Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Το ανθελληνικό κράτος εφαρμόζει έμπρακτα τον ρατσισμό κατά των Ελλήνων - Ηλίας Παναγιώταρος

Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΑΙΣΧΥΛΟΥ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ: Αισχύλος Πέρσες: Πατήρ Πάσης Τραγωδίας



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΑΙΣΧΥΛΟΥ

      ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΑΙΣΧΥΛΟΥ
Ο  Αισχύλος γεννήθηκε στην Ελευσίνα το 525π.Χ  και πέθανε στη Γέλα της Σικελίας456π.Χ,.  Σύμφωνα με  τον ‘’ΒΙΟ’’ ήταν από διακεκριμένη γενιά. Νεαρός έζησε την κατάλυση της τυραννία με τις μεταρρυθμίσεις του Κλεισθένη(508 π.Χ.) Άνδρας πια είχε ενεργή συμμετοχή στους αγώνες της Ελλάδας εναντίον των Περσών. Πήρε μέρος στη μάχη του Μαραθώνα—490π.Χ. και στη ναυμαχία της Σαλαμίνας—480π.Χ..
Σε ηλικία 25 χρόνων το 500π.Χ. παίρνει μέρος στους δραματικούς αγώνες χωρις επιτυχία.
Πριν από τον Αισχύλο, ποιητές που υπηρέτησαν τη δραματική τέχνη, πρώτος είναι ο Θέσπις μουσουργός και ποιητής, εισήγαγε στην Διονυσιακή λατρεία, την ‘’υπόκριση’’ την παρεμβολή ενός προσώπου που δηιγιόταν ‘’εν μιμήσει’’ μυθικά γεγονότα. Εκτός από τον Θέσπη ,προυπήρχαν του Αισχύλου οι τραγικοί ποιητές ο Χοιρίλος, ο  Πρατίνας και ο Φρύνιχος που είναι και ο πρώτος που στα έργα του παρουσίασε και γυναικείους χαρακτήρες..
Ο Αισχύλος ανέδειξε όλα εκείνα τα στοιχεία που προϋπήρχαν δημιουργώντας την τραγωδία ως θεατρικό είδος όπως το εννοούμε σήμερα.
Ο Αριστοτέλης στο κεφάλαιο ‘’περί ποιητικής’’ γράφει «……καί πολλάς μεταβολάς μεταβαλούσα ἡ τραγωδία ἐπαύσατο ,ἐπεί   ἔσχε την αὑτῆς φύσιν. Καί τό τε τῶν ὑποκριτῶν πλῆθος έξ ἑνός εἰς δύο ἤγαγε, καί τοῦ χοροῦ ἠλάττωσε καί τόν λόγον πρωταγωνιστήν παρασκεύασσεν……………» Καθιέρωσε την τριλογία μ’ ένα κοινό μύθο κι’ ένα σατυρικό δράμα.
Οι ηθοποιοί του ντυμένοι μ ’εντυπωσιακά ρούχα παρουσίαζαν μεγαλοπρεπή εμφάνιση. Βελτίωσε τις θεατρικές μάσκες και φόρεσε κοθόρνους στους ηθοποιούς.
Λέγεται ότι έπαιρνε και αυτός μέρος  στις παραστάσεις ή σαν μέλος του χορού  ή σε ρόλο.
Για τη μόρφωση του Αισχύλου δεν υπάρχουν συγκεκριμένες πληροφορίες. Από τα έργα του που διασώθηκαν μπορεί να υποθέσει κανένας ότι γνώριζε πολύ καλά τον Όμηρο και τα διδακτικά. Εικάζεται ότι ο νομοθέτης ,ποιητής, κι ’ένας από τους επτά σοφούς της αρχαιότητας, ο Αθηναίος Σόλων (639—559) επέδρασε στην πνευματική του καλλιέργεια.
Για την θρησκευτικότητα του Αισχύλου έχουν γραφτεί πολλά. Μέσα από τα έργα του μπορεί κανένας  ν’  ανιχνεύσει ότι για τον Αισχύλο ,το θείο θέτει τους όρους του ,αλλά , τελικά την ευθύνη για ατομική δράση την παίρνει το άτομο.
Στην Αισχύλεια ποίηση ,το άτομο είναι στοιχείο της ανθρώπινης κοινωνίας, της κοινωνία των θεών και τελικά της φύσης.
Ο  παντοκράτορας Δίας ταυτίζεται με την έννοια ‘’Δικαιοσύνη’’. Έδωσε στην παραδοσιακή θρησκεία δικαιοδοσία ενοχής και τιμωρίας.
O ALBIN LESKY γράφει για τον Αισχύλο, « ………….ότι κατά το ‘’Πάριο Μάρμαρο’’ το γεγονός ότι ο ‘’ΒΙΟΣ’’ ονομάζει για τόπο καταγωγής την Ελευσίνα, οδήγησε επανειλημμένα στην υπόθεση μιας ιδιαίτερης επίδρασης της Ελευσινιαικής λατρείας
 στον ποιητή… όμως εδώ πρέπει να θυμηθούμε ότι έγινε προσπάθεια να συσχετιστεί η πρώιμη τραγωδία ,με τα δρώμενα της Ελευσίνας, ως ένα είδος προτύπου.. Εξάλλου στην αττική τραγωδία, και ιδιαίτερα στον Αισχύλο, έχουν αναζητηθεί επιδράσεις μυστηρίων. Έχει όμως παραβλεφθεί το γεγονός ότι η λατρεία των μυστηρίων και η τραγωδία αποτελούν δύο χωριστές περιοχές. Αν στη τραγωδία για λόγο διδόναι, για μια λογοδοσία πάνω στη θέση του ανθρώπου στον κόσμο, στα μυστήρια  δεν πρόκειται, σύμφωνα μ’ένα βαθύ στοχασμό του Αριστοτέλη, για την προσπάθεια του ανθρώπου να ‘’μάθει’’, αλλά για την αφοσίωσή του…»

