Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018
Η υιοθέτηση του Παγκόσμιου συμφώνου για την Μετανάστευση στο Μαρακές
Γράφει η Ελένη Μανιωράκη
10 Δεκεμβρίου 2018
Στο Μαρακές βρέθηκε ο δικός μας Αλέξης κι είπε την πανέξυπνη ατάκα « Η υιοθέτηση του Παγκόσμιου συμφώνου για την Μετανάστευση στο Μαρακές δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή.
Και το τέλος ποιο θα είναι δεν μας λές εσύ που τα προβλέπεις όλα;
Η κοινή γνώμη ερωτήθηκε; η αντιπολίτευση εξέφρασε άποψη για έναν τόσο φλέγον θέμα;
Ευτυχώς μιλάμε άλλοι για πάρτη μας
Ελληνικές σημαίες ανέμισαν στην πλατεία της Ρώμης στην ομιλία Υπουργού εσωτερικών Σαλβίνι: «Στόχος να συντρίψουμε την παγκοσμιοποίηση»
«Άκουσα κάποιον να λέει πως χρειαζόμαστε την μετανάστευση επειδή ο πληθυσμός γερνάει.
Βλέπω τα πράγματα εντελώς διαφορετικά».«Πληρώνομαι από τους πολίτες για να βοηθήσω τους νέους μας να αρχίσουν να κάνουν και πάλι παιδιά, όπως έκαναν πριν από λίγα χρόνια, και όχι για να ξεριζώσω τον ανθό της αφρικανικής νεολαίας για να αντικαταστήσει Ευρωπαίους που δεν κάνουν πια παιδιά...», πρόσθεσε.Και κατέληξε: «Ίσως στο Λουξεμβούργο να υπάρχει αυτή η ανάγκη, στην Ιταλία υπάρχει η ανάγκη να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να κάνουν παιδιά, όχι να έχουμε νέους σκλάβους για να αντικαταστήσουν τα παιδιά που δεν κάνουμε». .
Στην Συμφωνία συμμετέχουν 180 κράτη, όχι όμως οι ΗΠΑ, η Αυστραλία, η Αυστρία, η Ουγγαρία, η Τσεχία, η Πολωνία, η Κροατία, η Σλοβακία και το Ισραήλ.
Ελένη Μανιωράκη
Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018
Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018
ΣΤΙΣ 12 ΔΕΚ. ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑΣ!!! - Οι Ρωμιοί της πατρίδας μας συνεχίζουν να ζούνε ακόμα σε πνευματικό μεσαίωνα
Ο άγιος Σπυρίδωνας με τα πασουμάκια του.
Ο Άη Σπυρίδωνας χαλάει κάθε χρόνο ένα ζευγάρι πασουμάκια γιατί σηκώνεται κάθε νύχτα από το φέρετρο και γυρίζει στην πόλη κάνοντας θαύματα.
ΕΝΩ Ο ΑΓΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΡΙΝ 1600 ΧΡΟΝΙΑ… Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ …..
ΣΤΙΣ 12 ΔΕΚ. ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑΣ!!!
ΕΝΩ Ο ΑΓΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΡΙΝ 1600 ΧΡΟΝΙΑ… Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ …..
ΑΛΛΟΙ ΠΑΛΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΣΥΧΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΑ ΠΙΝΕΙ
’’FREDDO CAPPUCCINO’’ ΣΕ ΚΑΦΕΤΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ.
Στην Κέρκυρα λέγεται πως «Ο Άη Σπυρίδωνας χαλάει κάθε χρόνο ένα ζευγάρι πασουμάκια γιατί σηκώνεται κάθε νύχτα από το φέρετρο και γυρίζει στην πόλη κάνοντας θαύματα.
Άλλοι πάλι λένε ότι τα τελευταία χρόνια δεν γίνονται θαύματα στο νησί, και συχνά βλέπουν τον άγιο Σπυρίδωνα να πίνει ’’freddo cappuccino’’ σε καφετέριες του λιμανιού.
Το φέρετρο του.. αγίου είναι κλειδωμένο σε μια κρύπτη δίπλα στο Ιερό του Ναού.
Τα κλειδιά τα έχει ο εφημέριος του ναού και μπορεί να το ανοίξει εάν του το ζητήσει οποιοσδήποτε που θέλει να κάνει παράκληση ... και να αφήσει και το μπαξίσι του (baxisi) στο παγκάρι του αγίου.
Ο άγιος πάντως όταν είναι να βγει, δεν προειδοποιεί κανένα...
Το πώς μπαινοβγαίνει το σώμα του αγίου στο κλειδωμένο φέρετρο και φθείρονται μάλιστα και τα πασούμια του αυτό παραμένει ένα μυστήριο εφόσον μιλάμε για υλικά σώματα;;;;; εκτός και δεν βγαίνει το σώμα του αγίου αλλά κάποιο πνεύμα, αλλά τότε τα υλικά παπούτσια του πως φθείρονται;;;;;;; Το ευσεβές ποίμνιο πιστεύει ότι ο άγιος γυρίζει στους δρόμους της πόλης, και περπατάει στην θάλασσα βοηθώντας όσους ναυτικούς έχουν ανάγκη,... και το πρωί πάλι πηγαίνει και ξαναμπαίνει μέσα στην κλειστή κάσα του. Έτσι κάθε χρόνο του βάζουν ένα ζευγάρι πασουμάκια δίπλα του και πάντα τα βρίσκουν λιωμένα». Στην Κέρκυρα το σκήνωμα του αγίου λιτανεύετε τέσσερις φορές το χρόνο.
Τότε το ευσεβές χριστιανικό ποίμνιο χρυσώνει τα παγκάρια του αγίου για να του αγοράσει το ιερατείο ένα ζευγάρι πασουμάκια. Κάθε χρόνο το πρωί ανήμερα της λιτανείας του της 11ης Αυγούστου οι ιερείς ξεκλειδώνουν… τελετουργικά το γυάλινο φέρετρο του άγιου για να του αλλάξουν τα πασουμάκια του που είναι φθαρμένα και να το καθαρίσουν.. και από τα φύκια!!! που έφερε με τα πασουμάκια του όταν δήθεν…περπάταγε ο άγιος ανέμελα στις παραλίες του νησιού. (δηλαδή οργανωμένη απάτη) Δυστυχώς οι Ρωμιοί της πατρίδας μας συνεχίζουν να ζούνε ακόμα σε πνευματικό μεσαίωνα, και το ευσεβές αγουροξυπνημένο ποίμνιο πιστεύει ότι κτυπάει ακόμα ο σφυγμός και η καρδιά του αγίου. Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά τα τραγικά κάποιοι "έξυπνοι" θησαυρίζουν εις βάρος του καλοκάγαθου λαού μας και της προόδου της πατρίδας μας.
ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ
Ο άγιος Σπυρίδωνας (270 – 350 μ.κ.χ) γεννήθηκε στο χωριό Άσσια της επαρχίας Αμμοχώστου της Κύπρου. Ήταν ένας αγράμματος τσοπάνης. Χειροτονήθηκε ιερέας και όταν χήρεψε τον εξέλεξαν επίσκοπο Τριμυθούντος. Τα 648 μ.χ. επειδή η Κύπρος αντιμετώπιζε μεγάλες επιδρομές από τους Σαρακηνούς το λείψανο του μεταφέρθηκε στην Κωνσταντινούπολη.
Λίγες μέρες πριν την άλωση της Πόλης ο ιερέας Γρηγόριος Πολύευκτος πήρε τα λείψανα του Αγίου Σπυρίδωνα και της Αυγούστας Θεοδώρας και ύστερα από ένα τριετές περιπετειώδες οδοιπορικό τα μετέφερε το 1456 στην Κέρκυρα. Τα Επτάνησα εκείνη την εποχή βρίσκονταν κάτω από την εξουσία των Ενετών. Ο ιερέας Γρηγόριος Πολύευκτος βρήκε ένα συμπολίτη του πρόσφυγα τον ιερέα Γεώργιο Καλοχαιρέτη και του κληροδότησε το λείψανο του Αγίου.
Ο Άγιος Σπυρίδωνας αν και ουδέποτε είχε επισκεφτεί την Κέρκυρας είναι ο προστάτης της.
Στην Κέρκυρα το σκήνωμα του αγίου λιτανεύετε τέσσερις φορές το χρόνο.
Τότε το ευσεβές χριστιανικό ποίμνιο χρυσώνει τα παγκάρια του αγίου για να του αγοράσει το ιερατείο ένα ζευγάρι πασουμάκια.
Ενδυμίων Γεώργιος Κοσμόπουλος
Γεώργιος Κοσμόπουλος
Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2018
Υψώθηκε η Ελληνική σημαία στην ομιλία Σαλβίνι: «Στόχος να συντρίψουμε την παγκοσμιοποίηση»
Γράφει η Ευρυδικη Κελασιδου
Συγκλονιστικές στιγμές είχαμε χθες στην Ρώμη. Ελληνικές και Ιταλικές σημαίες ανέμιζαν στην κεντρική πλατείας της Ρώμης, κατά την διάρκεια της ομιλίας του Μ. Σαλβίνι.
Πρόκειται για ένα συμβολικό γεγονός, ενώ η σημαία μας βρισκόταν σε πρώτο πλάνο. Πέρασε ένας ισχυρός μήνυμα, καθώς Ιταλία και Ελλάδα είναι οι χώρες που έβαλαν τους θεμέλιους λίθους της Ευρώπης.
Έτσι αυτές οι δύο χώρες, πρέπει και μπορούν να πολεμήσουν την παγκοσμιοποίηση, αυτό ήταν εξάλλου το κεντρικό σύνθημα.
Είναι η νέα στρατηγική κίνηση του Μ. Σαλβίνι: δυναμική μετάβαση στη Ρώμη με κινητοποίηση στην πλατεία του Λαού της Αιώνιας Πόλης. Κύριο σύνθημα της χθεσινής συγκέντρωσης ήταν «πρώτα οι Ιταλοί, από τα λόγια στα έργα».
Από νωρίς το πρωί έφτασαν πούλμαν και τρένα από όλη την Ιταλία. Από την μία, ο Γραμματέας της Λέγκα θέλει να αυξήσει την δύναμή του στην κεντρική και νότια Ιταλία στοχεύοντας και στην κατάκτηση του δήμου της πρωτεύουσας. Από την άλλη, «διαφημίζει» την αύξηση της επιρροής του σε όλη την χώρα αφού στην πρόθεση ψήφου πλέον η Λέγκα ξεπερνά το 31% ενώ τα Πέντε Αστέρια «σταματούν» στο 26%.
«Δεν είναι μια κινητοποίηση κατά της Ευρώπης αλλά για να την αλλάξουμε εκ των έσω» επιμένει ο Σαλβίνι.
«Ακολουθούμε σωστή πορεία και αυτό αποδεικνύεται από το ότι οι εκπρόσωποι των ισχυρών εξουσιών μας πολεμούν. Κάνουμε αναγκαία πράγματα, αυτά που χρειάζονται εξήντα εκατομμύρια Ιταλοί», πρόσθεσε ο γραμματέας της Λέγκα.
Η κύρια αναφορά του είναι στις ενώσεις βιομηχάνων και βιοτεχνών, οι οποίες κατηγόρησαν την κυβέρνηση ότι δεν στηρίζει με αποφασιστικό τρόπο, την οικονομική ανάπτυξη.
«Έχουμε ανάγκη την ταυτότητα και την ψυχή, τις οποίες κάποιοι έχασαν εξαιτίας της παγκοσμιοποίησης», ολοκλήρωσε ο Ιταλός υπουργός Εσωτερικών, ο οποίος θεωρεί ότι οι άμεσες προτεραιότητες είναι «ο αμοιβαίος σεβασμός, η εργασία και η πρόοδος».
Είναι η νέα στρατηγική κίνηση του Μ. Σαλβίνι: δυναμική μετάβαση στη Ρώμη με κινητοποίηση στην πλατεία του Λαού της Αιώνιας Πόλης. Κύριο σύνθημα της χθεσινής συγκέντρωσης ήταν «πρώτα οι Ιταλοί, από τα λόγια στα έργα».
Από νωρίς το πρωί έφτασαν πούλμαν και τρένα από όλη την Ιταλία. Από την μία, ο Γραμματέας της Λέγκα θέλει να αυξήσει την δύναμή του στην κεντρική και νότια Ιταλία στοχεύοντας και στην κατάκτηση του δήμου της πρωτεύουσας. Από την άλλη, «διαφημίζει» την αύξηση της επιρροής του σε όλη την χώρα αφού στην πρόθεση ψήφου πλέον η Λέγκα ξεπερνά το 31% ενώ τα Πέντε Αστέρια «σταματούν» στο 26%.
«Δεν είναι μια κινητοποίηση κατά της Ευρώπης αλλά για να την αλλάξουμε εκ των έσω» επιμένει ο Σαλβίνι.
«Ακολουθούμε σωστή πορεία και αυτό αποδεικνύεται από το ότι οι εκπρόσωποι των ισχυρών εξουσιών μας πολεμούν. Κάνουμε αναγκαία πράγματα, αυτά που χρειάζονται εξήντα εκατομμύρια Ιταλοί», πρόσθεσε ο γραμματέας της Λέγκα.
Η κύρια αναφορά του είναι στις ενώσεις βιομηχάνων και βιοτεχνών, οι οποίες κατηγόρησαν την κυβέρνηση ότι δεν στηρίζει με αποφασιστικό τρόπο, την οικονομική ανάπτυξη.
«Έχουμε ανάγκη την ταυτότητα και την ψυχή, τις οποίες κάποιοι έχασαν εξαιτίας της παγκοσμιοποίησης», ολοκλήρωσε ο Ιταλός υπουργός Εσωτερικών, ο οποίος θεωρεί ότι οι άμεσες προτεραιότητες είναι «ο αμοιβαίος σεβασμός, η εργασία και η πρόοδος».
Ευρυδικη Κελασιδου
Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2018
Όταν ο ένας από τους δύο είναι διαπιστωμένα ιστορικό πρόσωπο, ο άλλος τότε τι είναι;
Γράφει ο ο Giorgos Ierodiakonos
Εσείς όμως, αγνοείτε αυτόν που κατέγραψε η ιστορία και γνωρίζετε τον άλλο που τον αγνοεί.
Κοινά σημεία των δύο προσώπων; Λοιπόν…
* Ο πρώτος έδρασε την ίδια περίοδο που “έδρασε” και ο δεύτερος
* Δίδαξε στις ίδιες περιοχές που “δίδαξε” και ο δεύτερος
* Έκανε θαύματα, όπως ακριβώς “έκανε” και ο δεύτερος.
Και υπάρχει άλλο ένα κοινό χαρακτηριστικό. Η μορφές των δύο προσώπων! Δείτε τες. Δείτε τες προσεκτικά και απαντήστε στον εαυτό σας.
Όταν οι μορφές δύο προσώπων μοιάζουν τόσο πολύ, κι όταν ο ένας από τους δύο είναι διαπιστωμένα ιστορικό πρόσωπο, ο άλλος τότε τι είναι;
Μην απαντήσετε αμέσως. Απλά σκεφτείτε πριν απαντήσετε. Αφήστε για λίγο στην άκρη όλα εκείνα που σας δίδαξαν τόσα χρόνια οι ...χειραρωγοί σας και πιαστείτε από την λογική σας. Εκείνη θα σας οδηγήσει!
Και συγνώμη για την σπορά αμφιβολιών, γιορτάρες μέρες. Αλλά γι’ αυτό είμαι εδώ.
Για να τσιγκλάω την λογική σας κάπου-κάπου. Καθότι, πολλοί νομίζουν πως η σκλαβιά μας ξεκίνησε μόλις το 2010 με το πρώτο μνημόνιο. Πού να το φανταστούν ότι τα “μνημνόνια” κρατάνε 2000 χρόνια!
Όταν το αντιληφθούμε αυτό, τότε υπάρχει μια αμυδρή ελπίδα να απελευθερωθούμε…!
Giorgos Ierodiakonos
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aρα
οσοι λενε οτι ο Χριστος γεννηθηκε Ελληνας λενε την αληθεια....και
προφανως ηταν το ιδιο προσωπο με τον Απολλωνιο τον Τυανευς....και φυσικα
δεν ηρθε για να κανει θρησκεια αλλα το ιερατειο εκμεταλλευτηκε την
ελευση του, με στοχο την εμπορικη εκμεταλλευση του.....αρα ολοι και
Εθνικοι και Χριστιανοι το ιδιο προσωπο δοξαζουμε και τον ιδιο
επικαλουμεθα.....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΤΟ
ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΥΠΗΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕ ΤΙΣ
ΔΙΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ
ΣΦΑΓΙΑΣΤΗΚΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΤΑΙ(!!!) ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ
ΑΓΑΠΗΣ(;;!) ΜΕΤ' ΕΠΙΣΗΜΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΣΣΕΩΣ...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Επανελληνισμός των Ελλήνων 3
Η
θρησκεία της αγάπης και η συνέχεια του Ελληνισμού αναθεματίζει τους
Έλληνες και τα πάντα. Αυτά δίδαξε ο Χριστός; Γιατί βρίζουν αυτά που
πίστευαν οι αρχαίοι Έλληνες εφόσον λένε
ότι είναι η συνέχεια τους; Η πίστη τους βασιζόταν στους Θεούς, στην
φιλοσοφία, στην μαντική τέχνη, στον αθλητισμό, στην επιστήμη, στον
πολιτισμό κτλ. Όλα αυτά τα αναθεματίζετε; Μήπως είστε εβραίοι; Και τα
πρόβατα που σας ακούνε;
ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΑΝΑΘΕΜΑ.
ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.
ΑΝΑΘΕΜΑ.
ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ.
ΑΝΑΘΕΜΑ.
ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΟΥ.
ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ.
ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ ΤΑ ΚΑΝΤΗΛΙΑ ΜΟΥ.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΑΝΑΘΕΜΑ.
ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.
ΑΝΑΘΕΜΑ.
ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ.
ΑΝΑΘΕΜΑ.
ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΟΥ.
ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ.
ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ ΤΑ ΚΑΝΤΗΛΙΑ ΜΟΥ.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΊΤΕ
: Ο ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ ΤΥΑΝΕΑΣ ΕΊΝΑΙ ΔΗΜΙΟΎΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΣΤΡΑΤΟΥ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΙΟΥ
ΚΑΤΌΠΙΝ ΔΙΑΤΑΓΗΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ ΑΦΡΙΚΑΝΟΥ ΑΥΤΟΚΡΆΤΟΡΑ ΣΕΠΤΗΜΟΥ ΣΕΒΗΡΟΥ
ΚΑΙ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΙΕΡΈΩΣ ΤΟΥ ΒΑΑΛ, ΜΗΤΈΡΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΚΆΛΑ. ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΌ
ΆΤΟΜΟ ΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΈΡΓΟ ΒΊΟ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΥ ΤΥΑΝΕΑ.
ΠΡΩΤΟΎ ΝΑ ΑΝΑΡΤΉΣΟΥΜΕ ΚΆΤΙ ΣΩΣΤΌ ΘΑ ΉΤΑΝ ΝΑ ΤΟ ΨΆΞΟΥΜΕ.
ΠΡΩΤΟΎ ΝΑ ΑΝΑΡΤΉΣΟΥΜΕ ΚΆΤΙ ΣΩΣΤΌ ΘΑ ΉΤΑΝ ΝΑ ΤΟ ΨΆΞΟΥΜΕ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η
ζωή και τα θαύματα και η μορφή του Απολλώνιου του Τυανεα αντέγραψαν και
δημιούργησαν τον Χριστό. Επειδή αυτό έγινε γνωστό προσπαθούν να
παρουσιάσουν τον Χριστό Ελληνικής καταγωγής.Αν του αλλάξουν και το όνομα
τον δέχομαι
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΗΤΑΝ ΥΠΑΡΚΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ;
Του Γιάννη Θεοδωρόπουλου.
Κανένας ιστορικός την εποχή του Χριστού δεν αναφέρετε στο Χριστό. Όλα προέρχονται από τα Ευαγγέλια, τα οποία με την επιβολή του Χριστιανισμού από τους Ρωμαίους ως αποκλειστικής θρησκείας της αυτοκρατορίας τους το 392 αλλά και νωρίτερα επί Κωνσταντίνου αυτά ξαναγράφτηκαν από την αρχή. Οπότε είναι δύσκολο να θεωρηθούν και ιστορικά βιβλία.
Ο Φίλων ήταν ένας από τους μεγαλύτερους Εβραίους φιλοσόφους, ήταν θεολόγος, αλλά και ιστορικός. Γεννηθεί το 20π.χ. και πέθανε το 50μ.χ. στην Αίγυπτο. Στα χρόνια δράσης του Χριστού 30-33μ.χ. ο Φίλων ήταν 50-53ετών. Στην πιο ώριμη ηλικία, και την πιο ώριμη κρίση. Παρ’ όλα αυτά τίποτα δεν έγραψε που να αναφέρετε στο Χριστό, ούτε αρνητικά ούτε θετικά. Αυτό σημάνει ότι ο Χριστός δεν υπήρξε ή ήταν εντελώς άσημος.
Αλλά και ο Έλληνας Πλούταρχος που εγεννήθει το 40μ.χ. χρονολογία που ήταν κοντά στα χρόνια δράσης του Χριστού. Ο Πλούταρχος που έγραφε τα πάντα. Που μόνο με την έκφραση και τι δεν έγραψε, θα μπορούσε να αποδοθεί το τεράστιο συγγραφικό του έργο. Και όμως για τον Χριστό ούτε λέξη.
Ο Έντουαρντ Γκίμπον, αλλά και συγγραφείς του Μεσαίωνα και της Αναγέννησης διατύπωσαν την άποψη ότι Ο Ιησούς δεν ήταν άλλος από τον Απολλώνιο τον Τυανέα.
Ο Απολλώνιος ο Τυανεύς υπήρξε ο μυστηριώδης φιλόσοφος, γητευτής, μάγος, και θεραπευτής, με το ωραίο παράστημα τη μακριά ξανθή κώμη τα γαλανά μάτια, και πάντα γοητευτικός και σαν νέος και ως γέρων. έζησε την ίδια περίπου εποχή με το Χριστό. Υπήρξε ιερέας του Ασκληπιού, οπαδός της φιλοσοφίας του Πυθαγόρα, και δάσκαλος με μεγάλη απήχηση στις λαϊκές μάζες. Έζησε ζωή ενάρετη, λιτή, αποποιούμενος τα υλικά αγαθά, καταδικάζοντας αυστηρά τις καταχρήσεις και την αμαρτία. Γι' αυτό τον αποκάλεσαν « θείον άνδρα » . περιβαλλόταν από μαθητές και έκανε πολλά θαύματα, όπως και Ιησούς. Οι προφητικές και τηλεπαθητικές ικανότητές του ήταν τέτοιες που η φήμη του απλώθηκε σε όλο τον τότε κόσμο.
Τα ευαγγέλια περιγράφουν με πολλές λεπτομέρειες όλη την δράση του Χριστού. Το που πήγε, τι έκανε, τι είπε. Αυτό προϋποθέτει ότι ο Χριστός είχε μόνιμα κοντά του ένα γραμματέα, που κατέγραφε τα πάντα. Όμως κάτι τέτοιο δεν αναφέρετε πουθενά. Το πρώτο Ευαγγέλιο φέρετε ότι το έγραψε ο Μάρκος και μάλιστα 20 χρόνια μετά την σταύρωση του Χριστού. Τα χρόνια της δράσης του Χριστού 30 έως 33 μ.χ. ο Μάρκος ήταν 10 έως 13 ετών. Φέρετε ότι ήταν παρών μόνο κατά την σύλληψη του Χριστού. Είναι αδιανόητο ένα παιδί 13 ετών να έχει καταγράψει με τόσες λεπτομέρειες την επί 3 χρόνια δράση του Χριστού γιατί δεν αναφέρετε ότι τον ακολουθούσε. Αλλά και κατά την προσαγωγή του στον Άννα, στον Καϊάφα, και εν συνεχεία στον Πόντιο Πιλάτο, καταγράφονται ακριβείς διάλογοι που προϋποθέτουν ότι παραβρίσκεται γραμματέας που κρατούσε πρακτικά. Όμως κάτι τέτοιο δεν υπάρχει σε κανένα γραπτό κείμενο.
Τέσσερις μη Χριστιανοί ιστορικοί του 1ου και 2ου αιώνα, κάνουν αναφορά στον Χριστιανισμό. -ο Ιώσηπος, ο Τάκιτος, ο Σουητώνιος και ο Πλίνιος ο Νεότερος. Οι αναφορές αυτές αφορούν κυρίως τους πρώτους Χριστιανούς και όχι την ύπαρξη του Ιησού, ενώ καμία από αυτές δεν είναι σύγχρονη ή αυτόπτης. Η πλέον σημαντική αναφορά θεωρείται αυτή του Ιωσήπου, η οποία προέρχεται από το Ιουδαϊκό περιβάλλον και είναι η πλησιέστερη χρονικά από το θάνατο του Ιησού (γεννήθηκε μόλις μερικά χρόνια μετά, το 37 μ.Χ, και συνέγραψε περί το 93-94 μ.Χ). Η γνησιότητα της αναφοράς του ακόμα και σήμερα αμφισβητείται από μέρος των ιστορικών, αν και η πλέον κοινή γνώμη ανάμεσα στους μελετητές είναι πως ο Ιώσηπος στο εν λόγω κείμενο έγραψε κάτι σχετικό για τον Ιησού, αλλά το κείμενό του παραμορφώθηκε τόσο, από παρεμβολές χριστιανών που δεν μπορούμε να το αποκαταστήσουμε αξιόπιστα
Oι Εβραίοι πάντα είχαν στόχο το πώς θα απαλλαγούν από τους Ρωμαίους, και σαν ραδιούργος λαός εφάρμοζε τα πιο περίεργα σενάρια.
Μέσα σε αυτούς τους στόχους εντάσσετε και η δράση του Χριστού.
Oι Ρωμαίοι την ποινή της σταύρωσης επέβαλαν στους επαναστάτες κατά της Ρώμης όπως σταύρωσαν και τον Σπάρτακο. Μάλλον για επαναστάτης σταυρώθηκε ο Χριστός. Μπορεί να το απαίτησαν οι Εβραίοι, με το άρων άρων σταύρωσον αυτόν, αλλά δεν πιστεύω ότι ο Πιλάτος διέταξε την σταύρωση, γιατί το απαίτησαν οι Εβραίοι. Οι σταυροθέντες έμεναν επί του σταυρού δύο έως τρείς μέρες. Ο Χριστός έμεινε δύο ώρες. (σύμφωνα με τα ευαγγέλια)
Ο Ιωσήφ ο Aριμαθείας ήταν βουλευτής και επόμενο ήταν να έχει προσωπική γνωριμία με τον Πιλάτο, να τον δωροδόκησε και να πείρε τον Χριστό λιπόθυμο. Και με τα αρώματα να τον συνέφεραν. Η εναπόθεση του στον τάφο έγινε γι’ αυτόν τον σκοπό. Και όταν συνήλθε τον φυγάδευσαν. Οπότε την άλλη μέρα που τον επισκέφτηκαν οι γυναίκες βρήκαν τον τάφο άδειο, και είπαν αναστήθηκε. Τα υπόλοιπα είναι γνωστά.
Ήταν μια καλά οργανωμένη κίνηση, μιας μεγάλης ομάδας Εβραίων, που δρούσε αυτόνομα, και εκμεταλλευόμενη την αναμονή του Μεσσία σύμφωνα με την θρησκεία τους. Ήταν και η εποχή των θαυματοποιών, και με καλά σκηνοθετημένα θαύματα προσπάθησαν να προσηλυτίσουν οπαδούς. Πέρα από τους 12 μαθητές και τις γυναίκες που τον ακολουθούσαν υπήρχε και η μεγάλη ομάδα των 70 συνεργατών (αβανταδόρων) οι οποίοι προηγούντο του Χριστού σε κάθε πόλη που επισκέπτονταν. Είχαν εντολή να μπαίνουν όχι μπουλούκι αλλά ανά δύο προφανώς να μην δημιουργήσουν υποψίες. Να συζητάνε με όποιους τους δέχονταν. Αυτοί οι 70 προετοίμαζαν την υποδοχή του Χριστού ως (χειροκροτητές) , κάποιος από αυτούς έκανε τον αόμματο, άλλος τον παράλυτο, άλλος ή άλλοι τους δαιμονισμένους, τους οποίους ο Χριστός τάχα θεράπευε. Όπως καταλαβαίνετε για να γίνουν αυτά προϋποθέτει μια καλά οργανωμένη ομάδα.
Ρίξτε μια ματιά στο κατά Λουκά Ι΄α΄
Ο Πρόδρομος φαίνετε ότι ήταν από τους πρωτεργάτες της κίνησης αυτής, και έχρησε τον Χριστό αρχηγό, διότι ο Χριστός διέθετε ικανότητες θαυματοποιού, στις οποίες είχε εκπαιδευτεί και στον τρόπο παρουσίασης θαυμάτων στην Αίγυπτο, την οποία είχε επισπευτεί τα προηγούμενα χρόνια που δεν αναφέρονται στα Ευαγγέλια.
Βλέποντας η ιθύνουσα τάξη των Εβραίων (ιερατείο, φαρισαίοι, δικαστές κ.α.) την καλά οργανωμένη και θριαμβευτική είσοδο του Χριστού στα Ιεροσόλυμα, θορυβήθηκαν, σκέφτηκαν ότι χάνουν την εξουσία. Ε ήταν επόμενο να στραφούν εναντίον του και να απαιτήσουν την σταύρωση του.
Έχω σχηματίσει την άποψη μου ότι ο Χριστός σαν ιστορικό πρόσωπο υπήρξε. Μετά τον θάνατο του πλανάτε η ιστορία του στα Ιεροσόλυμα και κάθε σύνολο ανθρώπων την προβάλει ανάλογα με τις επιδιώξεις τους.
Τότε στη συνέχεια ανατίθεται η αρχηγεία στον Παύλο, μια και ο Χριστός θα θεοποιείτο, και άλλαξε πλέον ο ρόλος του. Και Παύλος αναλαμβάνει να θεοποιήσει το μυθικό πρόσωπο, εκτελώντας απαίτηση της ίδιας ομάδας Εβραίων, που είχε ενταχθεί και ο Χριστός για ένα διαφορετικό σχέδιο δράσης κατά της Ρώμης. Δεν είναι άσχετη η πυρκαγιά στη Ρώμη, επί Νέρωνος, για την οποία κατηγορήθηκε ο Παύλος, κάποιο σκοπό εξυπηρετούσε. Προφανώς να δημιουργήσει εσωτερική αναταραχή .
Ο γραμματέας του Παύλου Μάρκος συγγράφει το κατά Μάρκον Ευαγγέλιο, σύμφωνα με την κυκλοφορούσα φήμη, αλλά κυρίως με τις υποδείξεις του Παύλου, και του Πέτρου. Μετά το κατά Μάρκο το οποίο χρησιμοποιήθηκε ως πρότυπο, συγγράφηκαν πλήθος ευαγγελίων. Με το πέρασμα του Χριστιανισμού από θρησκεία παράνομη σε επίσημη θρησκεία της Βυζαντινής αυτοκρατορίας, το ιερατείο προέβει στο ξεκαθάρισμα των ευαγγελίων. Κράτησε τα γνωστά μας 4 τα οποία και αναμόρφωσε εκ βάθρων και απέρριψε τα υπόλοιπα. Σκοπός της αναμόρφωσης και των οικουμενικών συνόδων ήταν να παρουσιαστεί μια ολοκληρωμένη θρησκεία, ώστε να αποφευχθούν οι αιρέσεις, και οι διασπάσεις. Αυτό ήταν και απαίτηση των Βυζαντινών αυτοκρατόρων, από τον Κωνσταντίνο και μετά πλην του Ιουλιανού. Όμως αυτό δεν επετεύχθη, και έτσι περάσαμε από τους πολλούς θεούς στις πολλές αιρέσεις, και χιλιάδες Αγίους.
Του Γιάννη Θεοδωρόπουλου.
Κανένας ιστορικός την εποχή του Χριστού δεν αναφέρετε στο Χριστό. Όλα προέρχονται από τα Ευαγγέλια, τα οποία με την επιβολή του Χριστιανισμού από τους Ρωμαίους ως αποκλειστικής θρησκείας της αυτοκρατορίας τους το 392 αλλά και νωρίτερα επί Κωνσταντίνου αυτά ξαναγράφτηκαν από την αρχή. Οπότε είναι δύσκολο να θεωρηθούν και ιστορικά βιβλία.
Ο Φίλων ήταν ένας από τους μεγαλύτερους Εβραίους φιλοσόφους, ήταν θεολόγος, αλλά και ιστορικός. Γεννηθεί το 20π.χ. και πέθανε το 50μ.χ. στην Αίγυπτο. Στα χρόνια δράσης του Χριστού 30-33μ.χ. ο Φίλων ήταν 50-53ετών. Στην πιο ώριμη ηλικία, και την πιο ώριμη κρίση. Παρ’ όλα αυτά τίποτα δεν έγραψε που να αναφέρετε στο Χριστό, ούτε αρνητικά ούτε θετικά. Αυτό σημάνει ότι ο Χριστός δεν υπήρξε ή ήταν εντελώς άσημος.
Αλλά και ο Έλληνας Πλούταρχος που εγεννήθει το 40μ.χ. χρονολογία που ήταν κοντά στα χρόνια δράσης του Χριστού. Ο Πλούταρχος που έγραφε τα πάντα. Που μόνο με την έκφραση και τι δεν έγραψε, θα μπορούσε να αποδοθεί το τεράστιο συγγραφικό του έργο. Και όμως για τον Χριστό ούτε λέξη.
Ο Έντουαρντ Γκίμπον, αλλά και συγγραφείς του Μεσαίωνα και της Αναγέννησης διατύπωσαν την άποψη ότι Ο Ιησούς δεν ήταν άλλος από τον Απολλώνιο τον Τυανέα.
Ο Απολλώνιος ο Τυανεύς υπήρξε ο μυστηριώδης φιλόσοφος, γητευτής, μάγος, και θεραπευτής, με το ωραίο παράστημα τη μακριά ξανθή κώμη τα γαλανά μάτια, και πάντα γοητευτικός και σαν νέος και ως γέρων. έζησε την ίδια περίπου εποχή με το Χριστό. Υπήρξε ιερέας του Ασκληπιού, οπαδός της φιλοσοφίας του Πυθαγόρα, και δάσκαλος με μεγάλη απήχηση στις λαϊκές μάζες. Έζησε ζωή ενάρετη, λιτή, αποποιούμενος τα υλικά αγαθά, καταδικάζοντας αυστηρά τις καταχρήσεις και την αμαρτία. Γι' αυτό τον αποκάλεσαν « θείον άνδρα » . περιβαλλόταν από μαθητές και έκανε πολλά θαύματα, όπως και Ιησούς. Οι προφητικές και τηλεπαθητικές ικανότητές του ήταν τέτοιες που η φήμη του απλώθηκε σε όλο τον τότε κόσμο.
Τα ευαγγέλια περιγράφουν με πολλές λεπτομέρειες όλη την δράση του Χριστού. Το που πήγε, τι έκανε, τι είπε. Αυτό προϋποθέτει ότι ο Χριστός είχε μόνιμα κοντά του ένα γραμματέα, που κατέγραφε τα πάντα. Όμως κάτι τέτοιο δεν αναφέρετε πουθενά. Το πρώτο Ευαγγέλιο φέρετε ότι το έγραψε ο Μάρκος και μάλιστα 20 χρόνια μετά την σταύρωση του Χριστού. Τα χρόνια της δράσης του Χριστού 30 έως 33 μ.χ. ο Μάρκος ήταν 10 έως 13 ετών. Φέρετε ότι ήταν παρών μόνο κατά την σύλληψη του Χριστού. Είναι αδιανόητο ένα παιδί 13 ετών να έχει καταγράψει με τόσες λεπτομέρειες την επί 3 χρόνια δράση του Χριστού γιατί δεν αναφέρετε ότι τον ακολουθούσε. Αλλά και κατά την προσαγωγή του στον Άννα, στον Καϊάφα, και εν συνεχεία στον Πόντιο Πιλάτο, καταγράφονται ακριβείς διάλογοι που προϋποθέτουν ότι παραβρίσκεται γραμματέας που κρατούσε πρακτικά. Όμως κάτι τέτοιο δεν υπάρχει σε κανένα γραπτό κείμενο.
Τέσσερις μη Χριστιανοί ιστορικοί του 1ου και 2ου αιώνα, κάνουν αναφορά στον Χριστιανισμό. -ο Ιώσηπος, ο Τάκιτος, ο Σουητώνιος και ο Πλίνιος ο Νεότερος. Οι αναφορές αυτές αφορούν κυρίως τους πρώτους Χριστιανούς και όχι την ύπαρξη του Ιησού, ενώ καμία από αυτές δεν είναι σύγχρονη ή αυτόπτης. Η πλέον σημαντική αναφορά θεωρείται αυτή του Ιωσήπου, η οποία προέρχεται από το Ιουδαϊκό περιβάλλον και είναι η πλησιέστερη χρονικά από το θάνατο του Ιησού (γεννήθηκε μόλις μερικά χρόνια μετά, το 37 μ.Χ, και συνέγραψε περί το 93-94 μ.Χ). Η γνησιότητα της αναφοράς του ακόμα και σήμερα αμφισβητείται από μέρος των ιστορικών, αν και η πλέον κοινή γνώμη ανάμεσα στους μελετητές είναι πως ο Ιώσηπος στο εν λόγω κείμενο έγραψε κάτι σχετικό για τον Ιησού, αλλά το κείμενό του παραμορφώθηκε τόσο, από παρεμβολές χριστιανών που δεν μπορούμε να το αποκαταστήσουμε αξιόπιστα
Oι Εβραίοι πάντα είχαν στόχο το πώς θα απαλλαγούν από τους Ρωμαίους, και σαν ραδιούργος λαός εφάρμοζε τα πιο περίεργα σενάρια.
Μέσα σε αυτούς τους στόχους εντάσσετε και η δράση του Χριστού.
Oι Ρωμαίοι την ποινή της σταύρωσης επέβαλαν στους επαναστάτες κατά της Ρώμης όπως σταύρωσαν και τον Σπάρτακο. Μάλλον για επαναστάτης σταυρώθηκε ο Χριστός. Μπορεί να το απαίτησαν οι Εβραίοι, με το άρων άρων σταύρωσον αυτόν, αλλά δεν πιστεύω ότι ο Πιλάτος διέταξε την σταύρωση, γιατί το απαίτησαν οι Εβραίοι. Οι σταυροθέντες έμεναν επί του σταυρού δύο έως τρείς μέρες. Ο Χριστός έμεινε δύο ώρες. (σύμφωνα με τα ευαγγέλια)
Ο Ιωσήφ ο Aριμαθείας ήταν βουλευτής και επόμενο ήταν να έχει προσωπική γνωριμία με τον Πιλάτο, να τον δωροδόκησε και να πείρε τον Χριστό λιπόθυμο. Και με τα αρώματα να τον συνέφεραν. Η εναπόθεση του στον τάφο έγινε γι’ αυτόν τον σκοπό. Και όταν συνήλθε τον φυγάδευσαν. Οπότε την άλλη μέρα που τον επισκέφτηκαν οι γυναίκες βρήκαν τον τάφο άδειο, και είπαν αναστήθηκε. Τα υπόλοιπα είναι γνωστά.
Ήταν μια καλά οργανωμένη κίνηση, μιας μεγάλης ομάδας Εβραίων, που δρούσε αυτόνομα, και εκμεταλλευόμενη την αναμονή του Μεσσία σύμφωνα με την θρησκεία τους. Ήταν και η εποχή των θαυματοποιών, και με καλά σκηνοθετημένα θαύματα προσπάθησαν να προσηλυτίσουν οπαδούς. Πέρα από τους 12 μαθητές και τις γυναίκες που τον ακολουθούσαν υπήρχε και η μεγάλη ομάδα των 70 συνεργατών (αβανταδόρων) οι οποίοι προηγούντο του Χριστού σε κάθε πόλη που επισκέπτονταν. Είχαν εντολή να μπαίνουν όχι μπουλούκι αλλά ανά δύο προφανώς να μην δημιουργήσουν υποψίες. Να συζητάνε με όποιους τους δέχονταν. Αυτοί οι 70 προετοίμαζαν την υποδοχή του Χριστού ως (χειροκροτητές) , κάποιος από αυτούς έκανε τον αόμματο, άλλος τον παράλυτο, άλλος ή άλλοι τους δαιμονισμένους, τους οποίους ο Χριστός τάχα θεράπευε. Όπως καταλαβαίνετε για να γίνουν αυτά προϋποθέτει μια καλά οργανωμένη ομάδα.
Ρίξτε μια ματιά στο κατά Λουκά Ι΄α΄
Ο Πρόδρομος φαίνετε ότι ήταν από τους πρωτεργάτες της κίνησης αυτής, και έχρησε τον Χριστό αρχηγό, διότι ο Χριστός διέθετε ικανότητες θαυματοποιού, στις οποίες είχε εκπαιδευτεί και στον τρόπο παρουσίασης θαυμάτων στην Αίγυπτο, την οποία είχε επισπευτεί τα προηγούμενα χρόνια που δεν αναφέρονται στα Ευαγγέλια.
Βλέποντας η ιθύνουσα τάξη των Εβραίων (ιερατείο, φαρισαίοι, δικαστές κ.α.) την καλά οργανωμένη και θριαμβευτική είσοδο του Χριστού στα Ιεροσόλυμα, θορυβήθηκαν, σκέφτηκαν ότι χάνουν την εξουσία. Ε ήταν επόμενο να στραφούν εναντίον του και να απαιτήσουν την σταύρωση του.
Έχω σχηματίσει την άποψη μου ότι ο Χριστός σαν ιστορικό πρόσωπο υπήρξε. Μετά τον θάνατο του πλανάτε η ιστορία του στα Ιεροσόλυμα και κάθε σύνολο ανθρώπων την προβάλει ανάλογα με τις επιδιώξεις τους.
Τότε στη συνέχεια ανατίθεται η αρχηγεία στον Παύλο, μια και ο Χριστός θα θεοποιείτο, και άλλαξε πλέον ο ρόλος του. Και Παύλος αναλαμβάνει να θεοποιήσει το μυθικό πρόσωπο, εκτελώντας απαίτηση της ίδιας ομάδας Εβραίων, που είχε ενταχθεί και ο Χριστός για ένα διαφορετικό σχέδιο δράσης κατά της Ρώμης. Δεν είναι άσχετη η πυρκαγιά στη Ρώμη, επί Νέρωνος, για την οποία κατηγορήθηκε ο Παύλος, κάποιο σκοπό εξυπηρετούσε. Προφανώς να δημιουργήσει εσωτερική αναταραχή .
Ο γραμματέας του Παύλου Μάρκος συγγράφει το κατά Μάρκον Ευαγγέλιο, σύμφωνα με την κυκλοφορούσα φήμη, αλλά κυρίως με τις υποδείξεις του Παύλου, και του Πέτρου. Μετά το κατά Μάρκο το οποίο χρησιμοποιήθηκε ως πρότυπο, συγγράφηκαν πλήθος ευαγγελίων. Με το πέρασμα του Χριστιανισμού από θρησκεία παράνομη σε επίσημη θρησκεία της Βυζαντινής αυτοκρατορίας, το ιερατείο προέβει στο ξεκαθάρισμα των ευαγγελίων. Κράτησε τα γνωστά μας 4 τα οποία και αναμόρφωσε εκ βάθρων και απέρριψε τα υπόλοιπα. Σκοπός της αναμόρφωσης και των οικουμενικών συνόδων ήταν να παρουσιαστεί μια ολοκληρωμένη θρησκεία, ώστε να αποφευχθούν οι αιρέσεις, και οι διασπάσεις. Αυτό ήταν και απαίτηση των Βυζαντινών αυτοκρατόρων, από τον Κωνσταντίνο και μετά πλην του Ιουλιανού. Όμως αυτό δεν επετεύχθη, και έτσι περάσαμε από τους πολλούς θεούς στις πολλές αιρέσεις, και χιλιάδες Αγίους.
Ιωαννης Θεοδωροπουλος
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)