Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017

ΘΡΗΣΚΕΙΑ - Τού Ιωάννη Θεοδωρόπουλου


Αποτέλεσμα εικόνας για η επιστημονική άγνοια είναι οι αιτίες που δημιουργούν θεούς

Ο φόβος του θανάτου, και η πολυπλοκότητα του σύμπαντος, η επιστημονική άγνοια είναι οι αιτίες που δημιουργούν θεούς.
Οι κίνδυνοι που αντιμετώπιζε ο άνθρωπος για την επιβιώσει του στα παλιά χρόνια ήταν πάμπολλοι. Αισθανόταν πολύ αδύνατος, γιατί παντού παραμόνευε ο θάνατος. Εναγωνίως αναζητούσε μια βοήθεια ικανή να αντιμετωπίσει τους πάμπολλους κινδύνους, - μια σανίδα σωτηρίας,
Μη έχοντας τα δεδομένα της σύγχρονης επιστήμης, έπλασε λοιπόν στη φαντασία του μια αόρατη ανωτέρα δύναμη που δέσποζε παντού, και νόμισε ότι του έδινε απάντηση στους προβληματισμούς του. Την ανωτέρα αυτή δύναμη την ονόμασε Θεό,
Αν μελετήσουμε τα Ελευσίνια Μυστήρια, θα διαπιστώσουμε ότι αυτά ήταν για τους προγόνους μας τα ιερότερα όλων. Παρ’ όλα αυτά ένας αρκετά μεγάλος αριθμός ανθρώπων της εποχής εκείνης τα ενέπαιζαν, που σημαίνει ότι δεν αποδέχονταν την ήδη επικρατούσα θρησκεία, δηλαδή το 12άθεο.
 Ο Πλάτωνας που αντιλήφθη την κατάσταση που έτεινε να δημιουργηθεί συνέλαβε την ιδέα να παρουσιάσει μια νέα θρησκεία, φανταστική αλλά πολύ φιλοσοφημένη.
Ο Πλάτων γνώριζε ότι μεγάλο μέρος των ανθρώπων έχουν ανάγκη την θρησκεία, που σε μια δύσκολη στιγμή μπορούν να ελπίζουν, ότι από κάπου θα πιαστούν, την βλέπουν ως σανίδα σωτηρίας. Κάτι που συμβαίνει και μέχρι σήμερα.
Παρουσίασε λοιπόν μια φιλοσοφημένη θρησκεία, χωρίς να την αποκαλέσει θρησκεία.
 Ήταν η «Πλατωνική φιλοσοφία». Όπου τα πάντα ελέγχονται από ένα υπέρτατο Ον.
Βασικές αρχές του Πλατωνισμού : Πρώτο βασικό χαρακτηριστικό του είναι η πίστη στο « Ένα » το οποίο αποτελεί την αρχή και την αιτία των πάντων. Βασική ιδιότητά του είναι η ενοποίηση μέσα του όλων των υπάρξεων κατά τρόπο μυστικό και απόρρητο. Από αυτή την ενότητα του χαρακτηρίζεται ως Ενεάδα η Μονάδα.
Το πρώτο που δημιουργείται από το « Ένα » είναι ο « Νους ». Από τον Νου προέρχεται ο κόσμος της ψυχής, τόσο της καθολικής – κοσμικής, όσο και των επί μέρους ψυχών, που επιδέχονται τη συμμετοχή της ύλης και βρίσκονται ενωμένες με αυτή στα εδώ υλικά έμψυχα σώματα.
 Τελευταία δημιουργία είναι η Ύλη, ο υλικός και φυσικός κόσμος, ο οποίος χαρακτηρίζεται από το μη Ον την έλλειψη δηλαδή οντότητας και αληθινής ουσίας – ύπαρξης, αφού είναι αρκετά απομεμακρυσμένο από το Ένα Όν, όπου βρίσκεται η αληθινή ουσία και ύπαρξη.
Η φιλοσοφία αυτή δεν έπασχε από το σύνδρομο του δογματισμού και έτσι νεώτεροι φιλόσοφοι της έδωσαν νέα διάσταση περισσότερο πνευματικής, και μας είναι γνωστή ως «Νεοπλατωνική Φιλοσοφία». Κύριος εκπρόσωπος της ο φιλόσοφος Πλωτίνος. Αλλά και πολλοί άλλοι φιλόσοφοι την απεδέχθησαν και την δίδαξαν, όπως ο Πορφύριος, ο Δαμάσκιος, ο Κέλσος, ο Πρόκλος, η Υπατία, ο Γεώργιος Γεμιστός κ.α.
Σήμερα που η επιστημονική γνώση έχει δώσει απάντηση στους περισσότερους προβληματισμούς του ανθρώπου, και οι άνθρωποι
έχουν την δυνατότητα να είναι γνώστες των επιστημονικών δεδομένων, η ύπαρξη της θρησκείας καθιστάτε περιττή. Οι μέχρι σήμερα θρησκείες στερούνται φιλοσοφημένης δομής, και στα χέρια αυτών που τις χρησιμοποιούν για την εξυπηρέτηση άλλων σκοπιμοτήτων αυτές καθίστανται παράλογες και αιμοσταγείς.
Άσε που πολλά, σύμφωνα με αυτές, από τα δεδομένα που προβάλουν είναι χοντροκομμένες ανοησίες.
Αν δεν επιβαλλόταν από τους Ρωμαίους δια της βίας ο χριστιανισμός σήμερα θα είχαμε κατά πάσα πιθανότητα ως επικρατέστερο θρήσκευμα τον «Νεοπλατωνισμό» . Μια θρησκεία φανταστική, αλλά με φιλοσοφημένη δομή. Που αν και θα είχαν περάσει 1700 χρόνια θα εξακολουθούσε να είναι μια μοντέρνα, σύγχρονη και Ελληνική θρησκεία.

