Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ- ΒΟΤΑΝΑ: Σαφραν θεραπευτικες ιδιοτητες

 

 Ο κρόκος (Crocus sativus L.) είναι βολβώδης πόα που συναντάται στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και στη Δυτική Ασία, ενώ πολλά είδη του είναι αυτοφυή και στην Ελλάδα, όπου είναι γνωστός με διάφορες ονομασίες: σαφράν, σαφράνι, ζαφορά, μαμελούκος. Συστηματική καλλιέργεια γίνεται στην Κοζάνη, περιοχή που, σύμφωνα με εργαστηριακές μετρήσεις, δίνει εξαιρετικής ποιότητας παραγωγή. Ο κρόκος προέρχεται από τα λεπτά, πορτοκαλοκόκκινα στίγματα που έχουν τα μοβ λουλούδια του φυτού, τα οποία ανθίζουν το φθινόπωρο. Το γεγονός ότι συγκαταλέγεται στα πιο ακριβά μπαχαρικά του κόσμου δικαιολογείται αφενός από τη χρονοβόρα και απαιτητική διαδικασία της συλλογής, της επεξεργασίας και της αποξήρανσης των στιγμάτων και αφετέρου από τη μεγάλη ποσότητα ανθών που απαιτείται για να προκύψει το τελικό προϊόν. Αξίζει να σημειωθεί ότι χρειάζονται περισσότερα από 150.000 άνθη κρόκου για 1 κιλό αποξηραμένων στιγμάτων.
Με «θεϊκή» καταγωγή
Κατά την ελληνική μυθολογία, ο θεός Ερμής, καθώς έκανε εξάσκηση στη δισκοβολία, χτύπησε θανάσιμα στο κεφάλι τον θνητό φίλο του Κρόκο. Η στενοχώρια του ήταν τόσο μεγάλη, ώστε αποφάσισε να του χαρίσει την αθανασία, μεταμορφώνοντας το άψυχο κορμί του σε ένα πανέμορφο μοβ λουλούδι και το αίμα του σε 3 κόκκινα στίγματα στην καρδιά του λουλουδιού.

Το φυτό και οι ιδιότητές του είναι γνωστές από την αρχαιότητα. Οι αρχαίοι Έλληνες κατανάλωναν τον κρόκο για να καταπολεμήσουν την αϋπνία και τα δυσάρεστα αποτελέσματα του μεθυσιού, ενώ οι αρχαίοι Αιγύπτιοι και Ρωμαίοι τον χρησιμοποιούσαν για το βάψιμο των χιτώνων. Η κύρια χρήση του, ωστόσο, ήταν στην ιατρική. Σύμφωνα με αναφορές, οι Ιπποκράτης, Διοσκουρίδης και Γαληνός χρησιμοποιούσαν τον κρόκο ως βασικό συστατικό σε διάφορα ιατρικά σκευάσματα και τον συνιστούσαν ως παυσίπονο, αντιπυρετικό, υπνωτικό, επουλωτικό και αφροδισιακό. Χρήση του κρόκου, όμως, φαίνεται πως έκανε και η Κλεοπάτρα, η οποία τον χρησιμοποιούσε ως συστατικό για τα καλλυντικά της.


Η διατροφική του αξία
Αποτέλεσμα εικόνας για safran*photosΤα αποξηραμένα στίγματα ως βασικά συστατικά τους έχουν την κροκίνη και την κροκετίνη, που είναι υπεύθυνες για το χρώμα τους, την πικροκροκίνη, στην οποία οφείλουν τη γεύση τους, και τη σαφρανάλη, η οποία είναι κύριο συστατικό του αρωματικού αιθέριου ελαίου. Τα συστατικά αυτά ανήκουν στα καροτενοειδή και στα παράγωγά τους, που έχουν ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Η δράση τους αυτή θεωρείται εξαιρετικά πολύτιμη, διότι ενισχύει την άμυνα του οργανισμού απέναντι στις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες με τη σειρά τους έχουν συσχετιστεί με τη γήρανση του δέρματος, τις καρδιαγγειακές παθήσεις, την αρθρίτιδα, τον σακχαρώδη διαβήτη και με πολλά άλλα προβλήματα. Επιπλέον, ο κρόκος περιέχει σε σημαντικές ποσότητες βιταμίνες (A, C, φυλλικό οξύ, Β6, νιασίνη, ριβοφλαβίνη), καθώς και σίδηρο, ασβέστιο, μαγνήσιο και κάλιο. Το βασικό μακροθρεπτικό του συστατικό είναι οι υδατάνθρακες, ενώ περιέχει λίγη πρωτεΐνη, ελάχιστο λίπος και μηδενική χοληστερίνη. Τα 2 γρ. κρόκου, που αντιστοιχούν σε ένα κουταλάκι του γλυκού, μας δίνουν 7 θερμίδες.


Θεραπευτικες ιδιοτητες
Αποτέλεσμα εικόνας για safran*photos Εγκέφαλος Η περιεκτικότητά του σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β συμβάλλει στη βελτίωση της εγκεφαλικής λειτουργίας και στην ενίσχυση της μνήμης. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι το κοκτέιλ βιταμινών και αντιοξειδωτικών ουσιών που περιέχει ο κρόκος μπορεί να προστατέψει και από τη γεροντική άνοια, αλλά και από την εκφυλιστική νόσο του Αλτσχάιμερ.
*Καρδιά 
Ο κρόκος μπορεί να λειτουργήσει ως ασπίδα για την καρδιά, καθώς έρευνες σε πειραματόζωα έχουν δείξει ότι συμβάλλει στη μείωση των επιπέδων χοληστερίνης και τριγλυκεριδίων, αποτρέποντας έτσι τη δημιουργία αθηρωματικής πλάκας. Στην ιδιότητα αυτή μάλιστα αποδίδεται η μειωμένη συχνότητα καρδιαγγειακών επεισοδίων στη Βαλένθια της Ισπανίας, όπου η κατανάλωση κρόκου είναι μεγάλη.
*Στομάχι
Παραδοσιακά χρησιμοποιείται για την ανακούφιση του στομαχόπονου και των πεπτικών διαταραχών, δεδομένου ότι ενισχύει τη διαδικασία της πέψης.
*Πνεύμονες
Το αφέψημα του κρόκου θεωρείται ιδιαίτερα αποτελεσματικό για τη θεραπεία ασθενειών του αναπνευστικού συστήματος, όπως το άσθμα.
*Δέρμα Θεωρείται φυσικό φάρμακο για την επιδερμίδα και ειδικά για τη θεραπεία της ακμής λόγω των αντιβακτηριδιακών του ιδιοτήτων. Επιπλέον, οι αντιοξειδωτικές ουσίες του κρόκου παρέχουν προστασία ενάντια στις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες, μεταξύ άλλων, προκαλούν πρόωρη γήρανση.


*Διάθεση Έχει ηρεμιστικές ιδιότητες, γι’ αυτό και χρησιμοποιείται για την καταπολέμηση του άγχους και του εκνευρισμού. Επιπλέον, προσφέρει στον οργανισμό ευεξία, πνευματική διαύγεια και τόνωση. Ορισμένες έρευνες, μάλιστα, έχουν δείξει ότι ο κρόκος έχει ευεργετική επίδραση στις περιπτώσεις ήπιας κατάθλιψης, καθώς φαίνεται να έχει παρόμοια αποτελέσματα με αυτά των αντικαταθλιπτικών φαρμάκων.

*Γονιμότητα Από την αρχαιότητα ο κρόκος είχε συνδεθεί με τον έρωτα και τη γονιμότητα. Σήμερα θεωρείται ισχυρό «όπλο» για την ενίσχυση της ανδρικής γονιμότητας. Έρευνες σε πειραματόζωα έδειξαν ότι οι αντιοξειδωτικές του ουσίες βελτιώνουν την κινητικότητα των σπερματοζωαρίων. Στις γυναίκες η χρήση του σε μικρές ποσότητες φαίνεται πως μπορεί να ρυθμίσει την περίοδο.
*Αντικαρκινική δράση Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η δράση αυτή οφείλεται στην αντιοξειδωτική ουσία κροκετίνη, η οποία φαίνεται ότι μπορεί να αποτρέψει την ανάπτυξη και τον πολλαπλασιασμό των καρκινικών κυττάρων.
Στην αγορά
Στο εμπόριο ως καρύκευμα κυκλοφορεί σε 2 μορφές, σε νηματίδια ή σε σκόνη, η οποία προκύπτει από το άλεσμα των στιγμάτων. Επίσης, κυκλοφορεί και σε διάφορα φαρμακευτικά σκευάσματα, π.χ. συμπληρώματα διατροφής.

Στην κουζίνα
Μικρή ποσότητα κρόκου είναι αρκετή για να χαρίσει στα φαγητά κίτρινο χρώμα, δυνατό άρωμα και πικάντικη γεύση. Ταιριάζει ιδανικά με το ρύζι, τα ζυμαρικά, τις πατάτες, τα λευκά κρέατα, τα ψάρια, τις σούπες και τις σάλτσες, ενώ συνδυάζεται αρμονικά με άλλα μπαχαρικά. Χρησιμοποιείται όμως και στη ζαχαροπλαστική, στην παρασκευή κέικ, τσουρεκιών και παγωτών. Αν θέλουμε, μπορούμε να απολαύσουμε τη γεύση του και στα ροφήματά μας (στο τσάι, τον καφέ, το γάλα κ.α.). Σε κάθε περίπτωση, η χρήση του πρέπει να γίνεται με μέτρο, καθώς η μεγάλη ποσότητα μπορεί να αλλοιώσει τη γεύση του φαγητού.

Παρενέργειες
Πρόσληψη μέχρι 1,5 γρ. ημερησίως θεωρείται ασφαλής, ωστόσο σε δόσεις πάνω από 5 γρ. την ημέρα ο κρόκος θεωρείται τοξικός για τον οργανισμό. Αντενδείκνυται σε άτομα με ηπατική ή νεφρική νόσο, ενώ η υπερβολική κατανάλωσή του θα πρέπει να αποφεύγεται από έγκυες ή θηλάζουσες γυναίκες.

 

http://masticyou.blogspot.com/2016/01/blog-post_15.html?spref=bl 

 

ΕΤΣΙ ΝΙΚΗΣΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ…

 

Οι εβραίοι εκαλλιέργησαν τη γη της πίστης. Οι έλληνες εκαλλιέργησαν τη γη της γνώσης.
Οι εβραίοι ήσαν δήμιοι, οι έλληνες ήταν οι δικαστές.
Οι εβραίοι ήσαν αδίσταχτοι, οι έλληνες ήσαν ευγενικοί.
Για αυτό και νίκησαν οι εβραίοι τους έλληνες.
Εχρησιμοποίησαν σαν όπλο τους βέβαια το χριστιανισμό, 
ένα νόθο και μυσαρό παρασάρκωμα του σώματος τους, από τους ίδιους απόβλητο, 
και αφάνισαν την ωραία Ελλάδα. Ότι δεν εκατάφερε η ανδρεία, το κατάφερε ο δόλος!!!
Τους ξέρει κανείς;
…Να μας πούνε δηλαδή, αν έχουνε ακουστά τα ονόματα:
Εμπεδοκλής, Αναξίμανδρος, Αριστόξενος ο Ταραντινός,
Διογένης ο Λαέρτιος, Αγελάδας, Λεύκιππος, Πυθαγόρας
ο Ρηγίνος, Πυθέας
που στον καιρό μας σημαίνουν αντίστοιχα
Αϊνστάιν, Δαρβίνος, Μπετόβεν, Έγελος, Μιχαήλ Άγγελος,
Μαξ Πλάνκ, Ροντέν, Κολόμβος.
Να μας μιλήσουν για κάποιους όρους σειράς και βάσης,
όπως σφαίρος στον Εμπεδοκλή,
κενό στο Δημόκριτο, εκπύρωση στον Ηράκλειτο,
μηδέν στον Παρμενίδη, κατηγορία στον Αριστοτέλη,
τόνος στους Στωικούς.
Να μας ειπούν οι κάθε λογής έλληνες επιστήμονες
τι λέει η λέξη ψυχρά φλογί στον Πίνδαρο,
μεταβάλλον αναπαύεται στον Ηράκλειτο, δακρυόεν
γελάσασα στον Όμηρο, χαλεπώς μετεχείρισαν στο Θουκυδίδη…
Να μας ειπούνε, πόσοι φιλόλογοι,
έξω από τα σχολικά κολλυβογράμματα έχουν διαβάσει
στο πρωτότυπο τρεις διαλόγους του Πλάτωνα, δύο Νεμεόνικους
του Πινδάρου, την Ωδή στην αρετή του Αριστο-τέλη, έναν Ομηρικό Ύμνο. (Και αυτό δεν είναι ραψωδία).
Και για να μας πιάσει τεταρταίος και καλπάζουσα, να μας ειπεί ποιός γνωρίζει και διδάσκει
από τους ειδικούς προφεσσόρους στα πανεπιστήμια ότι οι τρεις τραγικοί ποιητές μας στη βάση τους
είναι φυσικοί επιστήμονες, ότι στη διάλεξή του για την αρετή ο Πλάτων
έκαμε στους ακροατές του ένα μάθημα γεωμετρίας, ότι η Ακρόπολη των Αθηνών είναι δωρικό,
 και όχι ιωνικό καλλιτέχνημα, ότι η διδασκαλία τραγωδίας στον θέατρο ήταν κήρυγμα
από άμβωνος ότι η θρησκεία των ελλήνων ήταν αισθητική προσέγγιση των φυσικών φαινομένων.Δεν νομίζω, αναγνώστη μου, ότι σε όλα αυτά τα επίπεδα η έρευνά μας
θα δώσει ποσοστά γνώσης και κατοχής σε βάθος του κλασικού κόσμου
από τους νεοέλληνες που να υπερβάινουν τους δύο στους χίλιους.
Τι φωνάζουμε τότε, και φουσκώνουμε, και χτυπάμε το κούτελο στο μάρμαρο
ότι είμαστε έλληνες;
Για το θεό δηλαδή. Παράκρουση και παραφροσύνη.
 ΕΝΩ  Αυτούς εεεε…
 
Από το Ελληνικό ερχόμαστε στο Εβραίικο. Ερωτάμε το ίδιο στατιστικό δείγμα, το ευρύ και το πλήρες, αν έχουν ακουστά τα ονόματα Μωϋσής, Αβραάμ, Ησαϊας, Ηλίας με το άρμα, Νώε, Βαφτιστής, Εύα η πρωτόπλαστη, Ιώβ, ο Δαναήλ στο λάκκο, η Σάρα που γέννησε με εξωσωματική. Και όχι μόνο τα ονόματα, αλλά και τις πράξεις ή τις αξίες που εκφράζουν αυτά τα ονόματα.
Υπάρχει γριά στην επικράτεια που να μην ξεύρει τούτους τους εβραίους; Δεν υπάρχει ούτε γριά, ούτε ορνιθοκλόπος στις Σποράδες, ούτε κλεφτογιδάς στην Κρήτη. Εδώ τα ποσοστά αντιστρέφουνται. Στους χίλιους νεοέλληνες τα ναι γίνουνται ενιακόσια τόσα, και τα όχι δύο. Και δεν ξεύρουν μόνο τα ονόματα, αλλά είναι έτοιμοι να σου κάνουν αναλύσεις στην ουνιβερσιτά και στην ακαντέμια για τις ηθικές και άλλες αξίες που εκφράζει το κάθε όνομα.
Το ίδιο συμβαίνει, αν ζητήσεις να σου αναλύσουν την επί του Όρους Ομιλία,
ή να σου τραβήξουνε διάλεξη περί νηστείας, περί προσευχής, περί του«Δεύτε οι ευλογημένοι….».
 Ο κάθε νεοέλληνας εδώ είναι πτυχιούχος και ειδήμονας. Είναι κληρονόμος και καθηγητής.
Ξέρει να ταϊσει άχυρα το σκυλί του, και κόκαλα το γαϊδούρι του.
Γνώση και πίστη και σοφία, που να ιδούν τα μάτια σου και να μην πιστεύει ο νους σου.
a                  563431727080946_908528515_n
ΓΚΕΜΜΑ ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ
 
 
http://wolfman17n.blogspot.gr/

ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ.... - Της Natasa Arch Vamvaka

Ολόκληρο Μνημείο Μεταφέρθηκε από την Πέργαμο, στο Βερολίνο - Διαδραστικά

ΟΤΑΝ Ο ΔΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΝΙΚΗΣΕ ΤΟΝ ΚΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΙΤΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΡΙΞΕ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ, Η ΓΑΙΑ ΘΥΜΩΜΕΝΗ ΞΕΣΗΚΩΣΕ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ.
ΕΚΕΙΝΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΕΥΡΥΜΕΔΟΝΤΑ Σ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΗ ΜΑΧΗ ΕΚΤΟΞΕΥΟΝΤΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΕΤΡΕΣ ΚΑΙ ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΑ ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ...
ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΟ ΕΡΓΟ 24 ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΟΔΩΡΟΥ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΙΟΥ, " ΠΕΡΙ ΘΕΩΝ " . ΗΤΑΝ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΑΣΚΛΗΠΙΑΔΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΟΓΕΝΗ ΤΟΥ ΣΤΩΙΚΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ ΚΑΙ ΕΖΗΣΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 180 ΕΩΣ ΤΟ 110. ΥΠΗΡΞΕ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ. ΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ.
ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΛΥΠΤΟ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΣΚΗΝΗ ΤΗΣ ΓΙΓΑΝΤΟΜΑΧΙΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΝΙΚΗ ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΓΑΝΤΑ ΑΛΚΥΟΝΕΑ. ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ Η ΓΑΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΓΙΓΑΝΤΑ.
ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΓΑΜΟ. Η ΠΕΡΓΑΜΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΑΠΛΩΝΟΤΑΝ Η ΠΟΛΗ. ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΜΕΝΗ Β', ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΗΣΗ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΑΤΤΑΛΟ Α' ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΙ ΤΩΝ ΓΑΛΑΤΩΝ. Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ 150 Π.Χ ΠΕΡΙΠΟΥ.
ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΝΑΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΡΠΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ. ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΕΣ. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ.. ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ... Α ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΤΙΣ... ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΑΣ.....

Natasa Arch Vamvaka

Η απόλυτη σχιζοφρένεια των ΜΜΕ στοχεύει σε ένα μόνο: στην απώλεια οποιασδήποτε κριτικής σκέψης του αποδέκτη - Της Ντορέτα Πέππα

Αποτέλεσμα εικόνας για Η απόλυτη σχιζοφρένεια των ΜΜΕ στοχεύει σε ένα μόνο: στην απώλεια οποιασδήποτε κριτικής σκέψης του αποδέκτη
Καταλαβαίνουμε, φίλοι και φίλες, το μέγεθος της προσπάθειας αποδόμησης των αξιών εντός μας -πέραν πάσης λογικής!- ακόμη και από τον τρόπο που εκφέρονται τα δελτία ειδήσεων. Εκείνα τα "όπως ισχυρίζεται" ή "όπως υποστηρίζουν" και τα ανάλογα, μου χτυπάνε κυριολεκτικά στα νεύρα! "Οι συνταξιούχοι διαμαρτύρονται για τις καινούργιες μειώσεις στις συντάξεις, επειδή, όπως υποστηρίζουν, δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα". Δηλαδή, αυτό υποστηρίζουν (απλά), αλλά... μπορεί και να μην ισχύει ότι δεν μπορείς να τα βγάλεις πέρα με μια σύνταξη πείνας και με τόσο βαριά φορολογία! Τέτοια παραλογία και δολιότης (υποσυνείδητη υποβολή για αμφισβήτηση της αλήθειας). Και το πράγμα καταντά ακόμη γελοιότερο, όταν οι τέτοιου τύπου αναφορές (πλήθος και επαναλαμβανόμενες διαρκώς από τους δημοσιογράφους) αφορούν σε περισσότερο προσωπικές περιπτώσεις. Π.χ. "Ο δράστης της ληστείας ΦΕΡΕΤΑΙ να προέβη σε αυτή την πράξη, επειδή, όπως ισχυρίζεται, το θύμα προέβαλε αντίσταση, πράγμα το οποίο επιβεβαιώνεται και από τις κάμερες καταγραφής εντός του καταστήματος"!!!! Άκρα παραλογία! Πώς... ΦΕΡΕΤΑΙ να... αφού το έκανε και το βλέπει η κάμερα και πώς επιμένουμε αυτιστικά στο "ισχυρίζεται", αφού πάλι το πράγμα είναι πασιφανές εφόσον η σκηνή βιντεοσκοπήθηκε! Η απόλυτη σχιζοφρένεια των ΜΜΕ στοχεύει σε ένα μόνο: στην απώλεια οποιασδήποτε κριτικής σκέψης του αποδέκτη - τηλεθεατή - προβάτου... Σταματήστε να τους ακούτε, αυτούς και τη δόλια γλώσσα τους! Είναι δηλητήριο για το μυαλό και την ψυχή!
Ντορέτα Πέππα

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

ΈΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΈΝΝΟΙΕΣ..... - ΜΙΑ ΣΠΙΘΑ ΜΟΝΟ - ΤΗΣ ΖΕΡΒΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ ΤΡΙΑΔΑ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΈΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΈΝΝΟΙΕΣ ΖΕΡΒΟΥ ΤΡΙΑΔΑ
Δίπλα στο τζάκι το σβηστό,
στην κουνιστή μου πολυθρόνα,
με το κεφάλι μου γερμένο και σκυφτό,
αναρρωτιέμαι πως θα βγάλω το χειμώνα.


Παλιές μου θύμησες κρατώ,
ο νους στο παρελθόν στριφογυρίζει,
τα χρόνια της αγάπης νοσταλγώ,
και η καρδιά βροντοχτυπά και φτερουγίζει.

Τα δάκτυλα ξυλιάσανε απο κρύο,
πετώ το κέντημά μου στη γωνία,
το φάντασμα της νιότης μου το θείο,
γελά στην σημερνή μου αγωνία.

Το βλέπω στου καθρέπτη θολούρα,
ντυμένο μ'ασημένια φορεσιά,
να περιστρέφεται αδιάκοπα σα σβούρα,
αναζητώντας και εκείνο ζεστασιά..

Ζωή μοναχική μου παγωμένη,
σου κλέψανε απολαύσεις και εφόδια,
καρδιά μου απ'το χρόνο λυγισμένη,
αδύναμη να ξεπεράσεις τα εμπόδια...

Οι στάχτες μοναχά έχουνε μείνει,
στο τζάκι και στα βάθη της καρδιάς,
μια σπίθα περιμένω που θα δίνει,
ίχνη απο ζέστη στης ψυχής την παγωνιά..


Triada Zervou

Δ. Κουκούτσης: Καταπατήθηκαν τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Ελλάδα των Μνημονίων

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

Δυνάστες και δυναστείες (2) - Τού Manuel V. Voloudakis


Συνεχίζοντας τον προβληματισμό σε ότι αφορά στο πολίτευμα της Ελλάδος θα πρέπει να προσθέσουμε και τα εξής: Οι επτά (7) Βασιλείς στα 128 χρόνια της βασιλείας τους ποτέ δεν εμισθοδοτούντο ταυτόχρονα, αλλά ένας-ένας, εφ' όσον μετά τον θάνατο του ενός βασίλευε ο άλλος. Αντιθέτως, με τους προέδρους δεν συμβαίνει το ίδιο. Αυτήν την στιγμή στην πατρίδα μας μισθοδοτούνται ταυτόχρονα τέσσερις (4) πρόεδροι συγχρόνως: τρεις πρώην (Σαρτζετάκης, Στεφανόπουλος, Παπούλιας) και φυσικά ο νυν (Παυλόπουλος).

Στο σημείο αυτό θεωρώ πως είναι απαραίτητη, εκ μέρους μου, η διευκρίνηση πως με τα όσα γράφω δεν εκφράζω, ούτε συμφωνώ, με την άποψη που υποστηρίζει πως πρέπει να επιστρέψει το πολίτευμα της βασιλείας στην Ελλάδα, ούτε το ότι μπορούν να συγκριθούν οι Βασιλείς με τον Ι. Α. Καποδίστρια όπως ατυχώς διάβασα σε σχόλιο που έγινε στο προηγούμενο κείμενό μου.

