Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Γραπτό κείμενο 7270 ἐτῶν ἀνατρέπει τά ἱστορικά κατεστημένα



Ὡς πότε θά παραχαράσσεται ἡ Ἱστορία καί ὁ πολιτισμός μας; Παίζει ρόλο καί ἐδῶ ἡ ποσότητα; Ἡ ποιότητα καί ἡ ἀλήθεια εἶναι σημαντικά. 


Ἐάν γιά κάποιους λόγους ἡ Ἑλλάς ἐξαφανισθῇ – πολλοί θά τό ἤθελαν, κυρίως οἱ ταγοί μας – ἀπό τόν παγκόσμιο χάρτη, τί θά ἐπικρατοῦσε; Τό ψέμμα καί ἡ σκοπιμότης.


Γιατί ἐπιμένουν στό νά μᾶς ταΐζουν ψέμματα; Τί ἔχουν νά κερδίσουν; Γιατί τόση μανία γιά τήν σταδιακή ἐξαφάνισι τοῦ Ἑλληνισμοῦ;


Τό κακό εἶναι ὅτι τά παιδιά μας στά Ἑλληνικά σχολεῖα ψέμματα μαθαίνουν.


Ἡ ἀνακάλυψις πού ἀναφέρεται στό παρακάτω ἄρθρο μπορεῖ νά μήν ἀποδεικνύῃ ὅτι τό γραπτό εἶναι Ἑλληνικό ἀλλά ὑπάρχουν πολλές πιθανότητες. 



Γραπτό κείμενο 7270 ἐτῶν ἀνατρέπει τά ἱστορικά κατεστημένα


Μινώταυρος


Το πρώτο γραπτό κείμενο στην Ευρώπη – Το 1998 ο καθηγητής κ. Γ. Χουρμουζιάδης δήλωσε πως είναι αδύνατη η δημοσίευση του κειμένου 


Είναι εμφανές πως η όποια επίσημη δημοσίευσή της θα ανέτρεπε όλο το ιστορικό σκηνικό περί ανακάλυψης της γραφής, της αποτύπωσης της έναρθρης φωνής του ανθρώπου με γράμματα (και όχι με ιδεογράμματα) και μάλιστα στο γεωγραφικό χώρο της Ελλάδας, στο γεωγραφικό χώρο της Ευρώπης.


Θα ανατρέπονταν δηλαδή η θεωρία πως οι Έλληνες έλαβαν και αυτοί, το φως εξ ανατολάς ( από βαβυλώνιους, σουμέριους, φοίνικες κλπ. !!) και θα έπρεπε να καλύψουν το μεγάλο κενό των τεσσάρων χιλιάδων χρόνων, όταν δηλαδή, οι ανατολικοί λαοί εκφράζονταν με ιδεογράμματα, οι Έλληνες έγραφαν με συλλαβές όπως σήμερα. Είναι καταφανές ότι αυτό δηλώνει πρώιμο στάδιο σκέψης και πολιτισμού.

Σύμφωνα με τη σημερινή θεωρία - που διδάσκεται στα ελληνικά σχολεία - οι Έλληνες έμαθαν γραφή περί το 800 π.Χ. από τους Φοίνικες.

Εκείνο που δεν μπορούν να μας εξηγήσουν πως είναι δυνατόν η ελληνική γλώσσα να έχει 800.000 λήμματα,πρώτη γλώσσα στον πλανήτη, όταν η αμέσως επόμενη έχει 250.000 λήμματα.
Πως είναι δυνατόν να γράφηκαν τα Ομηρικά έπη περί το 800 π.Χ. όταν δηλαδή έμαθαν να γράφουν οι Έλληνες;

Παρουσιάστηκαν ξαφνικά οι αρχαίοι Έλληνες στο ιστορικό προσκήνιο τον 8ο αιώνα π.Χ., με γλώσσα εκατοντάδων χιλιάδων λημμάτων, που για να δημιουργηθεί απαιτείται γλωσσική προϊστορία τουλάχιστον 10.000 ετών (σύμφωνα με επίσημη αμερικανική γλωσσολογική έκθεση).
  
Η αγγλική γλώσσα είναι 1.600 ετών και έχει 48% ελληνικές λέξεις με σύνολο λημμάτων 240.000. Η γερμανική είναι 1.700 ετών και έχει 250.000 λήμματα με ελληνικές λέξεις 46%.
Η ομηρική γλώσσα τι ηλικία έχει;
Έμαθαν να γράφουν οι Έλληνες από τους ανατολικούς λαούς και ξαφνικά έγραψαν τα ομηρικά έπη που έχουν ιστορικό βάθος τριών χιλιάδων ετών;
Τι είναι αυτό που προβληματίζει τους ιστορικούς;Μήπως γιατί δεν χάθηκαν στη σκόνη της ιστορίας και οι Έλληνες όπως οι Χαναναίοι, οι Σουμέριοι, οι Βαβυλώνιοι, οι Φοίνικες κλπ.;

Τι γράφει το δημοσίευμα πριν δεκαπέντε χρόνια :
 Γραπτό κείμενο 7270 ἐτῶν ἀνατρέπει τά ἱστορικά κατεστημένα2

Το παλιότερο οργανωμένο γραπτό κείμενο που βρέθηκε στη γη της Ευρώπης και χρονολογείται πριν από 7.254 χρόνια(!) από σήμερα αποκαλύφθηκε στη λίμνη της Καστοριάς.

