Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

Ο Ένας θυσιάστηκε για να δώσει την γνώση στον άνθρωπο και ο άλλος εκπρόσωπος ενός αφέντη θεού της ερήμου της Ανατολής...

 

Ο Ένας θυσιάστηκε για να δώσει την γνώση στον άνθρωπο και ο άλλος εκπρόσωπος ενός αφέντη θεού της ερήμου της Ανατολής, όπου αποστολή του ήταν να κρατάει τους Έλληνες αγράμματους και υπόδουλους κάτω από τον Χριστιανικό και Τούρκικο ζυγό.
Στο άγαλμα της πρώτης φωτογραφίας βλέπουμε τον Προμηθέα, το οποίο βρίσκεται στο Τόκιο.
Στην δεύτερη φωτογραφία βλέπουμε τον ανδριάντα του Πατριάρχου Γρηγορίου Ε΄ που βρίσκεται στο δεξιό μέρος της πρόσοψης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εδώ και το μεγάλο πρόβλημα του μεγάλου ασθενούς της Ευρωπαϊκής ηπείρου, της Νεοελλάδος. Είμαστε ένας λαός χωρίς ταυτότητα, χωρίς ελληνική παιδεία.
Όπως έγραψε και ο δάσκαλος του γένους μας, ο Δ. Λιαντινης:
''Αυτή η συμβολική στιγμή και εικόνα, ο Γρηγόριος Ε' δίπλα στο Ρήγα μπροστά στο πανεπιστήμιο, είναι το σύμβολο παλλάδιο της μουλαροσποράς μας.''
''Ο Λουϊ Μενάρ, εκείνος ο φωτισμένος πολυθεϊστής και ελληνιστής του περασμένου αιώνος, είχε πολύ σωστά τονίσει σε κάποιο σημείο του βιβλίου του “Ονειροπολήσεις Ενός Μυστικιστού Ειδωλολάτρου”, ότι όταν ένα έθνος χάσει την θρησκεία του, χάνει και την ψυχή του και σβήνει.
Εμείς οι Έλληνες λοιπόν, έχουμε χάσει αυτή την εθνική μας ψυχή εδώ και αιώνες και κυβερνώμεθα από το ιερατείο ενός ξένου Θεού. Είκοσι δύο αιώνες σε πολιτικό επίπεδο και δέκα έξ σε πολιτισμικό, είμαστε ένα έθνος ΥΠΟΔΟΥΛΟ.'' 
 

 

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2021

ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΚΡΆΤΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΊΑΣ


Τα δυστυχήματα που έχουν συμβεί στο παρελθόν, αλλά και το πρόσφατο με τον 24χρονο που πίστεψε ότι αν θα πιάσει τον σταυρό σύμφωνα με το έθιμο την ημέρα των Θεοφανίων θα γιατρέψει τον άρρωστο αδελφό του, πρέπει να προβληματίσει τους κυβερνώντες.
Ζούμε στον αιώνα του θριάμβου του ανθρωπίνου πνεύματος. ο άνθρωπος έχει καταφέρει να δημιουργήσει απίστευτα πράγματα. Η γνώση είναι τεράστια και παρέχετε απλόχερα. 
Έχει δώσει απαντήσεις στα περισσότερα θέματα που τον απασχολούν, και θα δώσει στα επόμενα χρόνια απαντήσεις και σε όσα ακόμα απομένουν αναπάντητα.
Παρ’ όλα αυτά υπάρχουν πολλοί που το ρολόι του μυαλού τους έχει κολλήσει στον μεσαίωνα.
Οι κυβερνώντες κατά κύριο λόγο φέρουν την ευθύνη. Διότι έχουν αφήσει ασύδοτο το ιερατείο να κάνει πλύση εγκεφάλου στους πολίτες από τα μαθητικά χρόνια, με τις θρησκευτικές τους αερολογίες. 
Να ενσπείρουν τον φόβο ότι αν δεν πιστεύεις θα πάθεις κακό, και έτσι φοβισμένοι άγονται και φέρονται σαν τα πρόβατα . και δεν διστάζουν να καυχώνται εκεί στο ν ιερατείο λέγοντας το ποίμνιο μας. 
Να εκμεταλλεύονται τις αδυναμίες και τα προβλήματα των πολιτών προσφέροντες ανέφικτες ελπίδες και προσδοκίες και δήθεν θαύματα.
Η σημερινή θρησκεία έχει γαλουχήσει τον κάθε πιστό της έτσι που να βλέπει το Θεό σαν το πολιτικό που θα του κάνει το ατομικό του ρουσφέτι, έτσι και ο 24χρονος ήταν θύμα αυτής της νοοτροπίας του ιερατείου.
Έχετε σκεφτεί κύριοι των εκάστοτε κυβερνώντων αν σεις οι πολιτικοί βγαίνατε στο μπαλκόνι και λέγατε αυτά που μας αραδιάζει το ιερατείο τι θα αντιμετωπίζατε. Τα κλούβια αυγά και σάπιες ντομάτες θα πέφτανε βροχή. Αυτό θα ήταν το λιγότερο, γιατί θα επενέβαινε ο εισαγγελέας για διασπορά επικινδύνων παραινέσεων.
Πως λοιπόν ανέχεστε το ιερατείο έτσι ανενόχλητα να μας πασάρει τις παπάρες του, που ούτε σε παραμύθια δεν τις ακούμε.
Κόψτε επιτέλους τον ομφάλιο λώρο με τα Ιερατεία. Γιατί δεν φτάνει που τους ανέχεστε τους πληρώνετε από τον κρατικό ταμείο. Με προσφορά στην παραγωγικότητα της χώρας να είναι μηδενική έως και αρνητική .
Και για όσους θέλουν το ιερατείο και το πιστεύουν να αναλάβουν τα οικονομικά τους και να διδάσκονται σε δικό τους σχολείο. και να είναι και υπεύθυνοι των πράξεων τους. 
Είναι οι μόνοι δημόσιοι υπάλληλοι που ασχολούνται πέντε ώρες την εβδομάδα. 
Δεν προσφέρουν τίποτα στην παραγωγικότητα της χώρας γιατί με κύριε ελέησον προσφέρεις αέρα κοπανιστό. Ενώ οι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι εργάζονται σαράντα ώρες την εβδομάδα προσφέροντας στην παραγωγικότητα της χώρας. 
Και αν πάρουν φακελάκι η τιμωρία θα είναι υψηλή.

