Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Ελλήνων απαίτηση - Δώστε μας πίσω την Ελλάδα που μας κλέψατε... Της Ελένης Μανιωράκη

 

Ελλήνων απαίτηση

Δώστε μας πίσω την Ελλάδα που μας κλέψατε
που ολόρθη προχωρούσε και γελούσε
και έστρωνε με γιασεμιά το όνειρο
μιας νέας γενιάς που κάρπιζε κι ανθούσε.

Δώστε μας πίσω την γεννήτρα των Ολύμπιων,
που αγνώμονες πετάτε στην αφάνεια,
μα είναι πηγή που ρέει ανεξάντλητη,
η αιώνια ελληνική υπερηφάνεια.

Δώστε μας πίσω την πατρίδα που αστόχαστα,
μοιράζετε στους ξένους τα προικιά της,
οι αλλοδαποί να θωρούνται Έλληνες,
παιδιά να μην γεννάνε τα παιδιά της.

Δώστε μας πίσω τον λαόν τον υπερήφανο
που είχε το σπέρμα της χαράς για οδηγό του.
Ένας λαό που ‘χε στ’ αφτί του το γαρύφαλο
τώρα περίστροφο ακουμπά στον κρόταφό του.

Όμως λογιάστε το, ο λαός αυτός δεν χάνεται
μια σπίθα στην αιθάλη μόνο φτάνει
να ζωντανέψει μνήμες, της πατρίδος του
αίμα να μην λεκιάσει το φουστάνι.

ΕΛΕΝΗ ΜΑΝΙΩΡΑΚΗ-ΖΩΙΔΑΚΗ
(δασκάλα)

Ελένη Μανιωράκη

Ο Γιάννης Σαχινίδης για την εύρυθμη λειτουργία των αγροτικών συνεταιρισμών

Ενάντια εις τό ψέμα - Η μόνη σωτηρία, η εξέγερση του Λαού

  ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣΕΟΛΑ: Ενάντια εις τό ψέμα - Η μόνη σωτηρία, η εξέγερση του Λαού
 

Αλήθεια είναι η υπαρκτότητα μίας κατάστασης ή η πραγματικότητα ενός γεγονότος. 
Ως αλήθεια δεχόμαστε αυτό που αντιλαμβάνονται ως πραγματικότητα οι περισσότεροι άνθρωποι, όταν αντιλαμβάνονται και βιώνουν κάτι με όμοιο τρόπο και αυτό γίνεται αποδεκτό ως αλήθεια.
Ψέμα είναι η πρόταση και η προσπάθεια που γίνεται από κάποιον με σκοπό να πείσει τους άλλους ότι είναι αληθής, ενώ ο ίδιος συνειδητά γνωρίζει ότι η πρόταση και η προσπάθειά του είναι αναληθής. Πολλές φορές η λέξη ψέμα χρησιμοποιείται και για να δηλώσει κάποιος το μη αληθές.

Δυστυχώς εις την χώρα μας, εδώ και δεκαετίες εις τον βωμό της θεοποιημένης Εξουσίας και των παραγώγων της, δηλαδή το πολιτικό σύστημα εξουσίας, οι Κυβερνώντες, τα Κόμματα και οι Θεσμοί της Πολιτείας θυσιάζουν το σύνολο των ανθρωπίνων αξιών, όπως τη ελευθερία, τη δικαιοσύνη, την ισότητα και ισονομία,  ακόμη και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
Είναι πλέον κοινώς αποδεκτό από όλους τους Έλληνες  και αναμφισβήτητο από όλους τους διεθνείς παράγοντες ότι η Πατρίδα μας έχει καταρρεύσει. Ότι η γενεσιουργός αιτία της χρεοκοπίας της χώρας δεν οφείλεται εις ένα τυχαίο γεγονός, αλλά εις την ολοκληρωτική αποτυχία του πολιτικού συστήματος εξουσίας και της Αρχής της Διακρίσεως των Εξουσιών. 
Το οποίο επί δεκαετίες δια της αλαζονείας, της διαφθοράς, της διαπλοκής και της ατιμωρησίας  υπερχρέωνε την χώρα, κατέστρεφε τον παραγωγικό της ιστό, καταλήστευε τους εθνικούς πόρους και τους Έλληνες, και απομάκρυνε τον Ελληνικό Λαό από τους Ευρωπαίους, αλλά και από τους κανόνες της Παγκόσμιας Οικονομίας.

Η ανικανότητα και αναίδεια του πολιτικού συστήματος εξουσίας και των φορέων της έγινε  ακόμη εμφανέστερη και μετά την κατάρρευση της χώρας μας, όταν μετά την επίσημη πλέον χρεοκοπία της Πατρίδας μας, συνεχίζει να μη αντιλαμβάνεται την κρισιμότητα και την επικινδυνότητα της όλης κατάστασης που δημιούργησε με δική του και μόνο ευθύνη. Ώστε από μόνο του, ως όφειλε, να αναλάβει ευθύς αμέσως τις δέουσες πρωτοβουλίες με την σύνταξη ενός Προγράμματος Σωτηρίας της Πατρίδας μας. Η απραξία αυτή και ή έλλειψη εθνικής ευθύνης, συνεννόησης και συναίνεσης είχε ως αποτέλεσμα την επέμβαση της Ε.Ε. και του ΔΝΤ. Με την επιβολή του 1ου Μνημονίου, το οποίο διευρύνθηκε με τα επόμενα 2 άκρως και πιο επαχθή Μνημόνια και τα ποινικά προαπαιτούμενα, εξαιτίας της δυσθυμίας και αρνήσεως του πολιτικού συστήματος εξουσίας να εφαρμόσει ένα ολοκληρωτικό πρόγραμμα διαρθρωτικών αλλαγών και μεταρρυθμίσεων. 
Το οποίο θα επανίδρυε εξ θεμελίων την Λειτουργία του Κράτους, του στενού και ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, θα αποκαθιστούσε το Κράτος Δικαίου κατά τα πρότυπα πολλών ευρωπαϊκών κρατών, θα αναπτέρωνε το ηθικό της ελληνικής κοινωνίας και θα επανέφερε εις την χώρα  την ανάπτυξη και την πραγματική οικονομία.

