Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2022

ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ «ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑΣ» ΚΑΙ ΤΟΥ «ΚΟΝΤΟΡΕΒΙΘΟΥΛΗ» ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΗ

 


ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ «ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑΣ» ΚΑΙ ΤΟΥ «ΚΟΝΤΟΡΕΒΙΘΟΥΛΗ» ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΗ
 
Ανύπαρκτα είναι τα ιστορικά στοιχεία για την ζωή του Χαραλάμπη. Σύμφωνα με το συναξάρι του υπολογίζεται ότι γεννήθηκε το 89 μ.Χ.. και μαρτύρησε πιθανώς το 202 μ.Χ στην Αντιόχεια του Μαιάνδρου. Επειδή τα δήθεν ..θαύματα του συνέβησαν όταν ήταν σε ηλικία 113 ετών συμπεραίνουμε ότι ο Χαραλάμπης δεν υπήρξε ποτέ η πρόκειται για δύο διαφορετικά άτομα με το ίδιο όνομα. Δυστυχώς οι σύγχρονοι μυθοπλάστες έχοντας για πρότυπο μύθους-θαύματα από την αρχαιότητα λαών της ανατολής έφτιαξαν παρόμοια θαύματα και στην σύγχρονη εποχή μας. Αναστάσεις νεκρών θεραπείες δαιμονισμένων και καταστροφές Ελληνικών μνημείων περιλαμβάνουν τα θαύματά του….αγίου. . Αγανάκτηση προκαλεί το εμπόριο λειψάνων του ..Χαραλάμπη αμφιβόλου προέλευσης που διακινείται στην χριστιανική αγορά. (βλέπε google) Οι φωνές διαμαρτυρίας πληθαίνουν και ζητούν από την πολιτεία να εφαρμόσει την ραδιοχρονολόγηση του d.n.a (η μεγαλύτερη βιολογική ανακάλυψη της εποχής μας) για να μάθουμε εάν τελικά τα λείψανα που κυκλοφορούν ελεύθερα ανήκουν στον Χαραλάμπη η τυχόν προέρχονται από καμήλες της ερήμου
ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΗ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ
ΤΟ ΟΜΙΛΟΥΝ ΑΛΟΓΟ
Με εντολή του αυτοκράτορα Σεβήρου βασάνισαν τον.. άγιο Χαράλαμπο και τον μετάφεραν από τη Μαγνησία έως την Αντιόχεια του Μαιάνδρου επάνω σε άλογο γδαρμένο και με τα καρφιά χωμένα βαθιά στην πλάτη του. Ύστερα από θεία παρέμβαση το άλογο μίλησε και είπε: «Υπηρέτες του διαβόλου δεν βλέπετε πως είναι ο θεός μαζί με αυτόν τον άνθρωπο. Λύστε τον για να λυθείτε και σεις από τα αόρατα δεσμά σας»
ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΕΚΡΟΥ
Σε συνάντηση του με τον Χαραλάμπη ο αυτοκράτορας Σεβήρος τον ρώτησε εάν μπορεί να αναστήσει έναν νέο που είχε πεθάνει πριν τρεις ημέρες. Τότε ο Χαραλάμπης προσευχήθηκε στον Χριστό και ο νέος αναστήθηκε.
ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΙΚΟ ΘΑΥΜΑ-ΚΟΛΠΟ
Τότε εγένετο σεισμός μέγας και σείετο η κτίσης όλη. Ξαφνικά ένα σύννεφο τράβηξε τον άπιστο αυτοκράτορα Σεβήρο και τον έπαρχο Κρίσπο ψηλά στον αέρα και τους πηγαινόφερνε πέρα-δώθε, πάνω-κάτω. Φοβισμένος ο αιωρούμενος Σεβήρος παρακάλεσε τον άγιο ..(που απολάμβανε αυτό το θέαμα από την γη) να τους απαλλάξει από αυτό το μαρτύριο. Τότε ο εύσπλαχνος Χαραλάμπης προσευχήθηκε στον Χριστό και σταμάτησε η οργή του θεού και Ρωμαίος αυτοκράτορας και ο έπαρχος Κρίσπος ξανακατέβηκαν στην γη.
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ …ΑΓΙΟΥ
