Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ Φιλαρμονικής Ορχήστρας Πνευστών του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης‎

Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΗΣ Φιλαρμονικής Ορχήστρας Πνευστών του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης‎


'Ηταν μία Υπέροχη εορταστική Συναυλία που πραγματοποιήθηκε στο Καραπάντσειο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Αμπελοκήπων - Μενεμένης. Είναι μεγάλη μας τιμή που συνεργαστήκαμε με τους καταξιωμένους σολίστ: Γεράσιμο Ιωαννίδη και Κώστα Νίκα και ακόμη μεγαλύτερη διότι στη συναυλία έγινε η 1η πανευρωπαϊκή εκτέλεση Κοντσέρτου για Τρομπέτα του John Barnes Chance. Την καλλιτεχνική διεύθυνση της Συναυλίας είχε ο μαέστρος της Φιλαρμονικής μας Ορχήστρας κύριος Νίκος Χρυσοχόου. Ήταν μια συναυλία γεμάτη μουσική!!
Λίγα λόγια για τους σολίστες.
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ:
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε τρομπέτα στο Ελληνικό Ωδείο Αθηνών με καθηγητή τον Δημ. Κάφυρη.
Έχει συμμετάσχει σε πολλά σεμινάρια στην Ελβετία, Γαλλία, Γερμανία, Αγγλία, Σουηδία και Ελλάδα με διάσημους καθηγητές.
Διετέλεσε μέλος της Φιλαρμονικής του Δήμου Αθηναίων, της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ και της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Έχει διδάξει σε σεμινάρια στην Ελλάδα, Wurzburg Γερμανίας, ΗΠΑ, Μπούρσα και Άγκυρα Τουρκίας και Μελβούρνη Αυστραλίας.
Από το 1998 έως το 2007 διετέλεσε Καθηγητής τρομπέτας και Διευθυντής της μπάντας στο Διεθνές Σεμινάριο Πνευστών στα Καλάβρυτα.
Ως σολίστ έχει παίξει στην Ελλάδα, Τουρκία, Γερμανία, Πολωνία, Ουγγαρία, Ιταλία, Μάλτα, Τσεχία, Danville (Kentucky USA) και έχει συμπράξει με άλλους διάσημους σολίστ.
Το 2010, προσεκλήθη ως τιμώμενος καλλιτέχνης στο Σίδνεϊ Αυστραλίας και έλαβε μέρος στο Συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης εκτελεστών τρομπέτας (ITG), καθώς επίσης και to 2012 στο GABBF (Great American Brass Band Festival) Danville, Kentucky.
Διδάσκει ως καθηγητής τρομπέτας στο Ορφείο Ωδείο Αθηνών από το 1979.
ΚΩΣΤΑΣ ΝΙΚΑΣ:
Γεννήθηκε στην Κέρκυρα. Σπούδασε τρομπέτα στην "Παλαιά Φιλαρμονική" της γενέτειράς του με τον Δ. Κάφυρη. Συνέχισε τις σπουδές του στο Πινδάριο Ωδείο Αθηνών με τον Γεράσιμο Ιωαννίδη.
Έχει παρακολουθήσει μαθήματα στη Σουηδία με τον Bo Nilsson, στο Παρίσι με τον Pierre Thibaud, έχει συμμετάσχει στο Internationale Trompetentage - Bremen με διάσημους καθηγητές (Hickman, Plog) και έχει μετάσχει σε σύνολα και συγκροτήματα μουσικής δωματίου.
Από το 1991 κατέχει τη θέση της 1ης τρομπέτας στην Ορχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Καραπάντσειο Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Αμπελοκήπων - Μενεμένης
Θεατρική Σκηνή "Σοφία Βέμπο"
Μεγάλου Αλεξάνδρου 24, Αμπελόκηποι
Περισσότερες πληροφορίες στο Δημοτικό Ωδείο Αμπελοκήπων
Τηλ. επικοινωνίας: 2310 726668 (κα. Ναταλία Μιχαηλίδου).
Δείτε Βίντεο: 1) https://youtu.be/OqypTK1SOnk
2) https://youtu.be/wrzohEmdNv8
3) https://youtu.be/6q-ifJ80pRg

