις!)
 
🔫 ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ:
Άτομο που αναγκάζεται να φύγει από τη χώρα του επειδή κινδυνεύει η ζωή του, λόγω πολέμου, γενοκτονίας, κλπ.
Και θεωρείται πρόσφυγας μόνο στη ΠΡΩΤΗ ασφαλή χώρα που μεταβαίνει, ζητώντας αν το θέλει και πολιτικό άσυλο.
Στην Ελλάδα ουδείς εκ των «αλλοδαπών», έρχεται από εμπόλεμη χώρα.
Επιπλέον ουδείς ζητάει και πολιτικό άσυλο, αφού κανείς δεν θέλει να μείνει σε αυτό το τόπο, έτσι όπως τον κατάντησαν «κάποιοι».
Άρα σε αυτή τη χώρα, δεν είναι νομικά πρόσφυγες!
 
🧨 ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ:
Άτομο που για οποιοδήποτε προσωπικό του λόγο (ακόμα και για το αν έχει σκοτώσει ή έχει τελέσει άλλο κακούργημα!) αλλάζει χώρα.
Στη χώρα που μεταβαίνει συμπεριφέρεται συνήθως ως ΑΠΟΙΚΟΣ, δηλαδή προσπαθεί να φέρει μαζί του τις συνήθειες και τα ήθη της πατρίδας του, απαιτώντας από τους ημεδαπούς να σεβαστούν – ακόμα και να ασπαστούν – τις συνήθειες του!
Στην Ελλάδα το 99% των «αλλοδαπών» ανήκουν σε αυτή τη 3η περίπτωση!
Η συγκεκριμένη δημοσίευση ανέβηκε για να ενημερωθούν οι ανημέρωτοι και φυσικά να σχολιάσουν αρνητικά και βάναυσα οι βαθειά νυχτωμένοι φιλεύσπλαχνοι ανθρωπιστές που ακόμα ζούνε σε άλλες εποχές.....

Γιατί οι εκκλησίες χτίστηκαν στην ίδια ακριβώς θέση των αρχαίων ναών

 


Γράφει ο Σπύρος Μακρής

Όποιον ιερέα κι αν ρωτήσουμε γιατί χτίστηκαν εκκλησίες πάνω σε αρχαίους ναούς και ιερά θα μας επαναλάβουν πως ήθελαν να «εξαγνίσουν» το χώρο από την «ειδωλολατρία» των «εθνικών». Το ίδιο μαθαίνουμε στα σχολεία.

Είναι γνωστό από μύθους και θρύλους αλλά και από σύγχρονες έρευνες -συνήθως επιστημόνων του εξωτερικού- ότι η Γη είναι ένας ζωντανός οργανισμός πάνω στην οποία υπάρχουν διάφορα «κομβικά» μέρη που εκπέμπουν ακτινοβολίες «δύναμης», ενώ κάποια άλλα αν τα επισκεφτούμε αισθανόμαστε δυσφορία και γενικά αρνητική διάθεση.

Για παράδειγμα τα τελλουρικά ρεύματα είναι φυσικά ηλεκτρικά ρεύματα που ρέουν πάνω σε οριζόντιες επιφάνειες οι οποίες βρίσκονται πάνω στην γη. Αν στο δρόμο του ένα τελλουρικό ρεύμα συναντήσει μία υπόγεια φλέβα νερού, το νερό μαγνητίζεται και αποκτά ιδιότητες ευεργετικές και ιαματικές.

Επιστήμονες έχουν αποδείξει ότι ο πλανήτης Γη έχει ιδιότητες κρυστάλλου και γι αυτό παρουσιάζονται ροές ενέργειας. Οι κύριες γραμμές των ροών αυτών «τυλίγουν» την επιφάνειά της σαν δίχτυ σχηματίζοντας δώδεκα νοερά πεντάγωνα το ένα δίπλα στο άλλο. Μέσα σε αυτά υποδιαιρούνται άλλα πεντάγωνα, τρίγωνα κλπ, που οι αρχαίοι γνώριζαν και έχτισαν τους ναούς και τα ιερά τους.

