Κυριακή 10 Απριλίου 2016

ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ.. - Της ΖΕΡΒΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ ΤΡΙΑΔΑ


Σχετική εικόνα

Που είσαι επαναστάτη μου;Που κρύβεσαι;Που σκύβεις;
Πού κρέμασες τα όπλα σου,που πήγαν οι αρετές σου;
Μήπως σε πόρνης αγκαλιά,τα δάκρυά σου πνίγεις,
μήπως μεθάς με απόβλητα να κλείσεις τις πληγές σου;

Μήπως σε ευνουχίσανε με χημικά ψεκάσματα;
Η μήπως συμβιβάστηκες;Πολεμιστή,ντροπή σου!
Ανέχεσαι επιβολές,νόμων από καθάρματα,
και κάνεις το κορόιδο;Που πέταξε η τιμή σου;

Φτου σου λοιπόν!!!Αξίζει σου μονάχα η καταφρόνια!
Και μην το διανοηθείς να πεις,πως είσαι επαναστάτης!
Του καναπέ τρομάρα σου;Εδω και έξι χρόνια,
να βλέπεις τέτοιες τραγικές και σάπιες καταστάσεις,

ξάπλα,μονάχος,αραχτός,και να σου κάνουν πλύση,
στο νου σου τα κολόπαιδα, μέσα από μια οθόνη;
Σήκω επάνω!!Σβήσε την!!Ψάξε να βρεις την λύση,
μαζί με άλλους σαν κι εσέ,που περιμένουν μόνοι..

Αλήθεια ποιόν;

Ποιος φιλαράκο μου καλέ θα τρέξει να σε σώσει;
Πουλάνε την πατρίδα σου!Πουλάνε την ζωή σου!
Ξύπνα!!Να μην τους εμπιστεύεσαι!Δεκάρα δεν θα δώσει,
κανένας για την πίστη σου!!Κανείς για το παιδί σου!!

 10/4/16
Triada Zervou

Πατρίδα μου συγνώμη. - .....σκύψαμε το κεφάλι μας στους χθεσινούς τυράννους, που ελπίσαμε ότι θα γίνουν οι αυριανοί μας ηγέτες .....


Αποτέλεσμα εικόνας για Πατρίδα μου συγνώμη. ..
Πατρίδα μου συγνώμη.
Δημιουργήσαμε ένα κράτος άσχημο, τιποτένιο, όπου η ατομικότητα και η ρουφιανιά βασιλεύουν, όπου η ανθελληνικότητα είναι η δεύτερη σημαία μας, όπου ο προδοτισμός είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας και συνάμα, η έντονη αίσθηση για καταπολέμηση κάθε τι πατριωτικού, να κυλάει ακατάπαυστα στις φλέβες μας, κάνοντας μας τους χειρότερους εχθρούς μας.
Δημιουργήσαμε έναν νεκρό κόσμο επάνω στα ερείπια των προγόνων μας, με τα παρωχημένα πολιτικά και θρησκευτικά φαντάσματα των βάρβαρων εχθρών μας, επάνω στους χειρότερους εφιάλτες τους, θαρρείς και εμείς δεν είχαμε ιστορία, δεν είχαμε ταυτότητα, δεν είχαμε προγόνους για να τους μοιάσουμε.
Έτσι λοιπόν, σκύψαμε το κεφάλι μας στους χθεσινούς τυράννους, που ελπίσαμε ότι θα γίνουν οι αυριανοί μας ηγέτες και σωτήρες και τότε, μέσα από την θολούρα του περίμενε, βγήκαν τα τέρατα που με τόσο κόπο μεγαλώσαμε και έγιναν τρανοί δράκοι και χίμηξαν για να μας φάνε με μιας, αλλά εμείς εδώ, τα ίδια βρώμικα πανιά για ρούχα, τα ίδια ψεύτικα κεριά για ήλιους, τις ίδιες κακάσχημες απόψεις για ιδεολογία.
Ναι, περάσαμε πολλά εδώ και χιλιάδες χρόνια, μας κατέτρεξαν, μας πολέμησαν, μας έκαναν με το στανιό κάτι που δεν ήμασταν, μας επέβαλαν ξένους Θεούς, ξένους προπάτορες, ξένους προγόνους, ξένα ήθη, ξένες ιδεολογίες, ξένα πρότυπα, ξένες συμπεριφορές, ξένη ζωή, ακόμα και ξένο θρήνο στον θάνατο.
Αφήσαμε στα χέρια μιας χούφτας ανθελλήνων προδοτών
την τύχη μας και κυρίως την τύχη της πατρίδος μας, θαρρείς και δεν γνωρίζαμε εκ των προτέρων τι και ποιοι ήταν, θαρρείς και δεν γνωρίζαμε το κρυφό και φανερό τους μίσος για κάθε τι που θύμιζε τους προγόνους μας και για κάθε τι που θύμιζε την ιστορία και την ταυτότητα μας.
Δώσαμε την άδεια στους λύκους να περιφέρονται ανάμεσα μας σαν πρόβατα, κάνοντας τον κόσμο μας και τον κόσμο των παιδιών μας ένα απέραντο νεκροταφείο, μέσα στο οποίο, θάψαμε ότι ιερό μας παρέδωσαν οι προπάτορες μας.
Μείναμε άπραγοι και αδρανείς σε κάθε οικονομικό, προσωπικό και εθνικό βιασμό, μόνο και μόνο, για να γεμίσουμε την τσέπη μας με τα επάργυρα πειρατικά τους δουβλόνια, τώρα όμως, είμαστε υποχρεωμένοι να συζούμε με τα εξώγαμα των βιασμών τους, κάνοντας τα τους επόμενους βιαστές των παιδιών μας.
Τώρα κλαίμε και οδυρόμαστε σαν δαρμένες εταίρες για το χάλι μας, για το χάος που υπάρχει γύρω μας, για την σαπίλα και την παρακμή που τυλίγεται στο λαιμό μας και προπάντων, για τον φόβο και τον τρόμο που σκορπάνε γύρω μας τα από εμάς εισερχόμενα φανατικά ισλαμικά αδέλφια μας, τα οποία, όταν θα δείξουν το τι πραγματικά θέλουν να κάνουν στους εδώ ιθαγενείς, τότε το κλάμα μας και ο οδυρμός μας δεν θα έχει τελειωμό.
Δημιουργήσαμε έναν κόσμο ψεύτικο, δήθεν, έναν κόσμο μέσα στον οποίο το τίποτε γίνεται κάτι και το κάτι, μετατρέπεται σε ένα απόλυτο τίποτε, αυτός είναι ο κόσμος
μας, ένας κόσμος γεμάτος υλικά, ηθικά και ιδεολογικά σκουπίδια, κοίταξε τον, μην ντρέπεσαι, είναι ο δικός μας καθρέπτης, είναι η προσωπική μας Γεσθημανή, μέσα στην οποία, ξεπλένουμε όποτε μας βολεύει τις σωματικές και πνευματικές μας αναπηρίες.
Αυτός ο κόσμος είναι δικό μας και μόνο έργο, είναι δικό μας εξώγαμο, διότι, όποιος ανέχεται το σκοτάδι, ανέχεται και την ύπαρξη του και έτσι, ζει μέσα σε αυτό χωρίς να έχει την διάθεση να βρει το φως, με το οποίο, θα βγει έξω από το τούνελ που του έχουν κατασκευάσει.
Άραγε, για πόσο ακόμα θα είσαι ο περίγελος των ευρωπαίων και ο παλιάτσος των αρχαίων, για πόσο ακόμα θα έχεις ως σημαία την ηλιθιότητα, για πόσο ακόμα θα πολεμάς την σκέψη και την φιλοσοφία, για πόσο ακόμα θα γυρνάς το μαγκανοπήγαδο τους, για πόσο ακόμα θα δέχεσαι τα φύκια τους ως μεταξωτές κορδέλες, για πόσο ακόμα θα επιδοτείς με την ανυπαρξία σου τον ανθελληνισμό και προδοτισμό τους, για πόσο ακόμα θα δέχεσαι χαμένες και αλησμόνητες πατρίδες, για πόσο ακόμα θα προσφέρεις την ιστορία σου και την ταυτότητα σου στους κάθε λογής βαρβάρους, για πόσο ακόμα θα παριστάνεις κάτι το οποίο δεν είσαι και για πόσο ακόμα, θα γίνεσαι εσύ και τα παιδιά σου, μετανάστης στην ίδια σου την πατρίδα.
Μην στεναχωριέσαι, δεν τα λέω για εσένα όλα αυτά, πως θα μπορούσα εξάλλου, για εμένα τα λέω και για την δύστυχη πατρίδα μου.
Πατρίδα μου, ως πότε στον κόρφο σου θα φωλιάζουν προδότες.

