Τρίτη 22 Μαρτίου 2022

200 χρόνια πόλη ''Ελλάδα'' (ΗΠΑ) και τα χάλια (απούσας) Ελλάδας

  

Η γελοιότητα, αχρηστία υπουργείου Εξωτερικών, με τους ''ημέτερους, διπλωμάτες-τουρίστες''

 

Ευτυχώς μία νεοσύστατη Οργάνωση (Hellenes-USA), ''αντικατέστησε'' τους άχρηστους υπουργείου Εξωτερικών, Ομογ. Οργανώσεων, Αρχιεπισκοπής κλπ και με μήνυμά της στην πόλη, τίμησε την επέτειο. Φυσικά και το ''ΚΑΛΑΜΙ'' που έχει αναδείξει το ζήτημα από 1994, έκανε ανάρτηση στο twitter.

..........

Aς υποθέσουμε ότι στα βόρεια π.χ. της Πολιτείας Νέας Υόρκης, υπάρχει μία πόλη που ονομάζεται ''Toυρκία'' ή μία πόλη που ονομάζεται ''Ισραήλ''. Ας υποθέσουμε ότι η πόλη πήρε το όνομά της πριν 200 χρόνια γιά να τιμήσει την Τουρκία ή το Ισραήλ. Ας υποθέσουμε ότι 22 Μαρτίου 2022 η πόλη εόρταζε τα 200 χρόνια της. Φαντάζεστε τι δραστηριότητες θα είχαν οι διπλωματικές αποστολές Τουρκίας ή Ισραήλ αντίστοιχα, στην πόλη και στις ΗΠΑ;;; Tι δραστηριότητες θα είχαν οι ομογενειακές Οργανώσεις Τουρκίας ή Ισραήλ αντίστοιχα, στην πόλη και στις ΗΠΑ;;;

Στις 22 Μαρτίου 2022, η πόλη ''Ελλάδα'' (Greece) στα βόρεια της Πολιτείας Νέας Υόρκης, εόρτασε τα 200 χρόνια της. Πήρε το όνομά της 1822, όπως αναφέρεται στην ιδρυτική πράξη, «γιά να τιμήσει την Ελλάδα, την επανάσταση των Ελλήνων (1821) και ότι η (αρχαία) Ελλάδα πρόσφερε στην ανθρωπότητα».

Και όπως ήταν αναμενόμενο, διπλωματικές αποστολές άχρηστων διαπλεκόμενων διπλωματών-τουριστών στις ΗΠΑ, ως άσχετοι, ούτε ασχολήθηκαν. Η πόλη ''Ελλάδα'' εόρτασε τα 200 χρόνια της, Τρίτη 22 Μαρτίου 2022, με την Ελλάδα (και Ομογένεια, Αρχιεπισκοπή) απούσα.

Στις 22 Μαρτίου 2022, ιστορική επέτειο των 200 χρόνων της πόλης, η απόλυτη σιωπή, από ελληνικής πλευράς, δηλ. κυβέρνηση-κράτος Ελλάδας, πρεσβεία-προξενείο, ομογενειακές Οργανώσεις.

Mε τιμητική εξαίρεση την νεοσύστατη Οργάνωση Hellenes-USA... (Διαβάστε το μήνυμα του πρόεδρου της Οργάνωσης, δικηγόρου Δημ. Καυκά, στην πόλη Ελλάδα- Greece).

Ο δε ανιστόρητος και διαπλεκόμενος αρχιεπίσκοπος (έδρα Νέα Υόρκη) ήταν σε εκδήλωση του '΄ψώνιου'' πολιτειακού γερουσιαστή Λου Ραπτάκη, μαζί με χαζοπρόεδρους Βοστώνης, στο Ροντ 'Αϊλαντ.

Χρειάζονται σχόλια γιά την πρεσβεία μας και γιά το γεν. προξενείο στην Νέα Υόρκη;;; Γιά την πρέσβειρα Αλεξ. Παπαδοπούλου και τον γεν. πρόξενο Κων/νο Κούτρα;;; Υπάρχουν στις ΗΠΑ, όπως έχει αποδειχτεί, γιά να εξυπηρετούν συμφέροντα, όχι της Ελλάδας, αλλά π.χ. των διαπλεκόμενων, αρχιεπ. Ελπιδοφόρου και πρ. υφυπουργού Αντ. Διαματάρη, επειδή έτσι συμφέρει και την οικογένεια Μητσοτάκη. (Με τους άχρηστους, γελοίους της Ομοσπονδίας Νέας Υόρκης, δεν αξίζει να ασχοληθούμε).

..............

Τον χρόνο 2016, 15 Απριλίου, με πρωτοβουλία του εκδότη του ''Κ'' και τις συντονισμένες ενέργειές του, γιά πρώτη φορά η Ελλάδα αξιώθηκε να στείλει εκπρόσωπό της και να τιμήσει την πόλη Ελλάδα στις ΗΠΑ. Ως απεσταλμένος του τότε πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, ήρθε ο υφυπουργός Τέρενς Κουίκ.

Μετάφερε στην πόλη μήνυμα γραπτό του πρωθυπουργού και τιμητική διάκριση από τον τότε πρόεδρο Δημοκρατίας. Στην σεμνή τελετή στο Δημαρχείο, η χορωδία Ελληνόπουλων της ενορίας του Ευαγγελισμού και η χορωδία του γυμνάσιου ''Αθηνά'' τραγούδησαν αντίστοιχα τους εθνικούς ύμνους Ελλάδας και ΗΠΑ. Στον υφυπουργό, εκπρόσωπο του πρωθυπουργού, ο δήμος της πόλης Ελλάδα, έδωσε αναμνηστικά δώρα γιά τον τότε Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο και γιά τον τότε πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.

'Ηταν η πρώτη και τελευταία εκδήλωση-τιμή στην πόλη Ελλάδα, που τιμά διαχρονικά την πατρίδα μας και την επανάσταση 1821.

Χρόνια πολλά ''Ελλάδα''.

