Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

731 ) ΕΝ ΑΝΘΟΣ -- ΤΟΥ ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ


Αποτέλεσμα εικόνας για στην Ακρόπολη, στο βράχο τον Ιερό

Και στην Ακρόπολη, στο βράχο
τον Ιερό
εν άνθος φύτρωσε μονάχο
χλωρό χλωρό.
Εν άνθος όμοιο με ανεμώνη
περαστική,
αθώρητο σ’ όποιον σιμώνει
στα ύψη εκεί.

Τα μάτια ανοίγοντ’ εκεί πέρα
καθώς βρεθούν,
και με τον ξάστερον αιθέρα
σμίγουν, μεθούν.
Εκεί θαμπώνουνε τα μάτια
σκόρπια μπροστά
καμένα λείψανα, κομμάτια
λαχταριστά. 

Κ’ η φαντασία αμέσως βλέπει
η μαγική
γυμνή και δίχως καμιά σκέπη
απάνου εκεί
την Ομορφιά, που τρισμεγάλη,
παντοτεινή,
μέσ’ απ’ το μάρμαρο προβάλλει
και δεν πονεί. 

Και κάθεται σε δόξας θρόνο,
και δε γελά,
δεν κλαίει και δεν πλανά και μόνο
φεγγοβολά!
Και στην Ακρόπολη, στο βράχο
τον Ιερό
ξανοίγω τάνθος το μονάχο
και το ρωτώ: 

- Ανθος, που μοιάζεις με ανεμώνη
περαστική,
ποιά μοίρα σ’ έρριξε εδώ, μόνη
και φτωχική;
Εδώ από τάστρα η Τέχνη φτάνει,
και λάμπει η γη,
κ’ έπλασε η Φύση εσέ βοτάνι
για μιαν αυγή.

Εδώ δεν έρχεται η παρθένα
η γελαστή
για να σε κόψη και μ’ εσένα
να στολιστή.
Εδώ μ’ ευλάβεια και το αγέρι
μόλις φυσά
ποτέ σ’ εσέ δεν έχει φέρει
λόγια χρυσά,
γλυκά φιλιά από τα ταιράκια
κι από Ομορφιές
δεν έχεις άλλα λουλουδάκια
για συντροφιές.

Ο Παρθενώνας με φεγγάρι
τη νύχτα εδώ
νικάει στη δόξα και στη χάρη
τον ουρανό.
Κ’ οι έξι αλύγιστες Παρθένες
στέκουν κι αυτές
λαμπρόστηθες και λαβωμένες
και λατρευτές.
Κι αγάλματα, πέτρες, κολώνες
χωρίς χαρά
σκόρπια τα βλέπουν οι αιώνες
και παγερά.
Σμίγουν εδώ θεοί και χρόνοι
παλιοί, χρυσοί.
Εδώ, φτωχή, κρυφή ανεμώνη,
τι θες εσύ; -

Και στην Ακρόπολη, στο βράχο
δειλά δειλά
με βλέπει τάνθος το μονάχο
και μου μιλά:
- Εγώ είμαι τάνθος το παρθένο
και το κρυφό
από τον κόσμο μακρυσμένο
το φως ρουφώ.

Κι ανθώ και χαίρομαι τα κάλλη
που έχ’ η ζωή
μακριά απ’ τα πλήθη κι απ’ τη ζάλη
κι απ’ τη βοή.
Κι από του κάμπου τάνθη τάλλα
στέκω μακριά,
δειλό, λογόζωο, μια στάλα,
μέσ’ στη σκιά.

Μέσ’ στη σκιά που ρίχνει εμπρός μου
μια πέτρα απλή
ξεχνώ την ψεύτικη του κόσμου
φεγγοβολή.
Κι αγνώριστο, κι αχνό, μια στάλα,
ζω ταιριαστά
με τα λαμπρά, με τα μεγάλα,
με τακουστά.

Γιατί στον κόσμο είναι ζευγάρι
χαρά του νου
και η δόξα του τρανού κ’ η χάρη
του ταπεινού.
Γιατί στον κόσμο – άκου και τάλλο –
και στον καιρό
δεν είναι τίποτα μεγάλο,
ούτε μικρό.