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2021

ΔΕΚΑΔΕΣ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Α.Ε ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΛΛΗΝΑ ΤΡΩΣ ...ΑΓΑΠΗ


 



Το ξέρετε ότι η εκκλησιαστική περιουσία ξεπερνά τα ΔΕΚΑΔΕΣ τρις ευρώ δηλαδή ΕΚΑΝΤΟΝΤΑΔΕΣ φορές το ελληνικό χρέος;Το ξέρετε ότι η εκκλησία της Ελλάδος έχει στα χέρια της περίπου το 40% του ελληνικού χρέους;

Πιθανόν κάποιοι να νομίζουν πως δεν είναι και τόσο μεγάλη η εκκλησιαστική περιουσία που να αξίζει να ασχοληθούμε και που θα έδινε λύση στο πρόβλημα της χώρας. Αν όμως μαθαίνατε πως αυτή μπορεί να ανέρχεται ως και ΕΚΑΝΤΟΝΤΑΔΕΣ φορές το ελληνικό χρέος, τι θα λέγατε; Όχι, η εκτίμηση δεν είναι υπερβολική και είναι απορίας άξιο γιατί κανείς, δεν ξεσηκώνει τον κόσμο να απαιτήσει αυτά που η εκκλησία εδώ και αιώνες του έχει κλέψει!!!

H εκκλησιαστική περιουσία καλύπτεται από ένα αδιαφανές πέπλο που «υφαίνουν» περισσότερα από 10.000 Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (μητροπόλεις, ναοί, μονές, προσκυνήματα, ιδρύματα, κληροδοτήματα και άλλα). Οι πάντες κρύβουν αποτελεσματικά την εκκλησιαστική περιουσία από τα αδιάκριτα μάτια των «αντικληρικών». Είναι δε τόσο καλά προστατευμένο το μυστικό, που ούτε η κεντρική διοίκηση της Εκκλησίας της Ελλάδος μπορεί να έχει εικόνα για την περιουσία των μονών και των μητροπόλεων.



Κάθε ένα από αυτά τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου έχει δική του ανεξάρτητη οικονομική διαχείριση, γεγονός που καθιστά το εγχείρημα για την καταμέτρηση της εκκλησιαστικής περιουσίας λίγο-πολύ ανέφικτο. Εξάλλου και για τη γνωστή ιδιοκτησία της Εκκλησίας δεν μπορεί να βγει ασφαλές συμπέρασμα, διότι κανείς δεν μπορεί να αποτιμήσει, λόγου χάρη, την αξία των δασών, των λιβαδιών αλλά και των δεσμευμένων οικοπέδων.




Σύμφωνα με εκτιμήσεις αλλά και στοιχεία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, η συνολική έκταση της εκκλησιαστικής περιουσίας φτάνει τα 1.300.000 στρέμματα. Απ΄ αυτά 732.000 είναι βοσκότοποι, 367.000 δασικές εκτάσεις και 189.000 γεωργικές. Και περίπου 400.000 στρέμματα χαρακτηρίζονται ως «διακατεχόμενα» αφού γι΄ αυτές τις εκτάσεις δεν υπάρχουν τίτλοι ιδιοκτησίας. Έχει, επίσης, σημειωθεί ότι η Εκκλησία της Ελλάδος διαθέτει παράλληλα και ολόκληρα νησιά και βραχονησίδες (!) σε νησιωτικά συμπλέγματα, όπως π.χ στις Σποράδες και στις Κυκλάδες.

Η Εκκλησία της Ελλάδος φέρεται μεταξύ άλλων να διαθέτει περίπου οκτακόσια (800) κτήρια με γραφεία, καταστήματα, εμπορικά κέντρα, θέατρα, ξενοδοχεία, ακόμα και μισθωμένα βενζινάδικα. Όσον αφορά δε την ρευστότητα της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπολογίζεται σε μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. Ταυτόχρονα η Εκκλησία της Ελλάδος έχει συστήσει δύο Ανώνυμες Εταιρίες (Α.Ε.), μία για την διαχείριση κοινοτικών κονδυλίων, με την επωνυμία «Υποστήριξη Επιχειρησιακών και Χρηματοδοτικών Προγραμμάτων Μελετών και Έργων, Ανώνυμη Εταιρία» και μία για την διαχείριση της περιουσίας της.



Επίσης είναι μέτοχος στην Εθνική Τράπεζα στην Εμπορική και σε άλλες που έχουν δανείσει το ελληνικό κράτος με τοκογλυφικά επιτόκια 6% και έχουν στα χέρια τους περίπου το 40 % του ελληνικού χρέους! Και μην ξεχνάμε ότι η μισθοδοσία των κληρικών γίνεται από το τον κρατικό προϋπολογισμό, που το ετήσιο κονδύλι φτάνει στο ύψος του 1 εκατομμυρίου ευρώ ετησίως.




Λοιπόν, είναι να αναρωτιόμαστε αν υπάρχουν λεφτά και ποιοι τα έχουν;

Όταν τα τελευταία χρόνια όλος ο ελληνικός λαός, και το κράτος ψάχνουν να βρουν χρήματα για την αποφυγή της χρεοκοπίας, κανείς δεν διανοείται να θίξει το καυτό θέμα της εκκλησιαστικής περιουσίας. Λες και όλοι είναι συνεννοημένοι και το όλο θέμα το κάνουν «γαργάρα».



Πόσο επιβαρύνεται το κράτος από την Εκκλησία;
Από το 1945 υπάρχει νόμος ο οποίος επέβαλλε στο κράτος να αναλαμβάνει τη μισθοδοσία των κληρικών. Ποιος είναι ο αριθμός του μισθοδοτούμενου από το Δημόσιο προσωπικού της Εκκλησίας;

Πριν από τρία χρόνια το Βήμα έγραφε ότι τα στοιχεία της Eurostat «έδειχναν» 10.811 εκκλησιαστικούς δημοσίους υπαλλήλους και 350 διοικητικούς υπαλλήλους, που υπηρετούσαν ως γραμματείς ή οδηγοί μητροπολιτών. Πρέπει να προστεθούν επίσης άτομα που εργάζονται σε εκκλησιαστικά ιδρύματα και έχουν εισέλθει στο μισθολόγιο του Δημοσίου, καθώς και αποσπασμένοι κληρικοί σε μητροπόλεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο εξωτερικό, σε ιεραποστολικά κέντρα στην Αφρική και σε μοναστήρια. Αναφέρονται ακόμα ορθόδοξοι κληρικοί από εκκλησίες του εξωτερικού που ήρθαν να σπουδάσουν στην Ελλάδα και πληρώνονται από το ελληνικό κράτος. Ο αριθμός των παραπάνω παραμένει θολός.
Για όλο αυτό το εκκλησιαστικό προσωπικό η μισθοδοσία κοστίζει στον προϋπολογισμό 220.000.000 ευρώ και η συμβολή της Εκκλησίας είναι μηδενική.

