Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015
Τρίτη 17 Μαρτίου 2015
Ἰταλική - κι ὄχι μόνο - «ἐλευθερία τοῦ λόγου»
Ἡ Εὐρώπη ἔχει νά αὐτοπαινεύεται γιά τήν ἐλευθερία λόγου τῶν κοινωνιῶν της καί ἰδίως
στά Πανεπιστήμιά της. Αὐτό βεβαίως ὅλοι οἱ ἀναγνῶστες μας ξέρουν ὅτι εἶναι μία φούσκα
καί ὅτι ὑπάρχει παντοῦ τό φίμωτρο τῆς πολιτικῆς ὀρθότητας καί τῆς κυρίαρχης ἀτζέντας. Κλασικό
δέ παράδειγμα ἀποτελεῖ τό ἑβραϊκό ταμπού: κανείς δέν τολμᾶ νά θίξει τόν «περιούσιο», ἀκόμη
κι ὅταν αὐτός ἐγκληματεῖ ἐνώπιον ὅλης τῆς ἀνθρωπότητας. Οἱ μόνοι πού ἀκόμη διαθέτουν
μία σχετική ἐλευθερία τέτοιας γνώμης εἶναι οἱ ...ἑβραϊκῆς καταγωγῆς ἀντισιωνιστές.
Καί πρός ἐπίρρωσιν τῶν ἀνωτέρω, ἰδού τό τελευταῖο παράδειγμα ἀπό τήν γειτονική μας Ἰταλία:
Στίς 16 Φεβρουαρίου ἦταν προγραμματισμένη μία ἡμερίδα διαλόγου στό Κέντρο Ἰταλικῶν καί
Γαλλικῶν Σπουδῶν τοῦ Πανεπιστημίου ΙΙΙ τῆς Ρώμης. Τό θέμα ἀφοροῦσε τό Παλαιστινιακό καί
εἶχε προσκληθεῖ νά μιλήσει ὁ «αἱρετικός» (δηλαδή ἔντιμος) ἰσραηλινός ἱστορικός - πού πλέον ζεῖ
στή Βρετανία - Ἴλαν Πάππε, ὁ ὁποῖος εἶναι γνωστός γιά τήν τεκμηρίωση τῶν σιωνιστικῶν
ἐγκλημάτων τοῦ 1948 πού ἔστησαν τό ἑβραϊκό κράτος ξερριζώνοντας 800.000 Παλαιστίνιους καί
καταστρέφοντας 500 χωριά. Τό Πανεπιστήμιο τήντελευταία στιγμή ἀρνήθηκε τήν παραχώρηση
τῆς αἴθουσας «γιά διαδικαστικούς λόγους» καί πρότεινε ἕναν χῶρο πολύ ὑποδεέστερο, χωρίς κἄν καθίσματα! Παράλληλα κατέβασε ἀπό τήν ἱστοσελίδα του τήν ἐκδήλωση καί ἀπαγόρευσε τή
χρήση τοῦ λογότυπού του στήν ὁμιλία! Καί γιά νά μήν μένουν ἀμφιβολίες γιά τό παρασκήνιο,
ἡ φιλοεβραϊκή ἱστοσελίδα Informazione Corretta ἔγραψε γιά τή «νίκη», εὐχαριστώντας «φίλους στή
Ρώμη» πού ἄλλαξαν τόν τόπο τῆς ἐκδήλωσης μετά ἀπό διαμαρτυρίες γιά τήν ἐγγύτητα τῆς ἀρχικῆς
αἴθουσας στήν ἑβραϊκή συνοικία τῆς πόλης (!). «Εἶναι πολύ ἐνοχλητικό νά βλέπεις πῶς ἡ
ἐλευθερία τοῦ λόγου ὁρίζεται στήν Εὐρώπη. Ἡ γελοιοποίηση τοῦ προφήτη Μωάμεθ σέ σκίτσα
εἶναι τό κριτήριο γιά μιά κοινωνία πού νοιάζεται γιά τήν ἐλευθερία λόγου. Ὡστόσο μιά ἀνοιχτή
εἰλικρινής συζήτηση γιά τό Ἰσραήλ καί τήν Παλαιστίνη ἀκυρώνεται», δήλωσε ὁ Πάππε. «Ἄλλο
ἕνα σεβάσμιο ἵδρυμα ἀνώτατης ἐκπαίδευσης στήν Εὐρώπη ὑποκύπτει στή σιωνιστική τρομοκρατία
(...) Ὁ ἀγώνας μας ἐδῶ δέν εἶναι μόνο γιά νά ἀκουστοῦν τά δεινά τῶν Παλαιστινίων ἀλλά
καί γιά νά πάψει ἡ ντροπιαστική παράδοση τῶν ἀκαδημαϊκῶν στούς ἰσχυρούς, νά παίξουν πιό
τολμηρά τόν ρόλο γιά τόν ὁποῖο πληρώνονται».