Το χριστιανικό ιερατείο, λοιπόν, έχτισε τις εκκλησίες του σε αυτά τα μέρη δύναμης για να μπορέσει να τις «ελέγξει» ή αλλιώς να τις «εκμεταλλευτεί». Θα αναρωτιέστε, ίσως, πως μπορεί κάποιος να «κλέψει» την δύναμη ενός τόπου.

Θεωρητικά, υπάρχουν πολλοί τρόποι. Όπως, το να κατακτήσεις τον τόπο αυτόν, ή να γκρεμίσεις ό,τι ιερό και όσιο υπάρχει επάνω του. Καταπάτηση των αρχαίων ιερών, ανεγείροντας εκκλησίες, και αποκλεισμό των λατρευτών από τις κοσμικές δυνάμεις (παραδοσιακές θρησκείες) για να μην μπορούν να συγκεντρώνονται στην πατροπαράδοτη λατρεία τους και αναγκαστικά πλέον να ακολουθήσουν την δική τους (μονοθεϊστικές θρησκείες).

Αλλά τα πράγματα δεν είναι και τόσο απλά. Η δύναμη ενός τόπου «λειτουργεί» σύμφωνα με την «ηθική» αυτών που διαμένουν εκεί. Ή για να το πω διαφορετικά: η δύναμη ενός τόπου γίνεται γόνιμη και δημιουργική, για τον άνθρωπο, όταν αυτός που θα κατοικήσει εκεί το κάνει με σεβασμό. Τότε ο άνθρωπος «συντονίζεται» με την δύναμη, ή έρχεται σε συνάφεια με το «θείο». Διαφορετικά η δύναμη μένει στείρα και δεν αποδίδει. Ο τόπος μπορεί να γίνει περίτρανος και λαμπρός αλλά η δύναμη δεν αποδίδει. Ή μάλλον αποδίδεται, διαχέεται αλλά δεν εκλαμβάνεται (αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ανάπτυξη αρνησης).

Σε όσες εκκλησίες δεν έχουν «προσαρμοστεί» δεν έχουν εναρμονιστεί στο περιβάλλον, όπως και οι αρχαίοι ναοί πάνω στους οποίους κτίστηκαν, έχουν παρατηρηθεί πολλά διαζύγια και όχι μόνο δεν στεριώνει ο γάμος αλλά και τα παιδιά που βαφτίζονται σε τέτοια μέρη-εκκλησίες δεν έχουν την «απαραίτητη» ή «απαιτούμενη» πνευματική και ψυχική ισορροπία.

Αυτή η μη καλή προσαρμογή των εκκλησιών στις φυσικές ενεργειακές δυνάμεις του τόπου έχουν σαν αποτέλεσμα και την ερήμωση των πρώτων εκκλησιών, εκτός αν αυτές βρίσκονταν σε κεντρικά σημεία πόλεων. Όταν, λοιπόν, το ιερατείο αντιλαμβανόταν ότι δεν μπορούσε με κανένα τρόπο να «κατακτήσει» τις «δυνάμεις» αυτές τότε αποφάσιζε να μολύνει τους συγκεκριμένους τόπους.

Ο πιο απλός και πιο εύκολος τρόπος για να μολύνουν ήταν με την ίδρυση και τοποθέτηση στην κατάλληλη θέση ενός νεκροταφείου. Ο κ.κ. Παναγιώτης Μαρίνης στο βιβλίο του «Ελληνική Κοσμοθέασις» μας εξηγεί:

«Επειδή ήτο γνωστό ότι δεν ήτο δυνατόν να τελεσθεί ιερουργία πλησίον πτωμάτων ιδρύθησαν εντός των ιερωτέρων τεμενών πρωτοχριστιανικά νεκροταφεία, ως αυτό της Δάφνης (σ.τ.σ. Αντιοχείας) και αυτό που αποκάλυψε η αρχαιολογική σκαπάνη κολλημένο επί της πλευράς του ναού του Απόλλωνος εις του Δελφούς ή αυτό που επίσης ανεκαλύφθη εις τον χώρο των Ιερών εις την Νεμέα. Τοιουτοτρόπως, λοιπόν, εξηγείται η ύπαρξις αυτών των νεκροταφείων.

