Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Άγνωστες Μορφές του Ελληνισμού: ΜΑΡΩΝ Ο ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ ! - Της Μάια Τσεπουλίδου


Αποτέλεσμα εικόνας για Άγνωστες Μορφές του Ελληνισμού: ΜΑΡΩΝ Ο ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ!
Άγνωστες Μορφές του Ελληνισμού: ΜΑΡΩΝ Ο ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ!
Ένας από τους 300 Ήρωες των Θερμοπυλών

Οι Πέρσες μαζί με τους Μήδους και άλλους λαούς από την Ασία και την Ευρώπη είχαν περάσει ήδη την Θεσσαλία και κατευθύνονταν στην νότια Ελλάδα.Στα στενά των Θερμοπυλών εκείνο τον Αύγουστο του 480 π.χ είδαν να έχει κοκκινίσει ο τόπος από τους ερυθρούς σπαρτιατικούς χιτώνες. Μπροστά στην γραμμή των πολεμιστών έστεκε ένας μεσήλικας άνδρας με το δόρυ και την ασπίδα του, ήταν ο βασιλιάς της Σπάρτης, ο Λεωνίδας.
Στις γραμμές των αντρείων πολεμιστών ήταν και ο Μάρων μαζί με τον αδελφό του Αλφεό. Ο Μάρων είχε έρθει μαζί με του άλλους 299 Σπαρτιάτες ιππείς (σωματοφυλακή του Λεωνίδα, ήταν μόνο κατ' όνομα ιππείς) από την κοιλάδα του Ευρώτα για να υπερασπιστεί την ελευθερία και την τιμή της Σπάρτης και της Ελλάδας. Ο Ξέρξης έστειλε στην αρχή του Μήδους ευγενείς για να κατατροπώσουν αυτούς τους "αναιδείς" που μπήκαν φράγμα με τα σώματα τους στον μεγάλο βασιλέα, τον βασιλιά των βασιλέων όπως τον αποκαλούσαν οι υποτελείς του. Τον Μάρωνα όμως και τους άλλους Σπαρτιάτες δεν τους έλεγαν τίποτε τέτοιοι υπεροπτικοί τίτλοι ή τα τόσο φανταχτερά ρούχα των Ασιατών.Ο Μάρων κρατώντας σφιχτά το δόρυ του περίμενε τους βαρβάρους. Οι Μήδοι επιτέθηκαν στο τείχος των Φωκέων,ο Μάρων μαζί με τους άλλους Σπαρτιάτες ήταν σαν ένα σώμα και μια ψυχή, οι Μήδοι πέφτουν πάνω τους αλλά παρ'όλη την αριθμητική τους υπεροχή δεν κατάφεραν τίποτε. Ο Μάρων λόγχιζε συνεχώς τους Μήδους,η μεγάλη ασπίδα του γέμισε με τα αίματα των βαρβάρων,η μάχη διαρκούσε όλη την ημέρα.Ο Ξέρξης έστελνε συνεχώς καινούργια στρατεύματα που όλοι όμως έσπαζαν τα μούτρα τους μπροστά στους σιδηρόφρακτους γιους της Σπάρτης.Ο Μάρωνας παλληκάρι σωστό στην πρώτη γραμμή της μάχης έστηνε σωρό τα πτώματα των βαρβάρων.Και ο αδελφός του ο Αλφεός δεν πήγαινε πίσω στην ανδρεία,οι υπόλοιποι Σπαρτιάτες και οι 700 Θεσπιείς θαύμαζαν αυτά τα δυο παλληκάρια και μακάριζαν τον πατέρα τους που είχε κάνει δυο τόσο γενναίους γιους.
Δυστυχώς όμως την δεύτερη μέρα της μάχης ήρθε στο στρατόπεδο των Περσών ο εφιάλτης από την Τραχίνα μια κοντινή πόλη της περιοχής και ανέφερε στον Ξέρξη για ένα πέρασμα πάνω από το Καλλίδρομο όρος,την Ανοπαία ατραπό από που θα μπορούσε να κυκλώσει τους Σπαρτιάτες και τους Θεσπιείς.Ο Ξέρξης έστειλε τους 10.000 αθάνατους το καλύτερο περσικό σώμα.Ο Μάρωνας γευμάτιζε εκείνο το πρωί μαζί με τους άλλους Σπαρτιάτες που είχαν μάθει ότι οι Πέρσες είχαν βρει τρόπο να τους περικυκλώσουν και για την προδοσία του εφιάλτη.Ο Λεωνίδας τους είπε να φάνε το πρωινό τους γιατί το δείπνο τους θα το πάρουν στον Άδη,μια ιαχή ενθουσιασμού αντήχησε στα στενά και σαν ηχώ ακούστηκε πολλές φορές.Ο Μάρωνας ντύθηκε με τον πορφυρό χιτώνα,οι καυτές ακτίνες του ήλιου τον έκαιγαν,ζώστηκε τα όπλα του και κράτησε την ασπίδα του.Οι αθάνατοι είχαν έρθει από τα νώτα των Σπαρτιατών και ολόκληρος ο περσικός στρατός μπροστά τους.
Η μάχη ξεκίνησε,τα δόρατα των Ελλήνων δεν άφηναν κανέναν να περάσει, οι Σπαρτιάτες είχαν περικυκλωθεί,δεν έκαναν όμως πίσω δεν ήταν αυτή τακτική που άρμοζε σε απογόνους του Ηρακλή.Ο Λεωνίδας έπεσε νεκρός στην διάρκεια της μάχης και οι βάρβαροι προσπάθησαν να πάρουν πολλές φορές την σορό του νεκρού βασιλιά αλλά δεν τα κατάφεραν χάρη στην ανδρεία του Μάρωνα και τον άλλων.Οι Σπαρτιάτες τραβήχτηκαν στον Κολωνό λόφο που ήταν πίσω από το τείχος των Φωκέων όπου θα δίνονταν η τελική μάχη.Ο Μάρων ήταν ακόμα όρθιος και προστάτευε την σορό του Λεωνίδα,οι Πέρσες επειδή δεν μπορούσαν να νικήσουν αυτούς τους άνδρες που πάλευαν για ιδανικά,αξίες,την τιμή και την ελευθερία της πατρίδας τους,ιδανικά ανώτερα από όλα τα βασίλεια και τα πλούτη της γης.Ο Μάρων δέχτηκε βροχή από βέλη που γέμισαν το κορμί του,το αίμα του πότιζε την γη και τα γόνατα του άρχισαν να λυγίζουν από την το βάρος της ασπίδας....Επεσε στα γόνατα και θυμήθηκε τα λόγια του βασιλιά του και την Σπάρτη που λούζονταν από τα νερά του Ευρώτα,σήκωσε το κεφάλι του ψηλά και αντίκρισε για τελευταία φορά τον ήλιο. ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!! ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!! ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!!
Μάια Τσεπουλίδου