Θεόδωρος Σωτηρόπουλος

ΤΑ ΔΥΟ ΣΧΕΔΙΑ: ΤΟ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ.



Υπάρχουν δύο αρχικά Σχέδια. Από την Αρχή υπήρχαν.
Το Αμερικανο - Σιωνιστικό που εκδηλώθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1960 με γνήσιο εκφραστή τον Εβραίο Χένρυ Κίσσινγκερ.
Σύμφωνα με αυτό, η Ελλάδα έπρεπε να "αλωθεί", με πλήθος αλλοδαπών, μη Ελλήνων, που κατά τους υπολογισμούς των, θα υπέσκαπταν και θα διέλυαν τον κοινωνικό και οικονομικό ιστό της Χώρας.
Στην αρχή και χωρίς καμία προετοιμασία υποδομών και υποδοχής, επαναπατρίστηκαν από το Βορρά και από τη διαλυμένη πρώην Σοβιετική Ένωση και μαζί με τους Έλληνες Ποντίους δεύτερης και τρίτης γενιάς, εισέβαλαν πλήθος ετερόκλητα στοιχεία που αποτέλεσαν την Ρώσικη μαφία, τη Ρουμάνικη, τη Βουλγάρικη και από όλες τις Χώρες γύρω από την Κασπία και τη Μαύρη θάλασσα, καθώς και την Πολωνία, την Ουγγαρία, την Τσεχοσλοβακία.
Υπολογίζεται δε ότι από το 1988 έως το 2000 εγκαταστάθηκαν στην Ελλάδα συνολικά πάνω από 500.000 "ομογενείς" και παλινοστούντες από τις παραπάνω χώρες.
Δεν έμεινε ικανοποιημένο το Εβραϊκό Λόμπι. "Μπάστε κι άλλους"!
Ύστερα άνοιξε τα σύνορα ο άλλος προδότης ο Σαμαράς το 1991, όταν άδειασαν όλες οι φυλακές του Χότζα από τους εγκληματίες Αλβανούς που εισέβαλαν στην κυριολεξία, μαζί με πλήθος παράνομων οικονομικών μεταναστών, δηλαδή γύρω στα 3 εκατομμύρια, κατάσταση που σιωπηλά συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.
Πάλι το Σιωνιστικό Σχέδιο επέμενε: Ρίξτε κι άλλους στην Ελλάδα!
Δέκα χρόνια μετά (κάθε δέκα χρόνια έρχονται τα κύματα, αρχής γενομένης από το 1990)Το διάστημα 2000-2011 η μετανάστευση γινόταν κυρίως μέσω της Τουρκίας, διαμέσου του Έβρου ποταμού (ή και χερσαίως στο μοναδικό κομμάτι των ελληνοτουρκικών συνόρων μεταξύ Νέας Βύσσας και Καστανιών όπου ο Έβρος διασχίζει την Αδριανούπολη και τα σύνορα δεν οριοθετούνται από αυτόν). Πάνω από 300.000 λαθρομετανάστες εισήλθαν παράνομα τη δεκαετία αυτή.
Έτσι λοιπόν φτάνουμε στα 4.000.000 εκατομμύρια "ξένους" προς την ελληνική πραγματικότητα ανθρώπους χωρίς κανείς να μπορέσει να βάλει τάξη στο πρόβλημα, ως να ήταν αδύνατον!!!
Έτσι λοιπόν έχουμε 11.000.000 Έλληνες και 4.000.000 εκατομμύρια αλλοδαποί, ίσον 15.000.000!!!! Ποσοστό 27% αλλοδαποί!!!
Κι ενώ το τρελό ποσοστό των 27% κάλπαζε συνεχώς προς τα πάνω,όλοι το απέκρυπταν και κανείς δεν έλαβε έστω την τελευταία στιγμή τα απαιτούμενα μέτρα!!!
Ύστερα ήλθε η οικονομική κατάρρευση της Χώρας και τα Μνημόνια από το 2010. Αυτό ήταν το ΤΕΛΟΣ!!!!
Υπολογίζεται ότι με τον εγκλωβισμό των παράνομων λαθρομεταναστών (ούτε κουβέντα για "πρόσφυγες"), μέχρι το τέλος του 2016, θα έχουν φτάσει το 1.000.000!!!, οπότε, προστιθέμενοι στα 4 ήδη υπάρχοντα, μιλάμε για 5.000.000 εκατομμύρια ξένους ή ποσοστό 30%, ή απλά 1 στους 3 κατοίκους της Ελλάδας θα είναι αλλοδαπός!!!
Το Διεθνές Δίκαιον ορίζει μέχρι 3% ποσοστό μεταναστών σε μία Χώρα, ενώ λίγο αν υπερβεί τούτο, καταλύεται ο κοινωνικός ιστός της Χώρας!!! Πόσο έχουμε εμείς; 30%!!!!!
