Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019

Άθως, το Άβατο της Αρτέμιδος και των Μουσών στην αρχαία Ελλάδα



Το Άγιο Όρος (επίσημα: Ιερά Κοινότης Αγίου Όρους ) είναι μια «Αυτόνομη Μοναστική Πολιτεία» εντός της Ελλάδας, (ίσως μοναδική στο κόσμο, με εξαίρεση τη κοσμική Λάσα του Θιβέτ), στην χερσόνησο του Άθω Χαλκιδικής στην Μακεδονία, που θεωρείται κέντρο του Ορθόδοξου μοναχισμού.
Θεωρείται από τα σημαντικότερα τμήματα όχι μόνο της Βαλκανικής, αλλά της Ευρώπης και της Ανατολικής Εκκλησίας λόγω της μεγάλης εθνικής, ιστορικής, θρησκευτικής, γραμματειακής και πολιτισμικής αξίας αυτού ως ακόμη και κέντρου διατήρησης και συντήρησης πλούσιου υλικού, έτσι ώστε να χαρακτηρίζεται «καταφύγιο» και «μουσείο» μοναδικού θησαυρού ελληνικής τέχνης και γραμμάτων.
Σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία, το όρος Άθωνας συνδέεται με τη γιγαντομαχία μεταξύ των Γιγάντων και των Ολύμπιων θεών, ηγέτης των πρώτων ήταν ο Άθως. Ο Άθως πέταξε έναν τεράστιο βράχο εναντίον του Ποσειδώνα από τη Θράκη, αλλά αστόχησε και ο βράχος έπεσε στη θάλασσα, δημιουργώντας το όρος, στο οποίο δόθηκε το όνομά του. Η Σιθωνία οφείλει το όνοµα της στο Σίθωνα, το γιο του Ποσειδώνα. Χαλκιδική δε, ονομάστηκε εξ αιτίας του εποικισμού των Χαλκιδέων από την Εύβοια !!!


Σύμφωνα με έναν άλλο μύθο, ο θεός Απόλλωνας ερωτεύτηκε τη Δάφνη, κόρη του βασιλιά της Αρκαδίας. Η Δάφνη, προκειμένου να κρατηθεί αγνή, βρήκε καταφύγιο στον κύριο λιμένα του Άθωνα, δίνοντας έτσι το όνομά της σε αυτόν. Από αυτόν το μύθο φαίνεται ότι από τους αρχαίους χρόνους η περιοχή συνδέθηκε με τον αγώνα κατά της σάρκας.
Οι αρχαίοι γεωγράφοι αναφέρουν δέκα πόλεις στη χερσόνησο: Δίον, Θύσσος, Κλεωναί, Ακρόθωοι, Χαράδρια, Παλαιώριον, Σάνη, Ολόφυξος, Απολλωνία, Ουρανούπολις. Κατά τη διάρκεια των ιστορικών χρόνων ο Άθως αναφέρεται για πρώτη φορά σχετικά με την περσική αποστολή ενάντιον της Ελλάδας υπό την ηγεσία του Μαρδόνιου το 493 π.Χ. Πλέοντας γύρω από τη χερσόνησο, ο περσικός στόλος συνάντησε κακοκαιρία και υπέστη φοβερή καταστροφή. Κατ’αυτό τον τρόπο η αποπειραθείσα εισβολή ματαιώθηκε.
Το 368 π.Χ. η χερσόνησος και οι πόλεις της έγιναν μέρος του κράτους του Φιλίππου Β’. Μερικά έτη αργότερα ο γιος του Αλέξανδρος ο Μέγας έγινε βασιλιάς της Μακεδονίας και υπέταξε όλο τον ελλαδικό χώρο. Λέγεται ότι εκείνη την περίοδο ένας αρχιτέκτονας, ο Δεινοκράτης, πρότεινε στον Αλέξανδρο να μετασχηματίσει το βουνό και όλη την χερσόνησο σε ένα τεράστιο άγαλμα, που θα απεικόνιζε τον Αλέξανδρο να κρατά μια πυκνοκατοικημένη πόλη στο χέρι του. Ο Αλέξανδρος απάντησε ότι πρέπει να αφήσει την περιοχή στην ησυχία της.


