Σάββατο 19 Μαΐου 2018

Εκατό χρόνια από τη γενοκτονία των Ποντίων

Εκατό χρόνια από τη γενοκτονία των Ποντίων

της Παναγιώτας Ιωακιμείδου*
Έχουν περάσει 100 χρόνια περίπου και οι πληγές της Γενοκτονίας των προγόνων μας αιμορραγούν ακόμα. Ήταν τόσο βαθιές που δεν μας αφήνουν να ξεχάσουμε τα τραγικά γεγονότα της θηριωδίας των Τούρκων.
Η ιστορία των εκτοπισμών ξεκίνησε με την έκρηξη του πολέμου το 1916 και συνεχίστηκε μέχρι το 1924,κράτησε οκτώ χρόνια. Οι Έλληνες Πόντιοι εκτοπίστηκαν στο εσωτερικό της Μικράς Ασίας για λόγους δήθεν στρατιωτικής ασφαλείας,στην πραγματικότητα όμως γιατί ήθελαν να τους αφαιρέσουν τη ζωή και κάθε κινητή και ακίνητη περιουσία.
Οι εκτοπισμοί της πρώτης φάσης ξεκίνησαν σε όλο τον Πόντο τέλη Απριλίου του 1916, μετά την κατάληψη της Τραπεζούντας από τους Ρώσους, και φούντωσαν το χειμώνα του 1916-1917.Αρχίζει το μακελειό.Ο θάνατος περιοδεύει πάνω από τις πανάρχαιες εστίες.