Από την πλευρά της, η Εκκλησία είχε συμφωνήσει να δίνει στο κράτος το 25% των ακαθάριστων εσόδων της από τους ναούς. Το ποσοστό αυτό όμως με την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και το νόμο 3220/2004 έγινε μηδέν τοις εκατό! Ακολούθως, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας με το νόμο 3295 εκμηδένισε και την υποχρέωση της Εκκλησίας να δίνει φόρο 10% για τα εισοδήματα από τις εμπορικές μισθώσεις γαιών και υποδομών.

Οι φοροαπαλλαγές της Εκκλησίας συνεχίστηκαν όμως και πρόσφατα, μέσα στην κρίση.
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ το 2010 αναίρεσε την υποχρέωση να καταβάλλεται ΦΠΑ σε όσους ανεγείρουν νέες υποδομές για τις περιπτώσεις των ακινήτων που χτίζονται για εμπορική δραστηριότητα της Εκκλησίας. Με το νόμο 2459/2007 απαλλάχθηκαν από το φόρο μεγάλης ακίνητης περιουσίας η Εκκλησία, οι ναοί και τα μοναστήρια.

Ας σκεφτούμε ότι όλα αυτά γίνονται σε ένα κράτος που προσπαθεί να εξοικονομήσει πόρους για δάσκαλους και γιατρούς, για σχολεία και νοσοκομεία, την ώρα που πολλοί πεθαίνουν χωρίς να γίνεται κανένα θαύμα για να σωθούν.

Η φοροαποφυγή της Εκκλησίας γίνεται νόμιμα λοιπόν. Και με πιέσεις προς τις κυβερνήσεις, οι εκπρόσωποι των οποίων πάντοτε υποχωρούν για ευνόητους λόγους. Αλλά υπάρχει και παράνομη φοροδιαφυγή ακαθορίστου ύψους με διάφορους τρόπους. Από τα ακαθάριστα έσοδα των εκκλησιών οι ιερείς δηλώνουν τα 10% ως τακτικά έσοδα και τα 90% ως έσοδα από δωρεές. Τι επιτυγχάνονταν έτσι; Το κράτος αδυνατούσε να φορολογήσει το 90% των δηλούμενων εσόδων των εκκλησιών.

Οι εκκλησιαστικές αυτές πρακτικές φοροδιαφυγής ακολουθούνται από την Εκκλησία που αποφεύγει με κάθε τρόπο να φορολογηθεί.


EΝΑΣ ΠΑΠΑΣ ΜΕΣ ΤΗ ΦΟΥΡΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΣΕ ΤΡΙΑ ΛΕΠΤΑ
ΧΩΡΙΣ ΤΟ "ΘΡΑΣΟΣ" ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΠΛΕΟΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΛΩΝ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΞΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟ:
Η ΕΛΛΑΣ ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΚΛΑΒΙΑΣ ΠΕΙΝΑΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΓΙΑ100 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΛΙΓΑ ΔΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΡΗΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50.000 ΑΥΤΟΧΕΙΡΕΣ ΟΜΩΣ Ο ΠΑΠΑΣ ΕΔΩ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ!...
ΚΑΙ ΔΙΕΡΩΤΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΑΝ ΘΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΗ "ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΣ" Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ "ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ" ΝΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ "ΧΡΕΟΣ" ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΟΤΙ ΣΑΝ ΧΡΙΣΤΟΥ ΘΕΣΜΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΝΤΟΛΗ "Ο ΕΧΩΝ ΔΥΟ ΧΙΤΩΝΕΣ" ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΣΤ'ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΑΣ; ΜΗΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ Η ΕΛΛΚΛΗΣΙΑ ΕΧΕΙ ΚΗΔΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ ΚΑΙ "ΘΗΣΑΥΡΙΖΕΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ";;; ΚΑΙ ΕΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΟΠΤΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ 10.000 ΠΑΠΑΔΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΣΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ...
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ "ΔΙΑΚΟΝΙΑ" ΔΙΑΚΟΝΕΥΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΝ ΟΒΟΛΟ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΜΕΤΕΤΡΕΨΕ ΣΕ ΔΙΑΚΟΝΙΑΡΗ (ΖΗΤΙΑΝΟ - ΕΠΑΙΤΗ) ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ... ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ



ΠΗΓΕΣ http://www.ascending.gr/
https://www.larisacitynews.gr/

https://bloodyfighter.blogspot.com/

https://pashalidisdimitris-yp-bouleutis.blogspot.com/

.....................................................

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ!

ΠΗΓΗ

 
ΓΚΟΥΜΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΣΤΗΝ Β' ΑΘΗΝΩΝ
ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Β3

 

 https://goumakaterina.blogspot.com/2021/01/dekades-trisekatommiria-i-periousia-tis-ekklisias-ae-kai-esy-ellina-trws-agapi.html

 

ΟΙ ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΚΡΗΤΙΚΟΥΣ….ΙΔΟΥ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ..!

  

Παλαιότερα επικρατούσε η θεωρία ότι οι αρχαίοι Έλληνες παρέλαβαν το αλφάβητο από τους Φοίνικες, οι οποίοι κατοικούσαν στις ακτές της Συρίας – Παλαιστίνης.
Ενώ συνέβη ακριβώς το αντίθετο: Οι Φοίνικες παρέλαβαν τη γραφή από τους Κρήτες αποίκους, οι οποίοι κατά τον 13ον π.Χ. αιώνα αποίκησαν τις ακτές της Παλαιστίνης ως Φιλισταίοι, όπως μας είναι γνωστοί, από την Παλαιά Διαθήκη.
Ο Άρθουρ Έβανς, Άγγλος αρχαιολόγος υποστηρίζει: «Η Γραφή της Κρήτης είναι η μήτηρ της Φοινικικής γραφής».
 
Αλλά, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
 
Τον Ιούνιο του 1952 ο Άγγλος αρχιτέκτονας, ο Μάικλ Βέντρις ανακοίνωσε δημόσια ότι μπόρεσε να αποκρυπτογραφήσει μια άγνωστη μέχρι τότε γραφή, την Κρητικομυκηναϊκή γραμμική γραφή τύπου Β΄, στην οποία βρίσκονται γραμμένες πολλές πινακίδες από την Κρήτη, τις Μυκήνες, την Πύλο κ.ά. και, το κυριότερο, ότι η γλώσσα των πινακίδων αυτών είναι η Ελληνική.
 
