Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

787 ) ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΟΦΟΙ.. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΝΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΟΡΟ'ΙΔΕΥΟΥΝ ΟΙ ΑΟΡΑΤΟΙ ΕΧΘΡΟΙ....ΗΜΑΡ ΕΣΤΙ..


Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΟΦΟΙ.

ΧΡΥΣΟΔΟΤΑ ΗΛΙΕ, ΜΑΚΑΡΙΕ ΤΙΤΑΝΑ ...
KΛΥΘΙ ΜΕΥ , ΧΡΥΣΟΚΑΡΗΝΕ , ΦΑΕΘΩΝ ΛΥΚΩΡΕΥΣ ,
ΤΟΞΟΒΕΛΕΜΝΕ ΠΥΡ-ΦΕΑ. ΤΟΞΟΤΑ ΦΑΕΙΝΕ..
ΕΚΑΤΗ-ΒΟΛΕ , ΛΑΜΠΡΕ , ΧΡΥΣΗΝΙΕ ΘΕΕ...
ΛΥΚΙΕ ΚΑΙ ΛΥΚΑ-ΕΡΓΕ..
ΠΥΡ-ΑΥΓΕΑ ΚΑΙ ΠΥΡ-ΦΟΡΕ .
ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΩΡ ΠΝΟΗΣ, ΑΙΩΝΙΕ ΗΛΙΕ ..
ΟΛΥΜΠΙΕ ΦΟΙΒΕ, ΚΟΣΜΟΔΟΤΗ , ΖΩΟΔΟΤΗ ΧΡΥΣΗΣ ΣΠΟΡΑΣ...

ΕΡΩΤΟΠΟΙΗΤΗ ΝΥΜΦΩΝ, ΛΑΤΡΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΩΝ, ΚΑΘΑΡΣΙΕ ΜΗΤΡΩΝ.
ΚΑΛΗΤΩΡ ΧΡΥΣΩΝ ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΝΩΝ .
ΠΑΝΔΕΡΚΕΣ ΟΜΜΑ ΥΠΟ ΗΕΛΙΟΥ ΤΕ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΟΥ ΑΣΤΕΡΟΕΝΤΟΣ...
ΑΚΑΜΑΝΤΟΝ ΠΥΡ ΑΣΤΗΡ ΚΥΝΟΣ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΟΥ ΑΡΧΩΝ....
ΛΑΜΠΡΟΝ ΦΑΟΣ ΗΕΛΙΟΙΟ ΦΑΕΙΝΟΤΕΡΟΝ ΠΥΡΟΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ.
ΥΨΙΣΤΕ ΠΡΟΣ ΤΕ ΘΕΩΝ ΜΑΚΑΡΩΝ ΠΡΟΣ ΤΕ ΘΝΗΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
ΟΥΡΑΝΟΘΕΝ ΥΠΕΡΤΕΛΛΕΙΝ ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΙΘΕΡΙΟΥ ΖΗΝΟΣ
ΚΑΙ ΥΔΩΡ ΕΣ ΠΑΤΡΙΣ ΓΑΙΗΣ...
ΚΥΔΙΣΤΕ ΑΝΑΞ , ΧΡΥΣΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΜΥΣΤΑΓΩΓΩΝ ΑΝΔΡΩΝ.
ΩΣ ΙΕΡΟΝ ΗΜΑΡ ΕΠΙ ΔΗ-ΜΗΤΗΡ ΓΑΙΗΣ ΕΠΕΛΘΕΙΝ ΑΙΔΩ ΚΑΙ ΝΕΜΕΣΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ.
Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ...
ΟΤΑΝ ΕΛΘΕΙΝ Η ΙΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ,ΠΟΥ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ, ΑΠΟ ΗΛΙΟΣΤΑΣΙΟΝ ΕΙΣ ΗΛΙΟΣΤΑΣΙΟΝ, ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟΙ , ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ...
ΔΙΑΤΙ ΑΛΛΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΟΙ ΟΥΡΑΝΙΟΙ ΘΕΟΙ,ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΔΙΑ-ΠΟΤΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ ΚΑΝΑΛΙΣΤΕΣ ΤΡΕΛΟΙ.,ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΤΩΜΑΤΟΦΑΓΟΙ ΣΟΦΙΣΤΙΚΟΙ ....Ε ΡΕ ΓΕΛΙΑ...
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ 9Ο ΤΟΙΣ 100 ΤΩΝ "ΘΝΗΤΩΝ" , ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΚΑ ΒΑΜΠΙΡ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΑΤΣΟΒΙΒΛΙΟ, ΔΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΦΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΩ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΛΑΝΗ
ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΑ ¨"ΑΡΡΗΤΑ" ΠΛΕΟΝ =[ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟΝ] .
. *ΜΟΝΟΝ ΣΤΗ ΑΓΝΗ ΦΥΣΗ = [ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ] ,ΜΕ ΕΞΑΓΝΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΟ ΖΩΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΑ =[ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 6 ΜΗΝΕΣ, ΚΑΙ ΑΝΩ ΑΝΑΛΟΓΑ TO DNA TOY KΑΘΕΝΟΣ] ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΑΤΕ, ΕΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΔΟΝΗΣΗ .
ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ,ΜΟΝΟ ΠΛΑΝΗ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ..
.ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ,ΑΟΡΑΤΟΙ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΕΣ, ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΤΕ ,,ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΕΣΕΙΣ.. ...Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ, ΚΑΙ Ο ΜΗ ΝΟΩΝ ΠΑΡΑΝΟΕΙΤΩ
.ΕΡΡΩΣΘΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...
ΖΕΥΣ ΝΟΥΣ ΣΩΤΗΡ ΠΑΤΗΡ ΝΙΚΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΕΩΝ , ΩΣ ΙΕΡΟΝ ΗΜΑΡ ΕΠΙ ΘΕΑΣ ΔΗ-ΜΗΤΗΡ ΓΑΙΗΣ..ΑΡΧΩΝ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΕ ΔΩΔΩΝΗΣ .
Υ.
ΚΩΔΙΞ=ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ- ΣΤΟΒΑΙΟΣ- ΟΡΦΕΑΣ- ΕΡΜΗΣ- ΗΣΙΟΔΟΣ- ΟΜΗΡΟΣ- ΑΛΤΑΝΗ-ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ- ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ- ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ- ΑΝΑΞΑΓΟΡΑΣ- ΦΙΛΟΣΤΡΑΤΟΣ- ΠΑΛΑΜΗΔΗΣ- ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ- ΣΩΚΡΑΤΗΣ- ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ- ΠΙΝΔΑΡΟΣ- ΕΠΙΜΕΝΗΔΗΣ-ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ- ΜΗΤΡΟΔΩΡΟΣ - ΙΑΜΒΛΙΧΟΣ- ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ-ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΚΑΙ ΜΥΡΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΟΦΟΙ.. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΝΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΟΡΟ'ΙΔΕΥΟΥΝ ΟΙ ΑΟΡΑΤΟΙ ΕΧΘΡΟΙ....ΗΜΑΡ ΕΣΤΙ..

Ολύμπιος Θέος

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

ΑΡΕΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΑΛΛΆ Η ΤΕΧΝΗ . Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΕΥ ΠΡΑΤΤΕΙΝ , Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΕΥ ΖΗΝ .

Αποτέλεσμα εικόνας για Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΕΥ ΠΡΑΤΤΕΙΝ , Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΕΥ ΖΗΝ .

Αναρωτιόμαστε καμιά φορά, ή μας φαίνεται οξύμωρο, πως ο χορός, η μουσική, η μελωδία, τα Διονυσιακά και τα Απολλώνια στοιχεία, σχετίζονται με την τεχνολογία και τις ανακαλύψεις....
Ξέρετε, ο λόγος της τέχνης, η Λογοτεχνία και η Τεχνολογία ( για να παίξουμε λίγο με τις λέξεις...) είναι Φιλοσοφία, Ζωή και Πολιτισμός. .
 Κατά κάποιο τρόπο τα ίδια Γράμματα, ίδιοι Αριθμοί, σ`ένα άρτια δομημένο Σύμπαν, που συνεχώς δονείται και πάλλεται .Πάντα ρεί, όπως αναφέρει ο Ηράκλειτος, αλλά και όπως λέει ο Πλάτων: ''Όλη η Γη θα χορέψει'' ή ακόμα κατά τον Ορφικό ύμνο στην Αφροδίτη, που με κυκλικούς χορούς οι Νύμφες την συντροφεύουν και κείνη μέσω του Έρωτα δημιουργεί σώματα, ύλη και φέρνει τη Ζωή....
Απλά κάποιοι από εσάς ίσως εκφράζονται μέσω των Μαθηματικών, της Φυσικής, της Χημείας, ενώ κάποιοι άλλοι ανάγουν τους Αριθμούς και τα Γράμματα σε Νότες και χορευτικές κινήσεις, σε Τραγούδι και Ωδή..... και όλα ωστόσο ένα είναι.....
Ακόμα και στα κύτταρα μας τα Πρωτόνια και τα Νετρόνια, οι ίδιοι οι Πλανήτες, τροχιές σχηματίζουν, χορούς κυκλικούς, είτε ελλειπτικούς... και με πολλά άλλα σχήματα...
Μελωδία, ο χτύπος της καρδιάς, ρυάκι του αίματος σε όλα τα ζωτικά μας όργανα. Άρα μήπως από την πρώτη μέρα της ύπαρξης μας, εδώ στην ευνοουμένη κλιματολογικά Μεσόγειο, υπάρχει το Διονυσιακό και το Απολλώνιο στοιχείο, ως εσωτερική διεργασία, ως λειτουργία - Ιερή Μυσταγωγική πράξη; Σκέψη, Κίνηση, λόγος, αυτό που λέμε Ζωή και Θάνατος...;
 Όπως ο Σείκιλος, ο οποίος ξέρετε τι αφιέρωσε στη γυναίκα του Ευτέρπη; Στην επιτύμβια στήλη της, που βρέθηκε κοντά στον ποταμό Μαίανδρο της Μικράς Ασίας, στις αρχαίες Τράλλεις, έγραφε το εξής: ''Όσον ζης φαινου - μηδέν όλως συ λυπου - προς ολίγον εστι το ζην - το τέλος ο χρόνος απαιτει''. Δηλαδή : Όσον ζεις Λάμψε, Δημιούργησε, να καλλιεργήσεις τις τάσεις σου, να διακριθείς και να μη λυπάσαι για τίποτα - γιατί η Ζωή είναι λίγη και ο Χρόνος - Κρόνος το τέλος απαιτεί.
Ξέρετε στη Φιλοσοφία των Ελλήνων, υπάρχει πάντα η ιδέα του να αψηφούμε το Θάνατο, να ζούμε μέσ`τη θετικότητα και τη δημιουργία, να χαιρόμαστε κάθε στιγμή, να κάνουμε Άθλους, να πηγαίνουμε στη μάχη φρεσκοπλυμένοι, με περιποιημένη την κώμη και το σώμα και άτρωτοι να ανεβούμε στον Όλυμπο ή να περάσουμε έχοντας το τέλος.......... που αναφέρει ο Σείκιλος, στην άλλη όχθη του Αχέροντα ποταμού. (https://www.youtube.com/watch?v=9RjBePQV4xE )
Μέσα σε έναν αγώνα η Ζωή λοιπόν, συνορεύει με το Θάνατο. Τα ατόπημα από τα εύσημα. Το μηδέν από τις 360 μοίρες. Η ανάγκη αποδέσμευσης από κάθε είδους δεσμά και η γεύση της αθανασίας, από μέλι και αμβροσία - Νότα και Μελωδία. Αν στην αρχαία Ελλάδα κάναμε Θεούς, ήταν γιατί υπήρχε η ανάγκη μιας Θεωρητικής και Φιλοσοφικής βάσης, όπου κάθε ένας Θεός είναι αρμόδιος μέσα στο Σύμπαν, να τελεί το δικό του αυτόνομο έργο, ώστε οι συμπαντικοί Νόμοι να λειτουργούν πάντοτε. Εστία για την οικογένεια και την αγκαλιά. Άρης για την προστασία της Πατρίδας, υπερασπιστής της Ειρήνης. Αθηνά παρθένα Θεά της Σοφίας, Απόλλων, ο εφαρμοστής διαμέσου της Λύρας του. Εκείνος που μοιράζει τον Χρόνο σε εποχές, Ηλιοστάσια και Ισημερίες. Εκείνος που ευθύνεται για την περιστροφή του ήλιου. Ζεύς και Ζήνας, Ζωή και Νους.
Όπου: Μέσω του Ύμνου στη Νέμεση, μέσα από το λιώσιμο των αγαλμάτων, των εαυτών μας - του Εγώ μας - Αναβλύζει ξεχωρίζει συνήθως κάτι πρωτόγνωρο και Μοναδικό. Είναι η δύναμή μας - Το σθένος μας - Η αντοχή μας - Το μεγαλείο της καρδιάς μας. Είναι το Εγώ που είναι Εσύ και Όλον.
Είναι ο μικρός Δίας - ο Ζεύς, ο Νους που στον Βωμό της ευθύνης όλοι τον προστατεύουμε με τα χέρια διάπλατα, ανοιχτά σαν Κουρήτες και σαν Κορύβαντες. Πνευματική πληρότητα λοιπόν και έκσταση, η Αναζήτηση και ο Αγώνας, πόσο μάλλον η Τεχνολογία. Καθότι όταν γνωρίζουμε πως η Νέμεση τα πάντα εσορα, τα πάντα επακούει - τα πάντα βραβεύει, ώστε κάθε ατόπημα να διορθώνεται. Τεχνολογία λοιπόν, ανακαλύψεις, χορός και επικοινωνία !
Θα λέγαμε πως Τεχνολογία και Χορός, είναι Πολιτισμός ! Όταν σεβόμαστε τον Άνθρωπο, όταν κάθε επιστήμη λειτουργεί θεραπευτικά, σαν αρχαίο Ασκληπιείο, ή ως ένα άρτια εξοπλισμένο εργαστήριο, όπως εκείνη του Ήφαιστου. Και είναι άξιο απορίας , πώς ο Ήφαιστος, ο θεός προστάτης της Τεχνολογίας παραμένει κουτσός..... Σφυρηλατεί και λειαίνει κάθε δημιούργημα..... Για ποιόν άραγε; Μήπως χρειάζεται και η Επιστήμη, η Τεχνολογία, Ήθος;
Μήπως το πιο τέλειο δημιούργημα χωρίς ψυχή - Αρετή όπως αναφέρει και ο Πλάτων, δεν έχει θέση στον κόσμο των Ιδεών στην Πολιτεία; Κοινός παρονομαστής λοιπόν, φυσικά φαινόμενα, συμπαντικοί νόμοι, αυτογνωσία, παρρησία, αρμονία, νέμεση - επιστήμη - κάλος !
Μέσω του Χορού αναζητάμε αυτή την πρώτη, ανείπωτη ύλη, μέσω της ελεύθερης χρήσης του σώματος, μέσα από τη Φυσικότητα της κίνησης και την παρατήρηση αγγείων, ή ακόμα καιν τη μίμηση χορευτικών κινήσεων, προσπαθεί να ενσωματώσει το λόγο και την ποίηση στον Χορό και στον Χώρο.
 Μέσω της αντίθεσης, της διύλισης του πνεύματος, της αντίθεσης μερικού και ολότητας, μέσω της συλλογικότητας, αναζητά εκείνες τις ιδιότητες της Μουσικής των προγόνων μας που έχουν τη δυνατότητα μ]να μας δημιουργούν αισθήματα πληρότητας και έκστασης και που ακόμη μπορούν να θεραπεύουν, όπως ακριβώς οι σημερινές χημικές ουσίες και φαρμακευτικές συνταγές.
 Κάθε τέχνη λοιπόν, από το δικό της μετερίζι, προσπαθεί να συνδράμει, να γεφυρώσει το παρελθόν με το παρόν. Χορός λοιπόν για το μέλλον του Ανθρώπου ! Χορός, γιατί αν οι πρόγονοί μας αντιλήφθηκαν από νωρίς την Ιερότητα του Χορού, εξευμένισαν Θεούς, ξόρκισαν το κακό, δημιούργησαν Τραγωδία, Χορική Λυρική Ποίηση.
 Αν έγραψαν Φιλοσοφία, αν έκαμαν σπουδαίες ανακαλύψεις και έφτιαξαν Τριήρεις και Ασπίδες και Δόρατα, αν έκαναν τον Παρθενώνα, ίσως να πρέπει τώρα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, οι τεχνολογικές και πρακτικές δυνατότητες του πολιτισμού μας, μαζί με τον Χορό, τις αξίες και τις παραδόσεις μας, να ανασυστείσουμε ένα καινούργιο άγαλμα, μια νέα ανάγλυφη παράσταση.
 Και το σχέδιο Τέχνης να γίνει Ζωής και να δώσει νέα πνοή στην κοινωνία μας ΑΡΕΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΑΛΛΆ Η ΤΕΧΝΗ . Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΕΥ ΠΡΑΤΤΕΙΝ , Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΕΥ ΖΗΝ

