Τρίτη 4 Ιουλίου 2017
Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017
Θεσσαλονίκη: Πάνω από 14.000 βιοτεχνίες έβαλαν «λουκέτο» στην οκταετία της κρίσης
Για "εφιαλτική οκταετία", που στοίχισε στη βιοτεχνία της Θεσσαλονίκης 14.180 λουκέτα, κάνει λόγο σε σημερινή του ανακοίνωση το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο της πόλης (ΒΕΘ), με τον πρόεδρό του, Παναγιώτη Παπαδόπουλο, πρώτο αντιπρόεδρο της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων, να τονίζει ότι «οι αντοχές έχουν εξαντληθεί, η αγορά έχει στραγγίσει (...) Πρέπει να στηριχθεί η ιδιωτική πρωτοβουλία καθώς αυτή προσφέρει θέσεις εργασίας, ενισχύει την παραγωγική διαδικασία και, αναμφίβολα, τα δημόσια έσοδα».
Όπως μεταίδιε το ΑΠΕ-ΜΠΕ, σύμφωνα με το ΒΕΘ, στην οκταετία της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, προστέθηκαν στο δυναμικό του βιοτεχνικού επιχειρείν της Θεσσαλονίκης 5.527 νέες επιχειρήσεις, ενώ όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, παρά το γεγονός ότι το πρώτο εξάμηνο φέτος τα στοιχεία μοιάζουν πιο αισιόδοξα σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, καθώς οι επιχειρήσεις που διεγράφησαν έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος μειώθηκαν κατά 26%, ωστόσο "ο ρυθμός φυγής συνεχίζεται".
Ειδικότερα, στο πρώτο εξάμηνο του 2017, 339 επιχειρήσεις διαγράφηκαν από το ΒΕΘ, ενώ αντίστοιχο περσινό διάστημα, 459 επιχειρήσεις αποφάσισαν την αναστολή των εργασιών τους. Στο ίδιο διάστημα, καταγράφηκαν λιγότερες κατά 2,1% έναντι του πρώτο εξαμήνου του 2016, οι επιχειρήσεις που ενεγράφησαν και διαμορφώθηκαν σε 186. Στο πρώτο εξάμηνο φέτος, 245 ατομικές επιχειρήσεις σταμάτησαν τη δραστηριότητα τους, ενώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ο αριθμός τους άγγιζε τις 350.
Σύμφωνα με το ΒΕΘ, χειρότερες χρονιές για τη βιοτεχνία της Θεσσαλονίκης, από την έλευση της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα έως και σήμερα, ήταν το 2010 όταν 3.364 επιχειρήσεις αποφάσισαν να κατεβάσουν ρολά, το 2011 όταν οδηγήθηκαν σε έξοδο από τη δραστηριότητά τους 2.040, αλλά και το 2012 όταν 1.916 έβαλαν λουκέτο. Σημαντικά λιγότερες, σε σχέση με εκείνες των ετών που προαναφέρθηκαν, ήταν οι διαγραφές στο σύνολο του 2016, με τον αριθμό τους να μην ξεπερνά τις 791. Την ίδια στιγμή τις λιγότερες εγγραφές κατέγραψε το ΒΕΘ το 2015, όταν 265 επιχειρήσεις αποφάσισαν να μπουν στον επαγγελματικό στίβο, ενώ εκείνο που είναι χαρακτηριστικό είναι πως το ισοζύγιο - εγγραφών διαγραφών παραμένει αρνητικό στο σύνολο της οκταετίας.
http://www.msn.com/el-gr/money/economy/%ce%b8%ce%b5%cf%83%cf%83%ce%b1%ce%bb%ce%bf%ce%bd%ce%af%ce%ba%ce%b7-%cf%80%ce%ac%ce%bd%cf%89-%ce%b1%cf%80%cf%8c-14000-%ce%b2%ce%b9%ce%bf%cf%84%ce%b5%cf%87%ce%bd%ce%af%ce%b5%cf%82-%ce%ad%ce%b2%ce%b1%ce%bb%ce%b1%ce%bd-%c2%ab%ce%bb%ce%bf%cf%85%ce%ba%ce%ad%cf%84%ce%bf%c2%bb-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%bf%ce%ba%cf%84%ce%b1%ce%b5%cf%84%ce%af%ce%b1-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%ba%cf%81%ce%af%cf%83%ce%b7%cf%82/ar-BBDE2fp?li=BBqxHCu&ocid=SK2MDHP
Κυριακή 2 Ιουλίου 2017
ΕΥΧΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΑ - ..από τον διχασμό σωθήκαμε στο παρά τρίχα, τριπλό ακάνθινο στέφανο μας χάρισαν έκτοτε σαν προίκα...
ΕΥΧΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΑ
Σας αφήνω ευχή και αποτρόπαιη κατάρα
Έλληνες όπου Γης και γηγενείς
από τον εθνοκτόνο διχασμό σώστε την Ελλάδα
Τούτη είναι η καλύτερη ευχή
για όποιον την ενότητα του Ελληνισμού στηρίξει
και αποτρόπαια κατάρα
σ’ αυτόν που διχόνοια στο Έθνος προκαλεί
και στην Ελλάδα σπέρνει τη λαχτάρα
Εμείς που ζήσαμε τον επάρατο διχασμό
και υπεστήκαμε άφατη οδύνη
στον καιρό της τριπλής Κατοχής
τη μισή μας στράγγιξε ψυχή ο διχασμός
την άλλη μισή
ο Άγγλος, Σοβιετικός και ο Αμερικανός
έρμη αφήσαμε την Ελλάδα και ορφανή
φίλο κάναμε τον εχθρό και του εκάστοτε κατακτητή
την αγριοσύνη
Εκείνος που έχασε τα πάντα
ήταν τούτος ο λαός
πολέμησε σκληρά, μάτωσε, πείνασε
φοβερή πέρασε γενοκτονία
μάνες μαυροντυμένες
σύζυγοι και αδελφές πάνδημη κηδεία
Απαράμιλλη έδειξε στον πόλεμο υψηλοφροσύνη
και ανδρεία
και όταν πέσαμε στον επάρατο διχασμό
τα δίκαια μας κανείς δεν μας τα δίνει
σε σπαρασσόμενο λαό δεν του πρέπει
ευγνωμοσύνη, ούτε σωτηρία
Το ξέρω ! το άδικο πάντα στους ξένους ρίχνεις
εσύ όμως σαν νήπιο ποτέ πάνω σου
δεν πήρες την ευθύνη
από το χεράκι θέλεις της Γης οι ισχυροί
να σε πηγαίνουν
και με το αζημίωτο να σε χαϊδεύουν και να σε μακελεύουν
Ποτέ σε γιατρό δεν πήγες
για την επάρατη αρρώστια σου
να βρεις τη γιατρειά σου
ο διχασμός δεν σε αφήνει
όλο και πιο βαθιά σε οδηγεί
στην καταστροφή και στην δουλοφροσύνη
Τα παθήματα μας στην Τροία
δεν τα διδάσκεις στα σχολεία
μόνο μιλάς για αυτοθυσία και ανδρεία
τον επάρατο κρύβεις διχασμό
της συρρίκνωσης μας την κύρια αιτία
Τριάντα περίπου χρόνια κράτησε ο εμφύλιος
Πελοποννησιακός μεταξύ Σπάρτης και Αθήνας
ακόμη και εναντίον των Περσών
χωρισμένοι πολεμήσαμε σε Μαραθώνα
και Σαλαμίνα
και των πολέμαρχων ο διχασμός ενώπιον των εχθρών
μαθήματα δεν πήραμε απο τα παθήματα εκείνα
Πρόδωσες και του Μεγαλέξανδρου το ενωτικό πνεύμα
ξένοι λαοί τον έκαναν θεό και τούβαλαν και στέμμα
μετά εσύ ασπάστηκες Εβραϊκή θρησκεία
και έκτοτε τον μισείς και τον θεωρείς «σφαγέα»
Εμείς παραδώσαμε την Κύπρο στην Τουρκία
άφρονες χουντικοί , δουλόφρονες γραικύλοι πολιτικοί,
και αρχομανείς Μακαριακοί
πιο πολύ από τους Τούρκους ευθύνονται για την τραγωδία
τόσος διχασμός , τόση προδοτική πολιτική, τόση αρχομανία
ακόμη και τον «Αττίλα» καλέσαμε στον ΟΗΕ
σαν «στρατό σωτηρίας»
Αν στους Τούρκους εμπιστευόμαστε
του Κυπριακού την λύση