Η σπουδαιότητα της ανακοίνωσης του Βέντρις για την επιστήμη γενικότερα (που έλυνε, επιτέλους, το μυστήριο, το μυστήριο των πινακίδων της γραμμικής γραφής Β’), αλλά ιδίως για τον ελληνικό πολιτισμό, που η γραπτή του παράδοση μεταφερόταν επτά περίπου αιώνες νωρίτερα (από τον 8ο αιώνα π.Χ. στον 15ον), ήταν ανυπολόγιστης σημασίας.
 
Άλλαζαν, άρδην τα δεδομένα της ιστορίας μας, αφού αυτή εξαρτάται και προσδιορίζεται χρονικώς, κατά κύριο λόγο, από τις γραπτές μαρτυρίες.
 
Είχε προηγηθεί η έρευνα του Άγγλου αρχαιολόγου Έβανς, ο οποίος έκαμε ανασκαφές στην Κρήτη.
Είχε παρατηρήσει ότι από τους κατασπαρμένους στα διάφορα μουσεία της Ευρώπης σφραγιδόλιθους, εκείνοι που η προέλευσή τους ήταν γνωστή προέρχονταν από την Κρήτη.
 
Έτσι, κατέληξε στο συμπέρασμα, ότι κοιτίδα της γραφής αυτής ήταν η Κρήτη. Γι’ αυτό το 1893 άρχισε τις έρευνες στην Κρήτη.
 
Ευθύς εξ αρχής ο Έβανς υποστήριξε ότι τα συλλαβογράμματα της γραμμικής γραφής Β’ δεν εκφράζουν γλώσσα ανατολικής προελεύσεως (όπως επιστεύετο πριν από την αποκρυπτογράφηση), αλλά μόνο ελληνικά.
 
Ο Έβανς ακόμη είχε καταλήξει στο συμπέρασμα, βασιζόμενος σε παρατηρήσεις του επί της εξελίξεως των διαφόρων συλλαβογραμμάτων, ότι οι Φοίνικες παρέλαβαν τη γραφή από Κρήτες αποίκους, οι οποίοι μετά τον 13ον π.Χ. αιώνα αποίκησαν τις ακτές της Παλαιστίνης ως Φιλισταίοι.
Έτσι, ο Έβανς κατέληξε στο συμπέρασμα ότι: Η Γραφή της Κρήτης είναι η μήτηρ της Φοινικικής γραφής!..
 
Περίπου την ίδια εποχή ο Ρενέ Ντυσσώ διετύπωσε ανάλογη άποψη: «Οι Φοίνικες είχον παραλάβει πρωιμότατα το αλφάβητόν των παρά των Ελλήνων, οίτινες είχον διαμορφώσει τούτο εκ της Κρητομυκηναϊκής γραφής».
 
Η διαφορά είναι ότι το φοινικικό σύστημα γραφής παρέμεινε συλλαβάριο, όπως ακριβώς το παρέλαβαν από τους Έλληνες, ενώ η ελληνική φυσιολογική εξέλιξη κατέληξε στο σημερινό γνωστό αλφαβητικό σύστημα γραφής, το πρώτο δηλαδή αλφαβητάριο στον κόσμο.
 
Αυτήν την γραφή Β’ επέτυχε να αποκρυπτογραφήσει το 1952 ο Άγγλος αρχιτέκτονας Ventris με την συνεργασία του μεγάλου Ελληνιστή Τσάντγουικ, ο οποίος έχει γράψει σχετικά:
 
«Όλοι οι Έλληνες πρέπει να σέβονται το κομμάτι αυτό του μαυρισμένου πηλού, γιατί αυτό κατ’ εξοχήν έπεισε τον κόσμο ότι οι δημιουργήσαντες τον μυκηναϊκόν πολιτισμό ήσαν Έλληνες. Η γλώσσα που μιλούσαν 1.700 χρόνια πριν να γεννηθεί ο Χριστός, είναι με μερικές διαφορές η ίδια γλώσσα με την Ελληνική που μιλιέται σήμερα.
 
Και υπάρχουν ακόμη πολλά που δεν τα ξέρουμε για τις απαρχές της Eλληνικής γλώσσας…».
Ο Μάικλ Βέντρις, που πέτυχε την αποκρυπτογράφηση, ήταν χαρισματικό πνεύμα.
 
Μπορούσε να μαθαίνει εύκολα ξένες γλώσσες, είχε μια σπάνια συνδυαστική φαντασία, ήταν ικανός να ξεχωρίζει τις κανονικότητες μέσα στην ποικιλία και γενικά, όπως γράφει ένας συνεργάτης του, «είχε τη δύναμη να διακρίνει την τάξη μέσα στο φαινομενικό χάος, το χάρισμα δηλαδή που χαρακτηρίζει το έργο όλων των μεγάλων ανδρών».
 
Γι’ αυτό και επέτυχε να λύσει ένα τόσο μεγάλο πρόβλημα.
 
Έτσι, έλυσε τη μεγάλη απορία χιλιάδων μελετητών της ελληνικής ιστορίας, τους οποίους απασχολούσε το ερώτημα: «Πώς συμβαίνει οι Έλληνες με τόσο υψηλό επίπεδο πολιτισμού να πάρουν το αλφαβητάριο από τους Φοίνικες;..».
 
Ο θάνατός του το 1956, σε ηλικία 34 ετών σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα, άφησε πολλά ερωτήματα, τα οποία παραμένουν αναπάντητα μέχρι σήμερα.
 
Χάρη στον Βέντρις αποδείχτηκε ότι η ελληνική, η αρχαιότερη γλώσσα απ’ όσες ομιλούνται και γράφονται σήμερα στην ευρωπαϊκή ήπειρο, είναι εντυπωσιακά αρχαιότερη από όσο εθεωρείτο στις αρχές του 20ού αιώνα.
 
Τα ελληνικά και πρωτοελληνικά φύλα διέθεταν διάφορα συστήματα γραφής. Αυτό έγινε γνωστό από τις πήλινες πινακίδες που τα «αρχεία» της ελληνικής γης διαφύλαξαν επί χιλιετίες και ήρθαν στο φως κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, «γράμμα λίθων γαίας παναληθέος».
 
Τα γραπτά αυτά μνημεία παρουσιάζουν κανονική εξέλιξη: Πρώιμο εικονογραφικό στάδιο (ιερογλυφικό), συλλαβογραφικό, τέλος φθογγογραφικό. Δύο από αυτά τα συστήματα, το Κυπριακό συλλαβογραφικό και η Γραμμική γραφή Β’, έχουν ήδη αποκρυπτογραφηθεί και εκφράζουν ολοκάθαρα την ελληνική γλώσσα με αδιάσπαστη ενότητα μέχρι σήμερα.
 