Ο 7-ετής αρνησισμός και εναντίωση του πολιτικού συστήματος εξουσίας για διαρθρωτικές αλλαγές, αλλά και για μεταρρυθμίσεις και εις το Δημόσιο Τομέα, τον κύριο υπεύθυνο για την χρεοκοπία της Πατρίδας μας, αλλά επί δεκαετίες το Προπύργιο ύπαρξης και στήριγμα ολοκλήρου του πολιτικού φάσματος, επιδεινώνει και καθιστά όλως αβέβαιο το μέλλον της Ελλάδος. Διότι προκαλεί και αναγκάζει την ΤΡΟΙΚΑ να φορτώνει την εξυπηρέτηση του χρέους και τα δημοσιονομικά ελλείμματα, με συνεχή και κάθε τόσο νέα τιμωρητικά προαπαιτούμενα εις τις πλάτες μόνο του χειμαζόμενου και εξαθλιωμένου επί 7 τώρα χρόνια Ελληνικού Λαού. Αυτή είναι η οδυνηρή αλήθεια και πραγματικότητα, η οποία ως εφιάλτης θα κατατρέχει όλους εμάς τους Έλληνες για πολλές δεκαετίες. Η εξαθλίωση ενός ολόκληρου Λαού εν καιρώ ειρήνης, μετά το 1821 η χείριστη εις την ιστορία της σύγχρονης Ελλάδος, εξαιτίας της ολέθριας και αντεθνικής συμπεριφοράς των Εθνοκτόνων χαμαιλεόντων.
Αυτή η αναμφισβήτητη πια αλήθεια, η οποία είναι επίσης γνωστή σε όλους Ευρωπαίους και τους διεθνείς φορείς, οι οποίοι παράλληλα παρακολουθούν εκ του σύνεγγυς και καθημερινώς την πολιτική αστάθεια και τους διαξιφισμούς των Κομμάτων και των ανάλγητων πολιτικών Ηγεσιών των. 
Οι ολέθριοι Εθνοκτόνοι οι οποίοι ευθύνονται για την κατρακύλα και  κατάρρευση της χώρας και  την ολοκληρωτική φτωχοποίηση και εξόντωση του Ελληνικού Λαού. Οι οποίοι συνεχίζουν το ολέθριο έργο εις βάρος του Έθνους ευαγγελιζόμενοι με το ψέμα και την αυθάδεια τους τουτέστιν και  την «έξοδο από την εποχή των μνημονίων, την επανεκκίνηση της Οικονομίας, την ανάδειξη της χώρας ως προπύργιο της σταθερότητας, με ένα λαό ο οποίος παρέμεινε όρθιος παρά την μακροχρόνια ύφεση»(!) Είναι οι επαναλαμβανόμενες δηλώσεις όλων των Κυβερνώντων.  Απίστευτο, σε μία ολοσχερώς κατεστραμμένη χώρα την οποία οι ασυνείδητοι εθνοκτόνοι μετέτρεψαν σε ένα απύθμενο βαρέλι χρέους και  ανείπωτης ένδειας.
Η άρνηση της ΤΡΟΙΚΑ για ολοκλήρωση της αξιολόγησης εξαιτίας της άρνησης του πολιτικού  συστήματος για ολοκληρωτική Συνταγματική Αναθεώρηση, την κατάργηση της ατιμωρησίας, των προνομίων Πρωθυπουργών και Πολιτικών, αλλά και εκείνων εις τον στενό και ευρύτερο Δημόσιο τομέα και τον παράλληλο δραστικό περιορισμό αυτού. Την διατήρηση και συντήρηση του οποίου φορτώνεται, από την έναρξη της κρίσης,  εξ ολοκλήρου ο εξαντλημένος και ήδη νεκρός Ιδιωτικός Τομέας, μαζί με τα επαχθή Μνημόνια της Φτωχοποίησης του Ελληνικού Λαού.  
Η αλαζονεία των Κυβερνώντων και των Κομμάτων για την εξασφάλιση και άσκηση εξουσίας και μόνον, η έλλειψη συνεννόησης και εθνικής συναίνεσης για την από κοινού αντιμετώπιση των εθνικών κινδύνων, μάλιστα ακόμη και η πρόσφατη εκλογή ενός Προέδρου της Δημοκρατίας, ο οποίος είναι  συνυπεύθυνος για την χρεοκοπία της Πατρίδας μας, αποτελούν οδυνηρές πραγματικότητες και αλήθειες. Ότι το Πολιτικό Σύστημα Εξουσίας, ακάθεκτο, αμετανόητο, ατιμώρητο, αδιαφορεί εδώ και 7 χρόνια για την κατάρρευση της Πατρίδας μας, την ανθρωπιστική κρίση και την φτωχοποίηση του Λαού μας και τους εθνικούς κινδύνους που διατρέχει το Έθνος. 
Όμως  σύσσωμος ο  Ελληνικός Λαός, ο οποίος επί δεκαετίες βιώνει τα ψέματα, τώρα και την χρεοκοπία, το μη βιώσιμο και δυσβάστακτο χρέος, το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης, αλλά και  την ανείπωτη ένδεια, οφείλει να αποτινάξει τους Εθνοκτόνους χαμαιλέοντες του. 

