Δευτέρα 13 Αυγούστου 2018

ΟΧΙ ΣΤΑ ΥΒΡΙΔΙΑ !! ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΈΝΑ!!! ΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΣΠΟΡΟΥΣ!!!!!!



"ού περί χρημάτων των αγώνα ποιούμεθα, αλλά περί αρετής"! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Πως προμηθευόμαστε σπορακια!!!!!!ΟΡΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ!!!!!!!!Και ναι αυτοι ειμαστε και φωναζουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΟΧΙ ΣΤΑ ΥΒΡΙΔΙΑ !! ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΈΝΑ!!! ΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΣΠΟΡΟΥΣ!!!!!! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!! ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ!! ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΑ!!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!! Εθελοντική Ομάδα ΔΙΑΣΩΣΗΣ , ΔΙΑΔΟΣΗΣ και ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ παραδοσιακών Σπόρων.
''....όποια γνώση χάθηκε απο τους Παππούδες μας, όποιο κενό δημιουργήθηκε , ας το αναπληρώσουμε τώρα πριν να είναι αργά..
Τους σπόρους που μας εμπιστεύτηκε ο Θεός να μην τους χάσουμε...
Δεν θα έχουμε την ευκαιρία να τους ξαναβρούμε , όσα χρήματα και να έχουμε και όσο και αν αναπτυχθούμε τεχνολογικά...
Είναι ο μεγαλύτερος Πλούτος που μας δόθηκε.
Ας τους σώσουμε σήμερα γατί αύριο ίσως να είναι αργά...Δηλωνω πως η διακίνηση σπόρων αποτελεί προσωπική ενασχόληση χωρίς κανένα χρηματικό κέρδος.. Οποιος θελει σπορακια κοινοποιη πρωτα στην ομαδα τι σπορακια θελει!!!Πως προμηθευόμαστε σπορακια!! Κοινοποιης στη ομαδα τι σπορακια θες!!

.παιρνεις 2 προπληρωμενους φακελλους απο ταχυδρομειο!!!! Στον ενα γραφεις τα στοιχεια σου ως παραληπτης βαζεις σακουλακια μικρα πλαστικα ζιπ για τα σπορακια (6χ9 περιπου) κ τον βαζεις μεσα στον αλλο φακελο που θα στειλεις σε εμενα ( αποστολεας εσυ) θα σου επιστραφει ο προπληρωμενος φακελλος με τα σπορια μεσα..
Γραψε στον φακελο τη θες!!Με χαρα θα σας χαρισω οτι εχω!!!Προσπαθουμε για την διασωση και την διαδωση των παραδοσιακων μας σπορων και λεμε οχι στα υβριδια!! Σας παρακαλω να χαρισετε στους φιλους σας και στην ομαδα σπορακια του χρονου!! Για Διευθυνση στειλε .Μηνυμα!!!!!
1, Γραφουμε ελληνικα
2,Ο αλληλοσεβασμος στις συζητησεις ειναι απαραιτητος.
3, τα θεματα ειναι ολα τα σχετικα με την φυση,καλλιεργειες ,ζωα,λουλουδια και καθε τι που εχει σχεση με αυτα.
4,διαφημισεις εστω και εμμεσες απαγορευονται
5. επειδη πιστευουμε πως η γνωση δεν εχει ορια Ανταλασουμε εμπειριες και γνωσεις 6.Παρακαλω οχι πολιτικου περιεχομενου κοινοποιησεις στην ομαδα!! Σας παρακαλω πολυ η ομαδα ειναι μονο για θεματα που αφορουν σπορια καλλιεργεια και οικιακή οικονομία γενικα !!!! 7!!!!!Σας παρακαλω να ζητατε λογικο αριθμο σπορων για να κανετε τον οικογενειακό σας κηπο και οχι συλλογη!! Το πολυ 10 ειδη !!8!! οποιος θελει να γινη μελος κανει μονος του αιτημα!!
Πιστευουμε οτι θα μας βοηθησετε να κανουμε μια ομαδα προτυπο
ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΛΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΜΕ ΜΗΝΥΜΑ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ "ΟΛΓΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΡΟΥΒΑ!!

Όλγα Βενιζέλου Ρουβά

ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ……..

Αποτέλεσμα εικόνας για ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ……..


Οἱ ἰδιότητες αὐτές, πολὺ περιληπτικά, εἶναι οἱ ἑξῆς:
 