Τα ματωμένα Χριστούγεννα του 1916 καίγονται χωριά,εκκλησίες,σχολεία.
Γυναίκες βιάζονται,περιουσίες λεηλατούνται.
Ξεκινούν εκτοπισμοί, προορισμός ο θάνατος.Ταλαάτ πασάς και Εμβέρ πασάς είναι οι απηνείς διώκτες των Ποντίων και ο κακός τους δαίμονας.Είχαν υποσχεθεί στους Αμερικανούς να μην εξορίσουν τα παιδιά και τις γυναίκες,αλλά την επόμενη μέρα 31 Ιανουαρίου 1917 ο Ταλαάτ πασάς δηλώνει:«Βλέπω να πλησιάζει η ώρα να ξεκαθαρίσουμε τώρα με τους Έλληνες,όπως το 1915 με τους Αρμένιους».
Ο χειμώνας του 1917 ήταν πολύ βαρύς. Μέσα σε βαριά κακοκαιρία και χιόνια εκτοπίζονται χιλιάδες Πόντιοι στα βάθη της Μικράς Ασίας χωρίς να ξέρουν τον τόπο του εκτοπισμού τους. Οι τόποι των εκτοπισμών βρίσκονταν σε απάτητα και χιονοσκεπή βουνά σε απόσταση πολλών ημερών και βδομάδων ακόμα από τον τόπο της κατοικίας τους.Πριν προλάβουν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους εφορμούσαν σαν πεινασμένα όρνια οι τσέτες, οι στρατιώτες, οι χωροφύλακες και έκαναν πλιάτσικο περιουσιών και ζωών. Λεηλατούσαν τα σπίτια μπροστά στα μάτια των Ποντίων που ακόμα δεν είχαν προλάβει να εγκαταλείψουν τα χωριά τους και στη συνέχεια τους έβαζαν φωτιά.Οι εκτοπισμένοι φορτώνονταν στη ράχη τους λίγα χρειώδη και αναχωρούσαν για το «πουθενά».Κλάματα,σπαραγμοί και θρήνοι.Παρακάλια από τους εκτοπισμένους, γέλια,ειρωνείες,βαρβαρότητες από τους Τούρκους.
Αναχωρούσαν με τη συνοδεία των τζεντερμέδων μήπως και διαφύγει κάποιος και σωθεί. Οι γέροι, τα μωρά και οι άρρωστοι άφηναν την τελευταία τους πνοή εκεί στα άξενα μέρη.Πεινασμένοι,διψασμένοι,κατάκοποι δεν ήξεραν πού τους πάνε και ποιά θα ήταν η τύχη τους.Οι ταλαιπωρημένοι και άρρωστοι εγκαταλείπονταν στους δρόμους χωρίς γυρισμό.Δεν επέτρεπαν στους οικείους τους να τους βοηθήσουν.Πέθαιναν μόνοι τους ή τους σκότωναν οι συνοδοί χωροφύλακες.Υπάρχει πιο απάνθρωπη συμπεριφορά από αυτήν;Να βλέπεις το δικό σου άνθρωπο να σε ικετεύει να μην τον εγκαταλείψεις και να μην μπορείς να κάνεις τίποτα.Θλιβερό το θέαμα των μανάδων που θήλαζαν τα βρέφη νεκρές και άταφες με τα μωρά να βυζαίνουν μέχρι να πεθάνουν και αυτά από πείνα.
Οι όμορφες γυναίκες και τα κορίτσια βιάζονταν και εξευτελίζονταν μπροστά στα μάτια των συζύγων ή των πατεράδων τους, οι οποίοι δεν μπορούσαν να αντιδράσουν.Πολλές φορές οι οικείοι τους τις μουντζούρωναν και τις λέρωναν ή τους φορούσαν κουρέλια για να κρύψουν την ομορφιά τους.
Οι κάτοικοι των περιοχών από όπου περνούσαν αντιμετώπιζαν την ποινή θανάτου,αν τολμούσαν να ελεήσουν τα δύστυχα καραβάνια.Πολλοί πέθαιναν στον δρόμο μην αντέχοντας πια την εξαθλίωση.Η πείνα,η δίψα,το τσουχτερό κρύο εκείνου του χειμώνα,ο ψυχικός πόνος και η απογοήτευση τσάκισαν τους περισσότερους.
Όσοι άντεξαν έφταναν στα κέντρα συγκέντρωσης της Τοκάτης,της Κάβζας,της Αμάσειας και της Ερπαά.Στους τόπους συγκέντρωσης τους περίμεναν νέες ταλαιπωρίες και βάσανα.Τους έβαζαν μέσα σε λουτρώνες όλους μαζί και όταν έβγαιναν ζεστοί και αχνιστοί,περίμεναν μέσα στο παγερό ψύχος τα ρούχα τους και τους γιατρούς.Ρούχα και γιατροί αργούσαν επίτηδες.Το αποτέλεσμα ήταν να αρρωσταίνουν από το κρύο.Τους πήγαιναν στο Νοσοκομείο,από το οποίο βέβαια δεν έβγαιναν ποτέ,παρά μόνον νεκροί. Η μέθοδος του «λουτρού» είναι μια από τις μεθόδους της λεγόμενης Λευκής Γενοκτονίας.Η μέθοδος αυτή επαναλαμβανόταν και στους επόμενους σταθμούς μέχρις ότου πέθαιναν όλοι.Ήταν μια ασφαλής μέθοδος.Με αυτόν τον τρόπο εκτοπίστηκαν τα τρία τέταρτα της επαρχίας Ροδοπόλεως, ολόκληρη η επαρχία Χαλδείας,ολόκληρη η επαρχία Κολωνίας (στην οποία ανήκει και το Επές με τα 18 χωριά του),οι επαρχίες Αμάσειας και Νεοκαισάρειας σε βάθος εβδομήντα χιλιομέτρων.
Η περιοχή της Κολωνίας,γνώρισε τη βαρβαρότητα σε όλο της το μεγαλείο. Οι κάτοικοι όχι μόνον εκτοπίστηκαν,αλλά σφάχτηκαν και οι γυναίκες βιάστηκαν μπροστά στους άντρες τους.Οι εκκλησίες χρησιμοποιήθηκαν ως τόποι ασέλγειας.Τα όμορφα κορίτσια και αγόρια στάλθηκαν στα χαρέμια και εξισλαμίστηκαν.Τα πτώματα απαγορεύονταν να θάβονται και έμεναν βορά στα σκυλιά και τα όρνεα.Το σχέδιο εξόντωσης των κατοίκων της μαρτυρικής περιοχής ήταν του Ασάφ Βέη και του Φαζήλ,με βοηθούς τον Ταπάν Ογλού Χαλήλ και τον Σερήφ.