Γεώργιος Εμ. Δημητράκης  ge.dim41@gmail.com
Υποσημείωση: Ο αρθρογράφος κρητικής (Μαριού/ Ν. Ρεθύμνης) και θρακικής καταγωγής γεννήθηκε και διαμένει εις την Ξάνθη. Σπούδασε Πολιτικές-Οικονομικές Επιστήμες και Κοινωνιολογία στη Βόννη και Ιστορία και Πολιτιστική κληρονομιά στην Αθήνα. Διετέλεσε επί 5 χρόνια υπάλληλος της Ομοσπονδιακής Βουλής της Γερμανίας και επί 30-ετίας Διπλωματούχος Ξεναγός για όλη την Ελληνική Επικράτεια. 

Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Η πατροπερηφάνεια μας κι ο Νίτσε


Αποτέλεσμα εικόνας για ο Νίτσε

Ω! Ένδοξη πατρίδα μου
Τρισένδοξη Ελλάδα
Που εσέ λατρεύουνε παντού
Οι ‘Έλληνες σα Μάνα.

Θρηνούν μαζί σου γοερά
Ρακένδυτη σα βλέπουν
Να άγουν, να σε φέρουνε
Στου τρόμου τα κανάλια.

Η πατροπερηφάνεια τους στενάζει
Καθώς κάτω απ τη μπότα του εχθρού αναστενάζεις
Να το αντέξει δε μπορεί κανένας Έλλην
Δεν είναι που λερώθηκε κανείς ...τη λάσπη δεν αντέχει.

Γιατί εσέ να ευτελούς
Να σε εξευτελίζουν
Ακόμη κι οι εταίροι σου
Εταίρα σα να ήσουν.

Ω! Ένδοξη Ελλάδα μου
Πατρίδα αγαπημένη
Από καιρό οι βάρβαροι
Στην είχαν στημένη

Όπως είπε κάποτε ο μέγας ο Νίτσε
Συνωμότη λογού ή φασίστα κάποιοι μη με πείτε
Δείτε ‘’Τραγωδίας Γένεση κεφαλαίο, xi vita’’
Κι αν μας πρέπει όλους να αγαπάμε την πατρίδα

Ο Γερμανός φιλόσοφος
Να δούμε το τι είπε
Όταν το πνεύμα του σα-φως
Στην ιστορία είδε

Ότι αιώνες προσπαθούν
Το κώνειο δε βρίσκουν
Ελληνισμό και έλληνες
Μια κι έξω να αφανίσουν….

Πως οι επανεμφανιζόμενοι εχθροί σου
Μάταια προσπάθησαν πολλάκις και μαζί σου
Τα δηλητήρια του φθόνου, του μίσους και της ύβρεως
Ανεπαρκή τη γλώσσα και το πνεύμα σου να σβήσουν…..

Υ Γ: Αν και θα μπορούσα να γράφω μερόνυχτα, για την πατρίδα μας για τα όσα έγιναν, γίνονται και μπορεί να γίνουν στο εγγύς μέλλον, σταματώ και τα παραθέτω τα όσα είπε και πως τα αιτιολόγησε, για όποιον δεν έτυχε να πέσουν στην αντίληψη του ο Γερμανός φιλόσοφος.

Ο Νίτσε για τους Έλληνες, απ την..
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΗΜΑ:
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/05/2012 12:34 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 15/05/2012 12:40
Φρειδερίκος Νίτσε,
("Η Γένεση της Τραγωδίας", κεφ. XV, 1872)
«Αποδεδειγμένα σε κάθε περίοδο της εξέλιξής του ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός προσπάθησε να απελευθερώσει τον εαυτό του από τους Έλληνες. Η προσπάθεια αυτή είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια, διότι οτιδήποτε κι αν (οι δυτικοευρωπαίοι) δημιουργούσαν, φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού, έχανε χρώμα και ζωή στη σύγκρισή του με το Ελληνικό μοντέλο, συρρικνωνότανε, κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα.
Έτσι ξανά και ξανά μια οργή ποτισμένη με μίσος ξεσπάει εναντίον των Ελλήνων..Κανένας από τους επανεμφανιζόμενους εχθρούς τους δεν είχε την τύχη να ανακαλύψει το κώνειο, με το οποίο θα μπορούσαμε μια για πάντα να απαλλαγούμε από αυτούς. Όλα τα δηλητήρια του φθόνου, της ύβρεως, του μίσους έχουν αποδειχθεί ανεπαρκή να διαταράξουν την υπέροχη ομορφιά τους….
Αυτά είπε μεταξύ άλλων ο Νίτσε ο παγκοσμία αποδεκτός και ιστορικά καταξιωμένος φιλόσοφος, ενώ σε μια αναλαμπή αναρωτιέμαι αλήθεια αν θα αποτολμούσε να πει κανείς γραφικό και συνομοσιωλόγο ένα απ τα μεγαλύτερα πνεύματα της παγκόσμιας ιστορίας. Αυτά που αν τολμούσε να πει καποιος Έλληνας θα του κολλούσαν σα λάσπη, τη γνώστη ρετσίνια.. συνομοσιωλόγου, του γραφικού Ελληναρά, Εθνικιστή αν όχι κάτι πολύ χειρότερο.. Του φασίστα, κάτι που δεν αρμόζει να πρεσβεύει κανείς ΑΝΘΡΩΠΟΣ στον πλανήτη της Γης !!!
‘’Η πατροπερηφάνεια μας κι ο Νίτσε’’ είναι ένα απ τα εκατοντάδες ποιήματα που έγραψα όταν λοιδορούσαν ασύστολα την χώρα μας και το λαός μας. Όταν μας έλεγαν χλευάζοντας πουλάτε την Ακρόπολη και μερικά νησιά να ξεχρεώσετε, ότι είμαστε λαμόγια, τεμπέληδες και..και.. και...
Αρχίζοντας απ αυτή την ιστορική μέρα μέρα της 25 ης Μαρτίου θα παρελάσουν αρκετά κομμάτιας επόμενες μέρες με θέμα την Ελλάδα!!!
Νικόλας Αλεξανδρινός

Μια Μεσόγειος γεμάτη Ελληνική Ιστορία


Μια μικρή περιήγηση στα αξιοθέατα των διαφόρων λαών, θα μας κάνει για άλλη μια φορά να συνειδητοποιήσουμε την σημασία που είχε κάποτε ο Ελληνικός πολιτισμός σε ολόκληρο τον κόσμο και θα μας δείξει την τεράστια διάδοση του σε όλους τους λαούς. Και αυτό διότι το 80% των αξιοθέατων, που έχουν να δείξουν τα ξένα κράτη απο τον αρχαίο κόσμο, είναι πέρα για πέρα Ελληνικά!





