Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

«ΕΣ ΕΔΑΦΟΣ ΦΕΡΕΙΝ» (διαταγή του Ορθοδόξου Αυτοκράτορα Θεοδοσίου για τους Αρχαιοελληνικούς ναούς )


«ΕΣ ΕΔΑΦΟΣ ΦΕΡΕΙΝ»
(διαταγή του αυτοκράτορα Θεοδοσίου
για τους Αρχαιοελληνικούς ναούς )

Εις το βουνό ψηλά εκεί,
Πουν’ τ’ Αι-Λια το εξωκλήσι,
Ήταν τ’ Απόλλωνα ναός
που κατεδάφισαν τα μίση.

Σαν παραμύθι στο σχολειό
το λέει τώρα η δασκάλα,
πως σε αγνούς, παλιούς καιρούς
άλλους θεούς είχε η Ελλάδα

Που απ’ του Ολύμπου του ιερού,
το νεφελόσκεπο παλάτι,
ανθρώπινοι θεοί και θεές ,
του κόσμου επόπτευαν τα πλάτη.

Κτίσαν για χάρη τους ναούς
μ’ αγάλματα και με μνημεία ,
μα όλα τα « έφεραν στην γη»
τα ανθρωπόμορφα θηρία

Νέοι θεοί, νέοι ναοί
εκεί που κατοικούσε ο Δίας,
μα η κάθε πέτρα διαλαλεί
τ’ αποτελέσματα της βίας,

Μα ανθίζει η δάφνη των Δελφών
πυρώνει η φωτιά ακόμη
ζούνε οι Έλληνες θεοί
με φωτοστέφανο στην κόμη.

Από την ποιητική συλλογή
"ΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΗΓΑΣΟΥ"
Ελένη Μανιωράκη

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018

Μακεδονία ξακουστή η Κρήτη είναι μαζί σου.....


Κρητικοί τραγουδούν με λύρα το «Μακεδονία Ξακουστή» μπροστά στα ΜΑΤ

Τις τελευταίες ημέρες έχουν δημοσιευτεί πάρα πολλά βίντεο από τις δεκάδες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας που διοργανώθηκαν ανά την Ελλάδα για το εθνικό ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων. Ανάμεσα τους κάποια ξεχώρισαν και ένα από αυτά είναι το συγκλονιστικό βίντεο με έναν λεβέντη Κρητικό που έπαιζε στην λύρα του το «Μακεδονία Ξακουστή» και οι υπόλοιποι συμπατριώτες του τραγουδούμε με ιδιαίτερη υπερηφάνεια…
Όλο το γεμάτο έντονα συναισθήματα σκηνικό, διαδραματίστηκε μπροστά στα σκαλιά της Ελληνικής Βουλής και δίπλα στο άγαλμα του Αγνώστου Στρατιώτη. Οι συγκεντρωμένοι Κρητικοί με παλμό τραγούδησαν το γνωστό τραγούδι-εμβατήριο μπροστά από τις δυνάμεις των ΜΑΤ, οι οποίες είχαν παραταχθεί για να διατηρήσουν τον έλεγχο στην πλατεία Συντάγματος.
Καμαρώστε του λεβέντες Κρητικούς και ιδιαίτερα τον νεαρό λυράρη, στο βίντεο που δημοσιεύτηκε στη σελίδα η Κρήτη είναι Μόνο Μία:
Αποτέλεσμα εικόνας για Μακεδονία ξακουστή η Κρήτη είναι μαζί σου
Μακεδονία ξακουστή η Κρήτη είναι μαζί σου
κι άσχημα ξεμπερδέματα θα έχουν οι εχθροί σου.

Είναι και κάποιοι άνθρωποι απού μυαλό δεν έχουν,
άλλα στα υπουργεία μας μέσα γιάντα τους έχουν;

Η πιό καλή επιχείρηση στον κόσμο είναι η κρίση
και έχουν γίνει πάμπλουτοι οσοι την έχουν στήσει

Αν όλα μοιάζουν δύσκολα
κι έχει η χαρά σωπάσει,
απλωσε το χαμόγελο
το δάκρυ να σκεπάσει.

Εφύτευγα βασιλικούς
και βγαίναν ασπαλάθοι,
έτσα φυτρώνουν στη ζωή
και τα σπερμένα λάθη.

