Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Ιπποκράτης: Η Στεναχώρια είναι η Πηγή Όλων των Ασθενειών!

Ιπποκράτης 
 
Το σώμα μας το ίδιο μπορούμε να πούμε με απόλυτη σιγουριά ότι είναι ο εκφραστής της ψυχικής μας κατάστασης
Και τα δύο συνυπάρχουν με αξιοζήλευτη ισορροπία και στο σώμα μας αποτυπώνεται ότι υπάρχει μέσα στον ψυχικό μας κόσμο.
Δυσάρεστες ψυχικές καταστάσεις όπως η θλίψη, η μελαγχολία και η στεναχώρια επιδρούν με αρνητικό τρόπο στο σώμα μας και εμφανίζονται με επίπονα και πολλές φορές δυσάρεστα σωματικά συμπτώματα.
Ο Ιπποκράτης , ο πατέρας της Ιατρικής, έγραψε αιώνες ολόκληρους πριν μία φράση η οποία συμπυκνώνει μέσα της μία από τις μεγαλύτερες αλήθειες:
«Η στεναχώρια είναι η πηγή όλων των ασθενειών».
Μελετώντας την επίδραση της στεναχώριας σε βασικά όργανα του σώματός μας μπορούμε να αναφέρουμε κάποιες άσχημες συνέπειες της στεναχώριας:
Καρδιά: Η μεγάλη στεναχώρια μπορεί να επιφέρει αρρυθμία στην καρδιά, αύξηση της πίεσης, έντονη δυσφορία. Η δύναμη της στεναχώριας είναι τόσο μεγάλη που μπορεί να προσκαλέσει ακόμα και έμφραγμα.
Πεπτικό σύστημα: Η στεναχώρια προκαλεί πολλές διαταραχές στο στομάχι, από έντονο κοιλόπονο και δυσκοιλιότητα, μέχρι στην πιο ακραία μορφή γαστρορραγία.
Θυρεοειδής: Η στεναχώρια χτυπά πάρα πολύ τον θυρεοειδή, τον μεγαλύτερο αδένα που υπάρχει στο σώμα μας και ρυθμίζει τις λειτουργίες του οργανισμού μας. Επηρεάζοντας τη λειτουργία του , οδηγεί σε διάφορες παθήσεις.
Πνεύμονας: Η στεναχώρια χτυπάει πολύ το αναπνευστικό μας σύστημα, τους πνεύμονές μας. Έχει διαπιστωθεί ότι άτομα που εμφάνισαν αναπνευστικές παθήσεις , είχαν βιώσει άσχημες και στενάχωρες καταστάσεις.
Δέρμα: Το δέρμα αποτελεί ίσως το πιο εύκολο ‘’θύμα’’ της στεναχώριας. Η κακή διάθεση επιδρά στο δέρμα μας περισσότερο από οπουδήποτε αλλού αφού δερματικές παθήσεις , κοκκινίλες, εκζέματα και δερματίτιδες οφείλονται στο μεγαλύτερο βαθμό τους στη στεναχώρια ή το άγχος.
Μαλλιά: Τα μαλλιά μας επηρεάζονται και αυτά εξίσου πολύ από τη στεναχώρια με γνωστό σύμπτωμα την τριχόπτωση και την ελάττωση της ποιότητας.
Η στεναχώρια , πραγματικά, εξασθενεί τις άμυνες του οργανισμού μας. Έχει διαπιστωθεί ότι η καρδιακή ανακοπή και το εγκεφαλικό, συνδέεται με μεγάλη στεναχώρια τις περισσότερες φορές ( άνθρωποι που θρηνούσαν , για παράδειγμα, λόγω της απώλειας ενός αγαπημένου προσώπου είχαν περισσότερες πιθανότητες να υποστούν ένα από τα δύο).
Οι άσχημες διαπροσωπικές σχέσεις, οικονομικά προβλήματα, η δύσκολη καθημερινότητα και επαγγελματικές ή συναισθηματικές απογοητεύσεις, εντείνουν τη στεναχώρια μας τις περισσότερες φορές. Πώς μπορεί ένας άνθρωπος να προστατεύσει τον εαυτό του, τη ζωή του;
• Με το να υιοθετήσει έναν τρόπο ζωής στον οποίο αποφεύγει συνήθειες οι οποίες έχουν αποδειχθεί ότι είναι βλαπτικές για την υγεία μας. Το κάπνισμα, το ποτό και η ανθυγιεινή διατροφή εντείνει πολλές φορές τη διόγκωση του προβλήματος. Η υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής, η καλή διατροφή, η άθληση και ενασχόληση με αθλήματα και ο επαρκής ύπνος βοηθούν στο να νοιώθουμε ελκυστικοί , όμορφοι και συμβάλλουν στη διατήρηση της υγείας μας.
• Με το να μην φορτωνόμαστε όλες τις επιθυμίες και τα θέλω των άλλων. Πολλές φορές η στεναχώρια απορρέει από τη διαπίστωση ότι δε μπορούμε να ικανοποιήσουμε – και είναι λογικό – τις επιθυμίες όλων και ίσως νοιώθουμε, λανθασμένα , να φοβόμαστε μήπως οι άλλοι αποσύρουν την αγάπη τους. Τα παιδιά πολλές φορές νοιώθουν στεναχώρια επειδή νοιώθουν ότι δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των γονιών, ένας άνεργος μπορεί να νοιώθει στεναχώρια επειδή δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του. Με το να ξεκαθαρίσουμε μέσα μας τις ανάγκες και τα δικά μας θέλω και το γεγονός ότι δεν μπορούμε να ευχαριστούμε τους πάντες, αποβάλλουμε από μέσα μας τη στεναχώρια και τις ενοχές που προκύπτουν από το βάρος της μη εκπλήρωσης των προσδοκιών των άλλων.
• Με το να μη μεγεθύνουμε με το μυαλό μας διάφορες καταστάσεις, χωρίς να έχουμε – όπως συμβαίνει τις περισσότερες φορές- επίγνωση της πραγματικότητας και όλων των γεγονότων. Με το να γνωρίζουμε την αλήθεια μίας κατάστασης, χωρίς να υπερβάλλουμε και να φτιάχνουμε σενάρια καταστροφής, μειώνουμε τη στεναχώρια.
• Με το να αποδεχτούμε ότι κάποιες καταστάσεις δεν αλλάζουν. Ένας κακός χωρισμός , μία απώλεια, μία αποτυχία στις εξετάσεις αργά ή γρήγορα θα κάνει την εμφάνιση στη ζωή του κάθε ανθρώπου. Η στεναχώρια για κάτι που μπορεί να μην αλλάξει, είναι και καταστροφική και περιττή. Ας αναλογιστεί ο κάθε άνθρωπος τι μπορεί να τον διδάξει μία επώδυνη κατάσταση. Η αποδοχή, πολλές φορές, είναι φάρμακο.
• Με το να απομακρυνόμαστε από τους τοξικούς ανθρώπους. Οι άνθρωποι που δε μας εκτιμούν, μας φθονούν ή μας βλάπτουν δεν έχουν θέση στη ζωής μας, μόνο στεναχώρια μας προσφέρουν.
• Με το να προσέχουμε την υγεία μας. Η παρακολούθηση της υγείας μας , μας προφυλάσσει και μας προστατεύει από ανυπόστατα -μερικές φορές- σενάρια.
• Με το να αρχίσουμε να εκτιμάμε τα καλά πράγματα που μας προσφέρει η ζωή. Πολλές φορές θεωρούμε δεδομένα πράγματα όπως ο ήλιος, μία βόλτα με φίλους, το να δούμε μία ταινία ή το γεγονός ότι ξυπνήσαμε και γεμίζουμε στεναχώρια για όλα αυτά που δεν έχουμε. Με το να αρχίσουμε να εκτιμάμε κάθε τι στη ζωή , τότε θα διώξουμε τον αρνητισμό.
Η ψυχική μας υγεία είναι προπομπός της σωματικής.
Οφείλουμε να τη σεβόμαστε και να τη φροντίζουμε, όπως το σώμα μας. Η στεναχώρια και η θλίψη όχι μόνο δεν επιλύουν κανένα πρόβλημα, αλλά οδηγούν σε μαρασμό και ανοσοποιούν την κριτική μας ικανότητα και τα αντανακλαστικά για να ανταπεξέλθουμε με ωριμότητα και ψυχραιμία.
Γιάννης Ξηντάρας – healingeffect.gr
μέσω thesecretrealtruth 
https://www.diadrastika.com/2017/04/hippokratis-stenachoria-pigi-olon-asthenion.html

Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Αυτό είναι το κόλπο με το οποίο ανάβει το Άγιο Φως Ούτε ο Πατριάρχης δεν ισχυρίζεται πως πρόκειται για θαύμα

 
 Δεν είναι η πρώτη ούτε η τελευταία θρησκευτική απάτη. Πληρώνουμε όμως κάθε χρόνο το «Άγιο Φως» ως κάτι το θαυματουργό που πρέπει επειγόντως να έρθει με το αεροπλάνο. (Οπότε πριν εφευρεθούν τα αεροπλάνα ο κόσμος έπαιρνε το ψεύτικο άγιο φως;)

 

Δεν είναι μυστικό ότι δεν πρόκειται για θαύμα αλλά τεχνούργημα. Ο Πατριάρχης ευλογεί το φως που που παίρνει απ' την ακοίμητη κανδήλα που είναι ήδη αναμμένη από ανθρώπινο χέρι - και αυτό δεν είναι λίγο. Ο αγιασμός των υδάτων γίνεται και είναι σημαντικός για την εκκλησία και τους πιστούς, κι ας μην εμφανίζει ο ιερέας νερά απ' το πουθενά. 

 

Άρα και το φως το οποίο αγιάζει και ευλογεί ο Πατριάρχης είναι σημαντικό και σπουδαίο από μόνο του. Γιατί πρέπει να υποκρινόμαστε όλοι ότι το φως εμφανίστηκε με θαυματουργό τρόπο (και αν τονίσουμε την απάτη «προσβάλλουμε τους πιστούς»); Και κυρίως γιατί η εκκλησία συνεχίζει, ακόμα και τώρα να υπονοεί ότι συμβαίνει κάθε χρόνο ένα θαύμα εκεί πέρα;

 

Ο δημοσιογράφος Δημήτρης Αλικάκος δημοσίευσε ένα ηχητικό ντοκουμέντο απ' το 1965, όπου κληρικός του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων περιγράφει το κόλπο με το οποίο ανάβουν το άγιο φως.

 

 

Η αποκάλυψη της απάτης του «Αγίου Φωτός».
 (από το 1965).
Και το ξαναλέω: μη μπερδεύετε την θρησκευτική πίστη με την εμμονή στο ψέμα και την απάτη.
«Μάθετε την αλήθεια και η αλήθεια θα σας απελευθερώσει». Ιησούς (Ἰωάν. η´ 32)
Τι σόι χριστιανός είναι αυτός που πιστεύει και αναπαράγει μια απάτη;
→ «Κι ούτε ένα στόμα ειλικρινείας από μέρους αυτών δεν βρίσκεται να διαμαρτυρηθεί γι' αυτή την μεγάλη απάτη»

 

Την ίδια μαρτυρία δίνουν φυσικά και άλλοι ειδικοί επί του θέματος.

Όπως οι αγιοταφίτες Μητροπολίτες του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων. 

 

 Υπάρχει όμως και μια παραδοχή-αποκάλυψη (και δεν είναι η μόνη) που ελάχιστοι γνωρίζουν, είχε γράψει τέλος ο κ. Αλικάκος:

Από ποιον; Από κάποιον άθεο ή σκεπτικιστή ή αντικληρικαλιστή;

Όχι.
Από τον νυν Μέγα Πρωτοπρεσβυτέρο (και διδάκτωρα θεολογίας) του Οικουμενικού Πατριαρχείου κ. Γεώργιο Τσέτση. Τα λόγια που ακολουθούν είναι δικά του. Πρόκειται για άρθρο του υπό τον τίτλο «Θρύλος και πραγματικότητα για το Άγιον Φως» στην εφημερίδα "Το Βήμα", 21/4/2006.

 
Ας το διαβάσουμε. Λέει βαριές κουβέντες. Γι' αυτό αξίζει.

 

«Υπάρχει, αιώνες τώρα, διάχυτη η πεποίθηση στον ευσεβή μεν, αλλά θεολογικά και λειτουργικά απαίδευτο ορθόδοξο πιστό, που ψάχνει για "θαύματα" προκειμένου να πληρώσει το πνευματικό του κενό, ότι κατά την τελετή της αφής το άγιον φως κατέρχεται θαυματουργικά "ουρανόθεν" για να ανάψει την λαμπάδα του πατριάρχου.
[...]
Η ευχή την οποία αναπέμπει ο πατριάρχης προ της αφής μέσα στο «ιερό κουβούκλιο» είναι σαφέστατη και δεν επιδέχεται καμιά παρερμηνεία.

Ο πατριάρχης δεν προσεύχεται για την διενέργεια θαύματος.

Απλώς «αναμιμνήσκεται» της θυσίας και της τριημέρου αναστάσεως του Χριστού και απευθυνόμενος σ' Αυτόν λέγει: «εκ του επί τούτον τον φωτοφόρον σου Τάφον εκκαιομένου φωτός ευλαβώς λαμβάνοντες, διαδιδόαμεν τοις πιστεύουσιν εις σε το αληθινόν φως, και δεόμεθά σου όπως αναδείξης αυτό αγιασμού δώρον...».

Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι ο πατριάρχης ανάβει την λαμπάδα του από την ακοίμητη κανδήλα που βρίσκεται πάνω στον πανάγιο τάφο.
[...]
Το μυστήριο όμως που καλλιεργήθηκε γύρω από το τελετουργικό της αφής του αγίου φωτός και οι λαϊκές περί αυτού αντιλήψεις στις μέρες μας συνετέλεσαν στην οικειοποίηση και εκμετάλλευση από εξωεκκλησιαστικούς κύκλους της άκρως συμβολικής και κατανυκτικής αυτής λειτουργικής πράξεως της εκκλησίας μας.

Ο λόγος τώρα για την διαπόμπευση του αγίου φωτός με την οργανωμένη αεροπορική μεταφορά του στον ελλαδικό χώρο, συνοδεία κυβερνητικών παραγόντων, τιμητικών αγημάτων, ευζώνων και προσκόπων (και φυσικά τηλεοπτικών συνεργείων!), προκειμένου όπως ο νεοέλληνας γιορτάσει "αυθεντικό ελληνικό Πάσχα".

Ωσάν οι πρόγονοί μας να μη γιόρταζαν Ανάστασιν Χριστού προτού εφευρεθεί το αεροπλάνο!»

Δεν είναι η πρώτη ούτε η τελευταία θρησκευτική απάτη. Πληρώνουμε όμως κάθε χρόνο το «Άγιο Φως» ως κάτι το θαυματουργό που πρέπει επειγόντως να έρθει με το αεροπλάνο. (Οπότε πριν εφευρεθούν τα αεροπλάνα ο κόσμος έπαιρνε το ψεύτικο άγιο φως;) Δεν είναι μυστικό ότι δεν πρόκειται για θαύμα αλλά τεχνούργημα. Ο Πατριάρχης ευλογεί το φως που που παίρνει απ' την ακοίμητη κανδήλα που είναι ήδη αναμμένη από ανθρώπινο χέρι - και αυτό δεν είναι λίγο. Ο αγιασμός των υδάτων γίνεται και είναι σημαντικός για την εκκλησία και τους πιστούς, κι ας μην εμφανίζει ο ιερέας νερά απ' το πουθενά. Άρα και το φως το οποίο αγιάζει και ευλογεί ο Πατριάρχης είναι σημαντικό και σπουδαίο από μόνο του. Γιατί πρέπει να υποκρινόμαστε όλοι ότι το φως εμφανίστηκε με θαυματουργό τρόπο (και αν τονίσουμε την απάτη «προσβάλλουμε τους πιστούς»); Και κυρίως γιατί η εκκλησία συνεχίζει, ακόμα και τώρα να υπονοεί ότι συμβαίνει κάθε χρόνο ένα θαύμα εκεί πέρα; Ο δημοσιογράφος Δημήτρης Αλικάκος δημοσίευσε ένα ηχητικό ντοκουμέντο απ' το 1965, όπου κληρικός του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων περιγράφει το κόλπο με το οποίο ανάβουν το άγιο φως. Πηγή: www.lifo.gr

ΤΡΩΓΕΤΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ;


http://www.votegreece.gr/archives/65105


Τώρα που φθάσαμε στης ζωής μας το λυκόφως
νέα βία  μας πλακώνει  και  ζοφερό  σκότος
σκυθρωποί φεύγουμε και λυπημένοι
καθότι υπό κατοχήν η πατρίδα μας και μείς σκλαβωμένοι
ώστε οι αγώνες μας  πήγαν χαμένοι ;

Αγωνιστήκαμε για μια καλύτερη ζωή και για ειρήνη
αλλά ξεφύτρωσε  η πιο  εφιαλτική εκδοχή γεμάτη βία και οδύνη
φταίμε και μείς γιατί το ρίξαμε στην ευμάρεια και στη χλιδή
δανειζόμαστε χωρίς να παράγουμε χωρίς περισυλλογή
δίχως μέτρο, αυτάρκεια  βίο διάγαμε παρασιτικό
από την μεταπολίτευση και δώθε αλώνιζε το λησταριό   
στις σπατάλες και στην αρπαχτή όλοι λίγο πολύ συμμετείχαμε
και στο τέλο όλοι δούλοι καταντήσαμε

Το  διεφθαρμένο πολιτικοοικονομικό κατεστημένο
άπληστο και από φιλοπατρία παντελώς στερημένο
το χρήμα  σε ξένους παραδείσους τόχει σκορπισμένο
γιατί ο λαός   είναι  οπαδός τους  και κομματικοκοποιημένος
το πελατειακό κράτος  με την ψήφο του  συντηρεί
τώρα στα ξένα η νεολαία μας λιποτακτεί
ποιος για   την  έρημη πατρίδα  θα αγωνιστεί ;

Περιφρονήσαμε το μέτρο και τη λογική
χάσαμε την φρόνηση και  σωφροσύνη
στα μνημόνια υποκύψαμε για μια μπουκιά ψωμί
στον τόπο μας  ταπείνωση φέραμε   και  δουλοσύνη

Οι Έλληνες φεύγουν  απελπισμένοι
στο τόπο μας μόνο ο λαθρομετανάστης τώρα
ριζώνει και μένει
πολλοί τρέφονται από την ελεημοσύνη
ξαναζωντάνεψαν τα συσσίτια της κατοχής
δεν κατοικεί πια στον τόπο μας η δικαιοσύνη

Η αλήθεια έδωσε τη θέση της στο μεγάλο ψέμα
παντού αγριωπό της τρόικα το βλέμμα
χάθηκε των προγόνων μας το ηρωικό πνεύμα
παρανοϊκοί εξουσιαστές διψούν για σάρκα
και για αίμα

Θέριεψε της αδικίας η αγριοσύνη
έχασε  το νόημα η ανδρεία και η μεγαλοσύνη
ο Έλληνας έχασε την φιλοπατρία και την εθνική μνήμη
τώρα μας μετατρέπουν σε μαζοπολτό
γινόμαστε διεθνιστικό  προζύμι

Μέσα πληροφόρησης των δόλιων φερέφωνα
οι  ολιγάρχες  μας ελέγχουν   με  άδειες πιστωτικές κάρτες
και  με κινητά τηλέφωνα
σαν τον τσοπάνο με την γκλίτσα στο μαντρί   μας   οδηγούνε
και  οι τζιχαντιστές τους «άπιστους» τρομοκρατούν
όπου τους βρούνε
συμμάχους έχουν τους αναρχικούς  «αντιφασίστες»
που τους νομιμοποιούμε

Τελ-Αβίβ, Ριάντ  και   Άγκυρα των τζιχαντιστών συμπαραστάτες
ο μπάρμπα-Σαμ   στηρίζει ολόψυχα   αντιτρομοκράτες και  τρομοκράτες
παίζει ταυτοχρόνως σε πολλά ταμπλώ ρόλους πολλούς
αυτός και το Ισραήλ εξαπατά και τρομοκρατεί  τους λαούς ,
και πρώτα απ’ όλους τους   Αμερικανούς

Σήμερα κυβερνούν οι ουτιδανοί
οι δόλιοι, αμόρφωτοι και  παρανοϊκοί
τον κόσμο οδηγούν από το κακό στο χειρότερο
και όπως πάμε στο πυρ θα μας ρίξουν
το πυρηνικό και  εξώτερο

Χάριν της ύλης και της καρέκλας λένε βουνά  ψέματα
την ανθρωπότητα με ασχήμια την γέμισαν και με αίματα
παντού   αναρχία και   διάλυση βασιλεύει
ο λαός   από τους κακούργους να ελευθερωθεί γυρεύει
η επανάσταση όμως αργεί όσο ο λαός καθεύδει

Με ρώτησε μια χαριτόβρυτη κύρια
«τρώγεται κύριε η ελευθερία;»
βεβαίως τρώγεται της απαντώ
και γίνεται δουλεία
όταν βγάζεις δέκα και  χαλάς χίλια
στη γωνία κρύβεται ο δανειστής να σου φορέσει
τα μνημόνια σαν  κελεμπία
όταν με αφροσύνη βάζεις στο σπίτι σου το δανειστή
την κομματική συμμορία και τον καταχραστή
ασφαλώς θα κάνει τη ληστεία, γιατί απορείς;

Όλα τώρα εξαρτώνται από την την ελεημοσύνη
και φιλανθρωπία
οι άνθρωποι  τρέφονται  από τα συσσίτια των ΜΚΟ
και την Εκκλησία
η ανεργία σπάζει κόκκαλα, φθάνει  στο γαλαξία
εκπατρίστηκε   η νεολαία    η Ελλάς αλλάζει πληθυσμό
γίνεται ισλαμοκρατία

Όταν ξοδεύεις περισσότερα από  όσα   παράγεις
και τα παραπάνω τα δανείζεται από τον  τοκογλύφο
το  «Ύδωρ της Στυγός»  αυτός  σε θηλάζει
φίδια στον κόρφο σου επωάζεις
και  τώρα περίλυπος κλαίς  και στενάζεις

Έλληνα   μόνο η λευτεριά στο ξέφωτο  σε βγάζει
Αν από την κατοχή δεν ελευθερωθείς
δούλος θα  είσαι μια ζωή και ενδεής
αιώνια ξευτιλισμένος και ταπεινωμένος
στο σταυρό   εσαεί εσταυρωμένος

*Αμφικτύων
9/4/2017
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

Κυριακή 9 Απριλίου 2017

Η φιλοξενία στην αρχαία Ελλάδα. - Η φιλοξενία δεν διαρκούσε επ' αόριστον και για οποιονδήποτε.


Αποτέλεσμα εικόνας για Η φιλοξενία στην αρχαία Ελλάδα.
Εικόνα απο : http://www.hellinon.net/NeesSelides/Philoxenia.htm

Η φιλοξενία στην αρχαία Ελλάδα.
Ένα από τα συνήθη επιχειρήματα των επαγγελματιών «φιλάνθρωπων», «ανθρωπιστών» και «αντιρατσιστών»,
όταν θέλουν να καταδείξουν την «ξενοφοβία» και τον «ρατσισμό» των σύγχρονων Ελλήνων,
που επιμένουν να αρνούνται την κατάληψη της Ελλάδος από τις ορδές των τριτοκοσμικών λαθρομεταναστών,
είναι αυτό που κάνει επίκληση του θεσμού της φιλοξενίας στην αρχαία Ελλάδα.
Υποστηρίζουν λοιπόν, πως οι αρχαίοι Έλληνες ήταν κατ' εξοχήν φιλόξενοι άνθρωποι κι ότι ο θεσμός της φιλοξενίας, πέραν του ότι αποτελούσε ηθικό χρέος, προστατεύονταν κι απ' τον Ξένιο Δία.
Αυτό, σε πλήρη αντίθεση με τους «ρατσιστές» Νεοέλληνες, οι οποίοι αρνούνται -τι θράσος!- να «φιλοξενήσουν» μερικά εκατομμύρια λαθρομεταναστών.
Όμως, όπως και στην περίπτωση με την πετσοκομμένη ρήση του Ισοκράτη («Ἕλληνας καλεῖσθαι τοὺς τῆς παιδεύσεως τῆς ἡμετέρας»),
έτσι κι εδώ προβάλλεται η μισή αλήθεια -και η μισή αλήθεια είναι χειρότερη απ' το ψεύδος...
Πράγματι, ο θεσμός της φιλοξενίας στην αρχαία Ελλάδα, ήταν ιερός και προστατεύονταν από τον Ξένιο Δία.
Υπήρχε μάλιστα και συγκεκριμένο τυπικό, κατά την υποδοχή, διαμονή και αναχώρηση του φιλοξενούμενου,
ενώ υπήρχε και η «δημοσία ξενία»,
όπου την φιλοξενία αναλάμβανε η πόλη,
παρέχοντας στους ξένους διαμονή και τροφή στους «ξενώνες»της.
Κάπου εδώ, σταματά η αλήθεια των «αντιρατσιστών» και συνεχίζει το ψεύδος διά της αποσιωπήσεως της υπόλοιπης αλήθειας...
Ως ξένος, στην κλασική αρχαία Ελλάδα, κατά κανόνα εννοούνταν, όχι ο αλλοδαπός κι αλλόφυλος, αλλά ο Έλληνας που κατοικούσε σε άλλη πόλη.
Οι αλλόφυλοι, προσδιορίζονταν με τον πασίγνωστο περιφρονητικό όρο «βάρβαροι».
Αλλά κι όταν ακόμη προσδιορίζονταν ως ξένοι, ο όρος λάμβανε και πάλι την αρνητική σημασία του βάρβαρου, του εχθρού (π.χ. οι Σπαρτιάτες «ξείνους γὰρ ἐκάλεον τοὺς βαρβάρους» [Ηρόδοτος, «Ιστορίαι - Καλλιόπη», 11]) και είναι επίσης γνωστό τι γνώμη είχαν οι αρχαίοι Έλληνες, για όσους δεν ανήκαν στη φυλή τους: «Πας μη Έλλην, βάρβαρος».
Όπως δε αναφέρει κι ο αρχαίος Έλληνας ιστορικός, Πολύβιος («Ιστορίαι», Θ'), οι Έλληνες πολεμούσαν «διαγωνιζόμενοι πρὸς τοὺς βαρβάρους ὑπὲρ τῆς τῶν Ἑλλήνων ἀσφαλείας».
Είναι επίσης χαρακτηριστικό, ότι οι αλλοεθνείς αποκλείονταν κι απ' τους Ολυμπιακούς Αγώνες («οὐ βαρβάρων ἀγωνιστέων εἶναι τὸν ἀγῶνα ἀλλὰ Ἑλλήνων» [Ηρόδοτος, «Ιστορίαι - Τερψιχόρη», 22]), όπου δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνον όσοι αποδείκνυαν ότι ήταν Έλληνες.
Η φιλοξενία λοιπόν, αφορούσε κατά βάση Έλληνες, ενώ δεν ήταν χωρίς όρους, περιορισμούς και υποχρεώσεις.
Στην Σπάρτη μάλιστα, υπήρχε και νόμος περί «ξενηλασίας» (Ξενοφώντος «Λακεδαιμονίων Πολιτεία»),
ενώ ο Ηρόδοτος («Ιστορίαι - Κλειώ», 65), αναφέρει ότι οι Σπαρτιάτες ήταν «ξείνοισι ἀπρόσμικτοι».
Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με τα μέτρα και τα σταθμά των «αντιρατσιστών», οι αρχαίοι Έλληνες, όχι μόνο φιλόξενοι δεν ήταν έναντι των αλλοεθνών, αλλά και «ρατσιστές».
Υπάρχει όμως και συνέχεια...
Ακόμη κι αν δεχθούμε ότι η φιλοξενία μπορούσε να αφορά και τους αλλοεθνείς, υπήρχε μια πολύ σημαντική παράμετρος, την οποία οι «ανθρωπιστές», παραβλέπουν:
Η φιλοξενία δεν διαρκούσε επ' αόριστον και για οποιονδήποτε.
Αφορούσε μόνο τους περαστικούς, τους ταξιδιώτες, τους αγγελιαφόρους, τους εμπόρους και γενικότερα τους προσωρινούς επισκέπτες.
Όχι τους μετανάστες.
Οι Έλληνες που επιθυμούσαν να μετεγκατασταθούν μόνιμα ή επ' αόριστον σε άλλη ελληνική πόλη-κράτος, δεν θεωρούνταν πλέον φιλοξενούμενοι, αλλά «μέτοικοι» -μέτοικοι θεωρούνταν επίσης και οι απελεύθεροι δούλοι.
Στη Σπάρτη, ονομάζονταν «περίοικοι», καθώς δεν κατοικούσαν μέσα στην πόλη, αλλά σε πέριξ οικισμούς.
Στην αρχαία Αθήνα, ο κάθε μέτοικος, ήταν υποχρεωμένος να επιλέγει έναν «προστάτη», δηλαδή κάποιον γηγενή εγγυητή, σε αντίθετη δε περίπτωση κινδύνευε να μηνυθεί, αντιμετωπίζοντας την δικαιοσύνη.
Αυτό ισχύει σήμερα στην Αυστραλία και σε πολλές χώρες, δηλαδή για να πάρει κάποιος άδεια παραμονής πρέπει να εγγυηθεί κάποιος ήδη πολίτης της χώρας, οπότε σε περίπτωση που τύχει κάτι το κράτος θα ζητήσει τα ρέστα από τον εγγυητή...
Ως μέτοικοι, ήταν υποχρεωμένοι να πληρώνουν ειδικό φόρο, το «μετοίκιον» 12 δρχ ετησίως για τους Άνδρες και 6 δρχ για τις γυναίκες.
Ο Αριστοτέλης , ο Διογένης, ο Αναξαγόρας, ο Πρόδικος, ο Πρωταγόρας, η Ασπασία πλήρωναν μετοίκιο.
Όσοι δεν πλήρωναν το μετοίκιον, οδηγούνταν προσωρινά στη φυλακή κι αν δεν έβρισκαν χρήματα να πληρώσουν, απελαύνονταν.
Οι μέτοικοι, παρ' ότι είχαν αρκετά δικαιώματα, εν τούτοις ΔΕΝ επιτρέπονταν να κατέχουν θέσεις εξουσίας και να συμμετέχουν στις συνελεύσεις και τις αποφάσεις του δήμου.
Πηγή:�ieraellas-kinimaethnikon.blogspot.gr

 ΙΕΡΑ ΕΛΛΑΣ

Μια μικρή γεύση από τη Μουσική βραδιά με τη μοναδική χορωδία Hector Berlioz και τη μουσική σχολή Γεωργίου Τομπάζη στην αίθουσα στο Παλιόκαστρο κτίριο Παύλος Μελάς - Un petit goût de la soirée musicale avec le choeur unique, Hector Berlioz et la musique de l'école Georgiou Tompazi

Un petit goût de la soirée musicale avec le choeur unique, Hector Berlioz et la musique de l'école Georgiou Tompazi la salle Paliokastro bâtiment Pavlos Melas 
 Η ΧΟΡΩΔΊΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΉΣ ΜΟΥΣΙΚΉΣ ΤΟΥ 10ου ΔΙΑΜΕΡΊΣΜΑΤΟΣ ΠΑΡΙΣΙΟΎ ΥΠΌ ΤΗΝ ΔΙΕΎΘΥΝΣΗ ΟΡΧΉΣΤΡΑΣ  ΤΗΣ ΙΖΑΜΠΈΛ ΓΚΡΕΓΚΟΡΟΥΤΗ, ΣΤΟ ΠΙΆΝΟ Η ΓΙΟΎΡΙ ΧΙΓΚΟΥΤΣΙ
Le chœur ÉCOLE DE MUSIQUE DE PARIS APPARTEMENT 10 sous la direction ORCHESTRE DE Izabelle Gregorutti, piano Yuri Higuchi

 Μουσική βραδιά με τη χορωδία Hector Berlioz!

 Απολαύσαμε μια ιδιαίτερη βραδιά με μία χορωδία με 35 χορωδούς από την Γαλλία, την χορωδία HECTOR BERLIOZ, με ρέκβιεμ και γαλλικά κλασσικά τραγούδια 

Nous avons apprécié une soirée spéciale avec une chorale de 35 choristes de la France, choeur Hector Berlioz, avec Requiem et chansons classiques français




  ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ 2)  
https://youtu.be/qXmWrUb4a3w  
VOIR VIDEO 2)










 ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ : 3)  https://youtu.be/EQFJtsUD-Js

4)  https://youtu.be/Pz1uAnmSOs0

5)  https://youtu.be/eub_8jieyRE 

 Η μουσική σχολή Γεωργίου Τομπάζη, Τραγούδι: Μάγδα Θεοσίδου,  Μποζούκι: Αουρέλο Τσιαμίδης,  Κιθάρα: Χάρης Τσιαμίδης , Ακορντεόν Δημήτρης Τομπάζης
Είπαν τα  Ελληνικά τραγούδια : Όμορφη πόλη ( Μ. Θεοδωράκης ),  Για την Ελένη ( Μ. Χατζηδάκης ), Της αγάπης αίματα ( Μ. Θεοδωράκης ) με συνοδεία της χορωδίας ! !

La musique de l'école Georgiou Tompazi chanson: Magda Theosidou, Bozouki: Tsiamidis Aurel, Guitare: Harry Tsiamidis, Accordéon Dimitris Tompazis

Ils ont dit que les chansons grecques: Belle ville (M. Theodorakis) Pour Helen (M. Hatzidakis), l'amour du sang (M. Theodorakis) a accompagné le choeur! !




ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ : 6) https://youtu.be/7ELBue3J0kg 



 Ο Αντιδήμαρχος μας Petros Atamian
απονέμει αναμνηστικό στην διευθύνον την χορωδία  Izabelle Gregorutti εκ μέρους του Δήμου Ωραιοκάστρου, με την παρουσιάστρια Nelly Deli 
 Notre maire de Petros Atamian prix commémoratives dans la gestion de la chorale, le choeur Hector Berlioz, Izabelle Grigorytti, par la municipalité de Oreokastro, le présentateur Nelly Deli


Ο Αντιδήμαρχος μας Πέτρος Αταμιάν ευχαριστεί την χορωδία και την μουσική σχολή Τομπάζη για την υπεροχη βραδιά που μας χαρίσανε, καθώς και εμάς που παρευρεθήκαμε...
Κι εμείς τον ευχαριστούμε για τις φιλότιμες προσπάθειές του να μας δημιουργεί συνεχώς εκδηλώσεις, που ανεβάζουν πολιτισμικά την κοινωνία του Ωραιοκάστρου

Νικόλαος Παζαίτης


 Notre maire Peter Atamian a remercié le choeur et l'école de musique pour Tombazi merveilleuse soirée nous a donné, et qui ont assisté à ...

Nous le remercions pour ses efforts assidus pour créer sans cesse nos événements qui sensibilisent la société culturelle de Oreokastro

Νικόλαος Παζαίτης




Μια καταπληκτική βραδιά απόλαυσαν όσοι παρευρέθησαν χθες στη μουσική παράσταση της χορωδίας Le choeur Hector Berlioz με τη συμμετοχή της μουσικής σχολής Τομπάζη στο "Παύλος Μελάς" στο Παλαιόκαστρο, την οποία διοργάνωσε η αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής, Πολιτισμού, ΑΘλητισμού και Νέας Γενιάς. Διεύθυνση ορχήστρας Izabelle Gregorutti, πιάνο Yuri Higuchi, παρουσίαση της υπεροχής βραδιάς  Nelly Deli
Αστέριος Γαβότσης
 Une nuit incroyable aimait ceux qui ont assisté hier chœur musical Le choeur Hector Berlioz avec de la musique Tombazi participation des professeurs à la « Pavlos Melas » Paleokastro, organisée par la mairie des Affaires sociales, de la culture, des sports et de la jeunesse. Chef d'orchestre Izabelle Gregorutti, piano Yuri Higuchi, présentation de la primauté soir Nelly Deli
Asterios Gavotsis 


Γιώργος Τομπάζης

Θέλω να εκφράσω τα συγχαρητήρια μου
Στην Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής και ειδικά στον Πέτρο Αταμιάν για την οργάνωση της καταπληκτικής για τα δεδομένα του Δήμου μας ,χθεσινής Συναυλίας.
Στην Νέλλυ Δελή που η παρουσία της και μόνο αποτελεί εγγύηση επιτυχίας. Είμαι αυτός που γνωρίζει καλά ότι η Νέλλυ δούλεψε σκληρά μέχρι και την τελευταία στιγμή δίνοντας τον καλύτερο εαυτό της κάτι φυσικά που το κάνει πάντα.
Στον Ζάννα Δημήτρη που χάρη αυτού το κοινό του Ωραιοκάστρου απόλαυσε την υπέροχη αυτή Χορωδία.
Στην Μάγδα Θεοσίδου καθηγήτρια Φωνητικής και υπεύθυνη Χορωδιών της Σχολής μας, που με την άρτια φωνητική και μουσικοθεωρητική της κατάρτιση έχει ανταπεξέλθει άμεσα σε ότι της έχω ζητήσει .
Τον Άγγελο Τσιαλμίδη ο οποίος αποθεώθηκε κυριολεκτικά από το κοινό και τους χορωδούς ,την ώρα που ταξίδευε με το μπουζούκι του σε όμορφες πόλεις…….
Τον Χάρη Τσιαλμίδη που με την εμπειρία του δεν είχε καμιά δυσκολία να διαβάσει prima Vista τις ΠΟΛΥΦΩΝΕΣ απαιτητικές παρτιτούρες της Γαλλικής Χορωδίας.
Στον γιο μου Δημήτρη Τομπάζη που ανταποκρίνεται επάξια στις απαιτητικές προσδοκίες του πατέρα-δασκάλου του.
Φυσικά τα περισσότερα συγχαρητήρια τα αποδίδω στην χορωδία Hector Berlioz για την άψογη τους οργάνωση και το καταπληκτικό τους δέσιμο ΜΟΥΣΙΚΟ και ΦΙΛΙΚΟ. Ενθουσιάστηκα όταν τους άκουσα να τραγουδούν αλλά πραγματικά μαγεύτηκα όταν γευμάτισα μαζί τους και γνώρισα από κοντά πολλούς από αυτούς. ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Ελπίζοντας ότι στον Δήμο μας θα ξαναζήσουμε τέτοιες υπέροχες στιγμές εύχομαι σε όλους Καλή Ανάσταση
 
George Tompazis
Je tiens à exprimer mes félicitationsDans la politique sociale de la Mairie, en particulier dans l'organisation Atamian Peter incroyable pour les données de notre commune, le concert d'hier.Dans Nelly Deli où sa seule présence est une garantie de succès. Je suis celui qui sait que Nelly a travaillé dur jusqu'à la dernière minute pour donner le meilleur de ce qui bien sûr toujours faire.Dans un souci Zanna Dimitri de cette Oreokastro commune apprécié ce chœur merveilleux.Dans le professeur Magda Theosidou et responsable Chorales voix de notre école, qui, avec l'excellente voix et mousikotheoritiki de la formation doit répondre directement que je demande.Angelo Tsialmidi qui a littéralement déifié par le public et choristes, tout en voyageant avec son bouzouki de belles villes .......Harry Tsialmidi que son expérience n'a eu aucune difficulté à lire la prima Vista POLYFONES scores exigeants de la chorale française.Mon fils Dimitri Tombazi répondre aux attentes exigeantes justement du père enseignant.Bien sûr, la plupart des compliments l'attribut dans le choeur Hector Berlioz pour leur excellente organisation et la MUSIQUE Laçage super sympa. J'ai été ravie quand j'ai entendu leur chant mais vraiment enchanté quand vous dînez avec eux et ai rencontré près de beaucoup d'entre eux. UNE FAMILLE QUI AIME LA GRECE.Nous espérons que dans notre municipalité fera revivre ces grands moments que je vous souhaite Joyeuses Pâques.

Σάββατο 8 Απριλίου 2017

Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΙΖΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Πόσο επίκαιρος παρά ποτέ ο Γερμανός φιλόσοφος Εμμάνουελ Κάντ Από τον Ηλία Ν. Ηλιακόπουλο

Αποτέλεσμα εικόνας για Γερμανός φιλόσοφος Εμμάνουελ Κάντ
Εικόνα από το μνημείο του ΚΑΝΤ στη Γερμανία http://gr.depositphotos.com/38956335/stock-photo-monument-of-immanuel-kant-german.html


Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΙΖΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Πόσο επίκαιρος παρά ποτέ ο Γερμανός φιλόσοφος Εμμάνουελ Κάντ

Από τον Ηλία Ν. Ηλιακόπουλο

« Δύο πράγματα γεμίζουν τη καρδιά μου με όλο και περισσότερο θαυμασμό αλλά και σεβασμό, όσο συχνότερα και συνεχώς απασχολούν την ύστερη σκέψη μου. Ο έναστρος ουρανός πάνω από μένα και ο ηθικός νόμος μέσα σε μένα…» (Der bestirnte Himmel ueber mir und das moralische Gesetz in mir).Η συγκλονιστική αυτή φράση που περιέχει το βαθύ νόημα της ζωής ειπώθηκε από τον κορυφαίο Γερμανό φιλόσοφο της Αναγέννησης Εμμάνουελ Κάντ στο μεγαλειώδες και διαχρονικά πάντοτε επίκαιρο έργο του «Η κριτική του πρακτικού (ορθού) λόγου» 34 κεφάλαιο-Die Kritik der Praktischer Vernunft-O παλαίφατος φιλόσοφος τόνισε και δικαίως., ότι τα πιο πάνω φιλοσοφικά αποφθέγματα δεν ενυπάρχουν στα σκοτάδια ούτε τα αναζητά κανείς σε υπερβατικούς συνάμα και υποθετικούς κόσμους αλλά τα βλέπει να συνδέονται άμεσα με την συνείδηση της ύπαρξης του.
Δεν πρέπει να λησμονεί κανείς , πως ο Kant είχε ασχοληθεί ιδιαίτερα με τον τομέα των φυσικών επιστημών προτού μεταπηδήσει στο χώρο της χαριτόβρυτης φιλοσοφικής σκέψης. Είχε διαπιστώσει λοιπόν αναμφίβολα την ασύλληπτη «τάξη» που επικρατεί στο αχανές σύμπαν με τους ακατάλυτους νόμους της φυσικής , είχε διαισθανθεί , όπως άλλωστε κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος, την θλιβερή μικρότητα του ανθρώπου μέσα στο άπειρο, όταν παρατηρούσε τις καλοκαιρινές νύχτες το μεγαλείο του έναστρου ουρανού πάνω από αυτόν αλλά και πάνω από κάθε ανθρώπινο όν. Συνάμα όμως αναδυόταν από μέσα του και ένας άλλος κόσμος άπειρος σε διάσταση, αυτόν που αναφέρει ως τον « ηθικό νόμο» μέσα του. Αυτόν τον υπέροχο κόσμο των ηθικών προσταγμάτων, άρρηκτα συνδεδεμένων με την προσωπικότητά του κάθε ανθρώπου , όπου δεν υπάρχει επίσης πέρας , αντιληπτό όμως όχι με τις αισθήσεις αλλά με την νόηση και τον «λόγο» δεν μπορούσε παρά να συνδέσει με τον άπειρο σύμπαν και να θεωρήσει και δικαίως πως και οι δύο αυτοί κόσμοι είναι αναγκαία συμπληρώματα στην ανθρώπινη ύπαρξη μέσα στην απέραντη μοναξιά της.
Οι λίγες αυτές σκέψεις στην προσπάθεια μιας ανεκτά αξιοπρεπούς προσέγγισης της ζείδωρης σκέψης του κορυφαίου «μύστη» φιλοσόφου Kant αποκτούν ίσως ιδιαίτερη αξία, αν μεταφερθούν ως αξιακός κώδικας μέσα στην ζοφερή σημερινή ελληνική πραγματικότητα.
Παραπονιόμαστε για τα μνημόνια και την απερίγραπτη κατάντια αυτής της κοινωνίας αλλά ποτέ δεν ζητήσαμε τον λόγο από την πολιτεία –όπως αυτή θλιβερά εκπέμπει με τα επιμέρους όργανά της –,από την εκκλησία –όπως υποκριτικά κι αυτή εκπέμπει με τους όχι και λίγους «υποταγμένους» ιεράρχες της -.από τον περίγυρό μας , την ίδια μας την οικογένεια, που αντί να αλληλοσυμπληρώνεται , ανταγωνίζεται σε ένα κυνήγι μαγισσών, αχαλίνωτου και ληστρικού κέρδους, από τους ίδιους μας τους συνανθρώπους που δυστυχώς επιδιώκουν ανάλγητα με αυξανόμενη γεωμετρική πρόοδο το «ο θάνατος σου ,η ζωή μου».Γιατί λοιπόν Συνέλληνες συμβαίνουν όλα αυτά σήμερα , τα βλέπουμε να περνούν εφιαλτικά από μπροστά μας και όμως δεν κάνουμε απολύτως τίποτε;!
Ψάξτε και βρείτε τις αιτίες λοιπόν σ αυτές τις συμπυκνωμένες με σοφία μεγατόνων μαθηματικής σκέψης πιο πάνω φράσεις του συγκλονιστικού υπαρξιακού φιλόσοφου Kant.
Η ψευδαίσθηση της ασυδοσίας εν ονόματι ψευδεπίγραφων δημοκρατικών ιδεών έχει τίμημα θλιβεροί νεοραγιάδες. Νόμοι πάμπολλοι, που καταργούν ή συμπληρώνουν ο ένας τον άλλο. Αποτέλεσμα μηδέν! Γιατί; Επειδή όσους νόμους κι αν «κατασκευάσουμε» μας λείπει ο κυριότερος , ο ηθικός, αυτόν που ο Κant έβλεπε βαθιά μέσα του. Αυτόν που μας στέρησαν όλοι οι παρελάσαντες, τσαρλατάνοι πολιτικάντηδες τόσες δεκαετίες, μαθαίνοντας μας εμάς και τα παιδιά μας στην κλεψιά, την ψευτιά , την απάτη, την ύβρη , την αλαζονεία αλλά δυστυχώς και την ρουφιανιά. Βλέπετε πως άνοιξε το «κουτί της Πανδώρας» και βγήκαν από εκεί όλα τα άνθη του κακού;!
Βλέπετε, γιατί ακόμη και μετά από τόσες οδύνες και ευτελισμούς, αυτή η δορυάλωτη κοινωνία δεν έχει ακόμη συνειδητοποιήσει , ότι είμαστε κόκκοι σινάπεως στους ολετήρες του χρόνου και το μόνο που έπρεπε να κάνει είναι να διαφυλάξει κάτι και για τις επερχόμενες γενιές;O Kant όμως διαισθανόταν ρίγος και θαυμασμό, όταν ατένιζε τον έναστρο ουρανό με τους ακατάλυτους φυσικούς νόμους του, την μοναδική θεϊκή νομοτέλεια και την απεραντοσύνη του , που του υποδείκνυε την ταπεινότητα και την μικρότητά του ως ανθρώπου.
Συνακόλουθα δεν διερωτάται κανείς ούτε καν εξεγείρεται έστω και συνειδησιακά(!) γιατί βραχυκυκλώνουν τα σκάνδαλα της Siemens, της Novartis,του χρηματιστηρίου, των εξοπλιστικών, των δομημένων ομολόγων, γιατί δεν ανοίγουν οι περίφημες λίστες Λαγκάρντ ,Φαλτσιάνι κλπ, αλλά από την άλλη πλευρά το αριστερό και όχι μόνο σινάφι να προαναγγέλλει περικοπές μισθών συντάξεων, πτώχευση και ξεπούλημα της ΔΕΗ, νέους φόρους , νέο ΕΝΦΙΑ-κι ας τον έσκιζε κι αυτόν ο Αλέξης!΄-νέα μνημόνια , πάμπολλους λαθρομετανάστες , εγκληματικότητα στο φούλ, διαστροφές του αίσχιστου είδους και άλλα πολλά , «ων ουκ εστι αριθμός»!
Όσα ο Kant είπε τα έχουν πει με διαπρύσιο λόγο και δικοί μας αρχαίοι φιλόσοφοι ,όπως ο Πλάτων στην Πολιτεία του , ο Αριστοτέλης στην Ηθική του, ο Αισχύλος και Ευριπίδης στις τραγωδίες τους. Μόνο εμείς δεν τα εφαρμόζουμε παρά οιμώζουμε σαν τις μωρές παρθένες. Γιατί μας λείπει η παιδεία κι ας λέμε , ότι έχουμε… .Απαίδευτους και ημιμαθείς παράγει το σύστημα , γιατί έτσι βολεύεται. Έχετε αντίρρηση ;Ο Αρμαγεδδών έρχεται…

Ηλίας Ηλιακόπουλος

Ποιος είδε κράτος λιγοστό σ' όλη τη γη μοναδικό, εκατό να εξοδεύει και πενήντα να μαζεύει;



Αποτέλεσμα εικόνας για Γεώργιος Σουρής (1853-1919)

Γεώργιος Σουρής (1853-1919)

Ποιος είδε κράτος λιγοστό
σ' όλη τη γη μοναδικό,
εκατό να εξοδεύει
και πενήντα να μαζεύει;


Να τρέφει όλους τους αργούς,
νά 'χει επτά Πρωθυπουργούς,
ταμείο δίχως χρήματα
και δόξης τόσα μνήματα;

Νά 'χει κλητήρες για φρουρά
και να σε κλέβουν φανερά,
κι ενώ αυτοί σε κλέβουνε
τον κλέφτη να γυρεύουνε;

Όλα σ' αυτή τη γη μασκαρευτήκαν
ονείρατα, ελπίδες και σκοποί,
οι μούρες μας μουτσούνες εγινήκαν
δεν ξέρομε τί λέγεται ντροπή.

Σπαθί αντίληψη, μυαλό ξεφτέρι,
κάτι μισόμαθε κι όλα τα ξέρει.
Κι από προσπάππου κι από παππού
συγχρόνως μπούφος και αλεπού.

Θέλει ακόμα -κι αυτό είναι ωραίο-
να παριστάνει τον ευρωπαίο.
Στα δυό φορώντας τα πόδια που 'χει
στο 'να λουστρίνι, στ' άλλο τσαρούχι.

Σουλούπι, μπόϊ, μικρομεσαίο,
ύφος του γόη, ψευτομοιραίο.
Λίγο κατσούφης, λίγο γκρινιάρης,
λίγο μαγκούφης, λίγο μουρντάρης.

Και ψωμοτύρι και για καφέ
το «δε βαρυέσαι» κι «ωχ αδερφέ».
Ωσάν πολίτης, σκυφτός ραγιάς
σαν πιάσει πόστο: δερβέναγάς.

Δυστυχία σου, Ελλάς,
με τα τέκνα που γεννάς!
Ώ Ελλάς, ηρώων χώρα,
τί γαϊδάρους βγάζεις τώρα;
Σκέψου Ελεύθερα