»Διατί ο Απόλλων επιτάσσει αιθερική καθαριότητα και απομάκρυνσι των νεκρών; Θα το εξηγήσωμε εν συνόψει. Έχει αποδειχτεί ότι η σκέψις δεν είναι τίποτε άλλο παρά παραγωγή ενός ηλεκτρομαγνητικού νέφους και ακόμη ότι εις συμβάντα εντόνου βιαιότητος παράγονται ισχυρά ηλεκτρομαγνητικά νέφη φέροντα τας αποτυπώσεις των γεγονότων, επί των πτωμάτων δε και των οστών παραμένουν ηλεκτρομαγνητικά ράκη εκ του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου του σώματος.

»Τα ηλεκτρομαγνητικά αυτά ράκη επικολλώνται και παραμένουν εις τας πέριξ επιφανείας επί ένα διάστημα. Αυτή είναι η έννοια του μιάσματος, δια το οποίον λέγουν οι κλασσικοί ότι είναι απολύτως υλικόν και ότι επικολλάται και επί ανθρώπων που τυχαίως παρέστησαν εις μία βιαία σκηνή διαταράσσον αυτούς, επιμένουν δε ότι αποβάλλεται δια διαδικασιών καθαρώς υλικών που καλούνται καθαρμοί. Οι σύγχρονοι ερευνηταί εξηγούν και αυτοί τοιουτοτρόπως πλείστα παραψυχολογικά φαινόμενα και ονομάζουν τα ηλεκτρομαγνητικά αυτά ράκη επιψυχίδια, δια του όρου που χρησιμοποίησε πρώτος ο Άγγελος Τανάγρας. Οι κλασσικοί τα ονομάζουν αιθερικά ράκη, διότι αποκαλούν αιθερικόν την ηλεκτρομαγνητική σύστασι ενός τόπου.

»Διατί λοιπόν ο Απόλλων επιτάσσει απόλυτο αιθερική καθαρότητα; Διότι όταν ευρισκόμενος εις τον ιερόν χώρον ένας πιστός προσπαθεί, καθαρίζων το πεδίον της συνειδήσεώς του από όλο το υπόλοιπο περιεχόμενό του, να δεχτεί την επίδρασιν του θείου, τότε εισερχόμενα αυτά τα ράκη το διαταράσσουν. Αυτό το γεγονός αποδεικνύει εισέτι ότι θρησκευτικές καταστάσεις που έχουν εντός ή πέριξ των χώρων συγκεντρώσεις των πιστών, των ναών ή των μοναστηριών, τάφους και νεκροταφεία, ουδέποτε εγνώρισαν αυτάς τας υψηλάς αληθείας και ουδείς εξ αυτών των πιστών κατέβαλε προσπάθεια προσεγγίσεως του θείου».

 

 https://www.diadrastika.com/2012/04/blog-post_3713-6.html#disqus_thread

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2021

ΑΝΝΑ - Χορηγός του ονόματος, Χάνα η εβραία!


