Δεν ξύπνησα στραβά, αλλά προβληματισμένη!!
Δεν είμαι απάνθρωπη, ούτε αφιλόξενη...
Σέβομαι το δικαίωμα αυτών που έρχονται απρόσκλητοι στη ΖΩΗ... στην ΓΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΊΑΣ!!!
ΔΕΝ ΣΕΒΟΜΑΙ ΟΜΩΣ, ΟΥΤΕ ΤΑ ΗΘΗ ΟΥΤΕ ΤΑ ΈΘΙΜΆ ΤΟΥΣ .
ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ !
Κι αν κάποιος τα σέβεται, ας μας πεί τι ακριβώς σέβεται!
Τη θεσμοθετημένη κακοποίηση των γυναικών ως ζώα για αναπαραγωγή;
Τα σκλαβοπάζαρα;
Τους γάμους με ανήλικα ;
Τους συνεχείς βιασμούς μιας και η γυναίκα δεν θεωρείται άνθρωπος ;
Τις κλειτοριδοκτομές ;
Τα δημόσια μαστιγώματα;
Τους βιασμούς αγοριών ;
Τους αποκεφαλισμούς των "απίστων";
Τις αιματηρές τελετές τους ακόμα και μέσα στο κέντρο της Αθήνας που τις κάνουν δημόσια για να μας τις επιβάλλουν ;
Την φασιστική νοοτροπία πως αν δεν είσαι σαν αυτούς σου αξίζει ό,τι κι αν σου κάνουν ;
Το οτι πετροβολούν ανθρώπους με βάση τη Σαρία ;
Την οινοαπαγόρευση;
Ή την μόνιμη φασίζουσα ιδεοληψία πως πρέπει με το ζόρι να γίνεις κι εσύ "μουσλίμ";
ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΝΝΙΒΑΛΛΟΙ ΕΙΧΑΝ ΣΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ!
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΩ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΙΑ;
Γιατί περί ανθρωποφαγίας πρόκειται !
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΦΤΥΝΕΙ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!
Το ομολογούν και μας το λένε ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ πως ο Νόμος της ΣΑΡΙΑ είναι
ανώτερος από τους ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ που τους φιλοξενεί και από ΚΑΘΕ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !
ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ,ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΤΗΝ ΚΤΗΝΩΔΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ, έχυσε τόνους αίμματος για να μπορέσει ο λαός της να
απελευθερωθεί από αυτό το σκοτάδι και ο μισός πληθυσμός της, ΟΙ
ΓΥΝΑΊΚΕΣ, να λογίζονται ως ισότιμα μέλη της κοινωνίας .
Η χώρα του οίνου που ευφραίνει καρδίαν και πατρίδα του Διόνυσου που το κρασί ρέει άφθονο από την αρχαιότητα,
δεν μπορεί να ανεχτεί τον ισλαμοφασισμό στους κόλπους της και στις γειτονιές της
και να παρακολουθεί ΑΓΡΑΦΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΚΤΗΝΩΔΕΙΣ ΜΩΣΑΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ σε ανθρώπους που θα κατοικούν ΕΔΩ!
Δεν μπορώ να ανεχτώ να κακοποιείται το κοριτσάκι στη διπλανή πόρτα κι εγώ να σέβομαι τα ήθη και τα έθιμα τους !
Η ποσόστωση έχει φτάσει ήδη στο 35%
ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ;
ΕΔΩ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ, αν θα μπορούσε κανείς να
χαρακτηρίσει ως πολιτισμό το απόλυτο σκότος της ερήμου και τη συσκότιση
κάθε έννοιας ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ.
Αυτή είναι η χώρα του ΗΛΙΟΥ και το σκοτάδι θα το ξεράσει!
ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ, ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΔΥΟ....
ΟΧΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΧΘΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το ότι η Αγία Γραφή
και ιδίως η Παλαιά Διαθήκη, είναι εμποτισμένη με αίμα, σπέρμα και βία,
δεν είναι κάτι άγνωστο (τουλάχιστον σε αρκετούς, πλην τού «ποιμνίου» τής
Εκκλησίας). Είναι γνωστόν πως βρίθει από πράξεις ανομολόγητες, γεμάτες
κακία και μίσος. Αυτό το τερατούργημα, οι Ιουδαιοχριστιανοί επιμένουν να
το αποκαλούν «θεόπνευστο» και «ιερό», που εκπέμπει μηνύματα «αγάπης».
