Παρασκευή 16 Αυγούστου 2019
Τετάρτη 14 Αυγούστου 2019
ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΗ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ - Πέμπτη 15 Αυγούστου 2019
θεά της νύχτας, μάτι του ουρανού παιχνιδιάρικο που μας τρελαίνεις με τα νάζια σου ν’ αλλάζεις φορεσιές ακατάπαυστα μετρώντας το χρόνο, γεμίζοντας και λιγαίνοντας το κορμί σου.. Σελήνη ετερόφωτη που τ’ όνομά σου, σημαίνει φως αφού προέρχεται από την λέξη ΣΕΛΑΣ - ΣΕΛΑΝΑ - ΣΕΛΗΝΗ. Ένα φως που πότε σαν Εκάτη, πότε σαν Περσεφόνη και πότε Πανσέληνη Άρτεμις σκορπάς κι αφανίζεις τους φόβους του σκότους. Κι είναι το φως σου πολύτιμο, γιατί έχει την μαγική ιδιότητα να σκορπά τους φόβους και να καλεί τον λογισμό σε ανάταση μέσα στα πυκνά σκοτάδια της νύχτας.
Πριγκίπισσα του κίτρινου που το φοράς κατάσαρκα ακόμη κι όταν είναι τοσοδούλι, σαν δρεπάνι το σώμα σου, στο ουράνιο στερέωμα. Και πληθαίνεις την δόση του κίτρινου νύχτα με την νύχτα έως ότου ολόγιομο, τέλειος κύκλος που περικλείει την αρμονία του σύμπαντος ,έρχεσαι με το αυτοκρατορικό άρμα σου, που σέρνουν λένε βόδια ή άλογα ή κι ελάφια, όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου των είκοσι εννέα ημερών. Αδελφή της Ιούς –βλέπεις- μα και του ήλιου,θα μπορούσε ποτέ να σε αφήσει χωρίς άρμα ο παντοκράτωρ αδελφός; Φεγγαράκι λαμπρό των μικρών παιδιών, παραμυθατζού και μούσα γίνεσαι, καθώς μια σε βλέπουν μια σε χάνουν και συχνά σου σιγοτραγουδούν:
«Φεγγαράκι μου γυμνούλι που γυρνάς
και τον κόσμο πέρα ως πέρα σεργιανάς,
φουστανάκι θα σου πλέξω να φοράς
σαν τις νύχτες αλητάκι τριγυρνάς.
Τόσα χρόνια όμως μάταια προσπαθώ
να σου ράψω και φουστάνι και παλτό
μια χοντραίνεις μια λεπταίνει τι να πω .
σωστά μέτρα να σου πάρω δεν μπορώ».
Σελήνη της φρενίτιδας μα και της περισυλλογής. Που παρακολουθώντας την αέναη πορεία σου στα ουράνια με το κεφάλι και τα μάτια σηκωμένα ψηλά, σκοντάβουμε στα γήινα και χάνουμε την επαφή με την πραγματικότητα.
Και τότε μας λένε αλαφροΐσκιωτους και αλλοπαρμένους.
Καθρέπτης της μικρότητας μας της συμπαντικής και της άγνοιας όσο αφορά τα μυστήρια του απείρου. Εσύ μας φανερώνεις την γέννηση ,την αρχή, το τέλος μα και την αναγέννηση ύστερα από την φθορά και τον εξαφανισμό.
Στις φάσεις της ζωής σου βλέπουμε την πορεία της δικής μας ζωής. Φεγγαροθεά των ερωτευμένων και των ονειροπαρμένων.
Σελάνα του μύθου, που την αόρατη λένε πλευρά της φύσης,την σκοτεινή κυβερνάς κι ελέγχεις παλίρροιες βροχές και πλημμύρες.
Σελήνη νεράιδα, της νύχτας, ξωτικό, πόσοι αφουγκράστηκαν κάτω από το πανσέληνο μάτι σου τα μαγικά κελεύσματα ενός ουράνιου πάθους ,πασπαλισμένο μ’ ασημόσκονη και γλυκά συναισθήματα.
Πόσα λόγια πανσέληνα, ερωτευμένα χείλη σού εκμυστηρεύονται και συ τα φυλάς μυστικά εφτασφράγιστα από της ημέρας τα περίεργα βλέμματα.
