Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2023

Αρχαία Λύρα - Κλεόπας : Ode to the Sun , Ωδή στον Ήλιο

Τι είναι η Ζέα και γιατί απαγορεύτηκε στην Ελλάδα;

 

Για τους περισσότερους Έλληνες η ζέα είναι μία άγνωστη τροφή.
 
 Όχι άδικα, θα έλεγε κανείς, αφού για πολλά χρόνια το δημητριακό είχε εξαφανιστεί από τη χώρα. 
Στις αρχές της δεκαετίας του 30, ένας νόμος για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία απαγόρευσε όχι μόνο την καλλιέργεια της ζέας στο εσωτερικό της χώρας, αλλά ακόμη και το να αναφέρεται ως όρος στα λεξικά. Όπως ήταν λοιπόν αναμενόμενο με το πέρασμα των χρόνων, το δημητριακό ξεχάστηκε, ενώ οι μετέπειτα γενιές δεν έμαθαν καν την ύπαρξή του.
Οι Έλληνες στερήθηκαν έτσι για πολλά χρόνια ένα πολύτιμο αγαθό, το οποίο βέβαια άλλες χώρες συνέχιζαν να καλλιεργούν και να απολαμβάνουν. 
Πολλές θεωρίες συνωμοσίας έχουν κατά καιρούς διατυπωθεί γύρω από αυτή την εξαφάνιση. 
Αυτό που έχει σημασία όμως είναι πως το δημητριακό τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει αργά και σταθερά να επανέρχεται στη χώρα, ενώ το μόνο που μένει είναι να εξοικειωθούμε μαζί του και να αρχίσουμε να το χρησιμοποιούμε.
Γιατί οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ήταν τόσο έξυπνοι; 
Η απάντηση για πολλούς είναι μια και στηρίζεται στις αρχές που έθεσε ο πατέρας της Ιατρικής ο Ιπποκράτης, που έλεγε «νους υγιής εν σώματι υγιεί» και «φάρμακο σου είναι η τροφή σου».
Στηριζόμενη σε αυτές τις ρήσεις, η κ. Δήμητρα Τυλλιανάκη, χειρουργός οδοντίατρος, αν και ξεκίνησε από την κλασική ιατρική, στην πορεία ασχολήθηκε και με την ομοιοπαθητική αλλά και τη διεξοδική μελέτη των διατροφικών συνηθειών στις εποχές του Ιπποκράτη και του Πυθαγόρα.
Ο λόγος που το έκανε ήταν για να απαντήσει σε ένα ερώτημα που τη βασάνιζε έντονα. «Γιατί παρά την εξέλιξη της επιστήμης θερίζουν οι ασθένειες; 
Ο καρκίνος, τα καρδιοεγκεφαλικά και τα αυτοάνοσα νοσήματα;» Ψάχνοντας τις απαντήσεις άρχισε να αμφισβητεί τη θεραπεία μόνο με φάρμακα και στάθηκε στην ολιστική αντιμετώπιση του ανθρώπου. Μάλιστα η ίδια αν και μαραθωνοδρόμος, διαπίστωσε ότι παρά τον υγιεινό τρόπο ζωής της, έκανε και λάθη, που δε γνώριζε.
Ένα από αυτά… κατανάλωνε ψωμί και μακαρόνια, κατανάλωνε δηλαδή σιτάρι. 
Και τί το «κακό» έχει το σιτάρι; Γλουτένη. 
Μια ουσία που βρίσκεται παντού στη σύγχρονη διατροφή και κρατάει σε «υπνηλία» τον εγκέφαλο. 
Οι αρχαίοι, σιτάρι δεν έβαζαν στο στόμα τους. 
Διότι δεν υπήρχε. Καλλιεργούσαν το δημητριακό Ζέα, πλούσιο σε μαγνήσιο που θεωρείται η τροφή του εγκεφάλου.
«Πριν ασχοληθώ με τη μελέτη της Ιπποκράτειας διατροφής, νόμιζα ότι έκανα καλή διατροφή, αλλά δεν έκανα. Κατανάλωνα ψωμί και μακαρόνια. 
Όπως διαπίστωσα στη συνέχεια, στην αρχαιότητα δεν έτρωγαν στάρι. 
Υπήρχε ένα δημητριακό το «Ζέα» το οποίο είναι πλούσιο σε μαγνήσιο, «τροφή» του εγκεφάλου. 
Για αυτό και οι προγονοί μας ήταν έξυπνοι. 
Υπάρχει μεγάλη πιθανότατα αυτό να οφείλεται στο ότι δεν έτρωγαν στάρι που έχει γλουτένη, ουσία που συγκολλάει τις νευρικές απολήξεις και δεν αφήνει τον εγκέφαλο να σκεφτεί ελεύθερα και να δημιουργήσει.
Μια άλλη ουσία που έχει το συγκεκριμένο δημητριακό είναι το αμινοξύ Λυσίνη το οποίο ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και έχει ελάχιστη γλουτένη».
Η κ. Τυλλιανάκη ζυμώνει το ψωμί της με Ζέα και φτιάχνει και τα μακαρόνια της από το ίδιο δημητριακό. Είναι σούπερ τροφή και δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα για να χορτάσει ο οργανισμός. Η καλλιέργεια του απαγορεύτηκε στις αρχές του 20ου αιώνα.