ΑΝΝΑ
--------
Ηλίας: -πώς σε λένε όμορφη;
Άννα: - Άννα.
Ηλίας: - τι γλυκό όνομα! πάμε για καφέ;
Ηλίας: - ...και Χρόνια Πολλά, ...γιορτάζεις σήμερα!
Άννα: - ναι...σήμερα είναι της Αγίας Άννας. ευχαριστώ! πάμε...
Ηλίας: - τι ξέρεις γι αυτήν;
Άννα: - ότι είναι η Αγία που φέρω τ΄όνομα της.
Ηλίας: -μόνο;
Άννα: -ναι
Ηλίας: -πάμε τότε. ενώ θα πίνεις το καφεδάκι σου θα σου πω...
στο καφέ
Άννα: -για πες;
Ηλίας: -χορηγός του ονόματος, Χάνα η εβραία!
Σε ένα ιστορικά ανύπαρκτο, φανταστικό γενεαλογικό δένδρο, . κατάγεται από τη φυλή του Λευΐ.
στο σενάριο, πατέρας της, είναι "ιερέας" του Γιαχωβά, Ματθάν, . ...κόρη της η επίσης εβραία Μαριάμ, η μητέρα του ενσαρκωμένου Γιαχωβά.
Το "Χάνα" μασκαρεύτηκε σε "Άννα" όταν επεβλήθη μαζί με άλλα εβραϊκά ονόματα στους . Έλληνες τότε που οι κατακτητές του ψευδεπίγραφου Βυζαντίου, απαγόρευσαν στους γονείς να δίνουν ελληνικά ονόματα στα παιδιά τους.
Η "Βυζαντινή" κατοχή στους Έλληνες, επικράτησε μέσα από συμφωνίες της "εκκλησίας" με τους Οθωμανούς με προνόμια έναντι υπηρεσιών επιτήρησης της υποταγής του ποιμνίου και τα ονόματα επικρατούν ακόμα σήμερα υπό την επιτήρηση της λογοκλόπου "εκκλησίας" που διατηρεί ακόμα το ποίμνιο υποταγμένο...
Άννα: -ντρέπομαι.
Ηλίας: -γιατί; δεν φταις σε κάτι.
Άννα: -μα με λένε Άννα...
Ηλίας: -και; το δικό μου είναι πολύ χειρότερο, τα ονόματα δεν τα επιλέξαμε εμείς και δεν προσδιορίζουν το τι είμαστε. ...αυτό το καθορίζουμε εμείς με την συμπεριφορά μας...
Άννα: -σωστά λες.
Ηλίας: πλησίασε κι ακούμπησε ελαφρά το χέρι της...
Άννα: έπιασε το χέρι του και τόσφιξε.
Άννα: -νιώθω πως μπορώ να σε εμπιστεύομαι...
Ο Ηλίας και η Άννα παντρεύτηκαν και απέκτησαν τρία παιδιά.
Τον Περικλή, την Διοτίμα και την Νεφέλη.
Φρόντισαν ώστε τα παιδιά να καλλιεργήσουν Ελληνική Παιδεία, να επιδιώκουν Αρετές και να αναζητούν την ευτυχία τους μέσα από την ποιότητα των σκέψεων τους!

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2021

Το αντισυνταγματικό πρόστιμο των 100 ευρώ, οι πονοκέφαλοι για την ΑΑΔΕ και ο κίνδυνος για το Δημόσιο

 Το αντισυνταγματικό πρόστιμο των 100 ευρώ, οι πονοκέφαλοι για την ΑΑΔΕ και ο κίνδυνος για το Δημόσιο 


Αντισυνταγματικό είναι το πρόστιμο των 100 ευρώ ανά μήνα, το περίφημο «αντίτιμο υγείας», που θα βαρύνει από τις 17 Ιανουαρίου 2022 τους μη εμβολιασμένους άνω των 60 ετών. Και παρά το γεγονός ότι η κυβέρνηση το γνωρίζει, δρομολογεί ένα μέτρο που θα επιβαρύνει τη λειτουργία της φορολογικής διοίκησης και κυρίως τις εργασίες των διοικητικών δικαστηρίων και εν τέλει του Συμβουλίου της Επικρατείας που θα κατακλειστούν από χιλιάδες προσφυγές.

 Γιατί είναι αντισυνταγματικό; Το Σύνταγμά στο άρθρο 4 παρ.1 ορίζει ρητά ότι «όλοι οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου». Η αρχή αυτή αποτελεί κανόνα δικαίου που διασφαλίζει σειρά ατομικών δικαιωμάτων. Η δε καθολική της ισχύ καθίσταται προφανής με τις ειδικότερες μορφές που προσλαμβάνει σε όλες τις σφαίρες του δικαίου.

