Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

ΘΑ ΦΥΓΕΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.



ΤΟ ΠΑΡΕΜΠΟΡΙΟ ΤΩΝ
ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ...
Πειραιάς (δίπλα από τον Ηλεκτρικό).
Παράνομοι έμποροι, που πιθανότατα είναι και παράνομοι μετανάστες, ανενόχλητοι πουλούν την πραμάτεια τους...
Η Αστυνομία μόνο στις 90χρονες και 82χρονες Ελληνίδες, που πωλούν τερλίκια και ζοχιές, δείχνει ζήλο τυπολατρικής εφαρμογής τού νόμου...

Θανάσης Γκόρδης

                                                 ----------------------------------------


ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΔΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΝΟΜΙΜΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ, ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΕΞΟΔΑ,
ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ, ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟΥΣ ΟΒΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΚΕΡΑΙΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ, ΛΑΘΡΑΙΩΣ ΠΟΥΛΟΥΝ ΕΝΩ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, ΟΠΩΣ ΛΑΘΡΑΙΩΣ ΕΙΣΗΛΘΑΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΥΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ; 
ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΤΟΥ, ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΛΑΘΡΑΙΟΙ, [ ΒΡΗΚΑΝ ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΑΝΟΧΥΡΩΤΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ ] , ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΠΟΥ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΑΤΑΞΙΑ ΚΑΙ ΜΙΖΕΡΙΑ, ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΜΕΤΡΑΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΕΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ. 
ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΞΟΒΕΛΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΤΟΥ ΒΡΩΜΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΒΑΛΛΑΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ.