Ενώ το οδηγούσαν στον τόπο του μαρτυρίου άνοιξαν οι ουρανοί και κατέβηκε κοντά του ο Χριστός με στρατιές αγγέλων και του λέγει: Αρκετά υπέφερες Χαραλάμπη για το όνομα μου. Τότε πριν ο δήμιος του κόψει το κεφάλι παρέδωσε το πνεύμα του και ανέβηκε στους ουρανούς
ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΗ ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ
Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ Στις 26 Μαρτίου 1993 στις 14:10 ώρα έγινε ο τελευταίος από τους μεγάλους σεισμούς του Πύργου. Ο σεισμός αυτός διαμοιράστηκε σε δύο δονήσεις των 5,5 και 5,8 R με κενό χρόνο 3 λεπτών μεταξύ των δύο δονήσεων με αποτέλεσμα οι ζημιές από τον σεισμό να είναι μικρές. Διαδόθηκε ότι κατά την διάρκεια του σεισμού πολλά …παιδάκια είδαν τον «παππού Χαράλαμπο» να κρατάει με απλωμένα τα χέρια του τα σπίτια της πόλης του Πύργου για να μην γκρεμιστούν. Μετά το σεισμό « το ευσεβές ποίμνιο του Πύργου» έλεγε ότι πολλοί κάτοικοι είδαν στον ύπνο τους τον Άγιο Χαράλαμπο να τους λέει ότι με δική του παρέμβαση ο μεγάλος σεισμός χωρίστηκε σε δύο μικρότερους και για αυτό δεν έγιναν μεγάλες ζημιές στην πόλη. Ύστερα από αυτό το μεγάλο θαύμα!!!!! έγινε κερδοφόρα λιτανεία.
Ο ΙΤΑΛΙΚΟΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΣ
Ο Άγιος Χαράλαμπος βοήθησε τους κατοίκους του Πύργου και στον Ιταλικό βομβαρδισμό το 1941, γιατί έστειλε όλες τις βόμβες και έπεσαν στα χωράφια και σε ακατοίκητες περιοχές και έτσι από τους κατοίκους της πόλης δεν έπαθε κανείς τίποτα.
Η ΕΠΙΔΗΜΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΩΛΗΣ
Στα σύγχρονα θαύματα του Αγίου Χαραλάμπους πολιούχου στον Πύργου της Ηλείας αναφέρεται η διάσωση των κατοίκων του Πύργου από επιδημία πανώλης το έτος 1860. Διέδωσαν μάλιστα ότι άτομα του περιβάλλοντος της εκκλησίας του Πύργου είδαν στον ουρανό τον Άγιο με την ράβδο του να σπρώχνει ένα λευκό σαν βαμβάκι σύννεφο μέχρι που το έριψε στην θάλασσα. Λένε ότι στο σύννεφο αυτό ήταν η ασθένεια της πανώλης που καταδίωξε ο Άγιος.
Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΑΓΑΡΗΝΩΝ
Το 1687 οι Αγαρηνοί με αρχηγό τον Αχμέτ Εφέντη, πολιόρκησαν τον Πύργο, τότε ο Άγιος Χαράλαμπος, έστειλε λοιμική ασθένεια στον στρατό των Αγαρηνών και πολλοί από τους στρατιώτες του πέθαναν, με αποτέλεσμα να αποσυρθούν και να σωθεί η πόλη από την πολιορκία.
Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ο άγιος Χαράλαμπος τιμάται ως πολιούχος στον Πύργο, Πρέβεζα, Φιλιατρά κ.α ως προστάτης των λοιμωδών νοσημάτων και ιδιαίτερα της πανώλης. Από ότι γνωρίζουμε ουδεμία αναφορά υπάρχει ότι έγινε στις αρχές του 3ου αιώνα συνάντηση του Ρωμαίου αυτοκράτορα Σέπτιμο Σεβήρο (193-211) με κάποιον θαυματουργό…άγιο Χαραλάμπη. Επίσης ουδεμία ιστορική μαρτυρία υπάρχει ότι επί Σέπτιμο Σεβήρου κηρύχτηκαν διωγμοί κατά των Χριστιανών στην Μαγνησία της Μικράς Ασίας. Ο άγιος Χαράλαμπος εορτάζει στις 10 Φεβρουαρίου
 