Τι θα λέγατε όμως, να τα βάλουμε κάτω -τα «ιερά» κείμενα- κι αφού
γίνουμε λίγο «πεζοί», να δούμε και σε αριθμούς, πως μετριέται η «αγάπη»
που αποπνέουν τα κείμενα, καθώς κι ο Θεός των Εβραίων και των
χριστιανών, ο οποίος είναι ένα και το αυτό και φέρει το όνομα Γιαχβέ;
Το πόνημα που ακολουθεί, «αλιεύθηκε» σε ελληνικό forum (phorum.gr)
και περιέχει μια λεπτομερή καταγραφή των θυμάτων (νεκρών και τραυματιών)
που αναφέρονται στην Αγία Γραφή. Είναι άγνωστο, αν ο συντάκτης
κατόρθωσε να επιτύχει μια πλήρη καταγραφή. Ανεξαρτήτως όμως απ’ αυτό,
ακόμα και στην περίπτωση που δεν κατόρθωσε να συγκεντρώσει όλες τις
περιπτώσεις βίας, οι ήδη υπάρχουσες, είναι υπεραρκετές, για ν’ αποδώσουν
γλαφυρά το κλίμα «αγάπης» και «αδελφοσύνης» που «διδάσκουν» αυτά τα
«ιερά» κείμενα.
Για να μην υπάρξει ουδεμία αμφισβήτηση, ο συντάκτης έχει φροντίσει,
όχι απλώς να παραπέμπει στα ανάλογα πρωτότυπα κείμενα, αλλά ταυτόχρονα
να τα παραθέτει κιόλας. Για όποιον έχει την παραμικρή αμφιβολία, μπορεί
να έχει άμεση πρόσβαση στα κείμενα τής Αγίας Γραφής και να διασταυρώσει τα γραφόμενα.
Πάρτε λοιπόν μια βαθιά ανάσα, κι αν έχετε χρόνο και υπομονή, αρχίστε το μέτρημα και την πρόσθεση…
Αν δεν έχει γίνει λάθος στην καταμέτρηση, τα εξακριβωμένα θύματα είναι 2.293.799.
Αν συνυπολογίσει όμως κανείς, ότι παραμένει άγνωστος ο αριθμός των
θυμάτων των διαφόρων στρατών, τα θύματα του κατακλυσμού του Νώε, των
Σοδόμων και Γομόρρων, ή τα θύματα των αμέτρητων επιδημιών, λιμών,
βιασμών κ.λπ., τότε ο αριθμός θα φθάσει σε δυσθεώρητα ύψη.
Για να περάσουμε και στην αντίπερα όχθη, πόσους σκότωσε ο Σατανάς;
Το μόνο που βρέθηκε, ήταν η «αντιπαράθεσή του» με τον Γιαχβέ σχετικά με τον Ιώβ (Ιώβ κεφ. 1).
Η ιστορία έχει κάπως έτσι: Στην Αυσίτιδα ζούσε κάποτε ένας άνθρωπος που
ονομαζόταν Ιώβ. Είχε αποκτήσει εφτά γιους και τρεις θυγατέρες. Ο Γιαχβέ
λέει στον Σατανά: «Πρόσεξες τον δούλο μου, τον Ιώβ; Δεν υπάρχει
άλλος σαν κι αυτόν πάνω στη γη, είναι άνθρωπος ακέραιος κι ευθύς, με
σέβεται και αποστρέφεται το κακό». Ο Σατανάς του απάντησε: «Μήπως με το αζημίωτο σε σέβεται ο Ιώβ; (σ.σ.: κλασικός Εβραίος). Κάνε πως αγγίζεις τα υπάρχοντά του και να δεις αν δημόσια δεν σε βλαστημήσει». (σ.σ.: κλασικός Εβραίος 2) Είπε τότε ο Γιαχβέ στον Σατανά: «Ορίστε, σου παραδίδω όλα τα υπάρχοντά του, μόνο πάνω στον ίδιο να μην απλώσεις χέρι».
Και ο Σατανάς έφυγε από τη σύναξη του Γιαχβέ. Μια μέρα που οι γιοι και
οι κόρες τού Ιώβ έτρωγαν κι έπιναν στο σπίτι του μεγαλύτερου αδερφού
τους, φτάνει στον Ιώβ ένας αγγελιοφόρος. Ξαφνικά φύσηξε άνεμος δυνατός
από την άλλη άκρη της ερήμου, χτύπησε το σπίτι από παντού και το
γκρέμισε! Τα παιδιά πλακώθηκαν στα ερείπια και σκοτώθηκαν…
Έτσι φαίνεται ότι εδώ παίχτηκε ένα στοίχημα, οπότε μάλλον χρεώνονται
και οι δύο τα δέκα αυτά θύματα. Αν είναι έτσι, το αποτέλεσμα έχει ως
εξής: Γιαχβέ: 2.293.799+10= 2.293.809 θύματα. Σατανάς:10 θύματα.