ΤΟ BREXIT - Τού Λευτέρη Μουφτόγλου




1.Στην Ελλάδα ευδοκιμούνε οι μικροί κι’ οι συμπεθέρες, που το παίζουνε μεγάλοι, ενώ είναι σκέτοι νάνοι, που, αντί να’ ναι του έθνους στιβαροί εθνοπατέρες έχουν γίνει της Ευρώπης οι πιο πλούσιες καμαριέρες και τον Έλληνα «δουλεύουν», θεωρώντας τον χαϊβάνι!
 2.Ίδιο πρόγραμμα και τούτοι, αφού πήραν τα ηνία! Εφαρμόζουν κατά γράμμα ότι λένε οι Βρυξέλες. Έχει, πλέον, γονατίσει ο λαός κι’ η κοινωνία, κι’ οι αριστεροί, που κάναν δίχως όρους συμφωνία, φύκια αριστερά πουλάνε για μεταξωτές κορδέλες.
 3.Αραχτοί στην πολυθρόνα νοιώθουμε ευτυχισμένοι, διότι, πλέον, στου Μαξίμου η αριστερά αράζει, με λεβέντες, που’ ναι όλοι ένας κι’ ένας διαλεγμένοι, που μαζί τους έχει μείνει άφωνη η Οικουμένη, διότι λέει ελαφρύνσεις τα χαράτσια που μας βάζει.
 4.Μια κυβέρνηση που ξέρει ΝΑΙ το ΟΧΙ να το κάνει!!! Έτσι τον πρωθυπουργό μας κάλεσαν στην Αλβιόνα, ώστε το ΟΧΙ των Εγγλέζων να αλλάξει μάνι – μάνι, αφού πάρει σύντροφό του και τον Πάνο, το τζιμάνι… Και γι’ αντάλλαγμα μας δίνουν τα γλυπτά του Παρθενώνα!!!