Είναι μια ξύλινη πινακίδα με άγνωστο μήνυμα χαραγμένο από ένα νεολιθικό ψαρά ή έμπορο λιμνιαίου προϊστορικού οικισμού στο Δισπηλιό Καστοριάς,γραμμένο δύο χιλιάδες χρόνια πριν από τα γραπτά ευρήματα των Σουμερίων και τέσσερις χιλιάδες χρόνια πριν από τις κρητομυκηναϊκές πήλινες πινακίδες της γραμμικής γραφής.

Τη συγκλονιστική ανακοίνωση έκανε χθες στη διάρκεια του αρχαιολογικού συνεδρίου για το φετινό ανασκαφικό έργο στη Βόρεια Ελλάδα ο καθηγητής της Προϊστορικής Αρχαιολογίας στο ΑΠΘ κ. Γιώργος Χουρμουζιάδης, που αποκάλυψε το ντοκουμέντο στη διάρκεια ανασκαφικής έρευνας το περασμένο καλοκαίρι.

 Η ξύλινη πινακίδα με την επιγραφή χρονολογήθηκε επακριβώς με τη μέθοδο του άνθρακα-14 στον «Δημόκριτο» στο 5260 (!) π.Χ., δηλαδή στο τέλος της μέσης νεολιθικής περιόδου.

Ο κ. Χουρμουζιάδης με επιστημονικά επιχειρήματα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα χαράγματα της επιγραφής, που είναι οργανωμένα σε στίχους, δεν πρέπει να είναι διακοσμητικά, αλλά «γράμματα» που μπορούν να ενταχθούν στο σύστημα της παλαιοευρωπαϊκής 
πηγή
Τό σίγουρο, μέχρι στιγμῆς, εἶναι ὅτι ἡ ἀρχαιότερη μορφή γραφῆς εἶναι ἡ Γραμμική Β΄ ἡ ὁποία εἶναι Ἑλληνική.
Ἡ ἀρχαιότερη πινακίδα Γραμμικῆς Β΄ εὑρέθη στήν Ἴκλαινα τῆς Μεσσηνίας τό 2011. 

 Νικόλαος Αργυρίου


www.inewsgr.com

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Η ωραιότερη λέξη της ελληνικής γλώσσας! - Αισιοδοξία, ελευθερία, μοναξιά, νειάτα, ιμερτή, θάλασσα, αρμονία, καλημέρα, όνειρο, πίστη και ζωή είναι λέξεις με τις οποίες πορευόταν η Ελλάδα πριν από ογδόντα χρόνια. Ατένιζε την έξοδο από την οικονομική κρίση, έπαιζε με τη ζωντανή ελληνική γλώσσα και επέτρεπε στην παγκόσμια κοινότητα να βαφτίζεται στα νάματά της.

λεξη 

«Ποία είναι η ωραιοτέρα λέξις της ελληνικής γλώσσης;»


αναρωτιόταν ο Πέτρος Χάρης (Ιωάννης Μαρμαριάδης 1902-1998) πριν από περίπου 80 χρόνια και ξεκινούσε ένα όμορφο δημοσιογραφικό παιχνίδι, δημοσιεύοντας τις απόψεις των σπουδαιότερων λογοτεχνών, δημοσιογράφων αλλά και πολιτικών της εποχής· μιας εποχής κατά την οποία κυρίως ο κόσμος των Τεχνών και των Γραμμάτων ερωτοτροπούσε με τη γλώσσα μας, επηρεασμένος σαφώς από την εθνική πολιτική και τον αστικό εκσυγχρονισμό της σχολικής γνώσης που διαμόρφωνε τη νέα ελληνική γλώσσα.

Νομοσχέδια και γλωσσο-εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις από το 1913 και εντεύθεν, καθώς και το νεοφιλελληνικό γλωσσικό κίνημα που αναπτύχθηκε στο εξωτερικό –κυρίως στη Γαλλία με αιχμή την ίδρυση του Ινστιτούτου της Σορβόνης (1920) από τον Hubert Pernot (1870-1946)– έδιναν νέες διαστάσεις στην ευρεία κατανόηση και διάδοση του ελληνικού πνεύματος τόσο στο εσωτερικό όσο και στην Ευρώπη.

Την ώρα που το παιχνίδι αυτό παιζόταν στον Τύπο της Γαλλίας, στην Ελλάδα ο Π. Χάρης, εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι στον τόπο μας ακόμη και η καθημερινή γλώσσα χώριζε τους ανθρώπους σε στρατόπεδα, καλούσε τους διανοούμενους να απαντήσουν.

Έτσι, ο Κωστής Παλαμάς απάντησε ότι η ωραιότερη λέξη είναι ο «δημοτικισμός», ο Γρηγόρης Ξενόπουλος έβρισκε γοητεία στη λέξη «αισιοδοξία», ο Σπύρος Μελάς χωρίς δισταγμό έβρισκε πιο ελκυστική τη λέξη «ελευθερία» και ο στιλίστας Ζαχαρίας Παπαντωνίου εξήρε την ομορφιά της λέξης «μοναξιά».

Ο ζωγράφος και καθηγητής της Σχολής Καλών Τεχνών Ουμβέρτος Αργυρός επέλεγε τη λέξη «χάρμα» διότι, όπως υποστήριζε, δεν υπάρχει σε καμία άλλη γλώσσα και στα πέντε γράμματά της κλείνει ό,τι χίλιες άλλες λέξεις μαζί.