Τό γράμμα πού ἀπηύθυνε (1-3-15) καλώντας τίς ἀκαδημαϊκές κοινότητες τοῦ κόσμου νά
ἀντισταθοῦν στήν ἐπιλεκτική χρήση τῶν ἀρχῶν τῆς ἐλευθερίας τοῦ λόγου καί τῆς ἀκαδημαϊκῆς
ἐλευθερίας, γρήγορα συγκεντρώθηκαν 340 ὑπογραφές πανεπιστημιακῶν ἀπό ὅλον τόν
κόσμο. Φυσικά τό παράδειγμα δέν εἶναι καθόλου μοναδικό. Στίς 27 Φεβρουαρίου, πάλι στή
Ρώμη ἀλλά αὐτή τή φορά στό Πανεπιστήμιο La Sapienza ἀνακλήθηκε ἡ ἄδεια προβολῆς
τοῦ ντοκυμαντέρ «The Fading Valley» τοῦ Ἰσραηλινοῦ σκηνοθέτη Irit Gal. Στήν
ταινία παρουσιαζόταν τό πρόβλημα τοῦ νεροῦ στήν Κατεχόμενη Δυτική Ὄχθη,
μέ τήν κλοπή τῶν ὑδάτινων πόρων ἀπό ἰσραηλινές ἑταιρεῖες. Οἱ ἴδιες ἑταιρεῖες ὅμως
συνεργάζονται μέ τήν ἑταιρεία ὕδρευσης τῆς Ρώμης καί μία ἐπιτροπή προσπαθεῖ νά τερματίσει τήν συνεργασία αὐτή.
Ἡ Ἐπιτροπή σέ συνέντευξη Τύπου δήλωσε ὅτι ἡ ἀκύρωση τῆς προβολῆς ὀφείλεται σέ τηλεφώνημα τῆς ἰσραηλινῆς Πρεσβείας στήν ἰταλική Κυβέρνηση καί στίς πιέσεις πρός τόν Πρύτανη (καί ἀπό
σπουδαστές, προφανῶς ἐντεταλμένους).
Τόν περασμένο Νοέμβριο στό Τορίνο ἡ ὑπηρεσία τοῦ ΟΗΕ γιά τούς Παλαιστίνιους πρόσφυγες
(UNRWA) διοργάνωσε ἔκθεση φωτογραφιῶν της στό Μουσεῖο τῆς Ἀντίστασης. Οἱ φωτογραφίες
προέρχονταν ἀπό τό ἀρχεῖο της πού ἀνήκει στό μητρῶο «Μνήμη τοῦ Κόσμου» τῆς UNESCO. Λίγο
μετά τήν ἔναρξη τῆς ἔκθεσης, ἡ Ἑβραϊκή κοινότητα τῆς πόλης κατηγόρησε τήν UNRWA ὅτι «ἐκφράζει ἀντισημιτικές ἀπόψεις» ἀπείλησε νά ἀκυρώσει τήν συμμετοχή της στό Μουσεῖο ἄν δέν ἔκλεινε ἡ ἔκθεση. Ἡ ἔκθεση ναί μέν συνεχίστηκε ἀλλά μέ τήν παγκόσμια πρωτοτυπία νά αὐτοακυρώνεται: στήν εἴσοδό της καί στήν ἱστοσελίδα της τοποθετήθηκε ἡ προειδοποίηση τῶν ἐπισκεπτῶν πώς «ἡ ἑβραϊκή κοινότητα τοῦ Τορίνου καταδικάζει τήν μονόπλευρη, προκατειλημμένη καί μεροληπτική, ἀντι-ισραηλινή φύση» τῆς ἔκθεσης!!! Ἐπίσης τό Μουσεῖο ἀκύρωσε δύο ἐκδηλώσεις πού εἶχαν προγραμματιστεῖ νά πλαισιώσουν τήν ἔκθεση, γιά λόγους «ὀργανωτικούς», προκειμένου «νά ἀποφευχθεῖ ἡ παραποίηση τῆς ἔκθεσης». Ποιές ἦταν οἱ ...ἐπικίνδυνες ἐκδηλώσεις; Μιά ἀπαγγελία ποίησης τοῦ Μαχμούντ Νταρουΐς κι ἕνα στρογγυλό τραπέζι συζήτησης ὅπου θά συμμετεῖχε καί ἐκπρόσωπος τῆς τοπικῆς ἑβραϊκῆς κοινότητας!
