ΘΑΥΜΑΣΤΕ !!!!!!!!
Με το άρθρο μου αυτό απευθύνομαι σε Έλληνες αλλά και σε όσους αγαπούν την χώρα μας.
Όμως θέλω να προβληματίσω Ρωμιούς και τους Εβραιοχριστιανούς.
Θαυμάστε το αρχιτεκτονικό αριστούργημα που βλέπετε, και αναρωτηθείτε που άραγε να βρίσκετε αυτό που έχει άρωμα αρχαία Ελλάδα. Αυτό που πέρα από τον Κορινθιακό ρυθμό του, μπροστά δεσπόζει το άγαλμα της θεάς Αθηνάς, της θεάς της «σοφίας».
Για την οποία ο Γάλλος λογοτέχνης ANATOL FRANS Εγραψε:
«Είμαι ή Σοφία. Είναι δύσκολο για τους ανθρώπους, ακόμη και για τους καλύτερους, να με αναγνωρίσουν αμέσως, με τους πέπλους πού με σκεπάζουν και γιατί, σαν τον ουρανό, είμαι θύελλα συνάμα και γαλήνη. Αλλά εσύ, καλέ μου με αναζητούσες πάντα και κάθε φορά πού με συναντούσες, έβαζες τα δυνατά σου, με όλο σου το πνεύμα και όλη την καρδιά σου, για να με αναγνώρισης.
Ότι έγραψες για μένα, ω ποιητή, είναι αληθινό. Η ελληνική μεγαλοφυΐα μ’ έκαμε να κατεβώ στην Γή. Την εγκατέλειψα όμως όταν παρέδωσε το πνεύμα της.
Οι βάρβαροι, πού εισέβαλαν στον κόσμο της τάξης πού έδωσαν οι νόμοι μου, αγνοούσαν το μέτρο και την αρμονία. Η ομορφιά τους προκαλούσε φόβο και τους φαινόταν σαν κάτι κακό.
Βλέποντας πώς ήμουν όμορφη, δεν πίστεψαν ότι ήμουν ή Σοφία. Μ’ έδιωξαν. Όταν, σκορπίζοντας μια νύχτα δέκα αιώνων, φάνηκε ή αυγή της Αναγεννήσεως, ξανακατέβηκα στην γη.»
Το κτήριο αυτό κοσμεί χώρα της Ευρώπης που έχει αξιολογήσει την παγκόσμια προσφορά του Αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού και με την ενέργεια της αυτή θέλει να του δώσει την θέση που πρέπει να κατέχει.
Είναι στη Βιένη, το Κοινοβούλιο της Αυστρίας, που θα σας κάνει να απορήσετε για μερικά δευτερόλεπτα εάν βρίσκεστε στην Αθήνα ή στην πρωτεύουσα της Αυστρίας.
Ο αρχιτέκτονας του κτιρίου είναι ο Βαρόνος Theophil von Hansen, ο οποίος σπούδασε αρχιτεκτονική στην Αθήνα και σχεδίασε το εθνικό παρατηρητήριο της Αθήνας, την Ακαδημία και την Εθνική Βιβλιοθήκη. Το στυλ είναι νεο-Ελληνικό, ενώ ως πρότυπο χρησιμοποιήθηκε το Ζάππειο μέγαρο της Αθήνας.
Το κυρίως κτίσμα κατασκευάστηκε μεταξύ 1874 με 1883 με σκοπό να στεγάσει το νομοθετικό σώμα του αυστριακού μέρους της Αυστροουγγαρίας. Μπροστά από το κοινοβούλιο βρίσκεται το επιβλητικό συντριβάνι-άγαλμα της θεάς Αθηνάς, που δημιουργήθηκε μεταξύ 1893 με 1902 από 3 αρχιτέκτονες που ακολούθησαν τα σχέδια του Baron von Hansen. Στην μέση βρίσκεται μια λεκάνη με νερό και πλουσιοπάροχα διακοσμημένη βάση. Οι τέσσερις φιγούρες που βρίσκονται κάτω από την θεά Αθηνά, είναι αλληγορικές αντιπροσωπεύσεις των τεσσάρων σημαντικότερων ποταμών της Αυστροουγγρικής αυτοκρατορίας.
Βεβαίως δεν είναι η μόνη χώρα που εξακολουθεί να εμπνέετε από την αρχαία Ελλάδα, όλες οι χώρες της Ευρώπης εξακολουθούν να θαυμάζουν αυτούς προγόνους μας και τα έργα τους, για τους οποίους ο Νίτσε είπε: «δεν θα αποκάμνω να αναπολώ αυτούς τους έλληνες στοχαστές, που κάθε ένας τους είχε μια ασύλληπτη ιδιαιτερότητα.»
Τα γράφω αυτά για να προβληματίσω Ρωμιούς και Εβραιοχριστιανούς που αντί να προβάλλουνε και να θέτουν σε πρώτη θέση αυτούς τους προγόνους μας και τον πολιτισμό τους που χάρη σε αυτούς εξακολουθούμε να αποτελούμε μια οντότητα στη γη. Δεν το έχουν σε τίποτα να μας προβάλουν κάποια θρησκευτικά πρόσωπα που μας έκαναν να βολοδέρνουμε για χίλια και πλέον χρόνια στην παρακμή και τον σκοταδισμό με τις θρησκευτικές τους ανοησίες.
Π.χ. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: εκεί που είναι ο οίκος της γνώσης και το λόγο έχει η «Σοφία» τι δουλειά έχει ο σκοταδιστής (αγιος) Δημήτριος. Πανεπιστήμιο Πατρών: τι δουλειά έχει ο (Άγιος) Ανδρέας, αυτός που άφησε τίποτα όρθιο που να θυμίζει Ελλάδα.
