Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021

S.O.S. Όσοι έκαναν εμβόλιο, ή όσοι προτίθενται να το κάνουν, ΝΑ ΔΟΥΝ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ


Ακούστε όλοι τον ιολόγο Dr. Sucharit Bhakdi, τι αποκαλύπτει για τα εμβόλια.

«Νομίζω ότι είναι απόλυτα επικίνδυνο. Και σας προειδοποιώ: Εάν συνταχθείτε με την άποψη ότι είναι απαραίτητο τότε θα οδηγηθείτε στην καταστροφή σας», δηλώνει και σ’ αυτή τη εξαιρετική συνέντευξη ο κορυφαίος Ταϋλανδός Ιολόγος.

Και να θυμίσω, πως είναι ο κορυφαίος επιστήμονας και ο άνθρωπος που δήλωσε πως “ΜΟΝΟΝ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ”!

Κι εμείς, τι κάνουμε;

Φοράμε μασκούλες ανάλογα με το ντύσιμό μας, ακολουθούμε τις διαταγές μιας κλίκας εγκληματιών, τρέχουμε σαν ΜΑΛΑΚΕΣ να κάνουμε τεστ γιατί είναι τσάμπα, δίνοντας στην εγκληματική συμμορία που κυβερνάει το δικαίωμα και την δυνατότητα να αυξάνουν τα κρούσματα, και … κάνουμε σειρές για εμβολιασμό… δηλαδή,  σκύψαμε το κεφάλι…

ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ.

Καλλιόπη Σουφλή

Να θυμίσω τι έχει πει γενικά στις συνεντεύξεις του ο κορυφαίος επιστήμονας:

Για τον κορονοϊό:

Bhakdi: Θέλω να τονίσω ότι ο SARS-COV2 δεν διαφέρει ουσιαστικά από τους άλλους συνήθεις κορονοϊούς, πέραν του ότι μπορεί να νοσήσει κανείς βαρύτερα από αυτόν. Όπως λοιπόν κάθε χρόνο υπάρχουν νέες γρίπες, ορισμένες εκ των οποίων μπορεί να είναι πιο επικίνδυνες, ήρθε τώρα ένας κορονοϊός που σε κάνει να νοσείς περισσότερο από συνήθως, αλλά ουσιαστικά δεν πρόκειται για κάτι καινούργιο.”

Για την μετάδοση του ιού…

Bhakdi: Μεταδίδεται όπως όλοι οι ιοί της γρίπης, δηλαδή όταν βήξει κάποιος, όταν ο ιός βγει από τα πνευμόνια, από το άνω αναπνευστικό σύστημα, τότε μπορεί κανείς να προσβληθεί, γιατί ο ιός πολλαπλασιάζεται στο αναπνευστικό. Όταν κάποιος δεν έχει βήχα, τότε δεν μπορεί να μεταδώσει τον ιό, κι αυτό είναι κάτι που ο ΠΟΥ ανακοίνωσε επίσημα τον Ιούνιο, και γι’ αυτό είναι ανούσιο να λέει κανείς σε υγιείς ανθρώπους που δεν βήχουν να φορέσουν μάσκα.”

Για τις μάσκες στους εξωτερικούς χώρους…:

Bhakdi: “Το να βάζεις υγιείς ανθρώπους να φορούν μάσκα δεν εξυπηρετεί καθόλου, κανέναν σκοπό, πέραν του να αρρωστήσεις πολύ κόσμο. Αρρωσταίνουμε τα παιδιά μας, επειδή η χρήση μάσκας δεν είναι υγιεινό για τα παιδιά στο σχολείο ούτως ή άλλως. Υπάρχουν τόσοι πολλοί ψυχικοί και ψυχοκοινωνικοί λόγοι για να μην πρέπει τα παιδιά να φορούν μάσκες. Άνθρωποι με υποκείμενα νοσήματα, με υπέρταση, με αναπνευστική ανεπάρκεια που πρέπει να φορέσουν μάσκα…αυτό συντομεύει τη ζωή τους. Υπάρχει στην ιατρική ένας κανόνας: Η θεραπεία δεν επιτρέπεται να προξενεί μεγαλύτερη βλάβη από την ίδια την ασθένεια. Κι εδώ δεν έχουμε καν υφιστάμενο νόσημα και προξενούμε στον κόσμο βλάβη.”

Για τα συμπεράσματα σε σχέση με τον κορονοϊό…:

