Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ - Της ΖΕΡΒΟΥ ΤΡΙΑΔΑ


Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
9/10/17
Ρακένδυτα και βρώμικα στους δρόμους αφημένα,
τα μάτια τους, με φόβο ποτισμένα.
Αδύναμα,απροστάτευτα στα χέρια επιτηδείων,
που αποσκοπούν στο όφελος ιδίων..


Ο κίδνυνος,η πείνα,η ανέχεια και το ξύλο,
μια καθημερίνότητα κι άναλογα το φύλο,
βιώνουν καταστάσεις φρίκης απ’τα κτήνη,
που η εκμετάλευση παιδιών εισόδημα αφήνει.

Στην Μαύρη ήπειρο,παιδιά κατατρεγμένα,
Χιλιάδες!!Περιφέρονται ασκόπως δικασμένα,
να μην επιβιώσουν λόγω έλλειψης τροφής!
Ποιον νοιάζει τελικά στο κάτω κατω της γραφης;

Στα μέτωπα πολέμων πρώτα θύματα..
Πληρώνουν των μεγάλων αμαρτήματα και κρίματα.
Ποια τέρατα τα όνειρα μικρών παιδιών σκοτώνουν;
Ποια κτήνη την ζωη τους αφαιρούν,ποιοι τα πληγώνουν;

Είναι εκείνοι που ακουμπούν εκατομμύρια στον ..Μέσι,
που σπαταλούν υπέρογκα ποσά σε ότι τους αρέσει.
Που ζούνε σε χρυσό κλοιό προστατευμένοι,
αδιάφοροι,χυδαίοι,κι εντελώς διεφθαρμένοι.

Υπάρχουνε βεβαίως και τα άλλα!!!Τυχερά!!
Που οι μπαμπάδες κολυμπάνε στον παρά!
Που μεγαλώνουν με νταντάδες κι υπηρέτες,
μελλοντικοί αρχόντοι και του κόσμου μας ηγέτες..

Εκείνα από νωρίς θ’ αποφασίσουν,
Τον τρόπο που ταιριάζει για να ζήσουν.
Αν θα ‘ναι άντρες η γυναίκες στην πορεία!
Η παγκοσμιοποίηση μας γράφει ιστορία!!

Κόσμε παράλογε,τρισάθλιε,που πας;
Εχεις ξεχάσει τα παιδιά σου ν’ αγαπάς!
Κόσμε ανήθικε,τρομαχτικέ,ξεφτυλισμένε!
Τα ρώτησες ποτέ σου τα παιδιά, διεστραμένε;

Τριάδα Ζερβού

«Ο ΣΥΡΙΖΑ προάγει τις έκφυλες τάσεις και καταστρέφει τις ηθικές αξίες!» - Γεώργιος Γερμενής

Ο ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΕΣΟ ΚΑΤΕΣΤΡΑΦΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΤΟ 401 μ.Χ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΑΝΤΙΟΧΕΑ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΩΣ......ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ.

  Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΕΣΟ
Ο ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΕΣΟ, ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΚΑΤΕΣΤΡΑΦΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΤΟ 401 μ.Χ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚ ΣΥΡΙΑΣ ΚΑΤΑΓΟΜΕΝΟ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΑΝΤΙΟΧΕΑ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΩΣ......ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ.
Γύρω στον 8ο π.Χ. αιώνα, η Έφεσος έγινε το οικονομικό κέντρο της Μικράς Ασίας και απέκτησε μυθικά πλούτη . Ήταν η μεγαλύτερη πόλη της Ιωνίας και πάντα βρισκόταν σε καλές σχέσεις με τις χώρες της Ανατολής, γιατί από το λιμάνι της εξαρτιόταν το διαμετακομιστικό τους εμπόριο.
Η πόλη της Εφέσου ήταν αφιερωμένη στην θεά Άρτεμη. Η πόλη είχε στην αρχή ένα μικρό ναό, που αργότερα καταστράφηκε, για να κτιστεί το μεγαλόπρεπο Αρτεμίσιο, που είναι ο γνωστός και ως ναός της Εφεσίας Αρτέμιδος ένα από τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου.
Η κατασκευή του άρχισε από τον βασιλιά της Λυδίας Κροίσο και αποπερατώθηκε μετά από 120 χρόνια και ήταν το μεγαλύτερο οικοδόμημα της Ιωνίας. Το ιερό της Άρτεμης υπηρετούσαν ιερείς και ιέρειες παρθένοι, που ονομάζονταν Μεγάβυζοι. Ο ναός ήταν ιωνικού ρυθμού και σχεδιάστηκε από τον Έλληνα αρχιτέκτονα Χερσίφρονα, ήταν ορθογώνιος, παρόμοιος με τους ναούς της εποχής του. Σε αντίθεση όμως με τους άλλους ναούς το Αρτεμίσιο ήταν κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από μάρμαρο. Σκαλοπάτια μαρμάρινα περιέβαλαν τη βάση του ναού και οδηγούσαν σε μια υψηλότερη βαθμίδα, η πρόσοψη του ναού ήταν διακοσμημένη και «έβλεπε» σε ένα ευρύχωρο προαύλιο.
Δεν φημιζόταν μόνο ως ο ωραιότερος ναός του ελληνικού κόσμου, αλλά ήταν επίσης ένας από τους μεγα¬λύτερους, ναούς της κλασικής αρχαιότητας. Ο ναός είχε μήκος 133 μέτρα και πλάτος 73 μέτρα ήταν πάνω από διπλάσιος σε μέγεθος από τον Παρθενώνα της Αθήνας (Ο Παρθενώνας είναι 69,54 μέτρα μήκος και 30,87 μέτρα πλάτος) Οι κίονες του ήταν 20 μέτρα ύψος Ιωνικού ρυθμού με κυκλικές πλευρές. Υπήρχαν συνολικά 127 κίονες, σε ορθογώνια ευθυγράμμιση πάνω σε όλη τη βάση. Στον ναό υπήρχαν αρκετά έργα τέχνης μεταξύ των οποίων τέσσερα χάλκινα αγάλματα που απεικόνιζαν Αμαζόνες. Ο ναός βρισκόταν μέσα σ’ ένα ιερό περίβολο στην ελώδη πεδιάδα έξω από την πόλη της Εφέσου, πρωτεύ¬ουσας κατά τη ρωμαϊκή εποχή, της επαρχίας της Ασίας.
Κάθε χρόνο, στο γενέθλια της Αρτέμιδος, μια πομπή ξεκινούσε από την πόλη για να καταλήξει στο ναό. Προορισμός της ήταν να τιμηθεί το μεγάλο λατρευτικό άγαλμα που δέσποζε στο άδυτο.
Το τιμώμενο άγαλμα της πολιούχου θεάς Αρτέμιδος είχε πολλούς μαστούς γιατί συμβόλιζε την γονιμότητα. Από τα αρχαία αντίγραφα που βρέθηκαν στα ερείπια της Εφέσου εμφα¬νίζουν μια θεότητα πολύ διαφορετική από την Αρτέμιδα της Ελληνικής μυθολογίας – την παρθένο κυνηγό με το τόξο και τα κυνηγετικά σκυλιά της. Η θεά αυτή ήταν ένα ξενοπρεπές είδωλο, με το κάτω μέρος του σταθερό σαν κίονα και τυλιγμένο από τα ποδιά μέχρι τη μέση με ρούχα στολισμένα με μέλισσες (η μέλισσα ήταν το σύμβολο της Εφέσου). Πάνω από τη μέση της κρέμονταν σε σειρές στρογγυλεμένα εξογκώματα – 20 έως και 30 συνολικά – τα οποία κάνεις δεν έχει μπορέσει να εξηγήσει.
Μπορεί να είναι μαστοί, μπορεί να είναι ακόμα και όρχεις ταύρου. Για την διακόσμηση του ναού εργάστηκαν οι μεγαλύτεροι καλλιτέχνες της εποχής (Φειδίας, Πραξιτέλης, Μύρων, Πολύκλειτος, Κρησίλας, Φραδμώνας, Απελλής, Ευφράνωρ.) Στον εξωτερικό χώρο που περιέβαλε τον ναό τελούταν εμποροπανήγυρη και αγορά πώλησης και ανταλλαγής προϊόντων.
Το ιερό επί αιώνες το επισκέπτονταν έμποροι και προσκυνητές και προσέφεραν στην θεά πλούσια αφιερώματα. Ο Αντίπατρος ο Σιδώνιος, αυτός που επέλεξε και όρισε τον αριθμό των επτά θαυμάτων του αρχαίου κόσμου, αναφέρει ότι: το μεγαλείο του ναού της Αρτέμιδος υπερέβαλλε όλα τα υπόλοιπα μνημεία - εκτός από τον Όλυμπο, ο ήλιος δεν φαινόταν πουθενά αλλού τόσο μεγαλοπρεπής όσο στο Αρτεμίσιο. Την νύχτα της 21ης Ιουλίου 356 π.Χ., ο ναός καταστράφηκε από πυρκαγιά που έβαλε ο παρανοϊκός Ηρόστρατος από την Έφεσο γιατί ήθελε να απαθανατιστεί το όνομά του στην ιστορία. Κατά την παράδοση, τη νύχτα εκείνη γεννήθηκε ο Μέγας Αλέξανδρος.
Ο ιστορικός Πλούταρχος (50-120 μ.Χ) έγραψε αργότερα ότι η θεά Άρτεμη ήταν «πάρα πολύ απασχολημένη με τη γέννηση του Αλεξάνδρου, και δεν μπορούσε να πάει στην Έφεσο να προστατεύσει τον ναό της».
Ο ναός ξαναοικοδομήθηκε από τον Μέγα Αλέξανδρο αλλά καταστράφηκε πάλι από τους Γότθους το 262 μ.Χ. Οι Εφέσιοι όμως με τη βοήθεια των πόλεων της Μικράς Ασίας οικοδόμησαν νέο μεγαλοπρεπέστατο ναό. Όταν κατά τον 1ο αιώνα μ.Χ., ο Απόστολος Παύλος επισκέφτηκε την Έφεσο για να κηρύξει το χριστιανισμό, ήρθε αντιμέτωπος με τους κατοίκους της πόλης οι οποίοι παρέμειναν πιστοί στην λατρεία της Αρτέμιδος.
Μετά την επικράτηση …..της θρησκείας της αγάπης το 401 μ.Χ. ο εκ Συρίας καταγόμενος ανθέλληνας Ιωάννης ο Αντιοχεύς που είναι γνωστός και ως «Χρυσόστομος» Πατριάρχης Κωνσταντι¬νουπόλεως ανακοίνωσε πως δεν θα ανεχόταν πλέον αυτό το σύμβολο των θεών των Ελλήνων. Συγκέντρωσε λοιπόν με έρανο από πλούσιες φανατικές Χριστιανές χρήματα με τα οποία πλήρωσε εργάτες, και με την συμμετοχή ροπαλοφόρων μοναχών και όχλο φανατισμένων Χριστιανών διέταξε την πυρπόληση και την εκ θεμελίων καταστροφή του ναού του Αρτεμισίου ενός από τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου Τα έργα τέχνης και τα μάρμαρά του ναού μεταφέρθηκαν στην Θεσσαλονίκη και την Κωνσταντινούπολη και έγιναν οικοδομικά υλικά σε διάφορα χριστιανικά μνημεία. « O Θεοδώρητος 393-457 μ.Χ εκκλησιαστικός συγγραφέας και χριστιανός επίσκοπος αναφέρει: «ασκητάς πυρπολούμενους από ζήλον θεού συνέλεξε και κατά των ειδωλικών έπεμψε ιερών. (δηλ. μάζεψε βάρβαρους φανατισμένους και ευνουχισμένους χριστιανούς καλόγερους και κατάστρεψαν το θαυμάσιο έργο τέχνης.) Ενα αιώνα αργότερα, Επάνω στα ερείπια του Αρτεμισίου κτίστηκε μιας βυζαντινής βασιλικής αφιερωμένη στην Παναγίας που υπάρχει και σήμερα
Αργότερα, η πόλη της Εφέσου εγκαταλείφθηκε και μόνο προς τα τέλη του 19ου αιώνα άρχισαν οι ανασκαφές Σήμερα δεν απομένουν παρά μόνο ερείπια της αρχαίας πόλης και ένα αναστηλωμένο κιονόκρανο από το Αρτεμίσιο.