Ο Σωτήρης Σκίπης ανέσυρε τη λέξη «απέθαντος» από τα βυζαντινά κείμενα, διαχωρίζοντάς την από τη λέξη «αθάνατος», και ο Παντελής Χορν δήλωσε παντοτινή προτίμηση στη λέξη «νειάτα».

Ο αλησμόνητος Αθηναιογράφος Δημήτριος Γρ. Καμπούρογλους, παρά τα χρόνια του, προτιμούσε τη λέξη «ιμερτή», δηλαδή την αγαπητή, την ποθητή. Ο θεατράνθρωπος Νικόλαος Λάσκαρις τη «ζάχαρη», ο ιστορικός Διονύσιος Κόκκινος τη λέξη «χίμαιρα», ο ζωγράφος Παύλος Μαθιόπουλος το «φως» και ο γλύπτης Μιχαήλ Τόμπρος τη λέξη «ουσία».

Ο Παύλος Νιρβάνας (Πέτρος Κ. Αποστολίδης), προφανώς επηρεασμένος από τον τόπο του (Σκόπελο), αγαπούσε τη λέξη «θάλασσα». Οι ζωγράφοι αποκάλυπταν τις ευαισθησίες τους: Ο Δημήτριος Γερανιώτης ήθελε την «αρμονία», ο Κωνσταντίνος Παρθένης την «καλημέρα» και ο Δημήτριος Μπισκίνης το «όνειρο».

Ως προς τις γυναίκες που κυριαρχούσαν στην πνευματική ζωή, η λαογράφος Αγγελική Χατζημιχάλη ήθελε «πίστη», ενώ η 25χρονη ηθοποιός Ελένη Παπαδάκη, η οποία έμελλε να δολοφονηθεί άδικα στα Δεκεμβριανά του 1944, δήλωνε πως «η λέξις που περικλείει τα περισσότερα πράγματα, τα πάντα θα έλεγα, είναι η λέξις «ΖΩΗ»»!

Η ιατρός και συγγραφέας Άννα Κατσίγρα ήθελε «χαρά» και η καθηγήτρια του Ελληνικού Ωδείου Αύρα Θεοδωροπούλου αναζητούσε την «καλοσύνη».

Ενδιαφέρουσες όμως ήταν και οι απαντήσεις των πολιτικών του 1933:

Ο στρατιωτικός και Πρόεδρος της Γερουσίας Στυλιανός Γονατάς προτιμούσε το «εμπρός», ο Αλέξανδρος Παπαναστασίου τη λέξη «μάννα» και ο πρόεδρος της Βουλής Θεμιστοκλής Σοφούλης τη λέξη «φιλότιμο» διότι εκφράζει έναν ολόκληρο ηθικό κόσμο και δεν υπάρχει σε άλλη γλώσσα του κόσμου.

Ο αρχηγός του Αγροτικού Κόμματος Ελλάδος Ιωάννης Σοφιανόπουλος πρότασσε την «ανατολή» και ο ιδρυτής του ίδιου κόμματος Αλέξανδρος Μυλωνάς τη λέξη «πόνος».

Αισιοδοξία, ελευθερία, μοναξιά, νειάτα, ιμερτή, θάλασσα, αρμονία, καλημέρα, όνειρο, πίστη και ζωή είναι λέξεις με τις οποίες πορευόταν η Ελλάδα πριν από ογδόντα χρόνια. Ατένιζε την έξοδο από την οικονομική κρίση, έπαιζε με τη ζωντανή ελληνική γλώσσα και επέτρεπε στην παγκόσμια κοινότητα να βαφτίζεται στα νάματά της.

Του Ελευθερίου Γ. Σκιαδά | Αναδημοσίευση κειμένου και εικόνας από: Ο Μικρός Ρωμηός

 www.olympia.gr

Λιαντίνης - Η πιο ωραία παγκόσμια Ελληνική λέξη.

 http://youtu.be/XoRdtKaiJYE 


ΑΚΟΜΑ:

Ο επανελληνισμός είναι δουλειά Ελλήνων! - Της Simone Le Baron

 Αποτέλεσμα εικόνας για Ο επανελληνισμός είναι δουλειά Ελλήνων!