Lefteris Mouftoglou

Από την μουσικοθεατρική παράσταση για την μεγάλη Edith Piaf - Εικόνες, Βίντεο

 
Ο Πάρης Βορεόπουλος αυτός ο  ακούραστος εργάτης της τέχνης διοργάνωσε μια πρωτότυπη εκδήλωση για τα δεδομένα του Ωραιοκάστρου.  Μια μουσικοθεατρική παράσταση  για την μεγάλη Edith  Piaf
 
Η παρουσίαση από  την Μαρία Ιακωβάκη ήταν εξαιρετική... μετά από την εμπειρία της στην τηλεόραση......

 Από την μουσικοθεατρική παράσταση  για την μεγάλη Edith  Piaf





 
 Τα κείμενα και η σκηνοθεσία ήταν του Γιώργου Κιουρτσίδη και συμμετείχαν ηθοποιοί και μουσικοί, Άννα- Μαρία Αγγελίδου, Ρούλα Αγγελίδου, Δημήτρης Βαλιώτης, Ιωάννης Μαστρογιάννης και Νίκος Φυτανίδης .

          
Πάρης Βορεόπουλος: Un styliste expérimenté avec la sensibilité connue pour nous tous, mais l'appétit pour la création d'événements et de spectacles pour notre municipalité


 Η αίθουσα γέμισε και ο κόσμος της, απόλαυσε με ευχαρίστηση αυτή τήν υπέροχη Μουσικοθεατρική παράσταση για την Έντυθ Πιάθ ! 

Δείτε τα βίντεο:
1) https://youtu.be/bDlNymim2Rc 

2) https://youtu.be/UJRNfYBQOwY


3) https://youtu.be/ZXmae8C3rIE


npazaitis@hotmail.com

 

ΤΟΛΜΟΥΝ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ, ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ !!!

 
  ΦΩΤΟ από thestival.grΈνταση επικράτησε λίγο πριν τη 13.00 το μεσημέρι στην κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης όταν πολίτες και έμποροι αντιλήφθηκαν την παρουσία κλιμακίου του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης με επικεφαλής τους Τάσο Κουράκη και Τριαντάφυλλο Μηταφίδη. Με φράσεις όπως ''φύγετε'', ''δεν ντρέπεστε να κάνετε και βόλτα στην αγορά'', ''ξεφτιλισμένοι'' και ''κατσίκια'' πολίτες και έμποροι στο Καπάνι επιτέθηκαν φραστικά στους βουλευτές εκφράζοντας έτσι την αγανάκτησή τους για την πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση.

Κυριακή 26 Ιουνίου 2016

Η "ΣΕΜΝΗ" ΑΦΡΟΔΙΤΗ. - ...Η Φρύνη έγινε η μούσα του γλύπτη και με πρότυπο εκείνη, έφτιαξε 3 αγάλματα.