Ο καθηγητής του πανεπιστημίου της Οξφόρδης και μεγάλος Ελληνιστής G. Murray γράφει: «Η ελληνική είναι η τελειότερη γλώσσα. Μια σκέψη μπορεί να διατυπωθεί με άνεση και χάρη στην Ελληνική, ενώ γίνεται δύσκολη και βαρειά στη Λατινική, Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική κ.λπ.. Η Ελληνική είναι η τελειότερη γλώσσα, επειδή εκφράζει τις σκέψεις τελειότερων ανθρώπων».
Οι Ευρωπαίοι ειδικοί περί τα γλωσσικά στο σύνολό τους υποστηρίζουν ότι «η αρχαία ελληνική γλώσσα έχει υψηλή μορφοποιητική ικανότητα, που διαμορφώνει τη σκέψη και κάνει τους μαθητές που γνωρίζουν αρχαία Eλληνικά, να διαπρέπουν στις θετικές επιστήμες».
 
Στην Ελλάδα, όμως, πανεπιστημιακός καθηγητής επιθυμεί διακαώς την κατάργηση της διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών στο Γυμνάσιο… Και υπάρχουν, δυστυχώς, ουκ ολίγοι ομονοούντες…
 
Ο Γερμανός φυσικός επιστήμων Μax Von Laye (Βραβείο Νόμπελ Φυσικής) γράφει: «Οφείλω χάριτας στη Θεία Πρόνοια, διότι ευδόκησε να διδαχθώ τα αρχαία Ελληνικά, που με βοήθησαν να διεισδύσω βαθύτερα στο νόημα των θετικών επιστημών».
 
Τη δήλωση αυτή την έκαμε, όταν διαπίστωσε ότι η ελληνική γλώσσα είναι μια τέλεια μαθηματική δημιουργία, διαπίστωσε τη μαθηματική δομή της.
 
Εμείς συνεχίζουμε την «απλοποίησή» της μέχρι να την κάνουμε αγνώριστη. Σ’ αυτό απαντά ο Γάλλος καθηγητής Masse Roger λέγοντας: «Κάθε απλοποίηση στη γλώσσα είναι απλά ένα χάσιμο σκέψεως».
 
Αλλά, είναι διδακτικότατη η προτροπή του Προέδρου της Διεθνούς Ακαδημίας προς διάδοση του Πολιτισμού Φραγκίσκου Λιγκόρα, ο οποίος τον Μάρτιο του 1997 έκαμε την παρακάτω δήλωση στο Πάντειο Πανεπιστήμιο:
 
«Έλληνες, να είστε υπερήφανοι που μιλάτε την Ελληνική γλώσσα ζωντανή και μητέρα όλων των άλλων γλωσσών. Μη την παραμελείτε, αφού αυτή είναι ένα από τα λίγα αγαθά που μας έχουν απομείνει και ταυτόχρονα το διαβατήριό σας για τον παγκόσμιο πολιτισμό. Ζωντανέψτε τους αρχαίους σας συγγραφείς, κάνετε γνωστόν το συλλογισμό τους…».
 
 
 

Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2020

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΌΝΟΥ

 
Γράφει η Ελένη Μανιωράκη

 
Στην Αρχαία Ελλάδα καθώς μεγαλύτερη σημασία είχε η αρχή κάθε μήνα, η λεγόμενη Νουμηνία, η πρωτοχρονιά δεν γιορταζόταν τουλάχιστον όπως την γιορτάζουμε σήμερα. 
Στην αρχαία Ελλάδα το έτος αποτελούνταν από δώδεκα σεληνιακούς μήνες, οι οποίοι είχαν συνήθως 29 και 30 ημέρες εναλλάξ (κοίλοι και πλήρεις μήνες).Τα όρια κάθε μήνα σηματοδοτούσε η εμφάνιση δύο νέων φεγγαριών, επομένως η διάρκειά του ήταν περίπου 29 ½ ημέρες. 
Ωστόσο η καθιέρωση ενός έτους 354 ημερών δημιουργούσε πρόβλημα και, αν δεν λαμβάνονταν μέτρα, συνεχώς θα διογκωνόταν, αφού ένα ηλιακό έτος έχει 365 ημέρες.. 
Πιθανότατα οι Έλληνες χρησιμοποίησαν ημερολογιακό έτος 12 μηνών περίπου τον 8ο αιώνα προ χριστιανικής χρονολόγησης , αφού μνεία της ύπαρξής του εντοπίζεται στον Ησίοδο.
Η σχέση ανάμεσα στο ημερολογιακό έτος και στις γιορτές, ήταν για τους Έλληνες στενά συνδεδεμένη . Αυτό αποδεικνύεται από το ότι τα ονόματα των περισσοτέρων μηνών προέρχονταν από ονομασίες γιορτών που τελούνταν κατά τους μήνες αυτούς.
Τα ονόματα των 12 μηνών του Αττικού έτους
Εκατομβαίων 16 Ιουλίου – 15 Αυγούστου
Μεταγειτνιών 16 Αυγούστου – 15 Σεπτεμβρίου
Βοηοδρομιών 16 Σεπτεμβρίου – 15 Οκτωβρίου
Πυανεψιών 16 Οκτωβρίου – 15 Νοεμβρίου
Μαιμακτηριών 16 Νοεμβρίου – 15 Δεκεμβρίου
Ποσειδεών 16 Δεκεμβρίου – 15 Ιανουαρίου
Γαμηλιών 16 Ιανουαρίου – 15 Φεβρουαρίου
Ανθεστηριών 16 Μαρτίου – 15 Απριλίου
Μουνιχιών 16 Απριλίου – 15 Μάιου
Θαργηλιών 16 Μαϊου – 15 Ιουνίου
Σκιροφοριών 16 Ιουνίου – 15 Ιουλίου
Η πρώτη ημέρα κάθε μήνα η ονομαζόμενη Νουμηνία. Αργότερα γιορταζόταν κι ως Πρωτοχρονιά.
Στην αρχαία Ελλάδα ο καινούργιος χρόνος ξεκινούσε κατά την φθινοπωρινή Ισημερία (21 Σεπτεμβρίου ) και ήταν συνδεδεμένος με την κίνηση του ήλιου και όχι της σελήνης όπως στην Μεσοποταμία.
Το πρώτο ηλιακό ημερολόγιο είναι Μινωικό όπως αποδεικνύει Μινωική σφραγίδα του 2200 προ χριστιανικής χρονολόγησης που βρέθηκε στο Φουρνί Αρχανών. Οι Έλληνες παρακολουθώντας την κίνηση του ήλιου και των αστέρων (Ισημερίες ,Ηλιοστάσια) κατήρτισαν τα τελειότερα ημερολόγια. Το ημερολόγιο των Ελλήνων διαδόθηκε με τις κατακτήσεις του Αλέξανδρου σε όλο τον τότε γνωστό κόσμο
Ωστόσο η γιορτή της Πρωτοχρονιάς, όπως την γνωρίζουμε σήμερα έχει τις ρίζες της στην Αρχαία Ρώμη. Τα πρώτα χρόνια οι Ρωμαίοι γιόρταζαν το νέο έτος την 1η Μαρτίου , όταν ο αστερισμός του ταύρου ήταν ορατός .Με την άνοδο του Ιουλίου Καίσαρα στην εξουσία το 46 προ χριστιανικής χρονολόγησης ,καθιερώθηκε ως επίσημη γιορτή. Ο Καίσαρας παρατήρησε ότι το παλιό ρωμαϊκό ημερολόγιο δεν ήταν ακριβές και αποφάσισε να δημιουργήσει ένα καινούργιο με βάση την θέση του ήλιου. Την δημιουργία του ανέλαβε ο αλεξανδρινός αστρονόμος Σωσιγένης…. 
Αργότερα επί βασιλείας Νουμά Πομπιλίου προστέθηκαν άλλοι δύο μήνες ο Ιανουάριος και Φεβρουάριος. Ο πρώτος μήνας πήρε την ονομασία του από τον Θεό τού ρωμαϊκού πάνθεου, τον Ιανό. Ο Ιανός ήταν ο θεός με τα δύο αντίθετα προσωπεία. Θεωρούνταν ο θεός της καινούργιας αρχής και ήταν ο παλαιότερος Βασιλιάς των Ρωμαίων. 
Το ένα προσωπείο του κοιτούσε μπροστά και το άλλο πίσω, συμβολίζοντας το μέλλον και το παρελθόν.
Οι Ρωμαίοι γιόρταζαν την αλλαγή του χρόνου με τελετές όπου αντάλλαζαν δώρα και παράλληλα επιδίδονταν σε ενθουσιώδεις εορτασμούς αυτό που αργότερα οι χριστιανοί ονόμασαν, «ακολασίες». Με την επικράτηση του Χριστιανισμού η γιορτή των Ρωμαίων θεωρήθηκε ειδωλολατρική και καταργήθηκε. Την περίοδο του Μεσαίωνα η Πρωτοχρονιά εορτάζονταν είτε την ημέρα των Χριστουγέννων (Χριστούγεννα ,πρωτούγεννα ,πρώτη γιορτή του χρόνου) είτε κατά τον ευαγγελισμό της Θεοτόκου στις 25 Μαρτίου. Όταν έγινε πάπας ο Γρηγόριος ΙΓ΄, το 1582 επανήλθε ο εορτασμός την πρώτη Ιανουαρίου. Τότε δημιουργήθηκε το Γρηγοριανό ημερολόγιο το οποίο ισχύει μέχρι σήμερα. 
Το Γρηγοριανό ημερολόγιο βασίστηκε στο Ιουλιανό, αλλά υπολόγισε ακριβέστερα την μετατόπιση της Ισημερίας. Τα επόμενα χρόνια το Γρηγοριανό ημερολόγιο υιοθετήθηκε από τις περισσότερες χώρες. Στην Ελλάδα καθιερώθηκε το 1923…Υπάρχουν άνθρωποι που ακόμη σήμερα ακολουθούν το Ιουλιανό ημερολόγιο, οι γνωστοί παλαιοημερολογίτες.
Καλή, όμορφη, ελληνική πρωτοχρονιά παρ’ όλα αυτά τα απίστευτα που συμβαίνουν,. Γεγονότα πρωτόφαντα που εκθρονίζουν συνήθειες αιώνων, παραδόσεις , γιορτές και συνύπαρξη ανθρώπων δίχως άλλο. Κουράγιο Έλληνες «ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ»