Την εποχή που πήγαινα στο λύκειο (τότε το λύκειο ήταν  7 χρόνια στη Γαλλία, μόνο για τους μαθητές που είχαν κλίση για τα γράμματα), αλλιώς, το γυμνάσιο για όσους θα προτιμούσαν επάγγελμα πιο τεχνικό - και η κοινωνία λειτουργούσε πολύ καλά, ο καθένας στη θέση του - σπούδασα λοιπόν 7 χρόνια λατινικά. Είχαμε επιλογή: λατινικά ή αρχαία ελληνικά, διάλεξα λατινικά. Οι ξένοι που σπούδασαν αρχαία ελληνικά κάνουν επίδειξη, είναι "μορφωμένοι" και μάλιστα περιφρονούν αυτούς που δεν ξέρουν αρχαία ελληνικά. Αυτό όμως είναι αντίθετο με την αρχαία ανθρωποκεντρική λογική: λέγεται ατομικισμός κι εγωκεντρισμός. 
Ο εγωκεντρισμός σκότωσε την αρχαία σκέψη. 
Οι αρχαίοι είχαν την αίσθηση της καθολικής ελευθερίας, της ομάδας, το να καμαρώνει "κάποιος" επειδή ξέρει κάτι που οι περισσότεροι δεν ξέρουν λέγεται ατομικισμός.
 Άρα, θεωρώ ότι μόνον οι Έλληνες πρέπει υποχρεωτικά να μάθουν τα αρχαία ελληνικά για να είναι ικανοί να καταλάβουν τις ρίζες τους και να συνεχίσουν τον ανθρωποκεντρικό ελληνισμό.
 Αν οι Έλληνες επανέρχονται στην ανθρωποκεντρική σκέψη των προγόνων τους θα είναι ύστερα ικανοί να οδηγήσουν τους άλλους δυτικούς λαούς, να τους δείξουν επιτέλους τι είναι πολιτισμός ούτως ώστε να μπορέσουν να τον εφαρμόσουν στις δικές τους πολιτείες.
 Μόνο στην Ευρώπη όμως μπορεί να υπάρχουν πολιτείες, στις άλλες ηπείρους, όπως Αφρική, Ασία, Αμερική, λειτουργούσε πολύ καλά η κοινωνία σε χωριά, όχι σε πολιτείες.
 Όλα είναι θέμα κλίματος και γεωγραφικών συνθηκών.
 Οι Ευρωπαίοι όλοι, εκτός από τους Έλληνες, τους επέβαλλαν μία ψεύτικη ζωή την οποία, παρακαλώ, αποκαλούν "ελληνικό πολιτισμό", εκεί που διέπραξαν γενοκτονίες και σφαγές.
 Τώρα, θέλουν να τους ξεριζώσουν από το περιβάλλον τους με την μεγάλη μετανάστευση. 
Έχετε τη λύση, όπως πάντα, μην είστε όμως ευκολόπιστοι, οι ξένοι δεν σας αγαπάνε, σας θεωρούν κατώτερους. Εγώ είμαι η μόνη που γνωρίζω την αξία σας... Έχετε πολλή δουλειά.
 Έμαθα τα νέα ελληνικά και μου φτάνουν, για να σας καταλάβω και να καταλάβω τι ρόλο έχετε να παίξετε, δεν είμαι Ελληνίδα, τα αρχαία δε μου είναι χρήσιμα σε τίποτε, έτσι όπως είναι η δημοτική σήμερα, έχει ακόμα τα θεμέλια της σοφίας διότι έχει κρατήσει πάνω από 3000 λέξεις ομηρικές. Πρέπει εσείς, οι υπαρκτοί Έλληνες να καταλάβετε την κληρονομιά σας, όχι οι ξένοι, την εκμεταλλεύονται. Θέλω, ως ξένη, να σας βοηθήσω να επανελληνοποιήσετε την Ελλάδα και θα τα καταφέρω γιατί είστε λίγοι. Θα σας πω πως θα γίνει, έχω σχέδιο.
 Όταν θα το έχω πετύχει θα ξαναπάω στη Γαλλία, ο εγγονός μου είναι μόνο 27 μηνών αλλά σε μερικά χρόνια θα με χρειαστεί! 

Simone Le Baron

Η τσουκνίδα :Το φυτό με τις 60 διαφορετικές θεραπείες


Η τσουκνίδα στην αρχαιότητα έχαιρε μεγάλης αναγνώρισης από τους γιατρούς της εποχής. Ο Διοσκουρίδης και ο Ιπποκράτης οι οποίοι την ανακάλυψαν, την χρησιμοποιούσαν για την αντιμετώπιση και την ανακούφιση πολλών συμπτωμάτων και ασθενειών. Ο Ιπποκράτης σε ειδική συγγραφή βιβλίων με βάση τα βότανα και τα οφέλη τους ανέφερε 60 διαφορετικές φυσικές θεραπείες για διάφορες ασθένειες με βάση το φυτό αυτό, ενώ ο Γαληνός την συνιστούσε ως διουρητικό και καθαρτικό.
Με καταγωγή από την Ευρώπη η τσουκνίδα ανήκει στο γένος φυτών Urtica της οικογένειας Urticaceae. Το όνομα τους προέρχεται από το λατινικό ουσιαστικό uro που σημαίνει κάψιμο, ακριβώς λόγω του τσουξίματος που προκαλεί όταν έρχεται σε επαφή με το δέρμα. Υπάρχουν περισσότερα από 500 είδη σε όλο τον κόσμο, στην Ελλάδα όμως ευδοκιμεί ιδιαίτερα λόγω του κλίματος και της χλωρίδας της χώρας μας.

 Ποιες είναι οι θεραπευτικές ουσίες της τσουκνίδας;

Είναι πλούσια σε βιταμίνες A, C, E, Κ, θειαμίνη, ριβοφλαβίνη, φυλλικό οξύ.
Επίσης είναι πλούσια σε καλά λιπαρά οξέα.
Προδίδει στον οργανισμό ασβέστιο.
Περιέχει ομάδα ισχυρών αντιοξειδωτικών ουσιών τα φλαβονοειδή.
Περιέχει φυτικό σίδηρο.
Περιέχει πολλά ιχνοστοιχεία όπως κάλιο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, φώσφορο, σελήνιο και ψευδάργυρο, σε αρκετά μεγάλες συγκεντρώσεις.
Περιέχει επίσης και πολλά φυτοχημικά στοιχεία όπως το λυκοπένιο, β-καροτένιο, καφεϊκό οξύ και βεταΐνη, ουσίες με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση έναντι της δημιουργίας ελεύθερων ριζών.
Η απουσία οξαλικού οξέος και οξαλικών αλάτων στο φυτό αυτό, βοηθά στην απορρόφηση ακόμα περισσότερης ποσότητας σιδήρου από τον οργανισμό, κάτι που δεν συμβαίνει με όλα τα λαχανικά που περιέχουν φυτικό σίδηρο, με αποτέλεσμα να τα τρώμε αλλά να μην απορροφούμε τον σίδηρο τους.
Επιπλέον, έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C που βοηθά ακόμα περισσότερο στην ολική απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό.
Η περιεκτικότητα της σε σεκρετίνη, διεγείρει το πάγκρεας για την παραγωγή ινσουλίνης βοηθώντας στη διατήρηση της ευγλυκαιμίας στους διαβητικούς.
Η ισταμίνη που περιέχει, προσφέρει ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση στα παρασκευάσματα και τα καταπλάσματα από το φυτό αυτό, ικανή να ανακουφίσει συμπτώματα φλεγμονών.