Αποτέλεσμα εικόνας για Η Φρύνη έγινε η μούσα του

Η "ΣΕΜΝΗ" ΑΦΡΟΔΙΤΗ. Παρακαλώ τους αναγνώστες νοηματικά να γυρίσουν μερικές χιλιάδες χρόνια πίσω, την εποχή κατά την οποία η σημερινή (ψευδο)ηθική δεν ήταν εγκλωβισμένη στα όρια της ερωτικής πράξης! Η Μνησαρέτη, θυγατέρα του Επικλή, έζησε τον 4ο αιώνα π.ε. Οι συνθήκες την ανάγκασαν να ζητήσει την τύχη της στην Αθήνα, όπου για λίγο διάστημα εξάσκησε το επάγγελμα της αυλητρίδας, ενώ πολύ σύντομα λόγω της άφθαστης ομορφιάς του προσώπου της, της ασύγκριτης ευθυγραμμίας του σώματός της αλλά και της απαράμιλλης ευφυΐας της άρχισε να ασκεί το επάγγελμα της εταίρας. Είχε άλλαξε το όνομά της σε Φρύνη και έτσι έχει μείνει γνωστή μέχρι σήμερα. Το όνομα «Φρύνη» προερχόταν από τους μικρούς βατράχους, που είναι σχεδόν διάφανοι όταν γεννιούνται. Το δέρμα της εταίρας ήταν εξίσου λευκό και αψεγάδιαστο....
Η Φρύνη λοιπόν σε λίγο χρονικό διάστημα απέκτησε ευρύτατη φήμη, όχι μόνο στην Αθήνα αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Η Φρύνη δεν ήταν μόνο μια πανέμορφη εταίρα αλλά καλλιεργημένη και έξυπνη και αυτό το αποδεικνύουν μερικές εύστοχες απαντήσεις που έδωσε σε επίδοξους εραστές της, οι οποίες δείχνουν την ετοιμότητά της. Ένας απ’ τους διασημότερους πελάτες της εταίρας, ήταν ο γλύπτης Πραξιτέλης. Την είδε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια μιας γιορτής. Η Φρύνη φρόντιζε να μη δείχνει ποτέ το γυμνό κορμί της δημοσίως, για να διατηρεί την αίγλη της. Όμως σε εκείνη τη γιορτή, χωρίς καμία ντροπή, έλυσε τα μαλλιά της, έβγαλε το χιτώνα της και βούτηξε αμέριμνη στη θάλασσα.... Όλοι οι παρευρισκόμενοι πίστεψαν, ότι έβλεπαν μπροστά τους τη Θεά Αφροδίτη.... Η Φρύνη έγινε η μούσα του γλύπτη και με πρότυπο εκείνη, έφτιαξε 3 αγάλματα. Το πρώτο το αγόρασαν οι Κνίδιοι και έγινε ξακουστό ως η Αφροδίτη της Κνίδου...Λέγεται πως η Θεά Αφροδίτη ταξιδεύει στην Κνίδο διασχίζοντας τον πόντο για να δει το άγαλμά της και αφού το περιεργάστηκε από όλες τις μεριές αναφώνησε «Και που με είδε γυμνή ο Πραξιτέλης;» (Η ΠΑΦΙΗ ΚΥΘΕΡΕΙΑ ΔΙ’ ΟΙΔΜΑΤΟΣ ΧΩΡΩ. ΦΘΕΓΞΑΤΟ, «ΠΟΥ ΓΥΜΝΗΝ ΕΙΔΕ ΜΕ ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ;»Το δεύτερο άγαλμα της ήταν από πεντελικό μάρμαρο και ο Πραξιτέλης το δώρισε στη γενέτειρα της Φρύνης, στις Θεσπιές. Το τρίτο ήταν ολόχρυσο και στήθηκε στους Δελφούς.... Όπως μας διηγείται ο Καλλίστρατος, η Φρύνη συσσώρευσε τόσα πλούτη ώστε όταν το 355 π.