Bhakdi: “Έχει αποδειχθεί ότι 80 έως 90 % των ανθρώπων που προσβλήθηκαν από το «νέο» αυτό παθογόνο, δεν ασθένησαν καν βαριά. Τι σημαίνει αλήθεια αυτό; Προσβλήθηκαν – και αυτό είναι σαφές – επειδή το τεστ ήταν θετικό. Αυτό σημαίνει ότι είχαν όντως μεγάλο φορτίο από τον ιό στο αναπνευστικό τους σύστημα. Κι αυτό επιβεβαιώθηκε. Σημαίνει ότι δεν είχαν αντισώματα έναντι της μόλυνσης. Ο ιός μπόρεσε να εισέλθει στο σώμα τους. Εν συνεχεία όμως, αφού μπήκε στο σώμα τους, ο ιός δεν μπόρεσε να επεκταθεί, διότι το ανοσοποιητικό τους σύστημα τον σταμάτησε εντελώς. Έσβησε τη φωτιά. Η πυρκαγιά τέλειωσε και είναι δεδομένο, κυρίες και κύριοι, ότι οι άνθρωποι κάτω των 65 ετών, που δεν είχαν κάποια βαριά υποκείμενα νοσήματα, στην Ευρώπη σχεδόν κανείς δεν πέθανε από αυτόν τον ιό, αλλά σχεδόν όλοι, με μόνο λίγα συμπτώματα ή και με βαριά συμπτώματα μεν, αλλά όχι θανατηφόρα, προσβλήθηκαν. Αυτό λέει ξεκάθαρα ότι έχουν ανοσία απέναντι στην ασθένεια. Πρέπει λοιπόν κανείς να αναλογιστεί αυτό, ότι δηλαδή πάνω από 99% όλων των ανθρώπων κάτω των 65 ετών είναι άνοσοι. Κι αυτό αποδεικνύει με τη σειρά του ότι αυτός ο ιός δεν είναι καινούργιος, καθώς αυτή η ανοσία ενάντια στους κορονοϊούς υφίσταται, επειδή έχουν ήδη έλθει αντιμέτωποι με άλλους κορονοϊούς και τα λεμφοκύτταρά τους είναι εκπαιδευμένα να αναγνωρίζουν όλους τους κορονοϊούς.”

Για τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν…:

Bhakdi: “Οι άνθρωποι που πέθαναν, πέθαναν επειδή είναι γηραιότεροι και έχουν υποκείμενα νοσήματα.

Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που πεθαίνουν όποτε έρχεται μια εποχική γρίπη ή όταν προσβάλλονται από πνευμονιόκοκκο – μιλάμε για βακτήρια, έτσι;

Είναι λοιπόν οι άνθρωποι που πρέπει να προστατέψουμε και γνωρίζετε προφανώς ότι το 50% των θανάτων λαμβάνουν χώρα σε γηροκομεία, οίκους ευγηρίας και σανατόρια για γηραιότερους ανθρώπους.

Εκεί πρέπει να σκύψει κανείς και αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να προστατευθούν με το να μην αφήνουμε να μπαίνουν στους χώρους αυτούς άρρωστοι ή με το να λέμε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΜΑΣΚΑ για όσους επισκέπτονται αυτούς τους ανθρώπους.

Αλλά αυτό είναι OK, αλλά όχι και υποχρεωτική μάσκα για ανθρώπους που περιφέρονται ή πηγαίνουν στο σχολείο. Στο σχολείο! Είναι ο λάθος τόπος για τα μέτρα.”

Τι σημαίνει ο αυξανόμενος αριθμός των κρουσμάτων που μας παρουσιάζουν… :

Bhakdi: “Πρόκειται για παιχνίδι αριθμών. Ο αριθμός των κρουσμάτων δεν λέει τίποτε. Από τη στιγμή που αυξάνονται τα τεστ, όπως στη Γερμανία, ανεβαίνουν και τα κρούσματα, γιατί μαζί τους αυξάνεται και ο αριθμός των εσφαλμένα διαγνωσμένων θετικών τεστ. Ο αριθμός των τεστ ανέβηκε στην Ευρώπη τόσο ψηλά, ακριβώς επειδή δεν υπάρχουν ασθενείς και τεστάρουν τώρα υγιείς ανθρώπους. Αυτό που όλοι πρέπει να ξέρουν είναι, αυτά τα τεστ δεν μπορούν να υπάρξουν χωρίς εσφαλμένα θετικά αποτελέσματα και ότι πρέπει να λάβει κανείς υπόψη του πως περίπου το 1% αυτών των τεστ είναι εσφαλμένα θετικό.”

Πόσο επηρεάζονται τα παιδιά από τον κορονοϊό…:

Bhakdi: “Αυτή η τρέλα, αυτή η υγειονομική τρέλα θα βλάψει τα παιδιά μας, γιατί θα τα κάνει πιο αδύναμα.

Είναι, ξέρετε, και συγγνώμη, γιατί θα πω τώρα κάτι δεν πρέπει να με παρεξηγήσετε, στα εκτροφεία, τα κοτόπουλα για παράδειγμα που είναι αποκλεισμένα και δεν χρειάζεται πια να αντιπαρατεθούν με τους ιούς, με τους ιούς των πτηνών, είναι πολύ-πολύ πιο ευαίσθητα, όταν καταφέρει ένας ιός να εισέλθει σε ένα εκτροφείο. Τότε συμβαίνουν ατελείωτοι θάνατοι.

Όταν όμως έχεις κοτόπουλα ελευθέρας βοσκής, αυτά δεν αρρωσταίνουν εύκολα, επειδή έχουν εκπαιδευτεί έξω στον καθαρό αέρα.

Διότι οι ιοί είναι έξω και συνήθως αυτοί οι ιοί δεν σκοτώνουν τα πτηνά.

Έτσι ακριβώς, όπως οι κορονοϊοί δεν θα σκοτώσουν εμάς.

Και γι’ αυτό αυτή η υπερβολική υγειονομική τρέλα είναι πολύ κακή.

Ξέρετε, η μητέρα μου ήταν ιατρός.