Λελα Σερεμετη

ΤΗ ΛΕΝΕ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ…


Αποτέλεσμα εικόνας για εχω μια αδερφη τη λενε βορεια ηπειρο

Εχω μια αδερφη τη λενε Β Ηπειρο. https://youtu.be/wdCo524DNkU



ΤΗ ΛΕΝΕ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ…
Έχω μια αδελφή
την αγαπώ πολύ
τη λένε Βόρειο Ήπειρο
και είν’ Ελληνική
Κι’ από την αγάπη την πολλή
σκλάβα την έχουν οι Αλβανοί
και δεν μας καίγεται καρφί
αυτή είναι  αλήθεια Έλληνα  πικρή
ποτέ δεν πήγες να την δεις ακόμη και τώρα που μπορείς
αιώνες στέκεις αδρανής και αδιαφορείς
ήρθε η ώρα  να ντραπείς
να  κάνεις κάτι για να ελευθερωθεί
Το πιο αγνό Ελληνικό χώμα
οι προαιώνιες ρίζες μας  είναι εκεί ακόμα
τ’ αφήσαμε στων τουρκαλβανών το στόμα
για αυτήν   ουδεμία  δείξαμε  συμπόνια
αιώνες τώρα και χρόνια ζει  στην μοναξιά
στα  καταχθόνια της πιο ζοφερής σκλαβιάς
ήλθαν στην Ελλάδα τα παιδιά
Λίκνο της ράτσας μας το πιο παλιό
κάθε της τραγούδι αναστεναγμός , πόνος και λιγμός
το αθηναϊκό   σινάφι το κομματικό
πενταράκι δεν δίνει τσακιστό
που πέφτει η Βόρειος Ήπειρος αν   ρωτήσεις;
κάπου στη Αλάσκα  το κομματόσκυλο  θα σου απαντήσει;
Δύο φορές την  έχουμε με αίμα απελευθερώσει
και τις δύο φορές  Έλληνες  την έχουν σιδηροδέσμια  παραδώσει
αιμοδιψείς σφαγείς την έχουν μακελέψει
ουδείς στο ελληνικό κρατίδιο   της   είπε αγάπης λέξη
και ακόμη καθεύδει υπό μανδραγόρα
Έλληνα πατριώτη προχώρα τώρα
για τη  Βόρεια Ήπειρο σήμανε η ώρα !!
ακόμη  το Βορειοηπειρωτικό  εκκρεμεί στο διπλωματικό
τραπέζι
ουδόλως  ενδιαφέρεται  ο κάθε ο επι των εξωτερικών  «Κοτζιάς»
να το επαναφέρει
την Τσαμουριά  όμως  σκέπτονται να   επιλύσουν
αν οι πολίτες σε τούτες τις εκλογές τους ψηφήσουν
Αλβανοί κακοποιοί μας έχουνε ληστέψει και σκοτώσει
των βραχονησίδων την ΑΟΖ   στην Αλβανία
έχουν  οι «κοτζιάδες»   δώσει;
λίαν συγκαταβατικοί  πριν ακόμη  αρχίσουν
οι   συζητήσεις
στο Βορειοηπειρωτικό    οριστική ταφόπλακα
έχουν ρίξει
δεν με νοιάζει αν  ακροδεξιό  με πουν και χρυσαυγίτη
κάλλιον όμως φιλόπατρις παρά
προδότης ή  ψοφοδεής σαν το ποντίκι
Ο παιάν σήμανε της Ελευθερίας  έφθασε η ώρα
η Βόρειος Ήπειρος τους διωγμούς δεν τους αντέχει
άλλο τώρα
Ο ήρωας Κατσίφας σήκωσε της Ελευθερία
τη σημαία τη μεγάλη
τη γη στους Βουλιαράτες πότισε με το αγνό του αίμα
το ηρωικό μας παλικάρι
σαν τον  οπλαρχηγό Πλαπούτα και τον Υψηλάντη το 1821
τα μορμολύκεια των Αθηνών σφόδρα τους ενόχλησε η ιδέα
η αντίδραση τους εχθρική και  λυσσαλέα
καθώς με τους εχθρούς μας    φιλικά  κάνουν παρέα
όπως πούλησαν την Μακεδονία μας  σκλάβα  στους Σκοπιανούς
έτσι  την Βόρειο Ήπειρο σιωπηλά  χάρισαν
στους Αλβανούς
και δεν τολμούν αυτονομία να ζητήσουν
ούτε τα ελάχιστα δικαιώματα της εθνικής
μας ομογένειας να εξασφαλίσουν
Ο απανταχού Ελληνισμός ας ξεσηκωθεί
και ας θυμώσει
την μικρή μας αδελφή από τον  απαγωγέα
να   ελευθερώσει
Αυτονομία να δοθεί σε πρώτη φάση
εισιτήριο της Αλβανίας στην Ευρώπη να μη δοθεί
πριν το περάσει
τώρα  να τους πάρουν θέλουν και  τα σπίτια
Έλληνα  Λευτεριά ζητάει η αδελφή μας
Αγωνίσου για δικαιοσύνη με δόντια και με νύχια !!!
Αμφικτύων
23/4/2019
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ

Τρίτη 23 Απριλίου 2019

ΤΟ ΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ !!!! - ΚΕΝΕΝΤΥ,ΤΣΑΒΕΖ,ΚΑΝΤΑΦΙ-ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΜΑΣΟΝΟΥΣ

Τρία Μνημόνια = 173,6 δις βάρη!



