Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΓΕΝΝΗΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΛΑΤΙΝΙΚΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ.

Έλληνες οι γεννήτορες του λατινικού αλφαβήτου – διαφορετικό 
 
Η αρχαία πόλη στη θέση Βιγλατούρι της Κύμης, που η αρχαιολογική σκαπάνη της αρχαιολόγου Έφης Σακελλαράκη έφερε στο φως δεν είναι άλλη από την αρχαία Κύμη. Τα αρχαιολογικά ευρήματα της ανασκαφής έρχονται να επιβεβαιώσουν την ήδη υπάρχουσα άποψη ότι το ιδιότυπο αλφάβητο της αρχαίας Κύμης είναι το λατινικό αλφάβητο.
Το αλφάβητο αυτό όπου το Σ γράφετε ως C, το Γ ως G, το Δ ως D, το Ξ ως X, το Ρ ως R, και το Υ ως U, αποτέλεσε την βάση που επάνω χτίστηκε το λατινικό αλφάβητο. Αλλά και άλλες πόλεις της Ευβοίας όπως η Ερέτρια και η Χαλκίδα είχαν το ίδιο αλφάβητο. Ακόμη φαίνεται ότι μέχρι να επικρατήσει οριστικά το Ιωνικό αλφάβητο, κυκλοφορούσαν και άλλα.
Αν λάβουμε υπόψη ότι σήμερα αυτοί που δεν μιλούν Ελληνικά από μικρή ηλικία, αδυνατούν να προφέρουν τα γράμματα Δ, Γ, καθώς και μεμονωμένα το Μ, από το Π το Γ από το Κ και το Ν από το Τ. Μπορούμε να υποθέσουμε ότι πιθανώς η διαφοροποίηση αυτή έγινε διότι πολλοί από τους κατοίκους της Εύβοιας ήσαν ξενόφερτοι που αδυνατούσαν να προφέρουν τα παραπάνω γράμματα. Η ανάγκη αυτή οδήγησε στη δημιουργία του ιδιότυπου αυτού αλφαβήτου.
Ευβοείς και κυρίως Κυμαίοι περί το 770 και 760 π.χ. ίδρυσαν στην Ν. Ιταλία την πρώτη τους αποικία στην νήσο Πιθηκούσες. Λίγα χρόνια αργότερα οι Πηθυκούσιοι ιδρύουν στην ηπειρωτική Ιταλία την Κύμη, (σημερινή Κούμα). Η πόλις είχε μια φυσική ακρόπολη, και ήταν απρόσιτη από τις τρεις μεριές. Νέοι άποικοι από την Έυβοια, και την Τανάγρα αύξησαν τον πληθυσμό της. Μέχρι το 600 π.χ. οι Κυμαίοι απλώνονταν βορείως στα Φλεγραία πεδία, που πλαισιώνουν από βορά τον κόλπο της Νεαπόλεως. Στη συνέχεια σε συνεργασία με τους Ροδίους, ιδρύουν την Παρθενόπη, προκάτοχο της σημερινής Νεάπολις. Στο ίδιο διάστημα εποικίζουν τα νησιά του κόλπου, Πανδάτειρα και Ποντία, που ονομάζονταν και Καπρέα. Σημερινή ονομασία, Κάπρι.
Προς τιμή του Ηρακλή ιδρύουν την άτυχη, αλλά και τυχερή για μας σήμερα πόλη Ηράκλεια, σημερινό Ερκουλάνο. Η πόλη ήταν άτυχη, γιατί το 79 μ. χ. Με την έκρηξη του Βεζούβιου καταπλακώθηκε με πολλά μέτρα λάβας, και χάθηκε παντελώς για πολλούς αιώνες. Τυχερή όμως γιατί η αρχαιολογική σκαπάνη, έφερε στο φως μια πόλη της εποχής εκείνης ανέπαφη. Εκεί βρέθηκε και μια αξιόλογη βιβλιοθήκη με πολλούς τόμους από παπύρους, καρβουνιασμένους από την λάβα. Όμως οι σύγχρονοι μέθοδοι επέτρεψαν την ανάγνωση των. Αναφέρονται κυρίως στην Επικούρειο φιλοσοφία, και στον Επικούρειο φιλόσοφο της εποχής εκείνης Φιλόδημο, που οι γυναίκες, και το κρασί ήταν η αδυναμία του.
Μετακομίζοντας στη νέα τους πατρίδα οι Κυμαίοι, φαίνεται ότι έφεραν και το αλφάβητο τους. Την άποψη αυτή ενισχύει ένα ποτήρι του 8ου αιώνα π.χ. προερχόμενο από τάφο που βρέθηκε στις Πιθηκούσες. Το γνωστό ποτήρι του Νέστορα, που έχει επιγραφή με χαρακτήρες από το αλφάβητο της Κύμης, και θεωρείτε ως η αρχαιότερη Ελληνική επιγραφή που βρέθηκε στην δύση.
Στο ποτήρι αυτό διαβάζει κανείς, ''Είμαι το γλυκόπιοτο ποτήρι του Νέστορα, όποιος πιει από αυτό το ποτήρι, αυτόν αμέσως θα τον κυριεύσει ο πόθος της Αφροδίτης με το όμορφο στεφάνι''. Αυτή η αναφορά στον Νέστορα αποδεικνύει ότι τα Ομηρικά έπη ήταν πασίγνωστα στους Κυμαίους από τον 8 ον π. χ. αιώνα.
Από τους Κυμαίους το αλφάβητο το πήραν οι Ετρούσκοι, οι Τυρήνιοι και μετά οι Λατίνοι. Για την επιβεβαίωση των παραπάνω μεταξύ των άλλων ο Αμερικανός ιστορικός Γουίλ Ντιράν είπε ''Το αλφάβητο μας προήλθε από την Ελλάδα δια μέσου της Κύμης''. Ο Γάλλος Ακαδημαϊκός Πώλ Φορ είπε ''Ποιος δεν ξέρει ότι το Ετρουσκικό αλφάβητο είναι όλο δανεισμένο από τους Έλληνες της Κύμης''.
Η αρχαιολογία γράφει ο Ιταλός συγγραφέας Βαλέριο Μονφρέντι στην περίπτωση της Πιθηκούσας είναι σε θέση όχι μόνο να επιβεβαιώσει το δεδομένο της γραπτής παράδοσης, αλλά επίσης, απροσδόκητα να αποκαλύψει ξανά το πολιτισμικό εύρος των αποικιών.
Ο Βολτέρος ο επιφανέστερος των διαφωτιστών είπε ''Επιθυμία μου είναι η Ελληνική γλώσσα να γίνει κοινή γλώσσα όλων των λαών''.
Ιωαννης Θεοδωροπουλος