 ΕΛλάνθεια Ε.Φ.Η. Παππά 

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

950 ) Ο μύθος του Πολυτεχνείου Μια συζήτηση για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Που μας έφερε την Δημοκρατία, τους δύο Παπανδρέου, την Τρόικα και που εκκολάπτει σήμερα τον νέο πρωθυπουργό Τσίπρα

Σύμβολο η κεφάλα του Σβορώνου

Aυτή την κεφάλα του μεγάλου "διανοούμενου" Σβορώνου την “φιλοτέχνησε” κάποιος, που ασφαλώς θα ισχυρίζεται ότι είναι απόγονος του Πραξιτέλη
Μεγέθυνση
Εμμανουήλ Σαρίδης
info@berlin-athen.eu

Γράφει ο Θ. Παπακωνσταντίνου στο βιβλίο του "Η Μεγάλη Περιπέτεια"
"...Θα έλθη όμως κάποτε η ωρα που η υπόθεση "Πολυτεχνείο" θα μελετάται απο τους ιστορικούς, τους κοινωνιολόγους και τους ψυχιάτρους ως μία από τας χαρακτηριστικωτέρας αποδείξεις της ηθικής και πνευματικής καταπτώσεως της εποχής μας..." 
Καλά δεν τα λέει; Ναι, σίγουρα. Όμως το Πολυτεχνείο είναι και μια ντροπή για ένα έθνος 11 εκατομμυρίων Ελλήνων του Ελλαδιστάν και μερικών ακόμη εκατομμυρίων Ελλήνων της Διασποράς. Γιατί μας δείχνει, πόσο εύκολα οι μεγάλοι σκηνοθέτες των παγκοσμίως τεκταινομένων, με μπροστάρη τον σιωνιστικό Ηγεμόνα, μπορούν να σέρνουν έναν λαό απο τη μύτι και, με τα μέσα που διαθέτουν, τους πουλημένους πολιτικούς και τα Μαζικά Μέσα Αποβλακώσεως, να του δημιουργούν τις οπτασίες και τις φαντασίες που έχουν σχεδιάσει, για να τον έχουν υπο έλεγχο και να του απομυζούν την κάθε ικμάδα του, ακόμη και την ανθρώπινη, με το γνωστό brain drain. 

Για τα παραμύθια του Πολυτεχνείου έχω δημοσιεύσει εδώ πολλά άρθρά μεταξύ των οποίων και τα κατωτέρω. Ρίξτε μια ματιά, είναι όλα ενδιαφέροντα

Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

15/11/2014 ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΝΟ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΄΄ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ'' - ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

IMG_5698.JPG

Σε μία κατάμεστη αίθουσα από κόσμο έγινε με επιτυχία η εκδήλωση για τον αείμνηστο Μάνο Χατζηδάκη με ποιήματα, τραγούδια, χορευτικά, μουσικές μελωδίες πιάνου, παιδικές χορωδίες , Γυναικείες Χορωδίες και πολλά πολλά χειροκροτήματα ! !

Στο Βιντεάκι η Ευαγγελία Αντύπα με το πιάνο, μας ταξιδεύει μελωδικά σε ονειρεμένους μουσικούς κόσμους του Μάνου Χατζηδάκη, που αποδίδει με την ιδιαίτερη ευαισθησία της.....
  http://youtu.be/3fcn8twngcg














Δείτε κι αυτό το ωραίο Βίντεο της avatonpress 
http://youtu.be/H13SB_MgGPg




npazaitis@hotmail.com

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

773 ) Ο αιώνιος θαυμασμός των ξένων για τον Ελληνισμό.

 
Ο αιώνιος θαυμασμός των ξένων για τον Ελληνισμό.
 Του Γιάννη Δημητρούλα
 Αντί Προλόγου
 Υπάρχουν άτομα ενδεδυμένα τήν δοράν προβάτου καί παριστάνοντας τόν αμερόληπτον κριτήν, κατηγορούν κάθε θαυμαστήν τού αρχαίου ‘Ελληνικού πολιτισμού, ώς εθνικιστήν καί σωβινιστήν, καθ’ ήν στιγμήν δέν αποκρύπτουν τόν θαυμασμόν των πρός ξένους πολιτισμούς τούς οποίους οί ‘Ελληνες (δήθεν) «αντέγραψαν». ’Επικαλούμεθα λοιπόν εδώ, όχι ‘Ελληνας, αλλά ξένους επιστήμονας, (υπέρ τών εκατόν πεντήκοντα, 150) πού διά μέσου τών αιώνων, εκφράζουν τόν θαυμασμόν τους διά τό κάλλος τού αρχαίου ‘Ελληνικού πολιτισμού.
‘Ο E. Taylor λέγει: «Διά νά ανήκεις σέ μιά φυλή δέν αρκεί μόνο νά μελετήσης καί νά αγαπήσης τή φυλή» (δηλαδή νά έχης ‘Ελληνική παιδεία, ή, εστω νά σκέπτεσαι ‘Ελληνικά, όπως νομίζουν πολλοί) «γιά νά ανήκης πράγματι σ’ αυτήν πρέπει νά έχεις γεννηθή ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ, ΜΕΣΑ Σ’ ΑΥΤΗΝ, καί νά ΝΟΙΩΘΗΣ ότι ΑΝΗΚΕΙΣ Σ’ ΑΥΤΗΝ
 ------------------------------
 Ο Ορισμός της Ελλάδος:
 "Η Ελλάς δεν είναι ύλη, ούτε μόνον ένας χώρος δια να την καταλαβουν και να την εξουθενώσουν. Συμβολίζει και είναι το αιώνιον, το αδέσμευτο πνεύμα, το οποίο ούτε συλλαμβάνεται, ούτε υποτάσσεται, ούτε αποθνήσκει." - Ιωάννης Δ. Πασσάς (Εγκυκλοπαίδεια Ηλίου). Μελβούρνη - Αύγουστος 2007
 --------------------------------
 