Ενδυμίων Γεώργιος Κοσμόπουλος
 
Πηγή: Βλέπε Google Ο Άγιος Χαράλαμπος –του Αρχιμανδρίτη Χαράλαμπου Δ. Βασιλόπουλου και το «Μatrix του αγίου Χαράλαμπου» του Παραβάτη Κωνσταντίνο
 

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2022

Ο ΔΕΞΙΛΕΩΣ και ΟΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ

 

     

Ο ΔΕΞΙΛΕΩΣ και ΟΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ
 
Ο Δεξίλεως ήταν αρχαίος ευγενής Αθηναίος, γιος του Λυσανίου εκ του Θορικού, είχε γεννηθεί όταν στην Αθήνα ήταν άρχοντας ο Τείσανδρος. Ανήκε στη τάξη των ιππέων, που έπεσε, σε ηλικία μόλις 20 ετών, μαζί με άλλους 4 ιππείς και του φύλαρχου Αντιφάνους το -394 στην Κόρινθο, όταν ήταν άρχοντας Αθηνών ο Ευβουλίδης. Στην μάχη εκείνη είχαν ηττηθεί οι Αθηναίοι από τους Σπαρτιάτες.
Η τέφρα του Δεξίλεω καθώς και των τεσσάρων άλλων ιππέων μεταφέρθηκε στην Αθήνα και εναποτέθηκε στο Δημόσιο Σήμα. 
Το ανάγλυφο που αποκαλύφθηκε στον Κεραμεικό κατασκευάστηκε αργότερα από τους συγγενείς του Δεξίλεω (ανάγεται στο -390), όταν κατασκευάστηκε ο οικογενειακός τους περίβολος, όπου και ευρέθη το ανάγλυφο. Το επιτύμβιο αυτό ανάγλυφο αποτελεί ένα από τα θαυμαστότερα ανάγλυφα της αττικής τέχνης, του χώρου, που έχει διασωθεί. Το μνημείο παριστά έφιππο νέο με αναπεταμένο το χιτώνα να εξακοντίζει το δόρυ του σε αντίπαλο που πίπτει στο έδαφος. Στη βάση του μνημείου αναγράφονται σε τέσσερις στίχους: "Δεξίλεως Λυσανίου Θορίκιος - Εγένετο επί Τεισάνδρου άρχοντος - Απέθανεν επ΄ Ευβουλίδου - εν Κορίνθω των Πέντε Ιππέων".
Σημειώνεται ότι δεν βρέθηκαν τα χάλκινα όπλα των δύο πολεμιστών (ακόντιο και ξίφος) καθώς και το χαλινάρι του αλόγου που για όλα αυτά από τις υφιστάμενες υποδοχές θεωρείται πως πρέπει να υπήρχαν στην αρχαιότητα. Επίσης αντίγραφο του ανάγλυφου αυτού έχει τοποθετηθεί στο σημείο ανεύρεσής του στον αρχαιολογικό χώρο.
Το μνημείο του Δεξίλεω καθώς και εκείνα της Ηγησούς και του Ταύρου χαρακτηρίζονται ως τα ωραιότερα μνημεία του Κεραμεικού που φυλάσσονται στο ομώνυμο Μουσείο Κεραμεικού.
Η επιτύμβια στήλη του Δεξίλεω τι σου θυμίζει;;;
Η χριστιανική θρησκεία βάσισε την θεωρία της στην Αρχαία Ελληνική φιλοσοφία, και τα τελετουργικά της στα Αρχαία Ελληνικά Μυστήρια. Επειδή όμως έπρεπε να αποκόψουν τον Έλληνα και τον τότε πολιτισμένο κόσμο από την φιλοσοφία και το Ολυμπιακό Πάνθεον για προφανής ιδιοτελείς σκοπούς, οι δημιουργοί της χρησιμοποίησαν εξεζητημένες προπαγανδιστικές τεχνικές με σκοπό να καταφέρουν μεν να πείσουν τον κόσμο ότι οι Αρχαίοι Έλληνες ήταν ειδωλολάτρες, αλλά ταυτόχρονα να ρίξουν στάχτη στα μάτια τους και να μην δουν ότι αντέγραψαν και οικειοποιήθηκαν το παν.
Τα Ηλύσια πεδία μετατρέπονται σε Παράδεισο, Οι προστάτες θεοί γίνονται Άγιοι προστάτες π.χ. ο Ποσειδώνας μετατρέπεται σε Άγιος Νικόλαος, ο Ερμής και η Ίρις σε Αρχαγγέλους, η Λύρα του Απόλλωνα σε Σεραφείμ (Αγγέλους που παίζουν μουσική στον θρόνο του θεού), ο κήπος των Εσπερίδων σε κήπο της Εδέμ, η Κοσμογονία του Ησίοδου γίνεται copy paste απλά αλλάζει όνομα σε Γέννεσις, οι Μάντεις γίνονται Προφήτες, τα πολλά επίθετα των Ολυμπίων θεών τα οποία αποδίδοντω σε ιδιότητες π.χ,, Μοιραγέτης,,, Κουροτρόφος, Αλεξίκακος, Κάρνειος, Κιθαρωδός, Κουροτρόφος,, Πύθιος, Δήλιος, Πήκτης, Τελέστωρ, Μουσηγέτης, Ζωηφόρος, Φωτοδότης, Ακερσεκόμης, Αειγενέτης, Σιντάλκας, Τοξοβόλος και Φοίβος Απόλλων (350 συνολικά επίθετα), γίνεται Παναγία η Αθηνιώτισσα, Παναγία η Μυρτιδιώτισσα, Παναγία η Χρυσοσκαλίτισσα κτλ.
 