Το πότε ακριβώς διαδόθηκε ο Χριστιανισμός στον Άθω δεν είναι γνωστό. Κατά μία ρωσική παράδοση φέρεται η ίδια η Θεοτόκος να εμφανίζεται στη περιοχή και οι κάτοικοι ν΄ ασπάζονται τον Χριστιανισμό. Συγκεκριμένα η Θεοτόκος μαζί με τον Ευαγγελιστή Ιωάννη παραπλέοντας τον Άθω, πηγαίνοντας στην Κύπρο για να επισκεφθούν τον Λάζαρο λόγω φοβερής θαλασσοταραχής αποβιβάστηκαν στην ακτή όπου βρίσκεται σήμερα η Ιερά Μονή των Ιβήρων. Εκεί η Θεοτόκος θαυμάζοντας τον χώρο ακούσθηκε φωνή εξ ουρανού που έλεγε: «Έστω ο τόπος ούτος κλήρος σός και περιβόλαιον σόν καί παράδεισος, έτι δε καί λιμήν σωτήριος των θελόντων σωθήναι».
Στην αρχαιότητα στο άγιο όρος λατρεύονταν μία άλλη Παρθένα του Ολυμπίου πανθέου  η Άρτεμις.   Δεν ήταν η μόνη όμως. Άλλοι  Θεοί που λατρεύονταν επίσης ήταν : ο Ζευς Ομάλιος ή Φύξιος, ο Απόλλων, ο Διόνυσος, ο Ηρακλής, ο Τιτάνας Κρείος, ο Νηρέας, η Αφροδίτη η Ουρανία, η Μορφώ, η Δήμητρα και άλλες πελασγικές και θρακικές Θεότητες. Αναφέρεται επίσης και  λειτουργία του μαντείου του Απόλλωνα.  Υπήρχε επίσης ένα γιγαντιαίο άγαλμα του Αθώος Διός για το οποίο η παράδοση λέει πως είχε δύο τεράστια διαμάντια για μάτια που έλαμπαν το βράδυ.
Στη Μονή Μεγίστης Λαύρας υπάρχει μία μαρμάρινη αναθηματική ανάγλυφη πλάκα,στην οποία απεικονίζεται ένα τεράστιο αυτί εντός πλαισίου, πάνω από το οποίο υπάρχει εγχάρακτη η επιγραφή: ΑΡΤΕΜΙΔΙ ΑΓΡΟΤΕΡΑ / ΝΕΒΡΙΣ ΕΠΙΤΑΓΗΝ / ΑΝΕΘΗΚΕΝ. Από τους χαρακτήρες εξάγεται το συμπέρασμα ότι η πλάκα ανήκει στην κλασική ελληνική περίοδο και χρονολογείται στον Ε΄ – Δ΄ π.Χ. αιώνα. Η τοποθέτηση της αναθηματικής πλάκας στο συγκεκριμένο σημείο είναι αφιέρωμα κάποιας Νεβρίδος στην θεά Αρτέμιδα και αποτελεί απόδειξη πως υπήρχαν ελληνικοί ναοί οι οποίοι κατεστράφησαν (ίσως, χωρίς να είμαστε βέβαιοι και) από τους χριστιανούς μοναχούς.


Η θεά Άρτεμης ήταν σύμβολο της αγνότητας και της αιώνιας παρθενίας, της άσπιλης και αμόλυντης παρθένας, η οποία ουδέποτε γνώρισε τον έρωτα, την ανδρική κλίνη και ουδέποτε γέννησε. Από βρέφος είχε ζητήσει από τον πατέρα της Δία την αιώνια παρθενία και ούτε υπέκυψε στα βέλη του θεού Έρωτα όταν αισθάνθηκε το ερωτικό σκίρτημα για τον εκπάγλου καλλονής Ενδυμιώνα.
Στην αρχαιότητα λοιπόν  η περιοχή  ήταν αφιερωμένη στην Αρτέμιδα, ενώ τα μυστήρια που ετελούντο εκεί  από τις ιέρειες Μούσες, αυτός ήταν και ο λόγος που απαγορευόταν ρητά η παρουσία του ανδρικού φύλου. Σε περίπτωση καταπάτησης του άβατον, τότε το άτομο εκτελείτο.
Έτσι συν το χρόνο και με την επικράτηση του Χριστιανισμού, από Άλσος της Άρτεμιδος και Άλσος των Μουσών, μετονομάστηκε σε Άγιον Όρος από τον Κωνσταντίνο Θ’ τον Μονομάχο (1042-1054) και περιβόλι της Παναγίας, οπότε τότε άρχισε και το κτίσιμο των μοναστηριών.

Η Άρτεμις, είναι παρθένος, αλλά στις προσπάθειές της και την αγριάδα ομοιάζει με αγόρι, όπως συμβαίνει σε εκείνη την ηλικία των κοριτσιών που η Άρτεμις προστατεύει. Σύμφωνα με τον μύθο, ζήτησε από τον πατέρα της να της δώσει εννιάχρονα κορίτσια για συντροφιά της. Σε αυτή την ηλικία τα κορίτσια έφευγαν από τις μητέρες τους για να υπηρετήσουν την Αρτέμιδα. Στα παλαιότερα χρόνια προορίζονταν όλες γι’ αυτό, αργότερα όμως μόνον μερικές. Έμεναν στην υπηρεσία της Θεάς μέχρι που   έφθαναν σε ηλικία γάμου. Οι μικρές ακόλουθοι της Αρτέμιδος ονομάζονταν «άρκτοι». Και η ίδια η Άρτεμις έναν καιρό υποτίθεται ότι ήταν άρκτος -ή σε νεώτερη εποχή, όταν η πανίδα της Ελλάδας ήταν όπως σε νοτιότερα κλίματα, λέαινα.


Στην εξέλιξη της θρησκείας, ως θεϊκός πρόγονος της Αρτέμιδας αναφέρεται ως  η αφέντρα των ζώων (πότνια θηρών). Αλλά η παρθένα κυνηγός, αγνή και δίκαια, που παρουσιάζεται ήδη στον Όμηρο, είναι διαφορετική από την αφέντρα των ζώων όπως εμφανίζεται στην αρχαιότερη τέχνη. Επίσης, η Άρτεμις συχνά συνδέεται με 6 τα δέντρα και την χλωρίδα, όπως και με τη γονιμότητα.  Η Άρτεμις αντιπροσωπεύει μια από τις πιο γνωστές μορφές της πανάρχαιας Μεγάλης Θηλυκής Θεάς και η λατρεία της θεωρείται προγενέστερη του Απόλλωνα, με τον οποίο αδελφοποιήθηκε μυθολογικά, αργότερα για καθαρά αστρολογικούς σκοπούς {για την αντιστοιχία Μεγάλης και Μικρής Άρκτου και μετά Ηλίου και Σελήνης}.