 Αυτοί πού θαύμασαν τήν ‘Ελλάδα «Οί αρχαίοι ‘Ελληνες σοφοί έθεσαν όλα τά βασικά ζητήματα τής φιλοσοφίας τόσον τά θεωρητικά όσον καί τά πρακτικά καί απήντησαν είς αυτά μέ τήν χαρακτηριστικήν είς τό ‘Ελληνικό πνεύμα διαφάνειαν καί καθαρότητα. ’Εδημιούργησαν τάς βασικάς εννοίας τής Φιλοσοφίας καί επειδή ή Φιλοσοφία καί ή Φυσική ήσαν είς τάς αρχάς αδιαχώριστοι εδημιούργησαν επίσης κι ένα μέγιστο μέρος από τάς εννοίας τής Φυσικής επιστήμης, διά μέσου τών οποίων κινείται καί εμπνέεται ολόκληρος ή μετέπειτα Ευρω-παϊκή Φιλοσοφία καί πιστήμη. Εθεμελίωσαν όλους τούς βασικούς κλάδους τής Φιλοσοφίας καί εσχημά-τισαν όλας τάς τυπικάς μορφάς τής κοσμοθεωρίας. Οπως τά τραγούδια τού Ομήρου καί τά αριστουρ-γήματα τής ’Αττικής τραγωδίας καί τής τέχνης τών χρόνων τού Περικλέους θά υπάρχουν αιωνίως, τοιουτοτρόπως καί τό προϊόν αυτό τού νού η Φιλοσοφία θά ίσταται εμπρός μας γεμάτη δροσιά καί αμάραντος..» ΤΣΕΛΛΕΡ
 «’Ας μεταβούμε αναγνώστα, είς τήν χώραν τού Λαού εκείνου πού εδημιούργησε τό αιώνιον κάλος, είς τά ηλιόλουστα όρη καί τά σκιερά δάση τής ‘Ελλάδος, είς τίς φωτεινές νήσους καί ακτές της.
’Ας επισκευθούμε τήν πατρίδα τού θαυμάσιου αυτού λαού, ό οποίος άν καί πρό πολλών αιώνων κατέπεσε καί υποδουλώθηκε από τούς βαρβάρους, φαίνεται εν τούτοις προωρισμένος νά ανυψώση καί πάλι διά τών προϊόντων τής διανοίας του καί τών έργων τών χειρών αυτού, είς τίς χώρες τού ιδεώδους, τόν σύγχρονο κόσμο, ό οποίος κυλίεται είς τόν βούρκον τού υλισμού». ΙΑΚΩΒΟΣ ΦΑΛΚΕ
 «‘Οπως τά άνθη στολίζουν τήν γήν καί οί αστέρες τόν ουρανόν, τοιουτοτρόπως καί αί ’Αθήναι κοσμούν τήν ‘Ελλάδα καί ή ‘Ελλάδα τήν Οικουμένην». ΕΡΔΕΡ
 “’Αν ή ζωή είναι μιά φορά, αφήστε με νά τή ζήσω σαν ‘Ελληνας». ΓΚΡΑΦΙΤΙ {Στό μετρό τής Ν .ΥΟΡΚΗΣ]
 «Διατί νά απομακρυνθώ από τόν Δίαν καί τόν Αρη καί νά πάω μέ τόν Θόρ καί τόν Βοτάν? [αρχαίοι θεοί τών Σκανδιναβών καί τών Γερμανών]. Διαβάζοντας τά λόγια τού Πινδάρου «επικρατείν δύνασθαι» είδον τό φώς. «Δέν είμαι θεός αλλά είμαι τό ίδιο σάν τούς θεούς υπερήφανος!». ΓΚΑΙΤΕ «Οί ‘Ελληνες είναι ένας λαός περίπου μυθικός, πού κατέχει μίαν προνομιούχον θέση είς τήν εξέλιξη τού Ευρωπαϊκού πολιτισμού». G. BOWRA Πρύτανις Πανεπιστημίου Οξφόρδης
 «Εκείνος πού κατανοεί τόν Αρχιμίδην καί τόν Απολλώνιον, πρέπει νά περιορίση σημαντικώς τόν θαυμασμόν του διά τάς ανακαλύψεις τών νεωτέρων μαθηματικών καί σοφών», διότι, «είς τούς ‘Ελληνας –όπως αναφέρει ο Κικέρων- ή Γεωμετρία ηξιούτο μεγάλης τιμής. Ουδέν δέ παρ’ αυτών εθεωρείτο αξιολογώτερον από τά μαθηματικά». ΛΑΙΜΠΝΙΤΣ
 «Η ‘Ελλάς είναι ή κοιτίς τού ευγενέστερου πολιτισμού πού εγνώρισεν ή ανθρωπότης.
Είναι ή χώρα είς τήν οποίαν οφείλωμεν, ότι κάμνει τήν ζωήν ανωτέρα καί ώραιοτέρα». MAKENZY KING «Υπερασπισθείτε την Ελλάδα, διότι εις αυτήν οφείλωμεν τα φώτα μας, τας επιστήμας, τας τέχνας και όλας τας αρετάς μας». ΦΡΑΓΚ. ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ (1694-1778) Γάλλος διανοητής
 «Τό ‘Ελληνικό πνεύμα είναι ουσιαστικώς σύγχρονο». RICHARD ELMEN «Sancte Socrates ora pro nobis». Μετάφ. ‘Αγιε Σωκράτη πρέσβευε καί υπέρ ημών». ΕΡΑΣΜOS ‘Ολλανδος Φιλόλογος
 «’Από τό έντεχνο ύφος καί τό ύψος τών αρχαίων ρητόρων καί τών ποιητών καταλαβαίνεις τό πνευματικό επίπεδο τού λαού εκείνου. JOHN STUART MILL Αγγλος Συγγραφέας
 «’Εκείνο πού χρειάζεται ή σύγχρονη τέχνη είναι ή συνειδητοποίησις τού παλιού ‘Ελληνικού πνεύματος ». Ρ.ΜΠΛΟΥΜΦΙΕΛΝΤ
 «’Εκτός από τίς τυφλές δυνάμεις τής φύσεως κάθε τί άλλο πού ξεχωρίζει μέσα στόν ανθρώπινο πολιτισμό έχει ‘Ελληνική καί μόνο προέλευση». ΠΑΣΚΑΛ
 «Είμαστε άναγκασμένοι νά αναγνωρίσουμε ότι οί ‘Ελληνες είναι κατ’-εξοχήν μεγαλοφυία ανάμεσα στούς λαούς. Τό ‘Ελληνικόν έθνος έχει χαρακτηρισθή επανειλημμένως ώς κατ’ εξοχήν μεγαλοφυΐα». ΕΓΚΟΝ ΦΡΗΝΤ Αυστριακός ‘Ιστορικός
 «Είμεθα πολύ μακράν από τού νά αποδώσωμεν είς τούς ‘Ελληνας πάν ότι νομίμως τούς ανήκει, αφού τό πλείστον έκ τών έργων των αποδίδεται είς τούς επιστημονικούς κληρονόμους των».
ΠΩΛ ΤΑΝΝΕΡΥ
 «Επέτυχεν ούτος νά ενσαρκώση είς Πεντελεήσιον μάρμαρον τό άφθαστον ιδεώδες τής πολυτισμένης εκείνης κοινωνίας τών ’Αθηνών». ΡΕΝΑΝ Διά τήν εποχήν τού Περικλέους
 “Oί ‘Ελληνες είναι ταυτοχρόνως οί δημιουργοί τής πολιτικής καί τής πολιτειολογίας». ΜΑΡΣΕΛ ΠΡΕΛΟ Καθηγητής Πανεπιστημίου Παρισίων
 «’Αν μετρούσε κανείς τήν έκτασιν τής ‘Ελλάδος μέ τήν φήμη τήν οποία έχει είς τήν ‘Ιστορίαν, θά ενόμιζε ότι είναι μιά απέραντη χώρα. Πραγματικώς όμως, είναι ή μικρότερη χώρα είς τήν Ευρώπη. Εγινε όμως μεγάλη, διότι ό λαός αυτός, είς τόν οποίον έλειπε ή έκτασις, εξέτεινε μέ τά έργα τών μεγάλων ανδρών του, τό όνομα καί τήν επίδρασή του είς τούς αιώνας κατά τούς οποίους έζησε.
‘Η ‘Ελλάς είναι ακόμα καί σήμερα στίς τέχνες καί τά γράμματα, τό Σχολείον τού κόσμου». ΔΟΥΡΟΥΙ «‘Ο,τι είμεθα τό οφείλουμε είς τούς ‘Ελληνας». ΔΙΔΟΤΟΣ
 «....Υπάρχουν πολλοί τρόποι νά ζή κανείς καί ό καλύτερος είναι ό ‘Ελληνικός, γιατί είναι ακέραια ανθρώπινος. ‘Η σημερινή, όπως καί ή παλιά ‘Ελλάδα, έχει υψίστη σημασία γιά όποιον ψάχνει νά βρή τόν εαυτόν του». ΧΕΝΡΥ ΜΙΛΛΕΡ Αμερικανός Συγγραφέας
 -------------------------------



Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
 «‘Η γνώση τής ‘Ελληνικής γλώσσης είναι απαραίτητο θεμέλιο υψηλής πολιτιστικής καλλιέργιας». Mar. MacDONALD Καθηγητής πανεπιστημίου Καλλιφόρνιας- ΗΠΑ
 «‘Η ‘Ελληνική ή πιό αποχρωστική, ή πιό λεπτή, ή πιό επιστημονική απ’ όλες τίς αρχαίες γλώσσες, εξελίχθηκε πολλούς αιώνες πρίν από τήν Λατινική». ΑΝΤΡΕ ΛΕΦΕΒΡ
 «‘Η ‘Ελληνική λέξη “λογική” μέ τήν ’Αριστοτελική της έννοια, πέρασε σέ όλες τίς γλώσσες τής Ευρώπης, χωρίς νά υπάρχει σέ καμμιά γλώσσα, όχι μόνο ή λέξη αλλά καί ή έννοια τής λέξεως “λόγος ”. Αυτή ή καταπληκτική λέξη, πού από τήν αρχαιότητα δέν άλλαξε τό περιεχόμενό της, καί δέν εξέφραζε μόνον τήν κατανοητή λέξη, τόν ανθρώπινο λόγο, αλλά ταυτοχρόνως τήν αιτία ενός γεγονότος, καί στήν δημοτική ακόμη σάν προσωπική αναφορά μέ τό “ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ ” όπως είπαμε δέν υπάρχει σέ καμμιά γλώσσα καί βασικά δέν μεταφράζεται». ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ ΓΚΕΜΕΡΕΥ «Οί ρίζες τών ονομάτων τών ’Ινκας είναι ‘Ελληνικές». ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ La revista de Buenos Aires «‘Ο Κικέρων μεταφέρει στήν Λατινική τήν ‘Ελληνική ρητορική καί φιλοσοφία. Τά Λατινικά ώς λογία γλώσσα είναι ανάτυπο τών ‘Ελληνικών ΜΕΙΛΛΕΤ Γάλλος καθηγητής γλωσολογίας
 «Τόν καιρό τού ’Αλεξάνδρου, οί διάλεκτοι χωρίς νά εξαφανιστούν, συγχωνεύονται κυριολεκτικά σέ μιά ομοιόμορφη γλώσσα, τήν γλώσσα τού Πολυβίου καί τού Λουκιανού, ή οποία ομιλείται καί γίνεται αντιληπτή από τήν Μασσαλία ώς τόν Ευφράτη καί από τόν Πόντο ώς τήν Αίγυπτο καί τήν Κυρηναϊκή καί ή οποία χαρακτηρίζεται από τήν πρωτοκαθεδρία τής ‘‘Αττικής’’. ΑΝΤΡΕ ΛΕΦΕΒΡ Τό αφηρημένο καί τό τεχνικό λεξιλόγιο τής Λατινικής είναι κατά τό μεγαλύτερο μέρος του ανταύγεια τού ‘Ελληνικού λεξιλογίου, όπως ή λατινική σκέψη είναι κόρη τής ‘Ελληνικής. Σέ κάθε χρονική στιγμή διακρίνονται στήν Λατινική καινούργιες εισροές προερχόμενες από τήν ‘Ελληνική. ΜΕΙΛΛΕΤ Γάλλος καθηγητής, γλωσσολόγος
 «‘Η ‘Ελληνική γλώσσα είναι ή πιό καθαρή καί πιό πλούσια στόν κόσμο. HAM KITTO
 «Οί ίδιοι οί ‘Ελληνες πού μάς έδωσαν τό όνομα γιά τό πολίτευμά μας, στήν Δημοκρατία, μάς έδωσαν καί τό όνομα πολιτική. Οί ‘Ελληνες μάς έδωσαν επίσης τήν πολύτιμη λέξη οικονομία». THE NEW WEBSTER DICTIONARY OF THE ENGLISH LANGUAGE, EDITION CROLIER N. YORK
 «Οί ’Ινκας μιλούσαν ‘Ελληνικά» HUMBOL Καθηγητής
 «Τό αλφάβητό μας προήλθε από τήν ‘Ελλάδα διά τής Κύμης καί τής Ρώμης. ‘Η γλώσσα μας βρίθει ‘Ελληνικών λέξεων. ‘Η επιστήμη μας εσφυρηλάτησε μιά διεθνή γλώσσα διά τών ‘Ελληνικών όρων. ‘Η γραμματική μας καί ή ρητορική μας ακόμα καί ή στίξις καί ή διαίρεσις είς παρα-γράφους είναι ‘Ελληνικές εφευρέσεις. Τά λογοτεχνικά μας είδη είναι ‘Ελληνικά, τό λυρικό, ή ωδή, τό ειδύλλιον, τό μυθιστόρημα, ή πραγματεία, ή προσφώνηση, ή βιογρα-φία, ή ιστορία καί πρό παντός τό δράμα. Καί όλες αυτές οί λέξεις είναι ‘Ελληνικες. Οί όροι καί οί μορφές τού συγχρόνου δράματος είναι ‘Ελληνικές». W. DURANT
 «‘Η ‘Ελληνική γλώσσα είναι όμορφή σάν τόν ουρανό μέ τ’άστρα». ’Ιρ. ΚΟΒΑΛΕΒΑ Ρωσσίδα καθηγήτρια πανεπιστημίου Μόσχας
 «Τό νά μιλάη κανείς γιά ηνωμένη Ευρώπη χωρίς ‘Ελληνική γλώσσα είναι σάν νά μιλούν μέ ένα τυφλό γιά χρώματα. Δέν μπορεί νά επέλθη μιά νέα αναγέννηση εάν δέν πάμε στίς πηγές. ’Εννοούμε σαφώς τήν ‘Ελληνική γλώσσα,.... τήν οποία ευρίσκομε μερικώς σέ όλες τίς γλώσσες τού κόσμου μέ τήν μορφή τών επιστημονικών καί τεχνικών όρων αλλά καί λέξεων τής πνευματικής ζωής, ακόμη καί τής καθημερινής ομιλίας αποτελεί τήν γλώσσα γεννήτορα τών Ευρωπαϊκών γλωσσών». Πρύτανις τής Βασιλικής Ακαδημίας τών Βάσκων
 «Οί φοίνικες πήραν το αλφάβητο από τό Κρητικό» ΕΒΑΝΣ «Συγκρίνοντας καλά τήν Σανσκριτική μέ τήν αρχαία ‘Ελληνική, εύκολα αντιλαμβανόμεθα ότι ή ‘Ελληνική όχι μόνον είναι ή πιό αρχαία, αλλά καί ότι επιπλέον όλοι οί συντακτικοί καί γραμματικοί τύποι της είναι ανώτεροι καί μεγαλύτερης αξίας». KRUWIG SAGREDO

