Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΜΑΖΩΝ - Το πιο σημαντικό στον έλεγχο των ανθρώπων είναι να μην το ξέρουν πως τους ελέγχεις.

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΜΑΖΩΝ


Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΜΑΖΩΝ
Η διαφορά μεταξύ της αληθινής εκπαίδευσης και της επαγγελματικής κατάρτισης έχει με έξυπνο τρόπο θολωθεί.
Ακολουθούν μερικές ιδέες για τον τρόπο με τον οποίο οι έξυπνοι – επιτήδειοι άνθρωποι μπορούν να ελέγξουν τους άλλους ανθρώπους: Αν κάτι από όλα αυτά σας φαίνεται γνώριμο, ε τότε είναι καιρός να ξυπνήσετε!
Το πιο σημαντικό στον έλεγχο των ανθρώπων είναι να μην το ξέρουν πως τους ελέγχεις. Εάν οι άνθρωποι ήξεραν, αυτή η γνώση θα έφερνε τη δυσαρέσκεια και ενδεχομένως την εξέγερση, κατάσταση που θα απαιτούσε ωμή βία και τρόμο για να κατασταλεί και αυτό δεν θα βόλευε τους ελέγχοντες.
Είναι ευκολότερο από ό,τι νομίζετε να ελεγχθούν οι άνθρωποι έμμεσα, και να τους χειριζόσαστε έτσι ώστε να σκέφτονται αυτό που θέλετε να σκέφτονται, και να κάνουν αυτό που θέλετε να κάνουν.
Μια βασική τεχνική είναι να κρατηθούν ανίδεοι. Οι μορφωμένοι άνθρωποι δεν είναι το ίδιο εύκολοι να τους χειριστείς. Η κατάργηση της δημόσιας εκπαίδευσης ή ο περιορισμός της πρόσβασης στην εκπαίδευση θα ήταν η άμεση προσέγγιση. Αυτό όμως θα ήταν πολύ φανερό. Η έμμεση προσέγγιση είναι να ελεγχθεί η εκπαίδευση που λαμβάνουν.
Είναι δυνατό να είναι ένας Ph.D., γιατρός, δικηγόρος, επιχειρηματίας, δημοσιογράφος, ή λογιστής, για να δώσουμε μερικά μερικά παραδείγματα, και να είναι συγχρόνως ένα αμόρφωτο άτομο.
Η διαφορά μεταξύ της αληθινής εκπαίδευσης και της επαγγελματικής κατάρτισης έχει θολωθεί έξυπνα στην εποχή μας έτσι ώστε έχουμε τους ανθρώπους που ασκούν με επιτυχία τις ειδικότητές τους, ενώ συγχρόνως είναι τελείως ανίδεοι για τα μεγαλύτερα ζητήματα του κόσμου στον οποίο ζουν.
Το πιο προφανές σύμπτωμα είναι η απουσία της πρωτογενούς, αυθεντικής σκέψης. Αν τους υποβάλλετε μια ερώτηση, θα καταλήξουν να αναπαράγουν κάτι που σκέφτηκε κάποιος άλλος σαν απάντηση. Τι πιστεύουν οι ίδιοι όμως; Ε λοιπόν, αυτό δεν τους απασχολεί. Η εκπαίδευσή τους αποτελείται από την εκμάθηση του πώς να χρησιμοποιήσει τη βιβλιοθήκη και να αναφέρει τις πηγές.
Αυτό απλοποιεί πολύ τα πράγματα για αυτόν που θέλει να ελέγχει την σκέψη των άλλων, επειδή με αρκετά χρήματα, με τις χρηματοδοτήσεις των πανεπιστημίων, με τα ιδρύματα δωρεών, ιδρύματα επιχορηγήσεων, και μέσω της ιδιοκτησίας των μέσων ενημέρωσης, είναι σχετικά εύκολο να ελέγξεις ποιούς θα θεωρούν ως τις αυθεντίες που θα αναφέρουν, αντί να τους αφήσεις να σκεφτούν από μόνοι τους.
