Το Ελληνικό Έθνος, σύμφωνα με τον Ηρόδοτο, ορίζεται ως το σύνολο των ανθρώπων που έχουν κοινή καταγωγή, κοινή γλώσσα, κοινά ήθη και έθιμα και κοινή θρησκεία. Από τον 4ο π.Χ. αιώνα που ο Ηρόδοτος παρέθεσε αυτή την αλήθεια έχει κυλίσει πολύ νερό στο αυλάκι της ιστορίας, όμως η πραγματικότητα που κατέθεσε δεν έχει αλλάξει. Οι Έλληνες βάσει της τελευταίας πανευρωπαϊκής δημοσκόπησης του Pew Research Center κατά 86% συμφωνούν με τις θέσεις της Χρυσής Αυγής, επιθυμώντας «λιγότερους μετανάστες» στην Ελλάδα, όπως το έθετε η ερώτηση της δημοσκοπήσεως.
Η παγκοσμιοποίηση ως ιδεολόγημα επιτίθεται εναντίον των Εθνών και των δομικών συστατικών τους, όπως αυτές διατυπώθηκαν από τον Ηρόδοτο. Συνδυαστικώς και κατά μονάς τα δομικά στοιχεία της έννοιας του Έθνους δέχονται μία άνευ προηγουμένου επίθεση από τους ταγούς της παγκοσμιοποιητικής διανόησης. Σκοπός αυτής της επιθέσεως δεν είναι προφανώς η ιδεολογική επικράτηση κάποιων περιθωριακών ιδεών, αλλά η εξυπηρέτηση πολιτικών και οικονομικών συμφερόντων τεραστίων διαστάσεων.
Η διαγραφή των εθνικών ιστοριών συντελεί στην επέκταση της ανοιχτής διεθνούς αγοράς, που «τα προϊόντα και οι άνθρωποι κυκλοφορούν ελεύθερα». Όσο «ρομαντικό» και «κοσμοπολίτικο» και αν ακούγεται αυτό είναι το διακύβευμα για το οποίο οι διεθνείς καπιταλιστές επικυρίαρχοι ξοδεύουν τρισεκατομμύρια ευρώ και διεξάγουν επεκτατικούς πολέμους με όχημα το ΝΑΤΟϊκό και αμερικανικό στρατό. Η διαγραφή της φυλετικής ταυτότητας, των ηθών και των εθίμων εκάστου Έθνους διαμέσου της αθρόας λαθρομεταναστεύσεως, την διαφήμισης των επιμειξιών και των προτύπων τύπου «Κονσίστα» σκοπεύει την διάλυση των εθνικών συνεκτικών δεσμών και την άμβλυνση των αντιστάσεων που θα συναντήσουν τα σχέδια διάλυσης των εθνικών κοινωνιών και φτωχοποίησης των Λαών.
Τα παραπάνω δεν είναι κάποιο «εθνικιστικό παραλήρημα», όπως συνηθίζουν να λένε οι εγκάθετοι δημοσιογραφούντες, υπηρέτες της εγχώριας και αλλοδαπής πλουτοκρατίας, όταν καθυβρίζουν την Χρυσή Αυγή. Είναι μία πανθομολογούμενη πραγματικότητα που ακόμα και οι πατέρες της σκέψης του μαρξισμού αποτύπωσαν στα γραπτά τους (scripta manent, τα γραπτά μένουν…). Ενδεικτικά παραθέτουμε τα γραφόμενα του Ένγκελς στην επιστολή του «Κάθε μεταναστευτική ομάδα καταλαβαίνει μόνο τον εαυτό της»: «Η μετανάστευση διαιρεί τους εργάτες σε δυο ομάδες, στους ντόπιους και στους ξένους, και οι τελευταίοι χωρίζονται σε Ιρλανδούς, Γερμανούς και πολλές άλλες μικρές ομάδες, η κάθε μια από τις οποίες καταλαβαίνει μόνο τον εαυτό της. Για να σχηματίσεις από όλους αυτούς ένα ενιαίο κόμμα απαιτούνται ασυνήθιστα μεγάλες δυνάμεις. Έχουμε συχνά κάποια βίαια ξεσπάσματα, αλλά η μπουρζουαζία δεν έχει παρά να περιμένει υπομονετικά και αυτά τα ανομοιογενή στοιχεία της εργατικής τάξης θα διαχωριστούν και πάλι...».
Η θεωρία του Φαλμεράυερ
Η φυλετική συνέχεια του Ελληνισμού από την αρχαιότητα έως και σήμερα είναι ένα ζήτημα υψίστης σημασίας για την δόμηση του Ελληνικού Έθνους. Από συστάσεως του Ελληνικού Κράτους, μέσα σε ολόκληρο τον 19ο αιώνα και έως σήμερα το συγκεκριμένο ζήτημα παραμένει σημείο φιλονικίας ανάμεσα σε αυτούς που εξετάζουν αντικειμενικά τα ιστορικά και επιστημονικά δεδομένα και αυτούς που θέλουν να εξυπηρετήσουν πολιτικούς σκοπούς εις βάρος του Ελληνικού Έθνους.
Στον 19ο αιώνα, ενώ το Ελληνικό Κράτος περνούσε μέσα από συνεχείς πολεμικές διαδικασίες προσαρμογής των εθνικών συνόρων, με απώτερο σκοπό την πραγμάτωση του οράματος της Μεγάλης Ελλάδας, αναδύθηκε από την Γερμανία η θεωρία του Φαλμεράυερ, σύμφωνα με την οποία στην Ελληνική Επικράτεια κατοικούν απόγονοι σλάβων, αλβανών και τούρκων, οι οποίοι δια της μετοικήσεως οδήγησαν στον αφανισμό τους απογόνους του Γεωργίου Πλήθωνος Γεμιστού και των Αρχαίων Ελλήνων.
Η θεωρία αυτή κρίθηκε αντεπιστημονική και ο εμπνευστής της χλευάστηκε από το σύνολο του νοήμονος κόσμου, αφού κρίθηκε ότι σκοπούμενο της εργασίας του ήταν η πρόχειρη κατασκευή ανθελληνικής προπαγάνδας για την επίτευξη πολιτικών σκοπών. Την εποχή που ο Φαλμεράυερ συνέγραψε τα λιβελογραφήματα του, το Ελληνικό Κράτος ήτο νεοσύστατο και υπήρχαν πολλές δυνάμεις που ήθελαν δυνατή την Οθωμανική Αυτοκρατορία, προς απόκρουση ενδεχόμενης καθόδου των Ρώσων προς το Αιγαίο Πέλαγος. Εκείνη την εποχή διεξαγόταν ένα ακόμα επεισόδιο της γεωπολιτικής διελκυστίνδας που βλέπουμε έκδηλα σήμερα με πολεμικές επιχειρήσεις και «επαναστάσεις» να λαμβάνουν χώρα στη Συρία, την Λιβύη, την Αίγυπτο, την Ουκρανία και αλλού.
Παρά την απόρριψη της θεωρίας από την Βαυαρική Ακαδημία Επιστημών και Κλασικών Μελετών και την ουσιαστική αποδόμησή της από τιτάνες της ελληνικής διανόησης, όπως ο Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος, η θεωρία αυτή παραμένει ζωντανή, επειδή δεν έχουν εκλείψει τα γεωπολιτικά συμφέροντα που προστάζουν την ύπαρξη της. Ιδιαιτέρως στην σύγχρονη εποχή έχουν προκύψει και ιδεολογικοί λόγοι για την αναβίωση της συγκεκριμένης θεωρίας. Οι ταγοί της παγκοσμιοποίησης, με αιχμή του δόρατος την αντεθνική αριστερά και διάφορους μισθοδοτούμενους από τον Τζορτζ Σόρος «φελλούς», επιχειρούν διαρκώς την επαναφορά της εν λόγω θεωρίας και άλλων παρόμοιων θεωριών. Στόχος τους η απαλοιφή των ανθρωπίνων φυλών πρώτα από τη συνείδηση των Λαών και ακολούθως από τον παγκόσμιο χάρτη.
Σκοπώντας στην ταχεία συνόψιση των στόχων που κρύβονται πίσω από αυτές τις προσπάθειες και την περιβόητη «ευρωπαϊκή ολοκλήρωση» της Ευρώπης των τοκογλύφων, που ως τελειωτικό της στάδιο έχει την «ομοσπονδία», τις «Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης», αρκεί να παραθέσουμε ένα μικρό απόσπασμα από το βιβλίο «Praktischer Idealismus» του Kalergi, το όνομα του οποίου έχει δοθεί σε βραβείο που απονέμεται ανά διετία σε ηγετικές προσωπικότητες, για την εξαίρετη συμβολή τους στη διαδικασία της ευρωπαϊκής ενοποίησης: «O άνθρωπος του μέλλοντος θα είναι μικτής φυλετικής καταγωγής. Οι φυλές και οι τάξεις του σήμερα θα εξαφανισθούν σταδιακά λόγω της εξάλειψης του χώρου, του χρόνου και της προκατάληψης. Η ευρωασιατική-νεγροϊδής φυλή του μέλλοντος, όμοια στην εμφάνιση της με τους αρχαίους Αιγύπτιους, θα αντικαταστήσει την διαφορετικότητα των λαών και την διαφορετικότητα των ατόμων. Αντί της καταστροφής του ευρωπαϊκού ιουδαϊσμού, η Ευρώπη, ενάντια στην θέλησή της, εξευγένισε και μόρφωσε αυτόν τον λαό, οδηγώντας τον στο μελλοντικό του στάτους ως ηγετικό έθνος διαμέσου αυτής της τεχνητής εξελικτικής διαδικασίας. Δεν προξενεί κατάπληξη ότι αυτός ο λαός που δραπέτευσε από το Γκέττο-φυλακή, εξελίχθηκε σε μία πνευματική αριστοκρατία της Ευρώπης. Συνεπώς η ευσπλαχνική πρόνοια έδωσε στην Ευρώπη μια νέα φυλή αριστοκρατίας με τη χάρη του πνεύματος. Αυτό συνέβη τη στιγμή που η Ευρωπαϊκή φεουδαλική αριστοκρατία κατέπεσε, λόγω της χειραφέτησης των Ιουδαίων [εννοείται με τις διαταγές και τα μέτρα που πήρε η γαλλική επανάσταση]».
Χωρίς φυλές δεν υπάρχουν έθνη. Χωρίς έθνη δεν υπάρχουν σύνορα, ούτε κοινωνικοί συνεκτικοί δεσμοί. Χωρίς έθνη ο καθείς αντιλαμβάνεται μονάχα τον εαυτό του και ο ατομισμός βασιλεύει σε μία κοινωνία που κυβερνάται ανέτως και χωρίς αντιδράσεις από μία «περιούσια» ελίτ. Η εμμονική επίθεση εναντίον των θεμελίων του Ελληνικού Έθνους που εδράζονται στην αδιάσπαστη φυλετική συνέχεια του Γένους από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, την ιστορική του λαμπρότητα που κατευθύνει ακόμα και σήμερα την σκέψη των ελεύθερων ανθρώπων και την γεωστρατηγική θέση της Ελλάδος. Αποτελεί ταυτοχρόνως συμβολικό και στρατηγικό στόχο, προς την επίτευξη της παγκοσμιοποιήσεως και της παγκόσμιας διακυβέρνησης.
Οι Έλληνες είναι απευθείας απόγονοι των Αρχαίων Ελλήνων
Η ιχνηλασία του προγονικού αδιάσπαστου ποταμού αίματος, που ρέει από τους Αρχαίους Έλληνες έως τους σημερινούς σύγχρονους Έλληνες, οφείλει να γίνει με βάση τον προαναφερθέντα ορισμό του Έθνους από τον Ηρόδοτο. Είναι βέβαιο ότι από τα συστατικά στοιχεία του Έθνους, κατά Ηρόδοτο, οφείλουμε να σταθούμε κυρίως στο κοινό Αίμα, στην κοινή Καταγωγή. Αυτό είναι η απόδειξη της αδιάσπαστης φυλετικής συνέχειας του Ελληνισμού, σε πείσμα των ταγών της παγκοσμιοποίησης που συνεχίζουν να επιμένουν ότι το Ελληνικό Έθνος εξέλειψε προ αιώνων πολλών, ως αποτέλεσμα της μετοικίσεως άλλων Λαών στην περιοχή της νότιας χερσονήσου του Αίμου. Η Γενετική και η Φυσική Ανθρωπολογία θα δείξουν του λόγου το αληθές, με ολοένα και νεότερες – πιο 6 εμπεριστατωμένες μελέτες που όλες συγκλίνουν στο συμπέρασμα ότι ο Λαός που κατοικεί την Ελλάδα είναι ίδιος με τον Λαό που κατοικούσε τον Ελλαδικό χώρο πριν από χιλιάδες χρόνια.
Η Λαογραφία, η επιστήμη που ασχολείται με όλες τις εκφάνσεις του λαϊκού πολιτισμού, με τις εκφράσεις της Φυλετικής Ψυχής εκάστου Έθνους, η επιστήμη που καταγράφει και ταξινομεί όλα όσα ένας λαός κατά παράδοση λέγει, ενεργεί και πράττει σε συλλογικό επίπεδο αποτελεί άλλη μία σαφή απόδειξη της φυλετικής συνέχειας του γένους μας. Αλήθεια, πως εξηγούν την διαχρονία των ηθών και των εθίμων του Λαού παρόλες τις, ομολογουμένως, «φιλότιμες» (στην πραγματικότητα άτιμες…) προσπάθειες τους; Πως εξηγούν πως ένας Λαός που επλήγη όσο κανένας άλλος από την αστυφιλία, την απότομη αποκοπή από τις ρίζες του και την επέλαση της παγκοσμιοποίησης, του «νεωτερισμού», του «προοδευτισμού», της παρακμής, παρέμεινε εγγύτερα στα ήθη και στα έθιμα του από άλλους λαούς κατά πολύ νεώτερους;
Η Ελληνική Γλώσσα έχει υπάρξει το εργαλείο με το οποίο μεγαλούργησε ο Λαός σε όλα αυτά τα χιλιάδες χρόνια ιστορίας. Είναι μία εκ των μακροβιότερων γλωσσών στον κόσμο και μία ζώσα απόδειξη της φυλετικής και – συνεπώς – της πολιτιστικής συνέχειας του Έθνους μας και του πολιτισμού του. Η Ελληνική είναι η αρχαιότερη ζώσα γλώσσα στο «δέντρο» των ινδοευρωπαϊκών γλωσσών, έχοντας υποστεί πολύ λιγότερες μεταλλάξεις από νεώτερες γλώσσες, όπως τα γερμανικά ή τα λατινικά, έχει διατηρήσει δε μέχρι και σήμερα την σύνδεση της με το παρελθόν, σε σημείο οποιοσδήποτε υποψιασμένος Έλληνας να μπορεί να καταλάβει, έστω και στοιχειωδώς, αρχαιότερες διαλέκτους της.
Η Ιστορία μας αποδεικνύει ότι όλα τα παραπάνω όχι μόνο δεν είναι συμπτώσεις, αλλά ουσιαστικές αποδείξεις για την φυλετική συνέχεια του Ελληνισμού. Η Ιστορία μας που τόσο σφοδρά της επιτίθενται οι ταγοί της παγκοσμιοποίησης, οι τουρκοσπουδαγμένοι δήθεν «ιστορικοί» του CDRSEE και άλλων παρόμοιων εθνοαποδομητικών οργανισμών, παρέχει όλες τις αποδείξεις που χρειάζεται κανείς για να διαλύσει τις αιτιάσεις των εχθρών του Ελληνισμού, αυτών που προπαγανδίζουν ότι στη Σμύρνη έγινε «συνωστισμός» και ότι η τουρκοκρατία ήτο απλώς μία μετάβαση αρμοδιοτήτων.
Η Ιστορία απαντά στον Φαλμεράυερ
Εστιάζοντας στην ανθελληνική θεωρία του Φαλμεράυερ, η οποία αντικειμενικώς ήταν η ναυαρχίδα του ανθελληνισμού, ξεπερνώντας κατά πολύ σε «σοβαρότητα» τις φαιδρότητες που κατά καιρούς έχουν γραφεί εις βάρος του Ελληνισμού, με επίκεντρο την δήθεν διάσπαση της φυλετικής αλυσίδας, θα παραθέσουμε επίμαχα αποσπάσματα από την απάντηση του Έλληνα Ιστορικού Κωνσταντίνου Παπαρρηγόπουλου.
Σύμφωνα με την θεωρία του Φαλμεράυερ ήδη από τον 7ο αιώνα μ.Χ. εν μέσω της Βυζαντινής Κυριαρχίας στην Χερσόνησο του Αίμου, το Ελληνικό Γένος είχε χαθεί, έχοντας «αντικατασταθεί» από σλαβικούς πληθυσμούς. Ο Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος απαντά πνευματωδώς και με χιούμορ στον Φαλμεράυερ και τους σύγχρονους ακολούθους του, στον βούρκο του ανθελληνισμού:
«Ο θέλων να καταστρέψει την Ελληνική φυλή δια των Σλάβων έτι από την 7η μ.Χ. εκατονταετηρίδα, έπρεπε προ πάντων να ανατρέψει άρδην όλη την κατά τον μέσο αιώνα και τους νεότερους χρόνους ιστορία των χριστιανικών κατοίκων της Ανατολής· διότι, καθ’ όσον η ιστορία των κατοίκων αυτών ή τουλάχιστον της πλειονότητας τους, ήταν μέχρι τώρα γνωστή, τα πάντα καθ’ όλο εκείνο το χρονικό διάστημα ήταν Ελληνικά· και η γλώσσα και η θρησκεία και η νομοθεσία και η φιλολογία και η εθνική ποίηση. Έπρεπε, λοιπόν, να αποδειχθεί ή ότι όλα αυτά τα συστατικά στοιχείων της εθνικότητάς τους δεν ήταν Ελληνικά, γεγονός αδύνατο, ή ότι οι αλλόφυλοι κατέλαβαν μεν τη χώρα, εξολόθρευσαν δε τους πρότερους κατοίκους και μετά εξελληνίσθηκαν από μόνοι τους, γεγονός μάλλον απίθανο.»
Κομβικό σημείο στην θεωρία του Φαλμεράυερ είναι η εγκατάλειψη της Αττικής επί 400 χρόνια (!), γεγονός που εκμεταλλεύτηκαν αλβανικά και σλαβικά φύλα, προκειμένου να μετοικήσουν την περιοχή, όντας έως και σήμερα η συντριπτική πλειονότητα, σύμφωνα πάντα με την καταγέλαστη θεωρία του Φαλμεράυερ. Όπως αναφέρει στην απάντηση του ο Παπαρρηγόπουλος η βάση για την σκέψη αυτή του Φαλμεράυερ είναι ένα χειρόγραφο που κάνει λόγο για τον «Πατριάρχη Ιωαννικίνον», ο οποίος φέρεται να διέταξε της κατασκευή μονής Αγίων Αναργύρων στην Αθήνα. Όμως, όπως ευστόχως σημειώνει ο Έλλην Ιστορικός, «κατά δυστυχίαν εν τη 10 εκατονταετηρίδι πατριάρχης Ιωαννικίνον δεν υπήρξε», ενώ και ο εν λόγω Πατριάρχης και η εν λόγω μονή εμφανίζονται το 1651, πολλές εκατονταετηρίδες μετά τις σλαβικές επιδρομές.
Γενετική – Φυσική Ανθρωπολογία
Ερχόμενοι στις φυσικές επιστήμες της Γενετικής και της Φυσικής Ανθρωπολογίας που εξετάζουν αντιστοίχως την γενετική σύσταση – προέλευση των ανθρώπων και την μορφολογία των ανθρώπων ανά τους αιώνες, αξίζει να κάνουμε δύο ξεχωριστές αναφορές σε έρευνες που δημοσιεύτηκαν τον τελευταίο καιρό και αποδεικνύουν αυτό που αποτύπωσε στις φωτογραφίες της η αείμνηστη Νέλλη Σεραϊδάρη, ότι δηλαδή οι σύγχρονοι Έλληνες είναι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων. Οι φωτογραφίες της Νέλλη, που κοσμούν και το παρόν ένθετο, παρέθεταν και συνέκριναν μορφές του σύγχρονου Ελληνισμού με αγάλματα του ένδοξου Ελληνικού παρελθόντος, αναδεικνύοντας την φυλετική συνέχεια και ομοιότητα των Ελλήνων, ύστερα από τέσσερις χιλιάδες ιστορικούς χρόνους και δεκάδες ιστορικών περιόδων.
Κλείνοντας αυτή την απαραίτητη παρένθεση και επανερχόμενοι στην φυσική ανθρωπολογία, οφείλουμε να μνημονεύσουμε τις έρευνες του , επίτιμου καθηγητή, Ορθοδοντικής, κ. Μανώλη Παπαγρηγοράκη, ο οποίος τις παρουσίασε σε εκπομπή της κρατικής τηλεόρασης τον Μάρτιο του 2013, φέρνοντας σε φανερή αμηχανία την δημοσιογράφο, η οποία έσπευσε να μνημονεύσει τον ανθέλληνα και ήδη γελοιοποιηθέντα (από τον Παπαρηγόπουλο, αλλά και πολλούς άλλους) Φαλμεράυερ. Ο καθηγητής παρουσίασε τις έρευνες και τα συμπεράσματα του, μελετώντας κρανία από αρχαία νεκροταφεία και σύγχρονα, τα οποία μπορούν να συνοψιστούν στον λαχταριστό διάλογο στο τέλος, όταν η δημοσιογράφος ρωτά τον καθηγητή: «Καλά μας είπατε για ομοιότητες, διαφορές υπάρχουν;» για να εισπράξει ένα ηχηρό και ενταφιαστικό για την «αντιρατσιστική» προπαγάνδα «ΟΧΙ»! Ο καθηγητής κ. Παπαγρηγοράκης είχε κατασκευάσει στα πλαίσια των ερευνών του και την τρισδιάστατη εικόνα μίας Αρχαίας Ελληνίδας, της Μύρτιδας, για να συμπληρώσει τις φωτογραφίες της αείμνηστης Νέλλης και να αποτελέσει άλλη μία «ζώσα» απόδειξη της φυλετικής συνέχειας του Ελληνισμού. Παρόμοια έρευνα των Αργυρόπουλου, Σασούνη και Ξενιώτου από το πανεπιστήμιο του Pitsburg των ΗΠΑ, με τίτλο «Μία συγκριτική κεφαλομετρική έρευνα του Ελληνικού κρανιοπροσωπικού σταθεροτύπου μέσα σε 4000 χρόνια», είχε δημοσιευτεί το 1989. Στην συγκεκριμένη έρευνα διενεργήθηκε συγκριτική μελέτη, εξέτασης των κρανιοπροσωπικών χαρακτηριστικών συγχρόνων και αρχαίων Ελλήνων (από τα κρανία) για την ταυτοποίηση της σημαντικότητας της Εθνικής Κληρονομιάς. Ο σύγχρονος πληθυσμός αντιπροσωπεύθηκε από 54 άτομα εξακριβωμένης ελληνικής καταγωγής, με φυσιολογική διάπλαση του προσώπου και κανονική οδοντική σύγκλιση. Το αρχαίο δείγμα αφορούσε 40 κρανία με φυσιολογική σύγκλιση, χρονολογούμενα στην υστερομινωική – πρωτοελλαδική περίοδο. Μια αξιοσημείωτη ομοιότητα στην κρανιοπροσωπική μορφολογία, μεταξύ των δύο ομάδων, ήταν προφανής, δηλωτική μιας εγγύς γενετικής συγγένειας, μεταξύ συγχρόνων και αρχαίων Ελλήνων. Η ικανότητα του κρανιοπροσωπικού συμπλέγματος να εκφράζει εξισορροπιστικές αλλαγές λήφθηκε υπόψη, καθώς επίσης το σύμπλεγμα εκτιμήθηκε ωσάν απαρτιωμένη, λειτουργική, βιολογική ενιαία οντότητα. Επιπλέον η βάση του κρανίου επέδειξε μία σαφή επιρροή στην διαμόρφωση του συνολικού κρανιοπροσωπικού προφίλ.
Ερχόμενοι στην Γενετική, οφείλουμε να μνημονεύσουμε το προσφάτως εκδοθέν βιβλίο του ομότιμου καθηγητή Γενετικής και Γενετικής του Ανθρώπου, Κωνσταντίνου Τριανταφυλλίδη με τίτλο «Η γενετική ιστορία της Ελλάδας - Το DNA των Ελλήνων», που περιλαμβάνει τις γενετικές μελέτες του που πραγματοποιήθηκαν στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και σε άλλα ευρωπαϊκά ιδρύματα, του οποίου τα συμπεράσματα θα προσπαθήσουμε να συνοψίσουμε εν τάχει.
Ουδεμία σχέση των Ελλήνων με τους Σλάβους
Με βάση έρευνα του 1970 που διεξήχθη με βάση 88 γονίδια που καθορίζουν ομάδες αίματος και ένζυμα, οι γενετική απόσταση των Ελλήνων είναι μικρότερη με τους Ιταλούς, έπειτα με τους Αυστριακούς και τελευταία με τους Γιουγκοσλάβους.
Το ίδιο αποτέλεσμα είχαν έρευνες που διενεργήθηκαν με βάση γονίδια που καθορίζουν λευκοκυτταρικά αντιγόνα. Συγκεκριμένα η μικρότερη γενετική απόσταση βρέθηκε ανάμεσα στους Έλληνες και τους Ιταλούς, ενώ η μεγάλη γενετική απόσταση με τους Γιουγκοσλάβους έδειξε ότι δεν υπάρχει εμφανή επιμειξία ανάμεσά τους.
Εντυπωσιακό δε είναι ότι οι Σλάβοι ερευνητές Rebala k. και Mikulich A. σε πρόσφατη εργασία τους, του 2007 διαπίστωσαν πολύ μικρές γενετικές αποστάσεις ανάμεσα σε Σλαβικούς λαούς όπως οι Σέρβοι, οι Βούλγαροι, οι Βόσνιοι και οι Σκοπιανοί, γεγονός που σε συνδυασμό με τις προαναφερθείσες έρευνες, αλλά και έρευνα με βάση τις συχνότητες απλών νουκλεοτιδικών δεικτών του χρωμοσώματος Υ, αποδεικνύει ότι οι Έλληνες έχουν μεγαλύτερη σχέση με πληθυσμούς της Κεντρικής Ευρώπης παρά με τους Σλάβους, γεγονός που αποκλείει την οποιαδήποτε ανάμειξη με Σλάβους.
Ουδεμία σχέση των Ελλήνων με τους Αλβανούς
Ο πληθυσμός των Αλβανών είναι χωρισμένος σε δύο κύριες πληθυσμιακές ομάδες, τους Γκέγκηδες στον Βορρά και τους Τόσκηδες στον Νότο. Πριν πούμε το οτιδήποτε να αναφέρουμε ότι οι Έλληνες ως γενετική σύσταση, ύστερα από πλήθος μελετών φαίνονται σχετικώς ομοιογενείς ως πάμμικτος πληθυσμός. Η ιστορία της εποικήσεως των Αλβανών στην Ελλάδα περιλαμβάνει συγκεκριμένες περιοχές συνεπώς δεν περιμένει κανείς να βρει «συγγένεια» μεταξύ Αλβανών και Κρητών. Το γεγονός ότι οι Έλληνες είναι σχετικώς ομοιογενείς δείχνει εξαρχής ότι δεν έχει υπάρξει επιμειξία με τους Αλβανούς. Τα πράγματα, όμως, γίνονται χειρότερα για τους πρεσβευτές της παγκοσμιοποίησης, αφού οι γενετικές έρευνες δείχνουν ότι υπάρχουν στατιστικά σημαντικές διαφοροποιήσεις ανάμεσα σε Έλληνες και Αλβανούς. Αυτές οι γενετικές αποστάσεις που βεβαιώνονται τόσο από μελέτη μικροδορυφορικών γενετικών δεικτών του χρωμοσώματος Υ, όσο και από την συχνότητα αντιγόνων των γονιδίων HLA, φαίνονται να είναι μικρότερες στους Τόσκηδες, γεγονός που αποδεικνύει γενετική εισβολή των Ελλήνων στην Αλβανία και όχι το αντίθετο. Βέβαια, αυτό έχει να κάνει με εξαλβανισμένους Έλληνες περισσότερο, παρά με επιμειξίες, γεγονός που αποδίδεται στην παρουσία Ελληνισμού στην περιοχή και στις φρικαλεότητες που υπέστησαν οι Βορειοηπειρώτες, από την Οθωμανική Αυτοκρατορία μέχρι και σήμερα.
Ουδεμία σχέση με τους Τούρκους
Οι τούρκοι κατατάσσονται σε μία εντελώς διαφορετική φυλή, την μογγολική, που αποτελεί αυτή τη στιγμή το 30% περίπου των κατοίκων της Τουρκίας, με τους υπολοίπους να έχουν τουρκική συνείδηση, αλλά όχι τουρκική καταγωγή. Το γεγονός ότι οι Έλληνες κατατάσσονται φυλογενετικά στους Καυκάσιους (Λευκούς) Ευρωπαϊκούς Λαούς, οφείλει να αποκλείσει κάθε είδους συζήτηση περί αυτού. Πέραν αυτού, όμως, μελέτη κλασικών γενετικών δεικτών και απλοομάδων χρωμοσώματος Υ έδειξαν ότι οι τούρκοι διαφέρουν στην γενετική τους σύσταση από τους Έλληνες.
Κλείνουμε με την χαρακτηριστική σημείωση του καθηγητή Τριανταφυλλίδη, ύστερα από σχολιασμό δεκάδων μελετών “οι σύγχρονοι Έλληνες είναι απόγονοι πληθυσμιακών ομάδων που έζησαν σε αυτή τη γωνιά της ΝΑ Ευρώπης ήδη από την Παλαιολιθική εποχή και έχουν διατηρήσει την Ελληνική γλώσσα τουλάχιστον από την εποχή των Μυκηναίων έως σήμερα”. Το γεγονός ότι η χαρακτηριστική των Ελλήνων υπόαπλοομάδα Ε-V13 του χρωμοσώματος Υ, δείχνει μία επέκταση στην Ευρώπη που συμφωνεί απολύτως με την εξάπλωση του Ελληνισμού στην λεκάνη της Μεσογείου, αποδεικνύει την φυλετική συνέχεια των Ελλήνων από την Αρχαιότητα έως και σήμερα.
Λαογραφία
Η ίδια η Ελληνική Παράδοση και η αδιάσπαστη συνέχεια της στο χρόνο αποτελεί το «κερασάκι στην τούρτα» των αποδείξεων περί της φυλετικής συνέχειας των Ελλήνων. Γιατί δεν είναι δυνατόν να «εξαφανίστηκαν» ξαφνικά οι Έλληνες, αλλά οι κάτοικοι που αποίκησαν αργότερα αυτή τη χώρα να συνέχισαν τα ήθη και τα έθιμα των Ελλήνων. Επίσης δεν είναι δυνατόν να έχουν επιζήσει χωρίς προσμίξεις έθιμα αρχαίων δοξασιών και λατρειών, παρά την αλλαγή της κρατούσας θρησκείας και παρά την υποτιθέμενη «πρόσμειξη» των Ελλήνων με Σλάβους, Αλβανούς και Τούρκους, οι οποίοι παρά τη φυσική παρουσία τους δεν κατάφεραν να έχουν την ανάλογη πολιτισμική επίδραση.