Τον Μάρτιο του 1917,όσοι επέζησαν,γυρίζουν στα χωριά τους.Τους περίμενε όμως ο αιμοδιψής Τοπάλ Ογλού Χαλήλ και έριξε εναντίον τους 8 ποιμενικούς μολοσσούς που τους κατασπάραξαν.Αναγκάστηκαν αυτή την φορά να φύγουν μόνοι τους στο Τοκάτ, την Κερασούντα και τα Κοτύωρα.
Οι εκτοπισμοί απλώνονται σε όλο τον Πόντο.Οι κάτοικοι της Τρίπολης εκτοπίζονται 16 Νοεμβρίου του 1916,της Σαμψούντας 26 Δεκεμβρίου,3 Ιανουαρίου 1917 της Πάφρας,της Τραπεζούντας 4 Φεβρουαρίου 1917,της Σινώπης 23 Ιουνίου 1917.Το τέλος του Α΄Παγκοσμίου πολέμου βρίσκει τους Έλληνες του Πόντου αποδεκατισμένους.Μετά την αποχώρηση των Ρώσων από την Τραπεζούντα το 1918 και την υπογραφή της συνθήκης του Μούδρου,όσοι εξόριστοι επέζησαν,επέστρεψαν στα σπίτια τους.Ο Τοπάλ Οσμάν,όταν υπογράφτηκε η ανακωχή,εγκατέλειψε το φρικαλέο έργο του και ανέβηκε στα βουνά καραδοκώντας για νέα ευκαιρία.
Στην πρώτη αυτή φάση εκτοπίστηκαν 258674 χιλιάδες Πόντιοι.Από αυτούς χάθηκαν το 60-70% από τις γεωργικές περιοχές και 40-60% από τις πόλεις.Αυτοί διαθέτοντας περισσότερα χρήματα εξαγόραζαν τη ζωή τους.
Μετά τη λήξη του πρώτου παγκοσμίου πολέμου και την ανακωχή του Μούδρου τον Οκτώβριο του 1918 όλοι οι επιζήσαντες εκτοπισμένοι επιστρέφουν στις εστίες τους. Πίστεψαν ότι τελείωσαν πια τα βάσανα τους και αρχίζει μια νέα ειρηνική περίοδος.Δεν φαντάζονταν σε καμιά περίπτωση ότι πολύ σύντομα θα τα χάσουν όλα. Η μεγάλη νίκη των συμμάχων αναπτέρωσε τις ελπίδες τους ότι ήρθε επιτέλους η πολυπόθητη ώρα της δικαίωσης και της ελευθερίας τους.Τα μισητά πρόσωπα Ταλαάτ, Εμβέρ,Τζαβήτ έφυγαν στο εξωτερικό για να γλυτώσουν. Ο πιο αιμοβόρος και μισητός από όλους αυτούς ο Ταλαάτ δολοφονήθηκε στη Ρώμη από έναν Αρμένιο,γιατί αυτός ήταν που έδωσε την εντολή για τη σφαγή των Αρμενίων το 1915 .
Μετά τη συνθήκη του Μούδρου έχουν την προστασία του κράτους και συνεχίζουν την ειρηνική τους ζωή.Οι μητροπολίτες,οι οποίοι είχαν απομακρυνθεί με βία,επανέρχονται στις μητροπόλεις τους.Ανάμεσα σε αυτούς και ο Γερμανός Καραβαγγέλης.Όλα έδειχναν ότι το μέλλον είναι πολύ αισιόδοξο για τους Έλληνες του Πόντου και της Μικράς Ασίας.
Στις 26 Δεκεμβρίου του 1919 ο Κεμάλ σχηματίζει κυβέρνηση στην Άγκυρα,αντίθετη στον Σουλτάνο,τον οποίον θεωρεί υποχείριο των Αγγλογάλλων.
Τον Απρίλιο του 1920 αυτοανακηρύσσεται πρόεδρος και αρχηγός των ενόπλων δυνάμεων και κηρύσσει αγώνα εναντίον του ελληνικού στρατού, που εν τω μεταξύ προελαύνει στη Μικρά Ασία.
Ξεκινούν νέες εκτοπίσεις,χειρότερες από τις πρώτες.
H δεύτερη και πιο απάνθρωπη φάση της γενοκτονίας εξυφάνθηκε στη μεγάλη εθνοσυνέλευση της Άγκυρας τον Μάιο του 1922.Αποφασίστηκε η ολική εξολόθρευση των Ελλήνων του Πόντου,όσοι είχαν απομείνει από αυτούς.Τα μεσάνυχτα στις 25 Μαΐου του 1922 άρχισε η εφαρμογή του σχεδίου. Στη Μαλάτεια εκείνη την εποχή είχαν απομείνει 4265 γυναικόπαιδα. Η συγκέντρωση στη Μαλάτεια εξόριστων από όλες τις περιοχές του Πόντου είχε ξεκινήσει από πολύ νωρίς.Τον Σεπτέμβριο του 1921 οι συγκεντρωμένοι εξόριστοι υπολογίζονται περίπου σε δέκα χιλιάδες.Προέρχονταν από την Αμάσεια,Μερζιφούντα,Κιουμούς Μαντέν,Επές,Τοκάτη,Ζίλε,Κασταμονή και άλλες περιοχές.
Η Μαλάτεια ήταν η αρχαία ελληνική πόλη Μελιτίνη.Εύφορη,με μεγάλη εμπορική κίνηση,την εποχή εκείνη είχε πληθυσμό 25 χιλιάδες κατοίκους.Στη Μαλάτεια σφαγιάσθηκαν 40 χιλιάδες Αρμένιοι.Την εποχή του εκτοπισμού των Ποντίων στην περιοχή 9 χρόνια μετά,είδαν Τούρκους και Κούρδους να σκάβουν τα χώματα και να ψάχνουν κρανία για να τους πάρουν τα χρυσά δόντια.Προτού ξημερώσει η μέρα οι τζεντερμέδες περικύκλωσαν τα γυναικόπαιδα και με συνοδεία τα αποστέλλουν στις πορείες θανάτου.Η εντολή είναι πάνε 500 χιλιόμετρα μακριά.Μέσα από τα απόκρημνα βουνά του Χαρπούτ οδεύουν για το Ντιαρμπεκίρ και από εκεί για το Μπιτλίς.Οι αποστολές εκτελούνταν με πολύ μεγάλη αυστηρότητα.Οι εκτοπισμοί σταμάτησαν ξαφνικά στις αρχές Ιουνίου του 1922.Οι νέες εντολές ήταν να σταματήσουν οι εκτοπισθέντες όπου και αν βρίσκονταν. ΄Ετσι σταμάτησαν την πορεία τους και εγκαταστάθηκαν άλλοι στο Χαρπούτ, άλλοι στα Άργανα, άλλοι στο Ντιαρμπεκίρ.
Όσοι απόμειναν από τους εκτοπισθέντες τράβηξαν για Χαλέπι,μετά από μήνες βρέθηκαν στον Λίβανο και από εκεί με σαπιοκάραβα διοχετεύτηκαν ως κοπάδια από κτήνη στα Λοιμοκαθαρτήρια.
* H Παναγιώτα Ιωκειμίδου ειναι εκπαιδευτικός και ασχολείται διεξοδικά με θέματα που αφορούν την ιστορία και τον πολιτισμό του Ποντιακού Ελληνισμού.