Ποιες είναι οι θεραπευτικές ιδιότητες της τσουκνίδας;
Η περιεκτικότητα της τσουκνίδας, των καταπλασμάτων, των αφεψημάτων και των διατροφικών παρασκευασμάτων που μπορούμε να φτιάξουμε από αυτή στις παραπάνω ουσίες, της προσδίδουν θεμελιώδεις για την θεραπευτική ιατρική ιδιότητες :
Η τσουκνίδα είναι βότανο στυπτικό,
αποχρεμπτικό,
τονωτικό,
αντιφλεγμονώδες,
αναλγητικό,
αιμοστατικό,
αντιδιαβητικό,
και με διουρητικές ιδιότητες.

 
τσουκνίδα
Πως μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε
Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όλα τα μέρη του φυτού σε διαφορετικές κατά περίπτωση χρήσεις. Τα φύλλα, οι μίσχοι και η ρίζα της μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως αφεψήματα, για την παρασκευή τσάι, βάμματος ή καταπλασμάτων. Μπορεί όμως και να καταναλωθεί ως χορταρικό σε πολλές συνταγές και παρασκευές στην κουζίνα μας.
Η χρησιμοποίηση της τσουκνίδας παρόλα αυτά μπορεί να μην είναι ιδανική για διάφορες ασθένειες ή παθήσεις και για αυτόν τον λόγο καλό θα είναι να προηγείται η συνεννόηση με τον θεράποντα ιατρό, ιδίως αν λαμβάνουμε κάποιου είδους φαρμακευτική αγωγή. Όπως όλα τα θεραπευτικά βότανα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να βοηθήσουμε την υγεία μας, έτσι και με την τσουκνίδα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, να μην κάνουμε υπερβολές στην χρήση και να μην θεωρούμε το οποιοδήποτε βότανο ή φυτό πανάκεια για όλα τα προβλήματα που απασχολούν την υγεία μας.

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

665 ) ΙΤΑΛΙΚΗ ΦΑΜΠΡΙΚΑ ΤΙΤΛΩΝ ΣΕ ΤΙΜΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ! !