Ήταν καταπληκτική ιατρός – παρεμπιπτόντως είχε εκπαιδευτεί στο Johns Hopkins – και μου έλεγε πάντοτε – ζούσαμε στην Ταϊλάνδη: Η πολλή υγιεινή δεν κάνει καλό. Το να αρπάξεις κι ένα συναχάκι είναι καλό, αφού μετά θα είσαι πολύ δυνατότερος, πολύ πιο υγιής από τους άλλους.”

Πρέπει να εμβολιαστούν όλοι;

Bhakdi: “Αυτό το εμβόλιο που τώρα παίζει για όλους…

Γιατί πρέπει να εμβολιάσουν όλους όσους δεν έχουν ανάγκη το εμβόλιο; Μιλάμε για όλους όσους είναι κάτω των 65.

Στη Γερμανία είναι, νομίζω, 50 εκατομμύρια.

Γιατί προπαρήγγειλε η κυβέρνηση 50 εκατομμύρια δόσεις για αυτούς 50 εκατομμύρια ανθρώπους;

Άσκοπο!

Και ελπίζω ότι αυτά τα 50 εκατομμύρια δεν θα δεχθούν να εμβολιαστούν προκαταβολικά.

Αν θέλουν να εμβολιάσουν, τότε πρέπει οι στοχευμένες ομάδες να είναι αυτές που χρειάζονται το εμβόλιο περισσότερο.

Γηραιότεροι άνθρωποι με υποκείμενα νοσήματα.

Ο εμβολιασμός όμως όλων γενικά είναι κάτι πολύ προβληματικό.

Το εμβόλιο πρέπει να είναι εξαιρετικά καλό.

Να έχει εξεταστεί καλά για παρενέργειες.”

 

Πατήστε τους υπότιτλους και μετά τις ρυθμίσεις, για να βάλετε την ελληνική μετάφραση. 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ 

https://youtu.be/b_2-msSeyWY 

 

 

http://nikosxeiladakis.gr/s-o-s-%cf%8c%cf%83%ce%bf%ce%b9-%ce%ad%ce%ba%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%bd-%ce%b5%ce%bc%ce%b2%cf%8c%ce%bb%ce%b9%ce%bf-%ce%ae-%cf%8c%cf%83%ce%bf%ce%b9-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%af%ce%b8%ce%b5%ce%bd%cf%84/ 

 

Τετάρτη 10 Μαρτίου 2021

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ που νομίζει ότι έχει το δικαίωμα να αποφασίζει για ΈΝΑΝ ΧΡΌΝΟ ΑΠΌ ΤΗ ΖΩΉ ΜΑΣ;;


Φέτος "έφυγαν" 130.000 άνθρωποι στην Ελλάδα. Οι 6.000 από/με "covid".
Εγώ θα σταθώ στους άλλους 124.000 που χωρίς να φταίνε τους ΕΠΕΒΛΉΘΗ να πεθάνουν ΟΛΟΜΌΝΑΧΟΙ, απομονωμένοι και φοβισμένοι....
Αυτοί οι 124.000 έζησαν τον τελευταίο χρόνο της ζωής τους χωρίς να βλέπουν παιδιά κι εγγόνια.
Χωρίς να μπορούν να πάνε μια εκδρομή. Χωρίς να πάνε για ένα ψάρεμα ή ένα ταβερνάκι με τα φιλαράκια τους.
Αν εσείς ξέρατε οτι αυτός είναι ο τελευταίος σας χρόνος θα θέλατε να σας επιβάλει κάποιος να τον ζήσετε ΈΤΣΙ;;;;
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ που νομίζει ότι έχει το δικαίωμα να αποφασίζει για ΈΝΑΝ ΧΡΌΝΟ ΑΠΌ ΤΗ ΖΩΉ ΜΑΣ;;;;
Πόσους τέτοιους χρόνους νομίζετε ότι έχουμε ο καθένας;; άπειρους;;;;
Αυτοί σας είπαν ότι μας τον στέρησε αυτό το χρόνο ο κορονοϊός....
Γελάμε όλοι δυνατάααα 🤣🤣🤣
Και κλαίμε μετά...😢😢😢
ΟΧΙ απατεώνες...
Δεν μας τον στέρησε καμία ίωση.
ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΤΟΝ ΣΤΕΡΗΣΑΤΕ.
Τον στερήσατε από
-τα νήπια που δε γνώρισαν χαμόγελο την
πρώτη τους χρονιά στο σχολείο.
-τα παιδάκια που έχουν κλειδωμένες
παιδικές χαρές
-τους μικρούς αθλητές που χάνοντας ένα
χρόνο προετοιμασίας ίσως χάσουν όλη
την καριέρα τους.
-τους νέους που μόλις είχαν ανοίξει ένα
καφέ, ένα μαγαζί με ρούχα ή μια δική τους
επιχείρηση και τώρα κινδυνεύουν να τους
τα πάρει η Τράπεζα....
-τους 50αρηδες που απολύθηκαν ή φαλήρισαν
και στα 50 ψάχνουν για δουλειά..Που άραγε;;;
-τους ηλικιωμένους που ένα χρόνο μέσα
χωρίς φίλους, ήλιο και παρέα "γέρασαν"
20 χρόνια μέσα σε 12 μήνες κι έχασαν τη
σπίθα από τα μάτια τους....
Ολα αυτά με τις ευλογίες και την ανοχή των υπολοίπων....
ΞΥΠΝΉΣΤΕ!!!!
Η ζωή δεν είναι ένα πείραμα να δουμε πόσα περισσότερα χρόνια θα ζήσουμε!!!
Η ζωή είναι ένας δρόμος προς την κατάκτηση της ελευθερίας. Αυτός ΔΕΝ περνάει μέσα από τη σκλαβοποίηση!!!
Μη σκλαβοποιήσετε τις επόμενες γενιές με
το πρόσχημα "λίγης παραπάνω ζωής".
Μας λένε ΨΈΜΑΤΑ!!!!
Μόνο ένας ξέρει πόσο θα ζήσουμε και πότε θα πεθάνουμε...
Κι αυτός... δεν ειναι λοιμωξιολόγος....
ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΖΟΎΜΕ ΑΚΌΜΗ ΈΤΣΙ..;;;;;
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ

Στἐλλα Ιακωβἰδου

 


ΕΙΣΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ; ΣΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΗΣ Τ.τ.Ε. !

Τρίτη 9 Μαρτίου 2021

Δεν ξέρετε τι έβαλαν στο κεφάλι σας με ένα ραβδί και θα επηρεάσουν τη μελλοντική ζωή. Προστατέψτε τον εαυτό σας και τα παιδιά σας.

ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ ΠΟΥ ΤΡΥΠΗΣΑΝ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ !

Νικόλαος Παζαίτης

 
Γιατί το τεστ PCR πρέπει να σύρει την μπατονέτα βαθιά μέσα στη μύτη κατά την επίστρωση από τη μύτη; Επειδή υπάρχει ένα πολύ σημαντικό όργανο του εγκεφάλου που ανατρέπεται. 
Η επιβίωση του εγκεφάλου λειτουργεί λειτουργία ελέγχου στο ενδοκρινικό σύστημα. 
Ελέγχει την απελευθέρωση άλλων ορμονών από περιφερειακούς αδένες. 
Το μπροστινό μέρος που θα μας καταστρέψει με ένα ραβδί παράγει τις ακόλουθες ορμόνες:
Η προλακτίνη (PRL) διεγείρει την έκκριση γάλακτος μετά τον τοκετό. 
Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, μαζί με τα οιστρογόνα και την προγεστερόνη προετοιμάζει τον αδένα γάλακτος για θηλασμό. Στους άνδρες επηρεάζει την ανάπτυξη του προστάτη.
Η αυξητική ορμόνη (GH) διεγείρει την ανάπτυξη στην παιδική ηλικία και είναι σημαντική για τη σωστή ανάπτυξη και ανάπτυξη ιστών και οργάνων. Βοηθά στη διατήρηση της οστικής και μυϊκής μάζας στην ενήλικη ζωή. Επηρεάζει επίσης την κατανομή του λίπους στο σώμα.
Η αδρενοκορτικοτροπίνη (ACTH) ελέγχει την ποσότητα κορτιζόλης που απελευθερώνεται από τα επινεφρίδια. Η κορτιζόλη, που ονομάζεται επίσης ορμόνη του στρες, είναι απαραίτητη για την επιβίωση. Διατηρήστε σταθερή αρτηριακή πίεση και σάκχαρο στο αίμα.
Η ορμόνη διέγερσης του θυρεοειδούς αδένα (TSH, τυρεοτροπική ορμόνη) επηρεάζει τον θυρεοειδή αδένα και αυξάνει την παραγωγή των ορμονών του θυρεοειδούς. 
Αυτά ελέγχουν το μεταβολισμό, τον ενεργειακό μετασχηματισμό, την ανάπτυξη και την ανάπτυξη, καθώς και τη δραστηριότητα του νευρικού συστήματος.
Η ωχρινοτρόπος ορμόνη (LH) ρυθμίζει τα επίπεδα τεστοστερόνης (στους άνδρες) και τα οιστρογόνα (στις γυναίκες).
Τα ωοθυλάκια διέγερσης ορμονών (FSH) αρχίζουν να ωριμάζουν το σπέρμα στους άνδρες και διεγείρουν τις ωοθήκες για να χαλαρώσουν τα ωάρια (ωορρηξία) στις γυναίκες. 
Η κοινή δραστηριότητα των LH και FSH εξασφαλίζει την κανονική λειτουργία των ωοθηκών και των όρχεων. Επομένως, μην πάτε για δοκιμές !!!! 
Δεν ξέρετε τι έβαλαν στο κεφάλι σας με ένα ραβδί και θα επηρεάσουν τη μελλοντική ζωή. Προστατέψτε τον εαυτό σας και τα παιδιά σας.
 

Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021

ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΚΟΡΩΝΟΙΌ ΚΑΙ ΕΜΒΌΛΙΑ !

 

 

1)  ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ https://enimerosiseola.blogspot.com/2020/12/blog-post_15.html

2) ΕΥΗ ΚΙΑΓΙΑ: ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ! ΟΧΙ ΣΤΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΕΜΒΟΛΙΑ! https://enimerosiseola.blogspot.com/2020/11/blog-post_26.html

3)  ΕΥΗ ΚΙΑΓΙΑ: «ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΑΜΕ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ» https://enimerosiseola.blogspot.com/2020/11/covid.html

4 )  Μαθε για το Εμβολιο που σου ετοιμαζουν...Εγω το λεω Λουσιφερακι! https://enimerosiseola.blogspot.com/2020/11/blog-post_16.html

5)  ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΩΓΗ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΑ PCR TEST ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΙΟ. https://enimerosiseola.blogspot.com/2020/11/pcr-test.html