Ενδυμίων Γεώργιος Κοσμόπουλος

Η υπόθεση της παρουσίας μαύρων ηθοποιών στη σειρά του BBC σχετικά με τον Τρωικό Πόλεμο σε ρόλους Ελλήνων ηρώων...

Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ BBC MY COMPLAINT TO THE EUROPEAN COURT OF HUMAN RIGHTS AGAINST THE BBC NETWORK




Όπως είχα αναφέρει πριν λίγες μέρες σε ανάρτησή μου στο facebook, η υπόθεση της παρουσίας μαύρων ηθοποιών στη σειρά του BBC σχετικά με τον Τρωικό Πόλεμο σε ρόλους Ελλήνων ηρώων, αλλά και στο ρόλο του Υπάτου Θεού της Πατρώας των Ελλήνων Θρησκείας, του Διός, αποτελεί μία προσβολή, που δε θα μπορούσε να περάσει αδιαμαρτύρητα. Και παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες δικηγόροι στους οποίους απευθύνθηκα εποίησαν την νήσσαν (έκαναν την πάπια και εσφύριζαν αδιάφορα) –δυστυχώς, αυτοί είναι οι πλείστοι Έλληνες σήμερα: δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα, προσμένουν ίσως κάποιο θάμα- εγώ προχώρησα σε έγγραφη καταγγελία προς το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων / Ευρωπαϊκό Συμβούλιο και αναμένω την αντίδραση και την απάντηση του φορέα. Ακόμη και η ενδεχομένως αρνητική τοποθέτησή του ή / και η σιωπή του, ως αντίδραση, θα αποτελέσουν, σε κάθε περίπτωση, έρεισμα για περαιτέρω ενέργειες, αφού μια τέτοια στάση θα καταδεικνύει καταφανώς ότι η προάσπιση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων γίνεται επιλεκτικά. Και μπορεί αυτό να το σκεφτόμαστε άπαντες οι αδικούμενοι, αλλά θα λειτουργήσει προς όφελός μας, όμως. Και θα δούμε πώς θα πράξουμε στη συνέχεια, έχοντας ως αυταπόδεικτο δεδομένο τη μη προάσπιση των ΔΙΚΩΝ μας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Αναμένοντας την απάντηση και την αντίδραση του Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, διαβάστε πιο κάτω το κείμενο της καταγγελίας που έκανα. Ακολουθεί και το αγγλικό κείμενο και ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη για τα λάθη –δεν είμαι ειδική στη μετάφραση από ελληνικά σε αγγλικά, αλλά ελλείψει βοηθείας και μέσων… Η δουλειά μας γίνεται, παρόλ’ αυτά.
Το ελληνικό κείμενο:
Η επιστολή μου αυτή αποτελεί μία καταγγελία κατά του τηλεοπτικού δικτύου BBC, το οποίο εδρεύει στη Μεγάλη Βρετανία (Broadcasting House Egton Wing Portland Place London W1A 1AA.), και την αποστέλλω σ’ εσάς εξ αφορμής της προαναγγελίας της μετάδοσης εκ μέρους του εν λόγω δικτύου μίας τηλεοπτικής σειράς με αντικείμενο τον Τρωικό Πόλεμο, η οποία έχει τον τίτλο: «Τροία –η πτώση μίας πόλης» (Troy –Fall of a City).
Εκφράζοντας το κοινό αίσθημα των θρησκευτών της θρησκείας μας, οφείλω να πω ότι, ως Έλληνες Αρχαιόθρησκοι, αισθανόμεθα ότι θίγονται με βάναυσο τρόπο τα ανθρώπινα δικαιώματά μας με αυτή τη σειρά, καθώς, όπως έχει προαναγγελθεί, τιμώμενοι από εμάς ήρωες όπως ο Πάτροκλος και ο Αχιλλέας (!!!), αλλά ακόμη και ο ύπατος των Θεών μας Ζευς, θα εμφανιστούν από την παραγωγή του συγκεκριμένου δικτύου με εντελώς διάφορη της αληθούς μορφής τους, καθώς θα τους υποδύονται μαύροι ηθοποιοί.
Χωρίς να υπάρχει από μας καμία διάθεση υποβιβασμού της προσωπικότητας και του ταλέντου των συγκεκριμένων ηθοποιών, οφείλουμε να τονίσουμε ότι, όσον αφορά στα θρησκευτικά μας πιστεύω, η επιλογή αυτή μας θίγει και μας προσβάλλει βαθύτατα, όπως θα έπρεπε να προσβάλει και οποιονδήποτε νοήμονα άνθρωπο, ασχέτως θρησκεύματος. Και μάλιστα, η επιλογή αυτή προσβάλλει και αυτούς τους ίδιους τους ηθοποιούς, αφού τους καθιστά γραφικούς και καταγέλαστους στα μάτια των θεατών, από τη στιγμή που θα υποδύονται… Έλληνες!