https://www.msn.com/el-gr/news/national/%ce%b5%ce%ba%ce%b1%cf%84%cf%8c-%cf%87%cf%81%cf%8c%ce%bd%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%b7-%ce%b3%ce%b5%ce%bd%ce%bf%ce%ba%cf%84%ce%bf%ce%bd%ce%af%ce%b1-%cf%84%cf%89%ce%bd-%cf%80%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%af%cf%89%ce%bd/ar-AAxuNP4?li=BBqxHCu&ocid=SK2MDHP#image=1 

Παρασκευή 18 Μαΐου 2018

ΑΙΜΟΜΙΞΙΕΣ…..ΑΓΙΩΝ ΠΡΟΠΑΤΟΡΩΝ!!!! O ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΛΩΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΤΟΥ


Αποτέλεσμα εικόνας για O ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΛΩΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΤΟΥ
Ο Χριστιανισμός διδάσκει ότι η Παλαιά Διαθήκη (Βίβλος) είναι θεόπνευστο και ιερό βιβλίο γιατί έχει γραφτεί από αγίους πατέρες και μάλιστα με την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος. Η πραγματικότητα όμως είναι τελείως διαφορετική, γιατί στη Βίβλο υπάρχουν αφηγήσεις για δολοφονίες παιδιών, αιμομιξίες, μοιχείες, βιασμοί και μαύρη μαγεία, όπως επίσης και την περιγραφή της έκδοσης σε πορνεία της Σάρας και της Ρεβέκκας από τους άντρες τους, …… τους άγιους προπάτορες Αβραάμ και Ισαάκ.
Τα κείμενα της Βίβλου περιγράφουν μισογυνισμό, ανθελληνισμό, σφαγές αλλοθρήσκων, και γενοκτονίες λαών, από τους Εβραίους τον ’’Περιούσιο Λαό’’ του Θεού. Γνωστή πορνογραφική αφήγηση της Βίβλου είναι …..και ο βιασμός του Πατριάρχη Λωτ από τις κόρες του. Σύμφωνα με την περιγραφή ο άγιος προπάτορας Λωτ δεν κατάλαβε ότι ’’γκάστρωσε’’ τις κόρες του γιατί ήταν… δήθεν μεθυσμένος και μισοκοιμόταν. Ο Λωτ ήταν ανιψιός του Αβραάμ, και είχε κατά συρροή αιμομιξίες με τις κόρες του. Οι Εβραιοχριστιανοί τον τιμούν ως άγιο και η ορθόδοξη εκκλησία τον εορτάζει στις 9 Οκτωβρίου
Ενδυμίων Γεώργιος Κσμόπουλος
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ
Γένεσης κεφ. ΙΘ' εδάφια 31-34
″ Είπε η μεγαλύτερη στην μικρότερη: Ο πατέρας μας είναι μεγάλος και κανένας δεν υπάρχει πάνω στην γη για να μπει μέσα μας όπως αρμόζει σε κάθε γυναίκα. Έλα να ποτίσομε τον πατέρα μας κρασί και να πλαγιάσουμε μαζί του και να γεννήσουμε απογόνους από το σπέρμα του πατέρα μας. Πότισαν λοιπόν τον πατέρα τους κρασί εκείνη την νύχτα και αφού μπήκε η μεγαλύτερη πλάγιασε με τον πατέρα της εκείνη τη νύχτα και δεν κατάλαβε (ο Λωτ) ότι πλάγιασε δίπλα του και σηκώθηκε. Και συνέβη την άλλη ημέρα και είπε η μεγαλύτερη στην νεώτερη: να εγώ που πλάγιασα χθες με τον πατέρα μας. Να τον ποτίσουμε και αυτή τη νύχτα και να μπεις να κοιμηθείς μαζί του και να γεννήσουμε από το σπέρμα του πατέρα μας. Πότισαν λοιπόν και εκείνη τη νύχτα κρασί τον πατέρα τους και αφού μπήκε η νεώτερη κοιμήθηκε με τον πατέρα της και δεν κατάλαβε (ο Λωτ) ότι πλάγιασε δίπλα του και σηκώθηκε. Και συνέλαβαν οι δύο κόρες του Λωτ από τον πατέρα τους. Και γέννησε η μεγαλύτερη γιο και τον ονόμασε Μωάβ λέγοντας :από τον πατέρα. Αυτός υπήρξε ο πατέρας των Μωαβιτών μέχρι την σημερινή μέρα. Γέννησε και η νεώτερη αγόρι και το ονόμασε Αμμάν, λέγοντας γιος από το γένος μου. Αυτός είναι ο πατέρας των Αμμανιτών μέχρι την σημερινή ημέρα.
ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Γένεσης κεφ. ΙΘ' εδάφια 31-34
« 31 είπε δε η πρεσβυτέρα προς την νεωτέραν. ο πατήρ ημών πρεσβύτερος, και ουδείς έστιν επί της γης, ος εισελεύσεται προς ημάς, ως καθήκει πάσει τη γη.
32 δεύρο και ποτίσωμεν τον πατέρα ημών οίνον και κοιμηθώμεν μετ αυτού και εξαναστήσωμεν εκ του πατρός ημών σπέρμα. 33 επότισαν δε τον πατέρα αυτών οίνον εν τη νυκτί εκείνη και εισελθούσα η πρεσβυτέρα εκοιμήθη μετά του πατρός αυτής εν τη νυκτί εκείνη και ουκ ήδει εν τω κοιμηθήναι αυτόν και εν τω αναστήναι.34 εγένετο δε εν τη επαύριο και είπεν η πρεσβυτέρα προς την νεωτέραν. ιδού εκοιμήθην χθές μετά του πατρός ημών. ποτίσωμεν αυτόν οίνον και εν τη νυκτί ταύτη και εισελθούσα κοιμήθητι μετ αυτού, και εξαναστήσωμεν εκ του πατρός ημών σπέρμα. 35 επότισαν δε και εν τη νυκτί εκείνη τον πατέρα αυτών οίνον και εισελθούσα ηνεωτέρα εκοιμήθη μετά του πατρός αυτής και ουκ ήδει εν τω κοιμηθήναι αυτόν και αναστήναι. 36 και συνέλαβον αι δύο θηγατέρες Λωτ εκ του εκ του πατρός αυτών. και έτεκεν η πρεσβυτέρα υιόν και εκάλεσε το όνομα αυτού Μωάβ λέγουσα. Εκ του πατρός μουούτως πατήρ Μωαβιτών έως της σήμερον ημέρας. 38 έτεκε δε και η νεωτέρα υιόν και εκάλεσε το όνομα αυτού Αμμάν, λέγουσα. Υιός γένους μου. ούτος πατήρ Αμμανιτών έως της σήμερον ημέρας.
Επιμέλεια: Ενδυμίων Γεώργιος Κοσμόπουλος