Γιατί σαν τάστρο φως αφίνει
και το ξανθό
τάνθος, γιατί και τάστρο σβύνει
σαν τον ανθό.
Κι ο Παρθενώνας φεγγοβόλος
που εδώ θωρώ
ερείπιον είναι, ερείπιον όλος
λυπητερό.

Ενώ σ’ εμένα φτωχά νιάτα,
διαβατικά,
όλα είν’ απείραχτα, δροσάτα,
κι αρμονικά.
Εγώ είμαι τάνθος που κρυμμένο,
τρεμουλιαστό,
με δροσοδάκρυα ραντισμένο
και γελαστό,
μέσα στα κάλλη, στη γαλήνη
τη ζωντανή
που η Τέχνη απλώνει και που αφίνει
παντοτεινή,
σκορπίζω μιαν ανατριχίλα,
μια νέα ζωή,
σα μου χαιδεύει ταχνά φύλλα
αύρας πνοή.

Και τα λιθάρια τακουσμένα
και τα παλιά
νομίζεις παίρνουν κι από μένα
φεγγοβολιά.
Και κοίτα! καθεμιά Καρυάτις
που καρτερεί
και στέκει με την ομορφιά της
τη λαμπερή
και τίποτε δεν έχει πλάνο
κι ανθρωπινό,
μου φανερώνει, πριν πεθάνω
τον ουρανό.

Και κοίτα! καθεμιά Καρυάτις
γλυκά γλυκά
θαρρώ με βλέπει στα όνειρά της
τα μυστικά.

Εδώ στη δόξα των αιώνων,
στο φως του νου,
που στέκεις η Ομορφιά σε θρόνον,
άστρο ουρανού,

εδώ στην έρμη αθανασία,
είμαι η καρδιά,
η νιοτ’ η αγάπη κ’ η θυσία,
και η μυρουδιά

κάποιας παράδεισος, μαζί σου
με δένει τι;
τι άλλο ακόμα; - Είμαι η ψυχή σου,
Ποιητή!

*Κωστής Παλαμάς 

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

730 ) Η θηλιά των ψυχών


  
Καταιγισμός συκοφαντιών, χαοτική καθεστωτική προπαγάνδα, πλύση εγκεφάλου και επιχείρηση αποβλάκωσης, άχρηστες πληροφορίες, σάπια πρότυπα, στοχευμένη προβολή ειδήσεων, όλα αυτά συνθέτουν την πολιτική και την «ενημέρωση» της Ελλάδας του 2014. Μέσα σε αυτό το εκφυλιστικό και τρομακτικό κλίμα καλείται ο μέσος Έλληνας να αντισταθεί, να χαράξει τον δικό του δρόμο και να πάρει τις αποφάσεις του. Φυσικά, δεν το καταφέρνει πάντα.

Ίσως εσένα που διαβάζεις αυτές τις γραμμές, πολλές φορές το κλίμα αυτό σε καθιστά μουδιασμένο να αντιδράσεις, σε καθηλώνει και σε τρομοκρατεί. Σε βάζει σε σκέψεις για εσένα, τα παιδιά σου, τους οικείους σου, σε κρατάει δέσμιο – άλλο ένα εμπόδιο στην απελευθέρωσή σου. Σε καθιστά αδύναμο ακόμα και να εκφράσεις με λόγο την άποψή σου, πόσο μάλλον με πράξεις, με δράσεις.