Αριστοτέλης, ο Φιλόσοφος απο τ’ Άστρα.


Για την δημιουργία και τη λειτουργία του κόσμου ο Αριστοτέλης θεμελιώνει την δική του επιστημονική άποψη και υποστηρίζει το αιώνιον «γίγνεσθαι». 

Δεν έχουμε το δικαίωμα να σκεφτόμαστε την ύλη χωρίς μορφή, ούτε τη μορφή χωρίς ύλη.Η σχέση ύλης – μορφής είναι άμεση. Η ύλη είναι τόσο αγέννητη όσο και η μορφή. Και τα δύο είναι αιώνια. Ό,τι γεννιέται ήδη υπάρχει μέσα στο «γίγνεσθαι» και αποτελεί την λειτουργία από μία ύλη και μία μορφή να προκύπτει μία νέα ύλη και μία νέα μορφή. Το «γίγνεσθαι» δηλαδή η συμπαντική μηχανή, είναι η μετάβαση από μία δυνατότητα σε μία πραγματικότητα, μέσω της κίνησης.Όμως όλα αυτά είναι αιώνια. Η «κινητική αρχή» δεν άρχισε ποτέ, είναι νόμος που υπάρχει από πάντα και έχει σαν ουσία της την καθαρή ενέργεια. Αυτή η «αρχή» είναι εντελώς άϋλη, απόλυτα καθαρή, ολοτελής και πλήρης στον έλεγχο της λειτουργίας του παντός. Αυτή είναι το απόλυτο Πνεύμα που ορίζει την ιδιότητα του Θεού.
Όμως, τι είναι αυτή η αιώνια ενέργεια της «κινητικής αρχής»; Είναι η καθαρή νόησις του εαυτού της. Ο Συμπαντικός «Νους» καταλαβαίνει τον εαυτό του, όταν η Θεότητα «στοχάζεται τον εαυτό της». Είναι «Νόησις Νοήσεως». Ο Θεός μόνον το θείον μπορεί να σκέφτεται, μόνον δηλαδή τον Εαυτό του. Ο κόσμος μόνον από το θείον προέρχεται και στο θείον ανήκει. Η ζωή κάθε μορφής ύλης είναι ενέργεια του πνεύματος και ο άνθρωπος είναι το μοναδικό έμψυχο ζώον της φύσεως που μετέχει, στο πνεύμα της δημιουργίας, είναι δηλαδή «μέτοχος Θεού».

Α Ρ Ι Σ Τ Ο Τ Ε Λ Η Σ

Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΠΕΛΑΣΓΙΚΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΥΛΗΣ …Κατά τον Αριστοτέλη: «Δεν προήρχοντο
από το σπέρμα, αλλά αντιθέτως το σπέρμα προήλθε από αυτούς» (Αριστοτέλης: Μετά τα Φυσικά, 7,30)
«Είναι φυτά τ’ ουρανού οι Έλληνες, και όχι της γης, γιατί στον ουρανό Βρίσκονται οι ρίζες τους. Τους ανέθρεψε η Αθηνά.» (Πλάτωνας Τίμαιος 23 d – e).