Η περιπλάνηση του Οδυσσέως.
Α) η μελέτη της Εριέττας Μέρτζ Η
πρώτη που ετόλμησε να έρθει αντιμέτωπη προς την επικρατούσα άποψη ότι
οι περιπλανήσεις του Οδυσσέως έγιναν ...μέσα στην Μεσόγειο ήταν η
Αμερικανίδα Εριέττα Μέρτζ (Henrietta Mertz) η οποία το 1965 εξέδωσε στο
Σικάγο των Η.Π.Α. το βιβλίο " The Wine Dark Sea" (τίτλος στα Ελληνικά
"ΟΙΝΩΨ ΠΟΝΤΟΣ" εκδόσεις ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ -1995)και αργότερα το 1967 τα
"Αργοναυτικά" δια των οποίων με μεγάλη πειστικότητα -στηριζόμενη στις
δικές της προσωπικές έρευνες και εξερευνήσεις στην Β. και Ν. Αμερική-
διατυπώνει την θέση ότι το ταξίδι του Οδυσσέως είχε και ένα σημαντικό
σκέλος εκτός Μεσογείου.
Η
άποψη της κ. Μέρτζ είναι ότι ο Οδυσσέας ταξίδεψε μέχρι τις ακτές της
Αμερικής βοηθούμενος από τα θαλάσσια ρεύματα. Η κ. Μέρτζ εντόπισε τα
μέρη που επισκέφθηκε ο Οδυσσέας με βάση την ταχύτητα που κινούνται τα
θαλάσσια ρεύματα και την διάρκεια των ταξιδιών από σταθμό σε σταθμό όπως
αναφέρονται στην Οδύσσεια. Οι απόψεις της κ. Μέρτζ ενισχύονται και από
αρχαιολογικά ευρήματα που έχουν βρεθεί στην Αμερικανική ήπειρο.
Σχεδιάγραμμα
που παρουσιάζει την περιπλάνηση του Οδυσσέα μετά την πτώση της Τροίας
βάσει των διαπιστώσεων της Εριέττας Μέρτζ (η οποία μελέτησε εδάφιο προς
εδάφιο το κείμενο του Ομήρου σε συνδυασμό με διάφορες νεότερες
ανακαλύψεις και παρατηρήσεις που αναφέρονται από τον ίδιο τον Όμηρο π.χ.
διάρκεια ταξιδιού κλπ). Στον χάρτη επισημαίνονται η περιοχή που υπήρξαν
οι Σειρήνες , σε ποιο σημείο της Αμερικάνικης ηπείρου ήταν η Σκύλλα και
η Χάρυβδης και μέσο ποίας οδού ο Οδυσσέας επέστρεψε στην Ιθάκη
βοηθούμενος καθ' όλη την διαδρομή από το ρεύμα του κόλπου (Gulf stream) .
β) η μελέτη του Ζίγκφριντ Πετρίδη Οι Έλληνες έχουν μία
αποδεδειγμένη ναυτική ιστορία που ξεκινάει τουλάχιστον από το 7.250 π.
Χ. όπως αποδεικνύεται από τα ευρήματα του σπηλαίου Φράχθι στην Αργολίδα.
«...Η
μοναδικότης του Ελληνικού γεωγραφικού χώρου, ήτοι η παρουσία εις μικράν
σχετικώς έκτασιν, το Αιγαίον Πέλαγος, εκατοντάδων νήσων, επέτρεψε εις
τους προϊστορικούς κατοίκους του, λίαν ενωρίς την ανάπτυξιν της δια
θαλάσσης επικοινωνίας. Με την πάροδο των ετών και την απόκτησιν πείρας
θαλασσίων ταξιδίων, οι Αιγαίοι ναυτικοί έγιναν τολμηρώτεροι, πλεύσαντες
προς βορράν εις τον Εύξεινον πόντον, προς νότον εις Αίγυπτον και
"Φοινίκην" και δυσμάς εις Ιταλίαν και Ιβηρίαν. Ανακαλύψαντες ότι η
θάλασσα εις ην εταξίδευον περιεβάλλεντο παντού υπό ξηράς με μία μόνον
έξοδον, δεν εδίστασαν να εξέλθουν τραπέντες όπως είδομεν προς βορράν
(σημ. της ΑΕΙ- Κασσιτερίδες νήσοι = Αγγλία) δια τον κασσίτερον και δια
το ήλεκτρον, αλλά και προς δυσμάς ως θ' αποδείξωμεν...» ("ΟΔΥΣΣΕΙΑ"
ελληνική έκδοση, σελίδα 139)
Η Ελληνική γραμματεία είναι πλούσια
σε αναφορές για τις γεωγραφικές γνώσεις των αρχαίων προγόνων μας. Στην
μελέτη του κ. Πετρίδη παρουσιάζονται στοιχεία που αφορούν τις
γεωγραφικές γνώσεις για περιοχές : - του Βορρά (υπερβορέα) - της Ανατολής (Ασίας) - του Νότου (Αιθιοπία, Κυρηναϊκή, Αίγυπτος, λοιπή βόρεια Αφρική)
- και της Δύσεως (Ιταλία, νήσοι δυτικώς της Ιταλίας α) Σαρδηνία, β)
Κορσική γ) Έλβα δ) Καπρί ε) Ίσκια , Ιβηρική χερσόνησος, Γαλλία,
βόρειο-ανατολική Ευρώπη, Βρετανία - Ιρλανδία.
Από την Ελληνική
γραμματεία προκύπτει ότι οι Έλληνες έχουν μεγάλη εξοικείωση με τις
αστρονομικές παρατηρήσεις (παράδειγμα οι αστρονομικές αναφορές των
Ορφικών ύμνων) και οι ναυτικοί της εποχής χρησιμοποιούν τους αστερισμούς
για να προσανατολίζονται κατά την διάρκεια της νυχτερινή πλεύση τους.
Μεγάλη
βαρύτητα στην έρευνα του ταξιδιού του Οδυσσέως έχουν οι αστρονομικές
αναφορές της Οδύσσειας. Αναφέρεται από τον Όμηρο ότι «ΑΡΚΤΟΝ Θ' ΗΝ ΚΑΙ
ΑΜΑΞΑΝ ΕΠΙΚΛΗΣΙΝ ΚΑΛΕΟΥΣΙΝ, ΗΤ' ΑΥΤΟΥ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΚΑΙ Τ' ΩΡΙΩΝΑ ΔΟΚΕΥΕΙ,
ΟΙΗ Δ' ΑΜΜΟΡΟΣ ΕΣΤΙ ΛΟΕΤΡΩΝ ΩΚΕΑΝΟΙΟ ΤΗΝ ΓΑΡ ΔΗ ΜΙΝ ΑΝΩΓΕ ΚΑΛΥΨΩ, ΔΙΑ
ΘΕΑΩΝ, ΠΟΝΤΟΠΟΡΕΥΟΜΕΝΑΙ ΕΠ' ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΧΕΙΡΟΣ ΕΧΟΝΤΑ» (ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ Ε
273) δηλαδή : "και την 'Αρκτον (Μ. 'Αρκτο) που την ονομάζουν και 'Αμαξα,
που κλωθογυρίζει αυτού και παραφυλάει τον Ωρίωνα και που μονάχ' αυτή
είναι αμέτοχη στα λουσίματα του Ωκεανού, (σημ. της ΑΕΙ : δηλαδή ο
αστερισμός είναι αειφανής - δεν πέφτει κάτω από τον ορίζοντα) τον
συμβούλεψε λοιπόν η υπέροχη θεά η Καλυψώ να ταξιδεύει έχοντας στ'
αριστερό του χέρι αυτήν". Στο
κείμενο αυτό περιέχονται σημαντικότατες πληροφορίες. «...Ο Όμηρος
ομιλεί περί "Ωκεανού" και όχι "Πόντου" και όπως είδομεν "Ωκεανόν" οι
αρχαίοι Έλληνες ωνόμαζαν την περιβάλλουσαν την οικουμένην θάλασσαν (σημ.
της ΑΕΙ : η θάλασσα έξω από τις Ηράκλεις στήλες) περί αυτού συμφωνεί
και ο Στράβων "ΤΑΥΤΑ ΓΑΡ ΠΑΝΤΑ ΦΑΝΕΡΩΣ ΕΝ ΤΩ ΑΤΛΑΝΤΙΚΩ ΠΕΛΑΓΕΙ
ΠΡΑΤΤΟΜΕΝΑ ΔΗΛΟΥΤΑΙ" (c26) δηλαδή : Όλα αυτά είναι καταφανές ότι
δηλούνται (υπό του Ομήρου) ως τελούμενα εις τον Ατλαντικόν"...»
