Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

Ζεύγμα. Mια ελληνική πόλη που την έθαψαν οι Τούρκοι κάτω από τα νερά του Ευφράτη

Φωτογραφία της Maria Isidoridou.

Η Ζεύγμα ήταν αρχαία ελληνιστική πόλη στη σημερινή νότιο ανατολική Τουρκία. Το 80% του αρχαιολογικού της χώρου βρίσκεται από το 2000 βυθισμένο στην τεχνητή λίμνη που σχηματίστηκε από το φράγμα Μπιρετσίκ. Η περιοχή στα αρχαία χρόνια ήταν τμήμα της Άνω Συρίας, ανήκε στο βασίλειο των Σελευκιδών και για ένα διάστημα στο βασίλειο της Κομμαγηνής. Η πόλη ιδρύθηκε γύρω στο -3.000 από Έλληνες και αργότερα έγινε το αρχηγείο της Ρωμαϊκής Λεγεώνας. Μέχρι και το Μεσαίωνα η Ζεύγμα ήταν εύπορη και πολλοί αρχαιολόγοι τη συνέκριναν με την Πομπηία. Στην ακμή της έφτανε τους 25.000 κατοίκους. Η στρατηγική της θέση κοντά στον Ευφράτη ήταν η κύρια πηγή ανάπτυξής της. Ιδρυτής της υπήρξε ο Σέλευκος Α΄ ο Νικάτορας, ένας από τους διαδόχους του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Το όνομα της το οφείλει στη γέφυρα που έγινε στη πόλη με λέμβους ενωμένες, ώσπου ο Ρωμαίος αυτοκράτορας Τραϊανός έκτισε νέα πέτρινη γέφυρα. Η πόλη είχε δύο τμήματα-συνοικίες, στην ουσία ξεχωριστές πόλεις, τη Σελεύκεια στην ανατολική όχθη του Ευφράτη και την Απάμεια στη δυτική. Εδώ παντρεύτηκε ο Αντίοχος Γ’ ο Μέγας, ενώ η Ζεύγμα χρησιμοποιήθηκε σαν πέρασμα για τον στρατό των Σελευκιδών στις εκστρατείες τους στη Παρθία και στη Βακτριανή. Οι πρώτες ανασκαφικές έρευνες στη Ζεύγμα πραγματοποιήθηκαν από τον Τόμας Έντουαρντ Λόρενς το 1917 και συνεχίστηκαν το 1970 από τον Τζον Βάγκνερ. Από το 1990 οι έρευνες συνεχίστηκαν με εντατικούς ρυθμούς λόγω της ανόδου του νερού. Αγνοώντας την ιστορική και αρχαιολογική σημασία, αλλά και τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να αξιοποιήσει την πόλη, η τουρκική κυβέρνηση αποφάσισε να κατασκευάσει σε εκείνο το σημείο φράγμα για την παραγωγή υδροηλεκτρικής ενέργειας, εξαφανίζοντας από προσώπου γης αυτό το μοναδικό μνημείο.

Φωτογραφία της Maria Isidoridou.

Το πρώτο μέρος του «εγκλήματος» διαπράχθηκε τον Ιούνιο του 2000, όταν οι τουρκικές αρχές έπνιξαν περίπου τη μισή περιοχή κάτω από τα νερά. Η στρόφιγγα του Μπιρετσίκ, ενός από τα 22 φράγματα που σκοπεύει να κατασκευάσει η Τουρκία για την παραγωγή υδροηλεκτρικής ενέργειας, άνοιξε απειλητικά, αφήνοντας το νερό να καλύψει σιγά σιγά την πόλη και δεκάδες άλλα χωριά που κατοικούνταν ακόμα. Δέκα ώρες αργότερα, η Ζεύγμα είχε εξαφανιστεί πλήρως κάτω από το νερό.



Φωτογραφία της Maria Isidoridou.   Φωτογραφία της Maria Isidoridou.
Αδιαφορώντας πλήρως για τις εκκλήσεις των αρχαιολόγων απ’ όλο τον κόσμο και πριν προλάβουν οι επιστήμονες να ολοκληρώσουν τη διάσωση των ανεκτίμητων θησαυρών της πόλης, η τουρκική κυβέρνηση έθεσε σε λειτουργία το φράγμα, καταδικάζοντας ένα μοναδικό αρχαιολογικό μνημείο στη λήθη. Στη Ζεύγμα, πριν κατακλυστεί από τα νερά του Ευφράτη, ανασκάφτηκε όσο τμήμα της πόλης ήταν δυνατόν και στις ανασκαφές – εξπρές έχουν βρεθεί θέσεις της νεολιθικής εποχής. 
Η αρχαιολογική σκαπάνη έφερε στο φως πολλά ψηφιδωτά με θέματα από την ελληνική μυθολογία, όπως Ωκεανός και Τήθυς, Δαίδαλος και Ίκαρος, ο Αχιλλέας στην αυλή του βασιλιά Λυκομήδη και ο Διόνυσος με την Αριάδνη. Ποιος ξέρει πόσα αριστουργήματα βρίσκονται πλέον στο βυθό τoυ Ευφράτη.

Maria Isidoridou


Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018

ΤΟ ΉΞΕΡΕΣ ΓΙ`ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΛΥΨΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΎΜΕ ΣΗΜΕΡΑ;;

Διαφάνεια 2 από 18


Διαφάνεια 17 από 18: The word “theater” came from Greek "theatron," meaning the seating section of the outdoor arenas where people watched plays. The ancient Greeks were great patrons of plays and every town had its own company and often held play competitions. Comedies, tragedies and satirical plays were all invented by the Greeks.

Διαφάνεια 10 από 18: Citizenship
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ:

https://www.msn.com/el-gr/news/photos/17-%ce%b5%cf%86%ce%b5%cf%85%cf%81%ce%ad%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b1%ce%af%cf%89%ce%bd-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ae%ce%bd%cf%89%ce%bd-%cf%83%ce%ae%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b1/ss-AAdoU0w?li=BBqxHCu&ocid=SK2MDHP#image=4

Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΑΠΙΖΕΙ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ








Συνολικά 42 χρόνια μετά τη φιλοτέχνησή του και 13 μετά τη δωρεά του στον δήμο Αθηναίων, ο έφιππος ανδριάντας του Μεγάλου Αλεξάνδρου παρά τις εξαγγελίες ότι τον Δεκέμβριο του 2017 θα τοποθετηθεί σε κεντρικό σημείο της ελληνικής πρωτεύουσας, το ξεπουλημένο πολτικό κατεστημένο πάλι δεν τόλμησε να το τοποθετήσει.

Όπως είχε γίνει γνωστό το άγαλμα αυτό θα τοποθετούνταν στη συμβολή των λεωφόρων Αμαλίας και Β. Όλγας.

Όμως ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, ο είχε «παγώσει» την υπόθεση της τοποθέτησης του ανδριάντα από το 2011, όταν ξεκινούσε την πρώτη του θητεία, και το θέμα παρέμενε παγωμένο.

Το πολιτικό κατεστημένο τώρα φαίνεται ενοχλημένο από την προοπτική να τοποθετηθεί ένα τέτοιο άγαλμα σε δημόσιο χώρο όπως η πλατεία Κοτζιά ή αλλού, μην τυχόν ενοχληθούν κάποιοι ξένοι «σύμμαχοι» μας την ιδία ώρα που στα Σκόπια έχουν γεμίσει από Μεγαλέξανδρους.

Ειδικά τώρα που πάνε να… «λύσουν» το μακεδονικό, όπως τους το έχουν ορίσει, το άγαλμα θάβεται οριστικά.
Περισσότερα στο :  https://periergaa.blogspot.gr/2018/01/blog-post_58.html


===========================================================================

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΟΤΕ ΣΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ : http://oraiokastromekatiallo.blogspot.gr/2018/01/21.html

 

ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ !!! - Δείτε την αλήθεια που τα ΜΜΕξαπάτησης αποκρύπτουν ενώ αδιάκοπα κάνουν πλύση εγκεφάλου και προπαγανδίζουν νυχθημερόν.

Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ – ΤΟ «ΧΡΥΣΑΦΙ» ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΑΣ - Ο ειδικός της ελληνικής γαστρονομίας Ηλίας Μαμαλάκης και ο καθηγητής βιοχημείας Δημήτρης Κουρέτας , αποκαλύπτουν όλα τα μυστικά για την τροφή και την υγεία που προσδίδουν και ομορφιά, όταν μάλιστα στο επίκεντρο είναι οι τροφές, που προέρχονται από ελληνικά προϊόντα του πρωτογενή τομέα , που αποτελεί τον «ξεχασμένο γίγαντα» για την ελληνική οικονομία .

Αρχές Λογικής και Σκοπιανός Παραλογισμος - 1/ αν ήσαν Μακεδόνες θα ήσαν Ελληνες 2/ θα ομιλούσαν την Ελληνική γλώσσα 3/θα είχαν το όμαιμον (είναι σλάβοι και αλβανοί)



 Οι Αρχές Λογικής, ή Λογικές Αρχές χαρακτηρίζονται οι θεμελιώδεις αρχές βάσει των οποίων βασίζονται και διευθύνονται οι ορθές διανοητικές ενέργειες του ανθρώπου. Οι Αρχές αυτές όπως και τα μαθηματικά αξιώματα δεν χρήζουν αποδείξεων είναι: 
1.     Αρχή της ταυτότητας
2.     Αρχή της μη–αντίφασης
3.     Αρχή του αποκλειομένου μέσου, και
4.     Αρχή του αποχρώντος λόγου.       
 Οι Σκοπιανοί και  διεθνείς υποστηρικτές τους καθώς  και οι ενδοτικοί πολιτικοί της Ελλάδος παραβιάζουν τους κανόνες της λογικής, δηλαδή της αλήθειας , και γι'αυτό ο Ελληνικός λαός είναι σε μέγιστη ανησυχία και αγωνιστικό ξεσηκωμό που δεν θα λήξει ουτε σε 100 χρόνια . Διότι βιάζεται η αλήθεια , η οποία στο τέλος όμως θα λάμψει. 

Αρχή της ταυτότητας 

Σύμφωνα με την αρχή αυτή κάθε έννοια νοείται ίση προς τον εαυτόν της ή προς αυτήν, ή προς το σύνολο των γνωρισμάτων της, όπου και εκφράζεται Παραδείγματος χάριν το "Α είναι Α", και "Α είναι (α+β+γ), π.χ.: ο Άνθρωπος είναι άνθρωπος και ο Άνθρωπος είναι ζώο λογικό. Η Μακεδονία είναι μία η Ελληνική και όχι δύο όπως τώρα θέλουν να δεχθούμε. Και είναι η Μακεδονία των 5.000 ετών ιστορίας και αν θέλουμε να την περιγράψουμε είναι η χώρα που  έχει το όμαιμον, ομόθρησκον  ομόγλωσσον και ομότροπον όπως οι λοιποί  Ελληνες (με τις ιδιαίτεροτητες των) Ητο ο κυβατοθραύστης των βαρβάρων στα βόρεια σύνορα του Ελληνισμού , δημιούργησε και επεξέτεινε τον Ελληνικό Πολιτισμό στα πέρατα του τότε γνωστου κόσμου, είναι η χώρα των Μακεδονομάχων ( 1904-1908) αυτών που αντέστησαν στη γραμμή Μεταξά  ενάντια στους Γερμανούς Ναζί   και ενάντια στους Ιταλούς φασίστες το 1940 . Είναι τέλος η χώρα που συνέτριψε τον ξενοκίνηγο Κομμουνισμό  στο Γράμμο και στο Βιτσι και αυτούς που την επιβουλεύονται και επιζητούν την απόσχιση της απο τον Ελληνικό κορμό. Επομένως τώρα να θέλουν να φτιάξουν δύο Μακεδονίες είναι λογικά παράλογο, δόλιο  και αποσκοπεί στην απόσπαση της Μακεδονίας και τον διαμελισμο της από τον Ελληνικό κορμο  
Την Αρχή αυτή όρισε ο Αριστοτέλης λέγοντας:
"Δει παν το αληθές αυτό εαυτό ομολογούμενον είναι πάντη" (Αναλυτ. Προτ. Α΄ 32)
Παρά την πραγματική όμως ταυτότητα διακρίνεται και η φαινομενική, όταν μία έννοια εκφράζεται με συνώνυμη που δηλώνεται το ίδιο, π.χ.: τετράγωνο - τετράπλευρο.
Στην Αρχή της ταυτότητας βασίζονται οι ακόλουθοι κανόνες: α) η έννοια ισούται προς τα γνωρίσματά της, β) το όλο ισούται προς τα μέρη του και γ) το γένος ισούται προς τα είδη του.
 μέρη του και γ) το γένος ισούται προς τα είδη του. 
Τούτο σημαίνει ότι και ο γεωγραφικός  ή εθνολογικός προσδιορισμός με το όνομα ή παράγωγο του ονόματος Μακεδονία δηλώνει έν και το αυτό πράγμα. Δηλαδή μιά δεύτερη τεχνητή  Μακεδονική οντότητα πλάι στην παλιά Ελληνική Μακεδονία . Εν προκειμένω το όνομα είναι το όχημα του μελλοντικού ή του άμεσου απολυτρωτισμου και  προσκολλήσεως  της Ελληνικής Μακεδονίας στο νέο ψευτο-Μακεδονικό μόρφωμα.
Επομένως   οι Σκοπιανοί   δεν είναι  Μακεδόνες διότι:
1/ αν ήσαν Μακεδόνες θα ήσαν  Ελληνες  
2/ θα ομιλούσαν την Ελληνική γλώσσα  
3/θα είχαν το όμαιμον (είναι σλάβοι και αλβανοί)  
4/ το χειρότερο εχθρεύονται την Ελλάδα. 
Αρα είναι δόλιος ο σκοπός  των διεθνών κύκλων που προωθούν το όνομα τούτο διότι παραβιάζουν τον πρώτο κανόνα της λογικής περί της μακεδονικότητος των Σκοπιανών ,  σε μιά περιοχή που πριν το 1945 η επίσημη ονομασία των Σκοπίων ήτο Βαρντάσκα Μπουκοβίνα και στην αρχαιότητα ήταν η Παιονια . 

Αρχή της μη αντίφασης 

Σύμφωνα με την αρχή αυτή κάθε έννοια δεν είναι δυνατόν να νοείται ως αντίθετη προς τον εαυτό της, αλλά ούτε και να έχει αντιφατικά γνωρίσματα, η οποία και διατυπώνεται ως Α είναι όχι Α, ή Α είναι όχι (α+β+γ), π.χ.: ο Άνθρωπος είναι όχι Άνθρωπος, ή μη Άνθρωπος, ή ο Άνθρωπος είναι όχι ζώο λογικό.
Την Αρχή αυτή ο Αριστοτέλης την αποκάλεσε "βεβαιοτάτην των αρχών απασών" (Μεταφ. Γ΄, 3, 1005, β, 11) την οποία και διατύπωσε λέγοντας:
"το αυτό άμα υπάρχειν τε και μη υπάρχειν αδύνατον, τω αυτώ και κατά το αυτόν" (Μεταφ. Γ΄, 3, 1005, β, 19)
Επί της Αρχής αυτής βασίζονται οι κανόνες "η άρνηση επί άρνησης είναι άμεση κατάφαση" και "η διπλή άρνηση είναι κατάφαση", η κατά τους Λατίνους "duplex negatio affirmat".
Εν προκειμένω δεν είναι δυνατόν τα Σκόπια να είναι Μακεδονία αλλά να μισεί την  πραγματική Μακεδονία με ψεύτικους ισχυρισμούς και διαστρέβλωση της ιστορίας. Επομένως πρέπει να είναι κανείς κρετίνος για να μην διακρίνει την συνωμοσία της ονοματοθεσίας. Το όνομα για τα Σκόπια είναι το όχημα για μελλοντικό διαμελισμό και την δημιουργία του ψευτο-Μακεδονικού κράτους , το οποίον θα αλλάξει την γεωπολιτική της Βαλκανικής και του Αιγαίου και θα σφετεριστει τον ανεκτίμητο πλούτο και πολιτισμό του αχανούς κράτους του Αλεξάνδρου.

Αρχή του αποκλειομένου μέσου 

Κατά την Αρχή του αποκλειομένου μέσου ή τρίτου, όπως αναφέρεται, δύο έννοιες αντιφατικά αντικείμενες που λέγονται για το ίδιο αντικείμενο δεν μπορεί να είναι και οι δύο ψευδείς. αλλά ούτε και νοούνται ως τέτοιες, αλλά αν η μία είναι αληθής, τότε η άλλη είναι υποχρεωτικά ψευδής χωρίς άλλο περιθώριο. Η Αρχή αυτή διατυπώνεται ως εξής: Α, ή είναι, ή δεν είναι Β,  τα Σκόπια είναι ή δεν είναι Μακεδονία και αν τα Σκόπια είναι Μακεδονία τότε η Ελληνική Μακεδονία δεν είναι Μακεδονια όπερ ψευδές  και το αντίθετον . Αν η Ελληνική Μακεδονία είναι η αυθεντική τα Σκόπια δεν είναι Μαδεδονία, όπερ αληθές  , 
Ο Αριστοτέλης διατύπωσε την Αρχή αυτή ως εξής:
"παν ή φάναι ή αποφάναι αναγκαίον, ανάγκη της αντιφάσεως θάτερον είναι μόριον αληθές, αδύνατον γαρ αμφότερα ψευδή είναι" (Μεταφ. Γ΄, 8, 1012, β, 10,11) Μία από τις δύο Μακεδονίες είναι η αληθής και οι δύο δεν μπορεί να είναι αληθείς ούτε να έχουν κοινό όνομα . Ενώ είναι δεδομένο ότι η Ελληνική Μακεδονία έχει άνω των 5.000 ετών διαρκούς και συνεχούς βίου και τα Σκόπια  72 ετών  τούτο και μόνο δείχνει ότι τα Σκόπια είναι η ψευτομακεδονία . Οι σιωνιστές με την αναβίωση του ψευδούς μορφώματος με το κλεψίγραφο όνομα Μακεδονία επιδιώκουν
1/ να αλλάξουν την γεωστρατηγική του χώρα των Βαλκανίων
2/ να εκμεταλλευτούν τον πλούτο   της περιοχής (χρυσό
 , ουράνιο, υδρογονάνθρακες κλπ) και να σφετεριστούν  τον πλούτο  της περιοχής 
        3/ να εκμεταλλευτούν τον τεράστιο πολιτισμο του Μ.Αλεξάνδρου 

Αρχή του αποχρώντος λόγου 

(ο Αποχρών: μετοχή του ρήματος "αποχρώ", που σημαίνει ο επαρκής προς δικαιολογία)
Κατά την Αρχή του αποχρώντος λόγου ουδεμία έννοια έχει κύρος αν δεν έχει λόγο που να πείθει την αλήθεια της, δηλαδή λόγο αποχρώντα.
Γενικά στη φύση υπάρχει ένας ειρμός και μια εξάρτηση των όντων και των όποιων γινομένων. Κάθε προηγούμενο αυτών στη σειρά είναι η "αιτία", ή το "αίτιο" και το επόμενο το "αποτέλεσμα", δηλαδή το "αιτιατόν" εκείνου, ισχύοντας έτσι η αρχή "ουδέν γίνεται άνευ αιτίας". Η αιτία αυτή χαρακτηρίζεται "ουσιώδης, ή "πραγματικός λόγος".
Όμοια τέτοια συνάρτηση υπάρχει και στη νόηση κατά την οποία κάθε κρίση βασίζεται επί της προηγουμένης που ονομάζεται λόγος ή γνωστικός λόγος, δηλαδή λογική αιτία της επόμενης κρίσης. Οι δε τελευταίοι λόγοι της σειράς ονομάζονται "αξιώματα".
Κατόπιν των παραπάνω όταν ο γνωστικός λόγος συμπίπτει προς τη φυσική την πραγματική αιτία, δηλαδή προς τον ουσιώδη λόγο, οι κρίσεις είναι αληθείς. Όταν όμως ο γνωστικός λόγος είναι αποτέλεσμα φυσικής αιτίας, όπως συνηθέστερα συμβαίνει, τότε οι κρίσεις είναι ασφαλείς μόνο και εφόσον ξεκινάμε από τη θέση του λόγου ή από την άρση της ακολουθίας, όχι όμως από την άρση του λόγου διότι κάποιο αποτέλεσμα μπορεί να έχει περισσότερους λόγους, έτσι που η άρση του ενός να μη αίρει τελείως το αποτέλεσμα.
Το αυτό συμβαίνει ξεκινώντας από το αποτέλεσμα, αφού ένα αποτέλεσμα μπορεί να έχει περισσότερες της μιας αιτίες.
Επί των τελευταίων για την απόκτηση ασφαλούς γνώσης πρέπει ν΄ ακολουθούνται οι ακόλουθοι κανόνες:
1.     Τιθεμένου του λόγου τίθεται και η ακολουθία
2.     Αιρομένης της ακολουθίας αίρεται και ο λόγος
Όταν όμως η αιτία είναι μία και μόνη τότε λαμβάνεται επιστημονική γνώση είτε ξεκινώντας από την αιτία είτε από το αποτέλεσμα ακολουθώντας τους ακόλουθους κανόνες:
1.     Τιθεμένου του λόγου, τίθεται και η ακολουθία
2.     Αιρομένου του λόγου αίρεται και η ακολουθία
3.     Τιθεμένης της ακολουθίας, τίθεται και ο λόγος
4.     Αιρομένης της ακολουθίας, αίρεται και ο λόγος
Και την Αρχή αυτή όπως και τις προηγούμενες διατύπωσε ο Αριστοτέλης ως εξής:
"Επίστασθαι δε οιόμεθ΄ έκαστον απλώς, όταν την τ΄ αιτίαν οιώμεθα γινώσκειν, δι΄ ην το πράγμα εστιν, ότι εκείνο αιτία εστι και μη ενδέχεσθαι τουτ΄ άλλως έχειν" (Αναλυτ. Ύστερ.) Εν προκειμένω το "πολιτικώς ορθόν" θέτει κατά μέρος την αλήθεια και επιβραβεύει το ψεύδος . Διότι τα κριτήρια της δημιουργίας ενός τεχνητού κράτους από σλάβους- 
 βουλγάρους και αλβανούς με το ιερό όνομα της Μακεδονίας ξεφεύγει κάθε λογικής και κάνει προφανή τον σκοπό για τον οποίον το επιβάλλουν οι σιωνιστές των ΗΠΑ: για τον διαμελισμό και ξαναμοίρασαμ  της Βαλκανικής όπως συνέβη με την Γιουγκοσλαβία  το 1991. Τούτη τη φορά αν δεν αντισταθούμε ο διαμελισμος χτυπάει την Ελλάδα με ότι συμφορές θα επιφέρει στην πατρίδα μας . Η τραγωδία τώρα αρχίζει και φαίνεται ότι οι Ελληνες ακόμη δεν έχουν αντιληφθεί το μέγεθος  της πλεκτάνης  που έχει στηθεί με μία και μόνη λέξη: το όνομα ή παράγωγο της λέξης "Μακεδονία".  
Και εμείς τους λεμε: μία η Μακεδονία και αυτή είναι η Ελληνική

Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης -Αμφικτύων Υποστράτηγος ε.α- Συγγραφεύς