Alexios Donas

Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2023

25 Νοεμβρίου, Γιορτής της αγίας Αικατερίνης σήμερα και δεν είναι τυχαίο.

 

Γιορτής της αγίας Αικατερίνης σήμερα και δεν είναι τυχαίο. Κατά την προσφιλή συνήθεια των Χριστιανών να αντιγράφουν και να βάζουν στη θέση των Ελλήνων Θεών, φιλοσόφων, έναν δικό τους άγιο, αποδίδοντας τους τις ιδιότητες και τα χαρίσματα των Ελλήνων, τοποθέτησε την Αγία Αικατερίνη στην Θέση της Υπατίας, αποδίδοντας της σπάνια μόρφωση, την ομορφιά και την αγάπη της στους αρχαίους φιλοσόφους. 
 
ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ
(Ελληνίδα φιλόσοφος)
(Αλεξάνδρεια 4ος -5ος μΧ αιώνας )
 
Θρήνησε Δία κι εσείς Ολύμπιοι θεοί ξυπνήστε
και θρηνήστε την όμορφη ΥΠΑΤΙΑ την Αλεξανδρινή,
την τελευταία πρόμαχο της σκέψης της αρχαίας,
που Μαραθώνες φύλαξε σε χώρα μακρινή.
Άνοιξη ήταν, μια άνοιξη ράθυμη και πανούργα,
που υποσχόταν έρωτες, αγάπες κι ομορφιές.
Μα αλλιώς το αποφάσισαν τα οργισμένα στίφη ,
που στης αγάπης τ ’όνομα σκορπούσαν μαχαιριές.
Η αμαρτωλή Αλεξάνδρεια, πόρνη φτιασιδωμένη,
π’ αγκομαχούσαν πάνω της του κόσμου οι φυλές,
και που το πνεύμα τ’ άφθαρτο το ελληνικό ανθούσε ,
από ιδέες ξενόφερτες δέχεται απειλές.
Ήταν μια λυγερόκορμη, μια Έλληνίδα κόρη ,
που σ’ εσχατιές κρατ’ άσβεστο το φως τ’ αληθινό΄
και τα σοφά τα λόγια της μοσχοβολούν ΕΛΛΑΔΑ,
σε ταραγμένο δύσκολο και ύπουλο καιρό.
Τον ήλιο είχε στα μαλλιά, την αστραπή στα μάτια,
φεγγοβολούσε αρχαία θεά, η άγια της μορφή,
Μα του κακού οι δαίμονες με το σταυρό στο χέρι,
στην ΥΠΑΤΙΑ έστησαν ενέδρα δολερή.
- Είν’ άπιστη, είναι μάγισσα, υπηρέτρια του διαβόλου»
κραύγασαν σαν διαλάλησε «είμαι Ελληνίδα εγώ
και κουβαλώ στις πλάτες μου αιώνων ιστορία΄
του μέγιστου πολιτισμού εγώ ‘μαι το παρόν».
Πρώτα γυμνώνουν το κορμί το άσπιλο το θείο
κι αφού βορρά το άφησαν σε μάτια αμαρτωλά,
με κοφτερά το ξέσχισαν όστρακα ακονισμένα
κι απέκοψαν την κεφαλή με τ’ όμορφα μαλλιά.
Κομμάτια η σάρκα η ολόλευκη πετιέται στα σοκάκια.
Ρέει το αίμα τ’ άλικο, τ’ αγνό, τ’ ελληνικό.
Σαν κόρεσαν τη λύσσα τους τα αιμοβόρα κτήνη,
ρίχνουν τα μέλη στην πυρά να κάψουν το κακό.
Αγία δεν την έχρισαν την πάνσοφη Ελληνίδα,
η μνήμη της πετάχτηκε στο άπειρο γυμνή,
στο πάνθεο το ελληνικό της πρέπει όμως μια θέση
και κάθε γνήσιος Έλληνας πρέπει να την υμνεί.
Μα έγινε αστέρι αθάνατο στα ουράνια τα πλάτη,
αγγελιοφόρο μήνυμα στη δουλωμένη γη ,
πώς ξύπνησαν οι αρχέγονες οι κοιμισμένες μνήμες
κι η Ελλάδα πάλι θα γενεί νέα φωτός πηγή.
Θρήνησε Αλεξάνδρεια την ΥΠΑΤΙΑ που χάνεις ,
ας κρατήσουμε στη μνήμη της ενός λεπτού σιγή,
στην όμορφη φιλόσοφο την Ελληνίδα κόρη,
την ΥΠΑΤΙΑ την άγνωστη την Αλεξανδρινή.
Τώρα που «ήγγικε ο καιρός» ώ !Έλληνες τολμήστε,
στης ΥΠΑΤΙΑΣ τα βήματα να γίνουμε ουραγοί
και με το φως το ελληνικό π’ αναίσχυντα μας κλέβουν
ν’ ανάψουν φάροι φωτεινοί σ’ ολόκληρη τη γη
 