Τό Πανεπιστήμιο τῆς Πάδοβας πρόσφατα ἀνακάλεσε τό δικαίωμα μιᾶς φοιτητικῆς ἕνωσης νά
ὀργανώνει ἐκδηλώσεις γιά συλλογή χρημάτων ὑπέρ τῶν Σύριων καί Κούρδων προσφύγων.
Οἱ φοιτητές δήλωσαν στό Facebook ὅτι ἡ ἀκύρωση προκλήθηκε ἀπό τήν διαμαρτυρία ἑνός καί μόνο
ἰσραηλινοῦ φοιτητῆ γιά ἕναν παρακείμενο χάρτη, ὅπου κάποιος εἶχε γράψει «Παλαιστίνη» πάνω
στό Ἰσραήλ! Μάλιστα ὁ πρύτανης ἀπαίτησε κάθε μελλοντικό event σχετικό μέ τήν Παλαιστίνη νά
παρουσιάζεται ἀπό κοινοῦ μέ Ἰσραηλινό φοιτητή!
http://antifonitis.gr/online/3651
Αντιφωνητής
Ἑλληνική παρουσία στή Β. Γαλλία πρίν 25 αἰῶνες
Πριν λίγες ημέρες (4 Μαρτίου 2015) α ν α κ α λ ύ φ θ η κ ε περίπου 100 χλμ. από την πόλη των
Παρισίων, στην πόλη Τρουά ένας «τάφος Κέλτη πρίγκηπα» όπως α ν α κ ο ι ν ώ θ η κ ε , ηλικίας 2.500 χρόνων.
Ο πρίγκηπας είχε θαφτεί με το άρματου στο κέντροενός λόφου. Το μαυσωλείο είναι ένα από τα μεγαλύτερα που έχουν ανακαλυφθεί από εκείνη τη χρονική περίοδο, περιέχει πολλά αξιόλογα ευρήματα, μεταξύ των οποίων ένα αρχαιοελληνικός αμφορέας για κρασί. Μία από τις πιο σημαντικές
ανακαλύψεις είναι μία μπρoύτζινη, περίτεχνα στολισμένη χύτρα για την αποθήκευση κρασιού. Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους, έχει φιλοτεχνηθεί από «Ετρούσκους τεχνίτες» και διακοσμείται στα χερούλια από κεφαλές που απεικονίζουν τον αρχαίο θεό Αχελώο, τη θεότητα του ποταμού, με κέρατα, μούσι, αυτιά ταύρου και τριπλό μουστάκι.
Στη χύτρα διακρίνεται επίσης ο Διόνυσος κάτω από μία κληματαριά να κοιτά μια γυναικέια μορφή. Είναι πολύ σημαντικές οι ανακαλύψεις γιατί επιβεβαιώνουν τις εμπορικές συναλλαγές των Κελτών με τους λαούς της Μεσογείου, επισημαίνουν οι αρχαιολόγοι που κάνουν ανασκαφές στον χώρο από τον περασμένο Οκτώβριο.
Οι αρχαιολόγοι σημειώνουν ότι ετρουσκικά και ελληνικά αντικείμενα βρίσκονται συχνά μαζί σε τάφους ευγενών, σε διάφορες περιοχές όπως η Γερμανία και η Ελβετία, όμως αυτό είναι το βορειότερο μέρος όπου εμφανίζεται να έχει εξαπλωθεί η ελληνική κουλτούρα.
Οι ελληνικές πόλεις που ιδρύθηκαν στην Ιταλία, την Ισπανία και τη νότια Γαλλία, όπως η Μασσαλία, επιδίωκαν το εμπόριο με τους τοπικούς Κέλτες και αντάλλασαν εξαιρετικά πολύτιμα αγαθά όπως το κρασί αλλά και είδη κεραμικής. Είναι πιθανό, σύμφωνα με τους αρχαιολόγους ότι η κανάτα και το συνοδευτικό κρασί της θα μπορούσαν να προέρχονται από την Μασσαλία.
Δυστυχώς είμαστε ακόμη στην εποχή που το αυτονόητο ΔΕΝ είναι επιστημονική παραδοχή.