("ΟΔΥΣΣΕΙΑ" ελληνική έκδοση, σελίδα 182)
Η πολυετή εμπειρία του
Ζ. Πετρίδη ως ιστιοπλόου τον βοήθησε να επιβεβαιώσει ή και να διορθώσει
(όπου αυτό ήταν απαραίτητο) τα συμπεράσματα της Ε. Μέρτζ, με βάση τις
αναφορές που υπάρχουν από τον Όμηρο για την διάρκεια του ταξιδιού από
σταθμό σε σταθμό και τις επιπρόσθετες λεπτομέρειες που τυχόν αναφέρονται
(π.χ. κατεύθυνση ανέμου, πορεία πλοίου, περιγραφές των νησιών κλπ).
Δηλαδή
"Μου 'δωσε ένα ασκί εννιάχρονου βοδιού, που το έγδαρε, κι έκλεισε κει
μέσα τις κινήσεις των ανέμων με τα πολλά τους βουητά, γιατί εκείνον είχε
κάμει ο γιός του Κρόνου επιστάτη στους ανέμους, για να σταματάη και να
αμολάη όποιον του αρέσει. Κι έδεσε το ασκί μέσα στο βαθουλωτό καράβι με
γυαλιστερή, ασημένια κλωστή, για να μην φυσάει έστω και λίγο. 'Αφησε
μονάχα τον Ζέφυρο (δυτικό) να φυσάει για χάρη μου, για να πάη στην
πατρίδα και τα πλοία κι εμάς τους ίδιους."
Ώστε ο Αίολος παρακληθείς υπό του Ωδυσσέως, εδέσμευσεν όλους τους
ανέμους, αφήσας μόνο τον ούριον δι' αυτόν, Ζέφυρον - δυτικός, όπερ
σημαίνει ότι ο Οδυσσεύς ευρίσκετο δυτικώς της Ιθάκης και περίπου στο
ίδιο γεωγραφικό πλάτος με αυτήν.
Και η διήγησις συνεχίζει :
"ΕΝΝΗΜΑΡ ΜΕΝ ΟΜΩΣ ΠΛΕΟΜΕΝ ΝΥΚΤΑΣ ΤΕ ΚΑΙ ΗΜΑΡ, ΤΗ ΔΕΚΑΤΗ Δ' ΗΔΗ
ΑΝΕΦΑΙΝΕΤΟ ΠΑΤΡΙΣ ΑΡΟΥΡΑ" (ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ Κ2 δηλαδή : " Εννιά μερόνυχτα
συνέχεια ταξιδεύαμε και στις δέκα άρχισε να ξεχωρίζει πια η γη της
πατρίδας" (σημ. της ΑΕΙ : άρα η νήσος Αιολία πρέπει να είναι ένα νησί
που να ευρίσκεται δυτικά της Ιθάκης και να απέχει απόσταση που
ισοδυναμεί με ταξίδι επί 9 μέρες με ευνοϊκό άνεμον)
Η απόστασις
νήσοι Lipari - νήσος Ιθάκη δεν υπερβαίνει τα 270 μίλια και δια 9-ήμερον
πλούν η μέση ταχύτης είναι : 270:9: 4=1,25 κόμβοι, αλλά μία ωριαία
ταχύτητα πλεύσης 1,25 κόμβων δεν είναι "εύνοια" του Αιόλου, αλλά
μαρτύριο...
Αντιθέτως η απόστασις : νήσος Μαγιόρκα - Σαρδηνία -
Σικελία - Ιθάκη είναι 870 μίλια και δια 9-ήμερον πλούν η μέση ταχύτης
είναι : 870:9:24=4,03 κόμβοι, δηλαδή μία ταχύτης ενός ήρεμου θαλάσσιου
περιπάτου, δεκτή από πάσης απόψεως. 'Αρα να η "νήσος του Αιόλου"...»
("ΟΔΥΣΣΕΙΑ" ελληνική έκδοση, σελίδα 216) Από τα ανωτέρω συμπεραίνεται
ότι ο Οδυσσέας δεν έφτασε στην Αμερικανική ήπειρο από τύχη,
παρασυρόμενος από τα θαλάσσια ρεύματα (άποψη την οποία έχει η κ. Ε.
Μέρτζ). Αποδεικνύεται ότι οι Έλληνες είχαν και ποντοπόρα πλοία, ισχυροτάτης κατασκευής, ταχέα και ευέλικτα.
Γνώριζαν
πολύ καλά και την ναυτική τέχνη, αλλά και την τέχνη του ναυτίλου,
εκμεταλλευόμενοι τις δυο κινητήριες δυνάμεις των πλοίων : τα κουπιά και
τα πανιά. για να οδηγήσουν τα σκάφη τους εκεί που επιθυμούσαν.Οι εικόνες
καθώς και μέρος των κειμένων προέρχονται από τα βιβλία του Ζ. Πετρίδη α) ΟΔΥΣΣΕΙΑ - μία ναυτική εποποιία των Ελλήνων εις την Αμερικήν (Αθήνα 1994) β) HOMER'S ODYSSEY - America's discovery by the ancient Greeks (βελτιωμένη έκδοση - Athens1999) Σχετική βιβλιογραφία : ΖΙΓΚΦΡΙΝΤ ΠΕΤΡΙΔΗΣ "ΟΔΥΣΣΕΙΑ-Μία ναυτική εποποιϊα προϊστορικών Ελλήνων εις Αμερική" HENRIETTE MERTZ "ΟΙΝΩΨ ΠΟΝΤΟΣ" εκδόσεις ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ "Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ" εκδόσεις Εγκυκλοπαίδειας του ΗΛΙΟΥ ENRICO MATTIEVICH "ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΟΛΑΣΗ" εκδόσεις ΕΚΑΤΗ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΑΞΙΩΤΗΣ "ΝΕΟ ΦΩΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ" εκδόσεις ΣΜΥΡΝΙΩΤΑΚΗ
-Οι Φοινικες ΔΕΝ ειχαν ιστορικο παρελθον και το σπουδαιοτερο,ποτε ΔΕΝ
απεκτησαν μελλον,ΔΕΝ εχουν να επιδειξουν τιποτε,ουτε ενα γραπτο
κειμενο,ΔΕΝ ειχαν πολιτισμο,ΔΕΝ εκαναν εργα,ναους και ΔΕΝ ανακαλυψαν τα
γραμματα,αφου δεν τα χρειαζονταν.
-Ειναι σαν να πιστευουμε οτι ενας ορεσιβιος τσοπανης,θα εφτιαχνε μια
βαρκα ενω δεν γνωριζε την μορφη της ή την χρησιμοτητα της ή ακομη και
τι ειναι θαλασσα.
-Οι σημιτοΦοινικες ΔΕΝ εχουν καμμια σχεση με τα Ελληνικα γραμματα,τα οποια ηταν χιλιαδες χρονια παλαιοτερα των Φοινικων.
-Ο Αγγλος Αρχαιολογος Αρθουρ Εβανς απο το 1893 και μετα περισυνελλεξε
πολυαριθμα τεκμηρια απο τις ανασκαφες στην Κρητη και διαπιστωσε οτι
υπηρχε διαδεδομενη προιστορικη γραφη,ενω το 1909 εκανε την ανακοινωση
οτι : -Η μητερα του Φοινικικου αλφαβητου ειναι η Κρητικη. [Λεξικο Ελευθερουδακη Τομος 5]
-Ο Βουλγαρος Ιστορικος Γκεορκιεφ γραφει :
-Η Φοινικικη γραφη ειναι ΙΔΙΑ η Μινωικη,οι οποιοι εκτος των αλλων
αδυναμιων,αδυνατουν να δωσουν εξηγηση σε λεξεις γραμμενες μονον με
φωνηεντα,οπως ΑΕΙ,ΕΗ,ΕΙ,ΕΙΗ,ΙΕΙΗ,ΕΟΗ,ΟΙΑ,ΟΙΟΙ,ΩΑ, κ.τ.λ. που δεν μπορουν
να εμηνευτουν σε καμμια περιπτωση με την Φοινικικη γλωσσα αφου δεν
ειχαν φωνηεντα,ακομη επιβεβαιωνει τον Εβανς,οτι τα 14 απο τα 22
Φοινικικα γραμματα ειναι αυτουσια Μινωικα και τα υπολοιπα 8 ειναι
ονομασιες Μινωικων συμβολων.
-Ομως στα Ελληνικα σχολεια διδασκεται οτι τα γραμματα ειναι επινοηση των Φοινικων.
-Το μυστηριο ειναι,οτι ενω δεν υπαρχουν ιστορικα,αρχαιολογικα,
λογικα,δεοντολογικα και .... πραγματικα στοιχεια περι του Φοινικικου
μυθου,οι Ελληνες εκπαιδευτικοι διδασκουν ψεμματα σε ολες τις βαθμιδες
εκπαιδευσης της Ελλαδος,οτι δηθεν πηραμε τα γραμματα απο τους
Φοινικες,χωρις να επιτρεπεται ο αντιλογος και χωρις καμμια
διαμαρτυρια.!!!
-Πηγη : -ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ !!!