23 Aπρίλη 2010. Συμπληρώθηκαν 9 χρόνια από τότε που από το Καστελόριζο, με φόντο τις βαρκούλες που αρμενίζανε, ο Γιώργος Παπανδρέου ανακοίνωνε την είσοδο της χώρας στον ατέλειωτο Γολγοθά των μνημονίων.
Από  τότε μέχρι σήμερα έχουν – ανάμεσα στα άλλα – συμβεί και αυτά:
    Στην έκθεση που παρουσίασε πριν από λίγες μέρες το ΙΜΕ της ΓΣΕΒΕΕ ανάμεσα στα άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία υπάρχει και ένα εύρημα εξαιρετικής κατά τη γνώμη μας σημασία. Έχει να κάνει με την αποτίμηση και αποτύπωση της λεγόμενης «δημοσιονομικής προσαρμογής (σσ: τα βάρη, δηλαδή, που στην ουσία επωμίστηκε ο ελληνικός λαός) κατά πρόγραμμα οικονομικής προσαρμογής»  (σσ: δηλαδή κατά κάθε μνημόνιο ξεχωριστά).
Τι προκύπτει:
  • Σύμφωνα με την έκθεση το πρώτο Μνημόνιο επέφερε βάρη ύψους 22,5 δισ. ευρώ.
  • Στην συνέχεια ήρθε το δεύτερο Μνημόνιο για να… διορθώσει τα του πρώτου. Και τι έκανε; Στα προηγούμενα πρόσθεσε επιπλέον βάρη ύψους 27 δισ. ευρώ με αποτέλεσμα η επιβάρυνση του δεύτερου Μνημονίου να ανέλθει 47 δισ. ευρώ.
Με άλλα λόγια πρώτο και δεύτερο Μνημόνιο επέφεραν αθροιστικά βάρη στις πλάτες του λαού ύψους 69,260 δισ. ευρώ.
  • Και έπειτα, από εκεί που όλα αυτά θα τέλειωναν «σε ένα νόμο με ένα άρθρο», ήρθε και το τρίτο Μνημόνιο που στα προηγούμενα ήρθε να προσθέτει και νέα βάρη, αυτή τη φορά ύψους 39,9 δισ. ευρώ, ανεβάζοντας έτσι τον λογαριασμό στα 104 δισ. ευρώ.
  • Σωρευτικά, λοιπόν, εκείνο που προκύπτει είναι ότι τα 3 Μνημόνια (που το κάθε επόμενο όχι μόνο κουβαλούσε τα μέτρα του προηγούμενου αλλά πρόσθετε σε αυτά και τα νέα κάθε φορά μέτρα) επέφεραν την περίοδο 2010-2019 μια «προσαρμογή» στις τσέπες και στις πλάτες του ελληνικού λαού της τάξης των 173,6 δισεκατομμυρίων!
Με το τελευταίο, μάλιστα, το… «αριστερό» Μνημόνιο, να ισοδυναμεί με το  60% της συνολικής «προσαρμογής»!
    Και το ερώτημα που τίθεται, τόσο προς αυτούς που έφεραν, ήδη, την «έξοδο» από τα Μνημόνια, όσο και προς τους άλλους που υπόσχονται ότι εκείνοι θα φέρουν την «έξοδο» από τα Μνημόνια, είναι τούτο: Τα 173,6 δισ. ευρώ πότε θα τα φέρουν;

https://www.imerodromos.gr/tria-mnimonia-173-6-dis-vari/?fbclid=IwAR3-UeykFpR_wugjUOTbXm3iO3xVrlJAvqHsZ8oECMEYDjUD1QaaSiFWujs 



Ελληνικά στις πολυννησιακές γλώσσες; - Μέχρι που έφτασαν οι Αρχαίοι Έλληνες;

Στὸ συγκεκριμένο βιβλίο, ποὺ ἐξέδωσε Γερμανὸς καθηγητὴς Γλωσσολογίας τοῦ Πανεπιστημίου τῆς Χαϊδελβέργης τὸ 1987, παρουσιάζονται περισσότερες ἀπὸ 800 λέξεις ἀπὸ τὶς γλῶσσες τῆς Πολυνησίας, ποὺ πιθανότατα προέρχονται ἀπὸ τὰ ἑλληνικά, καθὼς καὶ ἐπιχειρήματα ὑπὲρ μιᾶς πρωΐμου ἑλληνικῆς...


Στὸ συγκεκριμένο βιβλίο, ποὺ ἐξέδωσε Γερμανὸς καθηγητὴς Γλωσσολογίας τοῦ Πανεπιστημίου τῆς Χαϊδελβέργης τὸ 1987, παρουσιάζονται περισσότερες ἀπὸ 800 λέξεις ἀπὸ τὶς γλῶσσες τῆς Πολυνησίας, ποὺ πιθανότατα προέρχονται ἀπὸ τὰ ἑλληνικά, καθὼς καὶ ἐπιχειρήματα ὑπὲρ μιᾶς πρωΐμου ἑλληνικῆς παρουσίας καὶ πολιτιστικὴς ἐπιῤῥροῆς στὸ νησιωτικὸ σύμπλεγμα τοῦ Εἰρηνικοῦ Ὠκεανοῦ, ἀλλὰ καὶ στὴν Ἀμερική, εἰδικότερα στὸ Περοῦ, πρὶν ἄἀκόμη κι ἀπὸ τοὺς Ἴνκας, γύρω στὸ 800 π.Χ… (ἀκολουθεῖ σύντομο ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ βιβλίο).