Νικόλαος Παζαίτης

ΤΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ - Οι εορτές προς τιμή της Θεάς Αθηνάς "πλυντηρία & καλλυντηρία", και η Άγραυλος


Οι εορτές προς τιμή της Θεάς Αθηνάς "πλυντηρία & καλλυντηρία", και η Άγραυλος 

Επ’ ευκαιρία  του εορτασμού των Θεοφανείων, στο παρόν άρθρο θα κάνω μία μικρή αναφορά στις εορτές   των πλυντηρίων & καλλυντηρίων προς τιμή της Θεάς Αθηνάς και του πλυσίματος του ξόανου της  την θάλασσα του Φαλήρου.
.
Πριν αναφέρω  τις εκδοχές του μύθου της Άγραύλου και των εορτών της Αθηνάς, θα προηγηθεί μία  πολύ μικρή αναφορά στην ιστορία της πόλης των Αθηνών. Το αρχικό όνομα της Αθήνας ήταν Ακτή ή Ακτική,  και το είχε πάρει από τον πρώτο της βασιλιά, Ακταίο.  Το δεύτερο όνομα της Κεκροπία, είχε προέλθει από τον βασιλιά Κέκροπα, ο οποίος διαδέχθηκε τον Ακταίο, αφού παντρεύτηκε την κόρη του. 
Σύμφωνα με τον μύθο, το κάτω μέρος του σώματος του Κέκρωπα ήταν ίδιο  με αυτό του δράκοντα. Κατά την διάρκεια των χρόνων της βασιλείας του, η θεά Αθηνά και ο Ποσειδώνας συναγωνίσθηκαν για την προστασία της πόλεως, προσφέροντας δώρα. Ο Κέκρωπας  εισήγαγε την λατρεία του Διός και τις προσφορές εδεσμάτων (πελανοί) στις τελετές, αντί για ανθρωποθυσίες. Ο τάφος του στην Ακρόπολη διετηρείτο  έως  και τον τέταρτο αιώνα π.Χ.
Ο Κέκρωπας είχε τρείς κόρες την   Άγραυλο την Έρση και την Πανδρόσο. Για την Άγραυλο υπάρχουν αρκετοί μύθοι,  όλοι την συνδέουν με την Θεά Αθηνά και την πόλη των Αθηνών, και ιδιαιτέρως με την  προαναφερθήσα εορτή στην εισαγωγή, στην οποία  η Ἄγλαυρος,  κόρη του Κέκροπα κατείχε κατά πολλά κείμενα σημαντική θέση σε   αυτές. Θα πρέπει σε αυτό το σημείο να αναφέρω πως υπάρχουν αντιφατικές πληροφορίες για την Άγραυλο.



Ο λεξικογράφος Φώτιος αναφέρει, ότι τα Καλλυντήρια προήλθαν λόγω του ότι η Άγλαυρος ήταν η πρώτη ιέρεια της Αθηνάς, επιφορτισμένη να πλύνει και να στολίζει το άγαλμα της θεάς και ότι τα Πλυντήρια τελούνταν προς ανάμνηση του γεγονότος, και ότι  τα ενδύματα της θεάς έμειναν άπλυτα επί ένα έτος, μετά τον θάνατον της  Αγλαύρου. Τα ίδια  επαναλαμβάνει και ο Ησύχιος.  Το επιβεβαιώνει και ο ρποκρατων, αναφέροντας την παράδοση, κατά την οποία η Άγλαυρος ταυτίζονταν με την Αθηνά.
Σύμφωνα με ένα από τους μύθους, κάποτε η Θεά Αθηνά, κατά τη διάρκεια του Τρωικού πόλεμου μη θέλοντας να δανειστεί όπλα από το Δία, που είχε κηρύξει τον εαυτό του ουδέτερο, ζήτησε από τον Ήφαιστο να της κατασκευάσει δικά της όπλα. Ο Ήφαιστος αρνήθηκε να πληρωθεί λέγοντας πως θα έκανε τη δουλειά «για την αγάπη της».  Ο Ποσειδώνας τον είχε πληροφορήσει για να τον κοροϊδέψει, πως η Αθηνά θα ερχόταν να τον δει με τη συγκατάθεση του Δία, ελπίζοντας τάχα πως ο Ήφαιστος θα την έκανε δια της βίας δική του.
Όταν η Αθηνά που δεν είχε καταλάβει την έννοια των λόγων του ήρθε να παραλάβει τα όπλα, ο Ήφαιστος της επιτέθηκε και πριν η Αθηνά προλάβει να ξεφύγει από τα χέρια του, ο θεός εκσπερμάτωσε λίγο πιο πάνω από το γόνατο της. Αηδιασμένη η Αθηνά σκούπισε το μηρό της με λίγο μαλλί και το πέταξε στο χώμα, κοντά στην Αθήνα, με αποτέλεσμα να γονιμοποιηθεί η Γαία η θεά της γης, που βρισκόταν εκεί. Η Γαία δήλωσε πως δεν είχε διάθεση ν' αναθρέψει ένα παιδί που ο Ήφαιστος είχε επιχειρήσει να  αποκτήσει με την Αθηνά, και η Αθηνά θέλοντας να  αποφύγει τις ειρωνείες του Ποσειδώνα που είχε κάνει τη φάρσα, ανάλαβε να κρύψει το νεογέννητο. Το έβαλε σε  ένα καλάθι και το έδωσε στην Έρση, στην Πάνδροσο και στην Άγραυλο για να το φυλάξουν με τη ρητή εντολή να μην το ανοίξουν.