ΥΠΑΤΙΑ
(Ελληνίδα φιλόσοφος)
(Αλεξάνδρεια 4ος -5Ος μΧ αιώνας )
 
Θρήνησε Δία κι εσείς Ολύμπιοι θεοί ξυπνήστε
και θρηνήστε την όμορφη ΥΠΑΤΙΑ την Αλεξανδρινή,
την τελευταία πρόμαχο της σκέψης της αρχαίας,
που Μαραθώνες φύλαξε σε χώρα μακρινή.
Άνοιξη ήταν, μια άνοιξη ράθυμη και πανούργα,
που υποσχόταν έρωτες, αγάπες κι ομορφιές.
Μα αλλιώς το αποφάσισαν τα οργισμένα στίφη ,
που στης αγάπης τ ’όνομα σκορπούσαν μαχαιριές.
Η αμαρτωλή Αλεξάνδρεια, πόρνη φτιασιδωμένη,
π’ αγκομαχούσαν πάνω της του κόσμου οι φυλές,
και που το πνεύμα τ’ άφθαρτο το ελληνικό ανθούσε ,
από ιδέες ξενόφερτες δέχεται απειλές.
Ήταν μια λυγερόκορμη, μια Έλληνίδα κόρη ,
που σ’ εσχατιές κρατ’ άσβηστο το φως τ’ αληθινό΄
και τα σοφά τα λόγια της μοσχοβολούν ΕΛΛΑΔΑ,
σε ταραγμένο δύσκολο και ύπουλο καιρό.
Τον ήλιο είχε στα μαλλιά, την αστραπή στα μάτια,
φεγγοβολούσε αρχαία θεά, η άγια της μορφή,
Μα του κακού οι δαίμονες με το σταυρό στο χέρι,
στην ΥΠΑΤΙΑ έστησαν ενέδρα δολερή.
- Είν’ άπιστη, είναι μάγισσα, υπηρέτρια του διαβόλου»
κραύγασαν σαν διαλάλησε «είμαι Ελληνίδα εγώ
και κουβαλώ στις πλάτες μου αιώνων ιστορία΄
του μέγιστου πολιτισμού εγώ ‘μαι το παρόν».
Πρώτα γυμνώνουν το κορμί το άσπιλο το θείο
κι αφού βορρά το άφησαν σε μάτια αμαρτωλά,
με κοφτερά το ξέσχισαν όστρακα ακονισμένα
κι απέκοψαν την κεφαλή με τ’ όμορφα μαλλιά.
Κομμάτια η σάρκα η ολόλευκη πετιέται στα σοκάκια.
Ρέει το αίμα τ’ άλικο, τ’ αγνό, τ’ ελληνικό.
Σαν κόρεσαν τη λύσσα τους τα αιμοβόρα κτήνη,
ρίχνουν τα μέλη στην πυρά να κάψουν το κακό.
Αγία δεν την έχρισαν την πάνσοφη Ελληνίδα,
η μνήμη της πετάχτηκε στο άπειρο γυμνή,
στο πάνθεο το ελληνικό της πρέπει όμως μια θέση
και κάθε γνήσιος Έλληνας πρέπει να την υμνεί.
Μα έγινε αστέρι αθάνατο στα ουράνια τα πλάτη,
αγγελιοφόρο μήνυμα στη δουλωμένη γη ,
πώς ξύπνησαν οι αρχέγονες οι κοιμισμένες μνήμες
κι η Ελλάδα πάλι θα γενεί νέα φωτός πηγή.
Θρήνησε Αλεξάνδρεια την ΥΠΑΤΙΑ που χάνεις ,
ας κρατήσουμε στη μνήμη της ενός λεπτού σιγή,
στην όμορφη φιλόσοφο την Ελληνίδα κόρη,
την ΥΠΑΤΙΑ την άγνωστη την Αλεξανδρινή.
Τώρα που «ήγγικε ο καιρός» ώ !Έλληνες τολμήστε,
στης ΥΠΑΤΙΑΣ τα βήματα να γίνουμε ουραγοί
και με το φως το ελληνικό π’ αναίσχυντα μας κλέβουν
ν’ ανάψουν φάροι φωτεινοί σ’ ολόκληρη τη γη

Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2023

ΟΡΣΗΙΔΑ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

 


Γράφει η Γεωργία Σκαπινάκη

Ορσηίς
Η μητέρα των Ελλήνων
Στην ελληνική μυθολογία η Ορσηίδα (Ορσηίς) ήταν η νύμφη που έμελλε να γίνει η μητέρα όλων των Ελλήνων. Η νύμφη Ορσηίδα παντρεύτηκε το γιο του Δευκαλίωνα και της Πύρρας, Έλλην…
Σύμφωνα με τον μύθο μετά τον κατακλυσμό, ο Δευκαλίωνας και η Πύρρα πήγαν στους Δελφούς και στο ιερό της Θέμιδας για να εκφράσουν και σ αυτή την ίδια επιθυμία. 
Η θεά τους άκουσε και τους απάντησε με τον παρακάτω χρησμό: Αν ήθελαν να φέρουν στη ζωή νέους ανθρώπους θα έπρεπε να καλύψουν τα πρόσωπά τους και να ρίχνουν πίσω από την πλάτη τους τα οστά της μητέρας τους.Εκείνοι κατάλαβαν την ερμηνεία του χρησμού και αφού έκαναν ότι τους έλεγε ο χρησμός άρχισαν να πετάνε πέτρες πίσω από την πλάτη τους, αφού αυτές προέρχονταν από τα σπλάχνα της μάνας Γης.
Οι πέτρες που πετούσε ο Δευκαλίωνας μεταμορφώνονταν σε άνδρες και αυτές που πετούσε η Πύρρα μεταμορφώνονταν σε γυναίκες. Από την πρώτη δε πέτρα που πέταξε ο Δευκαλίωνας προήλθε ο Έλληνας, γενάρχης των Ελλήνων.
Ο γενάρχης των Ελλήνων ο Έλλην γέννησε με την Ορσηίδα τρεις γιους, τον Δώρο τον Ξούθο και τον Αίολο τους πρώτους αρχηγούς των Ελλήνων.
Ο Ξούθος βασίλεψε στη Πελοπόννησο και έκανε δύο γιους, τον Αχαιό και τον Ίωνα από τους οποίους οι Αχαιοί και οι Ίωνες πήραν τα ονόματά τους. 
Ο Αίολος βασίλεψε στη Θεσσαλία και οι κάτοικοι ονομάσθηκαν Αιολείς απ’ αυτόν. 
Ο Δώρος και οι άνθρωποι του που ονομάστηκαν Δωριείς εγκαταστάθηκαν στις περιοχές ανατολικά του Παρνασσού
Ο Απολλόδωρος μας λέγει:
[Α 7,2] […] Ζεὺς δὲ πέμψας Ἑρμῆν πρὸς αὐτὸν ἐπέτρεψεν αἱρεῖσθαι ὅ τι βούλεται· ὁ δὲ αἱρεῖται ἀνθρώπους αὐτῷ γενέσθαι. καὶ Διὸς εἰπόντος ὑπὲρ κεφαλῆς ἔβαλλεν αἴρων λίθους, καὶ οὓς μὲν ἔβαλε Δευκαλίων, ἄνδρες ἐγένοντο, οὓς δὲ Πύρρα, γυναῖκες. ὅθεν καὶ λαοὶ μεταφορικῶς ὠνομάσθησαν ἀπὸ τοῦ λᾶας ὁ λίθος. γίνονται δὲ ἐκ Πύρρας Δευκαλίωνι παῖδες Ἕλλην μὲν πρῶτος, ὃν ἐκ Διὸς γεγεννῆσθαι <ἔνιοι> λέγουσι, <δεύτερος δὲ> Ἀμφικτύων ὁ μετὰ Κραναὸν βασιλεύσας τῆς Ἀττικῆς, θυγάτηρ δὲ Πρωτογένεια, ἐξ ἧς καὶ Διὸς Ἀέθλιος. [Α 7,3] Ἕλληνος δὲ καὶ νύμφης Ὀρσηίδος Δῶρος Ξοῦθος Αἴολος. αὐτὸς μὲν οὖν ἀφ᾽ αὑτοῦ τοὺς καλουμένους Γραικοὺς προσηγόρευσεν Ἕλληνας, τοῖς δὲ παισὶν ἐμέρισε τὴν χώραν· καὶ Ξοῦθος μὲν λαβὼν