Γεώργιος Κοσμόπουλος

Διακήρυξις - ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ “ΥΠΕΡ ΕΛΛΗΝΩΝ”



Μέ  τό  δικαίωμα  είς  τήν  φυσικήν  μας  ύπαρξιν   καί   τήν   αξιοπρέπειαν  τής  πατρίδος  μας,   εμείς   τό  γένος   Έλληνες   πολίτες,   υποχρεούμεθα  νά  καθάρωμεν   τήν  ιεράν  γήν  μας,  από  τούς  ασύμβατους  –ισμούς   καί  τούς  κακούς  κυβερνήτας !
Διδαχτήκαμε  από  τήν  ιστορίαν  καί  από  τήν  παρούσαν  κατάστασιν ,  πώς  ο  εχθρός   διέλυσε,  εκυρίευσε, υπέταξε   λαόν   καί   πνεύμα!
Καί  ο  εχθρός  κατακτητής   είναι   ακόμα   εδώ!  Εξουσιάζει  τήν  Πατρίδα  μέ   όπλο  τά  γνωστά  πολιτικά   κόμματά   του!
Είμαστε   ιστορικά   τό  τελευταίον   αίμα  τού  Έθνους .   Είμαστε   η  τελευταία  ελπίς   διά  τόν  άνθρωπον,  διά τήν   Ελλάδα!
Η  δύναμίς   μας  είναι  αρκετή  νά  σηκώσει   τό  βάρος  τής  κληρονομιάς,  νά  αλλάξει  τήν  μοίραν   μας,  νά  κτίσει   τήν  νέαν,  ελευθέραν   καί   αυτοδύναμον  Ελλάδα!
Πειθόμενοι  είς  τούς  νόμους  τής  Πατρίδος  καί  όπως  τό  καταστατικόν   μας  ορίζει, —  ουδεμίαν  σχέσιν  έχομεν  μέ  ασύμβατους–ισμούς  διεθνιστικού  χαρακτήρα –,  ιδρύουμε  κόμμα  Ελληνικόν   υπό   τόν  τίτλον     “ΥΠΕΡ  ΕΛΛΗΝΩΝ”    μέ    όλα    τά  πατριωτικά  στοιχεία  ίνα  ελευθερώσουμε  τήν  χώραν!
Μέ  πολίτευμα  τήν  Δημοκρατίαν, ελάτε  νά  πάρουμε  τήν  εξουσίαν   εμείς, νά  πάρουμε  τήν  Πατρίδα  είς  τά  χέρια  μας  εμείς,  ελάτε  νά  επαναφέρουμε  τά  ιδεώδη  καί  τάς  μεγάλας    αξίας  είς  τόν  φυσικόν  τους  χώρον !
Εμπρός   γιά  ένα   δικό  μας  σύστημα.    Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Ο Ν  ! !   [ Πολιτικόν,  Οικονομικόν,  Κοινωνικόν,  Θρησκευτικόν   ]
Εμπρός   νά  αλλάξουμε   πρώτα  τούς  κακούς   κυβερνήτας!   Έχουμε  τήν  δύναμιν,  έχουμε  τήν  γνώσιν ,   μπορούμε   νά   κυβερνήσουμε   τήν   χώραν   μας!
Ελάτε  όλοι  μαζί,   μάς  ανήκει  αυτή  η  γή,  είναι  η  κληρονομιά  μας,  είναι  τό  μέλλον  μας,  είναι  η  ελπίς    μας,  είναι  η  Πατρίς   μας!!