Τις περισσότερες φορές οι λέξεις δεν είναι αρκετές για να πείσουν κάποιον να δει την Αλήθεια, αν εκείνος δεν θέλει να τη δει. Τα λόγια μπορεί να φαίνονται φτωχά και αδύναμα μπροστά στη φρίκη των προβλημάτων της σημερινής κοινωνίας, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η φωνή μας θα σιγήσει τη στιγμή που ένα Έθνος πεθαίνει. Μια απλή απογευματινή επίσκεψη σε ένα πολυσύχναστο αστικό κέντρο αρκεί για να διαπιστώσει κάποιος τον αργό θάνατο από τον αθόρυβο – για τους περισσότερους – πόλεμο που έχει ξεσπάσει∙ σκυθρωπά πρόσωπα, απογυμνωμένα από τη ζωή την ίδια, μοιάζουν να συμμετέχουν απλά στην ελληνική πραγματικότητα χωρίς να τη διαμορφώνουν. Επιβιώνουν έχοντας πολλές φορές ξεχάσει τον σκοπό της ύπαρξής τους, το νόημα του να έρχεσαι σε αυτόν τον κόσμο για να τιμήσεις τους προηγούμενους και να αφήσεις ένα κομμάτι σου στους επόμενους, το νόημα του να έχει η ύπαρξή σου σε αυτόν τον πλανήτη έναν ανώτερο σκοπό και προορισμό, πιο πνευματικό και μεταφυσικό από την απλή εκτέλεση των καθηκόντων σου.

Αλλά η πιο συγκλονιστική απώλεια σε αυτό το έθνος δεν είναι φυσικά η πτώχευση ούτε η απώλεια της αξιοπρέπειας σε μερικές περιπτώσεις: Είναι η απώλεια της ελπίδας, η ελπίδα έσβησε για τους περισσότερους εκεί έξω και χρειάζεται ένας πανίσχυρος άνεμος να εμφυσήσει ξανά μέσα στον Έλληνα το πώς είναι να Πιστεύεις με όλη σου την ψυχή, να θες να παλέψεις με θάρρος για να σώσεις ό,τι μπορείς από την Πατρίδα σου που παραπαίει, έστω κι αργά. Το «δελτίο των 8» έχει καταφέρει δυστυχώς τον πολλαπλό του στόχο, που είναι, εκτός του να κατασυκοφαντήσει τον εθνικισμό ταυτίζοντάς τον με έγκλημα, να σπείρει τη διχόνοια, να αφαιρέσει την ελπίδα από τις ψυχές των ανθρώπων, να υποτάξει, να διαμορφώσει την κοινή γνώμη και να δηλητηριάζει συνεχώς τα μυαλά με την τοξική του απάτη.

Τη σκοτεινή και δυσοίωνη αυτή εποχή με το ψέμα να βασιλεύει παντού, κάποια ρομαντικά άτομα, που πίστεψαν και πιστεύουν ακόμη ότι η Ελλάδα δύναται να ζήσει και πρέπει να ζήσει, φυλακίστηκαν και λοιδωρήθηκαν. Μέσα σε αυτά τα κελιά όμως που τους κρατούν δέσμιους, η σπίθα δεν λέει να σβήσει. Και ίσως υπάρξει ακόμη μια Ελπίδα για αυτόν τον τόπο, αν κάποιες χαμένες σε επικίνδυνα μονοπάτια ψυχές χρησιμοποιήσουν την πνευματική αυτή σπίθα στον δικό τους, καθημερινό και άνισο αγώνα για επιβίωση, αν φωτίσουν τον δύσκολο τους δρόμο με το φως της Αλήθειας μας.
«Και η θηλιά σφίγγει καθημερινά γύρω από εκείνους που είναι ακόμα ικανοί για την μεγάλη απέχθεια και την μεγάλη εξέγερση.»… (Ιούλιος Έβολα, “Ευρωπαϊκή Παρακμή”)

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Αρχαία Ελληνικά: Ίσως η παλαιότερη απεικόνιση των αστερισμών αναγνω...

Αρχαία Ελληνικά: Ίσως η παλαιότερη απεικόνιση των αστερισμών αναγνω...: Η παλαιότερη απεικόνιση των αστερισμών αναγνωρίστηκε σε Ελληνική σκύφο 2600 ετών Ένας σκύφος, είδος «ευρύστομου» ποτηριού με δυο λαβές, ...



Ο ΘΌΛΟΣ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΑΛΑΜΠΑΜΑΣ - ΗΠΑ, ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΜΑΡΝΑΡΟΓΛΥΠΤΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΦΥΛΑΚΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ! !