            ΤΑ  ΕΡΓΑ   ΤΟΥ    ΑΙΣΧΥΛΟΥ
Η   ‘’ΣΟΥΔΑ’’ αναφέρει 92 τραγωδίες—(23 τετραλογίες) . Όσο ζούσε κέρδισε 28 νίκες. Από τα έργα του τιτάνα της τραγικής τέχνης, η χειρόγραφη παράδοση διέσωσε μόνο εφτά τραγωδίες και 77 τίτλους έργων του..
Κατά τον ‘’ΒΙΟ’’ μπορεί να έγραψε  70 τραγωδίες και πέντε σατυρικά δράματα.
Η χειρόγραφη παράδοση παραδίδει και μερικά αποσπάσματαο από γνωστές και άγνωστες τραγωδίες του.


                    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ στους ΔΡΑΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
1)      472 π.Χ. νίκησε με την τετραλογία: ΦΙΝΕΥΣ, ΠΕΡΣΕΣ, ΓΛΑΥΚΟΣ ΠΟΤΝΙΕΥΣ  και το σατυρικό δράμα ’’ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ. Διασώζονται οι ΠΕΡΣΕΣ. Χορηγός ήταν ο Περικλής
2)      Το 467π.Χ.παρουσίασε την τετραλογία  ΛΑΙΟΣ, ΟΙΔΙΠΟΥΣ ,ΕΠΤΑ ΕΠΙ ΘΗΒΑΣ, και το σατυρικό δράμα ‘’Σφίγγα’’ Διασώζονται οι ‘’ΕΠΤΑ ΕΠΙ ΘΗΒΑΣ’’
3)      468 ή 463 παρουσίασε τετραλογία. Διασώζονται μόνο η τραγωδία ‘’ΙΚΕΤΙΔΕΣ’’
4)      Το 458 π.Χ νίκησε με την τετραλογία ΄΄ΟΡΕΣΤΕΙΑ’’ διασώζεται ολόκληρη. Δεν διασώζεται  το σατυρικό δράμα.
5)      Σε άγνωστη μέχρι σήμερα χρονολογία παρουσίασε την τραγωδία ‘’ΠΡΟΜΗΘΈΑΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ’’ Εικασίες ότι το δεύτερο ήταν ‘’ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΛΥΟΜΕΝΟΣ’’ και το τρίτο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΠΥΡΟΦΟΡΟΣ.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΌΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ
1)508 π.Χ. Δημοκρατικές μεταρρυθμίσεις του Κλεισθένη.
2)490 π.Χ. μάχη του Μαραθώνα
3)480 π.Χ. μάχη των Θερμοπυλών και ναυμαχία της Σαλαμίνας
4) 462 π.Χ. ο Περικλής άρχοντας της Αθήνας.