Σε σχέση με τον Δία, βεβαίως, η ένστασή μας παραμένει, αλλά έχει εντελώς διάφορο χαρακτήρα από την ένστασή μας για τους ήρωές μας. Βεβαίως και ο Ζευς, ως πατήρ Θεών και ανθρώπων, ως ο κύριος της Ζωής (Ζευς > ζωή), θα μπορούσε να εμφανιστεί με οποιαδήποτε μορφή, αλλά εκεί ακριβώς βρίσκεται και το σημείο αιχμής στο οποίο εστιαζόμαστε: ή θα πρέπει, λοιπόν, να παρουσιαστεί με διάφορες μορφές, όλων των φυλών, ή θα πρέπει να τηρηθεί η εικόνα του όπως μας έχει παραδοθεί από την Ελληνική Αρχαιότητα και τους μέγιστους Έλληνες γλύπτες (π.χ.. από τον Φειδία), επειδή ακριβώς αυτή η εικόνα του Διός είναι γνωστή παγκοσμίως και όχι άλλη!
Θεωρούμε, λοιπόν, ότι οι συντελεστές της σειράς του BBC, αλλά και το ίδιο το δίκτυο προχώρησαν σ’ αυτές τις επιλογές με σκοπό να μας θίξουν και έπραξαν έτσι όχι τυχαία, αλλά με δόλο, καθότι γνώριζαν, από πρώτο χέρι, ότι προσβάλλουν τόσο τα πιστεύω, όσο και τα ανθρώπινα δικαιώματά μας ως θρησκευτικής κοινότητας. Το δίκτυο BBC, άλλωστε, ήταν από τα πρώτα που είχαν παρουσιάσει το ζήτημα της δικαστικής αναγνώρισης της θρησκείας μας ήδη από το 2007 -υπάρχουν οι αποδείξεις στο διαδίκτυο και παραθέτω ενδεικτικά ένα σύνδεσμο:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6283907.stm. Άρα, δεν μπορούν να ισχυριστούν ότι δεν είχαν λάβει γνώση της ύπαρξής μας, αφού το ζήτημα της δικαστικής αναγνώρισής μας τούς είναι γνωστό δημοσιογραφικά παλαιόθεν.
Ειδικά όσον αφορά στους ήρωές μας Αχιλλέα και Πάτροκλο, θεωρείται από μας τους Έλληνες Αρχαιοθρήσκους –και είναι!- ύβρις και προσβολή νεκρών η αλλοίωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των μεγάλων αυτών ηρωικών προσωπικοτήτων του Τρωικού Πολέμου, αλλά και του δημιουργού που τους διατήρησε ζώντες στη μνήμη όλων των ανθρώπων. Πιο συγκεκριμένα, η προσβολή νεκρών αφορά:
Πρώτον, τον ίδιο τον Όμηρο, ως τον μεγάλο των αιώνων ποιητή, που βάναυσα παραποιείται το έργο του από τους σύγχρονους συντελεστές της συγκεκριμένης σειράς του BBC, οι οποίοι, με τις εν λόγω επιλογές και πράξεις τους, είναι προφανές, εκτός των άλλων, ότι πάσχουν από νανισμό συγκρινόμενοι με το μέγεθος εκείνου.
Και δεύτερον, τους εθνικούς ήρωές μας (προσωπικότητες θρησκευτικού χαρακτήρα, αφού η ηρωολατρεία είναι ζωτικό μέρος της θρησκείας μας) Αχιλλέα και Πάτροκλο, οι οποίοι υπήρξαν πραγματικά πρόσωπα, όπως μαρτυρεί και η Ιστορία –τόσο ο Απολλώνιος ο Τυανεύς, όσο και ο ίδιος ο Μέγας Αλέξανδρος είχαν επισκεφθεί και προσευχηθεί στον τάφο του Αχιλλέα στη Μικρά Ασία.
Και επειδή ούτε ο Όμηρος, ούτε οι Αρχαίοι Έλληνες διακατέχονταν από αρνητικά συναισθήματα απέναντι στους λαούς της Αφρικανικής Ηπείρου, οι συντελεστές της σειράς του BBC, εάν ήθελαν, μπορούσαν να εντάξουν στην παραγωγή τους μαύρους ηθοποιούς, αλλά στους σωστούς ρόλους. Εξηγούμαι και θα μου επιτρέψετε να παραθέσω αποδείξεις και επιχειρήματα.
Θα πρέπει πρώτα πρώτα να διευκρινίσουμε ότι όλοι οι μαύροι Αφρικανοί, και όχι μόνο οι κάτοικοι της Αβησσυνίας (Αιθιοπίας) όπως συνηθίζεται σήμερα, ονομάζονταν από τους Έλληνες «Αιθίοπες» λόγω του χρώματος που είχε το πρόσωπό τους, η όψη τους, που ήταν, δηλαδή, σαν καμμένη από τον ήλιο. Οι Έλληνες συμπαθούσαν ιδιαίτερα τους Αιθίοπες –θα δούμε σε λίγο τα σχετικά από τον Όμηρο και άλλους- και μάλιστα τους έχουν απεικονίσει σε ελληνικά έργα τέχνης, αλλά και σε νομίσματα. Υπάρχει προσωπογραφία μαύρου Αφρικανού σε νόμισμα των Δελφών! 
Και βεβαίως, έχουμε και τη διάσημη τοιχογραφία της Κνωσού, στην Κρήτη, όπου Έλληνες αθλητές – δρομείς τρέχουν σε αγώνα μαζί με μαύρους αθλητές (εσωκλείω τις σχετικές φωτογραφίες, το νόμισμα και την τοιχογραφία).