Στο Ελληνικό Αρχείο, γνωρίζουμε οτι τα Ελληνικά ιερά, τα θέατρα και γενικά όλα τα κτίσματα, ήταν αμέτρητα και φτάνουν απο τα βάθη της Ασίας μέχρι και την.... Αμερική. Σε αυτό το άρθρο θα ασχοληθούμε με τους κυριότερους ναούς και κτίσματα στην περιοχή της Μεσογείου. Ας αρχίσουμε την περιήγηση:


ΛΙΒΥΗ


Nαός Διός - Σαχάτ (Shahat)
Η Σαχάτ ιστορικά γνωστή ως Κυρήνη, είναι μια πόλη στα βόρεια της Λιβύης. Η πόλη δημιουργήθηκε το 631 π.Χ από Έλληνες ομογενείς και βρίσκεται χτισμένη πάνω στα ερείπια της Κυρήνης. Έχει χαρακτηριστεί ως Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς και θεωρείται ένα από τα πιο όμορφα απομεινάρια της ελληνικής ιστορίας σήμερα.



Ναός Απόλλωνα - Απολλωνία (Apollonia)
H Aπολλωνία δημιουργήθηκε τον 7 αιώνα π.Χ. απο Έλληνες αποίκους της Λιβύης. Αποτέλεσε ένα σημαντικότατο κέντρο εμπορίου και διατέλεσε το λιμάνι της Κυρήνης για περισσότερο απο μια χιλιετία. Έξω απο τα τείχη της πόλης, διατηρείται ακόμα το αρχαίο Ελληνικό θέατρο της Απολλωνίας σε ένα εκπληκτικό σημείο χτισμένο μέσα στα βράχια, έχοντας θέα την θάλασσα. Ένα μεγάλο μέρος της πόλης, βρίσκεται κάτω απο την επιφάνεια της θάλασσας, λόγο ενός μεγάλου σεισμού το 365 μ.Χ.


Aρχαία Αγορά - Πτολεμαΐδα (Ptolemais)
Η Τολμέïθα παλαιότερα γνωστή ως Πτολεμαΐδα, είναι μια ήσυχη πόλη στο Al Marj, στην βορειοανατολική Λιβύη. Eκεί υπάρχει ο ναός της Δήμητρας και η εκπληκτική αρχαία Ελληνική αγορά. Κάτω απο την αγορά υπάρχει το εκπληκτικό υδρευτικό συστημα που δημιούργησαν οι Έλληνες άποικοι τον 4ο αιώνα π.Χ.


ΤΟΥΡΚΙΑ



Αρτεμίσιο - Έφεσος (Ephesus)
Η Έφεσος είναι αρχαία πόλη της Μικράς Ασίας στα παράλια του Αιγαίου. Γύρω στον 8ο π.Χ. αιώνα, η Έφεσος έγινε το οικονομικό κέντρο της Μικράς Ασίας. Το 334 π.Χ. απελευθερώθηκε από τα στρατεύματα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ενώ βρισκόταν υπό την κατοχή των Περσών. Η Έφεσος ήταν πόλη αφιερωμένη στην Άρτεμη. Η πόλη είχε το μεγαλόπρεπο Αρτεμίσιο. Ο ναός αυτός, αποτελεί ένα από τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου.


Τετράπυλον - Αφροδισία (Afrodisias)
H Αφροδισία βρίσκεται ανατολικά της Κώ στην Τουρκική πόλη Καρακασους. Η τοποθεσία ήταν αφιερωμένη στην θεά Αφροδίτη και χτίστηκε απο τους Έλληνες τον 3ο αιώνα π.Χ. O πανέμορφος ναός της Αφροδίτης, ο οποίος ονομάστηκε "Τετράπυλον" υπολογίζεται ότι χτίστηκε τον 1ο αιώνα μ.Χ.


Ναός Απόλλωνα - Δίδυμα (Didyma)
Τα Δίδυμα ήταν ένα πολύ σημαντικό αρχαίο ιερό και μαντείο αφιερωμένο στον Απόλλωνα και την Άρτεμις. Το περίφημο μαντείο του Απόλλωνα ήταν το 2ο σημαντικότερο στον αρχαίο κόσμο, μετά τους Δελφούς. Σύμφωνα με τον Παυσανία, τα Δίδυμα κατασκευάστηκαν απο τους Έλληνες τον 10ο αίωνα π.Χ. Σημερινοί αρχαιολόγοι αναφέρουν οτι η Ελληνική ιστορία τους φτάνει μέχρι το 2000 π.Χ. Το ιερό βρισκόταν λίγο νοτιότερα της Μιλήτου και σήμερα κοντά του βρίσκονται το τουρκικό χωριό Yenihisar και η μικρή τουρκική πόλη Didim.



Αρχαία Αγορά - Μίλητος (Miletus)
H Μίλητος αποτελούσε μια απο τις σημαντικότερες αρχαίες Ελληνικές πόλεις. Χτίστηκε το 1400 π.Χ. απο τους Μινωίτες της Κρήτης και στην συνέχεια κατοικήθηκε απο τους Μυκηναίους. Η Μιλητός ήταν απο τις πρώτες Ελληνικές πόλεις που έφτιαχνε νομίσματα. Αποτελούσε τον τόπο καταγωγής των μεγάλων Θαλή, Αναξίμανδρου και Αναξιμένη. Ο "Ιερος δρόμος" οπως αποκαλείται, της Μίλητου, οδηγεί στον ναό του Απόλλωνα στα Δίδυμα.


Bωμός του Διός - Πέργαμος (Bergama)
O βωμός του Διός, δημιουργήθηκε το 197 π.Χ απο τον Έλληνα στρατηγό Εύμένη προς τιμήν του Περγάμου για την νίκη του εναντίων των Γαλάτιων. Αποτελούσε μια δεύτερη Ακρόπολη του αρχαίου κόσμου λόγο της εκπληκτικής τοποθεσίας του στο υψηλότερο σημείο της πόλης. Στα χρόνια του Βυζαντίου, αυτός ο υπέροχος ναός καταστράφηκε και τα μάρμαρα του χρησιμοποιήθηκαν για το χτίσιμο αμυντικών τειχών για τους Βυζαντινούς.

ΙΤΑΛΙΑ


Ναός της Ήρας - Ποσειδωνία (Paestum)
Η Ποσειδωνία ήταν αρχαία ελληνική αποικία της Κάτω Ιταλίας στην περιοχή της Καμπανίας και ιδρύθηκε τον 7ο αιώνα π.Χ. κατά την διάρκεια του δεύτερου ελληνικού αποικισμού. Ο ναός της Ήρας είναι ο παλαιότερος ναός που διασώζεται στην Ποσειδωνία και ανήκει στον 6ο αιώνα π.Χ. Κοντά στον πρώτο ναό υπάρχει και ενας δεύτερος ναός αφιερωμένος στην Ήρα χτισμένος τον 5ο αιώνα π.Χ. Στο παρελθόν θεωρούσαν πως ο ναός αυτός ήταν αφιερωμένος στον Ποσειδώνα.


Nαός του Ποσειδώνα - Ποσειδωνία (Paestum)
O Ναός του Ποσειδώνα στην Ποσειδωνία, βρίσκεται δίπλα ακριβώς απο τον ναό της Ήρας και χτίστηκε το 450 π.Χ. και ήταν ο πιο τελειοποιημένος απο τους 3 μεγάλους ναούς της Ποσειδωνίας. Κάποιοι πιστεύουν οτι ο ναός ήταν αφιερωμένος στον Απόλλωνα λόγο των αγαλμάτων που υπάρχουν στον ανατολικό βωμό του ναού.


Ναός της Αθηνάς - Ποσειδωνία (Paestum)
O πανέμορφος ναός της Αθηνάς βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο της πόλης και χτίστηκε περίπου το 500 π.Χ. .Αποτελεί τον τρίτο και τελευταίο, μεγαλοπρεπή Ελληνικό ναό της αρχαίας Ποσειδωνίας. Λανθασμένα στο παρελθόν πίστευαν πως ήταν αφιερωμένος στην Δήμητρα.


Ναός του Απόλλωνα - Συρακούσες (Siracusa)
Ο ναός του Απόλλωνα βρίσκεται στο νησί Ortygia στις Συρακούσες. Θεωρείται ο αρχαιότερος , Δωρικού τύπου ναός, της δυτικής Μεσογείου. Δημιουργήθηκε τον 6ο π.χ. αιώνα από τους Έλληνες αποίκους των Συρακουσών. Στους βυζαντινούς χρόνους, ο ναός μετατράπηκε σε Εκκλησία και στην συνέχεια όταν οι Μουσουλμάνοι κατέλαβαν τις Συρακούσες, ο ναός μετετράπη σε Μουσουλμανικό Τέμενος.



Ναός Ηρακλέους - Ακράγας (Agrigento)
O Ναός του Ηρακλέους, δημιουργήθηκε από Έλληνες αποίκους το 500 π.Χ περίπου και βρίσκεται στην περίφημη "Κοιλάδα των Ναών" στο Agrigento της Σικελίας, δίπλα από την είσοδο της πόλης. Αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο ναό της Ακράγας με διαστάσεις 67 x 25 μ. Ο ναός ήταν φημισμένος για το εντυπωσιακό άγαλμα του Ηρακλή. Επίσης ένα μεγάλο άγαλμα του Ασκληπιού, ανακαλύφθηκε σε ένα από τα δωμάτια εσωτερικά του ναού.

Στην ενότητα μας "Αρχαίοι Έλληνες " μπορείτε να διαβάζετε και να μάθετε για τους λαμπρούς προγόνους μας!!!


https://master-lista.blogspot.gr/2015/02/blog-post_58.html?spref=bl

Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Οι Σκοπιανοί κάνουν καλά τη δουλειά τους. Ας παραδεχτούμε ότι είναι εξυπνότεροι από τους δικούς μας ντενεκέδες «αρμοδίους». - Τού Αριστοτέλη Κακογεωργίου, πρόεδρος της Ομάδας «Ε» Έψιλον της Αλεξανδρινής Θρησκείας

 Η κλασσική απεικόνιση του Μεγάλου Αλεξάνδρου που φέρει την λεοντή.

Είναι πολύ  θλιβερά όλα αυτά που σχετικά με την Μακεδονία. Όμως οι Σκοπιανοί κάνουν καλά τη δουλειά τους. Ας παραδεχτούμε ότι είναι εξυπνότεροι από τους δικούς μας ντενεκέδες «αρμοδίους».
Εκτός από ενέργειες και δράσεις των στρατιωτικών για την  αντιμετώπιση αυτού του θέματος σύμφωνα με τα εθνικά μας συμφέροντα, δεν έπραξαν οι πολιτικοί απολύτως τίποτε. Μάλλον κάνω λάθος έπραξαν  τόσα όσα θα μπορούσαν να βλάψουν τα εθνικά μας συμφέροντα.
Ούτε εμείς ο λαός εναντιώθηκε ποτέ  σε αυτή την σαθρή πολιτική τόσο των πολιτικών όσο και των πνευματικών ηγετών. Και οι δύο χρησιμοποίησαν την υπόθεση για καθαρά εξουσιαστική προβολή και ενεργούσαν ασυνείδητα και ανεύθυνα. Θυμήσου τον Καρατζαφέρη και τον Άνθιμο που έτρεχαν ξεχωριστά σαν αντίπαλοι στα πεζοδρόμια φωνάζοντας «η Μακεδονία είναι Ελληνική». Δεν είχαν την νοημοσύνη αμφότεροι να σκεφτούν ότι αυτή την ύβρη δεν θα την συγχωρούσε ποτέ ο Αλέξανδρος. Ποιος τους είπε ότι η Μακεδονία δεν μπορεί να είναι ελληνική;
Αλλά πως θα μπορούσε ένας Άνθιμος με τον εισαγόμενο Εβραίο θεό, να δηλώσει επίσημα ότι οι Μακεδόνες είναι απόγονοι του Θεού Ηρακλή και του Θεού Αιακού.
Ο Κάρανος ο ιδρυτής  της πρώτης πρωτεύουσας των Μακεδόνων τις ΑΙΓΕΣ και όχι την ΒΕRGINA που είναι ρωμαϊκή ονομασία, ήταν απόγονος του Τήμενου, του βασιλιά της Ηλείας, ο οποίος ήταν Ατρείδης = Ηρακλείδης. Ο Αλέξανδρος από την μάνα του, ως κόρη του Νεοπτόλεμου, του βασιλιά των Μολοσσών  (Μυρμηδόνες = Αιακίδες) κατάγεται από τον Αχιλλέα.
Αυτή η επίσημη καταγωγή των Μακεδόνων είναι καθαρά ελληνική. Αλίμονο να αμφιβάλουμε για την ελληνικότητα του Ηρακλή και του Αχιλλέα. Είναι λοιπόν Ηρακλείδης και Αιακίδης. Τουτέστι γιος Θεών και εγγονός του Θεού Πατέρα Δία.
Εμείς δεν  εκμεταλλευτήκαμε το βάρος του φαινόμενου  Αλέξανδρος αλλά πέσαμε θύματα στις εβραϊκές διδασκαλίες με πρωτοστάτες τους ιερείς μας.
Οι Έλληνες ή Ελλαδίτες θα έπρεπε να αγκαλιάσουν τον δικό τους τον τελευταίο κατά σειρά θεό, τον Αλέξανδρο και όχι να τον θυμηθούμε όταν ήγειραν αξιώσεις οι Σκοπιανοί. Ποιος θα τολμούσε να κουνηθεί όταν εδώ    θα υπήρχαν ναοί προς τιμή του θεού Αλεξάνδρου και όταν από καιρό κυμάτιζε η Μακεδονική σημαία με το σύμβολο του λιονταριού που σημαίνει Ηρακλείδες;
Η κυρία Γαϊτάνη και ο Μπαλαούρας  όφειλαν πρώτα να μάθουν ιστορία και μετά να καθίσουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Θα έλεγα ούτε καν  για διαπραγμάτευση αλλά για  μια λακωνική απάντηση, «δεν το συζητάμε». Αλλά φίλε το «ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ» απαιτεί καρδιά, σθένος και πατριωτικό παλμό.
Εγώ ως πρόεδρος της Ομάδας  «Ε» Έψιλον της Αλεξανδρινής Θρησκείας, νιώθω ντροπή απέναντι στον Αλέξανδρο, στους Μακεδόνες και  στους λοιπούς Έλληνες. Ο Αλέξανδρος δεν θα μας συγχωρήσει ποτέ για την  αγνωμοσύνη και ανευθυνότητα που δείξαμε απέναντι στο  μοναδικό έργο που άφησε  στους απογόνους του, οι οποίοι δυστυχώς δεν υπάρχουν πλέον. Ίσως όμως μπορούμε να γίνουμε.


Αριστοτέλης Κακογεωργίου   
Πρόεδρος της Ομάδας  «Ε» Έψιλον της Αλεξανδρινής Θρησκείας  
 aristotelianmarathon@live.com

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΧΑΡΙΤΕΣ. - ΓΙΑΤΙ Ή ΈΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ-ΜΥΟΛΟΓΙΑ ΈΝΝΕΠΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΈΜΠΝΕΗ ΈΣΑΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΑΣ ΌΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΎΦΗΛΙΟΥ.


 173. Sandro Botticelli, όπως λέμε Άνοιξη (22) | Χαρτογράφος ...

Sandro Botticeli 1485 Λεπτομέρεια πού άπεικονίζει τίς τρείς Χάριτες άπό τόν πίνακα τής Άνοίξεως.
Θεότητες που προσωποποιούσαν τη χάρη, την ομορφιά και την ανεμελιά.

 Σύμφωνα με τον Όμηρο ήταν κόρες του Δία και της Ευρυνόμης. Αρκετοί τις θεωρούσαν κόρες του Διόνυσου και της Αφροδίτης ή του Ήλιου και της Ναϊάδας Αίγλης.
Στον Όμηρο αρχικά αναφερόταν η Χάρις σύζυγος του Ηφαίστου και η Πασιθέα, σύζυγος του θεού Ύπνου και μητέρα του Φάντασου και του Φοβήτορα. Η Πασιθέα είχε δοθεί σύζυγος στον Ύπνο από την Ήρα επειδή εκείνος είχε κοιμίσει κρυφά το Δία κι έτσι οι θεοί μπόρεσαν να αναμιχθούν στον Τρωικό πόλεμο.
Οι Αθηναίοι τιμούσαν δυο Χάριτες την Αυξώ και την Ηγεμόνη. Μερικές φορές ταυτίζονταν με τις Ώρες και τοποθετούσαν στην ομάδα των Χαρίτων τις Ώρες Καρπώ και Θαλλώ.
Στη Σπάρτη τις ονόμαζαν Κλήτα ("αστραφτερή" και Φαέννα ("ακτινοβόλος"), και τις ταύτιζαν με τις Ώρες.
Στην Αίγινα, την Τροιζήνα, την Επίδαυρο και στον Τάραντα τις ονόμαζαν Αυξησία και Δαμία ή "Αξεσίαι θεαί".
Ο Ησίοδος αναφέρει τρεις Χάριτες, την Αγλαΐα, την Ευφροσύνη και τη Θάλεια ή Θαλία. Οι Χάριτες συνδέονταν με την ανθοφορία και τη γονιμότητα της φύσης κι αναμεσά τους συγκαταλέγονταν και η Ευνομία, η Εύκλεια και η Πειθώ.
ΟΙ Σώστρατος αναφέρει πως η Αφροδίτη και οι Χάριτες Πασιθέα, Καλή και Ευφροσύνη είχαν διαγωνιστεί σε καλλιστεία με κριτή το μάντη Τειρεσία, ο οποίος είχε ψηφίσει την Καλή σαν την πιο όμορφη. Η Αφροδίτη για να τον τιμωρήσει τον είχε μεταμορφώσει σε γριά.
Οι Χάριτες κατοικούσαν στον Όλυμπο κι ήταν συνοδοί του Απόλλωνα, του Διονύσου, της Αφροδίτης, της Αθηνάς, του Ηφαίστου και των Μουσών. Απέφευγαν τη μοναξιά και προτιμούσαν τη συντροφιά των θεών.
Όταν ο Απόλλωνας έπαιξε για πρώτη φορά τη λύρα του, οι Χάριτες έστησαν χορό γύρω του μαζί με τις άλλες θεές κι όταν η Άρτεμη είχε εισέλθει στο ναό του Απόλλωνα στους Δελφούς, εκείνες άρχισαν να υμνούν μαζί της και με τη συνοδεία των Μουσών τη Λητώ, (μητέρα του Απόλλωνα και της Άρτεμης).
Οι Χάριτες συνόδευαν την Αφροδίτη μαζί με το θεό Πάνα και την Πειθώ. Κάποτε η θεά είχε πιαστεί μαζί με τον Άρη σε ένα δίχτυ που είχε στήσει για τους δυο εραστές ο Ήφαιστος. Μετά από την περιπέτειά της είχε καταφύγει στην Πάφο της Κύπρου, όπου την περιποιήθηκαν οι Χάριτες, αλείφοντάς την με αθάνατο λάδι και στολιζοντάς την.
Οι Χάριτες γνώριζαν την τέχνη να κατασκευάζουν αρωματικά λάδια με τα οποία ενίσχυαν την ερωτική επιθυμία.
Απεικονίζονταν νέες και όμορφες και έφερναν στους θεούς και στους ανθρώπους ομορφιά, χάρη και δημιουργικότητα. Τις παρουσίαζαν γυμνές, να κρατιούνται από τους ώμους. Οι δυο από αυτές κοιτούσαν προς μια κατεύθυνση, ενώ εκείνη που βρισκόταν στη μέση κοιτούσε προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Ο Πίνδαρος τις ονόμαζε Σεμνές, Πότνιες και Βασίλειες.
Το παλαιότερο ιερό τους βρισκόταν στον Ορχομενό της Βοιωτίας (εκεί που βρίσκεται η εκκλησία της Κοιμήσεως της Θεοτόκου). Στο θέατρο απέναντι από το ιερό τελούσαν προς τιμή τους τα Χαρίσια ή Χαριτήσια που περιλάμβαναν μουσικούς και ποιητικούς αγώνες. Τη νύχτα οι πιστοί πρόσφεραν γλυκίσματα από αλεύρι και μέλι.
Τα λατρευτικά τους αγάλματα ήταν τρεις μαύροι άμορφοι μετεωρόλιθοι, δηλαδή λίθοι που είχαν πέσει από τον ουρανό.
Στην Αθήνα υπήρχε ιερό των Χαρίτων πάνω στην Ακρόπολη στα Προπύλαια, κοντά στα ιερά του Ερμή Προπυλαίου και της Εκάτης Επιπυργιδίας. Ιερό τους υπήρχε και στην Αγορά κοντά στο ναό του Ηφαίστου.
Ιερά τους υπήρχαν στη Σπάρτη, στη Δήλο, στην Κύπρο και στην Πάρο. Στην Πάρο βρισκόταν ο Μίνωας όταν πληροφορηθηκε το θάνατο του γιου του Ανδρόγεω. Τότε πέταξε τα στεφάνια με τα άνθη, σταμάτησε τη μουσική, αλλά η τελετή ολοκληρώθηκε. Από τότε οι θυσίες προς τιμή των Χαρίτων στην Πάρο γίνονταν χωρίς άνθη και μουσική.
Οι Χάριτες λατρεύονταν στην Σπάρτη και την Πάφο μαζί με την Αφροδίτη.
Βιβλιογραφία - πηγές
Σαπφώ
βροδοπάχεες ἄγναι Χάριτες δεῦτε Δίος κόραι
ἔλθοντ' ἐξ ὀράνω πορφυρίαν περθέμενον χλάμυν
Όμηρος, Οδύσσεια, θ, 364
ἔνθα δέ μιν Χάριτες λοῦσαν καὶ χρῖσαν ἐλαίῳ,
ἀμβρότῳ, οἷα θεοὺς ἐπενήνοθεν αἰὲν ἐόντας,
ἀμφὶ δὲ εἵματα ἕσσαν ἐπήρατα, θαῦμα ἰδέσθαι.
Ησίοδος, Θεογονία, 64
ἔνθά σφιν λιπαροί τε χοροὶ καὶ δώματα καλά,
πὰρ δ' αὐτῇς Χάριτές τε καὶ Ἵμερος οἰκί' ἔχουσιν
ἐν θαλίῃς· ἐρατὴν δὲ διὰ στόμα ὄσσαν ἱεῖσαι
μέλπονται, πάντων τε νόμους καὶ ἤθεα κεδνὰ
ἀθανάτων κλείουσιν, ἐπήρατον ὄσσαν ἱεῖσαι.
Ησίοδος, Έργα και Ημέρες, 73
ζῶσε δὲ καὶ κόσμησε θεὰ γλαυκῶπις Ἀθήνη·
ἀμφὶ δέ οἱ Χάριτές τε θεαὶ καὶ πότνια Πειθὼ
ὅρμους χρυσείους ἔθεσαν χροΐ· ἀμφὶ δὲ τήν γε
Ὧραι καλλίκομοι στέφον ἄνθεσι εἰαρινοῖσιν·
Ξενοφώντας, Συμπόσιο, 7, 5, 2
ἀλλὰ γὰρ καὶ ταῦτα μὲν
οὐκ εἰς ταὐτὸν τῷ οἴνῳ ἐπισπεύδει· εἰ δὲ ὀρχοῖντο πρὸς τὸν
αὐλὸν σχήματα ἐν οἷς Χάριτές τε καὶ Ὧραι καὶ Νύμφαι
γράφονται, πολὺ ἂν οἶμαι αὐτούς γε ῥᾷον διάγειν καὶ τὸ
συμπόσιον πολὺ ἐπιχαριτώτερον εἶναι.
Ζηνόβιος
Αἱ Χάριτες γυμναί: ἤτοι ὅτι δεῖ ἀφειδῶς καὶ
φανερῶς χαρίζεσθαι· ἢ ὅτι οἱ ἀχάριστοι τὸν ἑαυτῶν
κόσμον ἀφῄρηνται.
Παυσανίας, Ελλάδος Περιήγησις, 2, 17, 3
ἐν δὲ τῷ
προνάῳ τῇ μὲν Χάριτες ἀγάλματά ἐστιν ἀρχαῖα, ἐν
δεξιᾷ δὲ κλίνη τῆς Ἥρας καὶ ἀνάθημα ἀσπὶς ἣν Μενέ-
λαός ποτε ἀφείλετο Εὔφορβον ἐν Ἰλίῳ.
Παυσανίας, Ελλάδος Περιήγησις, 3, 18, 9
Βαθυ-
κλέους δὲ Μάγνητος, ὃς τὸν θρόνον ἐποίησε τοῦ
Ἀμυκλαίου, ἀναθήματα ἐπ' ἐξειργασμένῳ τῷ θρόνῳ
Χάριτες καὶ ἄγαλμα δὲ Λευκοφρυήνης ἐστὶν Ἀρτέμιδος.
Ορφικά, Ύμνοι, 60
Κλῦτέ μοι, ὦ Χάριτες μεγαλώνυμοι, ἀγλαότιμοι,
θυγατέρες Ζηνός τε καὶ Εὐνομίης βαθυκόλπου,
Ἀγλαΐη Θαλίη τε καὶ Εὐφροσύνη πολύολβε,
χαρμοσύνης γενέτειραι, ἐράσμιαι, εὔφρονες, ἁγναί,
αἰολόμορφοι, ἀειθαλέες, θνητοῖσι ποθειναί·
εὐκταῖαι, κυκλάδες, καλυκώπιδες, ἱμερόεσσαι·
ἔλθοιτ' ὀλβοδότειραι, ἀεὶ μύσταισι προσηνεῖς.
Θεμίστιος, Φιλάδελφοι ἢ περὶ φιλανθρωπίας
οὐδ' ἐῶμεν ἀκράτους ἐπιρρεῖν πηγὰς τῶν ἄνωθεν
ἀγαθῶν, ἃ χορηγεῖ συνεχῶς ἀκάμαντι νόῳ, καθάπερ λέ-
γει ἡ φιλοσοφοῦσα ποίησις, ὁ τῶν ἐάων δοτήρ, ὁ τῆς
εὐνομίας ταμίας, οὗ πάρεδρος Δίκη τε καὶ Εὐνομία· ᾧ
παραστατοῦσιν αἱ Χάριτες, Εὐφροσύνη καὶ Ἀγλαΐα Θαλίη
τ' ἐρατεινή· οὗ πᾶσαι ἐκ φιλανθρωπίας ἐπωνυμίαι, ὁ μει-
λίχιος, ὁ φίλιος, ὁ ξένιος, ὁ ἱκέσιος, ὁ πολιεύς, ὁ σωτήρ.
Φλάβιος Κλαύδιος Ιουλιανός, Εἰς τὸν βασιλέα Ἥλιον πρὸς Σαλούστιον
Κύκλον τοι καὶ αἱ Χάριτες ἐπὶ γῆς
διὰ τῶν ἀγαλμάτων μιμοῦνται.
Νόννος, Διονυσιακά, 34, 37
ὡς μὲν ἀκούω,
τρεῖς Χάριτες γεγάασι, χορίτιδες Ὀρχομενοῖο,
ἀμφίπολοι Φοίβοιο, χοροπλεκέος δὲ Λυαίου
εἰσὶ τριηκοσίων Χαρίτων στίχες, ὧν μία μούνη
πασάων προφέρουσα φαείνεται, οἷα καὶ αὐτὴ
φαιδροτέραις ἀκτῖσι κατακρύπτει σέλας ἄστρων
μαρμαρυγὴν εὔκυκλον ἀκοντίζουσα Σελήνη.
Όμηρος, Ιλιάδα, Ε, 338 και Σ,382 και Ξ 267
Απολλόδωρος, Βιβλιοθήκη, 1, 3, 1
Απολλώνιος Ρόδιος, Αργοναυτικά, 4, 424
http://www.theogonia.gr/theoi/theoix/xarites.htm

Κατερινα Βλαχου