Ακόμη οι Ετρούσκοι δεν θεωρούνται ελληνικό φύλο (ούτε και οι Θράκες, άλλωστε) και χώρος
επέκτασης του αρχαιοελληνικού κόσμου λογί-ζεται μόνο η Μεσόγειος, οπότε ανακαλύψεις σαν
την ανωτέρω εμφανίζονται ως «εκπλήξεις».
Αντιφωνητής
Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015
Ἡ Θράκη ὡς τούρκικο τσιφλίκι
Κάποτε ἔρχεται ἡ στιγμή πού τά ἀστεῖα τελειώνουν.
Συνήθως ἡ στιγμή αὐτή εἶναι τοῦ λογαριασμοῦ: ὅταν πιά καλεῖται κάποιος νά πληρώσει
τήν χρόνια ἀδυναμία - ἀδράνεια - ἀνοησία του μέ τό ἀνάλογο τίμημα.
Κάπως ἔτσι μᾶς φάνηκε ἡ εἴδηση («Χρόνος», 12/3/2015) πώς ὁ γιός τοῦ Σαδίκ, Λεβέντ Ἀχμέτ,
ἀνέλαβε γιά 10 χρόνια μάνατζερ στήν νεότευκτη Α.Ε. «Μπασμάς Θράκης» τῶν καπνοπαραγωγῶν
τοῦ νομοῦ μας.
Ἔτσι, μετά τόν κομβικό του ρόλο στήν διεθνή ἐμπορία τοῦ βαμβακιοῦ μας, ὁ πολυτιμότατος καπνός τῆς περιοχῆς περνάει κι αὐτός στά χέρια τοῦ Λεβέντ!
Μιλᾶμε γιά 15.000 οἰκογένειες τῆς Ροδόπης πού θά ἐξαρτῶνται ἄμεσα οἰκονομικά ἀπό τόν κληρονόμο τοῦ Σαδίκ!
Καί νά πεῖς ὅτι ὁ ἴδιος ἔχει κάποια σχέση μέ τήν ἐπεξεργασία ἤ μέ τήν μεταποίηση τοῦ προϊόντος; Ἁπλός μεσάζων εἶναι καί μέ τήν ἑταιρεία του DCT διαθέτει τό ἑλληνικό προϊόν κυρίως σέ τρί-
τες χῶρες (Ἰαπωνία, Λατινική Ἀμερική κτλ)!
Δέν ξέρω τί μυαλά κουβαλᾶμε πιά σ’ αὐτή τή χώρα. Ἐκχωρήσαμε πρῶτα τό φαντασιακό μας στούς Ὀθωμανούς δήμιους τῶν παππούδων μας, κοιτώντας τους πιά ὄχι ὡς λέπρα τῆς ἑλληνικῆς γῆς
- ὅπως ἀνέκαθεν λειτούργησαν - ἀλλά ὡς τέως συγκατοίκους καί παλιόφιλους.
Πᾶμε ἀγεληδόν στήν Τουρκία διακοπές, βλέπουμε τά κρετίνικα σήριάλ τους, μαθαίνουμε τή γλῶσσα τους...
Σέ ποιόν κωλοέλληνα τώρα νά μιλήσεις καί νά καταλάβει ὅτι ὁ τόπος μας βαθμη-δόν ἐκχωρεῖται στίς ὀρέξεις τοῦ ἐχθροῦ;
Τί νά πεῖς στόν κάθε χαυνοπολίτη γιά τίς σχέσεις τοῦ «ἐπιχειρηματία» μέ τήν πολιτική ἐλίτ τῆς γείτονος (ἡ γυναίκα τοῦ Ἐρντογάν ἦρθε στήν Κομοτηνή μόνο γιά τό ...σουνέτ τοῦ γιοῦ τοῦ Λεβέντ) καί ἄλλες ὑπηρεσίες (βλ. στή φωτό τόν Λεβέντ στό κέντρο καί στό δεξί του χέρι τόν Σουνουσί
Μισιρλίογλου πού χτύπησε τόν νόμιμο ἰμάμη στή Ρόδο καί ἀπελάθηκε μετά τήν καταδίκη του);
Τί νά πεῖς ὅταν μόλις προχθές ἡ «πατριωτική» ΝΔ τῶν Σαμαρᾶ - Σταμάτη τόν ἐκλιπαροῦσε νά κατέβει μαζί της γιά βουλευτής;
Ὅσο γιά τό «ἑλληνικό κράτος»... Εἴπαμε, φτάνει μέ τά ἀστεῖα.
http://antifonitis.gr/online/
Κυριακή 15 Μαρτίου 2015
ΩΔΕΙΟ ΦΊΛΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ - Music 2 Note: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ " JUST BLUES....."