Σελήνη των ερωτευμένων το καταφύγιο, των παράνομων ερώτων οικοδέσποινα, συλλέκτρια των πιο δυνατών Σ’ ΑΓΑΠΩ,τα μυστικά σου φυλάκισε σε παρακαλώ, στου σκοταδιού σου τον κρυψώνα, το σίγουρο.
Αν και δεν διασώθηκαν πολλές λεπτομέρειες, για τους τρόπους λατρείας σου στην αρχαία Ελλάδα, αυτή ήταν η πρώτη που σου φόρεσε το στέμμα της θεάς του ουρανού και της νύχτας και πολλοί αρχαίοι Έλληνες, μα και ξένοι σου λάτρεις σε τιμούσαν με λαμπρές τελετές και με δέος .
Και σπονδές με νερό καθαρό κρυσταλλένιο σου πρόσφεραν και άρτους σε σχήμα κυκλικό ή μηνίσκου μοίραζαν στην γιορτή σου.
Ιερά σου παντού, μα στην Σπάρτη τα πιότερα, μα που να βρεθούν αφού βέβηλος τα σκέπασε αφανισμός.
Και στην Κρήτη νεράιδα της νύχτας σε τιμούσαν με χοές και θυσίες και πολλά ιερά σου, θαμμένα στα τρίσβαθα αβυσσαλέου μίσους, βρυχούνται σκεπασμένα με χώματα ανθελλήνων αιώνων και ζητούν αναγνώριση.
Άραγε είσαι φτιαγμένος από την φύση ή από τους ανθρώπους δορυφόρε της γης λατρεμένε μας.
Άραγε έφτασαν ως εσένα απεσταλμένοι της γης και τί βρήκαν σαν έφτασαν; Άραγε υπάρχουν αυτού οι θρυλικοί σεληνάνθρωποι που περιγράφει ο Πίνδαρος ο Σύριος που τρέφονται μόνο από φως και οσμίζονται την κνίσα καμένων βατράχων;
Άραγε θα μας ξεναγήσεις ποτέ στα μυστήρια και στους θρύλους σου τους ανερμήνευτους; θα μας καλέσεις για ένα καφέ φεγγαρίσιο; μεγάλη Σελήνη θεά, που απόψε τιμάμε την χάρη σου. Αυγουστιάτικη νύχτα απόψε, πανσέληνη νύχτα που το φως σου φεγγάρι μου ολόγιομο, πιο πορφυρό, πιο δυνατό πιο έντονο κατά την ανατολή και την δύση σου , ανοίγει τις πύλες όλων των Ελληνικών αρχαιολογικών τόπων, των από πάντα δικών σου, για να συνεορτάσει μαζί σου. πανάρχαιες δικές σου τελετές αφανισμένες από θρησκευτικές πλάνες.
Σπεύσατε Μινωίτες να λουστείτε κάτω από το φως του ολόγιομου φεγγαριού .
Σπεύσατε στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου (κήπος) όπου Μουσική εκδήλωση στον κήπο του Μουσείου θα ενώσει την φωνή σας με την μουσική των ουρανίων σφαιρών και συνεορτάσετε την φωτεινή Θεά Σελήνη.
Σπεύσατε στον Αρχαιολογικό χώρο Ρόκκας να τιμήσετε την φεγγαροθεά με την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Κρήτης (χορωδίες Π.Ε. Χανίων και Ηρακλείου) .
Σπεύσατε στον αρχαιολογικό χώρο Γόρτυνας να συμμετάσχετε στην «Μουσική βραδιά υπό το φως της Πανσελήνου φορώντας τον χιτώνα τον αρχαιοελληνικό.
Σπεύσατε στον Αρχαιολογικό χώρο Τυλίσου όπου σας περιμένει «Βραδιά τζαζ» κι ατενίστε λικνιζόμενοι τον μοναδικό δορυφόρο της γης «πασιφαή» δηλαδή το φωτιζόμενο στραμμένο προς την γη ημισφαίριο της φαίνεται σαν ολόκληρη σφαίρα. Κι έτσι εμείς σήμερα συνεχιστές των προγόνων μας, ωθούμενοι από μνήμες τυπωμένες στο ελληνικό μας DNA, αναφωνούμε,με αυθόρμητη διάθεση λουσμένοι από το φεγγαρίσιο σου φως:
ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΕΓΓΑΡΟΘΕΑ φωτοδότρα της νύχτας, προσκυνούμε και τιμούμε την φωτεινή παρουσία σου. Αυτή είναι Έλληνες η τέλεια στιγμή για να τιμήσετε όλα αυτά που είστε, και να θυμάστε ότι από το φως θα αναδυθούμε.