Ιωαννης Θεοδωροπουλος

Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Τα χαμένα αριστουργήματα του Φειδία

 

Ο Φειδίας (περ. 490 π.Χ. - 430 π.Χ.) ήταν Έλληνας γλύπτης, ζωγράφος και αρχιτέκτονας, ο οποίος έζησε τον 5ο αιώνα π.Χ. και θεωρείται ευρέως ως ένας από τους σημαντικότερους γλύπτες της Κλασικής εποχής. Το Άγαλμα του Ολυμπίου Διός στην Ολυμπία, το οποίο φιλοτέχνησε ο Φειδίας, ήταν ένα από τα Επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου.
Ο Φειδίας σχεδίασε επίσης τα αγάλματα της θεάς Αθηνάς που βρίσκονταν στην Ακρόπολη των Αθηνών, δηλαδή την Αθηνά Παρθένο, που βρισκόταν μέσα στον Παρθενώνα, και την Αθηνά Προμάχο, ένα κολοσσιαίο χάλκινο άγαλμα που βρισκόταν ανάμεσα στο Ερεχθείο και τα Προπύλαια.

ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΓΑΛΜΑ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΤΗ ΒΙΕΝΝΗ

Τα πρώτα έργα του Φειδία ήταν αφιερωμένα εις μνήμην της νίκης των Ελλήνων στον Μαραθώνα εναντίον των Περσών. Στους Δελφούς ο Φειδίας ανήγειρε ένα γλυπτικό σύμπλεγμα από ορείχαλκο, που περιελάμβανε τα αγάλματα του Απόλλωνα και της Αθηνάς, μερικών άλλων ηρώων μαχητών και του στρατηγού Μιλτιάδη. Αργότερα κατασκεύασε τη χάλκινη Αθηνά Προμάχο που ήταν ανάθημα της Αθήνας στην Ακρόπολη από τα λάφυρα της νίκης. Το άγαλμα είχε ύψος 8-9 μέτρα και όπως αναφέρει ο περιηγητής του 2ου αιώνα μ.Χ. Παυσανίας, η αιχμή του δόρατος και η κορυφή του λοφίου από το κράνος της ήταν ορατά από το Σούνιο. Ήταν στημένο μεταξύ Προπυλαίων και Ερεχθείου, όπου διατηρείται η θεμελίωση του βάθρου.
Ο Φειδίας φιλοτέχνησε το περίφημο χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς Παρθένου για το σηκό του Παρθενώνα (446-438 π.Χ.), που είχε κολοσσικό μέγεθος και αποτέλεσε καινοτομία στην τεχνική των λατρευτικών αγαλμάτων. Όμως το έργο θα πρέπει να καταστράφηκε από την πυρκαγιά που έπληξε το εσωτερικό του ναού τον 3ο αι. μ.Χ. Έχει απομείνει ένα μέρος της θεμελίωσης του βάθρου στο δάπεδο του Παρθενώνα. Η Αθηνά Παρθένος υπήρξε μία δημιουργία που συνδύαζε τα πολύτιμα υλικά με τα μυθολογικά θέματα και συμπύκνωνε το ιστορικό παρελθόν και τη δύναμη της Αθηναϊκής δημοκρατίας του 5ου π.Χ. αιώνα.
 Ο Πλίνιος ο Πρεσβύτερος αναφέρει το ύψος του αγάλματος (11,544 μ.) και ο Παυσανίας αναλυτική περιγραφή. Μία ιδέα για τον τύπο του αγάλματος παρέχουν τα ρωμαϊκά αντίγραφα, όπως η Αθηνά Lenormant και η Αθηνά του Βαρβακείου (Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο). Η θεά ήταν όρθια σε βάθρο ύψους 1,20 μ., φορούσε αιγίδα και πλούσια κοσμημένο κράνος. Στο δεξί της χέρι κρατούσε χρυσή Νίκη, ενώ το αριστερό άγγιζε την ασπίδα, όπου φώλιαζε το ιερό φίδι, υπόσταση του μυθικού Εριχθόνιου. Στον ξύλινο πυρήνα του αγάλματος στερεώνονταν τα ενδύματα με μορφή σφυρήλατων ελασμάτων χρυσού, ενώ το πρόσωπο και τα γυμνά μέρη της μορφής ήταν από πλάκες ελεφαντόδοντου. Ο χρυσός ζύγιζε 44 τάλαντα (1.140 χλγρ).
Η τεράστια ποσότητα χρυσού έδωσε αφορμή στους εχθρούς του Φειδία να τον κατηγορήσουν για κατάχρηση. Ο Φειδίας απέδειξε την αθωότητά του, επειδή ο Περικλής τον είχε συμβουλέψει να κάνει το χρυσό ένδυμα της Αθηνάς συναρμολογούμενο. Έτσι μπόρεσε να το αποσυναρμολογήσει και να το ζυγίσει. Το βάρος του χρυσού βρέθηκε ακέραιο κι έτσι ο Φειδίας αθωώθηκε. Όμως κατόπιν κατηγορήθηκε για αλαζονεία επειδή στην εξωτερική όψη της ασπίδας της Αθηνάς, που έφερε ανάγλυφη Αμαζονομαχία, παρέστησε σε δύο Αθηναίους πολεμιστές το πορτρέτο του Περικλή και το δικό του. Ο Φειδίας συνελήφθη και καταδικάστηκε.
Ο Πλούταρχος αναφέρει ότι ο Φειδίας πέθανε στη φυλακή, ενώ σύμφωνα με το χρονικογράφο του 4ου αιώνα π.Χ. Φιλόχωρο, μετά την ολοκλήρωση της Παρθένου ο Φειδίας εγκατέλειψε για πάντα την Αθήνα για να αποφύγει την καταδίκη και πήγε στην Ολυμπία. Το εργαστήριό του βρισκόταν στην Άλτη. Εκεί, με τους τεχνίτες του εργαστηρίου του και συνεργάτη το γλύπτη Κολώτη, φιλοτέχνησε το κολοσσικό χρυσελεφάντινο λατρευτικό άγαλμα του Διός, ύψους 11 μ., το διασημότερο έργο του στην αρχαιότητα, ώστε περιελήφθη στα επτά θαύματα του κόσμου. Για το άγαλμα του Διός δεν σώζεται κανένα στοιχείο εκτός από μερικές μικρές παραστάσεις σε νομίσματα της Ηλείας, που δίνουν μία γενική μόνο ιδέα της στάσεως και του σχήματος της κεφαλής. Ο θεός ήταν καθισμένος σε θρόνο με σκήπτρο στο αριστερό του χέρι και Νίκη στο δεξί. Στα σανδάλια του αναγραφόταν η επιγραφή "Φειδίας Χαρμίδου υιός μ' εποίησε Αθηναίος". Τα γυμνά μέρη του σώματος ήταν από ελεφαντόδοντο ενώ τα ενδύματα ήταν από χρυσάφι. Ο θρόνος έφερε πλουσιώτατο γλυπτικό διάκοσμο καθώς ήταν από χρυσό, ελεφαντόδοντο, έβενο και πολύτιμους λίθους.
 Δυστυχώς όμως και εδώ τον Φειδία τον κυνήγησε η ίδια μοίρα, αφού ξανά κατηγορήθηκε για κατάχρηση και κλοπή χρυσού και φυλακίστηκε ως το θάνατό του. Το 408 μ.Χ. την εποχή του Θεοδοσίου ο ναός πυρπολήθηκε, και το άγαλμα καταστράφηκε ή κατατεμαχίστηκε και λεηλατήθηκε. Σύμφωνα με μια άλλη εκδοχή ο Θεοδόσιος το 390 μ.Χ. το μετέφερε στην Κωνσταντινούπολη, όπου καταστράφηκε από φωτιά το 416 μ.Χ. Ο ναός λεηλατήθηκε από τους Γότθους, και τα υπολείμματά του γίνανε χριστιανικός ναός μέχρι που γκρεμίστηκε από έναν σεισμό. Αργότερα τα ερείπια σκεπάστηκαν από την κοίτη του ποταμού Αλφειού. Το 1875 μια γερμανική αποστολή έκανε αρχαιολογικές ανασκαφές και μέχρι το 1881 επανέφερε στο φως τα ερείπια, κάτω από τέσσερα μέτρα χώμα. Το 1958, στη χριστιανική βασιλική που κτίστηκε στη θέση του εργαστηρίου του Φειδία, οι ανασκαφές έφεραν στο φως εργαλεία, θραύσματα από ελεφαντόδοντο, πήλινα καλούπια και λοιπό εξοπλισμό χύτευσης, καθώς και αγγείο με χαραγμένο το όνομα του Φειδία.

https://omadaorfeas.blogspot.gr/2017/09/xamena-aristourghmata-feidias.html 

Βιαία ἐπιβολὴ νέου ἀνθρωπίνου εἴδους - Αὐτό, θὰ ἐπιτευχθῇ μὲ τὴν μίξη τῶν φυλῶν


«Ὁ Τελικὸς Στόχος εἶναι ὁ Διὰ τῆς Βίας συντονισμὸς ὅλων τῶν χωρῶν τοῦ κόσμου: Αὐτό, θὰ ἐπιτευχθῇ μὲ τὴν μίξη τῶν φυλῶν, μὲ στόχο νὰ δημιουργηθῇ στὴν Εὐρώπη μία μελαμψὴ (ψευδο)-φυλή. Γιὰ τὸν λόγο αὐτόν, 1.5 (ἐνάμιση) ἑκατομμύριο «μετανάστες» ἀπὸ τὸν «τρίτο κόσμο», θὰ ἀποικίζουν τὴν Εὐρώπη κάθε χρόνο.
Τὸ ἀποτέλεσμα θὰ εἶναι ἕνας πληθυσμὸς μὲ ἕναν μέσο ὅρο «IQ» 90, ὁ ὁποῖος θὰ εἶναι τόσο Ἠλίθιος ὥστε νὰ «μασᾷ» τὰ πάντα, ἀλλὰ ἀρκετὰ ἔξυπνος ὥστε νὰ «ἐργάζεται».
Οἱ Εὐρωπαϊκὲς χῶρες οὐδέποτε θὰ εἶναι ξανὰ ἀναγωνσιστικὲς στὸν ἀγῶνα (τῶν ἑβραίων ἐννοεῖ…) γιὰ παγκόσμια κυριαρχία καί, μία κουλτούρα πολλαπλῶν χιλιετιῶν, θὰ καταστραφῇ. (ἐννοεῖ ξεκάθαρα τὸν «εὐρωπαϊκὸ πολιτισμό» ὁ ὁποῖος φυσικά, ὅλοι γνωρίζουμε ἀπὸ ποῦ ξεκίνησε… δηλαδὴ ἀπὸ τὸν ἀρχαῖο Ἑλληνικό, ὁ ὁποῖος ἦταν καὶ παραμένει ἀκόμη τὸ «ἀγκάθι» γιὰ τοὺς Ἑβραίους Σιωνιστές…)
Μὴ λογικοὶ ἄνθρωποι οἱ ὁποῖοι θὰ ἀγωνισθοῦν ἐνάντια σὲ αὐτὴν τὴν «μείξη φυλῶν» καί, οἱ ὁποῖοι, θὰ προβάλουν ἀντίσταση σὲ αὐτὴν τὴν παγκόσμια τάξη, θὰ πρέπῃ νὰ σκοτώνονται»…

– Thomas P.M. Barnett, ΕΒΡΑΙΟΣ, Διευθυντὴς τοῦ Ἰσραηλινοῦ Συμβουλευτικοῦ Στρατιωτικοῦ ὀργανισμοῦ «Wikistrat» στὸ βιβλίο του «Ὁ Νέος Χάρτης τοῦ Πενταγώνου» ἐκδόσεως τοῦ 2004
(στὶς παρενθέσεις περιέχονται δικά μου σχόλια)
Δικό μου σχόλιο:
Αὐτά -!!!- …καὶ ἄλλα πολλὰ γράφονταν τὸ 2004 ἀπὸ Ἑβραίους Σιωνιστὲς τῆς ψευδο-χώρας «Ἰσραήλ» (Δημιουργήθηκε μὲ Βασιλικὸ Διάταγμα τῆς Ἐλισάβετ… τὸ 1947, ἐκεῖ ὅπου γιὰ χιλιάδες χρόνια ὑπῆρχε μόνον Παλαιστίνη…!!!) καὶ ὄχι μόνον…
Σήμερα καί, μάλιστα ἐδῶ καὶ κάμποσα χρόνια πλέον, τὰ βλέπουμε νὰ συμβαίνουν παντοῦ στὸν πρῴην «λευκὸ κόσμο» καὶ στὴν «Ἑλλάδα» φυσικά…
…καὶ τὸ τραγικὸ εἶναι πὼς ἡ πλειοψηφία ἔχει «λοβοτομηθῇ» καὶ «τυφλωθῇ» ἀπὸ τὰ Μ.Μ.Ε. καὶ τὴν «ἀριστερή» κουλτούρα, ἀλλὰ καὶ τὶς μπαροῦφες περὶ δῆθεν «ῥατσισμοῦ» καὶ δῆθεν «πολύ-πολιτισμοῦ», ἐνῶ εἶναι γεγονός, ὅτι τόσο τὸ «ἀριστερά» / «δεξιά» ὅπως καὶ (εἰδικά!) ὁ «κομμουνισμός» καθὼς καὶ ἡ ψευδὴς – ἔννοιτα τοῦ «ῥατσισμοῦ», ὅπως καὶ τοῦ «πολύ-πολιτισμοῦ» κατεσκευάσθησαν 100% ἀπὸ τοὺς ἑβραίους σιωνιστὲς καὶ μάλιστα ἦσαν τὰ πάντα πρό-σχεδιασμένα, ὥστε νὰ «κουμπώνουν» ἀκριβῶς στὶς ταραγμένες περιόδους, ποὺ οἱ ἴδιοι δημιουργοῦσαν καὶ δημιουργοῦν…


Μορφεὺς Πλάτων

http://filonoi.gr/2017/09/18/biaia-epibolh-neoy-anthropinoy-eidoys/ 

Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

Αυτοί οι ηλίθιοι που τους φταίνε λέει οι εχθροί της Ελλάδος οι Έλληνες Πολυθειστες κατά Πάτρωα θρησκευόμενοι.


Αποτέλεσμα εικόνας για αυτοί οι ηλίθιοι που τους φταίνε λέει οι εχθροί της Ελλάδος οι Έλληνες Πολυθειστες κατά Πάτρωα θρησκευόμενοι.


Θα μας τρελάνουν αυτοί οι ηλίθιοι που τους φταίνε λέει οι εχθροί της Ελλάδος οι Έλληνες Πολυθειστες κατά Πάτρωα θρησκευόμενοι.
1. Ρε κόπανε εγώ κατέστρεψα τους Ναούς και την Ελληνική γραμματεία η οι δικοί σου άγιοι δολοφόνοι ;
2. Ρε κόπανε εγώ κουβάλησα ξένους προφήτες και Θεούς η εσύ μου επέβαλες τους Ιουδαίος προφήτες και έναν τσαρλατάνο για Θεό ;
3. Ρε κόπανε επειδή εσύ φοβάσαι την σκιά σου και μη σε τιμωρήσει ο Θεός σου, αν διαπιστώσει ότι.τον απάτησες και δε τον αγαπάς φταίω εγώ και για αυτό ;
4. Θέλεις να πιστεύει σε ότι θέλεις ή δική σου επιλογή, τι μου αναρτας ρε κόπανε εκείνο το πάνω "ορθοδοξία η θάνατος" πάρε και την ορθοδοξία σου και τον ΙουδαιοΧριστιανοΙσλαμ και άντε τούμπα και Γ@αμησου ... θα μου επιβάλεις εσύ θάνατο επειδή δεν θέλω να έχω σχέση με τον τσαρλατάνο ανύπαρκτο Θεό σου ;
Ψυχίατρο τελευταία ποτέ επισκέφτηκε ;
5. Με ένα βαθύ στόμφος μιλάς για τον Σωκράτη και άλλους φιλόσοφους έτσι αυθαίρετα και τους ταυτίζεις με τον χριστιανισμό, και μάλιστα τους χρεώνεις λόγους που ουδέποτε είπαν εκείνοι, ουδέποτε στην ζωή σου τους διάβασες, εδώ δεν έχεις διαβάσει και μελετήσει την ίδια την βίβλο και λες ότι πιστεύεις σε κάτι χωρίς να το έχεις μελετήσει.
6. Με αποκαλείς αντιΧριστο και που είναι το πρόβλημα ρε κόπανε ; Διαφωνώ με τον Θεό σου και έχω την δική μου άποψη και είμαι αντί της άποψης του Θεού σου, ποιος μπορεί να αποδεχθεί τον λόγο του Θεού σου που λέει στον Λούκα:
19,27. πλὴν τοὺς ἐχθρούς μου ἐκείνους, τοὺς μὴ θελήσαντάς με βασιλεῦσαι ἐπ᾿ αὐτούς, ἀγάγετε ὧδε καὶ κατασφάξατε αὐτοὺς ἔμπροσθέν μου.
Δηλαδή εδώ τι μας λέει ο Χριστός σου ότι: Όποιος δεν θέλει την βασιλεία του να τον φέρουν μπροστά του και να τον κατασφαξουν
Πες μου σε παρακαλώ αν αυτός ζούσε σήμερα η ερχόταν σήμερα να μας σώσει και έλεγα δημόσια αυτά θα πήγαινε δικαίως στην φυλακή για τρομοκρατία και απειλές κατά κοινού ;
Εγώ που διαφωνώ με τον Θεό σου αυτό σε τουβλάκι είναι να είμαι Αντίχριστος ;
7. Την καημένη την Πατρίδα μας ποιος την κατέστρεψε εγώ η οι ορθόδοξοι που είναι το 90% των πιστών ψηφοφόρων, ορθόδοξα δεν είναι αυτά τα, μοσχάρια ψηφοφόρων που ψηφίζουν προδότες πολιτικούς, ορθόδοξα δεν είναι οι χιλιάδες στο δημόσιο που το έχουν κατακλέψει ; ορθόδοξα δεν είναι τα περισσότερα πολιτικά και δημοσιογραφικά καθάρματα ; ορθόδοξα δεν είναι τα δικηγορικά, συμβολαιογραφικά και δικαστικά κοράκια ;
Το ιερατείο και όλος ο ορθόδοξος κλήρος που σήμερα σιωπά και συνεργάζεται με τους κατακτητές δεν φταίει και σου φταίω εγώ ρε κόπανε επειδή τιμώ τους Θεούς των προγόνων μου ;
8. Όταν ο Γέρος του Μοριά λέγει: Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημενους ποιον εννοεί εμένα, που μιλάω όρθιος στους Θεούς μου, η σε σένα που γονυπετής σέρνεσαι και ικετεύεις για να σε βολέψει στο δημόσιο ή δεν ξέρω που αλλού ο Θεός σου.
9. Εγώ τους Θεούς μου του τιμώ πάντα, δεν τους θυμάμαι μόνο όταν έχω ανάγκη, και όταν έχω ανάγκη αναλαμβάνω τις ευθύνες των αναγκών και δεν ικετεύω να με βοηθήσουν οι Θεοί, διότι οι Θεϊκές δυνάμεις αφού βλέπουν και κρίνουν αναγκαίο θα βοηθήσω Αλλιώς θα πληρώσω το κόστος των λαθών μου.
10. Εγώ δεν παρακαλάω τους Θεούς να μου συγχωρέσουν τζάμπα τα λάθη που έκανα, πληρώνω το κόστος των λαθών μου δεν είμαι κόπανος !

Μενέλαος Πόντιος

ΒΙΒΛΙΟΝ: "ΣΥΜΠΑΝ ΤΟ ΝΥΦΙΚΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΡΑΣ"




 Αποτέλεσμα εικόνας για "ΣΥΜΠΑΝ ΤΟ ΝΥΦΙΚΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΡΑΣ"


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ
Ο υποστράτηγος ε. α και συγγραφεύς Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης του Χρήστου εξέδωσε το νέο του βιβλίο με τίτλο "ΣΥΜΠΑΝ ΤΟ ΝΥΦΙΚΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΡΑΣ". Τούτο είναι ένα βιβλίο επιστημονικό,  φιλοσοφικό, διαστημικό, ιστορικό κ.α και σκοπό έχει να εκλαϊκεύει τις γνώσεις γύρω από το άπειρο και ατελεύτητο σύμπαν. Ο συγγραφέας του βιβλίου είναι και αυτοεκδότης σε λιαν περιορισμένο αριθμό αντιτύπων . Το βιβλίο δεν κυκλοφορεί στην αγορά , ούτε πωλείται , αλλά για λόφους μαθήσεως διανέμεται υπό ηλεκτρονική μορφή μέσω του διαδικτύου στο κοινό που ενδιαφέρεται να το διαβάσει, καθώς και στις βιβλιοθήκες. 
Αν το κρίνετε διδακτικό και ωφέλιμο υποβάλλω την παράκληση  όπως το προωθήσετε για λόγους μαθήσεως και όχι διαφημίσεως , διότι η έκδοση και διανομή του βιβλίου είναι αφιλοκερδής.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης-Αμφικτύων
 Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών
http://amphiktyon.blogspot.com/
e-mail : kostas01@cyta.gr


1) ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΥΡΟΒΟΛΑΚΗ, ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΑΜΕ ΕΨΕΣ... 004

 ΣΤΑ ΠΛΑΊΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ, ''ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΕΠΤΈΜΒΡΗΣ 2017'' ΑΠΟΛΑΎΣΑΜΕ ΕΨΈΣ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΉ - ΛΥΡΑΡΗ, ΜΑΝΟ ΠΥΡΟΒΟΛΑΚΗ  !!!


Δείτε Βίντεο : 1)
https://youtu.be/MtdosepVggg
2)
 https://youtu.be/68t-aFtbMEE

3) https://youtu.be/z8wAYs1UmhU



Βίντεο 4) https://youtu.be/9MVOsVro_wo

Όσο προχωρούμε προς το τέλος της συναυλίας ο Πυροβολάκης μας δείχνει τον πραγματικό του εαυτό, αφήνει το βιολί, που το έπαιζε σαν Λύρα και πιάνει την κρητική Λύρα, εκεί αρχίζει να μας συναρπάζει με το παίξιμό του και ακόμα περισσότερο τους κρητικούς που πετάγονται στον χορό !! Έγινε λοιπόν το κρητικό γλέντι μια και που το στερηθήκαμε λόγω που δεν έγινε φέτος η Γιορτή Τσικουδιάς.......
Απολαύστε μας λοιπόν 5)  https://youtu.be/W5lJdbKw-2Q

6) https://youtu.be/Gv8LeYoMK1A

Νικόλαος Παζαίτης

 

Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ


Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ

Με το κεφάλι ψηλά και τα χέρια σηκωμένα σε θέση ικεσίας η δασκάλα έλεγε κι αυτά εν χορώ επαναλάμβαναν:
«Παγγενήτορα ουρανέ, κόσμου πατέρα.
Άστρων ουρανίων σέλας ιερόν.
Ήλιε, παντεπόπτη οφθαλμέ της μέρας
Ω! σελήνη μάτι αστροφεγγούς νυχτός.


Γαία θεά πανδότειρα, μήτρα μακαρία
Δύναμη συμπαντική δρώσα αφανώς
Δώσε ημίν σήμερον και χαράν κι υγείαν
γίνε του μυαλού μας ο άσβηστος φανός.

Γένοιτο-γένοιτο.

Τι αιθέριες νότες ! Τι λαλέουσες λέξεις! τι μουσικές πανδαισίες, πλημμύρισαν πρωινιάτικα μια αίθουσα διδασκαλίας που σήμερα καλωσόριζε τριανταπέντε πρωτάκια.
Δυσκολονόητα τα λόγια της προσευχής για τα αμάθητα μαθητούδια ,αλλά όμορφα, γλυκά, μελωδικά, « λόγια ελληνικά» όπως τους είπε η δασκάλα τους.
Υπέροχη η προσευχή, αποφάνθηκαν όλα τα ανήλικα της πρώτης. Έτσι τους ψιθύρισαν συνωμοτικά πρόγονες μνήμες κοιμισμένες στα κύτταρα τους και την έμαθαν στο άψε σβήσε σαν τραγουδάκι.
Σ΄ αυτές τις πρόγονες μνήμες έχει βάλει στόχο η δασκάλα, των τριανταπέντε νεοφερμένων μαθητών, να βαρέσει εγερτήριο και τον έβαλε μπρος από την πρώτη μέρα.

Ελένη Μανιωράκη