Μην τονε κλαις το αετό
απου πετά όντε βρέχει,
μα να λυπάσαι το πουλί
απου φτερά δεν έχει.

Και με σπασμένα τα φτερά
δεν χάνω την ελπίδα,
πάντα ο ήλιος έρχεται
μετά από τη καταιγίδα.

Το παρελθόν με συγκινεί
το μέλλον με τρομάζει,
και στο παρόν που βρίσκομαι
μαχαίρι και με σφάζει.

Δε μπαίνεις στον παράδεισο
όσα κεριά αν ανάψεις,
αν με τον πόνο του αλλουνού
και 'συ μαζί δεν κλάψεις.

Δεν θέλω εις τον τάφο μου
να ψάλλουνε παπάδες,
μόνο πεντέξη Κρητικοί
να λένε μαντινάδες.

Δείτε Βίντεο: https://youtu.be/uapZYzCur3g
ΣΟΦΙΑ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ

ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ! - Τρόφιμα που διατίθενται σε αναξιοπαθούντες οικογένειες με παιδιά, όπως φασόλια και φακές έχουν λήξει εδώ και 10 χρόνια! - Αντώνης Μυλωνάκης 16/7/18

Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018

Ελληνική γλώσσα: Η τελειότητα ενός άλυτου γρίφου

Ελληνική γλώσσα: Η τελειότητα ενός άλυτου γρίφου

«Η Ελληνική με την μαθηματική δομή της είναι η γλώσσα της πληροφορικής και της νέας γενιάς των εξελιγμένων υπολογιστών, διότι μόνο σε αυτήν δεν υπάρχουν όρια.» (Μπιλ Γκέιτς, Microsoft) «Η Αγγλική γλώσσα έχει 490.000 λέξεις από τις οποίες 41.615 λέξεις είναι από την Ελληνική γλώσσα.» (βιβλίο Γκίνες) «Η Ελληνική και η Κινέζικη, είναι οι μόνες γλώσσες με συνεχή ζώσα παρουσία από τους ίδιους λαούς και…..στον ίδιο χώρο εδώ και 4.000 έτη.
Όλες οι γλώσσες θεωρούνται κρυφοελληνικές, με πλούσια δάνεια από τη μητέρα των γλωσσών, την Ελληνική.» (Francisco Adrados, γλωσσολόγος). Η Ελληνική γλώσσα έχει λέξεις για έννοιες οι οποίες παραμένουν χωρίς απόδοση στις υπόλοιπες γλώσσες, όπως άμιλλα, θαλπωρή και φιλότιμο Μόνον η Ελληνική γλώσσα ξεχωρίζει τη ζωή από το βίο, την αγάπη από τον έρωτα.
Μόνον αυτή διαχωρίζει, διατηρώντας το ίδιο ριζικό θέμα, το ατύχημα από το δυστύχημα, το συμφέρον από το ενδιαφέρον. Το εκπληκτικό είναι ότι η ίδια η Ελληνική γλώσσα μας διδάσκει συνεχώς πώς να γράφουμε σωστά. Μέσω της ετυμολογίας, μπορούμε να καταλάβουμε ποιός είναι ο σωστός τρόπος γραφής ακόμα και λέξεων που ποτέ δεν έχουμε δει ή γράψει. ngt Το «πειρούνι» για παράδειγμα, για κάποιον που έχει βασικές γνώσεις Αρχαίων Ελληνικών, είναι προφανές ότι γράφεται με «ει» και όχι με «ι» όπως πολύ άστοχα το γράφουμε σήμερα. Ο λόγος είναι πολύ απλός, το «πειρούνι» προέρχεται από το ρήμα «πείρω» που σημαίνει τρυπώ-διαπερνώ, ακριβώς επειδή τρυπάμε με αυτό το φαγητό για να το πιάσουμε.