ΕΛΕΝΗ ΜΑΝΙΩΡΑΚΗ
(δασκάλα -λογοτέχνις)
Ελένη Μανιωράκη
Τρίτη 13 Αυγούστου 2019
Να γιατί πρέπει να σταματήσεις να πίνεις γάλα
Ένα ενδιαφέρον άρθρο που μας λέει αλήθειες, φυσικά υπάρχουν και υπερβολές, αυτό θα το κρίνει ο καθένας μας...
Πηγή: https://siniparksi.gr/2016/12/28/na-giati-prepei-na-stamatiseis-na-pineis-gala/
Πηγή: https://siniparksi.gr/2016/12/28/na-giati-prepei-na-stamatiseis-na-pineis-gala/
Κανε κλικ εδώ: : https://siniparksi.gr/2016/12/28/na-giati-prepei-na-stamatiseis-na-pineis-gala/
Πηγή: https://siniparksi.gr/2016/12/28/na-giati-prepei-na-stamatiseis-na-pineis-gala/
Πηγή: https://siniparksi.gr/2016/12/28/na-giati-prepei-na-stamatiseis-na-pineis-gala/
Πηγή: https://siniparksi.gr/2016/12/28/na-giati-prepei-na-stamatiseis-na-pineis-gala/
Δευτέρα 12 Αυγούστου 2019
Ο 15ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΣΥΜΠΙΠΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΕΘΛΙΟ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΤΙΜΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΑ
Γράφει Nicos Kastanias
Ήταν προσφιλής η μέθοδος των Χριστιανών να οικιοποιούνται τις μεγάλες γιορτές των Ελλήνων, όπως πχ τα Ηλιούγεννα που τα μετέτρεψαν σε Χριστούγεννα και τα Αδώνεια, τον θάνατο και την ανάσταση του Άδωνη, τα μετέτρεψαν σε σταύρωση και ανάσταση του Χριστού..
Δεν είναι καθόλου σύμπτωση ότι η μεγάλη χριστιανική γιορτή της Παναγίας τον Δεκαπενταύγουστο συμπίπτει με τα γενέθλια της θεάς Αθηνάς στις 28 του μηνός Εκατομβαιώνος (ο οποίος άρχιζε στα μέσα Ιουλίου και διαρκούσε μέχρι τα μέσα Αυγούστου), όπου τελούνταν τα Παναθήναια, η μεγαλύτερη γιορτή της αρχαίας Αθήνας.
Σάββατο 10 Αυγούστου 2019
ΑΡΧΑΙΟΓΝΩΜΩΝ : Εξαιρετικές αρχαιότητες αποκαλύφθηκαν στην Τήνο
Τα πολύτιμα ευρήματα εντοπίστηκαν κατά την ανασκαφή του Πανεπιστημίου Αθηνών (με επικεφαλής την ομότιμη καθηγήτρια Νότα Κούρου) στο νεκροταφείο των Κλασικών Χρόνων στο Ξώμπουργκο της Τήνου.
- Η σημασία αυτών των γλυπτών είναι μεγάλη, καθώς παρέχουν πληροφορίες για την κατανόηση της κλασικής γλυπτικής της Τήνου. Ως υψηλής ποιότητας έργα, αποτελούν κρίκο ανάμεσα στην ιστορία της αρχαίας γλυπτικής και της παράδοσης της σύγχρονης Τηνιακής γλυπτικής.
Ο χώρος του νεκροταφείου βρίσκεται στις νότιο-ανατολικές υπώρειες του
λόφου του Ξώμπουργου και αντιπροσωπεύει το κύριο νεκροταφείο των
Κλασικών Χρόνων για τον αρχαίο οικισμό που αναπτυσσόταν στη δυτική και
νότια κλιτύ του λόφου. Ο οικισμός, που ιδρύθηκε οχυρωμένος με ένα
κυκλώπειο τείχος λίγο πριν το 1000 π.Χ. ως «οικισμός καταφύγιο»,
αναπτύχθηκε σταδιακά, επεκτάθηκε στη νότια κλιτύ του λόφου και απoτέλεσε
τον σημαντικότερο οικισμό της Τήνου και βασικό οικονομικό και πολιτικό
κέντρο του νησιού μέχρι την εγκατάλειψή του στο τέλος του 4ου αι. π.Χ.