τὴν Πελοπόννησον ἐκ Κρεούσης τῆς Ἐρεχθέως Ἀχαιὸν ἐγέννησε καὶ Ἴωνα, ἀφ᾽ ὧν Ἀχαιοὶ καὶ Ἴωνες καλοῦνται, Δῶρος δὲ τὴν πέραν χώραν Πελοποννήσου λαβὼν τοὺς κατοίκους ἀφ᾽ ἑαυτοῦ Δωριεῖς ἐκάλεσεν, Αἴολος δὲ βασιλεύων τῶν περὶ τὴν Θεσσαλίαν τόπων τοὺς ἐνοικοῦντας Αἰολεῖς προσηγόρευσε, καὶ γήμας Ἐναρέτην τὴν Δηιμάχου παῖδας μὲν ἐγέννησεν ἑπτά, Κρηθέα Σίσυφον Ἀθάμαντα Σαλμωνέα Δηιόνα Μάγνητα Περιήρην, θυγατέρας δὲ πέντε, Κανάκην Ἀλκυόνην Πεισιδίκην Καλύκην Περιμήδην.[…]
Απολλόδωρος, Βιβλιοθήκη Α’, 7,2-3.
Απόδοση:
«[…]Ο Ζεύς, στέλνοντας του τον Ερμή, τον προέτρεψε να διαλέξει ότι θέλει. 
Κι αυτός διάλεξε να του γεννήσει ανθρώπους. Όπως του είπε λοιπόν ο Ζευς, έπαιρνε λίθους και τους πετούσε πάνω από το κεφάλι του. Όσοι πέταξε ο Δευκαλίωνας έγιναν άνδρες, όσοι έταξε η Πύρρα γυναίκες. Για αυτό και ονομάστηκαν λαοί μεταφορικά, από το λάας που είναι ο λίθος. 
Ο Δευκαλίωνας απέκτησε από την Πύρρα δυο υιούς, πρώτο τον Έλληνα, που όπως λένε κάποιοι, γεννήθηκε από τον Δία και δεύτερο τον Αμφικτύονα, που έγινε βασιλιάς στην Αττική μετά τον Κραναό, και μία θυγατέρα, την Πρωτογένεια, που από τον Δία γέννησε τον Αέθλιο. 
Από τον Έλληνα και τη νύμφη Ορσηίδα γεννήθηκαν ο Δώρος, ο Ξούθος και ο Αίολος. 
Αυτός ονόμασε Έλληνες τους λεγόμενους Γραικούς και μοίρασε τη χώρα τα παιδιά του. 
Ο Ξούθος, που πήρε την Πελοπόννησο, απέκτησε από την Κρέουσα, κόρη του Ερεχθέα, τον Αχαιό και τον Ίωνα, από τους οποίους ονομάστηκαν οι Αχαιοί και οι Ίωνες. 
Ο Δώρος έλαβε την περιοχή πέρα από την Πελοπόννησο και ονόμασε τους κατοίκους της με το όνομά του Δωριείς. Ο Αίολος, ως βασιλέας στην περιοχή της Θεσσαλίας, ονόμασε του κατοίκους της Αιολείς, παντρεύτηκε την Εναρέτη, κόρη του Δηίμαχου, και απέκτησε επτά γιούς, τον Κρηθέα, τον Σίσυφο, τον Αθάμαντα, τον Σαλμωνέα, τον Δηιόνα, τον Μάγνητα και τον Περιήρη, και πέντε κόρες, τις Κανάκη, Αλκυόνη, Πεισιδίκη, Καλύκη και Περιμήδη. […]»
Στο προαύλιο του «Ναού των Ελλήνων», στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης (κατασκευασμένο από τον υπεραθλητή ,παγκοσμίου αναγνώρισης, μαραθωνοδρόμο Αριστοτέλη Κακογεωργίου) υπάρχει το μοναδικό πανελλαδικά μαρμάρινο σύμπλεγμα (ανδριάντας) της ολότελα άγνωστης μητέρας των Ελλήνων, που στην ιερή αγκαλιά της, κρατά τρυφερά τα παιδιά της Δώρο, Ξούθο, Αίολο, απ’ τους οποίους προήλθαν οι βασικές φυλές των Ελλήνων!»

Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023

Του Πολυτεχνείου τα Παιδιά


 H Γενιά του Πολυτεχνείου. Η πιο άχρηστη γενιά Ελλήνων όλων των εποχών!  Ακολουθεί άρθρο φωτιά που πρέπει να διαβάσει κάθε Έλληνας πατριώτης. –  Makeleio.grγράφει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης ΑμφικτύωνΤου Πολυτεχνείου τα παιδιάτ’ αναρχικά,κάνανε την επανάσταση “made in USA”έφεραν τη νέα χούντακαι έδιωξαν την παλιάΤου Πολυτεχνείου τα παιδιά ήταν αριστεροίμετά την πτώση της χούνταςκαι της Κύπρου την καταστροφήέδιωξαν ένα βασιλιά και έφεραν τρειςΤου Πολυτεχνείου τα παιδιάήταν ‘δημοκρατικά’άνοιξαν τον ασκό της δημοκρατίαςαλλά δεν πρόσεξαν καλάκαι από μέσα βγήκε η «κλεπτοκρατία»στα φανερά.φάτε όλοι όλα είναι δανεικάΤου Πολυτεχνείου τα παιδιάη δημιουργική γενιάδεν τους άρεσε η δουλειάέμαθαν να καταλαμβάνουν τις σχολές, θέσεις παχειλέςκαι να κάνουν αρπαχτέςνα ζουν μποέμικα με κλεψιές και δανεικάΤου Πολυτεχνείου τα παιδιάη ‘χαρισματική’ γενιάέστριψαν το τιμόνι όλο «σοσια-ληστρικά»το όχημα τουμπάρισε και πνιγήκαμε στα δανεικάεκτός απ’ αυτούς που ζουν καλά και ωραίαη Αριστεροαναρχική παρέαΤου Πολυτεχνείου τα παιδιάτα λίαν επινοητικάτώρα που οι τοκογλύφοι πίσω ζητούν τα δανεικάέβγαλαν προς πώλησιν των προγόνων τα κειμήλιακαι του σπιτιού τ’ …ασημικάΤου Πολυτεχνείου τα παιδιάτα ‘πατριωτικά’επαναστάτες της αρπαχτής και της οκάςτώρα που χρεοκόπησαν το μαγαζίβρήκαν τη λύση μονομιάς«ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΛΑΣ»Τα παιδιά του Πολυτεχνείου,με καταγωγή εξ Εσπερίαςιδρύσανε στο Μαξίμου αναπτυξιακή ΕΠΕεπιχείρηση Δημοσίουκαι μεσιτικό γραφείο διεθνούς ακτινοβολίαςΠΩΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΚΡΟΠΟΛΗΣΕ ΤΙΜΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ*Αμφικτύων15/2/2011*Αμφικτύων είναι ο Κωνσταντίνος Χρ. Κωνσταντινίδης, μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνώνhttp://amphiktyon.blogspot.com

Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2023

Ο Χριστιανισμός του Ιησού και ο «Χριστιανισμός» του Παύλου είναι εντελώς διαφορετικού περιεχομένου και ουσίας.

 Ο Ελληνισμός και ο Χριστιανισμός είναι εχθροί; | Πεμπτουσία

Ο Παύλος είναι ο φανατικός μεσσιανικός ζηλωτής που αγωνίστηκε για το εβραϊκό όραμα που συνίστατο στην απελευθέρωση του λαού του και την υποταγή όλου του κόσμου σ’ αυτόν διά του Γιαχβέ. Ο Παύλος σαν καλός Φαρισαίος, ήταν ο εκφραστής, με κάθε μέσον, του καθαρού Εβραϊσμού. Ο Εβραϊσμός με τον Παύλο εκδικείται τον Ελληνισμό, εξ αιτίας της ανωτερότητός του σε όλους τους τομείς. Ο Εβραϊσμός πάντοτε μισούσε και υπολόγιζε σαν μεγαλύτερο εχθρό του τον Ελληνικό πολιτισμό και τις επιτεύξεις του, αυτό αποδεικνύεται από τα επίσημα γραπτά τους, τουλάχιστον από τον 7ο αιώνα π.κ.ε.
Γιατί η δύναμη του Ελληνισμού βασίζεται στην γνώση, στην ελευθερία του πνεύματος και της συνειδήσεως και όχι σε μία τυφλή πίστη. Όταν οι Εβραίοι μιλούσαν για παγανιστές και ειδωλολάτρες, εννοούσαν τους Φιλισταίους-Έλληνες, τον πολιτισμό τους και τις φιλοσοφικο-θρησκευτικές αντιλήψεις των.
Ο Παυλισμός δεν είναι ο πρώτος ιδεαλιστικός Χριστιανισμός.
Ο Παύλος πρόδωσε, πλαστογράφησε και αλλοίωσε τον Χριστό και δεν θα είχε επιβληθεί στον ελλαδικό τουλάχιστον χώρο, εάν οι Ρωμαίοι δεν είχαν υποδουλώσει, μόνον διά των όπλων, τους Έλληνες. Η εβραϊκή επικράτηση ήταν τηλε-εντελόμενη, ο Παύλος έπαιξε τον ρόλο της ωρολογιακής βόμβας στα θεμέλια του Ελληνισμού και του πολιτισμού των. Αυτόν τον ελληνικό πολιτισμό και το αδάμαστο πνεύμα του, που ελεύθερο και άσπιλο θαυμάστηκε, όπως αναφέρουν, από τον Ιησού, ο Παύλος τον ρύπανε. Ο Χριστιανισμός του Ιησού και ο «Χριστιανισμός» του Παύλου είναι δύο λέξεις που ηχούν το ίδιο, αλλά είναι εντελώς διαφορετικού περιεχομένου και ουσίας. Και κάτι σημαντικό, ο Ιησούς δεν εξήγγειλε και ούτε δημιούργησε καμία θρησκεία, ο Παύλος λανσάρισε και δημιούργησε την νέα εβραϊκή αίρεση, η οποία θα έπεπε να ονομάζεται Παυλισμός κι όχι Χριστιανισμός.
@Ελευθέριος Διαμαντάρας
Ερευνητής – Μελετητής Ιστορίας – Φιλοσοφίας

Anna Rixter