Τέλος, σύμφωνα με τον  Βλάση Ρασσιά, η Άρτεμις  κατέχει « Όλα τα ψυχικά κέντρα του Πλανήτη Γή {ώς χθονία και παμβασίλεια Θεά} και αντιπροσωπεύει το πνεύμα ενός θεραπευτικού σαμανισμού της Μητριαρχικής Εποχής, με έμφαση στις ψυχικές θεραπείες. Γι’ αυτό και σχετίσθηκε αργότερα με την Απολλώνια θεολογία καθώς και με την ιδέα της αγνότητος ». 

Άλλα επίθετα της είναι Λυκία, Δελφινία, Πυθία, Δαφνία, Ποταμία, Λιμνάτις, Ελαφία, Ελαφιόβολος, Εκαέργη, Κυνηγέτις, Εύλοχος, Λοχεία,  Φιλοπάρθενος, Αγνή και Παρθένος  Της είχαν αφιερώσει την έκτη ημέρα κάθε μηνός και, ιδιαίτερα, τη νύχτα της Εαρινής Ισημερίας.

 Σύνθεση από διάφορες διαδικτυακές πηγές
Eπιλογές, επεξεργασία, επιμέλεια δημοσιεύσεων/αναδημοσιεύσεων Πλωτίνος
Αναρτήθηκε από ΧΛΕΤΣΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ 

 https://theancientwebgreece.wordpress.com/2017/04/02/%CE%AC%CE%B8%CF%89%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CE%AC%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AD%CE%BC%CE%B9%CE%B4%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%BF%CF%85/

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ΣΤΙΣ 27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1831 ( Τον φάγανε οι χαφιέδες της ορθοδοξίας; )




Η δολοφονία του Καποδίστρια, ελαιογραφία του Διονυσίου Τσόκου, Αθήνα, Μουσείο Μπενάκη
Του Γεωργίου Καραμαδούκη
Συγγραφέως-πτυχιούχου ελληνικού πολιτισμού
 

Στις 27 Σεπτεμβρίου του 1831 δολοφονείται στην εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνος στο Ναύπλιο ο πρώτος κυβερνήτης της Ελλάδος Ιωάννης Καποδίστριας. Ο άνθρωπος, ο οποίος θεμελίωσε το ελληνικό κράτος και πέτυχε την ανεξαρτησία του, έμελλε να βρει τραγικό θάνατο, καθώς τα συμφέροντα που έθιγε ήταν πολλά.
Προτού αναφερθούμε στην δολοφονία του ας αναφέρουμε συνοπτικώς ορισμένα πράγματα από το έργο που προσέφερε. Αρνήθηκε χρηματικές αποζημιώσεις τόσο από τον τσάρο όσο και από την ελληνική εθνοσυνέλευση για τις υπηρεσίες του. Έδωσε όλη του την περιουσία για την σίτιση και την συγκρότηση κράτους. Έδειξε ζήλο για την παιδεία, προστάτεψε τα ορφανά του πολέμου, δημιούργησε την σχολή Ευελπίδων, μερίμνησε για τις ελληνικές αρχαιότητες, ίδρυσε τράπεζα, καταπολέμησε την πειρατεία, ανοικοδόμησε κατεστραμμένες πόλεις, αντιμετώπισε την χολέρα και την πανούκλα με υγειονομικά μέτρα και συνέχισε τους πολέμους κατά των Τούρκων οδηγώντας την Ελλάδα στην ανεξαρτησία της με το πρωτόκολλο του Λονδίνου της 3ης Φεβρουαρίου του 1830.
Όλα τα παραπάνω, καθώς και πολλά άλλα ο Καποδίστριας δεν τα πέτυχε μέσα σε ένα δημοκρατικό καθεστώς. Ο εθνικός κυβερνήτης γνώριζε πως για να αντιμετωπιστεί η αθλία κατάσταση που βρήκε θα έπρεπε να επιβάλλει ένα πολίτευμα συγκεντρωτικό, το οποίο από πολλούς ιστορικούς ονομάστηκε «Πεφωτισμένη Δεσποτεία». Τοποθέτησε λοιπόν τους αρίστους της εποχής του σε μια κυβέρνηση που ονόμασε Πανελλήνιο, ανέστειλε το σύνταγμα και έκλεισε την Βουλή.
Η μάχη του εθνικού κυβερνήτη απέναντι στους καπιταλιστές της εποχής του, τους κοτσαμπάσηδες, αλλά και τους αγγλογάλλους, του κόστισε τελικώς την ζωή του. Τα ξένα συμφέροντα που πάντα έβλεπαν με καχυποψία τον εθνικό κυβερνήτη, δεν επιθυμούσαν την παρουσία του επί μακρόν στην κεφαλή του ελληνικού κράτους. Δεν ξεχνούσαν πως ο Καποδίστριας υπήρξε χρόνια υπουργός εξωτερικών της Ρωσίας και υπήρχε πάντα η αμφιβολία για τις προθέσεις του.
Κατά το παρελθόν ο Καποδίστριας είχε συγκρουστεί προασπίζοντας τα συμφέροντα τόσο της Ρωσίας όσο και της Ελλάδος με τον αυστριακό καγκελάριο Μέττερνιχ αλλά και την αγγλική πολιτική. Χαρακτηριστικά όταν ο Καποδίστριας παραιτήθηκε από την θέση του υπουργού των εξωτερικών ο Μέττερνιχ είχε αναφέρει τα ακόλουθα στον αιμοβόρο αρμοστή των Ιονίων νήσων Θωμά Μαίτλαντ: «Λοιπόν, στρατηγέ μου, η αρχή του κακού ξεριζώθηκε, ο κόμης Καποδίστριας ετάφη για το υπόλοιπο της ζωής του. Θα ζήσετε ήσυχα στην Επτάνησο, και η Ευρώπη θα έχει απαλλαγεί από τους μεγάλους κινδύνους με τους οποίους την απειλούσε η επιρροή του ανδρός αυτού». (Καποδίστριας Ι., Αυτοβιογραφία, Γαλαξία-Ερμεία, Αθήνα 2000, σ. 167)
Ο ίδιος ο Καποδίστριας σε επιστολές τόσο προς τον φίλο του Εϋνάρδο στις 12 Μαΐου του 1830 όσο και προς τον πρίγκιπα Σούτσο στις 16 Απριλίου και στις 14 Σεπτεμβρίου του 1831 αναφέρει τις δολοπλοκίες των Μεγάλων Δυνάμεων. Συγκεκριμένα στην πρώτη επιστολή γράφει: «Αφ΄ου απέτυχαν από του παρελθόντος έτους του κινήσαι εις επανάστασιν τον στρατόν, εδοκίμασαν και εισέτι αγωνίζονται να πείσωσι τας πελοποννησιακάς επαρχίας εις αποποίησιν των φόρων. Ήρχισαν δε τας επιχειρήσεις των από τους Μανιάτας και από την Μεσσηνίαν, όργανα λαβόντες (τετριμμένα αγαθή τύχη) τους Πετρομπεΐδας και άλλους τινάς αθλίους. Αλλ’ όμως εδέησε να λάβωμεν πρόνοιαν. Τι θέλει εκβή και από ταύτην την νέαν μηχανουργίαν, αγνοώ. Υποθάλπεται δε, νομίζω, και διευθύνεται λαθραίως από διπλωματείαν τινά την οποίαν δεν θέλω να χαρακτηρίσω».
Στην δεύτερη επιστολή έχουμε τα ακόλουθα για την παρακίνηση των Μανιατών και των Υδραίων: «Παρά τοις προκρίτοις τούτοις οι προσκολλημένοι τότε προς ίδιον κέρδος πολυπράγμονες Έλληνες τε και ξένοι, αυτοί τους ωθούσι και σήμερον με τον αυτόν σκοπόν προς την ανταρσίαν. […] Οι ανηψιοί του Μαυρομιχάλη εκήρυξαν ότι υπό προστάτιδι τη Γαλλία επιχειρούσι να συστήσωσι νέαν κυβέρνησιν συνταγματικήν».
Τέλος στην τρίτη επιστολή λίγες μέρες πριν την δολοφονία του γράφει: «Οι Μαυρομιχαλαίοι και οι Υδραίοι, μείναντες εις την Καλαμάταν, είναι σήμερον υπό την σκέπην των γαλλικών στρατευμάτων. Ούτω μένοντες, δεν γίνονται άρα γε σκάνδαλον εις το πνεύμα του έθνους, το οποίον τους αποδοκιμάζει, τους πολεμεί και τους καταράται, ως ταράττοντας την εσωτερικήν ησυχίαν, επικελευομένην άλλως τε και εκ προσώπου των συμμάχων Δυνάμεων;». (Οι επιστολές αναφέρονται στο βιβλίο: Κορνιλάκης Ι., Ιωάννης Καποδίστριας, ο Άγιος της Πολιτικής, Ελαία – Ελληνική, Χριστιανική, Κοινωνική, Αστική μη κερδοσκοπική Εταιρεία, Αθήνα 20112).
Φαίνεται λοιπόν πως πίσω από την δολοφονία του κυβερνήτη υπήρχε και ο ξένος παράγοντας. Τόσο η Αγγλία όσο και η Γαλλία που δεν μπορούσαν να ελέγξουν τον κυβερνήτη και να καταστήσουν την Ελλάδα ως δικό τους προτεκτοράτο ενθάρρυναν την καποδιστριακή αντιπολίτευση. Ύστερα πάλι ο Καποδίστριας κατά τον ρωσοτουρκικό πόλεμο του 1828 είχε ακολουθήσει στάση ευνοϊκής ουδετερότητος προς την Ρωσία διευκολύνοντας τον στόλο της προς την Μεσόγειο. Αυτό προκάλεσε την αντιπάθεια τόσο του Άγγλου πρεσβευτή Ντώκινς όσο και του Γάλλου Ρουάν.
Κατά την διάρκεια της δίκης του Γεωργίου Μαυρομιχάλη φανερώθηκε ο συνωμοτικός ρόλος της Γαλλίας. Ο γαλλικός στρατός που όπως είδαμε από τις επιστολές του Καποδίστρια κάλυπτε τους δολοφόνους στόχευε στην κατάληψη της εξουσίας. Ο στρατηγός Ζεράρ το προηγούμενο βράδυ της δολοφονίας είχε ειδοποιήσει το τακτικό τάγμα να είναι συγκεντρωμένο στις 6 το πρωί της 27ης Σεπτεμβρίου στην κεντρική πλατεία για ασκήσεις, ασυνήθιστη πρακτική έως τότε. Ο Ζεράρ μάλιστα τα ξημερώματα της δολοφονίας του κυβερνήτη είχε μεταβεί στην θέση Πέντε Αδέλφια για να διαπιστώσει την θέση των γαλλικών πλοίων, τα οποία μετά την δολοφονία του κυβερνήτη είχαν ανοίξει πανιά και είχαν ετοιμάσει τα κανόνια. Είναι επίσης ύποπτο το γεγονός ότι μέχρι σήμερα δεν έχουν ανοίξει τα αγγλικά αρχεία σχετικά με την καποδιστριακή περίοδο.
Όσο αφορά την αυτή κάθε αυτή δολοφονία του κυβερνήτη ο ιστορικός Τρύφων Ευαγγελίδης παραθέτει στο βιβλίο του Ιστορία του Ιωάννου Καποδρίστρίου κυβερνήτου της Ελλάδος (1828-1831) την περιγραφή του περιστατικού. Χρησιμοποιεί όμως αυτά που έχει καταγράψει ο γερμανός ιστορικός Κάρολος Μέντελσον. Συμφώνως προς τον Μέντελσον ο φρουρός των Μαυρομιχαλέων Καραγιάννης πυροβόλησε τον κυβερνήτη αστοχώντας. Μάλιστα το αποτύπωμα της σφαίρας αυτής βρίσκεται ακόμα και σήμερα στην θύρα της εκκλησίας του Αγίου Σπυρίδωνος. Ακολουθεί πυροβολισμός του Κωνσταντίνου Μαυρομιχάλη όπισθεν της κεφαλής του κυβερνήτου και δυο πλήγματα με μαχαίρι από τον ανιψιό του Γεώργιο.
Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί μια επιχειρηματολογία που βασίζεται σε αντιφάσεις κάποιων καταθέσεων, αλλά και στην ιατροδικαστική εξέταση του σώματος του νεκρού κυβερνήτη που διαπίστωσε μόνο μια πληγή από μαχαίρι. Ο ίδιος όμως ο Γεώργιος Μαυρομιχάλης αναφέρει στην κατάθεσή του: «[…]έξαυνα ήκουσα έναν κρότον πιστόλας, την οποίαν έρριψεν επάνω του ο θείος μου, ή ένας άλλος, τον οποίον είδον πρωτύτερα, ότι ίστατο έμπροσθεν του, δηλαδή του θείου μου. Εγώ δε ιδών τούτο το αιφνίδιον συμβάν, φοβηθείς, εβάλθην εις φυγήν […]».
Συνεπώς ο Γεώργιος Μαυρομιχάλης παραδέχεται ότι τον πυροβολισμό ή τον έριξε ο θείος του Κωνσταντίνος ή κάποιος που βρισκόταν μπροστά από τον θείο του. Εδώ γεννιούνται δυο ερωτήματα: Πως είναι δυνατόν να μην συνέλαβαν αυτόν τον κάποιον που βρισκόταν μπροστά από τον θείο του; Και για ποιο λόγο να τρέξει μετά την δολοφονία του Καποδίστρια ο Γεώργιος;
Αν υποθέσουμε ότι δεν πυροβόλησε ο Κωνσταντίνος Μαυρομιχάλης τότε θα πρέπει να δεχθούμε ότι υπήρχε συνομωσία μεταξύ των φρουρών των Μαυρομιχαλέων Καραγίαννη και Ανδρέου, των φρουρών του Καποδίστρια Κοζώνη και Λεωνίδα και του αστυνομικού διευθυντή στο Ναύπλιο. Απώτερος σκοπός της συνομωσίας αυτής θα ήταν το να αφήσουν ελεύθερο να διαφύγει τον δολοφόνο και να κατηγορήσουν έπειτα τους Μαυρομιχαλαίους. Αλλά ακόμα και έτσι να έχουν τα πράγματα είναι αδύνατο τόσοι μάρτυρες να μην είδαν αυτόν τον άγνωστο να πυροβολεί τον κυβερνήτη από τόση κοντινή απόσταση. Μετά πάλι όταν κάποιος δεν σχετίζεται με το έγκλημα δεν τρέχει να διαφύγει τρομαγμένος.
Πέραν τούτου υπάρχει και η ομολογία του συγκατοίκου του Γάλλου στρατιωτικού Βαλλιάνου ονόματι Κυπαρρίση. Αυτός αναφέρει πως όταν ο Γεώργιος Μαυρομιχάλης έφθασε στην οικία του Βαλλιάνου και τα πλήθη τον κυνηγούσαν είπε στον Βαλλιάνο: «Βαλλιάνε, Βαλλιάνε, εσκοτώσαμεν τον Κυβερνήτην, και φύγε δια να πιάσομεν το σπίτι». Εκτός και αν υποθέσουμε πως ψεύδεται και συμμετείχε στην συνωμοσία. Τα ίδια όμως αναφέρει και ο αγωνιστής και ιστορικός Κασομούλης: «Σκοτώσαμε τον τύραννο. Μπιστευόμαστε στην τιμή της Γαλλίας. Να τα άρματά μας. Ο Ρουάν υπεσχέθη προστασίαν» (Ν. Κασομούλη, Ενθυμήματα στρατιωτικά της επαναστάσεως των Ελλήνων 1821-1833, 3ος τόμος, σ. 441).
Έπειτα πάλι ο Γέωργιος Μαυρομιχάλης στην απολογία του αναφέρει πως κάποιος ξερακιανός που δεν γνώριζε του πέταξε μια πιστόλα πριν μπει στην οικία του Βαλλιάνου…Είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να πιστέψει κάποιος ότι ξαφνικά μέσα στο πλήθος που τον κυνηγούσε, κάποιος άγνωστος θέλησε να του δώσει μια πιστόλα για να υπερασπίσει τον εαυτό του και δεν την είχε από πριν…
Πέραν τούτων ο Γάλλος πρέσβης Ρουάν αρνήθηκε να παραδώσει τον Μαυρομιχάλη για να δικαστεί στον πορτογάλλο φρούραρχο Αλμέιδα, ο δε Άγγλος πρέσβης Ντώκινς απείλησε με διακοπή των διπλωματικών σχέσεων… Ύστερα από πολλές πιέσεις έγινε τελικώς η παράδοση και η δίκη του, στην οποία αποφασίστηκε και ο θάνατός του. Ο δε θείος του Κωνσταντίνος Μαυρομιχάλης αφού πρώτα πυροβολήθηκε από τον Κοζώνη και τον οπλαρχηγό Φωτομάρα, αργότερα διαμελίστηκε από το μαινόμενο πλήθος και πετάχτηκε στην θάλασσα.
Τα γεγονότα δείχνουν πως υπήρχε σχέδιο δολοφονίας του κυβερνήτη. Το πιο πιθανόν είναι πως οι αγγλογάλλοι παρότρυναν τους Μαυρομιχαλαίους στην διάπραξη της δολοφονίας. Αν αυτή αποτύγχανε τον λόγο θα είχαν οι γαλλικές στρατιωτικές δυνάμεις. Έτσι δικάστηκαν μόνο οι φυσικοί αυτουργοί και έμειναν αλώβητοι οι ηθικοί για πολιτικούς λόγους. Άλλωστε ακόμα και σήμερα τα βρετανικά αρχεία παραμένουν για την περίοδο αυτή κλειστά…


ΛΑΒΑΡΟ 21
ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ ΄

https://eoniaellhnikhpisti.blogspot.com/2019/09/27-1831.html?spref=fb 
 

Η Ελληνική Καταγωγή του Χριστιανικού Μύθου - Δήμητρα Λιάτσα - ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ !!

Πλάτωνας Κρήτη Ατλαντίδα και Ιερό Βουνό

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019

ΓΕΩΜΥΘΟΛΟΓΙΑ : Ερμηνεύοντας τα ανεξήγητα

Πως αντιμετωπιζαν λοιπόν την ομοφυλοφιλία και την παιδεραστία στην αρχαία Ελλάδα; - Της Αγγελικής Γερμαλίδου

Αποτέλεσμα εικόνας για Η ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ


Αχ αγαπημένα τέκνα της πολιτικής ορθότητας,αγαπημένη σχολή της Φρανκφούρτης.Ω μάγιστροι της πολυπολιτισμικότητας.
Τι όμορφα,πόσο αριστοτεχνικά υφαίνεται το πολύχρωμο εργόχειρο σας.!!!
Μα τελευταία άρχισα να αισθάνομαι κάπως άβολα με την λευκή επιδερμίδα μου και τους ανοιχτόχρωμους οφθαλμούς.
Η εμφάνιση μου δεν είναι πολιτικά ορθή.
Επίσης άρχισα να αναρωτιέμαι αν είναι φυσιολογικό ,που δεν είμαι λεσβιούλα.
Μήπως να το ξανασκεφτόμουν;
Από μια χαρά συλλογιστικες προκείμενες διακρίνεται η θεωρία τους από κοινωνικοπολιτική δικαιοσύνη και θεσπισμένη εφαρμογή θετικών δράσεων ,που η ιδεολογική τους ρομφαία είναι η υπεράσπιση ηθικών αξιών.
Φυσικά και κάνω πλάκα.
Η δική μου η σκέψη από μικρό παιδί εμπνέεται και καθοδηγείται από τις ηθικές επιταγές και ηθικούς κώδικες των σοφοτάτων προγόνων μου.
Τι να κάνουμε ;ναι, ναι δεν είμαι φυσιολογική.
Αραγε επιτρεπόταν στην αρχαία Ελλάδα ο γάμος μεταξύ ομοφυλόφιλων και υιοθέτηση τέκνου ;
Θα ήθελα όμως πρώτα να επισημάνω, ότι έχω φίλους με διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις.
Όσοι με ζουν, γνωρίζουν ,πόσο πολύ αγαπώ τον Αλί (Ελληνας μουσουλμάνος,καθηγητής αρχαιολογίας,τουρκολογος κτλ) κι ας "σκοτώνομαι" όλη την ώρα μαζί του.
Έχω και κολλητό φίλο Εβραίο,ο οποίος είναι πιο Έλληνας από κάποιους Ελληναράδες.
Δυστυχώς διαμένει πλέον στην Ελβετία αλλά μιλάμε σίγουρα δυο φορές την εβδομάδα στο τηλέφωνο
Αυτό που με ενοχλεί στην ιδεολογική πλατφόρμα της σχολής της Φρανκφούρτης είναι η μονόπλευρη υπεράσπιση συγκεκριμένων ομάδων.!!
Πως αντιμετωπιζαν λοιπόν την ομοφυλοφιλία και την παιδεραστία στην αρχαία Ελλάδα;
Βέβαια η πολιτική ορθότητα έβαλε το χεράκι της και εδώ και οι θιασώτες της πολλάκις προσπάθησαν να αμαυρώσουν και να διαστρεβλώσουν την αλήθεια!!!
Στα αρχαία κείμενα λοιπόν υπάρχουν πολύ συχνά οι λέξεις εραστής,ερωμένος,παιδεραστία και παιδεραστείν. Το «παιδεραστείν ορθώς» του Πλάτωνα σήμαινε «το να διδάσκεις σωστά» και όχι «να ασελγείς σεξουαλικά πάνω στους νέους».Οι πρόγονοι μας ήταν πάντοτε ξεκάθαροι και διαυγείς στην ερμηνεία των λέξεων!!
Ο όρος παιδεραστία περιέχει τις δύο έννοιες παις (=παιδί) και έράν (καθοδηγώ, διαπαιδαγωγώ). Ενώ ο όρος «παις» σημαίνει γενικά το αρσενικό παιδί
Η σχέση αυτή, ήταν μια ιδιαίτερη μορφή «ερώμενης» συμπεριφοράς, στην οποία κύρια στοχοθεσία ήταν η διαπαιδαγώγηση του εφήβου από τον ενήλικο άνδρα που όφειλε , όμως να διδάσκει πρότυπα συμπεριφοράς και να του δίνει μέτρα αξιών για τη ζωή του. Καθώς τα μαθήματα δεν δινόταν από δημόσια σχολεία αλλά από ιδιώτη, στο πλαίσιο αυτό ο εραστής-δασκάλας, όφειλε να παιδαγωγεί τον νεαρό ώστε να γίνει όμορφος,συνετός και καλός άνθρωπος (καλοκαγαθία), ένα πρότυπο αρετής που περιελάμβανε σωματική ρωμη και ομορφιά, ηθική ανεπιληψία ,αρχές,αξίες και μόρφωση.
Ως προς τον παιδαγωγικό σκοπό της παιδεραστίας, τα κείμενα της ελληνικής γραμματείας δεν αφήνουν καμμιά αμφιβολία.
Αντίθετα, η σεξουαλική επαφή εάν υπήρχε, αποτελούσε όνειδος για τον παιδαγωγικό αυτό έρωτα.
Εδώ να αποσαφηνίσουμε ότι ο Πλούταρχος διευκρινίζει ότι: «Ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμμία σχέση με τις σωματικές επαφές και ότι εστερείτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος προσπαθούσε να ασελγήσει εις βάρος άλλου"
Η σχέση που αναπτυσσόταν μεταξύ τους, κατέληγε σε μια παντοτινή και καθαρή φιλία, όταν ο έφηβος μεγάλωνε.Αναφέρω τον περίφημο Ιερό Λόχο των Θηβών, όπου στρατολογούνταν αποκλειστικά τέτοια ζευγάρια.
Οι Νόμοι του Σόλωνα , είναι αρκετά σαφείς για την ομοφυλοφιλία:
Αν κάποιος Αθηναίος πολίτης σύναπτε ερωτική σχέση με άλλον:
Δεν του επιτρεπόταν γίνει μέλος των 9 αρχόντων, να είναι συνήγορος του λαού. να ασκήσει κάποια εξουσία, εντός η εκτός της χώρας, κληρωτή ή χειροτονητή, να σταλεί ως κήρυκας πολέμου, να εκθέσει τη γνώμη του, να εισέλθει στους δημόσιους ναούς,
να στεφανωθεί στις δημόσιες στεφανοφορίες.
Όποιος λοιπόν ενώ έχει καταδικαστεί ως ερωτικός σύντροφος άλλου, ενεργήσει αντίθετα τις διατάξεις του νόμου,τιμωρουνταν με θάνατο.
Ο Αισχύνης στο Κατά Τιμάρχου αναφέρει:
"Οι διδάσκαλοι να μην ανοίγουν τα σχολεία πριν ανατείλει ο ήλιος και να τα κλείνουν πριν δύση ο ήλιος. Να μην επιτρέπεται εις τους έχοντας ηλικία ανωτέρα της παιδικής να εισέρχονται εις τα σχολεία, όταν υπάρχουν εντός αυτών παιδιά, εκτός εάν πρόκειται περί υιού, αδελφού ἡ γαμβρού του διδασκάλου. Εάν δε κάποιος παρά την απαγόρευση ταύτη εισέρχεται εις το σχολείο, να τιμωρείται με την ποινή του θανάτου. Επίσης οι επί κεφαλής της παλαίστρας να μην επιτρέπουν εις κανένα ενήλικο να κάθεται μαζί με τα παιδιά κατά τις εορτές του Ερμού, με καμμία δικαιολογία. Εάν δε επιτρέπει τούτο εις αυτούς και δεν τους εκδιώκει εκ της παλαίστρας, ο επί κεφαλής της παλαίστρας θα είναι ένοχος παραβάσεως του νόμου περί διαφθοράς των ελευθέρων παίδων. Οι δε χορηγοί οι οριζόμενοι υπό του λαού, πρέπει να έχουν συμπληρώσει τό τεσσαρακοστόν έτος της ηλικίας των."
Απλά και ξεκάθαρα.
Πραγματικά ανακύπτουν πολλά ερωτήματα σχετικά με την επιτηδευμένη αμαύρωση των προγόνων μας στο συγκεκριμένο θέμα!!!
Επρόκειτο για μια χειραγωγημένη προσπάθεια σπίλωσης των ηθών,προκειμένου να προωθήσουν τις νοσηρές ιδεοληψίες του.
Α, και κάτι τελευταίο.
Τι σημαίνει η λέξις πού στης;;;
Οι κάποιοι ομοφυλόφιλοι που υπήρχαν έκαμαν πιάτσα σε συγκεκριμένα σημεία.Όταν λοιπόν κάποιος τους αναζητούσε ρωτούσε -Που ιστη από το (ιστημι).Που στέκεται δλδ που κάνει πιάτσα....

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΣΙΑ ΚΑΙ «ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ»!




ΤΙ ΕΠΑΘΕ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ;;

ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ F-35, ΤΑ UAV, ΤΟΥΣ «ΠΑΤΡΙΟΤ» ,  ΤΑ ΤΑΝΚΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΑ ΟΤΑΝ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ;


 ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ  ΠΕΡΙΠΟΛΙΕΣ ΣΤΙΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΞΗΡΑ  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΑΦΟΥ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΒΑΣΗ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ,    ΠΑΤΑΕΙ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΒΕΒΥΛΩΝΕΙ  ΤΑ ΙΕΡΑ ΜΑΣ, ΞΥΛΟΚΟΠΕΙ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ, ΒΙΑΖΕΙ ΤΙΣ ΘΥΓΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ  ,  ΛΗΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ   ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ  ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟΥΦΕΚΙΆ;

ΓΙΑΤΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΗΡΩΙΚΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΜΑΣ  ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΧΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ   ΑΠΟΒΑΣΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΛΑΘΡΩΝ ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ -  ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΩΝ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ, ΤΟΥΡΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ, ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΩΝ   ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑΝ ΟΤΙ ΕΔΩ ΕΧΕΙ    ΕΞΩΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ  Η ΕΛΛΑΣ   ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΛΑΘΡΩΝ  ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ  ΜΕΤΑ ΓΕΥΜΑΤΩΝ ΑΝΕΥ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;

ΕΛΑΤΕ ΤΑ ΠΡΩΙΝΑ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΤΕ ΛΟΥΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΘΡΕΜΈΝΟΥΣ ΑΝΤΡΟΥΚΛΕΣ   ΑΦΓΑΝΟΥΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ   ΚΑΝΟΥΝ ΗΛΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΛΥΜΠΟΥΝ
.

 ΠΟΙΟΝ ΕΞΑΠΑΤΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ-ΟΠΩΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ Η ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  ΤΣΙΠΡΑ,  Η ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ  ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ
ΚΑΙ Η Ε.Ε ΜΕΣΩ ΤΩΝ  ΜΚΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΥΚΝΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΡΟΕΣ . ΗΔΗ ΚΑΤΕΛΥΣΑΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ, ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ, ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ,  ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΙΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ;

ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΓΕΜΙΣΑΝ , ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ  ΠΛΗΡΗ, ΤΑ ΑΦΥΛΑΧΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΤΑΛΥΘΗΚΑΝ  ΗΔΗ , ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΥΠΕΡΠΛΗΡΗ,
ΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ, ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ  ΦΙΣΚΑ, ΟΙ  ΠΛΑΤΕΙΕΣ   ΥΠΝΩΤΗΡΙΑ , ΟΙ ΓΥΡΩ ΧΩΡΟΙ ΟΥΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΤΗΡΙΑ , ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ   ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ ΚΑΤΑΛΥΜΕΝΑ,  ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΥΠΕΡΠΛΗΡΩΜΕΝΑ, ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΑ.  ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΤΙΒΑΖΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ ΣΕ ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ,  ΣΤΗΝ ΕΣΣΔ 2-3 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΟΥΜΕ ΤΑ «ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΑΚΙΑ -ΚΑΤΑ ΤΟΝ κ. ΠτΔ- ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ»;

ΟΥΤΕ ΟΙ ΣΥΜΠΛΟΚΕΣ ΟΥΤΕ ΟΙ  ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ   ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ   ΜΑΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΑΝ  ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑΡΘΕΙ ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ  ΠΡΟΒΑ ΤΖΕΝΕΡΑΛΕ  ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΥΘΟΥΝ   ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΙΣΛΑΜ  ΠΡΟΣΤΑΞΕΙ   ;

ΓΙΑΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΤΡΙΓΥΡΩ ΤΟΥ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ  ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ;  ΤΙ ΕΠΑΘΕ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΓΟΓΓΥΣΤΩΣ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΦΑΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΠΟΤΕΦΡΩΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ; ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΟΧΙ.     Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΣΙΑ ΚΑΙ «ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ»!

ΑΜΦΙΚΤΥΩΝ