ΟΨΟΜΕΘΑ  ΕΣ  ΠΛΑΤΑΙΑΣ   ! ! !

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΚΑΖΕΙ !!
Επίλεκτες επιστημονικές ομάδες αφού γράψουν την Ελληνική Ιστορία !
Εξετάζουν λεπτομερειακώς , όποια αλλοδαπά και Ελληνόφωνα πρόσωπα , έπαιξαν ρόλο
στη μοίρα της Ελλάδος !! Κ Α Ι…… Δ Ι Κ Α Ζ Ο Υ Ν ! !
Συνεχίζεται …………….. !!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ !!
Λογαριασμό με τους Τοκογλύφους από το 1821 !
Επανορθώσεις των ζημιών , που μας προκάλεσαν αλλοεθνείς , άμεσα η έμμεσα
πέραν της τοκογλυφίας , από το 1821 !!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ !!
Τον επαναπατρισμό , εις την Ιερήν Ελληνικήν γήν, των κλεμμένων Αρχαιοτήτων !
Έντοκες τις εισπράξεις, κατά αναλογία από τα μουσεία των !
Πρόστιμο εις τους Ιδιώτες συλλέκτες –κάπηλους !
Την επιγραφή σε δημόσια και ιδιωτικά κτίσματα . ‘’Εδώ φιλοξενήθηκαν κλεμμένα’’ !!
Συνεχίζεται ……………………………..!!!

Θέσεις
ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ
Η ΕΛΛΑΣ ΔΙ ΗΜΑΣ
Η Ελλάς δεν δανείζεται !
Η Ελλάς δεν εκδίδει ομόλογα !
Η Ελλάς δεν υπογράφει γραμμάτια !
Η Ελλάς έχει δικό της εθνικό νόμισμα !
Η Ελλάς έχει μια τράπεζα Ελληνική !
Η Ελλάς έχει ιστορία !
Η Ελλάς έχει λόγο !
Η Ελλάς έχει τέχνη !
Η Ελλάς έχει τους δικούς της θεούς !
Η Ελλάς έχει τους δικούς της ανθρώπους !
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ
Η αυτάρκεια στην Άμυνα , στην Παιδεία , στην ενέργεια , στα τρόφιμα–ποτά και ο Πολιτισμός , είναι πρώτη εθνική υπόθεση .
Η Σύνταξη των Ελλήνων πολιτών είναι αγαθό διασφαλισμένο από την πολιτεία .
Σ Υ Ν Ε Χ Ι Ζ Ε Τ Α Ι ……………..

ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ www.yperellinon.gr ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΜΕΝΗ !!
ΕΠΙΛΕΚΤΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ
ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ  ΑΝΑ ΤΟΜΕΑ  ΚΑΙ  ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ  ΤΟ ΄΄ Ε Σ Ε Σ Θ Α Ι ΄΄
ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ !
ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΠΤΙΚΑ
ΕΠΙΛΕΚΤΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ
ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ !
ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ !
ΤΟΝ  ΠΟΙΝΙΚΟ  ΚΑΙ   ΑΣΤΙΚΟ  ΚΩΔΙΚΑ !
ΤΑ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ–ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑΣ !
ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΙΑ
–ΤΟ ΧΩΡΙΟ–ΤΗΝ ΠΟΛΗ — ΓΡΑΦΟΥΝ
ΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ !
ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ  ΚΑΙ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΝ  ΤΗΝ  ΠΑΡΑΓΩΓΗ !
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…………….!!!!!

Εάν αισθάνεσθε ακόμα οπαδοί –ισμοιγενών συστημάτων καί κομμάτων, ζυγόν δουλείας θά έχετε !
Εμείς επιλέξαμε τά χαρακτηριστικά εκείνα , τά οποία μάς δίνουν τήν δύναμη νά ελευθερώσουμε τήν Πατρίδα !
Ιδρύουμε κόμμα δικό μας . Τό οικοδομούμε εμείς , μέ δικά μας υλικά , προς το συμφέρον της Πατρίδος .
Ελάτε καί εσείς , ελευθερωθείτε από τά ασύμβατα , ελάτε στά συμβατά τού τόπου μας . Ελάτε νά συναντηθούμε μέ τίς μεγάλες ιδέες καί τίς αξίες .
Τό έν ιδρύσει Ελληνικό , Δημοκρατικό , πολιτικό κόμμα μας ,‘‘Υπέρ Ελλήνων’’ έχει ανάγκη από Πατριώτες γιά νά ολοκληρωθεί .
Η Δημοκρατία είναι ένα , από τα αγαθά πού μάς επιτρέπει ακόμα ο κατακτητής. Ίσως νά τό χάσουμε καί αυτό . Τότε ποία η μοίρα μας ;
Όλοι ξέρετε ότι τό σύστημα στηρίζεται στίς ανθρώπινες αδυναμίες . Εχει τή γνώση και τήν πείρα χιλιάδων ετών . Ξέρει τι κάνει.!
Έμφανίζεται άήττητο και δόλιο.! Κρύπτει έπιμελώς τίς άδυναμίες και προβάλει τίς άνομίες του.! Έπιβάλει τον φόβο.! Διασφαλίζει την ύποταγή σας και αποφασίζει διά το παρόν και το μέλλον σας .!
Φύγετε από τά καθιερωμένα , τά έτοιμα . Πάρετε εσείς τίς αποφάσεις μόνοι σας καί ελεύθεροι !

Τότε θά ελευθερώσουμε τούς εαυτούς , τούς απογόνους , τήν Πατρίδα !

Επικοινωνήστε μαζί μας .
www.yperellinon.gr
yper@yperellinon.gr

https://yperellinon.gr/

ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ Ο ΤΥΑΝΕΥΣ Του Γιάννη Θεοδωρόπουλου


Αποτέλεσμα εικόνας για απολλωνιοσ ο τυανευσ του γιάννη θεοδωρόπουλου
Του Γιάννη Θεοδωρόπουλου
Η θρυλική προσωπικότητα του απετέλεσε το σύμβολο των ύστατων αγώνων των Ελλήνων κατά της βίαιης επιβολής του χριστιανισμού.
Γεννήθηκε στην Ελληνική πόλη Τύανα της Καππαδοκίας το 3 η το 10 μ. Χ ήταν γιος πλούσιου εξελληνισμένου Καππαδόκη, και πέθανε πιθανόν σε ηλικία 93 ετών.
Η ιστορικότητα του αποδεικνύετε από τα έργα χριστιανών και εθνικών συγγραφέων, οι μεν να καταδικάζουν οι δε να εγκωμιάζουν το σοφό των Τυάνων.
Στο σοφό αποδίδονται τα έργα « τελεταί » , « βίος πυθαγόρου », « περί μαντείων και αστέρων », « επιστολαί », « διαθήκη ».
Ο Απολλώνιος ο Τυανεύς υπήρξε ο μυστηριώδης φιλόσοφος, γητευτής, μάγος, και θεραπευτής, με το ωραίο παράστημα τη μακριά ξανθή κώμη τα γαλανά μάτια, και πάντα γοητευτικός και σαν νέος και ως γέρων. έζησε την ίδια περίπου εποχή με το Χριστό. Υπήρξε ιερέας του Ασκληπιού, οπαδός της φιλοσοφίας του Πυθαγόρα, και δάσκαλος με μεγάλη απήχηση στις λαϊκές μάζες. Έζησε ζωή ενάρετη, λιτή, αποποιούμενος τα υλικά αγαθά, καταδικάζοντας αυστηρά τις καταχρήσεις και την αμαρτία. Γι' αυτό τον αποκάλεσαν « θείον άνδρα » . περιβαλλόταν από μαθητές και έκανε πολλά θαύματα, όπως και Ιησούς. Οι προφητικές και τηλεπαθητικές ικανότητές του ήταν τέτοιες που η φήμη του απλώθηκε σε όλο τον τότε κόσμο.
Ο Έντουαρντ Γκίμπον, αλλά και συγγραφείς του Μεσαίωνα και της Αναγέννησης διατύπωσαν την άποψη ότι Ο Ιησούς δεν ήταν άλλος από τον Απολλώνιο τον Τυανέα. Οι Άραβες συγγραφείς τον αποκάλεσαν Μπαλίνα, και σώζονται στην Αραβική γλώσσα φιλοσοφικά κείμενά του. Η μορφή του πέρασε σε εικονογραφήσεις ναών και σε απεικονίσεις νομισμάτων, τοποθετήθηκε δίπλα στους μεγάλους σοφούς, Πλάτωνα, Πλωτίνο, Αριστοτέλη.
Ο Φιλόστρατος εις το έργο του «Βίος Απολλωνίου» περιγράφει τις πράξεις, τα πολλά ταξίδια του, και τον τρόπο σκέψης και έκφρασης που τον χαρακτήριζαν. Η συγγραφή του Φιλόστρατου στηρίχτηκε στα απομνημονεύματα του Δάμιδος από τη Νινευή που ήταν μαθητής του Απολλωνίου, επίσης στο έργο του ιδίου, «διαθήκη», στα συγγράμματα του Μαξίμου, γραμματέως του αυτοκράτορα, και σε αναφορές προς τον Απολλώνιο του Δίονος Κάσσιου, εις το έργο του « Ρωμαϊκή ιστορία ».
Σε αυτό το έργο του ο Φιλόστρατος, όπως υποστηρίζουν σύγχρονοι μελετητές, προσπαθεί να συμφιλιώσει τον Χριστιανισμό με τον Ελληνισμό.
Ο Απολλώνιος μιλούσε άπταιστα την Αττική διάλεκτο. Ο λόγος του ήταν σαφής, περιεκτικός και σύντομος. Δεν μιλούσε σαν αυθεντία αλλά έλεγε « νομίζω » η «μου φαίνεται ».
Σε ηλικία 14 ετών με εφόδιο τη μνήμη του και την έφεση για μάθηση, μαθήτευσε στην πόλη Ταρσό δίπλα στο ρήτορα Ευθύδημο. Μετά στις Αιγές παρακολούθησε τη διδασκαλεία των Επικουρείων, από τον Εύξενο. Όμως αυτή που τον κέρδισε ήταν η Πυθαγόρειος φιλοσοφία.
Όταν έμαθε το θάνατο του πατέρα του επέστρεψε στην Τύανα για να τον θάψει. Μετά μοίρασε την περιουσία του στους συγγενείς, για να απαλλαγή από αυτήν.