- Το νεκροταφείο αναπτύσσεται σε δύο διαδοχικά άνδηρα του λόφου εκατέρωθεν ταφικής οδού που οδηγούσε στον οικισμό. Οι τάφοι που έχουν αποκαλυφθεί έως τώρα στο κάτω άνδηρο είναι κυρίως κεραμοσκεπείς. Yπάρχουν και κιβωτιόσχημοι, καθώς και δύο σαρκοφάγοι (μία πήλινη και μία λίθινη) και αρκετοί εγχυτρισμοί (κυρίως νηπίων).
Ανάμεσα στους τάφους υπήρχαν εναγιστικές πυρές.(χοές) Οι νεκροί ήταν
ενταφιασμένοι με λίγα κτερίσματα, συνήθως αγγεία εισηγμένα από την
Αττική. Η σήμανση των τάφων σε αυτό το άνδηρο γινόταν με απλούς
ανεπεξέργαστους λίθους.
Αντίθετα, στο άνω άνδηρο υπήρχε κατά μήκος της ταφικής οδού μια σειρά
κτιστών, πολυτελών κατασκευών διαφόρων τύπων για τη στήριξη ταφικών
μνημείων.
- Ένας μικρός αριθμός επιτυμβίων στηλών που είχαν βρεθεί παλαιότερα στην περιοχή αποδίδονται στο νεκροταφείο, όμως για πρώτη φορά φέτος βρέθηκε ένας ικανός αριθμός επιτυμβίων στηλών στον χώρο του νεκροταφείου. Όλες βρέθηκαν σε ένα στρώμα καταστροφής του 4ου αι. π.Χ., σπασμένες και πεταμένες, με την κύρια όψη στο έδαφος.
- Ορισμένες είναι ιδιαίτερα σημαντικές για την ιστορία της τηνιακής
γλυπτικής, όπως μία στήλη με ανάγλυφη παράσταση γυμνού νέου από την
οποία σώζεται μόνον το κάτω τμήμα και μία άλλη με παράσταση γυμνού
γενειοφόρου και πιθανότατα αφηρωϊσμένου άνδρα που συνοδεύεται από μικρό
«παίδα» (τον συνήθως ερμηνευόμενο ως δούλο) που κρατά πτηνό ).
Πρόκειται για έργο εξαίρετου γλύπτη κατασκευασμένη σε Τηνιακό μάρμαρο
που αποκόπτεται εύκολα σε επίπεδες επιφάνειες («φυλλιάρικο» ) και ίσως
για αυτό το πρόσωπο του ανδρός βρέθηκε λίγο πιο πέρα από τη στήλη .
ΟΠΩΣ ΤΟ ΥΠ.ΠΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ...
Επιτύμβιες στήλες στο Ξώμπουργο της Τήνου, αποκαλύπτουν πληροφορίες για την κλασική γλυπτική του νησιούΣημαντικός αριθμός επιτύμβιων στηλών, πρωτότυπων έργων των Κλασικών χρόνων, με ανάγλυφη διακόσμηση εξαιρετικής τέχνης σε ορισμένες από αυτές, αποκαλύφθηκε κατά την ανασκαφή του Πανεπιστημίου Αθηνών στο νεκροταφείο των Κλασικών Χρόνων στο Ξώμπουργκο της Τήνου. Η σημασία αυτών των γλυπτών είναι μεγάλη, καθώς παρέχουν πληροφορίες για την κατανόηση της κλασικής γλυπτικής της Τήνου. Ως υψηλής ποιότητας έργα, αποτελούν κρίκο ανάμεσα στην ιστορία της αρχαίας γλυπτικής και της παράδοσης της σύγχρονης Τηνιακής γλυπτικής.
Ο χώρος του νεκροταφείου βρίσκεται στις νότιο-ανατολικές υπώρειες του λόφου του Ξώμπουργου (εικ. 1) και αντιπροσωπεύει το κύριο νεκροταφείο των Κλασικών Χρόνων για τον αρχαίο οικισμό που αναπτυσσόταν στη δυτική και νότια κλιτύ του λόφου.
- Ο οικισμός, που ιδρύθηκε οχυρωμένος με ένα κυκλώπειο τείχος λίγο πριν το 1000 π.Χ. ως «οικισμός καταφύγιο», αναπτύχθηκε σταδιακά και επεκτάθηκε στη νότια κλιτύ του λόφου και απoτέλεσε τον σημαντικότερο οικισμό της Τήνου και βασικό οικονομικό και πολιτικό κέντρο του νησιού μέχρι την εγκατάλειψή του στο τέλος του 4ου αι. π.Χ..
Το νεκροταφείο αναπτύσσεται σε δύο διαδοχικά άνδηρα του λόφου εκατέρωθεν ταφικής οδού που οδηγούσε στον οικισμό. Οι τάφοι που έχουν αποκαλυφθεί έως τώρα στο κάτω άνδηρο είναι κυρίως κεραμοσκεπείς (εικ. 2). Yπάρχουν και κιβωτιόσχημοι, καθώς και δύο σαρκοφάγοι (μία πήλινη και μία λίθινη) και αρκετοί εγχυτρισμοί (κυρίως νηπίων).
- Ανάμεσα στους τάφους υπήρχαν εναγιστικές πυρές. (χοές)* Οι νεκροί ήταν ενταφιασμένοι με λίγα κτερίσματα, συνήθως αγγεία εισηγμένα από την Αττική. Η σήμανση των τάφων σε αυτό το άνδηρο γινόταν με απλούς ανεπεξέργαστους λίθους.
Αντίθετα, στο άνω άνδηρο υπήρχε κατά μήκος της ταφικής οδού μια σειρά κτιστών, πολυτελών κατασκευών διαφόρων τύπων για τη στήριξη ταφικών μνημείων. Ένας μικρός αριθμός επιτυμβίων στηλών που είχαν βρεθεί παλαιότερα στην περιοχή αποδίδονται στο νεκροταφείο, όμως για πρώτη φορά φέτος βρέθηκε ένας ικανός αριθμός επιτυμβίων στηλών στον χώρο του νεκροταφείου.
Όλες βρέθηκαν σε ένα στρώμα καταστροφής του 4ου αι. π.Χ., σπασμένες και πεταμένες, με την κύρια όψη στο έδαφος.
Ορισμένες είναι ιδιαίτερα σημαντικές για την ιστορία της Τηνιακής γλυπτικής, όπως μία στήλη με ανάγλυφη παράσταση γυμνού νέου από την οποία σώζεται μόνον το κάτω τμήμα (εικ.3) και μία άλλη με παράσταση γυμνού γενειοφόρου και πιθανότατα αφηρωϊσμένου άνδρα που συνοδεύεται από μικρό «παίδα» (τον συνήθως ερμηνευόμενο ως δούλο) που κρατά πτηνό (εικ. 4).
Πρόκειται για έργο εξαίρετου γλύπτη κατασκευασμένη σε Τηνιακό μάρμαρο που αποκόπτεται εύκολα σε επίπεδες επιφάνειες («φυλλιάρικο» ) και ίσως για αυτό το πρόσωπο του ανδρός βρέθηκε λίγο πιο πέρα από τη στήλη (εικ.5).Περισσότερα : https://ellinondiktyo.blogspot.com/2019/08/blog-post_9.html?spref=bl
Πέμπτη 8 Αυγούστου 2019
Κοσμούν με την Ελληνική ομορφιά τους πολλά κτίρια και εκτός Ελλάδας
Γράφει η Μάια Τσεπουλίδου
Εκτός από τις δικές μας , αρχαίες , υπάρχουν και πολύ νεότερες, οι οποίες μαζί με άλλους ήρωες της μυθιστορίας μας , κοσμούν με την Ελληνική ομορφιά τους πολλά κτίρια και εκτός Ελλάδας.
Δεν είναι όλες τους ΚΑΡΥΆΤΙΔΕΣ ...
Ακόμα και αυτές ,που βρίσκονται εντός των δικών μας συνόρων.
Έτσι όμως αποκαλούν πια όλες τους....
Τα σώματα των γυναικών εκπνέουν δύναμη ...μιας και είναι βαλμένες να στηρίζουν αετώματα και οροφές μεγάλων ναών και κτιρίων...Είναι μεγάλα και επιβλητικά ...Όμως είναι ταυτόχρονα κομψά και γεμάτα χάρη και ομορφιά !
ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΑΓΈΡΟΧΕΣ... ΜΕ ΣΤΗΤΈΣ ΠΛΆΤΕΣ ..., ΌΠΩΣ ΤΙΣ ΈΧΟΥΜΕ ΣΥΝΗΘΊΣΕΙ..., ΜΕΤΡΏΝΤΑΣ ΑΙΏΝΕΣ ΚΑΙ ΑΦΉΝΟΝΤΑΣ ΠΊΣΩ ΤΟΥΣ ΧΡΌΝΙΑ, ΓΕΜΑΤΑ ΝΟΣΤΑΛΓΊΑ ΓΙΑ ΠΑΛΙΟΎΣ ΛΑΜΠΡΟΎΣ ΚΑΙΡΟΎΣ ;;;
ΓΙΑ ΠΌΣΟ ΑΚΌΜΑ , ΌΜΩΣ ...ΘΑ ΣΤΈΚΟΝΤΑΙ ;;;;;
Στη ζαρωμένη μορφή της δεύτερης φωτογραφίας δύσκολα να διακρίνει κανείς ...μια ΚΑΡΥΆΤΙΔΑ ...
Είναι η << ΠΕΣΜΈΝΗ ΚΑΡΥΆΤΙΔΑ >>...Έτσι την βλέπουμε με τα μάτια του Ροντέν...Όνομα πασίγνωστο...Νομίζω,πως χρειάζονται οι συστάσεις.Και μην βιαστείτε να τον κατηγορήσετε για το άμορφο,πεσμένο και ζαρωμένο αυτό πλάσμα...
Σαν καλλιτέχνης γνώριζε την ομορφιά ...Άλλο μήνυμα ήθελε να περάσει μέσα από το έργο του!...Μιας χαμένης αξίας ...ενός ξεπεσμένου μεγαλείου...
Για την ομορφιά και το κάλλος των προγόνων μας έχουν μιλήσει πολλοί...Οι άνθρωποι , που δημιούργησαν αγάλματα απίστευτης ομορφιάς , δεν μπορούσαν να μην ήταν ωραίοι...Γιατί,στα έργα τους απεικόνιζαν τον ίδιο τους τον εαυτό !
Ο Γκάλτων, άγγλος ψυχολόγος, φυσιοδίφης, εφευρέτης, μαθηματικός, φιλόσοφος, εξερευνητής των τροπικών, γεωγράφος, μετεωρολόγος, στατιστικολόγος και πατέρας της Ευγονικής. (1822-1911) ,εκτίμησε ότι: «οι ΕΥΦΥΕΣΤΕΡΟΙ και ΩΡΑΙΟΤΕΡΟΙ άνθρωποι που έζησαν ποτέ στην γη, ήταν οι αρχαίοι Έλληνες του 5ου και του 4ου αιώνα π. Χ.»....
Επίσης έγραψε ότι: «οι Έλληνες του 4ου αιώνα είχαν το ανώτερο πνευματικό επίπεδο όλων των εποχών»...
Οι αρχαίοι Έλληνες , ομολογουμένως ,ήταν στην μορφή αλλά και στο περιεχόμενο (πνευματική κατάσταση) οι τελειότεροι άνθρωποι που υπήρξαν ποτέ σ’ αυτόν
τον πλανήτη. Όλοι οι φιλέλληνες ευρωπαίοι διερωτώνται:
ΓΙΑΤΊ ΕΞΈΠΕΣΑΝ ΈΣΤΙ ΟΙ ΑΠΌΓΟΝΟΙ ΤΟΥΣ;;;
Γιατί κατάντησαν σ’ αυτό το χάλι ;
Πολλοί, ειδικοί και μη,ασχολήθηκαν με αυτό το ζήτημα.Επικρατεί η άποψη, ότι προηγήθηκε η ένταξη, με ποικίλους και κυρίως, βάρβαρους τρόπους, στην Ελληνική εθνική ταυτότητα, του αβρααμογενούς Γιαχβισμού και άλλων ανατολίτικων κοσμοαντιλήψεων.
Την περίφημη βασική πολιτισμική αρχή «πας μη Έλλην, βάρβαρος» αντικατέστησε η άποψη ότι: «ουκ ενι Ιουδαίος, ουδέ Έλλην…» Η άποψη αυτή, από το 300 μ.Χ. μέχρι το 1.000 μ.Χ., κατέληξε τελικά στην μαζική σύλληψη, στον βασανισμό
και στην εκτέλεση – δολοφονία κυρίως αυτών ,που φυλετικά ήταν Έλληνες, δηλαδή των αυτόχθονων κατοίκων της Μεσογείου, με την κατηγορία του «Ελληνισμού».
