Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Κάτω η Κυβέρνηση των οικονομικών δολοφόνων




Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, έχοντας συνθηκολογήσει άνευ όρων, στηρίζεται πλέον ανοιχτά στην εύνοια των Μέρκελ-Σόιμπλε, της αμερικάνικης Πρεσβείας, των ξένων πολυεθνικών και των ντόπιων ολιγαρχών για την παραμονή της στην εξουσία. Όλοι αυτοί πανηγυρίζουν αυτές τις μέρες, καθώς ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί του ετοιμάζονται να κυρώσουν τη σκληρότερη μνημονιακή συμφωνία, σε μια κοινωνία όπου βασιλεύει σιωπή νεκροταφείου, απελπισία και απάθεια.
Και να μην υπήρχαν, το Σύστημα θα έπρεπε να τους εφεύρει, καθώς με αυτή τη συμφωνία ολοκληρώνει την κατεδάφιση όλων των συλλογικών κεκτημένων και δικαιωμάτων που είχε κερδίσει με αίμα και δάκρυα ο λαός τον τελευταίο μισό αιώνα. Με το περίφημο 4ο μνημόνιο, τίποτε δεν μένει όρθιο: Δημόσια περιουσία, εθνικός πλούτος, κοινωνικό κράτος, εργάτες και εργαζόμενοι, μικροί και μεσαίοι της αγοράς, οι νέοι, οι συνταξιούχοι. Το απίστευτο μέτρο κατάργησης της Κυριακάτικης Αργίας, η εργάσιμη εβδομάδα των… 7 ημερών –πρωτοφανής για τα ευρωπαϊκά δεδομένα είναι το πιο ενδεικτικό μέτρο, που δείχνει πόσο βαθιά θέλουν να μεταλλάξουν την ελληνική κοινωνία, παραδίδοντάς την στα χέρια του πιο βάναυσου οικονομικού ολοκληρωτισμού.
Για τη συγκάλυψη αυτού του εγκλήματος, επόμενο είναι, η κυβερνητική προπαγάνδα να κάνει  (…μνημονιακές) υπερωρίες! Το αφήγημα το οποίο προωθεί –το περίφημο «και μετά;»– αποσκοπεί στο να ενεργοποιήσει τα αντανακλαστικά όσων έχουν αηδιάσει με το «παλαιό κατεστημένο», προβάλλοντας τον Κυριάκο Μητσοτάκη, αλλά και τον Σημίτη, τον Βενιζέλο και τους άλλους παράγοντες του εκσυγχρονισμού που κλίνουν προς αυτόν, ως «μπαμπούλα». Ποιοί; Αυτοί που με τα πεπραγμένα τους έχουν δώσει συγχωροχάρτι σε όλο το παλαιό κατεστημένο, το ανέστησαν, και του χάρισαν το δημοσκοπικό προβάδισμα.
Εκείνοι που κατέστρεψαν τη μοναδική άμεση προοπτική, που υπήρχε μέχρι τώρα, να πραγματοποιηθεί μια θετική υπέρβαση της μεταπολίτευσης, μέσω ενός μετώπου εθνικής ανεξαρτησίας, κοινωνικής δικαιοσύνης και δημοκρατίας, εξανεμίζοντας όλο το θετικό πολιτικό απόθεμα που είχε δημιουργήσει το ελληνικό κίνημα των πλατειών.
Αυτοί που εξασφαλίζουν με την παραμονή τους στην εξουσία την ολοκληρωτική υποταγή ολόκληρης της κοινωνίας στα χειρότερα οικονομικά βασανιστήρια, τολμούν να σηκώσουν το δάκτυλο και να μας μιλήσουν για το ποιος θα έρθει μετά. Το φάντασμα του Γκέμπελς θα πρέπει να χαίρεται, καθώς θα βρει σε αυτούς τους πιο άξιους επιγόνους του.
Ένα είναι σίγουρο, όποιος και να έρθει μετά: Αν δεν φύγουν αυτοί, το συντομότερο, χθες ει δυνατόν, ο ελληνικός λαός δεν θα καταφέρει να σταθεί ποτέ στα πόδια του, ώστε να «ορθώσει έναν άλλον πύργο ατίθασο απέναντί τους».
Το Άρδην συμμετέχει στις κινητοποιήσεις των επόμενων ημερών:  
  • Την Τετάρτη, 17 Μαΐου, συμμετέχουμε στην γενική απεργία
Προσυγκέντρωση: στα γραφεία του Άρδην (Ξενοφώντος 4, Σύνταγμα) στις 10:30
  •  και την Πέμπτη, 18 Μαΐου στο παλλαϊκό συλλαλητήριο στο Σύνταγμα, στις 19:00 μ.μ.
Προσυγκέντρωση: στα γραφεία του Άρδην (Ξενοφώντος 4, Σύνταγμα) στις 18:30

Η πρόταση για το μάθημα της Ιστορίας: Από τον homo sapiens στον homo roboticus universalis

Αποτέλεσμα εικόνας για Η πρόταση για το μάθημα της Ιστορίας:  Από τον homo sapiens στον homo roboticus universalis

Οι αλλαγές στο μάθημα της Ιστορίας: Από τον homo sapiens στον homo roboticus universalis

Του Γιώργου Παπαθανασόπουλου 
Τον «παγκοσμιοποιημένο άνθρωπο – ρομπότ» είναι αυτόν που προωθεί η αρμόδια επιτροπή, με το «σχέδιο προγραμμάτων σπουδών για το μάθημα της Ιστορίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση», που κατέθεσε. Μέσα από τη «μάθηση», που θέλει  να επιβάλλει στα ελληνόπουλα, επιδιώκει να δημιουργήσει την εξέλιξη του homo sapiens.
Με το σχέδιο προγράμματος, που προωθεί η Επιτροπή για το μάθημα της ιστορίας υλοποιείται αυτό που περιγράφει ο Γάλλος καθηγητής κοινωνιολογίας και φιλόσοφος Gerard Leclerc:
«Εννοώ την παγκοσμιοποίηση που υπερβαίνει τα σύνορα φυλής, τάξης, θρησκείας, αυτής που απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους… Στο μέλλον είναι δυνατή μια αληθινή παγκόσμια ιστορία, δηλαδή μια ιστορία γενική (σ.σ. κοινή για όλη την ανθρωπότητα)… Αυτή η ιστορία  θα αντιταχθεί  στις διάφορες τοπικές ιστορίες, που στηρίχθηκαν έως τις ημέρες μας επί των διάφορων πολιτισμών και είναι γραμμένες από τους εκπροσώπους καθενός από αυτούς… Μια τοπική ιστορία (εθνική, πολιτισμική) δεν είναι τίποτε άλλο παρά η μνήμη ενός πολιτισμού, ενός έθνους και επομένως σε σχέση με το σύνολο της ανθρωπότητας, μιας μικρής ομάδας. Μια παγκόσμια ιστορία υποτίθεται ότι θα έχει ξεπεράσει την «τοπική» άποψη και θα κάνει την υπέρβασή της προς την συνολική ανθρωπότητα και την παγκοσμιότητα». (Gerard Leclerc “La mondialisation culturelle – Les civilisations a l’ epreuve”, Ed. PUF. Paris. 2000, p. 315-316).
Ο Γάλλος καθηγητής θεωρεί ότι η διεθνής των διανοουμένων, που προωθούν την πολιτισμική παγκοσμιοποίηση,  είναι στη γραμμή της διεθνούς  των μαρξιστών διανοουμένων, που πρώτοι προώθησαν την ιδεολογική και πολιτισμική παγκοσμιοποίηση. Και επιλέγει ο Λεκλέρκ: «Ίσως είναι ο καιρός να γράψουν και να κυκλοφορήσουν ( σ.σ. οι φιλελεύθεροι διανοούμενοι) ένα [μανιφέστο παγκοσμιοποίησης], ένα παγκόσμιο μανιφέστο των υπέρ της παγκοσμιοποίησης διανοουμένων. Αυτό το μανιφέστο θα άρχιζε ή θα τελείωνε με μια φράση του τύπου: [Υπέρ του παγκοσμιοποιημένου ανθρώπου διανοούμενοι όλων των χωρών ενωθείτε!]». (σ.σ. ο.π. σελ. 478 – Οι υπογραμμίσεις στο πρωτότυπο).
Στην πρόταση για την αλλαγή της ύλης στο μάθημα της Ιστορίας, που κυκλοφορήθηκε τον Μάρτιο του 2017, απορρίπτονται απολύτως όλα τα προηγούμενα προγράμματα, συμπεριλαμβανομένου και αυτού του 2015, επί σημερινής κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Αν και κατηγορεί όλα τα προηγούμενα προγράμματα ότι «αναπαράγουν ανιστορικές ιδεοληψίες» υποπίπτει στο ίδιο «αμάρτημα».
Πέρα από τους ιδεολογικούς λαβυρίνθους που υποχρεώνεται να μπει ο αναγνώστης του σχεδίου, τα μέλη της Επιτροπής ξεκαθαρίζουν ποιο μελλοντικό πολίτη θέλουν να οικοδομήσουν: «Θέλουμε πολίτες με ιστορική σκέψη και συνείδηση» και διευκρινίζουν ότι «η ιστορική σκέψη ορίζεται από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και είναι καρπός της δομικής συνύπαρξης έξι αλληλεπιδρώντων και αλληλοσυμπληρούμενων παραγόντων», τους οποίους περιγράφει. Αυτή η επιλεγμένη «σύγχρονη βιβλιογραφία» κυριαρχεί στα μέλη της Επιτροπής.
Στους παράγοντες περιλαμβάνεται και «η καλλιέργεια της εθνικής συνείδησης», την οποία έτσι εννοούν: «Η διδασκαλία της ιστορίας έχει ως κύριο στόχο να καλλιεργήσει μια πλουραλιστική και ανεκτική εθνική ταυτότητα, η οποία θα είναι απαλλαγμένη από μισαλλοδοξία και ξενοφοβία». Πλουραλιστική κοινωνία υπάρχει, πλουραλιστική εθνική ταυτότητα δεν μπορεί να υπάρξει. Η θεωρία των μελών της Επιτροπής αποκλείει, ως  ιδεολογικό αξίωμα, τον συνδυασμό της εθνικής ταυτότητας με τον σεβασμό της ετερότητας και την ανεκτικότητα.
Για να καταγράψει κανείς τις αδυναμίες του σχεδίου και τις ιδεολογικές προκαταλήψεις που εμφανίζονται σε αυτό θα χρειαζόταν πολλές σελίδες. Αναφέρονται ελάχιστα παραδείγματα για το πώς το Σχέδιο μεταχειρίζεται την Εκκλησία , βασικό στοιχείο της εθνικής μας ταυτότητας, και τον Ελληνισμό, ως Έθνος.
Στην Α΄ Γυμνασίου και στα περί Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας γράφει στο κεφάλαιο «Θρησκεία και πολιτισμός» τις ενότητες: «Συνέχεια και αλλαγές στην επίσημη θρησκεία. Θρησκευτικός συγκρητισμός. Η ανάδυση και η εδραίωση του χριστιανισμού. Υλικός και πνευματικός πολιτισμός. Τα όρια του εκρωμαϊσμού, οι πόλεις και η ύπαιθρος». Τί σημαίνει «ανάδυση του χριστιανισμού»; Μέσα σε μια πληθώρα πληροφοριών και περίπου 3500 λέξεων, για τη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία, στην «ανάδυση του Χριστιανισμού» αναφέρονται επτά (7) λέξεις… Επίσης στους 17 «θεματικούς φακέλους», για να ενημερωθούν επί συγκεκριμένων θεμάτων οι μαθητές/τριες, για τον Χριστιανισμό δεν υπάρχει ούτε ένας. Προφανώς για τα μέλη της Επιτροπής ήταν ένα μηδαμινό πολιτισμικό και ιστορικό παγκόσμιο γεγονός η εμφάνιση και η εξάπλωσή του…
Στο μάθημα της Ιστορίας στη Β΄ Γυμνασίου αγνοούνται οι πνευματικές – πολιτισμικές διαφορές Ανατολής και Δύσης, και υπάρχει μονολεκτική αναφορά στην Εικονομαχία, που ταλάνισε Ανατολή και Δύση για δυο περίπου αιώνες. Επίσης αποσιωπάται η ανάπτυξη των γραμμάτων, των τεχνών και των επιστημών στην Ανατολή, ενώ υπάρχει εκτεταμένη αναφορά στη Δύση… Τα περί Βυζαντίου τίθενται από την πλευρά της Δύσης… Ουδεμία αντικειμενικότητα… Στους θεματικούς φακέλους ο ένας επιγράφεται «Άγιοι και δαίμονες στον βυζαντινό κόσμο» και μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι «η προσευχή και η νηστεία εξορκίζει τα κακά πνεύματα»… Ουδεμία σχέση με το αντικείμενο οι προτείνοντες, μόνο προκατάληψη δείχνουν.
Η προτεινόμενη Ιστορία της Γ΄ Γυμνασίου έχει καθαρά ιδεολογικό περιεχόμενο. Καλύπτει την περίοδο από τον 15ο έως τα τέλη του 19ου αιώνα. Στην ύλη περιλαμβάνονται επτά κεφάλαια. Από αυτά στον Νέο Ελληνισμό ελάχιστα αναφέρονται, ως αποσπάσματα δύο κεφαλαίων. Στο κεφάλαιο «Η Οθωμανική Αυτοκρατορία (απαρχές – αρχές 19ου αιώνα)» αναφέρονται το «παιδομάζωμα» και «οι θρησκευτικοί θεσμοί, κοινότητες και πρακτικές». Ουδέν γράφεται για τον ρόλο της Εκκλησίας στην επιβίωση του Έθνους, ούτε για τα απελευθερωτικά κινήματα, που άρχισαν σχεδόν αμέσως μετά την Άλωση, ούτε για τους λογίους που πέρασαν στη Δύση μετά την Άλωση και συνέβαλαν στην Αναγέννηση της, ούτε για τους Νεομάρτυρες που προτίμησαν τον θάνατο από το να αλλαξοπιστήσουν. Αγνοείται η «Μείζων», κατά τον Διον. Ζακυθηνό, περίοδος της Ελληνικής Ιστορίας, όπως ήταν η, χάρη στην Εκκλησία –κλήρο και λαό– επιβίωση του Έθνους επί 400 και πλέον χρόνια. Περισσότερα γράφονται για τους Οθωμανούς…
Η Επανάσταση του 1821 περιλαμβάνεται στο κεφάλαιο του Διαφωτισμού και των Επαναστάσεων, ως ακολουθία και απόρροια των Επαναστάσεων στην Αμερική και στη Γαλλία. Στα παιδιά ουσιαστικά περνά παραποιημένη η Ελληνική Επανάσταση. Στους θεματικούς φακέλους στην Ιστορία της Γ΄ Γυμνασίου ένας αναφέρεται σε μια «οθωμανική πόλη», στη Βέροια, επί τουρκοκρατίας. Αυτό για να σημειωθεί « η συνύπαρξη και οι σχέσεις των διαφόρων εθνοθρησκευτικών ομάδων»… Για την Ελληνική Επανάσταση υπάρχουν δύο φάκελοι. Ο πρώτος για τις πολιορκίες στην Ελληνική Επανάσταση, με δύο παραδείγματα, την Τρίπολη και το Μεσολόγγι. Στη μία νικάνε οι Έλληνες και στην άλλοι οι Τούρκοι…Ο δεύτερος αναφέρεται στις γυναίκες στην Επανάσταση. Δεν υπάρχει φάκελος για το Φανάρι, για τους άνδρες ήρωες, για τον Σολωμό και τον «Ύμνο στην Ελευθερία», για τον Κάλβο και τις «Ωδές» του… Αντί να διδάσκεται ο μαθητής/τρια την εθνική του Ιστορία προτείνεται να διδάσκεται ελάχιστα γι’ αυτήν και επιλεκτικά, κατά την ιδεολογική επιλογή της Επιτροπής…
Στην Α΄ Λυκείου η πρόταση της Επιτροπής είναι να καλυφθεί σε παγκόσμια έκταση η περίοδος από το 1880 έως σήμερα. Σε αυτή την ύλη και όσον αφορά στην Ελλάδα, υπάρχουν σύντομες αναφορές στη Μεγάλη Ιδέα, στους Βαλκανικούς Πολέμους, στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, στη Μικρασιατική Εκστρατεία, στην Καταστροφή, στη συμμετοχή Της στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, στον Εμφύλιο, στη Διδακτορία, στο Κυπριακό. Αυτά μέσα στις πλούσιες αναφορές στο παγκόσμιο γίγνεσθαι της ίδιας περιόδου…
Η Ελληνική Ιστορία κακοποιείται, όπως προτείνεται να καταγραφεί στη στοιχειώδη και μέση εκπαίδευση. Αυτό γιατί γίνεται επιλογή και προβολή των θεματικών ενοτήτων, με βάση την ιδεολογία των μελών της Επιτροπής και την επιθυμία τους να δημιουργήσουν τη νέα μορφή ανθρώπου. Συμπερασματικά η εθνική συνείδηση καταργείται, ως κάτι το ξεπερασμένο και αρνητικό. Η έννοια «Έθνος» δεν υπάρχει πουθενά σε όλη την τεράστια ύλη, όπως δεν υπάρχει η έννοια του λαού. Υπό απόλυτο διωγμό από την ύλη η Πίστη των Ελλήνων. Υπό απαξίωση οι ρίζες του λαού και οι παραδόσεις του. Υπό εξόντωση η οικογένεια. Σε κάποιο φάκελο που αναφέρονται ο παππούς και η γιαγιά καλούνται τα παιδιά να περιγράψουν τις διαφορές που έχουν με αυτούς, χωρίς να ζητείται να πουν τα θετικά από τη σχέση αυτή, για την αγάπη που τους προσφέρουν, τη σοφία τους, το παράδειγμά τους, τη συμβολή τους στη συνοχή της οικογένειας. Η Ιστορία που προτείνεται να διδαχθούν τα παιδιά είναι πολύ χειρότερη από αυτήν που είχε γραφτεί από την κα Ρεπούση για την Στ΄ Δημοτικού και καταστροφική για τον Ελληνισμό.
Αν περάσει η πρόταση της Επιτροπής σοβαρότατη θα είναι η ιστορική ευθύνη των πολιτικών του συγκυβερνώντος Κόμματος των Ανεξάρτητων Ελλήνων. Θα μείνουν στην Ιστορία ως οι πολιτικοί που εξελέγησαν στην Ελληνική Βουλ  ως αντιμνημονιακοί και πατριώτες και αποδείχθηκαν μνημονιακοί και ολετήρες της εθνικής συνείδησης και ταυτότητας.
Οι προτάσεις του ΙΕΠ για το μάθημα της Ιστορίας βρίσκονται εδώ 



Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

ΝΕΡΩΝ .... Ο ΠΙΟ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΈΝΟΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΊΑΣ ΡΩΜΑΊΟΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ....

Νέρων: Παρεξηγημένος, καλλιτέχνης και καθόλου πυρομανής σύμφωνα με το  Βρετανικό μουσείο | LiFO

ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΌΜΑΣΤΕ....!!!!
Ο ΠΙΟ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΈΝΟΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΊΑΣ ΡΩΜΑΊΟΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ....
ΉΤΑΝ Η ΕΠΟΧΉ ΠΟΥ ΈΚΑΝΕ ΤΗΝ ΕΜΦΆΝΙΣΉ ΤΟΥ Ο ΣΑΟΎΛ (ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΥΛΟΣ)....
Το ελληνικό έτος 7054 (54 μετά Χεσίματος ) η Ρώμη έχει την τύχη να κυβερνάται από έναν μεγάλο ΦΙΛΕΛΛΗΝΑ αυτοκράτορα. Ο άρχοντας αυτός φτιάχνει θέατρα και βιβλιοθήκες και επικροτεί έμπρακτα την ανάπτυξη των καλών τεχνών. Προστατεύει με διατάγματα δούλους και απελεύθερους από την αυθαιρεσία και φροντίζει να υπάρχει επάρκεια ειδών πρώτης ανάγκης για τους υπηκόους του σε χαμηλές τιμές. Είναι αγαπητός στο λαό γιατί έχει μειώσει τους έμμεσους φόρους 50 % και μάλιστα θέλοντας να τους καταργήσει εντελώς προσκρούει στην αντίδραση των πατρικίων της Συγκλήτου.
Το όνομά του φωτισμένου αυτού ηγέτη είναι …Νέρων. Βάζω στοίχημα ότι οι περισσότεροι έχετε στο μυαλό σας την εικόνα ενός χοντρού με μια λύρα στο χέρι να τραγουδάει φάλτσα ενώ οι φλόγες καταβροχθίζουν την Ρώμη. Λοιπόν, σας παίρνω τα λεφτά ξεκούραστα γιατί τίποτα πιο ανακριβές δεν υπάρχει. Ο Νέρωνας ήταν στο εξοχικό του στο Άντιο όταν ξέσπασε η πυρκαγιά. Επιστρέφοντας μόλις έμαθε τα νέα και ενώ η Ρώμη καίγεται για πέντε ημέρες, κάνει ό,τι μπορεί για να βοηθήσει τον πληθυσμό διαθέτοντας πόρους από την προσωπικήική του περιουσία και επιστατώντας ο ίδιος το έργο της κατάσβεσης. Μάλιστα ανοίγει και ένα μεγάλο τμήμα των ανακτόρων του για να στεγάσει προσωρινά τους άστεγους όπως αναφέρει ο σύγχρονός του Τάκιτος. Αντίθετα ο Σουητώνιος και ο Δίων ο Κάσσιος οι οποίοι τότε δεν είχαν γεννηθεί ακόμα θεωρούν με βεβαιότητα τον Νέρωνα ως εμπρηστή.
ΝΕΡΩΝ ....
Απόσπ.
από το βιβλίο ΑΝΤΙΓΝΩΣΗ
Λιλή Ζωγράφου
Ολόκληρη η ανθρωπότητα είναι ποτισμένη τώρα και δυο χιλιετηρίδες με τον αντι-νερωνικό μύθο. Θα πρεπε ομως να σταθούμε προσεκτικοί για ακόμη μια φορά , σε μια ιστορία ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΟΑΣΤΟΥΣ ΜΙΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΠΑΝΘΡΩΠΕΣ..Κατά του Νέρωνα διαθέτουμε μόνο τα κείμενα εκείνων που επεδίωκαν την ανατροπή του.
Χαρακτηρισμένος όμως σαν δειλός , κατηγορήθηκε ανάμεσα σε άλλα πως δεν "έκανε σχέδιο, ούτε και πόλεμο. Θα αναφέρουμε όμως τα επιχειρήματα των εχθρών του οπως μας τα παραδίδουν ο Τάκιτος, και ο Σουΐτων.
-Λαμβάνει τελείως λαικά οικονομικά μέτρα, όπως την κατάργηση των έμμεσων φόρων, που η σύγκλητος απορρίπτει.
-Ορίζει τη δημοσίευση των φορολογικών καταλόγων και τη φορολογική απογραφ ηκαθε χρόνο.
-Αφαιρεί από τους άρχοντες το δικαίωμα ζωής και θανάτου στους σκλάβους τους.
-Δίνει το δικαίωμα στους σκλάβους να κάνουν αγωγή κατά των αρχόντων που τους κακομεταχειρίζονται.
(ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ 625 απο τη " ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ" της Ρέμς και οι "σκλάβοι δεν γίνονται δεκτοί σαν κατήγοροι" )
-Χαρίζει στο λαό υπό τύπον λαχείου δώρα αξίας, όπως ζώα , εκτάσεις γης , πλοία, πολύτιμους λίθους.
Στην αρχή της βασιλείας του, όταν του φεραν να υπογράψει καταδικη σε θάνατο, είπε: "Πως θα θελα να μην ξέρω γράμματα"
-Απαγορεύει να σκοτώνουν κατά τις μονομαχίες ακόμα και καταδικασμένους σε θάνατο, όπως συνηθιζόταν ως τότε.
-Έχει απέραντο πάθος για την Ελλάδα. Βέβαια του κατηγορούν πως του αρέσουν οι τιμές και το τρέξιμο με τα άρματα και η αναγνώριση από μέρους των άλλων της ποιητικής του αξίας. Αλλά σε ποιον έφηβο, σαν έχει παιδεία, δεν αρέσουν ολα τουτα.
Και σαν αυτοκράτορας της Ρωμης δεν φιλοδόξησε να εμφανιστεί σαν ποιητής.
Κατηγορείται για το φιλελληνισμό του σε αντίθεση με τον Αδριανό που θεοποιείται για τον ίδιο λόγο. Και φροντίζουν να μας κανουν να λησμονούμε ότι ανακηρύσσεται Καίσαρ στα δεκαεφτά του χρόνια όταν η μάνα του Αγριππίνα δηλητηριάζει το θειό του Κλάυδιο. Με δασκαλο τον Σενέκα που υπεραγαπά, γνωρίζει τέλεια τα ελληνικά και τα λατινικά.
Είναι ανεξίκακος, χωρίς ίχνος μισαλλοδοξίας!
Όταν όλη η διανόηση της Ρώμης μισεί τους Έλληνες από φθόνο και πλέγμα κατωτερότητας- μη ξεχνούμε πως όλοι αυτοί πάνε στην Ελλάδα για σπουδές ή κουβαλάνε από εκει καθηγητές για να μορφωθούν- και τους αποκαλεί περιφρονητικά Graeculi (Γραικύλους), ο Νέρων φτάνει στην Κόρινθο και αποδίδει στην Αχαία (Ελλάδα) την ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ της. "Σεις όλοι, Ελληνες, που κατοικείτε στην Αχαία, ονομαζόμενη ως τώρα Πελοπόννησο , δεχθείτε, μαζί με την απαλλαγή από τους φόρους, την ελευθερία που στις πιο ευτυχισμένες μέρες της ιστορίας σας δεν κατείχατε ποτέ όλοι μαζί, σεις που υπήρξατε σκλάβοι ή ξένων ή οι μεν των δε.
Αχ, να μη ζούσα στους χρόνους ακμής της Ελλάδας, να δινα αυτό το διέξοδο στις διαθέσεις μου για να απολαύσω έναν μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων !
Δε συγχωρώ στο Χρόνο που ελάττωσε το μεγαλείο ενός τέτοιου αγαθού. Αλλά προσπέφτω στους θεούς που πάντα με προστάτεψαν στη γη και τη θάλασσα, να μου δώσουν παρ' όλα αυτα΄την ευκαιρία να το πραγματοποιήσω. Αλλοι πρίγκιπες έδωσαν σε πόλεις τη λευτεριά τους.. Ο Νέρων την αποδίδει σε μια ολόκληρη επαρχία". ( Αναφ. Ambelain, op, sel 378). Στοιχεία ατράνταχτα για το μισελληνισμό των Εβραίων αλλα και των Ρωμαίων.
Διαλέγει από το προσωπικό των αρχόντων τους καλύτερους σκλάβους και τους πιο μορφωμένους και τους ελευθερώνει. Όταν η Ρώμη καίγεται ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΛΑΟ, ΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΚΤΟΡΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΝ , και ξανακτίζει την καμένη περιοχή. Χαιρετάει όλους τους ανθρώπους που συναντάει στους δρόμους, με τ ονομά τους,. Ο λαός τον λατρεύει. Στη βασιλεία του λέρι ακόμη ο Σουίτων , πάρθηκαν αυστηρότατες αποφάσεις , καταδίκες και καταπιεστικά μέτρα , αλλα όχι λιγότερα νεα μέτρα, όπως ο περιορισμός της πολυτέλειας και της σπατάλης , για ΝΑ ΔΙΑΝΕΜΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΡΕΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΣΤΟ ΛΑΟ.Δε μας λεει ομως ο Σουίτων πόσες συνωμοσίες γίνηκαν, πόσο άνθρωποι τον πρόδωσαν , πόσοι λίγοι , αλλα αποτελεσματικοί , όντας ισχυροί τον μισούσαν και τον πολέμησαν με όλα τους τα μέσα.

Στἐλλα Ιακωβἰδου

ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ! - ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ Η ομιλία που καθήλωσε το βουλευτικό σώμα