1. Ἡ μόνη γλῶσσα στὸν κόσμο ποὺ ὁμιλεῖται συνεχῶς ἐπὶ 4000 ἔτη. Ὅλες οἱ ὁμηρικὲς λέξεις ἔχουν διασωθεῖ στὴν παραγωγὴ τῶν λέξεων καὶ κυρίως στὰ σύνθετα. Π.χ. μπορεῖ σήμερα νὰ λέμε νερό (ἐκ τοῦ νηρόν, ἐξ οὗ καὶ Νηρηίδες, Νηρεὺς κ.λπ.), ἀλλὰ τὰ σύνθετα καὶ τὰ παράγωγα θὰ εἶναι μὲ τὸ ὕδωρ (ὑδραυλικός, ὑδραγωγεῖο, ὕδρευση, ἐνυδρεῖο, ἀφυδάτωση, κ.λπ.) Ἢ τὸ ρῆμα δέρκομαι βλέπω, ποὺ ἔχει διασωθεῖ στὸ ὀξυδερκής.
2. Ἔξυπνοι τόνοι καὶ ἔξυπνα γράμματα. Οἱ τόνοι καὶ τὰ πνεύματα ἀλλὰ καὶ τὰ φωνήεντα εἶναι πολὺ σημαντικοὶ παράγοντες στὴν ἑλληνικὴ γλῶσσα, γιατί, ἂν ἀλλάξει ἕνα πνεῦμα ἢ ἕνας τόνος ἢ ἕνα φωνῆεν, αὐτομάτως ἔχουμε διαφορετικὴ σημασία. Π.χ. τὸ ρῆμα εἴργω (μὲ ψιλὴ) σημαίνει ἐμποδίζω τὴν εἴσοδο, ἐνῷ μὲ δασεῖα (εἱργνύω) σημαίνει ἐμποδίζω τὴν ἔξοδο (κάθειρξις). Σῦρος (μὲ περισπωμένη) εἶναι τὸ νησί, ἐνῷ Σύρος (μὲ ὀξεῖα), εἶναι ὁ κάτοικος τῆς Συρίας. Ἡ λέξη φορὰ (μὲ ὄμικρον) σημαίνει τὴν κατεύθυνση ἑνὸς πράγματος, ἡ λέξη φωρά (μὲ ὠμέγα καὶ ὀξεῖα) σημαίνει τὴν κλοπή, ἐνῷ φωρᾷ (μὲ ὠμέγα, περισπωμένη καὶ ὑπογεγραμμένη) σημαίνει ζητεῖ.
3. Ὁ τονισμὸς δημιουργεῖ θετικὴ ἢ ἀρνητικὴ ἔννοια. Παράδειγμα, ἡ λέξη ἔργον συντιθέμενη μὲ ἕνα συνθετικὸ ἀποδίδει ἰδιότητα δημιουργώντας τὴν κατάληξη -ουργός. Καὶ ἐδῶ ἔρχεται τὸ μεγαλεῖο τῆς Ἑλληνικῆς ἡ ὁποία προστάζει: Ἐὰν τὸ ἔργο εἶναι γιὰ τὸ καλὸ τῶν ἀνθρώπων, τότε τονίζεται ἡ λήγουσα, ὅπως μελισσουργός, δημιουργός, σιδηρουργός. Ὅταν ὅμως εἶναι πρὸς…
βλάβην τῶν ἀνθρώπων, ὁ τονισμὸς ἀνεβαίνει στὴν παραλήγουσα π.χ. κακοῦργος, πανοῦργος, ραδιοῦργος.
4. Ἡ σοφία. Ἡ γλῶσσα μας ἔχει λέξεις ποὺ περικλείουν, πραγματικά, ὁλόκληρη φιλοσοφία. Π.χ. ἡ λέξη βίος ἀναφέρεται στοὺς ἀνθρώπους ἐνῷ ἡ λέξη ζωὴ στὰ ζῶα, ἡ λέξη φθόνος ἐκ τοῦ φθίνω ποὺ σημαίνει, σβήνω, χάνομαι, ὁπότε ἐπισημαίνεται ἡ ἠθικὴ διδασκαλία τῆς λέξεως αὐτῆς ποὺ μᾶς προστάζει νὰ μὴν φθονοῦμε τοὺς ἄλλους, διότι ὅποιος φθονεῖ τότε φθίνει συνεχῶς, σβήνει καὶ στὸ τέλος χάνεται.
5. Ὁ λακωνισμός, δηλαδὴ ὁ σύντομος, περιεκτικὸς καὶ φιλοσοφημένος λόγος. Ὅταν σὲ μιὰ φράση δὲν μποροῦμε οὔτε νὰ προσθέσουμε οὔτε νὰ ἀφαιρέσουμε κάτι, τότε ἔχουμε τὴν ὑψίστη τελειότητα, τὴν ὑψίστη σοφία. Π.χ. τὸ «μηδὲν ἄγαν», στὸ ὁποῖο, ἂν ἀφαιρέσουμε τὴ μία ἀπὸ τὶς δύο λέξεις, ἡ ἄλλη μόνη της δὲν σημαίνει κάτι, ἐνῷ, ἂν προστεθεῖ ἕνα ρῆμα, ἡ φράση θὰ χάσει τὴ γενικότητά της.