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022

Διαφορά Υβριδίων από Μεταλλαγμένα

  


Διαφορά Υβριδίων από Μεταλλαγμένα.

Στις ημέρες μας προσλαμβάνοντας συνέχεια μηνύματα φόβου για την τροφή μας από πολλές πλευρές έχουμε φτάσει σε ένα σημείο πλέον που δεν ξεχωρίζουμε τι ακούμε και τι διαβάζουμε αλλά μια σειρά λέξεων αποκτούν τρομακτική εικόνα στο μυαλό μας με αποτέλεσμα αυτό το συνονθύλευμα να το κουβαλάμε και πολλές φορές να μην είμαστε σίγουροι  αν αυτό που αγοράζουμε είναι καθαρό ή όχι.

Μια από αυτές τις συγχύσεις είναι τα υβριδικά τρόφιμα και τα μεταλλαγμένα. Ελάχιστοι γνωρίζουν τις διαφορές τους και πως τα ξεχωρίζουν.

 

Υβρίδια είναι εκείνα που είναι αποτέλεσμα διασταυρώσεων μεταξύ ποικιλιών ενός είδους, δηλαδή διασταυρώσεις μιας ποικιλίας μαρουλιού με μια άλλη ποικιλία μαρουλιού που το αποτέλεσμα δίνει ένα ποιο ανθεκτικό μαρούλι στις ασθένειες ή διασταύρωση μιας ποικιλίας πορτοκαλιάς με μια άλλη με βελτιωμένο αποτέλεσμα ως προς την ανθεκτικότητα. Πάντα όμως η διασταύρωση είναι αποκλειστικά από το φυτικό βασίλειο.