Το βρέφος είχε ονομαστεί Εριχθόνιος και είχε ουρά φιδιού αντί για πόδια. Ένα βράδυ που οι τρεις αδελφές γύριζαν στο σπίτι τους πάνω στην Ακρόπολη, ο Ερμής δωροδόκησε την  Άγραυλο για να του διευκολύνει την επαφή με την Έρση, που την είχε ερωτευτεί. Η  Άγραυλος πήρε το χρυσάφι αλλά δεν τον διευκόλυνε, γιατί ζήλεψε την αδελφή της. Ο Ερμής οργισμένος μεταμόρφωσε την Άγραυλο σε βράχο, και έκανε την Έρση δική του. 

Αφού η Έρση απόχτησε από τον Ερμή δυο γιους, τον Κέφαλο εραστή της Ηώς, και τον Κήρυκα, πρώτο κήρυκα των Ελευσίνιων μυστηρίων, η ίδια και η αδελφή της Πάνδροσος, άνοιξαν το καλάθι της απολιθωμένης  Άγραυλου, ελπίζοντας πως θα έβρισκαν μέσα νέκταρ και αμβροσία. Μόλις όμως είδαν το βρέφος με την ουρά του φιδιού, έβαλαν τις φωνές, έφυγαν τρομοκρατημένες και έπεσαν από την Ακρόπολη.
Η Αθηνά, μαθαίνοντας το δυστύχημα, στενοχωρήθηκε τόσο, ώστε άφησε να της πέσει ο τεράστιος βράχος που μετέφερε για να οχυρώσει την Ακρόπολη, κι ο βράχος αυτός έγινε ο Λυκαβηττός. Τον Εριχθόνιο τον ανάθρεψε η ίδια, κι έγινε αργότερα βασιλιάς των Αθηνών. 
Μια άλλη εκδοχή για την Άγραυλο που φαίνεται να δικαιολογεί και τα Αγραύλια, είναι πως κάποτε που κινδύνευε η Αθήνα όταν ένας εχθρικός στρατός πολιόρκησε την Αθήνα, οι Αθηναίοι ζήτησαν την συμβουλή του μαντείου των Δελφών, το οποίο τους έδωσε τον χρησμό, ότι για να σωθεί η πόλη, ένας Αθηναίος έπρεπε να θυσιαστεί με την θέληση του. Όταν η κόρη του Κέκρωπος, Άγραυλος, έμαθε για τον χρησμό, ανέβηκε στην Ακρόπολη και πέφτοντας σκοτώθηκε. Οι Αθηναίοι για να την τιμήσουν, έκτισαν ένα ναό στην Ακρόπολη και κάθε χρόνο εόρταζαν τα Αγραύλεια.