Με Το νομοσχέδιο Αδικούνται οι μικροπαραγωγοί!

Πατέντα για μάζεμα ελιάς (Κύθηρα). Απίστευτη πατέντα αγρότη για να μαζεύει ελιές! (βίντεο)


Τι σκέφτηκε ο  άνθρωπος…… Μοναδική πατέντα κάνει το μάζεμα των ελιών παιχνιδάκι

Η τεχνολογία μπορεί να κάνει εύκολη την ζωή των αγροτών,ωστόσο το ελληνικό δαιμόνιο προχώρησε ακόμα πιο πολύ.


Ενας αγρότης από τα Κύθηρα έφτιαξε μια απίστευτα εύκολη πατέντα που κάνει το μάζεμα της ελιάς παιχνιδάκι!

Το βίντεο δείχνει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο πώς το μάζεμα των ελιών μπορεί να γίνει παιχνιδάκι κι αυτό χάρη σε έναν αγρότη  ο οποίος σκέφτηκε την απίστευτη αυτή πατέντα.
 Το μόνο που κάνει, για να «ρίξει» τις ελιές, είναι να κουνάει τα δάχτυλα του…

Δείτε το βίντεο : https://youtu.be/AlceYbBf17k

https://tsimoudianews.blogspot.gr/2017/11/blog-post_53.html?spref=fb 

Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Άλλο Αλβανοί και άλλο Αρβανίτες! ΕΣΥ ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ; Ώρα λοιπόν να το μάθεις!


Άγνοια η και διαστρέβλωση της Ιστορίας προδίδει η καινοφανής άποψη που ακούσθηκε ότι δηλαδή μεγάλοι ήρωες του 1821 και των μετέπειτα εθνικών αγώνων υπήρξαν Αλβανοί.