Σε μια συνηθισμένη γλώσσα όπως τα Αγγλικά μπορούμε να συμφωνήσουμε
όλοι να λέμε το σύννεφο car και το αυτοκίνητο cloud, και από την στιγμή
που το συμφωνήσουμε να είναι και έτσι. Στα Ελληνικά κάτι τέτοιο είναι
αδύνατον. Γι’ αυτόν τον λόγο πολλοί διαχωρίζουν τα Ελληνικά σαν
«εννοιολογική» γλώσσα από τις υπόλοιπες «σημειολογικές» γλώσσες.
Μάλιστα ο μεγάλος φιλόσοφος και μαθηματικός Βένερ Χάιζενμπεργκ είχε
παρατηρήσει αυτή την σημαντική ιδιότητα για την οποία είχε πεί «Η θητεία
μου στην αρχαία Ελληνική γλώσσα υπήρξε η σπουδαιότερη πνευματική μου
άσκηση. Στην γλώσσα αυτή υπάρχει η πληρέστερη αντιστοιχία ανάμεσα στην
λέξη και στο εννοιολογικό της περιεχόμενο.»
Όπως μας έλεγε και ο Αντισθένης, «Αρχή σοφίας, η των ονομάτων
επίσκεψις». Για παράδειγμα ο «άρχων» είναι αυτός που έχει δική του γη
(άρα=γη + έχων). Και πραγματικά, ακόμα και στις μέρες μας είναι πολύ
σημαντικό να έχει κανείς δική του γη / δικό του σπίτι.
Ο «βοηθός» σημαίνει αυτός που στο κάλεσμα τρέχει. Βοή=φωνή +
θέω=τρέχω. Ο Αστήρ είναι το αστέρι, αλλά η ίδια η λέξη μας λέει ότι
κινείται, δεν μένει ακίνητο στον ουρανό (α + στήρ από το ίστημι που
σημαίνει στέκομαι).
Αυτό που είναι πραγματικά ενδιαφέρον, είναι ότι πολλές φορές η λέξη
περιγράφει ιδιότητες της έννοιας την οποία εκφράζει, αλλά με τέτοιο
τρόπο που εντυπωσιάζει και δίνει τροφή για τη σκέψη.
Για παράδειγμα ο «φθόνος» ετυμολογείται από το ρήμα «φθίνω» που
σημαίνει μειώνομαι, συρρικνώνομαι. Και πραγματικά ο φθόνος ως
συναίσθημα, σιγά σιγά μας φθίνει και μας καταστρέφει. Μας «φθίνει»
-ελαττώνει σαν ανθρώπους– και μας φθίνει ως και την υγεία μας. Και
φυσικά όταν θέλουμε να χαρακτηρίσουμε κάτι που είναι τόσο πολύ ώστε να
μην τελειώνει πώς το λέμε; Μα φυσικά «άφθονο».
Στη γλώσσα έχουμε το σημαίνον (τη λέξη) και το σημαινόμενο (την
έννοια). Στην Ελληνική γλώσσα αυτά τα δύο έχουν πρωτογενή σχέση, καθώς
αντίθετα με τις άλλες γλώσσες το σημαίνον δεν είναι μια τυχαία σειρά από
γράμματα.
Σε μια συνηθισμένη γλώσσα όπως τα Αγγλικά μπορούμε να συμφωνήσουμε
όλοι να λέμε το σύννεφο car και το αυτοκίνητο cloud, και από την στιγμή
που το συμφωνήσουμε να είναι και έτσι. Στα Ελληνικά κάτι τέτοιο είναι
αδύνατον. Γι’ αυτόν τον λόγο πολλοί διαχωρίζουν τα Ελληνικά σαν
«εννοιολογική» γλώσσα από τις υπόλοιπες «σημειολογικές» γλώσσες.
Μάλιστα ο μεγάλος φιλόσοφος και μαθηματικός Βένερ Χάιζενμπεργκ είχε
παρατηρήσει αυτή την σημαντική ιδιότητα για την οποία είχε πεί «Η θητεία
μου στην αρχαία Ελληνική γλώσσα υπήρξε η σπουδαιότερη πνευματική μου
άσκηση. Στην γλώσσα αυτή υπάρχει η πληρέστερη αντιστοιχία ανάμεσα στην
λέξη και στο εννοιολογικό της περιεχόμενο.»
Όπως μας έλεγε και ο Αντισθένης, «Αρχή σοφίας, η των ονομάτων
επίσκεψις». Για παράδειγμα ο «άρχων» είναι αυτός που έχει δική του γη
(άρα=γη + έχων). Και πραγματικά, ακόμα και στις μέρες μας είναι πολύ
σημαντικό να έχει κανείς δική του γη / δικό του σπίτι.
