Κυριακή 16 Ιουνίου 2019

ΦΟΙΝΙΚΕΣ - Β' ΜΕΡΟΣ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΟΥΜΕ ΕΝΑ-ΕΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΧΑΡΑΚΤΩΝ


-Οι Φοινικες ΔΕΝ ειχαν ιστορικο παρελθον και το σπουδαιοτερο,ποτε ΔΕΝ απεκτησαν μελλον,ΔΕΝ εχουν να επιδειξουν τιποτε,ουτε ενα γραπτο κειμενο,ΔΕΝ ειχαν πολιτισμο,ΔΕΝ εκαναν εργα,ναους και ΔΕΝ ανακαλυψαν τα γραμματα,αφου δεν τα χρειαζονταν.
-Ειναι σαν να πιστευουμε οτι ενας ορεσιβιος τσοπανης,θα εφτιαχνε μια βαρκα ενω δεν γνωριζε την μορφη της ή την χρησιμοτητα της ή ακομη και τι ειναι θαλασσα.
-Οι σημιτοΦοινικες ΔΕΝ εχουν καμμια σχεση με τα Ελληνικα γραμματα,τα οποια ηταν χιλιαδες χρονια παλαιοτερα των Φοινικων.
-Ο Αγγλος Αρχαιολογος Αρθουρ Εβανς απο το 1893 και μετα περισυνελλεξε πολυαριθμα τεκμηρια απο τις ανασκαφες στην Κρητη και διαπιστωσε οτι υπηρχε διαδεδομενη προιστορικη γραφη,ενω το 1909 εκανε την ανακοινωση οτι :
-Η μητερα του Φοινικικου αλφαβητου ειναι η Κρητικη.
[Λεξικο Ελευθερουδακη Τομος 5]
-Ο Βουλγαρος Ιστορικος Γκεορκιεφ γραφει :
-Η Φοινικικη γραφη ειναι ΙΔΙΑ η Μινωικη,οι οποιοι εκτος των αλλων αδυναμιων,αδυνατουν να δωσουν εξηγηση σε λεξεις γραμμενες μονον με φωνηεντα,οπως ΑΕΙ,ΕΗ,ΕΙ,ΕΙΗ,ΙΕΙΗ,ΕΟΗ,ΟΙΑ,ΟΙΟΙ,ΩΑ, κ.τ.λ. που δεν μπορουν να εμηνευτουν σε καμμια περιπτωση με την Φοινικικη γλωσσα αφου δεν ειχαν φωνηεντα,ακομη επιβεβαιωνει τον Εβανς,οτι τα 14 απο τα 22 Φοινικικα γραμματα ειναι αυτουσια Μινωικα και τα υπολοιπα 8 ειναι ονομασιες Μινωικων συμβολων.
-Ομως στα Ελληνικα σχολεια διδασκεται οτι τα γραμματα ειναι επινοηση των Φοινικων.
-Το μυστηριο ειναι,οτι ενω δεν υπαρχουν ιστορικα,αρχαιολογικα, λογικα,δεοντολογικα και .... πραγματικα στοιχεια περι του Φοινικικου μυθου,οι Ελληνες εκπαιδευτικοι διδασκουν ψεμματα σε ολες τις βαθμιδες εκπαιδευσης της Ελλαδος,οτι δηθεν πηραμε τα γραμματα απο τους Φοινικες,χωρις να επιτρεπεται ο αντιλογος και χωρις καμμια διαμαρτυρια.!!!
-Πηγη : -ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ !!!
Fileas Fonk

Η σοφία και η κυριολεξία της ελληνικής γλώσσας



Σε μια συνηθισμένη γλώσσα όπως τα Αγγλικά μπορούμε να συμφωνήσουμε όλοι να λέμε το σύννεφο car και το αυτοκίνητο cloud, και από την στιγμή που το συμφωνήσουμε να είναι και έτσι. Στα Ελληνικά κάτι τέτοιο είναι αδύνατον. Γι’ αυτόν τον λόγο πολλοί διαχωρίζουν τα Ελληνικά σαν «εννοιολογική» γλώσσα από τις υπόλοιπες «σημειολογικές» γλώσσες.
Μάλιστα ο μεγάλος φιλόσοφος και μαθηματικός Βένερ Χάιζενμπεργκ είχε παρατηρήσει αυτή την σημαντική ιδιότητα για την οποία είχε πεί «Η θητεία μου στην αρχαία Ελληνική γλώσσα υπήρξε η σπουδαιότερη πνευματική μου άσκηση. Στην γλώσσα αυτή υπάρχει η πληρέστερη αντιστοιχία ανάμεσα στην λέξη και στο εννοιολογικό της περιεχόμενο.»
Όπως μας έλεγε και ο Αντισθένης, «Αρχή σοφίας, η των ονομάτων επίσκεψις». Για παράδειγμα ο «άρχων» είναι αυτός που έχει δική του γη (άρα=γη + έχων). Και πραγματικά, ακόμα και στις μέρες μας είναι πολύ σημαντικό να έχει κανείς δική του γη / δικό του σπίτι.
Ο «βοηθός» σημαίνει αυτός που στο κάλεσμα τρέχει. Βοή=φωνή + θέω=τρέχω. Ο Αστήρ είναι το αστέρι, αλλά η ίδια η λέξη μας λέει ότι κινείται, δεν μένει ακίνητο στον ουρανό (α + στήρ από το ίστημι που σημαίνει στέκομαι).
Αυτό που είναι πραγματικά ενδιαφέρον, είναι ότι πολλές φορές η λέξη περιγράφει ιδιότητες της έννοιας την οποία εκφράζει, αλλά με τέτοιο τρόπο που εντυπωσιάζει και δίνει τροφή για τη σκέψη.
Για παράδειγμα ο «φθόνος» ετυμολογείται από το ρήμα «φθίνω» που σημαίνει μειώνομαι, συρρικνώνομαι. Και πραγματικά ο φθόνος ως συναίσθημα, σιγά σιγά μας φθίνει και μας καταστρέφει. Μας «φθίνει» -ελαττώνει σαν ανθρώπους– και μας φθίνει ως και την υγεία μας. Και φυσικά όταν θέλουμε να χαρακτηρίσουμε κάτι που είναι τόσο πολύ ώστε να μην τελειώνει πώς το λέμε; Μα φυσικά «άφθονο».
Στη γλώσσα έχουμε το σημαίνον (τη λέξη) και το σημαινόμενο (την έννοια). Στην Ελληνική γλώσσα αυτά τα δύο έχουν πρωτογενή σχέση, καθώς αντίθετα με τις άλλες γλώσσες το σημαίνον δεν είναι μια τυχαία σειρά από γράμματα.
Σε μια συνηθισμένη γλώσσα όπως τα Αγγλικά μπορούμε να συμφωνήσουμε όλοι να λέμε το σύννεφο car και το αυτοκίνητο cloud, και από την στιγμή που το συμφωνήσουμε να είναι και έτσι. Στα Ελληνικά κάτι τέτοιο είναι αδύνατον. Γι’ αυτόν τον λόγο πολλοί διαχωρίζουν τα Ελληνικά σαν «εννοιολογική» γλώσσα από τις υπόλοιπες «σημειολογικές» γλώσσες.
Μάλιστα ο μεγάλος φιλόσοφος και μαθηματικός Βένερ Χάιζενμπεργκ είχε παρατηρήσει αυτή την σημαντική ιδιότητα για την οποία είχε πεί «Η θητεία μου στην αρχαία Ελληνική γλώσσα υπήρξε η σπουδαιότερη πνευματική μου άσκηση. Στην γλώσσα αυτή υπάρχει η πληρέστερη αντιστοιχία ανάμεσα στην λέξη και στο εννοιολογικό της περιεχόμενο.»
Όπως μας έλεγε και ο Αντισθένης, «Αρχή σοφίας, η των ονομάτων επίσκεψις». Για παράδειγμα ο «άρχων» είναι αυτός που έχει δική του γη (άρα=γη + έχων). Και πραγματικά, ακόμα και στις μέρες μας είναι πολύ σημαντικό να έχει κανείς δική του γη / δικό του σπίτι.