 


 





















University of South Alabama, 17.06.98
ΠρύτανηςFrederick P. Whiddon(απόγονοςτουΛόρδουΒύρωνα)

«Αs I have said, the Tholos stands as a symbol of Greek contributions to the world of teaching and scholarship and it serves as a vivid reminder of our commitment to the pursuit of excellence in all things».

«Η Θόλος των Δελφών υψώνεται ως σύμβολο της ελληνικής συνεισφοράς στον κόσμο της μάθησης και υπηρετεί ως μια ζωντανή υπενθύμιση τους στόχους μας για καταξίωση του πανεπιστημίου μας σε όλους τους τομείς».
__________________________________


 Θεόδωρος Σπυρόπουλος, εκπρόσωπος του Σ.Α.Ε., 25/04/98
Πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Αμερικής και Καναδά

 «Τόσα χρόνια μιλάμε, γράφουμε, κάνουμε συλλαλητήρια, προσπαθώντας να περάσουμε στους άλλους την αλήθεια. Εσύ έκανες ένα έργο που τα λέει όλα: Ορίστε κύριοι της Αμερικής, αυτοί είμαστε».
__________________________________


Θεόδωρος Λύρας, M.D. Ν. Αλαμπάμα των Η.Π.Α., 25/04/98.

«Ο Θεσσαλονικεύς διακεκριμένος γλύπτης, Ευάγγελος Φυλακτός, με μεγάλη δεξιοτεχνίαν εφιλοτέχνησε ένα πάρα πολύ ακριβές αντίγραφον, ακόμη και εις την μικροτέραν λεπτομέρειαν. Εάν παραθέσει κανείς τας δύο “θόλους” την μίαν δίπλα είς την άλλην, με δυσκολίαν ο παρατηρητής θα ξεχωρήση το πρωτότυπον από το αντίγραφον».
__________________________________


Σοφία Μετζάκη – Λάσζλο, 25/04/98
Καθηγήτρια Νεοελληνικής Γλώσσας στο Πανεπιστήμιο της Νότια Αλαμπάμα

«Το μνημείο αυτό θα αποτελέσει τον πρεσβευτή του ελληνισμού στις Η.Π.Α.
__________________________________


Σοφία Μετζάκη – Λάσζλο, 25/09/05
Καθηγήτρια Νεοελληνικής Γλώσσας στο Πανεπιστήμιο της Νότια Αλαμπάμα

«Ο τυφώνας “Κατρίνα” πέρασε στις 29 Αυγούστου και σάρωσε τα πάντα. Στην περιοχή της πόλης Μομπίλ (Mobile) Αλαμπάμα, οι ζημιές που εσημειώθηκαν σε σπίτια και επιχειρήσεις ήταν τεράστιες. Σπίτια πλημμύρισαν και χάθηκαν, γέφυρες καταστράφηκαν. Ο αέρας φυσούσε μανιασμένος με 164 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ στο διάβα του οι ανεμοστρόβιλοι κατέστρεφαν και σκορπούσαν τα πάντα στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα.
Το ελληνικό έργο του κ. Ευάγγελου Φυλακτού “η Θόλος των Δελφών” στέκεται πάντα περήφανο σε περίοπτο σημείο του Πανεπιστημίου SouthAlabama. Είναι αδιάψευστο σημάδι του Ελληνισμού και του πολιτισμού μας στο εξωτερικό. Τα ελληνικά έργα μένουν αιώνια και υπενθυμίζουν στους πάντες ότι “από δω πέρασαν Έλληνες”».
__________________________________



Απόστολος Καραχάλιος, νομάρχης Φωκίδος, 25/04/98

«Όταν αντίκρισα το μνημείο φωτισμένο, νόμισα ότι ήταν οφθαλμαπάτη. Τόση ήταν η ομοιότητα με το πρωτότυπο στους Δελφούς».
__________________________________