6. Ἡ κυριολεξία. Ἡ ἑλληνικὴ γλῶσσα διαθέτει μιὰ λέξη γιὰ τὸ κάθε τι. Ἀκόμη κι ἂν φαίνεται ὅτι κάποιες λέξεις σημαίνουν τὸ ἴδιο πρᾶγμα, στὴν πραγματικότητα ὑπάρχουν λεπτὲς νοηματικὲς διαφορές. Γι’ αὐτό, οὐσιαστικῶς, στὴν ἑλληνικὴ γλῶσσα δὲν ὑπάρχουν συνώνυμα. Π.χ. στὴν ἀρχικὴ μορφὴ τῆς γλώσσας μας ὑπῆρχαν τρία ρήματα γιὰ τὸ ἀνακατεύω. Τὸ κεράννυμι (ἀνακατεύω δύο ὑγρὰ καὶ δημιουργῶ μιὰ νέα χημικὴ ἕνωση, π.χ. οἶνος ὕδωρ κρασί), τὸ μείγνυμι (ρίχνω στὸν ἴδιο τόπο δύο ὑγρὰ σὲ ἀγγεῖο, ἢ δύο στερεὰ στὸ σάκκο), ποὺ ἁπλῶς σημαίνει ἕνωση, καὶ τὸ φύρω (ἀνακατεύω κάτι ξηρὸ μὲ οὐσία ὑγρὴ μὲ ἀποτέλεσμα νὰ λερωθεῖ τὸ στερεὸ ἀπὸ τὸ ὑγρό, ὅπως φύραμα, αἱμόφυρτος).
7. Ἡ δημιουργία συνθέτων καὶ ὁ πολλαπλασιασμὸς τῶν λέξεων, ἔντεχνου λόγου δημιουργία. Ἂν καὶ ὑπάρχουν δεκάδες χιλιάδες λέξεις ἱκανὲς νὰ πιστοποιήσουν τὴν ἰδιότητα αὐτή, μιὰ καὶ μόνο πηγὴ ἀρκεῖ γιὰ νὰ διαπιστώσουμε τὴν ἀλήθεια: Στὴν Ἰλιάδα, (Σ,54) ἡ Θέτις θρηνεῖ γιὰ ὅ,τι θὰ πάθει ὁ γιός της σκοτώνοντας τὸν Ἕκτορα «διὸ καὶ δυσαριστοτόκειαν ἑαυτὴν ὀνομάζει». Ἡ λέξη αὐτὴ ἀπὸ μόνη της εἶναι ἕνα μοιρολόι. Ἀποτελεῖται ἀπὸ τὸ δυσ ἄριστος τίκτω καὶ ἡ φράση σημαίνει «ἀλοίμονο σὲ μένα ποὺ γιὰ κακὸ γέννησα τὸν ἄριστο». Ἀκόμη, ἡ ἑλληνικὴ γλῶσσα ἔχει δημιουργήσει καὶ χρησιμοποιεῖ στὸν λόγο τὶς προθέσεις οἱ ὁποῖες, ἀκριβῶς λόγῳ τῆς πολλαπλασιαστικῆς τους ἰδιότητας, ἔχουν ὡς ἀποτέλεσμα νὰ δημιουργοῦνται ἑκατομμύρια λεξιτύπων. Οἱ προθέσεις ἐκφράζουν λεπτότατες ἐννοιολογικὲς ἀποχρώσεις, ὁπότε συντιθέμενες μὲ μία λέξη μᾶς δίνουν μεγάλη ἀκριβολογία.
8. Εἶναι ἡ μητέρα γλῶσσα ποὺ τροφοδότησε τὶς γλῶσσες τοῦ κόσμου. Οἱ ξένες γλῶσσες διαθέτουν καὶ χρησιμοποιοῦν ἕνα πολὺ μεγάλο ποσοστὸ ἑλληνικῶν λέξεων πού, ἂν τὸ ἀφαιρέσουμε, οἱ γλῶσσες αὐτὲς δὲν θὰ μπορέσουν νὰ λειτουργήσουν. Δὲν ὑπάρχει λέξη ἡ ὁποία εἶναι δηλωτικὴ ἔννοιας σκέψεως ἐκφράσεως ἢ ἐπιστήμης ποὺ νὰ μὴν εἶναι ἑλληνική.
9. Ἡ μαθηματικὴ δομή. Περιλαμβάνει τὴν ἀκρίβεια τῆς Γεωμετρίας καὶ τὴν ἀπόλυτη σαφήνεια ποὺ ἀπορρέει ἀπ’ αὐτήν.
10. Ἡ ἑλληνικὴ παγκοσμιότης. Ἡ ἑλληνικὴ γλῶσσα εἶναι πλέον γνωστὸ πὼς ἔχει φθάσει στὰ πέρατα τοῦ κόσμου (Χιλή, Βοσκούς, Ἰνδικὸ ὠκεανό, Εἰρηνικὸ ὠκεανό). Σήμερα εἶναι πιὰ γενικὰ παραδεκτὸ ὅτι οἱ ἀρχαῖοι Ἕλληνες, ἔχοντας ὡς μόνιμη κοιτίδα τὴν περιοχὴ τοῦ μεσογειακοῦ χώρου, στὴ συνέχεια εἰσέδυσαν σὲ διαφορετικὰ χρονικὰ διαστήματα πρὸς ὅλες τὶς