Με λίγα και απλά λόγια έχουμε ένα θρίαμβο, μία απόλυτη επιτυχία του ανθελληνικού και Σιωνιστικού σχεδίου διάλυσης της Ελλάδας.
Αυτό είναι το ένα σκέλος, το ένα σχέδιον.Ας πούμε λίγα πράγματα όμως και το άλλο σχέδιον, το Ελληνικόν!!!
Όπως γνωρίζουμε όμως όλοι, ο Έλλην είναι της έσχατης στιγμής!!! Ως λαός δεν έχουμε πει την τελευταία μας λέξη!!! Ύστερα μη ξεχνάμε τούτο το αληθές: Οι Θεοί που κυβερνούν τον Κόσμο του Φωτός και των Ιδεών, είναι και αυτοί Έλληνες!!!!
Ας μη βιαστούν τα σιωνιστικά ερπετά να πανηγυρίσουν!
Λογαριάζουν χωρίς τον Ξενοδόχο!!!
Αφού λοιπόν όρισαν τη Χώρα τούτη ως "ξενοδοχείο" και μάλιστα με την βοήθεια των δικών μας κοπριτών και προδοτών, ξέφραγο αμπέλι και "κωλοχανείο", ας αναλάβουμε το ρόλο μας εμείς, ως γνήσιοι και καλοί "ξενοδόχοι"!
Βλέπετε,ορισμένοι από μας, δεν έχουμε την κακιά συνήθεια, ούτε να λυγάμε τη μέση ως μπαλαρίνες, ούτε να σκύβουμε!!! (Έχουμε σίδερο στη μέση να μη λυγάει). Επίσης δεν γονατίζουμε (σίδερο και στα γόνατα).
Με τρία σίδερα μας σιδέρωσε η μάνα μας όταν γεννηθήκαμε, ένα στη μέση, ένα στα γόνατα και μη ρωτάτε που είναι το άλλο).
Γι΄αυτούς και πολλούς ακόμη λόγους, που δεν είναι επί του παρόντος, μη μας παίρνει από κάτω και επαληθεύσουμε τα Αμερικανο - Σιωνιστικά σχέδια που δρουν υπογείως εδώ και δεκαετίες (Από τη δεκαετία του ΄60 είπαμε τούτο το σχέδιο πλημμύρας με Αφρικανικά αποβράσματα στην Ελλάδα).
Τα έχουμε ξαναζήσει, τα έχουμε ξαναπεράσει αυτά και δεν φοβηθήκαμε!
Αυτό είναι το όπλο μας!!!
Αυτοί έχουν τους "φοβοσυνακτήρες" σε κάθε ίντσα του εμετικού και ερπετικού οργανισμού τους!!!
Να σας θυμίσω τους Σπαρτιάτες που είχαν ένα ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ που εκπαίδευαν τους νέους,που μαζί με όλα τα σκληρά γυμνάσια και τις τακτικές της ανοιχτής μάχης σώμα με σώμα, τους έδιωχναν το ΦΟΒΟ.
Το πρόγραμμα αυτό είχε κατασκευαστεί με αξεπέραστη τεχνική και κατάρτιση ακόμη και για σημερινά δεδομένα, με ιατρικά στοιχεία,ψυχολογικά και ανθρωπολογικά επιστημονικά κριτήρια. Η πειθαρχία του φόβου επικεντρώνονταν σε 28 ασκήσεις που αφορούν το ανθρώπινο νευρικό σύστημα.Τα πέντε κυριότερα είναι τα γόνατα και οι κνήμες,οι πνεύμονες και η καρδιά,τα πλευρά και τα σπλάχνα,το κάτω μέρος της πλάτης και η ζώνη των ώμων,αλλά κυρίως οι τραπεζοειδείς μύες που ενώνουν τον ώμο με τον αυχένα.
Ένα δευτερεύον τμήμα για το οποίο οι Λακεδεμόνιοι είχαν άλλες δώδεκα ασκήσεις ήταν το ΠΡΟΣΩΠΟ. Συγκεκριμένα οι μύες της κάτω σιαγόνας,του λαιμού και οι 4 οφθαλμικοί σφιγκτήρες,γύρω από την κόγχη του ματιού. Αυτές οι ενώσεις αποκαλούνταν από τους Σπαρτιάτες "ΦΟΒΟΣΥΝΑΚΤΗΡΕΣ" ή αποταμιευτές του φόβου,εκεί επικεντρώνονταν κι εκεί εκπαίδευαν τους νέους πολεμιστές!!!
Αυτό διότι,ο φόβος γεννιέται στο σώμα κι εκεί έπρεπε και ΠΡΕΠΕΙ να καταπολεμηθεί!!!
Αν η σάρκα "καταληφθεί" από τον οποιονδήποτε φόβο,τότε αρχίζει ο "ΦΟΒΟΚΥΚΛΟΣ" που τρέφεται από τον εαυτό του πολλαπλασιαστικά με αριθμητική πρόοδο, ενώ μετατρέπεται αυτόματα σε μια ΦΥΓΗ ΤΡΟΜΟΥ,με απρόβλεπτες και καταστροφικές συνέπειες (πανικός).
Οι Σπαρτιάτες είχαν την εξής ΑΡΧΗ:
" Βάλε το σώμα σου σε κατάσταση ΑΦΟΒΙΑΣ και το μυαλό απλά θ΄ακολουθήσει"!!!
Αυτό είναι το ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΣΧΕΔΙΟΝ!!!
Δεν είναι μία απλή θεωρία, αλλά επιβεβαιώθηκε πολλές φορές, με αποκορύφωμα τη Μάχη των Θερμοπυλών, όπου πάνω της έσκυψε με σεβασμό, όλη η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ!!!
Αυτός είναι και ο λόγος που οι 300 του Λεωνίδα έμειναν στην Ιστορία ως αξεπέραστο παράδειγμα αφοβίας. Πολύ απλά, δεν ένιωσαν ίχνος φόβου.Έβλεπαν τον Πόλεμο ως μία "εργασία" που έπρεπε να φέρουν εις πέρας και αστειεύονταν ακόμη και την ώρα που έκοβαν τα κεφάλια των αντιπάλων, με τα δόρατα και τα ξίφη τους (βελόνες μανταρίσματος, όπως τα αποκαλούσαν αστειευόμενοι).
Και ναι, για όσους δεν εννόησαν, αφού η περίοδος της ΕΝΩΣΕΩΣ εν καιρώ ειρήνης ήλθε και πέρασε, ας προετοιμαστούν τώρα ως γνήσιοι Σπαρτιάτες να πολεμήσουν!!!
Απατάται οικτρά όποιος νόμισε ότι δεν θα πολεμήσει, τη στιγμή που θα δει την περιουσία του, το σπίτι του, την τιμή τη δική του και της οικογένειά ς του να ποδοπατιέται και να βιάζεται,τη ζωή του να εξευτελίζεται, τα χώματα των τάφων των γονέων του να μολύνονται, τα Ιερά μας να παραβιάζονται και να χλευάζονται!
Θέλει δεν θέλει θα πολεμήσει!!!!
Θα πάρετε μια ιδέα για το τι πραγματεύομαι, όταν διώξετε εντελώς το φόβο από μέσα σας!!!
Σας ζητώ να λευτερωθείτε από ότι σας στοίχειωσε!!!
Σας θυμίζω πως πολλές φορές στο παρελθόν κινδύνεψε η Ελλάς!
Όταν στις αρχές του 2ου προχριστιανικού αιώνα ο πολύπειρος Αρκάδας στρατηγός Φιλοποίμην,είδε τη διάθεση για εμπλοκή στα ελληνικά πράγματα του Ρωμαίου υπάτου Φλαμινίκου,κατάλαβε πως οι Έλληνες βρισκόταν μπροστά σε τεράστιες περιπέτειες!!!
Ο Φιλοποίμην αποφάσισε τότε να συμβουλευτεί το Μαντείο των Δελφών για το μέλλον της Ελλάδας.
Η Πυθία έδωσε τον εξής χρησμό-και ταυτόχρονα τον απόλυτο ορισμό της Ελλάδας που εδώ και 22 αιώνες επιβεβαιώνεται στο ακέραιο:
“Ασκός κλυδωνιζόμενος, μηδεπώποτε βυθιζόμενος”!!!!!
Η ιέρεια των Δελφών παρομοίασε,δηλαδή,την Ελλάδα με φουσκωμένο ασκί στο φουρτουνιασμένο πέλαγος,που κλυδωνίζεται μεν λόγω των κυμάτων,αλλά που δεν πρόκειται να βυθιστεί ποτέ!
Ετοιμαστείτε λοιπόν για γερό ταρακούνημα Έλληνες!!!
Ότι και να γίνει, αφού πλέον φτάσαμε εδώ, στο
"ἢ τὰν ἢ ἐπὶ τᾶς"
ότι και να γίνει θα αγωνιστούμε και θα πολεμήσουμε!!!
Αυτό θα μας λευτερώσει από κάθε φόβο!!!
Μη περιμένουν να περάσουν οι βάρβαροι χωρίς νέες ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ!!!
Ακόμη και να διαβούν,
πιο κάτω τους περιμένει πάντα
ο υγρός τους τάφος,
που ακούει στο όνομα ΣΑΛΑΜΙΝΑ!!!
Κι αυτό δεν είναι παραμυθάκι
να μας χαϊδεύει ευχάριστα το αυτάκι μας!
Αυτή είναι η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,
νυν και αεί και εις τους Αιώνας των Αιώνων!!!
Δημήτριος Μαντές
27/03/2016
Στέφανος Ζωιδάκης

10η Ετήσια Ανταλλαγή Σπόρων ντόπιων ποικιλιών


10η Ετήσια Ανταλλαγή Σπόρων ντόπιων ποικιλιών  

Ο Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος Κέρκυρας διοργανώνει για 10η συνεχή χρονιά αχρήματη ανταλλαγή σπόρων και φυτών, με στόχο τη διατήρηση και εξάπλωση παραδοσιακών ποικιλιών και αυτόχθονων ζώων, στηρίζοντας την καθιερωμένη από την Οικολογική Κοινότητα ΠΕΛΙΤΙ ημέρα για τις παραδοσιακές ντόπιες ποικιλίες. 

Σας καλούμε να συμμετέχετε στην φετινή γιορτή, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 9 Απρίλη στο 1ο Γυμνάσιο Κέρκυρας. Στη φετινή γιορτή συμμετέχουν η Οικολογική Κοινότητα «ΠΕΛΙΤΙ», ο Συνεταιρισμός «ΟΙΚΟΖΩΗ», σε χώρο του οποίου φυλάσσονται οι σπόροι, και το Εναλλακτικό Πολιτιστικό Εργαστήρι, στον χώρο και με ενεργό συμμετοχή του οποίου γίνεται η γιορτή. 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

10:00 – 12:30   Πρακτικό εργαστήρι φυσικής καλλιέργειας για αρχάριους και παιδιά (κατασκευή σβώλων:  Λευθεριώτης Αλέξανδρος)
13:00 – 15:00   Τεχνικές μπολιάσματος (Κοντός Δημήτρης)
15:30 – 17:00   Συντήρηση σπόρων (Βιτουλαδίτη Ευγενία)
17:30 – 18:30   Ανταλλαγή σπόρων

Η Ελλάδα συμπεριλαμβάνεται στις 17 περιοχές της Γης που η φυτοποικιλότητά της έχει παγκόσμια σημασία. Στη χώρα μας φύονται περίπου 5.700 είδη φυτών, από τα οποία τα 740 μόνο στην Ελλάδα. Στην Κέρκυρα υπάρχει τεράστια ποικιλομορφία μικροκλιμάτων και υπάρχει η δυνατότητα, μέσα από την πολυκαλλιέργεια, να αποτελέσει έναν μικρό τοπικό παράδεισο.

Η καλλιέργεια των δικών μας σπόρων αποτελεί άμυνα απέναντι στις πολυεθνικές των μεταλλαγμένων και των υβριδίων, που πλήττουν τη βιοποικιλότητα του τόπου μας. Είναι γνωστό ότι στην Ευρωπαϊκή αγορά σπόρων κηπευτικών υπάρχει ολιγοπώλιο, αφού το 95%, της αγοράς καλύπτεται μόνο από πέντε εταιρείες. Όμως καθένας από μας, έχει το δικαίωμα να διατηρεί τους δικούς του σπόρους, από παραδοσιακές ποικιλίες, που έχουν άρωμα και γεύση. Είναι άλλωστε γεγονός, ότι οι παραδοσιακές ποικιλίες αποτελούν τη βάση απ’ όπου αντλούν το υλικό τους όσοι ασχολούνται με τα γενετικά τροποποιημένα και τα υβρίδια. Είναι λοιπόν στο χέρι μας να ανατρέψουμε αυτή την τακτική. 

http://www.enallaktikos.gr/ar24686el-10i-etisia-antallagi-sporwn-ntopiwn-poikiliwn-.html

Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Βιβλία του συγγραφέα Δρ. Λεωνίδα Λ. Μπίλλη Οικονομολόγου-Κοινωνιολόγου-Μελετητή Β΄ τάξης.

                  
Ξενοφώντας Αριστοτέλης Επίκουρος Φίλιππος
      
 Ήρωνας   Αρίσταρχος Ιπποκράτης Εμπεδοκλής
ΟΛΟΙ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ     
    
D. Ricardo     Smith    Mc. Greg or   Maslow
    
  A. Adler         Darwin      Galileo     Kopernikus


ΟΛΟΙ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. 1η έκδοση 2014, σελίδες 675 και 2η έκδοση 2015, σελίδες 685 (διαθέσιμο).

Όλες οι ‘’ανακαλύψεις και εφευρέσεις’’ των Ευρωπαίων, των Αμερικανών, των Ασιατών κλπ, είναι επινοήσεις των προγόνων μας που τις αντέγραψαν οι ξένοι λαοί και τις παρουσίασαν ως δικές τους. Από το Μάνατζμεντ μέχρι την Ιατρική… Από τον αυτόματο πωλητή μέχρι το ζεϊμπέκικο… Από το πρώτο ατομικό υποβρύχιο μέχρι τον μπακλαβά και την πίτσα…
http://ordoumpozanis-teo.blogspot.gr/2012/10/blog-post_29.html

Αναζήτηση και Εξεύρεση Εργασίας.
 σελίδες 132, Αθήναι 1999 (εξαντλημένο).

Το δελεαστικό βιογραφικό σημείωμα και οι επαγγελματικές απαντήσεις κατά την διάρκεια της συνέντευξης, είναι οι λόγοι που θα ανοίξουν την πόρτα της πρόσληψης.


ΕΛΛΗΝΙΚΑ και... άλλα. Έκδοση 2007, σελίδες 81 (διαθέσιμο).

... Μερικοί στίχοι γράφτηκαν κατά παραγγελία. Αυτό δείχνει στην κρατούσα θολοκουλτούρα ότι η έμπνευση δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να γράψεις, να ζωγραφίσεις ή να δημιουργήσεις οποιοδήποτε είδος τέχνης.
Ή ξέρεις ή δεν ξέρεις. Όπως ήξερε να γράφει ο Λυσίας τον όποιο ανέκαθεν θαύμαζα στους κατά παραγγελία ρητορικούς του λόγους.


Επικοινωνία Δημόσιες Σχέσεις
Επιχειρησιακή & Κοινωνικοοικονομική Προσέγγιση.
σελίδες 381, Αθήναι 1999 (διαθέσιμο).

Πλήρης ανάλυση επαγγελματικών οδηγιών για το πώς πρέπει ασκούνται οι δημόσιες σχέσεις. Από την ενδυματολογική συμπεριφορά μέχρι τα Δελτία Τύπου... Από τις επαγγελματικές επιστολές μέχρι την διαφήμιση και τους τρόπους ανεύρεσης νέων πελατών.


ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΡΩΜΑΤΩΣΕΙΣ (Διδακτορική διατριβή).
Έκδοση 2008, σελίδες 406, (διαθέσιμο).

Τα καλά προϊόντα, οι χαμηλές τιμές και η σωστή πρώθηση των πωλήσεων μαζί με την ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη, δεν αξίζουν τίποτα και δεν μπορούν να φέρουν το επιθυμιτό κέρδος εάν οι επαγγελματίες της αγοράς δεν γνωρίζουν την συμπεριφορά του πελάτη καταναλωτή η οποία στηρίζεται σε τρείς επιστημονικές παραμέτρους:
α) την οικονομία, β) την ψυχολογία και γ) την κοινωνιολογία.
Ένα βιβλίο "εργαλείο" για όσους ασχολούνται επαγγελματικά με το Μάρκετινγκ.


ΟΙ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ Σύμβουλοι της Διοίκησης του Ηγεμόνα.
1η έκδοση 2013, σελίδες 448 και 2η συμπληρωμένη επανέκδοση 2014, σελίδες 569, (διαθέσιμο).

...Άλλωστε δεν υστερούν σε τίποτα από τον Αλέξανδρο. Απλώς δεν είχανε πατέρα τον Φίλιππο. Διαφορετικά ο καθένας τους θα μπορούσε να είναι στη θέση του Αλέξανδρου. Είχανε την ίδια παιδεία, τους ίδιους δασκάλους και κυρίως έχουν το ίδιο όραμα φυτεμένο στο μυαλό τους, κλεισμένο καλά στις περικεφαλαίες τους για να τους οδηγεί όταν τις φοράνε. Την μεγάλη Ελλάδα. Η ιδέα της κυλάει στο αίμα τους και κυματίζει στα περίτρανα λοφία τους σαν μια απέραντη ταξιανθία. (Στο βιβλίο αυτό ξετυλίγεται όλο το Μάνατζμεντ της εκστρατείας του μεγίστου Αλεξάνδρου και των Συμβούλων-Στρατηγών του). ζήτημα τύχης.
Εκδόσεις Ειρήνη, σελίδες 72, Αθήναι 1985 (εξαντλημένο).

Δεν υπάρχει "τύχη" μόνο σύμπτωση υπάρχει.
Αυτό που λέμε "τύχη" είναι μία σύμπτωση αλληλοεξαρτώμενων διαδικασιών.ζήτημα τύχης.
(Συμπληρωμένη έκδοση), σελίδες 109, Αθήναι 2007 (διαθέσιμο).

Ορίζοντες κλειστοί, τόνοι υπόκωφοι, εσωτερική περιδίνηση των ηρώων χωρίς ανταπόκριση και διέξοδο, βιβρώσκουσα αδυναμία να κυριαρχήσουν στις μικρές τους ζωές, αίσθηση ασφυξίας με συγκλίνοντα στοιχείο τον θάνατο είναι οι ψηφίδες που συνθέτουν το μωσαϊκό των διηγημάτων και καθορίζουν την ατελέσφορη γεύση τους.
Το βέβαιο είναι ότι δεν υπάρχει τύχη. Μόνο σύμπτωση υπάρχει. Σύμπτωση αλληλοεξαρτώμενων διαδικασιών.
  
                                                                                                                                           

ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ.  Έκδοση 2015, σελίδες 302. (διαθέσιμο).

2007-2015: 18 επιστολές-πραγματείες που δεν απαντήθηκαν ποτέ από τους παραλήπτες τους. Δεν εστιάζουν στο χιλιοειπωμένο φαινόμενο της οικονομικής κρίσης που βρίσκεται στον αφρό, αλλά ανασκαλεύουν το βυθό  και δείχνουν τους πραγματικούς αίτιους που κρύβονται στον πυθμένα. Οι 18 αυτές επιστολές, θίγουν μια περίοδο κρίσης των πολιτισμικών αξιών του ενδοξότερου έθνους και είναι 18 κραυγές του δραματογράφου αποστολέα τους που δεν καλούν σε εγρήγορση και αφύπνιση κανέναν. Διότι όπως έλεγε ο Αριστοτέλης, ‘’Όποιοι διακρίνονται από την αρετή δεν στασιάζουν ποτέ, επειδή βρίσκονται πάντα σε μειοψηφία’’.


ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΡΙΣΗΣ
Βιογραφικό-Συνέντευξη-Πρόσληψη
Έκδοση 2015, σελίδες 165. (διαθέσιμο).


Ένας επικαιροποιημένος ''οδηγός'' για κάθε ενδιαφερόμενο που αναζητά εργασία ή που επιθυμεί να επαναπροσδιορίσει το επαγγελματικό του αντικείμενο αλλάζοντας δουλειά, καθ` ην στιγμή διανύουμε μια οικονομική κρίση αορίστου χρόνου.
Στο βιβλίο αναλύονται όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε:
α) για τον επαγγελματικό προσανατολισμό που δεν μας έγινε ποτέ, β) για την σύνταξη του δελεαστικού βιογραφικού σημειώματος και γ) για τις συγκροτημένες-ορθολογικές απαντήσεις που πρέπει να δώσουμε στην συνέντευξη,
προκειμένου να αυξήσουμε τις πιθανότητες της πρόσληψης μας.

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6977225644, 2108953569
Ηλεκτρονική διεύθυνση: llbillis@hotmail.gr

Αριστοτέλους 22, 10433 Αθήναι

Το ανθελληνικό κράτος εφαρμόζει έμπρακτα τον ρατσισμό κατά των Ελλήνων - Ηλίας Παναγιώταρος

Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΑΙΣΧΥΛΟΥ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ: Αισχύλος Πέρσες: Πατήρ Πάσης Τραγωδίας



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΑΙΣΧΥΛΟΥ

      ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΑΙΣΧΥΛΟΥ
Ο  Αισχύλος γεννήθηκε στην Ελευσίνα το 525π.Χ  και πέθανε στη Γέλα της Σικελίας456π.Χ,.  Σύμφωνα με  τον ‘’ΒΙΟ’’ ήταν από διακεκριμένη γενιά. Νεαρός έζησε την κατάλυση της τυραννία με τις μεταρρυθμίσεις του Κλεισθένη(508 π.Χ.) Άνδρας πια είχε ενεργή συμμετοχή στους αγώνες της Ελλάδας εναντίον των Περσών. Πήρε μέρος στη μάχη του Μαραθώνα—490π.Χ. και στη ναυμαχία της Σαλαμίνας—480π.Χ..
Σε ηλικία 25 χρόνων το 500π.Χ. παίρνει μέρος στους δραματικούς αγώνες χωρις επιτυχία.
Πριν από τον Αισχύλο, ποιητές που υπηρέτησαν τη δραματική τέχνη, πρώτος είναι ο Θέσπις μουσουργός και ποιητής, εισήγαγε στην Διονυσιακή λατρεία, την ‘’υπόκριση’’ την παρεμβολή ενός προσώπου που δηιγιόταν ‘’εν μιμήσει’’ μυθικά γεγονότα. Εκτός από τον Θέσπη ,προυπήρχαν του Αισχύλου οι τραγικοί ποιητές ο Χοιρίλος, ο  Πρατίνας και ο Φρύνιχος που είναι και ο πρώτος που στα έργα του παρουσίασε και γυναικείους χαρακτήρες..
Ο Αισχύλος ανέδειξε όλα εκείνα τα στοιχεία που προϋπήρχαν δημιουργώντας την τραγωδία ως θεατρικό είδος όπως το εννοούμε σήμερα.
Ο Αριστοτέλης στο κεφάλαιο ‘’περί ποιητικής’’ γράφει «……καί πολλάς μεταβολάς μεταβαλούσα ἡ τραγωδία ἐπαύσατο ,ἐπεί   ἔσχε την αὑτῆς φύσιν. Καί τό τε τῶν ὑποκριτῶν πλῆθος έξ ἑνός εἰς δύο ἤγαγε, καί τοῦ χοροῦ ἠλάττωσε καί τόν λόγον πρωταγωνιστήν παρασκεύασσεν……………» Καθιέρωσε την τριλογία μ’ ένα κοινό μύθο κι’ ένα σατυρικό δράμα.
Οι ηθοποιοί του ντυμένοι μ ’εντυπωσιακά ρούχα παρουσίαζαν μεγαλοπρεπή εμφάνιση. Βελτίωσε τις θεατρικές μάσκες και φόρεσε κοθόρνους στους ηθοποιούς.
Λέγεται ότι έπαιρνε και αυτός μέρος  στις παραστάσεις ή σαν μέλος του χορού  ή σε ρόλο.
Για τη μόρφωση του Αισχύλου δεν υπάρχουν συγκεκριμένες πληροφορίες. Από τα έργα του που διασώθηκαν μπορεί να υποθέσει κανένας ότι γνώριζε πολύ καλά τον Όμηρο και τα διδακτικά. Εικάζεται ότι ο νομοθέτης ,ποιητής, κι ’ένας από τους επτά σοφούς της αρχαιότητας, ο Αθηναίος Σόλων (639—559) επέδρασε στην πνευματική του καλλιέργεια.
Για την θρησκευτικότητα του Αισχύλου έχουν γραφτεί πολλά. Μέσα από τα έργα του μπορεί κανένας  ν’  ανιχνεύσει ότι για τον Αισχύλο ,το θείο θέτει τους όρους του ,αλλά , τελικά την ευθύνη για ατομική δράση την παίρνει το άτομο.
Στην Αισχύλεια ποίηση ,το άτομο είναι στοιχείο της ανθρώπινης κοινωνίας, της κοινωνία των θεών και τελικά της φύσης.
Ο  παντοκράτορας Δίας ταυτίζεται με την έννοια ‘’Δικαιοσύνη’’. Έδωσε στην παραδοσιακή θρησκεία δικαιοδοσία ενοχής και τιμωρίας.
O ALBIN LESKY γράφει για τον Αισχύλο, « ………….ότι κατά το ‘’Πάριο Μάρμαρο’’ το γεγονός ότι ο ‘’ΒΙΟΣ’’ ονομάζει για τόπο καταγωγής την Ελευσίνα, οδήγησε επανειλημμένα στην υπόθεση μιας ιδιαίτερης επίδρασης της Ελευσινιαικής λατρείας
 στον ποιητή… όμως εδώ πρέπει να θυμηθούμε ότι έγινε προσπάθεια να συσχετιστεί η πρώιμη τραγωδία ,με τα δρώμενα της Ελευσίνας, ως ένα είδος προτύπου.. Εξάλλου στην αττική τραγωδία, και ιδιαίτερα στον Αισχύλο, έχουν αναζητηθεί επιδράσεις μυστηρίων. Έχει όμως παραβλεφθεί το γεγονός ότι η λατρεία των μυστηρίων και η τραγωδία αποτελούν δύο χωριστές περιοχές. Αν στη τραγωδία για λόγο διδόναι, για μια λογοδοσία πάνω στη θέση του ανθρώπου στον κόσμο, στα μυστήρια  δεν πρόκειται, σύμφωνα μ’ένα βαθύ στοχασμό του Αριστοτέλη, για την προσπάθεια του ανθρώπου να ‘’μάθει’’, αλλά για την αφοσίωσή του…»

            ΤΑ  ΕΡΓΑ   ΤΟΥ    ΑΙΣΧΥΛΟΥ
Η   ‘’ΣΟΥΔΑ’’ αναφέρει 92 τραγωδίες—(23 τετραλογίες) . Όσο ζούσε κέρδισε 28 νίκες. Από τα έργα του τιτάνα της τραγικής τέχνης, η χειρόγραφη παράδοση διέσωσε μόνο εφτά τραγωδίες και 77 τίτλους έργων του..
Κατά τον ‘’ΒΙΟ’’ μπορεί να έγραψε  70 τραγωδίες και πέντε σατυρικά δράματα.
Η χειρόγραφη παράδοση παραδίδει και μερικά αποσπάσματαο από γνωστές και άγνωστες τραγωδίες του.


                    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ στους ΔΡΑΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
1)      472 π.Χ. νίκησε με την τετραλογία: ΦΙΝΕΥΣ, ΠΕΡΣΕΣ, ΓΛΑΥΚΟΣ ΠΟΤΝΙΕΥΣ  και το σατυρικό δράμα ’’ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ. Διασώζονται οι ΠΕΡΣΕΣ. Χορηγός ήταν ο Περικλής
2)      Το 467π.Χ.παρουσίασε την τετραλογία  ΛΑΙΟΣ, ΟΙΔΙΠΟΥΣ ,ΕΠΤΑ ΕΠΙ ΘΗΒΑΣ, και το σατυρικό δράμα ‘’Σφίγγα’’ Διασώζονται οι ‘’ΕΠΤΑ ΕΠΙ ΘΗΒΑΣ’’
3)      468 ή 463 παρουσίασε τετραλογία. Διασώζονται μόνο η τραγωδία ‘’ΙΚΕΤΙΔΕΣ’’
4)      Το 458 π.Χ νίκησε με την τετραλογία ΄΄ΟΡΕΣΤΕΙΑ’’ διασώζεται ολόκληρη. Δεν διασώζεται  το σατυρικό δράμα.
5)      Σε άγνωστη μέχρι σήμερα χρονολογία παρουσίασε την τραγωδία ‘’ΠΡΟΜΗΘΈΑΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ’’ Εικασίες ότι το δεύτερο ήταν ‘’ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΛΥΟΜΕΝΟΣ’’ και το τρίτο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΠΥΡΟΦΟΡΟΣ.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΌΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ
1)508 π.Χ. Δημοκρατικές μεταρρυθμίσεις του Κλεισθένη.
2)490 π.Χ. μάχη του Μαραθώνα
3)480 π.Χ. μάχη των Θερμοπυλών και ναυμαχία της Σαλαμίνας
4) 462 π.Χ. ο Περικλής άρχοντας της Αθήνας.

Στον τάφο του στη Γέλα της Σικελίας, που τον τιμούσαν ιδιαίτερα οι νέοι τραγικοί ποιητές και τον προσκυνούσαν σαν ‘’ιερό χώρο’’, υπάρχει επιτάφιο επίγραμμα, που η παράδοση αναφέρει ότι το είχε γράψει ο ίδιος ο ποιητής. Ο Αριστοτέλης το διαψεύδει.
                    ΕΠΙΓΡΑΜΜΑ
«..’Αισχύλου Ευφορίωνος Ἀθηναῖον, τόδε κεύθε μνῆμα καταφθίμενον πυροφόροιο Γέλας, ἀλκήν δ’ εύδότιον Μαραθώνιον ἄλσος ἄν εἴποι καί  βαθιχαιτήεις Μῆδος έπιστάμενος----


Αισχύλου, του Ευφορίονα το γιό, από την Αθήνα, κρύβει το μνήμα. Πέθανε στη σιτοφόρα Γέλα, την αξι’ ανδρεία του λαλεί το άλσος του Μαραθώνα κι ο Μήδος ο μακρύμαλλος, όπου καλά την ξέρει» .

 

http://tragodos.blogspot.com/2015/03/blog-post_61.html