 
Καθώς μεγάλο μέρος τοῦ δημοσιοϋπαλληλικοῦ κόσμου τρέχει νά σωθεῖ ἀπό τόν κίνδυνο τῆς
ἀπόλυσης, ἡ φάμπρικα τῶν μεταπτυχιακῶν τίτλων ἔχει χτυπήσει κόκκινο.
 Καθένας πού θεωρεῖ ὅτι χρειάζεται λίγα μόρια γιά νά γίνει προϊστάμενος, νά πάρει κάποια θέση ἤ ἁπλῶς νά διασωθεῖ ἀπό τήν ἀξιολόγηση τοῦ (κάθε) Μητσοτάκη, ψάχνει νά βρεῖ τρόπο νά ἀποκτήσει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδῶν, ἄν γίνεται καί χωρίς ...σπουδές.
 Ἔ, αὐτό πού κάποτε ἦταν σχεδόν μυστικό, σήμερα πλασάρεται ἐπισήμως καί γίνεται ἀναφανδόν
δεκτό ἀπό τόν ΔΟΑΤΑΠ!
 Προσέξτε τό στόρυ:
Στό ἠλεκτρονικό μου ταχυδρομεῖο φτάνει μιά μέρα ἕνα ἐνημερωτικό ἀπό ὑπηρεσιακό
γραφεῖο σχετικά μέ Μεταπτυχιακές σπουδές στήν Ἰταλία καί τηλεφωνῶ γιά πληροφορίες.
Ὁ σύνδεσμος τοῦ Πανεπιστημίου TOR VERGATA (δημόσιο Πανεπιστήμιο τῆς Ρώμης)
ἦταν στήν Πάτρα.
 Ἡ ὑπεύθυνη μέ ρώτησε ἄν γνωρίζω ἰταλικά, καθώς τό μεταπτυχιακό εἶναι στήν ἰταλική γλῶσσα. Ὅταν ἀπάντησα ἀρνητικά μέ καθησύχασε πώς αὐτό ΔΕΝ εἶναι πρόβλημα.
Τό συγκεκριμένο ἐξ ἀποστάσεως πρόγραμμα λειτουργεῖ μέσῳ ἰταλικῆς πλατφόρμας, ὅμως θά συνδέομαι μέ τούς κωδικούς μου μέσῳ Πατρῶν καί ἡ πλατφόρμα μεταφράζεται ἀπό αὐτούς στά ἑλληνικά.
 Ὅλες οἱ ἐργασίες μεταφράζονται στήν Πάτρα ἀπό τά ἑλληνικά στά ἰταλικά, ἐνῶ ἐγώ θά κάνω γιά 9 μῆνες online δύο ὧρες ἰταλικά τή βδομάδα. Θά πάω κι ἕνα διήμερο ταξιδάκι στήν Ἰταλία, στό τέλος γιά τήν παρουσίαση τῆς πτυχιακῆς. Ἡ πτυχιακή θά ἔχει μεταφραστεῖ ἀπό τό γραφεῖο τῆς Πάτρας στά ἰταλικά καί τόν τελευταῖο μήνα θά δουλεύουμε ΜΟΝΟ πάνω στή συνέντευξη πού θά γίνει στή Ρώμη.
Ἐκεῖ θά μοῦ ὑποβάλουν 2-3 ἐρωτήσεις πάνω στήν ΜΟΝΟΣΕΛΙΔΗ περίληψη πού θά ἔχουμε προετοιμάσει. Ἁπλό; Ἁπλό. Κι ἄν ὅμως κολλήσω λόγῳ γλωσσικῶν ἤ γνωστικῶν ἐλλείψεων;
Κι ἐδῶ εἶναι ἕτοιμη ἡ λύση: παρών στήν αἴθουσα θά εἶναι καί ὁ ...tutor πού θά μέ «ξεμπλοκάρει» ἄν χρειαστεῖ!!!
Κόστος συνολικά; Μόλις 4.500 εὐρώ!
Ε-Λ-Ε-Ο-Σ!!!
Δέν ξέρω τί ὁρίζεται πιά στή χώρα μας (ἤ καί στήν γειτονική μας) ὡς ΑΠΑΤΗ γιαυτό δέν θά χρησιμοποιήσω τή λέξη αὐτή γιά τήν παραπάνω διαδικασία. Συνοψίζω τίς ὑποχρεώσεις τοῦ «σπουδαστῆ» - πελάτη: Τεσσαράμισυ χιλιάρικα καί ΟΛΑ εἶναι στήν ἰταλική γλῶσσα.
 Ὅταν ἀπάντησα ἀρνητικά μέ καθησύχασε πώς αὐτό ΔΕΝ εἶναι πρόβλημα. Τό συγκεκριμένο ἐξ ἀποστάσεως πρόγραμμα λειτουργεῖ μέσῳ ἰταλικῆς πλατφόρμας, ὅμως θά συνδέομαι μέ τούς κωδικούς μου μέσῳ Πατρῶν καί ἡ πλατφόρμα μεταφράζεται ἀπό αὐτούς στά ἑλληνικά. Ὅλες οἱ ἐργασίες μεταφράζονται στήν Πάτρα ἀπό τά ἑλληνικά στά ἰταλικά, ἐνῶ ἐγώ θά κάνω γιά 9 μῆνες online δύο ὧρες ἰταλικά τή βδομάδα. Θά πάω κι ἕνα διήμερο ταξιδάκι στήν Ἰταλία, στό τέλος γιά τήν παρουσίαση τῆς πτυχιακῆς. Ἡ πτυχιακή θά ἔχει μεταφραστεῖ ἀπό τό γραφεῖο τῆς Πάτρας στά ἰταλικά καί τόν τελευταῖο μήνα θά δουλεύουμε ΜΟΝΟ πάνω στή συνέντευξη πού θά γίνει στή Ρώμη. Ἐκεῖ θά μοῦ ὑποβάλουν 2-3 ἐρωτήσεις πάνω στήν ΜΟΝΟΣΕΛΙΔΗ περίληψη πού θά ἔχουμε προετοιμάσει. Ἁπλό; Ἁπλό. Κι ἄν ὅμως κολλήσω λόγῳ γλωσσικῶν ἤ γνωστικῶν ἐλλείψεων; Κι ἐδῶ εἶναι ἕτοιμη ἡ λύση: παρών στήν αἴθουσα θά εἶναι καί ὁ ...tutor πού θά μέ «ξεμπλοκάρει» ἄν χρειαστεῖ!!!
Κόστος συνολικά; Μόλις 4.500 εὐρώ!
Ε-Λ-Ε-Ο-Σ!!!
Δέν ξέρω τί ὁρίζεται πιά στή χώρα μας (ἤ καί στήν γειτονική μας) ὡς ΑΠΑΤΗ γιαυτό δέν θά χρησιμοποιήσω τή λέξη αὐτή γιά τήν παραπάνω διαδικασία. Συνοψίζω τίς ὑποχρεώσεις τοῦ «σπουδαστῆ» - πελάτη: Τεσσαράμισυ χιλιάρικα καί ΟΛΑ μέσα.
Παίρνεις μεταπτυχιακό καί ἐπάρκεια ἰταλικῆς γλώσσας (σέ ἐπίπεδο C2 - proficiency).
Ἄρα τσεπώνεις 2 + 2 = 4 μόρια γιά τήν ἐξέλιξή σου, τήν ἀξιολόγησή σου, τόν διορισμό σου ἤ ὅ,τι ἄλλο χρειάζεσαι, χωρίς νά χρειάζεται νά ξέρεις λέξη ἰταλικά καί χωρίς νά ἔχεις
ἰδέα (φυσικά) ἀπό κάτι χρήσιμο γιά τή δουλειά σου.
 Τό μόνο πού χρειάζεσαι εἶναι ἕνα ταληράκι... Κι ὅλα αὐτά κυκλοφοροῦν στά
σχολικά δίκτυα ἁλιεύοντας πελάτες!
Πόσοι ἔχουν καί ἀξιοποιοῦν σήμερα τέτοιας «ἀξίας» χαρτιά;
Πῶς εἶναι δυνατόν τό ΔΟΑΤΑΠ νά δέχεται ἀκόμη καί τίτλους τόσο εἰκονικῶν σπουδῶν;
Τουλάχιστον οἱ ὡς τώρα γνωστές μοῦφες (σέ Ἰταλία, Βουλγαρία κτλ) τηροῦσαν καί κάποιο πρόσχημα.
 Τί λέει τό ὑπουργεῖο Παιδείας γιά ἕνα τέτοιο καραμπινάτο σκάνδαλο;
Ἐπιμένει στήν ἀξιολόγηση τῶν «ἀντικειμενικῶν» προσόντων τῶν ἐκπαιδευτικῶν;
Μήπως ἦρθε ἡ ὥρα νά καταργήσει πλήρως αὐτό τό αἰσχρό καί γελοῖο κυνήγι τῶν τίτλων καί τῶν βεβαιώσεων καί νά στρωθεῖ καθένας στή ΔΟΥΛΕΙΑ γιά τήν ὁποία πληρώνεται;