Γίνεται σύγχυση με τους Αρβανίτες, τους αρβανιτόφωνους Έλληνες. Άλλο, όμως, Αλβανοί και άλλο Αρβανίτες. Υπάρχει μεγάλη διαφορά. Και εξηγούμεθα:



Ο Μάρκος Μπότσαρης, στην μνήμη του οποίου ασεβούν πολλοί, ήταν Έλλην αρβανιτόφωνος, όπως όλοι οι Σουλιώτες. Η ελληνική του συνείδηση φαίνεται και από την περίφημη φράση που είπε όταν πρωτοπάτησε στα Επτάνησα : »Ο Έλλην δεν μπορεί να αισθάνεται ελεύθερος εκεί όπου κυματίζει η Βρεττανική σημαία». Το δε Λεξικό που έγραψε ήταν της αρβανίτικης – όχι αλβανικής – και ρωμαίικης απλής (νεοελληνικής). Άλλωστε δεν θα μπορούσε να έχει αλβανική εθνική συνείδηση, διότι κάτι τέτοιο εμφανίζεται μόλις το 1878 με την Λίγκα της Πριζρένης – Κοσσυφοπεδίου και μάλιστα ως τεχνιτό κατασκεύασμα ξένων δυνάμεων και θρησκευτικών προπαγανδών. Κατά την Τουρκοκρατία δεν υπήρχε έθνος Αλβανών. Οι κάτοικοι της σημερινής Αλβανίας διεκρίνοντο με κριτήριο την θρησκεία τους. Οι Ορθόδοξοι ήσαν Ρωμιοί, εντεταγμένοι στο ίδιο Γένος με τους υπόλοιπους Έλληνες. Οι Μουσουλμάνοι ένοιωθαν Τούρκοι, εξ ου και ο όρος Τουρκαλβανοί. Εάν μιλούμε για αλβανική συμμετοχή στην Ελληνική Επανάσταση δεν πρέπει να αναφερόμαστε στους Μποτσαραίους, την Μπουμπουλίνα και τους Κουντουριώτηδες, αλλά στους Τουρκαλβανούς που χρησιμοποιήθηκαν από την άλλη πλευρά ως σφαγείς των Ελλήνων.

Οι Βυζαντινοί πρόγονοί μας δεν ανέφεραν Αλβανούς στην Βαλκανική. Ο Κωνσταντίνος Πορφυρογέννητος ονομάζει Αλβανούς μία φυλή του Καυκάσου. Ο Γεώργιος Καστριώτης – Σκεντέρμπεης, που θεωρείται εθνικός ήρωας των σημερινών Αλβανών, ονόμαζε εαυτόν Ορθόδοξον Ηπειρώτη (15ο αιών). Σε έγγραφα της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας στα τέλη του 15ου αιώνος η λέξη «Αλβανός» ερμηνεύεται » Έλληνες από την Ήπειρο και την Πελοπόννησο» χωρίς να αμφισβητείται η ελληνική συνείδησή τους. Η αλβανική συνείδηση είναι οπωσδήποτε ξενόφερτο κατασκεύασμα όπως αποδεικνύουν και μαρτυρίες των ιδίων των ενδιαφερομένων , τις οποίες κατέγραψε ο σύγχρονός μας διαπρεπής Βαλκανιολόγος Αχιλλεύς Λαζάρου.

Όταν η Ιταλία και η Αυστροουγγαρία για δικούς τους λόγους προσπαθούσαν να κατασκευάσουν αλβανικό κράτος ώστε να ελέγχουν την είσοδο της Αδριατικής, οι Τουρκαλβανοί ύψωναν στο Δυρράχιο την οθωμανική σημαία !

Προτιμούσαν την τουρκική παρά την άγνωστη σ’ αυτούς αλβανική εθνική συνείδηση. Άλλωστε και στους Βαλκανικούς πολέμους οι Μουσουλμάνοι της Αλβανίας πολέμησαν, και μάλιστα δυναμικά, στις τάξεις του Οθωμανικού στρατού. Μετά το 1908 πολλά από τα μέλη του Νεοτουρκικού κομιτάτου, το οποίο σχεδίασε και ξεκίνησε τον διωγμό των Ελλήνων ήταν Τουρκαλβανοί.

Η λέξη Αλβανία, σημαίνει Λευκή Χώρα από το λατινικό ΑΛΜΠΑ : λευκή. Είναι όρος με γεωγραφική και όχι εθνολογική σημασία.