γνωστὲς κατευθύνσεις τοῦ τότε γνωστοῦ κόσμου προσφέροντας ὁτιδήποτε τὸ ἑλληνικό (ἐπιστήμη, γλῶσσα, πολιτισμό) στὶς πρωτόγονες φυλὲς τῶν περιοχῶν αὐτῶν. Ἰδὲ καὶ τὴ μελέτη τοῦ καθηγητοῦ τοῦ πανεπιστημίου τῆς Χαϊδελβέργης Nors S. Jozephson μὲ τίτλο Greek Linguistic Elements in the Polynesian Languages Hellenicum Pacificum (Ἑλληνικὰ Γλωσσικὰ στοιχεῖα στὶς Πολυνησιακὲς Γλῶσσες Ἑλληνικὸς Εἰρηνικός).
11. Ἡ μόνη γλῶσσα ποὺ μπορεῖ νὰ ἀποδώσει κάτι μὲ ἀκριβολογία. Οἱ ξένοι, ὅταν θέλουν νὰ ἀποδώσουν μιὰ εἰδικὴ λέξη σὲ ἐπιστημονικὸ πεδίο, χρησιμοποιοῦν πάντοτε, καὶ μόνο, τὴν ἑλληνική. Π.χ. Ἡ μεγάλη ἑταιρεία ἀθλητικῶν εἰδῶν Nike (Νάϊκι) σημαίνει Νίκη, διότι νίκη στὴν ἑλληνικὴ εἶναι αὐτὴ ποὺ προέρχεται μέσα ἀπὸ τὴν ψυχικὴ δύναμη.
12. Εἶναι ἀπαραίτητη σὲ ὅλους τοὺς λαούς. Ὁ Μάικλ Βέντρις ποὺ ἀποκρυπτογράφησε τὴ Γραμμικὴ γραφὴ Β΄ εἶχε τονίσει τό: «Ἡ ἀρχαία ἑλληνικὴ γλῶσσα ἦτο καὶ εἶναι ἡ ἀνωτέρα ὅλων τῶν παλαιοτέρων καὶ νεωτέρων γλωσσῶν». Ὁ πρόεδρος τῆς ἑταιρείας Η/Υ Apple Τζὼν Σκάλι εἶπε ὅτι: «Ἀποφασίσαμε νὰ προωθήσουμε τὸ πρόγραμμα ἐκμάθησης τῆς ἑλληνικῆς, ἐπειδὴ ἡ κοινωνία μας χρειάζεται ἕνα ἐργαλεῖο ποὺ θὰ τῆς ἐπιτρέψει νὰ ἀναπτύξει τὴ δημιουργικότητά της, νὰ εἰσαγάγει νέες ἰδέες καὶ νὰ τῆς προσφέρει γνώσεις περισσότερες ἀπὸ ὅσες ὁ ἄνθρωπος μποροῦσε ὥς τώρα νὰ ἀνακαλύψει». Οἱ μεγάλες ἑταιρεῖες στὴν Ἀγγλία καὶ στὴν Ἀμερικὴ (Microsoft) προτρέπουν τὰ στελέχη τους νὰ μαθαίνουν ἀρχαῖα ἑλληνικά, ἐπειδὴ διεπίστωσαν ὅτι ἡ ἑλληνικὴ γλῶσσα ἐνισχύει τὴ λογικὴ καὶ τονώνει τὶς ἡγετικὲς ἱκανότητες.
13. Ἡ διαχρονικότης. Ἡ ἑλληνικὴ γλῶσσα παρουσιάζει μιὰ μοναδικὴ διαχρονικότητα. Λέξεις καὶ φράσεις ποὺ λέμε σήμερα εἶναι ἴδιες καὶ ἀπαράλλαχτες ἀπὸ τὴν ἀρχαία ἐποχή. Ἐλάχιστα παραδείγματα: Μία χελιδὼν ἔαρ οὐ ποιεῖ (Στοβαῖος)· Ἕνας κοῦκος δὲν φέρνει τὴν ἄνοιξη. Ἡ δὲ χεὶρ τὴν χεῖρα νίζει (Ἐπίχαρμος)· Τὸ ‘να χέρι νίβει τ’ ἄλλο. Τὸν πάθει μαθός (Ἀγαμέμνων)· Ὁ παθὸς μαθός. Μή μοι σύγχοι (Ὅμηρος)· Μὴ με συγχίζεις. Λύεται γούνατα (Ὅμηρος)· Μοῦ λύθηκαν τὰ γόνατα. Ὄρνιθος γάλα (Πλούταρχος)· Τοῦ πουλιοῦ τὸ γάλα. Διαρραγείης (Ἀριστοφάνης)· Νὰ σκάσεις.