Ἀντιφωνητὴς
ΔΕΚΑΠΕΝΘΗΜΕΡΟ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΓΝΩΜΗΣ

ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Τρέμουν την Δραχμή - Γ.ΑΔΑΛΗΣ - Η Ελλάδα έχει πλέον τεθεί υπό ξένο έλεγχο. Οι ανίκανοι και προδότες πολιτικοί έχουν παραβεί κάθε συνταγματική επιταγή και υπακούοντας στις εντολές των ξένων αφεντικών τους έχουν ξεκινήσει την προσπάθεια εξαθλίωσης του λαού με σκοπό να ξεπουλήσουν στους ξένους τα πλούσιες πλουτοπαραγωγικές πηγές της χώρας. Αφού τις κρατούσαν κρυφές για τόσα χρόνια, τώρα έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία παράδοσης των στα αφεντικά τους, μετατρέποντας τη χώρα σε ένα ελεγχόμενο προτεκτοράτο. Έχουμε υποχρέωση να προστατεύσουμε τη χώρα από αυτά τα αρπακτικά!

“Αρχαίοι Έλληνες αστρονόμοι. Το μεγάλο εξελικτικό βήμα”.

Του Παντελή Καρύκα
Συγγραφέα – hellasforce.com


Το μεγάλο εξελικτικό βήμα στην ελληνική αστρονομία πραγματοποίησε ο Θαλής (643 –548 π.Χ.), ο Έλληνας σοφός από την Μίλητο της Ιωνίας.

Δεν γνωρίζουμε από που άντλησε ο Θαλής τις γνώσεις του περί του σύμπαντος. Οι περισσότεροι θεωρούν ότι ο Θαλής απέκτησε αστρονομικές γνώσεις κατά την διάρκεια των ταξιδιών του στην Αίγυπτο και τη Βαβυλώνα.

Το 585 π.Χ. τα βασίλεια των Λυδών και των Μήδων πολεμούσαν σκληρά μεταξύ των. Στις 28 Μαΐου 585 π.Χ. τα αντίπαλα στρατεύματα είχαν πάρει θέσεις στις όχθες του Άλυδος ποταμού.

Η μάχη άρχισε σφοδρή και συνεχίστηκε για λίγη ώρα, όταν ξαφνικά ο ήλιος άρχισε να χάνεται και το σκοτάδι να πέφτει στη γη. Οι αντίπαλοι στρατοί, φοβισμένοι, σταμάτησαν να πολεμούν, και όταν τελικώς ο ήλιος ξαναφάνηκε στον ουρανό οι αντίπαλοι βασιλείς ειρήνευσαν, θεωρώντας την έκλειψη θεϊκό σημείο.

Ο Θαλής, όπως μας πληροφορούν πολλοί αρχαίοι συγγραφείς, είχε προβλέψει την έκλειψη.
Για να μπορέσει όμως να προβλέψει ένα τέτοιο γεγονός δεν αρκούσε η γνώσις της περιοδικότητας του φαινομένου, το οποίο θεωρητικώς επαναλαμβάνεται κάθε 18 έτη και 11 ημέρες (223 σεληνιακούς μήνες).

Έπρεπε επίσης να έχει σαφή γνώση των ηλιακών και σεληνιακών κύκλων, των σεληνιακών κατά πλάτος παρεκκλίσεων στην εκλειπτική και της έννοιας καθ’ αυτής του γεωγραφικού πλάτους.

 
Ο Θαλής, εκ του αποτελέσματος, φαίνεται ότι είχε όλες αυτές τις γνώσεις, εφόσον πέραν από παρατηρητής του ουρανού ήταν και μέγας μαθηματικός, ο οποίος κατόρθωσε να υπολογίσει το ύψος των αιγυπτιακών πυραμίδων, κάτι που οι «σοφοί» της Αιγύπτου δεν είχαν κατορθώσει 2.000 χρόνια πριν από αυτόν. Ο Θαλής μάλιστα δεν διέθετε απλώς την γνώση για την πρόβλεψη των εκλείψεων. Είχε κατανοήσει και την γενεσιουργό αιτία τους. Υποστηρίζεται επίσης ότι πίστευε στην σφαιρικότητα της Γης, εφόσον εάν η Γη ήταν επίπεδος δεν θα μπορούσαν να βρουν εφαρμογή οι θεωρίες του.