Ο όρος Αρβανίτης που αφορά τους Σουλιώτες, τους Υδραίους, τους Σπετσιώτες και πολλούς κατοίκους των Μεσογείων, προέρχονται από τελείως διαφορετική ρίζα. Συγκεκριμένα από τη λέξη «Άρβανον», τοπωνύμιο της Βορείου Ηπείρου, που το βρίσκουμε ήδη από τον 11ο αιώνα στα κείμενα της Άννας Κομνηνής. Από το Άρβανον, δηλαδή από την Ελληνικοτάτη Βόρειο Ήπειρο, κατέβηκαν σε πόλεις και νησιά της Νοτίου Ελλάδος ελληνικοί πληθυσμοί που μιλούσαν αρβανίτικα. Δηλαδή μία διάλεκτο ανάμικτη με αρχαία ελληνικά, λατινικά, τουρκικά και εντόπια βαλκανικά γλωσσικά στοιχεία. Οι αρβανιτόφωνοι Έλληνες ουδέποτε είχαν διαφορετική συνείδηση από τους υπόλοιπους Έλληνες. Παρεμφερές παράδειγμα μας δίδουν οι σλαβόφωνοι Μακεδονομάχοι Κώττας, Κύρου, Νταλίπης και άλλοι, οι οποίοι πολέμησαν υπέρ της Ελλάδος κατά των Βουλγάρων κομιτατζήδων. Καθώς και οι τουρκόφωνοι Ορθόδοξοι της Καππαδοκίας που κράτησαν μέσω της Εκκλησίας την ελληνικότητά τους αν και έχασαν την ελληνική γλώσσα. Οι δίγλωσσοι Έλληνες αρβανιτόφωνοι, βλαχόφωνοι, σλαβόφωνοι, κ.λ.π. μας προσφέρουν χαρακτηριστικές αποδείξεις ότι στα Βαλκάνια κατά τους τελευταίους πέντε τουλάχιστον αιώνες η Ορθόδοξη πίστη – και γενικότερα η θρησκεία – διαμορφώνει την εθνική συνείδηση πολύ περισσότερο και από το γλωσσικό ιδίωμα.

Η σύγχυση μεταξύ των λέξεων Αλβανός και Αρβανίτης δημιουργείται μόνον στην ελληνική γλώσσα, διότι φαίνονται να μοιάζουν οι δύο όροι ηχητικά. Η ομοιότης είναι μόνο επιφανειακή. Στην ουσία διαφέρουν κατά πολύ. Άλλωστε οι ίδιοι οι Αλβανοί αποκαλούν εαυτούς Σκιπετάρ και την χώρα τους Σκιπερία : χώρα των Αετών. Τι κοινό μπορούν να έχουν ένας Σκιπετάρ και ένα Έλλην αρβανιτόφωνος ; Ίσως ο ένας να μπορεί να καταλαβαίνει κάποιες λέξεις από τον άλλο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είχαν η έχουν την ίδια εθνική συνείδηση… Μην ξεχνούμε ότι Σέρβοι, Κροάτες και Βοσνιομουσουλμάνοι μιλούν ακριβώς την ίδια γλώσσα, παρά ταύτα συγκρούσθηκαν μεταξύ τους με οδυνηρές συνέπειες.

Σέβομαι και κατανοώ τις προσπάθειες πολιτικών και δημοσιογράφων να περιορίσουν τα ενδεχόμενα φαινόμενα ρατσισμού και ξενοφοβίας – αν και οι ρίζες των προβλημάτων δεν έχουν μελετηθεί σωστά – στην κοινωνία μας. Όμως κάτι τέτοιο δεν γίνεται με άγνοια η παραποίηση της ιστορικής αλήθειας. Ας μάθουμε καλά την Ιστορία μας ώστε και τους Έλληνες Αρβανίτες να τιμούμε για την εθνική τους προσφορά και με τον γείτονα αλβανικό λαό να διατηρούμε σχέσεις καλής γειτονίας, χωρίς βεβαίως να λησμονούμε την ελληνική κοινότητα της Βορείου Ηπείρου.

Του Κων/νου Χολέβα,
Πολιτικού Επιστήμονος
https://ellaniapili.blogspot.gr/2016/11/blog-post_75.html?m=1

ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΟ - Απογευματάκι στο χωριό στην Κρέντη Ευρυτανίας.


