Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

ΟΧΙ στην κατοχή, ΝΑΙ στην ρήξη, - Νέα Φιλική Εταιρεία


ΟΧΙ στην κατοχή, ΝΑΙ στην ρήξη, ήταν το μήνυμα της μαζικής αποχής στις εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου. Την ώρα που το 44,8% των 9.840.525 εγγεγραμμένων στους εκλογικούς καταλόγους είπε ΝΑΙ στην ξενόδουλη κατοχή, ένα 55,20% βροντοφώναξε ΟΧΙ στην νομιμοποίηση των μνημονίων και των κοτσαμπάσηδων. Η λαϊκή πλειοψηφία αποφάσισε να βγεί από το 41χρονο λήθαργο της, να ‘ρθει σε ρήξη με το σύστημα και να αναθέσει τώρα σε Έλληνες την διακυβέρνηση της χώρας.
                                         
Στις τελευταίες εκλογές της μεταπολίτευσης πρυτάνευσε πνεύμα πολιτικής αναισθησίας, ανθελληνισμού και ψεύδους, διεξήχθηκαν δε σε ατμόσφαιρα έντονης δυσοσμίας, σήψης και αποσύνθεσης. Οι υποψήφιοι με τα «αριστερά» και τα «δεξιά» προσωπεία, όλα καλόπαιδα της τρόϊκας, ελλείψει χαρακτήρα και προσωπικότητας, επιστράτευσαν ακόμη και πεθαμένους προκειμένου να εντυπωσιάσουν, με αποτέλεσμα, στα «πολιτικά καλλιστεία», τα debate, να νικήσει πάλι ο Αλέξης Τσίπρας, ως ο καλύτερος μίμος και κλώνος του Ανδρέα Παπανδρέου. Στην Ελλάδα της κατοχής, της πείνας, της ανεργίας, της κοινωνικής αμορφωσιάς, των δημεύσεων, των αυτοκτονιών, των χιλιάδων παράπλευρων απωλειών και της εξαθλίωσης όλα επιτρέπονται πλην της οποιασδήποτε συζήτησης που αναφέρεται στα προβλήματά της και στις προτάσεις που προτείνονται για την λύση τους.

Στην πάλαι ποτέ γενέτειρα της Δημοκρατίας, η αλήθεια ανήκει στα αρνητικά, ενώ ο φαρισαϊσμός και η κοινωνική βαρβαρότητα στα θετικά κεκτημένα του κοινοβουλευτικού «πολιτισμού». Ο άνθρωπος του Σόρος και τα φασιστοειδή, γύρω του, κατόρθωσαν μέσα σε λίγους μήνες, όχι μόνο να ξεφτιλίσουν πολλάκις την νοημοσύνη των κακομοίριδων οπαδών τους αλλά και να αναλάβουν, μετά από «σκληρές διαπραγματεύσεις», την αποκλειστική διαχείρηση της μπίζνας του χρέους και της πείνας στην αποικία, ακριβώς επειδή τώρα χαίρουν της απόλυτης εμπιστοσύνης και των Γερμανών.  
Η αποδοχή του 3ου μνημονίου και η συμφωνία επιμήκυνσης, για 30 έτη, του δικαιώματος αποπληρωμής του χρέους, που έπεται, είναι τα θεμέλια πάνω στα οποία οι Γερμανοί δρομολογούν τον διαμελισμό του Ελληνικού κράτους. Οι δυνάμεις κατοχής ήταν και οι εμπνευστές του δημοψηφίσματος που χρησιμοποιήθηκε ως άλλοθι στην επιβολή των capital controlls, οι δε Τσίπρας και Καμμένος, τα πιόνια, που εκτελούν εντολές. Η δέσμευση των καταθέσεων και οι περιορισμοί στις συναλλαγές οδήγησαν στην άνευ όρων παράδοση της κοινωνίας στους τραπεζίτες και στο πλαστικό χρήμα, στην κατάργηση του απορρήτου των προσωπικών δεδομένων, στην αναστολή θεμελιωδών συνταγματικών δικαιωμάτων και στην de facto δήμευση κάθε ιδιωτικού περιουσιακού τίτλου «χάριν» αποπληρωμής του δημοσίου χρέους. Η ΑΕ, με μετόχους τους Τσίπρα, Μεϊμαράκη, Γεννηματά, Καμμένο, Λεβέντη, Θεοδωράκη και Σια, παρέδωσε τα κλειδιά της χώρας στους Γερμανούς.

Τίποτε δεν συμβαίνει τυχαία σ’ αυτή την χώρα. Τα πάντα, αφού πρώτα στρεβλώνονται, χλευάζονται και απαξιώνονται, ξεπουλιώνται και καταστρέφονται στο τέλος βάση σχεδίου που επεξεργάστηκαν ανθέλληνες, ντόπιοι και ξένοι, διεθνιστές και ναζί. Σε «χαρτάκι» της πρεσβείας, που «κυκλοφόρησε» την 13.09.15, γράφτηκαν τα αποτελέσματα των Ελληνικών εκλογών, τα ίδια ακριβώς (μέχρι δύο ψηφία μετά το κόμμα) με αυτά που ανακοινώθηκαν το βράδυ της 20ης Σεπτεμβρίου από το Υπουργείο των Εσωτερικών (βρέθηκε «τυχαία» στην κατοχή της συζύγου υπούργού πριν πέσει στα χέρια γνωστού δημοσιογράφου) που αποδεικνύει ότι η Γερμανία δεν οργανώνει (Ουκρανία και Μολδαβία το ’14 ή Ελλάδα και Καταλονία το ’15) μόνο «δημοκρατικές»  εκλογές αλλά εγγυάται και «έντιμα» αποτελέσματα.

Τώρα, 71 χρόνια μετά την κατοχή της χιτλερικής και 5 χρόνια αφότου γίναμε αποικία της μερκελικής Γερμανίας, ανακάλυψε ο Έλληνας ότι κόμμα της εμπιστοσύνης του είναι μόνο τα παιδιά και οι άνθρωποι του και στο εξής, τις αποφάσεις του για το σπίτι, τη γειτονιά, την πόλη και την πατρίδα του θα τις παίρνει έχοντας το μέλλον τους ως μοναδικό κριτήριο. Το ΟΧΙ του στις εκλογές τρομοκράτησε την χούντα και τ’ αφεντικά της τόσο που τον κατέστησε στόχο της φασιστικής επίθεσης του παρακράτους από την επομένη των εκλογών. Ήταν το ΟΧΙ των νοικοκυραίων στις δημεύσεις των όσων απέκτησαν με κόπους και θυσίες και της φτωχολογειάς στον κυνισμό, στην αδιαφορία και στην αδικία με την οποία την αντιμετωπίζει το καθεστώς. Είναι η συντριπτική πλειοψηφία του λαού που αποφάσισε να πάρει το τιμόνι της χώρας στα χέρια της για να κτίσει επιτέλους την Ελλάδα των ονείρων της. 
Είναι η Ελλάδα με τα κότσια και την θέληση να σπάσει τα δεσμά της, να αποκαταστήσει τη συνταγματική  νομιμότητα, να καταγγείλει το παράνομο χρέος, να αποδώσει δικαιοσύνη, να αναγκάσει τη Γερμανία να πληρώσει για τα εγκλήματά της και να αντιδράσει στα αδιέξοδα με επενδύσεις σε γραμμές παραγωγής ποιότητας, τόσο σε υπηρεσίες και προϊόντα όσο και σε θέσεις εργασίας με μισθούς που θα επιτρέπουν στις οικογένειές να ζούν αξιοπρεπώς.  Είναι η πατρίδα-προστάτιδα όλων των παιδιών της, που δεν θα τ’ αφήνει στην ανάγκη τους αβοήθητα, να πεινάσουν, ν’ αυτοκτονήσουν ή να μεταναστεύσουν αλλά θα τ’ αγκαλιάζει με ένα κράτος δικαίου, πάντα ισχυρό και ανθρώπινο και με θεσμούς ταγμένους να σέβονται και να υπηρετούν τον πολίτη. Είναι η χώρα που θα σταθεί στα πόδια της, θα βασίζεται μόνο στις δυνάμεις της και θα ζει λεύτερη και περήφανη, δίχως δανεικά, μνημόνια και «προστάτες».

Κακά τα ψέματα και οι ψευδαισθήσεις. Η πατρίδα είναι υπό κατοχή, ο δε λαός έρμαιο της πείνας, της εξαθλίωσης και του θανάτου που του παρήγγειλαν οι τύραννοι. Στον αιώνα τον άπαντα δεν θα ‘ρθει ανάπτυξη στην χώρα, όσο αυτή δεν παράγει δικό της δίκαιο και ζει σύμφωνα με τα μνημόνια των Γερμανών, δηλώνοντας υποταγή στους νόμους των δυνάμεων κατοχής.

Εμείς είμαστε οι σκλάβοι και για μας θα γράψει η ιστορία ότι λευτερωθήκαμε επειδή, μαζί με τις συνειδήσεις, ξαναβρήκαμε τις αξίες και τις ρίζες μας πάνω στις οποίες ξαναχτίσαμε την Ελλάδα. Είμαστε πια πολλοί και αποφασισμένοι να μην επιτρέψουμε να μας διαιρέσουν πάλι σε φατρίες και να μας διαλύσουν. Τώρα, που μας ενώνουν περισσότερα απ’ όσα μας χωρίζουν, ωρίμασε η ιδέα για έναν αγώνα με σχέδιο και με τις δυνάμεις ενωμένες γύρω από τη Σημαία, για τα αυτονόητα, «λευτεριά, δικαιοσύνη, δημοκρατία, πρόνοια, παιδεία και εργασία».
Νέα Φιλική Εταιρεία

ΥΓ.: ΟΧΙ μόνο λόγια, βάλτε και το δικό Σας λιθαράκι στην προσπάθεια!
Η αναδημοσίευση επιτρέπεται με αναφορά στο συγγραφέα και στο ιστολόγιο:



  http://nea-filiki-eteria.blogspot.de/2015/10/blog-post.html

Δυνάστες και δυναστείες - Η βασιλεία στην Ελλάδα δεν καταργήθηκε ποτέ όσο κι αν αυτό ακούγεται περίεργο.


 
Η βασιλεία στην Ελλάδα δεν καταργήθηκε ποτέ όσο κι αν αυτό ακούγεται περίεργο. Στην Ελλάδα καταργήθηκε ο τίτλος του "Βασιλέως των Ελλήνων" και αντικαταστάθηκε από το "πρόεδρος της Δημοκρατίας" (η λέξη πρόεδρος δεν γράφτηκε εκ παραδρομής με πεζό το αρχικό γράμμα αλλά συμβολίζοντας την αξία του θεσμού όπως την ανέδειξε η πολιτική πρακτική).

Επίσης, θεωρητικά, καταργήθηκε η «δια διαδοχής» μεταβίβαση της εξουσίας από πατέρα σε γιο. Στην πράξη, όπως θα δούμε παρακάτω, αυτό δεν εφαρμόστηκε ποτέ και αποτελεί έναν αστικό μύθο ή απλά μία ψευδαίσθηση που έχει ο Ελληνικός λαός από το 1974 όπου άλλαξε οριστικά το πολίτευμα της Ελλάδος.

Επισήμως οι βασιλείς της Ελλάδος υπήρξαν επτά (7) στον αριθμό σε μία συνολική περίοδο διάρκειας 128 ετών (1833–1862), (1863–1924), (1935–1973):

[1] Όθων (6 Φεβρουαρίου 1833 – 23 Οκτωβρίου 1862)
[2] Γεώργιος Α΄ (18 Μαρτίου 1863 – 5 (παλαιό ημερολόγιο)/18 Μαρτίου 1913)
[3] Κωνσταντίνος Α΄ (5/18 Μαρτίου 1913 – 30 Μαΐου/11 Ιουνίου 1917 και 22 Νοεμβρίου 1920 – 14/27 Σεπτεμβρίου 1922)
[4] Αλέξανδρος Α΄ (30 Μαΐου/11 Ιουνίου 1917 – 12/25 Οκτωβρίου 1920)
[5] Γεώργιος Β΄ (14/27 Σεπτεμβρίου 1922 – 24 Μαρτίου 1924, 3 Νοεμβρίου 1935 – 23 Μαΐου 1941 και 27 Σεπτεμβρίου 1946 – 1 Απριλίου 1947)
[6] Παύλος Α΄ (1 Απριλίου 1947 – 6 Μαρτίου 1964)
[7] Κωνσταντίνος Β΄ (6 Μαρτίου 1964 – 1 Ιουνίου 1973) 
 
Μετά την αλλαγή του πολιτεύματος και σε διάστημα μόλις 40 ετών (1975 – 2015) έχουν διατελέσει ήδη έξη (6) πρόεδροι της Δημοκρατίας, χωρίς να συνυπολογιστούν οι μεταβατικές/προσωρινές θητείες του Φαίδωνος Γκιζίκη (25 Νοεμβρίου 1973 – 17 Δεκεμβρίου 1974), του Μιχαήλ Στασινόπουλου (18 Δεκεμβρίου 1974 – 19 Ιουνίου 1975) και του Ιωάννη Αλευρά (10 Μαρτίου 1985 – 30 Μαρτίου 1985):

[1] Κωνσταντίνος Τσάτσος (20 Ιουνίου 1975 – 15 Μαΐου 1980)
[2] Κωνσταντίνος Γ. Καραμανλής (15 Μαΐου 1980 – 10 Μαρτίου 1985)
[3] Χρήστος Σαρτζετάκης (30 Μαρτίου 1985 – 4 Μαΐου 1990)
[–] Κωνσταντίνος Γ. Καραμανλής (5 Μαΐου 1990 – 10 Μαρτίου 1995)
[4] Κωνσταντίνος Στεφανόπουλος (10 Μαρτίου 1995 – 12 Μαρτίου 2005)
[5] Κάρολος Παπούλιας (12 Μαρτίου 2005 – 13 Μαρτίου 2015)
[6] Προκόπης Παυλόπουλος (13 Μαρτίου 2015 – σήμερα)

Επιπλέον όλων αυτών αξίζει να δούμε το πώς πέντε (5) οικογένειες μονοπωλούν, ουσιαστικά, τις βο(υ)λευτικές έδρες και πώς αυτές συνδέονται μεταξύ τους ανεξαρτήτως πολιτικού κόμματος ή πολιτικής 
 
 Συνεπώς πότε καταργήθηκε πραγματικά και όχι λεκτικά η «δια διαδοχής» μεταβίβαση της εξουσίας;

Αφορμή για τον παραπάνω προβληματισμό αποτέλεσαν από την μία οι συντονισμένες κινήσεις του τέως βασιληά που με την βοήθεια των δυτικών προετοιμάζει την επιστροφή του με αρχικό βήμα την ίδρυση ενός πολιτικού κόμματος, και, από την άλλη η επιστροφή της δυναστείας Βενιζέλου-Μητσοτάκη που έχει καταδυναστεύσει την Ελλάδα εδώ και αιώνες.

Θα ξυπνήσουμε κάποια στιγμή ή θα αφήσουμε να συνεχίζουν να μας διαφεντεύουν οι ίδιοι κοτζαμπάσηδες που είναι είτε ξενόφερτοι βασιλείς ή ντόπιοι πρόεδροι και βο(υ)λετές;


Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016

Συλλογή υπογραφών για την απόσυρση του εθνομηδενιστικού νομοσχεδίου για την Ιθαγένεια. Όχι στο εθνομηδενιστικό νομοσχέδιο για την Ιθαγένεια.

0AEA9EF3BBB070479F201552465B75D2.limghandler

To νομοσχέδιο για την Ιθαγένεια, που συζητείται και ψηφίζεται αυτές τις μέρες στο ελληνικό Κοινοβούλιο, μέσα στη σύγχυση της διαπραγμάτευσης για το χρέος και τα μνημόνια −γεγονός που είναι προσχεδιασμένο−, δεν αφορά μόνον στα δικαιώματα των νεοεγκατεστημένων πληθυσμών στη χώρα μας, όπως ισχυρίζονται οι εισηγητές του. Επί της ουσίας, ο Κώδικας Ιθαγένειας προσδιορίζει τη σύνθεση αυτής της χώρας, το πώς συγκροτείται το εθνικό σώμα: Είναι ένα ζήτημα που αφορά τα θεμέλια της ελληνικής πολιτείας, καθώς, δι’ αυτού, οι τριακόσιοι της Βουλής, και κατ’ εξοχήν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, του Ποταμιού και του ΠΑΣΟΚ, επιχειρούν να αποφασίσουν τη μελλοντική σύνθεση της εθνικής μας κοινότητας για τις επόμενες δεκαετίες, χωρίς ο ελληνικός λαός να έχει πάρει χαμπάρι τί γίνεται, βυθισμένος μέσα στα προβλήματά του. Το προτεινόμενο νομοσχέδιο πάσχει σε δύο θεμελιώδη, κεντρικά προβλήματα. Πρώτον, εμφορείται από έναν «θεσμικό εθνομηδενισμό», υπό την έννοια ότι καθιερώνει μια διαδικασία απόδοσης της Ιθαγένειας βάσει τυπικών, γραφειοκρατικών προσόντων, αφαιρώντας έτσι το εθνικό και πολιτιστικό της βάθος. Έτσι, η ένταξη στην εθνική κοινότητα δεν θα προσδιορίζεται με κριτήρια την ουσιαστική ενσωμάτωση στην κουλτούρα αυτού του λαού ή την πραγματική συμφωνία με τα «κοινά συμφωνηθέντα» που μας συγκροτούν σε ανεξάρτητη και αυτόνομη Πολιτεία. Και αυτό την ίδια στιγμή που η ελληνική εκπαίδευση στενάζει κάτω από την κυριαρχία ενός «εκπαιδευτικού εθνομηδενισμού», ο οποίος αποσκοπεί στο να αποψιλώσει την Παιδεία μας από την ιδιαίτερη πολιτιστική μας ταυτότητα. Έτσι, υπό το πρόσχημα των δικαιωμάτων των προσφύγων και μεταναστών που εγκαθίστανται στη χώρα μας,  προωθούν την αποεθνικοποίηση της έννοιας του πολίτη και τη διάλυση της εθνικής μας κοινότητας. Δεύτερον. Το νομοσχέδιο για την Ιθαγένεια είναι αναχρονιστικό και ταυτόχρονα ανεδαφικό. Διότι δεν λαμβάνει διόλου υπ’ όψιν τις ιδιαίτερες συνθήκες στις οποίες βρίσκεται η Ελλάδα αλλά και η ευρύτερη περιοχή. Αγνοεί τη δημογραφική κρίση και τη γενικευμένη «έξοδο» των νεώτερων γενεών από τη χώρα. Αγνοεί το γεγονός ότι η χώρα μας βρίσκεται σε ένα από τα θερμά επίκεντρα της μεγαλύτερης μετακίνησης πληθυσμών στην ανθρώπινη ιστορία, και αντιμετωπίζει ροές ανθρώπων που προέρχονται από περιοχές που ελάχιστη σχέση έχουν με τη δική μας πολιτιστική παράδοση. Έτσι, καθώς εισάγει την ιδεολογική αρχή της αποεθνικοποίησης, υπονομεύει κάθε προστατευτική δικλείδα που διαφυλάσσει την ελληνική κοινωνία από τη διολίσθηση στη χοάνη  του πολέμου των πολιτισμών, ο οποίος σοβεί στην Βόρεια/Κεντρική Αφρική, στη Μέση Ανατολή και την Κεντρική Ασία. Ποιο είναι το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας; Μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, ο Κώδικας της Ιθαγένειας παρέχει τη θεσμική βάση έτσι ώστε η ελληνική κοινωνία να μετεξελιχθεί, σε μία ή δύο δεκαετίες, από χώρα που χαρακτηρίζεται από υψηλό βαθμό πολιτισμικής και εθνοτικής συνοχής, σε έναν χώρο-πολυπολιτισμική Βαβέλ, κατακερματισμένο από τους εθνο-θρησκευτικούς φατριασμούς, που θα λειτουργεί ως «κυματοθραύστης» των ρευμάτων ανθρώπινης εξαθλίωσης, τα οποία χτυπούν την πόρτα της αποικιοκρατικής –και γι’ αυτό ευημερούσας– Δύσης. Η εξέλιξη αυτή θα ενταφιάσει οριστικά τις προοπτικές αυτοκυβέρνησης και αυτοδιάθεσης του ελληνικού λαού, ενώ θα επιταχύνει την έξοδο του υψηλής ειδίκευσης εγχώριου δυναμικού και την αντικατάστασή του από το ξένο, φτηνό, ανειδίκευτο εργατικό δυναμικό. Γεγονός που επιβεβαιώνει η δυνατότητα εγκαθίδρυσης Ειδικών Οικονομικών Ζωνών, όπου οι νεοεισερχόμενοι πληθυσμοί θα εκτελούν τη «θητεία» τους σε ζώνες παροξυστικής εκμετάλλευσης. Αν μάλιστα σε όλα αυτά προστεθεί το γεγονός πως η Ελλάδα αντιμετωπίζει τη μόνιμη επιθετική παρουσία του τουρκικού νεο-οθωμανισμού, ο οποίος οργανώνει και προωθεί την «αποστολή» των μεταναστευτικών ρευμάτων στην Ελλάδα, έτσι ώστε σύντομα να εμφανιστεί μουσουλμανικό φιλοτουρκικό κόμμα −όπως έχει συμβεί στη Βουλγαρία−, γίνεται ακόμα μεγαλύτερος ο κίνδυνος που ενέχει αυτό το νομοσχέδιο, που θα έπρεπε να αποκαλείται νομοσχέδιο της απο-εθνικοποίησης του ελληνισμού. Ο ΣΥΡΙΖΑ επιθυμεί να θεσμοθετήσει αυτό το «μνημόνιο Ιθαγένειας», που θα κρίνει το μέλλον της σύστασης ελληνικού λαού και ελληνικής Πολιτείας, με συνοπτικές διαδικασίες και «χείρα βοηθείας» από κόμματα της αντιπολίτευσης, που κατά τα άλλα στηλιτεύει υποκριτικά ως «θανάσιμους αντιπάλους». Και αυτό για να χρυσώσει το χάπι της αποδοχής των νέων μνημονίων στην εθνομηδενισττική πτέρυγα των βουλευτών του. Στην πραγματικότητα, η σοβαρότητα των ζητημάτων που διευθετούνται απαιτεί ένα δημοψήφισμα για την αποδοχή ή μη του Κώδικα της Ιθαγένειας. Διότι, σε μεγάλο βαθμό εν κρυπτώ, και βάσει μιας αυτοκτονικής αντίληψης που ορίζει ότι ο οικοδεσπότης πρέπει να γκρεμίσει τα ντουβάρια και το ταβάνι της οικίας του προκειμένου να υποδεχθεί τον φιλοξενούμενο, αποφασίζει για το μέλλον αυτού του λαού. Υπερασπιζόμαστε την Ελλάδα ως μια ανοιχτή κοινωνία. Ο Κώδικας της Ιθαγένειας προκρίνει ένα σενάριο ισοπεδωμένης κοινωνίας και εισάγει τις  νομικές τυπικές προϋποθέσεις ώστε η Ελλάδα να αποτελέσει ένα ακόμα Fail State (ρημαγμένο κράτος), στη μακρά λίστα της επικράτειας του χάους που τείνει να καλύψει τεράστιες εκτάσεις του πλανήτη μας. Για όλους αυτούς τους λόγους καλούμε τον ελληνικό λαό σε εγρήγορση έτσι ώστε να κινητοποιηθεί για την απόρριψη αυτού του εθνομηδενιστικού νομοσχεδίου και να απαιτήσει την απόφαση επί του θέματος με δημοψήφισμα.  

Αν συμφωνείτε να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για την Ιθαγένεια υπογράψτε εδώ

Υ.Γ. Παράκληση να μην υπογράφετε ως ανώνυμοι (δεν έχει νόημα) και να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.

Δημήτρης Κουκούτσης: Η κυβέρνηση με το σύμφωνο συμβίωσης κατοχυρώνει την κοινωνική παρακμή

~~ Η αϊδώς-της αϊδούς-οποία αϊδώς; ή Τα χάλια των χαλιών !! ~~ __ΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΗΣΤΕΥΣΗΣ ΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΝ __ - Τού Γοργία Επικούρειου


Αποτέλεσμα εικόνας για ΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΝ
~~ Η αϊδώς-της αϊδούς-οποία αϊδώς; ή Τα χάλια των χαλιών !! ~~
__ΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΊΤΕΥΣΗΣ ΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΝ __
Τραγικότερο και από την οικονομική μας καταστροφή, είναι η καταστροφή της γλώσσας, της παιδείας, του πολιτισμού μας ...
«τὸ ροδοχρουν ὄνειρον τῆς Ἑλλάδος»
.... έτσι αποκαλούσε τα παιδιά, ο Καποδίστριας !!!!
Εάν βάλετε στο ζύγι, την υπογεννητητικότητα με την εκούσια νόμιμη μετανάστευση των Ελλήνων, την σκόπιμη αθρόα εισβολή αλλά και νομιμοποίηση λαθραίων εισβολέων, με τα πρόσθετα χτυπήματα στην "Ιστορία" και την ¨Γλώσσα", από τους "δήθεν" προοδευτικούς.
Έχετε πλέον αμφιβολίες, ότι η Ελλάς τετέλεσθαι;;
Ότι είμαστε οι τελευταίοι;;; Γρηγορείτε και μην αφήνετε να χαθούμε !!

Γεμάτος από << παχιούς >> και << ελαφριούς >> (!!) εγκεφάλους, στο υπουργείο α-Παιδείας δολοφονούν, ότι απέμεινε από τη γλώσσα ... ότι απέμεινε από τ' όνειρο του Καποδίστρια ...!!
Ο Καποδίστριας, ως θεμελιωτής του σύγχρονου ελληνικού κράτους, έδωσε ιδιαίτερη σημασία στη σύνταξη του τελευταίου άρθρου του Συντάγματος (212 άρθρα), με αυτό κατοχύρωσε συνταγματικὰ την επιβολή της ελληνικής γλώσσας, όχι μονάχα στη στοιχειώδη και μέση παιδεία, αλλά και σε όλους τους τομείς της κρατικής διοίκησης
η εκπαίδευση και η "σωστή" (!!) διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας αποτελούσαν για τον Καποδίστρια: <<ἕναν ἀπὸ τοὺς κυριότερους στόχους τῆς ζωῆς του, ἀντικείμενο τῶν πιὸ σκληρῶν ἀγώνων του καὶ τῶν πιὸ ὡραίων ὀνείρων >> !!! ...όπως έλεγε...
~~ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΟΡΘΟΝ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ~~
Τριγενή και τρικατάληκτα σε: -υς, -εια, -υ
ὁ βαθὺ-ς .
τοῦ βαθέ-ος
τῷ βαθεῖ
τὸν βαθὺ-ν
ὦ βαθὺ
......
οἱ βαθεῖς
τῶν βαθέ-ων
τοῖς βαθέ-σι
τοὺς βαθεῖς
ὦ βαθεῖς
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Γοργίας Επικούρειος

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

Η απάντηση του Δημάρχου Μόντρεαλ στους Μουσουλμάνους, που ζήτησαν να βγει το χοιρινό απ” τα σχολικά κυλικεία

http://www.paraxeno.com/wp-content/uploads/2016/01/no-more-mosques-e1404797556504.jpg
 Φυσικά δεν υπάρχει καμμία σχέση με τις φιγούρες των ντόπιων αφοδευμάτων …

 Ο Δήμαρχος αρνείται ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ το χοιρινό κρέας από την καφετέρια του MENU της σχολής και εξηγεί το γιατί:
Ο Δήμαρχος του Μόντρεαλ στο προάστιο της Dorval έχει απορρίψει το αίτημα των Μουσουλμάνων, και ο γραμματέας της πόλης έστειλε ένα σημείωμα σε όλους τους  εξηγώντας το γιατί.
«Μουσουλμάνοι πρέπει να καταλάβετε ότι πρέπει να προσαρμοστείτε στον Καναδά και στο Κεμπέκ, τα έθιμα, τις παραδόσεις του και τον τρόπο ζωής του, επειδή εσείς το  επιλέξατε για να μεταναστεύσετε.
Οι Μουσουλμάνοι πρέπει να καταλάβουν ότι πρέπει να ενσωματωθούν και να μάθουν να ζουν στο Κεμπέκ. Πρέπει να κατανοήσουν ότι αυτοί πρέπει να αλλάξουν τον τρόπο ζωής και όχι  οι Καναδοί που τόσο γενναιόδωρα τους υποδέχτηκαν.
 

Οι Μουσουλμάνοι πρέπει να καταλάβουν ότι πρέπει να ενσωματωθούν και να μάθουν να ζουν στο Κεμπέκ. Πρέπει να κατανοήσουν ότι αυτοί πρέπει να αλλάξουν τον τρόπο ζωής και όχι  οι Καναδοί που τόσο γενναιόδωρα τους υποδέχτηκαν.
Μουσουλμάνοι πρέπει να καταλάβετε ότι οι Καναδοί δεν είναι ούτε ρατσιστές ούτε ξενοφοβικοί. Ο Καναδάς έχει δεχθεί πολλούς μετανάστες πριν από εσάς τους μουσουλμάνους, (ενώ σ’εσάς αυτό δεν ισχύει, δεδομένου ότι οι μουσουλμανικές χώρες δεν αποδέχονται μη-μουσουλμάνους μετανάστες).
Ακριβώς όπως και τα άλλα έθνη, οι Καναδοί δεν είναι διατεθειμένοι να εγκαταλείψουν την ταυτότητά τους ή την κουλτούρα τους.

 muslim-schools-ban-our-culture '

Ο Καναδάς είναι μια χώρα φιλόξενη και είναι οι κάτοικοι που σας υποδέχονται και εγώ επίσης.
Τέλος, θα πρέπει να καταλάβετε ότι στον Καναδά (Κεμπέκ) με τις χριστιανικές ρίζες του, τα χριστουγεννιάτικα δέντρα, οι εκκλησίες και θρησκευτικές γιορτές, θα πρέπει να παραμείνουν ως έχουν.
Ο δήμος του Dorval είχε το δικαίωμα να αρνηθεί κάθε παραχώρηση προς το Ισλάμ και τη Σαρία. 


1297657408486_ORIGINAL
Για τους Μουσουλμάνους οι οποίοι διαφωνούν με την εκκοσμίκευση και δεν αισθάνονται άνετα στον Καναδά, υπάρχουν 57 όμορφες μουσουλμανικές χώρες στον κόσμο, οι περισσότερες από αυτές αραιοκατοικημένες και έτοιμες να τους υποδεχθούν με ανοιχτές αγκάλες  και με όπλα , σύμφωνα με τον απάνθρωπο τρόπο της Σαρία.
Αν φύγατε από τη χώρα σας για τον Καναδά, και όχι για άλλες μουσουλμανικές χώρες, είναι επειδή έχετε σκεφτεί ότι η ζωή είναι καλύτερη στον Καναδά .
Εμείς λοιπόν δεν θα σας αφήσουμε να σύρετε τον Καναδά μέχρι το επίπεδο των εν λόγω 57 χωρών.
Θέσετε στον εαυτό σας αυτή την ερώτηση, μόνο μία φορά:
Γιατί είναι καλύτερα εδώ στον Καναδά, από το μέρος απο όπου έρχεστε; «Η  καντίνα με το χοιρινό στο μενού», είναι μέσα στην  απάντηση.
Εάν ήρθατε στον Καναδά με την ιδέα ότι θα μας εκτοπίσετε με την επέκτασή σας και τελικά θα  αναλάβετε τη χώρα, θα πρέπει να πακετάρετε τα πράγματά σας και να πάτε πίσω τώρα, στη χώρα από όπου ήρθατε. Δεν υπάρχει χώρος για εσάς και τις ιδέες σας στην χώρα μας……ΦΥΓΕΤΕ ΤΩΡΑ».

 http://www.paraxeno.com/33999/i-apantisi-tou-dimarchou-montreal-stous-mousoulmanous-pou-zitisan-na-vgi-to-chirino-ap-ta-scholika-kilikia/

Η τούρτα γενεθλίων στην αρχαία Ελλάδα ονομαζόταν «άμμιλος» .