14. Ἡ ἑλληνικὴ γλῶσσα χρησιμοποιεῖ τὸ διεθνῶς ἀναγνωρισμένο ἀλφάβητο ποὺ εἶναι ἑλληνικὴ ἐπινόηση. Ἡ ἔρευνα ἔχει ἀποδείξει ὅτι τὰ σύμβολα ποὺ ὑποτίθεται ὅτι τὰ δανειστήκαμε ἀπὸ τοὺς Φοίνικες ὑπῆρχαν στὴν Ἑλλάδα κάποιες χιλιετίες νωρίτερα (ἐπιγραφὴ Δισπηλιοῦ, κεραμικὸ θραῦσμα στὰ Ποῦρα τῶν Β. Σποράδων κ.λπ.). Ὁ καθηγητὴς γλωσσολογίας κ. Μπαμπινιώτης γράφει ἀναφερόμενος στὴ γραφὴ Γραμμικὴ Β΄: «Πρόκειται, δηλαδή, γιὰ ἕνα ἀτελὲς σύστημα γραφῆς τὸ ὁποῖο οἱ Ἕλληνες ἀντικατέστησαν μὲ μιὰ καθαρῶς ἀλφαβητικὴ γραφή, τὸ γνωστὸ καὶ μέχρι σήμερα χρησιμοποιούμενο ἑλληνικὸ ἀλφάβητο, τὸ ὁποῖο οἱ ἴδιοι οἱ Ἕλληνες ἐδημιουργῆσαν ἐπινοήσαντες χωριστὰ γράμματα νὰ δηλώνουν τὰ φωνήεντα καὶ χωριστὰ γράμματα νὰ δηλώνουν τὰ σύμφωνα».
15. Ἡ Δημοκρατικότης. Ἐξ αἰτίας τοῦ ἁπλοῦ φθογγολογικοῦ συστήματος ποὺ χρησιμοποιεῖ, ἡ ἐκμάθηση τῆς ἑλληνικῆς γλώσσας καθίσταται εὔκολη καὶ στὸν ἁπλὸ ἄνθρωπο, ὁ ὁποῖος μπορεῖ νὰ μάθει νὰ διαβάζει καὶ νὰ γράφει καὶ ἑπομένως νὰ παρακολουθεῖ τὸ πολιτικὸ γίγνεσθαι καὶ νὰ συμμετέχει σ’ αὐτό, πρᾶγμα ποὺ δὲν ἔγινε σὲ λαοὺς μὲ πολύπλοκα γλωσσικὰ συστήματα (Κίνα, Αἴγυπτος). Μόνο στὴν Ἑλλάδα τὸ «Τὶς ἀγορεύειν βούλεται» ἔγινε πράξη καὶ ὁ καθένας χωρὶς νὰ φοβᾶται μποροῦσε νὰ ἐκφράσει τὴ σκέψη του μέσῳ τοῦ μεγαλείου τῆς ἑλληνικῆς λαλιᾶς.
16. Ὁ Συντηρητισμός. Ἡ ἑλληνικὴ γλῶσσα δέχτηκε λίγες ἐπιρροὲς παρ’ὅλες τὶς μακροχρόνιες κατακτήσεις τοῦ ἑλληνικοῦ ἐδάφους ἀπὸ διαφόρους κατακτητὲς καὶ πῆρε πολὺ λίγες λέξεις ἀπὸ αὐτοὺς ἐνῷ, ἀντιθέτως τοὺς ἔδωσε πολὺ περισσότερες, ὅπως ἔγραψε ὁ Σεφέρης (Δοκιμές, Τόμος 1ος): «Ἡ Ἑλληνικὴ γλῶσσα γιὰ καλὸ ἢ γιὰ κακό, εἶναι ἀπὸ τὶς πιὸ συντηρητικὲς γλῶσσες τοῦ κόσμου».
17. Ἡ ἐπιστημονικότητα καὶ ἡ γλωσσικὴ ἀπεικόνιση τοῦ ἀφηρημένου. Ὁ ἀρχαιότερος ἑλληνικὸς φιλοσοφικὸς καὶ ἐπιστημονικὸς ὅρος εἶναι «τὸ ἄπειρον» τοῦ Ἀναξίμανδρου. Ἡ ἀρχαία γλῶσσα ἔδωσε τὸ μέσον τῆς κατασκευῆς. Ἕνα ὁριστικὸ ἄρθρο πρὶν ἀπὸ τὸ ἐπίθετο καὶ ἔχουμε τὴν ἀφηρημένη ἔννοια (τὸ ἄπειρον, τὸ εὐτυχές κ.λπ). Μὲ τὸν ἴδιο τρόπο, οἱ μεταγενέστεροι φιλόσοφοι ἔφτιαξαν καὶ ἄλλα τέτοια ἀφηρημένα οὐσιαστικὰ ὅπως π.χ. τὸ ἀγαθόν. Ἡ κορωνίδα τοῦ ἐπιστημονικοῦ λόγου εἶναι ἡ δημιουργία τῆς ἐπιστημονικῆς ὁρολογίας.
18. Ἡ ἑλληνικὴ γλῶσσα εἶναι αὐτόφωτη, αὐτάρκης καὶ πρωτότυπη, διὰ τοῦτο εἶναι καὶ μοναδική. Αὐτόφωτη διότι δημιουργήθηκε ἀπὸ Ἕλληνες, αὐτάρκης διότι περιλαμβάνει εἰδικὲς ἑλληνικὲς λέξεις, γιὰ νὰ δηλώσει ἀκόμη καὶ τὶς ἀπειροελάχιστες διαφορὲς ὁμοειδῶν πραγμάτων καὶ πρωτότυπη διότι ἡ ἀνθρωπότης προστρέχει πάντοτε σ’ αὐτὴν γιὰ ὅποια νέα λέξη χρειασθεῖ νὰ δημιουργηθεῖ.

laz kas <kasapidislaz@gmail.com>

Σάββατο 11 Αυγούστου 2018

ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ !!!!!! - ΤΗΣ ΖΕΡΒΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ ΤΡΙΑΔΑ



Γονυπετείς!Αφοπλισμένοι!!Σε λάθος διαδρομές,χωρίς ελπίδα!!
Θεά Αθηνά της γνώσης,της σοφίας,σήκωσε στα ύψη την ασπίδα!!
Κι εσύ κλιτή και σκεφτική,σε περισυλλογή μεγάλη έχεις πέσει,
σου κλέψαν τους χιτώνες σου,το κράνος σου έχεις απωλέσει!!


Γυμνή κι εκτεθειμένη,δίχως δόρυ,δίχως την δικη σου πανοπλία,
παρατηρείς με θλίψη το Αιγαίο!!Τ'αλωνίζουν ξένα πλοία!!
Ερημος σκόνης!Κουρνιαχτός!!Ροή και τάξη περιρρέουσες!
Αλλότριοι πολιτισμοί κατακλυσμοί, κοπάδια απο μέδουσες!!

Αφορεσμένη στέκεσαι στον ίσκιο της αιώνιας ελιάς σου!
Οι σύχγρονοι εφιάλτες περιφρόνησαν εσέ και τα παιδιά σου!
Που είναι ο Επίκουρος,ο Πλάτων,ο φιλόσοφος Σωκράτης;
Που είναι οι Πυθαγόρας,Αρχιμήδης και ο μέγας Ιπποκράτης;

Ο Νεοέλλην εξασκήθηκε να κυνηγά φρούδες ελπίδες!
Εικονικές πραγματικότητες,φαρμακερές και έξυπνες παγίδες!
Που αποκοιμίζουνε συνείδηση,μυαλό και οδηγούνε στην απάθεια,
ένα λαό που ζητιανεύει σαν επαίτης των τεράτων την συμπάθεια!

Θεά Αθηνα!!Κι εσύ μεγάλε αδελφέ της Ποσειδώνα!!
Το δόρυ,την ασπίδα και την τρίαινα ψηλά!!!Βαρύς χειμώνας!!
Αφύπνιση!! Ο ναρκωμένος Έλληνας με κάθε τρόπο να ξυπνήσει!!
Ανήκωμε στην ένδοξη πατρίδα μας και όχι εις την Δύσην!!

Τριάδα Ζερβού

ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ! - Συλλαλητήριο Θεσσαλονίκης 8-9-2018 (Βελλίδειο) (ΔΕΘ). Κατάθεση ψυχής για ένα τρανταχτό μήνυμα περί ακύρωσης της "συμφωνίας των Πρεσπών" που ήδη έχει αποδομηθεί από το σύνολο των Ελλήνων.

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2018

2508 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ 490 π.χ, ---- 2018 μ. Χ. Σαν σήμερα 10 Αυγούστου ή 15 του μήνα Εκατομβαιώνος Είναι η πιο πιθανή ημερομηνία της διεξαγωγής της μάχης (περιληπτική εξιστόρηση των γεγονότων )

Φωτογραφία του Ιωαννης Θεοδωροπουλος.  Φωτογραφία του Ιωαννης Θεοδωροπουλος.


Το 490 π. Χ. ο Δαρείος αναθέτει στους στρατηγούς του Δάτι και Αρταφέρνη, να εκστρατεύσουν κατά της Ελλάδας. Ήθελε να εκδικηθεί τους Έλληνες και πιο πολύ τους Αθηναίους, γιά τη βοήθεια που προσέφεραν στις Ιωνικές αποικίες, όταν αυτές επαναστάτησαν κατά της Περσικής τυραννίας. Την κατάσταση θέλησε να εκμεταλλευθεί ο Ιππίας, γιος του Πεισίστρατου, που είχε καταφύγει στην αυλή του Δαρείου, για να ανατρέψει τη Δημοκρατία, που είχε εγκαθιδρύσει στη Αθήνα ο Κλεισθένης, και να επιβάλει την Τυραννία. Γι’ αυτόν το λόγο έδωσε χρήσιμες πληροφορίες στον Δαρείο, και συμμετείχε στην εκστρατεία. Οι Πέρσες αφού κατέλαβαν τα νησιά Σάμο, Νάξο, Δήλο, και τις πόλεις Κάρυστο και Ερέτρια στην Εύβοια, αποβιβάζονται στον όρμο του Μαραθώνα. Οι Αθηναίοι συγκέντρωσαν 10.000 οπλίτες και ζήτησαν την βοήθεια και άλλων πόλεων. Στην έκκληση προσέτρεξαν 1000 Πλαταιείς. Η Σπάρτη καθυστέρησε, και οι 2000 οπλίτες που έστειλε, έφθασαν μετά τη μάχη.
Μεταξύ των στρατηγών που αναφέρονται στα γραπτά κείμενα, ο Μιλτιάδης είχε το γενικό πρόσταγμα την ημέρα της μάχης, και έλαβαν μέρος ακόμη ο Θεμιστοκλής, ο Αριστείδης, ο Καλλίμαχος και ο Στησίλαος. Στη μάχη, παρατάχθηκαν 11.000 Έλληνες με βάθος 4 ζυγών στο κέντρο και 8 ζυγων στα ακρα, εναντίον 48.000 Περσών, με βάθος 40 ζυγών, σε ένα μέτωπο 1675 μέτρων.
Ο Μιλτιάδης με πατριωτικά λόγια είχε εξάψει το φρόνημα των Ελλήνων, και έτσι το πρωί στις 5. 30΄ την 18ην του μήνα Εκατομβαιώνα (13 Αυγούστου) έδωσε την εντολή, της επίθεσης. Οι Πέρσες εξεπλάγησαν, δεν ανέμεναν ότι οι Έλληνες, παρ’ ότι πολύ λιγότεροι, να επιτεθούν πρώτοι, τους πέρασαν για τρελούς. Έχασαν την πρωτοβουλία των κινήσεων, και ούτε το ιππικό τους δεν πρόλαβαν να ετοιμάσουν για μάχη.
Στη μάχη που ακολούθησε, θριάμβευσε το στρατηγικό σχέδιο του Μιλτιάδη, (που όλοι λίγο πολύ γνωρίζουμε). η μαχητικότητα των στρατηγών Καλλίμαχου και Στησίλαου, οι οποίοι και έπεσαν ηρωικώς, η στρατιωτική ικανότητα των στρατηγών Αριστείδη και Θεμιστοκλή, που ανέλαβαν το δύσκολο έργο να ηγηθούν των τμημάτων του αδύναμου κέντρου, το οποίον και δέχθηκε την πίεση του πανίσχυρου Περσικού κέντρου, επίσης η αποτελεσματικότητα της φάλαγγας οπλιτών, η πολεμική υπεροχή και η ανδρεία των Ελλήνων.
Τελικός απολογισμός, Έλληνες νεκροί 192. Πέρσες νεκροί 6.400.
Οι Αθηναίοι τιμώντας τους Ηρωικώς πεσόντες Μαραθωνομάχους, ανήγειραν τύμβον, όπου ανέγραψαν τα ονοματάτους κατά φυλή.
Με σεμνότητα και λιτότητα ο Σιμωνίδης δίνει στό επίγραμμα του γιά τους Μαραθωνομάχους τη σημασία της νίκης. « Έλλήνων προμαχούντες Αθηναίοι Μαραθώνι χρυσοφόρων Μήδων εστόρεσαν δύναμιν ».
Οι Έλληνες πολεμιστές υπερείχαν έναντι των Περσών στη μάχη εκ του συστάδην, και αυτό οφείλεται στο ότι οι Ελληνικές Πόλεις - κράτη, προτού έλθουν αντιμέτωποι με τους Πέρσες έριζαν μεταξύ τους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα στρατηγοί και οπλίτες να γίνουν πιο εμπειροπόλεμοι, να δοκιμαστεί η φάλαγγα των οπλιτών στην πράξη, να βελτιώσουν τις πολεμικές τακτικές, και να προβούν στην κατασκευή καλύτερων αμυντικών και επιθετικών όπλων.
Η μάχη στο Μαραθώνα υπήρξε από τα σπουδαιότερα γεγονότα της ιστορίας, από εκείνα που χαρακτηρίζονται ως σταθμοί στην εξέλιξη της ανθρωπότητας. Η νίκη των Ελλήνων κατά των Περσών έδωσε πολλαπλά θετικά αποτελέσματα, και μηνύματα. Όπως η επικράτηση του Ελληνικού πολιτισμού και όχι του Ασιατικού, ο θρίαμβος της Δημοκρατίας έναντι της τυραννίας, η καθιέρωση της στρατηγικής τακτικής και όχι της τυφλής μετωπικής σύγκρουσης, η διάλυση του μύθου ότι οι Πέρσες είναι αήττητοι, δίδαξε στους Έλληνες πως μπορούν με την δύναμη της θέλησης να συντρίψουν έναν πολυπληθέστερο στρατό.
Όλη αυτή η δύναμη της θέλησης που έφερε αυτό το μεγαλειώδες αποτέλεσμα εξανεμίστηκε και χάθηκε κατά τον μεσαίωνα στο Βυζάντιο γιατί το Ελληνικό στοιχείο που ήταν ικανό να το φέρει εις πέρας είχε τεθεί υπό διωγμό και ένα μεγάλο μέρος είχε θανατωθεί. Είχαν την ψευδαίσθηση αυτοκράτορες και παπαδαριό ότι οι εχθροί θα αντιμετωπιστούν με «Κυριελέησον.»

Ιωαννης Θεοδωροπουλος
 
Ιωαννης Θεοδωροπουλος Επειδή αν ανοίξουμε οποιοδήποτε Ελληνικό ημερολόγιο, το μόνο που δούμε είναι να αραδιάζονται ένα πλήθος υποτίθεται αγίων που είναι γνωστόν ότι η συντριπτική πλειοψηφία αυτών εγκλιμάτισαν εις βάρος των Ελλήνων και ταυτόχρονα ήταν οι νεκροθάφτες του πολιτισμού των και καμία αναφορά σε ημερομηνίες τόσων ιστορικών γεγονότων. Γι’ αυτόν τον λόγο παραθέτω αυτά τα ιστορικά γεγονότα που είχαν θετικές επιδράσεις στην Ευρωπαϊκή ιστορία.
Όμως το παπαδαριό που έχει καταλύσει το Ελληνικό κράτος προσπαθεί να μηδενίσει την ιστορία του και τα επιτεύγματα του Δυστυχώς ένα μεγάλο μέρος των Ελλήνων άγονται και φέρονται από τις ανοησίες τους.

Πέμπτη 9 Αυγούστου 2018

ΑΜΠΕΛΟΣ 35.000.000 ΧΡΟΝΩΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ!!!

ΕΤΣΙ ΝΙΚΗΣΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!! ΟΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ Η ΑΝΔΡΕΙΑ!!! ΤΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ!!! ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ ΓΚΕΜΜΑ


Οι Εβραίοι εκαλλιέργησαν τη γη της πίστης. Οι Έλληνες εκαλλιέργησαν τη γη της γνώσης.
Οι εβραίοι ήσαν δήμιοι, οι έλληνες ήταν οι δικαστές.
Οι εβραίοι ήσαν αδίσταχτοι, οι έλληνες ήσαν ευγενικοί.
Για αυτό και νίκησαν οι εβραίοι τους έλληνες.
Εχρησιμοποίησαν σαν όπλο τους βέβαια το χριστιανισμό,
ένα νόθο και μυσαρό παρασάρκωμα του σώματος τους, από τους ίδιους απόβλητο,
και αφάνισαν την ωραία Ελλάδα. Ότι δεν εκατάφερε η ανδρεία, το κατάφερε ο δόλος!!!