Ο Ιωάννης Α. Καποδίστριας και το πολίτευμα που εφάρμοσε είναι η μοναδική σωστή και ενδεδειγμένη πολιτική διακυβέρνησης της χώρας: Ο πιστός και ακέραιος Κυβερνήτης που αγαπάει πρωτίστως τον Θεό και κατόπιν την Πατρίδα του για την οποία, τελικά, θυσιάζεται. Οι Βασιλείς, οι πρόεδροι, τα κόμματα, οι βο(υ)λευτές είναι δυτικά μοντέλα που εγγυώνται την αποτυχία και καλλιεργούν την ακυβερνησία, την αστάθεια, την πολιτική φαυλότητα, την διαφθορά, την εξαθλίωση και στο τέλος την παρακμή.

Δεν είναι τυχαίο το ότι το πολιτικό σύστημα σε ολόκληρο τον κόσμο είναι άδικο και αδιαφανές. Θυμηθείτε τις τελευταίες εκλογές της 7ης Μαΐου του 2015 στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το UKIP που είναι το μοναδικό κόμμα που δεν ελέγχει το δυτικό πολιτικό σύστημα αναδείχθηκε ως το τρίτο στην προτίμηση των Βρετανών συγκεντρώνοντας το 12,6% των ψηφοφόρων, κάτι που σημαίνει πως περίπου τέσσερα εκατομμύρια Βρετανοί δήλωσαν με την ψήφο τους πως εκφράζονται από τις θέσεις και την πολιτική του. Ωστόσο το εκλογικό σύστημα του Ηνωμένου Βασιλείου, εντελώς "δημοκρατικά" επέβαλε την αντιπροσώπευση των τεσσάρων εκατομμυρίων από μόλις έναν(1!) βουλευτή.

Αντίθετα, το κόμμα των Σκωτσέζων (NSP) που συγκέντρωσε μόλις το 4,7% με λιγότερες από 1,5 εκατομμύριο ψήφους, εξέλεξε 56(!) εκπροσώπους! Οι Ελεύθεροι Δημοκρατικοί με ποσοστό 7,9% που αντιστοιχεί σε κάτι λιγότερο από 2,5 εκατομμύρια ψήφους εξέλεξαν 8(!) εκπροσώπους, ενώ το Δημοκρατικό Ενωτικό κόμμα της Ιρλανδίας (DUP) με μόλις 184.260 ψήφους και ποσοστό 0,6%, εξέλεξε επίσης 8(!) αντιπροσώπους! Αυτή είναι η δυτική "δημοκρατία"!

Το ίδιο, ίσως και χειρότερο, στημένο και άδικο σύστημα εκλογών υπάρχει και στην χώρα μας. Ο ΣΥΡΙΖΑ πριν από λίγα χρόνια (2009), τότε που το ποσοστό του ήταν λιγότερο του 5%, σε ψηλούς πολιτικούς τόνους διαμαρτυρόταν και ζητούσε να τεθεί σε ισχύ η «απλή αναλογική». Επίσης στις εκλογές του 2012 ζητούσε την κατάργηση του "bonus" των 50 εδρών στο πρώτο κόμμα χαρακτηρίζοντάς το ως άδικο. Το 2015 ο ΣΥΡΙΖΑ ήρθε στην εξουσία αλλά ούτε η «απλή αναλογική» ίσχυσε, ούτε το "bonus" καταργήθηκε. Ο ΣΥΡΙΖΑ, όπως στο παρελθόν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, έφτιαξε ή άφησε το εκλογικό σύστημα που τον ευνοεί προκειμένου να παραμείνει στην κυβέρνηση.

Αν προσθέσει κανείς την απίστευτη νόθευση του εκάστοτε εκλογικού αποτελέσματος αλλά και την ασύλληπτη προπαγάνδα των μισθοφορικών μέσων ενημερώσεως(;) ιδιαίτερα στις προεκλογικές περιόδους, είναι εύκολα αντιληπτό το γιατί δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξει κάτι στον τόπο. Οι πολίτες αυτού του τόπου, τι περιμένουν και δεν διεκδικούν την διακυβέρνηση που τους αρμόζει; Μήπως τελικά το επίπεδο του λαού δεν είναι άξιο για κάτι καλύτερο από το σημερινό άθλιο πολίτευμα;