“Thus the general picture emerges of a Greek cultural migration to pre-Incan Peru by ca. 800 B.C. (Chavin civilisation), a time-period of intense Greek colonization and Orientalizing influences on Greek culture. (…) The fact that both the prominent pre-Incan civilizations in Peru and that of Easter Island were familiar with hieroglyphic (boustrophedon) script and Daedalic-style sculpturing also supports such a hypothetical early date for a Greek migration to the New World, since the alphabet was gradually introduced around 750 B.C. (…)”

From the 5th chapter (p. 218-219) of the book “Greek Linguistic Elements in the Polynesian
Languages (Hellenicum Pacificum)” of Nors S. Josephson, University of Heidelberg (1987).
This is one of the rare books of the Library of Hellenism (Lausanne) about the Greek language and its interactions with other civilizations.

Πρόκειται γιὰ ἕνα ἀπὸ τὰ σχετικῶς πρόσφατα μὰ δυσεύρετα βιβλία. ποὺ διαθέτει ἡ Βιβλιοθήκη τοῦ Ἑλληνισμοῦ στὴν Λωζάννη σχετικὰ μὲ τὴν Ἑλληνικὴ Γλῶσσα καὶ τὶς ἀλληλεπιδράσεις της μὲ ἄλλους πολιτισμούς. Ἐν καιρῷ, αὐτὰ τὰ βιβλία θὰ εἶναι στὴν διάθεση τῆς τοπικῆς κοινωνίας.

Γεώργιος Σγοῦρδος
Λωζάννη, Ἐλβετία «Βιβλιοθήκη τοῦ Ἑλληνισμοῦ στὴν Λωζάννη»



 
 
 
 
 

Κυριακή 21 Απριλίου 2019

«ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΗΓΕΤΗΣ»



Του Βασιλείου Πορπόρη
 
Για την 21η Απριλίου 1967, γράφτηκαν πολλά. Ειπώθηκαν δε ακόμη περισσότερα. Το μεταπολιτευτικό κατεστημένο κατάφερε να παρουσιάσει (κυρίως σε εμάς τους νεότερους) την εποχή εκείνη όπως ακριβώς το βόλευε, χωρίς ουδέποτε να δώσει στους πρωταγωνιστές της την ευκαιρία να δώσουν μία πραγματική και ουσιαστική εξήγηση για την ζωή και τη δράση τους. Το θέμα και οι συζητήσεις γύρω απ’ την 21η Απριλίου έκλεισαν με την επιστροφή του Κωνσταντίνου Καραμανλή στην Ελλάδα τον Ιούλιο του 1974 και για πολλά χρόνια αποτελούσαν θέμα - ταμπού για την ελληνική κοινωνία και τον λαό μας.
Σήμερα συμπληρώνονται 52 χρόνια από την ημέρα εκείνη. Από την στιγμή δηλαδή που μια ομάδα αξιωματικών του ελληνικού στρατού υπό την ηγεσία του συνταγματάρχου Γεωργίου Παπαδοπούλου κατέλαβε την εξουσία και κυβέρνησε την Ελλάδα επί 6,5 περίπου χρόνια. Ως γράφων του παρόντος άρθρου, δεν θα ήθελα να γίνει εκτενής αναφορά στα οικονομικά, πολιτικά και κοινωνικά επιτεύγματα του Γεωργίου Παπαδοπούλου και της εποχής του, διότι αυτά πλέον είναι γνωστά στο μεγαλύτερο τμήμα του ελληνικού λαού και αναφέρονται καθημερινά σε διάφορες συζητήσεις κατά τα τελευταία χρόνια της οικονομικής κρίσης, των μνημονίων και του ΔΝΤ. Στο θέμα τουλάχιστον της οικονομίας και των  διαφόρων έργων υποδομής, ο Γεώργιος Παπαδόπουλος είναι πλήρη δικαιωμένος ακόμη και στην συνείδηση των πολιτικών και ιδεολογικών του αντιπάλων (όσων βέβαια μπορούν να κρίνουν την εκάστοτε κατάσταση και την εκάστοτε εποχή με ψυχραιμία, λογική και αντικειμενικότητα).
Σε αυτό που θα ήθελα να εστιάσουμε σήμερα το ενδιαφέρον μας ένεκα της επετείου, είναι τα ιδεολογικά επιτεύγματα του Γεωργίου Παπαδοπούλου και του έργου του, καθώς και της σημασίας που είχε και εξακολουθεί να έχει για τον Έλληνα/ίδα της κάθε χρονολογικής περιόδου το παράδειγμα αυτό και η θυσία του. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την ιδεολογική δικαίωση του καθεστώτος και συνεπώς την απαλλαγή του από κάθε είδους λασπολογία που μέχρι σήμερα το βαραίνει. Φυσικά αυτό είναι κάτι που φαντάζει πάρα πολύ δύσκολο, ιδιαίτερα στις μέρες μας, οι οποίες διέπονται από το πνεύμα μίας μαρξιστικής εισβολής και όπου κάθε αναφορά υπέρ των αξιωματικών εκείνων ή γενικότερα υπέρ του κάθε τι μπορεί να φαντάζει ελληνικό και πατριωτικό αποτελεί κόκκινο πανί στα μάτια των κυβερνόντων και των υποστηρικτών τους. Ωστόσο, όπως αναφέρει και ο Κωνσταντίνος Καβάφης στο ποίημά του «Ιθάκη»: «Σημασία έχει το ταξίδι κι όχι να φτάσεις στην Ιθάκη…»(!) Έτσι κι εμείς, ως γνήσιοι εραστές της ελληνικής ιστορίας και της αλήθειας, οφείλουμε να κάνουμε την προσπάθειά μας για τον στόχο αυτόν, ακόμη κι αν δεν τα καταφέρουμε, ακόμη κι αν αποτύχουμε, ακόμη κι αν ο αγώνας μας αυτός λήξει άδοξα όπως ο αγώνας και η προσπάθεια του Παπαδόπουλου και των συνεργατών του.
Πριν όμως αναφέρουμε το οτιδήποτε, θα ήθελα να λύσω πρώτα μία απορία, η οποία εύλογα θα γεννηθεί σε πολλούς από εσάς την στιγμή που θα διαβάζετε το παρόν κείμενο. Δηλαδή, το πώς είναι δυνατόν ένας τόσο νέος άνθρωπος χωρίς καμία σχέση με το καθεστώς αυτό να έχει ασχοληθεί με μία εποχή την οποία ούτε καν έζησε και να έχει αφιερώσει χρόνο και φαιά ουσία στην μελέτη του βίου και της πολιτείας ορισμένων ανθρώπων, οι οποίοι δεν βρίσκονται πια στην ζωή. Στο ερώτημα αυτό έχει απαντήσει πριν από 20 περίπου χρόνια, ο υπαρχηγός της 21ης Απριλίου Στυλιανός Παττακός, ο οποίος στον επικήδειο λόγο του προς τον Γεώργιο Παπαδόπουλο τον Ιούνιο του 1999, είπε μεταξύ άλλων τα εξής:
«Σήμερον αποτελεί δικαίωσιν της Επαναστάσεώς μας το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία του λαού μας και μάλιστα των νέων μας, κινεί με απέχθεια την κεφαλίν όταν ακούει τους δημαγωγούς να μας κατηγορούν και με έμφασιν νοσταλγικώς αναφωνούν: “Που ’σαι Παπαδόπουλε…”».  
Πράγματι, η άσχημη κατάσταση την οποία έχουν επιβάλει κατά τις τελευταίες δεκαετίες οι μεταπολιτευτικοί κυβερνόντες, έχει στρέψει ένα μεγάλο τμήμα του λαού και ιδιαίτερα της νεολαίας στην αναζήτηση της αλήθειας της “άλλη εποχής”. Και αυτό φυσικά δεν συμβαίνει για τα έργα, τους δρόμους και το νερό που έφερε στα χωριά μας ο Παπαδόπουλος. Κάτι τέτοιο θα ήταν παράλογο, μιας και ο ίδιος δεν βρίσκεται πια στην ζωή για να έρθει και να σώσει την Ελλάδα ξανά, να δημιουργήσει τα αντίστοιχα έργα, να δώσει δουλειά και ελπίδα στον λαό. Η οικονομία ούτως ή άλλως είναι μία παράμετρος η οποία έρχεται και παρέρχεται και ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί να ανθίσει, αλλά και να γκρεμιστεί και ξαναχτιστεί από την αρχή. Σε ιδεολογικό όμως επίπεδο, ο Γεώργιος Παπαδόπουλος αναζητείται πλέον επί καθημερινής βάσεως, μιας και σήμερα λείπουν οι άνθρωποι με καθαρή και αγνή ιδεολογία, οι οποίοι πάνω από όλους και από όλα να βάζουν την πατρίδα μας.  
Θα ήθελα εδώ να δώσουμε ένα παράδειγμα και να κάνουμε έναν παραλληλισμό της τότε εποχής με το σήμερα: μετά την κρίση που ξέσπασε στην Ελλάδα κατά τα Ιουλιανά του 1965[1] και της απεριόριστης αγανάκτησης που κυρίευε κατά την εποχή εκείνη (δηλαδή την δεκαετία του 1960) τον λαό και τον στρατό, είχε κυριαρχήσει το εξής σύνθημα στην κοινωνία, στις καθημερινές συζητήσεις και στον δημοσιογραφικό τύπο: «Μα δεν θα βρεθεί ένας λοχίας να μας σώσει;». Σήμερα, 52 χρόνια μετά από την ανεύρεση αυτού του «λοχία», το σύνθημα που επικρατεί και πάλι στην κοινωνία επί καθημερινής βάσεως είναι το ακόλουθο: «Που ‘σαι ρε Παπαδόπουλε…» Σαφώς και ο λαός σήμερα δεν ζητά την ανάσταση του Γεωργίου Παπαδοπούλου, αλλά κάποιον παρόμοιο στον οποίο θα μπορέσει να ακουμπήσει και να αντλήσει από αυτόν θάρρος και ελπίδα για το μέλλον. Δηλαδή, αντί για το απρόσωπο σύνθημα που κυριάρχησε κατά την δεκαετία του 1960 και έκανε αναφορά στον «λοχία», σήμερα έχει αντικατασταθεί από το προσωποκεντρικό σύνθημα «Που ‘σαι ρε Παπαδόπουλε…».
 Η αλησμόνητος λοιπόν αυτή φράση και η αναφορά στο πρόσωπο του Γεωργίου Παπαδοπούλου, έχει καταστεί το σλόγκαν της μεταπολιτευτικής Ελλάδος. Σαφώς μία τέτοια αντίστοιχη Επανάσταση δεν είναι απαραίτητο να ξαναγίνει από τον στρατό, αλλά από τον καθένα μας ξεχωριστά, αρκεί να σκεφθούμε, να μελετήσουμε, να αναγνωρίσουμε πράγματα, πρόσωπα και καταστάσεις και να αφήσουμε στην άκρη τον οποιοδήποτε τυχόν εγωισμό μας. Κλείνοντας, θα ήθελα να αναφέρω ότι πλέον ο Γεώργιος Παπαδόπουλος έχει καταστεί Ιδέα στις συνειδήσεις πολλών από εμάς. Και όπως άλλωστε έλεγε και ο ίδιος:
«Η Ιδέα εγκαταλείπει την θέσιν μόνον όταν αποθάνει. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν…»


[1] Για αναλυτικές πληροφορίες και λεπτομέρειες σχετικά με το παρόν θέμα μπορείτε να ανατρέξετε στο βιβλίο του Μάνου Ν. Χατζηδάκη «Γιατί & πώς έγινε η Επανάστασις του 1967».
 



ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