Ο «βοηθός» σημαίνει αυτός που στο κάλεσμα τρέχει. Βοή=φωνή +
θέω=τρέχω. Ο Αστήρ είναι το αστέρι, αλλά η ίδια η λέξη μας λέει ότι
κινείται, δεν μένει ακίνητο στον ουρανό (α + στήρ από το ίστημι που
σημαίνει στέκομαι).
Αυτό που είναι πραγματικά ενδιαφέρον, είναι ότι πολλές φορές η λέξη
περιγράφει ιδιότητες της έννοιας την οποία εκφράζει, αλλά με τέτοιο
τρόπο που εντυπωσιάζει και δίνει τροφή για τη σκέψη.
Για παράδειγμα ο «φθόνος» ετυμολογείται από το ρήμα «φθίνω» που
σημαίνει μειώνομαι, συρρικνώνομαι. Και πραγματικά ο φθόνος ως
συναίσθημα, σιγά σιγά μας φθίνει και μας καταστρέφει. Μας «φθίνει»
-ελαττώνει σαν ανθρώπους– και μας φθίνει ως και την υγεία μας. Και
φυσικά όταν θέλουμε να χαρακτηρίσουμε κάτι που είναι τόσο πολύ ώστε να
μην τελειώνει πώς το λέμε; Μα φυσικά «άφθονο».
Έχουμε την λέξη «ωραίος» που προέρχεται από την «ώρα». Διότι για να
είναι κάτι ωραίο, πρέπει να έρθει και στην ώρα του. Ωραίο δεν είναι ένα
φρούτο ούτε άγουρο ούτε σαπισμένο, και ωραία γυναίκα δεν είναι κάποια
ούτε στα 70 της άλλα ούτε φυσικά και στα 10 της.
Ούτε το καλύτερο φαγητό είναι ωραίο όταν είμαστε χορτάτοι, επειδή δεν
μπορούμε να το απολαύσουμε. Ακόμα έχουμε την λέξη «ελευθερία» για την
οποία το «Ετυμολογικόν Μέγα» διατείνεται «παρά το ελεύθειν όπου ερά» =
το να πηγαίνει κανείς όπου αγαπά. Άρα βάσει της ίδιας της λέξης,
ελεύθερος είσαι όταν έχεις τη δυνατότητα να πας όπου αγαπάς. Πόσο
ενδιαφέρουσα ερμηνεία…
Το άγαλμα ετυμολογείται από το αγάλλομαι (ευχαριστιέμαι) επειδή όταν
βλέπουμε ένα όμορφο αρχαιοελληνικό άγαλμα η ψυχή μας αγάλλεται. Και από
το θέαμα αυτό επέρχεται η αγαλλίαση. Αν κάνουμε όμως την ανάλυση της
λέξης αυτής θα δούμε ότι είναι σύνθετη από αγάλλομαι + ίαση(=γιατρειά).
Άρα για να συνοψίσουμε, όταν βλέπουμε ένα όμορφο άγαλμα (ή οτιδήποτε
όμορφο), η ψυχή μας αγάλλεται και ιατρευόμαστε. Και πραγματικά,
γνωρίζουμε όλοι ότι η ψυχική μας κατάσταση συνδέεται άμεσα με τη
σωματική μας υγεία. Παρένθεση: και μια και το έφερε η «κουβέντα», η
Ελληνική γλώσσα μας λέει και τι είναι άσχημο. Από το στερητικό «α» και
τη λέξη σχήμα μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε τι. Για σκεφτείτε το λίγο…
Σε αυτό το σημείο, δεν μπορούμε παρά να σταθούμε στην αντίστοιχη
λατινική λέξη για το άγαλμα (που άλλο από λατινική δεν είναι). Οι
Λατίνοι ονόμασαν το άγαλμα, statua από το ελληνικό «ίστημι» που ήδη
αναφέραμε σαν λέξη, και το ονόμασαν έτσι επειδή στέκει ακίνητο.
Προσέξτε την τεράστια διαφορά σε φιλοσοφία μεταξύ των δύο γλωσσών,
αυτό που σημαίνει στα Ελληνικά κάτι τόσο βαθύ εννοιολογικά, για τους
Λατίνους είναι απλά ένα ακίνητο πράγμα.
Περισσότερα στο : https://www.awakengr.com/i-sofia-kai-i-kyriolexia-tis-ellinikis-glossas/