Music 2 Note: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ " JUST BLUES.....": Ηλ. Κιθάρα - Μπάμπης Σταθερόπουλος Ηλ. Μπάσσο - Γιώργος Πεσματζόγλου Drums - Παναγιώτης Κωνσταντινίδης "ΕΝΑ" από τα ...
Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015
«Ποιoς σώζει ποιoν;» «Ποιος σώζει ποιον;» είναι ο τίτλος του γερμανικού ντοκιμαντέρ 104 λεπτών που γύρισαν η Λέσλι Φράνκε και ο Χέρντολορ Λόρεντς. Θέμα του η οικονομική κρίση στην Ευρώπη με ιδιαίτερο βάρος στην Ελλάδα.
Η Λέσλι Φράνκε και ο Χέρντολορ Λόρεντς είναι ιδρυτές της κινηματογραφικής εταιρείας Kern στο Αμβούργο. Εδώ και 30 χρόνια γυρίζουν ντομιμαντέρ με οικονομικό και κοινωνικό περιεχόμενο και συνεργάζονται στενά με τα δημόσια γερμανικά κανάλια ZDF, WDR και στο γαλλογερμανικό ARTE.
H τελευταία τους ταινία «Ποιoς σώζει ποιoν;» προβάλλεται τις τελευταίες εβδομάδες κυριολεκτικά σε ολόκληρο τον κόσμο, σε περίπου 150 χώρες, αναμεσά τους στην Ελλάδα και φυσικά στη Γερμανία. Στο επίκεντρο βρίσκεται η οικονομική κρίση στην Ελλάδα, την Ισπανία, την Ιρλανδία, ενώ στο τέλος παρουσιάζεται και το παράδειγμα της Ισλανδίας. Πριν από μερικές ημέρες η ταινία προβλήθηκε στην κινηματογραφική λέσχη της Καλλιτεχνικής Ένωσης της Κολωνίας. Η Λέσλι Φράνκε μιλώντας στην Deutsche Welle μας εξήγησε γιατί οι δύο κινηματογραφιστές θέλησαν να κάνουν αυτή την ταινία:
«Είχαμε ασχοληθεί για πολλά χρόνια, πάνω από δέκα χρόνια, με τις ιδιωτικοποιήσεις για παράδειγμα των σιδηροδρόμων ή του νερού και μετά ήρθε η οικονομική κρίση. Οι ειδήσεις ήταν γεμάτες με λέξεις και ρεπορτάζ που κανείς δεν καταλάβαινε. Αυτό διαρκούσε για χρόνια και είπαμε πως κάτι τέτοιο είναι αδιανόητο και πως θα πρέπει να κάνουμε μια ταινία που να διαφωτίζει τον κόσμο».
Η Ελλάδα της υψηλής ανεργίας και των αδιεξόδων
Μέσα από την ταινία καταδεικνύεται ότι ο νεοφιλελευθερισμός, η αποκανονικοποίηση των αγορών και η εισαγωγή νέων οικονομικών προϊόντων ήταν οι βασικές αιτίες που οδήγησαν στην οικονομική κρίση. Παράλληλα επισημαίνεται πως το βάρος των τραπεζών μετακυλίεται στις πλάτες των φορολογουμένων.
«Τα χρέη είναι η περιουσία των πλουσίων και ο στόχος δεν είναι ο προσωπικός δανεισμός αλλά ο δανεισμός κρατών. Τα κράτη δηλαδή να είναι πάντοτε χρεωμένα ώστε οι τράπεζες να αποκομίζουν κέρδος» υπογραμμίζει η Λέσλι Φράνκε.
