Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Ποια πρέπει να είναι τα κριτήρια για την καταλληλότητα των αρχόντων της πολιτείας - Τού Αριστοτέλη Κακογεωργίου Ομάδας «Ε» Έψιλον

 Αποτέλεσμα εικόνας για Αριστοτέλης Κακογεωργίου

Αριστοτέλης Κακογεωργίου

«Αυτοί που κατέχουν την εξουσία και την δύναμη, οφείλουν να τιμούν τη φρόνηση»

1)        Οφείλουν να είναι αποφασισμένοι, να πράττουν στη ζωή τους αυτό που συμφέρει στην πόλη και  με κανένα τρόπο δεν θα πράξουν το αντίθετο.
2)      Οι πολίτες πρέπει να ανατρέξουν  σ΄ όλα τα στάδια της ηλικίας τους και να  την παρακολουθήσουν ώστε να εξακριβώσουν ότι είναι ικανοί να τηρούν αυτόν τον κανόνα και δεν παρασύρονται εύκολα με γοητείες, ούτε υποκύπτουν σε καταναγκασμούς, που θα τους καταντήσει επιλήσμονες του καθήκοντός αποβάλλοντας την σκέψη ότι πρέπει να πράττουν πάντοτε ότι είναι άριστο για την πόλη ή το Κράτος.
3)   Να μην μαγεύονται από αυτά που εξαπατούν αλλά να μένουν σταθερά προσγειωμένοι επιδιώκοντας την επίτευξη των ιερών στόχων, που έχουν αναλάβει να πραγματοποιήσουν από τους πολίτες.
4)          Οι πολίτες οφείλουν να εξετάσουν, εάν ακόμα, όταν ήταν νέοι δοκιμάστηκαν όπως δοκιμάζεται ο χρυσός στη φωτιά; Εάν γοητεύονται δύσκολα και μπορούν να διατηρήσουν πάντα την νηφαλιότητά τους και την αυτοκυριαρχία τους, και εάν η στάση τους σε όλες αυτές τις δοκιμασίες αποδειχθεί σύμφωνη με τον ρυθμό και την αρμονία, ώστε να είναι χρήσιμος στον εαυτό του και στην πόλη.
5)         Κατά πόσο έχει λάβει την πρέπουσα ανατροφή και παιδεία, ώστε να είναι ήρεμοι μεταξύ τους και στις σχέσεις τους με τους συνανθρώπους τους. Μόνο με την σωστή παιδεία και αυστηρή σωστή ανατροφή διαπλάθονται έντιμοι και καλοί χαρακτήρες. Και καλοί χαρακτήρες με τη σειρά τους και με την  σωστή μόρφωση γίνονται άριστοι πολίτες και  ικανοί να οδηγήσουν το λαό στην ευημερία. Και για να μην εκφυλιστεί η παιδεία και η ανατροφή, δεν πρέπει να εισάγουν νεωτερισμούς  πέρα των καθορισμένων.
6)         Πρέπει να έχουν ζήσει και να ζουν  με τέτοιο τρόπο ώστε να διατηρούν πάντοτε την ακεραιότητά τους. Δεν πρέπει να  αποβλέπουν σε απόκτηση περιουσίας.
7)         Ο άρχοντας πρέπει να πιστεύει ότι στην ψυχή του έχει από τους θεούς το θεϊκό χρυσάφι, ώστε να μην έχουν καθόλου βλέψεις στο χρυσάφι και το ασήμι των ανθρώπων και να θεωρούν ότι είναι ανόσιο να μολύνουν το θείο χρυσάφι με την ανάμιξη του γήινου χρυσού, αφού από τα χρήματα έχουν προέλθει πολλά και ανόσια έργα, ενώ το θείο χρυσάφι είναι ανόθευτο.
8)          Εάν αποβλέπουν στην απόκτηση πλούτου με επιχειρήσεις και άλλα παρόμοια θα καταντήσουν αντίπαλοι και εχθροί των πολιτών από σύμμαχοι  και συμπαραστάτες που έπρεπε να είναι.
9)          Εάν δεν είναι πραγματικοί  άρχοντες, αλλά απλώς εμφανίζονται, τότε οδηγούν την πόλη  στην καταστροφή και ασκούν με τις αδυναμίες τους μια φθοροποιό επίδραση.
10)   Να μην είναι επιρρεπής στην παρανομία, καθότι η παρανομία θρονιάζει στον ανθρώπινο χαρακτήρα με την ησυχία της και πολλές φορές χωρίς να φαίνεται διαποτίζει τα ήθη και τις συνήθειες της κοινωνίας. Και ένας τέτοιος ηγέτης δεν θα μπορέσει να συνειδητοποιήσει την ιερή αποστολή του με αποτέλεσμα να βλάψει την πόλη
11)       Και εάν από αυτές τις δοκιμασίες της παιδικής, της νεανικής και της ανδρικής του ηλικίας, τον βρούμε αλώβητο και τον εκλέξουμε ως άρχοντα της πόλης ή του κράτους και κατά την διάρκεια της ηγεσίας του παραμείνει ακέραιος, τότε θα του απονέμουμε τιμές όσο ζει, αλλά και όταν πεθάνει θα του αναγείρουμε μεγαλοπρεπή τάφο και μνημεία που θα  απαθανατίζουν τη μνήμη του και θα εκφράζουν το σεβασμό και την τιμή που του ανήκει.
12)     Ίδιον του άρχοντα είναι να τιμάει τον καλό και πρόθυμο πολίτη και όχι να τον εντάσσει στην ίδια μοίρα με τον απρόθυμο, οκνό και κακό πολίτη, διότι η πόλη δεν θα πάει ποτέ μπροστά..
Συμπληρωματικά παραθέτουμε το κεφάλαιο περί κρατικής και εθνικής ηγεσίας το οποίο έχει αναπτύξει ο Αριστοτέλης Κακογεωργίου στον πρώτο τόμο του βιβλίου της Ομάδος «Ε» Έψιλον, σελίδα 198, έτσι ώστε να πάρει κανείς μία κατά κάποιον τρόπο πλησιέστερα σωστή άποψη για το πώς να επιλέγονται οι άρχοντες του τόπου.

Κεφάλαιο ΙΕ

Τι είναι εθνική και τι κρατική ηγεσία σύμφωνα με τις αρχές

της Ομάδας «Ε» των επίλεκτων Ελλήνων
Η Εθνική πνευματική ηγεσία συγκροτείται από τους μεγάλους πνευματικούς δημιουργούς και συνδέεται με τον ιερό ΝΑΟ των επίλεκτων Ελλήνων, ενώ η κρατική πνευματική ηγεσία συγκροτείται από τους κατέχοντες την κρατική εξουσία την παιδεία και την μέθοδο της δασκαλοκρατίας. Ο κρατικός μηχανισμός σπάνια συνδέεται με την εθνική υπόσταση ενός λαού και είναι απομακρυσμένος από το ρίζα των «Ε» .
Μια εθνική ηγεσία δεν υπηρετεί συμφέροντα μεμονωμένων ατόμων, κομμάτων και γενικά υποομάδων, καθότι τα συμφέροντα αυτά έρχονται σε σύγκρουση με τα γενικά συμφέροντα και την ομαλή λειτουργία του συνόλου.
Οι ηγέτες δεν καπηλεύονται πρώτοι την εξουσία και τα υλικά συμφέροντα, όπως γίνεται από τους διευθύνοντες του κρατικού μηχανισμού στον σημερινό κόσμο. Ο αρχηγός του κρατικού μηχανισμού θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί σαν ομοίωμα ηγέτου, που είναι ταγμένος να εξυπηρετεί τα αλλότρια συμφέροντα, χωρίς να ενδιαφέρεται για την προώθηση των συμφερόντων του τόπου που δήθεν  κυβερνά, ενώ ουσιαστικά καταδυναστεύει.
Ο εθνικός και πνευματικός ηγέτης θέλει τον πολίτη κοινωνικά ελεύθερο με εθνική και ιστορική συνείδηση, ενώ ο κρατικός μηχανισμός θέλει τον πολίτη δούλο, ανελεύθερο και χωρίς πλήρη ενημέρωση, ώστε να τον καθοδηγεί όπως επιτάσσουν οι δικές του ανάγκες και να τον γαλουχεί με τα μηνύματα που του υπαγορεύει ο μηχανισμός της ξένης ομάδας που εξουσιάζει τις συνειδήσεις του ανθρώπου.
Το μόνο που απομένει είναι η έρευνα και η αποκατάσταση της ελληνικής συνείδησης, ώστε να γίνουμε αυτόβουλοι και ανεξάρτητοι όπως έπλασαν τον Έλληνα οι σοφοί Κένταυροι με τους πρώτους Έλληνες θεούς, οι οποίοι εν συνεχεία δημιούργησαν τον Δία και τον αποκάλεσαν γενάρχη του Ελληνισμού.
Ο άχρηστος και άβουλος επικεφαλής του κράτους, συγκεντρώνει όλες του τις προσπάθειες στο πως θα διατηρηθεί στην εξουσία που του παραχώρησαν με όρους. Έτσι καταδυναστεύει την εθνική συνείδηση του λαού του και καταρρακώνει την πνευματική του διαύγεια με την εσκεμμένα λανθασμένη διαπαιδαγώγηση μίας αλλότριας παιδείας .
Με τη μέθοδο αυτή εμφυτεύουν μηνύματα, που καταστρέφουν τη φύση και την ψυχοσύνθεση των πολιτών, αλλά εξασφαλίζουν την κυριαρχία επί των άβουλων πλέον ποιμνίων, που επίσημα υβρίζουν  τους πολίτες, τόσο οι δήθεν πολιτικοί όσο και οι δήθεν εκκλησιαστικοί ηγέτες. Ένας εθνάρχης ουδέποτε θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από το κατεστημένο σε βάρος των εθνικών συμφερόντων του λαού. Ο εθνάρχης, λοιπόν. όπως ανέφερα στην προηγούμενη σελίδα, θέλει τους πολίτες του αφυπνισμένους πνευματικά και ενημερωμένους ιστορικά.
Οι σημερινοί κρατικοί ηγέτες, αυτοχαρακτηρίζονται ή και αυτοπροσδιορίζονται «Έλληνες», ενώ ουσιαστικά δεν είναι και ούτε θέλουν να γίνουν και  γι’ αυτό τον λόγο αρνούνται να συμμετάσχουν όχι μόνον εις τα των Ελλήνων ιερά Μυστήρια που τα αντικατέστησαν με τα εβραϊκά αλλά ούτε και εις αυτήν την ελληνική ΠΑΙΔΕΙΑ.
Η επί δυο χιλιετίες πραγματοποιημένη παλιμπαιδική μετάλλαξη της «Ελληνικής φύσης» και της νοητικοπνευματικής ζωής των, κατέβασε και καταγκρέμισε το έθνος από το επίπεδο των Ελλήνων εις το επίπεδο των αγενών και των βροτών ξενολατρών.
Έτσι οι κρατικοί ηγέτες χωρίς εθνική συνείδηση οδηγούνται από ξενόφερτα συμφέροντα και οι ίδιοι οδηγούν τον ανήμπορο λαό προς την αποφράδα σήραγγα της έρημου, προκείμενου να ακολουθήσουν τα σκοτεινά σχέδια των μαύρων εξουσιαστών που οδηγούν στην ξέφρενη πορεία, την οποία χάραξαν με σκοπό να καταστρέψουν τη ζωή. Τη σκοτεινή αυτή τακτική της ηγεσίας δεν μπορεί να κατανοήσει ο σημερινός Πολίτης και μάλιστα ο Νεοέλληνας.
Με την αθέμιτη αυτή αντεθνική τακτική δεν είναι σε θέση να εισέλθουν εις τον ιερό ΝΑΟ των Ελλήνων, αλλά ούτε καν να τον ατενίσουν, αφού συνεχίζουν να ασεβούν κατά των Ιερών της Ελλάδος και συγκατατίθενται για την πνευματική και ιστορική ακροβυστία του ελληνικού πνεύματος. Γι’ αυτό και ο ναός των Ελλήνων είναι άγνωστος σ’ αυτούς, οι οποίοι πλέον για την εξουσία και μόνο εθελοτυφλούν και τυφλώνουν τον λαό ώστε να τον οδηγούν όπου οι απάνθρωποι ταγοί τον επιτάσσουν.
Δεν είναι λίγες οι υπηρεσίες της Ελλάδας και μάλιστα στο χώρο της Μακεδονίας, στις οποίες δεσπόζει το άγαλμα του κατακτητή και σφαγέα του ελληνισμού «Μέγα» Κωνσταντίου και όχι του Μεγάλου Αλεξάνδρου, που είναι προπάτορας των Ελλήνων. Πολλές ηγεσίες χρησιμοποιούν χρήματα των πολιτών για να τιμήσουν αυτούς που κατέσφαξαν τον Ελληνισμό και κατέστρεψαν κάθε ελληνικό δημιούργημα. Αυτοί άλλαξαν και το όνομα των Ελλήνων μετατρέποντας τους σε Ρωμιούς Χριστιανούς. Κανένας  ηγέτης  δυστυχώς  δεν  μπόρεσε να υψώσει το ανάστημά του και να ξεκαθαρίσει τις ασυμβίβαστες έννοιες του Ελληνισμού, του Χριστιανισμού και της ρωμιοσύνης. Βολεύει τους πάντες ο υφιστάμενος αχταρμάς ώστε να μην υπάρχει πολιτικό κόστος και διακινδυνεύει η καρέκλα τους. Αυτός όμως ο αχταρμάς θολώνει για τα καλά τα νερά, ώστε να μην μπορέσει εύκολα ο κάθε Νεοέλληνας να καταλάβει το παιγνίδι που παίζεται.
Οι ταγοί του εκάστοτε κατεστημένου, οδηγούν το λαό σε δρόμους και κατευθύνσεις που είναι άσχετες με την ύπαρξή του και τα συμφέροντά του. Με τον τρόπο αυτό απομακρύνουν τον λαό από ουσιαστικές ασχολίες, αλλά και εκδηλώσεις, που θα ανήκουν σε όλο το λαό και όχι σε μια μερίδα, που συγχρόνως θα ανέβαζε την ποιοτική ενασχόλησή του και θα διεύρυνε την πνευματική του διαύγεια. Στο νέο ελληνικό χώρο ποτέ δεν γιορτάστηκαν οι παγκοσμίου φήμης πραγματείες, όπως ο Μαραθώνας, οι Θερμοπύλες, η Σαλαμίνα, η Πύδνα και ο Αλέξανδρος.
Οι ταγοί των κατεστημένων δεν επιδιώκουν την αφύπνιση του λαού, αλλά την αποχαύνωση, ώστε να μπορούν να εκπληρώνουν τη μυστική αποστολή τους που είναι ταγμένοι από τις ξένες δυνάμεις για να εξυπηρετούν μόνο τα συμφέροντα που αφορούν τους προστάτες τους και τον ίδιο τον εαυτό τους.
Αποκαλυπτικές οι ακόλουθες φράσεις του Προμηθέα από το έργο του Αισχύλου «Προμηθεύς Δεσμώτης»

«Να σέβεσαι να προσκυνάς, να καλο- πιάνεις πάντοτε αυτόν που βρίσκεται στην εξουσία.»

«Μόλις και κάθισε στον πατρικό τον θρόνο άρχισε στους θεούς τιμές να δίνει και να τους μοιράζει την  εξουσία με τάξη, για τους ανθρώπους καμιά έννοια  δίχως  να βάλει».
Ο Μέγας Προμηθέας, όμως, που δεν δίστασε να τα βάλει με την εξουσία έδωσε και τη θαρραλέα απάντηση δίνοντας το παράδειγμα για τη σωστή αντιμετώπιση της Εξουσίας από τους Πολίτες.

«Μα εγώ τον Δία λιγότερο κι απ’ το μηδέν τον λογαριάζω».

                                     (Εμοί   δ   λασσον   Ζηνός   μηδέν μέλει)
Ο Προμηθέας είναι η ενσάρκωση του αφυπνισμένου εθελοντή, ευεργέτη και επαναστάτη που προσπαθεί να βοηθήσει τη λαϊκή μάζα. Είναι ο διαφωτιστής της αφύπνισης και αυτομάτως ο εχθρός κάθε εξουσίας  που  μισεί  την  αφύπνιση  της λαϊκής μάζας. Η εξουσία μισεί και καταδιώκει κάθε Εθνάρχη ο οποίος ταρακουνάει την καρέκλα ή κάποιο συμφέρον των εξουσιαστών.
Ο Προμηθέας, όμως, γεννημένος ηγέτης, εθελοντής και ευεργέτης δεν πτοείται με καμία απειλή και όλα τα βασανιστήρια του φαίνονται τιποτένια μπροστά στον διακαή πόθο να βοηθήσει τους ανθρώπους. Ο Προμηθέας, ο προπάτορας του Ελληνισμού, είναι το πλέον ζωντανό παράδειγμα προς μίμηση, αφού ενσαρκώνει τον αγώνα κατά της Εξουσίας για την καλυτέρευση της ζωής των ανθρώπων, οι οποίοι αγνοούνται από τους Εξουσιαστές.
Αυτές οι σκέψεις και οι τοποθετήσεις μισούνται από τη σκάρτη ηγεσία που εύκολα επιρρίπτει τον στιγματισμό της αναρχίας. Μια σπασμωδική κίνηση, που αποτελεί χαρακτηριστικό των εξουσιαστών, αφού με κάθε τρόπο τους ενδιαφέρει μόνο η καρέκλα της εξουσίας. Όμως, μια τέτοια προσπάθεια αργά ή γρήγορα θα πέσει στο κενό.
Οι σκέψεις και οι τοποθετήσεις μου πηγάζουν μόνο από αγάπη για τον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ, τον άνθρωπο και τη ζωή. Είναι επόμενο λοιπόν να καταπολεμώ τις αχόρταγες βδέλλες που μαστίζουν την ανθρωπότητα και που ποτέ δεν εγκαταλείπουν το θύμα όσο αίμα και εάν ρουφήξουν, ενώ οι φυσικές βδέλλες, όταν  χορτάσουν,  εγκαταλείπουν  το  θύμα. Συνηθισμένοι να περιστοιχίζονται και αυτοί από τους κόλακες που αποτελούν κάποια άλλη κατηγορία βδελλών, δεν έχουν τη δύναμη να ακούσουν αλήθειες, όπως αυτές, και σοκάρονται μόλις τους λείψει το ψέμα και η κολακεία.
Ο ίδιος ο Αλέξανδρος, ο ΜΕΓΑΣ αυτός ο ηγέτης, δεν απέφυγε να ακούσει τον εξόριστο Διογένη από τη Σινώπη πριν ξεκινήσει για τη μεγάλη του εκστρατεία κατά των Περσών. Ο Διογένης, ελεύθερος και ευθύς όπως ήταν, δεν κολάκεψε τον Βασιλιά της Μακεδονίας και όλης της Ελλάδος Αλέξανδρο, αλλά του μίλησε με τη σκληρή γλώσσα της αλήθειας.

«Αυτοί που κατέχουν την εξουσία και την δύναμη, οφείλουν να τιμούν τη φρόνηση.»

    Η καλοπέραση, η απραξία, η δουλεία στο κέρδος και στην ηδονή κατέστρεψαν ψυχικά τους βασιλείς της Περσίας, της Ινδίας, της Σκυθίας, της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και πολλούς άλλους όπως και Έλληνες.
Οι ηγέτες δεν επιτρέπεται να είναι δειλοί αλλά θαρραλέοι, καθότι οι θαρραλέοι από τη φύση τους αγαπούν τους θαρραλέους, ενώ οι δειλοί τους βλέπουν με καχυποψία, τους μισούν σαν εχθρούς, αποδέχονται δε και αγαπούν τους χυδαίους. Οι δειλοί ηγέτες αγκαλιάζουν τους κόλακες, ενώ οι θαρραλέοι απομακρύνουν τους κόλακες και αγκαλιάζουν αυτούς που αγαπούν την αλήθεια.
Ένας άχρηστος ηγέτης είναι δύσκολο να δει τις ικανότητες των πολιτών, όπως ένας τυφλός δεν μπορεί να δει το ΦΩΣ. Ο ηγέτης, είτε Βασιλιάς, είτε Νομάρχης, είτε Δήμαρχος, είτε Βουλευτής και Πρωθυπουργός, οφείλει να είναι συνετός και  γνώστης της ηγετικής τέχνης του Θεού Δία, όπως διευκρίνισε ο Διογένης στον Μέγα Αλέξανδρο. Τότε τίποτε δεν εμποδίζει κάθε ηγέτη – άνθρωπο να νιώθει παιδί  του Θεού, αφού κατά τον Όμηρο ο Δίας  είναι πατέρας  όχι μόνο των Θεών, αλλά και των ανθρώπων που δεν υποβιβάστηκαν στην κατηγορία των ανδραπόδων, των φαύλων και των χυδαίων.
Εάν, λοιπόν, ο ηγέτης είναι δειλός, μαλακός, δουλικός και υποκριτής, δεν μπορεί να συγγενεύει ούτε με τους θεούς ούτε με τους χρηστούς ανθρώπους παρά μόνο με τα ανδράποδα των σπαρτών σημαδεμένων Θηβαίων που εγκατέλειψαν τον Λεωνίδα στις Θερμοπύλες και προσχώρησαν στον Δαρείο.
Ο Διογένης είπε στον Αλέξανδρο ότι αυτοί οι σπαρτοί Θηβαίοι έφεραν ένα σημάδι κάποιας λόγχης στο σώμα τους για να τους γνωρίζει ο θεός.
Ο Αλέξανδρος του απάντησε ότι οι ηγέτες που νιώθουν παιδιά του Θεού έχουν στην  ψυχή  τους το σημάδι της Αρετής, από το οποίο και θα τους αναγνωρίζει όποιος ξέρει να κρίνει και πολύ πιο εύκολα ο Θεός.
Ο Ηγέτης πρέπει να χαρακτηρίζεται ως ο καλύτερος ανάμεσα στους ανθρώπους, αφού οφείλει να είναι ανδρείος, δίκαιος, φιλάνθρωπος και ανίκητος από κάθε πόνο και ποταπή επιθυμία.

    Δεν θεωρείται ηνίοχος αυτός που δεν ξέρει να κρατά τα ηνία, ούτε μπορεί να θεωρείται αρχηγός αυτός που δεν ξέρει να διοικήσει, ούτε μπορεί να θεωρείται γιατρός αυτός που δεν ξέρει να θεραπεύει.

    Οι τίτλοι, τα ψεύτικα στεφανώματα, οι έπαινοι των υποκριτών, οι τεμενάδες του φτωχού λαού μοιάζουν με την καρναβαλίστικη οικτρή εικόνα  της γιορτής των Σακών της Περσίας.

Οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν ακράδαντα ότι ο κατεξοχήν κάτοχος της ηγετικής γνώσης και τέχνης ήταν ο Δίας, που την μετέδιδε στα παιδιά του, τους Έλληνες. Αυτός ήταν ο λόγος που όλες οι εξέχουσες προσωπικότητες της αρχαιότητας, όπως ο Περσέας, ο Ηρακλής, ο Μίνωας κ.α. ονομάζονταν παιδιά του Δία, αφού ταύτιζαν τον Δία με την  παιδεία. Τα παιδιά αυτά του Δία έτυχαν τη θεϊκή παιδεία, η οποία είναι η δυνατή και εύκολη. Οι υπόλοιποι πήραν την ανθρώπινη παιδεία που ξεφουρνίζει  μασκαράδες  της  ηγεσίας  για  να εξυπηρετούν τα δικά τους ποταπά συμφέροντα και τα συμφέροντα της άχρηστης μυημένης κλίκας της αγέλης των σκυλανθρώπων.

Η θεία παιδεία, όπως των αναφερομένων, χαρακτηρίζεται από την ανδρεία και μεγαλοσύνη που τους έκανε να ξεχωρίζουν ως εκλεκτά παιδιά του  θεού Δία. Ο κάθε Έλληνας είχε το δικαίωμα και την ευκαιρία να ονομασθεί εκλεκτός γιος του Δία, αρκεί να αποκτούσε τα εφόδια της παιδείας και της σοφίας και αρκεί να ήταν διατεθειμένος να αγωνισθεί για την αγάπη και τη σωτηρία των ανθρώπων. Κανένας θεός δεν χάρισε στους Έλληνες αυτό το προσόν, όπως έκανε ο Γιαχοβάς στους Εβραίους απλώς και μόνο επειδή ήταν Εβραίοι. Ο Δίας δεν ξεχώριζε και δεν δώριζε σε κανένα. Την αθανασία μπορούσε να την κερδίσει ο κάθε άνθρωπος αρκεί να μπορούσε να κοσμήσει τα έργα του με ΑΡΕΤΗ και αυτοθυσία.

    Όλα αυτά τα θεία χαρίσματα τα έχει φυλαγμένα ο κάθε μυημένος ηγέτης μέσα στην ψυχή του και κανείς δεν μπορεί να του τα αφαιρέσει, ούτε ο χρόνος, ούτε κανένας μασκαράς σοφιστής. Δεν είναι ηγέτης αυτός που περιστοιχίζεται από σοφιστές οι οποίοι δεν διαφέρουν από έναν ακόλαστο ευνούχο.

    Κάθε μαθητεία χωρίς τις αρχές θεϊκού προτύπου, όπως είχε ο Μίνωας, δεν είναι σε θέση να δημιουργήσει κάποιον άξιο ηγέτη. Ο Μίνωας ήταν   σύντροφος του θεού, γι’ αυτό και υπήρξε ο πιο δίκαιος άνθρωπος και ηγέτης.

Ένας ηγέτης, εάν είναι φίλος του Θεού, δεν μπορεί να πράξει κάτι άδικο ή να σκεφθεί κάτι πονηρό και αισχρό, όπως συμβαίνει με πολλούς άλλους ηγέτες που δεν τυγχάνουν σύντροφοι του θεού.

    Ο Όμηρος ονομάζει τον ηγέτη «Ποιμένα του λαού». Οφείλει να φυλάει και να προστατεύει το λαό του και όχι να τον οδηγεί στις αγέλες των λύκων. Οι ηγέτες αναζητούν εχθρούς, γιατί τυφλωμένοι από την αλαζονεία τους δεν βλέπουν στον  καθρέφτη τον μεγαλύτερο εχθρό τους που δεν είναι άλλος παρά ο ίδιος ο εαυτός τους, τον οποίο δεν κατόρθωσαν να τον τιθασεύσουν και να τον χαλιναγωγήσουν, αφού λησμόνησαν την αρχή της απολλώνιας διδασκαλίας,

«Γνῶθι σατόν»
Η αφροσύνη και η επιπολαιότητα, που κατέχει σήμερα την ηγεσία, θεωρείται η χειρότερη καταστρεπτική αρρώστια των ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ του σύγχρονου κόσμου. Το σημάδι του ηγέτη είναι μόνο η ενάρετη φύση του.
Η ανθρωπότητα δεν θα είχε τα σημερινά προβλήματα, εάν οι ηγέτες που διαβάζουν αυτές τις φράσεις δεν ένιωθαν επαναπαυμένοι. Από την πείρα που απέκτησα μέσω της πολύχρονης συνεργασίας μου με τις ηγεσίες εκφράζομαι χωρίς επιφυλάξεις ότι όλα αυτά είναι άγνωστα στα πρόσωπα που σήμερα αντιπροσωπεύουν τις ηγετικές τάξεις. Εάν υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις, θα χρειαζόταν σήμερα ο Διογένης πολύ μεγαλύτερο φανάρι για να τις εντοπίσει. Το ξέρουμε όλοι μας και το βλέπουμε καθημερινά ότι πολλοί από τους σημερινούς ηγέτες ανέρχονται στις ηγετικές τάξεις νηστικοί και ελεεινοί όχι για να προσφέρουν έργο, όχι για να φύγουν πλούσιοι σε δόξα και φτωχοί σε χρήμα, αλλά για να μοιράσουν την εξουσία, θέσεις, αξιώματα και τον ιδρώτα του λαού, με σκοπό να χορτάσουν τους λυκανθρώπους τους με τις σάρκες των ανθρώπων, που ανέλαβαν δήθεν να προστατέψουν. Αυτούς όλους, χωρίς υπε- κφυγές, τους χαρακτηρίζω ως αποτυχημένους μπακάληδες, φοροεισπράκτορες και μασκαρεμένους βασιλιάδες των Σακών, χωρίς ανδρεία, χωρίς ντροπή, χωρίς φρόνηση, χωρίς αρετή και χωρίς ίχνος ηθικής υπόστασης.
Εάν τους εκτιμήσουμε σε χρήμα θα μπορούσε ο φτωχότερος να τους αγοράσει. Χωρίς να το θέλω, ανατρέχει ο νους μου στον πατέρα μας Ηράκλειτο με το σοφό του απόφθεγμα

«ΠΑΤΗΡ  ΠΑΝΤΩΝ  ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΣΤΙ»

Τα πλοκάμια της Λερναίας ΄Υδρας των ασυνείδητων ηγετών είναι τόσο βαθιά ριζωμένα που ούτε  ο Ηρακλής δεν θα μπορούσε εύκολα σήμερα να απαλλάξει τις κοινωνίες των ανθρώπων.
Δεν εννοώ, βέβαια, έναν κατά λέξη πόλεμο, όπως δεν τον εννοούσε και ο Ηράκλειτος, αλλά μια πνευματική επανάσταση κατά αυτής της πολυκέ- φαλης Λερναίας Ύδρας, που είναι επιβεβλημένη για την απεξάρτηση και απελευθέρωση των ανθρώπων από τα δεσμά της υποκρισίας και της εκμετάλλευσης των  συνειδήσεων εξουσιαστών.
Εάν οι ηγέτες μας θέλουν επαξίως να ηγηθούν, οφείλουν να είναι έτοιμοι να θυσιάσουν όχι μόνο τις ανέσεις τους και τα προσωπικά τους αλλά και τις κόρες τους, όπως έκανε ο άξιος ηγέτης της Ελληνικής κοσμογονίας Αγαμέμνων. Το παράδειγμα του Αγαμέμνονα διευκρινίζει ότι ο ηγέτης δεν ανήκει σε κανένα, ούτε στον ίδιο τον εαυτό του, παρά  μόνο στον λαό και στον Θεό. Οφείλει δεν να εξέρχεται φτωχότερος σε χρήμα, με μειωμένο κοιλιακό όγκο αλλά  πλούσιος σε δόξα και ευσυνειδησία.


Αριστοτέλης Κακογεωργίου
 22. März 2016

Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

ΕΥΡΩΠΗ: ΕΣΠΕΙΡΕ ΑΝΕΜΟΥΣ ΘΕΡΙΖΕΙ ΘΥΕΛΛΕΣ - Τού Υποστράτηγου ε.α Κωνσταντίνου Κωνσταντινίδη, Συγγραφεύς.....


Η Δύση με την ιμπεριαλιστική και ληστρική πολιτική της σε βάρος του 3ου Κόσμου έσπειρε ανέμους και θερίζει   θύελλες . Τα πλούσια έθνη του ΟΗΕ (Αμερική , Ευρώπη , Ιαπωνία, Καναδάς, Αυστραλία κ.α) δεν φρόντισαν να  εφαρμόσουν  μια ισόρροπη ανάπτυξη συνολικά όλου του κόσμου μέσω της συνεργασίας , της τεχνολογίας, του εμπορίου, των επενδύσεων και της τεχνογωσίας, αλλά αντίθετα   χρησιμοποίησαν   τον Τρίτο κόσμο  σαν την παχιά αγελάδα για εύκολο πλουτισμό . Σαν να μην έφθανε η ληστρική αποικιακή και μετα-αποικιακή επιδρομή πριν και   μετά την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης άρχισε με  επιδρομές στις ισλαμικές χώρες της Μ. Ανατολής Ασίας και Αφρικής  για την διαρπαγή του μαύρου χρυσού και των πρώτων υλών .
Επέτρεψαν να εγκατασταθεί  το Ισραήλ  στα Παλαιστινιακά   εδάφη  και έκτοτε  να κάνει την μεγαλύτερη γενοκτονία σε βάρος του Παλαιστινιακού λαού  .  Το στρατοκρατικό και θεοκρατικό  Ισραηλινό κράτος που  ρίζωσε παράνομα   δεν φρόντισε  τουλάχιστον να  συνεργασθεί με τους Παλαιστινίους . Τα μαρτύρια και οι διωγμοί   του μαρτυρικού Παλαιστινιακού λαού δεν έχουν τελειωμό  και η Δύση ένοχα σιωπησε .
Αφ’ ότου ρίζωσε το κακόηθες τούτο καρκίνωμα - σαν προγεφύρωμα των ΗΠΑ στην περιοχή της Μέσης Ανατολής -άρχισε αναταραχή,   τοπικοί πόλεμοι,   διωγμοί,   σφαγές,   διχόνοια και τέλος οι ιμπεριαλιστικοί πόλεμοι των ΗΠΑ-ΝΑΤΟ( Ιράκ , Αφγανιστάν, Συρίας, Λιβύης κ.α)
Ο αρχιτέκτων του διεθνούς σιωνισμού και σφαγέας λαών   Χένρι Κίσινγκερ  κατά την διάρκεια του ψυχρού πολέμου   και πριν από την πτώση της ΕΣΣΔ έκανε το μέγα έγκλημα να εγκαινιάσει τον «πόλεμο των πολιτισμών» του άλλου Εβραίου   Samuel Huntington . Προς τούτο στρατολόγησε Αφγανούς πιστούς στο Ισλάμ, τους εξόπλισε και τους πέρασε την    πιο εξτρεμιστικού Ισλαμική ιδεολογία   , προκειμένου να πολεμήσουν  κατά των Σοβιετικών   στο Αφγανιστάν. Αυτοί οι μαχητές του Ισλάμ δεν κατέθεσαν τα όπλα μετά την απομάκρυνση των Σοβιετικών αλλά  παρέμειναν μισθοφόροι της CIA και Mossad  για την εκτέλεση βρώμικων πολέμων  , προβοκατόρικων ενεργειών , τρομοκρατικών αποστολών-συχνά και σε βάρος της Δύσεως-στην περιοχή της Μ. Ανατολής, Αφρικής ,   ΗΠΑ και  Ευρώπη.
Μέσα σ’ αυτό το γκρίζο τοπίο αναπτύχθηκε και ανδρώθηκε το εξτρεμιστικό και άκρως φανατικό Ισλάμ σαν κατακτητική θρησκεία, ένα όχημα κατάλληλο για κρατική εκμετάλλευση . Η Σαουδική Αραβία  και το Κατάρ με την υψηλή καθοδήγηση της Βρετανίας ανέλαβαν τις ισλαμικές  τρομοκρατικές οργανώσεις κάτω από διάφορα ονόματα (Ταλιμπάν, Αλ Κάιντα, Αλ Νούσρα κλπ ) Την υψηλή όμως κατεύθυνση και έλεγχο έχει η  CIA και  Mossad . Η Τουρκία δεν άργησε να  διαπιστώσει ότι το «Τζιχάντ» ήτο χρήσιμο για τα επεκτατικά της σχέδια στη Συρία και Ιράκ και ανέλαβε την εκπαίδευση και εξοπλισμό των τζιχαντιστών. Τώρα δέχεται τα επίχειρα της κακίας της.
Οι Ευρωπαίοι σαν ουραγοί πάντα  των ΗΠΑ στήριξαν τον ολέθριο πόλεμο των θρησκειών χωρίς να αντιλαμβάνονται οι κρετίνοι  ότι ένα  εξτρεμιστικό Ισλάμ  είναι  μια φοβερή βόμβα στα θεμέλια της Ευρώπης. Αντίθετα έριξαν τον Μουαμάρ Καντάφι που ήταν   κυματοθραύστης του φανατικού Ισλάμ, με αποτέλεσμα να βγουν από μέσα τα αυγά του φιδιού.  Αγκάλιασαν την ισλαμική Τουρκία επειδή οι ΗΠΑ την θεωρούν σαν στρατηγικό εταίρο εναντίον της καθόδου της Ρωσίας στη Μεσόγειο και αντιμετώπισαν εχθρικά την Ρωσία.
Αντί να συνεργασθούν με τη Ρωσία η οποία αντιμετωπίζει τον ίδιο κίνδυνο, οι Ευρωπαίοι  επέβαλαν  κυρώσεις στη Ρωσία και ενίσχυσαν τους τζιχαντιστές- κατά του μετριοπαθούς Ασαντ, ο οποίος είναι ο εγγυητής μιας κοσμικής Συρίας.
Οι Ευρωπαϊκοί λαοί όλα αυτά τα χρόνια στήριζαν τις   αντιλαϊκές  ,  νεοφιλελεύθερες  και ιμπεριαλιστικές  κυβερνήσεις των χωρίς να αντιλαμβάνονται ότι είναι  υπόδουλες  στον διεθνή σιωνισμό, γενεσιουργό αιτία της σημερινής αποτρόπαιης καταστάσεως του κόσμου .  Σε λίγο είναι έτοιμοι να μας βάλουν μέσα στον Πυρηνικό Αρμαγεδδώνα. Και πάλι είναι έτοιμοι να μπουν.
Το σιωνιστικό ιερατείο(13 επικυρίαρχοι) έχουν αναλάβει με το μεταναστευτικό ρεύμα   να ισοπεδώσουν κράτη –έθνη και να πολτοποιήσουν λαούς . Και πάλι οι Ευρωπαίοι σαν   στρουθοκάμηλος έβαλαν το κεφάλι μέσα στο χάος της Ελλάδος και την θυσίασαν σαν νέα Ιφιγένεια.
Εμείς τι σχέση έχουμε με τούτη την Ευρώπη;
*Αμφικτύων
22/3/2016
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

Η Εαρινή Ισημερία και η σημασία των Φυσικών Εορτών

Η Εαρινή Ισημερία και η σημασία των Φυσικών Εορτών
Αναπαράσταση της αρπαγής της Περσεφόνης από τον Πλούτωνα στον Τάφο της Αμφίπολης

Η Εαρινή Ισημερία είναι μία από τις τέσσερις εορτές που εορταζόντουσαν στα αρχαία χρόνια από Ευρωπαϊκούς και μη Λαούς, μια εορτή αρκετά συμβολική τόσο σε φυσικό όσο και σε πνευματικό επίπεδο, καθώς νοηματοδοτεί εκτός από την αρχή της αναγέννησης της φύσης και την ίδια την πνευματική αναγέννηση του ανθρώπου.
Στην αρχαία Ελλάδα η εαρινή ισημερία εορτάζονταν σε συνδυασμό με την αναγέννηση του Θεού Διονύσου. Πιο συγκεκριμένα, η εαρινή ισημερία συνέπιπτε με τον θάνατο του Διονύσου του Ζαγρέως και την αναγέννηση του, με την συνδρομή της Θεάς Αθήνας, δηλαδή της Θεάς της Σοφίας, ως Διονύσου του Ελευθερέα. Επιπλέον η εαρινή ισημερία συμβολιζόταν και με την έλευση της Περσεφόνης από τον Κάτω Κόσμο στον οποίο είχε καταδικαστεί να διάγει την ζωή της για το μισό του έτους. Έτσι, με την έλευση της Περσεφόνης στο Βασίλειο του Πλούτωνα το μισό μέρος του έτους έχουμε τον μαρασμό και τον Θάνατο της Φύσεως και το άλλο μισό έχουμε την αναγέννηση και άνθηση της Φύσης με την έλευση της στο Βουνό των Θεών, τον Όλυμπο!
Οι ιστορίες του Διονύσου και της Περσεφόνης συμβολίζουν λοιπόν εκτός από την αναγέννηση της φύσεως και την αναγέννηση του πνεύματος του ανθρώπου, όπως αναφέρθηκε παραπάνω και όπως έγινε αντιληπτό μέσα από την μικρή περιγραφή. Για τους αρχαίους ημών προγόνους, ότι συμβαίνει στην φύση, συμβαίνει και στην φύση του ανθρώπινου πνεύματος, καθώς ο άνθρωπος είναι μέρος της φύσης και δεν μπορεί παρά να λειτουργεί με την ίδια εσωτερική λειτουργία.
Μέχρι να φτάσει στα ανώτατα επίπεδα πνευματικότητας ο άνθρωπος, χρειάζεται να διασχίσει έναν δρόμο άκρως ανηφορικό, σαφώς γοητευτικό, πολλές φορές μοναχικό, με πολλούς κινδύνους και προσωπικό πόνο, γιατί όπως μας είπε η Νιτσεϊκή Φιλοσοφία, "κάθε δημιουργία, κάθε γίγνεσθαι, προϋποθέτει και τον πόνο". Επομένως, τα ηλιοστάσια και οι ισημερίες, απεικονίζουν τον διακαή πόθο του ανθρώπινου πνεύματος για ανύψωση και τελειοποίηση, μέσα από τον συνεχή αγώνα του ανθρώπου να νικήσει την περατότητα του, τον Θάνατο. Η ανύψωση και η ολοκλήρωση αυτή, όπως μας προϊδεάζει η λειτουργία της Φύσεως, μπορούν να πραγματοποιηθούν με έναν τρόπο επίπονο, διότι πολλές φορές, στην εξερεύνηση του "γνώθι σαυτόν", ο άνθρωπος θα χρειαστεί να αυτοκαταργήσει τον ίδιο του τον εαυτό, να θανατώσει ένα παλιό του κομμάτι, ώστε να αναγεννηθεί ισχυρότερος και πιο ολοκληρωμένος. Ώστε εν τέλει, να γίνει αυτό που προστάζει ο Νίτσε "Τι λέει η συνείδησή σου; «Πρέπει να γίνεις αυτός που είσαι.»". Βεβαίως, όλα αυτά μπορούν να γίνουν μόνο σε συνάρτηση με την ιδέα του Θανάτου, επειδή αυτός θα σφραγίσει και θα εξακριβώσει ότι ζήσαμε μια αξιομνημόνευτη ζωή. Η επίγνωση του Θανάτου, καθιστά τον άνθρωπο το πλέον τραγικό ον μέσα στην δημιουργία της φύσης, καθώς γνωρίζοντας την περάτοτητα του αγωνίζεται ενάντια σε αυτήν, παράγοντας, δημιουργώντας, αφήνοντας κάτι πίσω του, το οποίο θα θαυμάζεται ακόμα και μετά το Τέλος του. Άλλωστε, "τέλος" όπως θα μας πει και ο ίδιος ο Αριστοτέλης, σημαίνει τον σκοπό, και ο σκοπός του ανθρώπου είναι να γίνει αυτός που πραγματικά είναι, γεγονός αδύνατον δίχως τον φυλετικό προκαθορισμό που επιβάλλει η φύση.
Πολλοί θα αναρωτηθούν τι σχέση έχουν όλα αυτά με τον Αγώνα της Χρυσής Αυγής. Ας ξεκαθαριστεί λοιπόν, όπως έχει γίνει πάμπολλες φορές, ότι ο Αγώνας της Χρυσής Αυγής εκτός από πολιτικός είναι και πνευματικός. Πολιτικός γιατί προσπαθεί μέσα από τον συνεχή αγώνα να καταστρέψει το μεταπολιτευτικό σύστημα της εθνικής μειοδοσίας και πνευματικός γιατί επιθυμούμε την εκτόπιση του πνεύματος που διέπει όλο τον σύγχρονο κόσμο, δηλαδή της ύλης, αντικαθιστώντας την με την Αρετή και την Αξία της Φυλής. Γνωρίζοντας ποιοι είμαστε και με το να γίνουμε αυτοί που είμαστε, έχουμε ξεχωρίσει, έχουμε θέσει σε απόσταση τον εαυτό μας από τον μοντέρνο κόσμο όπου ύψιστο αγαθό είναι η ύλη, και έχουμε στρέψει το βλέμμα του πνεύματος μας στις Αρχέγονες Ιδέες της Φυλής και της Παράδοσης. Για εμάς τους Χρυσαυγίτες, αξία δεν έχει ούτε ο πλούτος ούτε η δόξα που απολαμβάνουν κάποιοι εξαιτίας αυτού. Αντιθέτως για εμάς, αξία έχει το ότι σε έναν κόσμο πλήρης σήψης και παρακμής, σε έναν κόσμο αποκεντρωμένο που αποζητάει επιτατικά την ευτυχία στο χαρτονίσμα, σε έναν κόσμο που επικρατεί η καταστροφική φωνή των Σειρήνων και όχι το Θείο Τραγούδι των Μουσών, παραμείναμε συνειδητοποιημένοι, ρομαντικοί, δυνατοί, ΖΩΝΤΑΝΟΙ. Συνειδητοποιημένοι γιατί γνωρίζουμε ποιοι είμαστε, από που προερχόμαστε και τι ποθούμε. Ρομαντικοί, επειδή ακόμα και τώρα πολλοί θεωρούν ότι δεν υπάρχει σωτηρία και επαναπαύονται σε αυτή την ιδέα, εμείς αντιτάσσουμε τον υψηλό μας πόθο για Αγώνα, ακόμα και αν το τέλος είναι δεδομένο. Δυνατοί, διότι η ζωή για να κερδηθεί επιβάλλει ως αναγκαία προϋπόθεση την δύναμη, του πνεύματος, της θελήσεως, της αυτοκατάργησης. Και τέλος ζωντανοί, ως αναγκαία απόρροια όλων των παραπάνω και όχι ως μια απλή βιολογική ιδιότητα.
Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ αποτελεί τον θεματοφύλακα της μακραίωνης και πανάρχαιης Παράδοσης της Φυλής μας, μιας Παραδόσεως φυσικής και μυσταγωγικής, πλήρως εναρμονισμένης με την φυσική πραγματικότητα και τον άνθρωπο. Μιας Παραδόσεως, η οποία μετέτρεψε θνητούς ανθρώπους σε ημίθεους, δείχνοντας τον δρόμο της Αρετής και της αποθέωσης του ανθρώπου, παρουσιάζοντας μας ότι μέσα στην περατότητα του ο ίδιος ο άνθρωπος μπορεί να βρει και την απειρότητα του, το Θεϊκό του μέρος, καθιστώντας τον Ήρωα μέσα στην ίδια την τραγικότητα του. Για αυτό μας πολεμούν, για αυτό προσπαθούν να ανακόψουν την ορμή μας, γιατί σε έναν κόσμο οπού θα επικρατούν τα Ιδανικά μας, Ιδανικά αυτοκατάφασης και ανύψωσης, ο πλούτος τους και η υλιστική κοσμοθεώρηση τους δεν θα έχουν καμία απολύτως θέση.
Αντεπίθεση

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! - Της Μαργαρίτας Βασαλάκη


 ΄Ανοιξη, του William Adolphe Bouguereau

ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
Ήρθε πάλι το έαρ ή είαρος ώρη ή ώρη ειαρινή κατά τον Όμηρο και πρώτη φορά χρειάζεται να προσπαθήσω για να μπω στο πνεύμα της εποχής. Αυτές τις ημέρες στην Αθήνα από τα πανάρχαια χρόνια τιμούσαν τη Θαλλώ, μία από τις Ώρες, θεότητα της ανοίξεως, της ανθίσεως και των νεαρών βλαστών (συνεκδοχικά και των εφήβων), ενώ στην Κρήτη, στην Ιωνία και σε άλλα μέρη της Ελλάδας γιόρταζαν τα Ιλάρια, που ήταν τριήμερη γιορτή εαρινής ισημερίας, γιορτή χαράς και ευθυμίας με μεταμφιέσεις, στεφάνια στα κεφάλια και κωμικά προσωπεία. Γενικά οι πρόγονοί μας δεν έλεγαν πολλές ευχές μεταξύ τους, γιατί δεν τις χρειαζόταν. Υπήρχε η χαρά της ζωής που εκφραζόταν σε όλες τις εκδηλώσεις τους και κυρίως στις εκατοντάδες γιορτές τους. Εμείς αντίθετα ευχόμαστε σε κάθε ευκαιρία, με εξαίρεση την άνοιξη, προφανώς επειδή η άνοιξη είναι από μόνη της καλή. Όμως φέτος είναι όλα διαφορετικά και αισθάνομαι την ανάγκη να ευχηθώ "καλή άνοιξη σε όλα τα αγαπημένα φιλαράκια μου και κυρίως στην αγαπημένη πατρίδα!"

Μαργαρίτα Βασαλάκη

“ YUNANISTAN” ( ΓΙΟΥΝΑΝΙΣΤΑΝ ) Τού Υποστράτηγου ε.α Κωνσταντίνου Κωνσταντινίδη, Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών



“ YUNANISTAN”

Κοιμηθήκαμε εν αιθρία
κανείς δεν περίμενε τέτοια   κοσμοχαλασιά
 τέτοια κακοκαιρία
όλα θεοσκότεινα  τα κύματα θηρία
 ο τυφώνας μας πήρε τιμόνι και ιστία

Το πλοίο ακυβέρνητο  σκαμπανέβαζε
στο  υγρό μνήμα
και καθώς το σκαρί παράδερνε στο κύμα
και πήγαινε ν’ ανοίξει
  τα μάτια μου είχαν από αϋπνία κλείσει
  με πήρε   υπνάκος λίγο  πριν φωτίσει
και  είδα   κακό εφιάλτη , 
  όταν ξύπνησα στο πλοίο είχε ξεσπάσει στάση
και είχε μισοβουλιάξει 

«Είδα τη χώρα μου αποπαίδια
τυλιγμένη από φαρμακερά φίδια
Είδα  τρείς κακούργους  να τις  σπάνε τα παΐδια
Είδα το  σύνταγμα πεταγμένο στα σκουπίδια
Είδα τους νέους στα καφενεία λόγω  θεόρατης  ανεργίας
Είδα  παραχαράκτες της Ελληνικής Ιστορίας
Είδα λαό πεινασμένο και   ανθελληνική πλουτοκρατία
Είδα μιλιούνια ψείρες , ψήλους και τρωκτικά στην οικία  μου σε κάποια   συνοικία
Είδα να ξεσπούν αρρώστιες μολυσματικές και θανατηφόρα επιδημία
Είδα και ξένα αφεντικά από την γειτονική Τουρκία   στου Αιγαίου τα νησιά  
Είδα να φεύγουν τα  καλύτερα  μυαλά  στην ξενιτιά
Είδα λίγους ν’ αγωνίζονται   ν’ ανησυχούν και οι πιο πολλοί ανημέρωτοι ν’ αυτοκτονούν
Είδα οικονομία  του βάθους και  χάους είδα και  ΜΜΕ  σε ρόλο παπαγάλου να του λένε άλλα αντί άλλου.
Είδα τέλος παραδομένη στους βιαστές την Ελλάδα
να την πηγαίνουν για σφάξιμο σαν παχιά αγελάδα
τότε ξύπνησα  από  τρομάρα με ζαλάδα  »

  Είχε ήδη αρχίσει αποτρόπαια Καταστροφή
απείρως χειρότερη   από τη Μικρασιατική
το πλοίο καταλήφθηκε από λαθροπειρατές
  φοβερές επακολούθησαν  συνταρακτικές στιγμές
τα γεροντάκια υπέκυψαν σ’ αυτές
γηγενείς στο πλοίο   έμειναν  δυό τρεις
   καθώς απομακρυνόμαστε   είδαμε στον ιστό 
 κατεβασμένη την Ελληνική 
είχε υψωμένη σημαία ισλαμική
έτσι   τραγικά  τελείωσε η  συνωμοσία  
 στο  πλοίο «Ελλάς»
με ξένο πλήρωμα  από Ασία και Αφρική τώρα μετονομάστηκε
“Yunanistan “
*Αμφικτύων
21/3/2016
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών


ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ: Η ιστορία του χαρταετού - ΣΥΡΙΖΑ κατα της διαφθοράς: Τιμώρησαν και πλανόδιο πωλητή χαρταέτων

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ: Η ιστορία του χαρταετού: ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ   Η ιστορία του χαρταετού http://roykoymoykoy.blogspot.gr/ www.patris.gr     Ο χαρταετός που πετά...


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ΣΥΡΙΖΑ κατα της διαφθοράς: Τιμώρησαν και πλανόδιο πωλητή χαρταέτων



ΣΥΡΙΖΑ κατα της διαφθοράς: Τιμώρησαν και πλανόδιο πωλητή χαρταέτων
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΦΟΡΤΩΣΑΝ ΜΕ ΒΑΡΥ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΓΙΑ ΕΠΤΑ ΧΑΡΤΑΕΤΟΥΣ
    Μπορεί επτά χαρταετοί να… κοστίσουν 5.000;Φυσικά και μπορούν! Δείτε τι συνέβη σε έναν πλανόδιο σε έναν ανθρωπάκο στο Λασίθι  της Κρήτης, ανήμερα καθαρά Δευτέρα!
    Βγήκε νωρίς το πρωί να πουλήσει μερικούς χαρταετούς. Να βγάλει ένα μεροκάματο. Τα όργανα της τάξης, όμως, έκριναν ότι ο συγκεκριμένος ανθρωπάκος έπρεπε να τιμωρηθεί αρκετά για την παρανομία του! Ό, τι δηλαδή δεν διέθετε σχετική άδεια!
    Ο πλανόδιος ισχυρίστηκε πως δεν γνώριζε ότι χρειαζόταν ειδική άδεια γι’ αυτό.
    Και το θέμα είναι: γνώριζε ή δεν γνώριζε, μα 5.000 ευρώ πρόστιμο για επτά χαρταετούς! Εκεί εξαντλούν οι αρχές την καταπιεσμένη… αυστηρότητά τους;
    Σε δηλώσεις του στο cretalive, ο δικηγόρος, του… «κακοποιού», Θ. Γαρεφαλάκης  χαρακτήρισε μεταξύ άλλων ως «εξοντωτικό το πρόστιμα για έναν άνθρωπο που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να το πληρώσει».
    Τι να πει κι αυτός;
    Και αυτό είναι το περίφημο πρόστιμο…

Το ποίημα «Το Ελληνόπουλο» γράφτηκε από τον Βίκτωρα Ουγκώ το 1828 και αναφέρεται στην καταστροφή της Χίου από τους Οθωμανούς Τούρκους στις 30 Μαρτίου του 1822.


Αποτέλεσμα εικόνας για Το ποίημα «Το Ελληνόπουλο» γράφτηκε από τον Βίκτωρα Ουγκώ το 1828

Το ποίημα «Το Ελληνόπουλο» γράφτηκε από τον Βίκτωρα Ουγκώ το 1828 και αναφέρεται στην καταστροφή της Χίου από τους Οθωμανούς Τούρκους στις 30 Μαρτίου του 1822. Κάποια αποσπάσματα εδώ, σε μετάφραση του μεγάλου μας ποιητή Κωστή Παλαμά, την ίδια ώρα που στη σημερινή Χίο το προδοτικό κράτος υποδέχεται τους Τουρκαλάδες «αξιωματούχους» και πάλι στο μαρτυρικό νησί! Δείτε, στο τέλος του ποιήματος, τι ζήτησε τότε το Ελληνόπουλο που είχε σωθεί από τη σφαγή και κάντε τις συγκρίσεις σας, αναδύοντας τις εθνικές μνήμες. Κι ύστερα, χαμηλώστε τα μάτια ντροπιασμένα στο χώμα, εκεί που ακόμα κείτονται τα λείψανα των σφαγμένων… Των σφαγμένων, που καταριούνται πια τους ζωντανούς!
Τούρκοι διαβήκαν. Χαλασμός, θάνατος πέρα ως πέρα.
Η Χίο, τα' όμορφο νησί, μαύρη απομένει ξέρα,
με τα κρασιά, με τα δεντρά
τ' αρχοντονήσι, που βουνά και σπίτια και λαγκάδια
και στο χορό τις λυγερές καμιά φορά τα βράδια
καθρέφτιζε μεσ' τα νερά.
Ερμιά παντού. Μα κοίταξε κι απάνου εκεί στο βράχο,
στου κάστρου τα χαλάσματα κάποιο παιδί μονάχο
κάθεται, σκύβει θλιβερά
το κεφαλάκι στήριγμα και σκέπη του απομένει
μόνο μιαν άσπρη αγράμπελη σαν αυτό ξεχασμένη
μεσ' την αφάνταστη φθορά.
Φτωχό παιδί, που κάθεσαι ξυπόλυτο στις ράχες
για να μην κλαις λυπητερά, τ' ήθελες τάχα να 'χες
για να τα ιδώ τα θαλασσά
ματάκια σου ν' αστράψουνε, να ξαστερώσουν πάλι
και να σηκώσεις χαρωπά σαν πρώτα το κεφάλι
με τα μαλλάκια τα χρυσά;
Τι θέλεις άτυχο παιδί, τι θέλεις να σου δώσω
για να τα πλέξης ξέγνοιαστα, για να τα καμαρώσω
ριχτά στους ώμους σου πλατιά
μαλλάκια που του ψαλιδιού δεν τάχει αγγίξει η κόψη
και σκόρπια στη δροσάτη σου τριγύρω γέρνουν όψη
και σαν την κλαίουσα την ιτιά;
Σαν τι μπορούσε να σου διώξει τάχα το μαράζι;
Τι θες κι απ' όλα τα αγαθά
τούτα; Πες. Τ` άνθος, τον καρπό; Θες το πουλί;
-Διαβάτη, μου κράζει το Ελληνόπουλο με το γαλάζιο μάτι:
Βόλια, μπαρούτι θέλω. Να!
Ντορέτα Πέππα