6)  Η ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΑΪΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΤΗΘΗΚΕ. - Ο Παναγιώτης Θεοδωρίδης, https://enimerosiseola.blogspot.com/2020/10/blog-post_8.html

7)  Νοσηλεύτρια τινάζει την Κυβέρνηση για την Απάτη με τον Κορωνοιό. https://enimerosiseola.blogspot.com/2020/09/video-video-bill-gates-video-antzenta.html

8)  Dr. Roberto Petrella σχετικά με την ατζέντα covid 19 & εμβολιασμών  https://enimerosiseola.blogspot.com/2020/08/dr-roberto-petrella-covid-19.html

9)  Η ΨΕΥΤΙΚΗ ΠΑΝΔΗΜΙΑ; | Η ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ https://enimerosiseola.blogspot.com/2020/06/blog-post_67.html

10 ) DAVID ICKE | ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ | ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ | ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ https://enimerosiseola.blogspot.com/2020/06/david-icke.html

11) Κορυφαίος γιατρός «βάζει στην θέση του» τον Ευαγγελάτο για το εμβόλιο https://enimerosiseola.blogspot.com/2020/05/blog-post_9.html

12)  Ειπώθηκε πως ο COVid-19 είναι απάτη στην αίθουσα τύπου...  https://enimerosiseola.blogspot.com/2020/04/covid-19.html

13 )  Κων. Γουργουλιάνης: Στον κορωνοϊό «χρεώνονται» θάνατοι και άλλων παθήσεων.. https://enimerosiseola.blogspot.com/2020/04/blog-post_35.html

14 )  Κορονοϊός μια συνηθισμένη ίωση που πανικοβάλλουν τον κόσμο https://enimerosiseola.blogspot.com/2020/03/blog-post_28.html

15 ) Η μεγαλύτερη απάτη στην ιστορία ο Κορονοϊός Αλλά δεν σας είπαν κάτι.. https://enimerosiseola.blogspot.com/2020/03/blog-post_80.html

16 )  DR. ROBERT MORSE - Κορωνοϊος - 3ο μέρος (με υπότιτλους)  https:/enimerosiseola.blogspot.com/2020/03/dr-robert-morse-3.html

17 ) DR. ROBERT MORSE - Μη φοβάστε τον κορωνοϊο  https://enimerosiseola.blogspot.com/2020/03/dr-robert-morse_17.html

 18 ) DR. ROBERT MORSE - Κορονοϊος https://enimerosiseola.blogspot.com/2020/03/dr-robert-morse_12.html

18 βίντεο μόνο από αυτά που ανέβασα εγώ ποιός ξέρει πόσα ακόμα θα ειναι που εξαφανισαν ! Η Δημοκρατία μας !!!