Μια άλλη τεχνική είναι να τους κρατάς πάντα διασκεδαζόμενους. Οι ρωμαίοι αυτοκράτορες οργάνωναν τσίρκα και μονομαχίες στις αρένες επειδή δεν είχαν την τηλεόραση. Εμείς έχουμε την τηλεόραση επειδή δεν έχουμε τσίρκα και μονομαχίες στις αρένες.
Με οποιοδήποτε τρόπο, ο σκοπός είναι να κρατηθεί η σκέψη των ανθρώπων στη ψυχαγωγία, τον αθλητισμό, και τα περιφερειακά πολιτικά θέματα. Με αυτό τον τρόπο δεν θα χρειαστεί να να ανησυχήσετε ότι κάποτε θα καταλάβουν τα πραγματικά ζητήματα και τον τρόπο με τον οποίο σας δίνουν την δυνατότητα να τους ελέγχετε.
Ακριβώς όπως ένα αληθινά μορφωμένο άτομο είναι δύσκολο να ελεγχθεί, το ίδιο ισχύει και για ένα οικονομικά ανεξάρτητο άτομο. Επομένως, θέλετε να δημιουργήσετε τις συνθήκες που θα παράγουν ανθρώπους που εργάζονται με μισθό, δεδομένου ότι οι μισθωτοί έχουν μόνο μικρό έλεγχο του οικονομικού πεπρωμένου τους. Θα θελήσετε επίσης να ελέγξετε το νομισματικό, το πιστωτικό και τραπεζικό σύστημα. Έτσι, και με τον πληθωρισμό του νομίσματος θα καταστεί σχεδόν αδύνατο για τους μισθωτούς να συσσωρεύσουν κεφάλαιο.
Μπορείτε επίσης με περιοδικές υποτιμήσεις να οδηγήσετε σε κατάρρευση τις οικογενειακές επιχειρήσεις, τους μικρούς αγρότες, και τους ανεξάρτητους επιχειρηματίες, συμπεριλαμβανομένων και των ανεξάρτητων κοινοτικών τραπεζών.
Για να κρατήσετε τα συνδικάτα υπό έλεγχο, προωθείτε ένα σχέδιο που επιτρέπει σε σας να μετατοπίζετε τις θέσης εργασίας της παραγωγής εκτός της χώρας και μετά να επαναφέρετε τα προϊόντα αυτά ως εισαγωγές (free trade). Με αυτό τον τρόπο, θα απαλλαγείτε από τα συνδικάτα ή θα έχετε μόνο υπάκουα συνδικάτα.
Μια άλλη τεχνική είναι να...αγοράζονται αμφότερα τα πολιτικά κόμματα.., έτσι ώστε από μιά στιγμή και μετά οι άνθρωποι θα θεωρούν πως είτε ψηφίσουν για τον υποψήφιο Α είτε για τον υποψήφιο Β, αυτοί θα εφαρμόζουν τις ίδιες πολιτικές.
Αυτό θα δημιουργήσει μια μεγάλη απάθεια και μια πεποίθηση ότι η πολιτική διαδικασία είναι άχρηστη και δεν πρόκειται να φέρει πραγματική αλλαγή. Αρκετά σύντομα θα έχετε έναν πληθυσμό που αισθάνεται απολύτως ανίσχυρος, και που θα σκέφτεται ότι για όλα τα άσχημα πράγματα που του συμβαίνουν δεν φταίει κάποιος συγκεκριμένα, αλλά είναι ένα αποτέλεσμα παγκόσμιων δυνάμεων ή της "εξέλιξης" ή κάποια άλλη εξαϋλωμένη και αφηρημένη έννοια. Αν είναι απαραίτητο, μπορείτε να προσφέρετε και τους αποδιοπομπαίους τράγους.
Έτσι, θα μπορείτε να τους αφήνετε να αιμορραγούν μέχρι τελευταίας σταγόνας, χωρίς να έχετε να ανησυχείτε ότι ένας από αυτούς θα γλιστρήσει μέσα στο σπίτι σας μια νύχτα να σας κόψει το λαιμό. Αν τα κάνετε όλα σωστά και όπως πρέπει, δεν θα ξέρουν ούτε καν ποιανού λαιμό να κόψουν...