Ο «βοηθός» σημαίνει αυτός που στο κάλεσμα τρέχει. Βοή=φωνή + θέω=τρέχω. Ο Αστήρ είναι το αστέρι, αλλά η ίδια η λέξη μας λέει ότι κινείται, δεν μένει ακίνητο στον ουρανό (α + στήρ από το ίστημι που σημαίνει στέκομαι).
Αυτό που είναι πραγματικά ενδιαφέρον, είναι ότι πολλές φορές η λέξη περιγράφει ιδιότητες της έννοιας την οποία εκφράζει, αλλά με τέτοιο τρόπο που εντυπωσιάζει και δίνει τροφή για τη σκέψη.
Για παράδειγμα ο «φθόνος» ετυμολογείται από το ρήμα «φθίνω» που σημαίνει μειώνομαι, συρρικνώνομαι. Και πραγματικά ο φθόνος ως συναίσθημα, σιγά σιγά μας φθίνει και μας καταστρέφει. Μας «φθίνει» -ελαττώνει σαν ανθρώπους– και μας φθίνει ως και την υγεία μας. Και φυσικά όταν θέλουμε να χαρακτηρίσουμε κάτι που είναι τόσο πολύ ώστε να μην τελειώνει πώς το λέμε; Μα φυσικά «άφθονο».
Έχουμε την λέξη «ωραίος» που προέρχεται από την «ώρα». Διότι για να είναι κάτι ωραίο, πρέπει να έρθει και στην ώρα του. Ωραίο δεν είναι ένα φρούτο ούτε άγουρο ούτε σαπισμένο, και ωραία γυναίκα δεν είναι κάποια ούτε στα 70 της άλλα ούτε φυσικά και στα 10 της.
Ούτε το καλύτερο φαγητό είναι ωραίο όταν είμαστε χορτάτοι, επειδή δεν μπορούμε να το απολαύσουμε. Ακόμα έχουμε την λέξη «ελευθερία» για την οποία το «Ετυμολογικόν Μέγα» διατείνεται «παρά το ελεύθειν όπου ερά» = το να πηγαίνει κανείς όπου αγαπά. Άρα βάσει της ίδιας της λέξης, ελεύθερος είσαι όταν έχεις τη δυνατότητα να πας όπου αγαπάς. Πόσο ενδιαφέρουσα ερμηνεία…
Το άγαλμα ετυμολογείται από το αγάλλομαι (ευχαριστιέμαι) επειδή όταν βλέπουμε ένα όμορφο αρχαιοελληνικό άγαλμα η ψυχή μας αγάλλεται. Και από το θέαμα αυτό επέρχεται η αγαλλίαση. Αν κάνουμε όμως την ανάλυση της λέξης αυτής θα δούμε ότι είναι σύνθετη από αγάλλομαι + ίαση(=γιατρειά).
Άρα για να συνοψίσουμε, όταν βλέπουμε ένα όμορφο άγαλμα (ή οτιδήποτε όμορφο), η ψυχή μας αγάλλεται και ιατρευόμαστε. Και πραγματικά, γνωρίζουμε όλοι ότι η ψυχική μας κατάσταση συνδέεται άμεσα με τη σωματική μας υγεία. Παρένθεση: και μια και το έφερε η «κουβέντα», η Ελληνική γλώσσα μας λέει και τι είναι άσχημο. Από το στερητικό «α» και τη λέξη σχήμα μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε τι. Για σκεφτείτε το λίγο…
Σε αυτό το σημείο, δεν μπορούμε παρά να σταθούμε στην αντίστοιχη λατινική λέξη για το άγαλμα (που άλλο από λατινική δεν είναι). Οι Λατίνοι ονόμασαν το άγαλμα, statua από το ελληνικό «ίστημι» που ήδη αναφέραμε σαν λέξη, και το ονόμασαν έτσι επειδή στέκει ακίνητο.
Προσέξτε την τεράστια διαφορά σε φιλοσοφία μεταξύ των δύο γλωσσών, αυτό που σημαίνει στα Ελληνικά κάτι τόσο βαθύ εννοιολογικά, για τους Λατίνους είναι απλά ένα ακίνητο πράγμα.
Περισσότερα στο : https://www.awakengr.com/i-sofia-kai-i-kyriolexia-tis-ellinikis-glossas/


ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΜΑΣ






































 Ο μεγάλος δάσκαλος του γένους Αδαμάντιος Κοραής είχε υποδείξει τον τρόπο με το «δράξασθε παιδείας».

Του Γιάννη Θεοδωρόπουλου.

Αγαπητοί Έλληνες, αν θέλουμε να επιτύχουμε και να ξεπεράσουμε τα προβλήματα που μας βασανίζουν σαν λαός, και να ανακτήσουμε την χαμένη «Αίγλη των προγόνων μας», τότε για αυτά και για άλλα ακόμη ο μεγάλος δάσκαλος του γένους Αδαμάντιος Κοραής είχε υποδείξει τον τρόπο με το «δράξασθε παιδείας».
Σήμερα που η επιστήμη και η τεχνολογία καλπάζουν με ιλιγγιώδεις ρυθμούς παρέχοντας γνώση τεράστια, είναι πέρα πάσης λογικής να είμαστε κολλημένοι σε αντιλήψεις και θεωρίες εποχών που ο άνθρωπος στερείτο επιστημονικών δεδομένων.
Γι’ αυτό πρέπει να υποδείξουμε στους Έλληνες, έχοντας ως στόχο τα ανωτέρω, πως θα δημιουργήσουμε πολίτες που θα κατατάσσονται στους Ορθολογιστές.
Ο ορθολογισμός όπως εγώ τον εννοώ, είναι η αποδοχή όλων αυτών των φαινομένων και των συμβάντων, που υπακούουν στους νόμους της φυσικής, αποδεικνύονται με τα μαθηματικά, είναι αποδεκτά από την λογική, και ότι είναι επιστημονικά και τεχνολογικά τεκμηριωμένα.
Ο ορθολογισμός δεν είναι ιδεολογία, αλλά είναι ένας τρόπος σκέψης, θα έλεγα είναι η αποδοχή των πραγμάτων με φιλοσοφική διάθεση. π.χ. όσες φορές και να πει η θρησκεία «ου φονεύσεις» αυτός που έχει σκοπό να το πράξει θα το κάνει. Αν όμως η συνείδηση του, του πει «όχι δεν θα το κάνεις» σίγουρα δεν θα το κάνει. Άρα ο ενάρετος τρόπος ζωής είναι θέμα φιλοσοφικό και όχι θρησκευτικό.
Όλες οι κοινωνικές κατακτήσεις του ανθρώπου, όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα, το δικαίωμα στην εργασία, στην υγεία στην παιδία, κ.α. είναι καρπός του ορθολογισμού.
Ο Ευρωπαϊκός διαφωτισμός ήταν και αυτός αποτέλεσμα του ορθολογισμού, που εκφράστηκε από τον Βολτέρο, τον Ρουσώ, το Μοντεσκιέ κ.α. Δυστυχώς όμως, για τα ιερατεία ήταν το κόκκινο πανί. Από Νεοελληνικής πλευράς ο Αθανάσιος ο Πάριος αποτελεί το χαρακτηριστικό παράδειγμα της νοοτροπίας των Ρασοφόρων.
Όπου απουσίαζε ο ορθολογισμός όπως τον μεσαίωνα, τότε διεπράχθη η μεγαλύτερη γενοκτονία που έγινε στην Ευρώπη σε βάρος των Ελλήνων, με είκοσι εκατομμύρια θανατωθέντες, γιατί ήθελαν μα παρ4αμίνουν Έλληνες. Αλλά και τον προηγούμενο αιώνα είχαμε φαινόμενα όπως το Άουσβιτς, το Ματ Χάουζεν, τον Πόλ Πότ που εξόντωσε τρία εκατομμύρια συμπατριώτες του. Αλλά να μην ξεχνάμε και τις θηριωδίες των Γερμανών στα Καλάβρυτα, στο Δίστομο, στο Μονοδένδρι της Λακωνίας, στον Χορτιάτη, Στην Καισαριανή, Στην Κοκκινιά, Στην Κάντανο των Χανίων, και που να πρωτοθυμηθείς.
Οι άνθρωποι που είναι θιασώτες του ορθολογισμού, τον χρησιμοποιούν προ πάσης ενέργειας, και δεν δρουν παρορμητικά. Τους διακρίνει η αυτοκριτική, γιατί πάντα μετά από κάθε ενέργεια τους γίνονται κριτές των πράξεων τους.
Παρακολουθώντας τα βίαια επεισόδια που συμβαίνουν στα γήπεδα, αλλά και δημοσιογράφους που θέτουν ερωτήματα σε τυχαίους πολίτες στους δρόμους των πόλεων, διαπιστώνουμε ότι μεταξύ μας κυκλοφορούν και αρκετοί ανεγκέφαλοι, και αρκετοί που λες μα δεν πέρασαν ποτέ αυτοί από σχολείο; Να μην είναι γνώστες των βασικών όρων που ακούει στις ειδήσεις. Τι είναι το Σύνταγμα, η Νομοθετική εξουσία, η Δικαστική εξουσία, η Εκτελεστική εξουσία, η Βουλή, τον ρόλο των υπουργείων, πως το κράτος ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις του, στην Υγεία, στην Παιδία, στην Άμυνα, και ένα πλήθος ακόμη υποχρεώσεων του. Όμως όλοι αυτοί είναι Έλληνες πολίτες, που δεν χρησιμοποιούν την λογική, και χρήζουν εκπαίδευσης.
Το σχολείο πρέπει να έχει πλέον το πρώτο λόγο στην διαμόρφωση της προσωπικότητας του νέου, γιατί το θέμα είναι καθαρά φιλοσοφικό, και όχι θρησκευτικό. Να είναι κέντρο απόκτησης γνώσεων και όχι κέντρο παραπληροφόρησης. Οπότε αν ο χαμένος χρόνος που διατίθεται για τα ανούσια θρησκευτικά παραμύθια διατεθεί για την μελέτη των φιλοσόφων μας, σε ανάλογα συγγράμματα τους, αλλά και η συγγραφή και η διδασκαλία του κατάλληλου μαθήματος, «Αγωγή του πολίτη» θα συμβάλλουν προς τον σκοπό αυτό.
Με τα παραπάνω διατυπώνω την άποψη μου ότι αν δεν καταφέρουμε να διαμορφώσουμε πολίτες ελεύθερα και υγιώς σκεπτόμενους, δεν πρόκειται ποτέ να γίνουμε το κράτος εκείνο που πιστεύω ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων θα ήθελε να είναι πολίτης του.
Ορισμένοι μιλούν για «αντίσταση» άλλοι για «επανάσταση», και ερωτώ: εναντίων ποίων να κάνουμε επανάσταση; Ποίοι είναι αυτοί που μας επιβουλεύονται; Που αν τους αφανίσουμε θα δούμε άσπρη μέρα. Πέστε μου και εγώ μαζί σας.
Αν θέλουμε λοιπόν να κάνουμε «επανάσταση» ένας είναι ο εχθρός μας, και αυτός είναι ο «ΕΑΥΤΟΣ ΜΑΣ» Εάν καταφέρουμε να τον αλλάξουμε, τότε ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ.
Με αυτά που εγώ πιστεύω και γράφω, έχω σκοπό να υποδείξω σε όσους διαβάζουν τα γραπτά μου, το πως θα απαλλαγούν από άχρηστες πνευματικότητες. Ψεύδη, πλάνες, απάτες, συναξάρια, ιερές συνόδους, βίους Αγίων, σκούφους του πάπα, και του Παπά, και μάταιη σπατάλη πνεύματος.


Ας γίνει οδηγός μας στις απόψεις αυτές ο κορυφαίος κατ’ εμέ φιλόσοφος ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ.
Ήταν ο φιλόσοφος που λίγοι σύγχρονοι του τον κατάλαβαν τότε, αλλά και σήμερα που η γνώση παρέχεται απλόχερα, εξακολουθούν πολλοί να μην τον καταλαβαίνουν, ή δεν θέλουν να τον καταλάβουν, παρ’ ότι οι θέσεις του είναι πολύ κατανοητές.
Από αυτούς που κατάλαβαν τον Επίκουρο θα φέρω για παράδειγμα τους κάτοικους της Ελληνικής πόλης Οινοανδα στην Μ, Ασία. Εκεί οικοδόμησαν μια πόλη όνειρο με ρυμοτομικό σχέδιο, κεντρική πλατεία, διακοσμημένη με πλήθος αγαλμάτων, όπου οι πολίτες της συναθροίζονταν και συζητούσαν. Υδραγωγείο. Βιβλιοθήκη. Δημόσια λουτρά. Δημόσια κτήρια διοίκησης. Θέατρο. Και όλα αυτά σε πλήρη αρμονία όπως επέβαλε το ρυμοτομικό σχέδιο. Κατασκευασμένα 100 χρόνια προ της μηδέν χρονολογίας.
. Και τέλος οι μεγάλες επιγραφές που πολλές σώζονται ακόμα, και στα κείμενα τους προτρέπουν τους πολίτες να ακολουθούν την Επικούρεια φιλοσοφία. Που είναι η μόνη που δίνει φιλοσοφική και ορθολογική αξία στην ζωή μας, μια ζωή απαλλαγμένη
από τις θρησκευτικές και μεταφυσικές αερολογίες. Ο Διογένης ο Οινοανδεύς γράφει χαρακτηριστικά « Εμείς στραφήκαμε προς αυτήν την πράξη το να φιλοσοφούμε , για να ευδαιμονίσουμε έχοντας πρώτα κατακτήσει το σκοπό της ζωής, όπως μας το θέτει η ίδια η φύση».
ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΣΟΥΜΕ ΑΣ ΜΙΜΙΘΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΝΟΑΝΔΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ 2 000 ΧΡΌΝΙΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.

Ιωαννης Θεοδωροπουλος

Κυβερνήσεις: 40 χρόνια πρόωρες εκλογές – Πόσες και ποιες «έβγαλαν» 4ετία

 https://realoraiokastro.gr/wp-content/uploads/2019/06/%CE%B4%CE%B1%CE%B4%CE%B1%CE%B4%CE%B1%CE%B4%CE%B1%CE%B4%CE%B4%CE%B1%CE%B4%CE%B1%CE%B4%CE%B1.jpg


Στα χρόνια της Μεταπολίτευσης έχουν πραγματοποιηθεί 17 αναμετρήσεις (!), ενώ ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας έχει παραστεί στην ορκωμοσία 17 πρωθυπουργών
Σύμφωνα με το Σύνταγμα οι εθνικές εκλογές στη χώρα μας διεξάγονται κάθε τέσσερα χρόνια. Ωστόσο από τη Μεταπολίτευση του 1974 μέχρι και σήμερα πολύ λίγες είναι οι φορές που μία κυβέρνηση εξάντλησε την τετραετία. Για την ακρίβεια μόλις τρεις (Κυβέρνηση ΝΔ 1977-1981, Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ 1985-1989, Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ (2000-2004) τα κατάφεραν…
Το ethnos.gr με αφορμή την προκήρυξη εκλογών στις 7 Ιουλίου κάνει αναδρομή στις εθνικές εκλογές που διεξήχθησαν στην Ελλάδα από το 1974 μέχρι και το 2015
17 Νοεμβρίου 1974: Οι πρώτες ελεύθερες εκλογές στην Ελλάδα μετά την πτώση της Χούντας πραγματοποιούνται στις 17 Νοεμβρίου του 1974. Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής έγινε ο πρωθυπουργός της Γ’ Ελληνικής Δημοκρατίας, ενώ το κόμμα του η Νέα Δημοκρατία συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ποσοστό που έχει πάρει πολιτικός σχηματισμός μέχρι και σήμερα (54,37%). 
20 Νοεμβρίου 1977: Στις 20 Νοεμβρίου 1977 πραγματοποιούνται ξανά βουλευτικές εκλογές. Η Νέα Δημοκρατία τις κερδίζει ξανά (41,84%). Αυτές οι εκλογές είναι η απαρχή της ανόδου του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, αλλά και η τελευταία φορά που θα ορκιζόταν πρωθυπουργός ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, μιας και το 1980 εκλέχθηκε Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Ο διάδοχός του ήταν ο Γεώργιος Ράλλης. Η συγκεκριμένη θητεία της κυβέρνησης ήταν πλήρης καθώς οι επόμενες εκλογές πραγματοποιήθηκαν στις 18 Οκτωβρίου 1981. 
Περισσότερα στο:
https://realoraiokastro.gr/%ce%ba%cf%85%ce%b2%ce%b5%cf%81%ce%bd%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-40-%cf%87%cf%81%cf%8c%ce%bd%ce%b9%ce%b1-%cf%80%cf%81%cf%8c%cf%89%cf%81%ce%b5%cf%82-%ce%b5%ce%ba%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%ad%cf%82/
 

ΠΟΙΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ, ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ, ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ, Η ΦΥΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΓΗ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ !!! -Star Size Comparison 2

H Zωή Κωνσταντοπούλου στα Ακραία Φαινόμενα (15/06/19)

Σάββατο 15 Ιουνίου 2019

Η μέση απόσταση του Ήλιου μας από το κέντρο του Γαλαξία μας κυμαίνεται μεταξύ 24.788-26.745 έτη φωτός.

Μέχρις ότου τελειώσετε το διάβασμα αυτής της φράσης η Γη μας θα έχει ταξιδέψει 300 χλμ. στην τροχιά της γύρω από τον Ήλιο, ο Ήλιος θα έχει καλύψει 5.000 χλμ. στην τροχιά του γύρω από το κέντρο του Γαλαξία μας και ο Γαλαξίας μας θα έχει απομακρυνθεί κατά 560.000 χλμ. από το γειτονικό του σμήνος γαλαξιών της Ύδρας λόγω της κοσμολογικής διαστολής του Σύμπαντος!

 
Στους υπολογισμούς το μέγεθος της γήινης τροχιάς τέθηκε στα 940.000.000 χλμ. και η διάρκεια του έτους στις 365,246 ημέρες, ενώ η μέση ταχύτητα της Γης γύρω από τον Ήλιο υπολογίζεται στα 30 χλμ. το δευτερόλεπτο.

Η μέση απόσταση του Ήλιου μας από το κέντρο του Γαλαξία μας κυμαίνεται μεταξύ 24.788-26.745 έτη φωτός. Οπότε και η μέση ταχύτητα του Ήλιου γύρω από το κέντρο του Γαλαξία είναι 864.000 χλμ/ωρα ή 240 χλμ/δευτ.

ΥΓ. οι υπολογισμοί έγιναν με βάση τις τελευταίες μετρήσεις της διαστημοσυσκευής GAIA (του 2017).
 

Dionysios Simopoulos