( Γ. Λυκ. )

https://www.kalami.us/2022/omogeneia/200yrs-town-greeceNY.html

 

Αγρότης ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ - Υβρίδια και παραδοσιακές ποικιλίες: Τι σημαίνει αυτή η διάκριση;


 


Αγρότης ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ - Υβρίδια και παραδοσιακές ποικιλίες: Τι σημαίνει αυτή η διάκριση;
Υβρίδια καλούνται τα φυτά, τα οποία προκύπτουν από τη διασταύρωση διαφορετικών ποικιλιών του ίδιου είδους και παρουσιάζουν “βελτιωμένα” χαρακτηριστικά σε σχέση με τα φυτά από τα οποία προέρχονται, όπως: αύξηση της παραγόμενης ποσότητας, διευκόλυνση για πολυήμερες μεταφορές, αύξηση του μεγέθους των καρπών, ανθεκτικότητα σε ασθένειες, σε χημικά φάρμακα ή λιπάσματα και ακραία καιρικά φαινόμενα, ομογενοποίηση των παραγόμενων προϊόντων για τη διευκόλυνση της τυποποίησής τους, μορφοποίησή τους για χάρη της καταναλωτικής αισθητικής (πχ φρούτα χωρίς κουκούτσια ή ευθύγραμμες πιπεριές, που να βολεύουν στο τηγάνισμα…), Αυτές οι «βελτιώσεις» και εξυπηρετούν εμπορικούς σκοπούς. Τα υβρίδια παρουσιάζουν το αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό, ότι τα φυτά που προέρχονται από σπόρους υβριδίων κατά κανόνα δεν εμφανίζουν τα “βελτιωμένα” χαρακτηριστικά ή παράγουν στείρους σπόρους. Λόγω του ότι τα υβριδιακά φυτά είναι πιο παραγωγικά και έχουν αυξημένο ποσοστό νερού στη σύνθεσή τους, έχουν ανά μονάδα βάρους μικρότερη συγκέντρωση θρεπτικών συστατικών. Αγοράζοντας λοιπόν μια υβριδιακή τομάτα, αγοράζουμε κατά μεγάλο ποσοστό νερό. Η υψηλότερη τιμή μιας τομάτας παραδοσιακής ποικιλίας συνδέεται άμεσα με την χαμηλότερη παραγωγικότητα του φυτού, που σημαίνει αυτόματα την μεγαλύτερη συγκέντρωση θρεπτικών συστατικών σε σχέση με μια αντίστοιχη υβριδιακή. Η σημερινή εντατική γεωργία που χρησιμοποιεί τους βιομηχανικούς σπόρους παράγει ποσότητες «άδειας μάζας» με μειωμένα θρεπτικά συστατικά και πιθανότατα αυτός είναι ο λόγος, που χρειαζόμαστε σήμερα τα συμπληρώματα διατροφής.
Σύντομο σπορο-ιστορικό: Αρχικά οι σπόροι παράγονταν αποκλειστικά από γεωργούς, οι οποίοι «εξημέρωναν» και βελτίωναν τα διάφορα άγρια είδη και δημιούργησαν τα σημερινά καλλιεργούμενα φυτά, όπως το σιτάρι, το καλαμπόκι το ρύζι κλπ. Αργότερα, μέρος της γενετικής βελτίωσης πέρασε στα χέρια δημόσιων ερευνητικών Ινστιτούτων, τα οποία άρχισαν μέσα από πειράματα να εισάγουν σταδιακά τη λογική των υβριδίων, προσφέροντας με τη σειρά τους νέες - υβριδιακές αυτή τη φορά - ποικιλίες αγροτικών φυτών. Τις τελευταίες όμως δεκαετίες, οι δημόσιοι βελτιωτές δεν χρηματοδοτούνται επαρκώς και αυξήθηκε σε μεγάλο βαθμό το μερίδιο της ιδιωτικής βιομηχανίας σποροπαραγωγής.
Σπόροι της Βιομηχανίας: Οι σπόροι της ιδιωτικής βιομηχανίας σποροπαραγωγής καλύπτονται από πνευματικά δικαιώματα (ή πατέντες στην περίπτωση των γενετικά τροποποιημένων–Γ.Τ.Ο.). Τα υβρίδια πρώτης γενιάς (F1) των σπόρων της βιομηχανίας διασπώνται στην δεύτερη γενιά και έτσι ο σπόρος που ενδεχόμενα να κρατήσει ο γεωργός, δεν αναπαράγεται σωστά. Επομένως, είτε για νομικούς είτε για πρακτικούς λόγους, ο παραγωγός δεν μπορεί να κρατήσει σπόρο για την επόμενη χρονιά και άρα πρέπει να τον αγοράσει ξανά από τις εταιρίες. Οι σπόροι αυτοί έχουν υψηλή παραγωγικότητα, αλλά είναι ταυτόχρονα και ευπαθείς και απαιτούν σημαντικές εισροές από λιπάσματα και παρασιτοκτόνα. Η ίδια εταιρεία που έχει πατεντάρει το υβρίδιο, πουλάει και το ζιζανιοκτόνο που αντέχει το φυτό, όπως και τα ανάλογα λιπάσματα. Επομένως εντείνεται η εξάρτηση του γεωργού από φάρμακα και από την αγορά νέου σπόρου κάθε χρόνο. Οι βιομηχανικοί σπόροι είναι κατάλληλοι για την εντατική γεωργία. Η δημιουργία τους βασίζεται στους παλιούς σπόρους και στα άγρια είδη, αλλά η νομοθεσία επιτρέπει στις εταιρίες να μην αποκαλύπτουν τις πηγές που χρησιμοποίησαν κι έτσι δεν γνωρίζουμε με ακρίβεια τι περιέχει ο νέος σπόρος, ούτε τη διαδικασία με την οποία έγινε η «βελτίωση» του, αν δηλαδή χρησιμοποιήθηκε ακτινοβολία, χημική επεξεργασία ή άλλη μέθοδος.
Τις τελευταίες δεκαετίες η βιομηχανία σποροπαραγωγής χαρακτηρίζεται από πολύ μεγάλη συγκέντρωση δύναμης. Οι μεγάλες εταιρίες συνεχώς εξαγοράζουν τις μικρές και τις μεσαίες με αποτέλεσμα, δέκα μόνον πολυεθνικές να ελέγχουν το 73% της παγκόσμιας εμπορικής διακίνησης σπόρων. Οι περισσότερες, είναι εταιρίες παραγωγής αγροχημικών ουσιών. Μέσω της εμπορίας σπόρων προωθούν κυρίως τα χημικά τους προϊόντα από τα οποία κερδίζουν πολύ περισσότερα χρήματα. Η δύναμη που έχει αποκτήσει η βιομηχανία σποροπαραγωγής επηρεάζει και το μοντέλο της γεωργίας που η κοινωνία επιλέγει για το μέλλον της (εντατική χημική ή ήπια πολύ-λειτουργική), αλλά και τα κριτήρια της γενετικής βελτίωσης (το είδος των ποικιλιών που τρώμε).
Η Δύναμη της Ιδιωτικής Βιομηχανίας Σποροπαραγωγής αντανακλάται στη νομοθεσία: Όλοι οι σπόροι στην ΕΕ, για να κυκλοφορήσουν στο εμπόριο πρέπει να εγγραφούν σε επίσημο κατάλογο. Η εγγραφή απαιτεί Ομοιομορφία και Σταθερότητα, χαρακτηριστικά που αντιστοιχούν στη φύση των σπόρων της βιομηχανίας λόγω της πολύ στενής γενετικής τους βάσης. Αντίθετα οι σπόροι των γεωργών, που διαθέτουν μια πολύ ευρεία γενετική βάση και προσαρμοστικότητα, δεν χαρακτηρίζονται σταθεροί. Ο νομοθέτης θεώρησε αυτήν την ιδιότητα αρνητική και μέσω του καταλόγου, εξόρισε τους παραδοσιακούς σπόρους από την αγορά αφήνοντας βέβαια κάποια παράθυρα και παρεκκλίσεις, που δεν διευκολύνουν τον μικρο-μεσαίο γεωργό. Πέραν αυτού, η εγγραφή στον κατάλογο έχει κόστος και γραφειοκρατικές διαδικασίες, που εύκολα μπορεί να αντιμετωπίσει μια μεγάλη εταιρία αλλά είναι δυσβάστακτα για έναν μεμονωμένο παραγωγό.