ασφαλώς τέτοιο έκτρωμα δεν θα είχε προκύψει
Το 1821 παρ’ ολίγον να ταφεί
τρία ξενοκίνητα κόμματα της ξενοκρατία ταγοί
εχθροί των Κοτζαμπάσηδων οι Φιλικοί
καραβοκύρηδες εναντίον στεριανών
ο σκούφος του Μαυροκορδάτου Αγγλικός
του Κωλέτη Γαλλικός και του Γέρου του Μοριά Ρωσικός
με τον Τουρκικό στόλο «παρά θιν αλός»
από τον διχασμό σωθήκαμε στο παρά τρίχα
τριπλό ακάνθινο στέφανο μας χάρισαν έκτοτε σαν προίκα
Άφησα τελευταία την Μικρασιατική Καταστροφή
την ύψιστη τραγωδία της φυλής μας
ασύλληπτη σε δύναμη νιοστή
τον Ελληνισμό σαν σφαχτό τεμαχίσαμε με την
άφρονα πολιτική μας
τον ξεριζώσαμε από τη Μικρά Ασία
και τον στείλαμε σε κάθε γωνία
Νεκρός ο πνεύμονας της καθ’ ημάς Ανατολής
έκτοτε η Ελλάς με ένα πνεύμονα ασθμαίνουσα γεωπολιτικά
καρκινοβατούσα
δύο βήματα πίσω ένα μπρος στο Αιγαίο αερομαχούσα
Έργο εμπαθέστατης εθνικής διχόνοιας
βασιλικοί και βενιζελικοί χώρισαν τη χώρα
σε καντόνια
και μείς τα αιώνια προδομένα πιόνια
τους χειροκροτούμε σαν κωθώνια
απληροφόρητοι οπαδοί και ταπεινωμένοι
και ακόμη προδότες ψηφίζουμε
κι’ ας είμαστε χρεωκοπημένοι
Ακόμη ο εμφύλιος μας δεν έχει λήξει
πριν ακόμη καλά-καλά το αίμα των νεκρών μας πήξει
ο αλέκτωρ του διχασμού έχει και πάλι λαλήσει
μαίνεται ο πόλεμος στα κόμματα-συμμορίες
στα πλαίσια μιας δήθεν δημοκρατίας-παρωδίας
με μνημόνια τους πολίτες σκλάβωσαν
και με δυσβάστακτα χαράτσια και φορολογία,
αλά τουρκοκρατία
Η Ελλάδα τους λάθρους που τώρα συγκεντρώνει
με το Ισλάμ τον αφανισμό της αναβιώνει
στο DNA του Έλληνα ο αντιρατσισμός κοχλάζει
προσεχώς γίνεται μειοψηφία
και η Σαρία τη χώρα θα εξουσιάζει
όμως ο διχασμός του όλα τα σκεπάζει
Όταν πεθάνει ο Έλληνας θα πεθάνει και το σαράκι;
ίσως εξισλαμιστεί για να σώσει το τομαράκι
εκτός και αν το μικρό παιδάκι ενηλικιωθεί
και κάνει υπέρβαση για να σωθεί
Έλληνα! ΕΝΟΤΗΤΑ κράτει , το διχασμό σου κλείστον
στο ντουλάπι και ρίχτου αλάτι
σταμάτα να σπαταλάς σε έριδες το πολύτιμο δυναμικό σου
τότε σίγουρα σαν άτομο θα μεγαλουργήσεις
και η φυλή μας στον κόσμο θα επικρατήσει,
αν φυλακίσεις το σαράκι το δικό σου
*Αμφικτύων
2/7/2017
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών
http://amphiktyon.blogspot.com/
Οι Φιλισταίοι ήταν Έλληνες λένε Εβραίοι αρχαιολόγοι στο Ισραήλ…
Οι Φιλισταίοι ήταν Έλληνες λένε Εβραίοι αρχαιολόγοι στο Ισραήλ…
Εβραίοι, εθελοντές και αρχαιολόγοι, εργάζονται στις ανασκαφές στο Τελ ελ- Σάφι, στο νότιο Ισραήλ.