Αλλά ας εστιαστούμε στον Όμηρο, αφού αυτός είναι ο κατεξοχήν ποιητής (αοιδός) του Τρωικού Πολέμου, ως ο δημιουργός της Ιλιάδας και της Οδύσσειας.
Το ότι και ο Όμηρος εννοεί ως Αιθίοπες όλους τους Αφρικανούς συνάγεται και από το γεγονός ότι αναφέρει πως είναι «έσχατοι ανδρών», δηλαδή άνθρωποι (το άνδρες εδώ υπονοεί ανθρώπους εν γένει) που κατοικούν στις εσχατιές της γης, γι’ αυτό και επισημαίνει ότι χαρακτηρίζονται ως «τηλόθ’ εόντες», δηλαδή ότι βρίσκονται πολύ μακριά, και στην Ανατολή και στη Δύση (Ωκεανός) –άρα, σε όλη την Αφρικανική Ήπειρο.
Το συγκεκριμένο απόσπασμα που μας μιλά για την έκταση στην οποία κατοικούσαν οι Αιθίοπες μάς ενημερώνει παράλληλα και για τη μεγάλη αδυναμία που έδειχναν προς τους Αιθίοπες οι Θεοί της Αρχαίας Ελληνικής Θρησκείας και πρώτα πρώτα ο Θεός Ποσειδών:
«… Αιθίοπας μετεκίαθε τηλόθ’ εόντας,
Αιθίοπας, τοι διχθά δεδαίαται, έσχατοι ανδρών,
Οι μεν δυσομένοι` Υπερίονος οι δ’ ανιόντος,
Αντιόων ταύρων τε και αρνηών εκατόμβης,
Ενθ’ ο γε τέρπετο δαιτί παρήμενος…»
«… κι εκείνος (ο Ποσειδώνας) τους Αιθίοπες επισκέφθηκε, που βρίσκονται πολύ μακριά, τους Αιθίοπες, που διαμένουν χωρισμένοι, στις εσχατιές της γης, άλλοι στη Δύση, κι άλλοι στου Υπερίωνα (Ηλίου) την Ανατολή, συμμετέχοντας σε εκατόμβες ταύρων και αρνιών. Εκεί διασκέδαζε (ο Ποσειδώνας), στο τραπέζι καθισμένος.»