ε. ο Αλέξανδρος κατέσκαψε τη Θήβα και γκρέμισε τα τείχη της πόλης, προσφέρθηκε να την ανοικοδομήσει με την προϋπόθεση να τεθεί επιγραφή πάνω από την πύλη, η οποία να ανέφερε «Αλέξανδρος μέν κατέσκαψεν, ανέστησε δε Φρύνη η εταίρα», όμως οι Θηβαίοι αρνήθηκαν την πρότασή της, φοβούμενοι πιθανόν αντίποινα του Αλεξάνδρου. Την εποχή που όλη η Ελλάδα θαύμαζε τα αριστουργήματα του Πραξιτέλη και του Απελλή και δόξαζε το κάλλος της Φρύνης, κάποιος ρήτορας, ο Ευθίας, προσπάθησε να γίνει εραστής της διάσημης εταίρας. Η Φρύνη τον απέρριψε και εκείνος για να την εκδικηθεί την κατηγόρησε για ασέβεια προς τα θεία και την μήνυσε στην Ηλιαία. Η Φρύνη ζήτησε από τον Υπερείδη να αναλάβει την υπεράσπισή της. Ο Υπερείδης ήταν για κάποιο διάστημα εραστής της, ο οποίος πλήρωνε 100 φορές παραπάνω από το κανονικό ποσό προκειμένου να απολαύσει τα κάλλη της Φρύνης. Ο Ευθίας με τα λαμπρά επιχειρήματά του πρόβαλε, στοχεύοντας το θρησκευτικό αίσθημα, έπεισε πολλούς από τους Ηλιαστές πως η Φρύνη πράγματι πρόσβαλε τα θεία. Ο Υπερείδης υπερασπιζόμενος τη Φρύνη ομολόγησε δημόσια πως υπήρξε και αυτός εραστής της. Δήλωσε πως γνωρίζοντας καλά τον χαρακτήρα της κατηγορουμένης δεν θα ασεβούσε ποτέ προς τα θεία και ότι η πραγματική αιτία της αγωγής της ήταν η απόρριψη του έρωτα του ενάγοντα προς την εναγομένη. Ωστόσο, η ρητορική έξαρση του Υπερείδη υπήρξε ανίσχυρη να μεταπείσει όλους τους Ηλιαστές.Τότε εκείνος άρπαξε τη Φρύνη από το χέρι φέρνοντάς τη μπροστά για να μπορούν να τη βλέπουν όλοι και τραβώντας τον πέπλο της ρώτησε «Ποιος από εσάς θα καταδικάσει τη ΔΥΝΑΜΗ και το ΚΑΛΛΟΣ της ΘΕΑΣ;» και εμφάνισε μπροστά στα βλέμματα των Ηλιαστών τα θεία κάλλη της Φρύνης. Οι Ηλιαστές θαμπωμένοι από το κάλλος της Φρύνης και νομίζοντας πως πράγματι έβλεπαν μπροστά τους την ίδια τη Θεά Αφροδίτη, την αθώωσαν.
Η Φρύνη «ζει και „βασιλεύει“» και „φαντασιώσεις“ κυριεύει…
Μάια Τσεπουλίδου

Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ;;; ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ;;

  Αποτέλεσμα εικόνας για το τσιγαρο σκοτωνει

 ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ;;;

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ;;

ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ;;

ΠΩΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ 

ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΤΟΥΣ;;;

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ 
ΕΠΙΤΡΈΠΟΥΝ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩΛΟΎΝΤΑΙ ΝΟΜΙΜΩΣ, ΕΦ`ΌΣΟΝ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ;;

ΜΗΠΩΣ, ΛΕΩ, ΚΑΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΔΟΠΟΊΗΣΗ - ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ;;;


Την απάντηση μας την δίνει το παρακάτω άρθρο για να καταλάβουμε πως η παγκοσμιοποίηση, που ελέγχει τις κυβερνήσεις των κρατών, κάνει το πάν για να επιβάλλει τους νόμους της και να αποδυνατίσει τις δυνατότητες των εκάστοτε κυβερνήσεων να διοικούν με δικό τους τρόπο τα κράτη τους
Δείτε το άρθρο: https://enimerosiseola.blogspot.com/2016/06/blog-post_64.html


Νικόλαος Παζαίτης