Στα ερείπια μιας αρχαίας μητρόπολης στο νότιο Ισραήλ, οι αρχαιολόγοι
συνθέτουν την ιστορία ενός λαού που θυμόμαστε κυρίως ως τους «ΚΑΚΟΥΣ»
της εβραϊκής Βίβλου.
Η πόλη της Γαθ, όπου οι ετήσιες ανασκαφές ξεκίνησαν αυτή την εβδομάδα,
βοηθά τους μελετητές να δώσουν ένα πιο διαφοροποιημένο πορτρέτο των
Φιλισταίων, οι οποίοι εμφανίζονται στην βιβλική ιστορία ως οι ΑΙΩΝΙΟΙ
εχθροί των Ισραηλιτών.
Περίπου τρεις χιλιάδες χρόνια πριν, η Γαθ ήταν στα σύνορα μεταξύ των
Φιλισταίων, οι οποίοι κατέλαβαν τη Μεσογειακή παράκτια πεδιάδα και των
Ισραηλιτών, που έλεγχαν τους λόφους της ενδοχώρας . Ο πιο διάσημος
κάτοικος της πόλης, σύμφωνα με το βιβλίο του Σαμουήλ, ήταν ο Γολιάθ – ο
γίγαντας πολεμιστής που έπεσε απρόσμενα από το νεαρό βοσκό Δαβίδ και
σφεντόνα του.
(Σημείωση: ΓΟΛΙΑΘ, εβραϊκός τύπος του Ελληνικού ονόματος ΚΑΛΕΑΔΗΣ).
Στη Γαθ, εγκαταστάθηκαν σε μια περιοχή που κατοικείτο από τους προϊστορικούς χρόνους. Ανασκαφές όπως αυτή έχουν δείξει ότι αν και υιοθέτησαν απόψεις της τοπικής κουλτούρας, δεν ξέχασαν τις ρίζες τους. Ακόμα και ΠΕΝΤΕ ΑΙΩΝΕΣ μετά την άφιξή τους για παράδειγμα, ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΑΚΟΜΑ ΘΕΟΥΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ.
Στη Γαθ, εγκαταστάθηκαν σε μια περιοχή που κατοικείτο από τους προϊστορικούς χρόνους. Ανασκαφές όπως αυτή έχουν δείξει ότι αν και υιοθέτησαν απόψεις της τοπικής κουλτούρας, δεν ξέχασαν τις ρίζες τους. Ακόμα και ΠΕΝΤΕ ΑΙΩΝΕΣ μετά την άφιξή τους για παράδειγμα, ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΑΚΟΜΑ ΘΕΟΥΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ.
Οι Φιλισταίοι
«είναι οι απόλυτο άλλοι» στη βιβλική ιστορία, είπε ο Aren Maeir του
Πανεπιστημίου Bar-Ilan, ο υπεύθυνος αρχαιολόγος για την ανασκαφή.
Η τελευταία ανασκαφική περίοδος του καλοκαιριού ξεκίνησε την περασμένη
εβδομάδα, με 100 ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΥΣ από τον Καναδά, τη Νότια Κορέα, τις
Ηνωμένες Πολιτείες και αλλού, (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ) προσθέτοντας νέα
ευρήματα στον πλούτο των ευρημάτων που βρέθηκαν στον χώρο από το έργο
του Maier που ξεκίνησε το 1996.
Σε μια τετράγωνη τρύπα, αρκετές κανάτες των Φιλισταίων , σχεδόν 3.000
ετών, ήταν ήδη ορατές όπως έβγαιναν από το έδαφος. Ένα ζωγραφισμένο
θραύσμα που μόλις ανακάλυψαν είχε σαν πλαίσιο κόκκινο της σκουριάς και
μια μαύρη σπείρα: μια κοινή διακόσμηση στην αρχαία ελληνική τέχνη
(ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ – ΓΑΜΜΑΔΙΟΝ) και μια υπόδειξη για να προέλευση των Φιλισταίων
από το Αιγαίο.
Οι Φιλισταίοι έφθασαν
δια θαλάσσης ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ γύρω στο 1200 π.Χ.