Τα υβρίδια είναι αποτέλεσμα διασταυρώσεων που γίνονται σε εργαστήρια και πατεντάρονται οι συνδυασμοί που προκύπτουν.

Τα υβρίδια περιέχουν περισσότερο νερό και λιγότερα θρεπτικά συστατικά, επίσης είναι στείρα τα σπόρια τους.

 

Μεταλλαγμένα είναι εκείνα που έχει γίνει ανταλλαγή γονιδίου από το ζωικό βασίλειο με το φυτικό βασίλειο π.χ γονίδιο βατράχου με γονίδιο καλαμποκιού.  Γονίδιο ψαριού με σπόρο πατάτας κλπ.

Τα μεταλλαγμένα είναι αποτέλεσμα παρέμβασης στη φύση με άγνωστες παρενέργειες..

Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κάποιος τρόπος που να μας εγγυάται ότι θα αναγνωρίσουμε τις φυσικές παραδοσιακές ποικιλίες από τα υβρίδια και τα μεταλλαγμένα. Ακόμη και αν τα βιολογικά που αγοράζουμε προέρχονται από μεταλλαγμένους σπόρους.

Όμως οι καρποί που δεν είναι ομοιόμορφοι είναι μικροί σε μέγεθος έχουν μυρωδιά και γεύση ανάλογα με το είδος τους είναι στοιχεία που μπορούν να μας οδηγήσουν σε ένα συμπέρασμα. Θα πρόσθετα και το που τα βρίσκουμε. Διότι στα σούπερ μάρκετ κατά κανόνα τα λαχανικά και τα φρούτα είναι συμβατικά και είναι ίσως μάταιο να τα ψάχνετε.

Μερικά μανάβικα καθώς και βιολογικές λαικές έχουν φρούτα και λαχανικά από παραδοσιακούς σπόρους.

 https://omofagia.gr/2015/07/12/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CF%85%CE%B2%CF%81%CE%B9%CE%B4%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B1/

 

 