Πίστευε στην αθανασία της ψυχής, και στη μετά θάνατο ζωή. Συνιστούσε παντού το μέτρο ακόμη στα αναθήματα στις θυσίες και τις σπονδές. « όποιος θύει πολυτελώς θέλει να κρύψει ανόσια έργα », έλεγε ο σοφός.
Είχε συλλάβει την ιδέα του υπέρτατου Θεού που καμία λέξη δεν μπορούσε να τον χαρακτηρίσει, που δεν είχε ανάγκη καμιάς θυσίας και σπονδής. Με τη θέση του αυτή γίνετε ο προπομπός του Νεοπλατωνισμού.
Ταξίδεψε πολύ, πάντα με τη φλόγα να διδάσκεται και να διδάσκει. Αυτοσυστήνεται παντού ως « Έλλην ». Στη Βαβυλωνία δεν προσκυνά τη χρυσή εικόνα του βασιλιά, αλλά γνωρίζετε με τους Αστρολόγους. Στην Ινδία θυμάται τον Μ. Αλέξανδρο, και μυείτε στα μυστήρια των Βραχμάνων. Στην Αίγυπτο συζητά με τους Γυμνοσοφιστές, και γνωρίζετε με τον αυτοκράτορα Βεσπασιανό. Επισκέπτεται την Αιθιοπία, την Πέργαμο, τη Σμύρνη. Στην Έφεσο ενώ μιλούσε στο πλήθος προφήτεψε το θάνατο του τυράννου Δομιτιανού στη Ρώμη. Στην Τρωάδα επισκέπτεται τον Τύμβο του Αχιλλέα.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα ταξίδια του Απολλώνιου στην Ελλάδα. Αποβιβάζεται στον Πειραιά, και από εκεί μεταβαίνει στην Ελευσίνα για να μυηθεί των Ελευσινίων Μυστηρίων αλλά ο Ιεροφάντης δεν τον μυεί. Προφητεύει ότι όταν επιστρέψει θα τον μυήσει ο επόμενος Ιεροφάντης. Μετά στη Θεσσαλία όπου συμβουλεύει τους Θεσσαλούς να περιποιηθούν τον τάφο του Αχιλλέα. Μετά επισκέπτεται το ιερά της Δωδώνης, των Αβών , του Τροφωνίου, και το Αμφιεράτειο. Γνωρίζει την Ολυμπία, στη Σπάρτη οι Λακεδαιμόνιοι τον αναγορεύουν με ψήφισμα τους « πολίτη της Σπάρτης ». και από εκεί στην Κρήτη. Μετά το ταξίδι του στη Σικελία, επιστρέφει στην Ελευσίνα όπου μυείται από άλλο Ιεροφάντη όπως είχε προβλέψει.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η τελευταία επίσκεψη του στην Ελλάδα, μετά την δίκη του στη Ρώμη. Επί 40 ημέρες ομιλεί στο πλήθος, και στη συνέχεια, επισκέπτεται στη Λιβαδειά το σπήλαιο του Τροφωνίου, εκεί θέτει το ερώτημα στον Τροφώνιο «ποιά νομίζεις Τροφώνιε ότι είναι η πιο τέλεια και καθαρή φιλοσοφία». τις επόμενες μέρες εμφανίζεται στην Αυλίδα κατά τρόπον θαυμαστό κρατώντας στα χέρια του ένα βιβλίο με την Πυθαγόρειο φιλοσοφία που ήταν η απάντηση του Τροφωνίου.
Τίποτα το συγκεκριμένο δεν αναφέρετε για το θάνατό του. Οι θρύλοι που αναφέρονται για το θάνατό του είναι γοητευτικοί όπως και για τη γέννησή του. Άλλοι λένε ότι πέθανε στη Έφεσο, έχοντας τη φροντίδα δύο υπηρετριών. Άλλοι ότι πέθανε στη Λίνδο αφού πέρασε στο ναό της Αθηνάς και εξαφανίστηκε. Άλλοι στη Κρήτη όπου εισήλθε στο ναό της Δικτύννης και με υπόκρουση το άσμα των παρθένων αναλήφθηκε στους ουρανούς. Το δε άσμα ήταν «στείχε γας στείχε ες ουρανόν στείχε οίον ίθι εκ της γης άνω». Το καταπληκτικότερο όλων είναι η μεταθανάτια εμφάνισή του σε μαθητή του που αμφισβητούσε την θεϊκότητά, και τα δόγματα του για την αθανασία της ψυχής.
Αλλά γιατί έγινε τόσο λίγο γνωστός στους πολλούς ο θρύλος αυτός που τόσο αγαπήθηκε αλλά και μισήθηκε; Γιατί με την βίαιη επικράτηση του Χριστιανισμού, κάϊκαν σε δημόσιες καύσεις βιβλίων, τα κείμενα των εθνικών που αναφέρονταν στον Απολλώνιο.
Σημείωση: δεν αναφέρθηκα στα θαύματα που πραγματοποίησε γιατί πιστεύω ότι είναι αληθή όσο είναι και του Χριστού.......

ωαννης Θεοδωροπουλος