Με το άρθρο μου αυτό απευθύνομαι σε Έλληνες αλλά και σε όσους αγαπούν την χώρα μας.
Όμως θέλω να προβληματίσω Ρωμιούς και τους Εβραιοχριστιανούς.
Θαυμάστε το αρχιτεκτονικό αριστούργημα που βλέπετε, και αναρωτηθείτε που άραγε να βρίσκετε αυτό που έχει άρωμα αρχαία Ελλάδα. Αυτό που πέρα από τον Κορινθιακό ρυθμό του, μπροστά δεσπόζει το άγαλμα της θεάς Αθηνάς, της θεάς της «σοφίας».
Για την οποία ο Γάλλος λογοτέχνης ANATOL FRANS Εγραψε:
«Είμαι ή Σοφία. Είναι δύσκολο για τους ανθρώπους, ακόμη και για τους καλύτερους, να με αναγνωρίσουν αμέσως, με τους πέπλους πού με σκεπάζουν και γιατί, σαν τον ουρανό, είμαι θύελλα συνάμα και γαλήνη. Αλλά εσύ, καλέ μου με αναζητούσες πάντα και κάθε φορά πού με συναντούσες, έβαζες τα δυνατά σου, με όλο σου το πνεύμα και όλη την καρδιά σου, για να με αναγνώρισης.
Ότι έγραψες για μένα, ω ποιητή, είναι αληθινό. Η ελληνική μεγαλοφυΐα μ’ έκαμε να κατεβώ στην Γή. Την εγκατέλειψα όμως όταν παρέδωσε το πνεύμα της.
Οι βάρβαροι, πού εισέβαλαν στον κόσμο της τάξης πού έδωσαν οι νόμοι μου, αγνοούσαν το μέτρο και την αρμονία. Η ομορφιά τους προκαλούσε φόβο και τους φαινόταν σαν κάτι κακό.
Βλέποντας πώς ήμουν όμορφη, δεν πίστεψαν ότι ήμουν ή Σοφία. Μ’ έδιωξαν. Όταν, σκορπίζοντας μια νύχτα δέκα αιώνων, φάνηκε ή αυγή της Αναγεννήσεως, ξανακατέβηκα στην γη.»
Το κτήριο αυτό κοσμεί χώρα της Ευρώπης που έχει αξιολογήσει την παγκόσμια προσφορά του Αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού και με την ενέργεια της αυτή θέλει να του δώσει την θέση που πρέπει να κατέχει.
Είναι στη Βιένη, το Κοινοβούλιο της Αυστρίας, που θα σας κάνει να απορήσετε για μερικά δευτερόλεπτα εάν βρίσκεστε στην Αθήνα ή στην πρωτεύουσα της Αυστρίας.
Ο αρχιτέκτονας του κτιρίου είναι ο Βαρόνος Theophil von Hansen, ο οποίος σπούδασε αρχιτεκτονική στην Αθήνα και σχεδίασε το εθνικό παρατηρητήριο της Αθήνας, την Ακαδημία και την Εθνική Βιβλιοθήκη. Το στυλ είναι νεο-Ελληνικό, ενώ ως πρότυπο χρησιμοποιήθηκε το Ζάππειο μέγαρο της Αθήνας.
Το κυρίως κτίσμα κατασκευάστηκε μεταξύ 1874 με 1883 με σκοπό να στεγάσει το νομοθετικό σώμα του αυστριακού μέρους της Αυστροουγγαρίας. Μπροστά από το κοινοβούλιο βρίσκεται το επιβλητικό συντριβάνι-άγαλμα της θεάς Αθηνάς, που δημιουργήθηκε μεταξύ 1893 με 1902 από 3 αρχιτέκτονες που ακολούθησαν τα σχέδια του Baron von Hansen. Στην μέση βρίσκεται μια λεκάνη με νερό και πλουσιοπάροχα διακοσμημένη βάση. Οι τέσσερις φιγούρες που βρίσκονται κάτω από την θεά Αθηνά, είναι αλληγορικές αντιπροσωπεύσεις των τεσσάρων σημαντικότερων ποταμών της Αυστροουγγρικής αυτοκρατορίας.
Βεβαίως δεν είναι η μόνη χώρα που εξακολουθεί να εμπνέετε από την αρχαία Ελλάδα, όλες οι χώρες της Ευρώπης εξακολουθούν να θαυμάζουν αυτούς προγόνους μας και τα έργα τους, για τους οποίους ο Νίτσε είπε: «δεν θα αποκάμνω να αναπολώ αυτούς τους έλληνες στοχαστές, που κάθε ένας τους είχε μια ασύλληπτη ιδιαιτερότητα.»
Τα γράφω αυτά για να προβληματίσω Ρωμιούς και Εβραιοχριστιανούς που αντί να προβάλλουνε και να θέτουν σε πρώτη θέση αυτούς τους προγόνους μας και τον πολιτισμό τους που χάρη σε αυτούς εξακολουθούμε να αποτελούμε μια οντότητα στη γη. Δεν το έχουν σε τίποτα να μας προβάλουν κάποια θρησκευτικά πρόσωπα που μας έκαναν να βολοδέρνουμε για χίλια και πλέον χρόνια στην παρακμή και τον σκοταδισμό με τις θρησκευτικές τους ανοησίες.
Π.χ. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: εκεί που είναι ο οίκος της γνώσης και το λόγο έχει η «Σοφία» τι δουλειά έχει ο σκοταδιστής (αγιος) Δημήτριος. Πανεπιστήμιο Πατρών: τι δουλειά έχει ο (Άγιος) Ανδρέας, αυτός που άφησε τίποτα όρθιο που να θυμίζει Ελλάδα.