 
Είμαι φοβερά απογοητευμένος από το αποτέλεσμα των Βουλευτικών Εκλογών της περασμένης Κυριακής, γιατί οι απώλειες που υπέστησαν τα 3 μεγάλα κόμματα του πολιτικού κατεστημένου ΔΗΣΥ, ΑΚΕΛ,ΔΗΚΟ είναι δυσανάλογα μικρότερες συγκρινόμενες με το μέγεθος της καταστροφής που αυτά επέφεραν στην Κύπρο και τον…

Καμία φιλία με τους βάρβαρους σφαγείς του Ποντιακού Ελληνισμού! - Γ. Σαχινίδης

 

Κυριακή 21 Μαΐου 2017

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ...Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ - Η ΕΚΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΥΡΡΙΧΙΟ ΧΟΡΟ , ΑΤΣΑΛΩΝΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΑΝΙΚΗΤΟ...

Τα Αναστενάρια στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης - Οι Αναστενάρηδες προσάρμοσαν το έθιμο, που έλκει την καταγωγή του στην Αρχαιότητα.....

Ξεκινούν αύριο τα Αναστενάρια στον Λαγκαδά (video)


  • Έθιμο λατρευτικό, θρακιώτικο, που συνδέεται με τη γιορτή των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης. Τα «Αναστενάρια» λάμβαναν χώρα στη βορειοανατολική Θράκη, με επίκεντρο της εκδήλωσης τα χωριά Κωστί και Μπροντίβο.
    Με την ανταλλαγή των πληθυσμών το 1923, οι κάτοικοι της περιοχής αυτής εγκαταστάθηκαν σε διάφορες περιοχές του ελλαδικού χώρου και κυρίως στη Μακεδονία, όπου μαζί με τα άλλα έθιμά τους μετέφεραν και τα Αναστενάρια. Οι Αναστενάρηδες προσάρμοσαν το έθιμο, που έλκει την καταγωγή του στην Αρχαιότητα, ανάλογα με τις κατά τόπους ιδιαιτερότητες.
    Σήμερα αναβιώνει στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, στην Αγία Ελένη και στην Κερκίνη Σερρών, στη Μελίκη Ημαθίας και στη Μαυρολεύκη της Δράμας.