Πήγαν να εγκατασταθούν στα μεγάλα λιμάνια στην Ashkelon, (αρχαία
ελληνική πόλη = ΑΣΚΑΛΩΝ ή ΑΣΚΕΛΩΝ = χωρίς σκέλη) και Ashdod, (αρχαία
ελληνική πόλη = ΑΖΩΤΟΣ = χωρίς ζωή) τώρα πόλεις στο Ισραήλ, και στη
Γάζα, τώρα μέρος του παλαιστινιακού εδάφους, γνωστής ως η Λωρίδα της
Γάζας (και η ΑΚΚΑΡΩΝ και η ΓΑΘ (=ΓΥΘ, ΓΥΘΕΙΟΝ;) (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΝΤΑΠΟΛΗ ΤΗΣ
ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ = ΓΗΣ ΧΑΝΑΑΝ κατά τους εβραίους, ΧΝΑ κατά τους αρχαίους
έλληνες συγγραφείς).
Ο εβραίος Νεεμίας (το 500 π.Χ. περίπου) επέκρινε αυστηρά τους Ιουδαίους
που είχαν πάρει Αζώτιες συζύγους, και μάλιστα οι γιοι τους οποίους είχαν
αποκτήσει «μιλούσαν την αζωτική γλώσσα, και κανείς τους δεν ήξερε να
μιλάει ιουδαϊκά». (Νεεμίας 13:23, 24)
Οι αρχαιολόγοι έχουν ανακαλύψει ότι η διατροφή των Φιλισταίων βασιζόταν
σε μεγάλο βαθμό σε φακές, μπιζέλια , χορταρικά, βασική διατροφή του
Αιγαίου. Αρχαία οστά που ήταν πεταμένα στο χώρο δείχνουν ότι έτρωγαν
τους χοίρους και τα σκυλιά, σε αντίθεση με τα γείτονες Ισραηλίτες, οι
οποίοι θεωρούν τα ζώα αυτά ακάθαρτα – περιορισμοί που εξακολουθούν να
υπάρχουν στο εβραϊκό διατροφικό νόμο.
Οι ανασκαφές στη Γαθ έχουν αποκαλύψει επίσης ίχνη μιας καταστροφής της
πόλης κατά τον 9ο αιώνα π.Χ., όπως και μια τάφρο και ένα ανάχωμα που
χτίστηκε γύρω από την πόλη από πολιορκητικό στρατό – ακόμα ορατά ως μια
σκοτεινή γραμμή που διασχίζει το γύρω λόφους.
Η ισοπέδωση της Γαθ εκείνη την εποχή φαίνεται να είναι το έργο του
Aραμαίου βασιλιά Hazael στο 830 π.Χ., ένα περιστατικό που αναφέρεται στο
βιβλίο των Βασιλέων.
Η σημασία της Γαθ έγκειται στο ότι η «ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ» (σημείωση; Την ΥΠΕΡΟΧΗ ανασύνθεση την κάνουν εβραίοι
αρχαιολόγοι, πουθενά έλληνες – οι έλληνες ασχολούνται με την ανασύνθεση
οθωμανικών τζαμιών) ρίχνει φως στο πώς οι Φιλισταίοι ζούσαν εκεί τον 10 ο
και 9ο αιώνα π.Χ. , είπε ο Seymour Gitin, διευθυντής του WF Ινστιτούτου
Αρχαιολογικών Ερευνών Ολμπράιτ στην Ιερουσαλήμ και ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ
ΦΙΛΙΣΤΑΙΩΝ.
Αυτό περιλαμβάνει την εποχή της βασιλείας της Ιερουσαλήμ από τον Δαβίδ
και τον Σολομώντα, ΑΝ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΥΠΗΡΧΕ, όπως
περιγράφεται στη Βίβλο.
(Σημείωση: ΟΛΟΙ οι εβραίοι αρχαιολόγοι αμφιβάλλουν αν υπήρξε βασίλειο
της Ιερουσαλήμ με Δαυίδ και Σολομώντα – δεν υπάρχουν πουθενά ευρήματα
ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ για κάτι τέτοιο, σε αντίθεση με τις Ελληνικές –
φιλισταϊκές πόλεις της Παλαιστίνης).
Άλλες τοποθεσίες των Φιλισταίων παρείχαν σημαντικές πληροφορίες στους
αρχαιολόγους σχετικά με προηγούμενες και μεταγενέστερες χρονικές
περιόδους , αλλά όχι πολλές γι’αυτή την περίοδο-κλειδί.