Δημήτρης Αλαμπάνος, βουλευτής Φθιώτιδας, 25/04/98

«………..Σήμερα ο Απόλλων και η Αθηνά κατοικούν εδώ στον περίλαμπρο ναό που κτίσαμε. Εκτός όμως από την αρχιτεκτονική όψη του μνημείου πρέπει κανείς να αντιληφθεί και τη σημασία, το συμβολισμό και την φιλοσοφική όψη των ελληνικών μνημείων της αρχαιότητας. Μέσα από το κομψοτέχνημα αυτό που στολίζει σήμερα την φιλόξενη πολιτεία σας, πιστεύω ότι θα πηγάσει η έμπνευση για μελέτη του Αρχαίου Ελληνικού Πνεύματος και των Αξιών του».
__________________________________


Σοφία Μετζάκη – Λάσζλο, 26.04.99
Καθηγήτρια Νεοελληνικής Γλώσσας στο Πανεπιστήμιο της Νότια Αλαμπάμα

«Η Θόλος παραμένει το στολίδι του Πανεπιστημίου και της πόλης και κοσμεί την είσοδο του Πανεπιστημίου. Στην γωνία της επάνω είναι ακόμα χαραγμένο το “Μακεδονία – Ελλάς”, για να το βλέπουν οι επερχόμενες γενιές, αλλά και οι Αμερικάνοι και να διαβάζουν περισσότερο την Ιστορία του Έθνους μας και να αποκτούν καλύτερες γνώσεις».
__________________________________


Νίνα Περοπούλου, «ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ»
Houston Texas, 24/06/98

«Το εξαίρετο έργο σας προβάλλει το μεγαλείο του Μακεδονικού Ελληνισμού, την δόξα των προγόνων μας, την ένδοξη κληρονομιά μας».
--------------------------------------------------------------------------------
-Τα καλλιτεχνικά εργαστήρια μαρμάρου ΦΥΛΑΚΤΟΣ είναι μία από τις πιο καταξιωμένες καλλιτεχνικές επιχειρήσεις μαρμάρου στον κόσμο. Η εμπειρία και οι θεωρητικές γνώσεις του Ευάγγελου και του Κωνσταντίνου Φυλακτού, η κατασκευαστική ικανότητα και η επαγγελματική συνέπεια της επιχείρησης είχαν σαν αποτέλεσμα να ασχοληθεί πολλές φορές ο ελληνικός και διεθνής τύπος για έργα που έχουν αποπερατωθεί με επιτυχία από την επιχείρηση: Σε δύο πανεπιστήμια των Η.Π.Α., σε τεχνικά γραφεία και ιδιώτες της Ελλάδας και του εξωτερικού, στο Άγιον Όρος και σε άλλους σύγχρονους ναούς και κυρίως για τη συμμετοχή μας στις αναστηλώσεις των κυριοτέρων μνημείων της χώρας μας.

ΑΡΧΙΚΗ | ΦΥΛΑΚΤΟΣΦΥΛΑΚΤΟΣ | ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΣΕ ...

www.filaktos.gr/

Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

ΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΓΡΑΨΕ ΠΟΙΟΝ; - Του συγγραφέα Μιχάλη Καλόπουλου


Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΠΟΛΙΟΥΧΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Γιατί ο (άγιος) Δημήτριος είναι πολιούχος της Θεσσαλονίκης;
Σε ποια μάχη υπερασπίστηκε την πόλη αυτή… ή τι ακριβώς υπερασπίστηκε από την πόλη; Με το να ευλογεί τον Νέστορα, κι αυτός να σκοτώνει τον παλαιστή Λυαίο, υπερασπίζεται την Θεσσαλονίκη;
Μήπως υπερασπίστηκε την πόλη, επειδή «ίδρυσε κύκλο νέων προς μελέτη της Αγίας Γραφής»;

Το προσωνύμιο «Λυαίος» είναι του Διονύσου:
«Εἰ δὲ πάντων μὲν ὁ Διόνυσος Λύσιός ἐστι καὶ Λυαῖος» Plutarchus
«Θεὸν (Διόνυσο) Μεθυμναῖον καὶ Λυαῖον καὶ Εὔιον καὶ Ἰήιον προσηγόρευον» Athenaeus Soph., Deipnosophistae
«Διὸ καὶ τὸν θεὸν (Διόνυσο) εἰκότως Λυαῖον καλοῦσιν» Eunapius