Πιο διαφωτιστικό για την εξωγήινη προέλευση του Έλληνα αναφέρεται στην ουσία Ιχώρ. Για την ουσία Ιχώρ ( ή Ιγώρ), έχουμε αρκετές αναφορές από τους Έλληνες σοφούς-επιστήμονες, όπως τον Όμηρο, και τον Πλάτωνα. Είναι η ουσία που κυκλοφορούσε στο αίμα των Ελλήνων Θεών και τους ξεχώριζε από τους κοινούς θνητούς ώστε να γράψει ο Όμηρος:«ρέε δ’άμβροτον αίμα θεοίο, ιχώρ, οις περ τε ρέει μαχάρεσση θεοίσιν» (Ιλιάς Ε 340 και Οδύσσεια 405).

Κατά τον Πλάτωνα: «Ο ιχώρ, το υγρόν, ο ορός του αίματος είναι απαλός, της μαύρης και οξείας χολής είναι δριμύς, όταν αναμειγνύεται ένεκα θερμότητος με αλμυρά συστατικά, τότε το ονομάζουμε οξύ φλέγμα»! (Πλάτων :Τίμαος,39,3)
Η άποψη πως το Ελληνικό γένος προέρχεται από άλλον πλανήτη δεν είναι καινούρια αλλά έχει τις ρίζες της στους ένδοξους προγόνους μας όπου κατά πολλούς ερευνητές είχαν αρκετά πιο προηγμένη τεχνολογία από αυτήν που κάποιοι θέλουν να πιστεύουμε.

Αναφορές για το γένος των Ελλήνων γίνονται από τον Αριστοτέλη, Πλάτων, Όμηρο αλλά και πολλούς ακόμη μέσα από τα κωδικοποιημένα για πολλούς κείμενά τους. Εδώ θα πρέπει να επισημάνουμε πως με τον όρο Έλληνα δεν εννοούμε τον άνθρωπο όπου είναι γεννημένος στην Ελλάδα καθώς ο Έλληνας είναι είδος.

Από την απώτερη αρχαιότητα, ο άνθρωπος κοίταζε τον ουράνιο θόλο και προσπαθούσε να μετρήσει τα αστέρια. Σήμερα γνωρίζουμε ότι ο αριθμός των αστεριών είναι μεγάλος, αλλά όχι άπειρος, κι ένας παρατηρητής με οξύ μάτι μπορεί να μετρήσει το πολύ 25.000 άστρα, όταν οι ατμοσφαιρικές συνθήκες είναι καλές. Η απεραντοσύνη όμως του ουρανού, ακόμη και κάτω από το φως της σύγχρονης γνώσης, είναι δεδομένη και πάντα προκαλούσε κι εξακολουθεί να προκαλεί δέος σιον άνθρωπο. Γι’ αυτό το λόγο άλλωστε, η γνώση των άστρων και των αστερισμών και η επίκληση τους με συγκεκριμένα ονόματα, δημιουργεί στον άνθρωπο ένα αίσθημα ασφάλειας και ικανοποίησης.

Πολλά από τα ονόματα των αστεριών που χρησιμοποιούμε ακόμη και σήμερα είναι ελληνικά. Και οι Έλληνες ήταν ίσως οι πρώτοι που έδωσαν ονόματα σε συστάδες αστεριών και δημιούργησαν καταλόγους αστέρων. Για αυτόν το λόγο μπορούμε να δηλώσουμε με βεβαιότητα πως η ιστορία της αστρονομίας άρχισε στην αρχαία Ελλάδα.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε άλλωστε ότι κατά τη μυθολογία, ο Έλληνας θεός Ερμής ήταν ο πρώτος που παρατήρησε την τάξη στα πράγματα του ουρανού και υπολόγισε τη διάταξη των άστρων και τα διαστήματα των εποχών. Η πρώτη σαφής αναφορά για την έστω και στοιχειώδη γνώση των ονομάτων κάποιων άστρων και αστερισμών προέρχεται από τον Όμηρο και συγκεκριμένα από τα επικά έργα του Ιλιάδα και Οδύσσεια, που γράφτηκαν τον 8ο π.Χ. αιώνα.

Στην Ιλιάδα, περιγράφοντας την ασπίδα του Αχιλλέα, ο Όμηρος κατονομάζει τις Πλειάδες, τις Υάδες, τον Ωρίωνα και τη Μεγάλη Άρκτο. Επίσης, παρομοιάζει την απαστράπτουσα περικεφαλαία και την ασπίδα του Διομήδη με το «φθινοπωρινό αστέρα», δηλαδή το Σείριο. Ο Σείριος, ως «κύων του Ωρίωνος» λόγω της θέσης του κοντά στον αστερισμό αυτό, χρησιμοποιείται και σε παρομοιώσεις που αφορούν τον Αχιλλέα και τον Έκτορα.

Στην Οδύσσεια, υπάρχουν αναφορές σε όλους τους παραπάνω αστέρες και αστερισμούς, π.χ. τον Βοώτη. Επίσης, σε αυτό το έπος συναντάμε και μια σαφέστατη αναφορά στις τροπές του Ήλιου «τροπαί ηελιοιο». Από τις αναφορές λοιπόν του Ομήρου μπορούμε να συμπεράνουμε πως ήδη τον 8ο π.Χ. αιώνα, κάποιοι αστερισμοί, αλλά και κάποια ουράνια φαινόμενα ήταν γνωστά στους Έλληνες. Διάφοροι αστέρες είχαν κατονομαστεί και μάλιστα θεώρούνταν τόσο οικείοι, ώστε να χρησιμοποιηθούν σε παρομοιώσεις που αφορούσαν θεούς και ανθρώπους.

Ίσως οι πλανήτες να μην είχαν ακόμη διαφοροποιηθεί, μια και δεν υπάρχουν ενδείξεις για κάτι τέτοιο, ωστόσο θα πρέπει να τονίσουμε ότι δεν υπάρχουν και ενδείξεις που να υποδηλώνουν ότι κάτι τέτοιο δεν είχε συμβεί. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν πολλές ενδείξεις ικανές να μας πείσουν όιι η συσχέτιση της κατάστασης του ουρανού και το πέρασμα του χρόνου στη γη ήταν ευρέως γνωστά, βάσει παρατηρήσεων.