Η «Γαθ καλύπτει ένα πολύ σημαντικό κενό στην κατανόηση της ιστορίας των Φιλισταίων ,» είπε ο Gitin.
Το 604 π.Χ, ο Ναβουχοδονόσορ της Βαβυλώνας εισβάλλει και καταστρέφει εντελώς τις πόλεις των Φιλισταίων . Δεν υπάρχει κανένα απομεινάρι από αυτές έκτοτε.
Η «Γαθ καλύπτει ένα πολύ σημαντικό κενό στην κατανόηση της ιστορίας των Φιλισταίων ,» είπε ο Gitin.
Το 604 π.Χ, ο Ναβουχοδονόσορ της Βαβυλώνας εισβάλλει και καταστρέφει εντελώς τις πόλεις των Φιλισταίων . Δεν υπάρχει κανένα απομεινάρι από αυτές έκτοτε.
Σταυροφόροι που φθάνουν από την Ευρώπη το 1099 έχτισαν ένα φρούριο πάνω
στα ερείπια της Γαθ, και αργότερα η περιοχή φιλοξένησε ένα αραβικό
χωριό, το Tel el-Σάφι, το οποίο εκκενώθηκε κατά τη διάρκεια του πολέμου
γύρω από τη δημιουργία του Ισραήλ το 1948. Η Γαθ σήμερα είναι εθνικό
ΕΒΡΑΪΚΟ (!) πάρκο.
Μια ισραηλινή πόλη που ιδρύθηκε το 1955 αρκετά μίλια προς το νότο, η
Kiryat Gat, πήρε το όνομά Γαθ βασιζόμενη σε μια εσφαλμένη ταυτοποίηση
διαφορετικών ερειπίων από την πραγματική πόλη των Φιλισταίων .
Η μνήμη των Φιλισταίων – μια ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗ (= πάντα κατά τους εβραίους αρχαιολόγους) εκδοχή της – διασώθηκε στην εβραϊκή Βίβλο.
Είναι γνωστή η ιστορία του Σαμψών, ο οποίος παντρεύτηκε μια Φιλισταία ,
συγκρούστηκε μαζί τους κατεπανάληψη μέχρι που σύρθηκε μετά από προδοσία
τυφλός και δέσμιος στο ναό τους στη Γάζα. Εκεί, όπως λέει η ιστορία,
έσπασε τα δεσμά του και γκρέμισε τους δύο πυλώνες στήριξης, φέρνοντας το
ναό κάτω και σκοτώνοντας μέσα σε αυτό όλους, συμπεριλαμβανομένου του
ιδίου.
Ενα ενδιαφέρον εύρημα στην Γαθ είναι τα ερείπια ενός μεγάλου
οικοδομήματος , πιθανόν κάποιου ναού, με δύο πυλώνες. Ο Maeir πρότεινε
ότι αυτό μπορεί να ήταν ένα γνωστό σχεδιαστικό στοιχείο στην
αρχιτεκτονική του ναού των Φιλισταίων όταν γράφτηκε στην ιστορία του
Σαμψών.
Ανασκαφείς στη Γαθ έχουν επίσης βρει θραύσματα ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΜΕ
ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΓΟΛΙΑΘ – ένα Ινδο-ευρωπαϊκό όνομα, όχι σημιτικό ,από τα είδη
που θα μπορούσαν να έχουν χρησιμοποιηθεί από τις τοπικούς Χαναναίους ή
Ισραηλίτες. Αυτά τα ευρήματα δείχνουν οι Φιλισταίοι πράγματι
χρησιμοποιούσαν παρόμοια ονόματα , μια λεπτομέρεια από την οποία επίσης
μπορεί να εξαχθεί μια ακριβής εικόνα της κοινωνίας τους.
Όπως είπε ο Maier ,τα ευρήματα στην περιοχή υποστηρίζουν την ιδέα ότι η
ιστορία του Γολιάθ αντικατοπτρίζει πιστά κάτι από την γεωπολιτική
πραγματικότητα της περιόδου ,δηλ. τη συχνά βίαιη αλληλεπίδραση των
ισχυρών Φιλισταίων της Γαθ με τους βασιλείς της Ιερουσαλήμ στην
παραμεθόρια ζώνη μεταξύ τους.