Στον τάφο του στη Γέλα της Σικελίας, που τον τιμούσαν ιδιαίτερα οι νέοι τραγικοί ποιητές και τον προσκυνούσαν σαν ‘’ιερό χώρο’’, υπάρχει επιτάφιο επίγραμμα, που η παράδοση αναφέρει ότι το είχε γράψει ο ίδιος ο ποιητής. Ο Αριστοτέλης το διαψεύδει.
                    ΕΠΙΓΡΑΜΜΑ
«..’Αισχύλου Ευφορίωνος Ἀθηναῖον, τόδε κεύθε μνῆμα καταφθίμενον πυροφόροιο Γέλας, ἀλκήν δ’ εύδότιον Μαραθώνιον ἄλσος ἄν εἴποι καί  βαθιχαιτήεις Μῆδος έπιστάμενος----


Αισχύλου, του Ευφορίονα το γιό, από την Αθήνα, κρύβει το μνήμα. Πέθανε στη σιτοφόρα Γέλα, την αξι’ ανδρεία του λαλεί το άλσος του Μαραθώνα κι ο Μήδος ο μακρύμαλλος, όπου καλά την ξέρει» .

 

http://tragodos.blogspot.com/2015/03/blog-post_61.html 

 

ΟΡΦΕΑΣ - ΟΜΗΡΟΣ & ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΟΙΗΤΟΥ - Τού Υποστράτηγου ε.α Κωνσταντίνου Κωνσταντινίδη, Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών




ΟΡΦΕΑΣ

Με όσους αναφέραμε
 ο αριθμός δεν κλείνει
 των ημιθέων και σοφών
 που γέννησε η Ελλάδα.

Να συνεχίσω είναι σωστό
και πρώτον αναφέρω 
τον πιο παλιότερο σοφό
τραγουδιστή Ορφέα

φιλόσοφο θεογέννητο
που έπαιζε τη λύρα
που γλυκαινόταν οι καρδιές
και αγριμιών ακόμα.

Τόσο πολύ ήταν γλυκιά
η μουσική των ήχων
που βγαίναν από τη λύρα του.

Ο πόνος που βασάνιζε
την τρυφερή καρδιά του
από το χαμό της όμορφης
γυναίκας του Ευρυδίκης 

στον Αδη τον παρέσυρε
να πάει να την πάρει
αν θα μπορέσει απ’ το σκυλί
τον Κέρβερο να φθάσει.

Και σαν τον είδε το σκυλί
με τα εφτά κεφάλια
αγριεύει και ετοιμάζεται
να τον κατασπαράξει 

ευθύς τη λύρα χούφτιασε
και άρχισε να παίζει
ένας γλυκός αντίλαλος
σκορπίστηκε στον Αδη

Ο Κέρβερος σταμάτησε
σε λίγο εκοιμήθη
και ο Ορφέας ευτυχής
φεύγει ζευγαρωμένος

Μα δεν του ήταν τυχερό
πολύ να ζήσει  ακόμα
γιατί σπαράχτη αλύπητα
από τις τρελές Μαινάδες

σαν στάθηκε αντίκρυ τους
και θέλησε με λόγια  
σοφά μαζί και ηθικά
τ’ όργιο να σταματήσει

Παναγιώτης Κωνσταντινίδης-Τριφύλιος

----------------------------------------------------------------


  Όμηρος (περ. 800 – 701 π.Χ.) – Χείλων

ΟΜΗΡΟΣ

Μα είχεν η Ελλάδα μας
κι’ άλλον σοφό δικό τους
που δέκα πόλεις μάλωναν
που τον ζητούσαν γιό τους

Τον Όμηρο το θεϊκό
που τα ποιήματα του
έφραιναν όλων τις καρδιές
όσων είχαν την τύχη

να τον ακούν την ώρα αυτή
να απαγγέλλει στίχους

Μήπως όμως και σήμερα
για όσους τα διαβάζουν
δεν μένουν με το ρώτημα
θνητός αν τάχει γράψει

αφού ναι τόσο θαυμαστά
με τη δική του σκέψη 
ή τον βόηθησε ο θεός ;
Και όλοι αυτό πιστεύουν

Παναγιώτης Κωνσταντινίδης -Τριφύλιος


Βιογραφικό του ποιητή Παναγιώτη Κωνσταντινίδη-Τριφύλιου

τιμής ένεκεν

Ο Παναγιώτης Γεωρ. Κωνσταντινίδης –Τριφύλιος(1902-1996) είναι θείος μου , αδελφός του πατέρα μου και πνευματικός μου πατέρας, επειδή ο φυσικός μου πατέρας έφυγε νωρίς , εκτελεσθείς από τους Γερμανούς ναζί κατά την κατοχή.

Ο Παναγιώτης Κωνσταντινίδης (Π.Κ) κατάγεται από το Σιδηρόκαστρο Τριφυλίας όπου εφοίτησε στο εκεί Δημοτικό Σχολείο και τις δύο πρώτες τάξεις του Γυμνασίου στο Γυμνάσιο Κυπαρισσίας . Εν συνεχεία ο  αδελφός του (κα πατέρας μου)   αξιωματικός ων του Ελληνικού Στρατού, τον ενέγραψε στην Βαρβάκειο Σχολή εκ της οποίας απεφοίτησε τις δύο τελευταίες τάξεις  με άριστα, συναγωνιστείς με παιδιά των εκλεκτοτέρων οικογενειών των Αθηνών τα χρόνια εκείνα.

Πέτυχε στις εξετάσεις στην Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών αλλά δεν πρόλαβε να φοιτήσει  διότι στρατευθείς στα 19 του χρόνια προκειμένου να συμμετάσχει στην Μικρασιατική Εκστρατεία (1921-22) στη Σμύρνη και από εκεί στην πρώτη γραμμή στο Αφιόν Καραχισάρ. Έζησε όσο κανείς άλλος τον εφιάλτη της Μικρασιατικής Καταστροφής  διότι αιχμαλωτίστηκε τον Αύγουστο του  1922 από τους Τούρκους μαζί με τους στρατηγούς Διγενή , Δημαρά και Τρικούπη.   Έμεινε αιχμάλωτος κάτω από τις πιο κτηνώδεις και  απάνθρωπες συνθήκες ως τον Απρίλιο του 1923. Με νοσοκομειακό έφτασε στον Πειραιά , ακρωτηριασμένος και με την ψυχή στα δόντια, όπως γράφει ο ίδιος. Στο νοσοκομείο έμεινε ως το τέλος Μαΐου   με δικά του έξοδα  και εν συνεχεία διακομίστηκε στην Αθήνα στο νοσοκομείο Μακρυγιάννη, όπου νοσηλεύτηκε ως τον Οκτώβριο.

Τον Απρίλιο 1924 διορίστηκε υπάλληλος στο Υπουργείο Υγιεινής Προνοίας και Αντιλήψεως και υπηρέτησε ως το 1935, όπου αρρώστησε και βγήκε σε σύνταξη ως «παθών εν υπηρεσία  και ένεκα ταύτης»

Μετέβη στην Κυπαρισσία και ανέλαβε την διεύθυνση της τοπικής εβδομαδιαίας εφημερίδας  με τίτλο «Αγών της Τριφυλίας» του αδελφού του Χρήστου Κωνσταντινίδη   Το 1940 έκλεισαν την εφημερίδα για να μην συνεργαστεί με τις δυνάμεις κατοχής.

Το 1941 ήλθε στην Αθήνα όπου έβγαλε την εφημερίδα «Νέα του Αιγάλεω» που διήρκησε οκτώ χρόνια. Πολυγραφότατος και λόγιος με βαθιά γνώση της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και φιλολογίας έγραψε πολλά βιβλία , μελέτες , άρθρα , ποιήματα που όλα αναφέρονται στον άνθρωπο, στον Ελληνισμό, στην ιστορία μας και στα παθήματα της φυλής μας.

Ο Π.Κ είχε μέσα στο γονίδιο του τις αξίες του αρχαίου και νεώτερου πολιτισμού της φυλής μας και τις  δίδαξε  σε πολλούς νέους. Έφερε τον πατροπαράδοτο κώδικα ηθικής και την αγάπη του για την οικογένεια την μόρφωση και την πρόοδο. Ήταν πραγματικός ιδεολόγος έχοντας μελετήσει όλες τις σύγχρονες ιδεολογίες και ιδεοληψίες και πάντα μου τόνιζε ότι μόνον μια είναι πανανθρώπινη,  διαχρονική και αξεπέραστη ιδεολογία , ο Ελληνισμός. Ολες οι άλλες απεδείχθησαν νόθες και βλαπτικές  και στέρησαν την ελευθερία,   δημοκρατία και   κοινωνική δικαιοσύνη.  Αγωνίστηκε με  την πένα  κατά των Γερμανών κατακτητών και  για την κοινωνική δικαιοσύνη , αλλά ποτέ δεν ζήλεψε τον πλούτο σαν υλική συσσώρευση , διότι πάντα τον θεωρούσε σαν μέσο για την πραγμάτωση υψηλών σκοπών και ιδανικών. Εξ άλλου αυτός με τα μέτρια εισοδήματα του θεωρούσε τον εαυτόν του πλούσιο και έτσι τον θεωρούσε και η κοινωνία, διότι  είχε επιτύχει  την πλήρη ‘ευδαιμονία’.   Ζούσε το βίο του  με αυτάρκεια και μέτρο ,  αγαπούσε τη φύση και το κυνήγι σαν άθλημα , ήτο ασκητικός και απόμακρος από την κοινωνία.   Οσάκις απαιτείτο από τις περιστάσεις παρουσιάζετο όμορφος, ψηλός, επιβλητικός σαν τον Δία ενώπιον της ομηγύρεως και αγόρευε πράγματα ευχάριστα με μετριοπάθεια και μάγευε το πλήθος .

Ο Π.Κ ήτο μια πολυσχιδής και πολύπλευρη φυσιογνωμία με στέρεες θέσεις, αλλά και  αρκετές αντιθέσεις, αντιφάσεις που για να τις αποκαλύψεις έπρεπε να γίνεις Δήλιος βουτηχτής. Άνθρωπος του ωραίου διαλόγου   όλα στα εξηγούσε με βάση την φιλοσοφία , τον ανθρωπισμό  αλλά και με  του βίου την  στυγνή πραγματικότητα . Ενώ με τον διάλογο και την πένα ήταν πνευματικό ον , ο ίδιος ήταν λίαν πρακτικός και εφευρετικός , τα δε λόγια δεν τα έλεγε χάριν φιλολογίας αλλά τα έκανε πράξη του βίου του . Εκεί ξεχωρίζουν οι δήθεν μορφωμένοι από τους σοφούς. Οι πρώτοι μπορεί να τα λένε αλλά δεν   κάνουν τα λόγια πράξη. Αντίθετα ο Π.Κ τα έκανε πράξη.  Εσέβετο και αγαπούσε τη γυναίκα διότι την θεωρούσε την μήτρα της ζωής. Ήταν ένθερμος πατριώτης αλλά και φιλειρηνιστής, χωρίς κομματική ταυτότητα,  άνθρωπος του κέντρου και της χρυσής μεσότητας με βαθιές δημοκρατικές   πεποιθήσεις. Παρά το γεγονός ότι γνώριζε  την απάτη   όλων εν γένει των θρησκειών  παρέμεινε μέχρι τέλος της ζωής του  συγκαταβατικός  προς την θρησκευτική πίστη των προγόνων μας και ποτέ δεν θέλησε να την προσβάλει .  Το ιστορικό και λαογραφικό έργο του απασχόλησε Ελληνικά και ξένα πανεπιστήμια και έλαβε επαίνους γι’ αυτό.

Ο καθηγητής της κλασσικής φιλολογίας του πανεπιστημίου του Ιλλινόι-Σικάγο ΗΠΑ, του γράφει:  « η προσπάθεια σας να χρονολογήσετε τις φάρες του χωριού σας με βάση την αρχιτεκτονική του σπιτιού …δίνει στο βιβλίο σας μια αξία πιο μόνιμη, όχι του ερασιτέχνη, ιστοριοδίφη αλλά του ερευνητού-Φώτης Λίτσας»

Ο Π.Κ είχε μελετήσει τον Πλάτωνα , Σωκράτη, Αριστοτέλη, Ηράκλειτο, τις αρχαίες τραγωδίες  και άλλους από το πρωτότυπο καθώς επίσης ήτο γνώστης της Ελληνικής Αρχαιολογίας, την οποίαν κακώς οι αμόρφωτοι ή οι εχθροί του  έθνους μας την ονόμασαν Μυθολογία   Όλα  όσα    διδάχθηκε τα έπλασε σε μια δική του λαϊκή φιλοσοφία και διδασκαλία για τους νέους . Η θεωρία του για τη ζωή ήταν : «Μορφώσου ζήσε καλά και κάνε το καλό» Υπεράνω όλων όμως έβαζε την Πατρίδα και τις αξίες του Ελληνικού Πνεύματος.

Επειδή εμείς τα παιδιά του 40’ λόγω του Β. Π.Π , της Κατοχής και του Εμφυλίου πήραμε ελλιπή  δευτεροβάθμια μόρφωση    υποχρεωθήκαμε να γίνουμε αυτοδίδακτοι.  Ήταν λοιπόν τυχεροί όσοι είχαν   κάποιο δάσκαλο σαν τον θείο μου .

Του χρωστάω τόσα πολλά ώστε ευγνωμονώ τους θεούς που μου έστειλαν μέσα από κάτι παλιά συμβόλαια   δύο θαυμάσια ποιήματα του (Ορφέας και Όμηρος)  τα οποία σας   παρουσιάζω  κατωτέρω με την βιογραφία του σαν ελάχιστο δείγμα ευγνωμοσύνης.   Αυτός ήταν ένας πνευματικός γίγας. Εγώ και δέκα ζωές να ζούσα δεν θα μπορούσα να τον φθάσω στο ύψος. Αιωνία σου η Μνήμη καλέ μου δάσκαλε  . Σε ευγνωμονώ! Η μητέρα μου χάρισε το ζειν   και εσύ μου χάρισες το «ευ ζην».

*Αμφικτύων


7/4/2016


*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,


Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών


Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

''ΌΛΟΙ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ'' ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΑ ΛΕΩΝΙΔΑ ΜΠΙΛΗ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΕΤΡΑΚΤΎΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

 Ο Διδάκτορας Λεωνίδας Λ. Μπίλλης κατα την ώρα της παρουσίασης των ανακαλύψεων του, σχετικά με τις αντιγραφές που έκαναν οι γνωστοί ξένοι ''μεγάλοι'' επιστήμονες, από τους αρχαίους μας
 Με τον μοναδικό του διδακτορικό τρόπο μας αναλύει με κάθε εμπεριστατωμένη λεπτομέρεια τις ανακαλύψεις και τα θέματα που αντιγράφτηκαν από τους αρχαίους μας και που οικειοποιήθηκαν από τους ξένους επιστήμονες....


Κατά την τρίωρη περίπου ομιλία του, ο Διδάκτορας Μπίλλης, μας αποκαθήλωσε με τα τόσα ενδιαφέροντα που ανακάλυψε και που μας παρουσίαζε με έναν ιδιαίτερο διαφωτιστικό τρόπο, που δεν καταλάβαμε τον χρόνο που πέρασε ! Θα μπορούσαμε να τον ακούμε όλη την νύχτα και να εμπλουτίζουμε συνεχώς την γνώση μας με στοιχεία και πράγματα που μας αποκρύπτουν αιώνες τώρα τα κατεστημένα του σκοταδισμού που μέχρι και σήμερα μας αποκρύπτουν και μας πλανούν με άλλα που θέλουν να μαθαίνουμε.......
Συγχαρητήριο στον πολιτιστικό Σύλλογο ''Τετρακτύς'' που είχε αυτή την ιδέα να μας φέρει εδώ στη Θεσσαλονίκη τον μοναδικό στο είδος του μεγάλο Διδάκτορα Λεωνίδα Μπίλλη

Νικόλαος Παζαίτης

npazaitis@hotmail.com

Μία εκδοχή για το μέλλον της Ελλάδας: Υπάρχει όντως σχέδιο εναντίον του Ελληνισμού;

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ: Διαδηλωτές συγκρούονται με άνδρες των ΜΑΤ μετά το τέλος διαδήλωσης στη μνήμη του Αλέξη Γρηγορόπουλου, στην Αθήνα, την Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015. ΑΠΕ-ΜΠΕ, ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ:  https://mignatiou.com/2016/04/mia-ekdochi-gia-to-mellon-tis-elladas-iparchi-ontos-schedio-enantion-tou-ellinismou
Δεν είναι μήτε φαντασία μήτε παράκρουση η ιδέα (αλλά και η βεβαιότητα) πως υπάρχει προ πολλού ένα σχέδιο καταβαράθρωσης όλου του ελληνικού κόσμου – στην Ελλάδα και στη Κύπρο. Και τα γεγονότα ως τώρα μάλλον το επιβεβαιώνουν. Το σχέδιο πρέπει να έχει αρχίσει περίπου στα μέσα της δεκαετίας του ’80, με το πρώτο ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου και τις αντιαμερικανικές «κορώνες» με τις οποίες άφθονα συνοδευόταν και οι οποίες θα μπορούσαν σιγά-σιγά να «διαφθείρουν» τον ελληνικό λαό, «ταγμένο» στο δυτικό άρμα (ποιός είπε: Ανήκομεν στην Δύση;!), και να τον στρέψει προς ανατολάς, με όλες τις συνέπειες που θα προέκυπταν. Έτσι, αργά αλλά σίγουρα, και μόνο με οικονομικά μέσα (τώρα πια τόσο εξελίχθηκε το «σύστημα», που δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείς όπλα για να διαλύσεις ένα κράτος και έναν λαό: αρκούν και με το παραπάνω τα…χρήματα!) η εφαρμογή του σχεδίου μπήκε σε κίνηση αρχικά με στόχο την ελληνική βιομηχανία: ένας συνεχής αφανισμός των βιομηχανικών δομών όπου, με κάποιο τρόπο(υπάρχουν τόσοι τρόποι!) μια μια στις βιομηχανίες στέρευαν τα λεφτά, έπρεπε να μειωθεί το εργατικό προσωπικό, υπήρχε ανυπέρβλητη αδυναμία αγοράς υλικών και βέβαια πώλησης προϊόντων, έως ότου η συρρίκνωση έφτανε σε τέτοιο σημείο φθοράς που η μόνη λύση ήταν πια το κλείσιμο. Ορισμένες βιομηχανικές μονάδες, και μεγάλου μεγέθους, δήθεν τις αναλάμβαναν οι ξένοι (συνήθως Γερμανοί), αλλά μόνο και μόνο για να απολύσουν τους εργαζομένους και να βάλουν λουκέτο μη έχοντας κανέναν συμφέρον να λειτουργήσουν. Οι συνέπεια όλης αυτής της διαδρομής ήταν μια και τραγική: δεν θα υπήρχε πλέον καμία ελληνική βιομηχανική παραγωγή άξια λόγου και όλα τα προϊόντα θα έπρεπε να εισαχθούν από το εξωτερικό, αρχίζοντας από τα οικιακά μέχρι και τα λεωφορεία των αστικών και μη συγκοινωνιών!

Πηγή: Μία εκδοχή για το μέλλον της Ελλάδας: Υπάρχει όντως σχέδιο εναντίον του Ελληνισμού; https://wp.me/p3kVLZ-vo2

Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

Παράνομοι οι λαχανόκηποι στις ΗΠΑ. Οικογένεια διατάχθηκε να καταστρέψει κήπο της

 Παράνομοι οι λαχανόκηποι στις ΗΠΑ. Οικογένεια διατάχθηκε να καταστρέψει  κήπο της! | Pentapostagma
 
 Αμερικανική οικογένεια στην πολιτεία του Μισούρι διατάχθηκε από την αστυνομία να καταστρέψει τον λαχανόκηπο που είχε δημιουργήσει στην οικία που διατηρεί , διότι είναι παράνομη η καλλιέργεια λαχανικών με νόμο, αναφέρει σχετικό αμερικανικό δημοσίευμα.

Η οικογένεια που αναγκάστηκε να προβεί στην καταστροφή του λαχανόκηπου της , έμεινε άναυδη απο τον νόμο που απαγορεύει αυστηρά την καλλιέργεια οποιουδήποτε οικόσιτου λαχανικού.

Ο Nathan Athans αναγκάστηκε ή να καταστρέψει το λαχανόκηπο του , ή να διωχθεί ποινικά με νόμο που θυμίζει Όργουελ. Ο σχετικός νόμος ψηφίστηκε χωρίς να ανακοινωθεί στους κατοίκους της πόλης με αποτέλεσμα οι κάτοικοι να τρέχουν τώρα και να μην φτάνουν.

Ο κ. Athans πριν από καιρό αποφάσισε να φυτέψει διάφορα λαχανικά στην μπροστινή αυλή του, βάζοντας ένα μεγάλο στόχο για την υγεινή διατροφή του.