Η Λαογραφία, η μελέτη των ηθών και εθίμων εκάστου Λαού, μας δίνει μία ακόμα απόδειξη της φυλετική συνέχειας του Ελληνισμού, ο οποίος πέραν του αίματος επιβιώνει και σε πολιτισμικό επίπεδο. Από το χριστουγεννιάτικο δέντρο, τα κάλαντα, τα έθιμα της Λαμπρής και πραγματικά πάρα πολλά άλλα, των οποίων η απλή παράθεση θα απαιτούσε τόμους, φαίνεται ότι σε αυτήν εδώ την γη κατοίκησε και κατοικεί έως και σήμερα ένας Λαός, η συνέχεια του οποίου δεν επιδέχεται αμφισβήτησης.
Μεγάλοι Έλληνες Λαογράφοι, όπως ο Νικόλαος Πολίτης και ο Γιώργος Αικατερινίδης, μέσα από τα έργα τους - μνημεία προσήλωσης και αγάπης προς τον Ελληνισμό – αποδεικνύουν με πληθώρα παραδειγμάτων και στοιχείων την φυλετική συνέχεια του Ελληνισμού, η οποία αποτυπώνεται και στο πολιτισμικό επίπεδο, από την Αρχαιότητα και το Βυζάντιο, έως και σήμερα.
Συμπερασματικά
Η φυλετική συνέχεια του Ελληνισμού έχει δεχθεί μία άνευ προηγούμενου επίθεση τόσο από τους αριστερούς διεθνιστές, όσο και από τους δεξιούς οικουμενιστές, αμφότερους πιστούς οπαδούς της παγκοσμιοποίησης. Το σκοπούμενο πίσω από αυτή την ανίερη συμμαχία είναι η αποτίναξη του φυλετικού στοιχείου από τα θεμέλια του κράτους. Είναι, ουσιαστικά, η ίδια αισχρή πολεμική για την αποτίναξη της θείας προέλευσης των νόμων, συστατικού στοιχείου του κράτους. Όλα αυτά αποσκοπούν στην ιδεολογική αποδόμηση της ίδιας της Πολιτείας μας για μία αναβίωση του άθεου και άφυλου «Λαϊκού Κράτους» της Γαλλικής Επαναστάσεως, σε μία μορφή πολυφυλετική και πολυεθνική, έτσι ώστε να καταστεί δυνατή η εγκαθίδρυση μίας παγκόσμιας διακυβέρνησης, μίας νέας διαστρεβλωμένης και άρρωστης «Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας» των πλουτοκρατών και των πολυεθνικών.
Πρόκειται ουσιαστικά για τις προπαρασκευαστικές ενέργειες του ερχομού της εποχής των Καισάρων, η οποία θα αποτελέσει το κύκνειο άσμα του παρόντος ιστορικού κύκλου, σύμφωνα με την σκέψη του Oswald Spenger. Οι δυνάμεις της παρακμής, παρά το γεγονός ότι έχουν απαξιωθεί και αποδομηθεί στις συνειδήσεις των Λαών, συνεχίζουν να επαναλαμβάνουν τα ακαταλαβίστικα δόγματά τους, τα οποία οδηγούν στον βέβαιο θάνατο των πολιτισμών.
Η προαναφερθείσα, στην εισαγωγή, φράση του Ένγκελς δείχνει μία ακόμη διάσταση της ανάγκης του αγώνα για την διαφύλαξη της Ιστορικής Αλήθειας, περί της φυλετικής συνέχειας του Ελληνισμού. Δεν είναι μόνο θέμα Ηθικής ή Αγάπης για την Ελλάδα, τον Ελληνισμό και την Ιστορία του. Είναι, επιπροσθέτως των παραπάνω, ανάγκη κοινωνική για ματαίωση των πλουτοκρατικών σχεδίων για παγκόσμια επικράτηση και επιβολή της δικτατορίας των «προυχόντων» επί των «πληβείων», οι οποίοι μη έχοντας συνεκτικούς κοινωνικούς δεσμού θα είναι ανήμποροι για την οποιαδήποτε αντίσταση στα αντιλαϊκά και αντεθνικά τους σχέδια.
Κώστας Αλεξανδράκης