Οι ρωμαίοι αυτοκράτορες ,για να κρατησουν στα χέρια τους την εξουσία της τεράστιας αυτοκρατορίας τους,επέβαλαν την θρησκεία της υποταγής και ταπείνωσης και στην διάρκεια πολλών χρόνων κατάφεραν να εξολοθρεύσουν, σχεδόν ολοσχερώς, το ευφυέστερο και ωραιότερο γένος ανθρώπων που κατοικούσε γύρω από την Μεσόγειο.Πολλοί λίγοι αυθεντικοί Έλληνες κατόρθωσαν να επιζήσουν.
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΝΤΟΠΙΟΣ ΑΥΤΟΧΘΩΝ ΚΑΤΟΙΚΟΣ
ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣΕ ΓΙΑ ΧΙΛΙΕΤΙΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΓΥΡΩ ΑΠ’ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ.
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ, ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ.
Ας πάρουμε π.χ. την εποχή .....προ χυδαιότητας.... Υπήρχαν χιλιάδες, πραγματικά χιλιάδες, πόλεις γύρω από την Μεσόγειο θάλασσα των πέντε, δέκα, εκατό και πεντακοσίων χιλιάδων κατοίκων και ήταν Ελληνικές. Όλη η νότια Ευρώπη, ο Εύξεινος Πόντος, η βόρεια Αφρική, η
δυτική Ασία έσφυζαν από ελληνική δραστήρια παρουσία (πολεμιστές, ναυτικοί, αγρότες, φιλόσοφοι, επιστήμονες, καλλιτέχνες, αθλητές). Ο ελληνικός πληθυσμός μετρούσε δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπων..
ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΠΕΛΩΡΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ:
ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ;
Δεν άφησαν απογόνους;... Εξολοθρεύτηκαν από τους κατακτητές ή αφομοιώθηκαν από τους βαρβάρους γύρω από την Μεσόγειο;
Πόσοι μείναμε ...πόσοι;;;;;;; («Η επιβίωση του είδους βρίσκεται στους αριθμούς», είπε κάποτε ο καγκελάριος Βίσμαρκ) ....Και εμείς γινόμαστε όλο και λιγότεροι...
Από την εποχή που το κακόβουλο πνεύμα του Ιεχωβά, του εθνικού θεού ενός σημιτικού λαού της Μεσοποταμίας, μόλυνε τις ελληνικές αρχέγονες προγονικές κοσμοαντιλήψεις, είχαμε την βάναυση αποκοπή του Ελληνικού λαού από την Ελληνική κοσμοθεώρηση ....την Οδυσσειακή πολυμήχανη εφευρετικότητα...την Αχίλλεια ορμητικότητα...την Σοφία των φιλοσόφων μας και από τον ηρωικό τρόπο ζωής....
ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΆΛΑ ΛΌΓΙΑ...ΥΠΆΡΧΕΙ ΒΑΘΎ ΝΌΗΜΑ ΠΊΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΈΣ ΤΙΣ ΛΈΞΕΙΣ ! ΚΑΙ ΩΜΉ ΑΛΉΘΕΙΑ !
Έτσι έγινε η διάρρηξη, η αποκοπή των ριζών του λαού μας από τους ζωογόνους χυμούς του πανάρχαιου Ελληνικού δένδρου.
Το πνεύμα των παραπλανημένων και αλλοτριωμένων Ελλήνων στοιχειώθηκε, από την συστηματική θανατολαγνεία που καλλιεργούσε η νέα θρησκεία, με την ταυτόχρονη λατρεία ταριχευμένων πτωμάτων.
Τους Έλληνες ανάγκασαν διά πυρός και σιδήρου να παρατήσουν την πατροπαράδοτη ενασχόληση με την φιλοσοφία και την επιστήμη, τις τέχνες και τον αθλητισμό, να καταργήσουν τα θέατρα και τους Ολυμπιακούς αγώνες και να ξεπατώνονται, για εκατοντάδες χρόνια, σε ατελείωτες δεήσεις, προσευχές, λιτανείες, παρακλήσεις, κραυγές και γογγυσμούς, μπας και φθάσουν οι φωνές τους στα ανύπαρκτα αυτιά ενός αιμοβόρου σημιτικού θεού – τέρατος με την ονομασία Γιαχβέ – Μολώχ.
Οι ύμνοι προς τους Έλληνες Θεούς,που συμβόλιζαν την ίδια την Φύση , ξεχάστηκαν...Και στις δοξασίες πλέον ακούγονται τα ονόματα των εβραίων αβραάμων και ιώσηφων...Γίνανε αυτοί οι προπάτορες...Λησμονήθηκε ο Έλληνας Δευκαλίων...και επικράτησε ο εβραίος νώε...
Ντρέπεται ο νεο-Έλληνας να το ομολογήσει...Τώρα ,τελευταία ντρέπεται...Αφού διαβάζει όλο και πιο συχνά τέτοια άρθρα...Παλιά,δεν έδινε καμία σημασία σε όλα αυτά... Και προσπαθεί απεγνωσμένα να υιοθετήσει τον ιησού και να τον κάνει Έλληνα.
Ο ευφυέστερος παγκοσμίως λαός, κατάντησε λαός καθυστερημένων δούλων. Ντρέπεται και γι αυτό ...αλλά δεν μπορεί να το αντιπαλέψει ! Το λέει ξεκάθαρα,βλέπετε, ο παπάς της ενορίας του...Καμαρώνει ωστόσο ότι είναι καλός χριστιανός , άρα ,...καλός δούλος!
Οι σημερινοί έλληνες λένε ότι δεν είναι «ειδωλολάτρες», ότι απεχθάνονται τα «είδωλα». Έτσι αποκαλούν τα αγάλματα των Θεών του έθνους μας ...
Αλλά , ταυτόχρονα οι ίδιοι λατρεύουν και προσκυνούν βρωμερά
ταριχευμένα πτώματα, κομμένα κεφάλια, χέρια και άγια κόκαλα, προσκυνούν ανατριχιαστικές εικόνες και ένα σωρό άλλα αποκρουστικά αντικείμενα.
Και ...απαιτούν σεβασμό ! Και δεν καταλαβαίνουν το "μένος" κατά της πίστης τους...
Κάνουν,πως δεν καταλαβαίνουν ! Μια χαρά καταλαβαίνουν!!!
ΚΆΤΙ ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙ Ο ΡΟΝΤΈΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΣΜΈΝΗ ΚΑΙ ΤΣΑΚΙΣΜΈΝΗ ΕΛΛΗΝΊΔΑ ΚΌΡΗ...
ΑΡΚΕΊ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΤΟΎΝ ...
ΚΑΛΎΤΕΡΑ , ΌΜΩΣ , ΝΑ ΑΚΟΎΣΟΥΝ ΤΗΝ ΦΩΝΉ , ΠΟΥ ΦΟΛΙΆΖΕΙ ΜΈΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΨΥΧΉ ΤΟΥΣ !!!
ΠΟΛΛΆ ΘΑ ΈΧΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙ !!! ΩΧ, ΠΟΛΛΆ!!!
Μάια Τσεπουλίδου
Έσπασαν κάθε ρεκόρ οι λαθρομετανάστες στα ελληνικά νησιά (ΦΩΤΟ)
Συγκεκριμένα, με βάση τις επίσημες αναφορές του Εθνικού Συντονιστικού Κέντρου Ελέγχου Συνόρων, Μετανάστευσης και Ασύλου (ΕΣΚΕΣΜΑ), η υπέρβαση του αριθμού των 20.000 εγκλωβισμένων σημειώθηκε για πρώτη φορά στις 4 Αυγούστου 2019 όταν καταγράφηκαν 20.131 άτομα σε διάφορες δομές και αυξάνονται στους 20.171 την επομένη 5/8/19. Ενδεικτικό είναι ότι την ίδια μέρα πέρυσι (5/8/18) οι εγκλωβισμένοι ήταν 18.122 ενώ φέτος, ένα μήνα νωρίτερα (4/7/2019) ήταν 16.957 άτομα.
Περισσότερα στο: http://www.makeleio.gr/%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%ba%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b1/%ce%88%cf%83%cf%80%ce%b1%cf%83%ce%b1%ce%bd-%ce%ba%ce%ac%ce%b8%ce%b5-%cf%81%ce%b5%ce%ba%cf%8c%cf%81-%ce%bf%ce%b9-%ce%bb%ce%b1%ce%b8%cf%81%ce%bf%ce%bc%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%bd%ce%ac%cf%83%cf%84%ce%b5/