Αποτέλεσμα εικόνας για Κρέντη Ευρυτανίας. Καφεδάκι  στο καφενείο.
Απογευματάκι στο χωριό στην Κρέντη Ευρυτανίας.
Καφεδάκι κάτω από την δροσερή σκιά του πλατάνου, στο καφενείο.
Η ατμόσφαιρα είναι πεντακάθαρη... η θέα απεριόριστη..μέχρι πέρα στον ορίζοντα... Οι κόκκινες στέγες των σπιτιών...σαν μια τούφα από ανοιξιάτικες παπαρούνες...σε πράσινο λιβάδι. Το κοντινό μας πράσινο εναλλάσσεται με το απόμακρο μπλε των Ακαρνανικών βουνών.. Ο ήλιος δύωντας...βάζει τις τελευταίες ασημένιες πινελιές σ'αυτό το υπέροχο κάδρο της φύσης...λαμπιρίζοντας τα λιγοστά συννεφάκια με την ανταύγεια του.
Μπροστά μου απλώνεται το καταπράσινο δρυοδάσος της Κρέντης..αυτό το προστατευόμενο καταφύγιο άγριας ζωής.
Όμορφες εικόνες.....
Ο νους μου ταξιδεύει σ'εκείνα τα μέρη...στους άγριους και ήμερους κατοίκους που συνυπάρχουν σ'αυτούς τους όμορφους τόπους... Ζαρκάδια, αγριογούρουνα, λαγοί, λύκοι, αλεπούδες, τσακάλια, αετοί... Αλλά και τσοπαναραίοι με τα κοπάδια τους...με τα καλυβάκια τους... Τρεχούμενα νερά ποτίζουν καρυδιές και περιβόλια στο διάβα τους... χλωραίνουν την φύση... Ζωάκια σκύβουν να σβήσουν την δίψα τους...να χορτάσουν απ' αυτό το θείο δώρο..το νάμα της φύσης..το νεράκι...
Ευτυχισμένη ζωή...
Τις σκέψεις μου συνοδεύει το ανεμοσάλεμα στα φύλλα του πλατάνου...τ' αγέρι που'ρχεται δροσερό από το κοντινό βουνό..το Καυκί.
Ένα κιτρινισμένο πλατανόφυλλο ξεκολλάει και πέφτει δίπλα μου... στο χώμα. Γυρίζω το βλέμμα μου... ακόμα είν όμορφο....χρωματίζει την αυλή.. μας θυμίζει πως σιγά σιγά... φτάνουμε προς το φθινόπωρο.
Ατέλειωτη η ομορφιά της φύσης!
Απόλαυση ο καφές!!
Η φαντασία μου δεν μ'αφήνει να πλήξω...
ΝΑΚΟΣ ΚΟΡΔΟΝΟΥΡΗΣ


Νάκος Κορδονούρης
 
=====================================================================================
 
Η κοιλάδα του Αχελώου είναι πάντα όμορφη, όποια στιγμή της ημέρας, όποια ημέρα του χρόνου κι αν αφήσεις το βλέμμα σου να αγκαλιάσει τα χρώματά της. Τα απομεινάρια της θρυλικής πετρογέφυρας Κοράκου τα πέτρινα γιοφύρια του Πετρωτού, του Αυλακίου, της Τέμπλας, του Μανώλη, τα αρχαία Κάστρα στο Περδικάκι και τα Βρουβιανά προκαλούν τον θαυμασμό του επισκέπτη. 
δείτε ένα βίντεο από το ποτάμι....  στην κοιλάδα του Αχελώου https://youtu.be/6Xg7qmNieQs
akossyvakis

Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

Μετά από 100 χρόνια ερευνών βρέθηκε ο ναός της θεάς Αρτέμιδος στην Αμάρυνθο

Ο χαμένος ναός της Αρτέμιδος βρέθηκε στην Αμάρυνθο της Εύβοιας - Ανασκαφή
Τα παραπάνω αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, που σημειώνει ότι «κατά τη διάρκεια των εργασιών του καλοκαιριού 2017, ανοίχθηκαν τομές στον χώρο που περιβάλλεται από τις στοές, στις οποίες εντοπίστηκε ο πυρήνας του ιερού, αποδεικνύοντας ότι πρόκειται πράγματι για το Ιερό της Αμαρυσίας Αρτέμιδος».
Τα παραπάνω αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, που σημειώνει ότι «κατά τη διάρκεια των εργασιών του καλοκαιριού 2017, ανοίχθηκαν τομές στον χώρο που περιβάλλεται από τις στοές, στις οποίες εντοπίστηκε ο πυρήνας του ιερού, αποδεικνύοντας ότι πρόκειται πράγματι για το Ιερό της Αμαρυσίας Αρτέμιδος».
Επίσης, προσθέτει ότι «κατά τη φετινή ανασκαφική περίοδο ανακαλύφθηκαν κτήρια διάφορων εποχών (από τον 6ο έως και τον 2ο αι. π.Χ.) και υπόγεια κρήνη που είχε κτιστεί με αρχιτεκτονικά μέλη και βάσεις από μνημεία σε δεύτερη χρήση. Από κάποιες ενεπίγραφες βάσεις και ενσφράγιστες κεραμίδες που φέρουν το όνομα ‘Αρτέμιδος’, στάθηκε δυνατή η ταύτιση του ιερού της Αμαρυσίας Αρτέμιδος, καθώς οι επιγραφές αναφέρονται σε αναθέσεις στη θεά Αρτέμιδα, στον αδελφό της Απόλλωνα και στη μητέρα τους Λητώ».
Η ομάδα Ελληνοελβετών αρχαιολόγων, υπό τη διεύθυνση του καθηγητή Καρλ Ρέμπερ του Πανεπιστημίου της Λοζάνης, διευθυντή της Ελβετικής Αρχαιολογικής Σχολής στην Ελλάδα, και της Αμαλίας Καραπασχαλίδου, επίτιμης Εφόρου Αρχαιοτήτων Ευβοίας, ξεκίνησε το 2007 τη διερεύνηση οικοπέδων στους πρόποδες του λόφου των Παλαιοεκκλησιών ή Παλαιοχώρας, στα ανατολικά της σύγχρονης Αμαρύνθου. Όπως δε, συμπληρώνει το ΥΠΠΟΑ «τα πρώτα αποτελέσματα ήταν ενθαρρυντικά, καθώς ήρθε στο φως μνημειώδης στοά του 4ου αι. π.Χ. που πλαισίωνε την ανατολική και τη βόρεια πλευρά του ιερού». Σημειώνεται ότι «σύμφωνα με τις αρχαίες γραπτές πηγές, το ιερό αυτό υπήρξε από τα σημαντικότερα της Εύβοιας.

Περισσότερα : http://www.estia.tv/index.php/gr/arxaiologia/200-meta-apo-100-chronia-erevnon-vrethike-o-naos-tis-theas-artemidos-stin-amaryntho

Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

ΕΙΣΑΓΟΥΝ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ Η ΡΕΠΟΥΣΗ, ΜΠΑΜΠΟΥΛΑΣ Η Χ.Α


Σοβαρές αλλαγές στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας. Φαίνεται ότι έχουν βαλθεί να αλλοιώσουν τα πάντα οι φανατικοί οπαδοί στην Ελλάδα του Εβραιομασονισμού και του

Σιωνισμού.


Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές από το υπουργείο Παιδείας δίνονται οδηγίες προς όλες τις μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ώστε στο μάθημα της Ιστορίας τα παιδιά να διδάσκονται τα τελευταία κεφάλαια του βιβλίου που αφορούν το Ολοκαύτωμα και τα εγκλήματα του ναζισμού κατά της ανθρωπότητας.

Μάλιστα όπως ενημέρωσε την Βουλή ο υφυπουργός Παιδείας Συμεών Κεδίκογλου στην Α’ και Β’ Λυκείου, θα εισαχθεί νέο μάθημα πολιτικής παιδείας.

Όλα ξεκίνησαν από την άθλια πολιτική ερώτηση της Ρεπούση η οποία ανέφερε στη Βουλή ότι ο αγώνας για την αντιμετώπιση της ρατσιστικής βίας, της ναζιστικής ιδεολογίας και της εκρίζωσης του δικτύου της ΧΑ είναι μακροπρόθεσμος και οι ευθύνες της Πολιτείας είναι αντιστοίχως μεγάλες με τις προσδοκίες του λαού.
Για περισσότερα: https://pisoapothnkoyrtina.blogspot.gr/2013/11/blog-post_7049.html