Ο Όμηρος, όχι μόνο δεν αγνοεί, όπως βλέπουμε, τους Αφρικανούς (Αιθίοπες), αλλά τους χαρακτηρίζει και ως «αμύμονας» (άμωμους, άψογους, εξαιρετικούς), και στην Ιλιάδα και στην Οδύσσεια. Και δεν περιορίζεται μόνο σ’ αυτόν το χαρακτηρισμό, αλλά υποδεικνύει περαιτέρω πως ήταν ευλογημένοι, αφού ήταν τόσο ευσεβείς ώστε τους επισκέπτονταν οι ίδιοι οι Θεοί –και όχι μόνο ο Ποσειδών- και έμεναν αρκετό καιρό να εορτάσουν μαζί τους. Διαβάζουμε:
«Ζευς γαρ ες Ωκεανόν μετ' αμύμονας Αιθιοπήας
χθιζός έβη κατά δαίτα, θεοί δ’ άμα πάντες έποντο
δωδεκάτη δε τοι αύτις ελεύσεται Ολυμπιόνδε.»
«Γιατί ο Ζευς πήγε στους άψογους Αιθίοπες στον Ωκεανό, προσκαλεσμένος σε τραπέζι, και οι Θεοί όλοι τον ακολούθησαν. Στον Όλυμπο θα ξαναγυρίσει σε δώδεκα μέρες».
Και δεν είναι μια απλή αναφορά αυτή που γίνεται από τον Όμηρο, δίδονται και άλλες λεπτομέρειες, όπως η μετάβαση και της Θεάς του Ουρανίου Τόξου Ίριδας στους Αιθίοπες, η οποία μάλιστα βιάζεται να βρεθεί κοντά τους, επειδή ευφραίνεται με τη συντροφιά τους (προφανώς και εκείνοι ευφραίνονταν με τη δική της συντροφιά, αφού η βροχή, η οποία προηγείται του Ουρανίου Τόξου, είναι ευλογία για την Αφρική):
«Ουχ έδος` είμι γαρ αύτις επ’ Ωκεανοίο ρέεθρα
Αιθιόπων ες γαίαν, όθι ρέζουσ’ εκατόμβας αθανάτοις…»
«Δε θα καθήσω` γιατί αμέσως τώρα πάω πάλι στου Ωκεανού το ρεύμα,
Στη γη των Αιθιόπων, όπου θυσίες με εκατόμβες προσφέρουν στους αθανάτους…»
Aλλά και ο Μενέλαος αναφέρει στον Τηλέμαχο, που έχει πάει να τον επισκεφθεί για να μάθει για τον πατέρα του τον Οδυσσέα, ότι, εκτός από τους Αιγυπτίους, είχε επισκεφθεί και τους Αιθίοπες, ανάμεσα σε άλλους λαούς, πράγμα που αποδεικνύει ότι οι Έλληνες είχαν πάντα αγαστές σχέσεις με τους Αφρικανούς.
Και επειδή η συγκεκριμένη σειρά του BBC αναφέρεται στον Τρωικό Πόλεμο εν γένει, σύμφωνα με τις προαναγγελίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, θα μπορούσαν οι συντελεστές, εφόσον ήθελαν να συμπεριλάβουν και Αφρικανούς ηθοποιούς, προφανώς να αντλήσουν στοιχεία και από τη γενικότερη Αρχαία Ελληνική Γραμματεία όπου περιγράφονται ιστορίες σχετικές με τον πόλεμο της Τροίας, πέρα από τα Ομηρικά έπη.
Τι πιο σπουδαίο, λοιπόν, για έναν ηθοποιό από το να ενσαρκώσει τον ήρωα Μέμνονα, που ήταν γιος Θεάς, όπως και ο Αχιλλέας –και μάλιστα της Θεάς Ηούς, της ροδοδάκτυλης Θεάς της αυγής!- και υπήρξε μία από τις πιο ευγενικές και λαμπρές προσωπικότητες της μυθικής Αρχαιότητας; 
Η Αρχαία Ελληνική Γραμματεία διασώζει πάρα πολλά σχετικά με τον Μέμνονα, το μεγάλο βασιλιά των Αιθιόπων, και βεβαίως και τη συμμετοχή του στον Τρωικό Πόλεμο, όπου, με τον ηρωικό του θάνατο, κατέστη αθάνατος και λατρευόταν μέχρι την Ύστατη Αρχαιότητα απ’ όλους, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Αφρική. Η δε ιστορία του βρίθει από θρυλικά επεισόδια και έχουν διασωθεί τόσες λεπτομέρειες (π.χ. η μονομαχία του με τον Αίαντα ή η μετά το θάνατό του μεταμόρφωση των συντρόφων του σε πουλιά [οι Μεμνονίδες όρνιθες], που θρηνούσαν πάντα μία συγκεκριμένη περίοδο του χρόνου, επισκεπτόμενοι τον τάφο του), ώστε θα μπορούσε και από μόνος του ο συγκεκριμένος ήρωας να αποτελέσει το αντικείμενο μιας ταινίας ή μιας σειράς, αλλά και να συμπεριληφθεί, βεβαίως, στο κάστινγκ της σχετικής με την Τροία σειράς του BBC.
Δεν έχει κανείς παρά να ανατρέξει στις πηγές, που είναι πάρα πολλές, αρχής γενομένης από τον Ησίοδο, και φθάνοντας μέχρι τον Παυσανία, αλλά και τις αρχαίες αναφορές για τα έπη (προγενέστερα και του Ομήρου) «Μικρή Ιλιάς» και «Αιθιοπίς» - οι Έλληνες, από αρχαιοτάτων χρόνων, είχαν γράψει ολόκληρο έπος για τους Αιθίοπες. Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι και ο άλλος μεγάλος μας ήρωας, ο Περσέας είχε παντρευτεί την Ανδρομέδα, που ήταν Αιθίοψ και καλλονή, μία μαύρη καλλονή.
Όχι μόνο δεν μπορεί κανείς να καταλογίσει, λοιπόν, ρατσισμό στον Όμηρο, αλλά και τους άλλους Αρχαίους Έλληνες συγγραφείς, αλλά αντιθέτως, θα έπρεπε, επιτέλους, να επαινεθούν δημοσίως για το μεγαλείο ψυχής και την αντικειμενικότητα που επέδειξαν απέναντι σε άλλους λαούς και όχι να τιμωρούνται για την ανθρωπιά τους με τέτοιο άθλιο τρόπο από τους συντελεστές της σειράς του BBC! Αντί επαίνων, διασύρονται βάναυσα, με προφανή σκοπό τη γελοιοποίηση του αρχαίου ελληνικού πνεύματος και μάλιστα με καταφανή αδιαφορία απέναντι και στα δικά μας ανθρώπινα δικαιώματα ως Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων, ιερέων και θρησκευτών.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, παρακαλούμε όπως ενεργήσετε δεόντως και προστατεύσετε τα ανθρώπινα δικαιώματά μας, αλλά και την Ελληνική και Παγκόσμια Πολιτισμική Κληρονομιά.


 http://doretapeppa.blogspot.gr/2017/10/bbc-my-complaint-to-european-court-of.html

Το πείραμα ΑΝΤΙρατσισμού τους γύρισε ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ - Racismo en Mexico - Οι αυθόρμητες απαντήσεις των αθώων παιδιών σοκάρουν ακόμα περισσότερο διότι στην πλειοψηφία τους δεν είναι από την λευκή φυλή Το πείραμα έγινε στο Μεξικό με την συναίνεση των γονέων των παιδιών για να περάσουν αντιρατσιστικά μηνύματα αλλά το αποτέλεσμα δεν τους βγήκε Τα παιδιά φυσικά δεν είναι ρατσιστές απλά απάντησαν αυθόρμητα αυτό που τους βγαίνει από την μάνα φύση τους Ρατσιστές είναι αυτοί οι δήθεν αντιρατσιστές που θέλησαν να τα εκμεταλλευτούν για προπαγάνδα Καλλίτερα άλλη φορά να βάζετε ηθοποιούς όπως κάνουν στην Ελλάδα σε κάτι ηλίθια σκετς και ηλίθιες σειρές

Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

Ζήσαμε ''Το Δώρο των Θεών'' Με Μουσική από την Αρχαία Ελλάδα...

Που διοργάνωσε ο Πρότυπος Όμιλος Πολιτισμού ''Σείκιλος''

 Φωτογραφία του χρήστη Ορφεία Αρμονία - Orfean Harmony.






Η εκδήλωση έγινε σε χώρο του Βυζαντινού Μουσείου Θεσσαλονίκης και υπήρχε Έκθεση Αρχαίων Ελληνικών Οργάνων. Ακούσαμε Μελωδίες από την αρχαία Ελλάδα. Ακούσαμε Διαλέξεις πάνω στη Μουσική Δημιουργία στην Αρχαία Ελλάδα, και στην αντινομική φύση της Αρμονίας.  Είδαμε αρχαία μουσικά όργανα και τα περιεργαστίκαμε, είδαμε αντίγραφα των Αρχαίων Ελληνικών επιτραπέζιων παιχνιδιών και νιώσαμε για λίγο πραγματικά Έλληνες, πριν βγούμε έξω στον κόσμο της πικρής αλήθειας, της παγκοσμιοποίησης και του ισοπεδωτισμού.........

Δείτε ακόμα https://www.facebook.com/events/1570068923015430/permalink/1585535538135435/?ref=1&action_history=null

Δειτε βίντεο https://www.facebook.com/nikolaos.koumartzis/videos/10155712764899354/

 Δημήτρης Δελφινόπουλος, (μουσικός της κρατικής ορχήστρας Θεσσαλονίκης https://www.facebook.com/events/1570068923015430/permalink/1583665294989126/?ref=1&action_history=null

Περισσοτερα στο http://luthieros.com/3%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%BF-%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1

Νικόλαος Παζαίτης




Οι πέτρες μιλούν Ελληνικά - Ο Ινδοευρωπαίος είναι ένα παραϊστορικό κατασκεύασμα...

Οι Πέτρες «μιλούν» Ελληνικά… και εκτός Ελλάδος ! ! !


 

«…Ο Ινδοευρωπαίος είναι ένα παραϊστορικό κατασκεύασμα, που έχει γεμίσει χιλιάδες σελίδες και μπαινοβγαίνει στις βιβλιοθήκες, χωρίς, τελικά, να βοηθήσει, με την παρουσία του, στη λύση προβλημάτων που σχετίζονται με τις ατελείωτες συζητήσεις για την εθνογένεση, τις εθνικές γλώσσες, την κοιτίδα των πολιτισμών και τον επιμέρους χαρακτήρα των ευρωπαϊκών λαών…»

Έχουμε επανειλημμένως εκφράσει την άποψή ότι η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ αρχαιότερη από όσο προσπαθούν κάποιοι, εθελημένα ή αθέλητα, και χρησιμοποιώντας θεμιτά και αθέμιτα μέσα, να μας κάνουν να πιστέψουμε.
Η πλειοψηφία της επιστημονικής-φιλολογικής και κυρίως γλωσσολογικής κοινότητας είτε στηριζόμενη σε κατασκευάσιμα\παραποιημένα στοιχεία, είτε χρησιμοποιώντας ακλόνητα «επιστημονικά» δόγματα (δεν ωθούν τα νέα παιδιά σε ελεύθερη – αμερόληπτη έρευνα και δεν δέχονται καμία άλλη άποψη αντίθετη προς την δική τους, αλλά αντιθέτως επιχειρούν να υποβαθμίσουν την όποια «παρασπονδία» από μέρους των εκκολαπτόμενων επιστημόνων) επιβάλλουν άμεσα ή έμμεσα την κρατούσα παγιωμένη αντίληψη.
Δυστυχώς όμως γι αυτούς και ευτυχώς για εμάς υπάρχουν αναμφισβήτητα στοιχεία που εάν κάποιος μπει στην διαδικασία να ερευνήσει, θα του ξετυλίξουν ένα τεράστιο και όμορφο «παραμύθι» που φτάνει χιλιάδες χρόνια πριν…
Οι «πέτρες μιλούν» καταρρίπτοντας κάθε μύθο περί φοινικικής προέλευσης του αλφαβήτου μας. (Πληροφορίες από το βιβλίο του Χ. Λαγού «Ελληνική Γραφή»)
Ελληνικά γράμματα σε αγγεία της Μήλου. Σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Δαυλός» (τεύχος 204), ο έφορος αρχιοτήτων Α. Σαμψών δήλωσε πως ανακαλύφθηκε στο εν λόγω νησί ένας μεγάλος αριθμός αγγείων από τάφο της πρωτοκυκλαδικής περιόδου (3000π.Χ). Τα σύμβολα πάνω τους μοιάζουν καταπληκτικά, όπως ο ίδιος δηλώνει, με ελληνικά γράμματα.

Ελληνικά γράμματα σε όστρακο και αγγείο στα Γιούρα Αλοννήσου. Το κεραμικό όστρακο χρονολογείται μεταξύ του 5.000-4.500 π.Χ και φέρει πάνω του εγχάρακτα σύμβολα (Α, Υ, Δ πιθανώς πρόκειται για την λέξη αυδή, που σημαίνει φωνή. Επίσης τα γράμματα Χ, Ν.) παραπλήσια στα ελληνικά γράμματα.
Ξύλινη πινακίδα στο Δισπηλιό Καστοριάς. Σε ανασκαφές που διεξήχθηκαν στην όχθη της λίμνης της Καστοριάς κοντά στην περιοχή του Δισπηλιού ανακαλύφθηκε ένας οικισμός. Μεταξύ των άλλων ευρημάτων και μία ξύλινη πινακίδα που είχε χαραγμένα διάφορα σύμβολα. Σύμφωνα με την επίσημη χρονολόγηση που διεξήχθη με την μέθοδο του ραδιενεργού άνθρακα (C14),, η επιγραφή κατατάσσεται το 5.250 π.Χ, ενώ πολλοί ερευνητές έχουν εκφράσει την άποψη πως πιθανόν να ανήκει και στο 7.250 π.Χ, άποψη που δεν έχει αποδειχθεί. Τα σύμβολα της πινακίδας μοιάζουν με αυτά της Γραμμικής Α’.
Λίθινη σφραγίδα στα Γιαννιτσά. Σύμφωνα με τον αρχαιολόγο Π. Χρυσοστόμου (περιοδ. Δαυλός, τεύχος 244) η σφραγίδα αυτή χρονολογείται το 5.000 π.Χ. Περιέχει τρεις σειρές συμβόλων που μοιάζουν με τα ελληνικά γράμματα. Σύμφωνα μάλιστα με τον κ. Χρυσοστόμου: «Το Ανατολικό Δόγμα δεν ισχύει πλέον. Από καιρό υπήρχαν υποψίες, αλλά αυτή τη φορά η τύχη είναι με το μέρος μας». –Δημ. «Άρα η παγκόσμια ιστορία θα πρέπει να ξαναγραφτεί, τουλάχιστον ως προς την καταγωγή του πολιτισμού»; -Αρχ. «Έτσι πρέπει να γίνει».
Ελληνική γραφή 9.500 ετών στην Ινδία. Ο ανταποκριτής του BBC στο Νέο Δελχί, Ρατζιγιάσρι Ράο μετέδωσε το 2002. «Θαλάσσιοι επιστήμονες στην Ινδία θεωρούν ότι ένας από τους αρχαιολογικού ενδιαφέροντος χώρους των δυτικώνν ινδικών παραλίων ίσως να έχει ηλικία 9.000 ετών…. Εδώ πλέον για πρώτη φορά βρίσκονται ενδείξεις ανθρωπίνων γεωμετρικών κατασκευών ηλικίας 9.500π.Χ. κάτω από την επιφ άνεια της θάλασσας. Γνωστή ως κόλπος της Cambay η περιοχή, αποκτά ιδιάζον αρχιολογικό ενδιαφέρον…
Η πόλη βρίσκεται σε βάθος 40μ. και σε μήκος 3 τετραγωνικά χλμ. Έχει ανασυρθεί τεράστιος αριθμός ευρημάτων (εργαλεία, αγγεία, ανθρώπινα ομοιώματα, οστά, οικειακά είδη, κλπ), το σημαντικότερο όμως απόκτημα είναι ένα κομμάτι από πέτρινο έργο τέχνης, πάνω στο οποίο διακρίνονται ανάγλυφα ίχνη ελληνικής αλφαβητικής γραφής. Οι Ινδοί μελετητές έχουν καταλήξει ότι πρόκειται για μία μορφή πρώιμης γραφής. Διακρίνονται τα σύμβολα Μ, Υ, Ο.
(περιοδ. Δαυλός, τεύχ. 243, απόσπ. Άρθρου του Μ. Μαμανέα).
Η πινακίδα του Γκλοζελ. Στο χωριό της Γαλλίας Γκλόζελ, που βρίσκεται 20χλμ νότια της πόλης Βισύ, ανακαλύφθηκαν το 1924 από τους Κλώντ και Εμίλ Φραντέν πινακίδες και δύο ενεπίγραφα χαλίκια, τα οποία χρονολογούνται γύρω στο 10.000 π.Χ.! Μερικά από τα σύμβολα που γίνονται αντιληπτά είναι τα: Θ, Ξ, Φ, Μ, Τ, Π, Ε, Λ, όχι σε αυτήν ακριβώς την μορφή προφανώς.

Λίθινη επιγραφή στο Grave Creek στην Δ. Βιρτζίνια των Η.Π.Α. Ανακαλύφθηκε το 1838 σε ταφικό μνημείο. Διακρίνονται τα γράμματα: Τ, Σ, Λ, Α, Χ, Κ. Αβέβαιη χρονολόγηση.
Επιγραφή που βρίσκεται σε ένα ειδώλιο της νεολιθικής εποχής από τον Πρόδρομο Καρδίτσας, στην οποία απεικονίζονται σαφώς οι χαρακτήρες L, Θ, Σ και χρονολογείται περίπου το 5.000 π.Χ.

Τα προαναφερθέντα ευρήματα αποτελούν μόνο ένα μικρό μέρος του συνόλου των αρχαιολογικών ανακαλύψεων, που αποδεικνύουν ότι η ελληνική γραφή είναι πολύ αρχαιότερη των εξ Ανατολών γραφών. Γι’ αυτό θα πρέπει να είμαστε προσεχτικοί σε σχέση με τι ακούμε, εξετάζοντάς το ενδελεχώς.
Σύμφωνα με την επίσημη εκδοχή οι Φοίνικες μας έδωσαν το αλφαβητό τους τον 8ο αι. π.Χ. Τον 8ο αι., σύμφωνα ξανά με την επίσημη ιστορική χρονολόγηση γράφτηκαν τα ομηρικά έπη, τα οποία μέχρι σήμερα αποτελούν κατά κοινή ομολογία, το τελειότερο συγγραφικό έργο ανά τον κόσμο. Οι λέξεις που περιέχουν… άπειρες. Επομένως, όπως γίνεται αντιληπτό στον καθέναν, αλλά και σύμφωνα με επίσημη αμερικανική γλωσσολογική έκθεση, για να επιτευχθεί το συγκεκριμένο αποτέλεσμα απαιτείτο γλωσσική προϊστορία τουλάχιστον 10.000 ετών.
Ας υπογραμμιστεί ιδιαίτερα ότι η Ελληνική γλώσσα περιέχει τουλάχιστον 800.000 λήμματα και η αμέσως επόμενη ακολουθεί με 250.000 λήμματα.
Πώς άραγε εξηγείται αυτό; Οι αρμόδιοι που έχουν οργανώσει όλη αυτή την «ιστορία» περί Ινδοευρωπαίων, Φοινίκης, Μεσοποταμίας , κλπ, τι έχουν να πουν;

https://arxaiaellinika.wordpress.com/2013/03/03/%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC/