Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Ο ΘΕΟΣ ΕΠΛΑΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Η Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟ ΘΕΟ Του Γιάννη Θεοδωρόπουλου

  Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΘΕΟΣ ΕΠΛΑΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Η Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟ ΘΕΟ

Σύμφωνα με τα δεδομένα της Επιστήμης, ο άνθρωπος εμφανίστηκε στη Γη πριν πολλά εκατομμύρια χρόνια. Όταν περνούσε την περίοδο της ζωώδους κατάστασης το αίσθημα της αυτοσυντήρησης ήταν έμφυτο, και όπως όλα τα ζώα, οι κινήσεις για την αυτοπροστασία του γίνονταν εξ ενστίκτου.
Όμως όσο προχωρούσε η εξέλιξη των όντων, ο άνθρωπος άρχισε να ξεχωρίζει από τα άλλα ζώα διότι σιγά - σιγά γίνονταν λογικό Ον. Το αίσθημα της αυτοσυντήρησης εξακολουθούσε να υπάρχει αλλά όχι εξ ενστίκτου, αλλά με βάση τη λογική. Οι κίνδυνοι που αντιμετώπιζε ήταν πάμπολλοι.
 Όπως οι λιμοί, οι σεισμοί, οι πλημμύρες, οι τυφώνες, οι αρρώστιες, οι παγετώνες, οι καύσωνες, τα άγρια ζώα, κ. α. Μερικούς κινδύνους τους αντιμετώπιζε με τη λογική, όμως για τους άλλους αισθανόταν πολύ αδύνατος, γιατί παντού παραμόνευε ο θάνατος. Εναγωνίως αναζητούσε μια βοήθεια ικανή να αντιμετωπίσει τους πάμπολλους κινδύνους, - μια σανίδα σωτηρίας, - Πολλά βίαια φυσικά φαινόμενα δεν μπορούσε να τα εξηγήσει. Η αρμονία της φύσεως αλλά και η πολυπλοκότητα του Σύμπαντος τον προβλημάτιζαν.
Μη έχοντας τα δεδομένα της σύγχρονης επιστήμης, έπλασε λοιπόν στη φαντασία του μια αόρατη ανωτέρα δύναμη που δέσποζε παντού, και νόμισε ότι του έδινε απάντηση στους προβληματισμούς του. Την ανωτέρα αυτή δύναμη την ονόμασε Θεό, Αλλά και ορατές δυνάμεις, όπως ο Ήλιος με τη θερμότητά του και με το Φως του, η Γη που του παρείχε διατροφή, πήραν εξέχουσα θέση στη ζωή του, και θεοποιήθηκαν. Ακόμη και ότι είχε έντονη επίδραση στο ψυχικό και στο υλικό του κόσμο, θεώρησε ότι είναι αποτέλεσμα της δράσης κάποιας επί μέρους Θεότητας. ( τύχη, χαρά, λύπη, δικαιοσύνη, αδικία, πλούτος, ξεφάντωμα, πόλεμος, ειρήνη, κ.α. )
Έτσι κατά τον πρωτόγονο αλλά και τον μετέπειτα άνθρωπο ο Θεός είναι ο δημιουργός αυτού και των πάντων γύρο του. Είναι παντοδύναμος, παντογνώστης, πάνσοφος. Αλλά Ο Θεός όταν εξοργίζετε, προκαλεί τα βίαια φυσικά φαινόμενα (Θεομηνίες). Με διάφορες προσφορές ο άνθρωπος προσπαθώντας και νομίζοντας ότι έτσι θα κατευνάσει την οργή του, δεν δίστασε να προβεί ακόμη και σε ανθρωποθυσίες, βεβαίως σε εποχές που εστερήτο επιστημονικής γνώσης, και ήταν έρμαιος των αρρωστημένων μυαλών της κάθε θρησκείας.
Ο φόβος του θανάτου τον ανάγκαζε όλο και πιο πολύ να ζητά τη βοήθειά του. Ο Θεός πλέον έγινε η ελπίδα του για το σήμερα και για το αύριο. Με την επικράτηση του Χριστιανισμού (δια της βίας) η πλύση εγκεφάλου που υφίσταται από τους γονείς του, αλλά κυρίως από το ιερατείο, του διαμορφώνει τη σκέψη έτσι που να θεωρεί την ύπαρξη του δεδομένη. Τα χαμηλόφωνα λόγια του ιερατείου ότι αν δεν είμαστε πιστοί, θα πάθουμε κακό, είναι και αυτά ένας τρόπος άσκησης ψυχολογικής βίας.
 Έτσι πλέον ζούμε από την ώρα που γεννιόμαστε, και παρά τη θέλησή μας, μας βαπτίζουν, σε μία ατελείωτη θρησκευτική δικτατορία, του φόβου, που είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο το ιερατείο μπορεί να ελέγχει τις λαϊκές μάζες. Διότι με την πρόοδο της επιστημονικής γνώσης ο άνθρωπος ελαχιστοποίησε τους κινδύνους που απειλούσαν τη ζωή του, γνωρίζει πως δημιουργήθηκε αυτός και τα πάντα γύρο του, και έτσι αργά και σταθερά προσπαθεί να απαγκιστρωθεί από μια ουτοπία.
Όταν ο άνθρωπος ξέφυγε από την πρωτόγονη κατάσταση, και δημιουργήθηκαν οι κοινότητες, οι λαοί και οι εθνότητες, τότε κάθε λαός είχε και τους δικούς του Θεούς. Έτσι οδηγηθήκαμε στο πολυθεϊστικό σύστημα.
Το μονοθεϊστικό σύστημα πρώτος εμπνεύσθηκε και εφάρμοσε - για 17 χρόνια που βασίλεψε - Ο Φαραώ της Αιγύπτου Ακενατόν. Η εφαρμογή του προκάλεσε την δυσφορία του πολυθεϊστικού Ιερατείου, και γι’ αυτό μετά το θάνατο του Ακενατόν οι επόμενοι Φαραώ, θέλοντας να έχουν καλές σχέσεις με το ιερατείο, επανήλθαν στο πολυθεϊστικό σύστημα.
Αν τώρα ανατρέξουμε στην Ελληνική μυθολογία και στον Όμηρο, θα δούμε ότι οι Έλληνες έρχονταν σε επαφή και συνδιαλέγονταν με τους Θεούς τους. Αυτό ενισχύει την άποψη ότι οι Θεοί τους ίσως ήταν υπαρκτά πρόσωπα. Κατά τον Ευήμερο βέβαια ήταν παλιοί βασιλιάδες που άφησαν όνομα εν ζωή, και μετά τον θάνατο τους θεοποιήθηκαν.
Η άποψη αυτή ευσταθεί διότι π.χ. ο Δίας ήταν βασιλιάς της προμινωικής Κρήτης, οι ήρωες Ηρακλής και Αχιλλέας, είχαν θεοποιηθεί, και αν δεν άλλαζε το θρήσκευμα, σήμερα πιθανόν θα λατρεύαμε τον Μέγα Αλέξανδρο τουλάχιστον για ημίθεο.
Τι διαφέρει το μονοθεϊστικό σύστημα από το πολυθεϊστικό, θα έλεγα όχι και πολύ. διότι αν πάρουμε το Αρχαίο Ελληνικό, που ήταν πολυθεϊστικό τότε είχαμε ένα μεγάλο Θεό, τον Δία, (πατέρα Θεών και ανθρώπων ) και άλλοι 11 μικρότεροι Θεοί, οι αποκαλούμενοι Ολύμπιοι, ακολουθούσαν οι Θεοί εκτός Ολύμπου, και μερικοί Ημίθεοι. Στο μονοθεϊστικό, έχουμε, τον Θεό, τον Χριστό, το Άγιο πνεύμα, την Παναγία, τους Αποστόλους, τους Αγγέλους, και ακολουθούν περισσότεροι από είκοσι χιλιάδες Άγιοι και Όσιοι.
Και στα δύο συστήματα έχουμε ένα Θεό με μια πλούσια ακολουθία έκαστος.
Σαν αόρατη δύναμη τιμωρός έχουν αναφερθεί πολλές περιπτώσεις, και συγκεκριμένα όταν επικαλεσθεί με οργή κατόπιν πραγματικά μεγάλης αδικίας. Η αλλιώς «κατάρα». Οι Χριστιανοί την τιμωρία αυτή την αποδίδουν στο Θεό. Αλλά με την τιμωρία αυτή δεν δικαιώνετε ο άνθρωπος που έχασε άδικα τη ζωή του λόγω εγκληματικής πράξης. Εγώ το Θεό αν υπάρχει τον φαντάζομαι άψογο, και ακριβοδίκαιο. Το ιερατείο προκειμένου να δικαιολογήσει, την παραπάνω περίπτωση λέει « άλλες οι βουλές του Θεού », αλλά αυτό δεν είναι απάντηση. Θα επικαλεσθώ τα ίδια τα (ιερά) τους Βιβλία. « Ο Θεός έπλασε τον άνθρωπο κατ’ εικόνα αυτού και ομοίωση. » άρα η λογική είναι μία και κοινή.
Ποία είναι άραγε η πραγματικότητα; Είναι πράγματι η δύναμη αυτή ο Θεός του Μωυσή και της Βίβλου; Μήπως η αόρατη αυτή δύναμης δεν είναι μία αλλά πολλές; Μήπως κάθε άνθρωπος έχει τη δική του αόρατη δύναμη, που μπορεί να τη ενεργοποιεί μόνο σε πολύ ιδικές περιπτώσεις ; Μήπως η δύναμη αυτή ταυτίζετε με τη δύναμη της θέλησης ; Μήπως η δύναμη αυτή είναι το ίδιο το Σύμπαν ; Η μήπως όλα αυτά είναι συμπτώσεις τυχαίων γεγονότων. Πάντως για όσους προβληματίζονται, ίσως βρουν κάποιες απαντήσεις στις διάφορες φιλοσοφικές θεωρίες. Επίσης για όσους θεωρούν δεδομένη την ύπαρξη της, έχουν το πλεονέκτημα μιας καλύτερης ψυχολογικής κατάστασης, όταν η ζωή τους κινδυνεύει, διότι ελπίζουν στη βοήθεια της.
Λέγοντας αυτά έρχεται στη σκέψη μου αυτό που έλεγε Ο Γκαίτε. << Μελετάτε τον Μολιέρο, μελετάτε τον Σαίξπηρ, πάνω από όλα όμως μελετάτε τους Έλληνες και πάντα τους Έλληνες >>. Ποια είναι η θέση των προγόνων μας, για την Υπέρτατη αόρατη δύναμη.
Βασικές αρχές του Πλατωνισμού : Πρώτο βασικό χαρακτηριστικό του είναι η πίστη στο « Ένα » το οποίο αποτελεί την αρχή και την αιτία των πάντων. Βασική ιδιότητά του είναι η ενοποίηση μέσα του όλων των υπάρξεων κατά τρόπο μυστικό και απόρρητο. Από αυτή την ενότητα του χαρακτηρίζεται ως Ενεάδα η Μονάδα.
Το πρώτο που δημιουργείται από το « Ένα » είναι ο « Νους ». Από τον Νου προέρχεται ο κόσμος της ψυχής, τόσο της καθολικής – κοσμικής, όσο και των επί μέρους ψυχών, που επιδέχονται τη συμμετοχή της ύλης και βρίσκονται ενωμένες με αυτή στα εδώ υλικά έμψυχα σώματα. Τελευταία δημιουργία είναι η Ύλη, ο υλικός και φυσικός κόσμος, ο οποίος χαρακτηρίζεται από το μη Ον την έλλειψη δηλαδή οντότητας και αληθινής ουσίας – ύπαρξης, αφού είναι αρκετά απομεμακρυσμένο από το Ένα Όν, όπου βρίσκεται η αληθινή ουσία και ύπαρξη.
Βασικές αρχές του φιλοσοφικού ρεύματος του Νεοπλατωνισμού είναι :
Υπέρτατη οντολογική αρχή είναι το « Εν » το (μοναδικό) που ίσταται υπεράνω ύπαρξης όπου και καλείται « Υπερούσιον » Το Υπερούσιον Εν όπου δια ακτινοβολίας « απορροών » παράγονται διαδοχικά ο Νούς, (νοητός κόσμος των ιδεών), η ψυχή, η φύση και τελευταία η ύλη.
Ηθικός προορισμός του ανθρώπου είναι η επανύψωση της εκπεσούσας ψυχής από το « Υπερούσιον Εν » στην αρχική της αφετηρία, δηλαδή την ένωση της στο αρχικό « Εν » που αν συμβεί αυτό τότε η ψυχή περιπίπτει σε κατάσταση « έκστασης ». Όμως κύρια προϋπόθεση για την εκπλήρωση της επανασύνδεσης αυτής είναι η « κάθαρση » που επιτυγχάνεται με τον ενάρετο βίο.
Θαλής ο Μιλήσιος : « πρεσβύτερον των όντων ο Θεός, αγέννητον γαρ, μήτε αρχήν έχων μήτε τελευτήν ». « Κάλλιστον κόσμος, ποιήμα γαρ Θεού ».
Ηράκλειτος : Τον Κόσμο αυτόν κανείς από τους Θεούς δεν τον έκανε. « αλλά ην αεί και εστί, και έσται ».
Πυθαγόρας : « Πας ο βίος αναντέτακται προς το ακολουθείν τω Θεώ. Επειδή γαρ εστί τε Θεός και ούτος πάντων Κύριος ».
Αναξαγόρας : « Πάντα διεκόσμησε Νοός ».
Αριστοτέλης : « Λογιείται δήπον ότι πάντα ουκ άνευ τέχνης παντελούς δεδημιούργειται, αλλά και ην και εστίν ο τούδε του παντός δημιουργός ».
Η θέση των φιλοσόφων μας δεν είναι ταυτόσημη, παρ’ ότι ζούσαν μέσα σε ένα πολυθεϊστικό σύστημα, με το οποίο φαίνεται να μην συμφωνούν, οι αποδεχόμενοι το Θεό μιλούν για ένα και μόνο Θεό δημιουργό του Κόσμου χωρίς ακολουθία. Οι μη αποδεχόμενοι το Θεό, ( Ηράκλειτος, και Αναξαγόρας, ) δίνουν τις δικές του εξηγήσεις.
Συμφωνούν όμως σε ένα ότι ο κόσμος αυτός είναι πολύ ωραίος, « κόσμημα », και γι’ αυτό του έδωσαν όνομα που είναι παράγωγο του ρήματος κοσμώ.
Ο Χριστιανισμός θεωρεί δεδομένη την ύπαρξη του Θεού, που φαντάστηκε και έπλασε ο Μωϋσής αποκλειστικά για τους Εβραίους. Το ιερατείο μετά τον Χριστό ανέπτυξε μια θεολογία και παραφιλολογία επάνω σε μια ουτοπία, εκμεταλλευόμενο την επιστημονική άγνοια, το έμφυτο θρησκευτικό συναίσθημα και το φόβο του θανάτου των λαϊκών μαζών. Οι πρόγονοι μας πάντως τίποτα δεν θεωρούσαν δεδομένο, καθ’ ότι ο δογματισμός παγώνει και καταστρέφει τη σκέψη.
«Η πολυπλοκότητα του σύμπαντος είναι η κύρια αιτία που δημιουργεί Θεούς». Ήταν η απάντηση σύγχρονου Γάλλου διανοούμενου στην ερώτηση αν υπάρχει Θεός.
Στην ίδια ερώτηση ο Πασκάλ μας λέει : « Ο Θεός γίνεται περισσότερο αποδεκτός από την καρδιά παρά με τη λογική. »
Θεός είναι η συνείδηση του κάθε ανθρώπου. Ο έχων συνείδηση, που του ελέγχει και κατευθύνει τις πράξεις του, είναι ο ιδανικός άνθρωπος. Ο μη έχων συνείδηση για να του ελέγχει τις πράξεις του, είναι ανήθικος, και μάταια προσπαθεί με μεγάλους σταυρούς να πείσει τον εαυτό του και τους συνανθρώπους του για το αντίθετο.
Θεός είναι η Φύση που διαμόρφωσε σε Γη, και επάνω της τη ζωή αργά – αργά, την άμορφη πύρινη μάζα που αποσπάστηκε από τον Ήλιο πριν δισεκατομμύρια χρόνια.
Η σημερινή θρησκεία έχει γαλουχήσει τον κάθε πιστό της έτσι που να βλέπει το Θεό σαν το πολιτικό που θα του κάνει το ατομικό του ρουσφέτι, και δεν μας απαντά τι έκανε ο Θεός π. χ. στο Β΄ παγκόσμιο πόλεμο όταν 50.000.000. αθώοι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους γιατί το ήθελε ο αδίστακτος δολοφόνος των λαών της Ευρώπης, και όχι μόνο, Αδόλφος Χίτλερ.
Η θέση μου είναι ότι δεν υπάρχει Θεός. Αλλά και αν υπάρχει δεν θα έχει καμιά σχέση με το Θεό που έπλασε ο Μωϋσής. Τον φαντάζομαι να αποκαλύπτετε από το αποτέλεσμα μιας πολύπλοκου μαθηματικής εξίσωσης. Η μιας απλής εξίσωσης, που θα αποτελεί και τη θεμελιώδη αρχή, κάποιων μαθηματικών που ακόμα ο άνθρωπος δεν έχει επινοήσει.

Ιωαννης Θεοδωροπουλος

Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Το πείραμα του Ερατοσθένη - Ο Ερατοσθένης ο Κυρηναίος κατάφερε να υπολογίσει την περιφέρεια της Γης με αξιοθαύμαστη ακρίβεια, χρησιμοποιώντας απλώς το μυαλό του και ένα ραβδί! Το πείραμα του ήταν πανέξυπνο αλλά και ταυτόχρονα τόσο απλό που μπορεί να το εκτελέσει ο καθένας μας.

ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ - ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ Ελένης Μανιωράκη - Ζωιδάκη ( Δασκάλα )

Αποτέλεσμα εικόνας για «με φως ελληνικό λουστείτε Έλληνες»

ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ
-Τον σκύλο μας Ερμή τον ονομάσαμε ,
την γάτα την χαδιάρα Ερμιόνη,
τον παπαγάλο μας τον φλύαρο Διόνυσο
και την αργή χελώνα Αντιγόνη.


- «Χαίρω πολύ» τι όμορφα ονόματα!
φερμένα λες απ’ τον καιρό τ’ Ορφέα,
σίγουρα της δικής σου οικογένειας
τα ονόματα θα είναι εξίσου ωραία.

- Ναι τον πατέρα Νώντα τον φωνάζουμε
και την μαμά χαϊδευτικά Μπιλίτσα,
την αδερφή μου Ραφαέλα, Λάζαρο
τον αδερφούλη μου που είναι μια σταλίτσα.

- Απίστευτο αυτό που συμβαίνει φίλη μου
τα αρχαιόφωνα ονόματα τα γνήσια
στα ζώα σας με ασκεψία δώσατε
και στολιστήκατε εσείς με τα γατίσια.

-Σε Νώντα τον Επαμεινώντα τρέψατε
Μπιλίτσα είπατε την Πηνελόπη
ονόματα που είχανε οι Έλληνες
τότε που ήτανε σε όλα πρώτοι
.
-Το Ραφαέλλα ξένης χώρας γέννημα,
τι θέλει στην δική μας την πορεία ,
πώς θα χωρέσει το « Γαβριήλ» « το Ιωσήφ»
στο κήπο της πατρώας μας θρησκείας.

-Αριστοτέλης ,Ηρακλής , Αλέξανδρος ,
Μίνωας, Αριάδνη και Μυρσίνη,,
δώσετε στα παιδιά σας τέτοιο όνομα
που γεύση ελληνική στα χείλη αφήνει

Ποιος τη συσκότιση στο νου μας έφερε ,
ποιος λεηλάτησε την άγια σκέψη,
την άλωση μας πώς επιτρέψαμε
κι η λήθη αφήσαμε καρπούς να θρέψει.

Φωνή ξεχύνεται απ’ τ’ Ολύμπια δώματα,
φωνή τ’ απώτερου μας παρελθόντος
«με φως ελληνικό λουστείτε Έλληνες»
για να μη γίνει αυτή η φωνή
«ΦΩΝΉ ΒΟΩΝΤΟΣ»

ΕΛΕΝΗ ΜΑΝΙΩΡΑΚΗ-ΖΩΙΔΑΚΗ (δασκάλα)

 Ελένη Μανιωράκη

Ὁ ἐκτουρκισμός ΔΕΝ θά περάσει! - Ποιός εἶναι ὁ λόγος πού ὤθησε τό ὑπουργεῖο Παιδείας σέ μιά τέτοια πρωτοβουλία;



Πρίν λίγους μῆνες ἔσκασε μύτη τό πιλοτικό
πρόγραμμα τοῦ Ἱδρύματος Ἐκπαιδευτικῆς Πολιτικῆς (ΙΕΠ)
ὕψους 400.000 εὐρώ, μέ τό ὁποῖο προβλεπόταν νά μποῦν στά
δημόσια νηπιαγωγεῖα μειονοτικῶν χωριῶν διαμεσολαβητές -
μεταφραστές δίπλα στούς διορισμένους νηπιαγωγούς, “γιά τήν
διευκόλυνση τῆς ἐπικοινωνίας μέ τά νήπια”. Μιά πρόβα ἐπιβολῆς
δίγλωσσων νηπιαγωγείων κατ’ ἀπαίτηση τῆς Τουρκίας, γιά νά
λέμε τά πράγματα μέ τ’ ὄνομά τους. Κι ἐνῶ φάνηκε πώς μετά
τίς καθολικές ἀντιδράσεις τό πρᾶγμα μαζεύτηκε, μεσοῦντος
τοῦ Ἰουλίου οἱ πονηροί ὑπουργειοπόντικες ἀμόλυσαν μιάν
πρόσκληση ἐκδήλωσης ἐνδιαφέροντος γιά τίς πρῶτες 6 θέσεις.
Προφανῶς δέν σκοπεύουν νά ἀποσυρθοῦν στίς τρῦπες τους
τόσο εὔκολα...
Τά γράφαμε ἐξαρχῆς: ποιός εἶναι ὁ λόγος πού ὤθησε
τό ὑπουργεῖο Παιδείας σέ μιά τέτοια πρωτοβουλία; Δέν
αὐξάνεται σταθερά ἡ συμμετοχή τῶν μουσουλμανοπαίδων στά
δημόσια νηπιαγωγεῖα; Δέν ἐπιδιώκουμε τήν ἑλληνομάθεια καί
τήν ἔνταξή τους στήν ἑλληνική κοινωνία; Γιατί ἐξαπολύεται
ἕνα τέτοιο - πιθανότατα ἀντισυνταγματικό - μέτρο, καλώντας
“μέλη τῆς μειονότητας” νά διοριστοῦν στίς δημιουργούμενες
θέσεις; Δέν εἶναι προφανές ὅτι Πομάκοι καί Ρομά, ἀδυνατώντας
νά πετύχουν πλειοψηφικά τήν διεκδίκηση τῆς μητρικῆς τους
γλώσσας (καί δέν εἶναι τῆς ὥρας νά ἀναλυθεῖ τό γιατί), θά
ὑποστοῦν νέο γλωσσικό ἐκτουρκισμό; Προχθές κυκλοφόρησε
ἕνα κείμενο τῆς “Αὐτόνομης Παρέμβασης Ἐκπαιδευτικῶν
Ξάνθης”, ὅπου ἐκτίθενται τά συριζέικα φληναφήματα γιά τό θέμα
(γιά “ἀξιοποίηση τῆς μητρικῆς γλώσσας τῶν παιδιῶν”, γιά τόν
“γλωσσικό πλουραλισμό πού εἶναι πολιτισμικός καί μαθησιακός
πλοῦτος” κτλ) διανθισμένα μέ ...βιβλιογραφικές ἀναφορές.
Κωμικοτραγική προσπάθεια τοῦ κυβερνητικοῦ συνδικαλισμοῦ
νά μασκαρέψει μιά πολιτική ἐκπόρνευση σέ δημοκρατική -
προοδευτική ἐπιλογή καί νά διασπάσει τό ἑνιαῖο μέτωπο ΟΛΩΝ
τῶν νηπιαγωγῶν κατά τοῦ προγράμματος.
Ἐδῶ βρίσκεται καί ἡ ἐλπίδα γιά ἀνάσχεση τοῦ κινδύνου.
Οἱ νηπιαγωγοί σέ Ροδόπη καί Ξάνθη βλέπουν ξεκάθαρα τόν
κίνδυνο γιά τήν ἐργασία τους. Θά τούς φέρουν ἀπό τό παράθυρο
μέσα στήν αἴθουσα μιά μειονοτική συνάδελφο πού θά μιλάει
μέ τά παιδιά στά τουρκικά (πού αὐτές δέν καταλαβαίνουν)
καί πού τελικά θά τίς ὑποκαταστήσει. Τό πρόγραμμα θά τρέχει
ἀνεξαρτήτως τῆς θέλησής τους καί θά ἀξιολογεῖται ἐρήμην τους!
Εἶναι θέμα χρόνου νά βρεθοῦν στά ἀζήτητα, τότε πού θά ἔχουν
ἑδραιωθεῖ οἱ τουρκόφωνες ἀφοῦ τό πρόγραμμα θά ἔχει “πετύχει”.
Τό καταλαβαίνουν ὅλες θαυμάσια, ζήτησαν καί πέτυχαν τήν
στήριξη τῆς πανελλήνιας Διδασκαλικῆς Ὁμοσπονδίας καί ἔχουν
ἤδη ὑπογράψει ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ὅτι ἀρνοῦνται νά δεχθοῦν τό
πρόγραμμα στόν χῶρο τῆς δουλειᾶς τους. Στήν ἴδια γραμμή
κινοῦνται καί σχεδόν ὅλοι οἱ ὑπηρεσιακοί παράγοντες τῆς
Ἐκπαίδευσης, ἄσχετα πού δέν θά τό δηλώσουν στά ΜΜΕ (τό
εἶπαν ὅμως στήν ὑπηρεσία τους). Εἶναι μιά θαρραλέα στάση πού
μᾶς ἐπιτρέπει νά ἐλπίσουμε ὅτι αὐτή ἡ προδοσία τῶν ἑλληνικῶν
συμφερόντων καί τῆς κοινωνικῆς συνύπαρξης δέν θά περάσει.
Ἄν βεβαίως ἤμασταν μιά κανονική χώρα, μέ ἔνστικτο
αὐτοσυντήρησης καί δικλεῖδες ἀσφαλείας, ὅλα θά εἶχαν λήξει
πολύ νωρίτερα, μέ τήν δέουσα ἀπάντηση στό Τοῦρκο Πρέσβη
πού ἔθεσε τό αἴτημα. Ἐδῶ ἡ Ἄγκυρα ἐπιμένει γιατί ξέρει ὅτι τό
σημερινό “ὄχι” αὔριο κάλλιστα μπορεῖ νά γίνει “ναί”, εἴτε γιατί θά
ἀλλάξει ἡ Κυβέρνηση εἴτε γιατί θά ἀντικατασταθεῖ ὁ ὑπουργός
εἴτε κάτι ἄλλο. Στήν συγκεκριμένη λοιπόν περίσταση τό πέτυχε
τό μομέντουμ καί προχωράει. Τί μπορεῖ νά ἀντιπαλαίψει τήν
πηλιογούσικη ἐκπαιδευτική πρωτοβουλία; Μόνο ἡ δημοσιότητα:
νά φτάσει τό θέμα στήν ἀτζέντα τῶν ἀθηναϊκῶν ΜΜΕ καί
νά τεθεῖ ἔστω καί περιθωριακά στόν τελοσπάντων δημόσιο
διάλογο. Κάπου μεταξύ υἱοῦ Τραγάκη, ἐπίσκεψης Μακρόν καί
Λά Μπίρι Μπίρι νά γίνει ἀναφορά στό φέσι πού φοράει στά
νηπιαγωγεῖα τῆς Θράκης ἡ Κυβέρνηση, μπάς καί φοβηθεῖ ἡ
τελευταία τό “πολιτικό κόστος”...
Κ.Κ.
Ἀντιφωνητὴς
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΔΕΛΤΙΟ ΓΝΩΜΗΣ
8 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017
www.antifonitis.gr ΚΟΜΟΤΗΝΗ

Η ΕΣΧΑΤΗ ΠΛΑΝΗ - ...Κι’ ενώ το κοτζαμπάσικο κατεστημένο αδυνατείς να διώξεις την πατρίδα μας αμαχητί στους ξένους έχεις παραδώσει

Αποτέλεσμα εικόνας για Η  ΕΣΧΑΤΗ ΠΛΑΝΗ

Η  ΕΣΧΑΤΗ ΠΛΑΝΗ

Αγράμματοι πολιτικοί μας κυβερνούν
δυο αράδες να χαράξουν στο χαρτί αδυνατούν
τη διαπλοκή όμως άριστα γνωρίζουν και   προδοσία
στα αφεντικά τους το λαό   παραδίδουν με ευκολία
ελευθερία ,  δημοκρατία δεν  άγνωστα σ’ αυτούς
και η φιλοπατρία

Είμαστε σύγχρονοι ραγιάδες
και δεν το έχουμε   αντιληφθεί
το κατεστημένο μας έχει χρεοκοπήσει
σκλάβους μας  κρατούν εφ’ όρου ζωής

Δεν φταίνε οι δανειστές μας
που τους θεωρούμε θύτες
αυτοί ήταν   καταλύτες
το  κατεστημένο έδρασε  σαν συμμορία
λεηλάτησε κατά την μεταπολίτευση
την οικονομία
οι πολικοί μας έδρασαν σαν λωποδύτες
που τα  φάγανε  ούλα

Όλοι οι ενδείκτες αρνητικοί
επί δεκαετίες η οικονομία  μισοπεθαμένη
και αυτοί ακόμη και στον τάφο πριν μπεί
κλέψανε το σάβανο και την έστειλαν ξεγυμνωμένη

Ποιος είπε μετά Χριστόν ουδέν θαύμα;
εδώ βγήκαν σκελετοί από του κλεπτο-πασοκ τη μάνδρα
οι αισχροί   θέλουν και πάλλι να μας σώσουν
με το κλεφτοπασόκ και πάλι να τα ματσώσουν

Ο Κίμ μπορεί κάποτε ν’ ανατραπεί
νέο καθεστώς να έλθει στην Κορέα
Έλληνα  ποτέ δεν θα απαλλαγείς από
τον κοτζαμπασισμό
στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλαίας

Το «Ελληνικό  Κράτος»  αποτελεί «ιδιαιτερότητα»
μπόλικο βυζαντινισμό και οθωμανοκρατία
-κατάλοιπο ασιατικής  βαρβαρότητας-
λίγες σταγόνες αντι-αμερικανισμό και
περισσότερη ευρωκρατία
με  παλαιοκομματική  φαυλότητα
ιδού η συνταγή της Ελληνικής κομματοκρατίας
στη διαχρονικότητα !!

Σε «μιλιέτ» η επικράτεια χωρισμένη
όχι κατ’ ανάγκην γεωγραφική
με κανόνες διαπλοκής δομημένη
ανήθικη, κυνική τη νέα γενιά χρεώνει
που δεν  θάχει ακόμη και σε μισό αιώνα  γεννηθεί
αρκεί ο  παρασιτικός στρατός να επιβιώνει
και η πατρίδα  στο εξώτερον πυρ
ας  ριφθεί και ο λαός  τελειώνει

Οι ολίγοι κυβερνούν τους πολλούς
οι πολλοί κάνουν μόκο και  σαν πρόβατα
πειθαρχούν
ακόμη και τώρα που στο σφαγείο  μας οδηγούν
«νόμους» θεσπίζουν για την φαμίλια
για το κόμμα και την άρχουσα τάξη
ο λαός ας ψοφήσει  κι’ ας πεινάσει
παιδιά τους άλλωστε είναι και θα τους νοιάξει;

Όλοι στη Θεσσαλονίκη με τόνους υποσχέσεις
«λεφτά υπάρχουν» η «οικονομία μας αντέχει»
και αυτοί πέρα βρέχει , το δοβλέτι
ενώ τη χώρα   ήτανε   κουφάρι
στο σφυρί τα   υπάρχοντα της  έβγαλαν
στο ντίπ παζάρι

Κράτος «γραφείο ευρέσεως εργασίας»
με κομματικά κριτήρια αν γίνεις δηλωσίας
κι’ αν  αγράμματος  γίνεις  αφισοκολλητής
σίγουρα αιώνιο θα  σε κάνουν  φοιτητή
ακόμη και στην Οδοντιατρική

Με τέτοια προσόντα και με άλλα
μπορείς και σύ να  πιάσεις την κουτάλα
τα δάχτυλα σου να βάλεις στο μέλι
να κόβεις και να μοιράζεις το παστέλι
μίζα να  πέφτει στην υπεράκτια εταιρεία
για να μην σε πιάνει η εφορία
να  σε  ψηφίζουν ανελλιπώς  οι ψηφοφόροι
και να μονιμοποιηθείς στη Βουλή
όπως οι  δελφίνοι  όλοι
ό,τι και αν κάνεις ο νόμος να μην σε  φοβίζει
ο «χονδροβούβαλος» δικολάβος με ασυλία σε  θωρακίζει
άρπαξε και κλέψε για τα παιδιά σου νάχεις
ζάπλουτη να ζήσει η φαμελιά σου και να γεράσεις
και μετά τον θάνατο σου να σε δοξάζουν
με παράτες, λόγους και άνθη να σε ράνουν

Γι’ αυτό θύμα αγράμματο σε αφήνουν
του Οβριού το δηλητήριο σε ποτίζουν
γιατί αν ποτέ ραγιά ξυπνήσεις
όλη την οικουμένη αν ενωθείς θα κυβερνήσεις

Κι’ εσύ αντί να τους τινάξεις και να
επαναστατήσεις
φούρνος   να μην καπνίσει
με της αριστεροδεξιάς   την ιδεολογία
ανεύθυνο σε κατάντησαν παρία

Κι’ ενώ το κοτζαμπάσικο κατεστημένο
αδυνατείς να διώξεις
την πατρίδα μας αμαχητί  στους ξένους
έχεις παραδώσει
και συ λιποτακτείς   για να… γλυτώσεις

Φεύ ! η εσχάτη  πλάνη χείρον της πρώτης

*Αμφικτύων
9/9/2017

*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών
http://amphiktyon.blogspot.com/

Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017

ΠΟΛΥΚΡΟΤΗ ΜΥΚΟΝΟΣ-ΑΔΗΛΗ ΔΗΛΟΣ

Αποτέλεσμα εικόνας για η μυκονοσ την νυχτα

Μύκονος πολύκροτη νήσο
των ανέμων
του βασιλιά Μυκόνου η πατρίς
άντρο   των κολασμένων

Καθόλου τυχαία η επιλογή
στο Αιγαίο καταμεσής εγγύς η Δήλος
του Απόλλωνα το ιερό νησί
από Πελασγικό κατοικημένο   φύλλο
γνωστό μόνο στους μύστες ελληνομαθείς
αγνοημένος  από την διανόηση ο Φοίβος

Στη Μύκονο  προς το παρόν
ο  Μαμμωνάς καναλαρχεί
τούτη η μαφία τον   Διόνυσο   ενοχλεί

Ψυχ-αγωγία εκεί δεν ισχύει
η αισχροκέρδεια καλπάζει
ναρκωτικά,  πορνεία , μαύρο  χρήμα
να σε ζαλίζει
για μια θέση στην γραφική Ψαρού
του μεροκαματιάρη   δεν αξίζει
ο  μηνιαίος μόχθος
ξιπασμένη   μπουρζουαζία  τον πλούτο επιδεικνύει
με    κρότο

Τύπους κοσμικούς και γραφικούς
εκεί θα συναντήσεις
οργιασμούς και βίτσια κάθε λογής
με ανάλογη    αμοιβή  και η  ξακουστή μοντέλα
θα…  καθήσει
όλα έχουν κάποια τιμή στη διεθνή  πιάτσα
με γλέντι  «ελληνικό»  σπάνε κεφάλια
σπάνε  και  πιάτα
όλα εκεί επιτρεπτά με παλάμη απλωτή , στόματα
κλειστά και  μάτια

Την ψυχο-εκπόρνευση αυτή
βάρβαροι την έχουν στο νησί  υιοθετήσει
ο Διόνυσος πάει να σκάσει και
και  σύντομα  θα  εκραγεί

Υπερβολή   και  πρόκληση
τον τουρισμό   αρνητικά   τον δυσφημεί
μόλυνση σκορπάει μακροπρόθεσμη
η ψαλίδα είναι  ανοιχτή και προκαλεί;
και η κοινωνία  γιατί τόσο αδιάφορη
και τόσο ανεκτική;
και τα κανάλια που  τους ευ-λογάνε !
εκατομμύρια  οι πλούσιοι   σκορπάνε
και   τα παιδιά ψωμί δεν έχουνε να φάνε

Υβρις   φρικτά  αποκρουστική
ο μεγάλος πλούτος  και οι πολιτικοί μαζί
για    κεντρικό  τραπέζι να διαγκωνίζονται
για  μια ξαπλώστρα
σπατάλες εξωφρενικές   για να  εξασφαλίσουν
μόστρα

Πέταξαν τα φύλλα συκής με τα μαγιό - σχινάκια
όλα στη θέα σύγχρονη Λαϊδα  να χαρούνε τα ματάκια
στα ματσωμένα γεροντάκια  από της συμφοράς
τα καναλάκια

Για φύλλο εκεί μην  ψάξεις
γυναίκες , άνδρες με «Χ»   θα τους κατατάξεις
μόνο το πορτοφόλι  εκεί μετράει
η θαλαμηγός, το λίαρ τζετ που τους κουβαλάει
και  όποιος  τα μίντια από  τη μύτη  τραβάει
τρελά το “nammos” τα οικονομάει
και το κράτος  τους φοροφυγάδες με λαγωνικά
τους   κυνηγάει
και όταν τους πιάσει;  τους …αμολάει

Το πάρτι παρατραβηξε  και  μάλλον   τελειώνει
με τέτοια  διαφθορά   ο Διόνυσος θυμώνει
παραέγινε το κακό και σ’ άλλες    πιάτσες
σύντομα πρέπει   να    αλλάξει
την σωστή  αγωγή της ψυχής  η  χώρα
να  διδάξει
έτσι τον τουρισμό μας θα διαφυλάξει

Μετά  τη Μύκονο η Δήλος
υπέρτατος πνευματικός φάρος στο κέντρο του Αιγαίου
κέντρο  αυτογνωσίας του καλού ,   αληθινού  και του ωραίου
το   Απολλώνιο  Φως  να εξακτινώσει   στην οικουμένη
την κοινωνία να επαναφέρει την  τουμπαρισμένη
αλλάζοντας την Ειμαρμένη
το «μηδέν άγαν» και το «γνώθι σ’αυτόν»
ευκοσμία στον κόσμο στον  ταραγμένο  ενιαυτόν

Εγγύς η εποχή να εξανθρωπιστεί το κτήνος
όταν από τη Δήλο  αναδυθεί εκείνος
της Μυκόνου να σαρώσει τα σκουπίδια
η οικουμένη αλλάζει δεν  θάναι   ίδια

Το ιερό του Απόλλωνα,
κέντρο πνευματικής  λατρείας
της Ευρώπης , της Αμερικής και της Ασίας
η ιερά Δήλος  η πανάρχαια Ορτυγία
παγκόσμιο πνευματικό σύμβολο
λυτρωτικό  χωρίς Μεσσία

Ο κουτσο-Ηφαιστος με την τεχνολογία του
…προοδεύει
τις ανάγκες της οικουμένης όμως δεν  τις  βολεύει
ο πνευματικός κόσμος ναρκωμένος
φωνή δεν βγάζει
στη γαλέρα των πολυεθνικών όπλα παράγει
πολέμους ο Άρης  διεξάγει

Ο πληθυσμός αυξάνει και η τροφή δεν φθάνει
η φύση καταστρέφεται   μέτρα ουδείς   λαμβάνει
η φτώχεια δυναμώνει και η πείνα καλπάζει
η Αβραμική πολυθρησκεία μίσος κοχλάζει

Οι μεταναστευτικές ροές καλπάζουν
τις κοινωνίες διαλύουν και τις τρομάζουν
ο κερδώος Ερμής προστάτης των κλεφτών
των χρηματιστηρίων και των   αγορών
στους πλούσιους  τα κλοπιμαία δίνει
λιτότητα φέρνει  σε βάρος των λαών
με ψεύδη τα ‘μίντια’  τους αποπροσανατολίζει

Η παγκόσμια κρίση έντονα βράζει
και ο Άρης  την πυρηνική του πανοπλία  βάζει
η Ασία μυρίζει ήλιον, πλουτώνια και ουράνια
και αν ώ! μοι γένοιτο  θα αποδημήσουμε στα επουράνια;

Καιρός ο Απόλλωνας στη Δήλο να εμφανιστεί
τη Δύση και την Ανατολή να επισκεφθεί
την ύβρι και υπερβολή να  τονίσει
πριν ο  πολιτισμός στην πρωτόγονη    εποχή γυρίσει
η  παραφροσύνη  να μην  επικρατήσει

Στην οδό της σωφροσύνης και της λογικής
ο Λόγος του να μας  επαναφέρει
στην Εποχή της Γνώσης και της  Ειρήνης
τον  κόσμο  να    φέρει
«συν Αθηνά και χείρα κίνει» λαέ μου κοψοχέρη

*Αμφικτύων
7/9/2017

*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών
http://amphiktyon.blogspot.com/