Oι Παραδοσιακές Ποικιλίες
Κάθε χώρα διαθέτει ένα μεγάλο φυσικό θησαυρό, την γενετική ποικιλότητα, δηλαδή ποικιλία λαχανικών και φρούτων, καθώς και σπάνια είδη ζώων, προσαρμοσμένα όλα στις συγκεκριμένες κλιματικές συνθήκες. Οι παραδοσιακοί γεωργοί είχαν φτάσει με τον καιρό να έχουν μια ποικιλία για σχεδόν κάθε ανάγκη, π.χ. μια ποικιλία που θα την φύτευαν αν προβλεπόταν ξηρασία ή μια ποικιλία που θα άντεχε σε κάποια αρρώστια. Ήξεραν πως να απομονώσουν κάποιο χαρακτηριστικό. Με την έλευση των μονοπωλίων βλέπουμε τις ποικιλίες που κληροδοτήθηκαν από γενιά σε γενιά, να εγκαταλείπονται, χάριν του σπόρου που αγοράζει ο αγρότης από το μαγαζί. Οι ποικιλίες που ήταν προσαρμοσμένες στις ειδικές ανάγκες της περιοχής και ήταν αποτέλεσμα επίπονης προσπάθειας αιώνων, κινδυνεύουν σοβαρά από ολοσχερή εξαφάνιση, ενώ καλλιεργείται σκόπιμα η αποκλειστική εξάρτηση των εντόπιων παραγωγών και κατ' επέκταση όλης της εγχώριας παραγωγής από εταιρείες εμπορίας υβριδίων. Σύμφωνα με έρευνες στην Ελλάδα, μόνο το 1% των εγχώριων ποικιλιών σίτου και το 2-3% των λαχανικών, που υπήρχαν πριν από πενήντα χρόνια, διασώζεται υπό καλλιέργεια σήμερα. Προβλέπεται ότι σύντομα το 90% των παραδοσιακών Ευρωπαϊκών ποικιλιών θα εξαφανιστεί και η κατάσταση θα γίνει μη αναστρέψιμη. Ήδη οι παραδοσιακές ποικιλίες εξαφανίστηκαν από τη Γερμανία και στην Αγγλία έχουν εξαφανιστεί από την αγορά 1500 ποικιλίες.
Στον αγώνα διάσωσης των παραδοσιακών σπόρων έχουν ενταχθεί δύο μεγάλες πρωτοβουλίες στην Ελλάδα, ο Αιγίλοπας και το Πελίτι, δημιουργώντας τράπεζες Σπόρων από ντόπιες ποικιλίες.
Υπάρχουν παραδοσιακές ποικιλίες με μεγάλη παραγωγή και καλά χαρακτηριστικά για εμπορική χρήση. Υπάρχουν και άλλες με μικρότερη απόδοση από τις βελτιωμένες. Είναι όλες κατάλληλες για το πολύ-λειτουργικό μοντέλο γεωργίας του μικρού και μεσαίου αγρότη, για μια μορφή ήπιας γεωργίας που δεν είναι εντατική. Ο παραδοσιακός σπόρος είναι ελεύθερος για αναπαραγωγή και έχει μικρές απαιτήσεις για λιπάσματα και φυτοπροστασία, επομένως δεν απαιτεί μεγάλες χρηματικές εισροές, και έτσι αποκτά μεγάλη σημασία σε περιόδους οικονομικής κρίσης. Οι παραδοσιακές ποικιλίες που χάνονται είναι (μαζί με άλλα ημιάγρια είδη) οι γονείς των μοντέρνων ποικιλιών, αποτελούν δηλαδή τη βάση, όχι μόνον της παλιάς αλλά και της καινούριας διατροφής μας.
Η απώλεια παραδοσιακών ποικιλιών σημαίνει απώλεια ενός πολιτιστικού και οικονομικού δημόσιου αγαθού που αποτελεί εγγύηση για μελλοντική διατροφική επάρκεια και ανεξαρτησία. Η απώλεια των παραδοσιακών σπόρων σημαίνει συντριπτική μείωση της αγροτικής βιοποικιλότητας. Ας μην ξεχνάμε ότι σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η βιοποικιλότητα είναι η συνέχεια της ζωής.
Και τα μεταλλαγμένα;
Η διαφορά των μεταλλαγμένων προϊόντων από τα υβρίδια συνίσταται στο βαθμό επέμβασης του ανθρώπου. Στα υβρίδια είναι ακόμα μέσα σ’ ένα φυσικό επίπεδο, δηλαδή πρόκειται για αυστηρά ελεγχόμενες διασταυρώσεις ανάμεσα σε διάφορα φυτά και ποικιλίες.
Στα γενετικά τροποποιημένα ή μεταλλαγμένα φυτά ο άνθρωπος επεμβαίνει στο γονιδίωμα του φυτού με απρόβλεπτες συνέπειες, καθώς ο οργανισμός δεν αναγνωρίζει πια τις ουσίες που τρώει, με κύρια συνέπεια την ραγδαία ανάπτυξη καρκίνων. Αστραφτερά, σαν πλαστικά, εκτός εποχής προϊόντα που βρίσκουμε στους πάγκους των σούπερ μάρκετ από Ολλανδία ή Βέλγιο π.χ. είναι κατά πάσα πιθανότητα μεταλλαγμένα…
Υβρίδιο – η λέξη παράγεται από το αρχαιοελληνικό ύβρις και ύβρις σημαίνει: «Αυθάδης βία πηγάζουσα εξ υπερβολικής συναισθήσεως δυνάμεως ή εκ πάθους, αυθάδεια, αλαζονεία αυθάδης, προπέτεια, συχν. εν τη Οδυσσεία ως επί το πλείστον επί των μνηστήρων.» (Μέγα Λεξικόν της Ελληνικής Γλώσσης Liddell-Scott). Στην λέξη «ύβρις» εμπεριέχεται ετυμολογικά η έννοια του Υπέρ και έτσι η λέξη αφορά την υπέρβαση του μέτρου, την ανθρώπινη ασέβεια στο φυσικό μέτρο.
Σπόροι και φυτά υβρίδια, στειρωμένα από ζωή για χάρη του κέρδους και του ελέγχου. Άνθρωποι καταναλωτές, που στηρίζουν συναινώντας και υπερβαίνουν το μέτρο για χάρη μιας επιφανειακής ευκολίας (για να είναι π.χ. το μανταρίνι και το καρπούζι χωρίς κουκούτσια). Ύβρεις ανθρώπων κατά της φύσης, της Ζωής και της συνολικής φυσικής και κοινωνικής ισορροπίας.
ΜΟΝΟ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΌΨΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ!
Ερώτηση: Όταν στα ψώνια μας επιμένουμε π.χ. για σταφύλι και καρπούζι χωρίς κουκούτσια, ποιος είναι ο υπεύθυνος της ανισορροπίας που θα προκύψει: αυτός που τα έφτιαξε, αυτός που τα καλλιέργησε ή αυτός που τα απαιτεί για να τα καταναλώσει και, αν δεν τα βρει, προσπερνάει δυσαρεστημένος μια λεπτόφλουδη, «ραγισμένη» τομάτα, ένα σταφύλι με κουκούτσι ή μια «στραβή» πιπεριά;
Αναζητώντας και καταναλώνοντας έναν καρπό από παραδοσιακή ποικιλία:
Ø Επωφελείστε στο μέγιστο βαθμό από τα θρεπτικά συστατικά ενός πλήρους φυσικού και ισορροπημένου προϊόντος
Ø Στηρίζετε τους παραγωγούς στη συνέχιση της καλλιέργειας ποιοτικής και κοινωνικά δίκαιης τροφής για όλους μας
Ø Αποσταθεροποιείτε την προγραμματισμένη υποδούλωση του γήινου πληθυσμού στις πολυεθνικές παραγωγής σπόρων και αγροχημικών, η οποία έχει χείριστες συνέπειες για την υγεία μας, τη φυσική ισορροπία και το πολιτικό πεπρωμένο του πλανήτη.
Αργύριος Μαρινάκης
Αγρότης ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ.