Το όνομα «Λυαίος», (ο αντίπαλος του Νέστορα) σε σχέση με τον Δημήτριο αναφέρεται για μια και μοναδική φορά στα τετράστιχα του «Λογιότατου» εκκλησιαστικού ποιητή Manuel Philes Poeta τον 13ο αιώνα, ενώ ο συγκεκριμένος Δημήτριος έζησε τον 3ο μ. Χ. αιώνα!
Δηλαδή, χίλια χρόνια μετά, κάποιος δημιουργεί τον θρύλο της αγιοποίησης του Δημητρίου με ένα τετράστιχο!

Για τον υποτιθέμενο μυροβλύτη Δημήτριο βλέπε: https://www.youtube.com/watch?v=gJwYS45FtDw

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ή ΑΓΙΟΔΗΜΗΤΡΙΟ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ;
Εδώ και δεκαετίες φιγουράρει στην σφραγίδα, στα έγγραφα, πιστοποιητικά σπουδών, πτυχία , περγαμηνές κλπ, αντί του θεμελιωτή του ορθολογισμού ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, που η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα τιμά, η εικόνα του «Άγιου Δημήτρη», δηλ. ενός θρησκευτικού συμβόλου, μιας θρησκείας που 1700 χρόνια, ακόμα και σήμερα, καταδιώκει την επιστήμη.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ή ΑΓΙΟΔΗΜΗΤΡΙΟ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ;


ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ;

AGIODIMITRIOΕδώ  και δεκαετίες στην σφραγίδα, στα έγγραφα, πιστοποιητικά σπουδών,
πτυχία, περγαμηνές κλπ, αντί   του θεμελιωτή του ορθολογισμού  ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ,
που η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα τιμά, υπάρχει η εικόνα ενός
θρησκευτικού συμβόλου του Χριστιανισμού, του Άγιου Δημήτρη.

Αυτό αποτελούσε και αποτελεί προσβολή των θρησκευτικών ελευθεριών, τώρα
μάλιστα που από τις ταυτότητες και τους σχολικούς τίτλους απαλείφεται η
οποιαδήποτε ένδειξη θρησκεύματος. Πως είναι δυνατόν σε πανεπιστημιακό
έγγραφο, στο χώρο της ακαδημαϊκής ελευθερίας, να έχουν θέση θρησκευτικά
σύμβολα;

Τι άραγε ήθελαν να πουν αυτοί  που αντικατέστησαν την εικόνα του
Αριστοτέλη με αυτήν ενός Άγιου του Χριστιανισμού; Μήπως ότι όλοι, φοιτητές,
απόφοιτοι, διδακτικό προσωπικό και υπάλληλοι  του ΑΠΘ ήταν, είναι και θα
είναι χριστιανοί; Από που άντλησαν αυτό το δικαίωμα; Μήπως το Αριστοτέλειο
Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης είναι εκκλησιαστικό πανεπιστήμιο; Δεν αποτελεί
χώρο πνευματικής ελευθερίας, πέραν της πολιτικής ελευθερίας που εγγυώνται το
Σύνταγμα της Ελλάδας και οι σχετικοί διεθνείς νόμοι;

Απαιτούμε λοιπόν την αφαίρεση οποιονδήποτε θρησκευτικών
συμβόλων από τον χώρο του ΑΠΘ και την επαναφορά της εικόνας του Αριστοτέλη
και επανέκδοση των πτυχίων με  την εικόνα του Αριστοτέλη  !!!

Ίδιας φύσεως πρόβλημα, δηλαδή προσβολής των θρησκευτικών αλλά και
ακαδημαϊκών ελευθεριών, αποτελεί και η ανάρτηση σε αίθουσες διδασκαλίας,
αμφιθέατρα, εργαστήρια και στα γραφεία του πανεπιστημίου Χριστιανικών
εικόνων. Πρέπει και αυτές να αποσυρθούν από τον χώρο του Αριστοτέλειου
Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης για τον ίδιο λόγο.

Η παραμονή των θρησκευτικών συμβόλων στο χώρο του πανεπιστημίου δίνει
εικόνα κράτους κάθε άλλο παρά σύγχρονου και κοσμικού-δημοκρατικού.

Πολίτες, φοιτητές, απόφοιτοι και διδακτικό προσωπικό
του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ


ΣΧΟΛΙΑ:
ΚΛΟΠΥ ΡΑΙΧ !!!!! (ΟΛΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ, ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΧΑΡΑΓΜΕΝΑ)
Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ !!!!!
(ΚΑΜΜΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΚΑΝΕΝΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ, ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΔΕΙΞΗ, ΜΟΝΟΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΕ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ ΑΝΥΠΑΚΟΗΣ, ΕΤΣΙ ΘΕΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΚΥΡ ΜΗΤΣΟΣ Ο ΓΟΡΙΛΛΑΣ)
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΒΡΕΕΕΕΕΕΕ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ (ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ?)
ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΕΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ

 Ξένιος Ζήνων Ιωάννης Συκιωτάκης



Να ποιός αντέγραψε ποιόν. Οι χριστιανοί έκαναν τον Δεξίλεω, Αη Δημήτρη. Ο Δεξίλεω ήταν Αθηναίος που έπεσε υπέρ πατρίδος (Αθήνας) στον πελοποννησιακό πόλεμο. Η στήλη του Δεξίλεω βρίσκεται στο μουσείο του Κεραμεικού και χρονολογείται στον 4ο π.χ. αιώνα.
  •  Ο Άι Γιώργης που σκοτώνει τον δράκο είναι αντιγραφή του Απόλλωνα που σκοτώνει τον πύθωνα.
    Ο Απόλλων σκοτώνει τον πύθωνα πίνακας του Gustave Moreau. 1885

    • -----------------------------------------------------------------------------------------------

    Νίκος Ζαχαρόπουλος ομότιμος καθηγητής θεολογικής πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης παραδέχεται: Με αγωγό στέλνουν το μύρο στον δήθεν μυροβλύτη Αγ. Δημήτριο της Θεσσαλονίκης!
    Οι μουμιοποιήσεις είναι φυσικό φαινόμενο το μύρο είναι στημένο θαύμα;
    Να λοιπόν γιατί επιμένουμε πως ότι η κοροϊδία είναι επάγγελμα στους κόλπους της θρησκείας.

    http://youtu.be/gJwYS45FtDw

    Η απάτη της μυροβλυσίας του αγίου Δημητρίου! 
     

Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

ΞΥΠΝΑ.... !!!!!! ΕΔΩ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ VIDEO ΣΟΚ!!! -- Tο βίντεο ανήκει στον ΕΟΕ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ http://eoellas.org

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΑ - Ζεύ πατέρα, αυτοπάτορα, πρεσβύτατε και δημιουργέ....

 
ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΑ
Ζεύ πατέρα, αυτοπάτορα, πρεσβύτατε και δημιουργέ,
που τα γέννησες όλα, πανυπέρτατε βασιλέα,
εσύ που εξουσιάζεις τα πάντα και είσαι αυτοόν και αυτοένα
όπως και όσο δυνατόν, πιο καλά τα έκαμες  χωρίς ρομφαία
Σπλαχνίσου και σώζε με όλα τα όντα και εμάς
σε τούτη την ωραία  σφαίρα που  μας ανέθεσες
να ζήσουμε εν ειρήνη και να υψωθούμε ψυχοπνευματικά
όπως ώρισες το πεπρωμένο μας, καθώς έπρεπε.
Και σεις θεοί, επιφανή παιδιά του Διός
που άρχετε σε μας δια του παραδείγματος
ποτέ μην παύσετε να μας καθοδηγείτε στο καλό
και μακριά από τους κακούς  ηγέτες  του εγκλήματος
Ευτυχισμένοι είναι και αυτοί
που δεν αμελούν κανένα κοινό καλό στο γένος τους.
γιατί γνωρίζουν ότι  φροντίζουν για  αυτά
και οι  σοφοί
και   εκτελούν  προς την πατρίδα  το χρέος τους
*Αμφικτύων
23 /10/ 2014
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών