Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΑΠΙΖΕΙ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ








Συνολικά 42 χρόνια μετά τη φιλοτέχνησή του και 13 μετά τη δωρεά του στον δήμο Αθηναίων, ο έφιππος ανδριάντας του Μεγάλου Αλεξάνδρου παρά τις εξαγγελίες ότι τον Δεκέμβριο του 2017 θα τοποθετηθεί σε κεντρικό σημείο της ελληνικής πρωτεύουσας, το ξεπουλημένο πολτικό κατεστημένο πάλι δεν τόλμησε να το τοποθετήσει.

Όπως είχε γίνει γνωστό το άγαλμα αυτό θα τοποθετούνταν στη συμβολή των λεωφόρων Αμαλίας και Β. Όλγας.

Όμως ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, ο είχε «παγώσει» την υπόθεση της τοποθέτησης του ανδριάντα από το 2011, όταν ξεκινούσε την πρώτη του θητεία, και το θέμα παρέμενε παγωμένο.

Το πολιτικό κατεστημένο τώρα φαίνεται ενοχλημένο από την προοπτική να τοποθετηθεί ένα τέτοιο άγαλμα σε δημόσιο χώρο όπως η πλατεία Κοτζιά ή αλλού, μην τυχόν ενοχληθούν κάποιοι ξένοι «σύμμαχοι» μας την ιδία ώρα που στα Σκόπια έχουν γεμίσει από Μεγαλέξανδρους.

Ειδικά τώρα που πάνε να… «λύσουν» το μακεδονικό, όπως τους το έχουν ορίσει, το άγαλμα θάβεται οριστικά.
Περισσότερα στο :  https://periergaa.blogspot.gr/2018/01/blog-post_58.html


===========================================================================

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΟΤΕ ΣΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ : http://oraiokastromekatiallo.blogspot.gr/2018/01/21.html

 

ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ !!! - Δείτε την αλήθεια που τα ΜΜΕξαπάτησης αποκρύπτουν ενώ αδιάκοπα κάνουν πλύση εγκεφάλου και προπαγανδίζουν νυχθημερόν.

Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ – ΤΟ «ΧΡΥΣΑΦΙ» ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΑΣ - Ο ειδικός της ελληνικής γαστρονομίας Ηλίας Μαμαλάκης και ο καθηγητής βιοχημείας Δημήτρης Κουρέτας , αποκαλύπτουν όλα τα μυστικά για την τροφή και την υγεία που προσδίδουν και ομορφιά, όταν μάλιστα στο επίκεντρο είναι οι τροφές, που προέρχονται από ελληνικά προϊόντα του πρωτογενή τομέα , που αποτελεί τον «ξεχασμένο γίγαντα» για την ελληνική οικονομία .

Αρχές Λογικής και Σκοπιανός Παραλογισμος - 1/ αν ήσαν Μακεδόνες θα ήσαν Ελληνες 2/ θα ομιλούσαν την Ελληνική γλώσσα 3/θα είχαν το όμαιμον (είναι σλάβοι και αλβανοί)



 Οι Αρχές Λογικής, ή Λογικές Αρχές χαρακτηρίζονται οι θεμελιώδεις αρχές βάσει των οποίων βασίζονται και διευθύνονται οι ορθές διανοητικές ενέργειες του ανθρώπου. Οι Αρχές αυτές όπως και τα μαθηματικά αξιώματα δεν χρήζουν αποδείξεων είναι: 
1.     Αρχή της ταυτότητας
2.     Αρχή της μη–αντίφασης
3.     Αρχή του αποκλειομένου μέσου, και
4.     Αρχή του αποχρώντος λόγου.       
 Οι Σκοπιανοί και  διεθνείς υποστηρικτές τους καθώς  και οι ενδοτικοί πολιτικοί της Ελλάδος παραβιάζουν τους κανόνες της λογικής, δηλαδή της αλήθειας , και γι'αυτό ο Ελληνικός λαός είναι σε μέγιστη ανησυχία και αγωνιστικό ξεσηκωμό που δεν θα λήξει ουτε σε 100 χρόνια . Διότι βιάζεται η αλήθεια , η οποία στο τέλος όμως θα λάμψει. 

Αρχή της ταυτότητας 

Σύμφωνα με την αρχή αυτή κάθε έννοια νοείται ίση προς τον εαυτόν της ή προς αυτήν, ή προς το σύνολο των γνωρισμάτων της, όπου και εκφράζεται Παραδείγματος χάριν το "Α είναι Α", και "Α είναι (α+β+γ), π.χ.: ο Άνθρωπος είναι άνθρωπος και ο Άνθρωπος είναι ζώο λογικό. Η Μακεδονία είναι μία η Ελληνική και όχι δύο όπως τώρα θέλουν να δεχθούμε. Και είναι η Μακεδονία των 5.000 ετών ιστορίας και αν θέλουμε να την περιγράψουμε είναι η χώρα που  έχει το όμαιμον, ομόθρησκον  ομόγλωσσον και ομότροπον όπως οι λοιποί  Ελληνες (με τις ιδιαίτεροτητες των) Ητο ο κυβατοθραύστης των βαρβάρων στα βόρεια σύνορα του Ελληνισμού , δημιούργησε και επεξέτεινε τον Ελληνικό Πολιτισμό στα πέρατα του τότε γνωστου κόσμου, είναι η χώρα των Μακεδονομάχων ( 1904-1908) αυτών που αντέστησαν στη γραμμή Μεταξά  ενάντια στους Γερμανούς Ναζί   και ενάντια στους Ιταλούς φασίστες το 1940 . Είναι τέλος η χώρα που συνέτριψε τον ξενοκίνηγο Κομμουνισμό  στο Γράμμο και στο Βιτσι και αυτούς που την επιβουλεύονται και επιζητούν την απόσχιση της απο τον Ελληνικό κορμό. Επομένως τώρα να θέλουν να φτιάξουν δύο Μακεδονίες είναι λογικά παράλογο, δόλιο  και αποσκοπεί στην απόσπαση της Μακεδονίας και τον διαμελισμο της από τον Ελληνικό κορμο  
Την Αρχή αυτή όρισε ο Αριστοτέλης λέγοντας:
"Δει παν το αληθές αυτό εαυτό ομολογούμενον είναι πάντη" (Αναλυτ. Προτ. Α΄ 32)
Παρά την πραγματική όμως ταυτότητα διακρίνεται και η φαινομενική, όταν μία έννοια εκφράζεται με συνώνυμη που δηλώνεται το ίδιο, π.χ.: τετράγωνο - τετράπλευρο.
Στην Αρχή της ταυτότητας βασίζονται οι ακόλουθοι κανόνες: α) η έννοια ισούται προς τα γνωρίσματά της, β) το όλο ισούται προς τα μέρη του και γ) το γένος ισούται προς τα είδη του.
 μέρη του και γ) το γένος ισούται προς τα είδη του. 
Τούτο σημαίνει ότι και ο γεωγραφικός  ή εθνολογικός προσδιορισμός με το όνομα ή παράγωγο του ονόματος Μακεδονία δηλώνει έν και το αυτό πράγμα. Δηλαδή μιά δεύτερη τεχνητή  Μακεδονική οντότητα πλάι στην παλιά Ελληνική Μακεδονία . Εν προκειμένω το όνομα είναι το όχημα του μελλοντικού ή του άμεσου απολυτρωτισμου και  προσκολλήσεως  της Ελληνικής Μακεδονίας στο νέο ψευτο-Μακεδονικό μόρφωμα.
Επομένως   οι Σκοπιανοί   δεν είναι  Μακεδόνες διότι:
1/ αν ήσαν Μακεδόνες θα ήσαν  Ελληνες  
2/ θα ομιλούσαν την Ελληνική γλώσσα  
3/θα είχαν το όμαιμον (είναι σλάβοι και αλβανοί)  
4/ το χειρότερο εχθρεύονται την Ελλάδα. 
Αρα είναι δόλιος ο σκοπός  των διεθνών κύκλων που προωθούν το όνομα τούτο διότι παραβιάζουν τον πρώτο κανόνα της λογικής περί της μακεδονικότητος των Σκοπιανών ,  σε μιά περιοχή που πριν το 1945 η επίσημη ονομασία των Σκοπίων ήτο Βαρντάσκα Μπουκοβίνα και στην αρχαιότητα ήταν η Παιονια . 

Αρχή της μη αντίφασης 

Σύμφωνα με την αρχή αυτή κάθε έννοια δεν είναι δυνατόν να νοείται ως αντίθετη προς τον εαυτό της, αλλά ούτε και να έχει αντιφατικά γνωρίσματα, η οποία και διατυπώνεται ως Α είναι όχι Α, ή Α είναι όχι (α+β+γ), π.χ.: ο Άνθρωπος είναι όχι Άνθρωπος, ή μη Άνθρωπος, ή ο Άνθρωπος είναι όχι ζώο λογικό.
Την Αρχή αυτή ο Αριστοτέλης την αποκάλεσε "βεβαιοτάτην των αρχών απασών" (Μεταφ. Γ΄, 3, 1005, β, 11) την οποία και διατύπωσε λέγοντας:
"το αυτό άμα υπάρχειν τε και μη υπάρχειν αδύνατον, τω αυτώ και κατά το αυτόν" (Μεταφ. Γ΄, 3, 1005, β, 19)
Επί της Αρχής αυτής βασίζονται οι κανόνες "η άρνηση επί άρνησης είναι άμεση κατάφαση" και "η διπλή άρνηση είναι κατάφαση", η κατά τους Λατίνους "duplex negatio affirmat".
Εν προκειμένω δεν είναι δυνατόν τα Σκόπια να είναι Μακεδονία αλλά να μισεί την  πραγματική Μακεδονία με ψεύτικους ισχυρισμούς και διαστρέβλωση της ιστορίας. Επομένως πρέπει να είναι κανείς κρετίνος για να μην διακρίνει την συνωμοσία της ονοματοθεσίας. Το όνομα για τα Σκόπια είναι το όχημα για μελλοντικό διαμελισμό και την δημιουργία του ψευτο-Μακεδονικού κράτους , το οποίον θα αλλάξει την γεωπολιτική της Βαλκανικής και του Αιγαίου και θα σφετεριστει τον ανεκτίμητο πλούτο και πολιτισμό του αχανούς κράτους του Αλεξάνδρου.

Αρχή του αποκλειομένου μέσου 

Κατά την Αρχή του αποκλειομένου μέσου ή τρίτου, όπως αναφέρεται, δύο έννοιες αντιφατικά αντικείμενες που λέγονται για το ίδιο αντικείμενο δεν μπορεί να είναι και οι δύο ψευδείς. αλλά ούτε και νοούνται ως τέτοιες, αλλά αν η μία είναι αληθής, τότε η άλλη είναι υποχρεωτικά ψευδής χωρίς άλλο περιθώριο. Η Αρχή αυτή διατυπώνεται ως εξής: Α, ή είναι, ή δεν είναι Β,  τα Σκόπια είναι ή δεν είναι Μακεδονία και αν τα Σκόπια είναι Μακεδονία τότε η Ελληνική Μακεδονία δεν είναι Μακεδονια όπερ ψευδές  και το αντίθετον . Αν η Ελληνική Μακεδονία είναι η αυθεντική τα Σκόπια δεν είναι Μαδεδονία, όπερ αληθές  , 
Ο Αριστοτέλης διατύπωσε την Αρχή αυτή ως εξής:
"παν ή φάναι ή αποφάναι αναγκαίον, ανάγκη της αντιφάσεως θάτερον είναι μόριον αληθές, αδύνατον γαρ αμφότερα ψευδή είναι" (Μεταφ. Γ΄, 8, 1012, β, 10,11) Μία από τις δύο Μακεδονίες είναι η αληθής και οι δύο δεν μπορεί να είναι αληθείς ούτε να έχουν κοινό όνομα . Ενώ είναι δεδομένο ότι η Ελληνική Μακεδονία έχει άνω των 5.000 ετών διαρκούς και συνεχούς βίου και τα Σκόπια  72 ετών  τούτο και μόνο δείχνει ότι τα Σκόπια είναι η ψευτομακεδονία . Οι σιωνιστές με την αναβίωση του ψευδούς μορφώματος με το κλεψίγραφο όνομα Μακεδονία επιδιώκουν
1/ να αλλάξουν την γεωστρατηγική του χώρα των Βαλκανίων
2/ να εκμεταλλευτούν τον πλούτο   της περιοχής (χρυσό
 , ουράνιο, υδρογονάνθρακες κλπ) και να σφετεριστούν  τον πλούτο  της περιοχής 
        3/ να εκμεταλλευτούν τον τεράστιο πολιτισμο του Μ.Αλεξάνδρου 

Αρχή του αποχρώντος λόγου 

(ο Αποχρών: μετοχή του ρήματος "αποχρώ", που σημαίνει ο επαρκής προς δικαιολογία)
Κατά την Αρχή του αποχρώντος λόγου ουδεμία έννοια έχει κύρος αν δεν έχει λόγο που να πείθει την αλήθεια της, δηλαδή λόγο αποχρώντα.
Γενικά στη φύση υπάρχει ένας ειρμός και μια εξάρτηση των όντων και των όποιων γινομένων. Κάθε προηγούμενο αυτών στη σειρά είναι η "αιτία", ή το "αίτιο" και το επόμενο το "αποτέλεσμα", δηλαδή το "αιτιατόν" εκείνου, ισχύοντας έτσι η αρχή "ουδέν γίνεται άνευ αιτίας". Η αιτία αυτή χαρακτηρίζεται "ουσιώδης, ή "πραγματικός λόγος".
Όμοια τέτοια συνάρτηση υπάρχει και στη νόηση κατά την οποία κάθε κρίση βασίζεται επί της προηγουμένης που ονομάζεται λόγος ή γνωστικός λόγος, δηλαδή λογική αιτία της επόμενης κρίσης. Οι δε τελευταίοι λόγοι της σειράς ονομάζονται "αξιώματα".
Κατόπιν των παραπάνω όταν ο γνωστικός λόγος συμπίπτει προς τη φυσική την πραγματική αιτία, δηλαδή προς τον ουσιώδη λόγο, οι κρίσεις είναι αληθείς. Όταν όμως ο γνωστικός λόγος είναι αποτέλεσμα φυσικής αιτίας, όπως συνηθέστερα συμβαίνει, τότε οι κρίσεις είναι ασφαλείς μόνο και εφόσον ξεκινάμε από τη θέση του λόγου ή από την άρση της ακολουθίας, όχι όμως από την άρση του λόγου διότι κάποιο αποτέλεσμα μπορεί να έχει περισσότερους λόγους, έτσι που η άρση του ενός να μη αίρει τελείως το αποτέλεσμα.
Το αυτό συμβαίνει ξεκινώντας από το αποτέλεσμα, αφού ένα αποτέλεσμα μπορεί να έχει περισσότερες της μιας αιτίες.
Επί των τελευταίων για την απόκτηση ασφαλούς γνώσης πρέπει ν΄ ακολουθούνται οι ακόλουθοι κανόνες:
1.     Τιθεμένου του λόγου τίθεται και η ακολουθία
2.     Αιρομένης της ακολουθίας αίρεται και ο λόγος
Όταν όμως η αιτία είναι μία και μόνη τότε λαμβάνεται επιστημονική γνώση είτε ξεκινώντας από την αιτία είτε από το αποτέλεσμα ακολουθώντας τους ακόλουθους κανόνες:
1.     Τιθεμένου του λόγου, τίθεται και η ακολουθία
2.     Αιρομένου του λόγου αίρεται και η ακολουθία
3.     Τιθεμένης της ακολουθίας, τίθεται και ο λόγος
4.     Αιρομένης της ακολουθίας, αίρεται και ο λόγος
Και την Αρχή αυτή όπως και τις προηγούμενες διατύπωσε ο Αριστοτέλης ως εξής:
"Επίστασθαι δε οιόμεθ΄ έκαστον απλώς, όταν την τ΄ αιτίαν οιώμεθα γινώσκειν, δι΄ ην το πράγμα εστιν, ότι εκείνο αιτία εστι και μη ενδέχεσθαι τουτ΄ άλλως έχειν" (Αναλυτ. Ύστερ.) Εν προκειμένω το "πολιτικώς ορθόν" θέτει κατά μέρος την αλήθεια και επιβραβεύει το ψεύδος . Διότι τα κριτήρια της δημιουργίας ενός τεχνητού κράτους από σλάβους- 
 βουλγάρους και αλβανούς με το ιερό όνομα της Μακεδονίας ξεφεύγει κάθε λογικής και κάνει προφανή τον σκοπό για τον οποίον το επιβάλλουν οι σιωνιστές των ΗΠΑ: για τον διαμελισμό και ξαναμοίρασαμ  της Βαλκανικής όπως συνέβη με την Γιουγκοσλαβία  το 1991. Τούτη τη φορά αν δεν αντισταθούμε ο διαμελισμος χτυπάει την Ελλάδα με ότι συμφορές θα επιφέρει στην πατρίδα μας . Η τραγωδία τώρα αρχίζει και φαίνεται ότι οι Ελληνες ακόμη δεν έχουν αντιληφθεί το μέγεθος  της πλεκτάνης  που έχει στηθεί με μία και μόνη λέξη: το όνομα ή παράγωγο της λέξης "Μακεδονία".  
Και εμείς τους λεμε: μία η Μακεδονία και αυτή είναι η Ελληνική

Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης -Αμφικτύων Υποστράτηγος ε.α- Συγγραφεύς

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ Φιλαρμονικής Ορχήστρας Πνευστών του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης‎

Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΗΣ Φιλαρμονικής Ορχήστρας Πνευστών του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης‎


'Ηταν μία Υπέροχη εορταστική Συναυλία που πραγματοποιήθηκε στο Καραπάντσειο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Αμπελοκήπων - Μενεμένης. Είναι μεγάλη μας τιμή που συνεργαστήκαμε με τους καταξιωμένους σολίστ: Γεράσιμο Ιωαννίδη και Κώστα Νίκα και ακόμη μεγαλύτερη διότι στη συναυλία έγινε η 1η πανευρωπαϊκή εκτέλεση Κοντσέρτου για Τρομπέτα του John Barnes Chance. Την καλλιτεχνική διεύθυνση της Συναυλίας είχε ο μαέστρος της Φιλαρμονικής μας Ορχήστρας κύριος Νίκος Χρυσοχόου. Ήταν μια συναυλία γεμάτη μουσική!!
Λίγα λόγια για τους σολίστες.
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ:
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε τρομπέτα στο Ελληνικό Ωδείο Αθηνών με καθηγητή τον Δημ. Κάφυρη.
Έχει συμμετάσχει σε πολλά σεμινάρια στην Ελβετία, Γαλλία, Γερμανία, Αγγλία, Σουηδία και Ελλάδα με διάσημους καθηγητές.
Διετέλεσε μέλος της Φιλαρμονικής του Δήμου Αθηναίων, της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ και της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Έχει διδάξει σε σεμινάρια στην Ελλάδα, Wurzburg Γερμανίας, ΗΠΑ, Μπούρσα και Άγκυρα Τουρκίας και Μελβούρνη Αυστραλίας.
Από το 1998 έως το 2007 διετέλεσε Καθηγητής τρομπέτας και Διευθυντής της μπάντας στο Διεθνές Σεμινάριο Πνευστών στα Καλάβρυτα.
Ως σολίστ έχει παίξει στην Ελλάδα, Τουρκία, Γερμανία, Πολωνία, Ουγγαρία, Ιταλία, Μάλτα, Τσεχία, Danville (Kentucky USA) και έχει συμπράξει με άλλους διάσημους σολίστ.
Το 2010, προσεκλήθη ως τιμώμενος καλλιτέχνης στο Σίδνεϊ Αυστραλίας και έλαβε μέρος στο Συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης εκτελεστών τρομπέτας (ITG), καθώς επίσης και to 2012 στο GABBF (Great American Brass Band Festival) Danville, Kentucky.
Διδάσκει ως καθηγητής τρομπέτας στο Ορφείο Ωδείο Αθηνών από το 1979.
ΚΩΣΤΑΣ ΝΙΚΑΣ:
Γεννήθηκε στην Κέρκυρα. Σπούδασε τρομπέτα στην "Παλαιά Φιλαρμονική" της γενέτειράς του με τον Δ. Κάφυρη. Συνέχισε τις σπουδές του στο Πινδάριο Ωδείο Αθηνών με τον Γεράσιμο Ιωαννίδη.
Έχει παρακολουθήσει μαθήματα στη Σουηδία με τον Bo Nilsson, στο Παρίσι με τον Pierre Thibaud, έχει συμμετάσχει στο Internationale Trompetentage - Bremen με διάσημους καθηγητές (Hickman, Plog) και έχει μετάσχει σε σύνολα και συγκροτήματα μουσικής δωματίου.
Από το 1991 κατέχει τη θέση της 1ης τρομπέτας στην Ορχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Καραπάντσειο Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Αμπελοκήπων - Μενεμένης
Θεατρική Σκηνή "Σοφία Βέμπο"
Μεγάλου Αλεξάνδρου 24, Αμπελόκηποι
Περισσότερες πληροφορίες στο Δημοτικό Ωδείο Αμπελοκήπων
Τηλ. επικοινωνίας: 2310 726668 (κα. Ναταλία Μιχαηλίδου).
Δείτε Βίντεο: 1) https://youtu.be/OqypTK1SOnk
2) https://youtu.be/wrzohEmdNv8
3) https://youtu.be/6q-ifJ80pRg

Νικόλαος Παζαίτης

ΤΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ - Οι εορτές προς τιμή της Θεάς Αθηνάς "πλυντηρία & καλλυντηρία", και η Άγραυλος


Οι εορτές προς τιμή της Θεάς Αθηνάς "πλυντηρία & καλλυντηρία", και η Άγραυλος 

Επ’ ευκαιρία  του εορτασμού των Θεοφανείων, στο παρόν άρθρο θα κάνω μία μικρή αναφορά στις εορτές   των πλυντηρίων & καλλυντηρίων προς τιμή της Θεάς Αθηνάς και του πλυσίματος του ξόανου της  την θάλασσα του Φαλήρου.
.
Πριν αναφέρω  τις εκδοχές του μύθου της Άγραύλου και των εορτών της Αθηνάς, θα προηγηθεί μία  πολύ μικρή αναφορά στην ιστορία της πόλης των Αθηνών. Το αρχικό όνομα της Αθήνας ήταν Ακτή ή Ακτική,  και το είχε πάρει από τον πρώτο της βασιλιά, Ακταίο.  Το δεύτερο όνομα της Κεκροπία, είχε προέλθει από τον βασιλιά Κέκροπα, ο οποίος διαδέχθηκε τον Ακταίο, αφού παντρεύτηκε την κόρη του. 
Σύμφωνα με τον μύθο, το κάτω μέρος του σώματος του Κέκρωπα ήταν ίδιο  με αυτό του δράκοντα. Κατά την διάρκεια των χρόνων της βασιλείας του, η θεά Αθηνά και ο Ποσειδώνας συναγωνίσθηκαν για την προστασία της πόλεως, προσφέροντας δώρα. Ο Κέκρωπας  εισήγαγε την λατρεία του Διός και τις προσφορές εδεσμάτων (πελανοί) στις τελετές, αντί για ανθρωποθυσίες. Ο τάφος του στην Ακρόπολη διετηρείτο  έως  και τον τέταρτο αιώνα π.Χ.
Ο Κέκρωπας είχε τρείς κόρες την   Άγραυλο την Έρση και την Πανδρόσο. Για την Άγραυλο υπάρχουν αρκετοί μύθοι,  όλοι την συνδέουν με την Θεά Αθηνά και την πόλη των Αθηνών, και ιδιαιτέρως με την  προαναφερθήσα εορτή στην εισαγωγή, στην οποία  η Ἄγλαυρος,  κόρη του Κέκροπα κατείχε κατά πολλά κείμενα σημαντική θέση σε   αυτές. Θα πρέπει σε αυτό το σημείο να αναφέρω πως υπάρχουν αντιφατικές πληροφορίες για την Άγραυλο.



Ο λεξικογράφος Φώτιος αναφέρει, ότι τα Καλλυντήρια προήλθαν λόγω του ότι η Άγλαυρος ήταν η πρώτη ιέρεια της Αθηνάς, επιφορτισμένη να πλύνει και να στολίζει το άγαλμα της θεάς και ότι τα Πλυντήρια τελούνταν προς ανάμνηση του γεγονότος, και ότι  τα ενδύματα της θεάς έμειναν άπλυτα επί ένα έτος, μετά τον θάνατον της  Αγλαύρου. Τα ίδια  επαναλαμβάνει και ο Ησύχιος.  Το επιβεβαιώνει και ο ρποκρατων, αναφέροντας την παράδοση, κατά την οποία η Άγλαυρος ταυτίζονταν με την Αθηνά.
Σύμφωνα με ένα από τους μύθους, κάποτε η Θεά Αθηνά, κατά τη διάρκεια του Τρωικού πόλεμου μη θέλοντας να δανειστεί όπλα από το Δία, που είχε κηρύξει τον εαυτό του ουδέτερο, ζήτησε από τον Ήφαιστο να της κατασκευάσει δικά της όπλα. Ο Ήφαιστος αρνήθηκε να πληρωθεί λέγοντας πως θα έκανε τη δουλειά «για την αγάπη της».  Ο Ποσειδώνας τον είχε πληροφορήσει για να τον κοροϊδέψει, πως η Αθηνά θα ερχόταν να τον δει με τη συγκατάθεση του Δία, ελπίζοντας τάχα πως ο Ήφαιστος θα την έκανε δια της βίας δική του.
Όταν η Αθηνά που δεν είχε καταλάβει την έννοια των λόγων του ήρθε να παραλάβει τα όπλα, ο Ήφαιστος της επιτέθηκε και πριν η Αθηνά προλάβει να ξεφύγει από τα χέρια του, ο θεός εκσπερμάτωσε λίγο πιο πάνω από το γόνατο της. Αηδιασμένη η Αθηνά σκούπισε το μηρό της με λίγο μαλλί και το πέταξε στο χώμα, κοντά στην Αθήνα, με αποτέλεσμα να γονιμοποιηθεί η Γαία η θεά της γης, που βρισκόταν εκεί. Η Γαία δήλωσε πως δεν είχε διάθεση ν' αναθρέψει ένα παιδί που ο Ήφαιστος είχε επιχειρήσει να  αποκτήσει με την Αθηνά, και η Αθηνά θέλοντας να  αποφύγει τις ειρωνείες του Ποσειδώνα που είχε κάνει τη φάρσα, ανάλαβε να κρύψει το νεογέννητο. Το έβαλε σε  ένα καλάθι και το έδωσε στην Έρση, στην Πάνδροσο και στην Άγραυλο για να το φυλάξουν με τη ρητή εντολή να μην το ανοίξουν.



Το βρέφος είχε ονομαστεί Εριχθόνιος και είχε ουρά φιδιού αντί για πόδια. Ένα βράδυ που οι τρεις αδελφές γύριζαν στο σπίτι τους πάνω στην Ακρόπολη, ο Ερμής δωροδόκησε την  Άγραυλο για να του διευκολύνει την επαφή με την Έρση, που την είχε ερωτευτεί. Η  Άγραυλος πήρε το χρυσάφι αλλά δεν τον διευκόλυνε, γιατί ζήλεψε την αδελφή της. Ο Ερμής οργισμένος μεταμόρφωσε την Άγραυλο σε βράχο, και έκανε την Έρση δική του. 

Αφού η Έρση απόχτησε από τον Ερμή δυο γιους, τον Κέφαλο εραστή της Ηώς, και τον Κήρυκα, πρώτο κήρυκα των Ελευσίνιων μυστηρίων, η ίδια και η αδελφή της Πάνδροσος, άνοιξαν το καλάθι της απολιθωμένης  Άγραυλου, ελπίζοντας πως θα έβρισκαν μέσα νέκταρ και αμβροσία. Μόλις όμως είδαν το βρέφος με την ουρά του φιδιού, έβαλαν τις φωνές, έφυγαν τρομοκρατημένες και έπεσαν από την Ακρόπολη.
Η Αθηνά, μαθαίνοντας το δυστύχημα, στενοχωρήθηκε τόσο, ώστε άφησε να της πέσει ο τεράστιος βράχος που μετέφερε για να οχυρώσει την Ακρόπολη, κι ο βράχος αυτός έγινε ο Λυκαβηττός. Τον Εριχθόνιο τον ανάθρεψε η ίδια, κι έγινε αργότερα βασιλιάς των Αθηνών. 
Μια άλλη εκδοχή για την Άγραυλο που φαίνεται να δικαιολογεί και τα Αγραύλια, είναι πως κάποτε που κινδύνευε η Αθήνα όταν ένας εχθρικός στρατός πολιόρκησε την Αθήνα, οι Αθηναίοι ζήτησαν την συμβουλή του μαντείου των Δελφών, το οποίο τους έδωσε τον χρησμό, ότι για να σωθεί η πόλη, ένας Αθηναίος έπρεπε να θυσιαστεί με την θέληση του. Όταν η κόρη του Κέκρωπος, Άγραυλος, έμαθε για τον χρησμό, ανέβηκε στην Ακρόπολη και πέφτοντας σκοτώθηκε. Οι Αθηναίοι για να την τιμήσουν, έκτισαν ένα ναό στην Ακρόπολη και κάθε χρόνο εόρταζαν τα Αγραύλεια.



Mε αυτούς τους μύθους σχετίζεται και η γιορτή των Aγραυλίων ή Aγλαυρίων κατά την οποία οι νέοι των Aθηνών μόλις γίνονταν έφηβοι πήγαιναν στο ναό της Aγραύλου, όπου έδιναν όρκο ότι θα υπερασπίσουν την πατρίδα τους και παρελάμβαναν τα όπλα τους.
Oι ορφικοί πρόσφεραν στις τρεις «Aγραυλίδας Παρθένους» μυστικά δείπνα. O Παυσανίας αναφέρει ότι τιμούσαν την Άγραυλο στα Eλευσίνια Mυστήρια, και ότι ο γιος της Kήρυξ ήταν γενάρχης του ιερατικού γένους των Kηρύκων. H ίδια η Aθηνά ως πολιούχος των Aθηνών ταυτιζόταν με την Άγραυλο και ονομαζόταν «Aγραυλίς Παρθένος».



Άλλος μύθος αναφέρει ότι η Άγραυλος είχε αποκτήσει με τον Άρη μια κόρη την Aλκίππη, την οποία βίασε ο Aλλιρόθιος, γιος του Ποσειδώνα. O Άρης για να ξεπλύνει την ύβρη σκότωσε τον Aλλιρόθιο και οι θεοί δίκασαν τον Άρη στον Άρειο Πάγο.
Η εορτή αυτή συνδέεται αναπόσπαστα με  την συναφή εορτή των Πλυντηρίων, αμφότερες δε,  είχαν ως σκοπό τον καθαρισμό του ιερού και του ξοάνου της θεάς. Οι εορτές  γίνονταν κατά τον μήνα Θαργηλιώνα,  (τον Μάιο), είναι αόριστο όμως  ποια προηγείται της άλλης. Κατά τον λεξικογράφο Φώτιο, τα Καλλυντήρια τελούνταν την 19η του μηνός, τα δε Πλυντήρια την 29η.  Αλλά η ετυμολογική έννοια των δύο λέξεων θέτει εν αμφιβάλω τις ημερομηνίες αυτές, καθώς λογικό είναι να παραδεχθεί κανείς,  ότι το πλύσιμο προηγείται του καλλωπισμού.
 .
Κάποιοι μελετητές έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα συμφωνώντας προς τον λεξικογράφο Φώτιο, πως ίσως τα μεν Καλλυντήρια ήταν προπαρασκευαστική εορτή του καθαρισμού του ιερού της Αθηνάς επί της Ακροπόλεως, και ως τέτοια προηγούνταν, τα δε Πλυντήρια ήταν η τελετή του λουτρού του ξόανου της θεάς και ως τέτοια  ακολουθούσε.
 

Η διεξαγωγή των τελετών αυτών  γίνονταν, κατά τους αρχαίους συγγραφείς και τις επιγραφές, ως εξής: Κατ’ αρχάς καθαρίζονταν και εξαγνίζονταν ο ναός της Παλάδος  Αθηνάς, στην Ακροπόλη. Κατά αυτό το  χρονικό διάστημα, το Ιερό δένονταν με σχοινιά (μία πρακτική που τηρείται ακόμα και σήμερα σε Χριστιανικούς ναούς). Οι ιέρειες του ναού οι επιφορτισμένες  τότε τον καθαρισμό ήταν παρθένες,  οι οποίες ονομάζονταν «λουτρδες» και «πλυντρδες», αλλά και  μία ακόμη η οποία λεγόταν  «κατανπτης», επιφορτισμένη ειδικά να επιμελείται του αγάλματος της θεάς. Και η προπαρασκευαστική αυτή εργασία αποτελούσε την εορτή των Καλλυντηρίων.
Έπειτα άρχιζε η μεγάλη ήμερα των Πλυντηρίων. Σε αυτές κύριο μέρος έπαιζαν οι λεγόμενες «Πραξιεργδες», ιέριες  οι οποίες ήταν  υπεύθυνες  να ετοιμάζουν το άγαλμα προς λουτρό, βγάζοντας από αυτό τα ενδύματα του και τα κοσμήματα και καλύπτοντάς το με  πέπλα. Έπειτα μετά το λουτρό το στόλιζαν και  πάλι όπως και πριν. Και τότε άρχιζε η πομπή, υπό την εποπτεία των «νομοφυλάκων». Το άγαλμα της θεάς  μεταφερόταν επισήμως προς την θάλασσα του Φαλήρου, βαπτίζονταν δε τότε εντός της θαλάσσης και παρέμενε εκεί όλη την ημέρα.
 .
Η ημέρα αυτή θεωρείτο στην Αθήνα ως αποφράδα  διότι η πόλις στερούνταν κατά το χρονικό αυτό διάστημα, την προστασία της πολιούχου θεάς. Για αυτό  έπαυε κάθε  εργασία, ήταν δε επιβεβλημένη και επίσημη αργία προς την εσπέρα. Κατόπιν το άγαλμα της Θεάς  επανέρχονταν στην Αθήνα, εν μέσω εφήβων οι οποίοι κρατούσαν δάδες αναμμένες, και των «Πραξιεργδων». 
 .
Και τότε το άγαλμα, καθαρισμένο δια του λουτρού, το τοποθετούσαν και πάλι επισήμως στο ναό...
Χλέτσος Βασίλης
https://thesecretrealtruth.blogspot.com/2016/01/blog-post_997.html#ixzz53KewA6HT 

Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

ΟΙ ΧΑΡΤΙΝΟΙ ΘΕΟΙ - Κυριαρχία ισχυρών,κατάλυση κάθε δημοκρατίας!

O κορωνοιός οδηγεί σε κατάλυση δημοκρατίας και ατομικής ελευθερίας – Τι  σχεδιάζουν Υπουργείο Δικαιοσύνης ΗΠΑ και Knesset

ΟΙ ΧΑΡΤΙΝΟΙ ΘΕΟΙ

Ανοσιούργημα!!Αιδώς,η ειδωλολατρεία!!
Αφεντικά και άρχοντες,ηγέτες ευκατάστατοι,
ένα ανύπαρκτο Θεό,ανάγουν σε θρησκεία!!
Αδράνεια του πνεύματος!!!Μια ποταπή κατάσταση..


Συστημικός!!Πιεστικός!!Χάρτινος!!Αγενής!!
Ωθεί σε πράξεις βδελυρές,βέβηλες και ακραίες!
Καταστρατήγηση ιδεών!!0 στόχος ευκρινής!!
Λεηλασία,αφανισμός,ασάφειες λαθραίες..

Κυριαρχία ισχυρών,κατάλυση κάθε δημοκρατίας!
Αυθαίρετες περικοπές,άμεση φτωχοποίηση..
Απόλυτος ο έλεγχος,νόμων,κυριαρχίας,
ο ανθρώπινος παράγοντας,μια φτήνεια προς εκποίηση..

Συγκέντρωση εξουσιών,στο χρήμα εντεταγμένων!!
Στυγνοί,ωμοί εκβιασμοί,φοβέρες κι απειλές,
ενάντια των αδύναμων και των κατατρεγμένων,
περιθωριοποίηση,απομόνωση,αιώνιες οφειλές..

Μα όσοι ανάγουν σε Θεό χρήμα και εξουσία,
έρχονται αντιμέτωποι στο τέλος μ'επανάσταση!!
Ένα το αποτέλεσμα,με βάθος και ουσία,
μπορεί ν'αργεί,μα έρχεται,πάντα η αποκατάσταση!!

Τριάδα Ζερβού