 

Για να μπορούσε η υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού και το πρόστιμο των 100 ευρώ, να έχει ένα «φύλλο συκής», ήτοι ένα νομικό έρεισμα, θα έπρεπε να επιβαλλόταν καθολικά, στο σύνολο του πληθυσμού. Δηλαδή να υπήρχε ίδια υποχρέωση και για τους ανεμβολίαστους των 18 ετών, και για εκείνους των 45 ετών και για εκείνους των 59 ετών.

Η απόφαση Μητσοτάκη αντιθέτως θέτει στο στόχαστρο 520.000 Έλληνες που δεν έχουν εμβολιαστεί , η πλειοψηφία των οποίων είναι συνταξιούχοι, ήτοι συγκαταλέγονται στα αδύναμα εισοδηματικά στρώματα του πληθυσμού.

Δεν είναι τυχαίο πως η κυβέρνηση Μητσοτάκη έφερε χθες το βράδυ τη σχετική ρύθμιση στη Βουλή όχι με την κανονική διαδικασία, προκειμένου να υπάρξει γνωμοδότηση της Επιστημονικής Υπηρεσίας της Βουλής, αλλά ως τροπολογία , ώστε να αποφύγει την κριτική από το θεσμοθετημένο όργανο του Κοινοβουλίου.

Η απειλή της εφορίας

Όπως ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης από τις 17 Ιανουαρίου 2022 το πρόστιμο των 100 ευρώ θα βεβαιώνεται άμεσα από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) στον μη εμβολιασμένο πολίτη.

Αυτό σημαίνει πως ο κρατικός μηχανισμός θα τρέξει διασταυρώσεις για να διαπιστώσει το ποιοι μη εμβολιασμένοι που στις 17 Ιανουαρίου 2022 είχαν κλείσει τα 60 έτη (γεννημένοι έως 31 /12/1961) πρέπει να επιβαρυνθούν με το πρόστιμο.

Εδώ υπάρχει και ένα τεχνικό ζήτημα. Το Συμβούλιο της Επικρατείας έχει κρίνει πως η επιβολή οποιουδήποτε προστίμου από την φορολογική αρχή είναι άκυρο, αν προηγουμένως δεν έχει κληθεί σε ακρόαση ο φορολογούμενος, προκειμένου να δώσει εξηγήσεις και να προσκομίσει στοιχεία. Αυτό διότι το άρθρο 20 του Συντάγματος επιτάσσει ακρόαση πριν από την έκδοση καταλογιστικών πράξεων της δημόσιας αρχής.

Συγκεκριμένα, το σύνταγμα προβλέπει πως «το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης του ενδιαφερομένου ισχύει και για κάθε διοικητική ενέργεια ή μέτρο που λαμβάνεται σε βάρος των δικαιωμάτων ή συμφερόντων του». Αν αυτό δεν προβλεφθεί τότε αυτομάτως το πρόστιμο θα είναι αντισυνταγματικό. Αλλά αυτή η συνταγματική υποχρέωση θα επιβαρύνει πρόσθετα την ΑΑΔΕ που θα πρέπει να καλεί σε ακρόαση τους μη εμβολιασμένους.

Αν υποθέσουμε πως ξεπερνιέται το πρόβλημα αυτό τότε θα ανοίξει ο δρόμος για την οριστική βεβαίωση του προστίμου. Αν κάποιος επιλέξει να πληρώσει το πρόστιμο τότε δεν θα έχει πρόβλημα στις συναλλαγές του με την εφορία και το Δημόσιο. Αν δεν το πληρώσει μέσα σε 90 ημέρες τότε θα καταστεί υπερήμερη η οφειλή και το Δημόσιο θα μπορεί να δρομολογήσει μέτρα αναγκαστικής εκτέλεσης, από ένα ποσό και πάνω. Αυτό εφόσον δεν την βάλει σε ρύθμιση. Στην περίπτωση αυτή θα στερηθεί και την φορολογική του ενημερότητα.