http://koukfamily.blogspot.gr/2014/11/blog-post_351.html

Η ΛΕΞΗ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΕΠΙ 1.500 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΠΟΙΝΗ ΘΑΝΑΤΟΥ! - Η μεγαλύτερη καταστροφή του ελληνισμού –χωρίς αμφιβολία– έγινε κατά τη διάρκεια του +4ου αιώνα. Από τότε και για τα επόμενα 1500 χρόνια ακόμη και το όνομα Έλληνας απαγορεύτηκε τελείως να χρησιμοποιείται...

Η ΛΕΞΗ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΕΠΙ 1.500 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΠΟΙΝΗ ΘΑΝΑΤΟΥ!  



Η μεγαλύτερη καταστροφή του ελληνισμού –χωρίς αμφιβολία– έγινε κατά τη διάρκεια του +4ου αιώνα. Από τότε και για τα επόμενα 1500 χρόνια ακόμη και το όνομα Έλληνας απαγορεύτηκε τελείως να χρησιμοποιείται.

Make Money at : http://bit.ly/adflywi
Η μεγαλύτερη καταστροφή
του ελληνισμού –χωρίς αμφιβολία– έγινε κατά τη διάρκεια του +4ου αιώνα.
Από τότε και για τα επόμενα 1500 χρόνια ακόμη και το όνομα Έλληνας
απαγορεύτηκε τελείως να χρησιμοποιείται.
Στη διάρκεια αυτών των 1500 ετών ψάξτε να βρείτε το όνομα Έλληνας σε
ό,τι έμεινε γραπτό στην ελληνική γλώσσα. Δεν υπάρχει. Έγινε καταπιεστικά
Ρωμαίος ή Ρωμιός και η Ελλάδα και οι Έλληνες ξεχάστηκαν για πάντα.

Make Money at : http://bit.ly/adflywi
Η μεγαλύτερη καταστροφή
του ελληνισμού –χωρίς αμφιβολία– έγινε κατά τη διάρκεια του +4ου αιώνα.
Από τότε και για τα επόμενα 1500 χρόνια ακόμη και το όνομα Έλληνας
απαγορεύτηκε τελείως να χρησιμοποιείται.

Make Money at : http://bit.ly/adflywin
Η μεγαλύτερη καταστροφή
του ελληνισμού –χωρίς αμφιβολία– έγινε κατά τη διάρκεια του +4ου αιώνα.
Από τότε και για τα επόμενα 1500 χρόνια ακόμη και το όνομα Έλληνας
απαγορεύτηκε τελείως να χρησιμοποιείται.
Στη διάρκεια αυτών των 1500 ετών ψάξτε να βρείτε το όνομα Έλληνας σε
ό,τι έμεινε γραπτό στην ελληνική γλώσσα. Δεν υπάρχει. Έγινε καταπιεστικά
Ρωμαίος ή Ρωμιός και η Ελλάδα και οι Έλληνες ξεχάστηκαν για πάντα.

Make Money at : http://bit.ly/adflywin
Του Θωμά Ηλιόπουλου*
Η μεγαλύτερη καταστροφή του ελληνισμού –χωρίς αμφιβολία– έγινε κατά τη
διάρκεια του +4ου αιώνα. Από τότε και για τα επόμενα 1500 χρόνια ακόμη
και το όνομα Έλληνας απαγορεύτηκε τελείως να χρησιμοποιείται.
Στη διάρκεια αυτών των 1500 ετών ψάξτε να βρείτε το όνομα Έλληνας σε
ό,τι έμεινε γραπτό στην ελληνική γλώσσα. Δεν υπάρχει. Έγινε καταπιεστικά
Ρωμαίος ή Ρωμιός και η Ελλάδα και οι Έλληνες ξεχάστηκαν για πάντα.

Make Money at : http://bit.ly/adflywin