https://twitter.com/PAZAITIS 

ΥΠΑΤΙΑ, Σήμερα 8 Μαρτίου, τιμούμε την γυναίκα. -


ΥΠΑΤΙΑ
Του Γιάννη Θεοδωρόπουλου.
Σήμερα 8 Μαρτίου, τιμούμε την γυναίκα. Η θέση της στην κοινωνία στο ρόλο της μάνας μοναδική. Αλλά στο πέρασμα των αιώνων διαδραμάτισε επαξίως και άλλους ρόλους. Θέλω να αναφερθώ στην διάσημη Αλεξανδρινή φιλόσοφο Υπατία. Το άνθος αυτό της Ελληνικής διανόησης, που διέπρεψε σε τομείς που συνήθως ήταν προνόμιο των ανδρών. Είναι ευκαιρία σήμερα να απαιτήσουμε και να αποτίσουμε τιμή και μνήμη στην Υπατία που πρέπει για όλες οι γυναίκες να αποτελεί το ίνδαλμα τους. Τα Μ.Μ.Ε. πρέπει να αναλάβουν αυτό το σκοπό, γιατί είναι η 4η εξουσία. Δυστυχώς όμως φέρουν μεγάλη ευθύνη γιατί σήμερα τα Μ.Μ.Ε. κινούνται με γνώμονα την ακροαματικότητα, και την αναγνωσιμότητα. Προβάλλουν θέσεις και γραπτά μοναχών που στην πλειοψηφία τους στερούνταν και στερούνται μόρφωσης ανικάνων να αντιμετωπίσουν την ζωή μέσα στην κοινωνία, όπως η πλειοψηφία των ανθρώπων. Αμφιβόλου λογικής, γιατί ένας λογικός άνθρωπος δεν πάει να γίνει μοναχός. Δυστυχώς οι μοναχοί αυτοί παραμυθιάζουν τους θρησκόληπτους με φανταστικούς βίους Αγίων, ανύπαρκτα θαύματα, θρησκευτικές ασυναρτησίες που τις προβάλλουν για προφητείες, ανύπαρκτα Κρυφά Σχολειά, και ότι τους κατεβάσει η κούτρα τους. Μας έχουν πασάρει καμιά εικοσαριά χιλιάδες κοκορόμυαλους και άχρηστους αγίους για την κοινωνία, διότι τίποτα δεν προσέφεραν στον παγκόσμιο πολιτισμό. Δυστυχώς και πάλι το επίπεδο των Μ.Μ.Ε. είναι υπό το μηδέν. Γιατί ένα δάσκαλο τον ακούν είκοσι μαθητές ενώ ένα Μ.Μ.Ε. το ακούνε ίσως και δύο εκατομμύρια άνθρωποι, όπως έλεγε ο Λιαντίνης.
Ενώ αντιθέτως έχουμε τόσο αξιόλογους, και λαμπρούς προγόνους με την Υπατία να κατέχει εξέχουσα θέση σε αυτό το πάνθεον. Αλλά αυτούς τους θυμόμαστε μόνον όταν θέλουμε να κομπάσουμε, και να ανεβάσουμε τις μετοχές μας. Ότι είμαστε απόγονοι εκείνων.
Αν θέλουν τα Μ.Μ.Ε. να βελτιώσουν την θέση τους και την υπόληψη τους στις εκτιμήσεις των πολιτών, να αναλάβουν αυτήν την κίνηση να καθιερωθεί η 8/3 επί πλέον και μνήμη για την Υπατία.
Κόρη του μαθηματικού και αστρονόμου Θέωνα, έλαβε με τις φροντίδες του πατέρα της πολύ καλή εκπαίδευση και ταξίδεψε στην Αθήνα και στην Ιταλία
Η μαθηματικός και φιλόσοφος Υπατία έζησε στην Αλεξάνδρεια από τα μέσα του 4ου αι. μέχρι τον βίαιο θάνατό της από έναν χριστιανικό όχλο το 415. Η ημερομηνία γέννησής της δεν είναι επιβεβαιωμένη, αλλά πιστεύεται ότι γεννήθηκε το 370. Αυτό είναι γνωστό λόγω του της έκλειψης που μελετούσε ο πατέρας της το 364. Ήταν αγνή και άξια σεβασμού, καθηγήτρια μαθηματικών και της νεοπλατωνικής φιλοσοφίας στην Αλεξάνδρεια. Φορώντας την κλασική χλαμύδα των φιλόσοφων, δίδασκε δημόσια σε κοινό αποτελούμενο από εθνικούς και χριστιανούς. Αποδείξεις για τη ζωή και το έργο της Υπατίας μπορούν να βρεθούν σε διάφορα ιστορικά κείμενα, όπως για παράδειγμα στα έργα του Σωκράτη του Σχολαστικού.
Σύμφωνα με πηγές, εκτός από φιλόσοφος, μαθηματικός και αστρονόμος, κατείχε και την προεδρία της Νεοπλατωνικής Σχολής της Αλεξάνδρειας και ήταν ένα άτομο άξιο σεβασμού, που ασκούσε επιρροή στους σημαντικούς άρχοντες της Αλεξάνδρειας αλλά και της Μεσογείου. Ένας από αυτούς ήταν και ο Ορέστης, ο Ρωμαίος έπαρχος. Συναντιόντουσαν πολύ συχνά και μιλούσαν κυρίως για πολιτικά ζητήματα. Η Υπατία μάλλον έκανε δύο είδη μαθημάτων. Ένα ιδιαίτερο, για την ελίτ των μαθητών της και τα δημόσια κηρύγματα της, στα οποία ασκούσε επιρροή στους Αλεξανδρινούς υπαλλήλους. Ήταν αγαπητή απ’ όλο τον κόσμο και οι διάφοροι επικεφαλής την συμβουλεύονταν πολύ συχνά.
Η Υπατία σχολίασε την Αριθμητική του Διόφαντου, έγραψε τον Αστρονομικό Κανόνα και τελειοποίησε τον Κώνο του Απολλώνιου (δες παρακάτω). Επίσης συνεργάστηκε με τον πατέρα της για τον σχολιασμό του 3ου τόμου της Αλμαγέστης και βοήθησε τον μαθητή της Συνέσιο στην κατασκευή ενός αστρολάβου και ενός υδρομέτρου. Βέβαια, αν και δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι ήταν μια σπουδαία μαθηματικός και φιλόσοφος της εποχής της, η Υπατία έμεινε γνωστή πιο πολύ για τη διδασκαλία της. Η Υπατία ήταν μια σεβαστή και επιφανής δασκάλα, αρκετά χαρισματική και αγαπητή στους μαθητές της
Οι κώνοι του Απολλώνιου θεωρούνται από τα πιο δύσκολα έργα της αρχαιότητας και ήταν αυτοί που έθεσαν τα θεμέλια για πολλά από αυτά που στο μέλλον έγιναν γνωστά ως προβολική γεωμετρία.
Τα αλγεβρικά έργα του Διόφαντου ήταν πολύ πιο εξελιγμένα από τα προηγούμενα. Σε κάθε περίπτωση οι μαθηματικοί της Αλεξάνδρειας του τέταρτου και πέμπτου αιώνα ανέπτυξαν τα μαθηματικά που θα χρησιμοποιούσαν για την λύση ανώτερης τάξεως συστημάτων εξισώσεων. τεί.
Μία άλλη πηγή πληροφοριών για τις μαθηματικές δραστηριότητες της Υπατίας είναι η αλληλογραφία του Συνέσιου που αποκαλύπτει ότι σπούδασε φιλοσοφία και αστρονομία κάτω από την καθοδήγηση της Υπατίας και αναφέρει τη δημιουργία κάποιων επιστημονικών οργάνων όπως ο αστρολάβος και το υγρόμετρο. Υπάρχει μια θεωρία της στερεογραφικής προβολής, ότι ο δρόμος είναι ανοικτός για την κατασκευή μιας πιο πρακτικής δισδιάστατης συσκευής. Αυτό μας δίνεται από την ιστορία του Συνέσιου Αστρολάβου, ο οποίος γράφοντας για τον Παίωνα δηλώνει ότι είχε σχεδίασε ο ίδιος τον αστρολάβο με τη βοήθεια της Υπατίας και είχε δημιουργηθεί από τα καλύτερα υλικά της αργυροχοΐας. Το συμπέρασμα είναι ότι η θεωρία του αστρολάβου και οι λεπτομέρειες της κατασκευής του είχαν περάσει κάτω από τον Πτολεμαίο, μέσω του Θέωνα, για να φτάσουν στην Υπατία, η οποία με τη σειρά της δίδαξε τον Συνέσιο.
Η φήμη της προσείλκυε μαθητές απ' όλη τη Μεσόγειο. Μάλιστα, πιστεύεται ότι την εποχή που πέθανε η Υπατία ήταν η καλύτερη μαθηματικός του Ελληνορωμαϊκού κόσμου, και πολύ πιθανόν και όλου του υπόλοιπου, επισκιάζοντας έτσι τον πατέρα της στη φήμη της ως δασκάλα. Αν και δεν μπορούμε να αναγνωρίσουμε όλους τους μαθητές της, υπάρχουν ενδείξεις ότι ήταν γενικά πλούσιοι και ισχυροί. Ο πιο γνωστός μαθητής της είναι ο Συνέσιος της Κυρήνης, ο οποίος προσπάθησε να συνδέσει τον πρόωρο χριστιανισμό με τον Νεοπλατωνισμό.
Για τον θάνατό της υπάρχουν πολλές θεωρίες για το ποιος ήταν υπεύθυνος και ποια ήταν τα κίνητρα, αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο. Ο θάνατος της είναι ίσως και ο λόγος που η Υπατία έμεινε αθάνατη στο πέρασμα των αιώνων. Πολλοί ερευνητές μάλιστα, χωρίζουν την εποχή του Παγανισμού από την εποχή του Χριστιανισμού σύμφωνα με την ημερομηνία του θανάτου της, το 415, έναντι του 529 που ο Ιουστινιανός έκλεισε την Αθηναϊκή Σχολή. Η πιο αξιόπιστη πηγή για τον θάνατό της είναι από τον Σωκράτη τον Σχολαστικό, που έγραψε γι’ αυτόν 25 περίπου χρόνια αργότερα. Εκείνη την περίοδο, υπήρχε πολλή ένταση και μίσος μεταξύ των Εβραίων και των Χριστιανών της Αλεξάνδρειας• είναι η εποχή όπου ο έπαρχος Ορέστης και ο Αρχιεπίσκοπος Κύριλλος (γνωστός από τον σκληρό τρόπο με τον οποίο διαχειρίστηκε τον αιρετικό Νεκτάριο) βρίσκονταν σε αντιπαράθεση. Περίπου 500 μοναχοί έφτασαν στην πόλη για να ταχθούν στο πλευρό του Αρχιεπισκόπου. Κατηγόρησαν τον Ορέστη (ο οποίος ήταν βαπτισμένος χριστιανός) ότι είναι ειδωλολάτρης και ότι έκανε θυσίες στους Έλληνες θεούς σε αντίθεση με τον νόμο του Θεοδοσίου που απαγόρευε κάθε είδος ειδωλολατρίας. Όταν ένας μοναχός ονόματι Αμμώνιος πέθανε, επειδή είχε πετάξει μία πέτρα στον έπαρχο, ο Κύριλλος και οι άλλοι χριστιανοί στράφηκαν ενάντια στην Υπατία, η οποία ήταν εκείνη την εποχή βοηθός του. Αποκαλώντας την ειδωλολατρική μάγισσα και ιέρεια, την έγδυσαν και την έσυραν μέχρι τον Καθεδρικό ναό, όπου την σκότωσαν γδέρνοντάς και διαμελίζοντας την με κοφτερά όστρακα. Το διαλυμένο σώμα της το μετέφεραν στο Κυνάριον όπου την έκαψαν.
Ο φόνος της Υπατίας περιγράφεται στα γραπτά του χριστιανού ιστορικού του 5ου αιώνα Σωκράτη του Σχολαστικού ως εξής σε μετάφραση: "Όλοι οι άνθρωποι την σεβόταν και την θαύμαζαν για την απλή ταπεινοφροσύνη του μυαλού της. Ωστόσο, πολλοί με πείσμα την ζήλευαν και επειδή συχνά συναντούσε και είχε μεγάλη οικειότητα με τον Ορέστη, ο λαός την κατηγόρησε ότι αυτή ήταν η αιτία που ο Επίσκοπος και ο Ορέστης δεν γινόταν φίλοι. Με λίγα λόγια, ορισμένοι πεισματάρηδες και απερίσκεπτοι κοκορόμυαλοι με υποκινητή και αρχηγό τους τον Πέτρο, έναν οπαδό αυτής της Εκκλησίας, παρακολουθούσαν αυτή τη γυναίκα να επιστρέφει σπίτι της γυρνώντας από κάπου. Την κατέβασαν με τη βία από την άμαξά της, την μετέφεραν στην Εκκλησία που ονομαζόταν Caesarium, την γύμνωσαν εντελώς, της έσκισαν το δέρμα και έκοψαν τις σάρκες του σώματός της με κοφτερά κοχύλια μέχρι που ξεψύχησε, διαμέλισαν το σώμα της, έφεραν τα μέλη της σε ένα μέρος που ονομαζόταν Κίναρον και τα έκαψαν."

Ιωαννης Θεοδωροπουλος

 

Κίμων Έλλην



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 ΥΜΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ
 
Σήμερα σε γιορτάζουμε
αγία μου Κυρία
γιατί όλα τα έργα σου
μείναν στην Ιστορία
 
Έψαχνες με αφοσίωση,
Λύση στο πρόβλημά σου,
στον έναστρο τον ουρανό,
Που ‘ταν το μάθημά σου.
 
Τις νύχτες εμελέταγες,
Του ουρανού τ’ αστέρια,
Τους μαθητές σου έκανες,
Στη γνώση τους ξεφτέρια.
 
Σε ζήλευαν οι σκοταδιστές
Και οι εχθροί της γνώσης
Κι όλα όσα γνώριζες,
Ζητούσαν να τους δώσεις.
 
Να μείνεις στην αφάνεια
Να μη διδάσκεις άλλο
Κι αν δεν δεχθείς σχεδίαζαν
Για σε κακό μεγάλο
 
Μα εσύ ζούσες στον κόσμο σου 
Στα μαθηματικά σου 
 Και στη φιλοσοφία σου 
Με τ’αστονομικά σου  
 
Καθόλου δε νοιαζόσουνα 
Που θελαν τη ζωή σου
Κι εσύ όλο συνέχιζες
Να δίδασκες στη σχολή σου.
 
Ώσπου μια μέρα έφθασαν
Δεκάδες ρασοφόροι
Με εντολή του Κύριλλου
Φονιάδες αιμοβόροι.
 
Κι άρχισαν να γκρεμίζουμε
Ότι έβρισκαν μπροστά τους
Τη γνώση και τ’ αγάλματα
Που ‘ταν στο πρόγραμμά τους.
 
Και ‘σύ αγία μου ψυχή
Αντί τη ζωή σου να σώσεις
Τους πάπυρους απ’ τη φωτιά
Κοιτούσες να διασώσεις.
 
Κ’ ήρθανε και σε πιάσανε
Σε γδύσανε μπροστά τους
Και εκεί σε ταπεινώσανε
Με τ’ άγρια ένστικτά τους.
 
Μα εσύ, επέταξες ψηλά.
Στου ουρανού τα αιθέρια,
Εκεί στους φιλοσόφους σου,
 πλανήτες και τ’ αστέρια !!
 
Γιαυτό θα σε γιορτάζουμε
Αγία των γραμμάτων,
γιατ` ήσουν η φιλόσοφος
 όλων των μαθημάτων
.......................
 
Στοίχοι- Μουσική

Νικόλαος Παζαίτης


Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021

Ποιος είναι ο Γρηγόριος ο Ε΄;


«Ποιος είναι ο Γρηγόριος ο Ε΄; Είναι εκείνος που σύνταξε το κείμενο του αφορισμού στα 1799.
Ποιος είναι ο Γρηγόριος ο Ε΄; Είναι ο ίδιος που αφόρισε τον Υψηλάντη και τους Φιλικούς. Το μεγαλείο και το μυστήριο της Εταιρείας.
Θα μου πεις πως τον εκρέμασε ο σουλτάνος. Θα σου ειπώ, μα πώς αλλιώς λοιπόν; Επρόδωσε την καταχθόνια συμφωνία τους. Εκοιμήθηκε. Και χωρίς να το νιώσει άφηκε να ξεσφίξει η θηλιά στο λαιμό του ραγιά. Εφούσκωσε στο σκαφίδι το προζύμι του εθνικού άρτου, και πια δεν μπορούσε να το κρατήσει με τίποτα.
Ποιος είναι ο Γρηγόριος ο Ε΄; Είναι αυτός που στα 1819 με πατριαρχικό φιρμάνι απαγόρεψε στους παπάδες να βαφτίζουν τα παιδιά μας με ονόματα ελληνικά. Καταλαβαίνεις τι σου λέω τίμιε αναγνώστη;
Ποιος είναι ο Γρηγόριος ο Ε΄; Είναι ο πατριάρχης που έσκασε από το κακό του, γιατί τον εμπόδισαν και δεν επρόφτασε να αφορίσει το Ρήγα. Το μεγαλομάρτυρα Ρήγα.
Ποιος είναι ο Γρηγόριος ο Ε΄; Είναι ο πατριάρχης που βλέπουμε τον ανδριάντα του μπροστά στο εθνικό πανεπιστήμιο. Δίπλα στο Ρήγα. Πού ξανακούστηκε τέτοιο κυλώνειο άγος! Ο Λεωνίδας και ο Εφιάλτης αγκαλιά. Η ελληνική σχιζοφρένια αγαλματοποιημένη μπροστά στα πόδια της ελληνικής παιδείας. Μπροστά στο αγνό βάθρο του μέλλοντος των παιδιών μας.
Αυτή η συμβολική στιγμή και εικόνα, ο Γρηγόριος ο Ε’ δίπλα στο Ρήγα μπροστά στο πανεπιστήμιο, είναι το σύμβολο παλλάδιο της μουλαροσποράς μας»
Δημήτρης Λιαντίνης