Πρέπει να σημειωθεί ξανά πως τα μέτρα αυτά θα κινηθούν σε βάρος κυρίως συνταξιούχων. Στην περίπτωση αυτή και ειδικά για την περίπτωση όσων έχουν δηλώσει ακατάσχετο λογαριασμό, για ποσά μέχρι 1.000 ευρώ δεν μπορεί να γίνει κατάσχεση. Για ποσά από 1.000 έως 1.500 ευρώ, το Δημόσιο μπορεί να κατασχέσει το ½ του ποσού που ξεπερνάει τα 1.000 ευρώ. Για ποσά μεγαλύτερα των 1.500 ευρώ, το Δημόσιο μπορεί να κατασχέσει όλο το ποσό που ξεπερνάει τα 1.500 ευρώ συν 250 ευρώ.

Τα παραπάνω δείχνουν πως η ρύθμιση δεν είναι το λιγότερο επαχθές μέτρο στη βάση της αναλογικότητάς που επιβάλει το Σύνταγμα. Η αιτιολογική έκθεση που συνοδεύει την τροπολογία αναφέρει συγκεκριμένα πως η προτεινόμενη ρύθμιση, αναφορικά με τις προβλεπόμενες έννομες συνέπειες σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με την υποχρεωτικότητα, συνάδει με την αρχή της αναλογικότητας του άρθρου 25 Συντάγματος, καθώς η πρόβλεψη διοικητικού προστίμου 100 ευρώ αποτελεί «το λιγότερο επαχθές μέτρο» και «συνάγεται εξ αντιδιαστολής πως οι συγκεκριμένες συνέπειες δεν στερούν από τα πρόσωπα, που δεν εκπληρώνουν τη θεσπιζόμενη υποχρέωση, τα μέσα βιοπορισμού τους».

Είναι ξεκάθαρο πως το πρόστιμο και επηρεάζει το βιοπορισμό των μη εμβολιασμένων άνω των 60 ευρώ και δεν είναι αναλογικό.

Η επιστροφή των προστίμων

Ο πλέον ορατός κίνδυνος όμως δεν αφορά στους μη εμβολιασμένους. Αφορά στο Δημόσιο. Διότι με μαθηματική ακρίβεια η πρωθυπουργική πρωτοβουλία θα κριθεί αντισυνταγματική από τα δικαστήρια και το Δημόσιο θα πρέπει να επιστρέψει εντόκως όλα τα ποσά που θα καταβληθούν στο ειδικό ταμείο υπέρ του ΕΣΥ που προανήγγειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Έτσι, εάν για παράδειγμα μέσα σε έξι μήνες μπουν στο ειδικό ταμείο 300 εκατ. ευρώ και ακολούθως το Συμβούλιο της Επικράτειας κρίνει πως αυτά κακώς επιβλήθηκαν, τότε θα πρέπει το ποσό αυτό ακέραιο συν τις προσαυξήσεις να επιστραφεί στους δικαιούχους.

Σε αυτή την περίπτωση θα τρέξει η εξής διαδικασία:

  • Διαγραφή από τους πίνακες οφειλής των βεβαιωμένων ποσών και προσαυξήσεων στην προσωποποιημένη πληροφόρηση, που αφορούν οφειλές της συγκεκριμένης διαδικασίας.
  • Όπου υπάρχει ρύθμιση, καθώς και πληρωμή, μετά από οριστική διαγραφή θα επιστραφούν τα ποσά με τόκο 3% στους δικαιούχους.
  • Θα ενημερωθούν με επιστολές οι μη εμβολισμένοι που εμπλέκονται στην όλη διαδικασία ότι τα συγκεκριμένα ποσά που τους έχουν καταλογιστεί οριστικά διαγράφονται.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.