Την ίδια εποχή με τον Όμηρο ή λίγο αργότερα, ο Ησίοδος, στο βιβλίο του Έργα και Ημέραι, αναφέρει πολλούς επίσης αστερισμούς, που ο γεωργός πρέπει να συμβουλευτεί για τις καθημερινές ασχολίες του. Για παράδειγμα, συνιστά να αρχίζει ο θερισμός όταν ανατέλλουν οι Πλειάδες και η σπορά όταν πλησιάζουν σιη δύση τούς. Ο Ησίοδος κάνει αναφορά σε όλους τους αστέρες και αστερισμούς που είχε κατονομάσει και ο Όμηρος, κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στο Σείριο και στον Αρκτούρο. Στο Έργα και Ημέραι υπάρχουν επίσης τρεις αναφορές στα ηλιοστάσια. Μια φήμη μάλιστα λέει ότι ο Ησίοδος έγραψε κι ένα έργο αποκλειστικά για τους αστερισμούς, που όμως χάθηκε όπως και πολλά άλλα από τα έργα του.

ΣΕΙΡΙΟΣ
Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι Σείριος είναι το αστέρι που αναφέρεται σε όλες τις θρησκείες του κόσμου με τα ονόματα Σείριος, Σούρια, Σουρ, Σήειρ, Οσιρις κ.α. Από το Περού και το Μεξικό μέχρι την Αυστραλία και Ιαπωνία και από την Ισλανδία μέχρι την Ν. Αφρική, μια παράδοση ζει χιλιάδες χρόνια, παρά τις προσπάθειες εξαλείψεως της, για να θυμίζει στον άνθρωπο την σχέση του με το μακρινό αστέρι και πως οι θεοί-βασιλιάδες εποικιστές, έφεραν το σπέρμα της ζωής στον απόμακρο τούτο πλανήτη του γαλαξία μας.

 

Στο Κουρδιστάν στην θέση Γκόμπεκλι Τεπέ επιστήμονες θεωρούν ότι  ναός 11000-9000 π.Χ. ετών είναι στραμμένος προς τον Σείριο

θα γίνει προσπάθεια συσχετισμού της ζωής της γης με το μυστηριώδες αστέρι, όσο πιο πειστικά, με βάση τα στοιχεία από τις παραδόσεις των λαών της γης. Αυτοί οι λαοί παρά την τεράστια απόσταση του άστρου από την γη, ήτοι κατά τους αστρονόμους 8,8 έτη φωτός ή 83.255.040.000.000 χιλιόμετρα, γνωρίζουν παραδόξως πάρα πολλά γι’ αυτό το άστρο, που αποτέλεσε αντικείμενο λατρείας των αρχαίων λαών.

Αφετηρία εκκινήσεως, των θεών που εποίκησαν την γη υπήρξε ο Σείριος χωρίς να αποκλείουμε και την συμμετοχή πιο μακρινών άστρων. Αφετηρία των θεών Θεωρείται ο Σείριος και όχι κάποιο άλλο άστρο. Αυτό δικαιολογείται αφού σε παγκόσμια κλίμακα ο Σείριος αποτέλεσε αντικείμενο λατρείας, λατρεία που χρονολογείται ταυτόχρονα με την εμφάνιση του ανθρώπου πάνω στην γη. Παρά την τεράστια για τα ανθρώπινα δεδομένα απόσταση, ο Σείριος είναι ένα πολύ κοντινό άστρο για τα συμπαντικά δεδομένα και τους θεούς. Παρακάτω αναφέρονται τα ουράνια σώματα που αποτελούν το αστρικό σύστημα του Σείριου και πληροφορίες που τα αφορούν, σύμφωνα με τα τελευταία επιστημονικά δεδομένα.

(Σείριος Α΄) είναι ένα άστρο τεραστίων διαστάσεων, ήλιος-γίγαντας σε σχέση με τον ήλιο του ηλιακού μας συστήματος.Είναι ένα πολύ λαμπερό αστέρι. Έχει ακτίνα 1,5 φορά μεγαλύτερη από τον ήλιο, η μάζα του είναι 2,5 φορές μεγαλύτερη από την μάζα ίου ήλιου και 35,5 φορές φωτεινότερος από αυτόν. Έχει θερμοκρασία επιφανείας 11.200C τόση όση είναι σε χιλιόμετρα η απόσταση μεταξύ Πυραμίδων Χέοπος και Γιουκατάν Μεξικού, αλλά τόση είναι σε μέτρα ανά δευτερόλεπτο και η ταχύτητα διαφυγής των σωμάτων από την έλξη της γης.

(Σείριος Β’) Είναι βαρύ αστέρι, άσπρος νάνος, έχει χρώμα άσπρο και είναι αόρατος με γυμνό οφθαλμό. Ανακαλύφθηκε ΜΟΛΙΣ το 1862 με ισχυρό τηλεσκόπιο και τονίζω το έτος γιατί θα χρειαστεί πιο κάτω. Επί 50 χρόνια καλύπτεται από τον Σείριο «Α» και η ορατή περίοδος του είναι άλλα πενήντα (50) χρόνια. Είναι 65.000 φορές πυκνότερος από τον δικό μας ήλιο και έχει το 95% της μάζας αυτού ενώ είναι 10.000 φορές πιο σκοτεινός από τον Σείριο «Α»

(Σείριος Γ’) ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΑΣΤΡΟ Ο αστρονόμος Φόξ ισχυρίζεται ότι είδε τον Σείριο Γ» το 1920. Είναι τέσσερις φορές ελαφρύτερος από τον Σείριο «Α» και κινείται όπως ο Σείριος «Β». Έχει έναν δορυφόρο «Ε» που είναι ο πλανήτης του συστήματος που κατοικείται και από αυτόν ξεκίνησε ο εποικισμός της γης.
Ο πλανήτης αυτός επηρεάζεται καθ’ ολοκληρία από τον Συνοδό. Τα πενήντα χρόνια της περιόδου του Συνοδού είναι διάχυτα στην Ελληνική παράδοση.

H ύπαρξη του Σείριου ήταν γνωστή σε αρχαίους πολιτισμούς, ΠΡΙΝ ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, όπως μαρτυρούν αρχαία κείμενα και αρχαίες παραστάσεις. Το «περίεργο» της όλης υπόθεσης, έγκειται στο οτι ο Σείριος Β΄ και ο Σείριος Γ΄ δεν φαίνονται με «γυμνό μάτι», γεγονός που προϋποθέτει την ύπαρξη φακού, τηλεσκοπίου ή κάποιου άλλου τεχνολογικού επιτεύγματος για να διαπιστωθεί η ύπαρξή τους, ή κάποια επαφή των αρχαίων προγόνων μας με εξωγήϊνους και -γιατί όχι;- την πιθανή καταγωγή τους από αυτούς…

Διαβάστε περισσότερα στο : https://theancientwebgreece.wordpress.com/2015/07/18/%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B7%CF%82-%CE%BF-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CF%8C%CF%83%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CF%84-%CE%AC%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1/