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ
 
Στις 30 Ιανουαρίου εορτάζονται από την εκκλησία και την πολιτεία οι τρεις Ιεράρχες επειδή…… «διέσωσαν» τα ελληνικά γράμματα. Δεν μας λένε όμως από ποιους διέσωσαν το Ελληνικά γράμματα; αφού η ελληνική γλώσσα ήταν η διεθνής γλώσσα του τότε γνωστού κόσμου! και την ομιλούσαν από τα παράλια της Ιβηρικής χερσονήσου μέχρι και το Αφγανιστάν! και ως γνωστόν τα έργα των Ελλήνων φιλοσόφων και οι επιστήμες στο θεοκρατικό Βυζάντιο ήταν υπό διωγμό, και τα αρχαία ελληνικά συγγράμματα καίγονταν κατ’ εξακολούθηση από τους χριστιανούς στις πλατείες και τον Ιππόδρομο.
H δήθεν.. ελληνικότητα των τριών Ιεραρχών είναι ένας μύθος, κανείς από αυτούς δεν υπήρξε Έλληνας η έστω και φιλέλληνας. αφού δεν επέτρεπαν να βαφτίζονταν τα Ελληνόπουλα με ελληνικά ονόματα αλλά μόνο με Εβραιοχριστιανικά. 
 Έτσι από τα πέντε περίπου χιλιάδες ελληνικά ονόματα ελάχιστα σήμερα διασώθηκαν. 
Και αυτό οφειλόταν στον πατριωτισμό και στην ελληνική συνείδηση κάποιων απλών παπάδων, που έγραφαν στα… παλιά τους τα παπούτσια τις εντολές των δεσποτάδων. 
Ο Μέγας Βασίλειος και ο Γρηγόριος Ναζιανζηνός ο «Θεολόγος» ήταν Καππαδόκες, ο δε Ιωάννης ο Χρυσόστομο ήταν Σύριος, μάλιστα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αντιόχεια της Συρίας, και εντελώς αυθαίρετα παρουσιάζεται ως Έλληνας. 
Ας δούμε όμως πως «υπερασπίστηκαν» τον ελληνισμό πολιτισμό οι τρεις αυτοί ανθέλληνες.
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΝΑΖΙ-ΑΝΖΗΝΟΣ (Μέγας ανθέλληνας) Έγραψε: «Η μητέρα μου πρόσεχε να μη φιλήσουν τα χείλη μου ελληνικά χείλη, να μην αγγίξουν τα χέρια μου ελληνικά χέρια και ούτε ελληνικά τραγούδια να μολύνουν τα αφτιά και την γλώσσα μου». («Επιτάφιος εις τον πατέρα, παρόντος Βασιλείου», παρ. ι')
Η σοφία των Ελλήνων είναι τύφος... Οι Έλληνες είναι αλαζόνες...δεισιδαίμονες...αυθάδεις...». («Εις Ήρωνα τον φιλόσοφο»)
ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (ο γνωστός μας και ως Αϊ-Βασίλης) «Είναι εχθροί οι Έλληνες, διότι διασκεδάζουν καταβροχθίζοντας με ορ¬θάνοιχτο στόμα τον "Ισραήλ". Στόμα δε λέ¬γει εδώ ο προ¬φήτης (βλ. Ησα¬ΐας Θ΄: 11) την σοφιστική του λό¬γου δύναμη, η οποία τα πάν¬τα χρησι¬μο¬ποίησε για να πα¬ρα¬πλανήσει τους εν απλότητι πι-στευ¬σάν¬των».
Βασίλειος Καισαρείας (εις προφήτη Ησαΐα 9.230.8.)
ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: (Κατά Ελλήνων)
«Προσταγή, (!!!) μη δειλιάζετε από των Ελληνικών πιθα¬νο¬λογη¬μά-των... τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυ¬λού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ, μη έχοντας δε ούτε και του πυρός την φωτεινό¬τη¬τα, αλλά σαν δάδες καπνίζου¬σες κατα¬μελανώνουν και σπι¬λώνουν όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. 
Έτσι και (των Ελλήνων) η ψευδώ¬νυ¬μος γνώση σε όσους την χρησιμοποιούν».
Βασίλειος ο Μέ¬γας, Χ. (εις τον προφήτη Ησαΐα προοιμ. 7.196.3. Βασίλης)
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ (Απαγόρευε τα ελληνικά ονόματα)
«Κανείς δεν πρέπει στα παιδιά του, των (Ελλήνων) προγόνων να κα¬λεί τα ονόματα, του πατέρα, της μητέρας, του παππού και του προ¬πάππου, αλ¬λά (μόνο) αυτά των δικαίων,(της Π. Διαθήκης.)»