Επίσης η λέξη «συγκεκριμένος» φυσικά και δεν μπορεί να γραφτεί «συγκεκρυμμένος», καθώς προέρχεται από το «κριμένος» (αυτός που έχει δηλαδή κριθεί) και όχι βέβαια από το «κρυμμένος» (αυτός που έχει κρυφτεί). Άρα το να υπάρχουν πολλά γράμματα για τον ίδιο ήχο (π.χ. η, ι, υ, ει, οι κτλ) όχι μόνο δεν θα έπρεπε να μας δυσκολεύει, αλλά αντιθέτως να μας βοηθάει στο να γράφουμε πιο σωστά, εφόσον βέβαια έχουμε μια βασική κατανόηση της γλώσσας μας. Επιπλέον η ορθογραφία με την σειρά της μας βοηθάει αντίστροφα στην ετυμολογία αλλά και στην ανίχνευση της ιστορική πορείας της κάθε μίας λέξης. Και αυτό που μπορεί να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε την καθημερινή μας νεοελληνική γλώσσα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι η γνώση των Αρχαίων Ελληνικών.
Είναι πραγματικά συγκλονιστικό συναίσθημα να μιλάς και ταυτόχρονα να συνειδητοποιείς τι ακριβώς λές, ενώ μιλάς και εκστομίζεις την κάθε λέξη ταυτόχρονα να σκέφτεσαι την σημασία της. Είναι πραγματικά μεγάλο κρίμα να διδάσκονται τα Αρχαία με τέτοιο φρικτό τρόπο στο σχολείο ώστε να σε κάνουν να αντιπαθείς κάτι το τόσο όμορφο και συναρπαστικό. classicalwisdom Η ΣΟΦΙΑ Στη γλώσσα έχουμε το σημαίνον (την λέξη) και το σημαινόμενο (την έννοια). Στην Ελληνική γλώσσα αυτά τα δύο έχουν πρωτογενή σχέση, καθώς αντίθετα με τις άλλες γλώσσες το σημαίνον δεν είναι μια τυχαία σειρά από γράμματα. Σε μια συνηθισμένη γλώσσα όπως τα Αγγλικά μπορούμε να συμφωνήσουμε όλοι να λέμε το σύννεφο car και το αυτοκίνητο cloud, και από την στιγμή που το συμφωνήσουμε να ισχύει. Στα Ελληνικά κάτι τέτοιο είναι αδύνατον.
Γι” αυτό το λόγο πολλοί διαχωρίζουν τα Ελληνικά σαν «εννοιολογική» γλώσσα από τις υπόλοιπες «σημειολογικές» γλώσσες. Μάλιστα ο μεγάλος φιλόσοφος και μαθηματικός Βένερ Χάιζενμπεργκ είχε παρατηρήσει αυτή την σημαντική ιδιότητα για την οποία είχε πει «Η θητεία μου στην αρχαία Ελληνική γλώσσα υπήρξε η σπουδαιότερη πνευματική μου άσκηση. Στην γλώσσα αυτή υπάρχει η πληρέστερη αντιστοιχία ανάμεσα στην λέξη και στο εννοιολογικό της περιεχόμενο».
Όπως μας έλεγε και ο Αντισθένης, «Αρχή σοφίας, η των ονομάτων επίσκεψις».
Για παράδειγμα ο «άρχων» είναι αυτός που έχει δική του γη (άρα=γή + έχων). Και πραγματικά, ακόμα και στις μέρες μας είναι πολύ σημαντικό να έχει κανείς δική του γη / δικό του σπίτι.
Ο «βοηθός» σημαίνει αυτός που στο κάλεσμα τρέχει. Βοή=φωνή + θέω=τρέχω.
Ο Αστήρ είναι το αστέρι, αλλά η ίδια η λέξη μας λέει ότι κινείται, δεν μένει ακίνητο στον ουρανό (α + στήρ από το ίστημι που σημαίνει στέκομαι). Αυτό που είναι πραγματικά ενδιαφέρον, είναι ότι πολλές φορές η λέξη περιγράφει ιδιότητες της έννοιας την οποίαν εκφράζει, αλλά με τέτοιο τρόπο που εντυπωσιάζει και δίνει τροφή για τη σκέψη.
Για παράδειγμα ο «φθόνος» ετυμολογείται από το ρήμα «φθίνω» που σημαίνει μειώνομαι.
Και πραγματικά ο φθόνος σαν συναίσθημα, σιγά-σιγά μας φθίνει και μας καταστρέφει.
Μας «φθίνει» – ελαττώνει ως ανθρώπους – και μας φθίνει μέχρι και την υγεία μας.
Και, βέβαια, όταν αναφερόμαστε σε κάτι που είναι τόσο πολύ ώστε να μην τελειώνει, πως το λέμε;
Μα, φυσικά, «άφθονο». Έχουμε τη λέξη «ωραίος» που προέρχεται από την «ώρα».
Διότι για να είναι κάτι ωραίο, πρέπει να έλθει και στην ώρα του. Ωραίο δεν είναι το φρούτο όταν είναι άγουρο ή σαπισμένο και ωραία γυναίκα δεν είναι κάποια ούτε στα 70 της άλλα ούτε φυσικά και στα 10 της. Ούτε το καλύτερο φαγητό είναι ωραίο όταν είμαστε χορτάτοι, επειδή, σε αυτή την περίπτωση, δεν μπορούμε να το απολαύσουμε. Ακόμα έχουμε την λέξη «ελευθερία» για την οποία το «Ετυμολογικόν Μέγα» διατείνεται «παρά το ελεύθειν όπου ερά» = το να πηγαίνει κανείς όπου αγαπά .. Άρα βάσει της ίδιας της λέξης, ελεύθερος είσαι όταν έχεις τη δυνατότητα να πάς όπου αγαπάς. Πόσο ενδιαφέρουσα ερμηνεία!!! Το άγαλμα ετυμολογείται από το αγάλλομαι (ευχαριστιέμαι) επειδή όταν βλέπουμε (σε αρχική φάση οι Θεοί) ένα όμορφο αρχαιοελληνικό άγαλμα η ψυχή μας ευχαριστείται, αγάλλεται. Και από το θέαμα αυτό επέρχεται η αγαλλίαση.
Αν κάνουμε όμως την ανάλυση της λέξης αυτής θα δούμε ότι είναι σύνθετη από αγάλλομαι + ίαση(=γιατρειά). Άρα, για να συνοψίσουμε, όταν βλέπουμε ένα όμορφο άγαλμα (ή οτιδήποτε όμορφο), η ψυχή μας αγάλλεται και γιατρευόμαστε. Και πραγματικά, γνωρίζουμε όλοι ότι η ψυχική μας κατάσταση συνδέεται άμεσα με τη σωματική μας υγεία.
Παρένθεση: και μια και το έφερε η «κουβέντα», η Ελληνική γλώσσα μας λέει και τι είναι άσχημο. Από το στερητικό «α» και την λέξη σχήμα μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε τι. Για σκεφτείτε το λίγο. Σε αυτό το σημείο, δεν μπορούμε παρά να σταθούμε στην αντίστοιχη Λατινική λέξη για το άγαλμα (που μόνο Λατινική δεν είναι). Οι Λατίνοι ονόμασαν το άγαλμα, statua από το Ελληνικό «ίστημι» που ήδη αναφέραμε, και το ονόμασαν έτσι επειδή στέκει ακίνητο.
Προσέξτε την τεράστια διαφορά σε φιλοσοφία μεταξύ των δύο γλωσσών, αυτό που σημαίνει στα Ελληνικά κάτι τόσο βαθύ εννοιολογικά, για τους Λατίνους είναι απλά ένα ακίνητο πράγμα. Είναι προφανής η σχέση που έχει η γλώσσα με τη σκέψη του ανθρώπου. Όπως λέει και ο George Orwell στο αθάνατο έργο του «1984», απλή γλώσσα σημαίνει και απλή σκέψη.
Εκεί το καθεστώς προσπαθούσε να περιορίσει την γλώσσα για να περιορίσει την σκέψη των ανθρώπων, καταργώντας συνεχώς λέξεις. Η γλώσσα και οι κανόνες αυτής αναπτύσσουν την κρίση», έγραφε ο Μιχάι Εμινέσκου, εθνικός ποιητής των Ρουμάνων. Μια πολύπλοκη γλώσσα αποτελεί μαρτυρία ενός προηγμένου πνευματικά πολιτισμού. Το να μπορείς να μιλάς σωστά σημαίνει ότι ήδη είσαι σε θέση να σκέφτεσαι σωστά, να γεννάς διαρκώς λόγο και όχι να παπαγαλίζεις λέξεις και φράσεις.

Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.tilestwra.com/elliniki-glossa-i-teliotita-enos…/

Τοις Έλλησιν

Αρχαιοελληνικής τεχνοτροπίας επιχρυσωμένη μάσκα μούμιας βρέθηκε στην Σακκάρα

 
Αίγυπτος: Αρχαιοελληνικής τεχνοτροπίας η επιχρυσωμένη μάσκα μούμιας που βρέθηκε στην Σακκάρα

Μία αρχαιοελληνικής τεχνοτροπίας επιχρυσωμένη μάσκα μούμιας ανακάλυψαν Αιγυπτιολόγοι του Πανεπιστημίου του Τίμπιγκεν κατά τη διάρκεια ανασκαφών στην αιγυπτιακή πόλη Σακκάρα.
Η μάσκα είναι από ασήμι και είναι μερικώς επιχρυσωμένη. Τα μάτια της ήταν ένθετα, με ένα μαύρο κόσμημα, από ασβεστίτη και οψιανό. Ο επικεφαλής της αιγυπτιακής-γερμανικής ομάδας, Ραμαντάν Χουσεΐν του Πανεπιστημίου του Τίμπιγκεν, λέει ότι πολύ λίγες μάσκες από πολύτιμα μέταλλα έχουν διασωθεί μέχρι σήμερα.
Στην πλειοψηφία τους οι τάφοι των αρχαίων Αιγυπτίων αξιωματούχων είχαν ήδη λεηλατηθεί στα χρόνια της αρχαιότητας, λέει ο Χουσεΐν κατά την παρουσίαση των ευρημάτων της Σακκάρα, που βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα νότια του Καΐρου. Οι ληστές έκλεψαν το μεγαλύτερο μέρος από τις μάσκες των νεκρών τις οποίες κατά πάσα πιθανότητα, στη συνέχεια, τις πούλησαν.
Τυπική της Αρχαίας Ελλάδας η κατασκευή της μάσκας
Ο Χουσεΐν περιγράφει το εύρημα της μάσκας ως πολύ σημαντικό: «Από το 1939, δεν έχει ανακαλυφθεί παρόμοια μάσκα». Ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο είναι το ασήμι. «Το ασήμι ήταν σπανιότερο τότε και πιο ακριβό από το χρυσό εκείνη την εποχή», δήλωσε ο Χουσεΐν. Δεδομένου ότι δεν υπήρχε ασήμι στην Αίγυπτο, πιθανόν να εισήχθη από το εξωτερικό.
Σύμφωνα με τον Χουσεΐν, η τεχνική κατασκευής της μάσκας είναι επίσης ενδιαφέρουσα. Τα στολίδια και ο τρόπος χύτευσης του χρυσού πάνω στο ασήμι είναι εξαιρετικός. «Μια τέτοια τεχνική δεν ήταν διαδεδομένη στην Αίγυπτο», λέει ο Χουσεΐν. «Αυτή ήταν περισσότερο τεχνική που ακολουθούνταν στην αρχαία Ελλάδα».
Η μάσκα βρισκόταν στο πρόσωπο μιας μούμιας. Ο νεκρός μπορεί να ήταν ιερέας που έζησε μεταξύ του 7ου και του 5ου αιώνα πΧ. Η μούμια ανακαλύφθηκε σε νεκροταφείο νότια των πυραμίδων στη νεκρόπολη της Σακκάρα. Το συγκρότημα έχει μελετηθεί από τους Αιγυπτιολόγους του Τίμπιγκεν χρησιμοποιώντας τις τελευταίες μεθόδους για δύο χρόνια.
Οι πυραμίδες στη Σακκάρα είναι οι παλαιότερες πυραμίδες στην Αίγυπτο.
Οι επιστήμονες ανακάλυψαν επίσης τα κατάλοιπα ενός κτιρίου που πιθανότατα χρησίμευε ως εργαστήριο για την ταρίχευση του νεκρού. «Αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι για πρώτη φορά βρέθηκε ένα κτίριο, το οποίο περιλαμβάνει χώρους για ταρίχευση και άλλες θέσεις για ταφή», λέει ο Χουσεΐν. Ο χώρος «μπορεί να θεωρηθεί δημόσιος τάφος και έχει βάθος 30 μέτρων».
Χρονιά σημαντικών αρχαιολογικών ανακαλύψεων στην Αίγυπτο
Για τους αρχαιολόγους στην Αίγυπτο, η φετινή χρονιά ήταν μέχρι στιγμής πολύ σημαντική γιατί η αρχαιολογική σκαπάνη έφερε στο φως και άλλες συναρπαστικές ανακαλύψεις. Οι αρχαιολόγοι στη Μίνια βρήκαν ένα κρυφό δίκτυο τάφων. Στη δυτική έρημο ανακάλυψαν έναν ελληνορωμαϊκό ναό. Τον Ιούνιο, οικοδόμοι ανακάλυψαν στη διάρκεια εκσκαφών μια σαρκοφάγο στο λιμάνι της Αλεξάνδρειας. Αν και είναι τουλάχιστον 2000 ετών, η σαρκοφάγος είναι ακόμα εντελώς άθικτη.
Οι απίστευτοι θησαυροί της αρχαιότητας, που εκτίθενται στο Αιγυπτιακό Μουσείο στην πλατεία Ταχρίρ στο Κάιρο, Σύντομα θα βρουν μια νέα κατοικία: το Μεγάλο Αιγυπτιακό Μουσείο, ένα υπερσύγχρονο νέο κτίριο κοντά στις Πυραμίδες της Γκίζας. Το έργο κοστίζει περίπου ένα δισεκατομμύριο δολάρια. Θα πρέπει να είναι έτοιμο μέχρι το τέλος του έτους και τα εγκαίνια του θα γίνουν του χρόνου.

https://www.msn.com/el-gr/news/culture/%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b1%ce%b9%ce%bf%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ae%cf%82-%cf%84%ce%b5%cf%87%ce%bd%ce%bf%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%80%ce%af%ce%b1%cf%82-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%87%cf%81%cf%85%cf%83%cf%89%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%b7-%ce%bc%ce%ac%cf%83%ce%ba%ce%b1-%ce%bc%ce%bf%cf%8d%ce%bc%ce%b9%ce%b1%cf%82-%ce%b2%cf%81%ce%ad%ce%b8%ce%b7%ce%ba%ce%b5-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%83%ce%b1%ce%ba%ce%ba%ce%ac%cf%81%ce%b1/ar-AAA9Veo?li=BBqxHCu&ocid=SK2MDHP

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ.. - ΤΗΣ ΖΕΡΒΟΥ ΤΡΙΑΔΑΣ

Το «μετά» της παγκοσμιοποίησης – Πώς η βουλιμική αγορά προσπαθεί να σωθεί  από τον (κακό) εαυτό της | ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

Ρακένδυτα και βρώμικα στους δρόμους αφημένα,
τα μάτια τους, με φόβο ποτισμένα.
Αδύναμα,απροστάτευτα στα χέρια επιτηδείων,
που αποσκοπούν στο όφελος ιδίων..


Ο κίδνυνος,η πείνα,η ανέχεια και το ξύλο,
μια καθημερινότητα!! Κι άναλογα το φύλο,
βιώνουν καταστάσεις φρίκης απ’τα κτήνη,
που η εκμετάλευση παιδιών εισόδημα αφήνει.

Στην Μαύρη ήπειρο,παιδιά κατατρεγμένα,
Χιλιάδες!! Περιφέρονται ασκόπως!! Δικασμένα,
να μην επιβιώσουν λόγω έλλειψης τροφής!
Ποιον νοιάζει τελικά στο κάτω κατω της γραφης;

Στα μέτωπα πολέμων πρώτα θύματα..
Πληρώνουν των μεγάλων αμαρτήματα και κρίματα.
Ποια τέρατα τα όνειρα μικρών παιδιών σκοτώνουν;
Ποια κτήνη την ζωη τους αφαιρούν,ποιοι τα πληγώνουν;

Είναι εκείνοι που ακουμπούν εκατομμύρια στον ..Μέσι,
που σπαταλούν υπέρογκα ποσά σε ότι τους αρέσει.
Που ζούνε σε χρυσό κλοιό προστατευμένοι,
αδιάφοροι,χυδαίοι,κι εντελώς διεφθαρμένοι.

Υπάρχουνε βεβαίως και τα άλλα!!!Τυχερά!!
Που οι μπαμπάδες κολυμπάνε στον παρά!
Που μεγαλώνουν με νταντάδες κι υπηρέτες,
μελλοντικοί αρχόντοι και του κόσμου μας ηγέτες..

Εκείνα από νωρίς θ’ αποφασίσουν,
τον τρόπο που ταιριάζει για να ζήσουν.
Αν θα ‘ναι άντρες η γυναίκες στην πορεία!
Η παγκοσμιοποίηση μας γράφει ιστορία!!

Κόσμε παράλογε,τρισάθλιε,που πας;
Εχεις ξεχάσει τα παιδιά σου ν’ αγαπάς!
Κόσμε ανήθικε,τρομαχτικέ,ξεφτυλισμένε!
Τα ρώτησες ποτέ σου τα παιδιά, διεστραμένε;

Τριάδα Ζερβού