    Η ονομασία δόθηκε από το αναστενάρι, το εικόνισμα που κρατούν σε όλη τη διάρκεια της γιορτής στα χέρια τους οι αναστενάρηδες. Προσεύχονται, χορεύουν και πυροβατούν σε αναμμένα κάρβουνα με γυμνά πόδια χωρίς να καίγονται. Όσοι συμμετέχουν, επικαλούνται τη βοήθεια των αγίων για να έχουν πλούσια γεωργική και κτηνοτροφική παραγωγή, καθώς και καλή υγεία. «Τους πιάνει ο Άγιος και τους καλεί», λένε. Το αν θα πατήσουν στα αναμμένα κάρβουνα το αποφασίζουν την τελευταία στιγμή.
    Αναστενάρια στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης
    Το pontos-news.gr συνάντησε τον αναστενάρη Χρήστο Γκαϊτατζή στον Λαγκαδά. Ο πατέρας του, ο Αναστάσιος Γκαϊτατζής, είναι από τους παλιότερους αναστενάρηδες στον Λαγκαδά. «Το έθιμο πάει από γενιά σε γενιά. Ο παππούς μου ο Σωτήρης Γκαϊτατζής το άφησε στον γιο και πάει λέγοντας. Είναι κάτι σαν χρέος της οικογένειας να το συνεχίσει», μας λέει. 
    Ο Χρήστος μιλάει στο pontos-news.gr για το τελετουργικό και την πυροβασία: «Η τελετουργία αρχίζει το απόγευμα της 20ής Μαΐου στο κονάκι, σε έναν χώρο όπου φυλάσσονται οι εικόνες των Αγ. Κωνσταντίνου και Ελένης. Εκεί οι αναστενάρηδες προσεύχονται, και όταν η λύρα και το νταούλι αρχίζουν να παίζουν τους σκοπούς της τελετής, οι αναστενάρηδες χορεύουν κρατώντας στα χέρια τους τις εικόνες, οι οποίες αποτελούν τα πολυτιμότερα κειμήλιά τους.
    »Τις ονομάζουν “Χάρες” και “Παππούδες” και τις έχουν σε υφασμάτινη θήκη που λέγεται “ποδιά”, από τη οποία κρέμονται αφιερώματα. Στο κονάκι φυλάσσονται και τα “αμανέτεια”, μαντίλια που θεωρούνται ιερά. Κατά τη διάρκεια του χορού ακούγονται στεναγμοί, επιφωνήματα και στίχοι από αναστενάρικα τραγούδια που έλεγαν στις αλησμόνητες πατρίδες».
    Στις 21 Μαΐου, γιορτή των Αγίων, σφάζουν ένα μοσχάρι και ένα αρνί και το μοιράζουν στα σπίτια των αναστενάρηδων. Το απόγευμα επαναλαμβάνεται ο χορός στο κονάκι, και μόλις βραδιάσει οι αναστενάρηδες σε πομπή, χορεύοντας, βγαίνουν έξω για να ανάψουν τη φωτιά. Όταν τα ξύλα μετατραπούν σε ανθρακιά, ο χορός συνεχίζεται γύρω από αυτήν.
    Η πυροβασία και η ακαΐα στις 21, 22 και 23 Μαΐου
    « Όσοι αναστενάρηδες πάρουν την εντολή από τους αγίους ξεχωρίζουν, καθώς κρατώντας σφιχτά πάνω τους τις εικόνες, προχωρούν χορεύοντας προς την ανθρακιά και πυροβατούν.
    »Πρόκειται για ένα εγκάλεσμα προσωπικό που δεν περιγράφεται εύκολα με λόγια· το αισθάνεσαι, σε κυριεύει, παραδίνεσαι με την ψυχή και το σώμα. Είναι μια βαθιά επικοινωνία με τους αγίους.
    »Είναι μια δύναμη που σε οδηγεί κοντά τους. Η πυροβασία επαναλαμβάνεται στις 22 και 23 Μαΐου», περιγράφει ο Χρήστος Γκαϊτατζής.
    Αυτή η δύναμη τράβηξε κι ένα δωδεκάχρονο παιδί πριν από χρόνια όταν πέταξε ξαφνικά τα παπούτσια του και ρίχτηκε στα πυρακτωμένα κάρβουνα. Από τότε δεν έλλειψε ούτε μία φορά από τα αναστενάρια. Είναι ο γνωστός δημοσιογράφος, λαογράφος και αναστενάρης Γιώργος Μελίκης. «Είναι ένα τελετουργικό που ακολουθείται απόλυτα. Είμαστε μια ομάδα που ανανεώνουμε την εμπιστοσύνη μας κάθε φορά, όχι με λόγια αλλά κοιτώντας ο ένας τον άλλον στα μάτια. Το συναίσθημα είναι καθαρά προσωπικό», εξηγεί ο Γ. Μελίκης στην επικοινωνία που είχαμε μαζί του.