Σάββατο 19 Μαρτίου 2022

ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΑΝΟΙΞΗ ΕΑΡΙΝΗ ΙΣΗΜΕΡΙΑ (Κυριακή 20 Μαρτίου 2022 ώρα 17:33 )

 

ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΑΝΟΙΞΗ
ΕΑΡΙΝΗ ΙΣΗΜΕΡΙΑ (Κυριακή 20 Μαρτίου) 
 
Οι μέρες περνούν εφιαλτικές για την ανθρωπότητα, αλλά ο ήλιος την πορεία του δεν την αλλάζει. 20 Μαρτίου γιορτάζει και θα γιορτάσει την Ισημερία αυτή με όλην της την μεγαλοπρέπεια. 
Αν κι οι σημερινοί Έλληνες ουδέν γνωρίζουν για Ισημερίες κι Ηλιοστάσια, οι αρχαίοι λαοί παρακολουθώντας την από αιώνες πορεία του, τον γιόρταζαν μεγαλοπρεπώς . 2022 εποχή βασιλείας των στρεβλών κι άνομων, εποχή της πλάνης και της παραπληροφόρησης , αλλά τα ουράνια δεν αλλάζουν την καθημερινή τους πορεία, παρότι ένας διαμεσολαβητής του θανάτου κορωνοϊός κι ένας διπρόσωπος πόλεμος επιβουλεύονται ελευθερίες και κεκτημένα. 
Είκοσι Μαρτίου 2022 η πρώτη μέρα της ανοίξεως. Η Δήμητρα στολίζει την γη με ανθούς και πρασινάδες για να υποδεχτεί την Περσεφόνη από τα παλάτια του Πλούτωνα. Κι όμως μια ανθρωπότητα δέσμια στις απαιτήσεις της Νέας Τάξης, ζει τα απρόσμενα. Μασκαρεμένα πρόσωπα και πληροφορίες που τρελαίνουν, με τον καιρό, που δεν ξέρει τι του γίνεται. Παγωνιά μέσα κι έξω κι ένας πόλεμος διαμεσολαβητής των μεγάλων συμφερόντων, ανθρώπων, που ποτέ δεν αγάπησαν τον κόσμο. Αν και παγωμένη η μάνα γη γιορτάζει. 
Η Δήμητρα μια μάνα που υποδέχεται την κόρη της Περσεφόνη. Ας εορτάσουμε μαζί της κι ας είναι μαύρη η καρδιά μας.
Η μεγάλη γιορτή των Ισημεριών ήταν σημείο αναφορά των πολιτισμένων κοινωνιών από τα πανάρχαια χρόνια. Η μέρα νικάει τη νύχτα, το φως θριαμβεύει του σκότους, η ζωή νικάει τον θάνατο. 
Η φύση, η μεγάλη μας μάνα αναγεννιέται, ανασταίνεται και μαζί της ανασταίνεται κι η ελπίδα Αρχικά ο εορτασμός της Εαρινής Ισημερίας σχετιζόταν με την έλευση του νέου έτους.
 Ήταν η πρωτοχρονιά τους και την γιόρταζαν μεγαλοπρεπώς. 
Ο ήλιος (ο δημιουργός της επαναλαμβανόμενης παρέλασης των εποχών) στην διάρκεια της Άνοιξης βρίσκεται πάνω από τον Ισημερινό της γης και διανέμει ακριβοδίκαια τις ζωογόνες ακτίνες του και στα δύο ημισφαίρια. Μέρα και νύχτα ίσες. 
Οι αρχαίοι Έλληνες μύστες που μελετούσαν και γνώριζαν τις θείες λειτουργίες της φύσεως, αυτές τις μέρες τελούσαν επίσημες τελετές για την αποκάλυψη των θείων μυστικών που κρατάει φιλόστοργα κρυμμένα στα βάθη της.
Οι Ορφικοί γιόρταζαν κατά την Εαρινή Ισημερία τον θάνατο του Διόνυσου του Ζαγρέως και την εκ νέου γέννηση από την φύση του Ολυμπίου Διός.
Ο Θείος Ορφέας αποκαλούσε την Εαρινή Ισημερία Θεία Νύμφη που κατέρχεται από τον ουρανό στην γη κάθε χρόνο για να εξαγνίσει τις ψυχές του Άδη . Αυτό το θαύμα του ηλίου και την συμμετοχή του στην αναγέννηση της φύσεως, γιόρταζαν σε όλες τις πολυθεϊστικές κοινωνίες. 
Για τους Αιγυπτίους ήταν ο Όσιρις, για τους Βαβυλωνίους ο Βάαλ, για τους Ινδούς ο Βράχμα, για τους Πέρσες ο Μίθρα, για τους Έλληνες ο Δίας, ή Απόλλων ή Φοίβος ή Διόνυσος. 
Ανεξάρτητα όμως με το όνομά του, οι αρχαίοι καθιέρωσαν για τον ήλιο πολλές εορτές. 
Παρά τις προσπάθειες ξεριζωμού της πατρώας μας παράδοσης ,από πολιτικές και θρησκείες, η Εαρινή Ισημερία κρυμμένη πίσω από διάφορα ονόματα εορτάζεται παντού: Σαν παγκόσμια ημέρα του πολίτη, σαν γιορτή της Μητέρας, σαν ημέρα κοσμολογίας ή σαν Ανάσταση εκ νεκρών. 
Σήμερα σε πολλούς Ιερούς τόπους της Ελλάδος οι Έλληνες εορτάζουν φανερά πια , με διάφορες ιεροπραξίες, την νίκη του ήλιου και την αναγέννηση της «ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ». 
Εμείς ας υψώσουμε σήμερα τα μάτια κι ας ατενίσουμε το φως το αληθινό. 
Γυμνόποδες ας ακουμπήσουμε το χώμα, να αγγίξουμε την σάρκα της μάνας γης να θυμηθούμε ότι είμαστε δικά της παιδιά. . 
Και ενδεδυμένοι φως ελληνικό ας αναφωνήσουμε:
 
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΑ ΓΑΙΑ.
ΕΛΕΝΗ ΜΑΝΙΩΡΑΚΗ ΖΩΙΔΑΚΗ
(δασκάλα ποιήτρια ,συγγραφέας)

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022

ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ

 


ΕΛΛΑΣ ... ΕΑΛΩ ???
 
-Εδω και χρονια καποιοι φωναζουμε πως ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ... ματαια οι πολλοι σκυβουν το κεφαλι και αδιαφορουν ... ετσι μια ενθυμηση ακομη μπας και συνελθουμε σαν λαος και ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ... ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΡΑΤΟΣ ...
ΣΩΤΗΡΙΟΝ ΕΤΟΣ 2015...
-Αβραάμ Ben Roubi στα τσιμέντα TITAN , στη BIOΧΑΛΚΟ, στον ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ , Γενικός Διευθυντής στην αμυντική βιομηχανία ΕΛΒΟ ...
-Ραφαήλ Μωυσής : Εκτελεστικός Γραμματέας Εθν.Συμβουλίου Ενέργειας, Υποδιοικητής της ΕΤΒΑ, Διοικητής της ΔΕΗ, Πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, Πρόεδρος ΔΕΠΑ και Πρόεδρος Εθνικής Ενεργειακής Στρατηγικής, Αντιπρόεδρος ΙΟΒΕ, Μέλος ΔΣ της S&B Βιομηχανικά Ορυκτά, επίτιμος Πρόεδρος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Γραμματέας και Ταμίας του Κολεγίου Αθηνών.
ΔΕΠΑ , S&B ...και οι Rothschild μέσα...
-Μωυσής Κωνσταντίνης : 40 χρόνια Ειδικός Σύμβουλος στα ΕΛΤΑ, Πρόεδρος του ΚΙΣ...
-Κι αν είναι ο Ben Roubi Διευθυντής στην ΕΛΒΟ ... γιατί να μην είναι ο Σάμπι Μιώνι και ο Μοδιάνο δισεκατομμυριούχοι έμποροι όπλων στην Ελλάδα ;
-Βρειτε έστω και έναν Έλληνα στον κρατικό μηχανισμό και σε κορυφαίες θέσεις-κλειδιά (Άμυνα,Ενέργεια) του «φιλελληνικού» Ισραήλ...
-Ακομη ... την ίδια στιγμή που μας επιβάλλουν να ξεπουλήσουμε τα πάντα... το Ισραηλινό Δημόσιο όχι μόνο δεν πουλάει ... αλλά αγοράζει τις δικές μας δημόσιες εταιρίες όπως την Ύδρευση της Θεσσαλονίκης...
-Στην ΕΥΔΑΠ μπήκε ο σιωνιστής κερδοσκόπος Paulson , τον ΟΠΑΠ πήρε ο σιωνιστής τραπεζίτης Ziegler ...
 
-Απο παλια αναρτηση του Σίμου Σταυρακίδη !!!
 
-Fileas -Εδω να προσθεσω και .... ποσους Δημαρχους Εβραιους εχουμε στην Ελλαδα ???
-Ποσους Εβραιους Περιφεριαρχες,ποσους Εβραιους Βουλευτες,ποσους Εβραιους Πρωθυπουργους ???
-ΝΙΩΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΖΕΙ ΣΤΗΝ .... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ ???

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022

Η Αγνοδίκη η Αθηναία, ήταν η πρώτη γυναίκα μαία στην ιστορία.


THIS POST IS IN ENGLISH & GREEK.
ELENI SISMANIDOU
 
Η Αγνοδίκη η Αθηναία, ήταν η πρώτη γυναίκα μαία στην ιστορία. 
Σπούδασε ιατρική στον Ηρόφιλο μεταμφιεσμένη σε άνδρα, καθώς δεν επιτρεπόταν στις γυναίκες να ασκήσουν την ιατρική.
Άρχισε να ασκεί την ιατρική στην Αθήνα, ενώ συνέχιζε να μεταμφιέζεται σε άνδρα και ειδικευόταν στη μαιευτική, αφού οι άνδρες συχνά αρνούνταν να την ασκήσουν.
Σύμφωνα με όσα γνωστά υπάρχουν, οι Αθηναίοι γιατροί ζήλεψαν για την επιτυχία του νεοφερμένου γιατρού και η Αγνοδίκη καταγγέλθηκε ως άτομο που διαφθείρει τα ήθη των γυναικών. 
Η Αγνοδίκη αποκάλυψε τότε ότι ήταν γυναίκα και παραπέμφθηκε σε δίκη, αλλά όλες οι γυναίκες και ιδίως οι πλούσιες και οι εταίρες της συμπαραστάθηκαν με αποτέλεσμα να αθωωθεί και στη συνέχεια να αλλάξει ο νόμος. 
Οι γυναίκες μπορούσαν πλέον να ασκούν το ιατρικό επάγγελμα αρκεί να εξέταζαν μόνο γυναίκες. 
 Στη δεύτερη δίκη, που έμεινε στην Ιστορία, η Αγνοδίκη με άριστους δικηγόρους υπερασπίσεως, πέτυχε όχι μόνον την αθώωσή της, αλλά και την αναθεώρηση του νόμου. 
Πιθανώς εξ αυτού του γεγονότος να πήρε και το όνομα Αγνοδίκη.
Έζησε στην Αθήνα του 4ου αι. π.Χ. Τα περισσότερα ιστορικά στοιχεία γι’ αυτήν μας τα έχει αφήσει ο μεταγενέστερος Ρωμαίος συγγραφέας Υγίνος Γάιος-Ιούλιος, ο οποίος υπήρξε διευθυντής της Παλατινής Βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας.
Η πρώτη γυναίκα γιατρός στην Ιστορία της ανθρωπότητας είχε νικήσει χρησιμοποιώντας την αλήθεια που μόνο η Αθηναϊκή Δημοκρατία παρείχε και γι’ αυτό φέρεται ως η πρώτη καταγεγραμμένη στην παγκόσμια ιστορία γυναίκα που άσκησε επίσημα το επάγγελμα της γυναικολόγου - μαιευτήρα.
 

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2022

ΥΠΑΤΙΑ, Σήμερα 8 Μαρτίου, τιμούμε την γυναίκα. - Του Ιωάννη Θεοδωρόπουλου

 


·
ΥΠΑΤΙΑ

Σήμερα 8 Μαρτίου, τιμούμε την γυναίκα. Η θέση της στην κοινωνία στο ρόλο της μάνας μοναδική. Αλλά στο πέρασμα των αιώνων διαδραμάτισε επαξίως και άλλους ρόλους. Θέλω να αναφερθώ στην διάσημη Αλεξανδρινή φιλόσοφο Υπατία. Το άνθος αυτό της Ελληνικής διανόησης, που διέπρεψε σε τομείς που συνήθως ήταν προνόμιο των ανδρών. Είναι ευκαιρία σήμερα να απαιτήσουμε και να αποτίσουμε τιμή και μνήμη στην Υπατία που πρέπει για όλες οι γυναίκες να αποτελεί το ίνδαλμα τους. Τα Μ.Μ.Ε. πρέπει να αναλάβουν αυτό το σκοπό, γιατί είναι η 4η εξουσία. Δυστυχώς όμως φέρουν μεγάλη ευθύνη γιατί σήμερα τα Μ.Μ.Ε. κινούνται με γνώμονα την ακροαματικότητα, και την αναγνωσιμότητα. Προβάλλουν θέσεις και γραπτά μοναχών που στην πλειοψηφία τους στερούνταν και στερούνται μόρφωσης ανικάνων να αντιμετωπίσουν την ζωή μέσα στην κοινωνία, όπως η πλειοψηφία των ανθρώπων. Αμφιβόλου λογικής, γιατί ένας λογικός άνθρωπος δεν πάει να γίνει μοναχός. Δυστυχώς οι μοναχοί αυτοί παραμυθιάζουν τους θρησκόληπτους με φανταστικούς βίους Αγίων, ανύπαρκτα θαύματα, θρησκευτικές ασυναρτησίες που τις προβάλλουν για προφητείες, ανύπαρκτα Κρυφά Σχολειά, και ότι τους κατεβάσει η κούτρα τους. Μας έχουν πασάρει καμιά εικοσαριά χιλιάδες κοκορόμυαλους και άχρηστους αγίους για την κοινωνία, διότι τίποτα δεν προσέφεραν στον παγκόσμιο πολιτισμό. Δυστυχώς και πάλι το επίπεδο των Μ.Μ.Ε. είναι υπό το μηδέν. Γιατί ένα δάσκαλο τον ακούν είκοσι μαθητές ενώ ένα Μ.Μ.Ε. το ακούνε ίσως και δύο εκατομμύρια άνθρωποι, όπως έλεγε ο Λιαντίνης.
Ενώ αντιθέτως έχουμε τόσο αξιόλογους, και λαμπρούς προγόνους με την Υπατία να κατέχει εξέχουσα θέση σε αυτό το πάνθεον. Αλλά αυτούς τους θυμόμαστε μόνον όταν θέλουμε να κομπάσουμε, και να ανεβάσουμε τις μετοχές μας. Ότι είμαστε απόγονοι εκείνων.
Αν θέλουν τα Μ.Μ.Ε. να βελτιώσουν την θέση τους και την υπόληψη τους στις εκτιμήσεις των πολιτών, να αναλάβουν αυτήν την κίνηση να καθιερωθεί η 8/3 επί πλέον και μνήμη για την Υπατία.
Κόρη του μαθηματικού και αστρονόμου Θέωνα, έλαβε με τις φροντίδες του πατέρα της πολύ καλή εκπαίδευση και ταξίδεψε στην Αθήνα και στην Ιταλία
Η μαθηματικός και φιλόσοφος Υπατία έζησε στην Αλεξάνδρεια από τα μέσα του 4ου αι. μέχρι τον βίαιο θάνατό της από έναν χριστιανικό όχλο το 415. Η ημερομηνία γέννησής της δεν είναι επιβεβαιωμένη, αλλά πιστεύεται ότι γεννήθηκε το 370. Αυτό είναι γνωστό λόγω του της έκλειψης που μελετούσε ο πατέρας της το 364. Ήταν αγνή και άξια σεβασμού, καθηγήτρια μαθηματικών και της νεοπλατωνικής φιλοσοφίας στην Αλεξάνδρεια. Φορώντας την κλασική χλαμύδα των φιλόσοφων, δίδασκε δημόσια σε κοινό αποτελούμενο από εθνικούς και χριστιανούς. Αποδείξεις για τη ζωή και το έργο της Υπατίας μπορούν να βρεθούν σε διάφορα ιστορικά κείμενα, όπως για παράδειγμα στα έργα του Σωκράτη του Σχολαστικού.
Σύμφωνα με πηγές, εκτός από φιλόσοφος, μαθηματικός και αστρονόμος, κατείχε και την προεδρία της Νεοπλατωνικής Σχολής της Αλεξάνδρειας και ήταν ένα άτομο άξιο σεβασμού, που ασκούσε επιρροή στους σημαντικούς άρχοντες της Αλεξάνδρειας αλλά και της Μεσογείου. Ένας από αυτούς ήταν και ο Ορέστης, ο Ρωμαίος έπαρχος. Συναντιόντουσαν πολύ συχνά και μιλούσαν κυρίως για πολιτικά ζητήματα. Η Υπατία μάλλον έκανε δύο είδη μαθημάτων. Ένα ιδιαίτερο, για την ελίτ των μαθητών της και τα δημόσια κηρύγματα της, στα οποία ασκούσε επιρροή στους Αλεξανδρινούς υπαλλήλους. Ήταν αγαπητή απ’ όλο τον κόσμο και οι διάφοροι επικεφαλής την συμβουλεύονταν πολύ συχνά.
Η Υπατία σχολίασε την Αριθμητική του Διόφαντου, έγραψε τον Αστρονομικό Κανόνα και τελειοποίησε τον Κώνο του Απολλώνιου (δες παρακάτω). Επίσης συνεργάστηκε με τον πατέρα της για τον σχολιασμό του 3ου τόμου της Αλμαγέστης και βοήθησε τον μαθητή της Συνέσιο στην κατασκευή ενός αστρολάβου και ενός υδρομέτρου. Βέβαια, αν και δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι ήταν μια σπουδαία μαθηματικός και φιλόσοφος της εποχής της, η Υπατία έμεινε γνωστή πιο πολύ για τη διδασκαλία της. Η Υπατία ήταν μια σεβαστή και επιφανής δασκάλα, αρκετά χαρισματική και αγαπητή στους μαθητές της
Οι κώνοι του Απολλώνιου θεωρούνται από τα πιο δύσκολα έργα της αρχαιότητας και ήταν αυτοί που έθεσαν τα θεμέλια για πολλά από αυτά που στο μέλλον έγιναν γνωστά ως προβολική γεωμετρία.
Τα αλγεβρικά έργα του Διόφαντου ήταν πολύ πιο εξελιγμένα από τα προηγούμενα. Σε κάθε περίπτωση οι μαθηματικοί της Αλεξάνδρειας του τέταρτου και πέμπτου αιώνα ανέπτυξαν τα μαθηματικά που θα χρησιμοποιούσαν για την λύση ανώτερης τάξεως συστημάτων εξισώσεων. τεί.
Μία άλλη πηγή πληροφοριών για τις μαθηματικές δραστηριότητες της Υπατίας είναι η αλληλογραφία του Συνέσιου που αποκαλύπτει ότι σπούδασε φιλοσοφία και αστρονομία κάτω από την καθοδήγηση της Υπατίας και αναφέρει τη δημιουργία κάποιων επιστημονικών οργάνων όπως ο αστρολάβος και το υγρόμετρο. Υπάρχει μια θεωρία της στερεογραφικής προβολής, ότι ο δρόμος είναι ανοικτός για την κατασκευή μιας πιο πρακτικής δισδιάστατης συσκευής. Αυτό μας δίνεται από την ιστορία του Συνέσιου Αστρολάβου, ο οποίος γράφοντας για τον Παίωνα δηλώνει ότι είχε σχεδίασε ο ίδιος τον αστρολάβο με τη βοήθεια της Υπατίας και είχε δημιουργηθεί από τα καλύτερα υλικά της αργυροχοΐας. Το συμπέρασμα είναι ότι η θεωρία του αστρολάβου και οι λεπτομέρειες της κατασκευής του είχαν περάσει κάτω από τον Πτολεμαίο, μέσω του Θέωνα, για να φτάσουν στην Υπατία, η οποία με τη σειρά της δίδαξε τον Συνέσιο.
Η φήμη της προσείλκυε μαθητές απ' όλη τη Μεσόγειο. Μάλιστα, πιστεύεται ότι την εποχή που πέθανε η Υπατία ήταν η καλύτερη μαθηματικός του Ελληνορωμαϊκού κόσμου, και πολύ πιθανόν και όλου του υπόλοιπου, επισκιάζοντας έτσι τον πατέρα της στη φήμη της ως δασκάλα. Αν και δεν μπορούμε να αναγνωρίσουμε όλους τους μαθητές της, υπάρχουν ενδείξεις ότι ήταν γενικά πλούσιοι και ισχυροί. Ο πιο γνωστός μαθητής της είναι ο Συνέσιος της Κυρήνης, ο οποίος προσπάθησε να συνδέσει τον πρόωρο χριστιανισμό με τον Νεοπλατωνισμό.
Για τον θάνατό της υπάρχουν πολλές θεωρίες για το ποιος ήταν υπεύθυνος και ποια ήταν τα κίνητρα, αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο. Ο θάνατος της είναι ίσως και ο λόγος που η Υπατία έμεινε αθάνατη στο πέρασμα των αιώνων. Πολλοί ερευνητές μάλιστα, χωρίζουν την εποχή του Παγανισμού από την εποχή του Χριστιανισμού σύμφωνα με την ημερομηνία του θανάτου της, το 415, έναντι του 529 που ο Ιουστινιανός έκλεισε την Αθηναϊκή Σχολή. Η πιο αξιόπιστη πηγή για τον θάνατό της είναι από τον Σωκράτη τον Σχολαστικό, που έγραψε γι’ αυτόν 25 περίπου χρόνια αργότερα. Εκείνη την περίοδο, υπήρχε πολλή ένταση και μίσος μεταξύ των Εβραίων και των Χριστιανών της Αλεξάνδρειας• είναι η εποχή όπου ο έπαρχος Ορέστης και ο Αρχιεπίσκοπος Κύριλλος (γνωστός από τον σκληρό τρόπο με τον οποίο διαχειρίστηκε τον αιρετικό Νεκτάριο) βρίσκονταν σε αντιπαράθεση. Περίπου 500 μοναχοί έφτασαν στην πόλη για να ταχθούν στο πλευρό του Αρχιεπισκόπου. Κατηγόρησαν τον Ορέστη (ο οποίος ήταν βαπτισμένος χριστιανός) ότι είναι ειδωλολάτρης και ότι έκανε θυσίες στους Έλληνες θεούς σε αντίθεση με τον νόμο του Θεοδοσίου που απαγόρευε κάθε είδος ειδωλολατρίας. Όταν ένας μοναχός ονόματι Αμμώνιος πέθανε, επειδή είχε πετάξει μία πέτρα στον έπαρχο, ο Κύριλλος και οι άλλοι χριστιανοί στράφηκαν ενάντια στην Υπατία, η οποία ήταν εκείνη την εποχή βοηθός του. Αποκαλώντας την ειδωλολατρική μάγισσα και ιέρεια, την έγδυσαν και την έσυραν μέχρι τον Καθεδρικό ναό, όπου την σκότωσαν γδέρνοντάς και διαμελίζοντας την με κοφτερά όστρακα. Το διαλυμένο σώμα της το μετέφεραν στο Κυνάριον όπου την έκαψαν.
Ο φόνος της Υπατίας περιγράφεται στα γραπτά του χριστιανού ιστορικού του 5ου αιώνα Σωκράτη του Σχολαστικού ως εξής σε μετάφραση: "Όλοι οι άνθρωποι την σεβόταν και την θαύμαζαν για την απλή ταπεινοφροσύνη του μυαλού της. Ωστόσο, πολλοί με πείσμα την ζήλευαν και επειδή συχνά συναντούσε και είχε μεγάλη οικειότητα με τον Ορέστη, ο λαός την κατηγόρησε ότι αυτή ήταν η αιτία που ο Επίσκοπος και ο Ορέστης δεν γινόταν φίλοι. Με λίγα λόγια, ορισμένοι πεισματάρηδες και απερίσκεπτοι κοκορόμυαλοι με υποκινητή και αρχηγό τους τον Πέτρο, έναν οπαδό αυτής της Εκκλησίας, παρακολουθούσαν αυτή τη γυναίκα να επιστρέφει σπίτι της γυρνώντας από κάπου. Την κατέβασαν με τη βία από την άμαξά της, την μετέφεραν στην Εκκλησία που ονομαζόταν Caesarium, την γύμνωσαν εντελώς, της έσκισαν το δέρμα και έκοψαν τις σάρκες του σώματός της με κοφτερά κοχύλια μέχρι που ξεψύχησε, διαμέλισαν το σώμα της, έφεραν τα μέλη της σε ένα μέρος που ονομαζόταν Κίναρον και τα έκαψαν."
 