«Ήθελα να πω ότι περνώ 300 ώρες [μέχρι στιγμής φέτος], περνώντας όλο τον ελεύθερο χρόνο μου εδώ έξω,» είπε ο κ. Athans . «Θέλω η οικογένειά μου να γνωρίζει την προέλευση των τροφίμων που καταναλώνουμε και δεν θέλω να πρέπει να πάω στο μανάβικο για να τα αγοράσω ανησυχώντας για την προέλευση τους .»

Ο ίδιος τόνισε ότι έλαβε πολλές καταγγελίες από τον δήμο. Η οικογένεια ξεκίνησε μια online συζήτηση ελπίζοντας να πείσει την πόλη να αλλάξει αυτήν την νομοθετική διάταξη.

Οι πολυεθνικές, με την συνδρομή της κυβέρνησης των ΗΠΑ, έχουν ψηφίσει νόμο απαγόρευσης οικόσιτης καλλιέργειας λαχανικών .Στην ουσία απαγορεύεται δια η διατήρηση και φύτευση σπόρων σε λαχανόκηπους στα σπίτια. Ο νόμος S510 είναι μόνο ένα μέρος από την προώθηση του λεγόμενου κώδικα αλιμεντάριους…

Ύστερα από καθυστέρηση ενός έτους η γερουσία ψήφισε το αμφιλεγόμενο νομοσχέδιο «S 510» για την προστασία του καταναλωτικού κοινού και που αφορά στη βιομηχανία τροφίμων στις ΗΠΑ. Το νομοσχέδιο υπερψηφίστηκε με ψήφους 73 ψήφους έναντι 25 και συγκέντρωσε τις θετικές ψήφους τόσο των δημοκρατικών όσο και των ρεπουμπλικάνων.

Ότι γίνεται και ψηφίζεται στην Αμερική μέσω της συμφωνίας ΤΤΙΡ θα έρθει σύντομα και στην ΕΕ. Έτσι και εδώ στην Ελλάδα, θα μας επιβάλουν την απαγόρευση της καλλιέργειας λαχανικών, την μη δυνατότητα να έχουμε πηγάδια, ή να συλλέγουμε βρόχινο νερό όπως ήδη υλοποιήται στις ΗΠΑ .

Πρόκειται για μία ακόμη απανθρωπιά των πολυεθνικών που προκειμένου να ελέγξουν την ανθρωπότητα μέσω του ελέγχου της τροφής, προωθούν τέτοιες απαγορευτικές νομοθεσίες.


 
 
 

ΜΕ ΛΕΝΕ ΕΛΛΑΔΑ - Της ΖΕΡΒΟΥ ΤΡΙΑΔΑ



ΜΕ ΛΕΝΕ ΕΛΛΑΔΑ
ΖΕΡΒΟΥ ΤΡΙΑΔΑ

Ζω μέσα στην ντροπή και στην ξεφτίλα!
Η περηφάνεια μου πληγώνεται πολύ!
Καθημερνή η πτώση,η κατρακύλα,
κάθε αυγή συννεφιασμένη και θολή!

Ανδρείκελα το σωμα μου πληγώνουν!
Προδότες με πουλούν,με καταστρέφουν,
σαν μαριονέτα πάνω κάτω με τεντώνουν,
με αίμα και με δάκρυα με τρέφουν...

Βλέπω να βασανίζουν τα παιδιά μου,
η λύπη κι η ντροπή σε πρώτο πλάνο!
Ξεσκίζονται τα σπλάχνα μου,πονάει η καρδιά μου
θυμό και πίκρα στην ψυχή μου μεσα βάνω.

Μα είμαι ηφαίστειο!Κι η λάβα μου φουσκώνει
σπρώχνει με δύναμη, με βια προς τα πάνω,
την δύναμη μου και το πάθος μου εδραιώνει
καθοδηγεί τη σκέψη μου,μου λέει τι να κάνω...

Ειμαι μικρή!!Ασήμαντη στα μάτια των πολλών!
Είμαι μια χώρα με δική της θεωρία!
Ειμαι η μάνα των ανθρώπων!Των θεων!
με λένε Ε Λ Λ Α Δ Α!Στην παγκόσμια ιστορία .

Triada Zervou


Δείτε το Βίντεο ! : https://youtu.be/K-0GWDg37as