Mε αυτούς τους μύθους σχετίζεται και η γιορτή των Aγραυλίων ή Aγλαυρίων κατά την οποία οι νέοι των Aθηνών μόλις γίνονταν έφηβοι πήγαιναν στο ναό της Aγραύλου, όπου έδιναν όρκο ότι θα υπερασπίσουν την πατρίδα τους και παρελάμβαναν τα όπλα τους.
Oι ορφικοί πρόσφεραν στις τρεις «Aγραυλίδας Παρθένους» μυστικά δείπνα. O Παυσανίας αναφέρει ότι τιμούσαν την Άγραυλο στα Eλευσίνια Mυστήρια, και ότι ο γιος της Kήρυξ ήταν γενάρχης του ιερατικού γένους των Kηρύκων. H ίδια η Aθηνά ως πολιούχος των Aθηνών ταυτιζόταν με την Άγραυλο και ονομαζόταν «Aγραυλίς Παρθένος».



Άλλος μύθος αναφέρει ότι η Άγραυλος είχε αποκτήσει με τον Άρη μια κόρη την Aλκίππη, την οποία βίασε ο Aλλιρόθιος, γιος του Ποσειδώνα. O Άρης για να ξεπλύνει την ύβρη σκότωσε τον Aλλιρόθιο και οι θεοί δίκασαν τον Άρη στον Άρειο Πάγο.
Η εορτή αυτή συνδέεται αναπόσπαστα με  την συναφή εορτή των Πλυντηρίων, αμφότερες δε,  είχαν ως σκοπό τον καθαρισμό του ιερού και του ξοάνου της θεάς. Οι εορτές  γίνονταν κατά τον μήνα Θαργηλιώνα,  (τον Μάιο), είναι αόριστο όμως  ποια προηγείται της άλλης. Κατά τον λεξικογράφο Φώτιο, τα Καλλυντήρια τελούνταν την 19η του μηνός, τα δε Πλυντήρια την 29η.  Αλλά η ετυμολογική έννοια των δύο λέξεων θέτει εν αμφιβάλω τις ημερομηνίες αυτές, καθώς λογικό είναι να παραδεχθεί κανείς,  ότι το πλύσιμο προηγείται του καλλωπισμού.
 .
Κάποιοι μελετητές έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα συμφωνώντας προς τον λεξικογράφο Φώτιο, πως ίσως τα μεν Καλλυντήρια ήταν προπαρασκευαστική εορτή του καθαρισμού του ιερού της Αθηνάς επί της Ακροπόλεως, και ως τέτοια προηγούνταν, τα δε Πλυντήρια ήταν η τελετή του λουτρού του ξόανου της θεάς και ως τέτοια  ακολουθούσε.
 

Η διεξαγωγή των τελετών αυτών  γίνονταν, κατά τους αρχαίους συγγραφείς και τις επιγραφές, ως εξής: Κατ’ αρχάς καθαρίζονταν και εξαγνίζονταν ο ναός της Παλάδος  Αθηνάς, στην Ακροπόλη. Κατά αυτό το  χρονικό διάστημα, το Ιερό δένονταν με σχοινιά (μία πρακτική που τηρείται ακόμα και σήμερα σε Χριστιανικούς ναούς). Οι ιέρειες του ναού οι επιφορτισμένες  τότε τον καθαρισμό ήταν παρθένες,  οι οποίες ονομάζονταν «λουτρδες» και «πλυντρδες», αλλά και  μία ακόμη η οποία λεγόταν  «κατανπτης», επιφορτισμένη ειδικά να επιμελείται του αγάλματος της θεάς. Και η προπαρασκευαστική αυτή εργασία αποτελούσε την εορτή των Καλλυντηρίων.
Έπειτα άρχιζε η μεγάλη ήμερα των Πλυντηρίων. Σε αυτές κύριο μέρος έπαιζαν οι λεγόμενες «Πραξιεργδες», ιέριες  οι οποίες ήταν  υπεύθυνες  να ετοιμάζουν το άγαλμα προς λουτρό, βγάζοντας από αυτό τα ενδύματα του και τα κοσμήματα και καλύπτοντάς το με  πέπλα. Έπειτα μετά το λουτρό το στόλιζαν και  πάλι όπως και πριν. Και τότε άρχιζε η πομπή, υπό την εποπτεία των «νομοφυλάκων». Το άγαλμα της θεάς  μεταφερόταν επισήμως προς την θάλασσα του Φαλήρου, βαπτίζονταν δε τότε εντός της θαλάσσης και παρέμενε εκεί όλη την ημέρα.
 .
Η ημέρα αυτή θεωρείτο στην Αθήνα ως αποφράδα  διότι η πόλις στερούνταν κατά το χρονικό αυτό διάστημα, την προστασία της πολιούχου θεάς. Για αυτό  έπαυε κάθε  εργασία, ήταν δε επιβεβλημένη και επίσημη αργία προς την εσπέρα. Κατόπιν το άγαλμα της Θεάς  επανέρχονταν στην Αθήνα, εν μέσω εφήβων οι οποίοι κρατούσαν δάδες αναμμένες, και των «Πραξιεργδων». 
 .
Και τότε το άγαλμα, καθαρισμένο δια του λουτρού, το τοποθετούσαν και πάλι επισήμως στο ναό...
Χλέτσος Βασίλης
https://thesecretrealtruth.blogspot.com/2016/01/blog-post_997.html#ixzz53KewA6HT 

Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

ΟΙ ΧΑΡΤΙΝΟΙ ΘΕΟΙ - Κυριαρχία ισχυρών,κατάλυση κάθε δημοκρατίας!

O κορωνοιός οδηγεί σε κατάλυση δημοκρατίας και ατομικής ελευθερίας – Τι  σχεδιάζουν Υπουργείο Δικαιοσύνης ΗΠΑ και Knesset

ΟΙ ΧΑΡΤΙΝΟΙ ΘΕΟΙ

Ανοσιούργημα!!Αιδώς,η ειδωλολατρεία!!
Αφεντικά και άρχοντες,ηγέτες ευκατάστατοι,
ένα ανύπαρκτο Θεό,ανάγουν σε θρησκεία!!
Αδράνεια του πνεύματος!!!Μια ποταπή κατάσταση..


Συστημικός!!Πιεστικός!!Χάρτινος!!Αγενής!!
Ωθεί σε πράξεις βδελυρές,βέβηλες και ακραίες!
Καταστρατήγηση ιδεών!!0 στόχος ευκρινής!!
Λεηλασία,αφανισμός,ασάφειες λαθραίες..

Κυριαρχία ισχυρών,κατάλυση κάθε δημοκρατίας!
Αυθαίρετες περικοπές,άμεση φτωχοποίηση..
Απόλυτος ο έλεγχος,νόμων,κυριαρχίας,
ο ανθρώπινος παράγοντας,μια φτήνεια προς εκποίηση..

Συγκέντρωση εξουσιών,στο χρήμα εντεταγμένων!!
Στυγνοί,ωμοί εκβιασμοί,φοβέρες κι απειλές,
ενάντια των αδύναμων και των κατατρεγμένων,
περιθωριοποίηση,απομόνωση,αιώνιες οφειλές..

Μα όσοι ανάγουν σε Θεό χρήμα και εξουσία,
έρχονται αντιμέτωποι στο τέλος μ'επανάσταση!!
Ένα το αποτέλεσμα,με βάθος και ουσία,
μπορεί ν'αργεί,μα έρχεται,πάντα η αποκατάσταση!!

Τριάδα Ζερβού

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑ ΤΟ <ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΝ>! - ΒΑΡΔΑΡΙΑ είναι τό όνομα τού ώς άνω κρατιδίου!

Φωτογραφία του Βασίλειος Πελασγός-Γούσιος.

Κατά τήν πλέον άδιάντροπον τακτικήν έθνικής μειοδοσίας έγχώριοι,δεξιοί, άριστεροί καί ζερβοδεξιοί πολιτικάνται, είναι έτοιμοι είς παράδοσιν τού όνόματος τής Μακεδονίας είς τήν σπείραν τών άθιγγανοβουλγάρων, ή όποία διακατέχει τήν έξουσίαν είς τήν Βαρδαρίαν!!
Καί ή όποία έχει πρωτεύουσαν τούς Έλληνικούς Σκοπούς("Σκόπια")!!
Καί τούτο, έπειδή είς τό κρατίδιον αύτό, τό όποίον συνεστήθη τό 1913, ώς περιοχή τής Σερβίας καλουμένη ΒΑΡΔΑΡΙΚΉ(ΒΑΡΔΑΡΣΚΑ), κτηθείσα μετά σερβικήν έπιδρομήν έπί τής Έλληνικής Δαρδανίας,Είς τήν όποίαν έζη, καί δή είς τήν Ήράκλειαν(Μοναστήρι), ύπέρ τούς 500.000 Έλλήνων! ¨Εκ τών όποίων, ύπέρ τάς 200.000, ήναγκάσθησαν τό 1932, κατόπιν άνθελληνικών ένεργειών τών σέρβων έπικυριάρχων, νά έκπατρισθούν, διαλυθέντος τότε καί τού φορέως(συλλόγου) πολιτιστικών διαδράσεών των!!
Άκαλουθείται καί σήμερον άπό τούς "ΣυριζΑνέλους" ή αύτή τακτική τού ήττοπαθούς καραμανλισμού καί τού ώσαύτως έθνομηδενιστικού μητσοτακισμού έπί τών ζητημάτων τού Έλληνισμού! Ό καραμανλισμός, άντί ένασχολήσεως μέ τά πιεστικά ένθικά ζητήματα, -ώς τής Βορείου Ήπείρου, τής Πανσλαυιστικής έπιβουλής είς τήν Μακεδονίαν, τής τουρκικής έπί τής Θράκης καί τής Μικρασίας τών Έλλήνων καί Έλληνογενών έκεί, τής Κύπρου μας, τού Έλληνισμού τής Διασποράς-, ήσχολήθη είς τήν συγκρότησιν ένός άποκρουστικού όλοκληρωτικού έν κοινοβουλευτισμώ, κράτους καί παρακράτους!! Δι΄ αύτόν τά τοιαύτα θέματα ήσαν...<μακράν> τών ένδιαφερόντων του!!! Ό δέ μητροτακισμός, άφού προεκάλεσεν τήν πολιτικήν άνωμαλίαν, μέ τήν άποστασίαν τού 1965, καί άνέτρεψεν τότε, μέ τόν Γκλύξμπουργκ, άπό τήν κυβέρνησιν τόν νόμιμον πρωθυπουργόν Γεώργιον Παπανδρέου, τόν Πρεσβύτερον, άπό τού 1992 ήτο διατεθιμένος, ώς πρωθυπουργός πλέον τής δεξιάς καί τής ζερβοδεξιάς(1991-1993), νά παραδώση είς τήν ώς άνω σπείραν τών άθιγγανοβουλγάρων τό όνομα τής Μακεδονίας μας, είπών καί αύτός πώς τούτο τό Έθνικόν Ζήτημα τού είναι όλως..."άδιάφορον" δι΄ αύτόν, είναι..."μακράν" τών ένδιαφερόντων καί αύτού καί πώς <,...ένός δεκαετίας θά τό έχωμε ξεχάση...>!!!
Δέν λησμονώμεν όμως τίποτε!! Δέν λησμονώμεν ότι καί ή Θ.Μπακογιάννη καί ό Κυριάκος Μητσοτάκις είναι τής αύτής γραμμής παραδόσεως τού όνόματος στούς μυσαρούς έχθρούς τού Έλληνισμού!! Καί αύτοί καί οί άλλοι τού κοινοβουλευτικού συνοθυλεύματος, οί όποίοι καμώνονται τούς τάχα <δημοκράτας>, ένώ άσεβούν πρός τήν Ίεράν Έννοιαν τής Δημοκρατίας, οί τής <ΝΔ>, <ΠΑΣΟΚ>, <ΣΥΡΙΖΑ>,<ΚΚΕ" είναι διατεθιμένοι νά παραχωρήσουν τό όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στούς ώς άνω άθιγγανοβουλγάρους, έπιτροπευομένους άπό τούς διεθνείς έξουσιαστάς, καί νά ύποθηκεύσουν τήν ύπαρξι τού Μακεδονικού Έλληνισμού!!




Φωτογραφία του Βασίλειος Πελασγός-Γούσιος. ΒΑΡΔΑΡΙΑ είναι τό όνομα τού ώς άνω κρατιδίου! Πάσα ΜΕΙΟΔΟΣΙΑ έπί τού Έθνικού ώς άνω Ζητήματος είναι άποκρουστέα! Ή όποία θά πρέπη νά καταγγελθή διά δημοσίων έκδηλώσεων, διαδηλώσεωΝ, συλλαλητηρίων καί ΔΗΜΟΨΗΦΊΣΜΑΤΟΣ!!!
5η Δίου 2018 μ.Ά.Τ.


Βασίλειος Πελασγός-Γούσιος


Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

Ξεκινάμε Δυναμικά την 1η Μέρα μας στο Νέο Ετος 2018... - Φυσιολογικά, στην Αγκαλιά της Μητέρας Φύσης

Αποτέλεσμα εικόνας για Φυσιολογικά, στην Αγκαλιά της Μητέρας Φύσης

Ηδη παρότι σκλαβωμένοι οικονομικά, η Ψυχή μας Απελευθερώθηκε, και ήδη δεν κρατιόμαστε καθόλου, μέχρι να Ολοκληρώσουμε την Ιαση, την Αποκατάσταση της Δικαιοσύνης στην Κοινωνία μας, και την Αυτάρκεια και Αυτονομία στην προσωπική μας ζωή...
Ολη η Γνώση βρίσκεται ήδη στα χέρια μας, να Ολοκληρώσουμε ένα Θαύμα, όπου η Ανθρώπινη Ζωή, θα έχει την πρωταρχική Αξία, όπου η Προστασία της Φύσης, θα είναι αυτονόητο, και κάθε δυστυχία, πείνα, και κακουχία θα έχει εξαφανιστεί...
Οταν η Θεότητα αναδυθεί μέσα μας, και απαιτήσουμε το Γενέθλιο Δικαίωμά μας, να ζούμε Φυσιολογικά, στην Αγκαλιά της Μητέρας Φύσης, τίποτα δεν μας σταματά, και όλα τα εμπόδια λιώνουν στον Δρόμο μας...
Και ήρθε η στιγμή να αποδείξουμε, την δύναμη κάθε ανθρώπου, που αν και μικρός ανάμεσα σε τόσα δισεκατομμύρια, μπορεί να φέρει μία ανατροπή, όπως το πέταγμα της πεταλούδας...
Οι καθημερινές μας σκέψεις, συναισθήματα, και Εργα, αλλάζουν την πραγματικότητά μας, και η Αλλαγή είναι Πρώτιστα Εσωτερική...
Το 2018, λοιπόν, θα έχουμε την Ευκαιρία, όσο ποτέ άλλοτε, να αλλάξουμε Εσωτερικά, αρκεί να είμαστε συντονισμένοι, με τις Ενέργειες της Εποχής που προτρέπουν για Απελευθέρωση, Αυτονομία, Αυτάρκεια, Συνεργασία, και πολύ Χαρά και Αγάπη...
Ο Κόσμος αλλάζει πάντα από ελάχιστους Ονειροπόλους με Φτερά, που θεωρούνται Τρελοί, αλλά αυτή η Τρέλα τους είναι ο Μοχλός για τα Θαύματα... Ηδη πολλοί ενεργοποιήθηκαν να παίξουν αυτό το Ρόλο, από Εσχατη Απόγνωση, για τον Συνεχόμενο Πόνο και Δυστυχία, που άπλωσε η Λάθος Εκπαίδευση, κάποιων Απληστων Απατεώνων, που θέλησαν να μαζέψουν το χρήμα από την Ανθρωπότητα, και οι υπόλοιποι Αδικα να υποφέρουν...
Τους καταλάβαμε όμως, τους εντοπίσαμε, εντοπίσαμε την Ρίζα του Κακού, την Αρρώστια, και ήδη έχει ξεκινήσει η Εκστρατεία της Ιασης...
Εσεται Ημαρ, Αδέλφια...
Ζωή Μοσχοβάκη
Ζωή Μοσχοβάκη

Τα Πρωτοχρονιάτικα ψέματα του Τσίπρα.