Το ντοκιμαντέρ παρουσιάζει την Ελλάδα της υψηλής ανεργίας και των αδιεξόδων, την Ισπανία των βάρβαρων εξώσεων μέσα από μια εντυπωσιακή ρεαλιστική κινηματογραφική καταγραφή και την Ισλανδία που επιχείρησε να αποκοπεί από τις μεγάλες διεθνείς τράπεζες, έκανε έρευνες για το ποιος ευθύνεται για την υπερχρέωση της χώρας και έστειλε στη φυλακή ακόμα και το διοικητικό συμβούλιο μια ολόκληρης τράπεζας. Καταγράφονται απόψεις πανεπιστημιακών, πολιτικών αλλά και μετανοημένων golden boys που στόχο είχαν κάποτε να φτιάχνουν αμφιλεγόμενα, επικίνδυνα προϊόντα υψηλού ρίσκου. Οι φορολογούμενοι όλης της Ευρώπης έχουν επωμισθεί τα χρέη των τραπεζών, σύμφωνα με τους Γερμανούς κινηματογραφιστές. Τα πακέτα διάσωσης δεν έφθασαν στα χέρια των Έλληνων πολιτών αλλά δόθηκαν για να σωθούν οι γαλλικές και οι γερμανικές τράπεζες, οι οποίες διατηρούσαν μεγάλο αριθμό ελληνικών ομολόγων στα χαρτοφυλάκιά τους όταν ξέσπασε η κρίση. Η άποψη αυτή κάθε άλλο όμως παρά η κυρίαρχη είναι στη Γερμανία. Πώς κρίνει αλήθεια η Λέσλι Φράνκε τον γερμανικό τύπο και τους πολιτικούς για τον τρόπο με τον οποίο αναφέρονται στην οικονομική κρίση στην Ελλάδα;
«Είναι καταστροφικός. Πρόκειται για μια απάτη εις βάρος όλων των ευρωπαϊκών λαών. Κανένας δεν λέει την αλήθεια, αυτό που πραγματικά συνέβη. Διερωτώνται για τα δισεκατομμύρια που δόθηκαν στην Ελλάδα και γιατί αυτή δεν καταφέρνει να σταθεί στα πόδια της. Η Ελλάδα όμως δεν πήρε ούτε ένα σεντ. Κι αυτό πρέπει να το λέμε και να το ξαναλέμε. Τα χρήματα πήγαν στις τράπεζες».
Μια ταινία που χρηματοδοτήθηκε από το κοινό
Μια από τις πιο εντυπωσιακές συνεντεύξεις είναι του πρώην τραπεζίτη Σατιαγίτ Ντας, ο οποίος εξηγεί πως οι τράπεζες προκάλεσαν την κρίση μέσα από τον συνεχή και υπερβολικό δανεισμό και στη συνέχεια επωφελήθηκαν. Οι τράπεζες μπορούν να δίνουν δάνεια διότι τα ασφαλίζουν με παράγωγα χρηματοοικονομικά προϊόντα υψηλού κινδύνου. Ο ίδιος ο Σατιαγίτ Ντας, είχε εφεύρει πολλά από αυτά τα παράγωγα προϊοντα και όπως ο ίδιος λέει «τα προϊόντα αυτά είναι σε θέση να κρύβουν ζημίες, τα κέρδη μπορούν να διαφεύγουν της προσοχής της δικαιοσύνης αλλά και να κρύβονται ένα σωρό πράγματα στους ισολογισμούς. Με αυτό τον τρόπο μπορεί κανείς να φοροδιαφεύγει, να παρακάμπτει τελικά κανονισμούς και νόμους περί περιορισμών στον ανταγωνισμό».
Η ταινία σύμφωνα με τους δύο δημιουργούς βρίσκει μεγάλη ανταπόκριση στη Γερμανία και έχει προβληθεί από τα ΜΜΕ. Ο κόσμος δείχνει ενδιαφέρον να δει μια διαφορετική προσέγγιση. Η ταινία χρηματοδοτήθηκε από το κοινό. Το 2012 δημιουργήθηκε μια ιστοσελίδα που εξηγούσε ποιοι είναι οι δημιουργοί και οι προθέσεις τους, παρουσιάζοντας παράλληλα το περιεχόμενο της ταινίας. Με 20 ευρώ όποιος ήθελε μπορούσε να γίνει συμπαραγωγός και να πάρει ένα DVD που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για μη εμπορικούς σκοπούς. Συγκεντρώθηκαν χρήματα από 4.000 ανθρώπους.
Μαρία Ρηγούτσου
http://www.dw.de/%CF%80%CE%BF%CE%B9o%CF%82-%CF%83%CF%8E%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%80%CE%BF%CE%B9o%CE%BD/a-18308009
Simone Le Baron: Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης: "έχουμε καταντήσει αποθηκευτικός χώρος τριτοκοσμικών ψυχών"
Simone Le Baron: Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης: "έχουμε καταντήσει αποθηκ...: Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης Οικονομολόγος-Κοινωνιολόγος, Συγγραφέας Αριστοτέλους 22, 10433 Αθήναι Τηλ.: 6977225644 Ηλεκτρον...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)