Ιωαννης Θεοδωροπουλος
Κίμων Έλλην
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
ΥΜΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ
 
Σήμερα σε γιορτάζουμε
αγία μου Κυρία
γιατί όλα τα έργα σου
μείναν στην Ιστορία
 
Έψαχνες με αφοσίωση,
Λύση στο πρόβλημά σου,
στον έναστρο τον ουρανό,
Που ‘ταν το μάθημά σου.
 
Τις νύχτες εμελέταγες,
Του ουρανού τ’ αστέρια,
Τους μαθητές σου έκανες,
Στη γνώση τους ξεφτέρια.
 
Σε ζήλευαν οι σκοταδιστές
Και οι εχθροί της γνώσης
Κι όλα όσα γνώριζες,
Ζητούσαν να τους δώσεις.
 
Να μείνεις στην αφάνεια
Να μη διδάσκεις άλλο
Κι αν δεν δεχθείς σχεδίαζαν
Για σε κακό μεγάλο
 
Μα εσύ ζούσες στον κόσμο σου
Στα μαθηματικά σου
Και στη φιλοσοφία σου
Με τ’αστονομικά σου 
 
Καθόλου δε νοιαζόσουνα
Που θελαν τη ζωή σου
Κι εσύ όλο συνέχιζες
Να δίδασκες στη σχολή σου.
 
Ώσπου μια μέρα έφθασαν
Δεκάδες ρασοφόροι
Με εντολή του Κύριλλου
Φονιάδες αιμοβόροι.
 
Κι άρχισαν να γκρεμίζουμε
Ότι έβρισκαν μπροστά τους
Τη γνώση και τ’ αγάλματα
Που ‘ταν στο πρόγραμμά τους.
 
Και ‘σύ αγία μου ψυχή
Αντί τη ζωή σου να σώσεις
Τους πάπυρους απ’ τη φωτιά
Κοιτούσες να διασώσεις.
 
Κ’ ήρθανε και σε πιάσανε
Σε γδύσανε μπροστά τους
Και εκεί σε ταπεινώσανε
Με τ’ άγρια ένστικτά τους.
 
Μα εσύ, επέταξες ψηλά.
Στου ουρανού τα αιθέρια,
Εκεί στους φιλοσόφους σου,
πλανήτες και τ’ αστέρια !!
 
Γιαυτό θα σε γιορτάζουμε
Αγία των γραμμάτων,
γιατ` ήσουν η φιλόσοφος
όλων των μαθημάτων
.......................

Κυριακή 6 Μαρτίου 2022

ΦΑΚΕΛΟΣ: ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

 

ΦΑΚΕΛΟΣ: ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ | Eνημερωτικα | Facebook

Δηλαδή για να καταλάβω,θα μας πάρουν τη γη κ τα σπίτια μας? και μετά τι? θα μας πάνε
στους φούρνους? κ θα κρατήσουν κ μερικούς , βιοτεχνολογικους δούλους, για τις δουλειές τους.
Μας σκοτώνουν για να μας ληστέψουν κ τι?
Θα τους αφήσουμε ?
Χρωστάμε ,επειδή το λένε αυτοί
κ το γράφουν αυτοί ,οι ίδιοι στα χαρτιά τους.
Μας βγάζουν απ' τη μέση με όλους τους τρόπους
Στήσανε την πανδημία κ ξεπαστρεψαν ότι μπορούσαν
Στήσανε τους εμβολιασμούς κ σκοτώνουν αβερτα
Στήσανε τον πόλεμο κ βάζουνε τα παιδιά μας να αλληλοσκοτωθουν
Αυτός είναι #ο εμφύλιος
Στήσανε τα περί κλιματικής για να μας μετράνε κ να πληρώνουμε με την βιολογική μας ύπαρξη τις φυσικές της λειτουργίες(τις ανθρώπινες) #και το οξυγόνο για να αναπνέουμε.
Δεν μπορούν να πετύχουν τις επιδιώξεις κ τους στόχους ,του Ολικού πολέμου ,που διεξάγουν εναντίον της ανθρωπότητας ,αν δεν σκοτώσουν μέχρι του αριθμού που λένε :700εκκ (έστω 1δις)δηλαδή.
Η στρατηγική τους υλοποιείται παγκόσμια με τον ένα κ μοναδικό τρόπο που υλοποιείται επαναλαμβανόμενα διάχρονικα στην ιστορια..τόσο επαναλαμβανόμενα μάλιστα που το "σποδεχτηκαμε",περίπου ως κάτι" φυσικό "
Για να μη κατακυριευσει ον πλανήτη με τον τρόπο που θελει το 1+4% κ με τα μέσα που χρησιμοποιει
Πρέπει χτες να σταματήσουμε να "#δουλευουμε "
γι αυτούς ,από κάθε " θέση " κ με "κάθε τρόπο"
Μπορούμε να το πετύχουμε
Άνθρωποι χειρίζονται τα μηχανήματα τους
Άνθρωποι είναι φαντάροι στους στρατούς τους
Άνθρωποι δουλεύουν στα υπουργεία τους
Άνθρωποι στην αστυνομία τους
Άνθρωποι στα σχολεία τους
Άνθρωποι στα καράβια τους
Άνθρωποι στα αεροπλάνα τους
Άνθρωποι στα πανεπιστήμια τους
Άνθρωποι στα ΜΜΕ τους
Άνθρωποι στα κομπρεσερ στους δρόμους τους
Άνθρωποι στα εργοστάσια όπλων τους
Άνθρωποι στις φαρμακευτικές τους
Άνθρωποι στις τράπεζες τους
Άνθρωποι στις βιομηχανίες τους
Άνθρωποι πάνε τα παιδιά τους στα σχολεία τους
Άνθρωποι στις εκκλησίες τους
Άνθρωποι πληρώνουμε τον αέρα κοπανιστο, που τον είπαν αυτοί ,χρήμα κι έτσι,να δουλεύει η "μηχανή"τους και μάλιστα όπως αποδεικνύεται ,δολοφονικά εναντιον μας
(το χρήμα τους είμαστε εμείς ,εμάς όλους εκμεταλλεύονται ,όλα αυτά τα παράσιτα, πάντα )
Όσοι άνθρωποι,το καταλαβαινουμε με αυτόν τον τρόπο ,όπου κι αν βρισκόμαστε στον κόσμο,πρέπει να λειτουργήσουμε παραδειγματικά για όλους κ να "ξεκαθαρίσουμε" κ μ αυτούς ότι, δεν τους αναγνωρίζουμε ,ούτε ως ιδιοκτήτες μας, ούτε τώρα ,ούτε ποτέ στο μέλλον ,ούτε κ ως ιδιοκτήτες του πλανήτη ,αυτονόητα
Υ.γ το κράτος είναι ο "Λουδοβίκος"του
Πρέπει να πάψουμε να #ανηκουμε στο Κράτος
.....τελικά *
"Ήξερε"τι έλεγε ο Λουδοβίκος
"Το κράτος είμαι ,εγώ"
Και επειδή "ήξερε",πλήρωσε με την γκιλοτινα,την γνώση του
Το Κράτος δεν είμαστε εμείς
Είναι αυτοί
Οι νόμοι ,είναι οι δικοί #τους νόμοι κ μόνο προς όφελος τους και απεδειχθη