«Αυτό δεν σημαίνει ότι θα βρούμε μια μέρα ένα κρανίο με τρύπα στο κεφάλι
του από την πέτρα που ο Δαυίδ εκσφενδόνισε ,αλλά το γεγονός αυτό
αντανακλά ένα πολιτιστικό περιβάλλον που ήταν πραγματικό εκείνη την
εποχή.»
Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017
ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ
Ἀκροδεξιά καί Σιωνισμός
Ποιός εἶναι ὁ Δανός πολιτικός Anders
Vistisen πού θά φιλοξενήσει στήν
Εὐρωβουλή τήν ΜΚΟ Monitor τοῦ
ἰσραηλινοῦ λόμπυ αὐτές τίς μέρες;
Κάποιος κεντροαριστερός τσάτσος τῆς
παγκοσμιοποίησης, κάποιος λοῦστρος
τῆς πολυπολιτισμικότητας;
Ὄχι, εἶναι ἡγέτης τοῦ Ἀκροδεξιοῦ (βάλτε ἄν
θέλετε εἰσαγωγικά, δέν μᾶς ἀπασχολεῖ)
Λαϊκοῦ Κόμματος στή χώρα του!
Ἕνα κόμμα τελοσπάντων πού θέλει τή
χώρα του κόντρα στήν μουσουλμανική
μετανάστευση ζητώντας ἀγκαθωτά
σύρματα στά σύνορα μέ τή Γερμανία
καί ἡ πρώην ἡγέτης του ἀναφερόταν
σέ “ἔθνη κατώτερης πολιτισμικῆς
στάθμης”, ὑποδέχεται στίς Βρυξέλλες
ἕνα ἐργαλεῖο τῆς ἰσραηλινῆς πολιτικῆς
σάν τό Monitor.
Ὑποτίθεται πώς θ’ἀφορᾶ τήν χρηματοδότηση τῆς ΕΕ
σέ ὀργανώσεις περιβαλλοντικές καί
ἀνθρωποδικαιωματικές.
Τήν ἴδια στιγμή ἡ Monitor ὑπερασπίζεται τίς ἑταιρεῖες
τῶν παράνομων ἑβραϊκῶν ἐποικισμῶν,
ἀνακαλύπτει στούς ἀκτιβιστές
“ἐχθρότητα πρός τούς Ἑβραίους” καί
ὁ ἱδρυτής της Gerald Steinberg ὑπῆρξε
σύμβουλος στό ΥΠΕΞ τοῦ Ἰσραήλ.
Καί τήν ὥρα πού διερωτᾶται γιά τίς πηγές
χρηματοδότησης τῶν ἄλλων, οἱ ἴδιοι
λαμβάνουν χορηγίες ἀπό ΗΠΑ (REPORT)
καί Ἰσραήλ (Orion Foundation)
μέ προέλευση ἀνοιχτά ρατσιστική κατά
τῶν Παλαιστινίων.
Τέλος πάντων, τό θέμα δέν εἶναι τί ρόλο
παίζει ἡ Monitor ἀλλά ἡ συμμαχία της μέ
μερίδα τῆς ἀνερχόμενης Ἀκροδεξιᾶς στήν
Εὐρώπη (βλ. π.χ. καί στήν Οὐκρανία).
Ὅπως τό ξαναγράψαμε, τό Ἰσραήλ ἔχει
κάθε λόγο νά προσβλέπει στόν χῶρο
αὐτόν πού ἀφενός θά τό “τροφοδοτήσει”
μέ νέους Ἑβραίους ἐποίκους κι ἀφετέρου
θά φέρει κοντύτερα τόν χριστιανομου-
σουλμανικό “πόλεμο τῶν πολιτισμῶν”.
Τί καλύτερο γιά τό φιλοθεάμον κοινό καί
γιά τούς παραγωγούς τοῦ “σώου”;!
Ἀντιφωνητὴς
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΔΕΛΤΙΟ ΓΝΩΜΗΣ
30 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017
www.antifonitis.gr ΚΟΜΟΤΗΝΗ
ΕΤΟΣ 19ο (περ. Β΄) / ΑΡ. 77 (506)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)