Ι. Χρυσόστομος (περί κενοδοξίας και πως δει τους γονείς τα τέκνα (690) 641.65
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ (Κατά Ελλήνων)
«Αν στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) κοιτάξεις, θα δεις, τέ-φρα και σκόνη και υγιές ουδέν, αλλά τάφος ανεω¬γμένος ο λάρυγξ αυ¬τών, (των Ελλήνων φιλοσόφων!) τα πάντα δε γεμάτα ακαθαρσίες και ιχώρ, (έμπυο!) και πάντα τα δόγ¬ματα τους βρίθουν σκωλήκων... 
Αυτά γέννησαν και αύ¬ξησαν οι Έλληνες, από των φιλοσόφων λα¬βόν¬τες... 
Ημείς δε ου πα¬ραι¬τούμεθα της κατ' αυτών μάχης».
Ι. Χρυ¬σόστομος ( εις άγον Ιωάννη τον ευαγγελιστή (ομιλία ξς΄ 59.369.12 -370.11).
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ Ο φιλοβαρβαρικός ανθελληνισμός του
«Όσο πιο βάρβαρο ένα έθνος φαίνεται και της ελληνικής απέχει παι¬δεί¬ας, τόσο λαμπρότερα φαίνονται τα ημέτερα... Ούτος ο (πι-στός) βάρβα¬ρος, την οικου¬μένη ολάκερη κατέλα¬βε... και ενώ πάντα τα των Ελλήνων σβήνουν και αφανί¬ζον¬ται, τούτου (του πιστού βάρ¬βαρου) καθ' έκαστη λαμπρότερα γίνονται»
Ι. Χρυσόστομος (εις Ιωάννη 59.31.33.)
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ: Κατά της Αλεξανδρινής βιβλιοθήκης.
Με εμπρηστικές δηλώσεις υπονόμευε την ύπαρξη της Αλεξανδρινής βιβλιοθήκης του Σεραπείου. Δαί¬μονες ήταν λοιπόν κατά τον "σοφό" ιεράρχη τα βι¬βλία της Αλεξαν¬δρινής βιβλιοθήκης και ψυ-χοθυσιαστήρια οι βιβλιοθήκες των Ελ¬λή¬νων!!!
«Τι λοιπόν, άγιος έσται ο ναός του Σεράπιδος δια τα βι¬βλία; Μη γέ-νοι¬το!... αλλά δαίμονες οικούσι τον τό¬πον... μάλ¬λον δε και αυτών(των Ελλή¬νων) όντων δαιμόνων... και παρ' αυ¬τών βωμός στέκει απά¬της αόρατος εις τον οποίον ψυχάς αν¬¬θρώπων θυσι¬ά-ζουσι... («κατάλαβε λοιπόν και φα¬νέρωσε (δι¬έ¬δωσε!) ότι δαί¬μονες κατοικούν εκεί».
Ι. Χρυσόστομος ( λόγοι κατά ιουδαίων 48.851.38 έως 852.35)
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ (Ο καταστροφές του Αρτεμισίου)
Μετά την βίαιη επικράτηση …..της θρησκείας της αγάπης το 401 μ.Χ. ο εκ Συρίας καταγόμενος ανθέλληνας Ιωάννης που είναι γνωστός και ως «Χρυσόστομος» Πατριάρχης Κωνσταντι¬νουπόλεως ανακοίνωσε πως δεν θα ανεχόταν πλέον την ύπαρξη του ναού της Εφεσίας Αρτέμιδος . 
Συγκέντρωσε λοιπόν με έρανο από πλούσιες φανατικές Χριστιανές χρήματα με τα οποία πλήρωσε εργάτες, και με την συμμετοχή ροπαλοφόρων μοναχών και όχλο φανατισμένων Χριστιανών διέταξε την πυρπόληση και την εκ θεμελίων καταστροφή του ναού του Αρτεμισίου ενός από τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου Τα έργα τέχνης και τα μάρμαρά του ναού μεταφέρθηκαν στην Θεσσαλονίκη και την Κωνσταντινούπολη και έγιναν οικοδομικά υλικά σε διάφορα χριστιανικά μνημεία. 
«O Θεοδώρητος εκκλησιαστικός συγγραφέας αναφέρει: ( εκκλ.. ιστορία, επιστολή δαμασου (τ.5 329/8-330/8 ).
«ασκητάς πυρπολούμενους από ζήλον θεού συνέλεξε και κατά των ειδωλικών έπεμψε ιερών. (δηλ. μάζεψε βάρβαρους και φανατισμένους χριστιανούς καλόγερους και κατάστρεψαν το θαυμάσιο έργο τέχνης.)
Ο μεγάλος αυτός ανθέλληνας έγραψε: «Αφανίσαμε από προσώπου γης κάθε ίχνος παιδείας, τέχνης και φι¬λοσο¬φίας του αρχαίου ελληνικού κόσμου.» αμέτρητα τέτοια χωρία υπάρχουν στον Χρυσόστομο και τους άλλους «θεοφόρους» πατέρες.
 
Ενδυμίων Γεώργιος Κοσμόπουλος