Στον Θαλή αποδίδεται επίσης η ανακάλυψη ότι η Σελήνη είναι ετερόφωτος. Ο Θαλής όμως, ως γνήσιος επιστήμων, κατόρθωσε μέσω της επιστήμης να προσεγγίσει την απόλυτο έννοια του θείου, χαρακτηρίζοντας τον Θεό αρχαιότατο και αγέννητο («πρεβύτατον των όντων Θεός αγέννητον γαρ»), μη έχοντα αρχή και τέλος («το μήτε αρχήν έχον, μήτε τελευτήν»).

Μαθητής του Θαλή υπήρξε ο Αναξίμανδρος ο Μιλήσιος (311-546 π.Χ.), ο οποίος τροποποίησε τις διδαχές του διδασκάλου του, όσον αφορά την σφαιρικότητα της Γης.

Αυτός όμως επεχείρησε να μετρήσει πρώτος τις αποστάσεις των πλανητών από τη Γη, αλλά και το μέγεθός τους. Επίσης πρώτος αυτός χαρτογράφησε τον ουρανό και υπολόγισε την πορεία του Ηλίου επί της εκλειπτικής.

Στην ίδια κατεύθυνση κινήθηκε και ο Πυθαγόρας ο Σάμιος, ο οποίος μαζί με τους μαθητές του, τους «Πυθαγορείους», προκάλεσε πραγματική επανάσταση στην παγκόσμια επιστήμη. Οι Πυθαγόρειοι δέχονταν την σφαιρικότητα της Γης και των λοιπών ουρανίων σωμάτων, τα οποία κινούνταν γύρω από το «πυρ». Η διδασκαλία τους δεν διέφερε και πολύ από τις απόψεις του Θαλή. Οι περισσότεροι σύγχρονοι ερευνητές όμως δέχονται τον Πυθαγόρα και τους μαθητές του ως πρωτοπόρους των συγκεκριμένων γνώσεων.


Αυτός όμως που τεκμηριωμένα κατέληξε σε γνωστά σήμερα συμπεράσματα και ως εκ ’τούτου μπορεί να χαρακτηρισθεί ως ο πρωτοπόρος της παγκοσμίου αστρονομίας είναι ο Αρίσταρχος ο Σάμιος (310-250 π.Χ.), ο περίφημος μαθηματικός και αστρονόμος της αρχαίας Ελλάδος. Ο Αρίσταρχος εξέλιξε την θεωρία περί της σφαιρικότητας της Γης και των πλανητών, του Θαλή και των πυθαγορείων και κατέληξε να αναπτύξει την θεωρία του ηλιοκεντρικού ηλιακού συστήματος, δυο περίπου χιλιετίες πριν απόν τον Κοπέρνικο.

Ο Αρίσταρχος θεώρησε ως κέντρο του σύμπαντος τον Ήλιο, γύρω από τον οποίο περιστρέφονται όλοι οι πλανήτες με την εξής σειρά : Ερμής, Αφροδίτη, Γη, Άρης, Ζεύς και Κρόνος.

Δυστυχώς το σύγγραμμα του δεν σώθηκε. Υπάρχουν όμως δεκάδες έμμεσες μαρτυρίες άλλων επιστημόνων της εποχής που επιβεβαιώνουν τα όσα ο Αρίσταρχος ανακάλυψε.

Τόσο ο Αρχιμήδης, όσο και ο Πλούταρχος, αλλά και Λατίνοι ιστορικοί, επιβεβαιώνουν ότι πράγματι ο Αρίσταρχος, συγκέντρωσε, ταξινόμησε και επαναδιατύπωσε με ορθολογιστικό τρόπο τις προηγούμενές του γνώσεις και δοξασίες. Πέραν των μελετών του περί του ηλιοκεντρικού συστήματος, ο Αρίσταρχος υπολόγισε τις αποστάσεις Γης –Σελήνης και Ηλίου – Γης, καθώς επίσης και τον όγκο της Σελήνης και του Ηλίου.

Ένας από τους λόγους που το έργο του δεν έγινε όσο γνωστό θα έπρεπε ήταν και το γεγονός ότι ο Αρίσταρχος διώχθηκε για τις ιδέες του.....
 
Ο Αρίσταρχος καταδικάστηκε σε θάνατο στην Αθήνα. Ευτυχώς όμως κατόρθωσε να ξεφύγει και κατέφυγε στην Αλεξάνδρεια. Άξιοι συνεχιστές του έργου του ήταν ο Αρχιμήδης και ο Ερατοσθένης, μα πάνω από όλους ο Ίππαρχος ο Ρόδιος. Ο Ίππαρχος πρώτος κατέγραψε με επιστημονικό τρόπο το φαινόμενο της μεταπτώσεως των ισημεριών και συνέγραψε κατάλογο των απλανών αστέρων, ο οποίος περιελάμβανε περισσότερους από 1.000 αστέρες, χωρισμένους σε έξι ομάδες, αναλόγως της λαμπρότητάς τους.

Ο Ίππαρχος διέκρινε για πρώτη φορά το αστρικό από το ηλιακό έτος, απέδειξε την ανισότητα των εποχών και των ωρών του έτους, υπολόγισε την μέση παράλλαξη της Σελήνης και την αντίστοιχη παράλλαξη του Ήλιου, μέτρησε την περίμετρο της Γης, υπολόγισε τη διάμετρο της Σελήνης κ.α. Δίκαια κατατάσσετε ανάμεσα στους μεγαλύτερους αστρονόμους όλων των εποχών. 
 
 
http://koukfamily.blogspot.gr/2014/09/blog-post_787.html 


πηγή