Αποτέλεσμα εικόνας για Η τούρτα γενεθλίων στην αρχαία Ελλάδα
Εικόνα από : http://autochthonesellhnes.blogspot.gr/2016/01/blog-post_12.html

Η τούρτα γενεθλίων συνοδεύει τον εορτασμό της ολοκλήρωσης ενός επιπλέον έτους ζωής εδώ και πάρα πολλούς αιώνες και είναι εφεύρεση των αρχαίων Ελλήνων. Η τούρτα στην αρχαία Ελλάδα ονομαζόταν «άμμιλος» .
Ο λόγος που τοποθετούσαν τα κεριά πάνω στη τούρτα γενεθλίων ήταν για να τιμήσουν τη θεά Άρτεμις. Οι αρχαίοι Ελληνες έκαναν μια ιδιαίτερη τελετή, κατά την οποία έφερναν στο ναό της Αρτέμιδος ένα γλυκό στολισμένο με κεριά. Τα κεριά συμβόλιζαν τα αστέρια και το φεγγάρι, τα οποία συνδέονται με τη θεά του κυνηγιού. Τα κεριά άναβαν για να κάνουν το γλύκισμα να μοιάζει να φεγγοβολάει, σαν το φεγγάρι.
Ο λόγος που πρώτα έκαναν μια ευχή και μετά έσβηναν τα κεριά ήταν επειδή πίστευαν πως ο καπνός μετέφερε τις προσευχές τους στους ουρανούς, και πιθανόν η σημερινή συνήθεια να κάνουμε μία ευχή πριν σβήσουμε τα κεράκια να προέρχεται από αυτήν τη δοξασία.
Επειδή όμως η Αρτέμιδα θεωρούταν και προστάτιδα των μικρών παιδιών, για να έχουν την εύνοια της, οι αρχαίοι Έλληνες έκαναν αντίστοιχη τελετή και στα γενέθλια των παιδιών τους.
Η αρχαία ελληνική ευχή γενεθλίων έχει η εξής:
"Ω κορυφαία Θεά των γεννήσεων, Ακραία Άρτεμη δέξου αυτόν τον σεμνό ύμνο και χάρισε την ευλογία σου σε αυτόν που γιορτάζει την ημέρα της γεννήσεως του στο υλαίο πεδίο της ύπαρξης.
Εσύ που δίνεις το τέλειο δώρο Ανυσιδώρα χάρισε δώρα υγίειας, ευδαιμονίας, πνευματικής και υλικής ανάπτυξης, χαράς, ευθυμίας, και κάθε άλλου ψυχικού ή υλικού δώρου που εσύ κρίνεις για την αρετοδρομία της υπάρξεως.
Στάσου Βοηθός της υπάρξεως τούτης και Ευπλόκαμος, στρώνοντας άριστους δρόμους αρετής που οδηγούν σε έπαθλα αιώνια ώστε η ψυχή να ομοιάζει την Ευστέφανη χάρη Σου.
Καθαρά Θεά, κράτα αμόλυντη την ψυχή από κάθε κακό.
Μεγαλώνυμη και Ολβιόμοιρη Θεά χάρισε την μέγιστη ευτυχία της μοίρας ως
Περασία βοήθησε την σκέψη να οδεύει ασφαλής από τις αναζητήσεις της.
Σαόφρων χάρισε υγιή σκέψη.
Σεμνή Θεά δώρισε την σπουδαιότητα και τον σεβασμό σε τούτη την ύπαρξη."

Μάια Τσεπουλίδου
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 Σχολιασμός:
Γιαυτό οι εβραιοχριστιανοί δεν γιορτάζουν γενέθλια, επειδή ήταν αρχαιοελληνικό έθιμο;;
Και δικαιολογούνται πως ο Ηρώδης στα γενέθλιά του αποκεφάλισε τον Ιωάννη γιαυτό δεν είναι σωστό να τα γιορτάζουμε ! ! ;;
Δηλαδή η ονομαστική γιορτή έχει μεγαλύτερη αξία από την ημέρα των γενεθλίων του;;
Νομίζω πως κι οι Εβραίοι δεν γιορτάζουν γενέθλια;;
Nikos Pazaitis