    Οι εικόνες ζητούσαν βοήθεια
    Κάποτε ο ναός των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στο Κωστί έπιασε φωτιά. Καθώς ο ναός φλεγόταν, ακούστηκαν φωνές μέσα από τις φλόγες. Οι εικόνες «ζητούσαν βοήθεια». Κάποιοι κάτοικοι μπήκαν στην εκκλησία για να τις σώσουν και όταν βγήκαν έξω ούτε οι εικόνες ούτε οι άνθρωποι είχαν καεί. Οι αναστενάρηδες τιμούν αυτό το θαύμα κάθε χρόνο στις 21 Μαΐου, περπατώντας οι ίδιοι πάνω στη φωτιά.
    «Η παλαιότερη εικόνα που έχουμε είναι μία από εκείνες που σώθηκαν από τη φωτιά, της Παναγίας της Αναστενάρισσας», μας λέει ο Γ. Μελίκης.
    Την καρδιά της στο pontos-news.gr άνοιξε και μας μίλησε για τη ζωή της δίπλα στον αναστενάρη πατέρα της, Κωνσταντίνο Λιούρο, η εγγονή του Σωτήρη Λιούρου, του παλιότερου αναστενάρη στο Λαγκαδά, Μελανί.
    «Ζούσαμε στη Γαλλία, όπου γεννήθηκα, με τον πατέρα μου, και άκουγα από πολύ μικρή να μου μιλάει για τα αναστενάρια του Λαγκαδά. Τα καλοκαίρια πηγαίναμε στο κονάκι να ανάψουμε κερί και να προσκυνήσουμε. Όταν ήμουν 13 ετών γυρίσαμε στον Λαγκαδά. Κάθε χρόνο, την περίοδο που αναβίωνε το έθιμο ζούσα με έναν διαφορετικό πατέρα. Είναι μια δύναμη που δεν περιγράφεται με λέξεις, μου έλεγε. Θέλει πολλή δουλειά για να φτάσεις στο σημείο να νιώσεις όπως οι αναστενάρηδες».
    Ο πατέρας της είχε μια Γαλλίδα φίλη, συγγραφέα. Της μιλούσε για τα αναστενάρια, και κουβέντα στην κουβέντα το ενδιαφέρον της Γαλλίδας France Schott-Billmann μεγάλωνε. Έπεισε τον πατέρα τής Μελανί και ήρθαν στην Ελλάδα στις 19 Μαΐου 1977 για να καταγράψει το έθιμο. Η συγγραφέας είδε από κοντά για τέσσερις ημέρες το τελετουργικό και τους αναστενάρηδες και αμέσως μετά έγραψε το βιβλίο με τίτλοDanse, Mystique et Psychanalyse – Marche sur le feu en Grèce modern (Χορός, μυστικισμός και ψυχανάλυση – Πυροβασία στη σύγχρονη Ελλάδα).
    Η Μελανί μάς μετέφρασε κάποια σημεία από την περίληψη του βιβλίου της France Schott-Billmann. Ο αναστενάρης στο εξώφυλλο είναι ο παππούς της, ο Σωτήρης Λιούρος.
    Για τους αναστενάρηδες έγραψε:
    Μια κληρονομιά τόσο επιβλητική, χωρίς όρια, που μπορεί να κάνει τον αναστενάρη να βρίσκεται σε κατάσταση τέτοια, κατά την οποία μπορεί να θυσιάσει την ψυχή του και το σώμα του στους Αγίους Κωνσταντίνο και Ελένη.
    Για τη φωτιά:
    Η φωτιά δίνει μεγάλη ενέργεια και ξυπνάει την έκτη αίσθηση στον αναστενάρη που έχει τη θεία εντολή να πυροβατήσει. Ο πατέρας της Μελανί έλεγε « Νιώθω ότι πατάω σε δροσερό νερό, όχι σε φωτιά».
    Σύμφωνα με τη συγγραφέα, πριν πατήσουν στη φωτιά οι αναστενάρηδες τραγουδούν ύμνους που βοηθούν την ψυχή και το σώμα να φύγουν από την καθημερινότητα και τους προετοιμάζει για την πυροβασία.
    Ανεξήγητο φαινόμενο
    «Το βλέπουμε σαν θεατρική παράσταση να εξελίσσεται μπροστά μας, όταν περπατούν με γυμνά πόδια άντρες και γυναίκες πάνω σε αναμμένα κάρβουνα, κρατώντας εικόνες ή μαντίλια. Παρασυρόμαστε και νομίζουμε ότι καταλαβαίνουμε τι γίνεται. Γελιόμαστε γιατί τελικά είναι ανεξήγητο φαινόμενο». Αυτός είναι ο επίλογος του βιβλίου της France Schott-Billmann.
    Αναστασία Χατζηλασκαράκη