Τους ξέρει κανείς;

...Να μας πούνε δηλαδή, αν έχουνε ακουστά τα ονόματα:
Εμπεδοκλής, Αναξίμανδρος, Αριστόξενος ο Ταραντινός,
Διογένης ο Λαέρτιος, Αγελάδας, Λεύκιππος, Πυθαγόρας
ο Ρηγίνος, Πυθέας
που στον καιρό μας σημαίνουν αντίστοιχα
Αϊνστάιν, Δαρβίνος, Μπετόβεν, Έγελος, Μιχαήλ Άγγελος,


Μαξ Πλάνκ, Ροντέν, Κολόμβος.


Να μας μιλήσουν για κάποιους όρους σειράς και βάσης,
όπως σφαίρος στον Εμπεδοκλή,
κενό στο Δημόκριτο, εκπύρωση στον Ηράκλειτο,
μηδέν στον Παρμενίδη, κατηγορία στον Αριστοτέλη,


τόνος στους Στωικούς.


Να μας ειπούν οι κάθε λογής έλληνες επιστήμονες
τι λέει η λέξη ψυχρά φλογί στον Πίνδαρο,
μεταβάλλον αναπαύεται στον Ηράκλειτο, δακρυόεν
γελάσασα στον Όμηρο, χαλεπώς μετεχείρισαν στο Θουκυδίδη…
Να μας ειπούνε, πόσοι φιλόλογοι,
έξω από τα σχολικά κολλυβογράμματα έχουν διαβάσει
στο πρωτότυπο τρεις διαλόγους του Πλάτωνα, δύο Νεμεόνικους


του Πινδάρου, την Ωδή στην αρετή του Αριστο-τέλη, έναν Ομηρικό Ύμνο. (Και αυτό δεν είναι ραψωδία).


Και για να μας πιάσει τεταρταίος και καλπάζουσα, να μας ειπεί ποιός γνωρίζει και διδάσκει
από τους ειδικούς προφεσσόρους στα πανεπιστήμια ότι οι τρεις τραγικοί ποιητές μας στη βάση τους
είναι φυσικοί επιστήμονες, ότι στη διάλεξή του για την αρετή ο Πλάτων
έκαμε στους ακροατές του ένα μάθημα γεωμετρίας, ότι η Ακρόπολη των Αθηνών είναι δωρικό,
 και όχι ιωνικό καλλιτέχνημα, ότι η διδασκαλία τραγωδίας στον θέατρο ήταν κήρυγμα
από άμβωνος ότι η θρησκεία των ελλήνων ήταν αισθητική προσέγγιση των φυσικών φαινομένων.Δεν νομίζω, αναγνώστη μου, ότι σε όλα αυτά τα επίπεδα η έρευνά μας
θα δώσει ποσοστά γνώσης και κατοχής σε βάθος του κλασικού κόσμου


από τους νεοέλληνες που να υπερβάινουν τους δύο στους χίλιους.


Τι φωνάζουμε τότε, και φουσκώνουμε, και χτυπάμε το κούτελο στο μάρμαρο
ότι είμαστε έλληνες;
Για το θεό δηλαδή. Παράκρουση και παραφροσύνη.

 ΕΝΩ  Αυτούς εεεε...
Από το Ελληνικό ερχόμαστε στο Εβραίικο. Ερωτάμε το ίδιο στατιστικό δείγμα, το ευρύ και το πλήρες, αν έχουν ακουστά τα ονόματα Μωϋσής, Αβραάμ, Ησαϊας, Ηλίας με το άρμα, Νώε, Βαφτιστής, Εύα η πρωτόπλαστη, Ιώβ, ο Δαναήλ στο λάκκο, η Σάρα που γέννησε με εξωσωματική. Και όχι μόνο τα ονόματα, αλλά και τις πράξεις ή τις αξίες που εκφράζουν αυτά τα ονόματα.
Υπάρχει γριά στην επικράτεια που να μην ξεύρει τούτους τους εβραίους; Δεν υπάρχει ούτε γριά, ούτε ορνιθοκλόπος στις Σποράδες, ούτε κλεφτογιδάς στην Κρήτη. Εδώ τα ποσοστά αντιστρέφουνται. Στους χίλιους νεοέλληνες τα ναι γίνουνται ενιακόσια τόσα, και τα όχι δύο. Και δεν ξεύρουν μόνο τα ονόματα, αλλά είναι έτοιμοι να σου κάνουν αναλύσεις στην ουνιβερσιτά και στην ακαντέμια για τις ηθικές και άλλες αξίες που εκφράζει το κάθε όνομα.
Το ίδιο συμβαίνει, αν ζητήσεις να σου αναλύσουν την επί του Όρους Ομιλία, 
ή να σου τραβήξουνε διάλεξη περί νηστείας, περί προσευχής, περί του«Δεύτε οι ευλογημένοι....».
 Ο κάθε νεοέλληνας εδώ είναι πτυχιούχος και ειδήμονας. Είναι κληρονόμος και καθηγητής. 
Ξέρει να ταϊσει άχυρα το σκυλί του, και κόκαλα το γαϊδούρι του. 
Γνώση και πίστη και σοφία, που να ιδούν τα μάτια σου και να μην πιστεύει ο νους σου.